HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Välkommen till Haninge och HusmanHagberg! Vi hjälper dig rätt på bostadsmarknaden här i Haninge och Västerhaninge. Vi har stor passion, bred erfarenhet och ser alltid till våra kunders bästa. Nöjda kunder är vad vi alltid strävar efter.

HusmanHagberg är en av Sveriges största och ledande mäklarkedjor. Vi anpassar oss alltid efter dina specifika behov och är inte knutna till något försäkringsbolag eller någon bank. Kontakta oss så hjälper vi till med bostadsaffären, vi har koll på allt från lägenheter till villor eller radhus!

Läs vad 649 kunder tycker om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge 2

• skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2022-11-22 Spontant omdöme
    Stort tack för fantastiskt engagemang vid vår försäljning. Så proffsigt och med en stor kännedom om marknaden och området.
    Kan varmt rekommendera Daniel till alla som går i säljtankar!
  • skrev om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2022-11-20 Spontant omdöme
    Otroligt proffsigt och engagerad mäklare. Jag är glad att vi valde Daniel att sköta försäljningen av huset. Det kändes tryggt från första början.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2022-11-12 Verifierad kund
    Mycket erfaren, respektfull, lugn och säker mäklare. Får mig att känna mig trygg med min försäljning. Mycket trevligt bemötande mot både säljare och potentiella köpare.
    Rekommenderas varmt!
    Nästa gång kommer jag att anlita Mats Lundberg, Husman&Hagberg, igen.
    2022-11-02 Spontant omdöme
    Alltid trevlig, positiv, tillgänglig och professionell. När vi köpte vårt hus för 16 år sedan var det Mats som var mäklare och sedan dess har vi anlitat honom för värdering genom åren. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Mats och Husman Hagberg Haninge Västerhaninge.
    • Haninge Brandbergen
    2022-10-31 Verifierad kund
    Toppenbra bemötande och jättefint arbete med försäljningen och handhavandet av allt
    Stort TACK för fint omdöme och stort TACK för erat förtroende att sälja er bostad. Vi ses snart, allt gott //Mats Mats Lundberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2022-10-22 Verifierad kund
    På en tuff marknad lyckades Daniel med stort engagemang sälja vår lägenhet snabbt och smidigt. Jag vill gärna rekommendera honom till andra 😊
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2022-10-22 Verifierad kund
    Jag blev bemött av mäklaren på ett utmärkt sätt. Väldigt trevlig och proffesionell.
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2022-10-17 Verifierad kund
    Jag upplevde Daniel som rättfram och lätt prata med. Han gav inga orealistiska förväntningar samt verkade representera både köpare och säljare på ett korrekt sätt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    • Norra Jordbro
    2022-10-10 Verifierad kund
    Det var bra mottagning och visning var mycket positivt. Mycket bra komunikation.

It was fantastic super bra business.
    Tusen tack Victoria för fint omdöme. Jag är så glad för dig och Godferys skull med köpet av det superfina huset. Där kommer ni trivas jättebra. Snart ses vi. Må gott så länge. //Mats på HusmanHagberg Mats Lundberg
  • Mikael S
    2022-09-28 Verifierad kund
    Bra jobbat trots tuff marknad. Flexibel och lyhörd.
    2022-09-27 Verifierad kund
    Engagerad och social mäklare som anstränger sig extra för att det ska bli bra för såväl köpare som säljare. Trots att vi var lite omständiga som köper var Daniel professionell och trevlig genom hela processen. Vi ger utan tvekan Daniel högsta betyg!
    2022-09-26 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare som alltid är tillgänglig och positiv. Det blev en lyckad försäljning, trots tuffa tider, som absolut levde upp till våra förväntningar.
    Stort TACK Annie för ditt fina omdöme. Det har varit ett nöja att få samarbeta med dig och stort tack för förtroendet. Lycka till nu med allt framöver. Må gott //Mats Mats Lundberg
  • Maria H
    2022-09-12 Verifierad kund
    Jag tog kontakt med Mats. Han har skött min försäljning av lägenheten på ett exemplariskt sätt. Han är supertrevlig och positiv person som på ett fint sätt visat fördelarna med min lägenhet. Jag är tacksam att han tog sig an min försäljning.
    Jättetack för dina fina ord och omdöme Maria. Det har varit ett fint samabete och är så glad för din skull att det gick så bra. Lycka till nu med allt framöver och du vet var jag finns om du behöver hjälp. Må gott //Mats Mats Lundberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    • Svartbäcken
    2022-09-07 Verifierad kund
    Daniel var väldigt trevlig och höll en informerad under hela processen. Ansträngde sig även för att hålla enskilda visningar 👍
    2022-09-02 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande, fanns alltid tillgänglig!
    Köpt och sålt bostad. Daniel 👌🏻⭐️⭐️
    2022-08-28 Verifierad kund
    Otroligt proffsig,serviceinriktad,vänlig,kunnig mäklare !Är hur nöjd som helst med mitt köp av Mats,kunde inte varit bättre ./ Irene
    Stort tack för fina ord Irene. Välkommen till Haninge och grattis till en mycket fin lägenhet som du köpt. Vi ses framöver. Må gott //Mats :-) Mats Lundberg
    2022-07-15 Spontant omdöme
    Såld på första visning i tuffa tider!

Supernöjd och kommer vända mig hit varje gång i framtiden.
    Tack för fint samarbete och tack för fint omdöme. Kul att det lönade sig att byta mäklare till mig, vi ses snart. Allt gott //Mats Mats Lundberg
    2022-07-15 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Kunnig.
    Serviceminded.
    Tydlig.
    Bra samarbete.
    Enkel.
    Levde upp till förväntningarna.
    Tack Odia för dem fina orden. Det har varit ett nöja att fått hjälpa dig, vi håller kontakten. Allt gott //Mats Mats Lundberg
    2022-07-02 Verifierad kund
    Bara bra och positivt bemötande .
    Alltid anträffbar.och återkopplar inom kort .
    Mycket kunnig inom sitt område och förklarar förståligt .
    Tusen TACK Anders för dem fina orden, det har varit ett nöje att få hjälpa er med bostadsaffären. Vi håller kontakten. Allt gott //Mats Mats Lundberg
  • Muharema H
    2022-07-02 Verifierad kund
    Proffsig och väldigt trevlig.
    Tack för fint omdöme, uppskattas. Jag är så glad för din skull och ditt fina köp. Ses snart. Allt gott//Mats Mats Lundberg
    2022-06-30 Verifierad kund
    Mats has been very kind, and helpful in the entire process of buying a new production apartment in Vega. He has answered all questions patiently, and provided good guidance along the way.
    Thank you, Mats.
    Thank you so much for the kind words and judgment. It has been a pleasure to help you with the purchase of your new nice apartment in Vega. See you soon when we move in. All good // Mats Mats Lundberg
    2022-06-30 Verifierad kund
    Jag blev superbra bemött i köp av min första lägenhet. Mats har varit tydlig och rak i sin kommunikation och kunnat svara på frågor och funderingar när de kommit upp. Jag är supernöjd med att Mats varit min mäklare och kan varmt rekommendera honom till andra.
    Tack Emma för ditt fina omdöme om mig. Jag så glad för din skull med köpet av din superfina nya lägenhet i Vega. Vi ses då du ska få flytta in. Allt gott //Mats Mats Lundberg
    2022-06-30 Verifierad kund
    Vi har blivit bra bemötta av Mats, han har varit hjälpsam och svarat på alla frågor vi haft samt hållit oss uppdaterade kring processerna runt köpet av vår bostad. Vi hade inga direkta förväntningar på vår mäklare då det är första gången vi går igenom ett lägenhetsköp men vi är väldigt nöjda med Mats som vår mäklare.
    Hej Emelia. Blir jätteglad över ditt/ert fina omdöme. Så glad att ni känner er trygga med mig för erat bostadsköp. Må gott //Mats. Mats Lundberg
    2022-06-30 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett professionellt o trevligt sätt där våra frågor och funderingar kunde bli besvarade utan några tvekan.

Våra förväntningar var att bli lyhörda och sedda för våra tankar. Mats är snabb och enkel att pratat med.
    • Centrala Haninge
    2022-06-26 Verifierad kund
    Mats är mycket kunnig och proffsig inom sitt yrke. Vill man vända sig till en proffsig mäklare då finns det bara han som utför försäljningsuppdraget till kundens belåtenhet.
    • Centrala Haninge
    2022-06-25 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett positivt sätt av mäklaren Mats Lundberg.
    Det är första gången för mig, och han är verkligen hjälpsam
    2022-06-24 Verifierad kund
    En mäklare som brinner för det han gör
    2022-06-21 Verifierad kund
    Mats erbjöd sig sin hjälp efter flera månaders försök av försäljning av min lägenheten av en annan mäklare.

Man märker att Mats har gjort detta länge, och vet verkligen vad han pratar om. En riktig stjärna på sitt jobb!

”Vill ni ha en riktig bra mäklare?” Som reklamen säger. Och det stämmer!

Skulle inte velat ha någon annan och kan inte vara mera nöjd 👍
  • köpte sin lägenhet med hjälp av
    2022-06-16 Verifierad kund
    Mycket hjälpsam och korrekt,snabb mäklare.
    2022-06-14 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och informerar mycket löpande, tryggt.
    Tack Hampus för dem fina orden och stort grattis till din nya fina bostad. Trevlig sommar och vi håller kontakten. //Mats Mats Lundberg
    2022-06-13 Verifierad kund
    Mkt trevligt bemötande, vi blev väl omhändertagna och fick tydlig information om objektet.
    De frågor Daniel inte hade svar på direkt vidarebefordrade han till säljare och återkom snabbt med svar och ytterligare information.
    Det kändes tryggt att ha med Daniel att göra.
    Daniel går högsta betyg av oss.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    • Norra Söderby
    2022-06-13 Verifierad kund
    Mats är en väldigt skicklig mäklare som snabbt läser in sin kunds behov och önskemål i samband med köp/försäljning av bostad. Vi har haft förmånen att både sälja och köpa bostad genom Mats som mäklare i mer 12år och alltid med ett supereffektivt och lyckat resultat. Vi är jättenöjda med Mats och kan varmt rekomendera honom som mäklare.
    Tusen tack Dick. Vad glad jag blir över det fina du skriver. Jag är så glad över att fått erat förtroende under alla dessa år, fantastisk lojalitet av dig och Maud. Snart får ni flytta in i er fantastiska nya bostad och jag glädjs med er hur fint det blir. Vi ses snart, allt gott //Mats Mats Lundberg
    2022-06-13 Verifierad kund
    Daniel har gjort ett super bra jobb med försäljningen av våran bostad. Kompetent, lyhörd, professionell och väldigt trevlig. Vi kommer rekommendera Daniel till alla våra nära och kära om dom ska sälja sin bostad i framtiden.
  • sålde sitt hus med hjälp av
    2022-06-12 Verifierad kund
    Gustav är alltid trevlig, tillmötesgående, lättsam och tar alltid reda på allt man frågar inom kort.
    Ja, vi tycker att han har levt upp till de förväntningar vi haft o lite till.
    Han fixar o trixar så alla känner sig väl omhändertagna.
    Han är helt enkelt en bra mäklare med mycket driv, bra känsla o väldigt trevlig
    2022-06-11 Verifierad kund
    Super nöjd med Mats! Han är alltid tillgänglig och kan svara på alla frågor!
    Stort tack Tatjana för dem fina orden. Det har varit ett nöje för mig att hjälpa dig på hela resan med din nya lägenhet och vad fint det blev, stort grattis till dig, allt gott och trevlig sommar. Vi ses & hörs //Mats Mats Lundberg
    2022-06-09 Verifierad kund
    Mats Lundberg: professionnelt bemötande, trevlig, svarade på mina frågor, ringer upp när jag sms:ar om jag ber honom att ringa upp mig/ när jag ringer och han är upptagen, förklarar tydligt och använder sitt kroppsspråk ( ögonkontakt, leende) så att man känner sig välkommen att ställa frågor.
    Tack Samira för fina ord, jag är jätteglad över ditt fina lägenhetsköp. Vi ses snart. Allt gott //Mats Mats Lundberg
    2022-06-08 Verifierad kund
    Alltid snabb och korrekt återkoppling på mina frågor, rekommenderas.
    Hej Leila, det har varit ett nöje att haft dig som köpare av din fina bostad. Tack för fina ord. Vi ses snart. Allt gott //Mats Mats Lundberg
    2022-06-06 Verifierad kund
    Svarar snabbt på mail och alltid med engagemang!
    Tack Anton för dem värmande orden, så kul att få vara med er på denna bostadsresa, vi ses snart. Allt gott //Mats Mats Lundberg
  • skrev om HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2022-06-03 Spontant omdöme
    Finns ingen mäklarfirma i haninge med den kompetens Mats har, han har gjort det här i många år och det märks, bra personligt engagemang och gedigen kunskap. Högsta betyg
    2022-06-02 Spontant omdöme
    Härlig och god mäklare, med mycket erfarenhet och bra bedömningar och råd.
    Tack för dem fina värmande orden Therese. Det är ett nöje att få hjälpa er med erat superfina hus, vi håller kontakten & hälsa familjen, allt gott //Mats Mats Lundberg
    2022-06-01 Verifierad kund
    Mats är säkert en duktig mäklare. Köp gick bra och allt i sin ordning.

Men när jag sedan ska sälja är stilen mycket arrogant och spydig. Antar att det inte uppskattas när man frågan vad man får för pengarna i jämförelse med deras konkurrenter.

Valde att gå vidare med en annan mäklare och kommer aldrig kontakta Husman Hagberg Haninge igen gällande försäljningsuppdrag.
    Hej Kristoffer. Jättetråkigt att du känner så, då jag tycker vi hade en bra dialog om din försäljning, jag svarade på dina frågor och gav dig prisförslag. Vi träffades på plats i lägenheten och kände inte alls att du var missnöjd. Men hur som helst vill jag gratta dig till försäljningen och tar på mig din kritik. Lycka till framöver och trevlig sommar. //Mats Mats Lundberg
    2022-05-31 Verifierad kund
    Vi fick mycket tydlig information och blev bemötta med ett genuint engagemang. Allt gick smidigt och vi kände oss trygga genom hela processen.
    2022-05-29 Verifierad kund
    Daniel var min trygghet under en försäljning i ostadiga tider. Jag hade förtroende för Daniel från första dagen och han levde upp till det med råge.
    Anlitar du Daniel som mäklare får du någon som sätter en rimlig prisbild, är rak och ärlig samt ger dig ett lugn under en tid där du har noll kontroll.

Tack Daniel!
    2022-05-28 Verifierad kund
    Har varit till mycket stor hjälp i köpet av lägenhet.
    Tacksam för att snabbt få svar vid frågor!
    Stort tack William för dem fina orden, det har varit en ära att få hjälpa dig tillsammans med din mamma med köpet av din nya fina lägenhet, allt gott //Mats Mats Lundberg
    2022-05-28 Verifierad kund
    Daniel är inte bara kunnig och proffsig utan också väldigt trevlig. Han skötte allt från början till slut extremt bra. Vi är väldigt nöjda med Daniel och skulle rekommendera honom till våra nära och kära om dom skulle sälja.
  • sålde sitt hus med hjälp av
    2022-05-28 Verifierad kund
    Lätt att ha med att göra, får dig att känna dig trygg med valet av mäklare. Löste uppgiften på ett bra sätt.
    2022-05-28 Spontant omdöme
    Från början till slut var detta en mycket trevlig och professionell process! Är väldigt nöjd med Mats hjälp då försäljningen av min bostad inte var den lättaste. Kommer be om Mats hjälp i fortsättningen och rekommenderar andra att göra detsamma! Väldigt tacksam!
    Stort tack dem fina och värmande orden, jag är superglad att vi fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen och lika glad över köpprocessen med den nya fina bostaden, vi ses snart igen, allt gott //Mats Mats Lundberg
    2022-05-27 Verifierad kund
    Han är ansvarig för sitt arbete och tålmodig med ägarna.Han är hjälpsam och trevlig.
    Vi hoppas att han fortsätta hjälpa oss och inflyttning till nytt lägenhet .
    Tack Anita för fint omdöme, jag är glad för er skull med den nya bostaden, vi ses snart, allt gott//Mats Mats Lundberg
    Engagerad.

Lyssnade, kom med förslag, kunskap om området och lägenheten.

Professionell.
    2022-05-27 Verifierad kund
    Hjälpsam, tillgänglig hela tiden samt super trevlig.
    Tack Akis och du är härlig som köpare till din fina nya bostad, vi ses snart, allt gott//Mats Mats Lundberg