Per Zetterdahl

Per Zetterdahl

Per Zetterdahl är mäklare på Fastighetsbyrån Haninge

Per Zetterdahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-01 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 4.6. Per Zetterdahl har haft 32 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 13 Läs vad Per Zetterdahl

• Vendelsömalm
    2021-06-19
    Fantastiska. Det gick fort att köpa och sälja. Otroligt professionella och kunniga inom sitt yrke
    Tack Vladan! Jag önskar er lycka till med det nya boendet. Mvh/Per Per Zetterdahl
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Per Zetterdahl en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Vendelsömalm
    2020-12-27
    Köpte en lägenhet av Per.
    Ordnade utan problem en extra visning av lägenheten då jag ville visa den för mina barn innan jag gick vidare till budgivning.
    Behjälplig med att ordna med fullmakt då jag vid tillträdesdagen var sjuk.
    Hej Karin! Jag hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet. Allt gick bra och var väldigt smidigt. Mvh/Per Per Zetterdahl
    • Jordbro
    2020-12-10
    Per Zetterdahl var en klockren mäklare!
    Fick hjälp från börjar till slutet av affären, han va med hela vägen och hjälpte oss med att köpa ett parhus
    Vi är glada över hur affären har gått
    Hej Mukesh! Det känns som om ni blev de rätta köparna! Lycka till med renoveringarna och hoppas att ni kommer att trivas i området. Vi hörs framöver! Mvh/Per Per Zetterdahl
    • Vendelsö
    2020-12-09
    TOPP!
    Per var smidig och påläst och kunde svara på alla frågor när jag skulle köpa min första lägenhet.

När vi skulle göra ändringar i avtalet innan inflytt kom Per ut på plats och så vi smidigt kunde skriva på igen.

Allting kändes tryggt under hela förloppet.
    Tack Benjamin! Denna affär kunde bli väldigt strulig, men jag hade turen och lyckades träffa den bästa köparen och säljaren. Vi fick ett så bra samarbete trots att det kom en vattenskada mitt i affären. Jag önskar dig lycka till med bostaden! Det blev ett väldigt snyggt badrum efter alla turer! :) Mvh/Per Per Zetterdahl
    • Norra Jordbro
    2020-12-08
    Villa i jordbro Per var mkt engagerad o hjälpsam o fick upp ett bra pris jag är mkt nöjd och rekommenderar honom varmt
    Tack Maria! Efter många turer så blev det en lyckad affär till slut. Vi lyckades hitta de rätta köparna som verkligen uppskattade allt som huset och tomten kan erbjuda. Mvh/Per Per Zetterdahl
    • Norra Jordbro
    2020-11-15
    Sålt ett kedjehus i Jordbro. Bra bemötande.Allt är till belåtenhet.
    Tack Inger! Jag önskar dig lycka till med din nya bostad. Mvh/Per Per Zetterdahl
  • Mats K
    sålde sin lägenhet med hjälp av Per Zetterdahl en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Västerhaninge - Ribby
    2020-11-06
    Sålt lägenhet i Västerhaninge. Per genomförde detta på ett sätt som kändes professionellt och tryggt och med en hög service nivå, Lägenheten såldes för mer än jag räknat med och Per stöttade hela vägen. Snabb att ringa tillbaka och tydliga rapporter hur försäljningen gick. Hade jag varit kvar i området hade jag valt Per nästa gång också!
    Tack Mats! Vi fick till ett bra samarbete så tråkigt att du flyttade till Göteborg. Lycka till med ditt föräldrar hem. Mvh/Per Per Zetterdahl
    • Gudö
    2020-10-22
    Vi köpte bostad av Per, han var trevlig, tillgänglig och gjorde ett bra jobb i allmänhet.
    Vi blev dock lovade ett par saker kring bostaden inför budgivningen som inte införlivades, därför blir betyget helt ok.
    Hej Isabel! Jag tyckte att kändes bra med er som köpare och jag får höra med dig vad som inte gjorde att ni blev helt nöjda. Mvh/Per Per Zetterdahl
    • Norra Söderby
    2020-10-19
    Jag har sålt en bostadsrätt och blivit helt korrekt bemött. Mina förväntningar var att sälja till bästa möjliga pris o h så lite krångel som möjligt.
    Dessa förväntningar uppfylldes väl och nu återstår bara att slutföra försäljningen.
    Sammanfattningsvis har allt fungerat och jag är nöjd med mäklarens insats.
    Tack Rolf! Det fungerade väldigt bra vårt samarbete. Jag önskar dig lycka till i Gävle! Mvh/Per Per Zetterdahl
    • Vendelsömalm - Svartbäcken
    2020-10-14
    Har köpt ett hus och sålt en lägenhet. Per har alltid bemött oss mycket bra, därav lät vi han sälja vår lägenhet efter husköpet.
    Per levde mer än väl upp till våra förväntningar. Agerade mycket proffsigt och ändå avslappnat.
    Tack Jan! Ni fixade väldigt bra inför visningarna så jag är mycket nöjd med vårt samarbete. Mvh/Per Per Zetterdahl