Mats Lundberg
Registrerad mäklare sedan 1988
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2019-04 - 2020-03
FÖR EN TRYGG BOSTADSAFFÄR!

Jag har varit verksam i Haninge kommun som mäklare i 30 år, varav 19 år som ägare och franchisetagare till kontoret i Haninge/Västerhaninge. Jag har därmed en bred erfarenhet och kunskap av alla typer av försäljningar, allt från villor, radhus, bostadsrätter, fritidshus, tomter, sjöställen m.m.

Mestadels arbetar jag med vanliga bostadsförsäljningar och min huvudfokus ligger alltid på att se möjligheter i varje enskild affär för att nå maximalt resultat. Min erfarenhet av olika typer av försäljningar har gett mig den trygghet och säkerhet som krävs för att medla mellan olika parters intressen och finna den bästa lösningen för att driva affären framåt och därmed nå det högsta försäljningspriset.

Välkommen att kontakta mig så lovar jag att ni blir riktigt nöjda i Er bostadsaffär! Läs mer

Läs vad 72 Läs vad Mats Lundberg

• Dan Jonny R skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-04-07

Punktlig, och mycket bra bemötande.
    Var mycket professionella. Läs mer
  • Frida J köpte sitt hus med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-04-06

Köpt vårt första hus via Mats på HusmanHagberg. Mycket trevlig och kunnig och fick oss att känna oss trygga i köpet. Läs mer
  • MATTIAS L skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-03-03

Känner Mats sen många år och har både sålt och köpt med hans hjälp.
    Proffsig och snabb, följer upp allt mycket bra.
    Kan verkligen rekommendera honom.
    Mattias Läs mer
    2020-03-03 Mats L svarar MATTIAS L
    Tack för fina ord Mattias och jag är lika glad över dig som lojal kund, allt gott //Mats
  • Tobias Emanuel S
    Tobias Emanuel S skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-03-02

Jag kan starkt rekommendera Mats om ni går i säljtankar. Jag rekommenderade Mats för min kompis som blev supernöjd! Man märker att Mats har varit med i branschen länge, han är ett riktigt proffs!
    Både jag och mina vänner kommer alltid att välja Husman Hagberg i Haninge! Läs mer
    2020-03-02 Mats L svarar Tobias Emanuel S
    Stort tack för ditt omdöme Tobias och stort tack för att du rekommenderade oss till din vän, du är alltid välkommen till oss på HusmanHagberg, mvh Mats & Daniel
    Tobias Emanuel S, Mats L gillar detta
  • Zerina S köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-02-29

Södra Handen Valla
    Köpt min första bostad. Allt gick smidigt och bra, fick ett jätte trevlig bemötande! Ska jag sälja den i framtiden så kommer jag nog hålla mig med samma mäklare. Läs mer
    2020-03-02 Mats L svarar Zerina S
    Tack Zerina för dem jättefina orden och grattis till köpet av mysiga lägenheten. Tveka inte att kontakta oss om du behöver vilken hjälp som helst. Vi hörs och ses snart. Må gott //Mats & Daniel
    Mats L gillar detta
  • Michael S sålde sitt hus med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-02-25

Norra Jordbro
    Sålt vårat kedjehus. Blev som vanligt professionellt bemött av Mats och Daniel,som varje gång vi har anlitat dom. Hade höga förväntningar på försäljningen och vi blev mer än nöjda av resultatet. Det finns bara en mäklarfirman att anlita enligt min uppfattning//Micke S Läs mer
    2020-02-27 Mats L svarar Michael S
    Tack Micke för dina fina ord, jag och Daniel tackar för förtroendet även denna gång, välkommen tillbaka till er familjemäklare 💫💥🙋‍♂️ //Mats & Daniel
    Mats L gillar detta
  • Veronica S sålde sitt hus med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-02-23

Norra Jordbro
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Mats & Daniel Lundberg. Vi har alltid blivit bra bemötta av Mats. Vi har anlitat han fem gången vid våra försäljningar och det har alltid blivit bättre än vi tänkt oss.
    Vi kan varmt rekommendera Mats & Daniel på Husman Hagberg Läs mer
    2020-02-24 Mats L svarar Veronica S
    Tack Veronica för dem fina orden här på Reco. Det har alltid varit trevligt att få hjälpa er som återkommande kunder. Jag tackar ödmjukast för förtroendet jag får från varje gång. Jag står alltid till er förfogande som mäklare. Tack igen och må gott //Mats & Daniel
  • VAHID M skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-02-21

Bra bemötande av professionella och kompetenta mäklare.
    Alltid vara nöjda med deras insatser.
    Kan varmt rekommendera Mats och gänget! Läs mer
    2020-02-21 Mats L svarar VAHID M
    Stort TACK för dem orden Vahid och vi är så glada att vi fick hjälpa er, lycka till och vi hörs framöver //Mats & Daniel
    Mats L gillar detta
  • Daniel A sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-02-20

Vendelsö
    Vi bytte mäklare av olika anledningar till Mats som med stor proffsighet och ett engagemang utöver det vanliga gjorde ett superjobb!
    Han brinner verkligen för sitt yrke men på ett avslappnat och trovärdigt sätt.

Vi är otroligt nöjda med Mats och Daniel (som varit assisterande och minst lika engagerad) och kan inte tänka oss en annan mäklare! Läs mer
    2020-02-20 Mats L svarar Daniel A
    Stort TACK Daniel och Jessica för dem fina orden, vi är verkligen glada att ni valde oss som mäklare :) Allt gott //Mats & Daniel
  • Josefine Marie S
    Josefine Marie S köpte sitt hus med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-01-22

Vega
    Köpte ett radhus. Mats är trevlig, tydlig, svarar snabbt på meddelanden/telefonsamtal 😊 mycket nöjd! Läs mer
    2020-01-24 Mats L svarar Josefine Marie S
    Tusen och åter tusen tack 🙏 för dem fina orden, det värmer och är så glad att jag fick hjälpa er, må gott //Mats

Senaste försäljningarna

Valfiskens gata