Jasmine Ståhl
2018-07 - 2018-12

Läs vad 15 kunder tycker om Jasmine Ståhl

• Alexandra K skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2016-05-17

Jag fick förtroende för Jasmin redan från var första möte när hon lyckades övertala mig att skriva kontrakt med henne och jag är inte lätt övertalat. Under hela resans gång var Jasmin närvarande, kunde stötta mig och visade högsta proffsnivå. Jasmin får mina varmaste rekommendationer och ni som anlitar henne kommer att få en möjlighet att uppleva inte endast en av Stockholms bästa mäklare men även en helt fantastisk person. Läs mer
  • Nils-Olof L skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2016-02-08

Vi fick stort förtroende för Jasmine och har gjort två lägenhetsaffärer genom henne, både köpt och sålt. Hon är professionell, lyhörd och gav snabb återkoppling. Noggrann med all dokumentation. Läs mer
  • Dimitri R skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2016-01-26

Pålitlig, kreativ och arbetsam. Jasmine har gjort ett utmärkt jobb.
    Hon visar starkt engagemang för sitt arbete, och varit tillgänglig för alla mina frågor.

Jag rekommenderar Jasmine varmt till er alla! Läs mer
  • Swati A
    Swati A skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2016-01-13

I am very new to Sweden and decided to purchase an apartment. It seemed to be a tedious task but I am thankful that I got to meet Jasmine while property visioning.
    I would highly recommend Jasmine Ståhl.
    She is expert in her area and very well understands the customer's requirement. She explains all details very precisely and helps out in all possible ways. Läs mer
  • Caroline E skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2016-01-10

Hamnade hos Jasmine av ren slump men en lyckad sådan skulle det visa sig!
    Proffsig från start till mål vilket ger trygghet både för oss som säljare men även köpare.
    Gav en rimlig värdering (som senare drevs upp 600 000)!
    För kunder i Solna är det den här mäklaren ni ska ha! Läs mer
  • Alexandra skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2015-11-23

Jag rekommenderar gärna Jasmine! Läs mer
    Alexandra gillar detta
  • Olof skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2014-05-19

Jag kan varmt rekommendera Jasmine Ståhl. Proffesionell, kunnig och informativ i alla delar av processen och otroligt serviceinriktad och inte minst väldigt trevlig. Läs mer
  • Hasse skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2014-03-26

Ett stort tack till Jasmine Ståhl på Fastighetsbyrån. En utomordentlig mäklare med en kompetens utan dess like. Fortsätt så! Läs mer
  • Farjola P
    Farjola P skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2014-03-25

Absolutely fantastic work/service, and we would definitely recommend Jasmine Ståhl as a real estate agent. The process of selling our apartment went very smooth and all was handled professionally. Worth it. Läs mer
  • andréa a skrev om Jasmine Ståhl en del av Fastighetsbyrån Huddinge

2014-03-17

Innan försäljningen av min lägenhet träffade jag mäklare från tre olika byråer. Jasmine Ståhl på Fastighetsbyrån kändes kompetent, erfaren och genuint engagerad i mig som säljare. Valet föll därför på henne, ett av de bättre val jag gjort visade det sig. Jasmines engagemang, driv och tydlighet gjorde försäljningen förstaklassig. Allt ifrån första möte och fotografering till hantering av spekulanter, budgivning och slutligen en lyckad affär. Mina varmaste rekommendationer. Hon kommer sälja mina hem så länge jag bor i Solna! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Huddinge

Krister Florin