Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vasastan

Fastighetsbyrån Vasastan

Karlbergsvägen 40, 113 27 Stockholm — Visa karta

Här i Vasastan hittar du allt från vackra promenadstråk till goda kommunikationer, caféer och shopping. Vi på Fastighetsbyrån här har många års erfarenhet av marknaden och är den ledande mäklarkedjan i Vasastan. På kontoret på Karlbergsvägen är vi hela 16 medarbetare som gärna hjälper dig med din bostadsaffär.

Vi erbjuder en komplett mäklartjänst, skräddarsydd efter dina behov och med starkt fokus på kundnöjdhet och marknadsföring. Här får du personlig service utöver det vanliga. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 559 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vasastan

• Linnea S
    Linnea S skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    superhärlig & engagerad! Bra energi och snabb i svängarna.
  • Rune O
    Rune O skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi anlitade Fastighetsbyrån Vasastan och mäklaren Robert Ljungström. Robert var engagerad, kunnig och lyhörd. Vi är väldigt nöjda med hur han hjälpte oss med försäljningen och kan varmt rekommendera honom!
  • Hedvig A
    Hedvig A skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är en fantastisk mäklare. Hon tog oss igenom hela processen på ett professionellt och strukturerat sätt och mötte alla våra förväntningar!
  • Amanda L
    Amanda L skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Kan verkligen rekommendera Robert, superproffsig, lugn, pålitlig och härligt bemötande. Kände mig otroligt lugn genom hela processen. NÖJD!
  • Caroline  Ö
    Caroline Ö skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anette hjälpte mig att sälja min lägenhet i Vasastan och jag är supernöjd med den insats som hon gjorde som mäklare! Anette är professionell i sitt sätt att arbeta och samtidigt otroligt varm och vänlig som person, vilket var avgörande när jag valde henne som mäklare. Anette var alltid tillgänglig, svarade snabbt på mail och var lyhörd inför mina önskningar och förväntningar. Hela försäljningsprocessen kändes väldigt trygg och gick både snabbt och smidigt - från första mötet till försäljningen - vilket var precis så som jag önskade! Jag ger därför Anette mina bästa och varmaste rekommendationer!
  • Luis X
    Luis X skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket nöjde med valet av Andreas Helgoson. Andreas var engagerade och väl förbered och jag fick bra feedback under preocessen.
  • Andreas
    Andreas skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Redan vid det första mötet med Andreas var han mycket väl förberedd. Han hade en god uppfattning om marknadsläget och gav oss en uppskattning av potentiellt försäljningspris som stämde väl överens med vad det blev i slutändan. Under hela processen jobbade han noggrant, särskilt med att följa upp förhandsintresse för lägenheten. Vi kan varmt rekommendera Andreas.
  • Fabian
    Fabian skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Professionell och tillmötesgående, kommer sälja med henne igen!
  • Axel B
    Axel B skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Bra mäklare som gav ett trevligt bemötande.
  • Oscar L
    Oscar L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna har varit en klippa under vår bostadsaffär, alltid tillgänglig, hjälpsamma och extremt kunnig. Jag kan verkligen rekommendera Anna som mäklare!
  • Annica Å
    Annica Å skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    vänlig, glad, snabb återkoppling, tydlig, tillmötesgående
  • Anna J
    Anna J skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vill ge mina bästa rekommendationer till Anna. En mer professionell mäklare går inte att hitta. Ändå sedan jag träffade henne första gången har allt känts rätt. Mycket förtroendeingivande och erfaren och hon är alltid trevlig och påläst. Varit en fröjd att samarbeta med henne. Vill därför ge Anna det högsta betyget som går att ge! Mvh Joakim B
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är väldigt professionell, trevlig, enkel att samtala med och lösningsorienterad. Det lyckades bli en snabb affär, mycket tack vare Annas driv och engagemang. Kan varmt rekommendera Anna till andra köpare och säljare.
  • Rebecka L
    Rebecka L skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Tycker att Emmie har haft ett proffsigt bemötande och representerat både oss som köpare och säljaren på ett bra sätt. Varit kunnig, påläst och tagit reda på det som varit oklart för att vi ska känna oss trygga och nöjda med affären.
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas hjälpte mig sälja lägenheten och levererade över mina förväntningar. Otroligt engagerad, trovärdig, kommunikativ och tillmötesgående vilket underlättar en annars stressig och nervös process. Ska vi sälja igen råder det inget tvivel! Varma rekommendationer!!!
  • Therse N
    Therse N skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Entusiastisk - seriös - angelägen - inlyssnande - kunnig. Mycket bra mäklare.
  • My M
    My M skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna överträffade mina förväntningar då hon uppdaterade mig i varje steg som hände samt var mycket driven och kunnig i sin yrkesroll.
  • Pernilla A
    Pernilla A skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Fantastiskt bra! Bor man i Vasastan är det Fastighetsbyrån man ska ta hjälp av.
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Robert genomförde försäljningen av vår förenings lägenhet på ett utomordentligt sätt. Samma bemötande och proffsighet som de tidigare tillfällena haft med Robert att göra.
  • Pernilla A
    Pernilla A skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmi var till fantastiskt hjälp igenom hela min försäljningsprocess av min bosta, från vårt första möte till avslutningen av försäljningen. Hon var lyhörd och skicklig i alla lägen. Hon fick mig som kund att vara 100 % informerad om vad som pågick inför och efter försäljningen. Alltid tillgänglig för mina frågor och funderingar och ett professionellt och trevligt bemötande. Hon är en sådan mäklare man vill ha under sina vingarn när man ska sälja ett hem som betytt mkt för en.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Som säljare fick jag ett mycket proffsigt bemötande och jag upplever det som att det samma gällde för köparen. Drivande och tar uppdraget seriöst.
  • anna d
    anna d skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Slirar på sanningen. Mäklare lovade stort före vi hade skrivit på om våtrumsintyg och möjligt tillträdesdatum. Detta verkade dock inte ha kommunicerats till säljarna och det kunde därför inte infrias, vilket förstås varken kändes bra för oss som köpare eller för säljarna. Att denna mäklare dessutom på ett ganska påträngande sätt uppmanades oss att bjuda över oss själva när vi hade högsta budet, med hänvisning till en annan försäljning i samma fastighet tidigare, är inte seriöst. Denna mäklare kan säkert pressa upp ett högt försäljningspris, men jag skulle aldrig anlita henne själv eftersom de görs på bekostnad av förtroende och grundläggande moral. Att döma av tidigare kommentarer här är hon toppen för säljare men kanske inte lika bra för köpare. Det kan jag intyga också.
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Väldigt proffesionell bemötande utav Anna.
    Hon höll en väldigt god kommunikation och jag är extremt nöjd som kund!
  • Fredrik O
    Fredrik O skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Behöll ett lugn under hela processen. Bra slutpris
  • Anna L
    Anna L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi fick ett mycket bra bemötande. Vi är helnöjda!
  • Maria K
    Maria K skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Kan verkligen rekommendera Robert. Professionell, kunnig och dessutom väldigt trevligt bemötande.
  • Alexander Ö
    Alexander Ö skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Professionell, enkel att prata med och hög tillförlitlighet för mig som köpare. Tack Anna för ett smidigt och bra arbete för Vanadisplan 8, Mvh Alex&Franzi
  • Anna  R
    Anna R skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Genuint intryck och mycket proffsig. Helt klart bästa mäklaren jag haft att göra med.
  • Alexander V
    Alexander V skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Rekommenderar starkt Anna! Proffsig i sitt bemötande och oerhört kunnig. Hade den absolut bästa pitchen av de mäklare som jag kontaktade och gjorde mig inte besviken.
  • Erik E
    Erik E skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är mycket påläst, professionell och visar ett stort engagemang. Jag har bara bra saker att säga om henne. Känslan man får när man samarbetar med Anna är att hon gör allt för att göra alla inblandade parter nöjda. Hennes driv gör att man som säljare känner att man gjort helt rätt val av fastighetsmäklare och jag är säker på att man som spekulant känner att hon även värnar om köparens intressen. Anna är väldigt tillmötesgående och har en tydlig dialog genom hela processen - helt enkelt en vinnande stil!
  • Julia L
    Julia L skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag hade höga förväntningar på försäljningen av min bostad men resultatet blev över förväntan tack vare Anna och hennes otroliga insats.
  • Rakey R
    Rakey R skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi kom i kontakt med Emmie i samband med ett lägenhetsköp. I all kontakt med Emmie var hon mycket hjälpsam och proffesionell. Vi fick snabbt svar på de frågor vi hade om objektet och hon hjälpte oss igenom processen på ett väldigt bra sätt.
  • Erika L
    Erika L skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie har från första mötet varit mycket professionell och hjälpt oss med allt vi behövt , om det så varit gällande vår försäljning eller i jakten på nytt boende! Hon gav oss känslan av att hon verkligen gjorde det där lilla extra hela tiden och inte för sin egen skull utan för vår!
    Vi rekommendera starkt Emmie som mäklare!
  • Jörgen J
    Jörgen J skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Trevligt och professionellt bemötande men ändå på ett personligt sätt.
    Engagerad och bra på att se just våra behov. Var väl påläst och kunde de objekten hon visade.
  • Farnaz S
    Farnaz S skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas är en otroligt lyhörd och engagerad mäklare. Han är otroligt kompetent och har alltid funnits tillgänglig för frågor och funderingar under hela säljprocessen. Allt har gått väldigt smidigt och jag skulle varmt rekommendera Andreas till alla som söker en professionell mäklare!
  • Tami A
    Tami A skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi blev verkligen otroligt nöjda med hur Anna skötte försäljningen av vår lägenhet. Hennes engagemang, positiva energi och inte minst resultat var förstklassigt. Vi kan varmt rekommendera Anna!
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Fantastiskt professionellt och trevligt bemötande från Anna!
  • Robert N
    Robert N skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna har skött sig på ett utomordentligt sätt, man känner sig mycket trygg som köpare i och med att hon har haft hand om denna affär.
  • Claes Å
    Claes Å skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Bra engagemang! Kunnig. Hade extravisning då budgivningen var trögstartad.
  • Carolina P
    Carolina P skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna måste vara den bästa mäklaren i hela Sthlm. Hon är kunnig, vänlig och gav från allra första stund ett förtroendeingivande intryck. Under försäljningsprocessen var hon väl tillgänglig och gav snabba svar på de frågor vi hade. Vi kan varmt rekommendera Anna till alla som vill ha en riktigt bra mäklare!
  • Marcus P
    Marcus P skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Professionell, kunnig och tillmötesgående. Väldigt bra!
  • Rasmus B
    Rasmus B skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Driftig, positiv och tillmötesgående!
  • Matilda L
    Matilda L skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Otroligt nöjd med denna kunniga, handfasta, entusiastiska och trevliga vägledning genom hela försäljningsprocessen. Allt gick otroligt snabbt och smidigt. Emmie månar om att affären blir så gynnsam som möjligt för både säljare och köpare, vilket märks tydligt. Hon är en stjärna!
  • siri l
    siri l skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag hade tidigare haft en sporadisk kontakt med Anna Johansson och då fått ett mycket bra intryck av hennes engagemang och kunnighet såsom mäklare.
    Mitt intryck består efter det hon genomfört mitt försäljaruppdrag.
    Jag kan tillägga att Anna är mycket lätt att samarbeta med och därtill vänlig, gladlynt och uppmuntrande. Stoppar inte innan det blivit bra.
    Jag var särskilt imponerad av hur hon skötte förhandlingarna och på ett imponerande sätt fogade ihop anbud av olika slag och liksom byggde kloss på kloss.
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Otroligt engagerad, kunnig och seriös.
  • Anders H
    Anders H skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie visade stort engagemang. Hon var lyhörd, flexibel och hon kommunicerade väl genom hela processen. Rekommenderas.
  • Sebastian W
    Sebastian W skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag är supernöjd med hur Caroline hanterade min försäljningen av en lägenhet på Norrmalm. Från start till mål tycker jag att processen fungerade väldigt bra, hon var lyhörd och kändes hela tiden som att hon gjorde allt för att uppnå bästa möjliga resultat. Kan varmt rekommendera!
  • Sebastian  W
    Sebastian W skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag är supernöjd med mitt sammarbete med Fastighetsbyrån Vasastan när jag skulle sälja min lägenhet på Norrmalm. Mäklaren (Caroline Dettker) kändes påläst och lyssnade till mig som säljare. Hela processen fungerade väldigt bra från start till mål.
  • Anna L
    Anna L skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi är mycket nöjda med valet av Andreas Helgosson som mäklare vid försäljningen av vår lägenhet i Vasastan. Andreas är mycket professionell från början till slut. Vi bor utomlands och överlät extra stort ansvar i samband med visning och försäljning, vilket har fungerat utmärkt. Vi kan varmt rekommendera denne mäklare!
  • Nathalie J
    Nathalie J skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna guidade oss fint igenom lägenheten under visningen, skötte kontakten utmärkt efteråt och var snabb och flexibel med kontraktsskrivning.

Karlbergsvägen 40, 113 27 Stockholm