Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vasastan
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Vasastan
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Vasastan

Fastighetsbyrån Vasastan

Karlbergsvägen 40, 113 27 Stockholm — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Vasastan och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 340 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vasastan

• Erik L
    Erik L skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi valde att anlita Anette Stridh på Fastighetsbyrån i Vasastan efter att ha träffat ett flertal mäklare från de mest väletablerade firmorna i innerstan. Kort sagt blev vi supernöjda med vårt val! Anette är professionell, kunnig, lyhörd och mycket driven. Hon imponerade stort genom hela säljprocessen, särskilt i det kritiska läget kring budgivningen. Vi kan varmt rekommendera Anette!
  • Sofia D
    Sofia D skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna gav ett mycket professionellt intryck vid vårt första möte vilket gjorde att vi valde henne. Vi är mycket nöjda med hennes arbete före, under och efter vår försäljning. Hon höll oss hela tiden informerade om vad som hände och var alltid lätt att få tag på. Hon såg till att vara påläst och hade höga ambitioner. Anna är en driven, kunnig och förtroendeingivande mäklare som vi verkligen kan rekommendera!
  • Isabella W
    Isabella W skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket professionellt bemötande. Som kund fick jag god vägledning, bästa tips och råd under hela försäljningsprocessen. Jag kände mig trygg trots att jag var förstagångssäljare. Anna har överträffat alla mina förväntningar.
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Trevlig, väldigt hjälpsam och alltid tillgänglig.
  • Filip A
    Filip A skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Jobbar hårt för att kunden ska var nöjd.
  • Raj
    Raj skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie var en fantastiskt bra rådgivare under hela försäljningen från förberedelser inför försäljning tills vi hade skrivit säljkontraktet. Hon kom med praktiska råd under hela processen. Var jättenöjd med hennes insats, rekommenderar henne varmt.
    Hon hjälpte även till när jag köpte min lägenhet.
  • Bo G
    Bo G skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie skötte försäljningen av vår lägenhet på ett mycket engagerat, proffsigt och trevligt sätt. Hon var under hela processen mycket aktiv och lyssnande, och genom sin vänliga och angenäma framtoning gav hon ett mycket gott intryck.
    Åsa och Bo G
  • Frida L
    Frida L skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna ger ett mycket bra intryck, är lugn och professionell.
    Jag träffade Anna första gången när hon var och värderade min lägenhet 2015, när det var dags att sälja efter sommaren 2016 var det naturlig att vända mig till henne. Anna var ett väldigt bra stöd under hela säljprocessen och gick den extra milen för att ge just min lägenhet de bästa förutsättningarna vid försäljningen.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna fick i uppdrag av vår bostadsrättsförening att sälja en tidigare hyreslägenhet i konkurrens med andra mäklare som vi tog in offerter ifrån. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare, Anna har genom hela processen varit tillgänglig, positiv och uppvisat en hög grad av professionalitet. Anna hjälpte oss med mycket under processen, vilket underlättade för oss i styrelsen. Vi kunde inte ha blivit mer nöjda med processen och vill kan därför starkt rekommendera Anna vid val av mäklare.
    2016-11-03 Anna J svarar Fredrik B
    Det har varit en ära att jobba med er. Stort tack för ett mycket gott samarbete!
  • Linnéa H
    Linnéa H skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie är en mycket lyhörd, trevlig och engagerad mäklare som gjorde sitt yttersta för oss som säljare. Oerhört bra bemötande, planering, utförande och resultat.
    Vi rekommenderar varmt Emmie som mäklare – seriös och kunnig med en fantastisk personlighet!
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas var snabb med att återkoppla, gav mycket info på vårt första möte (kanske lite väl mycket, för jag visste ju att jag ville ha hjälp ifrån er pga tidigare erfarenhet).
    Positiv och peppande, engagerad och vänlig. Härligt med snälla människor - inte så vanligt nuförtiden (snäll är inte lika med mesig utan just en väldigt sympatisk och förtroendeingivande person). Verkligen förtjust över det effektiva, snabba och proffsiga handhavande av hela processen med försäljningen av lägenheten.
  • Xiao Jing L
    Xiao Jing L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi köpte och sålde lägenhet via Andreas Ångström / Fastighetsbyrån Vasastan. Han är väldigt effektiv och snabb på svara på frågor även om han är på semester eller sent på kvällen....dvs alltid tillgänglig. Underbar person som vi kan rekommendera till alla som vill sälja sin lägenhet. //Xiao
  • Robert B
    Robert B skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    tydlig information, bra återkopplingar
  • Carola E
    Carola E skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Trevligt och närvarande intryck.
    Bra uppföljning och jag har känt mig trygg och omhändertagen under hela processen från spekulant till ägare av min nya lägenhet.
  • Mats G
    Mats G skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Kan grymt rekommendera Emmie .
    Engagerad , trevlig , håller alltid kunden i centrum !

Grym mäklare

Mats
  • Ingvor W
    Ingvor W skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Allt fungerade perfekt. Alla frågor besvarades prompt . All dokumentation som jag har fått är lättläst och detaljerad . Jag rekommenderar fastighetsbyroån i Vasastan de är trevliga att jobba med.
  • Viveka L
    Viveka L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Det finns få mäklare som kan mäta sig med Andreas Ångström !
    Proffsig , serviceinriktad och kompetent -alltid med såväl säljares som köpares bästa i fokus ! Vi är mycket nöjda och våra vänner ( hittills 3 familjer ) som också har anlitat honom ,samma erfarenhet !
    Viveka och Gerdt Larsson
  • Stina W
    Stina W skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Känt mig trygg i hela lägenhetsaffären. Från visning till kontraktsskrivningen. Andreas är proffsig och återkopplar processen så man vet vad nästa steg är. Trevlig, kunnig och hjälpsam. Ger honom bästa rekommendationer. Anlitar gärna honom igen.
  • Gustaf L
    Gustaf L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket kunnig och la ned ett hästjobb med visningar och budgivning.
    2016-10-20 Andreas Å svarar Gustaf L
    Hej Gustaf,
    Stort tack för ditt fina betyg. Det var en ära att få hjälpa dig att förmedla din lägenhet. Hoppas du kommer att trivas bra i din nya. Är det något som du undrar över är du alltid välkommen att kontakta mig.

Ta hand om dig!

Med vänlig hälsning
    Andreas
    Andreas Å gillar detta
  • Ylva S
    Ylva S skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Har haft mycket kontakt med Emmie då vi både sålt och köpt av henne. Hon är toppen att ha att göra med och har jobbat hårt med att få till bra affärer för båda parter. Kan varmt rekommendera henne för proffsigt och trevligt samarbete.
  • Jia J
    Jia J skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie var trevlig, engagerad och lyhörd. Jag kände mig trygg under hela processen
  • Margareta E
    Margareta E skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    En lugn och bra process hela vägen från första kontakt till avslut.
  • Agneta N
    Agneta N skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi är mycket nöjda med mäklaren Anna Hansson som var både proffsig och engagerad i samband med vår försäljning av vår lägenhet.
    Med vänlig hälsning,
    Agneta Nystedt
  • Oscar S
    Oscar S skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie är en mycket trevlig och engagerad mäklare. Hon skötte försäljningen av vår lgh strålande, var lyhörd för våra önskemål och jobbade ihärdigt för att hitta potentiella köpare. Jag kan rekommendera henne varmt!
  • Emilia C
    Emilia C skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi sålde precis efter att amorteringskraven infördes så var ganska oroliga då marknaden var något osäker. Vi är supernöjda med Anna. Hon tog god tid på sig att diskutera möjliga upplägg för annons och visning, särskilt vad gällde timing före/efter sommaren, så att hon och jag till slut tillsammans kom fram till den bästa lösningen. Det funkade jättebra just att resonera sig fram till vad som skulle funka bäst. Anna tar sig verkligen tiden att få säljaren att känna sig lugn och trygg.

Vi valde Anna just därför att hon känns väldigt genuin och rak, helt enkelt en sådan mäklare som jag själv hade velat köpa lägenhet av. Man känner att man litar på det hon säger - hon är inte för "säljig".

Via Anna fick vi också en jätteduktig fotograf som tog grymma bilder, och visningen var fullproppad! Vi blev även jättenöjda med slutpriset och Anna skötte budgivningsprocessen med stort engagemang.
  • Johan K
    Johan K skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Robert har varit riktigt professionell genom hela försäljningen och det hela slutade med ett resultat långt över mina förväntningar. Robert rekommenderas starkt!
  • Josefin L
    Josefin L skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag valde Robert Ljungström efter att ha talat med flertalet mäklare i området. Robert var den som från början gav mig ärliga och raka svar, han satte rimliga förväntningar och han svarade på alla mina frågor om försäljningsprocessen. Han gav tydliga klara instruktioner och kommunikationen mellan oss, både under budgivning samt försäljningsprocess, var klockren. Robert överträffade mina förväntningar i precis alla aspekter och jag blev definitivt mer än nöjd med slutpriset vid affär. Han arbetar aktivt under hela processen och kommunikationen är snabb och rak. Utöver detta är Robert professionell, otroligt ärlig, lättsam och en fantastiskt duktig mäklare.
    Jag kan inte annat än ge Robert mina varma och bästa rekommendationer och jag tror innerligt att man gör sig själv en tjänst om man anställer Robert som fastighetsmäklare. Jag kommer definitivt att anställa honom vid alla mina framtida bostadsaffärer.
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag vill ge ett stort tack till Anna för ett oerhört bra arbete vid försäljningen av min lägenhet. Givet marknadsläget och lägenhetens karaktär så blev det ganska många visningar innan det till slut blev en budgivning och ett tillfredsställande slutpris. Trots detta relativt jobbiga objekt, så agerade Anna hela tiden mycket engagerat och professionellt, hon var alltid bra påläst, och gav ett mycket seriöst intryck med bra svar till köparnas frågor. Jag ger mina varmaste rekommendationer till alla som överväger att använda sig av Anna som mäklare. Tack Anna!
  • Christoffer Å
    Christoffer Å skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Ambitiös och duktig mäklare! Nogrann och väldigt trevlig.
  • Pernilla A
    Pernilla A skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Väldigt serviceminded och profisionell mäklare!
  • Sung Hae P
    Sung Hae P skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Mäklaren var kunnig, trevlig och lyhörd. Det blev en jättelyckad försäljning!
  • Amelie H
    Amelie H skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anette var den mäklare jag valde när jag skulle sälja min lägenhet i Birkastan. Hon imponerar med sin professionalism och djupa kunskap om fastighetsmarknaden framförallt då i Vasastan. Jag kände verkligen att hon jobbade för mig och hon visade tydligt hur angelägen hon var att jag skulle bli nöjd med resultatet. Bara det att hon på eget initiativ tog lite inredningssaker från sin egen lägenhet för att piffa upp min inför visningen visar tydligt på hennes starka engagemang. Jag är vidare djupt imponerad och över det slutpris hon lyckades förhandla fram, faktiskt långt mer än vad jag hade räknat med. Jag ger Anette Stridh mina varmaste rekommendationer.
  • Ragna Z
    Ragna Z skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag använde Anna som mäklare vid försäljningen av min lägenheten och hon överträffade mina förväntningar på alla plan. Anna är noggrann i allt hon gör och kan sina objekt utan och innan. Hon är fullt engagerad från början till slut och lämnar ingenting åt slumpen , vilket gör att man känner sig väldigt trygg. Anna fanns även där som ett bollplank genom hela processen och gav goda råd när det behövdes. Jag rekommenderar starkt Anna som mäklare!
  • Magnus �
    Magnus � skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Robert Ljungström, Fastighetsbyrån Vasastan, visade prov på stort engagemang, professionellt bemötande och genomförande av affären. Dessutom är han trevlig och har humor. Rekommenderas starkt!
  • Sara A
    Sara A skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag har bara positivt att säga om fastighetsbyrån vid min försäljning av lägenhet. Jag var mycket nöjd men den mäklare jag anlitade.
  • Johanna Beckman P
    Johanna Beckman P skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Bra kontakt och tillgänglighet genom hela kundresan. Kommer rekommendera er vidare.
  • Mia A
    Mia A skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anette hjälpte oss att sälja vår lägenhet genom sk Kommande försäljning. Vi är jättenöjda med Anette! Tack vare henne sålde vi till ett pris en bra bit över förväntan. Anette har varit väldigt engagerad och serviceminded sedan vår första kontakt för över ett år sedan. Sedan dess har hon med jämna mellanrum hört av sig för att stämma av läget och erbjuda rådgivning vad gäller köp av kommande bostad, ngt som varit mkt hjälpsamt. Hon besitter den fantastiska kombinationen av att vara både varm och professionell på samma gång. Vi kan varmt rekommendera Anette som mäklare och kommer garanterat att anlita henne igen då det är dags för nästa försäljning.
  • Amanda G
    Amanda G skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Extremt engagerad, trevlig och duktig! Jag är supernöjd.
  • Erica H
    Erica H skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna var fantastiskt duktig och informativ. Alltid glad och hjälpsam! Rekommenderas varmt.
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Hjälpte oss med sina kontakter till styling och råd inför visning till en kanonförsäljning!
  • Frida T
    Frida T skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna har varit mycket professionell och ambitiös vid försäljningen av min bostadsrätt. Hennes genuina engagemang och förmåga att kommunicera snabbt och tydligt gav mig direkt förtroende för hennes kunskaper vad gäller marknaden och området. Anna har varit väldigt trevlig och funnits tillgänglig via såväl telefon som mail. Sammanfattningsvis har Annas bemötande och gedigna kunskaper på alla sätt underlättat min försäljningsprocess.
  • Maud B
    Maud B skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är otroligt professionell. jag har haft bekanta som har sålt sina bostadsrätter via Anna och varit extremt nöjda. Anna följer upp, har svar på tal och otroligt pålitlig. Jag rekommenderar henne till tusen!
  • Damir D
    Damir D skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Robert är en oerhört duktig mäklare, professionell i sitt uppdrag vilket mynnade ut i en smidig och väldigt bra affär.
  • Per L
    Per L skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Lugn, metodisk och professionell. Ger ett pålitligt intryck och en av få mäklare jag träffat som känns genuin.
  • Åsa O
    Åsa O skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Gott bemötande, var också vänlig efter att vi strulat runt i vem som skulle få vårt uppdrag. Bra kontakt under själva försäljningsprocessen och bra info inför påskirvning av avtal.

Levde upp till vår förväntan.
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålde min lägenhet via Robert Ljungström. Är mycket nöjd med försäljningen, processen var snabb och smidig och resultatet över förväntan. Robert var lyhörd och tillgänglig och en trygg punkt i en orolig bostadsmarknad. Dessutom mycket trevlig! Mina varmaste rekommendationer!
  • B�rje L
    B�rje L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyrån och vår mäklare Andreas Ångström. Han var verkligen engagerad från början till slut. Det kändes som han gjorde sitt yttersta för oss och vår lägenhetsförsäljning.
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Toppennöjd med Robert! Professionell, tillgänglig och optimistisk under hela säljprocessen. Mina varmaste rekommendationer!
  • Stephanie S
    Stephanie S skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Superbra bemötande! Överträffade mina förväntningar på uppdragets utförande.
  • Peter M
    Peter M skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Väldigt engagerad, alltid tillgänglig och mycket hjälpsam, trevlig och kunnig.

Karlbergsvägen 40, 113 27 Stockholm