Mats Lundberg

Mats Lundberg

Mats Lundberg är mäklare på HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Mats Lundberg har varit registrerad mäklare sedan 1988-01. Mats Lundberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-03 och har fått 100 omdömen med ett betyg på 4.9. Mats Lundberg har haft 21 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa människor med deras livs största affär - bostadsaffären

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min erfarenhet som mäklare i över 30 år.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Social, kompetent, erfaren och äkta passionerad vinnare.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Det finns många efter mina 30 år som mäklare, men minns försäljningen av en fantastiskt och ovanlig Kvarn med rinnande Fors intill.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med min familj, spelar golf, reser, åker husbil

Hur ser din drömbostad ut?
Vid havet med egen sjötomt om man nu ska bortse ifrån den drömbostad man redan bor i nu.

Vad vet vi inte om dig?
Under 2020 blir jag Farfar för fösta gången.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 100 Läs vad Mats Lundberg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2021-09-21
    Vi är mycket näjda med Mats som mäklare. Vi har precis köpt våran första bostadsrätt och Mats har fått oss att känna oss trygga hela vägen och han har varit trevlig, tillmötelsegående och proffsig under hela processen.
    Jättefint skrivet Elin, stort tack för det. Så fint erat hus och området kommer bli i Vintertriangeln, jag glädjs med er, allt gott //Mats Mats Lundberg
    2021-09-20
    Engagerag och snabb med återkoppling!
    Tack Steven och toppenbra blir allt med erat fina hus i Vintertriangeln, tack för fint samarbete, allt gott //Mats Mats Lundberg
    2021-09-20
    Hjälpsam, trevlig, duktig.. får svar på alla frågor..
    Stor tack för fint omdöme Berivan. Snart får ni flytta in i ert nya fina hus, allt gott //Mats Mats Lundberg
    2021-09-20
    Trevligt och tillgänglig mäklare, som svarar på frågor som man har.
    Jättetack Kanar för ditt omdöme. Det blir så fint ert hus om området Vintertriangeln. Allt gott //Mats Mats Lundberg
  • 2021-09-16
    Mats har hjälpt och guidat oss genom köpet av ett nyproducerat radhus. Under den långa processen har Mats alltid varit enkel att få tag på och besvarat alla frågor vi haft snabbt och kompetent vilket har gjort att vi känt oss väldigt trygga med processen och vårt köp. Han har vår varmaste rekommendation
    Stort TACK för fint omdöme Har varit jättetrevligt att få vara med er på denna resa och vad superfint huset och området kommer bli. Allt gott //Mats Mats Lundberg
  • 2021-05-12
    Mats är lyhörd, trevlig och väldigt kompetent. Det märks verkkigen att han har många års erfarenhet i branschen. Allt har flutit på utan några konstigheter och vi har blivit tydligt informerade om allt som rört affären. Vi kan absolut rekommendera Mats Lundberg på HusmanHagberg Västerhaninge
    Tack Therese för din fina rekommendation. Det har varit ett nöje för mig att följa er resa till det fantastiska boendet ni köpte, stort lycka till & må gott //Mats Mats Lundberg
  • Göran U
    sålde sitt hus med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    • Kolartorp
    2021-04-29
    Jag har under åren köpt och sålt ett flertal fastigheter genom olika mäklarföretag, men ingen av de tidigare mäklarna har ens varit i närheten av samma seriositet, kunskap och ärlighet som Mats Lundberg både för säljare och köparen del.
    Jag vill absolut rekommendera honom att sälja ert objekt eller att köpa ert framtida boende.
    Stort tack Mats för den fina hjälp som vi fick och Lycka till i framtiden.
    Med Vänliga Hälsningar
    Göran
    Stort TACK Göran för dina fina ord och förtroendet jag fick av dig och Solan att få förmedla erat hus. Du kan när som helst kontakta mig om du behöver hjälp i framtiden. Allt gott //Mats Mats Lundberg
  • 2021-04-09
    Mycket professionellt trevligt bemötande. Fick god tid på oss att tänka igenom vår första bostadsköp. Rekommenderas!
    Stort TACK Kassem för dina fina ord och grattis till ert köp av radhuset, vi hörs snart igen. Allt gott //Mats Mats Lundberg
  • 2021-02-25
    Mycket proffessionell och informativ för alla parter, alla nöjda
    Stort tack för fin rekommendation. Vi håller kontakten med varandra, allt gott //Mats Mats Lundberg
    2021-02-18
    Jag rekommenderar Mata som mäklare.Han är så trevlig , hjälpsam och duktig.