Kimberly Ridderskans

Kimberly Ridderskans

Kimberly Ridderskans är mäklare på Fastighetsbyrån Haninge

Kimberly Ridderskans har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Kimberly Ridderskans har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.8. Kimberly Ridderskans har haft 30 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 27 Läs vad Kimberly Ridderskans

• sålde sitt hus med hjälp av Kimberly Ridderskans en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2022-07-26 Verifierad kund
    Kimberlys styrka är framförallt hennes lyhördhet och vilja att bolla olika idéer.
    Hon har också varit väldigt tillgänglig över telefon.

Kimberly har gjort sitt bästa och till sist lyckats bra! Hon kommer i framtiden bli en lysande mäklare genom mer erfarenheter och större kontaktnät.
  • köpte sitt hus med hjälp av Kimberly Ridderskans en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Dalarö
    2022-05-18 Verifierad kund
    Vi fick redan från dag 1 ett otroligt gott intryck av Kimberly, vilket bara förstärktes genom hela processen!
    Hon är engagerad och informativ vilket inger förtroende, man känner att hon jobbar både för säljarens OCH köparens bästa! Vi är supernöjda med vårt köp, tack vare henne!
    • Västerhaninge - Jägartorp
    2022-05-18 Verifierad kund
    Kimberly var väldigt trevlig, vi blev väl bemötta. Processen till att vi kollade på huset till kontraktskrivning har gått bra och smidigt. Vi är verkligen nöjda
    2022-05-05 Verifierad kund
    Jättebra bemötande, trevlig och saklig.
    Vi hade höga förväntningar som hon levde upp till.
    Sammantaget måste jag säga att det är en toppen mäklare som jag gärna skulle rekommendera andra!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kimberly Ridderskans en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2022-05-04 Verifierad kund
    Kimberly är väldigt professionell i sin roll som mäklare. Vi har fått ett underbart stöd från henne. Vi upplevde henne som väldigt lugn och förstående. Hon hade alltid tid för oss när vi hade frågor eller funderingar och var alltid noga med att följa upp och stämma av. Hon sprider glädje och värme, vilket bidrar till en trygghet som vi tycker är en viktig egenskap hos en mäklare. Det vi uppskattade mest var att hon alltid var ärlig och försökte aldrig undangömma information, hon var uppriktig och ärlig, vilket vi värderar högt. Jag skulle absolut rekommendera Kimberly som mäklare!
    2022-05-02 Verifierad kund
    Jättebra mäklare! Allt var proffsigt och gick mycket snabbt och smidigt. Rekommenderar verkligen henne!
    2022-04-25 Verifierad kund
    Toppenbra bemötande, snabb och smidig kommunikation. Kimberly är mån om att det ska kännas tryggt för både säljare och köpare, vi är helnöjda!
    2022-03-20 Verifierad kund
    Snabb, flexibel och professionell.
    • Söderby
    2022-03-11 Verifierad kund
    Serviceinriktad, påläst och ambitiös. Rekommenderar varmt!
    2022-02-09 Verifierad kund
    Kimberly är trevlig. proffsig, ger bra och tydlig information till en förstagångsköpare. Hon förklarar på ett enkelt och effektivt sätt hela processen, med ett lugn. Ett toppen bemötande!