Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vasastan

Fastighetsbyrån Vasastan

Karlbergsvägen 40, 113 57 Stockholm — Visa karta

Här i Vasastan hittar du allt från vackra promenadstråk till goda kommunikationer, caféer och shopping. Vi på Fastighetsbyrån här har många års erfarenhet av marknaden och är den ledande mäklarkedjan i Vasastan. På kontoret på Karlbergsvägen är vi hela 16 medarbetare som gärna hjälper dig med din bostadsaffär.

Vi erbjuder en komplett mäklartjänst, skräddarsydd efter dina behov och med starkt fokus på kundnöjdhet och marknadsföring. Här får du personlig service utöver det vanliga. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 691 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vasastan

• Aida B skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jättetrevlig, proffsig, gjorde sitt yttersta för att vi skulle vara nöjda som kunder. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Chenbi Y
    Chenbi Y skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    En superb mäklare som hjälper dig med det mesta och de råd han kommer med ger resultat, stark rekommenderas Läs mer
  • Cristina Sohl S skrev om Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag har sålt en bostadsrätt genom Natalia Hernandez som var trevlig, kunnig, effektiv och tjänstvillig . Läs mer
  • Lina O
    Lina O skrev om Matteus Merzinger en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Första gången jag träffade Matteus så sålde han en nyproducerad lägenhet till mig och min familj. Vi var väldigt nöjda med hans bemötande så vi gav honom uppdraget att sälja vår dåvarande lägenhet vilket gick fantastiskt bra. Så när vi nu skulle flytta igen så var det självklart att ringa Matteus. Han har varit tydlig i kommunikationen och framförallt återkopplat information vilket alltid är ovärderligt i så stora transaktioner som lägenhetsköp. Läs mer
  • Mina S skrev om Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag har sålt min bostad genom Natalia och ger henne högsta betyg för att:
    - Jag sålde min lägenhet under en mycket hektisk jobbperiod och N tryckte på utan att hetsa/stressa mig och jag upplevde verkligen att jag fick en välanpassat och flexibelt bemötande.
    - N gjorde sitt yttersta för att jag skulle få ut så mycket som möjligt från min lägenhet
    - trevlig, saklig, svarade snabbt Läs mer
  • Anna H skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Bra bemötande.
    Lyhörd och alltid tillgänglig och kompetent Läs mer
  • Gabriella W skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag sålde en lägenhet om 39kvm i Atlasområdet. Caroline skötte hela processen väldigt bra, väldigt trevlig och lyhörd för mina önskemål. Läs mer
  • Sara B skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi har köpt en tre i Vasastan på 85 kvadrat. Mäklaren var positiv och hjälpsam.
    Det var helt klart en positiv upplevelse. Mäklaren var hjälpsam och professionell. Förväntningen var att det skulle gå smidigt utan orosmoln, vilket var fallet. Läs mer
  • Wille R skrev om Matteus Merzinger en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålde vår 2:a. Trevlig men lite rörigt med byte av mäklare precis innan försäljningen. Läs mer
  • Rolf K skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålt borätt på 143 m2 på Gästrikegatan.
    Proffsigt bemötande, väldigt engagerad och aktiv. Kunnig och välorganiserad. Sammanfattningsvis en toppenbra mäklare som jag vill ge högsta betyg och kan rekommendera till andra utan förbehåll. Läs mer
  • Johanna O skrev om Inez Domé en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Ett trevligt och avspänt bemötande!
    En snabb försäljning och vi blev
    mycket nöjda med slutpriset för vår lägenhet. Läs mer
    2018-11-07 Inez D svarar Johanna O
    Hej Johanna, tack för er fina rekommendation! Det glädjer mig att ni känner er nöjda med försäljningen och min insats.
    Vi ses på tillträdet!
  • Per K skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie har gjort ett mycket bra arbete i alla delar av mäklarinsatsen. Vi fick möjlighet till en extra visningen samt att när allt var bestämt med affären sköttes det administrativa på ett mycket proffsigt sätt. Vi är mycket nöjda med Emmies insats. Läs mer
  • Katie H
    Katie H skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna is a top class estate agent! She is professional, highly efficient and friendly. The signing process was smooth and enjoyable with Anna and we would highly recommend her! Läs mer
  • Lena C
    Lena C skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Trotr tidspress på en månad fick Anna vår lägenhet såld till ett bra pris. Hon är väldigt energisk, lyhörd, tillgänglig & socialt begåvad. En superb mäklare. Läs mer
  • Jacob N
    Jacob N skrev om Matteus Merzinger en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Matteus ingav stort förtroende och hjälpte mig sälja min lägenhet lätt och smidigt Läs mer
  • Bertil B skrev om Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Fantastisk Mäklare, hon uppfyllde våra förväntningar med råge. Kan verkligen rekommendera Natalia. Läs mer
  • Julia L skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Professional and friendly support to all sides (we were buyers in the constellation). Läs mer
  • Henrik H skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålde vår lägenhet. Robert är arbetsam, kompetent och supertrevlig. Mer än nöjd! Läs mer
  • Carina S skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Otroligt engagerad och alltid tillgänglig. Läs mer
  • Charlotta Å skrev om Matteus Merzinger en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Matteus inger stort förtroende och kunnande. Han är snabb vid återkoppling och svar. Jag rekommenderar honom varmt inför bostadsaffärer. Läs mer
  • Pinar T skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är mycket professionell mäklare som brinner för att hjälpa kunder! Hon säljer med hjärtat och är alltid lösningsorienterad! Mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar, kunnig, trevlig och ingav förtroende. Full pott!

Rekommenderar Anna starkt!! Läs mer
  • Mattias F skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Synnerligen proffsigt agerande såväl före, under som efter det köp av den lägenhet som Robert var ansvarig mäklare för. Kan varmt rekommenderas, oavsett vilken sida av bordet du sitter på. Läs mer
  • Gabriella skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Robert är en fantastiskt kompetent mäklare. Trevlig, lyhörd, snabb och flexibel. Han löser allt väldigt smidigt och kunde dessutom ta sig an vår försäljning på mycket kort varsel. Vi upplevde ett driv och ett engagemang kring uppdraget som vi inte sett hos tidigare mäklare. Tack Robert! Vi är verkligen jättenöjda! Läs mer
  • Martin B skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna stöttade min tjej och mig i vårt köp av en trea i Vasastan i höstas. Anna var mycket professionell under visningar, i telefonsamtal kring frågor och under kontraktskrivningen. Vi skulle båda varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Hanna M skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie är en fantastisk mäklare som fick mig som köpare att känna mig trygg! Hennes personliga och professionella bemötande är något jag värderar högt! Jag är glad över att ha köpt en bostad av Emmie och kommer absolut kontakta henne vid kommande bostadsaffärer. Helt enkelt en mäklare i toppklass! Läs mer
  • Matilda S skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna har varit väldigt engagerad och stöttande i hela säljprocessen. Läs mer
  • Sara A skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Fick väldigt bra kontakt med Emmie, hon var både proffsig och mycket trevlig. Väldigt behjälplig med alla frågor som man kan ha vid lägenhetesköp. Superbra upplevelse! Läs mer
  • Caroline F skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas sålde mig lgh i Vasastan i augusti. Är nöjd med hans arbete då jag kände att han gjorde sitt bästa för att nå de resultat jag önskade. Läs mer
  • Susanne S skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Duktig, ambitiös, engagerad, positiv Läs mer
  • Ya-Hui Diana H skrev om Inez Domé en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    She is an excellent professional real estate broker. Läs mer
    2018-10-30 Inez D svarar Ya-Hui Diana H
    Thank you very much for your recommendation Diana!
  • Richard C skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna hjälpte mig sälja en lägenhet. Väldigt seriös, driven och trevlig kvinna. Hon var snabb på att svara på frågor och hålla oss uppdaterade. Professionellt och väl skött. Läs mer
  • Malin M skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jätte nöjd med försäljningen av min lägenhet! Här har vi en mäklare som verkligen gav 110%. Seriös, kunnig och pålitlig! Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Väldigt nöjd när vi köpte lgh med Anna som mäklare! Svarade på alla frågor och höll oss uppdaterade under processen. Läs mer
  • Robert R skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag sålde en 2 rok på 35 kvadratmeter i Hagastaden.
    Jag blev väldigt bra bemött och fick bra service och snabba svar.
    Mina förväntningar blev givetvis infriade. Vi fick ändå ett bra pris på en lite skakig marknad.
    Självklart är jag väldigt nöjd med mäklaren och kommer så klart att rekommendera honom i alla lägen. Läs mer
  • Desirée S skrev om Matteus Merzinger en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Trevlig, erfaren och pålitlig mäklare! Flexibel som gör det lilla extra. Vi är supernöjda med Matteus och rekommenderar honom varmt vidare. Läs mer
  • Camilla N skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag sålde min 2:a på Birger Jarlsgatan med Andreas i augusti, och jag har verkligen bara gott att säga om honom och hans jobb! Andreas var under hela processen allt vad jag förväntade mig, och mer. Jag skulle rekommendera Andreas till alla som vill sälja och köpa lägenhet. Han var trevlig, tydlig, proffsig och hjälpsam.
    Jag är supernöjd! Läs mer
  • Robin C skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Professionellt bemötande. Nådde inte upp till målbilden men överlag en bra upplevelse. Läs mer
  • Britt-Marie J skrev om Matteus Merzinger en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Det är i huvudsak min man som haft kontakt med Matteus men jag upplever att det varit positiva kontakter med God service och snabb återkoppling. Jag är en person med ganska höga förväntningar vad gäller snabbhet i återkoppling och dessa har Matteus uppfyllt. Läs mer
  • Linda J skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas hjälpte mig att sälja min första lägenhet och gjorde så att jag kände mig väldigt trygg i hela processen. Super trevlig och proffsig mäklare som man kan lita på och som LEVERERAR grymma resultat. Läs mer
  • Pontus E skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Engagerad, proffsig, nåbar när som helst, proffsig, affärsmässig. Mina varmastw rekommendationer! Läs mer
  • Elisabeth N skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Köpt lägenhet i Vasastan.

På ett bra sätt, han fixade en förhandsvisning för kunde ej gå på öppna visningen vilket jag tycker är proffesionellt.

Ja, han svarade på alla frågor jag hade.

Bra och proffesionellt bemötande. Läs mer
  • Anders B skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Har sålt en 3,5a 110m2 stor i rödabergen från 1925. Med stor sorg lännat denna pärla till försäljning via Fastighetsbyråns mäklare Andreas Ångström som med sin erfarenhet väglett oss med engagemang utöver vad vi kunnat förväntat oss till en försäljning.
    Andreas är en mycket kunnig och erfaren mäklare som kontinuerligt kunnat läsa av marknaden och därvid hitta fram även under tider då tidningarna målar upp bomarknaden i sin svåra kris.
    Kan inte anbat än lyfta fram hur energisk och hängiven vår mäklare har varit både för oss som säljare med också i sin hanterung av köpare.
    Vill varm rekommendera Andreas till alla som funderar på att sälja / köpa en bostad. Läs mer
  • Marielle S skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Kunnig, kompetent, förtroendeingivande, objektiv Läs mer
  • Fanny M skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Fick ett possessivt bemötande och hon var alltid redo att svara på en frågor och funderingar. Läs mer
  • Jens E skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket bra och det som hon säger kan man lita på. Läs mer
  • Camilla N skrev om Inez Domé en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi köpte en etta i Vasastan tillsammans med vår dotter. Bemötandet från Inez har hela tiden varit toppen och hela affären gick smidigt och bra. Vi hade tittat på många lägenheter och mött många typer av mäklare. Inez var direkt lätt att få kontakt och förtroende för. Läs mer
    2018-09-27 Inez D svarar Camilla N
    Stort tack för din rekommendation! Vad roligt att ni har en positiv upplevelse av köpet och mig som fastighetsmäklare. Hoppas på fler samarbeten i framtiden. Allt gott så länge! Hälsningar Inez
  • Adam U skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas var tillgänglig, löste en privatvisning enkelt och smidigt samt skötte återkoppling mycket bättre än många mäklare jag tidigare stött på i innerstan hittills. Är självklart nöjd med insatsen. Läs mer
  • Björn B skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålde en bostadsrätt i Vasastan
    Anna var proaktiv från början till slut
    Uppdaterade oss löpande
    Mycket nöjd med Anna Läs mer
  • Christina S skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna har varit vår mäklare vid två tillfällen. Den första lägenheten såldes på Västmannagatan 18 i november 2014 (vindslägenhet, 2:a 60 kvm) och den andra på Kungstensgatan 60 i oktober 2018 (vindslägenhet, 3/4:a,100kvm).

Anna är först och främst väldigt kunnig och därtill kommer hennes behagliga person, som gör henne till en utmärkt mäklare. Hon är noggrann med fakta, inlyssnande, smidig och flexibel. Hon är mycket säker på sin roll och vet var gränserna går och hon ser alltid till att stämma av frågor i de fall hon bedömer det nädvändigt, men fattar även självständiga beslut inom ramen för sitt mandat. Dessutom är hon trevlig, hänsynsfull och har ett stort mått av integritet. Hon gör verkligen sitt ytterasta för säljaren på ett professionellt sätt. Vid första tillfället sålde vi i ett läge när man precis annonserat att införa amorteringskrav, vilket ledde till en otroligt försiktig marknad. Anna lade ned väldigt mycket jobb på attt kontakta potentiella köpare och jag tror inte att vi hade fått lägenheten såld till det pris vi ändå fick, om det inte varit för Annas idoga arbete Läs mer
  • Carl-Erik B skrev om Inez Domé en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag sålde min etta på Norrtullsgatan 24 i Stockholm.

Inez var schysst, ambitiös och kunnig. Vi samarbetade i processen och hördes av dagligen.

Det var första gången jag sålde, så jag hade inga glasklara förväntningar, men Inez var pedagogisk och vänlig, och såg till att förklara exakt hur allt fungerade och vad som behövde göras.

Inez var en riktigt stjärna och gjorde min upplevelse väldigt enkel och positiv! Supermäklare! Läs mer
    2018-09-25 Inez D svarar Carl-Erik B
    Tack Calle för din fina rekommendation, och stort tack för förtroendet att hjälpa dig med din första försäljning! Det har varit ett sant nöje att få arbeta med dig och supporta er i ert letande efter ny bostad. Jag hoppas att ni kommer stormtrivas i Bromma! Bästa hälsningar, Inez

Karlbergsvägen 40, 113 57 Stockholm