Mats Lundberg
Registrerad mäklare sedan 1988-01-20
Aktiv på Reco.se sedan 2012-03-13
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa människor med deras livs största affär - bostadsaffären

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min erfarenhet som mäklare i över 30 år.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Social, kompetent, erfaren och äkta passionerad vinnare.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Det finns många efter mina 30 år som mäklare, men minns försäljningen av en fantastiskt och ovanlig Kvarn med rinnande Fors intill.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med min familj, spelar golf, reser, åker husbil

Hur ser din drömbostad ut?
Vid havet med egen sjötomt om man nu ska bortse ifrån den drömbostad man redan bor i nu.

Vad vet vi inte om dig?
Under 2020 blir jag Farfar för fösta gången. Läs mer

Läs vad 77 Läs vad Mats Lundberg

• Mahmoud R köpte sitt hus med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-07-04

Södra Brandbergen
    Hej,
    Mats är proffs och har väldigt mycket erfarenhet och information.
    Plus att han är ambitiös och snäll. Läs mer
    2020-07-13 Mats L svarar Mahmoud R
    Stort TACK för ditt fina svar och tack själv för en trevlig affär med erat radhusköp, må gott //Mats
    Mats L gillar detta
  • Ivan B köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-05-25

5:a
    Centrala Handen
    Trevligt bemött
    Hjälpsam och tydlig! Läs mer
    2020-05-25 Mats L svarar Ivan B
    Tack för fina ord och stort grattis till erat bostadsköp, allt gott //Mats & Daniel
    Mats L gillar detta
  • Peter S sålde sitt hus med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-05-25

Västerhaninge Ribby
    Sålt objekt: Villa

Professionellt bemötande till både säljare och köpare som möjliggjorde en smidig övergång. Läs mer
    2020-05-25 Mats L svarar Peter S
    Tack för fin rekommendation och tack för erat förtroende att sälja huset, allt gott tilll er //Mats & Daniel
    Mats L gillar detta
  • Ghousuddin M köpte sitt hus med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-05-20

Västerhaninge Ribby
    Jag har köpt en Villa och jag är väldigt nöjd med hela hantering av hus köp. Det som jag tycker mest är Flexible, lätt att prata, tydligt återkoppling.
    Bra jobbat Mats! Läs mer
    2020-05-21 Mats L svarar Ghousuddin M
    Stort TACK för din fina rekommendation och jättegrattis till ert underbara husköp, må gott //Mats & Daniel
  • ERIC B skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-04-13

Köpte min första lägenhet via Mats. Han var trevlig, proffsig och väldigt tydlig så att man verkligen förstod allt under hela processen. Rekommenderas! Läs mer
    2020-04-15 Mats L svarar ERIC B
    Tack Eric för ditt omdömme och lycka till nu med din första fina lägenhet. Behöver du hjälp i framtiden vet du var jag finns, välkommen och allt gott //Mats
    Mats L gillar detta
  • Dan Jonny R skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-04-07

Punktlig, och mycket bra bemötande.
    Var mycket professionella. Läs mer
    2020-04-15 Mats L svarar Dan Jonny R
    Tack Dan för dem fina orden och vilket jättefint hus du har, vi håller kontakten, allt gott //Mats & Daniel
    Mats L gillar detta
  • Frida J köpte sitt hus med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-04-06

Köpt vårt första hus via Mats på HusmanHagberg. Mycket trevlig och kunnig och fick oss att känna oss trygga i köpet. Läs mer
    2020-04-15 Mats L svarar Frida J
    Tack Frida för ditt fina omdömme och stort grattis till erat köp av det superfina huset, lycka till med er lägenhetsförsäljning nu, allt gott //Mats & Daniel
    Mats L gillar detta
  • MATTIAS L skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-03-03

Känner Mats sen många år och har både sålt och köpt med hans hjälp.
    Proffsig och snabb, följer upp allt mycket bra.
    Kan verkligen rekommendera honom.
    Mattias Läs mer
    2020-03-03 Mats L svarar MATTIAS L
    Tack för fina ord Mattias och jag är lika glad över dig som lojal kund, allt gott //Mats
  • Tobias Emanuel S
    Tobias Emanuel S skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-03-02

Jag kan starkt rekommendera Mats om ni går i säljtankar. Jag rekommenderade Mats för min kompis som blev supernöjd! Man märker att Mats har varit med i branschen länge, han är ett riktigt proffs!
    Både jag och mina vänner kommer alltid att välja Husman Hagberg i Haninge! Läs mer
    2020-03-02 Mats L svarar Tobias Emanuel S
    Stort tack för ditt omdöme Tobias och stort tack för att du rekommenderade oss till din vän, du är alltid välkommen till oss på HusmanHagberg, mvh Mats & Daniel
    Tobias Emanuel S, Mats L gillar detta
  • Zerina S köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-02-29

2:a
    Södra Handen Valla
    Köpt min första bostad. Allt gick smidigt och bra, fick ett jätte trevlig bemötande! Ska jag sälja den i framtiden så kommer jag nog hålla mig med samma mäklare. Läs mer
    2020-03-02 Mats L svarar Zerina S
    Tack Zerina för dem jättefina orden och grattis till köpet av mysiga lägenheten. Tveka inte att kontakta oss om du behöver vilken hjälp som helst. Vi hörs och ses snart. Må gott //Mats & Daniel

Senaste försäljningarna

Norrby kärrväg