Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan SkandiaMäklarna SkandiaMäklarna Vasastan

SkandiaMäklarna Vasastan

Norrtullsgatan 3, 113 29 Stockholm — Visa karta

Välkommen till SkandiaMäklarna i Vasastan!

Sedan 1992 har vi hjälpt våra klienter att hitta rätt boende i Vasastan. Vi har fokus på kvalitet före kvantitet och ambitionen har redan från starten varit att vara den ledande mäklarfirman på marknaden. Vårt mål är att du som säljare eller köpare ska känna dig trygg genom hela affären.

Genom vår långa erfarenhet av bostadsaffärer, höga kompetens och lokalkännedom har vi förmedlat tusentals bostäder med mycket nöjda kunder som följd. För att kunna nå den bästa möjliga presentationen av ditt hem så samarbetar vi med noggrant utvalda fotografer och stylister. Vi har slagit många prisrekord och många av dessa har även uppmärksammats i media.

Vill du veta mer om hur vi arbetar med försäljning och hur vi kan hjälpa dig på bästa möjliga vis kommer vi gärna hem till dig för ett förutsättningslöst möte.

Läs vad 278 kunder tycker om SkandiaMäklarna Vasastan

• Elisabeth F skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Sålt bostad i innerstan. Fint bemötande med ett stort engagemang! Läs mer
  • Mats J skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Köpt lägenhet i Stockholm.
    Bemött med tydliga raka besked och snabbt agerade. Ödmjukt och trevligt på förtroendegivande och personligt sätt.
    Rekommenderar Joakim direkt om någon skulle behöva ha tag på en bra mäklare.
    /Mats Johansson Läs mer
  • Peter E skrev om Anders Dahnberg en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Köpte lägenhet i Vasastan. Anders skötte det hela snabbt och okomplicerat och vi kom snabbt till avslut och på överlåtandedagen gick allt enkelt och smärtfritt och vi fick dessutom en flaska bubbel att fira lägenheten med.

Peter Läs mer
  • Carl M skrev om Anders Dahnberg en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Anders var grym när vi valde att sälja genom honom. Bra bemötande, kunnig och informativ! 5 plus. Tack Anders! Läs mer
  • Marcus L skrev om Anders Dahnberg en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Köpte en 2 kvadratare i Vasastan. BLev väl bemött av möklaren, var lätt att ha att göra med. Ställde upp på en extravisning då jag ville göra extra mätningar. VIlket var uppskattat. Överlag ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Magnus S skrev om Anders Dahnberg en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Väldigt nöjda med Anders! Kunnig, erfaren och service minded. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Ville H skrev om Anders Dahnberg en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Anders skötte vår försäljning på bästa sätt, snabbt och bra bemötande genom hela processen. Läs mer
  • Josefin S
    Josefin S skrev om Anders Dahnberg en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Seriös, kunnig och väldigt proffsig! 5 +! Läs mer
  • Jan M
    Jan M skrev om Anders Dahnberg en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Köpte en bostad i Vasastan av Anders.
    Är otroligt nöjd med hur han skött hela affären, från informationen under vsingingen till kommunikation under köpprocessen och slutskedet.
    Anders har varit tydlig i sin kommunikation och väldigt tillgänglig och professionell. Hade jag sålt nu hade jag utan tvekan kontaktat Anders och rekommenderar honom mycket varmt. Läs mer
  • Patrik E skrev om Anders Dahnberg en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Tydlig och rak ,mycket serviceminded och stor kännedom om vårt område. Läs mer
  • Lille-Mor L skrev om Anders Dahnberg en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Sålde en lägenhet i Vasastan snabbt. Mäklaren mycket omtänksam och serviceminded.

Ska tipsa vänner o bekanta om Anders

Lillemor Brink Läs mer
  • Sara G skrev om Anders Dahnberg en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Anders har inom en kortare period hjälpt oss att sälja två mindre lägenheter i Vasastan. Vi är mycket nöjda med hur snabbt och smidigt båda försäljningarna har gått. Alltid bra bemötande, snabb återkoppling och noggrann med att sätta rätt förväntningar hos oss. Mycket professionell och lojal! Vi ger därför Anders våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Sofie K skrev om Anders Dahnberg en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi har sålt med Anders vid två tillfällen.
    Resultatet båda gångerna blev lyckat.
    Anders förstår vikten av bra styling samt val av fotograf inför försäljningen.
    Under försäljningen är Anders väldigt duktig på återkoppling.

Vi kommer definitivt använda Anders fler gånger. Läs mer
  • Birgitta A skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Sålt en bostadsrätt i Birkastan.
    Vi fick ett glatt och trevligt bemötande. Kände att Cecilia arbetade på ett seriöst sätt för oss. Hjälpte oss också med frågor som uppstod i samband med vårt letande av ny bostad.
    På det hela taget är vi mycket nöjda med Cecilia. Läs mer
  • johan O skrev om Karin Sahlin en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Proffsig och rak! Inga konstigheter! Läs mer
    Karin S gillar detta
  • Svein M skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Bra energi och erfarenhet. Fick sålt min lgh till bra pris på 3 veckor i svår marknad.. Läs mer
  • Jan-Erik B skrev om Karin Sahlin en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Valhallavägen 80A såldes med ett belopp jag aldrig drömt om. Klara och tydliga dialoger till en okunnig säljare. Karin är en dam som inte ger sig och tycks arbeta när vi andra sover. Min favoritmäklare bland de 5 jag anlitat. Läs mer
    Karin S gillar detta
  • Niclas B skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Rådmansgatan 37

Det var tryggt och smidigt att ha Joakim med oss genom köpet. Snabb att svara på frågor och alltid trevlig och tillmötesgående. Rekommenderas! Läs mer
  • Madelaine F skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Super trevlig och sympatiskt mäklare! Läs mer
  • Michael M
    Michael M skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Varm person med stort engagemang, exakt vad jag sökte och fick. Levererade det han lovade på ett bra sätt! Skapade stort förtroende hos mig och uppenbarligen hos våra kunder också! Läs mer
  • Christoffer G skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    -Sålt 1,5rum 37kvm.
    -Blev bemött på ett professionellt sätt.
    -Sammantaget en bra upplevelse. Läs mer
  • El R
    El R skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim på Skandiamäklarna hjälpte mig sälja min lägenhet i Vasastan. Med säker hand och gott humör lotsade Joakim mig genom hela processen. Från första kontakt, via intag, hantering av styling, fotografering, annonsering, till kontraktsskrivning och slutligen tillträde flöt arbetet på snabbt, prickfritt och med minimal inblandning från min sida. Från "kontakt till kontrakt" gick på rekordfart. Knappt två veckor efter första kontakt hade Joakim lyckats jobba fram ett osannolikt slutbud som vida överträffade mina förväntningar.
    Är sjukt nöjd med Joakims insats och ger honom mina starkaste rekommendationer! Läs mer
  • Mikaela K skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim sålde min 2:a lägeneht i Vasastan och jag var mycket nöjd med resultatet. Han är pålitilig, snabb och engagerad. Han är också mycket trevlig på ett genuint sätt. Skulle varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Viktor S
    Viktor S skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag har ingen större erfarenhet av mäklare då jag precis köpt min första bostad, en 1a på Sveavägen.

Men, jag tycker att Joakim har varit exceptionell från början till slut.

Jag visste vad jag ville ha och han fans tillgänglig hela tiden och var inte bara väldigt förtroendeingivande utan också skarp och tillhandahöll all information för att göra valet enkelt.

Skulle absolut rekommendera fler personer att ta kontakt med Joakim och låta honom hjälpa dem igen sitt första bostadsköp som definitivt kan vara en spännande upplevelse men också lite skrämmande tröskel att ta sig över på egen hand.

5/5!

Viktor Sundell Läs mer
  • Gunilla F skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi har precis med Joakim som mäklare sålt vår 1:a i Vasastan/Norrmalm och vi kan inte nog berömma hans insats som helhet från första bemötandet till slutet.
    Joakim besitter en professionalism som man bara kan önska sig som kund och köpare. (Vi har även köpt av honom för 5 år sedan.)
    Våra förväntningar i nuvarande tid på bostadsmarknaden var dystrare än vad Joakim kunde leverera och det är en bedrift som sådan.
    Våra rekommendationer är bara det BÄSTA. Tack! Läs mer
  • Sofie S skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Sålde en 1a på Sveavägen och fick priset vi ville ha.
    Blev mycket bra bemött och är väldigt nöjda med hans engagemang.
    Han har sålt denna lägenheten tills oss och fick nu sälja den så vi är bevisligen nöjda med mäklaren och hans professionalitet. Läs mer
  • Patric A skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi sålde en etage-trea. Joakim hade ett professionellt och seriöst bemötande. Det kändes att han var villig att göra det lilla extra. Läs mer
  • Sofia B skrev om Karin Sahlin en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag har köpt lägenhet genom SkandiaMäklarna och Karin Sahlin. Jag har blivit väldigt bra bemött och hela köpprocessen har gått väldigt smidigt och lätt. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2018-09-03 Karin S svarar Sofia B
    Tack Sofia,
    Hoppas du kommer att trivas bra i din härliga lägenhet!
    Med vänlig hälsning
    Karin Sahlin SkandiaMäklarna
  • Ann S
    Ann S skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mäklare: Åsa Ericsson

Jag har både köpt & sålt min älskade tvåa i Vasastan med hjälp av Åsa Ericsson. Två lyckade affärer! Vid båda tillfällena har jag upplevt ett stort engagemang, kompetens och professionalism från Åsa. Jag uppskattar särskilt mycket hennes ärlighet, saklighet & ödmjukhet. Med sina 28 år i branschen och en entusiastisk personlighet får man som både köpare och säljare en trygg, strategisk och kommunikativ mäklare vid sin sida. Jag kan varmt rekommendera Åsa för en smidig och lyckad affär! / Ann Läs mer
  • Susanne R skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Efter offertintagande från ett antal mäklarfirmor och noga utvärdering gav vi uppdraget att sälja vår 4-rums lägenhet i Vasastan/Norrmalm till Joakim Andersson på Skandiamäklarna. Joakim överträffade med råge våra förväntningar. Utöver en mycket god koll på marknaden uppskattade vi hans ödmjuka, transparenta och jordnära förhållningssätt. Något som uppenbarligen uppskattades även av köpare eftersom Joakim lyckades sälja vår lägenhet i Augusti 2018 till ett pris över förväntan. Läs mer
  • Filip D skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag har både köpt och sålt av Åsa Ericsson, så jag vet hur hon behandlar både säljare och köpare.

Vad avser försäljningen har denna skötts på ett utomordentligt professionellt, engagerat och trevligt sätt. Åsa är alltid tillgänglig och arbetar otroligt hårt för att möta ens önskemål, att objektet presenteras rätt samt att nå ett lyckat resultat! Med hennes erfarenhet och goda kännedom om marknaden guidar hon till bästa strategi.

Resultatet var helt fantastiskt, och jag vet samtidigt genom att ha varit köpare att hon ger ett väldigt bra spekulantbemötande och hanterar processen väldigt väl vilket känns tryggt.

Jag kan därför, med de starkaste orden möjligt, rekommendera Åsa! Läs mer
  • Amanda N skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Köpt en fin 2:a på 57 kvm och balkong i centrala Stockholm. Mäklaren hade ett vänligt och glatt bemötande även i samtal/sms. Svarade snabbt på sms/samtal även sent under kvällen och gav intrycket att han jobbade på att lösa affären bra för båda parter. Mäklaren levde upp till våra förväntningar och vi är väldigt nöjda med mäklaren och köpet! Läs mer
  • Alexander A skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Väldigt kunnig och duktig! Gav bra tips och råd på visning och processen därefter. Läs mer
  • Julia R skrev om Anders Dahnberg en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag har sålt lägenhet med Anders vid två tillfällen. Erfaren, proffsig, trevlig och hjälpsam. Skulle rekommendera Anders om du går i försäljningstankar! Läs mer
  • Julia R skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Köpt bostad i Vasastan förmedlad av Joakim. Han är precis så som man vill att en mäklare ska vara, påläst och kunnig, supertrevlig och hjälpsam. På ett genuint sätt. Han har varit otroligt proffsig under hela processen. Går ni i försäljningstankar skulle jag varmt rekommendera er att anlita Joakim! Läs mer
  • Johanna E skrev om SkandiaMäklarna Vasastan
    Åsa Ericsson på Skandiamäklarna Vasastan - en riktigt bra mäklare!
    Åsa hjälpte mig att sälja min mini-tvåa i Vasastan januari 2018 och jag kan varmt rekommendera henne.
    Hon är erfaren, trevlig, engagerad och kommunikativ. Åsa gav mig väldigt bra tips inför försäljningen och brydde sig om alla detaljer för att försäljningen skulle gå så bra som möjligt. Och det gav resultat!
    Kändes nästan som att Åsa sålde sin egen lägenhet, så mycket brydde hon sig om min.
    Ni kommer att bli mer än nöjda om ni väljer att anlita Åsa som mäklare i Vasastan! Läs mer
  • Johan S skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • Simon P skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket professionell och duktig. Levererat enligt önskemål på alla sätt. Läs mer
  • Hanna N
    Hanna N skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi testade olika mäklare men valde Joakim efter rekommendation!
    I en tuff bostadsmarknad var han utan tvekan den som drog in flest leads och fick igång en bra budgivning. Jag skulle rekommendera Joakim för alla som letar efter en grym mäklare i Sthlm! Tack :) Läs mer
  • Filip A
    Filip A skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag anlitade Joakim för att sälja en tvåa i Vasastan, han visade ett stort engagemang redan från första kontakten och gav rådgivning kring renovering, även innan avtalet var skrivet och det stod klart att han skulle få sköta försäljningen, samt förmedlade kontakt till en stylingfirma.

Joakim skapade en mycket attraktiv och tilltalande annons vilket ledde till ett att stort antal sällskap kom på visningarna som resulterade i en aktiv budgivning som slutade på en hög nivå. Ett par bekanta som var på visningarna rapporterade att Joakim gav ett intryck som var mycket sympatiskt, kunnigt och förtroendeingivande.

Jag rekommenderar starkt att anlita Joakim för alla som vill sälja med hjälp av en pålitlig mäklare som alltid är väl förberedd, har en tydlig kommunikation med alla parter och når högsta möjliga bud. Läs mer
  • Åsa E skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Cecilia gjorde ett strålande jobb! Hon var mycket trevlig och professionell i alla möten. Gav goda råd om allt kring försäljningen. Och trots en knepig marknad som plötsligt stod nästan stilla fick vi vår lägenhet såld till ett bra pris.
    Hon gav sig inte fast det var trögt, utan letade upp och tog kontakt med möjliga spekulanter. Hon arbetade med en utomordentlig ihärdighet vilket vi uppskattar mycket. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Tomas Chicote N skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Cecilia gav ett proffsigt intryck. Saklig och positiv. Jobbar hårt för att nå kundens förväntningar utan att vara pushig. Läs mer
  • Karin T skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag är jättenöjd med Joakim som skötte försäljningen av min lägenhet jättebra, speciellt med tanke på hue bostadsmarknaden i Stockholm har utvecklats de senaste månaderna! Läs mer
  • Jennifer K skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim på skandiamäklarna är otroligt professionell och duktig på sitt arbete. Vi träffade många olika mäklare innan vi valde att sälja och Jocke var den absolut bästa jag träffat.

Hans bemötande var fantastiskt, och vi är nöjda, väldigt över förväntan.
    Vi kommer aldrig använda oss av någon annan än honom för framtida försäljningar.

Joakim är fantastisk duktig på sitt jobb. Läs mer
  • Oskar P skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Bästa mäklare jag träffat, både köpt och sålt med honom Läs mer
  • Kev J skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag kan varmt rekommendera Cecilia, en kunnig och kompentent mäklare med mycket energi som balanserar perfekt mellan att vara pådrivande och samtidigt proffsig i sitt bemötande. Det jag uppskattade mest var hennes flexibilitet och tillgänglighet, vi skrev kontrakt mycket sent på kvällen efter en budgivning som startade tidigt på morgonen. Cecilia höll mig hela tiden informerad om intresset för min lägenhet och gav konkreta tips på vad jag kunde göra inför visning och fotografering för att presentera lägenheten på bästa sätt. Det märks att hon har varit länge i yrket då hon hade en tydlig struktur och tidsplan och rekommenderade mig en marknadsföring som gav besöksrekord på min annons på Hemnet. Jag tycker Cecilia har ett öga för detaljer och la extra krut på en snygg presentation med bra text något som var viktigt för mig. Det kändes rakt igenom proffsigt och jag är mycket nöjd med en snabb och smidig affär! Läs mer
  • Terese Heurlin H skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Proffs! Lyssnar, är lyhörd, driven, oerhört seriös, högsta möjliga betyg. Jag spar kontaktuppgifter
    för framtiden. Läs mer
  • Hans H skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Trevlig lyhörd effektiv kan inte bli bättre Läs mer
  • Klara V skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Hon bemötte oss mer en väl och skötte allt väldigt snyggt och smidigt! Läs mer
  • Jeanette J skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Min erfarenhet som kund, av Joakim Andersson är följande: Jag tycker att Joakim Andersson är en mycket professionell, kunnig, påläst, välinformerad och kompetent mäklare.
    Joakim Andersson är dessutom väldigt trevlig, cool, väldigt lugn och sympatisk. För mig den bästa tänkbara mäklaren. Jag ger betyget 5+ (där fem är högsta betyg alltså)
    vänliga hälsningar
    Jeanette Jansson Gellerfelt Läs mer