Fastighetsbyrån Vasastan

Fastighetsbyrån Vasastan

Här i Vasastan hittar du allt från vackra promenadstråk till goda kommunikationer, caféer och shopping. Vi på Fastighetsbyrån här har många års erfarenhet av marknaden och är den ledande mäklarkedjan i Vasastan. På kontoret på Karlbergsvägen är vi hela 16 medarbetare som gärna hjälper dig med din bostadsaffär.

Vi erbjuder en komplett mäklartjänst, skräddarsydd efter dina behov och med starkt fokus på kundnöjdhet och marknadsföring. Här får du personlig service utöver det vanliga. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 1849 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vasastan 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2022-01-21 Verifierad kund
    Stenkoll på läget.
    Vi behövde väldigt lite kommunikation då han visste allt om fastigheten redan.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2022-01-20 Verifierad kund
    Otilia är en stjärna. Tydlig kommunikation, snabb återkoppling och ett väldigt bra slutpris på min lägenhet gör att jag i framtiden kommer att vända mig till henne igen. Varma rekommendationer.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2022-01-20 Verifierad kund
    Andreas hanterade en komplicerad budgivning på ett proffesionellt sätt. All hantering av dokument, möten mm i samband med köpet gick smidigt. Han svarar alltid snabbt på SMS och mail.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2022-01-18 Verifierad kund
    Gav ett lugnt och förtroendeingivande intryck
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2022-01-18 Verifierad kund
    Jag blir sällan imponerad av bra service, men den här gången var ett undantag. Att det skulle vara så smidigt att sälja min lägenhet, då jag dessutom bor i USA, kunde jag aldrig tro. Sam är otroligt proffsig, kommunikativ och väldigt bra på det han gör. Hela tiden höll han mig uppdaterad om vad som hände och så fort jag hade en fråga så fanns han där med ett svar. Det här var en väldigt bra upplevelse och hade det varit möjligt att sätta ett ännu högre betyg så hade jag gjort det!
    2022-01-16 Verifierad kund
    Snabb återkoppling både via telefon, sms och mail. Trevlig och mycket engagerad i processen och försäljningen. Alltid tillmötesgående och flexibel.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2022-01-16 Verifierad kund
    Anna är toppen! Tillgänglig för oss säljare hela tiden. Allt gick jätte smidigt. Rekommenderas varmt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2022-01-15 Verifierad kund
    Väldigt snäll, inga konstigheter, ärlig och trovärdig
    2022-01-13 Verifierad kund
    Otilia är en otroligt engagerad mäklare som skötte försäljningen av vår lägenhet väldigt proffsigt, men även gett oss råd gällande objekt vi tittat på att köpa.

Vi fick ett otroligt bra slutpris som låg i linje med vad Otilia sagt att vi kunde förvänta oss och affären gick väldigt smidigt! Kommer alltid sälja med Otilia framöver :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2022-01-13 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett professionellt och kunnigt sätt i allt från visning till telefonkontakt. Otilia är vänlig och tillmötesgående och förklarade på ett tydligt sätt då vi hade frågor. Vi känner oss väldigt nöjda!
    2022-01-13 Verifierad kund
    Mycket trevligt, professionellt och samtidigt vänligt bemötande
    2022-01-12 Verifierad kund
    Mäklaren var korrekt och inte överdrivet säljande, mer affärsmässig såsom jag vill ha det. Jag är själv erfaren med brfer och han var respektfull för det.
    Gjorde sitt arbete i tysthet samt rapporterade av.
    När han hade något att tala om hörde han av sig.
    2021-12-28 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Sams insats! Mycket engagerad, professionell och tillgänglig mäklare som överträffade de förväntningar vi hade. Tack Sam för en grym insats!
    Vi rekommenderar Sam varmt.
    Tack Viktor! Så kul att få hjälpa er =) Nu ska vi bara se till att hitta något till er också!
    Hälsa Eva så hörs vi snart!
    Sam Roshandel
    • Vasastan - S:t Eriksplan
    2021-12-26 Verifierad kund
    Anna är jättebra och lyhörd, hjälpte mig sälja min lgh snabbt med bra vinst :)
    2021-12-23 Verifierad kund
    Robert har varit precis så bra som jag hade fått höra innan.
    Erfaren, enkel och rak kommunikation.
    Och väldigt trevlig.

Vår försäljning blev precis som vi hade tänkt oss.
  • skrev om Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2021-12-22 Spontant omdöme
    Tack Daniel, för en mycket professionell hantering av det köp av lägenhet vi just genomfört. En korrekt hantering av ärende fullt ut. Snabba svar på våra frågor och funderingar. Du får veckans ros!
    2021-12-21 Verifierad kund
    Anna ger ett proffesionellt bemötande med snabb återkoppling. Vi är mycket nöjda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2021-12-21 Verifierad kund
    Vi blev bra bemötta och Robert har varit väldigt tillgänglig och hjälpsam under processen
    2021-12-19 Verifierad kund
    Anna är enkel att jobba med, ser till att allt är tydligt och konkret och får ut bästa möjliga utfall för bägge parter!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2021-12-13 Verifierad kund
    Andreas levde upp till alla rimliga förväntningar: kunnig, snabb, smidig, tydlig och tillmötesgående. Ställde upp och var anträffbar nästan dygnet runt. Bra koll och mycket hjälpsam.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriella Anderek en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2021-12-13 Verifierad kund
    Gabriella är the one and only. Vi behöver fler mäklare som Gabriella, otroligt lösnings-orienterad och professionell. 10 av 10 poäng! 👍🏼
    2021-12-13 Verifierad kund
    Kunnig, engagerad och pålitlig! Otilia gav ett mycket professionellt intryck och var super att kommunicera med. Rekommenderas!
    • Vasastan - Röda Bergen
    2021-12-12 Verifierad kund
    Snabb och proffsig! Det var enkelt och sälja genom Robert, bra råd inför försäljningen och stöd under hela processen. Allt gick enkelt och det är skönt när allt bara löper på och man inte behöver fundera så mycket.
    2021-12-11 Verifierad kund
    Robert är en fantastisk mäklare i absoluta toppklass. Han är trevlig, professionell, bra att bolla med kring olika beslut, agerar snabbt och är verkligen en trygg punkt i allt från första mötet till försäljningen av bostaden.

Vi rekommenderar utan tvekan Robert till alla som ska sälja sin bostad i Stockholm. Han är helt enkelt en stjärna på det han gör!
    2021-12-11 Verifierad kund
    Gav ett mycket proffsigt och förtroendegivande bemötande samt bra på att hålla kontinuerligt kommunikation under hela processen. Håller vad han lovar på samtliga plan.
  • Malou B
    2021-12-11 Verifierad kund
    Robert var Hjälpsam, vänlig, informativ. Många mäklare går efter en hela tiden och försöker sälja in lägenheten. Men faktum är att jag är där för att jag vill köpa en lägenhet. Så gjorde inte Robert. Han Lät oss i lugn och ro få titta på och känna in lägenheten utan att tränga sig på. Det uppskattade jag särskilt mycket. De frågor han inte kunde besvara direkt, tog han snabbt reda på svaren till.
    2021-12-11 Verifierad kund
    Robert helped us get through what ended up being a non-traditional bidding process and was a great communicator for us with the seller. We would absolutely use him as an agent in future and recommend him with zero hesitation.
    - Proffsigt och positivt
    - Vi förväntade oss en smidigt process och det blev det
    - Lång budgivning men annars mycket enkel affär
    2021-12-10 Verifierad kund
    Anna har varit en helt fantastisk mäklare, så otroligt proffsig och trygg och trevlig! Skulle helt klart rekommendera Anna vidare, med glädje!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    • Vasastan - Östermalm
    2021-12-09 Verifierad kund
    Påläst och ansvarstagande. Snabb återkoppling.
    2021-12-09 Verifierad kund
    Mycket trevlig och proffsig. Trygg affär!
    2021-12-09 Verifierad kund
    Robert gjorde det till en snabb och smidig process att sälja vår lägenhet. Robert är väldigt erfaren och vi kände oss väldigt trygga med honom.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    • Vasastan - Östermalm
    2021-12-08 Verifierad kund
    Han är väldigt duktig. Jag rekommenderar Daniel till som vill sälja sina bostad.
    2021-12-07 Verifierad kund
    Robert är brilliant!
    Levererade i linje med vad han kommunicerat initialt, och höll oss löpande uppdaterad kring processen.

Proffsig och proaktiv!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2021-12-05 Verifierad kund
    Köpte lägenhet utav Therese. Professionellt bemötande och trevlig att ha och göra med.
    • Vasastan - City/norrmalm
    2021-12-05 Verifierad kund
    Allt var 10 poäng! Mycket professionellt och tydligt.
    • Vasastan - Sibirien
    2021-12-05 Verifierad kund
    Grym dialog under hela försäljningen. Mycket kompetent och driven mäklare. Gör allt för att alla parter ska vara nöjda. Rekommenderar Robert👍
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2021-12-05 Verifierad kund
    Bästa 😍 alltid professionellt bemötande, snabb, kunnig. Har sålt två lägenheter med Anna hittills - lika nöjd båda gångerna!
    2021-12-03 Verifierad kund
    Jag känner att jag är väl bemött och har hela tiden fått den feeback jag behöver genom hela affären.
    Tack Andreas!
    2021-12-01 Verifierad kund
    Väl bemött och alltid bra kommunikation!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Joseph Rashid en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2021-11-30 Verifierad kund
    Vi kan verkligen rekommendera Joseph. Han är genuint trevlig och vi kände oss trygga genom hela processen. Han har bra koll på Vasastan och superenkel att kommunicera med. Rekommenderas!
  • Markus F
    • Vasastan - City/norrmalm
    2021-11-30 Verifierad kund
    Vasastans bästa mäklare, hands down. Joseph lyckades sälja vår lägenhet innan visning, till rekordpris! Han är både proffsig, driven och lätt att arbeta med. Hans lyhördhet och förståelse till kundens intressen är verkligen imponerande. Vi är mer än nöjda med vår försäljningsprocess och kan varmt rekommendera andra att kontakta Joseph om man går i säljtankar.

Tack igen Joseph. Markus
    2021-11-29 Verifierad kund
    Väldigt nöjda med service och återkoppling och kompetens. Några små slarv i kommunikationen dock. Överlag väldigt proffsig och kan varmt rekommendera Robert.
    • Vasastan - Röda Bergen/Torsplan
    2021-11-28 Verifierad kund
    Gabriella var mycket bra i kommunikationen inför och efter köpet.
    • Vasastan - S:t Eriksplan
    2021-11-27 Verifierad kund
    En mäklare som är korrekt, vänlig, hjälpsam och rättvis mot både säljaren eller köparen.
    Man litar på honom helt enkelt. Tack Robert!
    2021-11-25 Verifierad kund
    En mäklare utöver det vanliga. Otilia sålde för rekordpris i föreningens motsvarande lägenheter. Hon manövrerade affären väldigt smidigt för alls parter. Utöver detta hjälpte hon oss även med rådgivnig kring vårt nya fastighetsköp. En riktig fem-plus-mäklare!
    Tack snälla för ett jättefint omdöme Max! Är så tacksam för att jag fick hjälpa till med försäljningen av er fina bostad! Ha en härlig dag! :) //Otilia Otilia Håkansson
    2021-11-25 Verifierad kund
    Både jag och min man har känt oss otroligt trygga med Otilia och har litat helt på hennes omdöme vilket verkligen lönat sig då vi sålde lägenheten långt före visning och till rekordpris i föreningen.
    Otilia är väldigt professionell och har den perfekta balansen av att vara personlig, trygg och sätta realistiska förväntningar.
    Vi rekommenderar Otilia varmt!
    Tack snälla för ett jättefint omdöme Veronica! Det var så kul att samarbeta med er! Ha en fin dag! :) //Otilia Otilia Håkansson
    2021-11-25 Verifierad kund
    Han var toppenbra, tillgänglig och lätt att få tag i , upplevs kunnig och påläst på lägenheten , personlig, ja han gjorde allt som jag kunnat förvänta mej !
    Kunnig
    Väldigt trevlig
    Påläst om lägenheten
    Alltid tillgänglig
    Som han bemöter kunder kan man inte begära mer.
  • skrev om Joseph Rashid en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2021-11-25 Spontant omdöme
    Great service - Joseph is professional, kind, helpful & efficient.