Mats Lundberg
Registrerad mäklare sedan 1988
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2018-07 - 2019-06
FÖR EN TRYGG BOSTADSAFFÄR!

Jag har varit verksam i Haninge kommun som mäklare i 30 år, varav 19 år som ägare och franchisetagare till kontoret i Haninge/Västerhaninge. Jag har därmed en bred erfarenhet och kunskap av alla typer av försäljningar, allt från villor, radhus, bostadsrätter, fritidshus, tomter, sjöställen m.m.

Mestadels arbetar jag med vanliga bostadsförsäljningar och min huvudfokus ligger alltid på att se möjligheter i varje enskild affär för att nå maximalt resultat. Min erfarenhet av olika typer av försäljningar har gett mig den trygghet och säkerhet som krävs för att medla mellan olika parters intressen och finna den bästa lösningen för att driva affären framåt och därmed nå det högsta försäljningspriset.

Välkommen att kontakta mig så lovar jag att ni blir riktigt nöjda i Er bostadsaffär! Läs mer

Läs vad 43 Läs vad Mats Lundberg

• CATHARINA G skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-06-08

Mycket proffsigt bemötande och exemplarisk service. Rekommenderar varmt Mats Lundberg. Läs mer
    2019-06-09 Mats L svarar CATHARINA G
    Stort TACK för rekommendationen och vi är jätteglada för mamma Bibbis skull. Må gott //Mats & Martin
    Mats L gillar detta
  • Marcus U köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-05-20

Västerhaninge Ribby Ängar
    Köpte en 3:a med hjälp av Mats, allt gick väldigt smidigt och kommunikationen var väldigt tydlig.

Jag förväntade mig att det skulle bli svårigheter men Mats lyckades göra en snabb affär som gynnade båda parterna. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-05-23 Mats L svarar Marcus U
    Stort TACK Marcus för din fina kommentar och all lycka med ditt köp av den fina lägenheten //Mats
    Mats L gillar detta
  • Gösta E sålde sitt hus med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-05-20

Vi har sålt ett hus. Mats Lundberg har på ett föredömligt sätt hjälpt oss. Med tips och råd. Vi är mycket nöjda.

MVH Maj-Britt o Gösta Läs mer
    2019-05-23 Mats L svarar Gösta E
    Tack själva Gösta och MajBritt för Erat förtroende att sälja huset och grattis till Erat nya köp, allt gott //Mats & Martin
  • MONIKA R skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-04-05

Rekommenderar varmt Mats Lundberg på HusmanHagberg !
    Väldigt god service, med bra och snabb återkoppling. Trevlig personal.
    Mäklarna på HusmanHagberg är proffsiga, och har verkligen varit snabba och gjort allt de kunnat för att göra affären så smidig som möjligt! Läs mer
    2019-04-06 Mats L svarar MONIKA R
    Stort tack Monika och självklart hjälper jag er som våra kunder, allt gott //Mats
  • ERIKA R
    ERIKA R skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-03-18

Otroligt professionell och trevlig! Jag är väldigt nöjd med mitt bostadsköp.
    Kan varmt rekommendera Mats Lundberg. Läs mer
    2019-03-18 Mats L svarar ERIKA R
    Tusen TACK Erika för din fina kommentar och jag är ännu gladare över att fått hjälpt dig med nytt boende, allt gott //Mats
  • John-John S
    John-John S skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-03-08

För 4 år sedan köpte vi vår lägenhet av Mats Lundberg. Vi var super nöjda. När det blev dags för att sälja den lägenheten var det självklart för oss och anlita Mats.
    Hela processen gick väldigt snabbt och smidigt. Han var även en stöttepelare i vårt köpt av ny bostad.
    En mäklare att lita på.
    Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2019-03-08 Mats L svarar John-John S
    Tack själv John-John för dina fina ord och att jag fått hjälpa dig och Josefin med både bostadsköp och försäljning. Otroligt tacksam för ert lojalitet. Hälsa lilla frans och snart nytillskottet, må gott //Mats & Izabelle
  • Josefin N
    Josefin N sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-03-07

Vendelsömalm Mårtensberg
    Mats är pålitlig och hjälpsam både vid köp- och sälj av boende. Nu senast hjälpte han oss sälja vår lägenhet snabbt och till bra pris. Vi är supernöjda och vill gärna anlita Mats & Husman Hagberg i framtiden. Läs mer
    2019-03-07 Mats L svarar Josefin N
    Tusen TACK Josefin för din fina kommentar och jag är ännu gladare över att få hjälpa er med försäljning och köp, allt gott //Mats
    Mats L gillar detta
  • Orkan T köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-03-07

Vendelsömalm Mårtensberg
    Riktigt proffsigt och glatt bemötande! Rekomenderar HusmanHagberg då ni kommer känna er trygga med att allt kommer att skötas snygt och enkelt =) Läs mer
    2019-03-07 Mats L svarar Orkan T
    Tack Orkan för din positiva rekommendation, kommentar och tack själv för trevligt samarbete med köpet av lägenheten hälsar Mats & Izabelle.
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-02-08

Mats var snäll och hjälpte oss att fylla i blankett K6 när vår mäklare Josefina var mammaledig, vi är glada och nöjda :) Läs mer
    2019-02-08 Mats L svarar Camilla W
    Tack Camilla, det var så lite så, vi hjälper alltid till i alla lägen, återkom när som helst om du behöver någon mer hjälp, må gott //Mats
    Mats L gillar detta
  • Cecilia K skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-01-23

Som köpare kände vi oss helt trygga under hela processen, från första visning till signering av köpekontrakt.
    Mats är proffsig, trevlig och kunnig och det märks att han har en gedigen erfarenhet som mäklare. Läs mer
    2019-01-23 Mats L svarar Cecilia K
    Hej Cecilia, stort tack för din fina rekommendation och stort lycka till som köpare av det fina huset, må gott //Mats

Senaste försäljningarna

Västra Strandvägen