Gullus Uzel

Gullus Uzel

Gullus Uzel är mäklare på Fastighetsbyrån Haninge

Gullus Uzel har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-11 och har fått 132 omdömen med ett betyg på 4.9. Gullus Uzel har haft 59 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 132 Läs vad Gullus Uzel

2022-09-16 Verifierad kund
    is a very good housing broker! she answered all questions comprehensively. The show of the apartment and the signing of the contract took place in a pleasant atmosphere, I highly recommend it.
    2022-09-15 Verifierad kund
    Gullus är en ärlig, trygg och smart mäklare som lyckades sälja vår lägenhet till önskat pris, trots sviktande bostadsmarknad. Väldigt nöjda och rekommenderar starkt!
  • 2022-08-30 Spontant omdöme
    Utmärkt och väldigt professionell. Perfekt stöd vid både köp och försäljning. Gör alltid sitt yttersta och är väldigt tillmötesgående. Har hjälpt våran situation mer än vad som går att beskriva. Tack för allt!
    2022-07-19 Verifierad kund
    vi bemöt mäklaren på väldigt bra och trevligt sätt .
    vi fick tydligt svar och tydligt information om bostaden som vi har köpt på väldigt på ett bra sätt.
    vi är väldigt nöjda med hennes bemötande och kan rekommendera som en bra mäklare.
    • Vendelsömalm
    2022-07-09 Verifierad kund
    Gullus är en kompetent, driven och duktig mäklare. Kommunikationen har fungerat utmärkt.
    Kan varmt rekommendera henne!
    • Vendelsömalm
    2022-07-07 Verifierad kund
    Väldigt trevlig nogrann o ärlig.
    • Jordbro
    2022-06-25 Verifierad kund
    på väldigt bra sätt med glädje, även jag träffat lite senare under tiden som vi brukade vara.
    Jag uppskattar henne med jobbet faktiskt.

Det var väldigt bra bemötande med allt information det där för jag har köpte lägenheten.

Mvh Aminullah
    • Jordbro
    2022-06-22 Verifierad kund
    Det var bra jobbat. Hon har gjort allt under kontroll med små detaljer!
    2022-06-22 Verifierad kund
    Alltid anträffbar, lugn och förtroendeingivande. Professionell.
  • sålde sitt hus med hjälp av Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Handen
    2022-06-04 Verifierad kund
    Jag fick bra betyg av min kompis som sålde sitt hus via Mäklaren(Gullus) så båda jag och min fru fick väldigt bra bemötande av Gullus.
    Vi hade faktiskt bra förväntningar av mäklaren sälja vårt hus i bra pris och snabbt ,det var det vi fick tills slut, vi är jätte nöjda faktiskt.