Mats Lundberg
Registrerad mäklare sedan 1988
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2018-02 - 2019-01
FÖR EN TRYGG BOSTADSAFFÄR!

Jag har varit verksam i Haninge kommun som mäklare i 30 år, varav 19 år som ägare och franchisetagare till kontoret i Haninge/Västerhaninge. Jag har därmed en bred erfarenhet och kunskap av alla typer av försäljningar, allt från villor, radhus, bostadsrätter, fritidshus, tomter, sjöställen m.m.

Mestadels arbetar jag med vanliga bostadsförsäljningar och min huvudfokus ligger alltid på att se möjligheter i varje enskild affär för att nå maximalt resultat. Min erfarenhet av olika typer av försäljningar har gett mig den trygghet och säkerhet som krävs för att medla mellan olika parters intressen och finna den bästa lösningen för att driva affären framåt och därmed nå det högsta försäljningspriset.

Välkommen att kontakta mig så lovar jag att ni blir riktigt nöjda i Er bostadsaffär! Läs mer

Läs vad 35 kunder tycker om Mats Lundberg

• Camilla W
    Camilla W skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-02-08

Mats var snäll och hjälpte oss att fylla i blankett K6 när vår mäklare Josefina var mammaledig, vi är glada och nöjda :) Läs mer
    2019-02-08 Mats L svarar Camilla W
    Tack Camilla, det var så lite så, vi hjälper alltid till i alla lägen, återkom när som helst om du behöver någon mer hjälp, må gott //Mats
    Mats L gillar detta
  • Cecilia K skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-01-23

Som köpare kände vi oss helt trygga under hela processen, från första visning till signering av köpekontrakt.
    Mats är proffsig, trevlig och kunnig och det märks att han har en gedigen erfarenhet som mäklare. Läs mer
    2019-01-23 Mats L svarar Cecilia K
    Hej Cecilia, stort tack för din fina rekommendation och stort lycka till som köpare av det fina huset, må gott //Mats
  • Roger H skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-12-06

Högsta betyg, mycket nöjd.
    Kan varmt rekommenderas.
    Kommer absolut att anlitas vid nästa bostadsaffär Läs mer
    2018-12-06 Mats L svarar Roger H
    Tusen tack Roger för din rekommendation, vi tackar även dig för förtroendet, du är vällkommen igen när som helst, ha det gott //Mats med medarbetare
  • Pontus L
    Pontus L skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-12-06

Vår husläkare genom livet. Supernöjd Läs mer
    2018-12-06 Mats L svarar Pontus L
    Tack själva Pontus, ni har varit underbara som kunder under alla år, hälsa Helen och välkomna tillbaka när som helst, allt gott //Mats med medarbetare
  • Björn W
    Björn W skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-12-05

Både köpt och sålt med Mats Lundbergs hjälp vid 2 tillfällen, mycket proffsigt och smidigt med affärerna, och allting från första värdering till försäljning har gått hur smidigt som helst.
    Mina förväntningar blev uppfyllda med råge, och både Mats och hans kollegor har stått tillgängliga dygnets alla timmar vid frågor och funderingar.

Alla steg ända från lånelöfte till överlämnande av nycklar har gått smidigt och enkelt, en lokal mäklare med stor kännedom om området, hög kompetens och förmågan att få både köpare och säljare att komma överens och vara nöjda med sin affär. Läs mer
    2018-12-05 Mats L svarar Björn W
    Stort tack Björn för dem fina orden och vi vill säga tack för att du alltid varit lojal mot oss, ses igen //Mats med medarbetare 💫👍
  • Petra W
    Petra W skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-12-05

Mycket nöjd med en snabb affär. Proffsig hjälp av både Mats o Martin. Läs mer
    2018-12-05 Mats L svarar Petra W
    Tusen tack för fin rekommendation och vi är lika nöjda över att du är nöjd, må så gott //Mats & Martin
  • Amrinder S
    Amrinder S skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-11-05

Jätte hlälp som och trevlig. Läs mer
    2018-11-12 Mats L svarar Amrinder S
    Tack Amrinder för din positiva rekommendation och tack för trevligt samarbete med både köp och försäljning hälsar Mats & Martin
  • Mats A skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-07-10

Allt var till belåtenhet vid försäljningen av vår bostadsrätt!
    Vi fick ett proffsigt bemötande av Martin Lundberg. Han tog oss med hela vägen, från första kontakt till avslut, smidigt och överskådligt.
    Vi är helnöjda och återkommer gärna i framtiden! Läs mer
    2018-08-15 Mats L svarar Mats A
    Tack så mycket för era fina ord och tack igen för återkommande säljare från er. Vi ses framöver och må gott från Mats & Martin.
  • Mona E skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-07-02

Köpt kedjehus av Mats. Väldig professionell och säljare ut i fingerspetsarna. Mycket trevlig och förklarar på ett sätt som man förstår.
    Kan varmt rekommendera Mats som mäklare Läs mer
    2018-07-02 Mats L svarar Mona E
    Tusen tack Mona för din rekommendation, trevlig sommar önskar Mats & Martin
    Mats L gillar detta
  • Jocelyn A skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2018-07-02

Bra service och snabb respons, affären var klar på mindre än en vecka. Läs mer
    2018-07-03 Mats L svarar Jocelyn A
    Vi tackar så mycket för din rekommendation Jocelyn och glad sommar //Martin och Mats.

Senaste försäljningarna

Parkvägen