Läs vad 33 Läs vad Gullus Uzel

• 2021-01-24
    Enormt serviceminded. Jämt kontaktbar. Supertrevlig. Vi är mycket mycket nöjda.
    Tony J
    • 71.0 m²
    • Centrala Handen
  • 2021-01-14
    Gullus har på ett föredömligt och korrekt sätt både förmedlat ny mindre lägenhet samt sålt befintlig lägenhet i Haninge. Jag kan verkligen rekommendera henne och skulle även anlita henne om jag själv behöver i framtiden.
    Siv F
    • 79.0 m²
  • 2021-01-13
    Väldigt engagerad och lyhörd.
    Väldigt snabb med återkoppling vid frågor. Rekommenderar Gullus starkt.
    Rickard L
    Rickard L
    • 140.0 m²
    • Tungelsta
    sålde sitt hus med hjälp av Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
  • 2020-12-30
    Kunnig och duktig mäklare går direkt in i hjärtat svarar alltid på frågor och ringer tillbaka när hon missar samtal!
    Harald S
    Harald S
    • 1:a
    • 27.0 m²
  • 2020-12-11
    Köpte hus och Gullus hjälpte mig sälja min bostadsrätt. Gullus agerade otroligt professionellt. Lyssnade och framför allt tog sig tid att förklara. I en sån här stor affär är det viktigt att känna sig trygg. Det gör man med Gullus!
    Monica E
    • 69.0 m²
    • Västerhaninge - Ribby
  • 2020-12-04
    Jag tycker att Gullus är duktigt och professionell i hennes arbete. Hon var trevlig och hjälpsam till oss.
    Marta S
    • 80.0 m²
  • 2020-12-03
    Jag köpte min första lägenhet vilket var nervöst för min del, en av dom större affärerna man gör i sitt liv!
    Jag tycker att Gullus har varit jätte professionell under hela processen och hela tiden höll hon mig uppdaterad!
    Kan med mycket gott samvete rekommendera Gullus!
    Adam P
    • 1:a
    • 40.5 m²
    • Handen
  • 2020-12-02
    Mycket trevlig o kunnig.
    Proffisionel men fortfarande med en personlig känsla
    Jörgen B
    • 78.0 m²
    • Centrala Handen
  • 2020-11-22
    Sålt en lägenhet
    Gulus är supertrevligt, bra bemötande, tillgänglighet, bra lyssnare, kännde mig trygg från första stunden vi träffades. Jag rekommenderar Gulus
    Ema H
    • 78.0 m²
    • Jordbro
  • 2020-11-14
    Vi kan varmt rekommendera Gullus som mäklare! Hon är otroligt engagerad och hjälpsam under hela processen och dessutom väldigt trevlig. Hon är lugn och seriös och ger mycket bra tips inför fotografering och visning. Vi är mer än nöjda!
    Björn P
    • 4:a