Mats Lundberg

Mats Lundberg

Mats Lundberg är mäklare på HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Mats Lundberg har varit registrerad mäklare sedan 1988-01. Mats Lundberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-03 och har fått 203 omdömen med ett betyg på 4.9. Mats Lundberg har haft 113 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 62% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa människor med deras livs största affär - bostadsaffären

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min erfarenhet som mäklare i över 30 år.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Social, kompetent, erfaren och äkta passionerad vinnare.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Det finns många efter mina 30 år som mäklare, men minns försäljningen av en fantastiskt och ovanlig Kvarn med rinnande Fors intill.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med min familj, spelar golf, reser, åker husbil

Hur ser din drömbostad ut?
Vid havet med egen sjötomt om man nu ska bortse ifrån den drömbostad man redan bor i nu.

Vad vet vi inte om dig?
Under 2020 blir jag Farfar för fösta gången.

203 omdömen om Mats Lundberg

Sedan starten hos Reco 2012
Carl A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
Folkparken Haninge

Han var väldigt stressande. Och jag kände att allt skulle gå så otroligt fort.

Svar från Mats Lundberg

Hej Carl. Tråkigt att du upplevde affären stressad. Jag kände att jag informerade dig löpande i processen med dina val men tar självklart åt mig kritiken, grattis till ditt köp och vi ses framåt. Mvh Mats

Catharina G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
Folkparken Haninge

Mats och hans team är superproffsiga och jag rekommenderar de varmt!

Svar från Mats Lundberg

Stort tack för fint omdöme och förtroendet att sälja. Vi hörs framåt. Allt gott //Mats

Bengt Peder N

Bra bemötande med god återkoppling! Höll oss uppdaterade om alla händelser och steg i försäljningsprocessen.

Tack Peder för fina ord och omdöme. Mvh Mats

Åsa Marie N

Vi har känt oss i säkra händer med Mats hjälp att sälja vår bostadsrätt. Pedagogisk och alltid tillgänglig för frågor genom hela processen. Kan rekommendera!

Tack Åsa för fint omdöme och ord, jag tackar också för förtroendet. Mvh Mats

Lina Z

Mats är en helt fantastisk Mäklare! ⭐️🫡 Rekommenderar att anlita honom som din mäklare också, han är snäll, snabb och omtänksam. Det som skiljer sig från Mats gentemot andra mäklare är att han skapar en nära kontakt med dig och vill genuint lära känna dig! Det är väldigt viktigt som mäklare. Mats och jag har haft nära kontakt i 2 år nu, då jag köpte en nyproduktion och hade 1837733 frågor haha som första lägenhetsköpare. Stackars Mats som har fått stå ut med mig. 😅 Mats har varit väldigt snäll och gett mig ärliga svar...

Svar från Mats Lundberg

Stort TACK Lina för fantastiska ord och omdöme. Vi har haft en otroligt fin kontakt under din köparresa. Lycka till med allt och du vet var jag finns, allt gott // Mats

Göran S
Sålde sitt hus med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
Vendelsö

Mats Lundberg är trevlig, kunnig och ger alltid snabba och bra svar till säljare och köpare. Efter tre månader med misslyckad försäljning bytte jag till Husman Hagberg med Mats Lundberg som sålde huset på mindre än en månad. Jag är mycket nöjd med Mats mäklarinsats och kan varmt rekommendera honom.

Svar från Mats Lundberg

Stort tack Göran för dem väldigt fina orden och omdömet. Jag och Martin är glada över att vi fick ditt förtroende. Vi hörs framåt. Mvh Mats & Martin

Frida M
Vega

Mats är en fantastisk mäklare. Ärlig och pedagogisk. Rekommenderar verkligen!

Svar från Mats Lundberg

Stort tack Frida & Dennis för fina ord och omdöme, stort tack för erat förtroende att få sälja er bostad, Vi ses och hörs framåt och tveka inte att kontakta mig om ni har några frågor eller funderingar, allt fint //Mats

Cornelia P
Vega

Hjälpsam, flexibel och alltid snabb med svar vid frågor :) tack för hjälpen!

Svar från Mats Lundberg

Tack Cornelia för fint omdöme, stort grattis till din nya superfina bostad, snart får du flytta in. Vi ses och hörs framåt och tveka inte att kontakta mig om du har några frågor eller funderingar, må gott //Mats

Camilla L
Gudö/Vendelsö

Haft kontakt m Mats genom åren och har alltid blivit bemött ärligt och professionellt. Känns tryggt att kunna luta sig mot en mäklare som har mkt God lokalkännedom- och om marknadsläget. Har mkt stort förtroende för honom.

Svar från Mats Lundberg

Tusen TACK Camilla. Vi har haft en underbar kontakt under många år vilket jag är glad för. Tack för förtroendet och för fint omdöme. Vi ses och hörs framåt och tveka inte att kontakta mig om du har några frågor eller funderingar, må gott //Mats

Lena Gertrud Alvina L
Södra Haninge Slätmossen

Mats bemötte mig med ett varmt välkomnande till hans mäklarkontor. Öppen, social, han gick rakt på sak. Mina förväntningar var att skriva kontrakt och det var hans mål också. Jag ställde frågor och han svarade professionellt tillbaka. Min upplevelse kändes trygg och säker. Jag rekommenderar Mats och HusmanHagberg-kontoret i Haninge till nya kunder, säljare som köpare.

Svar från Mats Lundberg

Tusen, tusen TACK Lena för fina ord. Stort grattis till din nya superfina bostad, snart får du flytta in. Vi ses och hörs framåt och tveka inte att kontakta mig om du har några frågor eller funderingar, må gott //Mats