Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan SkandiaMäklarna SkandiaMäklarna Vasastan
Rekommenderat företag 2016 - SkandiaMäklarna Vasastan
Rekommenderat företag 2015 - SkandiaMäklarna Vasastan

SkandiaMäklarna Vasastan

Norrtullsgatan 3, 113 29 Stockholm — Visa karta

Vi har varit verksamma i Vasastan sedan 1992. Vår ambition är att vara den ledande kvalitetsmäklaren. Vi arbetar hårt för att du ska känna full trygghet genom hela din bostadsaffär och att vi genom vår lokalkännedom, kompetens och erfarenhet ska ge dig en mäklartjänst med god kvalitet.

Fråga oss gärna om vår säljargaranti och unika arbetsmetod. Vi har samarbetspartners, som noga är utvalda, inom bank/finans, försäkring, städ, flytt m.m.

Vill du veta mer om hur vi arbetar kommer vi gärna hem till dig för en diskussion kring ditt boende även om du inte ska sälja just nu.

Läs vad 185 kunder tycker om SkandiaMäklarna Vasastan

• Astrid H
    Astrid H skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket erfaren och effektiv. Kan varmt rekommendera Cecilia.
  • Tommy C
    Tommy C skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    oerhört proffsig och noggrann. Kände mig trygg genom hela affären, skönt med en erfaren mäklare.
  • Cribbe L
    Cribbe L skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket trevligt bemötande! Professionell och erfaren!
  • elin j
    elin j skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Serviceinriktad och bra på att återkoppla. Jag fick bra guidning genom försäljningsprocessen och även bra tips inför fotograferingen hur jag på bästa sätt skulle "fixa till" lägenheten. Jag uppskattade att Cecilia extravisade lägenheten då det bidrog till en ny budgivare i budgivningen.
  • Maria J
    Maria J skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Engagerad och proffsig! Fick hjälp med saker som vanligtvis kanske ligger utanför en mäklares uppgifter och lägenheten sålde bra! Mer än nöjd!
  • Anna L
    Anna L skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi har både köpt och sålt med Cecilia som mäklare och kan inte säga annat än att vi är nöjda med hennes engagemang och service. Cecilia gör allt för att både köpare och säljare ska känna sig nöjda, hon är otroligt engagerad, men också rak på sak och gör det lilla extra för just Er.
  • Pegha J
    Pegha J skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Professionell och trevligt bemötande.
  • Jörgen L
    Jörgen L skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    I en svår situation fick jag och min fru ett mycket gott bemötande och ett proffsigt handhavande då vi skulle sälja en bostadsrätt i innerstaden. Styling, annonsering med fotografering, visning och försäljning med budgivning genomfördes snabbt och effektivt. Vi kunde inte haft en bättre mäklare. Vi skulle vid behov utan tvekan återkomma till henne igen.
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Hej
    Celia var en fantastiskt duktig mäklare!
    Ingav stort förtroende, skarp och ytterst
    professionell och kunnig.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag valde, efter rekommendation, att anlita Isabelle Badéa som mäklare till min lägenhetsförsäljning och jag är mer än nöjd. Isabelle agerade professionellt, tydligt och korrekt under hela processen. Hon sålde min lägenhet till ett rekordpris, högst i föreningen! Hon var noggrann med allt från vårt första möte till det att affären var genomförd. Isabelle meddelade alltid vilka tider hon inte hade möjlighet att svara på, t ex om hon hade någon visning inplanerad eller ett möte. Det gjorde att jag hela tiden hade koll och kände trygghet. Jag är imponerad över Isabelles förmåga att hantera många försäljningar på samma gång och att samtidigt fortsätta vara så lugn, korrekt med full koll på allt. Ett stort plus och tydligt bevis på att hon kan hantera budgivningar där många är inblandade. Isabelle är strukturerad och saklig.

Jag rekommenderar Isabelle Badéa varmt till alla som ska sälja i Vasastan/Östermalm där hon är verksam.

Mvh,
    Mikael Svensson
  • Karin L
    Karin L skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket proffsig rakt igenom och hade mycket energi och glädje. Svarade alltid i telefon till och med när jag råkade ringa fel vid 22-tiden en torsdag.
  • Karin W
    Karin W skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    En seriös och kunnig mäklare som under min försäljning var otroligt flexibel med tider och fanns alltid anträffbar – hon svarade på telefon även när det var helg och kväll. Över förväntan, fick dessutom bättre betalt än vad jag hade förväntat mig. Jag kommer att rekommendera Isabelle till alla jag känner!
  • christopher l
    christopher l skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Otroligt stor skillnad på mäklare och mäklare! Jag valde Cecilia på rekommendation och är supernöjd. Hon har ett grymt engagemang och hjälpte till att styla min lägenhet med sina egna grejer hon lånade ut. Glad och hjärtlig. Rekommenderas starkt.
  • Anna L
    Anna L skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Isabelle är engagerad, seriös och snabb på återkoppling. Hon fick en att känna sig trygg och man visste vad som hände under hela processens gång.
  • Manuel P
    Manuel P skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Hon är underbar många ros till henne
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Engagerad, påläst och förtroendeingivande
  • Camilla O
    Camilla O skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Bra! Enda nackdelen var att hon hade för många försäljningar parallellt som märktes av.
  • Emilie M
    Emilie M skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Detta är andra gången jag valt Joakim för försäljning utav lägenhet. Det finns en anledning till varför han är återkommande i mitt val av mäklare. Joakim är med dig från början till slut och får dig under hela resan att känna dig trygg. Han är ett rutinerat proffs ut i fingerspetsarna, ödmjuk och lyhörd. Han är mäklaren som gör det där lilla extra. Det kommer garanterat bli fler försäljningar och Joakim kommer vara mitt självklara val även framöver.
  • Marie P
    Marie P skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Isabelle har gett ett väldigt bra intryck och kunskapskunnande. Hon har tillhandahållit information och korrespondens på ett snabbt och informativt sätt. Man känner att man är väl omhändertagen som kund. Korrekt men ändå personlig vilket är ett stort plus. Hon är förtroendeingivande i sin roll. Rekommenderar henne varmt till andra.
  • Fabian A
    Fabian A skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket bra. Tillmötesgående och lyssnande. Vi har varit köpande part.
  • Mats H
    Mats H skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Åsa är väldigt proffsig! Hon är kan marknaden i stockholms innerstad. Hon är trevlig som mäklare både mot säljare och köpare. Jämfört med andra mäklare tyckte vi att hon ansträngde sig mer än vad vi tycker andra har gjort och vi är väldigt nöjda med hennes agerande från första kontakt till kontraktskrivning. Åsa jobbar även med en väldigt duktig stylingfirma!
  • Erik K
    Erik K skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag har flyttat ett par gånger inom Stockholm nu, och har enbart positiva saker att säga om Åsa.

Supertrevlig mot oss som säljare, men det visade sig också att hon var omtyckt av köparna.
    Kontinuerligt under processen kom hon med bra tips om styling, vad vi skulle tänka på och hur vi borde agera för att det skulle bli så bra som möjligt. Även väldigt tillmötesgående vad gäller extra visningar.

Väldigt enkla 5 +, och en stark rekommendation!
  • Max L
    Max L skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Riktigt bra mäklare - helt enkelt supernöjda!
  • Greta D
    Greta D skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Med en oerhörd servicemedvetenhet och positiv inställning har Joakim hjälpt oss med försäljningen av vår lägenhet. Vi valde att ge uppdraget att sälja vår lägenhet till Joakim då vår granne (efter mycket god försäljning av sin egen lägenhet) rekommenderat honom. Joakim tillsammans med anlitad fotograf hjälpte till att färdigställa vår lägenhet inför fotografering, med allt ifrån att bära möbler till att stylea, och har under hela processen hållt oss informerade och uppdaterade, och har med full transparens tagit oss igenom vår försäljning. Stort tack Joakim för fint resultat, vi ser fram emot att flytta snart igen!
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Social och påläst mäklare som ser till både säljarens och köparens bästa. Har en bra framåtanda och målmedvetenhet blandat med en god portion ödmjukhet. Resultat ger toppbetyg!
  • Jacqueline S
    Jacqueline S skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    han är duktig, glad och kan sitt jobb. Han är anträffbar och svarar när man ringer.
    han rättar när man gör fel och upprepa saker för att försäkra att man har förstått rätt.
    han är också mycket snygg kille.
  • Christian S
    Christian S skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim har på ett mycket trevligt och professionellt sätt hjälpt mig med min lägenhetsförsäljning. Det märks att han inte slarvar och har ett öga för detaljer. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Joakim som mäklare!
  • Evelina K
    Evelina K skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Sammantaget är vi mycket nöjda med Joakim Andersson, som blev den mäklare som valde att sälja vår lägenhet via Skandia Mäklarna. Har har gjort ett super bra och professionellt jobb rakt igenom hela affären. Kan bara varmt rekommenderar honom till andra som går i sälja-tankar!
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket proffsigt och säkert intryck.
    Mäklaren (Joakim) motsvarade alla förväntningar och lite till.
  • Juha A
    Juha A skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim har hjälpt oss på absolut bästa sätt med vår lägenhetsförsäljning i Vasastan.

Han var med och kom med bra input och tips inför fotografering och även medverkade vid fotograferingen för att få så bra bilder som möjligt.
    Hela affären sköttes mycket professionellt och Joakim höll oss löpande informerade om vad som hände, vilket uppskattades mycket!
    Som grädde på moset blev slutpriset mycket högre än vad vi hade kunnat hoppas på och föreningsrekordet flög all världens väg.

Jag kan starkt rekommendera Joakim som mäklare!
  • Sara Å
    Sara Å skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket bra och professionellt bemötande, engagerad i försäljning och arbetet inför fösäljning och fotografering. Mer än nöjd med slutpriset.
  • Johan R
    Johan R skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi köpte vår bostad via Skandiamäklarna och Åsa Ericsson. Jag upplevde Åsa som mycket noggrann, ärlig och seriös. Hon var även bra på att återkomma med svar på frågor som man hade. Vid kontraktsskrivningen gick vi noga igenom vad som skulle ingå i köpet av bostaden, vilket kändes tryggt, speciellt eftersom det råder mkt oklarheter på det området rent juridiskt . Tillträdet sköttes av en av åsas kollegor , och även här gick mäklaren igenom allt mycket noggrant.
  • Birgitta V
    Birgitta V skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    proffsig, informerad och informerande samt trevlig
  • Magdalena S
    Magdalena S skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Proffesionell och kompetent mäklare som såg till att vi fick mer för vår lägenhet än vi räknat med. Supernöjd!
  • Isabell G
    Isabell G skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi tycker att Åsa är mycket kompetent, trevlig och engagerad. Hon guidade oss genom säljprocessen och kom med bra rekommendationer och kämpade för att vi skulle få bästa möjliga resultat av vår försäljning. Vi kan verkligen rekommendera Åsa.
  • Therese W
    Therese W skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Åsa är en väldigt engagerad mäklare som gör sitt yttersta för att få alla parter i processen nöjda.
  • Wenyan Z
    Wenyan Z skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    smidig, hög professionell
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • Göran S
    Göran S skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Levererade på alla plan över förväntan.
    Smart, snabb, lyhörd, kundorienterad, kunnig -> alltid tillgänglig.
    Duktig på att hantera köparintresse och leverera budskap enligt överenskommelse.
  • Olov B
    Olov B skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jättebra mäklare ! Påläst, kan sitt område. Engagerad hela vägen och tänker verkligen på allt ! Bra återkoppling efter visning och under budgivning. Anlitar henne gärna igen
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Seriös, går att lita på, noggrann, trevlig. Den bästa mäklaren vi haft och det har varit ett tiotal.
  • Niklas K
    Niklas K skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Har enbart varma ord att beskriva Åsa med efter vår försäljning! Hon ingav en trygghet med sin stora erfarenhet under hela säljprocessen och vi rekommenderar henne stark. Hon gav oss även fint stöd när vi köpte vår lägenhet.
  • Mats
    Mats skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Det började bra med en telefonkontakt där Åsa bad mig ringa henne senare då hon var upptagen i möte. Jag ringer henne något senare och kommer till mobilsvar där jag lämnar meddelande samt att jag försöker att nå henne via sms. Ingen respons, ingen återkoppling överhuvudtaget. Om man inte vill eller kan ta ett objekt så är en återkoppling det minsta jag förväntar mig. Som tur är så råder det ingen brist på mäklare. Lägenheten såldes utan problem med hjälp av annan mäklarfirma.
  • Olle T
    Olle T skrev om Håkan Lindén en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket bra. Korrekt, engagerat och kunnigt.
  • Madeleine P
    Madeleine P skrev om Anders Dahnberg en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket bra och professionellt bemötande av Anders.
  • Anna R
    Anna R skrev om Anders Dahnberg en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Anders är kunnig, trevlig och gör det lilla extra för sina kunder. Hela processen gick mycket smidigt.
  • Eva L
    Eva L skrev om Anders Dahnberg en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Trevligt och professionellt bemötande. Bra information och förtroendefullt intryck.
    Betyg 5 = alldeles utmärkt
  • Marie B
    Marie B skrev om Anders Dahnberg en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Anders var väl påläst, kunnig och gav ett professionellt och förtroendeingivande intryck. Han genomförde försäljningen på ett bra sätt och vi är mycket nöjda med affären.
  • Therese W
    Therese W skrev om Håkan Lindén en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Håkan är en väldigt bra mäklare med en ärlig och rak stil!
  • Johan B
    Johan B skrev om Petter Lindmark en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Bra och pålitlig. Känns trygg att ha och göra med och tänker på både säljare och köpare.
  • Soki C
    Soki C skrev om Anders Dahnberg en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Väldigt proffsig och tillmötesgående. Han följde upp på studs och var precis lagom på samtidigt som han respekterade ens integritet. Skulle inte ha några problem att rekommendera honom.

Norrtullsgatan 3, 113 29 Stockholm