HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Folkparken 6, 136 40 Handen — Visa karta

Välkommen till Haninge och HusmanHagberg! Vi hjälper dig rätt på bostadsmarknaden här i Haninge och Västerhaninge. Vi har stor passion, bred erfarenhet och ser alltid till våra kunders bästa. Nöjda kunder är vad vi alltid strävar efter.

HusmanHagberg är en av Sveriges största och ledande mäklarkedjor. Vi anpassar oss alltid efter dina specifika behov och är inte knutna till något försäkringsbolag eller någon bank. Kontakta oss så hjälper vi till med bostadsaffären, vi har koll på allt från lägenheter till villor eller radhus!

Läs vad 391 kunder tycker om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

• 2020-11-22

Asta P skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt en bostadsrätt på Parkvägen i Handen.Tyvärr så var försäljningen under rådande pandemi i våras så det gick väldigt trögt,men den gick iväg till slut och vi är nöjda trots allt.
    Tycker att mäklaren har gjort sitt jobb till fullo med tanke på den rådande situationen Läs mer
    2020-11-22 Mats L svarar Asta P
    Stort tack för förtroendet vi fick och utmaningen mitt i Covid-19 pandemin att sälja lägenheten. Tack för rekommendationen hälsar vi Mats & Daniel på HusmanHagberg.
  • 2020-11-22

Philip B skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi uppevde att Daniel hade ett professionellt bemötande, var positiv, tydlig och trygg som mäklare när vi sålde vår bostadsrätt. Vi var riktigt nöjda. Vi rekommenderar Daniel varmt som mäklare. Läs mer
  • 2020-11-21

Olivia B skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi har sålt vår bostadsrätt och är jätte nöjda med Daniels professionella bemötande och insatts.
    Vid kommande tillfällen framöver kommer vi definitivt att kontakta Daniel som mäklare. Läs mer
  • 2020-11-14

Lars Göran A skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    perfekt uppträdande hela tiden. Läs mer

Besim D skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav Larsson är bäst i sitt jobb! Läs mer

Merisa D skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav Larsson hjälpte oss med köpt av lägenheten och vi är jättenöjda med hans tjänster.Han är en snäll och ansvarsfull person som är bäst i sitt jobb. Bästa beröm för Gustav Larsson! Läs mer

Kenan S skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    tycker helheten att han kämpade med alllt som han hade :) grymt på sitt jobb och engegamang.Han förklarade allt på ett professionellt sätt.allt gick som planerat faktiskt.

Rekommenderar startk Läs mer
  • 2020-11-12

Marcus Joel J skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
  • 2020-11-12

Filip L skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav hjälpte mig att köpa bostad, grymt bra medlare och jag känner att han gjorde sitt yttersta för att stödja båda parter. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-11-07

Ivan O skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Roger L

2020-11-06

Roger L skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Det var en väldigt positiv upplevelse att köpa lägenhet med Gustav som mäklare!
    Han har ett genuint engagemang, är kunnig, och har en förmåga att lotsa en genom affären så det blir okomplicerat och roligt! Läs mer
  • 2020-10-28

Louise I skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Daniel var från första början väldigt lyhörd när han fick i uppgift att sälja vår bostadsrätt. Han gav under hela processen rätt och tydlig information vilket gav oss en stor tillit till Daniel som mäklare.
    Vi kommer anlita Daniel igen när det är tillfälle och rekommenderar honom varmt till andra. Läs mer
  • AMANDA O

2020-10-26

AMANDA O skrev om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt en bostadsrätt av Daniel, en mycket bra och engagerad mäklare, trevlig och duktig på sitt jobb. Läs mer
  • 2020-10-26

Gunilla P skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt bostadsrättslägenhet
    Korrekt och trevligt bemötande
    Genomgång av handlingar och övrig information på ett lugnt och seriöst sätt.
    Upplevt till mina förväntningar.

Affären ännu ej avslutad men hittills är jag mycket nöjd Läs mer
  • Joakim S

2020-10-24

Joakim S skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag och min sambo köpte en villa i Vendelsö genom Daniel och vi är extremt nöjda.

Vi har tidigare tittat på många hus och haft kontakt med flera olika mäklare, tyvärr upplevde vi att de flesta var väldigt dåligt pålästa och ointresserade av att hjälpa oss som köpare.

När vi fick kontakt med Daniel var det raka motsatsen, Daniel var extremt kunnig, påläst och verkligen intresserad av oss som köpare. Han gav oss en riktigt positiv upplevelse genom hela köpprocessen och vi upplevde honom som väldigt noggrann, tydlig och trevlig. Vi är mer än nöjda och skulle rekommendera Daniel till alla som köper eller säljer. Läs mer
  • 2020-10-24

Marie D skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Lugn men driven mäklare. Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2020-10-23

Niclas Per-johan M skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi har sålt ett radhus i Svartbäcken, Haninge.
    Vi valde mellan flera mäklare och fastnade för Daniel från HusmanHagberg då han var professionell, kunnig, seriös, väldigt trevlig och, som det visade sig, gjorde ett utmärkt jobb. Läs mer
  • 2020-10-22

Lars Göran A skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt en bostadsrätt.
    Mycket bra bemött av mäklaren.
    Allt var OK. Läs mer
  • 2020-10-21

Jonas L skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt radhus. Positivt och avslappnat bemötande Läs mer
  • 2020-10-21

Eva Christina M skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Daniel är noggrann, seriös, engagerad och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-10-20

Vivianne Ingeborg R skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Trevlig och kompetent mäklare. Bra information löpande. Vi är väldigt nöjda.
    Tack! Läs mer
  • 2020-10-10

Erik Å skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Snabbt och smidigt!
    Vann budgivningen och skrev kontrakt samma dag. Daniel gav ett tryggt och professionellt intryck. Läs mer
  • 2020-10-09

David E skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket nöjd, snabbt och simpelt med gott resultat. Läs mer
  • 2020-10-09

Renée T skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag behövde sälja min 2:a snabbt och kontaktade Daniel Lundberg på Husman Hagberg i Haninge.
    Sagt och gjort, lägenheten fotades 3 dagar senare och annonsen gick ut 2 dagar efter det, allt enligt mina önskemål om en skyndsam försäljning. Intressenter hörde av sig redan första dygnet, så vi höll en förhandsvisning för 4 sällskap dagen därpå som slutade med budgivning och försäljning. Såld före visning, på knappt en vecka!

Mäklare i världsklass! Läs mer
  • 2020-10-02

Lina K skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Trygg och bra affär med Gustav när vi köpte vårat radhus. Svarade på alla frågor vi hade och förklarade allt mycket bra. Vi är jättenöjda med allt! Läs mer
  • 2020-10-02

Gulmira I skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Punktlig, alltid snabb återkoppling, svarade på alla frågor, gör det bästa både för säljare och för köparen! Läs mer

Sabina A skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hej) jag tycker att köpa en fint och mysigt bostad.
    Mäklaren lyssnade mycket noggrant och svarade på alla frågor. Mycket trevlig person!!! Läs mer
  • 2020-10-01

Theresia Å skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav är en lyhörd, flexibel och påläst mäklare. Alltid tillgänglig och trevlig. Läs mer
  • 2020-10-01

Caren Susanne B skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav har varit proffsig och duktig ända sedan första kontakten.
    Kan inte få en bättre mäklare. Läs mer
  • LUIS ERNESTO H

2020-09-28

LUIS ERNESTO H skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpte rådhus från Daniel.....super bra och profetionel bemötande. Rekomenderar lätt. Läs mer
  • 2020-09-26

Magnus S skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Bra och trevlig mäklare. Skötte försäljningen utmärkt. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-09-22

Matthias A skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Riktigt snabb och smidig försäljning. Grym säljare! rekommenderas Läs mer
  • 2020-09-16

CONNY D skrev om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi sålde vår bostadsrätt med Mats och Daniel och vi är väldigt nöjda med deras professionalism.
    Mats erfarenhet kombinerat med Daniels hunger gör dessa två till Haninges bästa mäklarpar!
    Alltid lätta att få tag på och väldigt hjälpsamma med allt, det märks att Mats och Daniel gillar sina jobb!
    Stark rekommendation! Läs mer
    2020-10-21 Mats L svarar CONNY D
    Tack Conny, för din fina rekommendation, det värmer. Vi vill också tacka er för förtroendet att sälja erat fina bostadsrättsradhus, all lycka till dig och susamme framöver och vi finns alltid till hans för hjälp, bara ringa eller mejla //Mats & Daniel.
  • 2020-09-15

Ronja E skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt en första lägenhet tillsammans med min sambo. Vi blev positivt överraskade över bemötandet och all kontakt med Daniel. Allt känns jättebra och vi är mer än nöjda. Läs mer
  • 2020-09-11

Mats Karl Anders N skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt radhus i Haninge. Har blivit bra bemött av mäklaren, som har varit professionell och tydlig. Läs mer
  • Eliise R

2020-09-10

Eliise R skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi har sålt vårt parhus i Haninge. Vi är tacksamma för vår mäklare Daniel Lundberg som var med oss hela resan. Han var väldigt professionell och ge goda råd. Det som var nog viktigast av allt för mig var det att han var lyhörd för våra önskningar.
    Jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Karin M

2020-09-09

Karin M skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt vår villa.
    Gustav Larsson har varit otroligt bemötande proffsig och har känts väldigt trygg och kunnig.

Högsta betyg, kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • Joakim S

2020-09-09

Joakim S skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi sålde vårat kedjehus i Vega genom Gustav och Husman Hagberg.

Gustav var otroligt professionell, driven och ett riktigt bra stöd genom hela säljprocessen.

Vi hade höga förväntningar på annons, bilder, antal spekulanter samt pris och Gustav både levde upp till och överträffade samtliga förväntningar.

Skulle vi sälja igen skulle vi definitivt välja Gustav! Läs mer
  • 2020-09-08

Emran A skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålde min lägenhet. Lyckades sälja innan visning. Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • 2020-09-07

Ingrid Rebecca Margaretadotter M skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Superproffsig snabb och effektiv, rekommenderar verkligen Gustav ! Läs mer
  • SARA JOHANNA B

2020-09-06

SARA JOHANNA B skrev om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vill varmt rekommendera Daniel Lundberg på HusmanHagberg i Västerhaninge.Väldigt proffsig kunnig och ett bra bemötande.Skulle varmt rekommendera honom till bekanta som ska köpa eller sälja i Haninge kommun Läs mer
  • SARA JOHANNA B

2020-09-06

SARA JOHANNA B skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Otroligt bra bemötande.Väldigt proffsig och kunnig och noggrann.Alla förväntningar jag hade levde han upp till.Alltid på bra humör och med ett leende på läpparna.Jag har sålt min bostad i Västerhaninge och skulle absolut rekommendera Daniel Lundberg till bekanta som ska köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • 2020-09-06

Margus R skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Riktigt bra mäklare, hjälpte att sälja huset i rådande läge och det gick till slut bättre än förväntat. Läs mer
  • 2020-09-05

Pille K skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålde en lägenhet i Västerhaninge med Daniels hjälp och är mycket nöjd. Daniel är trevlig, snabb och proffsig. Läs mer
  • 2020-09-05

Dennis E skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt ett kedjehus och blev väl bemötta av Gustav. Informativ och snabba återkopplingar, bra kontakt hela vägen. Läs mer
  • 2020-09-03

Frida R skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Otroligt snäll och hjälpsam, bara fixar allt utan krångel :) Läs mer
  • 2020-09-02

Ann-sofie J skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Kontaktade Gustav då vi hittat ett hus vi var intresserade av. Fick snabb återkoppling, snabbt tid för privat visning och fick en smidig, snabb affär. Proffsigt bemötande rakt igenom. Läs mer
  • 2020-09-01

Fatima-zahrae M skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt en bostad i vendelsö

Blev bemött på ett väldigt proffsigt och fint sätt

Han levde upp till mina förväntningar

Hans bemötande gjorde att jag var väldigt nöjd med hela affären Läs mer
  • 2020-08-26

Necati O skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag köpte villa. Ha är bäst👍👍👍👍 Läs mer
  • Hamza K

2020-08-22

Hamza K skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi sålde Bostadrätt i utgårdsvägen i Haninge. Fick rekommendation från en nära vän att ta kontakt med Gustav Larsson mäklaren som var väldig bra mäklare och jag anlitade honom. Tack och lov att jag gjorde det. Han var väldig väldigt bra i sitt jobb och var bra inläst och visste vad han gjorde helt enkelt. Även om bostaden var så pass bra i skick så underlättade Gustavs strategi med att sälja bostaden mycket lättare och till vårt accepterade pris. Jag är så himla tacksam för hans tjänst och rekommenderar honom fullständigt. Jag är väldigt lycklig att allt gick så fort och smidigt. Att ta kontakt med Gustav var så lätt samt att få snabba svar. TACK! Läs mer
    Gustav Stefan L, Mats L gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte