HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Dalarövägen 56, 136 45 Handen — Visa karta

Välkommen till Haninge och HusmanHagberg! Vi hjälper dig rätt på bostadsmarknaden här i Haninge och Västerhaninge. Vi har stor passion, bred erfarenhet och ser alltid till våra kunders bästa. Nöjda kunder är vad vi alltid strävar efter.

HusmanHagberg är en av Sveriges största och ledande mäklarkedjor. Vi anpassar oss alltid efter dina specifika behov och är inte knutna till något försäkringsbolag eller någon bank. Kontakta oss så hjälper vi till med bostadsaffären, vi har koll på allt från lägenheter till villor eller radhus!

Läs vad 295 kunder tycker om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

• ANTON E

2020-01-15

ANTON E skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Första gången jag köpt ett boende i livet, blev väldigt bra bemött och mats gjorde verkligen allt för att hjälpa mig så mycker som möjligt ! Så tack för det !!! // Anton Läs mer
  • Emelie E

2020-01-14

Emelie E skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav är mycket tillmötesgående, proffsig och alltid kontaktbar. Upplever att han verkligen vill kunden och säljarens bästa. Jag har köpt en lägenhet via Gustav och kommer absolut ha honom i åtanken när jag själv ska sälja sen! Läs mer
  • 2020-01-08

EVA N skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Det finns duktiga mäklare, och sen finns Gustav Larsson. Gustav är exceptionell i sin roll: lyhörd, kunnig och vansinnigt professionell utan att för så mycket som ett ögonblick förlora sin medmänsklighet och värme. Om det hade funnits en OS-gren i att bygga och bevara förtroende hade Gustav varit Sveriges triumf-kort.

Gustav tog sig tid redan i vårt första samtal och lyssnade in vad som var viktigt för oss i försäljningen av vårt föräldrahem. Med tydlig kommunikation och ett lugn som Dalai lama hade avundats lotsade han oss därifrån tryggt genom hela processen.

Vi hade förväntat oss en duktig mäklare men vi hade aldrig vågat drömma om att få den här sortens förstklassiga bemötandet.

Med värme rekommenderar vi Gustav.
    Han har kunskapen och förmågan att på ett mycket professionellt vis få en försäljning att gå smidigt under alla förutsättningar ⚘

Familjerna
    Norén, Röman Läs mer
    2020-01-10 Gustav L svarar EVA N
    Tusen tack för rekommendationen & dina fina ord Eva! Jag är så glad över att jag fick chansen och förtroendet att få hjälpa er.

• Torborg W

2019-12-18

Torborg W skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev väl bemött av mäklaren. Mina förväntningar infriades.
    Jag är nöjd med allting Läs mer
    2019-12-29 Mats L svarar Torborg W
    Tack så mycket för dem fina orden, allt gott //Mats
  • 2019-12-10

Emilia Maria B skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Professionellt & tydligt arbete. Väldigt nöjd som kund & har känt mig trygg genom hela processen! Alltid trevligt & glatt bemötande, proffsigt arbete & finns alltid till hjälp. Jag & min sambo är väldigt nöjda i vår första försäljning av lägenhet! Läs mer
    2019-12-10 Mats L svarar Emilia Maria B
    Stort stort TACK Emelie för dem fina orden. En helt underbar affär med er både som säljare och köpare, så trevliga, glada och fina ihop. Jag önskar dig, Lukas och er fina dotter all lycka till framöver, ni vet var jag finns vid hjälp, allt gott //Mats
  • 2019-12-08

Annika K skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag valde att samarbeta med Gustav efter ett mäklarbyte (var inte nöjd med mäklaren jag hade innan). Det enda jag i efterhand ångrar är att jag inte valde Gustav som min mäklare från början.

Gustav har sålt min bostadsrätt i Brandbergen och jag är otroligt nöjd med honom. Han bemöter en på ett professionellt och förtroendeingivande sätt. Jag har aldrig behövt undra eller vara orolig för någonting eftersom att han hela tiden kommunicerar och håller koll på allting. Det enda jag behövt göra är att luta mig tillbaka och låta honom göra sitt jobb, som han är mycket bra på.
    När jag har känt mig kluven eller osäker inför beslut har han stöttat upp med goda råd och jag har inte tvivla på att han gjort sitt yttersta för att nå det mål som vi gemensamt bestämt.

Jag kommer absolut att rekommendera Gustav och välja honom nästa gång jag ska sälja bostad. Han har allt det man söker hos en mäklare, och lite till. Läs mer
    2019-12-11 Gustav L svarar Annika K
    Tusen tack för dem fina orden Annika. Vi vill tacka för förtroendet att få sälja din fina lägenhet!
  • 2019-11-28

Suzana K skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt bostad. Bemött väl, bra förklaringar, grund nivå uppskattades. Läs mer
    2019-12-11 Gustav L svarar Suzana K
    Tack Suzana för din rekommendation! Jag hoppas att du ska trivas i din nya bostad :)

• 2019-11-27

Fredy Romano N skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Dessa killar kan sin sak..
    Super trevliga samt tillmötesgående.
    Proffsiga och håller en uppdaterad hela tiden vad som händer.
    Vi har både sålt samt köpt hus av dem..

Kan starkt rekommendera detta gäng.. :)

Fredy N Läs mer
    2019-11-28 Mats L svarar Fredy Romano N
    Tack Fredy för dem varma orden, både jag och Gustav är så glada över samarbetet med dig både som säljare och köpare. All lyckönskningar till dig önskar vi //Mats
  • Niklas A

2019-11-25

Niklas A skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt lägenhet på 54,5 kvm via Gustav som gav ett mycket professionellt och trovärdigt intryck. Väldigt noggrann kring samtliga detaljer gällande annonseringen och försäljningen som helhet. Jag förväntade mig och fick en mäklaren som var enkelt att hålla kontakt och tydlig kommunikation med, och som gjorde det lilla extra för att locka de allra viktigaste spekulanterna. Jag hade inte kunnat bli mer nöjd! Gustav gör ett kanonjobb! Läs mer
    2019-12-11 Gustav L svarar Niklas A
    Tack så mycket för rekommendationen och de fina orden! Har varit väldigt kul att jobba med dig :)
    All lycka till dig och Towe!

Gustav L gillar detta
  • 2019-11-25

Alicja F skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi sålde vår lägenhet med Gustav. Vi upplevde att han är professionel och kompetent. Smidig process från början till slut. Vi fick bättre pris än tänkt! Vi är jättenöjda och rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2019-12-11 Gustav L svarar Alicja F
    Tack så mycket Alicja!
    Blir väldigt glad av att se detta fina omdöme :)

Gustav L gillar detta
  • Emma L

2019-11-23

Emma L skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt villa och nu säljer mats mitt kedjehus, bra bemötande, kunnig, ordning o reda, tydlig, bra på att lyssna, grym på att ge tips, både när vi köpte nya huset och även inför försäljningen av gamla huset, grym på att peppa, super snabb info, jobbar effektivt...finns bara massa positivt att skriva...rekommenderas verkligen! Läs mer
    2019-11-26 Mats L svarar Emma L
    Tack Emma för dina fina ord. Otroligt glad att få hjälpa dig och Matte både med köp av Erat fina nya hus och få förtroendet att sälja Erar fina nuvarande hus, NI ÄR BÄST, må gott //Mats & Martin
  • 2019-11-12

Björn S skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    När jag köpte min lägenhet i Haninge, fick jag den bästa hjälp man kan få av en mäklare. Han var väldigt lyhörd för mina behov och väldigt lätt att få kontakt med, så om jag ska sälja den här lägenheten kommer jag vända mig till Gustav Larsson. Läs mer
    2019-11-20 Gustav L svarar Björn S
    Tack så mycket Björn! Hoppas att du ska trivas i din nya bostad.

• Per Fredrik O

2019-11-11

Per Fredrik O skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket engagerad och personlig service. Proffsigt! Läs mer
    2019-11-13 Mats L svarar Per Fredrik O
    Stort tack Fredrik fin dem fina orden, hälsa pappa Leif ifrån oss, må fint //Mats & Martin
  • 2019-11-10

Henrik M skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Exceptionell service från första mötet till slutlig försäljning. Vi kände oss trygga hela vägen med Mats Lundberg och HusmanHagberg. Vi rekommenderar starkt Mats Lundberg som mäklare. Läs mer
    2019-11-15 Mats L svarar Henrik M
    Tusen tack Henrik för dem fina orden. Vi vill tacka för erat förtroende att få sälja eran pappas fina lägenhet, hälsa Leif ifrån oss, må fint //Mats & Martin
  • 2019-11-08

Oliver N skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Precis köpt min första lägenhet och det var Mats Lundberg som var mäklare. En otroligt duktig och trevlig samt förklarar lugnt och stilla för en nybörjare i marknaden som mig.

Rekommenderar Mats till alla som funderar på att köpa, eller sälja sin bostad! Läs mer
    2019-11-15 Mats L svarar Oliver N
    Tack för fina ord Oliver och jag är jätteglad att vi fick hjälpa dig att köpa din första superfina lägenhet, jag är helt övertygad om att du kommer stortrivas i den. All lycka till dig Oliver //Mats
  • 2019-11-08

Nils åke N skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Proffsigt, trevligt bemötande, tryggt.
    Stort tack för hjälpen. Läs mer
    2019-11-15 Mats L svarar Nils åke N
    Stort tack Åke för dem fina orden, vi har ju känt varann så länge och ni är alltid välkommen till mig vid hjälp med att sälja eller köpa bostad, hälsa hem och allt gott //Mats
  • 2019-11-07

Lars W skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav har gjort ett utmärkt arbete. Läs mer
    2019-11-20 Gustav L svarar Lars W
    Tack för rekommendationen och för förtroendet Lars!

• Carl Henrik J

2019-11-04

Carl Henrik J skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålde en lägenhet! Snabbt, smidigt och proffesionellt! Lyhörd och effektiv. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-11-04 Mats L svarar Carl Henrik J
    Hej Henrik. Stort TACK för ditt fina omdöme och förtroendet att sälja bostadsrätten. Allt gick jättesmidigt och mycket trevliga köpare. Allt gott //Mats & Martin
  • 2019-11-04

Jenny A skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt mitt hus. Tycker ej mäklaren höll det han lovade. Var ej lyhörd för våra önskemål gällande försäljningen. Dock sålde han huset, vilket var positivt. Läs mer
    2019-11-04 Mats L svarar Jenny A
    Hej Jenny. Jättetråkigt att du känner som du skriver. Jag tog över huset då en annan mäklare inte lyckades sälja det åt er vilket ni var missnöjda med. Givetvis ska jag lyssna av med dig om varför du inte tyckte jag lovade vad jag höll. Kul att du är positiv till att huset blev sålt, det gör mig glad. Önskar dig lycka till framöver. Mvh Mats
  • 2019-11-02

Bilal D skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi köpte vår första bostadsrätt och som tur det var Mats som mäklare.
    Han är framför allt jätte trevligt, väl bemötande och trovärdig och självklart proffs.
    Jag kan varmt rekommendera Mats. Läs mer
    2019-11-02 Mats L svarar Bilal D
    Stort TACK för fin rekommendation Bilal. Jag och Martin är jätteglada för er skull till köpet av den fina lägenheten i Folkparken. Snart blir vi också grannar när vi snart tar över mäklarlokalen som redan finns på Folkparken 6. Allt gott //Mats & Martin
  • 2019-11-01

Magdalena W skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag har såld min lägenhet i Vendelsö . Mäklaren Gustav har varit underbar , professionell , ansvarig, bra tänkt , har gav mig bra tips hur ska jag förbättra hemma innan visning samt han sålde lägenheten innan visning❤️Bästa Mäklaren ❤️ Läs mer
    2019-11-20 Gustav L svarar Magdalena W
    Stort stort tack för den fina rekommendationen Magdalena!
    All lycka till dig! :)

• 2019-10-30

Andreas L skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt en bostadsrätt.

Blev riktig bra bemött av mäklarn.

Riktigt trevlig och bra mäklare som var tydlig med allt och verkligen gick igenom kontraktet innan någon påskrift skulle göras.
    rekommenderar den här mäklarn stark vid köp eller sälj av hus/bostad Läs mer
    2019-11-20 Gustav L svarar Andreas L
    Tack för rekommendationen Andreas! Hoppas att du ska trivas i din nya bostad :)

• 2019-10-18

Joanna Sanchez s skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Gustav och är jättenöjd med mitt val av mäklare. Gustav har varit oerhört bra genom hela processen och hela tiden tagit sig tid att hjälpa till med allt som behövts och mer därtill. Han är pålitlig och det har känts väldigt tryggt att ha honom som mäklare. Rekommenderar Gustav varmt! Läs mer
    2019-11-03 Gustav L svarar Joanna Sanchez s
    Stort TACK för förtroendet och rekommendationen!
    Allt gott!
  • 2019-10-07

Marta M skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav är tillmötesgående och noggrann med detaljer vilket skapade trygg känsla under hela köpprocessen.

Hjärtlig tack för fantastisk service! Läs mer
    2019-10-16 Gustav L svarar Marta M
    Stort stort tack för den fina rekommendationen!
    All lycka till dig!

• 2019-10-07

Peter W skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi anlitade Mats vid försäljning av en tidigare fastighet. Nu när vi behövde hjälp av en mäklare var det självklart att kontakta honom. Mats är professionell, kompetent och har bred erfarenhet av marknaden där vi bor. Vi tvekar inte att anlita Mats när nästa tillfälle inträffar. Läs mer
    2019-10-07 Mats L svarar Peter W
    Stort TACK Peter för dem fina orden, jag finns till ert förfogande framöver och alltid trevligt med er som härliga kunder, hälsa Marie och allt gott //Mats
  • Stefan B

2019-09-30

Stefan B skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Proffsig
    Han sålde min lägenhet med ett kort tillträdesdatum, vilket inte är det lättaste Läs mer
    2019-10-16 Gustav L svarar Stefan B
    Tack för förtroendet och för rekommendationen!

• 2019-09-27

Eric B skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Professionellt och personligt bemötande. Läs mer
    2019-10-16 Gustav L svarar Eric B
    Tack Eric!
    Stort grattis till i din nya bostad :)

• 2019-09-23

Benjamin E skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Anlitade Mats L för en värdering av vårt hus som gick snabbt och smidigt.
    Mats ger ett mycket proffsigt intryck med sin kunskap därför kommer vi även anlita honom vid försäljning. Läs mer
    2019-09-23 Mats L svarar Benjamin E
    Stort tack Benjamin för dem fina orden, givetvis vill jag hjälpa er att sälja ert superfina hus i framtiden, vi håller kontakten, allt gott //Mats
  • 2019-09-22

Sepideh E skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi har köpt hus genom Gustav. Vi är nöjda med köpet och uppskattar hans hjälp, ärlighet och professionella bemötande. Tack Gustav. Läs mer
    2019-10-16 Gustav L svarar Sepideh E
    Tack för denna rekommendation :)
    Lycka till i ert nya hus!

• 2019-09-21

Eva E skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi har köpt en bostadsrätt och blev väldigt bra bemötta av Gustav. Lugn, trevlig och professionell.
    Jag har själv jobbat i liknande bransch och har svårt för människor som är för på, som försöker övertala på fel sätt bara för att få sälja. Gustav kände av vilken typ av människor vi är och gjorde ett gott intryck. Läs mer
    2019-10-16 Gustav L svarar Eva E
    Tack Eva! Hoppas att ni ska trivas i er nya bostad :)
    All lycka till er!
  • 2019-09-08

Anneli G skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Seriös inställning och ärligt engagemang från Gustav gjorde att jag kände mig trygg i försäljning av min bostad.
    /Ann Läs mer
    2019-10-16 Gustav L svarar Anneli G
    Tack så mycket för den fina rekommendationen och för förtroendet Anneli!

• 2019-09-08

Karwan K skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav Larsson har sålt vårt hus i Brandbergen, vi blev mycket nöjda med han arbete, rak, kunnig, effektiv och trevlig, kan sitt jobb helt enkelt, rekommenderar starkt ! Läs mer
    2019-10-16 Gustav L svarar Karwan K
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Karwan!
    Har varit väldigt trevligt att jobba med er.
  • 2019-09-07

Carin B skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt en lägenhet i Västerhaninge. Bemötandet av Gustav är/ var väldigt positivt, kunnig och vänlig. Han är/ var tillgänglig och snabb med respons. Läs mer
    2019-10-16 Gustav L svarar Carin B
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Carin!
  • 2019-09-07

Kraja T skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Allt gick så smidigt
    Jätte duktig👌🏽👌🏽👌🏽 Läs mer
    2019-10-16 Gustav L svarar Kraja T
    Tack så mycket Kraja!
  • 2019-09-05

Sofie F skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Pålitlig mäklare som redan från start gav oss ett förtroende. Noggrann. Trevlig! Läs mer
    2019-10-16 Gustav L svarar Sofie F
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Sofie!
    Hoppas att ni ska trivas i er nya bostad :)
  • 2019-08-26

Willy H skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi anlitade Mats för en värdering av vårt nybyggda hus. Trevlig, kunnig och professionell. Vi kan varmt rekommendera. Läs mer
    2019-09-06 Mats L svarar Willy H
    Tack för fina ord Willy och stort tack att jag fick hjälpa er med ert fina nya hus, lycka till och allt gott //Mats
  • 2019-08-23

David D skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag har sålt en 2a i Västerhaninge, grabbarna på Husman Hagberg gjorde en kanon insats.
    Kände mig väl bemött och trygg i valet av mäklare! Mina förväntningar av både pris och engagemanget från dem blev mer än väl uppnådda.

Sammanfattning av allt är att om du ska välja en mäklare som ser helheten av ditt behov så välj husman Hagberg!

Tack Mats o Martin Läs mer
    2019-09-06 Mats L svarar David D
    Stort TACK själva för Ert förtroende, ni hade många mäklare att välja mellan men valde oss, stort lycka till med ert fina nya boende, allt gott //Mats & Martin
  • Martin Å

2019-08-21

Martin Å skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpte en 2:a i Västerhaninge.
    Var min första bostadsaffär och han var väldigt
    hjälpsam. Svarade på dom frågorna jag hade och verkar väldigt
    kunnig.
    Kan rekommendera honom om ni ska sälja eller köpa bostad. Läs mer
    2019-09-06 Mats L svarar Martin Å
    Tack Martin för dem dina orden, vi är så så glada att vi fick hjälpa just dig med köpet av den fina lägenheten, vi önskar dig lycka till och hoppas du ska trivas, allt gott //Mats & Martin
  • 2019-08-21

Christian F skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Bra bemött och snabb och smidig affär , rekommenderar starkt Läs mer
    2019-10-16 Gustav L svarar Christian F
    Tack så mycket Christian!
  • Robin Jonas Tommy F

2019-08-20

Robin Jonas Tommy F skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Trevlig kunnig bra bemötande och lyhörd.
    En otroligt trovärdig och bra mäklare Läs mer
    2019-08-20 Mats L svarar Robin Jonas Tommy F
    Stort tack för dem fina vitsorden och lycka till nu med allt framöver, ni vet var jag finns om ni behöver mig, allt gott// Mats
  • Philip A

2019-08-19

Philip A skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålde radhus med Gustav. Pålitlig flexibel och enkel. Rekommenderas starkt! Kommer anlita nästa gång vi säljer också. Läs mer
    2019-10-16 Gustav L svarar Philip A
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Philip!
    Vill självklart också tacka för förtroendet!
  • 2019-08-09

Victor W skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag håller på att säljer min bostad där Gustav hjälper till med säljet. Han gör det mesta och verkar väldigt ärlig och uppriktig. Gustav gör en förväntningsavstämning och den stämmer väldigt bra med det som jag förväntar. Han håller mig uppdaterad och guider mig igenom vad som behöver göras.
    Som helhet är jag verkligen nöjd med mäklaren. Läs mer
    2019-10-16 Gustav L svarar Victor W
    Tack så mycket för rekommendationen Victor!
    Samt stort grattis till den nya familjemedlemmen!
  • 2019-07-11

Emilly L skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt vår bostadsrätt. Gustav har varit toppen från första samtal och varit lätt att prata med och tagit hänsyn till just vår situation. Läs mer
    2019-10-16 Gustav L svarar Emilly L
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Emily!
    Har varit kul att jobba med er, lycka till med huset :)
  • 2019-07-07

Ivan Z skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hej, jag är utlänning och för mig var det inte en enkel sak att köpa en lägenhet. Men tack vare Gustav visade allt snabbt, helt klart, klart. Han är jättebra. Jag är mycket tacksam för honom, han hjälpte mig att uppfylla min dröm. Tack Gustav Läs mer
    2019-10-16 Gustav L svarar Ivan Z
    Tack så mycket för den fantastiska rekommendationen Ivan!
    All lycka till dig :)
  • Benjamin B

2019-07-06

Benjamin B skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    jag och min fru sålde vår lägenhet via Gustav och kan inte säga något dåligt alls om Gustav!
    Han har bokstavligen jobbat dag som natt för att vår sälj upplevelse skulle bli så bra som bara möjligt!
    vid första träffen kände vi direkt ett starkt förtroende för Gustav! Läs mer
    2019-10-16 Gustav L svarar Benjamin B
    Tack så mycket för denna otroligt fina rekommendation Benjamin!
    Uppskattas!
  • Jörgen H

2019-07-05

Jörgen H skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav Larsson har sålt min lägenhet, jag är mycket nöjd med hans arbete. Rekommenderar Gustav Larsson starkt. Läs mer
    2019-10-16 Gustav L svarar Jörgen H
    Tack så mycket för rekommendationen Jörgen!
    Vill även tacka för förtroendet!
  • 2019-07-01

Jan J skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    sålt Allev 9 Tungelsta.
    Gustav är en av de mest service inriktade mäklarna jag träffat på. Hans engagemang var helt otroligt när vi fick lite problem med en avliden delägare, och vi inte, pga okunskap, hade anmält det till bostadsrättsföreningen.
    Han erbjöd sej att åka till en dödsbodelägare, då jag var 30 mil från S-holm, och en extra resa till Tungelsta och hämta bouppteckningen, då min son arbetade.
    Sedan ordnade han allt med förvaltaren.
    Jag har sålt respektive köpt ca 30 bostadsrätter, villor och sommarstugor genom åren, men han slår de flesta.

Kul för HusmanHagberg att ha en sån mäklare, var rädd om honom.
    Hälsningar Janne Läs mer
    2019-07-01 Gustav L svarar Jan J
    Stort tack för denna fantastiska rekommendation!

All lycka till dig och Mattias!

• 2019-06-30

Sulo P skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag fick fullmakt för att sälja min mammas och hennes sambos lägenhet.Jag fick lite panik,hur gör jag,vad händer!
    Men det löste sig pga. Gustav Larsson!
    Jag kan varmt rekommendera Gustav till andra säljare/köpare.
    Vilken klippa,så tydlig,noggrann,lyhörd,bra bemötande,alltid tillgänglig.Jag har känt mig så trygg,Gustav är bäst!
    Mvh Tina Läs mer
    2019-07-01 Gustav L svarar Sulo P
    Stort stort tack för den fina rekommendationen!
    All lycka till dig/er!

• 2019-06-14

Johan S skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav sålde en lägenhet åt mig och det gjorde han på ett perfekt sätt
    Försäljningen gick så fort och smidigt
    En toppen mäklare Läs mer
    2019-10-16 Gustav L svarar Johan S
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Johan!
  • 2019-06-13

Rahman B skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    En mycket pålitlig, ansvarsfull, flexibel och kreativ mäklare! Läs mer
    2019-07-01 Gustav L svarar Rahman B
    Tack så mycket!
    Stort grattis till din nya bostad.

Dalarövägen 56, 136 45 Handen