HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Dalarövägen 56, 136 45 Handen — Visa karta

Välkommen till Haninge och HusmanHagberg! Vi hjälper dig rätt på bostadsmarknaden här i Haninge och Västerhaninge. Vi har stor passion, bred erfarenhet och ser alltid till våra kunders bästa. Nöjda kunder är vad vi alltid strävar efter.

HusmanHagberg är en av Sveriges största och ledande mäklarkedjor. Vi anpassar oss alltid efter dina specifika behov och är inte knutna till något försäkringsbolag eller någon bank. Kontakta oss så hjälper vi till med bostadsaffären, vi har koll på allt från lägenheter till villor eller radhus!

Läs vad 296 kunder tycker om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

• 2020-04-07

Dan Jonny R skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Punktlig, och mycket bra bemötande.
    Var mycket professionella. Läs mer
  • 2020-04-06

Frida J skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt vårt första hus via Mats på HusmanHagberg. Mycket trevlig och kunnig och fick oss att känna oss trygga i köpet. Läs mer
  • 2020-04-02

Anneli B skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav har alltid återkopplat snabbt och agerat proffsigt i vår försäljning Läs mer
  • 2020-03-22

Jonas S skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Allt va kanon! Sveriges bästa mäklare Läs mer
  • 2020-03-20

Daniel B skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålde min första bostad med Gustav som mäklare. Det kändes tryggt hela vägen från start till mål. Gustav har en proffsig approach och det var därför jag valde honom. Ett val som jag inte ångrar! Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-03-14

Julia L skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav hjälpte oss att sälja vårt radhus. Alltid trevlig, alltid professionell. Hade alltid tid att svara på frågor, både på telefon och mejl. Vi kände verkligen oss trygga, hörda och viktiga genom hela processen, vilket är skönt med en så stor sak som en husförsäljning. Stort tack! Läs mer
  • 2020-03-03

MATTIAS L skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Känner Mats sen många år och har både sålt och köpt med hans hjälp.
    Proffsig och snabb, följer upp allt mycket bra.
    Kan verkligen rekommendera honom.
    Mattias Läs mer
    2020-03-03 Mats L svarar MATTIAS L
    Tack för fina ord Mattias och jag är lika glad över dig som lojal kund, allt gott //Mats
  • Tobias Emanuel S

2020-03-02

Tobias Emanuel S skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag kan starkt rekommendera Mats om ni går i säljtankar. Jag rekommenderade Mats för min kompis som blev supernöjd! Man märker att Mats har varit med i branschen länge, han är ett riktigt proffs!
    Både jag och mina vänner kommer alltid att välja Husman Hagberg i Haninge! Läs mer
    2020-03-02 Mats L svarar Tobias Emanuel S
    Stort tack för ditt omdöme Tobias och stort tack för att du rekommenderade oss till din vän, du är alltid välkommen till oss på HusmanHagberg, mvh Mats & Daniel
    Tobias Emanuel S, Mats L gillar detta
  • 2020-02-29

Zerina S skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt min första bostad. Allt gick smidigt och bra, fick ett jätte trevlig bemötande! Ska jag sälja den i framtiden så kommer jag nog hålla mig med samma mäklare. Läs mer
    2020-03-02 Mats L svarar Zerina S
    Tack Zerina för dem jättefina orden och grattis till köpet av mysiga lägenheten. Tveka inte att kontakta oss om du behöver vilken hjälp som helst. Vi hörs och ses snart. Må gott //Mats & Daniel
  • 2020-02-26

Karin Maria O skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav var mycket proffsig och seriös i samband med försäljningen av vårt hus på Dalarö. Snabb återkoppling, raka och tydliga besked och ett trevligt och ödmjukt bemötande. Alla rätt! Läs mer
  • 2020-02-25

Michael S skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt vårat kedjehus. Blev som vanligt professionellt bemött av Mats och Daniel,som varje gång vi har anlitat dom. Hade höga förväntningar på försäljningen och vi blev mer än nöjda av resultatet. Det finns bara en mäklarfirman att anlita enligt min uppfattning//Micke S Läs mer
    2020-02-27 Mats L svarar Michael S
    Tack Micke för dina fina ord, jag och Daniel tackar för förtroendet även denna gång, välkommen tillbaka till er familjemäklare 💫💥🙋‍♂️ //Mats & Daniel
  • 2020-02-24

Carl Gustaf B skrev om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Fick hjälp av Mats Lundberg att utföra en värdering på min fastighet. Mats kunde på kort varsel boka ett möte. Fick ett mycket professionellt och kompetent intryck samt ett trevligt bemötande av Mats. Kan varmt rekommendera Husman Hagberg Haninge och mäklaren Mats Lundberg. Stort tack! Läs mer
    2020-02-24 Mats L svarar Carl Gustaf B
    Stora tack för ditt fina omdöme här Carl. Vi håller kontakten framöver. Allt gott //Mats
  • 2020-02-23

Veronica S skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Mats & Daniel Lundberg. Vi har alltid blivit bra bemötta av Mats. Vi har anlitat han fem gången vid våra försäljningar och det har alltid blivit bättre än vi tänkt oss.
    Vi kan varmt rekommendera Mats & Daniel på Husman Hagberg Läs mer
    2020-02-24 Mats L svarar Veronica S
    Tack Veronica för dem fina orden här på Reco. Det har alltid varit trevligt att få hjälpa er som återkommande kunder. Jag tackar ödmjukast för förtroendet jag får från varje gång. Jag står alltid till er förfogande som mäklare. Tack igen och må gott //Mats & Daniel
  • 2020-02-21

VAHID M skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Bra bemötande av professionella och kompetenta mäklare.
    Alltid vara nöjda med deras insatser.
    Kan varmt rekommendera Mats och gänget! Läs mer
    2020-02-21 Mats L svarar VAHID M
    Stort TACK för dem orden Vahid och vi är så glada att vi fick hjälpa er, lycka till och vi hörs framöver //Mats & Daniel
  • 2020-02-20

Daniel A skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi bytte mäklare av olika anledningar till Mats som med stor proffsighet och ett engagemang utöver det vanliga gjorde ett superjobb!
    Han brinner verkligen för sitt yrke men på ett avslappnat och trovärdigt sätt.

Vi är otroligt nöjda med Mats och Daniel (som varit assisterande och minst lika engagerad) och kan inte tänka oss en annan mäklare! Läs mer
    2020-02-20 Mats L svarar Daniel A
    Stort TACK Daniel och Jessica för dem fina orden, vi är verkligen glada att ni valde oss som mäklare :) Allt gott //Mats & Daniel
  • 2020-02-05

Sedat D skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Trevlig, skicklig och pålitlig Läs mer
    2020-02-25 Gustav Stefan L svarar Sedat D
    Tack för omdömet och rekommendationen!

• 2020-02-04

Maria S skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Fick utmärkt hjälp med att sälja min bostadsrätt i Västerhaninge.
    Proffsigt bemötande. Alltid snabb återkoppling och uppdatering. Jag har mycket höga förväntningar på en mäklare och Gustav ger jag absolut högsta poäng! Snyggt! Läs mer
    2020-02-25 Gustav Stefan L svarar Maria S
    Tack så mycket Maria!
    Uppskattar detta fina omdöme! Tack för förtroendet och att jag levererat utifrån dina förväntningar :)

• 2020-02-03

Anette L skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi köpte en lägenhet i Västerhaninge
    Vi fick ett bra och trevligt bemötande
    Vi tycker att Gustav levde upp till våra förväntningar
    En trevlig upplevelse Läs mer
    2020-02-25 Gustav Stefan L svarar Anette L
    Tack Anette för fint omdöme!
    Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya boende :)

• 2020-02-03

Lucas L skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag har sålt bostad via Gustav och kan starkt rekommendera denna mäklare.
    Vill man ha en mäklare som verkligen ger tiden för sina köpare/säljare så är det här rätt person.
    Han finns alltid tillgänglig för att svara på frågor.
    Det är svårt att hitta en mer seriös mäklare som alltid vill köparen och säljaren bästa.
    Jag tror ingen uppgift är för svår för Gustav.

Jag kan inte vara mer nöjd i valet av mäklare. Läs mer
    2020-02-25 Gustav Stefan L svarar Lucas L
    Tack för rekommendationen och dina fina ord Lucas!
    Jag är mycket glad att ni mig valde mig till att hjälpa er med försäljningen.

All lycka till dig och Nathalie !

• 2020-01-31

Edvin P skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag köpte en lägenhet. Jag tycker jag blev väldigt bra bemött av Gustav. Läs mer
    2020-01-31 Gustav Stefan L svarar Edvin P
    Tack så mycket Edvin!
    Grattis till köpet 👍

• 2020-01-31

Sandra L skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpte lägenheten av Gustav. Supertrevlig mäklare, korrekt och lätt att ha att ha göra med! Läs mer
    2020-01-31 Gustav Stefan L svarar Sandra L
    Tack för fina ord och rekommendationen!
    Stort grattis till köpet av denna fina bostad!
  • 2020-01-28

Marta F skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Alltid god kontakt och information Läs mer
    2020-01-31 Gustav Stefan L svarar Marta F
    Tack så mycket Marta!
    All lycka till dig och Fredrik.

• Josefine Marie S

2020-01-22

Josefine Marie S skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpte ett radhus. Mats är trevlig, tydlig, svarar snabbt på meddelanden/telefonsamtal 😊 mycket nöjd! Läs mer
    2020-01-24 Mats L svarar Josefine Marie S
    Tusen och åter tusen tack 🙏 för dem fina orden, det värmer och är så glad att jag fick hjälpa er, må gott //Mats
  • 2020-01-20

Luis G skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt och köp bostad med hjälp av Gustav Larsson. Professionell, informativ och trevlig mäklare som alltid är tillgänglig och snabb på att svara på de frågor och funderingar jag hade. Läs mer
    2020-01-31 Gustav Stefan L svarar Luis G
    Tack Luis!

Stort tack för förtroendet till att sälja er bostad samt att få hjälpa er med köpet av ert fina nya hus👍
  • 2020-01-20

Jack A skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Otroligt trevlig och hjälpsam!
    Förklara saker på ett sätt som gör att man faktiskt förstår, speciellt för en som är ny inom bostadsköp!
    10/10 Läs mer
    2020-01-20 Mats L svarar Jack A
    Tusen tack Jack för din fina rekommendation. Jag blir jätteglad när du skriver att jag varit hjälpsam vid just eran första bostadsaffär, detta är självklart för mig i alla mina affärer, att vara tydlig, förklara bra och ge trygghet/förtroende som mäklare. Nu väntar vi med spänning in inflyttningen, allt gott till er //Mats & Martin
  • 2020-01-18

Erik M skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Har köpt en två rums bostad allt gick snabbt och smidigt. Blev bemöt väldigt bra och proffsigt av Gustav Larsson.
    Köp av bostad gick bra nu förväntar jag samma resultat när jag säljer bostad. Läs mer
    2020-01-31 Gustav Stefan L svarar Erik M
    Tack så mycket för rekommendationen och för förtroendet att sedan ha fått hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet!

• 2020-01-18

Melina H skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag har både köpt och sålt bostad genom Gustav och är väldigt nöjd. Han är otroligt engagerad, trevlig, professionell och gör det lilla extra. Han var alltid tillgänglig, höll mig uppdaterad genom hela processen och var väldigt rådgivande. Jag upplever att han verkligen vill kundens bästa.

Kan varmt rekommendera Gustav och kommer absolut ha honom i åtanke nästa gång jag ska sälja. Läs mer
    2020-01-31 Gustav Stefan L svarar Melina H
    Tack snälla Melina för dessa fina ord och rekommendationen!
    All lycka till dig😃

• ANTON E

2020-01-15

ANTON E skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Första gången jag köpt ett boende i livet, blev väldigt bra bemött och mats gjorde verkligen allt för att hjälpa mig så mycker som möjligt ! Så tack för det !!! // Anton Läs mer
    2020-01-20 Mats L svarar ANTON E
    Tusen tack Anton för dem fina orden. Jag är jätteglad över att få hjälpt er med köpet av det superfina radhuset, jag vet att ni kommer stortrivas i huset i många, många år. Tveka aldrig att återkomma till mig om ni har några frågor eller behöver hjälp, allt gott til Er //Mats & Martin
  • Emelie E

2020-01-14

Emelie E skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav är mycket tillmötesgående, proffsig och alltid kontaktbar. Upplever att han verkligen vill kunden och säljarens bästa. Jag har köpt en lägenhet via Gustav och kommer absolut ha honom i åtanken när jag själv ska sälja sen! Läs mer
    2020-01-31 Gustav Stefan L svarar Emelie E
    Tack snälla för fina ord och rekommendationen!
    Hoppas att du trivas i din nya bostad 😊

/Gustav
  • 2020-01-08

EVA N skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Det finns duktiga mäklare, och sen finns Gustav Larsson. Gustav är exceptionell i sin roll: lyhörd, kunnig och vansinnigt professionell utan att för så mycket som ett ögonblick förlora sin medmänsklighet och värme. Om det hade funnits en OS-gren i att bygga och bevara förtroende hade Gustav varit Sveriges triumf-kort.

Gustav tog sig tid redan i vårt första samtal och lyssnade in vad som var viktigt för oss i försäljningen av vårt föräldrahem. Med tydlig kommunikation och ett lugn som Dalai lama hade avundats lotsade han oss därifrån tryggt genom hela processen.

Vi hade förväntat oss en duktig mäklare men vi hade aldrig vågat drömma om att få den här sortens förstklassiga bemötandet.

Med värme rekommenderar vi Gustav.
    Han har kunskapen och förmågan att på ett mycket professionellt vis få en försäljning att gå smidigt under alla förutsättningar ⚘

Familjerna
    Norén, Röman Läs mer
    2020-01-10 Gustav Stefan L svarar EVA N
    Tusen tack för rekommendationen & dina fina ord Eva! Jag är så glad över att jag fick chansen och förtroendet att få hjälpa er.

• Torborg W

2019-12-18

Torborg W skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev väl bemött av mäklaren. Mina förväntningar infriades.
    Jag är nöjd med allting Läs mer
    2019-12-29 Mats L svarar Torborg W
    Tack så mycket för dem fina orden, allt gott //Mats
  • 2019-12-10

Emilia Maria B skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Professionellt & tydligt arbete. Väldigt nöjd som kund & har känt mig trygg genom hela processen! Alltid trevligt & glatt bemötande, proffsigt arbete & finns alltid till hjälp. Jag & min sambo är väldigt nöjda i vår första försäljning av lägenhet! Läs mer
    2019-12-10 Mats L svarar Emilia Maria B
    Stort stort TACK Emelie för dem fina orden. En helt underbar affär med er både som säljare och köpare, så trevliga, glada och fina ihop. Jag önskar dig, Lukas och er fina dotter all lycka till framöver, ni vet var jag finns vid hjälp, allt gott //Mats
  • 2019-12-08

Annika K skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag valde att samarbeta med Gustav efter ett mäklarbyte (var inte nöjd med mäklaren jag hade innan). Det enda jag i efterhand ångrar är att jag inte valde Gustav som min mäklare från början.

Gustav har sålt min bostadsrätt i Brandbergen och jag är otroligt nöjd med honom. Han bemöter en på ett professionellt och förtroendeingivande sätt. Jag har aldrig behövt undra eller vara orolig för någonting eftersom att han hela tiden kommunicerar och håller koll på allting. Det enda jag behövt göra är att luta mig tillbaka och låta honom göra sitt jobb, som han är mycket bra på.
    När jag har känt mig kluven eller osäker inför beslut har han stöttat upp med goda råd och jag har inte tvivla på att han gjort sitt yttersta för att nå det mål som vi gemensamt bestämt.

Jag kommer absolut att rekommendera Gustav och välja honom nästa gång jag ska sälja bostad. Han har allt det man söker hos en mäklare, och lite till. Läs mer
    2019-12-11 Gustav Stefan L svarar Annika K
    Tusen tack för dem fina orden Annika. Vi vill tacka för förtroendet att få sälja din fina lägenhet!
  • 2019-11-28

Suzana K skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt bostad. Bemött väl, bra förklaringar, grund nivå uppskattades. Läs mer
    2019-12-11 Gustav Stefan L svarar Suzana K
    Tack Suzana för din rekommendation! Jag hoppas att du ska trivas i din nya bostad :)

• 2019-11-27

Fredy Romano N skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Dessa killar kan sin sak..
    Super trevliga samt tillmötesgående.
    Proffsiga och håller en uppdaterad hela tiden vad som händer.
    Vi har både sålt samt köpt hus av dem..

Kan starkt rekommendera detta gäng.. :)

Fredy N Läs mer
    2019-11-28 Mats L svarar Fredy Romano N
    Tack Fredy för dem varma orden, både jag och Gustav är så glada över samarbetet med dig både som säljare och köpare. All lyckönskningar till dig önskar vi //Mats
  • Niklas A

2019-11-25

Niklas A skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt lägenhet på 54,5 kvm via Gustav som gav ett mycket professionellt och trovärdigt intryck. Väldigt noggrann kring samtliga detaljer gällande annonseringen och försäljningen som helhet. Jag förväntade mig och fick en mäklaren som var enkelt att hålla kontakt och tydlig kommunikation med, och som gjorde det lilla extra för att locka de allra viktigaste spekulanterna. Jag hade inte kunnat bli mer nöjd! Gustav gör ett kanonjobb! Läs mer
    2019-12-11 Gustav Stefan L svarar Niklas A
    Tack så mycket för rekommendationen och de fina orden! Har varit väldigt kul att jobba med dig :)
    All lycka till dig och Towe!

• 2019-11-25

Alicja F skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi sålde vår lägenhet med Gustav. Vi upplevde att han är professionel och kompetent. Smidig process från början till slut. Vi fick bättre pris än tänkt! Vi är jättenöjda och rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2019-12-11 Gustav Stefan L svarar Alicja F
    Tack så mycket Alicja!
    Blir väldigt glad av att se detta fina omdöme :)

• Emma L

2019-11-23

Emma L skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt villa och nu säljer mats mitt kedjehus, bra bemötande, kunnig, ordning o reda, tydlig, bra på att lyssna, grym på att ge tips, både när vi köpte nya huset och även inför försäljningen av gamla huset, grym på att peppa, super snabb info, jobbar effektivt...finns bara massa positivt att skriva...rekommenderas verkligen! Läs mer
    2019-11-26 Mats L svarar Emma L
    Tack Emma för dina fina ord. Otroligt glad att få hjälpa dig och Matte både med köp av Erat fina nya hus och få förtroendet att sälja Erar fina nuvarande hus, NI ÄR BÄST, må gott //Mats & Martin
  • 2019-11-12

Björn S skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    När jag köpte min lägenhet i Haninge, fick jag den bästa hjälp man kan få av en mäklare. Han var väldigt lyhörd för mina behov och väldigt lätt att få kontakt med, så om jag ska sälja den här lägenheten kommer jag vända mig till Gustav Larsson. Läs mer
    2019-11-20 Gustav Stefan L svarar Björn S
    Tack så mycket Björn! Hoppas att du ska trivas i din nya bostad.

• Per Fredrik O

2019-11-11

Per Fredrik O skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket engagerad och personlig service. Proffsigt! Läs mer
    2019-11-13 Mats L svarar Per Fredrik O
    Stort tack Fredrik fin dem fina orden, hälsa pappa Leif ifrån oss, må fint //Mats & Martin
  • 2019-11-10

Henrik M skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Exceptionell service från första mötet till slutlig försäljning. Vi kände oss trygga hela vägen med Mats Lundberg och HusmanHagberg. Vi rekommenderar starkt Mats Lundberg som mäklare. Läs mer
    2019-11-15 Mats L svarar Henrik M
    Tusen tack Henrik för dem fina orden. Vi vill tacka för erat förtroende att få sälja eran pappas fina lägenhet, hälsa Leif ifrån oss, må fint //Mats & Martin
  • 2019-11-08

Oliver N skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Precis köpt min första lägenhet och det var Mats Lundberg som var mäklare. En otroligt duktig och trevlig samt förklarar lugnt och stilla för en nybörjare i marknaden som mig.

Rekommenderar Mats till alla som funderar på att köpa, eller sälja sin bostad! Läs mer
    2019-11-15 Mats L svarar Oliver N
    Tack för fina ord Oliver och jag är jätteglad att vi fick hjälpa dig att köpa din första superfina lägenhet, jag är helt övertygad om att du kommer stortrivas i den. All lycka till dig Oliver //Mats
  • 2019-11-08

Nils åke N skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Proffsigt, trevligt bemötande, tryggt.
    Stort tack för hjälpen. Läs mer
    2019-11-15 Mats L svarar Nils åke N
    Stort tack Åke för dem fina orden, vi har ju känt varann så länge och ni är alltid välkommen till mig vid hjälp med att sälja eller köpa bostad, hälsa hem och allt gott //Mats
  • 2019-11-07

Lars W skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav har gjort ett utmärkt arbete. Läs mer
    2019-11-20 Gustav Stefan L svarar Lars W
    Tack för rekommendationen och för förtroendet Lars!

• Carl Henrik J

2019-11-04

Carl Henrik J skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålde en lägenhet! Snabbt, smidigt och proffesionellt! Lyhörd och effektiv. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-11-04 Mats L svarar Carl Henrik J
    Hej Henrik. Stort TACK för ditt fina omdöme och förtroendet att sälja bostadsrätten. Allt gick jättesmidigt och mycket trevliga köpare. Allt gott //Mats & Martin
  • 2019-11-04

Jenny A skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt mitt hus. Tycker ej mäklaren höll det han lovade. Var ej lyhörd för våra önskemål gällande försäljningen. Dock sålde han huset, vilket var positivt. Läs mer
    2019-11-04 Mats L svarar Jenny A
    Hej Jenny. Jättetråkigt att du känner som du skriver. Jag tog över huset då en annan mäklare inte lyckades sälja det åt er vilket ni var missnöjda med. Givetvis ska jag lyssna av med dig om varför du inte tyckte jag lovade vad jag höll. Kul att du är positiv till att huset blev sålt, det gör mig glad. Önskar dig lycka till framöver. Mvh Mats
  • 2019-11-02

Bilal D skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi köpte vår första bostadsrätt och som tur det var Mats som mäklare.
    Han är framför allt jätte trevligt, väl bemötande och trovärdig och självklart proffs.
    Jag kan varmt rekommendera Mats. Läs mer
    2019-11-02 Mats L svarar Bilal D
    Stort TACK för fin rekommendation Bilal. Jag och Martin är jätteglada för er skull till köpet av den fina lägenheten i Folkparken. Snart blir vi också grannar när vi snart tar över mäklarlokalen som redan finns på Folkparken 6. Allt gott //Mats & Martin
  • 2019-11-01

Magdalena W skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag har såld min lägenhet i Vendelsö . Mäklaren Gustav har varit underbar , professionell , ansvarig, bra tänkt , har gav mig bra tips hur ska jag förbättra hemma innan visning samt han sålde lägenheten innan visning❤️Bästa Mäklaren ❤️ Läs mer
    2019-11-20 Gustav Stefan L svarar Magdalena W
    Stort stort tack för den fina rekommendationen Magdalena!
    All lycka till dig! :)

• 2019-10-30

Andreas L skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt en bostadsrätt.

Blev riktig bra bemött av mäklarn.

Riktigt trevlig och bra mäklare som var tydlig med allt och verkligen gick igenom kontraktet innan någon påskrift skulle göras.
    rekommenderar den här mäklarn stark vid köp eller sälj av hus/bostad Läs mer
    2019-11-20 Gustav Stefan L svarar Andreas L
    Tack för rekommendationen Andreas! Hoppas att du ska trivas i din nya bostad :)

Gustav
  • 2019-10-18

Joanna Sanchez s skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Gustav och är jättenöjd med mitt val av mäklare. Gustav har varit oerhört bra genom hela processen och hela tiden tagit sig tid att hjälpa till med allt som behövts och mer därtill. Han är pålitlig och det har känts väldigt tryggt att ha honom som mäklare. Rekommenderar Gustav varmt! Läs mer
    2019-11-03 Gustav Stefan L svarar Joanna Sanchez s
    Stort TACK för förtroendet och rekommendationen!
    Allt gott!
    /Gustav