Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan SkandiaMäklarna SkandiaMäklarna Vasastan

SkandiaMäklarna Vasastan

Norrtullsgatan 3, 113 29 Stockholm — Visa karta

Vi har varit verksamma i Vasastan sedan 1992. Vår ambition är att vara den ledande kvalitetsmäklaren. Vi arbetar hårt för att du ska känna full trygghet genom hela din bostadsaffär och att vi genom vår lokalkännedom, kompetens och erfarenhet ska ge dig en mäklartjänst med god kvalitet.

Fråga oss gärna om vår säljargaranti och unika arbetsmetod. Vi har samarbetspartners, som noga är utvalda, inom bank/finans, försäkring, städ, flytt m.m.

Vill du veta mer om hur vi arbetar kommer vi gärna hem till dig för en diskussion kring ditt boende även om du inte ska sälja just nu.

Läs vad 223 kunder tycker om SkandiaMäklarna Vasastan

• Magnus H
    Magnus H skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag är väldigt nöjd med Isabella.
  • Olle R
    Olle R skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Isabelle är mycket förtroendegivande, professionell, och duktig. Allt görs korrekt och metodiskt, både för säljaren och köparen. Vi träffade Isabelle första gången i egenskap av köpare, och anlitade henne kort därefter i egenskap av säljare pga det proffsiga intryck hon gav vilket skänker trygghet åt båda parter. Isabelle är en mycket duktig mäklare på alla sätt. Jag ger henne mina varmaste rekommendationer.
  • Hans S
    Hans S skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim har hjälp oss med flera bostadsaffärer genom åren och han överträffar förväntningarna gång på gång. Oerhört professionell och tydlig vilket skapar en trygghet för såväl säljare som köpare.
  • Oscar F
    Oscar F skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Som kund kände jag mig mycket säker på att Joakim skulle sköta försäljningen på ett bra sätt. Vi fick bra och relevanta tips inför försäljningen, uppföljningen efter visningarna uppskattades och budgivningen sköttes mycket proffsigt, något som köparna även kommenterade.
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi är mycket nöjda med att vi valde Josefin som mäklare efter att ha träffat ett antal olika! Från första möte till försäljning samt efteråt har Josefin varit engagerad, bistått med allehanda råd och varit lätt att kommunicera med vilket gjort vår bostadsförsäljning fantastiskt smidig. Rekommenderas varmt!
  • Peter S
    Peter S skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Trevligt bemötande. Isabelle är en driven och energisk person och mäklare. Vi fick bra info och uppföljning under själva säljprocessen. Hon verkar ha bra känsla för en hantering av en situation med många budgivare.
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Isabelle har uppträtt mycket trevligt och proffsigt och jag är mycket nöjd med hennes arbete!
  • Mose H
    Mose H skrev om Håkan Lindén en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Håkan är extremt proffsig i sitt arbete och agerarar alltid med fulltransparans, ärlighet och högt tempo.
  • Christian B
    Christian B skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Kan varmt rekommendera Isabelle. Proffsig, duktig och pålitlig mäklare.
  • Ann L
    Ann L skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Isabelle har varit mycket engagerad och professionell under hela processen med att sälja min lägenhet. Hon har funnits tillgänglig för frågor och återkoppling. Är mycket nöjd med hennes bemötande, korrekta hantering och - inte minst - slutpriset på min lägenhet.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Kunde inte ha varit nöjdare 👍👍
  • Johan Ö
    Johan Ö skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Grymt kompetent mäklare. Seriös och noggrann, snabb och trevlig.
  • Jakob F
    Jakob F skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Seriös, social, snabb, superproffsig
  • Bo S
    Bo S skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Intensivt uppvaknande möte... Lite mycket i början men sedan lugnade det ner sig och gav ett mycket välordnat och bra intryck.
  • Andreas
    Andreas skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Väldigt trevlig och social på visningen, tog sig tid och förklarade siffror i årsredovisningen som jag inte fattar något av. Sen var hon alltid glad och trevlig i telefon.Jag förlorade budgivningen men skriver här ändå för att jag fick så bra intryck av Cecilia och det får jag sällan av mäklare. hon förtjänar att uppmärksamas för det.
  • Emily F
    Emily F skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Positiv, pålitlig och energifylld mäklare som levde upp till alla mina förväntningar.
  • Oscar A
    Oscar A skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Josefin var enormt behjälplig, påläst, engagerad och trevlig att ha och göra med genom hela affären.
  • Gunnar L
    Gunnar L skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    En mycket kompetent, lugn och gtrugg person som gjorde ett mycket bra jobb.
  • Nicklas  H
    Nicklas H skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim är en fruktansvärt bra mäklare som lyckats fullända samtliga krav och önskemål. Från dag ett så har både bemötandet och services varit utomordentligt bra. Jag kommer vid framtida försäljningar alltid vända mig till Joakim som ett starkt förstaval, och vidare ge rekommendationer till nära och kära som ska sälja sina lägenheter. / Nicklas Hansson
  • Catharina B
    Catharina B skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    En korrekt och påläst mäklare som inte stressar.
    Det tycker vi är mycket bra och trevligt.
  • Baltzar E
    Baltzar E skrev om SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim Andersson var min mäklare under försäljning av min 1.5a på Gärdet under våren. Jag ger honom mina allra varmaste rekommendationer. Han gav värdefulla råd och var tillgänglig så fort jag behövde honom, hjälpte till med stylingbolaget jag hyrde in och skötte visning och budgivning otroligt proffsigt.
  • Hampus E
    Hampus E skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Bra och enkel att jobba med, snabb på att svara på frågor med bra råd under processen.

Det bästa var att jag fick mer än vad jag förväntade mig vid försäljningen vilket helt klart väger tyngst.
  • Christian E
    Christian E skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Toppenmäklare som jobbar mot högt uppsatta mål. Är tillgänglig under hela processen och kommer med värdefulla tips och råd.
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi är mycket nöjda med Joakim som vår mäklare då han var professionell, delaktig och tillgänglig genom hela processen. Joakim känns pålitlig, snabbtänkt och intresserad. Vi fick dessutom många goda råd i svåra beslut vilket uppskattades. Med andra ord är han en mäklaren som vi gärna rekommenderar!
  • Karin R
    Karin R skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Generellt bra, men dålig detaljer av lägenhetsbeskrivning i prospektet.
    2017-02-16 Joakim A svarar Karin R
    Hej Karin!
    Tack för input, det tar jag med mig.
    Bra att vi fick ändrat i texten under tiden bostaden låg ute och att vi lyckades slå rekord i föreningen.
    Hoppas ni kommer trivas fantastiskt bra med villalivet nu :)
  • Pierré G
    Pierré G skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Proffesionellt bemötande med öga för detaljer som gjorde lägenheten attraktiv i intressenternas ögon. Fick mycket tack vare det ut ett bra pris vid försäljning.
  • Ivar O
    Ivar O skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Cecilia har hjälpt mig och min sambo 2ggr med lägenhetsförsäljning.
    Hennes insats och hjälp med allt var suveränt bra.
  • Pär L
    Pär L skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket duktig och engagerad genom hela processen. Skulle jag sälja igen skulle jag kontakta Cecilia på nytt. Kan absolut rekommendera henne som mäklare.

/Pär
  • Lars B
    Lars B skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    014 sökte min sambo och jag en gemensam bostad. Vi letade bland fastighetsannonserna kom fram till
    ett förslag som motsvarade våra förväntningar. Min sambo var uppvuxen i hörnet Norrtullsgatan-Vanadisvägen
    och jag ville ha möjlighet till promenader. Vi hittade ett boende som passade oss båda i och med att vi fann
    en lägenhet på Norrtullsgatan 26. Allt var bra-till dess min sambo avled efter ca 9 månaders gemensam
    adress. Lägenheten var på ca 93 kvm fördelade på 3 rum och kök samt biytor i form av hall och kapprum.
    Ensam i våningen blev det ödsligt och jag såg mig om efter nytt boende, gärna i samma trakt. Mina barn
    som bor i nordvästra förorterna såg en fördel med att jag kom närmare deras hemvister och kollade,utan
    min direkta vetskap, utbudet i förorterna. De fann ett smakligt alternativ som vi kunde bearbeta.
    Tillsammans med min bortgångne sambos 4 barn skulle en försäljning av Norrtullsgatan 26 ske så att
    följderna kunde accepteras av alla.
    Det låg nära till hands att välja den mäklare som hjälpt oss att komma till Norrtullsgatan. Men vid kontakt
    med vår gemensamma bankkontakt, en kvinna, fick jag förslaget att lyssna med Skandiamäklarna som
    hjälpt henne vid ändring av boende. Jag följde hennes råd, vilket jag inte ångrade.
    Vi var inne i semestertider och det kändes lité kluvet men Skandiamäklarnas ombud Isabelle Badéa hade
    inga fjärilar," ta den tid du behöver och när du är redo så sätter vi igång" Processen påbörjades, fotografering av
    lägenhet, beskrivningar av hus, lägenhet och omgivning utfördes utan att jag "gick i väggen". Det hade blivit
    en stor affär under den tid som jag bott där. Från att vara två som delade kostnad var det jag som inför
    sambons barn och mig själv inte minst stod för beslut och åtgärd.
    Isabelles lugn och vetskap om marknader och fallgropar hjälpte mig till avslut Norrtullsgatan till alla parters
    glädje. Jag kan därför varmt rekommendera Isabelle Badea.
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi har det bästa intrycket av Joakim som mäklare. Proffsig, snabb i återkoppling - vi kände oss trygga från första stund. Resultat helt över förväntan.
    2017-02-16 Joakim A svarar Åsa J
    Hej Åsa,
    Tack för femman! Vetskapen att ni kände er trygga genom processen känns riktigt bra!
  • Simon H
    Simon H skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim levde fullt upp till min förväntan. Jag fick direkt känslan av att Joakim var kunnig på sin marknad och märkte pulsen. Därmed hade jag också fulkomlig förtroende för honom, något som blev ytterligare underbyggt av hans snabba respons i alla frågor. Jag gillade även att han hade ett bra öga för fina foto
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag har både köpt och sålt bostad med Joakim som mäklare. Joakim har från värdering till försäljning av bostad alltid bemött mig och mina föräldrar på bästa sätt. Han tog hänsyn till våra önskemål och har under hela försäljningsprocessen underrättat oss om information som angått oss. Kunde inte varit mer nöjd med valet av mäklare.
  • Anna L
    Anna L skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag är supernöjd med Josefin vid min försäljning. Hon var professionell, seriös och engagerad. Hon ingav ett stort förtroende och jag kände att hon engagerade sig genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera Josefin.
  • Nils-erik Z
    Nils-erik Z skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket trevligt bemötande från en mycket härlig och trevlig person.
  • Jaspar L
    Jaspar L skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Josefin var väldigt serviceinriktad och ödmjuk. Hon genomförde vår lägenhetsförsäljning med noggrannhet och ett stort engagemang. Jag kan varmt rekommendera Josefin som mäklare.
  • Richard C
    Richard C skrev om Josefin Skelander en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag har använd Josefin både som säljare och köpare av bostadsrätter och hon har, både gånger, presterat med engagemang och professionalitet.
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Bra och engagerad. Stylingen av lägenheten var fantastisk!
  • Caroline R
    Caroline R skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi fick snabb och professionell hjälp av Cecilia Tegnér. Cecilia var särskilt duktig och engagerad i att stajla lägenheten innan fotograferingen. Hon gav en del tuffa råd att ta bort vissa saker m.m. men vi följde dem och fick jättemånga personer på visningen och många som lade bud. Slutpriset blev över förväntan.
  • Astrid H
    Astrid H skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket erfaren och effektiv. Kan varmt rekommendera Cecilia.
  • Tommy C
    Tommy C skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    oerhört proffsig och noggrann. Kände mig trygg genom hela affären, skönt med en erfaren mäklare.
  • Cribbe L
    Cribbe L skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket trevligt bemötande! Professionell och erfaren!
  • elin j
    elin j skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Serviceinriktad och bra på att återkoppla. Jag fick bra guidning genom försäljningsprocessen och även bra tips inför fotograferingen hur jag på bästa sätt skulle "fixa till" lägenheten. Jag uppskattade att Cecilia extravisade lägenheten då det bidrog till en ny budgivare i budgivningen.
  • Maria J
    Maria J skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Engagerad och proffsig! Fick hjälp med saker som vanligtvis kanske ligger utanför en mäklares uppgifter och lägenheten sålde bra! Mer än nöjd!
  • Anna L
    Anna L skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi har både köpt och sålt med Cecilia som mäklare och kan inte säga annat än att vi är nöjda med hennes engagemang och service. Cecilia gör allt för att både köpare och säljare ska känna sig nöjda, hon är otroligt engagerad, men också rak på sak och gör det lilla extra för just Er.
  • Pegha J
    Pegha J skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Professionell och trevligt bemötande.
  • Jörgen L
    Jörgen L skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    I en svår situation fick jag och min fru ett mycket gott bemötande och ett proffsigt handhavande då vi skulle sälja en bostadsrätt i innerstaden. Styling, annonsering med fotografering, visning och försäljning med budgivning genomfördes snabbt och effektivt. Vi kunde inte haft en bättre mäklare. Vi skulle vid behov utan tvekan återkomma till henne igen.
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Hej
    Celia var en fantastiskt duktig mäklare!
    Ingav stort förtroende, skarp och ytterst
    professionell och kunnig.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag valde, efter rekommendation, att anlita Isabelle Badéa som mäklare till min lägenhetsförsäljning och jag är mer än nöjd. Isabelle agerade professionellt, tydligt och korrekt under hela processen. Hon sålde min lägenhet till ett rekordpris, högst i föreningen! Hon var noggrann med allt från vårt första möte till det att affären var genomförd. Isabelle meddelade alltid vilka tider hon inte hade möjlighet att svara på, t ex om hon hade någon visning inplanerad eller ett möte. Det gjorde att jag hela tiden hade koll och kände trygghet. Jag är imponerad över Isabelles förmåga att hantera många försäljningar på samma gång och att samtidigt fortsätta vara så lugn, korrekt med full koll på allt. Ett stort plus och tydligt bevis på att hon kan hantera budgivningar där många är inblandade. Isabelle är strukturerad och saklig.

Jag rekommenderar Isabelle Badéa varmt till alla som ska sälja i Vasastan/Östermalm där hon är verksam.

Mvh,
    Mikael Svensson
  • Karin L
    Karin L skrev om Cecilia Tegnér en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket proffsig rakt igenom och hade mycket energi och glädje. Svarade alltid i telefon till och med när jag råkade ringa fel vid 22-tiden en torsdag.
  • Karin W
    Karin W skrev om Isabelle Badéa en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    En seriös och kunnig mäklare som under min försäljning var otroligt flexibel med tider och fanns alltid anträffbar – hon svarade på telefon även när det var helg och kväll. Över förväntan, fick dessutom bättre betalt än vad jag hade förväntat mig. Jag kommer att rekommendera Isabelle till alla jag känner!

Norrtullsgatan 3, 113 29 Stockholm