Fastighetsbyrån Vasastan

Karlbergsvägen 40, 113 57 Stockholm — Visa karta

Här i Vasastan hittar du allt från vackra promenadstråk till goda kommunikationer, caféer och shopping. Vi på Fastighetsbyrån här har många års erfarenhet av marknaden och är den ledande mäklarkedjan i Vasastan. På kontoret på Karlbergsvägen är vi hela 16 medarbetare som gärna hjälper dig med din bostadsaffär.

Vi erbjuder en komplett mäklartjänst, skräddarsydd efter dina behov och med starkt fokus på kundnöjdhet och marknadsföring. Här får du personlig service utöver det vanliga. Varmt välkommen till oss!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 965 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vasastan

• 2019-12-09

Rikard M skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi har sålt en lägenhet i Vasastan (Stockholm) och anlitat Robert Ljungström, vi har fått ett otroligt bemötande av en mycket professionell mäklare, magisk känsla, kunnig, mån om både säljare och köpare.
    Vi känner att vi verkligen vill rekommendera Robert till alla som funderar på sälja något objekt i området 👍👍👍👍👍 Läs mer
  • 2019-12-09

Arve B skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas har på ett föredömligt och proffsigt sätt skött försäljningen av vår lägenhet på Torsgatan i Stockholm. Utöver försäljningen där han levde upp till våra förväntningar fullt ut har han även hjälpt oss kring köp av ny bostad i Vasastan. Vi kan starkt rekommendera Andreas och kommer garanterat använda oss av honom vid eventuella framtida bostadsaffärer. Läs mer
  • 2019-12-08

Magnus A skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Från ett perspektiv efter att ha sålt en bostad i stockholms innerstad.
    Robert har agerat fantastiskt bra under hela processen, från första möte till avslut.
    Gav alltid ett professionellt bemötande, en bra transparens i dialogen där han även lyssnade på våra behov och önskemål, tillgänglig vid behov och kommunicerade väl.
    Varmaste rekommendationer på en bra mäklare! Läs mer
  • 2019-12-06

Helena W skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi sålde vår två i Vasastan och tog kontakt med Anna då hon hade sålt för högst pris i vår förening. Direkt när vi träffade Anna kände vi att hon var den perfekta mäklaren för oss då hon har mycket stor kännedom om området och förstod vad som var speciellt med just vår lägenhet. När vi träffade Anna berättade hon vilket pris hon trodde vi skulle få vid försäljning (ett väldigt högt pris) och det var precis det priset hon lyckades med i slutändan! Som säljare kände man sig otroligt trygg med Anna från början av försäljningsprocessen till att vi skrev med köparen. Hon lade upp en otroligt bra försäljningsstrategi för vår lägenhet och hade en tydligt bild hur vi skulle göra för att få maximalt pris vid försäljningen av vår lägenheten. Vi kan varmt rekommendera Anna till alla som ska sälja sin lägenhet i Vasastan - ni får en otroligt kompetent och erfaren mäklare som ger allt för och lite mer för att nå högsta möjliga slutpris! Läs mer
  • Jan D

2019-12-06

Jan D skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Kan verkligen rekommendera Anna. Här har ni en mycket proffsig. Strukturerad och kunnig mäklare som verkligen kan Vasastaden. Absolut högsta betyg och leverans! Läs mer

Emma A skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    En 2:a i Vasastan.
    Anna var otroligt proffsig och lätt att samarbeta med. Hon är ingen snackare utan står för vad hon lovar. Skulle rekommendera henne alla dagar i veckan! Läs mer

Conny K skrev om Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Lämnar mina varmaste rekommendationer till Sam! Väldigt professionell i varje steg i processen, lugn, lyhörd och håller alltid vad han lovar. Detta är andra gången jag använder mig av Sam vid försäljning och kommer garanterat göra det igen. Läs mer

Filippa M skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Köpt Brf i Vasastan.
    Anna var mkt tillgänglig, lyhörd, öppen för dialog.
    Bättre än mina förväntningar, har stött på en del ”tråkiga” mäklare.
    Helheten har varit en väldigt bra upplevelse!

Rekommenderar Anna Johansson⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2019-12-03

Urban S skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Har sålt en lägenhet och vi är fantastiskt nöjda. Från första till sista mötet blev vi mycket bra omhändertagna. Alltid proffsig och kunnig en mäklare som snabbt inger förtroende. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2019-12-03

Sofia Ö skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Trevligt bemötande och snabbt svar på alla frågor Läs mer

David M skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålt bostadsrätt.
    Mäklaren var professionell, trevlig och påläst. Agerade bollplank och stöd genom hela processen. Mycket nöjd. Läs mer

Jane W skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Robert har varit en fantastisk mäklare under hela processen. Engagerad, tillgänglig och en klippa på att hålla en informerad och uppdaterad. Kommer aldrig välja någon annan mäklare för framtida försäljningar. Läs mer

Arvid L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är en väldigt erfaren mäklare som lovar det hon säger. Hela processen var snabb och smidig och fick min lägenhet såld för den summa jag ville. Mycket bra och rekommenderar starkt att använda Anna som mäklare. Läs mer
  • 2019-11-29

Gunilla H skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna motsvarade alla förväntningar som jag hade på en mäklare Läs mer
  • 2019-11-27

Filip A skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Svår att prata och få tag i mäklaren, ville att vi skulle buda innan visning, vilket kändes oseriöst Läs mer
  • 2019-11-26

Alexandra T skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna har varit en enastående mäklare som jag varmt kan rekommendera till alla. Snabb, lyhörd, alltid tillgänglig och med ett stort driv. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • 2019-11-26

Hugo L skrev om Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Daniel var väldigt proffsig och enkel att ha och göra med. Han var inte för "pushig" utan väldigt behaglig genom hela processen. Jag rekommenderar honom starkt för de som vill sälja sin lägenhet. Läs mer
  • 2019-11-25

Eric R skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Professionell. Snabb. Tydlig och pedagogisk. Vi är väldigt nöjda och skulle rekommendera Robert alla dagar i veckan. Läs mer
  • 2019-11-25

Anna R skrev om Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag och min sambo har köpt vår första gemensamma lägenhet, en tvåa i stockholm. Daniel gav ett genuint och vänligt bemötande vid första visningen och har sedan följt upp alla steg i processen på ett bra sätt. Daniel har hela tiden fått oss att känna oss omhändertagna och att vi är i goda händer med en mäklare som vet vad han gör. Trots att Daniel efter avtalsskrivning gått på pappaledighet har han följt upp och innan under och efter tillträde skickat vänliga meddelanden och önskat oss lycka till.

Man är helt enkelt i goda händer med Daniel och han känns genuint omtänksam om sina kunder. Läs mer
  • 2019-11-23

Adam P skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Extremt seriös och duktig. Han lyssna på mina villkor och leverade allt! Bästa jag har haft. Läs mer
  • 2019-11-23

Fanny H skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    En bra balans mellan personlig och professionell! Pålitlig och snabb på att återkoppla. Läs mer
  • 2019-11-22

Isa E skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna sålde vår 3:a i Vasastan 10 dagar efter att vi träffats på vårt första möte. Hon skötte hela affären väldigt professionellt och gjorde det smidigt för att oss som säljare. Läs mer
  • 2019-11-22

Isabel Ö skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Robert har sålt vår 3:a i vasastan.
    Han höll allt han lovade.
    Rekommenderar Robert till alla! Läs mer
  • 2019-11-21

Filip O skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag sålde en etta i Stockholm. Andreas var vänlig och professionell. Han hjälpte mig utföra försäljningen trots att jag inte befann mig i Sverige och var snabb med att ordna den dokumentation som krävdes och löste problem i realtid på ett snabbt och smidigt sätt. Mina förväntningar var definitivt överträffade! Läs mer
  • Sami H

2019-11-20

Sami H skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålde min etta i Vasastan med Anna. Snabbt och smidigt och kände mig trygg genom hela affären. Anna är en mäklare jag rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-11-19

Nika B skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    ambitious and hardworking. Great knowledge about the market and the area of interest. Läs mer
  • 2019-11-18

Damir D skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi anlitade Robert vid vår försäljning och han gjorde ett strålande jobb från början till slut. Lyhörd, bra återkoppling från visningarna och han höll oss uppdaterade genom hela processen.

Stark rekommendation !! Läs mer
  • 2019-11-18

Anna M skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Robert var grym! Effektiv, proffsig och sålde till ett pris som klart var över förväntan givet marknadsläget. Fick honom rekommenderad, och kommer def att använda Robert nästa gång det är dags att sälja! Läs mer
  • 2019-11-16

Mikaela F skrev om Magnus Wallberg en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Fantastiskt duktig och hela köpesprocessen var smidig och trygg. Läs mer
    Magnus W gillar detta
  • 2019-11-16

Susanna R skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Engagemang, vänligt och positivt bemötande, trovärdighet. Läs mer
  • 2019-11-15

Kristian Ola P skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Tyvärr upplevde jag mäklare Robert Ljungberg som en oengagerad, långsam och smått otrevlig så snart affären var i hamn. Jag kommer inte använda Fastighetsbyrån framgent. Läs mer
  • Erica H

2019-11-14

Erica H skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas var otroligt duktig, påläst, driven och lyckades sälja min lägenhet till rekordpris. Kan varmt rekommendera honom till alla som ska sälja i Vasastan. Toppbetyg från början till slut. Läs mer
  • 2019-11-14

Lennart L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag har som fullmaktshavare sålt en bostadsrätt för min 90-åriga uppdragsgivare. Allt har hanterats mycket bra och smidigt av Anna Johansson. Enkelt och trevligt att komma i kontakt med. Läs mer
  • 2019-11-14

Andreaz P skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas hjälpte med att sälja min lägenhet på 65 kvm han har varit väldigt engagerad från start till mål. Oerhört kunnig mäklare inom Vasastaden. Varit oerhört proffsig och tydlig med upplägg och förväntningar vilket gör att han är väldigt lätt att jobba med. Han uppfyllde verkligen precis alla mina förväntningar!

Tack Andreas !

Andreas Läs mer
  • 2019-11-12

Servah H skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi sålde vår lägenhet via Robert Ljungström. Robert är en väldigt seriös och engagerad mäklare som gör sitt yttersta för sälja lägenheten med en härlig energi och motivation. Vi kommer hädanefter alltid samarbeta med Robert vid framtida lägenhetsaffärer. Läs mer
  • 2019-11-12

Johan A skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas skötte uppdraget på ett mycket bra sätt! Läs mer
  • John Hongbin H

2019-11-11

John Hongbin H skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna har hjälpt oss sälja en 3:a i Vasastan, hon var tydlig på sitt upplägg och vi hade bra kommunikation, försäljning gick bra. Läs mer
  • Beatrice B

2019-11-10

Beatrice B skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna hjälpte mig att sälja min 2:a i Vasastan. Hon gav ett mycket trevligt och proffsigt bemötande från första samtal. Anna är engagerad, noggrann och flexibel, vilket bidrog till en väldigt smidig försäljning. Sammanfattningsvis en utmärkt mäklare som jag verkligen kan rekommendera! Läs mer
  • Stephanie G

2019-11-08

Stephanie G skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag köpte min bostad via Robert och sålde den nyligen via honom. Med erfarenhet som både köpare och säljare med Robert som
    mäklare kan jag varmt rekommendera honom.
    Robert är mån om kunden, öppen, alltid tillgänglig, påläst, förtroendeingivande och har en strategisk höjd i sitt tänk. I synnerhet när fjärilarna kommer till i magen som säljare kan man sätta sin tillit till Robert och räkna med att han alltid har kundens intresse i första hand.
    Jag har med Robert som mäklare känt mig hörd, sedd och trygg.
    Rekommenderar varmt. Läs mer
  • 2019-11-08

Molly B skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna was fantastic throughout the process. She was proactive, helpful and kind, and she was happy to do the process for us in English, which we were hugely grateful. We would 100% recommend her! Läs mer
  • 2019-11-04

Ulrika T skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket trevligt bemötande och engagemang. Läs mer
  • 2019-11-03

Loka S skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna har hjälpt oss att sälja en bostad centralt i Vasastan. Anna kändes rak, ärlig och engagerad direkt. Hon har varit tydlig med vad hon kunde säga eller inte om hur vi kunde tänka. Hon har gett oss goda råd och har varit öppen med processen och allt som skett vad gäller bud.
    Hon har varit mycket tillmötesgående och hjälpt till med många detaljer vid försäljningen. Dessutom är hon trevlig och empatisk. Läs mer
  • 2019-11-03

Jacob S skrev om Magnus Wallberg en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Köpte en bostadsrätt och blev redan vid första kontakt med Magnus bemött på ett fantastiskt sätt.
    Magnus är väldigt professionell och kunnig och har alltid hjälpt till när jag haft några frågor eller funderingar. Läs mer
    2019-11-03 Magnus W svarar Jacob S
    Stort tack för de fina orden Jacob! Jag hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet.
  • 2019-11-02

Simon B skrev om Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Daniel är alltid tillgänglig och ser bara möjligheter! Supertrevlig och ambitiös. Läs mer
  • 2019-11-02

Bita S skrev om Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Köpte en lägenhet i Vasastan. Så bra bemötande, engagerad, trevlig och transparent igenom hela processen. Fanns alltid tillgänglig och gjorde verkligen det lilla extra. Jag är så nöjd. Läs mer
  • 2019-11-01

Pia-Maria T skrev om Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Bra, positiv, kunnig och trevlig Läs mer

Fredrik B skrev om Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    För min del har jag uppfattat Daniel Staaf som både samliv, trevlig och ärlig. Ett rakt och vänligt bemötande och lätt att hålla kontakten med. Jag har känt det son jag var i goda händer. Läs mer

Hiva H skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Otroligt kompetent, flexibel och samarbetsvillig.
    Väldigt duktig, jag är supernöjd med den hjälp som jag har fått från Anna! Läs mer

Pia L skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Kompetent och trevligt bemötande. Vi har sålt en bostadsrätt i Vasastan. Känner oss väldigt nöjda Läs mer
  • 2019-10-26

Ellinor S skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi sålde våran Lägenhet med Andreas, och jag känner mig väldigt nöjd med hans arbete i och med detta. Läs mer

Karlbergsvägen 40, 113 57 Stockholm