Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge HusmanHagberg HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Dalarövägen 56, 136 45 Handen — Visa karta

Välkommen till Haninge och HusmanHagberg! Vi hjälper dig rätt på bostadsmarknaden här i Haninge och Västerhaninge. Vi har stor passion, bred erfarenhet och ser alltid till våra kunders bästa. Nöjda kunder är vad vi alltid strävar efter.

HusmanHagberg är en av Sveriges största och ledande mäklarkedjor. Vi anpassar oss alltid efter dina specifika behov och är inte knutna till något försäkringsbolag eller någon bank. Kontakta oss så hjälper vi till med bostadsaffären, vi har koll på allt från lägenheter till villor eller radhus!

Läs vad 249 kunder tycker om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

• Niklas D skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket bra hjälp från Tove när jag sålde min lägenhet. Rekommenderas varmt. Läs mer
    Tove H gillar detta
  • Emma Kristina N skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tove hjälpte oss med försäljningen av vårt radhus och har varit helt fantastisk på alla sätt och vis. Vi hade höga förväntningar på bra kommunikation, tillgänglighet och även på slutpriset och Tove har gjort så att vi känner oss nöjda med hela processen. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    Tove H gillar detta
  • Linus Dagerfall V skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag lyckades få köpa en 1:a innan budgivning vilket verkligen uppskattades. Läs mer
    Sara K gillar detta
  • Amrinder S
    Amrinder S skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jätte hlälp som och trevlig. Läs mer
    2018-11-12 Mats L svarar Amrinder S
    Tack Amrinder för din positiva rekommendation och tack för trevligt samarbete med både köp och försäljning hälsar Mats & Martin
    Mats L gillar detta
  • Ewa-Lotte H skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi har köpt tomt av Tove och också sålt vårt hus via henne och Husman & Hagberg.
    Tove har alltid haft ett lugnt och behagligt sätt i sin kontakt med oss och alltid återkommit om man sökt henne.
    Tove inger förtroende och har ingen pushig attityd utan är lugn och sansad. Hon vill heller inte skapa någon illusion utan är saklig när det gäller ens försäljning. Läs mer
  • Solveig M
    Solveig M skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag behövde hjälp med att sälja min bostadsrätt 2 rok.
    Tove Hörnblad gav råd och tips inför visningen av bostaden.
    Hon har också varit tillmötesgående gentemot spekulanter av lägenheten och svarat på frågor dessa haft.
    Mitt intryck är att Tove är kunnig och saklig. Hon har uppträtt professionellt hela vägen. Helt enligt mina förväntningar!
    Med vänlig hälsning
    Solveig Malmberg Läs mer
  • Gert F
    Gert F skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi har köpt en bostadsrätt av Tove.
    Hon var varit oss behjälplig på alla sätt.
    Vid visningen fick vi all tid vi behövde, hon fanns
    i bakgrunden och besvarade alla våra frågor.
    Hon är trevlig, proffsig.
    Blev en snabb affär visning måndag kontrakt skrivning
    fredag.
    Vi känner oss jätte nöjda. Läs mer
  • Vanja P skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tove är en super snäll , trevlig, ambitiös, tillmötesgående person.
    Har köpt, sålt och köpt genom Tove och allt har gått väldigt enkelt. Tove är hjälpsam, väldigt snabb när det gäller mail och sms svar ovh håller det hon lovar.
    Skulle varmt rekommendera Tove till nästa säljer/köpare. Läs mer
  • Sarah M
    Sarah M skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag har köpt en mysig liten bostadsrätt i Västerhaninge. Sara Kjellgren var till stor hjälp för mig. Alltid lätt att få kontakt med, trevlig och väldigt tillmötesgående i allt. Jag förväntade mig att mäklaren skulle vara artig och hjälpsam, jag blev verkligen inte besviken. Sara var väldigt lätt att prata med och jag kände mig alltid bra bemöt och trygg med att göra affärer med henne. Läs mer
  • Ulla R skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag har köpt en lägenhet där Tove Hörnblad var mäklare åt de som hade lägenheten.
    Min uppfattning av den lilla kontakt jag hade med henne var att hon var en mycket trevlig, komptent och hjälpsam person.
    Skulle gärna anlita henne om jag skulle sälja min bostad. Läs mer
    Tove H, Mats L gillar detta
  • Magdalena H skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi har köpt ett hus av Tove. vi blev vänligt bemötta på visningen, men framförallt vänligt bemötta när vi ringde 4 veckor senare om denna bostad. Tove har varit mycket professionell och hjälpsam, snabb med återkoppling och trevlig. lugn, lyssnande och super trevlig! Affären gick väldigt fort, från torsdag morgon till fredag kväll- då hade vi skrivit på huset!

Magdalena Läs mer
  • Teobaldo D
    Teobaldo D skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    jag köpte min bostad genom Sara, underbart som människa och affärskvinna.
    hon var mycket snäll och kunnig, kan sin område
    Som mäklare levde upp 120% och jag hade tur som köpare

jag är mycket tacksam er att jag kunde köpa min lägenhet genom er. Läs mer
  • Anders E
    Anders E skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Bra, proffsig, trevlig och glad. Det hon inte visste tog hon reda på direkt. Perfekt. Läs mer
    Mats L, Sara K gillar detta
  • Elinor T skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Har sålt ett radhus med hjälp av Sara Kjellgren. Mycket positivt bemötande. Sara levde upp till alla förväntningar. Och var väldigt energisk att hjälpa till med min försäljning. Läs mer
  • Damla K
    Damla K skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Bra enkelt och snabbt......................................... Läs mer
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tvåa på drygt 50 kvm i Västerhaninge.
    Mycket trevligt och snabbt bemötande.
    Jag la fram min tes om process och utgångspris. Sara bekräftade mina tankar och genomförde sedan processen samt överträffade den....och priset.
    Jättenöjd, Sara är en mycket personlig och trevlig mäklare som håller det hon lovar. Leverans ända in i kaklet och förbi. Läs mer
    Mats L, Sara K gillar detta
  • Thomas R skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt radhus. Rebecka Schelander har utfört ett bra jobb och har hela tiden varit bra på att informera mej om vad som händer. Är nöjd och kan rekommendera Rebecka till andra som ska sälja sin fastighet Läs mer
    Mats L gillar detta
  • Tomas S skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Radhus. Mkt trevlig och tydlig. Bra möten! Läs mer
  • Emil N
    Emil N skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag sålde min etta i Haninge med Toves hjälp. Hela processen har varit oerhört smidig och Tove har alltid varit mycket trevlig och tillmötesgående.

Mina förväntningar inför försäljningen var självklart ett bra slutpris men också en försäljningsprocess utan komplikationer. Dessa förväntningar har absolut infriats. Tove fanns alltid tillgänglig vid behov och höll mig uppdaterad.

Jag kan varmt rekommendera Tove.

/ Emil Läs mer
    2018-10-23 Tove H svarar Emil N
    Tusen tack för din fina rekommendation, jag är glad att du är nöjd och att jag fått hjälpa dig med din bostadsaffär! Önskar dig all lycka och hoppas du ska trivas i din nya bostad :) Varma hälsningar /Tove
  • Lisa G
    Lisa G skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tove har hjälpt mej att sälja min bostad . Hon är duktig profficionell och trevlig ! Läs mer
    2018-09-24 Tove H svarar Lisa G
    Tusen tack Lisa :) Jag är glad att du är nöjd! Må gott /Tove
  • Roy A skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Det gick som förväntat, visning ok, kontraktsskrivning ok, budgivning ok. Helt ok. Läs mer
  • Tina Z skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Nenad var mycket tillmötesgående och förklarade på ett pedagogiskt sätt om det var något jag inte var med på. Fn trevlig prick! Läs mer
  • John E skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Duktig! Kändes smidigt genom hela processen. Läs mer
  • Viktor R skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt min första lägenhet via Tove. Jätte trevligt bemötande och bra att ha o göra med. Ger bra med information om allting. Mycket nöjd! Läs mer
    2018-08-31 Tove H svarar Viktor R
    Tack så mycket Viktor för dom fina kommentarerna, jag är glad att du är nöjd :) Ha det fint! /Tove
  • Jonna L skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    En härlig, trevlig och glad mäklare, rekommenderar verkligen Nenad! Läs mer
    Mats L gillar detta
  • Stig Åke R skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    köp ettariumhus. sålt en enoenhalvplansvilla

bra på alla sätt

nenad levde upp till minaförväntningar

bra kontakt. Bra mäklare Läs mer
  • Adnan K
    Adnan K skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi kände oss trygga genom hela affären. Nenad informerade hela tiden tydligt då något nytt dök upp. Vi behövde aldrig jaga honom och han gjorde verkligen sitt yttersta hela tiden. Vilken stjärna! Vi fick dessutom lägenheten såld för mer än vad vi räknat på! Läs mer
    Mats L, Nenad M gillar detta
  • Patricia Kusmic B skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Supernöjda med Nenad som mäklare. Man kunde alltid räkna med att få svar på sina frågor och han jobbade hårt för att uppnå förväntningarna från oss som säljare. Läs mer
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålde min mors dödsbo som var en lgh på 100 kvadrat.Fick ett otroligt varmt och engagerat bemötande av Josefina.
    Hon visade detta även under visningarna och allt som var runtomkring. Jag känner ett väldigt stort förtroende för Husman-Hagberg just genom hennes professionalism samt att hon ständigt höll mig informerad i alla turer runt försäljningen.

Helhetsbetyget blir 5 av 5.
    Jag kunde inte vara mer nöjd med mitt val av mäklare.

/Mattias Widen Läs mer
    2018-07-21 Josefina H svarar Mattias W
    Stort tack Mattias! Det var som sagt ett stort nöje att hjälpa er. Trevlig sommar!
  • Anton Fossli E
    Anton Fossli E skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Första och bästa mäklaren jag har haft nöjet att vara i kontakt med. Super professionell, trevlig och tillmötesgående! Tack! 🎉👍 Läs mer
    2018-07-19 Josefina H svarar Anton Fossli E
    Stort tack för fina ord Anton, hoppas ni ska trivas!
    Mats L, Josefina H gillar detta
  • Christina G skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Josefina hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på en inte alltför ljus bostadsmarknad. Med hjälp av hennes kunskap, kompetens och genuint trevliga bemötande gick försäljningen bra och jag är mer än nöjd med henne som mäklare. Läs mer
    Mats L, Josefina H gillar detta
  • Britt-Marie K skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt lägenhet.
    Otroligt bra bemötande.
    Hin var hjälpsam och upplever henne kunnig. Läs mer
    Mats L, Josefina H gillar detta
  • Ebba B skrev om Josefina Hultgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Josefin har tagit sitt uppdrag på ett föredömligt sätt. Då hon har tagit hand om försäljningen av min bostadsrätt på Solhemsvägen. Läs mer
  • Mats A skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Allt var till belåtenhet vid försäljningen av vår bostadsrätt!
    Vi fick ett proffsigt bemötande av Martin Lundberg. Han tog oss med hela vägen, från första kontakt till avslut, smidigt och överskådligt.
    Vi är helnöjda och återkommer gärna i framtiden! Läs mer
    2018-08-15 Mats L svarar Mats A
    Tack så mycket för era fina ord och tack igen för återkommande säljare från er. Vi ses framöver och må gott från Mats & Martin.
  • Mona E skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt kedjehus av Mats. Väldig professionell och säljare ut i fingerspetsarna. Mycket trevlig och förklarar på ett sätt som man förstår.
    Kan varmt rekommendera Mats som mäklare Läs mer
    2018-07-02 Mats L svarar Mona E
    Tusen tack Mona för din rekommendation, trevlig sommar önskar Mats & Martin
    Mats L gillar detta
  • Jocelyn A skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Bra service och snabb respons, affären var klar på mindre än en vecka. Läs mer
    2018-07-03 Mats L svarar Jocelyn A
    Vi tackar så mycket för din rekommendation Jocelyn och glad sommar //Martin och Mats.
  • Eva E skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hon höll mig uppdaterad om hur det gick med försäljningen. Hon var mycket proffsig och glad. Läs mer
  • Jacob S skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Blev bemött väldigt bra, hon var mycket trevlig o hjälpte till med ge svar på mina frågor Läs mer
    2018-08-31 Tove H svarar Jacob S
    Vad härligt att höra att du är nöjd, hoppas att du trivs bra i nya bostaden :) Ha det fint! /Tove
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Nenad är rolig, trevlig och professionell på samma gång.

Jag har fullt förtroende för honom som mäklare.

Han har gett mig bra råd och vi har lyckats sälja radhuset på Broddvägen till nästan exakt det belopp han värderat det till och det i en marknad som blev allt tuffare, efter årsskiftet.

Han är lyhörd och har t.o.m. kommit med stylingtips, även om det inte är hans starka sida. Vårt samarbete har varit optimalt.

Jag skulle tveklöst rekommendera honom till alla som säljer inom hans område. Läs mer
    Mats L, Nenad M gillar detta
  • Kamlesh R skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jättebra Mäklare!
    Willing to do business again :)

Kamlesh Läs mer
    2018-06-28 Tove H svarar Kamlesh R
    Thanks a heap Kamlesh, I´m glad to here that you are pleased :) Kind regards Tove
  • Marina K
    Marina K skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hej! Vi har köpt en lägenhet och kommer att sälja vår lägenhet med Tove Hörnblad som mäklare i båda fallen. Vi har haft lätt att kommunicera och hon har varit lyhörd och kompetent i sin yrkes utövning.
    Vi rekommenderar Tove som mäklare😊 Marina och Dmitrijs. Läs mer
    2018-06-28 Tove H svarar Marina K
    Jag tackar så mycket för era fina ord Marina :) Jag är så glad att ni är nöjda! Varma hälsningar Tove
    Mats L, Tove H gillar detta
  • Jennie B skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi har köpt ett kedjehus via Nenad Markovic. Affären blev snabb och smidig. Nenad gav ett positivt intryck både på telefon och personligen. Snabba svar när vi hade några funderingar och var tillmötesgående under hela processen. Läs mer
  • Björn M
    Björn M skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Väl bemött, kändes noggrant och tryggt. Lätt att nå vid frågor. Läs mer
    Nenad M, Mats L gillar detta
  • Niklas L skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Blev bemött trevligt och proffisionellt tycker vi. Läs mer
    Nenad M, Mats L gillar detta
  • Fredrik N skrev om Nenad Markovic en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Nenad är komtetent och trevlig att ha att göra med. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Nenad M, Mats L gillar detta
  • Johanna L skrev om Tove Hörnblad en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag köpte en lägenhet, och som förstagångs köpare kände jag trygghet i mäklaren. Jag blev väldigt trevligt bemött och fick all information jag behövde så att jag inte behövde oroa mig eller känna mig förvirrad. Läs mer
    2018-06-05 Tove H svarar Johanna L
    Tack så mycket Johanna, vad kul att höra att allt känts tryggt och bra! Jag är glad att du är nöjd :) Ha det fint! Varma hälsningar Tove
    Tove H gillar detta
  • Thanusha P skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Rebecka är en skicklig, serviceinriktad och målinriktad mäklare som fick vårt radhus i Vega/Handen sålt till ett pris som vi är nöjda med, trots den osäkra bostadsmarknad som råder nu. Läs mer
    2018-06-07 Rebecka S svarar Thanusha P
    Stort tack Thanusha för din fina kommentar och rekommendation
  • Leif Å skrev om Sara Kjellgren en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sara sålde vår mammas bostadsrättsradhus, hon var hela tiden saklig och förtroende ingivande, hon uppfyllde alla förväntningar på en trygg försäljning.
    Jag vill även ge fotografen Sara anlitade- som jag tyvärr glömt namnet på- ett stort tack, även han var proffsig och bidrog till en bra helhetsupplevelse.
    Jag kan varmt rekommendera Sara till er som funderar på att köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag ville sälja min bostad och kontaktade mäklaren direkt. Fick ett väldigt bra bemötande.
    Affären gick snabbt och smidigt. Känner mig nöjd. Läs mer
    2018-06-07 Rebecka S svarar Elisabeth R
    Tack så mycket Elisabeth för de fina orden, det gläder mig att du är nöjd!
  • Sara B
    Sara B skrev om Rebecka Schelander en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jättetrevlig tillmötesgående mäklare som jag skulle varmt rekommendera. Är andra gången vi köper genom husman Hagberg och är jättenöjd med era mäklare ni har hos er. Läs mer
    2018-06-07 Rebecka S svarar Sara B
    Tack för de fina orden Sara!

Dalarövägen 56, 136 45 Handen