Kimberly Ridderskans

Kimberly Ridderskans

Kimberly Ridderskans är mäklare på Fastighetsbyrån Haninge

Kimberly Ridderskans har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Kimberly Ridderskans har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 4.5. Kimberly Ridderskans har haft 8 försäljningar sen 2021-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-05 - 2021-07

Läs vad 4 Läs vad Kimberly Ridderskans

• sålde sitt hus med hjälp av Kimberly Ridderskans en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Österhaninge
    2021-07-29
    Kimberly har på ett utomordentligt professionellt och fint sätt hjälpt oss med försäljning av huset. Visat respekt och engagemang i en för oss livsviktig affär. En stor fördel och trygghet för oss är att Kimberly känner till området väl.
    Vi är mycket nöjda och tacksamma för att vi fick just Kimberly som mäklare. Försäljningen gick mycket fortare än vi förväntat. Tack!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kimberly Ridderskans en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Centrala Handen
    2021-07-20
    Seriöst och inkännande bemött. Rätt attityd till objektet och uppdraget.
    Erfaren och kunnig, strategisk och gott omdöme.
    Detta var en förhoppning att möta men som ändå överträffades av Kimberly.
    Har bara gott att säga.
    • Vendelsö
    2021-07-08
    Försäljningen gick snabbt och smidigt. Det var bra. Trevligt bemötande. Fått svar på mina frågor via telefon eller sms. Också bra. Har inget negativt att säga egentligen. Ger ett högt betyg som helhetsomdöme.
    Stort tack Morgan. Önskar dig stort lycka till på nya jobbet! Kimberly Ridderskans
  • Ann-Louise O
    • Tungelsta
    2021-07-04
    Kimberly upplevdes som en kompetent mäklare med en mycket ödmjuk och förtroendeingivande.
    Vi hade en tight tidsplan och Kimberly fick jobba med försäljningen med en jättesnällt tidsplan men hon lyckades och upplevdes ändå lugn och fixade allt till det bästa.
    Kimberly var informativ och lätt att samarbeta med och kommer varmt rekommendera henne.
    Vilka fina ord! Det var fantastiskt roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fina pärla. Jag hoppas våra vägar korsas igen framöver. Önskar er en fantastisk sommar. Kimberly Ridderskans