Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vasastan

Fastighetsbyrån Vasastan

Karlbergsvägen 40, 113 27 Stockholm — Visa karta

Här i Vasastan hittar du allt från vackra promenadstråk till goda kommunikationer, caféer och shopping. Vi på Fastighetsbyrån här har många års erfarenhet av marknaden och är den ledande mäklarkedjan i Vasastan. På kontoret på Karlbergsvägen är vi hela 16 medarbetare som gärna hjälper dig med din bostadsaffär.

Vi erbjuder en komplett mäklartjänst, skräddarsydd efter dina behov och med starkt fokus på kundnöjdhet och marknadsföring. Här får du personlig service utöver det vanliga. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 588 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vasastan

• Tobias H
    Tobias H skrev om Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi hade ett bra första möte och valde att skriva kontrakt med Natalia.
    Hon har varit toppen och levt upp till förväntan under hela processen. Läs mer
  • Sammi H
    Sammi H skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Fantastiskt bra mäklare och härlig som person som gav mig en trygghet igenom hela affären. Jag skulle verkligen rekommendera Anna för andra personer och kunde inte önska mig en bättre mäklare i in första bostadsaffär. Läs mer
  • Richard L
    Richard L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    - Anna sålde min lägenhet i Vasastan för 144 000/kvm i februari 2018. - Det säger en hel del om jobbet Anna lägger ner.
    - Serviceminded.
    - Rolig att ha och göra med.
    - Ärlig och mån om både köpare och säljare.
    - ANLITA ANNA OM DU SKA SÄLJA DIN BOSTAD!

Vänligen,

Richard Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Som köpare har jag aldrig stött på en sämre mäklare. Svarar extremt långsamt (kunde dröja flera dagar och svaret kom först efter påminnelse från mig) med otydliga, undvikande svar. Han ringde oss inte en enda gång. Vi var villiga att gå upp flera hundra tusen kronor men blev aldrig frågade om detta, och eftersom vi inte heller fick någon indikation om hur säljarna ställde sig till en affär på den prisnivå vi lagt så drog vi tillbaka budet. Det tog flera dagar (och en påminnelse) innan Robert ens tog ner budet från hemsidan.

Vi kom över en annan lägenhet vi var intresserade av, men då vi såg att Robert var mäklare så vill vi inte ens titta på den. Läs mer
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna var otroligt duktig och jobbade verkligen stenhårt för att vi skulle få ett lyckat resultat. Vi kunde i vara mer nöjda! Läs mer
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi är så nöjda med Emmie, som hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Vasastan. Hon är pålitlig, fantastisk på att hitta intressenter och gjorde allt för att vi skulle bli så nöjda med vår försäljning som möjligt. Vi skulle utan tvekan anlita Emmie igen och rekommenderar henne starkt till alla som vill ha en så smidig och framgångsrik försäljning som möjligt. Läs mer
  • Sophie C
    Sophie C skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie är super duktig, ger ett kunnigt pålitligt intryck och lever upp till det. Ger goda råd och sliter hårt.
    Skulle stark rekommendera Emmie! Läs mer
  • Tijana M
    Tijana M skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Snabb, saklig, ärlig, kunnig och lösningsorienterad. En kombination man inte alltid hittar hos mäklare. Gillar struktur och konkreta affärer vilket detta var. Anna är otroligt lätt att ha att göra med och kommer till saken utan omvägar. Läs mer
  • Olof A
    Olof A skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är en väldigt trevlig och personlig mäklare som var kontaktbar även off-hours vilket är väldigt skönt, om det dyker upp något frågetecken. Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är professionell, kunnig, påläst, ambitiös och noggrann. Det märks att hon har lång erfarenhet och en bredd i sitt yrkeskunnande, man kan känna sig helt trygg i att lämna arbetet i hennes händer. Hon tar tid till bägge parter och ger sitt yttersta. Jag upplever också Anna som lugn, pedagogisk samt har en positiv och tillmötesgående approach. Så tacksam över det arbete hon gjort för mig. Läs mer
  • Max K
    Max K skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna gjorde ett utmärkt jobb. Jättenöjd. Läs mer
  • Susanna S
    Susanna S skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Har haft ett mycket gott samarbete med Anna! Läs mer
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna var väldigt hjälpsam och effektiv under mitt första köp, vilket ledde till en snabb och bra affär. Läs mer
  • Nina N
    Nina N skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag kan varmt rekommendera Robert Ljungström på Fastighetsbyrån som är oerhört kunnig om Vasastan och proffsig i sin kommunikation och tillvägagångssätt. Läs mer
  • Adnan P
    Adnan P skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är en mäklare med en stark inre motivation och driv som leder till att hon lägger ner mycket tid på affären och kommer med bra förslag och idéer. En annan positiv egenskap som jag och min sambo uppskattade med Anna var att hon i princip alltid var tillgänglig samt att hon hjälpte oss med frågor som rörde en annan bostadsaffär som vi var inblandade i, vilket gjorde att vi uppfattade henne som flexibel och hjälpsam. Vill du ha en säljare som är snabb, initiativrik och lösningsfokuserad väljer du Anna. Läs mer
  • Vilhelm C
    Vilhelm C skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Engagerad och driven, allt fungerade mycket smidigt igenom hela affären. Läs mer
  • Oskar M
    Oskar M skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie gjorde ett bra intryck från dag ett. Hon har visat stort engagemang och har funnits tillgänglig så fort vi har haft frågor eller känt oss osäkra. Hon fick oss verkligen att känna oss trygga genom (ibland) rätt svåra beslut. Stort tack!! Läs mer
  • Jason R
    Jason R skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anlitar ni Anna och litar på hennes omdöme när det gäller styling, målgrupp och timing så kommer ni att nå era mål.

Utöver att vara en riktigt bra mäklare så är Anna en fantastiskt fin människa. Vilket underlättar samarbetet mellan alla parter.

Anna kan beskrivas med ledorden: Kunnig, Flexibel och nytänkande.

/Jason & Hildur Läs mer
  • Linda M
    Linda M skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas är proffsig, effektiv, driven, målinriktad och en riktig toppmäklare! jag rekommenderar alla som ska sälja lägenhet I Vasastan att anlita Andreas! Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag skulle inte tveka en sekund att engagera Andreas Helgoson igen. Han var mycket engagerad, lyhörd och pålitlig från första mötet. Han jobbar metodiskt och målmedvetet med ypperlig kunskap om bostadsmarknaden. Han ger fenomenal service med snabb återkoppling, är proaktiv och har pålitliga hantverks- och stylingkontakter. Hela resan var smidig tack vare Andreas drivkraft och professionalism. Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Klara W
    Klara W skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag är väldigt nöjd med mitt val av mäklare - Andreas är engagerad, påläst, pålitlig, trygg, noggrann och seriös. Jag kan varmt rekommendera honom till andra och kommer själv vända mig till honom för framtida uppdrag. Läs mer
  • Elin B
    Elin B skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jättefint bemötande! Väldigt engagerad och driven! Personlig och duktig. Läs mer
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna var fantastisk genom hela vägen från första budet till slutlig affär – alltid tillgänglig, flexibel och så trevlig och närvarande i sitt bemötande. Jag kunde inte ha önskat något mer från en mäklare! Läs mer
  • Harald W
    Harald W skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi är väldigt nöjda med Emmies insats, genom hela säljprocessen. Hon är mycket fokuserad och strukturerad, inga missar i planeringen och inget tappades bort. Emmie följde upp alla spekulanter med stor energi, även igenom sommarstiltjen. Vi kände att hon lyssnade och respekterade våra önskemål men gav tydliga rekommendationer. Läs mer
  • Mathias B
    Mathias B skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    bra! mycket bra. tack. pålästa och proffsiga. Läs mer
  • Kristoffer E
    Kristoffer E skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Emmie från start till mål, bra uppföljning, bra och tät kommunikation och genuint engagemang! Läs mer
  • Malin H
    Malin H skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag tycker att agerandet mot oss spekulanter/budare var nonchalant. För det första blev vi bortviftade när vi hade frågor under visningen och blev ombedd att ringa senare i veckan om vi hade fler frågor. Sedan under budgivningen så påstod Anna Johansson att hon enbart skulle ha kontakt med dom som budade. Jag har väldigt svårt att tro att säljarna har avrått Anna att följa upp de andra som var på visningen, men som fortfarande inte budat. Läs mer
  • Peter G
    Peter G skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie var ett stort stöd under hela försäljningsprocessen och även om bostadsmarknaden var lite svajig (Aug 2017) så lyckades vi snabbt att hitta en köpare som gav ett pris jag kunde vara nöjd med. Jag skulle absolut rekommendera Emmie till andra säljare i Vasastan :) Läs mer
  • Johan J
    Johan J skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Väldigt social och driven mäklare som säkerställde att både säljare och köpare var nöjda. Läs mer
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    superhärlig & engagerad! Bra energi och snabb i svängarna. Läs mer
  • Rune O
    Rune O skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi anlitade Fastighetsbyrån Vasastan och mäklaren Robert Ljungström. Robert var engagerad, kunnig och lyhörd. Vi är väldigt nöjda med hur han hjälpte oss med försäljningen och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Hedvig A
    Hedvig A skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är en fantastisk mäklare. Hon tog oss igenom hela processen på ett professionellt och strukturerat sätt och mötte alla våra förväntningar! Läs mer
  • Amanda L
    Amanda L skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Kan verkligen rekommendera Robert, superproffsig, lugn, pålitlig och härligt bemötande. Kände mig otroligt lugn genom hela processen. NÖJD! Läs mer
  • Caroline  Ö
    Caroline Ö skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anette hjälpte mig att sälja min lägenhet i Vasastan och jag är supernöjd med den insats som hon gjorde som mäklare! Anette är professionell i sitt sätt att arbeta och samtidigt otroligt varm och vänlig som person, vilket var avgörande när jag valde henne som mäklare. Anette var alltid tillgänglig, svarade snabbt på mail och var lyhörd inför mina önskningar och förväntningar. Hela försäljningsprocessen kändes väldigt trygg och gick både snabbt och smidigt - från första mötet till försäljningen - vilket var precis så som jag önskade! Jag ger därför Anette mina bästa och varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Luis X
    Luis X skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket nöjde med valet av Andreas Helgoson. Andreas var engagerade och väl förbered och jag fick bra feedback under preocessen. Läs mer
  • Andreas
    Andreas skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Redan vid det första mötet med Andreas var han mycket väl förberedd. Han hade en god uppfattning om marknadsläget och gav oss en uppskattning av potentiellt försäljningspris som stämde väl överens med vad det blev i slutändan. Under hela processen jobbade han noggrant, särskilt med att följa upp förhandsintresse för lägenheten. Vi kan varmt rekommendera Andreas. Läs mer
  • Fabian
    Fabian skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Professionell och tillmötesgående, kommer sälja med henne igen! Läs mer
  • Axel B
    Axel B skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Bra mäklare som gav ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Oscar L
    Oscar L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna har varit en klippa under vår bostadsaffär, alltid tillgänglig, hjälpsamma och extremt kunnig. Jag kan verkligen rekommendera Anna som mäklare! Läs mer
  • Annica Å
    Annica Å skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    vänlig, glad, snabb återkoppling, tydlig, tillmötesgående Läs mer
  • Anna J
    Anna J skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vill ge mina bästa rekommendationer till Anna. En mer professionell mäklare går inte att hitta. Ändå sedan jag träffade henne första gången har allt känts rätt. Mycket förtroendeingivande och erfaren och hon är alltid trevlig och påläst. Varit en fröjd att samarbeta med henne. Vill därför ge Anna det högsta betyget som går att ge! Mvh Joakim B Läs mer
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är väldigt professionell, trevlig, enkel att samtala med och lösningsorienterad. Det lyckades bli en snabb affär, mycket tack vare Annas driv och engagemang. Kan varmt rekommendera Anna till andra köpare och säljare. Läs mer
  • Rebecka L
    Rebecka L skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Tycker att Emmie har haft ett proffsigt bemötande och representerat både oss som köpare och säljaren på ett bra sätt. Varit kunnig, påläst och tagit reda på det som varit oklart för att vi ska känna oss trygga och nöjda med affären. Läs mer
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas hjälpte mig sälja lägenheten och levererade över mina förväntningar. Otroligt engagerad, trovärdig, kommunikativ och tillmötesgående vilket underlättar en annars stressig och nervös process. Ska vi sälja igen råder det inget tvivel! Varma rekommendationer!!! Läs mer
  • Therse N
    Therse N skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Entusiastisk - seriös - angelägen - inlyssnande - kunnig. Mycket bra mäklare. Läs mer
  • My M
    My M skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna överträffade mina förväntningar då hon uppdaterade mig i varje steg som hände samt var mycket driven och kunnig i sin yrkesroll. Läs mer
  • Pernilla A
    Pernilla A skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Fantastiskt bra! Bor man i Vasastan är det Fastighetsbyrån man ska ta hjälp av. Läs mer
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Robert genomförde försäljningen av vår förenings lägenhet på ett utomordentligt sätt. Samma bemötande och proffsighet som de tidigare tillfällena haft med Robert att göra. Läs mer
  • Pernilla A
    Pernilla A skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmi var till fantastiskt hjälp igenom hela min försäljningsprocess av min bosta, från vårt första möte till avslutningen av försäljningen. Hon var lyhörd och skicklig i alla lägen. Hon fick mig som kund att vara 100 % informerad om vad som pågick inför och efter försäljningen. Alltid tillgänglig för mina frågor och funderingar och ett professionellt och trevligt bemötande. Hon är en sådan mäklare man vill ha under sina vingarn när man ska sälja ett hem som betytt mkt för en. Läs mer
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Som säljare fick jag ett mycket proffsigt bemötande och jag upplever det som att det samma gällde för köparen. Drivande och tar uppdraget seriöst. Läs mer

Karlbergsvägen 40, 113 27 Stockholm