Martin Lundberg

Martin Lundberg

Martin Lundberg är mäklare på HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Martin Lundberg har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Martin Lundberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 4.5. Martin Lundberg har haft 4 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

4 omdömen om Martin Lundberg

Jan Fredrick R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
Västerhaninge

Trevlig och vill hjälpa till efter bästa förmåga, men tydligt ny i sin roll. Han blir säkert bättre med tiden, men det hade känts bättre med en mer erfaren mäklare vid vår bostadsaffär.

Natasha K
Vendelsö

Jag blev mycket väl bemött av Martin. Han var mycket tydlig och hjälpsam under hela processen och var lätt att nå. Martin levde minst sagt upp till mina förväntningar av hur en riktigt bra mäklare ska vara. Den fantasktiska upplevelsen av köpet av min första lägenhet är nåt jag kommer minnas hela livet.

Jennie H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
Folkparken Haninge

Martin har varit mycket tydlig i sin kommunikation, dessutom trevlig och lättsam att ha att göra med. Han gav en klar bild av hur försäljningen skulle gå till vilket gjorde mig trygg, Vi hade förhandsvisning en onsdag och på tisdagen veckan efter skrev vi kontrakt med köpare. Mitt radhus blev sålt på mycket kort tid till ett pris som var över förväntan under en period som egentligen inte var säljarens marknad. Martin är otroligt proffsig och engagerad och överträffade verkligen mina förväntningar.

Jimmy H
Folkparken Haninge

Trevlig och tillmötesgående, kan varmt rekommendera er att anlita honom!