HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Välkommen till Haninge och HusmanHagberg! Vi hjälper dig rätt på bostadsmarknaden här i Haninge och Västerhaninge. Vi har stor passion, bred erfarenhet och ser alltid till våra kunders bästa. Nöjda kunder är vad vi alltid strävar efter.

HusmanHagberg är en av Sveriges största och ledande mäklarkedjor. Vi anpassar oss alltid efter dina specifika behov och är inte knutna till något försäkringsbolag eller någon bank. Kontakta oss så hjälper vi till med bostadsaffären, vi har koll på allt från lägenheter till villor eller radhus!

Läs vad 542 kunder tycker om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2021-11-10
    Thank you so much Gustav for helping and making the process easier for us!!
    2021-11-10
    Gustav is truly a professional. he is friendly and helped us whenever we need, he is always there with a fulfillment answer to your questions. Thank you Gustav!
  • köpte sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    • Västerhaninge Jägartorp
    2021-11-07
    Kan varmt rekommendera Gustav, han är pålitlig, trevlig och det märks att han kan mycket om hus. Det känns tryggt att köpa bostad av honom!
    2021-11-03
    Ambitious, on point and talented.
  • sålde sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2021-11-01
    Allt gick väldigt smidigt och snabbt vilket var viktigt för oss, vi höll planering med foto/besiktning/visning/kontraktsskrivning som vi satt på första mötet!
    2021-10-31
    Jag fick ett fint bemötande, han visade aldrig ett sinande engagemang eller tålamod.
    Om Gustav Larsson tänker jag enbart positivt.
    • Centrala Handen
    2021-10-30
    Flexibel med visning och kontraktsskrivning
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2021-10-29
    Super duktig mäklare som alltid är tillgänglig och påläst. Andra gången vi använder oss av Gustav och det blev succé!
    2021-10-29
    Världsklass rakt igenom!
  • Andreas H
    2021-10-26
    Supertrevlig mäklare med rätt tänk och väldigt down to Earth. Skulle verkligen rekommendera denna mäklare och ser verkligen efter behov och tycke hos kunden . Mvh Nöjd kund +++
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2021-10-25
    Lyhörd, han höll mig uppdaterad, han lät mig vara delaktig i beslut och en otroligt engagerad mäklare!
    • Västerhaninge Jägartorp
    2021-10-22
    Gustav är mycket professionell, påläst och trevlig. Rekommenderas varmt.
    2021-10-20
    Väldigt bra hjälp som en förstagångsköpare, Gustav var väldigt tydlig och förklarande allt som uppstod kring köpet på ett bra och tydligt sätt vilket jag fann lugnande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2021-10-20
    Eftersom detta har varit vårat första husköp så har det varit väldigt viktigt att ha en bra mäklare som är hjälpsam och stöttande i processen, någonting son Daniel har skött exceptionellt bra!
    Med tips och hjälp under hela processen så har han hjälpt oss både med att få en bostad som vi är supernöjda med och även en köpesprocess som vi är extremt trygga i. Vi är oerhört tacksamma över den hjälpen vi har fått och fortsätter att få tills vi får flytta in i bostaden!
  • Hampus L
    2021-10-20
    Bra bemötande. Väldigt hjälpsam. Grym kille!
    2021-10-20
    Var enkel och trevlig att ha och göra med. Första gången jag och min sambo ger oss ut på bostadsmarknaden så vi är extremt tacksamma för den bra hjälpen!
    2021-10-18
    Lättillgänglig och proffsigt bemötande!
    • Södra Handen Valla
    2021-10-17
    Gustav är en grym mäklare som mäter upp till alla förväntningar och lite till. Alltid hjälpsam och kanonservice!
    • Folkparken Haninge
    2021-10-14
    Allt blir så mycket enklare och smidigare när man jobbar med ett proffs. Väldigt tacksam att jag träffade Gustav. Klickade från dag ett när han kom på ett hembesök till försäljning.
    2021-10-14
    Jag är väldigt nöjd med min försäljning och med Gustavs arbete och bemötande! Detta är min första lägenhetsförsäljning och jag hade många frågor. Gustav svarade väldigt snabbt och trevligt på alla mina frågor vilket kändes väldigt betryggande. Man märker tydligt att Gustav både har erfarenhet och engangemang i sitt arbete! Har inget att klaga på!
  • Johanna A
    • Folkparken Haninge
    2021-10-14
    Lyhörd mäklare som verkligen jobbar efter att bemöta både säljare & köpare. Tydlig i sin kommunikation och snabb på att svara 😊🌟
    2021-10-10
    Det har varit bra bemötande med Gustav.
    På proffsig sätt utan att dra på tiden
    Jag kommer kontakt honom fram över.
    2021-09-30
    Mycket bra bemötande på ett professionellt sätt. Noggrann förtroendeingivande på ett personligt sätt.
    Kan starkt rekommenderas.
    • Vega
    2021-09-29
    Gustav har under hela försäljningsprocessen varit behjälplig och lätt tillgänglig, vilket har varit väldigt uppskattat.
    Jag kan starkt rekommendera Gustav!
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2021-09-29
    Proffsig, saklig, påläst, trovärdig och alltid mycket tillmötesgående.
    2021-09-29
    Proffsigt bemötande i hela processen 👌
    2021-09-24
    Riktigt härlig kille, gick igenom och visade på det som besiktningsmannen hade noterat och förklarade allt väldigt bra. Saklig och kunnig.
    Tack vare Daniel och samarbetet inom Husmanhagberg så hittade vi vårat drömhus!
    • Centrala Handen
    2021-09-23
    Gustav lyssnade på kunden, vad kunden har för argument.
    Han uppträdde trevligt och var saklig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2021-09-21
    Vi är mycket näjda med Mats som mäklare. Vi har precis köpt våran första bostadsrätt och Mats har fått oss att känna oss trygga hela vägen och han har varit trevlig, tillmötelsegående och proffsig under hela processen.
    Jättefint skrivet Elin, stort tack för det. Så fint erat hus och området kommer bli i Vintertriangeln, jag glädjs med er, allt gott //Mats Mats Lundberg
    2021-09-20
    Engagerag och snabb med återkoppling!
    Tack Steven och toppenbra blir allt med erat fina hus i Vintertriangeln, tack för fint samarbete, allt gott //Mats Mats Lundberg
    2021-09-20
    Hjälpsam, trevlig, duktig.. får svar på alla frågor..
    Stor tack för fint omdöme Berivan. Snart får ni flytta in i ert nya fina hus, allt gott //Mats Mats Lundberg
    2021-09-20
    Trevligt och tillgänglig mäklare, som svarar på frågor som man har.
    Jättetack Kanar för ditt omdöme. Det blir så fint ert hus om området Vintertriangeln. Allt gott //Mats Mats Lundberg
  • skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2021-09-16
    Mats har hjälpt och guidat oss genom köpet av ett nyproducerat radhus. Under den långa processen har Mats alltid varit enkel att få tag på och besvarat alla frågor vi haft snabbt och kompetent vilket har gjort att vi känt oss väldigt trygga med processen och vårt köp. Han har vår varmaste rekommendation
    Stort TACK för fint omdöme Har varit jättetrevligt att få vara med er på denna resa och vad superfint huset och området kommer bli. Allt gott //Mats Mats Lundberg
    2021-09-15
    Fantastiskt bra och professionellt bemötande, rak och tydlig kommunikation och konkreta förslag och tips på hur vi skulle förbereda lägenheten innan fotografering och visning.
    Försäljningen gick snabbt och enkelt, Gustav hade många bra tips inför tillträdet. Gustav tipsade om en fantastisk städfirma som skötte sig felfritt.
    2021-09-15
    Daniel kom med en varm och trygg energi. Vi samtala och fann gemensamma vänner vilket gjorde att Daniel vart mer som en vän som jag känner trygghet och förtroende för.
    Vi ringde varandra vid flera tillfällen och målet var att sälja med toppnotering. Samma dag annons kom ut på Hemnet ringer Daniel och frågar om vi kan köra en förhandsvisning ( Ikväll).. Jag trodde han skämta.. Sagt och gjort. Första visningen gick galant.
    Daniel fanns alltid tillgänglig även om han inte svarade direkt ringde han alltid åter, fast klockan var sent på kvällen.
    Det vart en till förhandsvisning då rätt personer kom och la toppnotering och dagen efter var det kontraktet påskrivet.
    Kan varmt rekommendera Daniel Lundberg Haninges BÄSTA Mäklare!!
    2021-09-15
    Tydlig återkoppling och bra bemötande till även oss som köpare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2021-09-10
    Professionell och mycket nöjd! Kunnig och trevlig. :)
    2021-08-30
    Väldigt professionell och gör allt för att säljaren/köparen ska vara nöjd.
    • Vendelsö
    2021-08-28
    Gustav gav ett seriöst och samarbetsvilligt intryck redan från början som även speglade av sig hela processen fram till försäljning. Som säljare kände jag mig trygg då Gustav uppdaterade mig om läget och var ärlig i sina svar.
    2021-08-20
    Jag är jättenöjd med bemötandet fån Gustav Larsson, han är professionell, levererar god och har god kunskap. Detta har gjort att helt processen har gott bra och jag har varit lugn.
    2021-08-17
    Gustav är väldigt engagerad, och punktlig meddelar så det är möjligt att gå vidare i hela försäljningen, allt från fotografering till kontraktskriving.
    • Vega
    2021-07-30
    Gustav är en otroligt duktig mäklare, lyhörd och mina förväntningar överträffande han verkligen. Kan starkt rekommendera Gustav.
    2021-07-08
    Daniel skötte sitt åtagande på ett klanderfritt vis.
    Han var mycket hjälpsam, engagerad och höll kontakt genom hela försäljnings processen.
    Vi kan kan absolut rekommendera Daniel och kommer säkerligen anlita honom igen i framtiden.
    2021-07-08
    Mycket trevlig och hjälpsam. Kan verkligen rekommendera Daniel.
    2021-07-08
    Mycket positivt bemötande för oss som köpare.
    Intresserad och ärlig dialog från första samtalet tills avslut.
    Lugn och trevlig i attityd, professionell utan att bli stel och tråkig.
    Kändes personlig och naturligt avslappnad, och engagerad i även vårt bästa som köpare, inte bara för sin egentliga kund (säljaren).
  • skrev om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2021-07-08
    Jag sålde min bostad med hjälpa av Daniel Lundberg, är väldigt tacksam för det stöd och den trygghet som Daniel gav mig genom hela processen. Kan varmt rekommendera Daniel, mycket trevlig och gav väldigt god service! ✨
    • Vendelsö
    2021-06-27
    Väldigt vänligt bemötande om än något klyschig i sitt språk. Tillmötesgående i alla frågor och hjälpsam. Upplevdes något partisk i rekommendation av besiktningsman. Nöjda med affären och bemötandet.
    2021-06-24
    Mycket trevligt bemötande. Hjälpsam och tydlig i hur processen går till.
    2021-06-24
    Jag blev rekommenderad av en vän som hade anlitat Gustav vid sin försäljning och jag ångrar mig inte. Blev bra och professionellt bemött. Allt gick smidigt vid försäljningen, och fort! Planen som Gustav hade från visningsstäd till kontraktskrivning följdes exakt, vilket jag anser väldigt imponerande.
    • Västerhaninge Åbylund
    2021-06-17
    Väldigt trevlig, kunnig och driv för att göra det bästa för både köpare och säljare.
    Man har även kunnat ringa om tips och råd när det gäller att hitta ett nytt boende.
    Toppen nöjda 👍