Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge HusmanHagberg HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Dalarövägen 56, 136 45 Handen — Visa karta

Välkommen till Haninge och HusmanHagberg! Vi hjälper dig rätt på bostadsmarknaden här i Haninge och Västerhaninge. Vi har stor passion, bred erfarenhet och ser alltid till våra kunders bästa. Nöjda kunder är vad vi alltid strävar efter.

HusmanHagberg är en av Sveriges största och ledande mäklarkedjor. Vi anpassar oss alltid efter dina specifika behov och är inte knutna till något försäkringsbolag eller någon bank. Kontakta oss så hjälper vi till med bostadsaffären, vi har koll på allt från lägenheter till villor eller radhus!

Läs vad 151 kunder tycker om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

• Niklas N
    Niklas N skrev om Johan Broo en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Väldigt trevlig och gjorde ett utmärkt jobb med att sälja våran lägenhet på en svår marknad vid tillfället
  • Agneta N
    Agneta N skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Rebecka Schelander tillsammans med Mats Lundberg fick uppdraget genom sitt proffsiga upplägg. Rebecka har skött all kontakt med oss som säljare väldigt bra, även vid budgivning och kontraktsskrivning. Vi kan mer än gärna rekommendera Rebecka Schelander.
  • Frank H
    Frank H skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag upplever Sara som en väldigt proffsig och kunnig mäklare. Hon har löst alla problem och varit väldigt tillmötesgående så att jag har kunnat känna mig trygg och avslappnad.
    Mitt förtroende för Sara är på topp, och jag kommer rekommendera henne som mäklare till andra.
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Bra och duktig mäklare som ser till så inga oklarheter finns och får både säljare och köpare nöjda. Rekommenderas
  • Monica H
    Monica H skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sara lever mkt väl upp till våra förväntningar. Gott bemötande, kunnig alltid tillmötesgående. Vi har bara gott att säga
    Sara K gillar detta
  • Anna J
    Anna J skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi köpte vårt hus via Mats Lundberg. Väldigt trevlig och proffsig. Ingenting negativt att påpeka. Jag kommer förmodligen ta kontakt med Mats en vacker dag om det blir aktuellt att sälja vårt hus.
    2017-11-13 Mats L svarar Anna J
    Hej Anna, stort TACK för dina/Era kommentarer om mig som Er mäklare. Ni är alltid välkomna tillbaka till mig när som helst i framtiden. Hoppas ni trivs och må gott //Mats
  • Jessica M
    Jessica M skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi upplevde inte denna mäklare som hjälpsam och informerade! Det höll på att bli ett kontraktsbrott från vår sida pga av att mäklaren ej informerat oss om situationen! Ingen mäklare jag skulle rekommendera till vänner.....
    2017-11-15 Josefina H svarar Jessica M
    Tack för din feedback Jessica! Det är väldigt tråkigt att höra att ni upplevde köpet så, jag försökte i alla avseenden att göra så gott jag kunde för att lösa det på bästa sätt. Ta hand om er!
  • Eva-lena J
    Eva-lena J skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hon är lyhörd och lätt att prata med om allt som behövs vid en försäljning. Det är viktigt vid en så stor affär, där man ofta är lite orolig för mycket.
    Men Josefina gjorde mig snabbt lugn, och vi hade ett mycket gott samarbete. Till detta bidrog både hennes kunskap som mäklare, och hennes härliga sociala och positiva färdighet!
    Affären gick utmärkt och för detta ska Josefina ha ett Stort Tack med Stjärna i kanten.
    2017-11-10 Josefina H svarar Eva-lena J
    Tack Eva-Lena för dina fina ord, det värmer verkligen! Bara ett nöja att få samarbeta med en sån härlig människa som dig!
  • Inger Christina A
    Inger Christina A skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Nöjd kund, snabb husaffär utifrån våra förväntningar.
    Mäklaren var engagerad och med ett proffsigt bemötande.
    Mats L, Sara K gillar detta
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Ett bra och trevligt bemötande.
  • Anna A
    Anna A skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Kompetent, kunnig, trevlig och förtroendeingivande mäklare som jag gärna rekommenderar!
    2017-11-08 Josefina H svarar Anna A
    Tack Anna för dina fina ord, hoppas ni alla har det bra! Hälsa så gott!
  • Fethi B
    Fethi B skrev om Johan Broo en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Han är en bra mäklare , han gör det han ska när det gäller sitt jobb och han är en trevlig försäljare.
    2017-11-07 Johan B svarar Fethi B
    Tack Fethi! Hoppas ni trivs i nya lägenheten!
  • Daniel V
    Daniel V skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket trevlig och tillmötesgående!
  • Tobias G
    Tobias G skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Proffsigt och mycket väl utfört arbete.
    Tryggt och pålitligt.
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Helt OK. Texten måste vara åtminstone 30 tecken
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Johan Broo en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Johan är en duktig mäklare, Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas quis lorem ac orci sollicitudin scelerisque. Nam efficitur placerat dapibus. Nulla facilisi. Proin eget ipsum ut metus vestibulum pulvinar dignissim vitae ipsum. Nam imperdiet malesuada enim, vel ullamcorper dolor tincidunt commodo. Donec maximus pretium ligula, in gravida urna lobortis a. Nunc vehicula finibus massa, id pellentesque velit condimentum quis. Nullam eleifend sem vel maximus pellentesque. Cras malesuada ultrices diam, a bibendum dolor. Sed convallis imperdiet sem, a hendrerit ex condimentum nec.
    2017-11-06 Johan B svarar Patrik S
    Tack Patrik! En vis man den gamla Cicero!
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tove hjälpte oss med försäljning av bostadsrätt sommaren 2017. Hon var mycket engagerad, trevlig och tillmötesgående på alla vis. Hon ommunicerade med oss kontinuerligt och la fram en bra lösning när det gick lite trögt på visningen, något som både gynnade mig och köparen till en bra affär.
  • Vesna P
    Vesna P skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Josefina har hjälpt oss med lägenhetsförsäljning. Mycket lyhörd mäklare, såg till att både säljare och köpare blev nöjda. Kändes tryggt hela vägen. Jättenöjd med Josefine! Kan varmt rekommendera!
    2017-11-08 Josefina H svarar Vesna P
    Tack så mycket Vesna för dina varma ord! Hoppas allt är bra med er!
  • Suzana K
    Suzana K skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket bra bemötande, tillgänglighet och annan språk än svenska. Uppskattades mycket.
  • Dalibor P
    Dalibor P skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Josefina var professionell, kunnig, tillmötesgående och flexibel. Plus riktigt trevlig!
    2017-11-06 Josefina H svarar Dalibor P
    Tack för fina ord Dalibor, det var bara roligt att samarbeta med er så trevliga som ni är! Hälsa Vesna så mycket!
  • Birk J
    Birk J skrev om Johan Broo en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Johan är en riktigt trevligt, proffesionell och trovärdig mäklare :)
    2017-11-07 Johan B svarar Birk J
    Tack för ett gott samarbete Birk! Lycka till med nya lägenheten!
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Seriös och lyhörd . Han skötte min försäljning hur bra som helst och jag hade bra förtroende under hela försäljningen
    2017-11-06 Mats L svarar Håkan L
    Stort TACK Håkan för dina fina ord, må gott //Mats
  • Natalia Anna W
    Natalia Anna W skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag och min man tycker att Josefina Hultgren är otrolig professionell person, jätte trevlig så det var lätt att ha samtal med henne .
    2017-11-06 Josefina H svarar Natalia Anna W
    Tack så mycket Natalia! Det vara bara trevligt att hjälpa er! Hälsa familjen!
  • Sofie D
    Sofie D skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi fick ett väldigt bra bemötande och hjälp av mäklaren Mats Lundberg. Han tog sig för oss och visade att han hade både kunskap och erfarenhet av sitt arbete. Vi är nöjda kunder och skulle absolut rekommendera honom vidare till våra vänner och bekanta.
    2017-11-06 Mats L svarar Sofie D
    Tack Sofie för din rekommendation, jätteglad att ni berömmer mig. Tack själva för en bra och trevlig bostadsaffär ihop, må gott //Mats
  • Mattias R
    Mattias R skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Väl bemött av denna mäklare. Ingav ett lugn i en så stor affär. Breda kunskaper. Rekomenderas!
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Johan Broo en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Professionellt och kunnigt bemötande. Väldigt nöjd.
    2017-11-07 Johan B svarar Tobias L
    Kul att höra Tobias! Hälsa familjen och lycka till med nya huset!
  • Denis M
    Denis M skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Riktig bra och proffsigt mäklare.
  • Fredrik T
    Fredrik T skrev om Johan Broo en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Professionellt bemötande, service-minded och ett långsiktigt perspektiv. Ser mer än bara den specifika affären.
    2017-11-07 Johan B svarar Fredrik T
    Tack så mycket Fredrik! Hoppas ni trivs i radhuset! Hälsa Nathali!
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Nenad är otroligt engagerad med ett förtroendegivande sätt. Han är inlyssnande, noggrann, följsam, trevlig och juridiskt kunnig. Ett plus är hans lokalkännedom och kontaktnät. Vi blev uppdaterade under hela processen. Återkommer snabbt med svar på frågor och information.

Vi kan varmt rekommendera Nenad Markovic som mäklare!

Kerstin och Göran
    2017-11-06 Nenad M svarar Kerstin B
    Tack för er fina rekommendation, det har varit en ära och ett nöje att få samarbeta med er. Jag hoppas ni kommer att trivas lika bra i nya våningen som ni gjorde i huset!
    MVH
    Nenad
    Nenad M, Mats L gillar detta
  • Tommy Z
    Tommy Z skrev om Johan Broo en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Det var tydligt att han var privat vän till säljarna. Kontraktet som först presenterades var som att idiot förklara oss. Tydligt och bra skrivit men vattentätt försäljare. Och det var tack vare säljare och ultimatumer att vägra att skriva på som fick mäklaren att ändra en punkt.
    2017-11-07 Johan B svarar Tommy Z
    Tack för din kritik Tommy! Tråkigt att du och din sambo upplever köpet så annorlunda. Hade inte träffat säljarna innan uppdraget ingicks. Jag kommer reflektera över affären och tänka på det i framtiden! Sköt om er!
  • Hans Åke L
    Hans Åke L skrev om Johan Broo en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Johan var bra att informera oss inför försäljningen hur den skulle gå till, vilket kändes väldigt tryckt. Han rekommenderade oss att göra en besiktning som blev väldigt bra för att även husköparna fick ta del av denna.
  • Shahabudein E
    Shahabudein E skrev om Johan Broo en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Han är trevlig och artig och förstånd meniske , han lyssnar noga och förklara tydlig varija mening han säger , han älskar ditt jobb , och han gör det på ett bra sät .
    2017-11-07 Johan B svarar Shahabudein E
    Ett nöje att jobba med er! Ta hand om villan så hörs vi i framtiden!
  • Pia N
    Pia N skrev om Johan Broo en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket gott bemötande, proffsig och lätttillgänglig för alla frågor.
    2017-11-07 Johan B svarar Pia N
    Tack Pia för de fina orden och ett gott samarbete!
  • Lars M
    Lars M skrev om Johan Broo en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tillmötesgånde och hjälpsam.
    2017-11-07 Johan B svarar Lars M
    Tack Lars, detsamma! Lycka till med lägenheten!
  • Max E
    Max E skrev om Johan Broo en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Professionelllt bemötande, saklig och grundlig
    2017-11-07 Johan B svarar Max E
    Ett nöje att förmedla villan till dig! Sköt om dig!
  • Sophie P
    Sophie P skrev om Johan Broo en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Duktig och kunnig mäklare. Ger ett stort stöd under processen både som köpare och säljare.
    2017-11-07 Johan B svarar Sophie P
    Underlättar att jobba med så trevliga människor som er!
  • Elin L
    Elin L skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Allt fungerade bra, hade önskar att få något mer uppdateringar under tiden
    2017-11-14 Rebecka S svarar Elin L
    Tack för din feedback Elin! Hoppas du kommer trivas i nya lägenheten.
    //Rebecka
  • Karin Malin L
    Karin Malin L skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tove väntade in oss, tills bi fick vårt lånelöfte från banken, vilket gjorde det möjligt att köpa huset.
    Hon höll oss uppdaterade under tiden med vad som gjordes och vad som förväntades av oss.
    Under kontraktskrivning och överlämning av nycklar var hon väldigt informativ vilket uppskattas.
    Vi är väldigt nöjda med Tove.
  • Bengt Andreas T
    Bengt Andreas T skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tove var jätte trevlig mot oss.
    Vi kom in sent i budgivningen och förklarade för Tove att vi verkligen var intresserade av huset och hon väntade tills vi hade alla våra papper klara med banken, stort tack!
  • Erica R
    Erica R skrev om Johan Broo en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Engagerad mäklare med tydlig kommunikation och koll på läget! Rekommenderas varmt!
    2017-11-07 Johan B svarar Erica R
    Tack för rekommendationen! Börjar bli ett gäng affärer ihop nu, alltid lika kul!
  • Haytham A
    Haytham A skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hon är trevligt och snäll . Bra samarbete
    2017-11-15 Tove H svarar Haytham A
    Tack Haytham, det var ett mycket trevlig samarbete med dig :)
    Tove H gillar detta
  • Naim S
    Naim S skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hon är trevlig snäll och snige tje.
    Mvh Naim
    2017-11-06 Josefina H svarar Naim S
    Tack snälla Naim! Hoppas renoveringen går bra!
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tove är mycket kunnig, jättetrevlig, glad, hjälpsam och tillmötesgående mäklare.
    Väldig tacksam för hennes stöttning i samband med vårat husköp.
    Kan verkligen rekommendera henne som mäklare.
    2017-11-15 Tove H svarar Susanne H
    Tack så mycket för de fina orden Susanne! Jag är verkligen glad över att du och din familj fick köpa ett sådant fint hus :)
  • Carina G
    Carina G skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Josefina är ett riktigt proffs. Hon har koll, finns tillgänglig och är personlig. Vi har varit trygga med henne både vid köp och sälj. Och vi kommer anlita henne igen! 🙌🏻
    2017-11-06 Josefina H svarar Carina G
    Tack snälla du! Alltid lika roligt med en gotlänning! Bara ett nöje att få samarbeta med er vid köp och sälj av bostad, ni är underbara!
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Josefina är proffs, vi har känt oss trygga genom hela affären. Kan varmt rekommenderas!
    2017-11-06 Josefina H svarar Thomas E
    Stort tack Thomas för fina ord! Det värmer och för mig är det bara ett nöje att få hjälpa er. Men vi håller fortsatt kontakt och krama om familjen så gott!
  • Joakim R
    Joakim R skrev om Johan Broo en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket hjälpsam och proffesionell.
    2017-11-07 Johan B svarar Joakim R
    Tack för rekommendationen Joakim! Lycka till med lägenheten!
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi köpte vårt hus via Tove.
    Hon bemötte oss på ett trevligt sätt och var professionell i sin roll.
    2017-11-15 Tove H svarar Ingrid S
    Vad härligt att ni är nöjda :) Jag hoppas att ni stormtrivs i erat nya fina hus!
  • Marianne Barbro E
    Marianne Barbro E skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    alltid anträffbar, kunnig, glad, trevlig, artig
    2017-11-15 Tove H svarar Marianne Barbro E
    Tack så mycket Marianne, jag hoppas att ni trivs på den nya orten :)!
  • Helena L
    Helena L skrev om Johan Broo en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket bra mäklare, lyhörd och trevlig. Vi är mycket nöjda med all hjälp, alla råd, värdering, fotografering och visningar.
    2017-11-07 Johan B svarar Helena L
    Tack för det fina omdömet! Lycka till med allt!
  • Tuncer Y
    Tuncer Y skrev om Johan Broo en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    En bra mäklare som jag kan rekommendera till andra.
    2017-11-07 Johan B svarar Tuncer Y
    Tack Tuncer för ett gott samarbete! Vi hörs!

Dalarövägen 56, 136 45 Handen