en del av Fastighetsbyrån Huddinge

5.0 / 5 i betyg — 15 rekommendationer

Läs vad 15 användare tycker om Jasmine Ståhl

• Alexandra  K
    Alexandra K skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag fick förtroende för Jasmin redan från var första möte när hon lyckades övertala mig att skriva kontrakt med henne och jag är inte lätt övertalat. Under hela resans gång var Jasmin närvarande, kunde stötta mig och visade högsta proffsnivå. Jasmin får mina varmaste rekommendationer och ni som anlitar henne kommer att få en möjlighet att uppleva inte endast en av Stockholms bästa mäklare men även en helt fantastisk person.
  • Nils-Olof L
    Nils-Olof L skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Vi fick stort förtroende för Jasmine och har gjort två lägenhetsaffärer genom henne, både köpt och sålt. Hon är professionell, lyhörd och gav snabb återkoppling. Noggrann med all dokumentation.
  • Dimitri R
    Dimitri R skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Pålitlig, kreativ och arbetsam. Jasmine har gjort ett utmärkt jobb.
    Hon visar starkt engagemang för sitt arbete, och varit tillgänglig för alla mina frågor.

Jag rekommenderar Jasmine varmt till er alla!
  • Swati A
    Swati A skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    I am very new to Sweden and decided to purchase an apartment. It seemed to be a tedious task but I am thankful that I got to meet Jasmine while property visioning.
    I would highly recommend Jasmine Ståhl.
    She is expert in her area and very well understands the customer's requirement. She explains all details very precisely and helps out in all possible ways.
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Hamnade hos Jasmine av ren slump men en lyckad sådan skulle det visa sig!
    Proffsig från start till mål vilket ger trygghet både för oss som säljare men även köpare.
    Gav en rimlig värdering (som senare drevs upp 600 000)!
    För kunder i Solna är det den här mäklaren ni ska ha!
  • Alexandra
    Alexandra skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag rekommenderar gärna Jasmine!
    Alexandra gillar detta
  • Olof
    Olof skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag kan varmt rekommendera Jasmine Ståhl. Proffesionell, kunnig och informativ i alla delar av processen och otroligt serviceinriktad och inte minst väldigt trevlig.
  • Hasse
    Hasse skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Ett stort tack till Jasmine Ståhl på Fastighetsbyrån. En utomordentlig mäklare med en kompetens utan dess like. Fortsätt så!
  • Farjola P
    Farjola P skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Absolutely fantastic work/service, and we would definitely recommend Jasmine Ståhl as a real estate agent. The process of selling our apartment went very smooth and all was handled professionally. Worth it.
  • andréa a
    andréa a skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Innan försäljningen av min lägenhet träffade jag mäklare från tre olika byråer. Jasmine Ståhl på Fastighetsbyrån kändes kompetent, erfaren och genuint engagerad i mig som säljare. Valet föll därför på henne, ett av de bättre val jag gjort visade det sig. Jasmines engagemang, driv och tydlighet gjorde försäljningen förstaklassig. Allt ifrån första möte och fotografering till hantering av spekulanter, budgivning och slutligen en lyckad affär. Mina varmaste rekommendationer. Hon kommer sälja mina hem så länge jag bor i Solna!
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag skulle vilja ge mina varmaste rekommendationer till mäklaren Jasmine Ståhl. Hon är en otroligt skicklig och professionell mäklare på alla sätt som oavsett tid på dygnet fanns tillhands för mig. Med sitt stora engagemang, känsla för service och mjuka framtoning utmärker hon sig som en mäklare i absoluta toppklass. Jasmine har gjort ett fantastiskt jobb i försäljningen av min lägenhet som hon hjälpte mig att få rekordbra betalt för, rekommenderade henne därför till mina föräldrar vars lägenhet hon också sålde för all-time-high-pris!
  • Yavar S
    Yavar S skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    När vi köpte vår bostad var Jasmine mäklaren. Vi fick då ett jättefint och bra intryck av lägenheten. Sen gick allt väldigt snabbt och Jasmine fick oss att hela tiden ha koll på läget hela vägen tills att alla papperna var påskrivna. Vi valde självklart att Jasmine skulle sälja vår lägenhet och då insåg vi ännu tydligare hur professionell, hjälpsam och engagerad hon är. Rekommenderar henne för alla som vill jobba med den bästa och mest engagerade mäklaren.
  • Ayse
    Ayse skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Om ni vill ha en ambitiös, professionel och serviceinriktad mäklare ska ni helt enkelt anlita Jasmine Ståhl. Hon är alltid tillgänglig och hjälpsam med allt. Tack vare hennes professionalitet och engagemang gick lägenhetsförsäljningen mycket smidigt så jag kommer att både köpa och sälja via henne framöver. Rekommenderar henne starkt för alla som vill jobba med den bästa mäklaren.
  • Alexander
    Alexander skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag vill ge mina varmaste rekommendationer till Jasmine Ståhl. Jag måste säga att jag aldrig har erfarit sådant engagemang vid tidigare samarbete med fastighetsmäklare. Hennes professionalitet är extraordinär. Hon är värd alla rosor i världen.
  • johanna a
    johanna a skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    Jag vill tacka fastighetsbyrån, men framförallt vill jag säga ett stort tack till Jasmine Ståhl. Det är inte lätt att sälja sin lägenhet, särskilt när man är lite ringrostig på den fronten. Men jag fick turen att jobba med Jasmine Ståhl, en mycket professionell fastighetsmäklare. Hon har hjälpt mig med alla beslut och svarat på mina alla funderingar, helt enkelt så har hon stöttat mig från ruta ett och fram till mål. Rekommenderar henne starkt till andra. Nästa gång jag ska sälja så vet jag i alla fall vem jag kommer ringa!
    Alexander gillar detta
Maria Stenermark