Daniel Lundberg
Registrerad mäklare sedan 2020-04-03
Aktiv på Reco.se sedan 2020-06-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 7 Läs vad Daniel Lundberg

• Tarmo T köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-07-12

4:a
    Vendelsömalm
    Vi har köpt en bostadsrätt vilket har gått smidigt tack vare Daniel som är väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Det är vårt första bostadsköp och Daniel har sett till att det känns tryggt och proffsigt. Förväntningarna är väl uppfyllda. Läs mer
    Mats L gillar detta
  • Yvonne Birgitta F skrev om Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-07-06

Trots rådande omständigheter i Corona tider så har vi nu fått huset sålt med hjälp av Daniel´s Fantastiska jobb. Han har fått ligga i och jobbat riktigt hårt för att hjälpa oss att sälja huset och det lyckades han med till full belåtenhet. Kan rekommendera honom till 100% en mycket bra kommunikatör och stor servicemedvetenhet. Tack Daniel 🤗 Läs mer
    Mats L gillar detta
  • Marcus H sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-07-03

Haninge Brandbergen
    Daniel hjälpte mig sälja min lägenhet på ett väldigt enkelt och snabbt sätt. Han höll kontinuerlig kontakt med mig och intresserade köpare. Jag upplevde honom som väldigt trevlig, driven i sitt arbete och alltid med ett glatt humör. Han uppföljde alla mina förväntningar och var väldig enkel att ha att göra med under hela försäljningen.

För den som säljer bostad i Haninge så kan jag starkt rekommendera att anlita Daniel och HusmanHagberg. Läs mer
  • Ruaa A
    Ruaa A sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-07-01

Södra Handen Valla
    Fantastik bra mäklare som sålde våran lägenhet, jätte fint samarbetat. Super nöjda! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Jack S
    Jack S sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-06-22

Centrala Handen
    Tillmötesgående och hjälpsam i alla avseenden, smidig affär och bra info om allt som sker och när. Läs mer
    Mats L gillar detta
  • Barbro Helena S sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-06-22

Centrala Handen
    Sålt vår bostadsrätt i Handen
    Mycket sympatisk och trevligt bemötande av Daniel
    Affären gick snabbt och smidigt
    Var ute som kommande och såldes före visning
    Mvh/Helena Stenberg Läs mer
    Mats L gillar detta
  • Krzysztof S köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-06-05

3:a
    Haninge Brandbergen
    Har köpt lägenhet via Husmanhagberg, affären gick smidigt och bra. Rekommenderar starkt Läs mer

Senaste försäljningarna

Vallavägen