Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge HusmanHagberg HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Dalarövägen 56, 136 45 Handen — Visa karta

Välkommen till Haninge och HusmanHagberg! Vi hjälper dig rätt på bostadsmarknaden här i Haninge och Västerhaninge. Vi har stor passion, bred erfarenhet och ser alltid till våra kunders bästa. Nöjda kunder är vad vi alltid strävar efter.

HusmanHagberg är en av Sveriges största och ledande mäklarkedjor. Vi anpassar oss alltid efter dina specifika behov och är inte knutna till något försäkringsbolag eller någon bank. Kontakta oss så hjälper vi till med bostadsaffären, vi har koll på allt från lägenheter till villor eller radhus!

Läs vad 219 kunder tycker om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

• Marina K
    Marina K skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hej! Vi har köpt en lägenhet och kommer att sälja vår lägenhet med Tove Hörnblad som mäklare i båda fallen. Vi har haft lätt att kommunicera och hon har varit lyhörd och kompetent i sin yrkes utövning.
    Vi rekommenderar Tove som mäklare😊 Marina och Dmitrijs. Läs mer
  • Jennie B
    Jennie B skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi har köpt ett kedjehus via Nenad Markovic. Affären blev snabb och smidig. Nenad gav ett positivt intryck både på telefon och personligen. Snabba svar när vi hade några funderingar och var tillmötesgående under hela processen. Läs mer
  • Björn M
    Björn M skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Väl bemött, kändes noggrant och tryggt. Lätt att nå vid frågor. Läs mer
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Blev bemött trevligt och proffisionellt tycker vi. Läs mer
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Nenad är komtetent och trevlig att ha att göra med. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag köpte en lägenhet, och som förstagångs köpare kände jag trygghet i mäklaren. Jag blev väldigt trevligt bemött och fick all information jag behövde så att jag inte behövde oroa mig eller känna mig förvirrad. Läs mer
    2018-06-05 Tove H svarar Johanna L
    Tack så mycket Johanna, vad kul att höra att allt känts tryggt och bra! Jag är glad att du är nöjd :) Ha det fint! Varma hälsningar Tove
  • Thanusha P
    Thanusha P skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Rebecka är en skicklig, serviceinriktad och målinriktad mäklare som fick vårt radhus i Vega/Handen sålt till ett pris som vi är nöjda med, trots den osäkra bostadsmarknad som råder nu. Läs mer
    2018-06-07 Rebecka S svarar Thanusha P
    Stort tack Thanusha för din fina kommentar och rekommendation
  • Leif Å
    Leif Å skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sara sålde vår mammas bostadsrättsradhus, hon var hela tiden saklig och förtroende ingivande, hon uppfyllde alla förväntningar på en trygg försäljning.
    Jag vill även ge fotografen Sara anlitade- som jag tyvärr glömt namnet på- ett stort tack, även han var proffsig och bidrog till en bra helhetsupplevelse.
    Jag kan varmt rekommendera Sara till er som funderar på att köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag ville sälja min bostad och kontaktade mäklaren direkt. Fick ett väldigt bra bemötande.
    Affären gick snabbt och smidigt. Känner mig nöjd. Läs mer
    2018-06-07 Rebecka S svarar Elisabeth R
    Tack så mycket Elisabeth för de fina orden, det gläder mig att du är nöjd!
  • Sara B
    Sara B skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jättetrevlig tillmötesgående mäklare som jag skulle varmt rekommendera. Är andra gången vi köper genom husman Hagberg och är jättenöjd med era mäklare ni har hos er. Läs mer
    2018-06-07 Rebecka S svarar Sara B
    Tack för de fina orden Sara!
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt bostadsrättsradhus.
    Rakt och ärligt bemötande.
    Bra att "bolla" tankar och idéer kring ev. budgivning med.

Sammantaget ett mycket bra & trevligt intryck. Läs mer
  • Solweig H
    Solweig H skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag har fått hjälp av Tove Hörnblad att sälja min lägenhet. Att få bilderna tagna och få ut den på Hemnet har gått så smidigt! Så även försäljningen av lägenheten. Den blev såld två dagar efter visning!
    Tove har dessutom hört av sig ofta om hur hela processen kommer gå till samt återkopplat om allt jag undrat över.
    Jag kan varmt rekommendera Tove till andra, jag är mer än nöjd med Tove! Läs mer
    2018-05-24 Tove H svarar Solweig H
    Tack så hjärtligt Solweig :) Det har varit ett nöje att hjälpa dig och jag är glad att du är nöjd! Varma hälsningar /Tove
  • Mattias Bär H
    Mattias Bär H skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Såldes min 1a i haninge. Tove var ödmjuk, trevlig och extremt enkel att jobba med. Hon kändes sugen på att sälja lägenheten , vilket jag inte känt hos andra mäklare.

Kan starkt rekommendera Tove och husman Hagberg. Läs mer
    2018-05-21 Tove H svarar Mattias Bär H
    Tack så mycket för din fina beröm och rekommendation :) Jag är glad att du är nöjd! Varma hälsningar /Tove
  • Anna Margareta K
    Anna Margareta K skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hej.

2018-05-21 Tove H svarar Ingemar K
    Tack så mycket Ingmar det gläder mig att ni är nöjda! Varma hälsningar Tove
  • Annika J
    Annika J skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt en etta i Handen. Allt har gått över förväntan. Jag är mycket nöjd med hur hela affären har skötts. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Kourosh S
    Kourosh S skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Nenad var bra han hjälpte en hel del Läs mer
    Nenad M gillar detta
  • Anders E
    Anders E skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt hus, Bra bemötande, igenkännande. Läs mer
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Professionell och kunnig, man märker att han arbetat länge och vet vad han talar om.
    Både för oss säljare och köparna. Läs mer
    2018-04-18 Mats L svarar Camilla H
    Stort TACK Camilla för din fina kommentar och rekommendation, så glad att jag fick hjälpa dig och Anders ännu en gång, må gott och Martin hälsar //Mats
  • Laila S
    Laila S skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    En underbart öppen och trevlig mäklare som är väldigt lyhörd.Både min man och jag tyckte om henne direkt och fick fullt förtroende för hennes kunskap om hur marknaden ligger till .hon har gjort ett riktigt bra jobb och har hjälpt oss att sälja till bra pris och att genomföra försäljningen på ett mycket proffsigt vis.Vi lämnar våra bästa rekommendationer och har tipsat dottern om Josefina?MVH Laila och Stefan Skoog Läs mer
    2018-04-23 Josefina H svarar Laila S
    Stort tack Laila och Stefan för era fina ord. Det har varit ett rent nöje att få hjälpa er med försäljningen. Ta hand om er så ses vi snart igen!
  • Marjukka A
    Marjukka A skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mäklaren överträffade mina förväntningar och har varit väldigt hjälpsam och trevlig. Läs mer
  • Liselotte R
    Liselotte R skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Proffsig, informativ, kunnig, Mycket trevlig, saklig och trovärdig. Vi fick information under försäljningen hur läget var.
    Kan varmt rekommendera Mats och Sara! Läs mer
    2018-04-09 Mats L svarar Liselotte R
    Tusen tack Liselott för fina ord och tack själv för förtroendet, lycka till och hälsa, allt gott //Mats
  • Lars D
  • Lars D
    Lars D skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Utmärkt: Bra kommunikation och ett gott resultat Läs mer
    2018-04-05 Mats L svarar Lars D
    Tack Lasse för förtroendet ännu en gång från er att sälja genom mig. Vi ses på golfbanan :) //Mats & Martin
  • Christopher Daniel Andreas S
    Christopher Daniel Andreas S skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    allt gick bra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
    2018-05-21 Tove H svarar Christopher Daniel Andreas S
    Vad härligt att ni är nöjda :) Varma hälsningar /Tove
  • Lovisa F
    Lovisa F skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    En helt fantastisk mäklare i både bemötande, proffsighet och utförande av arbete. Hon fick vår lägenhet såld till ett bra pris i en tuff marknad. När vi hade kontakt var det alltid trevligt och vi kände oss trygga under hela uppdragets gång. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-04-12 Josefina H svarar Lovisa F
    Stort tack Lovisa! Det var bara ett nöje att få hjälpa er! Vi ses snart igen :)
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi kände att försäljningen av vår bostad låg i kompetenta händer. Josefina var dessutom alltid lätt att få tag på och kunde svara på alla frågor som poppade upp.
    Vid vår försäljning blev både säljare och köpare väldigt nöjda Läs mer
    2018-04-12 Josefina H svarar Fredrik J
    Tack för dina fina ord Fredrik, det betyder mycket för mig!
  • Ritva Anneli V
    Ritva Anneli V skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi är mycket nöjda med Toves insats, professionalitet och tillgängligt. Läs mer
    2018-05-21 Tove H svarar Ritva Anneli V
    Hej Ritva

Vad härligt att höra :) Jag är glad att ni är nöjda!

Varma hälsningar /Tove
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Trevlig, personlig och pålitlig mäklare. Har engegemang i mig som kund och har gjort ett bra jobb. Läs mer
  • Karl P
    Karl P skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Helt igenom lyhörd, proffsig och trevlig. Läs mer
    2018-05-21 Tove H svarar Karl P
    Hej Karl

Stort tack för dom fina orden!

Varma hälsningar /Tove
  • Siv G
    Siv G skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Toppenmäklare!! Är helnöjd, en kvinna som skapar förtroende , är snabb och gör ett proffsjobb! Läs mer
  • Gunnar C
    Gunnar C skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sara var vänlig och kunnig och utförde sitt uppdrag med att sälja min avlidne brors bostadsrätt på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • Sandra M
    Sandra M skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi tycker att det flöt på extremt bra med Sara Kjellgren och gjorde hela vår erfarenhet med att sälja lägenheten lätt och smidig. Vi är också mycket nöjda med vad vi lyckades få för lägenheten. Läs mer
  • Rakel R
    Rakel R skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi fick ett mycket vänligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Gabriella von G
    Gabriella von G skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Lugn, förtroendeingivande och kunnig kring objektet. Läs mer
  • Patric R
    Patric R skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Positiv och pålitlig. Ger ett mycket bra intryck Läs mer
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Josefina har redan från början varit oerhört serviceinriktad på ett ödmjukt sätt och vi har en positiv kontakt med henne utan att känna oss stressade i vår säljprocess av ett dödsbo. Läs mer
    2018-03-06 Josefina H svarar Camilla W
    Tack för ett fint omdöme Camilla! Skönt att ni upplever det hela så!
  • Janne L
    Janne L skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Har nyss gjort mitt första husköp med hjälp av Tove Hörnblad.
    Hade otur och fick en handläggare på banken som inte gav rätt information till mig då jag ansökte om bolånet.
    Efter det så blev det samtal och email med två andra handläggare....
    Fick det till slut beviljat efter kravet på att inflyttningsdatumet skulle ändras - två gånger ändrades datumet.
    Jag kände mig rent ut sagt dum, då jag var tvungen att meddela detta till köparen, då jag anser att om man har bestämt något som är så viktigt så ska man hålla det.
    Oavsett så har jag alltid varit en som håller det jag lovar, eftersom banken krånglade så var det utom min kontroll.
    Men denna fantastiska kvinna, Tove Hörnblad, var under hela processen lugn, tålmodig, vänlig, professionell, tillgänglig och positiv. Hon lugnade ned mig och allt är nu färdigt.
    Rekommenderar Tove starkt och önskar henne all lycka i framtiden!
    Tack bästa Tove!
    Stor kram / Janne Lehtinen Läs mer
    2018-05-21 Tove H svarar Janne L
    Hej Janne
    Du har varit en mycket trevlig och fin köpare både gentemot mig men framförallt gentemot din säljare så som du även hjälpte henne vid många tillfällen. Jag är säker på att hon uppskattar dig som köpare av sitt hus. Jag är väldigt glad över din fina kommentar och hoppas att du trivs bra i ditt nya hus :) Du är alltid välkommen att höra av dig framöver! Ha det fint! Med vänlig hälsning Tove
  • André T
    André T skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mäklarn som har det där lilla extra! Läs mer
    2018-03-01 Josefina H svarar André T
    Tack André! Det värmer verkligen!
  • Anna R
    Anna R skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Bra bemötande , rekommenderar ! Läs mer
    2018-04-05 Tove H svarar Anna R
    Tack så mycket Anna! Hoppas att allt gått bra med flytten och att ni trivs i nya bostaden :) Ha det fint! /Tove
  • Renée T
    Renée T skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Snabbt, smidigt och enkelt lägenhetsköp. Läs mer
    2018-02-17 Mats L svarar Renée T
    Stort tack Renee för din rekommendation och tack själv för ett smidigt och bra köp för dig, allt gott //Mats & Martin
  • Renée T
    Renée T skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jätte duktig tjej, höll oss ständigt uppdaterade genom hela försäljningen och gav oss många bra råd. Läs mer
    2018-02-17 Josefina H svarar Renée T
    Tack så mycket Renée, har varit mycket trevligt att få hjälpa er!
  • Eva N
    Eva N skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket bra bemötande. Snabb , kunnig och förekommande.
    Lever väl upp till mina förväntningar Läs mer
  • Malin A
    Malin A skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket noga, drivande, vänlig och proffsigt bemötande... Läs mer
    2018-02-15 Josefina H svarar Malin A
    Tack för din rekommendation Malin! :)
  • Ted D
    Ted D skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Allt gick smidigt och Sara var trevlig och hjälpsam med de frågor vi hade Läs mer
    Sara K gillar detta
  • Majron F
    Majron F skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mtp att denna affär blev på distans 40 mil så har Sara skött det mycket bra. Hon har uppdaterat mig kontinuerligt vad som varit på gång. Har ett trevligt sätt och bemötande. Mycket nöjd! Läs mer
    Sara K, Mats L gillar detta
  • Gustav E
    Gustav E skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket bra bemötande och bra information om objektet.
    Hon va bra påläst och skötte alla uppgifter och frågor mycket bra. Läs mer
    2018-02-08 Sara K svarar Gustav E
    Tack Gustav för de fina orden. Må gott!
    Sara K gillar detta
  • Inger G
    Inger G skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi är väldigt nöjda med bemötandet. Mats är kunnig, familjär, sympatisk och lättsam att ha att göra med. Han är rätt man på rätt plats. Väldigt trevliga lokaler. Läs mer
    2018-02-09 Mats L svarar Inger G
    Tack Ninni för din fina kommentar den värmde och tack för förtroendet vi fick att sälja lägenheten, må gott //Mats & Martin
  • Benno G
    Benno G skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket trevlig och nära till skratt.,samgidigt proffsig och kunnig i sitt jobb, effektiv och snabbt gjorde han jobbet som vi ville! Läs mer
    2018-02-09 Mats L svarar Benno G
    Tack Benno, det var lätt att skratta ihop med så trevliga säljare som ni, och tack för förtroendet vi fick att sälja lägenheten, må gott //Mats & Martin
  • Neringa k
    Neringa k skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi var väldigt glada att ha träffat Nenad och att han hjälpte oss med inköp av bostad. Nenad var mycket trevligt, väl medveten om sitt arbete, gav mycket information som var användbar för att köpa ett hem. Han är en professionell som jag skulle rekommendera till mina vänner och släktingar. Läs mer

Dalarövägen 56, 136 45 Handen