Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan SkandiaMäklarna SkandiaMäklarna Vasastan

SkandiaMäklarna Vasastan

Norrtullsgatan 3, 113 29 Stockholm — Visa karta

Vi har varit verksamma i Vasastan sedan 1992. Vår ambition är att vara den ledande kvalitetsmäklaren. Vi arbetar hårt för att du ska känna full trygghet genom hela din bostadsaffär och att vi genom vår lokalkännedom, kompetens och erfarenhet ska ge dig en mäklartjänst med god kvalitet.

Fråga oss gärna om vår säljargaranti och unika arbetsmetod. Vi har samarbetspartners, som noga är utvalda, inom bank/finans, försäkring, städ, flytt m.m.

Vill du veta mer om hur vi arbetar kommer vi gärna hem till dig för en diskussion kring ditt boende även om du inte ska sälja just nu.

Läs vad 260 kunder tycker om SkandiaMäklarna Vasastan

• Åsa E
    Åsa E skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Cecilia gjorde ett strålande jobb! Hon var mycket trevlig och professionell i alla möten. Gav goda råd om allt kring försäljningen. Och trots en knepig marknad som plötsligt stod nästan stilla fick vi vår lägenhet såld till ett bra pris.
    Hon gav sig inte fast det var trögt, utan letade upp och tog kontakt med möjliga spekulanter. Hon arbetade med en utomordentlig ihärdighet vilket vi uppskattar mycket. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Tomas Chicote N
    Tomas Chicote N skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Cecilia gav ett proffsigt intryck. Saklig och positiv. Jobbar hårt för att nå kundens förväntningar utan att vara pushig. Läs mer
  • Karin T
    Karin T skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag är jättenöjd med Joakim som skötte försäljningen av min lägenhet jättebra, speciellt med tanke på hue bostadsmarknaden i Stockholm har utvecklats de senaste månaderna! Läs mer
  • Jennifer K
    Jennifer K skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim på skandiamäklarna är otroligt professionell och duktig på sitt arbete. Vi träffade många olika mäklare innan vi valde att sälja och Jocke var den absolut bästa jag träffat.

Hans bemötande var fantastiskt, och vi är nöjda, väldigt över förväntan.
    Vi kommer aldrig använda oss av någon annan än honom för framtida försäljningar.

Joakim är fantastisk duktig på sitt jobb. Läs mer
  • Oskar P
    Oskar P skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Bästa mäklare jag träffat, både köpt och sålt med honom Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi träffade 4 mäklare innan vi bestämde oss för Josefin. Det fanns flera anledningar, men den främsta var att vi kände att vi gärna skulle _köpa_ en lägenhet av henne.

Josefin gav oss mycket bra råd och stöd vad gällde styling, fotografering och allmän strategi.

När vi väl gått ut med annonsen tvärstannade marknaden (september -17) och vi fick trots välbesökta visningar inga bud. Josefin fick arbeta hårt med extravisningar, ny annonsering och lyckades till sist leverera en köpare som var beredd att betala vårt acceptpris.

Jag kan varmt rekommendera Josefin Skelander. Läs mer
    2017-11-03 Josefin S svarar Johan H
    Tack Johan för fin recension och trevligt samarbete. Hoppas ni kommer trivas fint i nya boendet!
  • Kev J
    Kev J skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag kan varmt rekommendera Cecilia, en kunnig och kompentent mäklare med mycket energi som balanserar perfekt mellan att vara pådrivande och samtidigt proffsig i sitt bemötande. Det jag uppskattade mest var hennes flexibilitet och tillgänglighet, vi skrev kontrakt mycket sent på kvällen efter en budgivning som startade tidigt på morgonen. Cecilia höll mig hela tiden informerad om intresset för min lägenhet och gav konkreta tips på vad jag kunde göra inför visning och fotografering för att presentera lägenheten på bästa sätt. Det märks att hon har varit länge i yrket då hon hade en tydlig struktur och tidsplan och rekommenderade mig en marknadsföring som gav besöksrekord på min annons på Hemnet. Jag tycker Cecilia har ett öga för detaljer och la extra krut på en snygg presentation med bra text något som var viktigt för mig. Det kändes rakt igenom proffsigt och jag är mycket nöjd med en snabb och smidig affär! Läs mer
  • Terese Heurlin H
    Terese Heurlin H skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Proffs! Lyssnar, är lyhörd, driven, oerhört seriös, högsta möjliga betyg. Jag spar kontaktuppgifter
    för framtiden. Läs mer
  • Hans H
    Hans H skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Trevlig lyhörd effektiv kan inte bli bättre Läs mer
  • Fredrika B
    Fredrika B skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Isabelle har ett proffsigt bemötande och det känns tryggt att ha henne som mäklare. Jag kan varmt rekommendera Isabell! Läs mer
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Isabelle hjälpte mig med försäljning av min tvåa i Vasastan och jag är mycket nöjd med alla delar i processen, från värdering till kontraktsskrivning. Isabelle är kunnig och noggrann och lämnar inget åt slumpen. Jag hölls hela tiden väl uppdaterad och informerad vilket gjorde att jag kände mig trygg med att försäljningen var i goda händer. När jag hade frågor och funderingar var Isabelle alltid tillgänglig och tog sig tid att förklara/diskutera. Försäljningen avslutades med gott resultat och jag kommer garanterat rekommendera vänner och bekanta att kontakta Isabelle när det är dags för försäljning i Vasastan. Läs mer
  • Klara V
    Klara V skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Hon bemötte oss mer en väl och skötte allt väldigt snyggt och smidigt! Läs mer
  • Jeanette J
    Jeanette J skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Min erfarenhet som kund, av Joakim Andersson är följande: Jag tycker att Joakim Andersson är en mycket professionell, kunnig, påläst, välinformerad och kompetent mäklare.
    Joakim Andersson är dessutom väldigt trevlig, cool, väldigt lugn och sympatisk. För mig den bästa tänkbara mäklaren. Jag ger betyget 5+ (där fem är högsta betyg alltså)
    vänliga hälsningar
    Jeanette Jansson Gellerfelt Läs mer
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Trevligt informativt och kunnigt möte, därefter återkoppling på ett proffsigt sätt Läs mer
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim kämpade hårt för att nå resultat, precis som vi hoppades och efterfrågade! Att han därtill hade utmärkt fotograf och kanaler för marknadsföring gör att vi varmt rekommenderar honom till andra. Läs mer
  • Julia G
    Julia G skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag är mycket nöjd med Joakim och kan varmt rekommendera honom! Han är trevlig, ärlig, otroligt professionell och förtroendeingivande och har ett öga för detaljer. Han var alltid snabb på att återkoppla och det var lätt att komma i kontakt med honom. Jag fick även många bra tips av honom och det blev en superlyckad affär! Läs mer
  • Ulrika T
    Ulrika T skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jättenöjd, trevlig och ärlig i hela processen upplevde inte att han bara såg pengar utan faktiskt tänkte på säljaren och köparen. Läs mer
  • Marcus G
    Marcus G skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Saklig och professionell, vänlig och tillmötesgående. Effektiv utan att vara påträngande. Läs mer
  • Josefin E
    Josefin E skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim är extremt professionell och kundorienterad och jag kände mig under hela processen väldigt trygg. Han besitter gedigen erfarenhet och kunskap om branschen vilket bygger på förtroendet till honom som mäklare. Förutom detta var det alltid väldigt enkelt att komma i kontakt med Joakim i olika typer av frågor vilket såklart är väldigt uppskattat. Läs mer
  • Camilla
    Camilla skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Tyvärr inget gott att säga om Cecilia. Hon fuskade med budgivningen, ljög om väsentlig information angående köpet, skyllde ifrån sig och argumenterade om hur kapabel hon är som mäklare efter att hon brytit vårat förtroende för en ärlig och god affär, och fabrikerat historier om att vi skapat problem för henne och hennes säljare för att maskera hennes oproffsiga beteende. Hon verkar inte bry sig om att vara noggrann när det gäller detaljer (vilket också är förtroendeskakande), och har svårt att svara ordentligt på frågor, emails och sms. Det känns som om hon är trött pa sitt jobb och bryr sig inte mycket om köpare, möjligen enbart säljare. Hon är just en sådan mäklare man ligger vaken om natten över med stor oro att man håller på att bli lurad (trots hennes konstanta påpekande om hur mycket erfarenhet och juridisk vetskap hon har - i praktiken finns inte någon effekt av det). Efter kolossal stress i över två veckor var vi tvugna att ogilitigförklara avtalet med säljaren p.g.a. Cecilia's fusk, vilseledande och utnyttjande i våran förhandlingsprocess. Riktigt tråkig och dyr erfarenhet som jag hoppas andra slipper genom att jag delar med mig av vad som hänt, vilket jag helst skulle vilja undvika (noll tillfredsställelse i att skriva det här, skulle föredragit ett bra och ärligt köp obeskrivligt mer). Men om vi inte säger till så att alla hör när situationer som den här uppstår, kommer de att upprepas. Läs mer
  • Celine F
    Celine F skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Väldigt tillgänglig, både för mig och spekulanter. Ärlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Väldigt serviceinriktad från första kontakten, det är skönt när mäklaren har koll på allt och van att sälja i området. Det blev en väldigt lyckad affär för oss så vi är väldigt nöjda med Joakim! Läs mer
  • Robert J
    Robert J skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim är en väldigt professionell mäklare med god marknadskännedom och en hög grad av service. Han är helt klart en av de absolut bästa mäklarna jag träffat. Läs mer
  • Emil E
    Emil E skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Professionellt genomförande genom hela processen och flera väl gentänkta stratetiska beslut från Isabelle gav oss en försäljning vi var väldigt nöjda med på en övrigt väldigt svag marknad. Läs mer
  • Katarina  K
    Katarina K skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Oj, Joakim är verkligen otroligt duktig. Han är noggrann, målmedveten, trevlig, social och enormt serviceminded, bra mot både köpare och säljare! Rekommenderas å det varmaste!!! Läs mer
  • Razvan M
    Razvan M skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket bra mäklare, han levererar höga priser och är mycket kunnig. Kunderna gillar honom. Läs mer
  • Carl B
    Carl B skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Ambitös och engagerad! Rekommenderas varmt. Läs mer
    2017-09-07 Josefin S svarar Carl B
    Tack Carl, det var väldigt roligt att få vara behjälplig med din försäljning!
  • Per-Arne S
    Per-Arne S skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket trevligt bemötande och god rådgivning inför och under försäljning. Cecilia motsvarade fullt ut våra förväntningar och visade stort engagemang.
    Vi är mycket nöjda med samarbetet och utfallet av affären. Läs mer
  • Sara J
    Sara J skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Cecilia är erfaren och kompetent mäklare. Hon var lite svårtillgänglig, dessutom var hennes telefon halvtrasig, vilket är ett problem när telefonen nästan är mäklarens främsta arbetsredskap. Jämfört nyklara mäklare känns hon inte lika hungrig men för oss är erfarenhet betydligt viktigare och den hetsiga stilen många mäklare har är rätt besvärande. Vi fick lite juridiska beskymmer där Cecilia var ganska hjälpsam. Om man måste anlita en mäklare, vilket jag avråder ifrån eftersom det är väldigt jobbigt att sälja sin bostad, kan jag rekommendera Cecilia. Förhandla bort ensam försäljningsrätt och undvik Notar Vasastan. Läs mer
  • Tugba Ö
    Tugba Ö skrev om Håkan Lindén en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Håkan är mycket professionell och kan marknaden.
    Vi var väldigt nöjda med hans tips och all hjälp!
    Han återkopplar alltid och vi var mycket trygga med hans kunskap.
    Jag rekommenderar varmt! Läs mer
  • Per-Viking L
    Per-Viking L skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket noggrann och tydlig vilket uppskattas Läs mer
    2017-09-07 Josefin S svarar Per-Viking L
    Tack Per-Viking! Hoppas ni kommer trivas bra i nya boendet.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag sökte själv upp Skandiamäklarna på rekommendation och hade vissa förväntningarna.
    Josefin Skelander har under allt förberedelsearbete och alla kontakttillfällen varit mycket lyhörd, kunnig och tillmötesgående. Jag är nöjd över hur försäljning och avtalstecknande sköttes - även allt material. Försäljningen är ännu inte helt avslutad men jag har fullt förtroende för hur Josefin kommer att hantera detta. Läs mer
    Josefin S gillar detta
  • Ingrid U
    Ingrid U skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Josefin Skelander blev mitt val i konkurrens med två andra intervjuade mäklare. Dels för att jag uppfattade henne som lyssnande, dvs en som skulle lyssna på kunden till lägenheten, och även mig. Dels för att jag uppfattade Skandiamäklarnas process som fullödig och korrekt.
    Hon uppfyllde min förväntan. Läs mer
    Josefin S gillar detta
  • Erik N
    Erik N skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Hade Joakim som mäklare när jag köpte lägenhet. Han var trevlig, kompetent och "service minded". Läs mer
  • Gabriella O
    Gabriella O skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Överlag en bra mäklare som går att lita på. Lättillgänglig, trevlig, lugn och lyhörd.

Anledningen till att det inte blir en femma är för att han precis som de flesta andra, har lite att förbättra och jobba på men det kommer med erfarenheten. Läs mer
  • Veronika K
    Veronika K skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Helt klart en toppenmäklare. Mycket god kundkontakt hela vägen från start till kontraktsskrivning. Kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag är väldigt nöjd med Isabella. Läs mer
  • Olle R
    Olle R skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Isabelle är mycket förtroendegivande, professionell, och duktig. Allt görs korrekt och metodiskt, både för säljaren och köparen. Vi träffade Isabelle första gången i egenskap av köpare, och anlitade henne kort därefter i egenskap av säljare pga det proffsiga intryck hon gav vilket skänker trygghet åt båda parter. Isabelle är en mycket duktig mäklare på alla sätt. Jag ger henne mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Hans S
    Hans S skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim har hjälp oss med flera bostadsaffärer genom åren och han överträffar förväntningarna gång på gång. Oerhört professionell och tydlig vilket skapar en trygghet för såväl säljare som köpare. Läs mer
  • Oscar F
    Oscar F skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Som kund kände jag mig mycket säker på att Joakim skulle sköta försäljningen på ett bra sätt. Vi fick bra och relevanta tips inför försäljningen, uppföljningen efter visningarna uppskattades och budgivningen sköttes mycket proffsigt, något som köparna även kommenterade. Läs mer
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi är mycket nöjda med att vi valde Josefin som mäklare efter att ha träffat ett antal olika! Från första möte till försäljning samt efteråt har Josefin varit engagerad, bistått med allehanda råd och varit lätt att kommunicera med vilket gjort vår bostadsförsäljning fantastiskt smidig. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Trevligt bemötande. Isabelle är en driven och energisk person och mäklare. Vi fick bra info och uppföljning under själva säljprocessen. Hon verkar ha bra känsla för en hantering av en situation med många budgivare. Läs mer
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Isabelle har uppträtt mycket trevligt och proffsigt och jag är mycket nöjd med hennes arbete! Läs mer
  • Mose H
    Mose H skrev om Håkan Lindén en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Håkan är extremt proffsig i sitt arbete och agerarar alltid med fulltransparans, ärlighet och högt tempo. Läs mer
  • Christian B
    Christian B skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Kan varmt rekommendera Isabelle. Proffsig, duktig och pålitlig mäklare. Läs mer
  • Ann L
    Ann L skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Isabelle har varit mycket engagerad och professionell under hela processen med att sälja min lägenhet. Hon har funnits tillgänglig för frågor och återkoppling. Är mycket nöjd med hennes bemötande, korrekta hantering och - inte minst - slutpriset på min lägenhet. Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Kunde inte ha varit nöjdare 👍👍 Läs mer
  • Johan Ö
    Johan Ö skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Grymt kompetent mäklare. Seriös och noggrann, snabb och trevlig. Läs mer
  • Jakob F
    Jakob F skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Seriös, social, snabb, superproffsig Läs mer
Joakim Andersson
Håkan Lindén