Gullus Uzel
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 7 Läs vad Gullus Uzel

• Gunilla S sålde sin lägenhet med hjälp av Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-03-17

Gullus hjälpte mej att sälja vår lägenhet till ett fantastiskt pris.
    Hon beskrev processen och svarade på mina frågor trevligt och kunnigt. Vi rekommenderar henne gärna till våra vänner. Läs mer
  • Göran A
    Göran A sålde sin lägenhet med hjälp av Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-03-15

Vendelsö - Lyckeby
    Hon är mycket bra mäklare och är duktig på sin uppgift, rekommenderar henne som en mycket mycket bra mäklare Läs mer
  • Annelie N sålde sin lägenhet med hjälp av Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-03-08

Brandbergen
    Jag sålde min första lägenhet, jag fick bra hjälp med allt! Jag fick svar på alla frågor och fick riktigt bra hjälp. Mycket nöjd! Läs mer
  • Markus H köpte sin lägenhet med hjälp av Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-03-05

Vega
    Väldigt proffsig och tydlig! Stark vilja av att få båda parter nöjda. Läs mer
  • Mikael B sålde sin lägenhet med hjälp av Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-02-23

Vega
    Jag är väldigt nöjd med Gullus, jag ville ha en snabb och enkel affär och hon löste allt det och lite till, fick lägenheten såld för mer än vad jag hade tänkt mig. En strålande mäklare helt enkelt! Läs mer
  • Nicole S sålde sin lägenhet med hjälp av Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-02-22

Vega
    Jag har sålt en lägenhet som jag kände att jag bara ville bli av med då jag såg fram emot att flytta större. Jag hade inga större förväntningar än att göra en snabbkaffe. Lägenheten var såld innan den första öppna visningen och slutpriset blev 150’000 över utgångspris. Tycker att det var en fantastiskt mäklare som arbetade efter våra behov samt gjorde en fantastisk affär. Läs mer
  • Elise T sålde sin lägenhet med hjälp av Gullus Uzel en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-01-26

Centrala Handen
    Väl bemötande. Tycker i det stora hela att allt varit bra. Nöjd med mäklaren. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Haninge

Krister Florin