Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge HusmanHagberg HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Dalarövägen 56, 136 45 Handen — Visa karta

Välkommen till Haninge och HusmanHagberg! Vi hjälper dig rätt på bostadsmarknaden här i Haninge och Västerhaninge. Vi har stor passion, bred erfarenhet och ser alltid till våra kunders bästa. Nöjda kunder är vad vi alltid strävar efter.

HusmanHagberg är en av Sveriges största och ledande mäklarkedjor. Vi anpassar oss alltid efter dina specifika behov och är inte knutna till något försäkringsbolag eller någon bank. Kontakta oss så hjälper vi till med bostadsaffären, vi har koll på allt från lägenheter till villor eller radhus!

Läs vad 250 kunder tycker om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

• 2019-01-14

Eyvaz E skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jävligt bra mäklare och jobbar mycket enkelt. Läs mer
    2019-01-15 Tove H svarar Eyvaz E
    Tack snälla Eyvaz, jag är glad att du är nöjd :) Varma hälsningar Tove

Milli L skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi har köpt ett radhus. Tove var lyhörd med trevligt och genuint bemötande, kände tillit från första dagen vid visningen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-01-03 Tove H svarar Milli L
    Tack snälla Milli för din fina rekommendation :) Jag är glad att det blev ni som fick köpa denna bostad! Varma hälsningar Tove
  • 2018-12-27

Pella Maria W skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Effektiv och trevlig! Lättsam men säker stil, bra på sitt jobb! Läs mer
    2019-01-04 Gustav L svarar Pella Maria W
    Tack så mycket för de fina orden!
  • 2018-12-27

Cornelia H skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Säljer kedjehus i västerhaninge.
    Gustav har varit effektiv och snabb samt har visat stort engagmang. Svarar alltid snabbt på frågor både via mail och sms.
    Har bara positiva ord att säga om Gustav Läs mer
    2019-01-04 Gustav L svarar Cornelia H
    Tusen tack för fin rekommendation och tack för förtroendet! :)
  • 2018-12-23

Gunilla G skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Fick hjälp att sälja mitt hus. Mycket trevlig mäklare som kändes trygg genom hela affären. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2018-12-23 Rebecka S svarar Gunilla G
    Tack för de fina orden Gunilla! Hoppas att du kommer trivas i din nya bostad.
    //Rebecka
  • 2018-12-23

Rikard L skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag har sålt ett litet brf radhus och känner att allt funkade bra med försäljningen, nöjd med bemötandet och priset som den såldes för Läs mer
    2018-12-23 Rebecka S svarar Rikard L
    Tack för förtroendet och rekommendationen Rikard!
    //Rebecka
    Mats L, Rebecka S gillar detta
  • 2018-12-20

Martin S skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vår försäljning gick snabbt och smidigt tack vare Gustav. 5/5 Läs mer
    2018-12-21 Gustav L svarar Martin S
    Tack så mycket för förtroendet och för rekommendationen! :)
    /Gustav
  • 2018-12-17

Erika skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Otroligt trevlig och kompetent. Väldigt hjälpsam och flexibel för att få en lyckad försäljning.
    Jag skulle varmt rekommendera Gustav Larsson. Läs mer
    2018-12-18 Gustav L svarar Erika
    Tack så mycket för rekommendationen Erika! Härligt att höra att du är nöjd :)
  • 2018-12-17

Gudrun D skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sara är trevlig och kompetent och verkar ha bra koll på läget. Läs mer
  • 2018-12-16

Ramona N skrev om Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Väldigt trevlig och kunnig mäklare. Kändes tryggt och skönt att ha en mäklare som har full koll och kontroll över alla bitar som skall falla på plats när man säljer. Väldigt nöjd och kan varmt rekommendera Gustav Larsson. Läs mer
    2018-12-17 Gustav L svarar Ramona N
    Tusen tack för fin rekommendation och kul att höra du är nöjd, må så gott //Gustav
  • 2018-12-06

Roger H skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Högsta betyg, mycket nöjd.
    Kan varmt rekommenderas.
    Kommer absolut att anlitas vid nästa bostadsaffär Läs mer
    2018-12-06 Mats L svarar Roger H
    Tusen tack Roger för din rekommendation, vi tackar även dig för förtroendet, du är vällkommen igen när som helst, ha det gott //Mats med medarbetare
  • Pontus L

2018-12-06

Pontus L skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vår husläkare genom livet. Supernöjd Läs mer
    2018-12-06 Mats L svarar Pontus L
    Tack själva Pontus, ni har varit underbara som kunder under alla år, hälsa Helen och välkomna tillbaka när som helst, allt gott //Mats med medarbetare
  • Björn W

2018-12-05

Björn W skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Både köpt och sålt med Mats Lundbergs hjälp vid 2 tillfällen, mycket proffsigt och smidigt med affärerna, och allting från första värdering till försäljning har gått hur smidigt som helst.
    Mina förväntningar blev uppfyllda med råge, och både Mats och hans kollegor har stått tillgängliga dygnets alla timmar vid frågor och funderingar.

Alla steg ända från lånelöfte till överlämnande av nycklar har gått smidigt och enkelt, en lokal mäklare med stor kännedom om området, hög kompetens och förmågan att få både köpare och säljare att komma överens och vara nöjda med sin affär. Läs mer
    2018-12-05 Mats L svarar Björn W
    Stort tack Björn för dem fina orden och vi vill säga tack för att du alltid varit lojal mot oss, ses igen //Mats med medarbetare 💫👍
  • Petra W

2018-12-05

Petra W skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket nöjd med en snabb affär. Proffsig hjälp av både Mats o Martin. Läs mer
    2018-12-05 Mats L svarar Petra W
    Tusen tack för fin rekommendation och vi är lika nöjda över att du är nöjd, må så gott //Mats & Martin
  • 2018-12-05

Jenny H skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt en tvåa med hjälp av Tove. Det var enkelt att ha kontakt med henne och hon återkopplade snabbt. Trevlig och tillmötesgående! Läs mer
    2018-12-13 Tove H svarar Jenny H
    Tack så mycket Jenny, vad kul att du är nöjd :) Varma hälsningar Tove
  • 2018-12-03

Tobias Å skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt en lägenhet
    Allt var utmärkt på alla punkter. Väldigt bra bemötande och en stor kunskap av försäljning. Vi är nöjda med allt 🤩 Läs mer
    2018-12-03 Tove H svarar Tobias Å
    Tack så mycket för dom fina orden Tobias :) Jag är glad att ni är nöjda! Varma hälsningar, Tove
  • 2018-11-28

Emma H skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag har sålt en 3:a i centrala Västerhaninge.
    Mäklaren var trevlig, med ett professionellt bemötande.
    Försäljningen av lägenheten gick över förväntan & jag känner mig väldigt nöjd med mitt val av mäklare.
    Rekommenderas starkt av mig! Läs mer
    Mats L, Mats L, Sara K gillar detta
  • 2018-11-14

Niklas D skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket bra hjälp från Tove när jag sålde min lägenhet. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-12-03 Tove H svarar Niklas D
    Tack så mycket för rekommendationen Niklas, jag är glad att du är nöjd :) Varma hälsningar, Tove
  • 2018-11-12

Emma Kristina N skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tove hjälpte oss med försäljningen av vårt radhus och har varit helt fantastisk på alla sätt och vis. Vi hade höga förväntningar på bra kommunikation, tillgänglighet och även på slutpriset och Tove har gjort så att vi känner oss nöjda med hela processen. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2018-12-03 Tove H svarar Emma Kristina N
    Tack så mycket för dom fina orden Emma :) Jag är glad att ni är nöjda och att er bostadsaffär gick så bra! Varma hälsningar, Tove
  • 2018-11-07

Linus Dagerfall V skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag lyckades få köpa en 1:a innan budgivning vilket verkligen uppskattades. Läs mer
  • Amrinder S

2018-11-05

Amrinder S skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jätte hlälp som och trevlig. Läs mer
    2018-11-12 Mats L svarar Amrinder S
    Tack Amrinder för din positiva rekommendation och tack för trevligt samarbete med både köp och försäljning hälsar Mats & Martin
  • 2018-10-29

Ewa-Lotte H skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi har köpt tomt av Tove och också sålt vårt hus via henne och Husman & Hagberg.
    Tove har alltid haft ett lugnt och behagligt sätt i sin kontakt med oss och alltid återkommit om man sökt henne.
    Tove inger förtroende och har ingen pushig attityd utan är lugn och sansad. Hon vill heller inte skapa någon illusion utan är saklig när det gäller ens försäljning. Läs mer
    2018-12-03 Tove H svarar Ewa-Lotte H
    Tack för den fina berömmen, jag är glad att ni är nöjda och att jag fått hjälpa er med era bostadsaffärer :) Varma hälsningar, Tove.
  • Solveig M

2018-10-29

Solveig M skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag behövde hjälp med att sälja min bostadsrätt 2 rok.
    Tove Hörnblad gav råd och tips inför visningen av bostaden.
    Hon har också varit tillmötesgående gentemot spekulanter av lägenheten och svarat på frågor dessa haft.
    Mitt intryck är att Tove är kunnig och saklig. Hon har uppträtt professionellt hela vägen. Helt enligt mina förväntningar!
    Med vänlig hälsning
    Solveig Malmberg Läs mer
    2018-12-03 Tove H svarar Solveig M
    Tack så mycket Solweig för dom trevliga orden, jag är glad att du är nöjd och att jag har fått hjälpa dig med din försäljning :) Varma hälsningar, Tove.
  • Gert F

2018-10-29

Gert F skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi har köpt en bostadsrätt av Tove.
    Hon var varit oss behjälplig på alla sätt.
    Vid visningen fick vi all tid vi behövde, hon fanns
    i bakgrunden och besvarade alla våra frågor.
    Hon är trevlig, proffsig.
    Blev en snabb affär visning måndag kontrakt skrivning
    fredag.
    Vi känner oss jätte nöjda. Läs mer
    2018-12-03 Tove H svarar Gert F
    Tack för dom fina orden, jag är glad att ni är nöjda :) Varma hälsningar, Tove.
  • 2018-10-26

Vanja P skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tove är en super snäll , trevlig, ambitiös, tillmötesgående person.
    Har köpt, sålt och köpt genom Tove och allt har gått väldigt enkelt. Tove är hjälpsam, väldigt snabb när det gäller mail och sms svar ovh håller det hon lovar.
    Skulle varmt rekommendera Tove till nästa säljer/köpare. Läs mer
    2018-12-03 Tove H svarar Vanja P
    Tusen tack för den fina berömmen Vanja :) Jag är glad att du är nöjd och hoppas att du trivs i nya lägenheten! Varma hälsningar, Tove.
  • Sarah M

2018-10-23

Sarah M skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag har köpt en mysig liten bostadsrätt i Västerhaninge. Sara Kjellgren var till stor hjälp för mig. Alltid lätt att få kontakt med, trevlig och väldigt tillmötesgående i allt. Jag förväntade mig att mäklaren skulle vara artig och hjälpsam, jag blev verkligen inte besviken. Sara var väldigt lätt att prata med och jag kände mig alltid bra bemöt och trygg med att göra affärer med henne. Läs mer
  • 2018-10-23

Ulla R skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag har köpt en lägenhet där Tove Hörnblad var mäklare åt de som hade lägenheten.
    Min uppfattning av den lilla kontakt jag hade med henne var att hon var en mycket trevlig, komptent och hjälpsam person.
    Skulle gärna anlita henne om jag skulle sälja min bostad. Läs mer
    2018-12-03 Tove H svarar Ulla R
    Tack så mycket Ulla, jag är glad att du är nöjd :) Hoppas att du trivs bra i lägenheten! Varma hälsningar, Tove.
  • 2018-10-23

Magdalena H skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi har köpt ett hus av Tove. vi blev vänligt bemötta på visningen, men framförallt vänligt bemötta när vi ringde 4 veckor senare om denna bostad. Tove har varit mycket professionell och hjälpsam, snabb med återkoppling och trevlig. lugn, lyssnande och super trevlig! Affären gick väldigt fort, från torsdag morgon till fredag kväll- då hade vi skrivit på huset!

Magdalena Läs mer
    2018-12-03 Tove H svarar Magdalena H
    Tusen tack för den fina berömmen :) Jag är glad att det blev ni som fick köpa huset! Varma hälsningar, Tove.
  • Teobaldo D

2018-10-09

Teobaldo D skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    jag köpte min bostad genom Sara, underbart som människa och affärskvinna.
    hon var mycket snäll och kunnig, kan sin område
    Som mäklare levde upp 120% och jag hade tur som köpare

jag är mycket tacksam er att jag kunde köpa min lägenhet genom er. Läs mer
  • Anders E

Anders E skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Bra, proffsig, trevlig och glad. Det hon inte visste tog hon reda på direkt. Perfekt. Läs mer
  • 2018-10-08

Elinor T skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Har sålt ett radhus med hjälp av Sara Kjellgren. Mycket positivt bemötande. Sara levde upp till alla förväntningar. Och var väldigt energisk att hjälpa till med min försäljning. Läs mer
  • Damla K

Damla K skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Bra enkelt och snabbt......................................... Läs mer
  • Mikael L

Mikael L skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tvåa på drygt 50 kvm i Västerhaninge.
    Mycket trevligt och snabbt bemötande.
    Jag la fram min tes om process och utgångspris. Sara bekräftade mina tankar och genomförde sedan processen samt överträffade den....och priset.
    Jättenöjd, Sara är en mycket personlig och trevlig mäklare som håller det hon lovar. Leverans ända in i kaklet och förbi. Läs mer
  • 2018-10-05

Thomas R skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt radhus. Rebecka Schelander har utfört ett bra jobb och har hela tiden varit bra på att informera mej om vad som händer. Är nöjd och kan rekommendera Rebecka till andra som ska sälja sin fastighet Läs mer
    Rebecka S, Mats L gillar detta
  • 2018-10-03

Tomas S skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Radhus. Mkt trevlig och tydlig. Bra möten! Läs mer
    Rebecka S, Mats L gillar detta
  • Emil N

2018-09-26

Emil N skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag sålde min etta i Haninge med Toves hjälp. Hela processen har varit oerhört smidig och Tove har alltid varit mycket trevlig och tillmötesgående.

Mina förväntningar inför försäljningen var självklart ett bra slutpris men också en försäljningsprocess utan komplikationer. Dessa förväntningar har absolut infriats. Tove fanns alltid tillgänglig vid behov och höll mig uppdaterad.

Jag kan varmt rekommendera Tove.

/ Emil Läs mer
    2018-10-23 Tove H svarar Emil N
    Tusen tack för din fina rekommendation, jag är glad att du är nöjd och att jag fått hjälpa dig med din bostadsaffär! Önskar dig all lycka och hoppas du ska trivas i din nya bostad :) Varma hälsningar /Tove
  • Lisa G

2018-09-24

Lisa G skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tove har hjälpt mej att sälja min bostad . Hon är duktig profficionell och trevlig ! Läs mer
    2018-09-24 Tove H svarar Lisa G
    Tusen tack Lisa :) Jag är glad att du är nöjd! Må gott /Tove
  • 2018-08-31

Roy A skrev om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Det gick som förväntat, visning ok, kontraktsskrivning ok, budgivning ok. Helt ok. Läs mer
  • 2018-08-31

John E skrev om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Duktig! Kändes smidigt genom hela processen. Läs mer
  • 2018-08-30

Viktor R skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt min första lägenhet via Tove. Jätte trevligt bemötande och bra att ha o göra med. Ger bra med information om allting. Mycket nöjd! Läs mer
    2018-08-31 Tove H svarar Viktor R
    Tack så mycket Viktor för dom fina kommentarerna, jag är glad att du är nöjd :) Ha det fint! /Tove
  • Mattias W

2018-07-20

Mattias W skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålde min mors dödsbo som var en lgh på 100 kvadrat.Fick ett otroligt varmt och engagerat bemötande av Josefina.
    Hon visade detta även under visningarna och allt som var runtomkring. Jag känner ett väldigt stort förtroende för Husman-Hagberg just genom hennes professionalism samt att hon ständigt höll mig informerad i alla turer runt försäljningen.

Helhetsbetyget blir 5 av 5.
    Jag kunde inte vara mer nöjd med mitt val av mäklare.

/Mattias Widen Läs mer
    2018-07-21 Josefina H svarar Mattias W
    Stort tack Mattias! Det var som sagt ett stort nöje att hjälpa er. Trevlig sommar!
  • Anton Fossli E

2018-07-19

Anton Fossli E skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Första och bästa mäklaren jag har haft nöjet att vara i kontakt med. Super professionell, trevlig och tillmötesgående! Tack! 🎉👍 Läs mer
    2018-07-19 Josefina H svarar Anton Fossli E
    Stort tack för fina ord Anton, hoppas ni ska trivas!
  • 2018-07-18

Christina G skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Josefina hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på en inte alltför ljus bostadsmarknad. Med hjälp av hennes kunskap, kompetens och genuint trevliga bemötande gick försäljningen bra och jag är mer än nöjd med henne som mäklare. Läs mer
  • 2018-07-16

Britt-Marie K skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt lägenhet.
    Otroligt bra bemötande.
    Hin var hjälpsam och upplever henne kunnig. Läs mer
  • 2018-07-16

Ebba B skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Josefin har tagit sitt uppdrag på ett föredömligt sätt. Då hon har tagit hand om försäljningen av min bostadsrätt på Solhemsvägen. Läs mer
  • 2018-07-10

Mats A skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Allt var till belåtenhet vid försäljningen av vår bostadsrätt!
    Vi fick ett proffsigt bemötande av Martin Lundberg. Han tog oss med hela vägen, från första kontakt till avslut, smidigt och överskådligt.
    Vi är helnöjda och återkommer gärna i framtiden! Läs mer
    2018-08-15 Mats L svarar Mats A
    Tack så mycket för era fina ord och tack igen för återkommande säljare från er. Vi ses framöver och må gott från Mats & Martin.
  • 2018-07-02

Mona E skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt kedjehus av Mats. Väldig professionell och säljare ut i fingerspetsarna. Mycket trevlig och förklarar på ett sätt som man förstår.
    Kan varmt rekommendera Mats som mäklare Läs mer
    2018-07-02 Mats L svarar Mona E
    Tusen tack Mona för din rekommendation, trevlig sommar önskar Mats & Martin
  • 2018-07-02

Jocelyn A skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Bra service och snabb respons, affären var klar på mindre än en vecka. Läs mer
    2018-07-03 Mats L svarar Jocelyn A
    Vi tackar så mycket för din rekommendation Jocelyn och glad sommar //Martin och Mats.
  • 2018-07-01

Eva E skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hon höll mig uppdaterad om hur det gick med försäljningen. Hon var mycket proffsig och glad. Läs mer
  • 2018-06-29

Jacob S skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Blev bemött väldigt bra, hon var mycket trevlig o hjälpte till med ge svar på mina frågor Läs mer
    2018-08-31 Tove H svarar Jacob S
    Vad härligt att höra att du är nöjd, hoppas att du trivs bra i nya bostaden :) Ha det fint! /Tove

Dalarövägen 56, 136 45 Handen