HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Folkparken 6, 136 40 Handen — Visa karta

Välkommen till Haninge och HusmanHagberg! Vi hjälper dig rätt på bostadsmarknaden här i Haninge och Västerhaninge. Vi har stor passion, bred erfarenhet och ser alltid till våra kunders bästa. Nöjda kunder är vad vi alltid strävar efter.

HusmanHagberg är en av Sveriges största och ledande mäklarkedjor. Vi anpassar oss alltid efter dina specifika behov och är inte knutna till något försäkringsbolag eller någon bank. Kontakta oss så hjälper vi till med bostadsaffären, vi har koll på allt från lägenheter till villor eller radhus!

Läs vad 337 kunder tycker om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

• 2020-08-01

Irena B skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi har träffat många mäklare tills nu men Daniel var den bästa. Vi hade problemet att sälja vår lägenhet och nästan gav oss men Daniel kämpade proffsig vidare och motiverade oss. Vi var väldigt nöjda och vill gärna rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-07-30

Alex Ales B skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Han sålde vår lägenhet.
    Han är proffs.
    Det var inga konstigheter med honom.
    Han är glad, trevlig och sköter sitt jobb på bästa sätt. Läs mer
  • Mahmoud O

2020-07-30

Mahmoud O skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Har köpt en lgh i Västerhaninge, Daniel på HusmanHagberg är så duktig och trevlig , han gjorde jobbet på ett bra sätt , han ringde och mailade mig hela tiden , hjälpte med privat visning och med kontraktet .
    Han svarade direkt när jag mailade eller ringde.
    Jag rekommenderar helst Husmanberg och särskilt Daniel Lundberg.
    Både Säljaren och jag (köparen) är glada.
    Tusen tack för dig Daniel. Läs mer
  • 2020-07-25

Anna-lena K skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Trevligt och avslappnad inger förtroende
    Köpt vallavägen 16
    Ska sälja solhemsvägen 9 Läs mer
  • 2020-07-12

Tarmo T skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi har köpt en bostadsrätt vilket har gått smidigt tack vare Daniel som är väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Det är vårt första bostadsköp och Daniel har sett till att det känns tryggt och proffsigt. Förväntningarna är väl uppfyllda. Läs mer
  • 2020-07-08

Dennis C skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Var skall jag börja.
    Gick på visningar runtom Tyresö/Haninge/Nacka och mötte massvis olika mäklare. Ingen som stod ut speciellt och majoriteten hade säljaren i fokus.
    När vi var intresserade av ett projekt som Gustav hade men som precis hade sålt så frågade Gustav oss om våra behov och område. Han föreslog ett objekt, som vi sedan åkte ut på två dagar efter och skrev på papper samma kväll.

Gustav sätter både säljare och köpare i fokus och genomför affären så att båda parterna är nöjda! I särklass det bästa samt professionella bemötande vi fått.

Skall ni sälja/köpa rekommenderar vi Gustav starkt!! Läs mer
  • 2020-07-06

Yvonne Birgitta F skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Trots rådande omständigheter i Corona tider så har vi nu fått huset sålt med hjälp av Daniel´s Fantastiska jobb. Han har fått ligga i och jobbat riktigt hårt för att hjälpa oss att sälja huset och det lyckades han med till full belåtenhet. Kan rekommendera honom till 100% en mycket bra kommunikatör och stor servicemedvetenhet. Tack Daniel 🤗 Läs mer
  • 2020-07-04

Mahmoud R skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hej,
    Mats är proffs och har väldigt mycket erfarenhet och information.
    Plus att han är ambitiös och snäll. Läs mer
    2020-07-13 Mats L svarar Mahmoud R
    Stort TACK för ditt fina svar och tack själv för en trevlig affär med erat radhusköp, må gott //Mats
  • 2020-07-03

Tobias I skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    En riktigt driven & duktig mäklare. Snabb & enkel affär. Såld innan visning!

Jag kan verkligen rekommendera Gustav! Läs mer
  • 2020-07-03

Marcus H skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Daniel hjälpte mig sälja min lägenhet på ett väldigt enkelt och snabbt sätt. Han höll kontinuerlig kontakt med mig och intresserade köpare. Jag upplevde honom som väldigt trevlig, driven i sitt arbete och alltid med ett glatt humör. Han uppföljde alla mina förväntningar och var väldig enkel att ha att göra med under hela försäljningen.

För den som säljer bostad i Haninge så kan jag starkt rekommendera att anlita Daniel och HusmanHagberg. Läs mer
  • Ruaa A

2020-07-01

Ruaa A skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Fantastik bra mäklare som sålde våran lägenhet, jätte fint samarbetat. Super nöjda! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-06-25

Niklas P skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Väldigt trevlig, Vår lägenhet var väldigt svår såld. Gustav jobbade på och vi fick det vi ville ha! Grymt jobbat! Läs mer
  • Jack S

2020-06-22

Jack S skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tillmötesgående och hjälpsam i alla avseenden, smidig affär och bra info om allt som sker och när. Läs mer
  • 2020-06-22

Barbro Helena S skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt vår bostadsrätt i Handen
    Mycket sympatisk och trevligt bemötande av Daniel
    Affären gick snabbt och smidigt
    Var ute som kommande och såldes före visning
    Mvh/Helena Stenberg Läs mer
  • 2020-06-22

Johan L skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålde en bostadsrätt i Vendelsö och tack vare Gustavs angagemang och privata visningar fick vi ett bra bud och sålde lägenheten redan som " kommande försäljning". Gustav är driven, hjälpsam och mån om att allting ska bli bra. Läs mer
  • 2020-06-20

Sonny R skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket kompetent mäklare.
    Trevlig o ärlig samt hjälpsam Läs mer
  • Anna-Britt J

2020-06-20

Anna-Britt J skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag har köpt fastigheten på Sjömansvägen 3, som Gustav var snäll nog att visa mig, innan dom la ut den till försäljning. Jag var tidigare och tittade på en annan lägenhet där Gustav var mäklare, som jag inte gillade och bad honom höra av sig om något annat skulle dyka upp, vilket han gjorde. Vi fick ett bra förtroende för varandra och jag kan bara säga att han är en bra mäklare som är kunnig i sina förehavanden.👍 Läs mer
  • 2020-06-18

Kristina B skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mäklaren är kunnig och påläst.,Duktig och seriös Läs mer
  • 2020-06-18

Darioush A skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag rekommendera starkt HusmanHagberg i Haninge.
    Vi var tvungen att byta ut vår tidigare mäklare till HusmanHagberg i Haninge vilket var super skillnad, huset såldes på 3 veckor.
    Gustav Larsson är duktigt säljare och tydligt mäklare samt bestämd.
    Skulle ni sälja er hus så HusmanHagberg i Haninge är bäst utan protest. Läs mer

Sandra A skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav är den bästa av många mäklare vi stött på. Trevlig och professionell på alla plan. Vi kommer definitivt höra av oss till Gustav vid framtida försäljning! Läs mer
  • 2020-06-17

Marina L skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt lägenhet,utmärkt kontakt bra på alla vis! Läs mer
  • 2020-06-16

Sofia Harriette Marianne E skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt fritidshus
    Gustav känns alltid trygg och professionell. Vår försäljning gick super snabbt och smidigt. Läs mer

Helena L skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi har sålt vårt hus med Gustav Larsson som mäklare. Vi har haft fullt förtroende för honom genom hela processen och allt är mkt proffesionellt skött. Han är mkt trevlig och har gett oss ett bra bemötande.
    Vi är verkligen nöjda!! Läs mer

Andreas M skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Trevligt och proffesionellt bemötande, allt gick toppen! Läs mer
  • 2020-06-15

Sebastian S skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi köpte en villa som Gustav förmedlade. Väldigt smidig affär där Gustav hela tiden var tillgänglig och tillmötesgående. Rekommenderas starkt! Läs mer

Amanda H skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket bra bemötande, trevlig och tar sitt arbete på allvar. Därför blev det en snabb och bra affär! Läs mer
  • 2020-06-06

Jenny R skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Trygg och duktig mäklare. Oerhört tillmötesgående och lyhörd för oss som köpare. Hela affären har gått smidigt och jag kan varmt rekommendera Gustav. Läs mer
  • 2020-06-05

Krzysztof S skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Har köpt lägenhet via Husmanhagberg, affären gick smidigt och bra. Rekommenderar starkt Läs mer
  • 2020-05-29

Stephanie B skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav arbetade mkt bra.Han var flexibel och villig att diskutera olika möjligheter på ett realistiskt sätt. Hans bemötande var empatisk och han var lätt att samarbeta med. Han var professionell och gav utförlig information om försäljnings möjligheter för min bostad. Han ville dela med sig sina åsikter och erfarenheter, och var uppmuntrande när det kändes trögt med försäljningen. Jag skulle kunna rekomendera honom till en vän eller anlita honom vid en annan bostadsaffär.Därför är mitt betyg: utmärkt ! Läs mer
  • 2020-05-25

Ivan B skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Trevligt bemött
    Hjälpsam och tydlig! Läs mer
    2020-05-25 Mats L svarar Ivan B
    Tack för fina ord och stort grattis till erat bostadsköp, allt gott //Mats & Daniel
  • 2020-05-25

Peter S skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt objekt: Villa

Professionellt bemötande till både säljare och köpare som möjliggjorde en smidig övergång. Läs mer
    2020-05-25 Mats L svarar Peter S
    Tack för fin rekommendation och tack för erat förtroende att sälja huset, allt gott tilll er //Mats & Daniel
  • 2020-05-24

Sarah Marianne Christin S skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Är så glad att vi valde Gustav när vi skulle sälja vårt radhus. Supertrevlig och otroligt kunnig! Gustav var en stor trygghet genom hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2020-05-20

Ghousuddin M skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag har köpt en Villa och jag är väldigt nöjd med hela hantering av hus köp. Det som jag tycker mest är Flexible, lätt att prata, tydligt återkoppling.
    Bra jobbat Mats! Läs mer
    2020-05-21 Mats L svarar Ghousuddin M
    Stort TACK för din fina rekommendation och jättegrattis till ert underbara husköp, må gott //Mats & Daniel
  • 2020-05-13

Pierre M skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt bostad.
    Gustav var saklig och gav oss den information vi behövde på ett bra vis. Han inger ett stort förtroende. Läs mer
    2020-05-14 Gustav Stefan L svarar Pierre M
    Tack för rekommendationen!
    Stort grattis till köpet!
  • 2020-05-13

Stephanie M skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Väldigt professionell, trevlig och hjälpsam. Har hela tiden känt oss trygga med Gustav. Tycker Gustav är ett praktexempel på hur en mäklare ska vara. Läs mer
    2020-05-14 Gustav Stefan L svarar Stephanie M
    Tack för de fina orden och rekommendationen!
    Stort grattis till köpet!
  • 2020-05-07

Cassandra C skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt en 3a innan visning och fotografering. Gustav är positiv, personlig och driven. Arbetar verkligen för kundens bästa och utifrån önskemål, kunde inte varit nöjdare! Hade valt Gustav igen och kommer med glädje rekommendera honom vidare! Läs mer
    2020-05-14 Gustav Stefan L svarar Cassandra C
    Tack för fina ord och rekommendationen Cassandra!

• 2020-05-04

Denny B skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt bostadsrätt
    Lättsam informativ o hjälpsam
    Förväntningarna var bra
    Vet att vi äntligen hittat det rätta boendet, har letat länge. Läs mer
    2020-05-14 Gustav Stefan L svarar Denny B
    Tack för rekommendationen!
    Stort grattis till köpet av denna fina bostad!
  • 2020-04-21

Petra Maria N skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi har sålt vår bostad med Gustav och vi är otroligt nöjda. Han är väldigt profisionell och duktig på det han gör, så allting har gått snabbt och smidigt. Vi rekommenderar honom för alla som ska sälja sin bostad! Läs mer
    2020-05-14 Gustav Stefan L svarar Petra Maria N
    Tack så mycket Petra!
    Ett samt nöje att för andra gången få hjälpa er med försäljning av era bostäder :)

/Gustav
  • 2020-04-16

CANAN G skrev om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket nöjd! Mats och hans team har skött försäljningen väldigt bra.
    Rekommenderas! Läs mer
    2020-04-17 Mats L svarar CANAN G
    Tack Canan för dina fina ord och omdömme. Jag är jätteglad att jag fick hjälpa dig att sälja erat fina radhus, hoppas vi ses framöver och lycka till med allt, må gott //Mats
  • 2020-04-15

Klara E skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var mycket tillgänglig och jag fick snabba svar och respons. Jag blev erbjuden en privat visning utifrån min önskan om att lägga bud innan budgivning.
    Det hela gick snabbt, enkelt och kändes tryggt samt tydligt. Läs mer
    2020-04-20 Gustav Stefan L svarar Klara E
    Tack för fina ord och rekommendationen!
    Stort grattis till köpet av denna fina bostad!
  • 2020-04-13

ERIC B skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpte min första lägenhet via Mats. Han var trevlig, proffsig och väldigt tydlig så att man verkligen förstod allt under hela processen. Rekommenderas! Läs mer
    2020-04-15 Mats L svarar ERIC B
    Tack Eric för ditt omdömme och lycka till nu med din första fina lägenhet. Behöver du hjälp i framtiden vet du var jag finns, välkommen och allt gott //Mats
  • 2020-04-07

Dan Jonny R skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Punktlig, och mycket bra bemötande.
    Var mycket professionella. Läs mer
    2020-04-15 Mats L svarar Dan Jonny R
    Tack Dan för dem fina orden och vilket jättefint hus du har, vi håller kontakten, allt gott //Mats & Daniel
  • 2020-04-06

Frida J skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt vårt första hus via Mats på HusmanHagberg. Mycket trevlig och kunnig och fick oss att känna oss trygga i köpet. Läs mer
    2020-04-15 Mats L svarar Frida J
    Tack Frida för ditt fina omdömme och stort grattis till erat köp av det superfina huset, lycka till med er lägenhetsförsäljning nu, allt gott //Mats & Daniel
  • 2020-04-02

Anneli B skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav har alltid återkopplat snabbt och agerat proffsigt i vår försäljning Läs mer
    2020-04-20 Gustav Stefan L svarar Anneli B
    Tack så mycket Anneli!

• 2020-03-22

Jonas S skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Allt va kanon! Sveriges bästa mäklare Läs mer
  • 2020-03-20

Daniel B skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålde min första bostad med Gustav som mäklare. Det kändes tryggt hela vägen från start till mål. Gustav har en proffsig approach och det var därför jag valde honom. Ett val som jag inte ångrar! Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-03-14

Julia L skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav hjälpte oss att sälja vårt radhus. Alltid trevlig, alltid professionell. Hade alltid tid att svara på frågor, både på telefon och mejl. Vi kände verkligen oss trygga, hörda och viktiga genom hela processen, vilket är skönt med en så stor sak som en husförsäljning. Stort tack! Läs mer
    2020-04-20 Gustav Stefan L svarar Julia L
    Tack så mycket Julia!

Stort grattis till en fin försäljning :)

• 2020-03-03

MATTIAS L skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Känner Mats sen många år och har både sålt och köpt med hans hjälp.
    Proffsig och snabb, följer upp allt mycket bra.
    Kan verkligen rekommendera honom.
    Mattias Läs mer
    2020-03-03 Mats L svarar MATTIAS L
    Tack för fina ord Mattias och jag är lika glad över dig som lojal kund, allt gott //Mats
  • Tobias Emanuel S

2020-03-02

Tobias Emanuel S skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag kan starkt rekommendera Mats om ni går i säljtankar. Jag rekommenderade Mats för min kompis som blev supernöjd! Man märker att Mats har varit med i branschen länge, han är ett riktigt proffs!
    Både jag och mina vänner kommer alltid att välja Husman Hagberg i Haninge! Läs mer
    2020-03-02 Mats L svarar Tobias Emanuel S
    Stort tack för ditt omdöme Tobias och stort tack för att du rekommenderade oss till din vän, du är alltid välkommen till oss på HusmanHagberg, mvh Mats & Daniel
    Tobias Emanuel S, Mats L gillar detta
  • 2020-02-29

Zerina S skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt min första bostad. Allt gick smidigt och bra, fick ett jätte trevlig bemötande! Ska jag sälja den i framtiden så kommer jag nog hålla mig med samma mäklare. Läs mer
    2020-03-02 Mats L svarar Zerina S
    Tack Zerina för dem jättefina orden och grattis till köpet av mysiga lägenheten. Tveka inte att kontakta oss om du behöver vilken hjälp som helst. Vi hörs och ses snart. Må gott //Mats & Daniel

Folkparken 6, 136 40 Handen