HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Välkommen till Haninge och HusmanHagberg! Vi hjälper dig rätt på bostadsmarknaden här i Haninge och Västerhaninge. Vi har stor passion, bred erfarenhet och ser alltid till våra kunders bästa. Nöjda kunder är vad vi alltid strävar efter.

HusmanHagberg är en av Sveriges största och ledande mäklarkedjor. Vi anpassar oss alltid efter dina specifika behov och är inte knutna till något försäkringsbolag eller någon bank. Kontakta oss så hjälper vi till med bostadsaffären, vi har koll på allt från lägenheter till villor eller radhus!

Läs vad 472 kunder tycker om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge 2

2021-05-12
    Mats är lyhörd, trevlig och väldigt kompetent. Det märks verkkigen att han har många års erfarenhet i branschen. Allt har flutit på utan några konstigheter och vi har blivit tydligt informerade om allt som rört affären. Vi kan absolut rekommendera Mats Lundberg på HusmanHagberg Västerhaninge
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    • Kolartorp
    2021-05-08
    Mycket professionell mäklare med riktigt bra bemötande. Han hjälpte mig med att köpa min allra första lägenhet i Stockholm redan innan den kom ut på marknaden vilket var precis det jag behövde. Inga krångligheter och mycket hjälpsam med allt. Vid skrivning gick det smidigt och han gick igenom allt med juridik osv så att man lätt förstod när man inte är så insatt i det själv. 10 stjärnor av 10 från mig!
    2021-05-07
    Gustav är en idealisk mäklare! Proffsig, påläst, rak, tydlig och med ett otroligt stort hjärta.

Vi köpte våran nya bostad med Gustav som ansvarig mäklare för objektet.

Gustav är lugn, pedagogisk och vet vad han pratar om.

Jag har nu köpt bostad via Gustav och jag ser fram emot att i framtiden, sälja via Gustav.
    • Vendelsömalm
    2021-05-04
    Köpt en 2 a med utelats i Vendelsö
    Har ej träffat Gustav men vi har haft jättebra tfn kontakt
    Min dotter köpt gm fullmakAllt fungerat smidigt och bra Gustav varit både trevlig o flexibel
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    • Västerhaninge Åbylund
    2021-05-02
    Vi köpte en lägenhet med Daniels hjälp. Vi hade en mycket bra kontakt med honom. Han är väldig professionell som känner sitt arbete mycket väl. Jag rekommenderar stark honom.
  • Göran U
    sålde sitt hus med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    • Kolartorp
    2021-04-29
    Jag har under åren köpt och sålt ett flertal fastigheter genom olika mäklarföretag, men ingen av de tidigare mäklarna har ens varit i närheten av samma seriositet, kunskap och ärlighet som Mats Lundberg både för säljare och köparen del.
    Jag vill absolut rekommendera honom att sälja ert objekt eller att köpa ert framtida boende.
    Stort tack Mats för den fina hjälp som vi fick och Lycka till i framtiden.
    Med Vänliga Hälsningar
    Göran
    Stort TACK Göran för dina fina ord och förtroendet jag fick av dig och Solan att få förmedla erat hus. Du kan när som helst kontakta mig om du behöver hjälp i framtiden. Allt gott //Mats Mats Lundberg
  • Marie-Therese Ö
    2021-04-16
    Daniel är en trevlig, driven och kunnig mäklare som arbetar snabbt.
  • Philip P
    2021-04-15
    Gustav hjälpte oss sälja en bostad och vi är väldigt nöjda att vi valde just honom. Alltid tillgänglig och tillmötesgående. Kändes som att ingen fråga var för dum att ställa och väldigt professionell. Kan starkt rekommendera!
  • Teresa C
    2021-04-14
    Gustav har både hjälpt oss sälja och hitta nytt på nolltid. Professionell, tillmötesgående och alltid tillgänglig. Rekommenderar starkt 👌🏼
    2021-04-12
    Trevlig och kommunikativ. Hjälpsam och snabb feedback.
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    • Vendelsömalm
    2021-04-11
    Första bostadsköpet - radhus.
    Vi fick ett mycket professionellt och trevligt bemötande. Daniel var tillgänglig genom hela processen och svarade på alla frågor med snabb återkoppling. Bra bemötande, proffsigt intryck och snabb affär.
    Rekommenderas!
  • KASSEM DIAB H
    skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2021-04-09
    Mycket professionellt trevligt bemötande. Fick god tid på oss att tänka igenom vår första bostadsköp. Rekommenderas!
    Stort TACK Kassem för dina fina ord och grattis till ert köp av radhuset, vi hörs snart igen. Allt gott //Mats Mats Lundberg
  • Emilie B
    2021-03-31
    Vi har både sålt vår bostad och köpt via Daniel och är super nöjda! Allt har gått så smidigt och han håller alltid det han sagt! Han är otroligt trevlig, tillmötesgående samtidigt som han kommer med åsikter och tips! Kan definitivt rekommendera Daniel Lundberg som mäklare!
  • köpte sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2021-03-31
    Köpte en tomt. Fick ett väldigt bra bemötande och proffsigt intryck. Kan starkt rekommendera Gustav
    2021-03-29
    Vi har köpt en lägenhet i Vega förmedlad av Gustav på Husman Hagberg. Vi blev mycket trevligt och vänligt bemötta. Vi fick alltid snabb återkoppling vid frågor och Gustav har varit tydlig och saklig i sina svar . Gustav är mycket påläst rent allmänt samt om objekt och dess omgivning. Vi vill därför ge Gustav våra bästa rekommendationer.
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2021-03-29
    Högsta betyg , Daniel är en jätte trevlig och bra mäklare han håller vad han lovar och det går snabbt att göra affär han säljer med bravur.

Kan bara säga att han är en toppen mäklare, jätte nöjd.
  • Lars J
    2021-03-29
    Mycket bra kontakt och snabb affär.
    Daniel är just så bra och förklarar allt hur det går genom hela resan så absolut inga frågetecken finns!
    Bästa,snabbaste mäklaren👏
    2021-03-26
    Daniel hjälpte oss att sälja vårat hus.
    Han har visat stort engagemang och ett mycket trevligt bemötande.
    Han har varit tydlig och förklarat alla steg på vägen.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar varmt Daniel!
    Hej!

Gustav är en jätte trevlig, korrekt och duktig mäklare.
    Har stort förtroende för honom.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Larsson en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2021-03-25
    Kommer aldrig anlita någon annan mäklare än Gustav! Det jag uppskattar mest är att känna att ingen fråga är för dum, han svarar så engagerat på alla våra frågor och man kan känna sig trygg. Aldrig träffat en så driven, engagerad och målinriktad männsika! 10 av 10
    2021-03-25
    Trevligt bemötande, kunnig, väldigt hjälpsam när de kom till frågor samt snabba svar så affären gick smidigt.
    2021-03-21
    Sålde min lägenhet på förhandsvisning. Snabbt och smidigt blev processen med Gustav som mäklare. Rekommenderas starkt, välj Husmanhagberg Haninge och Gustav.
    2021-03-19
    Köpte vår första villa genom Daniel på HusmanHagberg, väldigt positiv upplevelse från start! Smidig affär och vi kände oss trygga hela vägen. Tack!
    2021-03-17
    Köpte en tomt i Vega, Haninge

Gustav har varit väldigt proffsig och skött affären väldigt smidigt.
    Kan rekommendera Gustav som mäklare inget krångel och fanns alltid tillfällig.
    • Västerhaninge
    2021-03-15
    Professionell mäklare som är lättillgänglig och tydlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2021-03-15
    Bästa mäklaren någonsin löser alla problem som uppstår ärlig och rak
    • Västerhaninge Ribby Ängar
    2021-03-11
    Har sålt min bostadsrätt , har fått mycke bra informacion och kommunikation hela vägen .mycket nöjd tack Daniel 👍🖐
  • Pernilla Evelina B
    • Västerhaninge Ribby Ängar
    2021-03-11
    Jag har köpt en bostadsrätt och bemötandet av mäklaren var lysande bra!
    Jag hade inga förväntningar direkt men känner mig trygg och omhändertagen i mitt köp.
    Så 10 stjärnor av 5 möjliga👍
    2021-03-10
    Vi är jätte nöjda med Daniel som vår mäklare! Han var informativ, lätt att nå, proffsig, trevlig och hjälpte oss sälja vår lägenhet otroligt snabbt. Vi kan inte annat än varmt rekommendera Daniel som mäklare!
    2021-03-08
    Sålt lägenhet i Haninge. Gustav är fantastisk! Påläst, proffsig, trevlig och gjorde som förväntades och lite till. Helnöjd och skulle rekommendera honom flera gånger om.
    2021-03-08
    Vi sålde en lägenhet i Handen, Haninge. Gustav skötte allt perfekt och vi blev väldigt nöjda med resultatet av försäljningen. Han hade koll på alla steg i processen och höll oss hela tiden uppdaterade. Han svarade alltid direkt på frågor och var väldigt tillmötesgående. Han gjorde det lilla extra i allt från fotografering till visning och kontraktsskrivning. Vi kändes oss trygga i hela processen och vid vår nästa försäljning kommer vi definitivt anlita Gustav igen.
    • Haninge Brandbergen
    2021-03-05
    Bra förmedlare mellan köpare och säljare. Som köpare upplevde vi hela affären som smidig och enkel med Daniel.
    2021-03-02
    Daniel hjälpte oss med försäljning av vår 5-rums lägenhet. Rak och tydlig kommunikation och strategi ledde till snabb och tillfredställande försäljning.
    2021-03-02
    Bra, proffsig och trevlig mäklare
    2021-02-28
    En mäklare man kan lite på som hela tiden informerar hur läget ligger till och stämmer av.
    det har känds bra sen dag ett från jag visa min lägenhet tills den dagen vi skrev sälj kontrakt.
    skulle varmt rekommendera Daniel
    2021-02-25
    Mycket proffessionell och informativ för alla parter, alla nöjda
    Stort tack för fin rekommendation. Vi håller kontakten med varandra, allt gott //Mats Mats Lundberg
    2021-02-25
    Köpt Vega alle 79.
    Hjälpsam. Snabb svarstid. Påläst. Trevlig.
    2021-02-22
    Köpte en lägenhet. Han var trevlig och om vi hade frågor så viste han exakt. Det var en trevlig och bra upplevelse för första gången
    2021-02-18
    Daniel är en otroligt proffsig och kunnig mäklare som får både säljare och köpare att känna sig trygga i sin bostadsaffär. Han kommunicerar med sin kund på ett jättebra sätt och uppdaterar hela tiden med hur allt fortskrider. Inkännande och tillgänglig. Kan varmt rekommendera honom som mäklare för att både sälja och även hitta nytt boende!
    • Västerhaninge Åbylund
    2021-02-18
    Sålt med daniel och det var det enklaste och smidigaste affärren vi någonsin gjort!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2021-02-18
    Jag rekommenderar Mata som mäklare.Han är så trevlig , hjälpsam och duktig.
  • Patrik K
    2021-02-14
    Toppen, proffsigt rakt igenom!
    2021-02-13
    Bra snabb affär, såld före visning och fotografering pga hög efterfrågan.
    2021-02-12
    Lägenhet 2 rummare. Mycket trevligt och bra bemötande. Ingav förtroende. Bra genomgång av vad köpet innebär. Rekommenderar gärna till andra
  • Mathias G
    2021-02-12
    Driven mäklaren som är att lita på
    2021-02-10
    Mycket proffsig och kunnig mäklare! Har skött hanteringen av vårt nyproducerade radhus på ett mycket bra sätt där vi fortlöpande blivit uppdaterade med den information vi behövt. Har alltid varit snabb på att svara när vi undrat något.
    Rekommenderas varmt!
    Stort tack Michael för fin rekommendation, det värmer, snart får ni flytta in i ert nya fina hem, må gott //Mats Mats Lundberg
    • Västerhaninge
    2021-02-10
    Vi fick hjälp av Gustav vid försäljning av vår lägenhet. Han gav ett bra intryck vid första mötet och har varit mycket lyhörd, hjälpsam och kunnig genom hela processen. Har fått snabba och bra svar. Vi är helnöjda!
    2021-02-09
    Vi köpte nybyggd bostad. Mats är så kunnig, proffsig och mycket trevlig mäklare. Tack Mats för all hjälp.
    Så snällt av dig Simon med fin rekommendation, snart får ni flytta in i ert nya fina hem, må gott //Mats Mats Lundberg
    2021-02-09
    Mycket smidigt. Bästa mäklaren, tillgänglig och kunnig
    Så snällt av dig Laila med fin rekommendation, snart får ni flytta in i ert nya fina hem, må gott //Mats Mats Lundberg
    2021-02-09
    Daniel sålde vårt radhus. Intresset var stort och det blev aktion före visning. Daniel hanterade det bra och vi kände ett stort förtroende för honom.