Läs vad 47 Läs vad Daniel Lundberg

• 2021-01-20
    Köpt lägenhet Mänsklig o lugn o trevlig mäklare Kände mig trygg i bostadsaffären
    Terese R
    • 50.0 m²
    • Vega
    köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
  • 2021-01-20
    Vi anlitade Daniel Lundberg till att sälja vår lägenhet på 2 rok. Han sålde lägenheten till det pris vi strävade efter. Snabbt gick det också. Trevlig, lätt tillgänglig och professionell. Superbra! Vi rekommenderar! Tack Daniel!
    Solin A
    Solin A
    • 50.0 m²
    • Vega
    sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
  • 2020-12-09
    Fantastiskt duktig mäklare! Han sålde min lägenhet. Driven och mycket sympatisk!
    Fredrik K
    • 46.0 m²
    • Haninge Brandbergen
  • 2020-12-04
    Vi anlitade Daniel för att sälja vårt hus, vi är så nöjda. Han hjälpte oss snabbt, fanns alltid tillgänglig och hade koll på allt hela tiden samt informerade oss löpande.
    Väldigt professionell och förtroendeingivande, vi kände oss trygga med Daniel!
    Camilla M
    • Vega Söderhagen Sjönära
    sålde sitt hus med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
  • 2020-12-04
    Daniel hjälpe oss att sälja, är supernöjd.
    Ärlig, positiv och informell. Lite finare lite bättre. Tack mvh Tomas
    Tomas M
  • 2020-12-03
    Han hjälper mycket, jag säger tack så mycket
    Yohannes A
    • 3:a
    • 77.0 m²
  • 2020-12-03
    Han var snällt, tålamod, duktiga
    Yalemwork A
    • 3:a
    • 77.0 m²
  • 2020-12-02
    Daniel gav ett utmärkt första intryck genom att vara påläst, kunnig och oerhört trevlig.
    Han var väldigt lyhörd för våra önskemål, transparent och tydlig, vilket resulterade i en smidig och snabb affär.

Vi upplevde Daniel som otroligt driven och engagerad och som gör allt för att både köpare och säljare ska känna sig nöjda. Vi är otroligt nöjda med vårt husköp och hur smidigt allt gick till. Därför var det ett lätt beslut att ge Daniel förtroendet att även sköta försäljningen av vårt radhus, detta trots att vi redan har en sedan långt tillbaka inarbetad kontakt med en annan mäklare.
    Anna W
    • Vega Söderhagen Sjönära
    köpte sitt hus med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
  • 2020-11-25
    Fick ett bra och seriöst intryck redan över telefon, och blev ännu mer övertygad av att detta är vår mäklare när vi träffades och gick igenom sälj processen. Trevlig och kompetent kille som jag skulle rekommendera alla dagar i veckan
    Johnny M
    • 181.0 m²
  • 2020-11-25
    Sålt radhus och Daniel har varit så proffsig på allt han gjort, kommer rekommendera honom till mina vänner som ska sälja alla dagar i veckan.
    Katarina B
    • 181.0 m²
    • Vendelsömalm

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte