Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vasastan

Fastighetsbyrån Vasastan

Karlbergsvägen 40, 113 27 Stockholm — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Vasastan och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 508 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vasastan

• Jonathan A
    Jonathan A skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie hjälpte mig vid försäljning av lägenhet i Vasastan. Jag kan verkligen rekommendera Emmie. Emmie är proffesionell, snabb och ordentlig och gör allt för att processen att sälja ska bli så enkel och smidig som möjligt. Men framdörallt, till skillnad från andra mäklare jag har haft att göra med, är Emmie ärlig, snäll och genuin. Man kan alltid få tag på Emmie, hon svarar direkt på både på sms och telefon. Emmie ger sig inte förren säljarens förväntningar är uppnådda, och man märker verkligen att hon älskar sitt jobb. Jag kan stark rekommendera att anlita Emmie och jag kommer själv att anlita henne i min nästa bostadsaffär.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Väl förbered till vårt första mote.
    Snabb och effektiv
    Fixade elektriker snabbt till ett litet arbete I lägenheten
    Proffsig hantering genom hela försäljningsprocessen
    Den absolut bästa mäklaren!
  • Gustav H
    Gustav H skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna var från början till slutet profesionell och tydlig i sitt uppdrag och det som vi pratade om och planeade vid vårat första möte var det som utfördes sedan när projektet drog igång. Jag fick uppdateringar kontinuerligt utan att man behövde be om dessa vilket gjorde mig trygg som säljare. Anna gjorde hela säljprocessen så smidig som möjligt och detta underlättade hela situationen som annars kan vara ganska stressande under en säljprocess. Små detaljer som man tar förgivet ska fungera, som att komma i tid till visningar och svara på frågor sköttes utmärkt. Jag hade stora förväntingar när jag först tog kontakt med Anna men nu när försäljningen är avklarad så kan jag med facit i hand konstatera att dessa förväntingar inte bara uppnåddes utan de överträffades. Jag är mycket nöjd och kommer anlita Anna i framtiden så fort tillfälle ges.
  • Martin N
    Martin N skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Professionell, lyhörd, tillgänglig, välstrukturerad, aktiv, förtroendeingivande, personlig

Kommer anlita henne igen
  • Claes B
    Claes B skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag är väldigt nöjd med Emmies insats som Mäklare vid försäljningen av min lägenhet, smidigt och proffsigt.
    Hon uppvisar ett genuint engagemang och vänder på varje sten för att göra en lyckad försäljning.

Claes B
  • Joni B
    Joni B skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Ett mycket proffesionellt bemötande samt väldigt seriös och kunnig i sin yrkesroll.
  • Stina B
    Stina B skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie är professionell och alltid snabb i alla kontakter! Har endast köpt av henne men hon är absolut på listan över tänkbara framtida mäklare :)
  • Rune G
    Rune G skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Fantastisk mäkleri som gör allt och lite till! Enormt imponerad över återkopplingen vi fick som köpare, när man behövde den som mest. Kan varmt rekommendera att Emmie i ditt val av mäklare.
  • Britt N
    Britt N skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi tyckte han fokuserade för mycket på kvadratmeterpris, än det bra boendet man fick. Vi vet ju att det inte är många centrala, funktionella 1:or, som går under 3 miljoner. Dessutom fick vi veta av köparen att hon inte alls visste vad vi hade gett ett år tidigare samt hur mycket som hade gjorts med lägenheten under året.
    I övrigt professionell, snabb med återkoppling.
  • Simon B
    Simon B skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag rekommenderar starkt Andreas! Pålitligt och noggrann mäklare som gör det bästa för såväl köpare som säljare.
  • Helen S
    Helen S skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas är mycket professionell
    Jag har sålt och köpt många lägenheter med hjälp av olika mäklare, Andreas är den i säklass bästa på att följa upp, återkoppla, driva på för att åstadkomma affär och har på ett personligt sätt fått mig som kund att känna att han har fullt fokus på min affär.
    Jag skulle rekommendera Andreas varje dag i veckan!
  • Johan M
    Johan M skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket lyhörd och kompetent. Rekommenderas varmt.
  • Maria K
    Maria K skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi valde att ge uppdraget att sälja vår lägenhet till Emmie och Fastighetsbyrån efter att ha träffat ett antal fastighetsmäklare. Vi kände direkt att vi i Emmie hade funnit en engagerad mäklare som vi kunde känna oss trygga med och som skulle göra ett bra jobb och de förväntningarna har hon definitivt levt upp till. Emmie har superkoll, en aldrig sinande energi, är snabb och effektiv samt lyhörd för kundens åsikter samtidigt som hon kommer med egna råd. Under budgivning och försäljning var hon oerhört mån om att hela tiden hålla oss uppdaterade. Ska du sälja din lägenhet, välj Emmie som mäklare!!
  • Erik W
    Erik W skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Personligt och förtroendeingivande. Dessutom en kul människa.
  • Joakim D
    Joakim D skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Överträffade förväntningarna! Anna är både trevlig, lyhörd och otroligt driven.
  • Jens
    Jens skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket nöjd med genomförandet samt Annas engagemang
    Även nöjd med slutpriset trots tuffa tider
  • Ebba L
    Ebba L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna var en fantastisk mäklare som gjorde lägenheten om än mer attraktiv. Du fick mig att känna mig så välkommen och svarade utförligt på alla mina frågor - med ett leende på läpparna. Om jag i framtiden är i behov av en mäklare skulle Anna Johansson vara förstahandsvalet. Tack Anna.
  • Jens L
    Jens L skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag träffade flera mäklare inför min försäljning innan jag valde att ge Andreas uppdraget. Viktigt för mig var att anlita en mäklare som kunde ge snabb och komplett återkoppling och som var noggrann och ärlig som person samt hade vilja att vara guide genom hela försäljningsprocessen, inklusive saker som man kanske först inte tänker på (hantverkarkontakter, styling, städning, offerter, o.s.v.). Andreas var lyhörd, snabb och noggrann och det uppskattade jag mycket. I slutändan såldes min lägenhet till ett pris jag var mycket nöjd med och jag är övertygad om att Andreas via sina handlingar och sitt kundbemötande bidrog till det.
  • Marianne J
    Marianne J skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Det kändes mycket trygt att ha Emmie som mäklare vid min försäljning! Hon är professionell, duktig, alltid tillgänglig och ger järnet när det behövs!
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna gjorde ett mycket bra jobb med vår försäljning. Hon var otroligt dedikerad och arbetade hårt och organiserat genom hela förloppet. Jag kände mig trygg med att hon hade allt under kontroll, och hon levererade ett slutpris långt över förväntan!
  • Niko P
    Niko P skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Kanon bra mäklare, väldigt professionell och trevlig. Anna får det högsta betyget man kan få
  • Edvard J
    Edvard J skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie har varit väldigt närvarande och hjälpsam i att besvara frågor och vara tillmötesgående i allmänhet. Mycket bra upplevelse.
  • Görel C
    Görel C skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är snabb, smart, skicklig. Allt samarbete med henne har varit av absolut bästa kvalitet!
  • Agneta & Lars V
    Agneta & Lars V skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    En mycket duktig, lyhörd och engagerad mäklare, som genomförde marknadsföring, visning och budgivning på allra bästa sätt. Högsta betyg!
  • Joakim T
    Joakim T skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag kan varmt rekommendera Anette! Är jättenöjd med försäljningen av lägenheten. Anette ger ett proffsigt, sakligt och lugnt intryck som gör att jag kände mig trygg genom hela processen.
  • Christina L
    Christina L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är en mycket trevlig och skicklig mäklare som levererar till 100%. Kan verkligen rekommendera henne!
  • Martin W
    Martin W skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket professionell och förtroendegivande
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Tydlig, professionell och positiv.
    Stor vana och mycket stor kännedom om marknaden i Birkastan.
  • Erika B
    Erika B skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna var väldigt hjälpsam under hela köpet av lägenheten. Hon skickade sms som gjorde det enkelt att följa budgivningen, t.ex när den avslutades för kvällen. Jag upplevde också att hon kunde svara på samtliga frågor som vi hade och var hela tiden väldigt serviceinriktad.
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie har varit oerhört proffsig från början till slut! med en aldrig sinande energi avslutades affären snabbt och vi är säkra på att priset blev det bästa möjliga. Vi rekommenderar Emmie till alla som går i säljtankar.
  • Adam R
    Adam R skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi fick enormt bra bemötande av Emmie när vi köpte lägenhet genom henne, och hon hjälpte oss jättebra genom hela processen!
  • Fia J
    Fia J skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi köpte lägenhet via Emmie och tyckte hon var exceptionellt tillmötesgående och trevlig! Hon var väldigt mån om att det skulle bli en så bra affär som möjligt för alla parter, och var alltid tillgänglig och förstående. En mäklare som jobbar otroligt bra och snabbt, vi kände oss supertrygga och glada över att ha med henne i processen. Superrekommendation!
  • Meybod K
    Meybod K skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är en väldigt seriös, kunnig och förtroendeingivande mäklare. En stor del till att vi köpte vårt objekt var att vi kände oss trygga med Anna. Rekommenderas starkt för säljare (och köpare).
  • Daniel Ö
    Daniel Ö skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mkt bra insats av Anette, bra tät kontakt, lättsam och socialt bemötande. Proffsig och engagerad. Jag kände hela tiden att hon bara var ett samtal bort, mkt tryggt.
  • Staffan n
    Staffan n skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anette Stridh var lyhörd för våra önskningar, flexibel, resolut och målinriktad.
    Anette levde verkligen upp till våra förväntningar och var noggrann med uppföljning och informationsgivning under hela processen. Hon bidrog starkt till att underlätta processen för oss som säljare.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Tack för ett mycket trevligt bemötande Anna. Vi är mycket nöjda med hela processen. Anna är en rak, ärlig och proffisionell mäklare. Rekomenderar henne starkt!

Hälsningar

Mikael
  • Gustaf J
    Gustaf J skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Har bara bra saker att säga om Anna. Professionell, trevlig och alltid snabb att svara på alla frågor och funderingar jag hade.

I och med att jag är en förstagångsköpare så var jag lite orolig att det skulle vara krångel, men det visade sig vara en smidig och och bekymmersfri process till stor del tack vare Anna. Två tummar upp!

//Gustaf
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna har utfört sitt mäklaruppdrag till vår fulla belåtenhet. Vi har gjort många fastighetsaffärer men aldrig träffat någon mäklare med den glöd Anna har och lagt ner mer energi än vad man normalt kan förvänta sig. Hon har arbetat synnerligen effektivt för att uppnå det mål som vi är mycket nöjda med. Hon alla de egenskaper man kan kräva av en mäklare.
  • Anna G
    Anna G skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Superbra kämpat. Emmie gav sig inte i första taget vilket ledde till mycket bra resultat enligt oss. Emmie är mycket proffsig och tillmötesgående. Vi skulle definitivt rekommendera henne till folk vi känner!
  • Anders N
    Anders N skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas är ett proffs ut i fingerspetsarna. Han skötte vår affär exemplariskt innan, under och efter försäljningen. Rekommenderar starkt!
  • Martin J
    Martin J skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna på fastighetsbyrån hjälpte oss på bästa sätt från sekund ett.
    Hon överträffade mina väldigt höga förväntningar och levererade proffesionellt under hela processen.

I min bok är hon Vasastaden bästa mäklare!
  • David B
    David B skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna gjorde ett fantastisk jobb som mäklare och var närvarande, hjälpsam och tillgänglig under hela processen. Kan varmt rekommendera henne!
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag fick ett väldigt positivt bemötande och intryck av Anna när vi sågs. Snabb och mycket bra kommunikation inför och efter visningen av lägenheten. Anna gjorde ett mycket proffsigt arbete och fick både säljaren och köparen att känna sig trygga och nöjda med affären. Jag kan varmt rekommendera Anna Johansson som mäklare.
  • Rikard S
    Rikard S skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie har genomgående under min försäljningsprocess varit en ytterst professionell mäklare, med hög grad av tillgänglighet och kompetens. Jag rekommenderar gladeligen henne till framtida säljare. Mitt slutbetyg är 5/5 (utmärkt).
  • Maria H
    Maria H skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket tillmötesgående, trevlig, uppmuntrande och professionell mäklare. Förmedlar trygghet och kunskap.
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vänlig och professionell mäklare som alltid var tillgänglig och såg till att affären gick genom smidigt och enkelt.
  • Niklas K
    Niklas K skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna har varit fantastiskt bra genom hela processen och hela tiden svarat på de frågor som har kommit upp utan några dröjsmål.
  • Hugo H
    Hugo H skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är en fantastiskt duktig, seriös och målinriktad mäklare. Jag ger henne mina varmaste rekommendationer och kommer absolut ta hennes hjälp vid nästa lägenhetsförsäljning. Lugn, professionell, engagerad och genuin. Hon har god lokalkännedom om Vasastan. Rerkordmånga spekulanter på visningen och högsta kvardratmeterpris i föreningen hitintills. Tummen upp!
  • Anders L
    Anders L skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag träffade Anna första gången för 5 år sedan när hon värderade våran lägenhet. Vi har hållit kontakten sedan dess och fått regelbundna uppdateringar om värdet på vårat boende. Anna har hela tiden varit ett stort stöd och tipsat om när det kan vara bäst att sälja, och visat upp ett stort kunnande och lokalkännedom om Vasastan. Anna har hjälpt att oss på ett föredömligt sätt att planera försäljningen år innan det blev läge att sälja. Hon var tidigt ute med fotografering och annonsering.
    Anna gjorde ett fantastiskt jobb med visningen och budgivningen. Hon lyckades få ett fantastiskt kvadratmeterpris åt oss!
    Jag kan varmt rekommendera Anna!
  • Anna L
    Anna L skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är otroligt proffsig, kunnig, vänlig och driven.

Karlbergsvägen 40, 113 27 Stockholm