Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vasastan

Fastighetsbyrån Vasastan

Karlbergsvägen 40, 113 27 Stockholm — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Vasastan och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 480 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vasastan

• Erika B
    Erika B skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna var väldigt hjälpsam under hela köpet av lägenheten. Hon skickade sms som gjorde det enkelt att följa budgivningen, t.ex när den avslutades för kvällen. Jag upplevde också att hon kunde svara på samtliga frågor som vi hade och var hela tiden väldigt serviceinriktad.
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie har varit oerhört proffsig från början till slut! med en aldrig sinande energi avslutades affären snabbt och vi är säkra på att priset blev det bästa möjliga. Vi rekommenderar Emmie till alla som går i säljtankar.
  • Adam R
    Adam R skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi fick enormt bra bemötande av Emmie när vi köpte lägenhet genom henne, och hon hjälpte oss jättebra genom hela processen!
  • Fia J
    Fia J skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi köpte lägenhet via Emmie och tyckte hon var exceptionellt tillmötesgående och trevlig! Hon var väldigt mån om att det skulle bli en så bra affär som möjligt för alla parter, och var alltid tillgänglig och förstående. En mäklare som jobbar otroligt bra och snabbt, vi kände oss supertrygga och glada över att ha med henne i processen. Superrekommendation!
  • Meybod K
    Meybod K skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är en väldigt seriös, kunnig och förtroendeingivande mäklare. En stor del till att vi köpte vårt objekt var att vi kände oss trygga med Anna. Rekommenderas starkt för säljare (och köpare).
  • Daniel Ö
    Daniel Ö skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mkt bra insats av Anette, bra tät kontakt, lättsam och socialt bemötande. Proffsig och engagerad. Jag kände hela tiden att hon bara var ett samtal bort, mkt tryggt.
  • Staffan n
    Staffan n skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anette Stridh var lyhörd för våra önskningar, flexibel, resolut och målinriktad.
    Anette levde verkligen upp till våra förväntningar och var noggrann med uppföljning och informationsgivning under hela processen. Hon bidrog starkt till att underlätta processen för oss som säljare.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Tack för ett mycket trevligt bemötande Anna. Vi är mycket nöjda med hela processen. Anna är en rak, ärlig och proffisionell mäklare. Rekomenderar henne starkt!

Hälsningar

Mikael
  • Gustaf J
    Gustaf J skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Har bara bra saker att säga om Anna. Professionell, trevlig och alltid snabb att svara på alla frågor och funderingar jag hade.

I och med att jag är en förstagångsköpare så var jag lite orolig att det skulle vara krångel, men det visade sig vara en smidig och och bekymmersfri process till stor del tack vare Anna. Två tummar upp!

//Gustaf
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna har utfört sitt mäklaruppdrag till vår fulla belåtenhet. Vi har gjort många fastighetsaffärer men aldrig träffat någon mäklare med den glöd Anna har och lagt ner mer energi än vad man normalt kan förvänta sig. Hon har arbetat synnerligen effektivt för att uppnå det mål som vi är mycket nöjda med. Hon alla de egenskaper man kan kräva av en mäklare.
  • Anna G
    Anna G skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Superbra kämpat. Emmie gav sig inte i första taget vilket ledde till mycket bra resultat enligt oss. Emmie är mycket proffsig och tillmötesgående. Vi skulle definitivt rekommendera henne till folk vi känner!
  • Anders N
    Anders N skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas är ett proffs ut i fingerspetsarna. Han skötte vår affär exemplariskt innan, under och efter försäljningen. Rekommenderar starkt!
  • Martin J
    Martin J skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna på fastighetsbyrån hjälpte oss på bästa sätt från sekund ett.
    Hon överträffade mina väldigt höga förväntningar och levererade proffesionellt under hela processen.

I min bok är hon Vasastaden bästa mäklare!
  • David B
    David B skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna gjorde ett fantastisk jobb som mäklare och var närvarande, hjälpsam och tillgänglig under hela processen. Kan varmt rekommendera henne!
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag fick ett väldigt positivt bemötande och intryck av Anna när vi sågs. Snabb och mycket bra kommunikation inför och efter visningen av lägenheten. Anna gjorde ett mycket proffsigt arbete och fick både säljaren och köparen att känna sig trygga och nöjda med affären. Jag kan varmt rekommendera Anna Johansson som mäklare.
  • Rikard S
    Rikard S skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie har genomgående under min försäljningsprocess varit en ytterst professionell mäklare, med hög grad av tillgänglighet och kompetens. Jag rekommenderar gladeligen henne till framtida säljare. Mitt slutbetyg är 5/5 (utmärkt).
  • Maria H
    Maria H skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket tillmötesgående, trevlig, uppmuntrande och professionell mäklare. Förmedlar trygghet och kunskap.
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vänlig och professionell mäklare som alltid var tillgänglig och såg till att affären gick genom smidigt och enkelt.
  • Niklas K
    Niklas K skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna har varit fantastiskt bra genom hela processen och hela tiden svarat på de frågor som har kommit upp utan några dröjsmål.
  • Hugo H
    Hugo H skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är en fantastiskt duktig, seriös och målinriktad mäklare. Jag ger henne mina varmaste rekommendationer och kommer absolut ta hennes hjälp vid nästa lägenhetsförsäljning. Lugn, professionell, engagerad och genuin. Hon har god lokalkännedom om Vasastan. Rerkordmånga spekulanter på visningen och högsta kvardratmeterpris i föreningen hitintills. Tummen upp!
  • Anders L
    Anders L skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag träffade Anna första gången för 5 år sedan när hon värderade våran lägenhet. Vi har hållit kontakten sedan dess och fått regelbundna uppdateringar om värdet på vårat boende. Anna har hela tiden varit ett stort stöd och tipsat om när det kan vara bäst att sälja, och visat upp ett stort kunnande och lokalkännedom om Vasastan. Anna har hjälpt att oss på ett föredömligt sätt att planera försäljningen år innan det blev läge att sälja. Hon var tidigt ute med fotografering och annonsering.
    Anna gjorde ett fantastiskt jobb med visningen och budgivningen. Hon lyckades få ett fantastiskt kvadratmeterpris åt oss!
    Jag kan varmt rekommendera Anna!
  • Anna L
    Anna L skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är otroligt proffsig, kunnig, vänlig och driven.
  • Maria K
    Maria K skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket bra. Professionell, kunnig och trevlig.
  • Ola S
    Ola S skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas har gjort ett kanonjobb med försäljningen av min lägenhet. jag är mycket nöjd med det vänliga och profesionella bemötandet jag fått.
  • Marcus M
    Marcus M skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag och min sambo kan varmt rekommendera Anna Johansson som mäklare:

* Hon har ett högt engagemang genom hela processen
    * Hon är lyhörd och låter dig som kund att komma med idéer och inspel under vägen samtidigt som hon ger professionella förslag
    * Hon är en statistiknörd och använder det till sin fördel genom att ha stenkoll på marknaden och pågående försäljningar från vecka till vecka
    * Hon är närvarande och återkopplar alltid
  • Anders L
    Anders L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Trevlig, säljande och hjälpsam.
  • Eva S
    Eva S skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas är mycket yrkeskunnig och har ett trevligt bemötande, vilket gör att man känner sig trygg i sitt köp av sin bostad. Jag vill gärna rekommendera honom till mina vänner. Tack Andreas!
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Helt igenom proffsigt och som man vill att det ska vara. Tillförlitlig, kunnig, realistisk, tillgänglig. Fick mycket bra råd även vid köpet av våran lägenhet.
  • Ali K
    Ali K skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Pålitlig, professionell och viktigast av allt, Andreas levererar utan tvekan över förväntan. Jag rekommenderar Andreas alla dagar i veckan!
    Tack för hjälpen med en grym försäljning samt köp!
  • Anna P
    Anna P skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi är jättenöjda med Annas insatser!
    Hon är lätt att ha att göra med,proffsig, bra på att informera och otroligt engagerad! Jag skulle inte tveka på att anställa henne igen.
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna ger ett otroligt engagemang i allt hon gör. Det viktigaste för mig när jag anlitar en mäklare är att personen är ärlig och visar att de bryr sig om din affär. Känner mig jättenöjd med mitt val.
  • Cim E
    Cim E skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Grymt proffsig mäklaren. Påläst, positiv och flexibel.
  • Eva L
    Eva L skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas är påläst, kunnig och väldigt trevlig. Alltid nåbar och svarade snabbt på frågor och funderingar jag hade under processen. Jag är supernöjd och kan verkligen rekommendera Andreas till alla som funderar på att sälja sin bostad!
  • Oscar E
    Oscar E skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas var mycket professionell och duktig på att informera om allt som hände utan att vara för påstridig. Servicemässigt så gick han den extra milen och dessutom var han väldigt lyhörd för mina önskemål som säljare, vilket man aldrig kan ta för givet. Kan varmt rekommenderas.
  • Malin T
    Malin T skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi tycker att Anna gjorde ett fantastiskt jobb vid försäljningen av vår lägenhet! Anna visade från första mötet, och genom hela försäljningsprocessen, att hon är driven, kunnig, påläst, professionell, hjälpsam och väldigt engagerad. Således var det väldigt lätt att välja henne till vår mäklare bland de 6 vi intervjuade inför försäljningen.
  • Martin T
    Martin T skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie var lysande genom hela processen och uppfyllde med råge våra högt ställda förväntningar! Kan starkt rekommendera henne!
  • Ola T
    Ola T skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mäklare Anna Johansson har på ett föredömligt sätt genomfört försäljngen av vår lägenhet. Hon har från första kontakten till kontraktsskrivningen på ett klart och tydligt sätt beskrivit vad som kommer att ske härnäst och hållit oss informerade om skeendet under resans gång. Allt från annons och prospekt vid visningen till dokument vid kontraktsskrivningen har varit inutmärkt ordning. Att hon dessutom är väldigt trevlig har på intet sätt gjort saken sämre.
  • Lena H
    Lena H skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är mycket förtroendeingivande, vänlig och proffsig. Hon har ett engagerat och respektfullt bemötande och hon genomförde hela processen på ett okomplicerat och smidigt sätt.
  • Charlotte N
    Charlotte N skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas är en ödmjuk och lyhörd person och mäklare som verkligen tillgodoser ens önskningar & krav. Nogrann och proffsig vid möten/ fotografering och visning. Vill verkligen rekomendera Andreas till andra som är redo att sälja sin pärla i vasastan.
  • Carl-Henrik S
    Carl-Henrik S skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie Grut gjorde ett utomordentligt bra jobb som mäklare vid mitt lägenhetsköp
  • Martina H
    Martina H skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas var den bästa mäklare jag kunde tänka mig. Svarade snabbt och proffsigt på mina tusen frågor. Även sent på kvällen. Och framförallt så fick jag väldigt bra betalt för lägenheten.
    Jag kan inte annat än rekommendera honom, han var verkligen fantastiskt!
  • Madelene L
    Madelene L skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag kom i kom i kontakt med Andreas när jag köpte en lägenhet i Vasastan i Stockholm. Jag blev glatt överraskad över att Anderas var så tillmötesgående och svarade på alla mina frågor och funderingar även efter köpet trots att Anderas var anlitad av säljaren. Jag skulle själv kunna tänka mig att anlita Andreas för en kommande försäljning. Jag upplever Andreas som kompetent, professionell och lätt att samarbeta med.
  • Anna L
    Anna L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Det fungerade utmärkt att ha Anna som mäklare när jag köpte min lägenhet. Trevligt och professionellt bemötande.
  • Francis D
    Francis D skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna har visat stort engagemang, hög professionalism & integritet genom försäljningsprocessen. Rätt inställning, strukturerad och service minded. Helt klart den bästa mäklaren i vasastan!! Gör det lilla extra för att se till att alla motparter bli nöjda. Kan bara varmt rekommandera henne
  • Karl B
    Karl B skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie skötte affären briljant! Är verkligen imponerad och rekommenderar gärna henne för vänner och bekanta.

/Karl
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna var mycket trevlig och hjälpsam under hela processen. Hon ger svar och informerar snabbt och är mån om att klienten är nöjd.
  • Daniel Ö
    Daniel Ö skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket proffsig, driven och engagerad. Bra service mind
  • Linda D
    Linda D skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag kunde inte ha anlitat en bättre mäklare än Anna, från första kontakten har allt fungerat över alla förväntningar. Förutom att Anna har varit extremt hjälpsam med allt som rör fotografering, visning och försäljning har hon bistått med bra råd och stöttning. Anna visar verkligen ett stort engagemang för sitt arbete, och samtidigt som hon är mycket professionell har det varit väldigt roligt att genomföra ett annars ganska så stressigt projekt som att sälja en lägenhet. Jag är verkligen jättenöjd med vårt samarbete och hoppas att jag kommer att kunna rekommendera henne för vänner och bekanta som ska sälja sina lägenheter.
  • Carl Oscar L
    Carl Oscar L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Väldigt god genomförd lägenhetsförsäljning. Andreas är flexibel och noggrann. Både köpare och säljare nöjda. Tack för gott samarbete.
  • Rebecca B
    Rebecca B skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag tycker Andreas Ångström har gjort ett utmärkt jobb. Hans arbete gjordes över förväntningarna och jag skulle rekommendera honom för andra som vill sälja/köpa lägenhet.
    2016-12-13 Andreas Å svarar Rebecca B
    Hej Rebecca, tusen tack för ditt fina betyg. Det har var kul att hjälpa dig vid både köp och försäljning. Hoppas ni kommit till rätta i ert nya hem. Är det något du undrar över så tveka inte på att höra av dig.

Varma hälsningar

Andreas