Gullus Uzel
Aktiv på Reco.se sedan 2019-11-04
2019-08 - 2020-07

Läs vad 13 Läs vad Gullus Uzel

• Sheryll B sålde sin lägenhet med hjälp av Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-07-03

4:a
    Västerhaninge
    I have sold my apartment and Gullus was very helpful all thoughout the process. I did not need to worry about anything. The whole affair was smooth and efficient. She is very accomodating, available for call and answers queries as soon as possible. Timely updates were given on the status of the advertising, selling, etc. Highly recommended. Läs mer
  • Johan H sålde sin lägenhet med hjälp av Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-06-01

Brandbergen
    Vi kan varmt rekommendera Gullus för din framtida mäklare. Hon är engagerad, trygg i det hon gör och väldigt målmedveten. Vi hade bra kontakt under hela affären och hon såg alltid till att uppfylla våra behov. Det var tryggt att ha henne som mäklare. Läs mer
  • NOR Y skrev om Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-05-13

Gullus är riktigt professional och det känns tryggt att jobba med henne, hon är trevligt och duktig och vi lyckades sälja lägenheten med en bra pris med hjälp av henne. Läs mer
  • Faruk T
    Faruk T skrev om Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-05-12

Gullus Uzel är väldigt duktig i sin roll som mäklare. Återkopplar snabbt. Hon är mån om att både köpare och säljare blir nöjda. Trevlig att samarbeta med. Kan varmt rekommendera henne för bekanta. Läs mer
  • DANA N skrev om Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-05-10

Hon är en extremt professionell och engagerad mäklare som lyssnar på ens önskemål samt håller en ständig kommunikation under hela försäljningen. Ifall jag någonsin gör fler bostadsaffärer i Haningeområdet, så kommer jag att kontakta Gullus. Läs mer
  • RASMUS P skrev om Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-05-07

Sjukt trevlig och professionell! Läs mer
  • Gunilla S sålde sin lägenhet med hjälp av Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-03-17

2:a
    Gullus hjälpte mej att sälja vår lägenhet till ett fantastiskt pris.
    Hon beskrev processen och svarade på mina frågor trevligt och kunnigt. Vi rekommenderar henne gärna till våra vänner. Läs mer
  • Göran A
    Göran A sålde sin lägenhet med hjälp av Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-03-15

Vendelsö - Lyckeby
    Hon är mycket bra mäklare och är duktig på sin uppgift, rekommenderar henne som en mycket mycket bra mäklare Läs mer
  • Annelie N sålde sin lägenhet med hjälp av Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-03-08

Brandbergen
    Jag sålde min första lägenhet, jag fick bra hjälp med allt! Jag fick svar på alla frågor och fick riktigt bra hjälp. Mycket nöjd! Läs mer
  • Markus H köpte sin lägenhet med hjälp av Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-03-05

Vega
    Väldigt proffsig och tydlig! Stark vilja av att få båda parter nöjda. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Haninge

Krister Florin