Läs vad 82 Läs vad Mats Lundberg

• 2020-11-22
    Sålt en bostadsrätt på Parkvägen i Handen.Tyvärr så var försäljningen under rådande pandemi i våras så det gick väldigt trögt,men den gick iväg till slut och vi är nöjda trots allt.
    Tycker att mäklaren har gjort sitt jobb till fullo med tanke på den rådande situationen
    Asta P
    • 3:a
    • 78.0 m²
    • Centrala Handen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Stort tack för förtroendet vi fick och utmaningen mitt i Covid-19 pandemin att sälja lägenheten. Tack för rekommendationen hälsar vi Mats & Daniel på HusmanHagberg.

• 2020-07-04
    Hej,
    Mats är proffs och har väldigt mycket erfarenhet och information.
    Plus att han är ambitiös och snäll.
    Mahmoud R
    • 133.0 m²
    • Södra Brandbergen
    köpte sitt hus med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Stort TACK för ditt fina svar och tack själv för en trevlig affär med erat radhusköp, må gott //Mats

• 2020-05-25
    Trevligt bemött
    Hjälpsam och tydlig!
    Ivan B
    • 5:a
    • 116.5 m²
    • Centrala Handen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tack för fina ord och stort grattis till erat bostadsköp, allt gott //Mats & Daniel

• 2020-05-25
    Sålt objekt: Villa

Professionellt bemötande till både säljare och köpare som möjliggjorde en smidig övergång.
    Peter S
    • 167.0 m²
    • Västerhaninge Ribby
    sålde sitt hus med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    Tack för fin rekommendation och tack för erat förtroende att sälja huset, allt gott tilll er //Mats & Daniel

• 2020-05-20
    Jag har köpt en Villa och jag är väldigt nöjd med hela hantering av hus köp. Det som jag tycker mest är Flexible, lätt att prata, tydligt återkoppling.
    Bra jobbat Mats!
    Ghousuddin M
    • 167.0 m²
    • Västerhaninge Ribby
    Stort TACK för din fina rekommendation och jättegrattis till ert underbara husköp, må gott //Mats & Daniel

• 2020-04-13
    Köpte min första lägenhet via Mats. Han var trevlig, proffsig och väldigt tydlig så att man verkligen förstod allt under hela processen. Rekommenderas!
    Tack Eric för ditt omdömme och lycka till nu med din första fina lägenhet. Behöver du hjälp i framtiden vet du var jag finns, välkommen och allt gott //Mats

• 2020-04-07
    Punktlig, och mycket bra bemötande.
    Var mycket professionella.
    Tack Dan för dem fina orden och vilket jättefint hus du har, vi håller kontakten, allt gott //Mats & Daniel

• 2020-04-06
    Köpt vårt första hus via Mats på HusmanHagberg. Mycket trevlig och kunnig och fick oss att känna oss trygga i köpet.
    Frida J
    • 108.0 m²
    Tack Frida för ditt fina omdömme och stort grattis till erat köp av det superfina huset, lycka till med er lägenhetsförsäljning nu, allt gott //Mats & Daniel

• 2020-03-03
    Känner Mats sen många år och har både sålt och köpt med hans hjälp.
    Proffsig och snabb, följer upp allt mycket bra.
    Kan verkligen rekommendera honom.
    Mattias
    Tack för fina ord Mattias och jag är lika glad över dig som lojal kund, allt gott //Mats

• 2020-03-02
    Jag kan starkt rekommendera Mats om ni går i säljtankar. Jag rekommenderade Mats för min kompis som blev supernöjd! Man märker att Mats har varit med i branschen länge, han är ett riktigt proffs!
    Både jag och mina vänner kommer alltid att välja Husman Hagberg i Haninge!
    Stort tack för ditt omdöme Tobias och stort tack för att du rekommenderade oss till din vän, du är alltid välkommen till oss på HusmanHagberg, mvh Mats & Daniel

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte