Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan SkandiaMäklarna SkandiaMäklarna Vasastan
Rekommenderat företag 2016 - SkandiaMäklarna Vasastan
Rekommenderat företag 2015 - SkandiaMäklarna Vasastan

SkandiaMäklarna Vasastan

Norrtullsgatan 3, 113 29 Stockholm — Visa karta

Vi har varit verksamma i Vasastan sedan 1992. Vår ambition är att vara den ledande kvalitetsmäklaren. Vi arbetar hårt för att du ska känna full trygghet genom hela din bostadsaffär och att vi genom vår lokalkännedom, kompetens och erfarenhet ska ge dig en mäklartjänst med god kvalitet.

Fråga oss gärna om vår säljargaranti och unika arbetsmetod. Vi har samarbetspartners, som noga är utvalda, inom bank/finans, försäkring, städ, flytt m.m.

Vill du veta mer om hur vi arbetar kommer vi gärna hem till dig för en diskussion kring ditt boende även om du inte ska sälja just nu.

Läs vad 199 kunder tycker om SkandiaMäklarna Vasastan

• Karin R
    Karin R skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Generellt bra, men dålig detaljer av lägenhetsbeskrivning i prospektet.
    2017-02-16 Joakim A svarar Karin R
    Hej Karin!
    Tack för input, det tar jag med mig.
    Bra att vi fick ändrat i texten under tiden bostaden låg ute och att vi lyckades slå rekord i föreningen.
    Hoppas ni kommer trivas fantastiskt bra med villalivet nu :)
  • Pierré G
    Pierré G skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Proffesionellt bemötande med öga för detaljer som gjorde lägenheten attraktiv i intressenternas ögon. Fick mycket tack vare det ut ett bra pris vid försäljning.
  • Ivar O
    Ivar O skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Cecilia har hjälpt mig och min sambo 2ggr med lägenhetsförsäljning.
    Hennes insats och hjälp med allt var suveränt bra.
  • Pär L
    Pär L skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket duktig och engagerad genom hela processen. Skulle jag sälja igen skulle jag kontakta Cecilia på nytt. Kan absolut rekommendera henne som mäklare.

/Pär
  • Lars B
    Lars B skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    014 sökte min sambo och jag en gemensam bostad. Vi letade bland fastighetsannonserna kom fram till
    ett förslag som motsvarade våra förväntningar. Min sambo var uppvuxen i hörnet Norrtullsgatan-Vanadisvägen
    och jag ville ha möjlighet till promenader. Vi hittade ett boende som passade oss båda i och med att vi fann
    en lägenhet på Norrtullsgatan 26. Allt var bra-till dess min sambo avled efter ca 9 månaders gemensam
    adress. Lägenheten var på ca 93 kvm fördelade på 3 rum och kök samt biytor i form av hall och kapprum.
    Ensam i våningen blev det ödsligt och jag såg mig om efter nytt boende, gärna i samma trakt. Mina barn
    som bor i nordvästra förorterna såg en fördel med att jag kom närmare deras hemvister och kollade,utan
    min direkta vetskap, utbudet i förorterna. De fann ett smakligt alternativ som vi kunde bearbeta.
    Tillsammans med min bortgångne sambos 4 barn skulle en försäljning av Norrtullsgatan 26 ske så att
    följderna kunde accepteras av alla.
    Det låg nära till hands att välja den mäklare som hjälpt oss att komma till Norrtullsgatan. Men vid kontakt
    med vår gemensamma bankkontakt, en kvinna, fick jag förslaget att lyssna med Skandiamäklarna som
    hjälpt henne vid ändring av boende. Jag följde hennes råd, vilket jag inte ångrade.
    Vi var inne i semestertider och det kändes lité kluvet men Skandiamäklarnas ombud Isabelle Badéa hade
    inga fjärilar," ta den tid du behöver och när du är redo så sätter vi igång" Processen påbörjades, fotografering av
    lägenhet, beskrivningar av hus, lägenhet och omgivning utfördes utan att jag "gick i väggen". Det hade blivit
    en stor affär under den tid som jag bott där. Från att vara två som delade kostnad var det jag som inför
    sambons barn och mig själv inte minst stod för beslut och åtgärd.
    Isabelles lugn och vetskap om marknader och fallgropar hjälpte mig till avslut Norrtullsgatan till alla parters
    glädje. Jag kan därför varmt rekommendera Isabelle Badea.
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi har det bästa intrycket av Joakim som mäklare. Proffsig, snabb i återkoppling - vi kände oss trygga från första stund. Resultat helt över förväntan.
    2017-02-16 Joakim A svarar Åsa J
    Hej Åsa,
    Tack för femman! Vetskapen att ni kände er trygga genom processen känns riktigt bra!
  • Simon H
    Simon H skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim levde fullt upp till min förväntan. Jag fick direkt känslan av att Joakim var kunnig på sin marknad och märkte pulsen. Därmed hade jag också fulkomlig förtroende för honom, något som blev ytterligare underbyggt av hans snabba respons i alla frågor. Jag gillade även att han hade ett bra öga för fina foto
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag har både köpt och sålt bostad med Joakim som mäklare. Joakim har från värdering till försäljning av bostad alltid bemött mig och mina föräldrar på bästa sätt. Han tog hänsyn till våra önskemål och har under hela försäljningsprocessen underrättat oss om information som angått oss. Kunde inte varit mer nöjd med valet av mäklare.
    Anna L skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag är supernöjd med Josefin vid min försäljning. Hon var professionell, seriös och engagerad. Hon ingav ett stort förtroende och jag kände att hon engagerade sig genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera Josefin.
  • Nils-erik Z
    Nils-erik Z skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket trevligt bemötande från en mycket härlig och trevlig person.
  • Jaspar L
    Jaspar L skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Josefin var väldigt serviceinriktad och ödmjuk. Hon genomförde vår lägenhetsförsäljning med noggrannhet och ett stort engagemang. Jag kan varmt rekommendera Josefin som mäklare.
  • Richard C
    Richard C skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag har använd Josefin både som säljare och köpare av bostadsrätter och hon har, både gånger, presterat med engagemang och professionalitet.
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Bra och engagerad. Stylingen av lägenheten var fantastisk!
  • Caroline R
    Caroline R skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi fick snabb och professionell hjälp av Cecilia Tegnér. Cecilia var särskilt duktig och engagerad i att stajla lägenheten innan fotograferingen. Hon gav en del tuffa råd att ta bort vissa saker m.m. men vi följde dem och fick jättemånga personer på visningen och många som lade bud. Slutpriset blev över förväntan.
  • Astrid H
    Astrid H skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket erfaren och effektiv. Kan varmt rekommendera Cecilia.
  • Tommy C
    Tommy C skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    oerhört proffsig och noggrann. Kände mig trygg genom hela affären, skönt med en erfaren mäklare.
  • Cribbe L
    Cribbe L skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket trevligt bemötande! Professionell och erfaren!
  • elin j
    elin j skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Serviceinriktad och bra på att återkoppla. Jag fick bra guidning genom försäljningsprocessen och även bra tips inför fotograferingen hur jag på bästa sätt skulle "fixa till" lägenheten. Jag uppskattade att Cecilia extravisade lägenheten då det bidrog till en ny budgivare i budgivningen.
  • Maria J
    Maria J skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Engagerad och proffsig! Fick hjälp med saker som vanligtvis kanske ligger utanför en mäklares uppgifter och lägenheten sålde bra! Mer än nöjd!
    Anna L skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi har både köpt och sålt med Cecilia som mäklare och kan inte säga annat än att vi är nöjda med hennes engagemang och service. Cecilia gör allt för att både köpare och säljare ska känna sig nöjda, hon är otroligt engagerad, men också rak på sak och gör det lilla extra för just Er.
  • Pegha J
    Pegha J skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Professionell och trevligt bemötande.
  • Jörgen L
    Jörgen L skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    I en svår situation fick jag och min fru ett mycket gott bemötande och ett proffsigt handhavande då vi skulle sälja en bostadsrätt i innerstaden. Styling, annonsering med fotografering, visning och försäljning med budgivning genomfördes snabbt och effektivt. Vi kunde inte haft en bättre mäklare. Vi skulle vid behov utan tvekan återkomma till henne igen.
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Hej
    Celia var en fantastiskt duktig mäklare!
    Ingav stort förtroende, skarp och ytterst
    professionell och kunnig.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag valde, efter rekommendation, att anlita Isabelle Badéa som mäklare till min lägenhetsförsäljning och jag är mer än nöjd. Isabelle agerade professionellt, tydligt och korrekt under hela processen. Hon sålde min lägenhet till ett rekordpris, högst i föreningen! Hon var noggrann med allt från vårt första möte till det att affären var genomförd. Isabelle meddelade alltid vilka tider hon inte hade möjlighet att svara på, t ex om hon hade någon visning inplanerad eller ett möte. Det gjorde att jag hela tiden hade koll och kände trygghet. Jag är imponerad över Isabelles förmåga att hantera många försäljningar på samma gång och att samtidigt fortsätta vara så lugn, korrekt med full koll på allt. Ett stort plus och tydligt bevis på att hon kan hantera budgivningar där många är inblandade. Isabelle är strukturerad och saklig.

Jag rekommenderar Isabelle Badéa varmt till alla som ska sälja i Vasastan/Östermalm där hon är verksam.

Mvh,
    Mikael Svensson
  • Karin L
    Karin L skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket proffsig rakt igenom och hade mycket energi och glädje. Svarade alltid i telefon till och med när jag råkade ringa fel vid 22-tiden en torsdag.
  • Karin W
    Karin W skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    En seriös och kunnig mäklare som under min försäljning var otroligt flexibel med tider och fanns alltid anträffbar – hon svarade på telefon även när det var helg och kväll. Över förväntan, fick dessutom bättre betalt än vad jag hade förväntat mig. Jag kommer att rekommendera Isabelle till alla jag känner!
  • christopher l
    christopher l skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Otroligt stor skillnad på mäklare och mäklare! Jag valde Cecilia på rekommendation och är supernöjd. Hon har ett grymt engagemang och hjälpte till att styla min lägenhet med sina egna grejer hon lånade ut. Glad och hjärtlig. Rekommenderas starkt.
    Anna L skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Isabelle är engagerad, seriös och snabb på återkoppling. Hon fick en att känna sig trygg och man visste vad som hände under hela processens gång.
  • Manuel P
    Manuel P skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Hon är underbar många ros till henne
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Engagerad, påläst och förtroendeingivande
  • Camilla O
    Camilla O skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Bra! Enda nackdelen var att hon hade för många försäljningar parallellt som märktes av.
  • Emilie M
    Emilie M skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Detta är andra gången jag valt Joakim för försäljning utav lägenhet. Det finns en anledning till varför han är återkommande i mitt val av mäklare. Joakim är med dig från början till slut och får dig under hela resan att känna dig trygg. Han är ett rutinerat proffs ut i fingerspetsarna, ödmjuk och lyhörd. Han är mäklaren som gör det där lilla extra. Det kommer garanterat bli fler försäljningar och Joakim kommer vara mitt självklara val även framöver.
  • Marie P
    Marie P skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Isabelle har gett ett väldigt bra intryck och kunskapskunnande. Hon har tillhandahållit information och korrespondens på ett snabbt och informativt sätt. Man känner att man är väl omhändertagen som kund. Korrekt men ändå personlig vilket är ett stort plus. Hon är förtroendeingivande i sin roll. Rekommenderar henne varmt till andra.
  • Fabian A
    Fabian A skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket bra. Tillmötesgående och lyssnande. Vi har varit köpande part.
  • Mats H
    Mats H skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Åsa är väldigt proffsig! Hon är kan marknaden i stockholms innerstad. Hon är trevlig som mäklare både mot säljare och köpare. Jämfört med andra mäklare tyckte vi att hon ansträngde sig mer än vad vi tycker andra har gjort och vi är väldigt nöjda med hennes agerande från första kontakt till kontraktskrivning. Åsa jobbar även med en väldigt duktig stylingfirma!
  • Erik K
    Erik K skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag har flyttat ett par gånger inom Stockholm nu, och har enbart positiva saker att säga om Åsa.

Supertrevlig mot oss som säljare, men det visade sig också att hon var omtyckt av köparna.
    Kontinuerligt under processen kom hon med bra tips om styling, vad vi skulle tänka på och hur vi borde agera för att det skulle bli så bra som möjligt. Även väldigt tillmötesgående vad gäller extra visningar.

Väldigt enkla 5 +, och en stark rekommendation!
  • Max L
    Max L skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Riktigt bra mäklare - helt enkelt supernöjda!
  • Greta D
    Greta D skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Med en oerhörd servicemedvetenhet och positiv inställning har Joakim hjälpt oss med försäljningen av vår lägenhet. Vi valde att ge uppdraget att sälja vår lägenhet till Joakim då vår granne (efter mycket god försäljning av sin egen lägenhet) rekommenderat honom. Joakim tillsammans med anlitad fotograf hjälpte till att färdigställa vår lägenhet inför fotografering, med allt ifrån att bära möbler till att stylea, och har under hela processen hållt oss informerade och uppdaterade, och har med full transparens tagit oss igenom vår försäljning. Stort tack Joakim för fint resultat, vi ser fram emot att flytta snart igen!
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Social och påläst mäklare som ser till både säljarens och köparens bästa. Har en bra framåtanda och målmedvetenhet blandat med en god portion ödmjukhet. Resultat ger toppbetyg!
  • Jacqueline S
    Jacqueline S skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    han är duktig, glad och kan sitt jobb. Han är anträffbar och svarar när man ringer.
    han rättar när man gör fel och upprepa saker för att försäkra att man har förstått rätt.
    han är också mycket snygg kille.
  • Christian S
    Christian S skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim har på ett mycket trevligt och professionellt sätt hjälpt mig med min lägenhetsförsäljning. Det märks att han inte slarvar och har ett öga för detaljer. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Joakim som mäklare!
  • Evelina K
    Evelina K skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Sammantaget är vi mycket nöjda med Joakim Andersson, som blev den mäklare som valde att sälja vår lägenhet via Skandia Mäklarna. Har har gjort ett super bra och professionellt jobb rakt igenom hela affären. Kan bara varmt rekommenderar honom till andra som går i sälja-tankar!
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket proffsigt och säkert intryck.
    Mäklaren (Joakim) motsvarade alla förväntningar och lite till.
  • Juha A
    Juha A skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim har hjälpt oss på absolut bästa sätt med vår lägenhetsförsäljning i Vasastan.

Han var med och kom med bra input och tips inför fotografering och även medverkade vid fotograferingen för att få så bra bilder som möjligt.
    Hela affären sköttes mycket professionellt och Joakim höll oss löpande informerade om vad som hände, vilket uppskattades mycket!
    Som grädde på moset blev slutpriset mycket högre än vad vi hade kunnat hoppas på och föreningsrekordet flög all världens väg.

Jag kan starkt rekommendera Joakim som mäklare!
  • Sara Å
    Sara Å skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket bra och professionellt bemötande, engagerad i försäljning och arbetet inför fösäljning och fotografering. Mer än nöjd med slutpriset.
  • Johan R
    Johan R skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi köpte vår bostad via Skandiamäklarna och Åsa Ericsson. Jag upplevde Åsa som mycket noggrann, ärlig och seriös. Hon var även bra på att återkomma med svar på frågor som man hade. Vid kontraktsskrivningen gick vi noga igenom vad som skulle ingå i köpet av bostaden, vilket kändes tryggt, speciellt eftersom det råder mkt oklarheter på det området rent juridiskt . Tillträdet sköttes av en av åsas kollegor , och även här gick mäklaren igenom allt mycket noggrant.
  • Birgitta V
    Birgitta V skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    proffsig, informerad och informerande samt trevlig
  • Magdalena S
    Magdalena S skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Proffesionell och kompetent mäklare som såg till att vi fick mer för vår lägenhet än vi räknat med. Supernöjd!
  • Isabell G
    Isabell G skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi tycker att Åsa är mycket kompetent, trevlig och engagerad. Hon guidade oss genom säljprocessen och kom med bra rekommendationer och kämpade för att vi skulle få bästa möjliga resultat av vår försäljning. Vi kan verkligen rekommendera Åsa.
  • Therese W
    Therese W skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Åsa är en väldigt engagerad mäklare som gör sitt yttersta för att få alla parter i processen nöjda.

Norrtullsgatan 3, 113 29 Stockholm