Fastighetsbyrån Vasastan

Fastighetsbyrån Vasastan

Här i Vasastan hittar du allt från vackra promenadstråk till goda kommunikationer, caféer och shopping. Vi på Fastighetsbyrån här har många års erfarenhet av marknaden och är den ledande mäklarkedjan i Vasastan. På kontoret på Karlbergsvägen är vi hela 16 medarbetare som gärna hjälper dig med din bostadsaffär.

Vi erbjuder en komplett mäklartjänst, skräddarsydd efter dina behov och med starkt fokus på kundnöjdhet och marknadsföring. Här får du personlig service utöver det vanliga. Varmt välkommen till oss!

2162 omdömen om Fastighetsbyrån Vasastan

Sedan starten hos Reco 2013
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriella Anderek en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2023-01-28 Verifierad kund
    Gabriella har så otrolig att ha och göra med. Enkel att få tag i, hjälpsam och vänlig! En av de absolut trevligaste mäklarna jag har träffat!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2023-01-27 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande.
    Snabb återkoppling, blev även uppdaterad löpande från Anna.
    Känns väldigt genuin och trovärdig i sitt sätt att besvara frågor.
    • Vasastan - Vasaparken
    2023-01-25 Verifierad kund
    Jättenöjd med Anna på Fastighetsbyrån, god kommunikation då hon förklarade alla steg i processen tydligt och proffsigt.
    Kan varmt rekommendera!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2023-01-25 Verifierad kund
    Väldigt duktig mäklare som underlättade köpeprocessen oerhört mycket!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2023-01-25 Verifierad kund
    Anna är den bästa och proffsigaste mäklaren. Man känner sig så trygg och lugn. Anna ger sitt allt för att det ska bli så bra som möjligt. Anna finns alltid där och ger råd å tipps och ger sitt allt för sina kunder. Jag är så tacksam.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2023-01-23 Verifierad kund
    Jag kan inte rekommendera Otilia tillräckligt. Hon är en stjärnmäklare som levererar i alla lägen. Hon är dessutom otroligt proffsig och man känner en sådan trygghet under hela säljprocessen. Ska man sälja i vasastan så är det utan tvekan Otilia man ringer. Jag längtar tills jag får sälja med Otilia igen.
    2023-01-23 Verifierad kund
    Anna är jättebra. Kunnig och flexibel och kommunicerar väldigt bra. En professionell mäklare som jag verkligen rekommenderar.
  • Fanny E
    2023-01-21 Verifierad kund
    Man känner att Anna brinner för sitt yrke och hon gör allt för att kunden ska bli nöjd. Hon kommer med bra idéer och förslag och lyssnar även på kunden. En supermäklare, rekommenderar starkt! :)
    2023-01-20 Verifierad kund
    Anna is effective, honest, professional & consistent. .
    2023-01-20 Verifierad kund
    Jag gjorde mitt första köp av bostad med hjälp av Otilia. Jag fick det varmaste bemötandet, vägledde mig genom hela processen och var tillgänglig. Kunde inte ha önskat mig en mer proffsig, kunnig, och tillmötesgående mäklare. Detta gjorde att vi signerade objektet inom 8 timmar! Kan verkligen inte rekommendera Otilia nog!!! Kommer definitivt använda henne vid framtida försäljningar också!!! 🙌🏼
  • Per H
    2023-01-19 Verifierad kund
    Otilias är en varm och trevlig person och hennes bemötande var mycket professionellt. Hon infriade alla våra förväntningar med råge. Vi var särskilt imponerade av hennes förmåga att driva affären mot ett avslut. Tveklöst den bästa mäklaren vi någonsin anlitat!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Anderek en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2023-01-16 Verifierad kund
    Så nöjd med allt , tack för hjälpen…:-)
  • Claes W
    2023-01-16 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande under hela försäljningsprocessen.
    2023-01-11 Verifierad kund
    Bra kontakt, bra tankar, väl genomfört på alla vis.
    2023-01-07 Verifierad kund
    Otilia var väl insatt i stadsdelen och rådande prisbild. Hon gav goda råd inför försäljningen, agerade snabbt, hade ett mycket bra bemötande och informerade om hur vi borde tänka och vad vi borde göra för att få bästa resultat. Dessutom höll hon oss hela tiden mycket väl uppdaterade under processen.
    Jag kan verkligen rekommendera henne.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2023-01-02 Verifierad kund
    Sam är väldigt professionell och förtroendeingivande. Han svarade snabbt och tillförlitligt på våra frågor och var mycket bra stöd i processen. Rekommendrar honom stark!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2023-01-01 Verifierad kund
    Robert was one of the best real estate agents that we had contact with in our search for a home in Stockholm. He was kind, patient and took the time to answer our questions. Highly recommend him.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2022-12-29 Verifierad kund
    Jag upplevde Sam som mycket professionell. Han har stor kunskap inom området och han gav ett mycket förtroendegivande intryck. Han har en positiv utstrålning och är mycket hjälpsam och serviceinriktad. Jag kände mig trygg med honom under hela försäljningsprocessen.
    2022-12-27 Verifierad kund
    Väldigt bra mäklare; Hon är glad och väldigt bemötande, och hon hjälper gärna till med vad som helst!
    2022-12-27 Verifierad kund
    Mycket hjälpsam och professionell. Funnits som stöd under hela processen. Levde definitivt upp till förväntningarna.
    Rekommenderar starkt!
    2022-12-26 Verifierad kund
    Jag har ingenting dåligt att säga om Sam! Bra bemötande, trevlig, kunnig och responsiv. Sammantaget mycket nöjd med min upplevelse :) skulle varmt rekommendera honom!
    2022-12-22 Verifierad kund
    Jag både köpte och sålde via Otilia - utan tvekan den bästa mäklaren jag har varit i kontakt med!
    Otilia är en pålitlig mäklare där jag känner mig trygg såväl som köpare som säljare. Hon är otroligt professionell och strukturerad i sitt arbete.
  • Markus F
    2022-12-22 Verifierad kund
    Sam gav ett seriöst och genuint intryck. Han var tillmötesgående och öppen i processen. Rekommenderas!

M
    2022-12-20 Verifierad kund
    Otilia gjorde säljprocessen otroligt enkel. Hela tiden med ett trevligt och tydligt bemötande.
    2022-12-18 Verifierad kund
    Bra bemötande, hög tillgänglighet och lättsam att ha och göra med.
    2022-12-15 Verifierad kund
    Mycket duktig och kunnig. Löste vår försäljning på ett mycket tjusigt sätt.
  • Andreas Jan Bertil H
    köpte sin lägenhet med hjälp av Joseph Rashid en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2022-12-15 Verifierad kund
    Det kändes väldigt tryggt att Joseph Rashid navigerade oss i vår bostadsaffär.
    Professionellt och trevligt bemötande från första stund.
    Väldigt noggran och tillmötesgående. Vi kan varmt rekommendera!
    2022-12-12 Verifierad kund
    Otilia kom förberedd med en genomtänkt plan från första mötet och exekverade sedan utmärkt på den. Hon inger stort förtroende i både säljare och köpare och guidar en genom hela processen. Det kändes tryggt från start till mål och vi var väldigt nöjda med resultatet.
    2022-12-10 Verifierad kund
    Kan verkligen sitt område i Vasastan. Otroligt snabb och effektiv. Samtidigt utrymme för bra positiv dialog. Klok, strategisk och målinriktad igenom hela försäljningsprocessen. Riktigt bra!
    2022-12-10 Verifierad kund
    Mycket kompetent och trevlig.
    Kunnig, ingav förtroende
    2022-12-09 Verifierad kund
    Levde upp till alla förväntningar. Lätt att samarbeta med, lyssnar på mina åsikter och tankar. Får en att känna sig omhändertagen!
    2022-12-08 Verifierad kund
    Anna hade ett professionellt bemötande och tydlig och bra i sin kommunikation.
    2022-12-07 Verifierad kund
    Grymt nöjd med Otilia, super proffsig genom hela proceseen och alltid snabb på att höra av sig! Trots en tuff marknad och något lägre förväntingar är vi väldigt nöjda med resultat av försäljningen! Kan varmt rekommendera Otilia!
  • Oscar A
    2022-12-07 Verifierad kund
    Valde Otilia efter att ha gått på visningar där hon sålt och är imponerad över retoriken och personligheten. Försäljningsresultat över förväntan på en i övrigt osäker marknad. Glasklar kommunikation och tydlig uppdatering i hela processen. Oavsett om det blåser eller inte så vill man hålla Otilia i handen under en bostadsförsäljning!
    2022-12-07 Verifierad kund
    Trots tuffa tider på bostadsmarknaden gjorde Gabriella ett fantastiskt jobb med att hitta rätt spekulanter för min lägenhet. Ett väldigt professionellt utförande från början till slut. Jag kan verkligen rekommendera Gabriella om du ska köpa eller sälja din lägenhet!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2022-12-02 Verifierad kund
    Andreas är kunnig, driven och vettig. Rekommenderar!
    • Vasastan - Östermalm
    2022-12-02 Verifierad kund
    Sam är en otroligt tillmötesgående, anpassningsbar och serviceminded person. Han har ställt upp i alla lägen under de tre år som jag vid olika tillfällen inlett en försäljning, men av olika anledningar tvingats avbryta av personliga skäl. Han har hela tiden varit förstående och alltid uppvisat gott mod, trots att marknaden bara blivit tuffare för varje år som gått och att han istället enkelt skulle kunnat hänvisa mig till någon annan.
    Kan därför inte annat än starkt rekommendera honom till alla som letar efter en mäklare som alltid gör det där lilla extra för dig som säljare!
  • skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2022-11-28 Spontant omdöme
    Anna är fantastisk att jobba med så kunnig, tydlig och extremt tillgänglig. Tar sig alltid tid att förklara processen och svarar alltid på alla frågor. Anna är den bästa och trevligaste mäklaren jag har jobbat med och rekommenderar henne till alla. Stort Tack Anna
    2022-11-28 Verifierad kund
    Välbemött, fick tillräckligt information och var trevlig.
    2022-11-28 Verifierad kund
    Försäljningen flöt på bra och fick ett bra avslut. Information fortlöpande via sms och mail. Vi var flera ägare som sålde tillsammans. Alla fick information och man kände sig hela tiden delaktig. Kändes tryggt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Joseph Rashid en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2022-11-28 Verifierad kund
    Mycket bra rakt igenom, tillmötesgående och jobbade hårt in i det sista!
    2022-11-23 Verifierad kund
    Jätte bra mäklare. Snabb och lyhörd. Rekommenderas starkt.
    2022-11-23 Verifierad kund
    Andreas är väldigt duktigt mäklare på alla plan.
    Han jobbar med hög integritet nära dig som kund till honom.
    Med snabb återkoppling och bra rådgivning får han dig att känna att affären är under kontroll under hela förloppet.
    Jag kan inget annat än att rekommendera honom!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2022-11-23 Verifierad kund
    Professionell och trevlig. Höll bra kommunikation genom hela processen och uppdaterade oss dagligen om status på försäljningen.
    2022-11-18 Verifierad kund
    Anna fick till en snabb och smidig affär på en skakig marknad. Kände mig trygg och lugn under hela processen. Kan varmt rekommendera Anna vid både köp och sälj!
    • Vasastan - S:t Eriksplan
    2022-11-16 Verifierad kund
    Otilia är en kanonmäklare - påläst, proffesionellt bemötande, alltid tillgänglig under processens gång och strategisk i försäljningen. Rekommenderas varmt!
    2022-11-16 Verifierad kund
    Mycket trevligt och professionellt bemötande!
    2022-11-16 Verifierad kund
    Vi har bara positivt att säga om Otilia. Hon är jätte trevlig och tillgänglig, svarade alltid snabbt oavsett tidpunkt och dag. Väldigt informativ och var noga med att uppdatera både mig och min partner. Återkopplade allt till oss och uppfyllde våra förväntningar. Tack Otilia!
    2022-11-16 Verifierad kund
    Tryggt och smidigt att köpa bostad via Sam
    2022-11-12 Verifierad kund
    Joseph är super proffsig och extremt kunnig mäklare som är lösningsorienterad och en duktig förhandlare. Han behöll en hög energi genom hela processen.

Detta är andra gången Joseph har hjälpt oss att sälja vår bostad och vi super nöjda även denna gång. Jag kan varmt rekommendera Joseph som mäklare!