Mats Lundberg
en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

FÖR EN TRYGG BOSTADSAFFÄR!

Jag har varit verksam i Haninge kommun som mäklare i 30 år, varav 19 år som ägare och franchisetagare till kontoret i Haninge/Västerhaninge. Jag har därmed en bred erfarenhet och kunskap av alla typer av försäljningar, allt från villor, radhus, bostadsrätter, fritidshus, tomter, sjöställen m.m.

Mestadels arbetar jag med vanliga bostadsförsäljningar och min huvudfokus ligger alltid på att se möjligheter i varje enskild affär för att nå maximalt resultat. Min erfarenhet av olika typer av försäljningar har gett mig den trygghet och säkerhet som krävs för att medla mellan olika parters intressen och finna den bästa lösningen för att driva affären framåt och därmed nå det högsta försäljningspriset.

Välkommen att kontakta mig så lovar jag att ni blir riktigt nöjda i Er bostadsaffär!
Dalarövägen 56
136 45 Handen — Visa karta

Vad tror Mats att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 28 kunder tycker om Mats Lundberg

• Mats A skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Allt var till belåtenhet vid försäljningen av vår bostadsrätt!
    Vi fick ett proffsigt bemötande av Martin Lundberg. Han tog oss med hela vägen, från första kontakt till avslut, smidigt och överskådligt.
    Vi är helnöjda och återkommer gärna i framtiden! Läs mer
    2018-08-15 Mats L svarar Mats A
    Tack så mycket för era fina ord och tack igen för återkommande säljare från er. Vi ses framöver och må gott från Mats & Martin.
  • Mona E skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Köpt kedjehus av Mats. Väldig professionell och säljare ut i fingerspetsarna. Mycket trevlig och förklarar på ett sätt som man förstår.
    Kan varmt rekommendera Mats som mäklare Läs mer
    2018-07-02 Mats L svarar Mona E
    Tusen tack Mona för din rekommendation, trevlig sommar önskar Mats & Martin
    Mats L gillar detta
  • Jocelyn A skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Bra service och snabb respons, affären var klar på mindre än en vecka. Läs mer
    2018-07-03 Mats L svarar Jocelyn A
    Vi tackar så mycket för din rekommendation Jocelyn och glad sommar //Martin och Mats.
  • Anders E
    Anders E skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Sålt hus, Bra bemötande, igenkännande. Läs mer
  • Camilla H skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Professionell och kunnig, man märker att han arbetat länge och vet vad han talar om.
    Både för oss säljare och köparna. Läs mer
    2018-04-18 Mats L svarar Camilla H
    Stort TACK Camilla för din fina kommentar och rekommendation, så glad att jag fick hjälpa dig och Anders ännu en gång, må gott och Martin hälsar //Mats
    Mats L gillar detta
  • Liselotte R skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Proffsig, informativ, kunnig, Mycket trevlig, saklig och trovärdig. Vi fick information under försäljningen hur läget var.
    Kan varmt rekommendera Mats och Sara! Läs mer
    2018-04-09 Mats L svarar Liselotte R
    Tusen tack Liselott för fina ord och tack själv för förtroendet, lycka till och hälsa, allt gott //Mats
  • Lars D skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Utmärkt. Bra kommunikation och tydliga Läs mer
    2018-04-09 Mats L svarar Lars D
    Tack Lasse för din rekommendation, den värmde, allt gott Mats & Martin
  • Lars D skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Utmärkt: Bra kommunikation och ett gott resultat Läs mer
    2018-04-05 Mats L svarar Lars D
    Tack Lasse för förtroendet ännu en gång från er att sälja genom mig. Vi ses på golfbanan :) //Mats & Martin
  • Renée T skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Snabbt, smidigt och enkelt lägenhetsköp. Läs mer
    2018-02-17 Mats L svarar Renée T
    Stort tack Renee för din rekommendation och tack själv för ett smidigt och bra köp för dig, allt gott //Mats & Martin
  • Inger G skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi är väldigt nöjda med bemötandet. Mats är kunnig, familjär, sympatisk och lättsam att ha att göra med. Han är rätt man på rätt plats. Väldigt trevliga lokaler. Läs mer
    2018-02-09 Mats L svarar Inger G
    Tack Ninni för din fina kommentar den värmde och tack för förtroendet vi fick att sälja lägenheten, må gott //Mats & Martin
  • Benno G
    Benno G skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket trevlig och nära till skratt.,samgidigt proffsig och kunnig i sitt jobb, effektiv och snabbt gjorde han jobbet som vi ville! Läs mer
    2018-02-09 Mats L svarar Benno G
    Tack Benno, det var lätt att skratta ihop med så trevliga säljare som ni, och tack för förtroendet vi fick att sälja lägenheten, må gott //Mats & Martin
  • Christer P
    Christer P skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket bra genomförd affär och proffsigt skött. Jättenöjd med Mats och Rebecca som mäklare
    Mats är ju lite av våran hovmäklare i släkten och det brukar gå kanonfint 👍

Mvh Christer och Beatrice Läs mer
    2018-01-08 Mats L svarar Christer P
    Hej Christer och Beatrice. Stort tack för er fina rekommendation och jag är jätteglad att få vara er "familjemäklare", allt gott //Mats
  • Anna J skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi köpte vårt hus via Mats Lundberg. Väldigt trevlig och proffsig. Ingenting negativt att påpeka. Jag kommer förmodligen ta kontakt med Mats en vacker dag om det blir aktuellt att sälja vårt hus. Läs mer
    2017-11-13 Mats L svarar Anna J
    Hej Anna, stort TACK för dina/Era kommentarer om mig som Er mäklare. Ni är alltid välkomna tillbaka till mig när som helst i framtiden. Hoppas ni trivs och må gott //Mats
  • Håkan L skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Seriös och lyhörd . Han skötte min försäljning hur bra som helst och jag hade bra förtroende under hela försäljningen Läs mer
    2017-11-06 Mats L svarar Håkan L
    Stort TACK Håkan för dina fina ord, må gott //Mats
  • Sofie D skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vi fick ett väldigt bra bemötande och hjälp av mäklaren Mats Lundberg. Han tog sig för oss och visade att han hade både kunskap och erfarenhet av sitt arbete. Vi är nöjda kunder och skulle absolut rekommendera honom vidare till våra vänner och bekanta. Läs mer
    2017-11-06 Mats L svarar Sofie D
    Tack Sofie för din rekommendation, jätteglad att ni berömmer mig. Tack själva för en bra och trevlig bostadsaffär ihop, må gott //Mats
  • Elin L skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket bra bemötande och jag kände mig väldigt trygg genom hela affären. Kunnig och noggran. Läs mer
    2017-11-06 Mats L svarar Elin L
    Tusen tack för dina fina ord Elin, lycka till med ditt nya boende och behöver du någon hjälp framöver så är det bara att höra av dig, allt gott //Mats
  • Niclas G skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Proffsig, lyhörd, informativ, kunnig Läs mer
    2017-11-05 Mats L svarar Niclas G
    Tack Niclas för positiv feedback, sånt värmer, lycka till nu med ditt nya boende, vi hörs och ses, hälsa familjen //Mats
  • Bo M skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket trevlig, saklig och trovärdig och en mycket bra genomförd försäljning . Läs mer
    2017-11-05 Mats L svarar Bo M
    Tack Bosse för dem fina orden, hoppas allt är bra med er & hälsa Eva, Daniel hälsar, må gott //Mats
  • Molly L skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Mycket bra och trevlig och professionell. Läs mer
    2017-11-05 Mats L svarar Molly L
    Tack Molly och hoppas du trivs, må gott //Mats
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Professionell, kunnig, driven, Läs mer
    2017-11-05 Mats L svarar Daniel S
    Tack Daniel, hoppas allt är bra med familjen och hälsa Helena, Daniel hälsar ifrån oss, allt gott //Mats
  • Eric A skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Vid vårt första möte ingav Mats ett förtroende vilket genererade flera affärer.
    Proffsigt genomförande av både försäljning av villa och köp av radhus.
    kan varmt rekommendera Mats och tvekar inte att vid kommande affärer samarbeta med Mats.
    Kanske inte den billigaste men vid våra affärer kändes stort förtroende och respekt.
    Allt fungerade klanderfritt trots.
    Tack Mats.
    //Eric Läs mer
    2017-11-05 Mats L svarar Eric A
    Tusen tack för dem fina orden Eric, så härligt att höra och stort tack för förtroendet, må gott //Mats & Daniel
    Mats L gillar detta
  • Gunilla N skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Oerhört proffsig och lever verkligen upp till mina förväntningar på hur en mäklare skall vara. Känns tryggt med en mäklare som kan både sin bransch och området. Skitsnygga bilder togs också av säljobjektet. Samt att Mats är mycket trevlig och serviceminded och det känns att han vill att man ska känna sig nöjd med sin bostadsaffär.
    Gunilla Läs mer
    2017-11-05 Mats L svarar Gunilla N
    Tack Gunilla för att du skriver så positivt, blir superglad och tack för fint samarbete, vi hörs och ses, Daniel hälsar så gott //Mats
  • Anneli L skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Utmärkt bemötande och effektiv i sitt arbete. Lätt att få tag i om frågor behövdes och har svarat på frågor även efter affären är avklarad. Läs mer
    2017-11-05 Mats L svarar Anneli L
    Stort tack för dem fina orden Anneli, blir jätteglad, det är bara höra av sig igen framöver om ni behöver hjälp, må gott //Mats
  • Håkan L skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Jag har svårt för Mats som person med en arrogant lite överklass stil som inte alls tilltalar mig, men själva uppdraget att sälja huset gick bra och när det gällde pappers genomgången vi själva överlåtande så var han riktigt proffsig. Läs mer
    2017-11-02 Mats L svarar Håkan L
    Hej och tack Håkan för din feedback, jag ska verkligen tänka på det framöver. Tack för positiv kommentar om mig i min mäklarroll. Ha det så bra //Mats.
  • Barbro S
    Barbro S skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Ett bra bemötande och proffsigt utfört arbete Läs mer
    2017-11-02 Mats L svarar Barbro S
    Tack Barbro för dina fina ord och Daniel hälsar, //Mats
  • Tony G skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Bra bemötande trevlig personal
    Sålt 2 st av mina

lite svårt att sälja andra gången Läs mer
    2017-11-02 Mats L svarar Tony G
    Tack Tony och tack för förtroendet, Daniel hälsar och hälsa Mia ifrån oss //Mats
  • Thomas P skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Hej!
    Utmärkt bemötande samt proffsighet i genomgångar.

Dalarö 2017-11-02
    MVH/Thomas Persson Läs mer
    2017-11-02 Mats L svarar Thomas P
    Tusen tack Thomas för feedback, hoppas ni trivs bra på Dalarö, Daniel hälsar och hälsa Ann ifrån oss //Mats
    Mats L gillar detta
  • Annelie H skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    En förtroendeingivande och talangfull mäklare som till skillnad från många andra mäklare har drivkraft och 'sälj' i sig. Vi fick intrycket av att Mats gjorde sitt yttersta för att göra oss som säljare riktigt nöjda, och från vad jag fick erfara gällde detsamma för köparen.

Skönt att hitta en mäklare som är beredd att ge 100 % i sitt försök att göra mitt livs hittills viktigaste affär till min bästa (istället för att endast se det som ännu en slentrianmässig försäljning...)

Våra varmaste rekommendationer till både Mats personligen och till HusmanHagberg Haninge. Läs mer
Josefina Hultgren
Tove Hörnblad