Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan SkandiaMäklarna SkandiaMäklarna Vasastan

SkandiaMäklarna Vasastan

Norrtullsgatan 3, 113 29 Stockholm — Visa karta

Vi har varit verksamma i Vasastan sedan 1992. Vår ambition är att vara den ledande kvalitetsmäklaren. Vi arbetar hårt för att du ska känna full trygghet genom hela din bostadsaffär och att vi genom vår lokalkännedom, kompetens och erfarenhet ska ge dig en mäklartjänst med god kvalitet.

Fråga oss gärna om vår säljargaranti och unika arbetsmetod. Vi har samarbetspartners, som noga är utvalda, inom bank/finans, försäkring, städ, flytt m.m.

Vill du veta mer om hur vi arbetar kommer vi gärna hem till dig för en diskussion kring ditt boende även om du inte ska sälja just nu.

Läs vad 249 kunder tycker om SkandiaMäklarna Vasastan

• Klara V
    Klara V skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Hon bemötte oss mer en väl och skötte allt väldigt snyggt och smidigt!
  • Jeanette J
    Jeanette J skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Min erfarenhet som kund, av Joakim Andersson är följande: Jag tycker att Joakim Andersson är en mycket professionell, kunnig, påläst, välinformerad och kompetent mäklare.
    Joakim Andersson är dessutom väldigt trevlig, cool, väldigt lugn och sympatisk. För mig den bästa tänkbara mäklaren. Jag ger betyget 5+ (där fem är högsta betyg alltså)
    vänliga hälsningar
    Jeanette Jansson Gellerfelt
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Trevligt informativt och kunnigt möte, därefter återkoppling på ett proffsigt sätt
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim kämpade hårt för att nå resultat, precis som vi hoppades och efterfrågade! Att han därtill hade utmärkt fotograf och kanaler för marknadsföring gör att vi varmt rekommenderar honom till andra.
  • Julia G
    Julia G skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag är mycket nöjd med Joakim och kan varmt rekommendera honom! Han är trevlig, ärlig, otroligt professionell och förtroendeingivande och har ett öga för detaljer. Han var alltid snabb på att återkoppla och det var lätt att komma i kontakt med honom. Jag fick även många bra tips av honom och det blev en superlyckad affär!
  • Ulrika T
    Ulrika T skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jättenöjd, trevlig och ärlig i hela processen upplevde inte att han bara såg pengar utan faktiskt tänkte på säljaren och köparen.
  • Marcus G
    Marcus G skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Saklig och professionell, vänlig och tillmötesgående. Effektiv utan att vara påträngande.
  • Josefin E
    Josefin E skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim är extremt professionell och kundorienterad och jag kände mig under hela processen väldigt trygg. Han besitter gedigen erfarenhet och kunskap om branschen vilket bygger på förtroendet till honom som mäklare. Förutom detta var det alltid väldigt enkelt att komma i kontakt med Joakim i olika typer av frågor vilket såklart är väldigt uppskattat.
  • Camilla
    Camilla skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Tyvärr inget gott att säga om Cecilia. Hon fuskade med budgivningen, ljög om väsentlig information angående köpet, skyllde ifrån sig och argumenterade om hur kapabel hon är som mäklare efter att hon brytit vårat förtroende för en ärlig och god affär, och fabrikerat historier om att vi skapat problem för henne och hennes säljare för att maskera hennes oproffsiga beteende. Hon verkar inte bry sig om att vara noggrann när det gäller detaljer (vilket också är förtroendeskakande), och har svårt att svara ordentligt på frågor, emails och sms. Det känns som om hon är trött pa sitt jobb och bryr sig inte mycket om köpare, möjligen enbart säljare. Hon är just en sådan mäklare man ligger vaken om natten över med stor oro att man håller på att bli lurad (trots hennes konstanta påpekande om hur mycket erfarenhet och juridisk vetskap hon har - i praktiken finns inte någon effekt av det). Efter kolossal stress i över två veckor var vi tvugna att ogilitigförklara avtalet med säljaren p.g.a. Cecilia's fusk, vilseledande och utnyttjande i våran förhandlingsprocess. Riktigt tråkig och dyr erfarenhet som jag hoppas andra slipper genom att jag delar med mig av vad som hänt, vilket jag helst skulle vilja undvika (noll tillfredsställelse i att skriva det här, skulle föredragit ett bra och ärligt köp obeskrivligt mer). Men om vi inte säger till så att alla hör när situationer som den här uppstår, kommer de att upprepas.
  • Celine F
    Celine F skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Väldigt tillgänglig, både för mig och spekulanter. Ärlig och tillmötesgående.
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Väldigt serviceinriktad från första kontakten, det är skönt när mäklaren har koll på allt och van att sälja i området. Det blev en väldigt lyckad affär för oss så vi är väldigt nöjda med Joakim!
  • Robert J
    Robert J skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim är en väldigt professionell mäklare med god marknadskännedom och en hög grad av service. Han är helt klart en av de absolut bästa mäklarna jag träffat.
  • Emil E
    Emil E skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Professionellt genomförande genom hela processen och flera väl gentänkta stratetiska beslut från Isabelle gav oss en försäljning vi var väldigt nöjda med på en övrigt väldigt svag marknad.
  • Katarina  K
    Katarina K skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Oj, Joakim är verkligen otroligt duktig. Han är noggrann, målmedveten, trevlig, social och enormt serviceminded, bra mot både köpare och säljare! Rekommenderas å det varmaste!!!
  • Razvan M
    Razvan M skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket bra mäklare, han levererar höga priser och är mycket kunnig. Kunderna gillar honom.
  • Carl B
    Carl B skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Ambitös och engagerad! Rekommenderas varmt.
    2017-09-07 Josefin S svarar Carl B
    Tack Carl, det var väldigt roligt att få vara behjälplig med din försäljning!
  • Per-Arne S
    Per-Arne S skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket trevligt bemötande och god rådgivning inför och under försäljning. Cecilia motsvarade fullt ut våra förväntningar och visade stort engagemang.
    Vi är mycket nöjda med samarbetet och utfallet av affären.
  • Sara J
    Sara J skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Cecilia är erfaren och kompetent mäklare. Hon var lite svårtillgänglig, dessutom var hennes telefon halvtrasig, vilket är ett problem när telefonen nästan är mäklarens främsta arbetsredskap. Jämfört nyklara mäklare känns hon inte lika hungrig men för oss är erfarenhet betydligt viktigare och den hetsiga stilen många mäklare har är rätt besvärande. Vi fick lite juridiska beskymmer där Cecilia var ganska hjälpsam. Om man måste anlita en mäklare, vilket jag avråder ifrån eftersom det är väldigt jobbigt att sälja sin bostad, kan jag rekommendera Cecilia. Förhandla bort ensam försäljningsrätt och undvik Notar Vasastan.
  • Tugba Ö
    Tugba Ö skrev om Håkan Lindén en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Håkan är mycket professionell och kan marknaden.
    Vi var väldigt nöjda med hans tips och all hjälp!
    Han återkopplar alltid och vi var mycket trygga med hans kunskap.
    Jag rekommenderar varmt!
  • Per-Viking L
    Per-Viking L skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket noggrann och tydlig vilket uppskattas
    2017-09-07 Josefin S svarar Per-Viking L
    Tack Per-Viking! Hoppas ni kommer trivas bra i nya boendet.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag sökte själv upp Skandiamäklarna på rekommendation och hade vissa förväntningarna.
    Josefin Skelander har under allt förberedelsearbete och alla kontakttillfällen varit mycket lyhörd, kunnig och tillmötesgående. Jag är nöjd över hur försäljning och avtalstecknande sköttes - även allt material. Försäljningen är ännu inte helt avslutad men jag har fullt förtroende för hur Josefin kommer att hantera detta.
    Josefin S gillar detta
  • Ingrid U
    Ingrid U skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Josefin Skelander blev mitt val i konkurrens med två andra intervjuade mäklare. Dels för att jag uppfattade henne som lyssnande, dvs en som skulle lyssna på kunden till lägenheten, och även mig. Dels för att jag uppfattade Skandiamäklarnas process som fullödig och korrekt.
    Hon uppfyllde min förväntan.
    Josefin S gillar detta
  • Erik N
    Erik N skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Hade Joakim som mäklare när jag köpte lägenhet. Han var trevlig, kompetent och "service minded".
  • Gabriella O
    Gabriella O skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Överlag en bra mäklare som går att lita på. Lättillgänglig, trevlig, lugn och lyhörd.

Anledningen till att det inte blir en femma är för att han precis som de flesta andra, har lite att förbättra och jobba på men det kommer med erfarenheten.
  • Veronika K
    Veronika K skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Helt klart en toppenmäklare. Mycket god kundkontakt hela vägen från start till kontraktsskrivning. Kan verkligen rekommendera honom!
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Bra bemötande
    Bra återkoppling
    Proffesionell
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag är väldigt nöjd med Isabella.
  • Olle R
    Olle R skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Isabelle är mycket förtroendegivande, professionell, och duktig. Allt görs korrekt och metodiskt, både för säljaren och köparen. Vi träffade Isabelle första gången i egenskap av köpare, och anlitade henne kort därefter i egenskap av säljare pga det proffsiga intryck hon gav vilket skänker trygghet åt båda parter. Isabelle är en mycket duktig mäklare på alla sätt. Jag ger henne mina varmaste rekommendationer.
  • Hans S
    Hans S skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim har hjälp oss med flera bostadsaffärer genom åren och han överträffar förväntningarna gång på gång. Oerhört professionell och tydlig vilket skapar en trygghet för såväl säljare som köpare.
  • Oscar F
    Oscar F skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Som kund kände jag mig mycket säker på att Joakim skulle sköta försäljningen på ett bra sätt. Vi fick bra och relevanta tips inför försäljningen, uppföljningen efter visningarna uppskattades och budgivningen sköttes mycket proffsigt, något som köparna även kommenterade.
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi är mycket nöjda med att vi valde Josefin som mäklare efter att ha träffat ett antal olika! Från första möte till försäljning samt efteråt har Josefin varit engagerad, bistått med allehanda råd och varit lätt att kommunicera med vilket gjort vår bostadsförsäljning fantastiskt smidig. Rekommenderas varmt!
  • Peter S
    Peter S skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Trevligt bemötande. Isabelle är en driven och energisk person och mäklare. Vi fick bra info och uppföljning under själva säljprocessen. Hon verkar ha bra känsla för en hantering av en situation med många budgivare.
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Isabelle har uppträtt mycket trevligt och proffsigt och jag är mycket nöjd med hennes arbete!
  • Mose H
    Mose H skrev om Håkan Lindén en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Håkan är extremt proffsig i sitt arbete och agerarar alltid med fulltransparans, ärlighet och högt tempo.
  • Christian B
    Christian B skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Kan varmt rekommendera Isabelle. Proffsig, duktig och pålitlig mäklare.
  • Ann L
    Ann L skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Isabelle har varit mycket engagerad och professionell under hela processen med att sälja min lägenhet. Hon har funnits tillgänglig för frågor och återkoppling. Är mycket nöjd med hennes bemötande, korrekta hantering och - inte minst - slutpriset på min lägenhet.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Kunde inte ha varit nöjdare 👍👍
  • Johan Ö
    Johan Ö skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Grymt kompetent mäklare. Seriös och noggrann, snabb och trevlig.
  • Jakob F
    Jakob F skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Seriös, social, snabb, superproffsig
  • Bo S
    Bo S skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Intensivt uppvaknande möte... Lite mycket i början men sedan lugnade det ner sig och gav ett mycket välordnat och bra intryck.
  • Andreas
    Andreas skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Väldigt trevlig och social på visningen, tog sig tid och förklarade siffror i årsredovisningen som jag inte fattar något av. Sen var hon alltid glad och trevlig i telefon.Jag förlorade budgivningen men skriver här ändå för att jag fick så bra intryck av Cecilia och det får jag sällan av mäklare. hon förtjänar att uppmärksamas för det.
  • Emily F
    Emily F skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Positiv, pålitlig och energifylld mäklare som levde upp till alla mina förväntningar.
  • Oscar A
    Oscar A skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Josefin var enormt behjälplig, påläst, engagerad och trevlig att ha och göra med genom hela affären.
  • Gunnar L
    Gunnar L skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    En mycket kompetent, lugn och gtrugg person som gjorde ett mycket bra jobb.
  • Nicklas  H
    Nicklas H skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim är en fruktansvärt bra mäklare som lyckats fullända samtliga krav och önskemål. Från dag ett så har både bemötandet och services varit utomordentligt bra. Jag kommer vid framtida försäljningar alltid vända mig till Joakim som ett starkt förstaval, och vidare ge rekommendationer till nära och kära som ska sälja sina lägenheter. / Nicklas Hansson
  • Catharina B
    Catharina B skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    En korrekt och påläst mäklare som inte stressar.
    Det tycker vi är mycket bra och trevligt.
  • Baltzar E
    Baltzar E skrev om SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim Andersson var min mäklare under försäljning av min 1.5a på Gärdet under våren. Jag ger honom mina allra varmaste rekommendationer. Han gav värdefulla råd och var tillgänglig så fort jag behövde honom, hjälpte till med stylingbolaget jag hyrde in och skötte visning och budgivning otroligt proffsigt.
  • Hampus E
    Hampus E skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Bra och enkel att jobba med, snabb på att svara på frågor med bra råd under processen.

Det bästa var att jag fick mer än vad jag förväntade mig vid försäljningen vilket helt klart väger tyngst.
  • Christian E
    Christian E skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Toppenmäklare som jobbar mot högt uppsatta mål. Är tillgänglig under hela processen och kommer med värdefulla tips och råd.
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi är mycket nöjda med Joakim som vår mäklare då han var professionell, delaktig och tillgänglig genom hela processen. Joakim känns pålitlig, snabbtänkt och intresserad. Vi fick dessutom många goda råd i svåra beslut vilket uppskattades. Med andra ord är han en mäklaren som vi gärna rekommenderar!

Norrtullsgatan 3, 113 29 Stockholm