Daniel Lundberg

Daniel Lundberg

Daniel Lundberg är mäklare på HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Daniel Lundberg har varit registrerad mäklare sedan 2020-04. Daniel Lundberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 177 omdömen med ett betyg på 4.9. Daniel Lundberg har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

177 omdömen om Daniel Lundberg

Sedan starten hos Reco 2020
Carl E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
Centrala Handen

Mycket bra, väldigt hjälpsam och tillmötesgående löser det mesta. (köpare)

Malin K
Centrala Handen

Den perfekta mäklaren för mig/oss! Mycket trevlig, skojig och välkomnande 👍🏼

Stefan L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
Centrala Handen

Driven mäklare som gör det enkelt att fatta beslut. Kändes tryggt hela vägen. Vill du ha en mäklare som förstår marknaden och har ett lugnt trotts stormiga tider. Hör av er till Daniel!

Maria L
Centrala Handen

En väldigt duktig lyhörd inkännande och proffsig mäklare. Jag har skött kontakten med spekulanter conduct bra och informerat mig hela tiden hur saker och ting utvecklats. Jag skulle verkligen rekommendera Daniel och Husman Hagberg om man ska sälja

Pontus A

Bemött av trevlig, väl förstående mäklare som har goda erfarenheter i sin tur ledde till ett lyckat köp. Av bostad Ribbyvägen 6 efter bemötande toppen nöjd som kund blev jag. toppen för en köpare att träffa en bra ärlig mäklare. Daniel Lundberg en mäklare som man kan lita på jag Rekommenderar starkt.

Gabriel L

Det jag ville ha hos en mäklare fick jag. Daniel var rak och ärlig redan från början, och presterade otroligt bra! Det resultat jag fick var över mina förväntningar. Kommer enbart att använda mig Daniel från Husman & Hagberg framöver!

Alonso Ariel Bravo D
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
Södra Jordbro

Daniel hade ett mycket professionellt framförande och det var väldigt enkelt att både prata med och få information om köpet. Allt gick precis som det skulle och var mycket trygg med förhandlingarna. Tack så hemskt mycket för allt!

Ramazan B
Södra Brandbergen

Jätte nöjd, besvarade alla frågor utan problem och jätte trevlig.

Kevser T
Södra Brandbergen

Trevlig, bra bemötande. Svarade på alla frågor.

Essi J

Daniel är trevlig, hjälpsam samt otroligt proffsig saklig samt positiv, kunde inte ha fått en bättre mäklare, är så tacksam för all hjälp jag fått med att sälja min villa. Jag kan med det varmaste rekommendera honom till alla som vill anlita en proffsig mäklare.

Daniel L gillar detta