Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge HusmanHagberg HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Dalarövägen 56, 136 45 Handen — Visa karta

Välkommen till Haninge och HusmanHagberg! Vi hjälper dig rätt på bostadsmarknaden här i Haninge och Västerhaninge. Vi har stor passion, bred erfarenhet och ser alltid till våra kunders bästa. Nöjda kunder är vad vi alltid strävar efter.

HusmanHagberg är en av Sveriges största och ledande mäklarkedjor. Vi anpassar oss alltid efter dina specifika behov och är inte knutna till något försäkringsbolag eller någon bank. Kontakta oss så hjälper vi till med bostadsaffären, vi har koll på allt från lägenheter till villor eller radhus!

Läs vad 229 kunder tycker om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

• Roy A
    Roy A skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Det gick som förväntat, visning ok, kontraktsskrivning ok, budgivning ok. Helt ok. Läs mer
  • Tina Z
    Tina Z skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Nenad var mycket tillmötesgående och förklarade på ett pedagogiskt sätt om det var något jag inte var med på. Fn trevlig prick! Läs mer
  • John E
    John E skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Duktig! Kändes smidigt genom hela processen. Läs mer
  • Viktor R
    Viktor R skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt min första lägenhet via Tove. Jätte trevligt bemötande och bra att ha o göra med. Ger bra med information om allting. Mycket nöjd! Läs mer
    2018-08-31 Tove H svarar Viktor R
    Tack så mycket Viktor för dom fina kommentarerna, jag är glad att du är nöjd :) Ha det fint! /Tove
  • Jonna L
    Jonna L skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    En härlig, trevlig och glad mäklare, rekommenderar verkligen Nenad! Läs mer
  • Stig Åke R
    Stig Åke R skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    köp ettariumhus. sålt en enoenhalvplansvilla

bra på alla sätt

nenad levde upp till minaförväntningar

bra kontakt. Bra mäklare Läs mer
  • Adnan K
    Adnan K skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi kände oss trygga genom hela affären. Nenad informerade hela tiden tydligt då något nytt dök upp. Vi behövde aldrig jaga honom och han gjorde verkligen sitt yttersta hela tiden. Vilken stjärna! Vi fick dessutom lägenheten såld för mer än vad vi räknat på! Läs mer
  • Patricia Kusmic B
    Patricia Kusmic B skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Supernöjda med Nenad som mäklare. Man kunde alltid räkna med att få svar på sina frågor och han jobbade hårt för att uppnå förväntningarna från oss som säljare. Läs mer
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålde min mors dödsbo som var en lgh på 100 kvadrat.Fick ett otroligt varmt och engagerat bemötande av Josefina.
    Hon visade detta även under visningarna och allt som var runtomkring. Jag känner ett väldigt stort förtroende för Husman-Hagberg just genom hennes professionalism samt att hon ständigt höll mig informerad i alla turer runt försäljningen.

Helhetsbetyget blir 5 av 5.
    Jag kunde inte vara mer nöjd med mitt val av mäklare.

/Mattias Widen Läs mer
    2018-07-21 Josefina H svarar Mattias W
    Stort tack Mattias! Det var som sagt ett stort nöje att hjälpa er. Trevlig sommar!
  • Anton Fossli E
    Anton Fossli E skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Första och bästa mäklaren jag har haft nöjet att vara i kontakt med. Super professionell, trevlig och tillmötesgående! Tack! 🎉👍 Läs mer
    2018-07-19 Josefina H svarar Anton Fossli E
    Stort tack för fina ord Anton, hoppas ni ska trivas!
  • Christina G
    Christina G skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Josefina hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på en inte alltför ljus bostadsmarknad. Med hjälp av hennes kunskap, kompetens och genuint trevliga bemötande gick försäljningen bra och jag är mer än nöjd med henne som mäklare. Läs mer
  • Britt-Marie K
    Britt-Marie K skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt lägenhet.
    Otroligt bra bemötande.
    Hin var hjälpsam och upplever henne kunnig. Läs mer
  • Ebba B
    Ebba B skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Josefin har tagit sitt uppdrag på ett föredömligt sätt. Då hon har tagit hand om försäljningen av min bostadsrätt på Solhemsvägen. Läs mer
  • Mats A
    Mats A skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Allt var till belåtenhet vid försäljningen av vår bostadsrätt!
    Vi fick ett proffsigt bemötande av Martin Lundberg. Han tog oss med hela vägen, från första kontakt till avslut, smidigt och överskådligt.
    Vi är helnöjda och återkommer gärna i framtiden! Läs mer
    2018-08-15 Mats L svarar Mats A
    Tack så mycket för era fina ord och tack igen för återkommande säljare från er. Vi ses framöver och må gott från Mats & Martin.
  • Mona E
    Mona E skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt kedjehus av Mats. Väldig professionell och säljare ut i fingerspetsarna. Mycket trevlig och förklarar på ett sätt som man förstår.
    Kan varmt rekommendera Mats som mäklare Läs mer
    2018-07-02 Mats L svarar Mona E
    Tusen tack Mona för din rekommendation, trevlig sommar önskar Mats & Martin
  • Jocelyn A
    Jocelyn A skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Bra service och snabb respons, affären var klar på mindre än en vecka. Läs mer
    2018-07-03 Mats L svarar Jocelyn A
    Vi tackar så mycket för din rekommendation Jocelyn och glad sommar //Martin och Mats.
  • Eva E
    Eva E skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hon höll mig uppdaterad om hur det gick med försäljningen. Hon var mycket proffsig och glad. Läs mer
  • Jacob S
    Jacob S skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Blev bemött väldigt bra, hon var mycket trevlig o hjälpte till med ge svar på mina frågor Läs mer
    2018-08-31 Tove H svarar Jacob S
    Vad härligt att höra att du är nöjd, hoppas att du trivs bra i nya bostaden :) Ha det fint! /Tove
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Nenad är rolig, trevlig och professionell på samma gång.

Jag har fullt förtroende för honom som mäklare.

Han har gett mig bra råd och vi har lyckats sälja radhuset på Broddvägen till nästan exakt det belopp han värderat det till och det i en marknad som blev allt tuffare, efter årsskiftet.

Han är lyhörd och har t.o.m. kommit med stylingtips, även om det inte är hans starka sida. Vårt samarbete har varit optimalt.

Jag skulle tveklöst rekommendera honom till alla som säljer inom hans område. Läs mer
    Mats L, Nenad M gillar detta
  • Kamlesh R
    Kamlesh R skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jättebra Mäklare!
    Willing to do business again :)

Kamlesh Läs mer
    2018-06-28 Tove H svarar Kamlesh R
    Thanks a heap Kamlesh, I´m glad to here that you are pleased :) Kind regards Tove
    Mats L, Tove H gillar detta
  • Marina K
    Marina K skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hej! Vi har köpt en lägenhet och kommer att sälja vår lägenhet med Tove Hörnblad som mäklare i båda fallen. Vi har haft lätt att kommunicera och hon har varit lyhörd och kompetent i sin yrkes utövning.
    Vi rekommenderar Tove som mäklare😊 Marina och Dmitrijs. Läs mer
    2018-06-28 Tove H svarar Marina K
    Jag tackar så mycket för era fina ord Marina :) Jag är så glad att ni är nöjda! Varma hälsningar Tove
    Mats L, Tove H gillar detta
  • Jennie B
    Jennie B skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi har köpt ett kedjehus via Nenad Markovic. Affären blev snabb och smidig. Nenad gav ett positivt intryck både på telefon och personligen. Snabba svar när vi hade några funderingar och var tillmötesgående under hela processen. Läs mer
  • Björn M
    Björn M skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Väl bemött, kändes noggrant och tryggt. Lätt att nå vid frågor. Läs mer
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Blev bemött trevligt och proffisionellt tycker vi. Läs mer
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Nenad är komtetent och trevlig att ha att göra med. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag köpte en lägenhet, och som förstagångs köpare kände jag trygghet i mäklaren. Jag blev väldigt trevligt bemött och fick all information jag behövde så att jag inte behövde oroa mig eller känna mig förvirrad. Läs mer
    2018-06-05 Tove H svarar Johanna L
    Tack så mycket Johanna, vad kul att höra att allt känts tryggt och bra! Jag är glad att du är nöjd :) Ha det fint! Varma hälsningar Tove
  • Thanusha P
    Thanusha P skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Rebecka är en skicklig, serviceinriktad och målinriktad mäklare som fick vårt radhus i Vega/Handen sålt till ett pris som vi är nöjda med, trots den osäkra bostadsmarknad som råder nu. Läs mer
    2018-06-07 Rebecka S svarar Thanusha P
    Stort tack Thanusha för din fina kommentar och rekommendation
  • Leif Å
    Leif Å skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sara sålde vår mammas bostadsrättsradhus, hon var hela tiden saklig och förtroende ingivande, hon uppfyllde alla förväntningar på en trygg försäljning.
    Jag vill även ge fotografen Sara anlitade- som jag tyvärr glömt namnet på- ett stort tack, även han var proffsig och bidrog till en bra helhetsupplevelse.
    Jag kan varmt rekommendera Sara till er som funderar på att köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag ville sälja min bostad och kontaktade mäklaren direkt. Fick ett väldigt bra bemötande.
    Affären gick snabbt och smidigt. Känner mig nöjd. Läs mer
    2018-06-07 Rebecka S svarar Elisabeth R
    Tack så mycket Elisabeth för de fina orden, det gläder mig att du är nöjd!
  • Sara B
    Sara B skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jättetrevlig tillmötesgående mäklare som jag skulle varmt rekommendera. Är andra gången vi köper genom husman Hagberg och är jättenöjd med era mäklare ni har hos er. Läs mer
    2018-06-07 Rebecka S svarar Sara B
    Tack för de fina orden Sara!
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt bostadsrättsradhus.
    Rakt och ärligt bemötande.
    Bra att "bolla" tankar och idéer kring ev. budgivning med.

Sammantaget ett mycket bra & trevligt intryck. Läs mer
  • Solweig H
    Solweig H skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag har fått hjälp av Tove Hörnblad att sälja min lägenhet. Att få bilderna tagna och få ut den på Hemnet har gått så smidigt! Så även försäljningen av lägenheten. Den blev såld två dagar efter visning!
    Tove har dessutom hört av sig ofta om hur hela processen kommer gå till samt återkopplat om allt jag undrat över.
    Jag kan varmt rekommendera Tove till andra, jag är mer än nöjd med Tove! Läs mer
    2018-05-24 Tove H svarar Solweig H
    Tack så hjärtligt Solweig :) Det har varit ett nöje att hjälpa dig och jag är glad att du är nöjd! Varma hälsningar /Tove
  • Mattias Bär H
    Mattias Bär H skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Såldes min 1a i haninge. Tove var ödmjuk, trevlig och extremt enkel att jobba med. Hon kändes sugen på att sälja lägenheten , vilket jag inte känt hos andra mäklare.

Kan starkt rekommendera Tove och husman Hagberg. Läs mer
    2018-05-21 Tove H svarar Mattias Bär H
    Tack så mycket för din fina beröm och rekommendation :) Jag är glad att du är nöjd! Varma hälsningar /Tove
  • Anna Margareta K
    Anna Margareta K skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hej.

2018-05-21 Tove H svarar Ingemar K
    Tack så mycket Ingmar det gläder mig att ni är nöjda! Varma hälsningar Tove
  • Annika J
    Annika J skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt en etta i Handen. Allt har gått över förväntan. Jag är mycket nöjd med hur hela affären har skötts. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Kourosh S
    Kourosh S skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Nenad var bra han hjälpte en hel del Läs mer
  • Anders E
    Anders E skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt hus, Bra bemötande, igenkännande. Läs mer
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Professionell och kunnig, man märker att han arbetat länge och vet vad han talar om.
    Både för oss säljare och köparna. Läs mer
    2018-04-18 Mats L svarar Camilla H
    Stort TACK Camilla för din fina kommentar och rekommendation, så glad att jag fick hjälpa dig och Anders ännu en gång, må gott och Martin hälsar //Mats
  • Laila S
    Laila S skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    En underbart öppen och trevlig mäklare som är väldigt lyhörd.Både min man och jag tyckte om henne direkt och fick fullt förtroende för hennes kunskap om hur marknaden ligger till .hon har gjort ett riktigt bra jobb och har hjälpt oss att sälja till bra pris och att genomföra försäljningen på ett mycket proffsigt vis.Vi lämnar våra bästa rekommendationer och har tipsat dottern om Josefina?MVH Laila och Stefan Skoog Läs mer
    2018-04-23 Josefina H svarar Laila S
    Stort tack Laila och Stefan för era fina ord. Det har varit ett rent nöje att få hjälpa er med försäljningen. Ta hand om er så ses vi snart igen!
  • Marjukka A
    Marjukka A skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mäklaren överträffade mina förväntningar och har varit väldigt hjälpsam och trevlig. Läs mer
  • Liselotte R
    Liselotte R skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Proffsig, informativ, kunnig, Mycket trevlig, saklig och trovärdig. Vi fick information under försäljningen hur läget var.
    Kan varmt rekommendera Mats och Sara! Läs mer
    2018-04-09 Mats L svarar Liselotte R
    Tusen tack Liselott för fina ord och tack själv för förtroendet, lycka till och hälsa, allt gott //Mats
  • Lars D
  • Lars D
    Lars D skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Utmärkt: Bra kommunikation och ett gott resultat Läs mer
    2018-04-05 Mats L svarar Lars D
    Tack Lasse för förtroendet ännu en gång från er att sälja genom mig. Vi ses på golfbanan :) //Mats & Martin
  • Christopher Daniel Andreas S
    Christopher Daniel Andreas S skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    allt gick bra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
    2018-05-21 Tove H svarar Christopher Daniel Andreas S
    Vad härligt att ni är nöjda :) Varma hälsningar /Tove
  • Lovisa F
    Lovisa F skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    En helt fantastisk mäklare i både bemötande, proffsighet och utförande av arbete. Hon fick vår lägenhet såld till ett bra pris i en tuff marknad. När vi hade kontakt var det alltid trevligt och vi kände oss trygga under hela uppdragets gång. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-04-12 Josefina H svarar Lovisa F
    Stort tack Lovisa! Det var bara ett nöje att få hjälpa er! Vi ses snart igen :)
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi kände att försäljningen av vår bostad låg i kompetenta händer. Josefina var dessutom alltid lätt att få tag på och kunde svara på alla frågor som poppade upp.
    Vid vår försäljning blev både säljare och köpare väldigt nöjda Läs mer
    2018-04-12 Josefina H svarar Fredrik J
    Tack för dina fina ord Fredrik, det betyder mycket för mig!
  • Ritva Anneli V
    Ritva Anneli V skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi är mycket nöjda med Toves insats, professionalitet och tillgängligt. Läs mer
    2018-05-21 Tove H svarar Ritva Anneli V
    Hej Ritva

Vad härligt att höra :) Jag är glad att ni är nöjda!

Varma hälsningar /Tove
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Trevlig, personlig och pålitlig mäklare. Har engegemang i mig som kund och har gjort ett bra jobb. Läs mer
  • Karl P
    Karl P skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Helt igenom lyhörd, proffsig och trevlig. Läs mer
    2018-05-21 Tove H svarar Karl P
    Hej Karl

Stort tack för dom fina orden!

Varma hälsningar /Tove

Dalarövägen 56, 136 45 Handen