Daniel Lundberg

Daniel Lundberg

Daniel Lundberg är mäklare på HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Daniel Lundberg har varit registrerad mäklare sedan 2020-04. Daniel Lundberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 91 omdömen med ett betyg på 5.0. Daniel Lundberg har haft 70 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 91 Läs vad Daniel Lundberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2021-09-15
    Daniel kom med en varm och trygg energi. Vi samtala och fann gemensamma vänner vilket gjorde att Daniel vart mer som en vän som jag känner trygghet och förtroende för.
    Vi ringde varandra vid flera tillfällen och målet var att sälja med toppnotering. Samma dag annons kom ut på Hemnet ringer Daniel och frågar om vi kan köra en förhandsvisning ( Ikväll).. Jag trodde han skämta.. Sagt och gjort. Första visningen gick galant.
    Daniel fanns alltid tillgänglig även om han inte svarade direkt ringde han alltid åter, fast klockan var sent på kvällen.
    Det vart en till förhandsvisning då rätt personer kom och la toppnotering och dagen efter var det kontraktet påskrivet.
    Kan varmt rekommendera Daniel Lundberg Haninges BÄSTA Mäklare!!
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2021-09-15
    Tydlig återkoppling och bra bemötande till även oss som köpare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2021-09-10
    Professionell och mycket nöjd! Kunnig och trevlig. :)
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2021-07-08
    Daniel skötte sitt åtagande på ett klanderfritt vis.
    Han var mycket hjälpsam, engagerad och höll kontakt genom hela försäljnings processen.
    Vi kan kan absolut rekommendera Daniel och kommer säkerligen anlita honom igen i framtiden.
    2021-07-08
    Mycket trevlig och hjälpsam. Kan verkligen rekommendera Daniel.
    2021-07-08
    Mycket positivt bemötande för oss som köpare.
    Intresserad och ärlig dialog från första samtalet tills avslut.
    Lugn och trevlig i attityd, professionell utan att bli stel och tråkig.
    Kändes personlig och naturligt avslappnad, och engagerad i även vårt bästa som köpare, inte bara för sin egentliga kund (säljaren).
    • Vendelsö
    2021-06-27
    Väldigt vänligt bemötande om än något klyschig i sitt språk. Tillmötesgående i alla frågor och hjälpsam. Upplevdes något partisk i rekommendation av besiktningsman. Nöjda med affären och bemötandet.
  • köpte sin stuga med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    • Tungelsta
    2021-06-15
    Mitt intryck av Daniel är att han är ansvarsfull och seriös och gör allt för att jag som kund ska känna mig trygg i mitt livs största affär. Han är tillgänglig o lugn och mycket kunnig.
    Dessutom är han personlig och pedagogisk på ett trevligt sätt.
    • Haninge Brandbergen
    2021-06-15
    Daniel har bemött mig väldigt positivt och förstått hur ens situation ser ut!

Tycker att Daniel är tydlig med vad som händer i försäljningsprocessen, och håller en uppdaterad hela tiden!

Daniel har levt upp till mina förväntningar till 100%
    Lätt att prata med!

Kommer varmt rekommendera Daniel!
    • Västerhaninge Åbylund
    2021-06-12
    Jag tycker att att första intrycket av Daniel va positivt. Mina förväntningar va att Daniel som mäklare skulle vara proffsig och han skötte de hela med bravur, både när vi skulle köpa vår nya bostad och även vid försäljningen av den lägenhet vi har. Liten miss vart det i början av försäljningen av vår lägenhet då det blivit lite dubbelbokning ,men det måste jag säga att de ordna Daniel till på ett utmärkt vis. Jag är jättenöjd med Daniel som mäklare ,glad positiv och proffsigt.
    Mvh Peter Södersteen