Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 6 Läs vad Per Zetterdahl

• Vi köpte bostad av Per, han var trevlig, tillgänglig och gjorde ett bra jobb i allmänhet. Vi blev dock lovade ett par saker kring bostaden inför budgivningen som inte införlivades, därför blir betyget helt ok.
    Isabel B köpte sitt hus med hjälp av Per Zetterdahl en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2020-10-22
    • 141.0 m²
    • Gudö
    2020-10-22
    Hej Isabel! Jag tyckte att kändes bra med er som köpare och jag får höra med dig vad som inte gjorde att ni blev helt nöjda. Mvh/Per

Visa svar
  • Jag har sålt en bostadsrätt och blivit helt korrekt bemött. Mina förväntningar var att sälja till bästa möjliga pris o h så lite krångel som möjligt. Dessa förväntningar uppfylldes väl och nu återstår bara att slutföra försäljningen. Sammanfattningsvis har allt fungerat och jag är nöjd med mäklarens insats.
    Rolf H sålde sitt hus med hjälp av Per Zetterdahl en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2020-10-19
    • 64.0 m²
    • Norra Söderby
    2020-10-19
    Tack Rolf! Det fungerade väldigt bra vårt samarbete. Jag önskar dig lycka till i Gävle! Mvh/Per

Visa svar
  • Har köpt ett hus och sålt en lägenhet. Per har alltid bemött oss mycket bra, därav lät vi han sälja vår lägenhet efter husköpet. Per levde mer än väl upp till våra förväntningar. Agerade mycket proffsigt och ändå avslappnat.
    Jan K sålde sin lägenhet med hjälp av Per Zetterdahl en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2020-10-14
    • 4:a
    • 86.5 m²
    • Vendelsömalm
    2020-10-14
    Tack Jan! Ni fixade väldigt bra inför visningarna så jag är mycket nöjd med vårt samarbete. Mvh/Per

Visa svar
  • Per var vänlig och hjälpsam. Alltid tillgänglig. Svarade fort på mail mm. Vi sålde ett radhus och är nöjda med priset.
    Marie-loise F sålde sitt hus med hjälp av Per Zetterdahl en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2020-07-11
    • 133.5 m²
    • Norra Söderby
    2020-07-11
    Tack för ett mycket bra och trevligt samarbete. Jag hoppas att ni hittar vad ni söker för boende. Mvh/Per

Visa svar
  • Mycket trevligt bemötande både vid visning och senare vid köpets genomförande. Allt gick väldigt smidigt tack vare P.Z. professionella agerande. Mycket nöjd.
    Danielle C köpte sitt hus med hjälp av Per Zetterdahl en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2020-04-11
    • 124.0 m²
    • Vendelsö
    2020-04-11
    Tack Danielle! Jag hoppas verkligen att ni ska trivas i huset! Stort grattis till er! Mvh/Per

Visa svar
  • Sålt villa via fastighetsbyrån. Per Z har tagit sig an vårt objekt på ett professionellt och engagerat sätt från start till mål. Haft en bra och snabb korrespondens under de olika faserna som vi uppskattat och passat oss bra. Tack för ett väldigt bra jobb.
    Sören S sålde sitt hus med hjälp av Per Zetterdahl en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2020-01-27
    • 124.0 m²
    • Vendelsö
    2020-01-27
    Tack Sören! Det har varit väldigt trevligt att genomföra den försäljning med er! Allt fungerade perfekt i vårt samarbete. Jag önskar er lycka till med det framtida boendet. Mvh/Per