Per Zetterdahl är mäklare på Fastighetsbyrån Haninge

Per Zetterdahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-01 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.6. Per Zetterdahl har haft 23 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 26 Läs vad Per Zetterdahl

• Vendelsömalm
    2022-03-29 Verifierad kund
    Trevlig och förtroende ingivande kunnig
    • Tungelsta
    2022-03-14 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, professionell.

Jag förväntade mig att få huset sålt och det hände, snabbade än jag hade tänkt mig. Inte fullt det pris vi hade satt upp men nästan.

Per jobbade professionellt och klart, han har väl varit mäklare nästan hela sitt liv.
    2022-03-02 Verifierad kund
    Jag har blivit väl bemött av mäklaren.

Jag är nöjd, han ansträngde sig för att få till en snabb affär och
    det gick vägen, dock inte över utgångspriset.
    2022-03-02 Verifierad kund
    Allt var positivt allt gick så smort. Rekommenderar honom varmt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Per Zetterdahl en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2022-03-02 Verifierad kund
    Bra bemötande, påläst om fastigheten och kunde svara på alla frågor
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Per Zetterdahl en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Vendelsö
    2022-01-24 Verifierad kund
    Mäklaren agerade proffsigt, jag fick löpande information och affären slutfördes på ett smidigt sätt.
    Tack Ulrika!
    Bostaden var så fin så det var inga problem att sälja den. Vi fick igång ett mycket bra samarbete. Lycka till med nästa bostad! Mvh/Per
    • Vendelsö-Gudö
    2021-12-16 Verifierad kund
    Försäljningen gick bra! Och hela prosessen hanterades av Per på ett smidigt sätt.
    Tack för ett bra och trevligt samarbete! Jag önskar er lycka till i ert nya boende.
    Mvh/Per
  • köpte en tomt med hjälp av Per Zetterdahl en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Vega - Kolartorp
    2021-11-08 Verifierad kund
    Väldigt trevligt kundbemötande och proffsigt utfört arbete! Mycket nöjd!
    Tack Andrei! Jag tycker att ni känns som de rätta köparna för tomten. Ni kommer att stortrivas i området. Mvh/Per Per Zetterdahl
  • sålde en tomt med hjälp av Per Zetterdahl en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Vega - Kolartorp
    2021-11-06 Verifierad kund
    Mycket profesdionell serviceminded och tillgänglig
    Tack Kia! Det tog lite tid men jag hoppas att det ska hålla hela vägen!
    Vi ses och hörs snart igen! Mvh/Per
    • Vega
    2021-10-12 Verifierad kund
    Saklig.
    Inger ett lugn.
    Verkar ha ett bra kontaktnät.
    Frågade mer vad vi ville kring vårt hus.
    Mycket trevlig i sen helhet.
    Tack för ett mycket bra och trevligt samarbete. Köparna kommer att stortrivas i ert hem!
    Mvh/Per