Mats Lundberg

Mats Lundberg

Mats Lundberg är mäklare på HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

Mats Lundberg har varit registrerad mäklare sedan 1988-01. Mats Lundberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-03 och har fått 140 omdömen med ett betyg på 4.9. Mats Lundberg har haft 137 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa människor med deras livs största affär - bostadsaffären

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min erfarenhet som mäklare i över 30 år.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Social, kompetent, erfaren och äkta passionerad vinnare.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Det finns många efter mina 30 år som mäklare, men minns försäljningen av en fantastiskt och ovanlig Kvarn med rinnande Fors intill.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med min familj, spelar golf, reser, åker husbil

Hur ser din drömbostad ut?
Vid havet med egen sjötomt om man nu ska bortse ifrån den drömbostad man redan bor i nu.

Vad vet vi inte om dig?
Under 2020 blir jag Farfar för fösta gången.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 140 Läs vad Mats Lundberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2022-09-26 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare som alltid är tillgänglig och positiv. Det blev en lyckad försäljning, trots tuffa tider, som absolut levde upp till våra förväntningar.
  • Maria H
    2022-09-12 Verifierad kund
    Jag tog kontakt med Mats. Han har skött min försäljning av lägenheten på ett exemplariskt sätt. Han är supertrevlig och positiv person som på ett fint sätt visat fördelarna med min lägenhet. Jag är tacksam att han tog sig an min försäljning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge
    2022-08-28 Verifierad kund
    Otroligt proffsig,serviceinriktad,vänlig,kunnig mäklare !Är hur nöjd som helst med mitt köp av Mats,kunde inte varit bättre ./ Irene
  • 2022-07-15 Spontant omdöme
    Såld på första visning i tuffa tider!

Supernöjd och kommer vända mig hit varje gång i framtiden.
    Tack för fint samarbete och tack för fint omdöme. Kul att det lönade sig att byta mäklare till mig, vi ses snart. Allt gott //Mats Mats Lundberg
    2022-07-15 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Kunnig.
    Serviceminded.
    Tydlig.
    Bra samarbete.
    Enkel.
    Levde upp till förväntningarna.
    Tack Odia för dem fina orden. Det har varit ett nöja att fått hjälpa dig, vi håller kontakten. Allt gott //Mats Mats Lundberg
    2022-07-02 Verifierad kund
    Bara bra och positivt bemötande .
    Alltid anträffbar.och återkopplar inom kort .
    Mycket kunnig inom sitt område och förklarar förståligt .
    Tusen TACK Anders för dem fina orden, det har varit ett nöje att få hjälpa er med bostadsaffären. Vi håller kontakten. Allt gott //Mats Mats Lundberg
  • Muharema H
    2022-07-02 Verifierad kund
    Proffsig och väldigt trevlig.
    Tack för fint omdöme, uppskattas. Jag är så glad för din skull och ditt fina köp. Ses snart. Allt gott//Mats Mats Lundberg
    2022-06-30 Verifierad kund
    Mats has been very kind, and helpful in the entire process of buying a new production apartment in Vega. He has answered all questions patiently, and provided good guidance along the way.
    Thank you, Mats.
    Thank you so much for the kind words and judgment. It has been a pleasure to help you with the purchase of your new nice apartment in Vega. See you soon when we move in. All good // Mats Mats Lundberg
    2022-06-30 Verifierad kund
    Jag blev superbra bemött i köp av min första lägenhet. Mats har varit tydlig och rak i sin kommunikation och kunnat svara på frågor och funderingar när de kommit upp. Jag är supernöjd med att Mats varit min mäklare och kan varmt rekommendera honom till andra.
    Tack Emma för ditt fina omdöme om mig. Jag så glad för din skull med köpet av din superfina nya lägenhet i Vega. Vi ses då du ska få flytta in. Allt gott //Mats Mats Lundberg
    2022-06-30 Verifierad kund
    Vi har blivit bra bemötta av Mats, han har varit hjälpsam och svarat på alla frågor vi haft samt hållit oss uppdaterade kring processerna runt köpet av vår bostad. Vi hade inga direkta förväntningar på vår mäklare då det är första gången vi går igenom ett lägenhetsköp men vi är väldigt nöjda med Mats som vår mäklare.