Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vasastan
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Vasastan
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Vasastan

Fastighetsbyrån Vasastan

Karlbergsvägen 40, 113 27 Stockholm — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Vasastan och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 469 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vasastan

• Anders N
    Anders N skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas är ett proffs ut i fingerspetsarna. Han skötte vår affär exemplariskt innan, under och efter försäljningen. Rekommenderar starkt!
  • Martin J
    Martin J skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna på fastighetsbyrån hjälpte oss på bästa sätt från sekund ett.
    Hon överträffade mina väldigt höga förväntningar och levererade proffesionellt under hela processen.

I min bok är hon Vasastaden bästa mäklare!
  • David B
    David B skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna gjorde ett fantastisk jobb som mäklare och var närvarande, hjälpsam och tillgänglig under hela processen. Kan varmt rekommendera henne!
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag fick ett väldigt positivt bemötande och intryck av Anna när vi sågs. Snabb och mycket bra kommunikation inför och efter visningen av lägenheten. Anna gjorde ett mycket proffsigt arbete och fick både säljaren och köparen att känna sig trygga och nöjda med affären. Jag kan varmt rekommendera Anna Johansson som mäklare.
  • Rikard S
    Rikard S skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie har genomgående under min försäljningsprocess varit en ytterst professionell mäklare, med hög grad av tillgänglighet och kompetens. Jag rekommenderar gladeligen henne till framtida säljare. Mitt slutbetyg är 5/5 (utmärkt).
  • Maria H
    Maria H skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket tillmötesgående, trevlig, uppmuntrande och professionell mäklare. Förmedlar trygghet och kunskap.
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vänlig och professionell mäklare som alltid var tillgänglig och såg till att affären gick genom smidigt och enkelt.
  • Niklas K
    Niklas K skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna har varit fantastiskt bra genom hela processen och hela tiden svarat på de frågor som har kommit upp utan några dröjsmål.
  • Hugo H
    Hugo H skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är en fantastiskt duktig, seriös och målinriktad mäklare. Jag ger henne mina varmaste rekommendationer och kommer absolut ta hennes hjälp vid nästa lägenhetsförsäljning. Lugn, professionell, engagerad och genuin. Hon har god lokalkännedom om Vasastan. Rerkordmånga spekulanter på visningen och högsta kvardratmeterpris i föreningen hitintills. Tummen upp!
  • Anders L
    Anders L skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag träffade Anna första gången för 5 år sedan när hon värderade våran lägenhet. Vi har hållit kontakten sedan dess och fått regelbundna uppdateringar om värdet på vårat boende. Anna har hela tiden varit ett stort stöd och tipsat om när det kan vara bäst att sälja, och visat upp ett stort kunnande och lokalkännedom om Vasastan. Anna har hjälpt att oss på ett föredömligt sätt att planera försäljningen år innan det blev läge att sälja. Hon var tidigt ute med fotografering och annonsering.
    Anna gjorde ett fantastiskt jobb med visningen och budgivningen. Hon lyckades få ett fantastiskt kvadratmeterpris åt oss!
    Jag kan varmt rekommendera Anna!
  • Anna L
    Anna L skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är otroligt proffsig, kunnig, vänlig och driven.
  • Maria K
    Maria K skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket bra. Professionell, kunnig och trevlig.
  • Ola S
    Ola S skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas har gjort ett kanonjobb med försäljningen av min lägenhet. jag är mycket nöjd med det vänliga och profesionella bemötandet jag fått.
  • Marcus M
    Marcus M skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag och min sambo kan varmt rekommendera Anna Johansson som mäklare:

* Hon har ett högt engagemang genom hela processen
    * Hon är lyhörd och låter dig som kund att komma med idéer och inspel under vägen samtidigt som hon ger professionella förslag
    * Hon är en statistiknörd och använder det till sin fördel genom att ha stenkoll på marknaden och pågående försäljningar från vecka till vecka
    * Hon är närvarande och återkopplar alltid
  • Anders L
    Anders L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Trevlig, säljande och hjälpsam.
  • Eva S
    Eva S skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas är mycket yrkeskunnig och har ett trevligt bemötande, vilket gör att man känner sig trygg i sitt köp av sin bostad. Jag vill gärna rekommendera honom till mina vänner. Tack Andreas!
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Helt igenom proffsigt och som man vill att det ska vara. Tillförlitlig, kunnig, realistisk, tillgänglig. Fick mycket bra råd även vid köpet av våran lägenhet.
  • Ali K
    Ali K skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Pålitlig, professionell och viktigast av allt, Andreas levererar utan tvekan över förväntan. Jag rekommenderar Andreas alla dagar i veckan!
    Tack för hjälpen med en grym försäljning samt köp!
  • Anna P
    Anna P skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi är jättenöjda med Annas insatser!
    Hon är lätt att ha att göra med,proffsig, bra på att informera och otroligt engagerad! Jag skulle inte tveka på att anställa henne igen.
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna ger ett otroligt engagemang i allt hon gör. Det viktigaste för mig när jag anlitar en mäklare är att personen är ärlig och visar att de bryr sig om din affär. Känner mig jättenöjd med mitt val.
  • Cim E
    Cim E skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Grymt proffsig mäklaren. Påläst, positiv och flexibel.
  • Eva L
    Eva L skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas är påläst, kunnig och väldigt trevlig. Alltid nåbar och svarade snabbt på frågor och funderingar jag hade under processen. Jag är supernöjd och kan verkligen rekommendera Andreas till alla som funderar på att sälja sin bostad!
  • Oscar E
    Oscar E skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas var mycket professionell och duktig på att informera om allt som hände utan att vara för påstridig. Servicemässigt så gick han den extra milen och dessutom var han väldigt lyhörd för mina önskemål som säljare, vilket man aldrig kan ta för givet. Kan varmt rekommenderas.
  • Malin T
    Malin T skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi tycker att Anna gjorde ett fantastiskt jobb vid försäljningen av vår lägenhet! Anna visade från första mötet, och genom hela försäljningsprocessen, att hon är driven, kunnig, påläst, professionell, hjälpsam och väldigt engagerad. Således var det väldigt lätt att välja henne till vår mäklare bland de 6 vi intervjuade inför försäljningen.
  • Martin T
    Martin T skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie var lysande genom hela processen och uppfyllde med råge våra högt ställda förväntningar! Kan starkt rekommendera henne!
  • Ola T
    Ola T skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mäklare Anna Johansson har på ett föredömligt sätt genomfört försäljngen av vår lägenhet. Hon har från första kontakten till kontraktsskrivningen på ett klart och tydligt sätt beskrivit vad som kommer att ske härnäst och hållit oss informerade om skeendet under resans gång. Allt från annons och prospekt vid visningen till dokument vid kontraktsskrivningen har varit inutmärkt ordning. Att hon dessutom är väldigt trevlig har på intet sätt gjort saken sämre.
  • Lena H
    Lena H skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är mycket förtroendeingivande, vänlig och proffsig. Hon har ett engagerat och respektfullt bemötande och hon genomförde hela processen på ett okomplicerat och smidigt sätt.
  • Charlotte N
    Charlotte N skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas är en ödmjuk och lyhörd person och mäklare som verkligen tillgodoser ens önskningar & krav. Nogrann och proffsig vid möten/ fotografering och visning. Vill verkligen rekomendera Andreas till andra som är redo att sälja sin pärla i vasastan.
  • Carl-Henrik S
    Carl-Henrik S skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie Grut gjorde ett utomordentligt bra jobb som mäklare vid mitt lägenhetsköp
  • Martina H
    Martina H skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas var den bästa mäklare jag kunde tänka mig. Svarade snabbt och proffsigt på mina tusen frågor. Även sent på kvällen. Och framförallt så fick jag väldigt bra betalt för lägenheten.
    Jag kan inte annat än rekommendera honom, han var verkligen fantastiskt!
  • Madelene L
    Madelene L skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag kom i kom i kontakt med Andreas när jag köpte en lägenhet i Vasastan i Stockholm. Jag blev glatt överraskad över att Anderas var så tillmötesgående och svarade på alla mina frågor och funderingar även efter köpet trots att Anderas var anlitad av säljaren. Jag skulle själv kunna tänka mig att anlita Andreas för en kommande försäljning. Jag upplever Andreas som kompetent, professionell och lätt att samarbeta med.
  • Anna L
    Anna L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Det fungerade utmärkt att ha Anna som mäklare när jag köpte min lägenhet. Trevligt och professionellt bemötande.
  • Francis D
    Francis D skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna har visat stort engagemang, hög professionalism & integritet genom försäljningsprocessen. Rätt inställning, strukturerad och service minded. Helt klart den bästa mäklaren i vasastan!! Gör det lilla extra för att se till att alla motparter bli nöjda. Kan bara varmt rekommandera henne
  • Karl B
    Karl B skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie skötte affären briljant! Är verkligen imponerad och rekommenderar gärna henne för vänner och bekanta.

/Karl
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna var mycket trevlig och hjälpsam under hela processen. Hon ger svar och informerar snabbt och är mån om att klienten är nöjd.
  • Daniel Ö
    Daniel Ö skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket proffsig, driven och engagerad. Bra service mind
  • Linda D
    Linda D skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag kunde inte ha anlitat en bättre mäklare än Anna, från första kontakten har allt fungerat över alla förväntningar. Förutom att Anna har varit extremt hjälpsam med allt som rör fotografering, visning och försäljning har hon bistått med bra råd och stöttning. Anna visar verkligen ett stort engagemang för sitt arbete, och samtidigt som hon är mycket professionell har det varit väldigt roligt att genomföra ett annars ganska så stressigt projekt som att sälja en lägenhet. Jag är verkligen jättenöjd med vårt samarbete och hoppas att jag kommer att kunna rekommendera henne för vänner och bekanta som ska sälja sina lägenheter.
  • Carl Oscar L
    Carl Oscar L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Väldigt god genomförd lägenhetsförsäljning. Andreas är flexibel och noggrann. Både köpare och säljare nöjda. Tack för gott samarbete.
  • Rebecca B
    Rebecca B skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag tycker Andreas Ångström har gjort ett utmärkt jobb. Hans arbete gjordes över förväntningarna och jag skulle rekommendera honom för andra som vill sälja/köpa lägenhet.
    2016-12-13 Andreas Å svarar Rebecca B
    Hej Rebecca, tusen tack för ditt fina betyg. Det har var kul att hjälpa dig vid både köp och försäljning. Hoppas ni kommit till rätta i ert nya hem. Är det något du undrar över så tveka inte på att höra av dig.

• Tobias G
    Tobias G skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi anlitade Andreas för att utföra en försäljning av en bostadsrätt i Vasastan. Hans bemötande var mycket bra. Vi kände tidigt att han ville jobba hårt för att uppfylla våra önskemål vilket han också gjorde. Sammantaget högt betyg vilket gör att vi är beredda att anlita honom igen och rekommendera till vänner.
    2016-12-13 Andreas Å svarar Tobias G
    Hej Tobias och Pia! Tack för ert fina betyg, det var roligt att få hjälpa er att sälja er fina lägenhet. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem.

• Helena K
    Helena K skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Bra bemötande, professionell, serviceintriktad, vänlig och hjällpsam. Har inget negativt att säga om interaktionen med Andreas.
    2016-12-13 Andreas Å svarar Helena K
    Hej Helena, tack för ditt fina betyg. Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet. Om du har några funderingar så tveka inte att höra av dig.

• Anders D
    Anders D skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas har varit mycket pro-aktiv, service-minded, hög tillgänglighet och kommit med goda råd även i samband med husköp som föregått mäklad försäljning.
    2016-12-13 Andreas Å svarar Anders D
    Hej Anders och Jenny! Hoppas att allt är bra med er och tack för ert fina betyg. Det var en ära att få hjälpa er med försäljningen samt jakten på nytt boende. Hoppas ni trivs bra i ert nya hem. Är det något ni funderar över är ni välkomna att höra av er till mig.

• Makan A
    Makan A skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Kände mycket stort förtroende för Andreas under hela processen. Professionell, kunnig och trygg i sin roll. Det gjorde att vi kände oss trygga när vi köpte lägenheten via Andreas.
    2016-12-13 Andreas Å svarar Makan A
    Hej Makan och Lisa! Stort tack för ert fina betyg. Hoppas att ni kommer att trivas i lägenheten. Är det något ni undrar över är ni alltid välkomna att höra av er till mig.

• Jessica H
    Jessica H skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket positivt intryck från det allra första mötet! Anette är en kunnig, ambitiös och saklig mäklare. Hon har stor kännedom om fastighetsmarknaden, hon är dessutom noggrann och har en god blick för inredning.
    Anette har ett lätt och behagligt sätt, glimten i ögat och ett stort tålamod! Jag har rekommenderat henne till grannar och vänner!
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jättepositiv till Anette och hur hon hanterat hela affären! Kan varmt rekommendera henne.
  • Jessica h
    Jessica h skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket bra upplevelse från första mötet! Anette är en kunnig, ambitiös och saklig mäklare. Hon har stor kännedom om fastighetsmarknaden, hon är dessutom noggrann och har en god blick för inredning.
    Anette har ett lätt och behagligt sätt, glimten i ögat och ett stort tålamod. Jag har rekommenderat henne vidare till grannar och vänner!
  • Natalie N
    Natalie N skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    SÅ trevlig och proffsig :) Med vänlig hälsning, Natalie
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anette är en fantastiskt kompetent och skicklig mäklare och vi kan verkligen rekommendera henne! Några egenskaper att nämna är Anettes förmåga att lyssna, vara professionell i kontakterna både med oss och gentemot intressenterna. Anette var även skicklig att komma till avslut i affären och vi nådde också det pris vi hade satt upp som mål.
  • Erik L
    Erik L skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi valde att anlita Anette Stridh på Fastighetsbyrån i Vasastan efter att ha träffat ett flertal mäklare från de mest väletablerade firmorna i innerstan. Kort sagt blev vi supernöjda med vårt val! Anette är professionell, kunnig, lyhörd och mycket driven. Hon imponerade stort genom hela säljprocessen, särskilt i det kritiska läget kring budgivningen. Vi kan varmt rekommendera Anette!
  • Sofia D
    Sofia D skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna gav ett mycket professionellt intryck vid vårt första möte vilket gjorde att vi valde henne. Vi är mycket nöjda med hennes arbete före, under och efter vår försäljning. Hon höll oss hela tiden informerade om vad som hände och var alltid lätt att få tag på. Hon såg till att vara påläst och hade höga ambitioner. Anna är en driven, kunnig och förtroendeingivande mäklare som vi verkligen kan rekommendera!

Karlbergsvägen 40, 113 27 Stockholm