Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge HusmanHagberg HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Dalarövägen 56, 136 45 Handen — Visa karta

Välkommen till Haninge och HusmanHagberg! Vi hjälper dig rätt på bostadsmarknaden här i Haninge och Västerhaninge. Vi har stor passion, bred erfarenhet och ser alltid till våra kunders bästa. Nöjda kunder är vad vi alltid strävar efter.

HusmanHagberg är en av Sveriges största och ledande mäklarkedjor. Vi anpassar oss alltid efter dina specifika behov och är inte knutna till något försäkringsbolag eller någon bank. Kontakta oss så hjälper vi till med bostadsaffären, vi har koll på allt från lägenheter till villor eller radhus!

Läs vad 258 kunder tycker om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

• Martin Å

2019-08-21

Martin Å skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpte en 2:a i Västerhaninge.
    Var min första bostadsaffär och han var väldigt
    hjälpsam. Svarade på dom frågorna jag hade och verkar väldigt
    kunnig.
    Kan rekommendera honom om ni ska sälja eller köpa bostad. Läs mer
  • 2019-08-21

Christian F skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Bra bemött och snabb och smidig affär , rekommenderar starkt Läs mer
  • Robin Jonas Tommy F

2019-08-20

Robin Jonas Tommy F skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Trevlig kunnig bra bemötande och lyhörd.
    En otroligt trovärdig och bra mäklare Läs mer
    2019-08-20 Mats L svarar Robin Jonas Tommy F
    Stort tack för dem fina vitsorden och lycka till nu med allt framöver, ni vet var jag finns om ni behöver mig, allt gott// Mats
  • Philip A

2019-08-19

Philip A skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålde radhus med Gustav. Pålitlig flexibel och enkel. Rekommenderas starkt! Kommer anlita nästa gång vi säljer också. Läs mer
  • 2019-08-09

Victor W skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag håller på att säljer min bostad där Gustav hjälper till med säljet. Han gör det mesta och verkar väldigt ärlig och uppriktig. Gustav gör en förväntningsavstämning och den stämmer väldigt bra med det som jag förväntar. Han håller mig uppdaterad och guider mig igenom vad som behöver göras.
    Som helhet är jag verkligen nöjd med mäklaren. Läs mer
  • 2019-07-11

Emilly L skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt vår bostadsrätt. Gustav har varit toppen från första samtal och varit lätt att prata med och tagit hänsyn till just vår situation. Läs mer
  • 2019-07-07

Ivan Z skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hej, jag är utlänning och för mig var det inte en enkel sak att köpa en lägenhet. Men tack vare Gustav visade allt snabbt, helt klart, klart. Han är jättebra. Jag är mycket tacksam för honom, han hjälpte mig att uppfylla min dröm. Tack Gustav Läs mer
  • Benjamin B

2019-07-06

Benjamin B skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    jag och min fru sålde vår lägenhet via Gustav och kan inte säga något dåligt alls om Gustav!
    Han har bokstavligen jobbat dag som natt för att vår sälj upplevelse skulle bli så bra som bara möjligt!
    vid första träffen kände vi direkt ett starkt förtroende för Gustav! Läs mer
  • Jörgen H

2019-07-05

Jörgen H skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav Larsson har sålt min lägenhet, jag är mycket nöjd med hans arbete. Rekommenderar Gustav Larsson starkt. Läs mer
  • 2019-07-01

Jan J skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    sålt Allev 9 Tungelsta.
    Gustav är en av de mest service inriktade mäklarna jag träffat på. Hans engagemang var helt otroligt när vi fick lite problem med en avliden delägare, och vi inte, pga okunskap, hade anmält det till bostadsrättsföreningen.
    Han erbjöd sej att åka till en dödsbodelägare, då jag var 30 mil från S-holm, och en extra resa till Tungelsta och hämta bouppteckningen, då min son arbetade.
    Sedan ordnade han allt med förvaltaren.
    Jag har sålt respektive köpt ca 30 bostadsrätter, villor och sommarstugor genom åren, men han slår de flesta.

Kul för HusmanHagberg att ha en sån mäklare, var rädd om honom.
    Hälsningar Janne Läs mer
    2019-07-01 Gustav L svarar Jan J
    Stort tack för denna fantastiska rekommendation!

All lycka till dig och Mattias!

Gustav
  • 2019-06-30

Sulo P skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag fick fullmakt för att sälja min mammas och hennes sambos lägenhet.Jag fick lite panik,hur gör jag,vad händer!
    Men det löste sig pga. Gustav Larsson!
    Jag kan varmt rekommendera Gustav till andra säljare/köpare.
    Vilken klippa,så tydlig,noggrann,lyhörd,bra bemötande,alltid tillgänglig.Jag har känt mig så trygg,Gustav är bäst!
    Mvh Tina Läs mer
    2019-07-01 Gustav L svarar Sulo P
    Stort stort tack för den fina rekommendationen!
    All lycka till dig/er!

Gustav Larsson
  • 2019-06-14

Johan S skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav sålde en lägenhet åt mig och det gjorde han på ett perfekt sätt
    Försäljningen gick så fort och smidigt
    En toppen mäklare Läs mer
  • 2019-06-13

Rahman B skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    En mycket pålitlig, ansvarsfull, flexibel och kreativ mäklare! Läs mer
    2019-07-01 Gustav L svarar Rahman B
    Tack så mycket!
    Stort grattis till din nya bostad.
  • 2019-06-08

CATHARINA G skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket proffsigt bemötande och exemplarisk service. Rekommenderar varmt Mats Lundberg. Läs mer
    2019-06-09 Mats L svarar CATHARINA G
    Stort TACK för rekommendationen och vi är jätteglada för mamma Bibbis skull. Må gott //Mats & Martin
  • 2019-05-31

Sebastian Åkerman L skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålde min 2:a i Haninge.
    Gustav är en mycket trevlig och kompetent mäklare.

Ärlig och kunnig. Kommer med bra tips och oerhört hjälpsam, alltid tillgänglig.

Vi la ut lägenheten för accepterat pris och det fick vi så jag är supernöjd. Läs mer
    2019-07-01 Gustav L svarar Sebastian Åkerman L
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Sebastian!
  • 2019-05-26

David Carl Sang Il J skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Har köpt en lägenhet av Gustav
    Trevligt och proffsigt bemötande
    Gustav gjorde mer en förväntat

Grymt nöjd kund Läs mer
    2019-05-28 Gustav L svarar David Carl Sang Il J
    Tack för rekommendationen David! Hoppas att du ska trivas i din nya bostad.
    /Gustav Larsson
  • 2019-05-24

Rickard a skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Exemplarisk service och enorm trovärdighet från början till slut! Läs mer
    2019-05-28 Gustav L svarar Rickard a
    Tack Rickard! Uppskattar rekommendationen och att jag fick förtroendet att hjälp er med försäljningen.

Gustav
  • 2019-05-24

Petra N skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav är en mäklare i världsklass!! Vi är så nöjda med vår försäljning av lägenhet som gick enkelt, snabbt och smidigt tack vare honom :) rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-05-28 Gustav L svarar Petra N
    Stort tack för de fina orden och rekommendationen! All lycka till er :)
    Hälsningar Gustav
  • 2019-05-22

Patrik Mikael K skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Bostadsrätt Haninge, mycket professionellt hanterat! Kunnig, trevlig och engagerad mäklare, kan verkligen rekommenderas!

Med vänlig hälsning,
    Patrik & Mari Karlsson Läs mer
    2019-05-28 Gustav L svarar Patrik Mikael K
    Tack så mycket för de fina orden Patrik!

Marcus E skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Komptetent, saklig, trevligt bemötande. Mäklaren kom med goda förslag och alternativ. Läs mer
    2019-05-20 Gustav L svarar Marcus E
    Tack så mycket för rekommendationen och önskar er all lycka med nya huset!
    Gustav Larsson
  • Linda E

2019-05-20

Linda E skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tillsammans med Gustav har jag sålt min 1:a i Handen. Redan från första kontakttillfället kände jag mig trygg med Gustav. Då det var första gången jag skulle sälja en bostad hade jag många frågor och funderingar och Gustav hjälpte mig på ett tryggt sätt genom hela bostadsaffären. Gustav har alltid varit lätt att få tag på och varit flexibel så att möten mm kunnat anpassas efter mig.
    Vid en framtida försäljning kommer jag inte tveka om att kontakta Gustav. Läs mer
    2019-05-20 Gustav L svarar Linda E
    Tack så mycket för att du gav mig förtroendet att hjälpa dig med försäljningen!
    Självklart även ett stort tack för rekommendationen Linda!

Marcus U skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpte en 3:a med hjälp av Mats, allt gick väldigt smidigt och kommunikationen var väldigt tydlig.

Jag förväntade mig att det skulle bli svårigheter men Mats lyckades göra en snabb affär som gynnade båda parterna. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-05-23 Mats L svarar Marcus U
    Stort TACK Marcus för din fina kommentar och all lycka med ditt köp av den fina lägenheten //Mats

Gösta E skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi har sålt ett hus. Mats Lundberg har på ett föredömligt sätt hjälpt oss. Med tips och råd. Vi är mycket nöjda.

MVH Maj-Britt o Gösta Läs mer
    2019-05-23 Mats L svarar Gösta E
    Tack själva Gösta och MajBritt för Erat förtroende att sälja huset och grattis till Erat nya köp, allt gott //Mats & Martin
  • 2019-05-09

HENRIK B skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hej,

Väldigt nöjd med Gustav Larsson som Mäklare. Lyhörd och är väldig aktiv med info. Stort förtroende har han givit mig under sälj processen. Tack för ett mycket bra jobb 5 av 5 poäng. Läs mer
    2019-05-11 Gustav L svarar HENRIK B
    Tusen tack för rekommendationen Henrik och tack för förtroendet!
  • 2019-05-04

Robin K skrev om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt bostadsrätt...………………………………... Läs mer
  • 2019-04-30

Michael H skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket professionell och noggrann. Vi kände oss alltid lugna och välinformerade under hela försäljningen av lägenheten. Allt gick smidigt. Läs mer
    2019-05-11 Gustav L svarar Michael H
    Tack så mycket för rekommendationen Micke!
  • 2019-04-24

AMMER S skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Fantastisk insats av en fantastisk mäklare. Gustav sålde min lägenhet innan vi ens la upp den på hemnet till önskat pris. Rekommenderad starkt! Läs mer
    2019-04-25 Gustav L svarar AMMER S
    Tack Ammer, för dom fina orden :) Jag är glad att du är nöjd! Hälsningar Gustav
  • 2019-04-24

Anton H skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Snabb handläggning och väldigt lyhörd inför våra önskemål. Rekommenderas! Läs mer
    2019-04-25 Gustav L svarar Anton H
    Tack så mycket för rekommendationen Anton!
  • 2019-04-23

Najibullah A skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav Larsson; han är en bra och duktiga mäklaren.
    Han kan jobba som mäklaren fantastiskt.
    Jag önskar er allt bäst på ditt jobb.
    N.Ahmadzai Läs mer
    2019-04-25 Gustav L svarar Najibullah A
    Tack så mycket Najibullah! Hoppas att ni ska trivas i er nya bostad :)
  • 2019-04-17

Marga S skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag valde Gustav då jag tycker att han verkade ha ett genuint intresse för att sälja min bostad på 2 rok i Vendelsö, Haninge. Jag hade några frågor som han löste galant och kom med egna förslag till lösningar.

När jag fick problem på grund av en skada var han villig att hjälpa mig för att få lägenheten presentabel för visning. Nu ordnade det sig ändå, men jag uppskattar verkligen hans vilja att hjälpa till så att allt skulle fungera på bästa sätt till visningarna.

Jag kan absolut rekommendera Gustav Larsson. Läs mer
    2019-04-25 Gustav L svarar Marga S
    Tusen tack för rekommendationen och tack för förtroendet!
  • 2019-04-11

• 2019-04-09

Dier R skrev om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi köpte bostadsrätt.
    Bemötandet var proffesionellt
    Det var en bra och tryggt affärs som vi upplevd. Läs mer
    Mats L, HusmanHagberg Haninge Västerhaninge gillar detta
  • 2019-04-07

LARS-OLOF S skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav L har klarat av alla problem, som jag trodde skulle vara problematiska. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-04-11 Gustav L svarar LARS-OLOF S
    Tack Lasse! Har varit ett sant nöje att få hjälpa dig med denna försäljning.
    Allt gott!

Joakim T skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt tuvvägen 11 40,5 kvm
    Jag tycker att Gustav gjorde ett fantastiskt jobb, han fixade ihop en snabb och smidig affär över förväntan.
    Duktig och riktigt bra på att lyssna. Läs mer
    2019-04-11 Gustav L svarar Joakim T
    Tack Joakim! Uppskattar dina ord och rekommendationen. Vill även tack för att jag fick förtroendet att förmedla din bostad.

Tanja T skrev om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tydlig
    Taktisk
    Ärlig
    Trevlig
    Glad Läs mer
    2019-04-07 HusmanHagberg Haninge Västerhaninge svarar Tanja T
    Tusen TACK Tanja! tack för de fina orden.
    Mats L, HusmanHagberg Haninge Västerhaninge gillar detta
  • 2019-04-05

Alexander G skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    1a på 40kvm - köpt
    Mycket bra bemött!
    Riktigt härlig o ärlig kille!
    Väldigt bra första köpsupplevelse! Läs mer
    2019-04-11 Gustav L svarar Alexander G
    Tack så mycket för rekommendationen Alexander! Hoppas att du ska trivas i din nya bostad.

• 2019-04-05

MONIKA R skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Rekommenderar varmt Mats Lundberg på HusmanHagberg !
    Väldigt god service, med bra och snabb återkoppling. Trevlig personal.
    Mäklarna på HusmanHagberg är proffsiga, och har verkligen varit snabba och gjort allt de kunnat för att göra affären så smidig som möjligt! Läs mer
    2019-04-06 Mats L svarar MONIKA R
    Stort tack Monika och självklart hjälper jag er som våra kunder, allt gott //Mats
  • 2019-03-22

Susanne S skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Grym mäklare tekomonderars varmt Läs mer
    2019-03-25 Gustav L svarar Susanne S
    Tack så mycket Stina!
    Hälsningar, Gustav
  • 2019-03-21

Christian P skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt en 2,5 rums lägenhet i Vendelsö.
    Proffsigt och kunnigt bemötande!
    Kändes tryggt att göra köpet. Läs mer
    2019-03-25 Gustav L svarar Christian P
    Tack Lina för omdömet Christian! Hoppas att du ska trivas i din nya bostad :)
  • 2019-03-19

Stig Anders H skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    jag har sålt mitt radhus genom Gustav och har blivit väldigt bra bemött. Tycker att han har skött allt på ett aldeles utmärkt sätt. Har blivit underrättad fortlöpande under hela processen. Genomgången han hade mellan säljare och köpare på hans kontor inför affären så att vi skulle förstå skyldigheter och rättigheter var jätte bra.
    Jag har bara bra vitsord att ge.
    mvh Stig Höijer Läs mer
    2019-03-21 Gustav L svarar Stig Anders H
    Tack så mycket för rekommendationen Stickan! Mycket trevligt att ha fått jobba med dig.
  • ERIKA R

2019-03-18

ERIKA R skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Otroligt professionell och trevlig! Jag är väldigt nöjd med mitt bostadsköp.
    Kan varmt rekommendera Mats Lundberg. Läs mer
    2019-03-18 Mats L svarar ERIKA R
    Tusen TACK Erika för din fina kommentar och jag är ännu gladare över att fått hjälpt dig med nytt boende, allt gott //Mats
  • 2019-03-13

Hassan Z skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Gustav är duktig, ha kol på allt och punktlig med saker och ting. Han har sålt vår bostaden lågenhet. Läs mer
    2019-03-21 Gustav L svarar Hassan Z
    Tack så mycket för rekommendationen Hassan!
    /Gustav Larsson
  • 2019-03-11

Anila M skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Proffsig. Otroligt duktig och ambitiös. Mån om både säljare och köpare. Tydlig. Kan inte lovorda nog. Läs mer
    2019-03-11 Gustav L svarar Anila M
    Tack så mycket för den fina rekommendationen! Mycket trevligt att ha fått jobba med er!
    Hälsningar, Gustav
  • John-John S

2019-03-08

John-John S skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    För 4 år sedan köpte vi vår lägenhet av Mats Lundberg. Vi var super nöjda. När det blev dags för att sälja den lägenheten var det självklart för oss och anlita Mats.
    Hela processen gick väldigt snabbt och smidigt. Han var även en stöttepelare i vårt köpt av ny bostad.
    En mäklare att lita på.
    Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2019-03-08 Mats L svarar John-John S
    Tack själv John-John för dina fina ord och att jag fått hjälpa dig och Josefin med både bostadsköp och försäljning. Otroligt tacksam för ert lojalitet. Hälsa lilla frans och snart nytillskottet, må gott //Mats & Izabelle
  • Josefin N

2019-03-07

Josefin N skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mats är pålitlig och hjälpsam både vid köp- och sälj av boende. Nu senast hjälpte han oss sälja vår lägenhet snabbt och till bra pris. Vi är supernöjda och vill gärna anlita Mats & Husman Hagberg i framtiden. Läs mer
    2019-03-07 Mats L svarar Josefin N
    Tusen TACK Josefin för din fina kommentar och jag är ännu gladare över att få hjälpa er med försäljning och köp, allt gott //Mats
  • 2019-03-07

Orkan T skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Riktigt proffsigt och glatt bemötande! Rekomenderar HusmanHagberg då ni kommer känna er trygga med att allt kommer att skötas snygt och enkelt =) Läs mer
    2019-03-07 Mats L svarar Orkan T
    Tack Orkan för din positiva rekommendation, kommentar och tack själv för trevligt samarbete med köpet av lägenheten hälsar Mats & Izabelle.
  • 2019-03-06

Zoe Reeves G skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi har sålt en bostadsrätt, 1a i Handen. Blev professionellt bemött av mäklaren som lyssnade till våra behov, däribland behovet av att få vara så anonym som möjligt som säljare, och såg till att det sköttes snyggt. Allt i allo riktigt bra, proffsig och snabb affär. Supernöjd!! Läs mer
    2019-03-11 Gustav L svarar Zoe Reeves G
    Tack snälla Zoe för ditt fina omdöme :) Jag är glad att du är nöjd!
  • Selua A

2019-03-05

Selua A skrev om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi är mycket nöjda som gjorde en bra affär med Mats Lundgren och honom kommer vi rekommendera vidare och ha han till framtida försäljningar 👍🏻😊 Ni kommer att gilla han starkt! Läs mer
    2019-03-05 Mats L svarar Selua A
    Tack snälla Selua & Orkan för ditt fina omdöme :) Vi är jätteglada att ni är nöjda! Varma hälsningar och allt gott Mats & Izabelle
  • 2019-03-04

Cincar D skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mäklaren var hjälpsam, trevlig, tillgänglig för sina klienter och birar till att klienterna som köper bostaden för första gången som vi gjorde ska känna sig säkra och vill vara säker att man förstår allt som behövs. Läs mer
    2019-03-04 Gustav L svarar Cincar D
    Tack för ditt omdöme och fina ord :) Jag är glad att ni är nöjda med mig som mäklare! Hälsningar Gustav
  • 2019-03-02

Linas A skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag köpte en lägenhet. Gustav var hjälpsam och mycket bra med information om varje steg etc. Absolut levde upp alla förväntningar! Läs mer
    2019-03-04 Gustav L svarar Linas A
    Tack Lina för omdömet! Hoppas att du ska trivas i din nya bostad :) /Gustav