Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge HusmanHagberg HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Dalarövägen 56, 136 45 Handen — Visa karta

Välkommen till Haninge och HusmanHagberg! Vi hjälper dig rätt på bostadsmarknaden här i Haninge och Västerhaninge. Vi har stor passion, bred erfarenhet och ser alltid till våra kunders bästa. Nöjda kunder är vad vi alltid strävar efter.

HusmanHagberg är en av Sveriges största och ledande mäklarkedjor. Vi anpassar oss alltid efter dina specifika behov och är inte knutna till något försäkringsbolag eller någon bank. Kontakta oss så hjälper vi till med bostadsaffären, vi har koll på allt från lägenheter till villor eller radhus!

Läs vad 259 kunder tycker om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

• 2019-04-17

Marga S skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag valde Gustav då jag tycker att han verkade ha ett genuint intresse för att sälja min bostad på 2 rok i Vendelsö, Haninge. Jag hade några frågor som han löste galant och kom med egna förslag till lösningar.

När jag fick problem på grund av en skada var han villig att hjälpa mig för att få lägenheten presentabel för visning. Nu ordnade det sig ändå, men jag uppskattar verkligen hans vilja att hjälpa till så att allt skulle fungera på bästa sätt till visningarna.

Jag kan absolut rekommendera Gustav Larsson. Läs mer

• 2019-04-09

Dier R skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi köpte bostadsrätt.
    Bemötandet var proffesionellt
    Det var en bra och tryggt affärs som vi upplevd. Läs mer
    Mats L, Sara K gillar detta
  • 2019-04-07

LARS-OLOF S skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav L har klarat av alla problem, som jag trodde skulle vara problematiska. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-04-11 Gustav L svarar LARS-OLOF S
    Tack Lasse! Har varit ett sant nöje att få hjälpa dig med denna försäljning.
    Allt gott!

Joakim T skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt tuvvägen 11 40,5 kvm
    Jag tycker att Gustav gjorde ett fantastiskt jobb, han fixade ihop en snabb och smidig affär över förväntan.
    Duktig och riktigt bra på att lyssna. Läs mer
    2019-04-11 Gustav L svarar Joakim T
    Tack Joakim! Uppskattar dina ord och rekommendationen. Vill även tack för att jag fick förtroendet att förmedla din bostad.
    Hälsningar Gustav!

Tanja T skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tydlig
    Taktisk
    Ärlig
    Trevlig
    Glad Läs mer
    2019-04-07 Sara K svarar Tanja T
    Tusen TACK Tanja! tack för de fina orden.
    Mats L, Sara K gillar detta
  • 2019-04-05

Alexander G skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    1a på 40kvm - köpt
    Mycket bra bemött!
    Riktigt härlig o ärlig kille!
    Väldigt bra första köpsupplevelse! Läs mer
    2019-04-11 Gustav L svarar Alexander G
    Tack så mycket för rekommendationen Alexander! Hoppas att du ska trivas i din nya bostad.

• 2019-04-05

MONIKA R skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Rekommenderar varmt Mats Lundberg på HusmanHagberg !
    Väldigt god service, med bra och snabb återkoppling. Trevlig personal.
    Mäklarna på HusmanHagberg är proffsiga, och har verkligen varit snabba och gjort allt de kunnat för att göra affären så smidig som möjligt! Läs mer
    2019-04-06 Mats L svarar MONIKA R
    Stort tack Monika och självklart hjälper jag er som våra kunder, allt gott //Mats
  • 2019-03-22

Susanne S skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Grym mäklare tekomonderars varmt Läs mer
    2019-03-25 Gustav L svarar Susanne S
    Tack så mycket Stina!
    Hälsningar, Gustav
  • 2019-03-21

Christian P skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt en 2,5 rums lägenhet i Vendelsö.
    Proffsigt och kunnigt bemötande!
    Kändes tryggt att göra köpet. Läs mer
    2019-03-25 Gustav L svarar Christian P
    Tack Lina för omdömet Christian! Hoppas att du ska trivas i din nya bostad :)
  • 2019-03-19

Stig Anders H skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    jag har sålt mitt radhus genom Gustav och har blivit väldigt bra bemött. Tycker att han har skött allt på ett aldeles utmärkt sätt. Har blivit underrättad fortlöpande under hela processen. Genomgången han hade mellan säljare och köpare på hans kontor inför affären så att vi skulle förstå skyldigheter och rättigheter var jätte bra.
    Jag har bara bra vitsord att ge.
    mvh Stig Höijer Läs mer
    2019-03-21 Gustav L svarar Stig Anders H
    Tack så mycket för rekommendationen Stickan! Mycket trevligt att ha fått jobba med dig.
    Hälsningar Gustav!
  • ERIKA R

2019-03-18

ERIKA R skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Otroligt professionell och trevlig! Jag är väldigt nöjd med mitt bostadsköp.
    Kan varmt rekommendera Mats Lundberg. Läs mer
    2019-03-18 Mats L svarar ERIKA R
    Tusen TACK Erika för din fina kommentar och jag är ännu gladare över att fått hjälpt dig med nytt boende, allt gott //Mats
  • 2019-03-13

Hassan Z skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav är duktig, ha kol på allt och punktlig med saker och ting. Han har sålt vår bostaden lågenhet. Läs mer
    2019-03-21 Gustav L svarar Hassan Z
    Tack så mycket för rekommendationen Hassan!
    /Gustav Larsson
  • 2019-03-11

Anila M skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Proffsig. Otroligt duktig och ambitiös. Mån om både säljare och köpare. Tydlig. Kan inte lovorda nog. Läs mer
    2019-03-11 Gustav L svarar Anila M
    Tack så mycket för den fina rekommendationen! Mycket trevligt att ha fått jobba med er!
    Hälsningar, Gustav
  • John-John S

2019-03-08

John-John S skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    För 4 år sedan köpte vi vår lägenhet av Mats Lundberg. Vi var super nöjda. När det blev dags för att sälja den lägenheten var det självklart för oss och anlita Mats.
    Hela processen gick väldigt snabbt och smidigt. Han var även en stöttepelare i vårt köpt av ny bostad.
    En mäklare att lita på.
    Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2019-03-08 Mats L svarar John-John S
    Tack själv John-John för dina fina ord och att jag fått hjälpa dig och Josefin med både bostadsköp och försäljning. Otroligt tacksam för ert lojalitet. Hälsa lilla frans och snart nytillskottet, må gott //Mats & Izabelle
  • Josefin N

2019-03-07

Josefin N skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mats är pålitlig och hjälpsam både vid köp- och sälj av boende. Nu senast hjälpte han oss sälja vår lägenhet snabbt och till bra pris. Vi är supernöjda och vill gärna anlita Mats & Husman Hagberg i framtiden. Läs mer
    2019-03-07 Mats L svarar Josefin N
    Tusen TACK Josefin för din fina kommentar och jag är ännu gladare över att få hjälpa er med försäljning och köp, allt gott //Mats
  • 2019-03-07

Orkan T skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Riktigt proffsigt och glatt bemötande! Rekomenderar HusmanHagberg då ni kommer känna er trygga med att allt kommer att skötas snygt och enkelt =) Läs mer
    2019-03-07 Mats L svarar Orkan T
    Tack Orkan för din positiva rekommendation, kommentar och tack själv för trevligt samarbete med köpet av lägenheten hälsar Mats & Izabelle.
  • 2019-03-06

Alexandra Ö skrev om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi sålde vår lägenhet på 90kvm och vi tycker att vår mäklare var väldigt lyhörd, respektfull och tog sig tid. Vi hade inga speciella förväntningar innan vi träffade Tove. Vi skulle absolut använda oss av henne igen om vi säljer! Läs mer
    2019-03-11 Tove H svarar Alexandra Ö
    Tack snälla Alexandra, för dom fina orden :) Jag är glad att ni är nöjda! Varma hälsningar Tove
  • 2019-03-06

Zoe Reeves G skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi har sålt en bostadsrätt, 1a i Handen. Blev professionellt bemött av mäklaren som lyssnade till våra behov, däribland behovet av att få vara så anonym som möjligt som säljare, och såg till att det sköttes snyggt. Allt i allo riktigt bra, proffsig och snabb affär. Supernöjd!! Läs mer
    2019-03-11 Gustav L svarar Zoe Reeves G
    Tack snälla Zoe för ditt fina omdöme :) Jag är glad att du är nöjd!
  • Selua A

2019-03-05

Selua A skrev om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi är mycket nöjda som gjorde en bra affär med Mats Lundgren och honom kommer vi rekommendera vidare och ha han till framtida försäljningar 👍🏻😊 Ni kommer att gilla han starkt! Läs mer
    2019-03-05 Mats L svarar Selua A
    Tack snälla Selua & Orkan för ditt fina omdöme :) Vi är jätteglada att ni är nöjda! Varma hälsningar och allt gott Mats & Izabelle
  • 2019-03-04

Cincar D skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mäklaren var hjälpsam, trevlig, tillgänglig för sina klienter och birar till att klienterna som köper bostaden för första gången som vi gjorde ska känna sig säkra och vill vara säker att man förstår allt som behövs. Läs mer
    2019-03-04 Gustav L svarar Cincar D
    Tack för ditt omdöme och fina ord :) Jag är glad att ni är nöjda med mig som mäklare! Hälsningar Gustav
  • 2019-03-02

Linas A skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag köpte en lägenhet. Gustav var hjälpsam och mycket bra med information om varje steg etc. Absolut levde upp alla förväntningar! Läs mer
    2019-03-04 Gustav L svarar Linas A
    Tack Lina för omdömet! Hoppas att du ska trivas i din nya bostad :) /Gustav
  • 2019-03-01

Vera C skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Det här var första gången för min påjkvän och mig att köpa bostad och Gustav Larsson har verkligen sett till att vi förstår allt, att vi kan känna oss bekväma med att ställa frågor och ville vara säker att vi är nöjda med allt, vilket vi var och är. Så klart känner man sig osäker och nervös inför första köpet av lägenheten med när man har en mäklare som är tillgänglig hela tiden och villig att hjälpa med alla frågor då är det mycket lättare att gå genom allt. Läs mer
    2019-03-04 Gustav L svarar Vera C
    Tack för ditt fina omdöme :) Jag är glad att ni är nöjda & hoppas att ni ska trivas i er nya bostad! /Gustav
  • 2019-03-01

Emelie O skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålde en lgh som gick galant.
    Blev bemött på ett väldigt bra sätt väldigt noga med det han gör. Gjorde ett väldigt bra jobb.
    Förväntningarna var att det skulle bli en bra budgivning och det visade sig att det blev en av de bättre. Blev en bra försäljning Mäklaren levde verkligen upp till de bästa.

Min upplevelse under denna korta tid som de höll på så har den varit fantastiskt bra. Bra bemött och bra kontakt och höll en uppdaterad väldigt bra. Så bra jobbat 👌 Läs mer
    2019-03-04 Gustav L svarar Emelie O
    Tack snälla Emelie för ditt fina omdöme :) Jag är glad att du är nöjd! Hälsningar Gustav
  • 2019-02-25

Philip Backman skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Väldigt duktig! Kände mig väldigt trygg med Gustav som mäklare. Läs mer
    2019-02-27 Gustav L svarar Philip Backman
    Tack så mycket Philip! Härligt att du är nöjd :)
  • 2019-02-21

Marcus B skrev om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tove hjälpte oss att sälja vår lgh. Vi är supernöjda, kunde inte ha haft en bättre mäklare... Läs mer
  • 2019-02-20

Alexander M skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vårt första köp av bostad, så allt är väldigt nytt och man känner en viss osäkerhet då det är stora summor pengar och viktiga beslut. Tycker Sara har varit tydlig och gärna förklara en gång till om man det är något man inte förstår. Sara har varit lätt att nå och tydlig med att man är välkommen att höra av sig om det tycker upp frågor, något som är riktigt bra service. Läs mer
    Sara K, Mats L gillar detta
  • 2019-02-15

Stefan M skrev om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hej, vi har precis sålt vår villa i Vega. Väldigt, väldigt nöjda med vår mäklare, Tove. Riktigt seriös, tillmötesgående och förstående. Har visat stort tålamod med våra önskemål när det gäller försäljningen.
    När vi som säljare har varit lite uppstressade, hade hon ett smittande lugn. Kunde inte blivit bättre. Med vänlig hälsning, Stefan Mattsson. Läs mer
    2019-02-19 Tove H svarar Stefan M
    Tack snälla Stefan för ditt fina omdöme :) Jag är glad att ni är nöjda! Varma hälsningar Tove
  • Nina J

2019-02-14

Nina J skrev om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tove har gjort ett bra jobb med att sälja vår villa. Tycker hon varit bra på att informera om läget.
    Tove är alltid glad och trevlig.
    Har tagit tid att sälja bostaden men det är ju svåra tider att sälja nu så inget som Tove kunnat påverka som jag ser det. Läs mer
    2019-02-19 Tove H svarar Nina J
    Tusen tack för dom fina orden Nina :) Kul att ni är nöjda! Varma hälsningar Tove

Vanessa R skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket bra bemötande är super nöjd. Läs mer
    2019-02-19 Gustav L svarar Vanessa R
    Tack så mycket för rekommendationen!

Linus H skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi har sålt våran bostadsrätt med hjälp av Gustav och Husman Hagberg.

Ända från första mötet så har Gustav varit en riktig klippa och tagit väl hand om oss med sin kompetens och professionalism.

Förväntningarna var att vi skulle få göra en snabb och smidig försäljning vilket vi också gjorde, mycket tack vare Gustavs engagemang. .

Gustav har även hjälpt oss kring hur vi ska tänka vid vårt nya köp av bostad vilket har uppskattats enormt av mig och min fru.

Från att vara vettskrämd för att sälja så har Gustav gjort detta till en väldigt trygg upplevelse och jag skulle starkt rekomendera honom till andra Läs mer
    2019-02-19 Gustav L svarar Linus H
    Tack så mycket för rekommendationen! Mycket trevligt att ha fått jobba med er.
  • 2019-02-13

Beatrice H skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    - Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Gustav.

- Vi har mött en mycket kunnig och kompetent mäklare som har hjälpt oss genom hela processen på ett mycket bra vis.

- Jag och min man upplever att Gustav har varit en enorm trygghet under denna process, både gällande försäljningen av vår bostad men även i hur vi har kunnat tänka och agera vid köp av bostad, även detta har varit mycket hjälpsamt! Vi skulle rekommendera alla vi känner att anlita Gustav som deras mäklare! Läs mer
    2019-02-19 Gustav L svarar Beatrice H
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Beatrice, All lycka till er!
  • Camilla W

2019-02-08

Camilla W skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mats var snäll och hjälpte oss att fylla i blankett K6 när vår mäklare Josefina var mammaledig, vi är glada och nöjda :) Läs mer
    2019-02-08 Mats L svarar Camilla W
    Tack Camilla, det var så lite så, vi hjälper alltid till i alla lägen, återkom när som helst om du behöver någon mer hjälp, må gott //Mats
  • 2019-02-06

Jenny W skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag har sålt min lägenhet, Sara gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
  • 2019-02-05

Ronney W skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sara kjellgren är en mycket bra mäklare som jobbar hårt för kunden å alltid med positiv attetyd Läs mer
    Sara K, Mats L gillar detta
  • Harold M

2019-02-01

Harold M skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag har köpt lägenhet på vädurens gata 226. Jag är imponerad över att Gustav löst allt på ett bra sätt. Jag är nöjd! Läs mer
  • 2019-02-01

Erik S skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Har köpt en bostadsrätt och är nöjd med mäklaren. Trevlig och hjälpsam. Läs mer
    2019-02-01 Gustav L svarar Erik S
    Hej Erik!
    Tack för omdömet :) Härligt att höra att du är nöjd. All lycka med din nya bostad.
  • 2019-01-31

Sipon I skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Du är skitbra, jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2019-02-01 Gustav L svarar Sipon I
    Tack Sipan! Hoppas att du kommer trivas i din nya bostad :)
    /Gustav Larsson
  • 2019-01-30

Åsa Ö skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt kedjehus. Mycket bra bemötande, engagerad Läs mer
    2019-02-01 Gustav L svarar Åsa Ö
    Tack så mycket för rekommendationen! Mycket trevligt att ha fått jobba med er :)

• 2019-01-30

Viktor Persson skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt ett bostadsrättsradhus genom Rebecka. Rebecka Schelander gav ett trevlig bemötande, kunde svara på våra frågor och gav oss bra återkoppling. Allt kändes tryggt och smidigt! Läs mer
    Mats L, Rebecka S gillar detta
  • 2019-01-28

Göran D skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav hjälpte mig att sälja min lgh på Albatrossvägen.
    Gustav är en väldigt trevlig och hjälpsam mäklare, fanns alltid tillgänglig och tog sig tid.
    Gustav levde upp till mina förväntningar och jag rekommenderar honom varmt.

Göran Dahlberg Läs mer
    2019-01-29 Gustav L svarar Göran D
    Tusen tack för den fina rekommendationen Göran! Jag är glad att du är nöjd :)
  • 2019-01-27

Daniel J skrev om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    köpt en 2a i Vendelsö på Sjömansvägen 9.
    Vart väl bemött av Tove med snabb och bra service.

Jag hade valt Tove som mäklare vid en försäljning. Läs mer
    2019-01-28 Tove H svarar Daniel J
    Tusen tack för det fina omdömet Daniel :) Jag är glad att du är nöjd! Varma hälsningar Tove
  • 2019-01-25

Mattias R skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    ▪️ Köpt parhus
    ▪️ Glatt och positivt
    ▪️ Förväntade mig en trevlig feedback efter visningarna och efter avslutad budgivning förväntade jag mig ett snabbt och smidigt avslut med tydlig info. Sara informerade klart och tydligt och var oerhört trevlig att ha och göra med. Sara har varit väldigt lätt att ha och göra med samt svarar alltid så snabbt hon kan!
    ▪️ Sara upplevs som en lättsam och trevlig mäklare som vill både säljarens och köparens bästa! Vi har en så länge inte upplevt något krångel under köpet av bostaden. Läs mer
  • 2019-01-24

Elinor A skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt bostadsrätt, Sara var tydlig,trevlig och kunnig. Hon återkopplade snabbt vid kontakt. och fixade förhandsvisning som innebar försäljning innan visning. Hon uppfyllde våra förväntningar och vi är mycket nöjda säljare. Läs mer
  • 2019-01-24

Christina H skrev om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tove är den bästa mäklare jag har haft kontakt med, jätte trevlig, återkopplar direkt. Jag kommer anlita henne om jag behöver fler ggr. Rekommenderar gärna henne till mina vänner & bekanta.

Med vänlig hälsning
    Christina Läs mer
    2019-01-24 Tove H svarar Christina H
    Stort tack för dom fina orden Kicki :) Jag är så glad att du är nöjd och jag hjälper dig mer än gärna framöver! Varma hälsningar Tove
  • 2019-01-23

Cecilia K skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Som köpare kände vi oss helt trygga under hela processen, från första visning till signering av köpekontrakt.
    Mats är proffsig, trevlig och kunnig och det märks att han har en gedigen erfarenhet som mäklare. Läs mer
    2019-01-23 Mats L svarar Cecilia K
    Hej Cecilia, stort tack för din fina rekommendation och stort lycka till som köpare av det fina huset, må gott //Mats
  • Andreas H

2019-01-20

Andreas H skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Närvarande, pålitlig och ambitiös mäklare. Jag är oerhört kräsen som person. Gustav är 100% i leveransen. Läs mer
    2019-01-23 Gustav L svarar Andreas H
    Tack Andreas för de varma orden och den fina rekommendationen!
    Gustav L gillar detta
  • 2019-01-14

Eyvaz E skrev om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jävligt bra mäklare och jobbar mycket enkelt. Läs mer
    2019-01-15 Tove H svarar Eyvaz E
    Tack snälla Eyvaz, jag är glad att du är nöjd :) Varma hälsningar Tove
  • 2018-12-27

Milli L skrev om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi har köpt ett radhus. Tove var lyhörd med trevligt och genuint bemötande, kände tillit från första dagen vid visningen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-01-03 Tove H svarar Milli L
    Tack snälla Milli för din fina rekommendation :) Jag är glad att det blev ni som fick köpa denna bostad! Varma hälsningar Tove
  • Pella Maria W

2018-12-27

Pella Maria W skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Effektiv och trevlig! Lättsam men säker stil, bra på sitt jobb! Läs mer
    2019-01-04 Gustav L svarar Pella Maria W
    Tack så mycket för de fina orden!

Dalarövägen 56, 136 45 Handen