Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vasastan
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Vasastan
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Vasastan

Fastighetsbyrån Vasastan

Karlbergsvägen 40, 113 27 Stockholm — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Vasastan och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 436 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vasastan

• Karl B
    Karl B skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie skötte affären briljant! Är verkligen imponerad och rekommenderar gärna henne för vänner och bekanta.

/Karl
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna var mycket trevlig och hjälpsam under hela processen. Hon ger svar och informerar snabbt och är mån om att klienten är nöjd.
  • Daniel Ö
    Daniel Ö skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket proffsig, driven och engagerad. Bra service mind
  • Linda D
    Linda D skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag kunde inte ha anlitat en bättre mäklare än Anna, från första kontakten har allt fungerat över alla förväntningar. Förutom att Anna har varit extremt hjälpsam med allt som rör fotografering, visning och försäljning har hon bistått med bra råd och stöttning. Anna visar verkligen ett stort engagemang för sitt arbete, och samtidigt som hon är mycket professionell har det varit väldigt roligt att genomföra ett annars ganska så stressigt projekt som att sälja en lägenhet. Jag är verkligen jättenöjd med vårt samarbete och hoppas att jag kommer att kunna rekommendera henne för vänner och bekanta som ska sälja sina lägenheter.
  • Carl Oscar L
    Carl Oscar L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Väldigt god genomförd lägenhetsförsäljning. Andreas är flexibel och noggrann. Både köpare och säljare nöjda. Tack för gott samarbete.
  • Rebecca B
    Rebecca B skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag tycker Andreas Ångström har gjort ett utmärkt jobb. Hans arbete gjordes över förväntningarna och jag skulle rekommendera honom för andra som vill sälja/köpa lägenhet.
    2016-12-13 Andreas Å svarar Rebecca B
    Hej Rebecca, tusen tack för ditt fina betyg. Det har var kul att hjälpa dig vid både köp och försäljning. Hoppas ni kommit till rätta i ert nya hem. Är det något du undrar över så tveka inte på att höra av dig.

• Tobias G
    Tobias G skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi anlitade Andreas för att utföra en försäljning av en bostadsrätt i Vasastan. Hans bemötande var mycket bra. Vi kände tidigt att han ville jobba hårt för att uppfylla våra önskemål vilket han också gjorde. Sammantaget högt betyg vilket gör att vi är beredda att anlita honom igen och rekommendera till vänner.
    2016-12-13 Andreas Å svarar Tobias G
    Hej Tobias och Pia! Tack för ert fina betyg, det var roligt att få hjälpa er att sälja er fina lägenhet. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem.

• Helena K
    Helena K skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Bra bemötande, professionell, serviceintriktad, vänlig och hjällpsam. Har inget negativt att säga om interaktionen med Andreas.
    2016-12-13 Andreas Å svarar Helena K
    Hej Helena, tack för ditt fina betyg. Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet. Om du har några funderingar så tveka inte att höra av dig.

• Anders D
    Anders D skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas har varit mycket pro-aktiv, service-minded, hög tillgänglighet och kommit med goda råd även i samband med husköp som föregått mäklad försäljning.
    2016-12-13 Andreas Å svarar Anders D
    Hej Anders och Jenny! Hoppas att allt är bra med er och tack för ert fina betyg. Det var en ära att få hjälpa er med försäljningen samt jakten på nytt boende. Hoppas ni trivs bra i ert nya hem. Är det något ni funderar över är ni välkomna att höra av er till mig.

• Makan A
    Makan A skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Kände mycket stort förtroende för Andreas under hela processen. Professionell, kunnig och trygg i sin roll. Det gjorde att vi kände oss trygga när vi köpte lägenheten via Andreas.
    2016-12-13 Andreas Å svarar Makan A
    Hej Makan och Lisa! Stort tack för ert fina betyg. Hoppas att ni kommer att trivas i lägenheten. Är det något ni undrar över är ni alltid välkomna att höra av er till mig.

• Jessica H
    Jessica H skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket positivt intryck från det allra första mötet! Anette är en kunnig, ambitiös och saklig mäklare. Hon har stor kännedom om fastighetsmarknaden, hon är dessutom noggrann och har en god blick för inredning.
    Anette har ett lätt och behagligt sätt, glimten i ögat och ett stort tålamod! Jag har rekommenderat henne till grannar och vänner!
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jättepositiv till Anette och hur hon hanterat hela affären! Kan varmt rekommendera henne.
  • Jessica h
    Jessica h skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket bra upplevelse från första mötet! Anette är en kunnig, ambitiös och saklig mäklare. Hon har stor kännedom om fastighetsmarknaden, hon är dessutom noggrann och har en god blick för inredning.
    Anette har ett lätt och behagligt sätt, glimten i ögat och ett stort tålamod. Jag har rekommenderat henne vidare till grannar och vänner!
  • Natalie N
    Natalie N skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    SÅ trevlig och proffsig :) Med vänlig hälsning, Natalie
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anette är en fantastiskt kompetent och skicklig mäklare och vi kan verkligen rekommendera henne! Några egenskaper att nämna är Anettes förmåga att lyssna, vara professionell i kontakterna både med oss och gentemot intressenterna. Anette var även skicklig att komma till avslut i affären och vi nådde också det pris vi hade satt upp som mål.
  • Erik L
    Erik L skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi valde att anlita Anette Stridh på Fastighetsbyrån i Vasastan efter att ha träffat ett flertal mäklare från de mest väletablerade firmorna i innerstan. Kort sagt blev vi supernöjda med vårt val! Anette är professionell, kunnig, lyhörd och mycket driven. Hon imponerade stort genom hela säljprocessen, särskilt i det kritiska läget kring budgivningen. Vi kan varmt rekommendera Anette!
  • Sofia D
    Sofia D skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna gav ett mycket professionellt intryck vid vårt första möte vilket gjorde att vi valde henne. Vi är mycket nöjda med hennes arbete före, under och efter vår försäljning. Hon höll oss hela tiden informerade om vad som hände och var alltid lätt att få tag på. Hon såg till att vara påläst och hade höga ambitioner. Anna är en driven, kunnig och förtroendeingivande mäklare som vi verkligen kan rekommendera!
  • Isabella W
    Isabella W skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket professionellt bemötande. Som kund fick jag god vägledning, bästa tips och råd under hela försäljningsprocessen. Jag kände mig trygg trots att jag var förstagångssäljare. Anna har överträffat alla mina förväntningar.
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Trevlig, väldigt hjälpsam och alltid tillgänglig.
  • Filip A
    Filip A skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Jobbar hårt för att kunden ska var nöjd.
  • Raj
    Raj skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie var en fantastiskt bra rådgivare under hela försäljningen från förberedelser inför försäljning tills vi hade skrivit säljkontraktet. Hon kom med praktiska råd under hela processen. Var jättenöjd med hennes insats, rekommenderar henne varmt.
    Hon hjälpte även till när jag köpte min lägenhet.
  • Bo G
    Bo G skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie skötte försäljningen av vår lägenhet på ett mycket engagerat, proffsigt och trevligt sätt. Hon var under hela processen mycket aktiv och lyssnande, och genom sin vänliga och angenäma framtoning gav hon ett mycket gott intryck.
    Åsa och Bo G
  • Frida L
    Frida L skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna ger ett mycket bra intryck, är lugn och professionell.
    Jag träffade Anna första gången när hon var och värderade min lägenhet 2015, när det var dags att sälja efter sommaren 2016 var det naturlig att vända mig till henne. Anna var ett väldigt bra stöd under hela säljprocessen och gick den extra milen för att ge just min lägenhet de bästa förutsättningarna vid försäljningen.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna fick i uppdrag av vår bostadsrättsförening att sälja en tidigare hyreslägenhet i konkurrens med andra mäklare som vi tog in offerter ifrån. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare, Anna har genom hela processen varit tillgänglig, positiv och uppvisat en hög grad av professionalitet. Anna hjälpte oss med mycket under processen, vilket underlättade för oss i styrelsen. Vi kunde inte ha blivit mer nöjda med processen och vill kan därför starkt rekommendera Anna vid val av mäklare.
    2016-11-03 Anna J svarar Fredrik B
    Det har varit en ära att jobba med er. Stort tack för ett mycket gott samarbete!
  • Linnéa H
    Linnéa H skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie är en mycket lyhörd, trevlig och engagerad mäklare som gjorde sitt yttersta för oss som säljare. Oerhört bra bemötande, planering, utförande och resultat.
    Vi rekommenderar varmt Emmie som mäklare – seriös och kunnig med en fantastisk personlighet!
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas var snabb med att återkoppla, gav mycket info på vårt första möte (kanske lite väl mycket, för jag visste ju att jag ville ha hjälp ifrån er pga tidigare erfarenhet).
    Positiv och peppande, engagerad och vänlig. Härligt med snälla människor - inte så vanligt nuförtiden (snäll är inte lika med mesig utan just en väldigt sympatisk och förtroendeingivande person). Verkligen förtjust över det effektiva, snabba och proffsiga handhavande av hela processen med försäljningen av lägenheten.
    2016-12-13 Andreas Å svarar Susanne S
    Hej Susanne och Stefan! Hoppas att allt är bra med er. Stort tack för ert fina betyg, det var roligt att få hjälpa er med försäljningen. Är det något ni undrar över så tveka inte att höra av er.

• Xiao Jing L
    Xiao Jing L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi köpte och sålde lägenhet via Andreas Ångström / Fastighetsbyrån Vasastan. Han är väldigt effektiv och snabb på svara på frågor även om han är på semester eller sent på kvällen....dvs alltid tillgänglig. Underbar person som vi kan rekommendera till alla som vill sälja sin lägenhet. //Xiao
    2016-12-13 Andreas Å svarar Xiao Jing L
    Hej Xiao och David! Tack för ert fina betyg. Hoppas allt är bra med er.

• Robert B
    Robert B skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    tydlig information, bra återkopplingar
    2016-12-13 Andreas Å svarar Robert B
    Hej Robert och Monica, hoppas att allt är bra med er och att ni trivs bra med lägenheten. Är det något ni undrar över så är ni välkomna att höra av er.

• Carola E
    Carola E skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Trevligt och närvarande intryck.
    Bra uppföljning och jag har känt mig trygg och omhändertagen under hela processen från spekulant till ägare av min nya lägenhet.
    2016-12-13 Andreas Å svarar Carola E
    Hej Carola! Hoppas att allt är bra med er och att det gått bra med lägenheten. Är det något ni behöver hjälp med så tveka inte att höra av er.

• Mats G
    Mats G skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Kan grymt rekommendera Emmie .
    Engagerad , trevlig , håller alltid kunden i centrum !

Grym mäklare

Mats
  • Ingvor W
    Ingvor W skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Allt fungerade perfekt. Alla frågor besvarades prompt . All dokumentation som jag har fått är lättläst och detaljerad . Jag rekommenderar fastighetsbyroån i Vasastan de är trevliga att jobba med.
    2016-12-13 Andreas Å svarar Ingvor W
    Hej Ingvor! Hoppas att allt är bra med er och att ni är nöjda med lägenheten. Är det något ni behöver hjälp med så tveka inte att höra av er.

• Viveka L
    Viveka L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Det finns få mäklare som kan mäta sig med Andreas Ångström !
    Proffsig , serviceinriktad och kompetent -alltid med såväl säljares som köpares bästa i fokus ! Vi är mycket nöjda och våra vänner ( hittills 3 familjer ) som också har anlitat honom ,samma erfarenhet !
    Viveka och Gerdt Larsson
    2016-12-13 Andreas Å svarar Viveka L
    Hej Viveka och Gert. Tusen tack för allt och era fina rekommendationer. Hoppas vi ses snart.

• Stina W
    Stina W skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Känt mig trygg i hela lägenhetsaffären. Från visning till kontraktsskrivningen. Andreas är proffsig och återkopplar processen så man vet vad nästa steg är. Trevlig, kunnig och hjälpsam. Ger honom bästa rekommendationer. Anlitar gärna honom igen.
    2016-12-13 Andreas Å svarar Stina W
    Hej Stina,
    Stort tack för ditt fina betyg. Det var trevligt att få hjälpa dig att förmedla din lägenhet. Hoppas ni kommer att trivas bra i ert nya hem.

Är det något som du undrar över är du alltid välkommen att kontakta mig.

Ta hand om dig!

Med vänlig hälsning
  • Gustaf L
    Gustaf L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket kunnig och la ned ett hästjobb med visningar och budgivning.
    2016-10-20 Andreas Å svarar Gustaf L
    Hej Gustaf,
    Stort tack för ditt fina betyg. Det var en ära att få hjälpa dig att förmedla din lägenhet. Hoppas du kommer att trivas bra i din nya. Är det något som du undrar över är du alltid välkommen att kontakta mig.

Ta hand om dig!

Med vänlig hälsning
    Andreas Å gillar detta
  • Ylva S
    Ylva S skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Har haft mycket kontakt med Emmie då vi både sålt och köpt av henne. Hon är toppen att ha att göra med och har jobbat hårt med att få till bra affärer för båda parter. Kan varmt rekommendera henne för proffsigt och trevligt samarbete.
  • Jia J
    Jia J skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie var trevlig, engagerad och lyhörd. Jag kände mig trygg under hela processen
  • Margareta E
    Margareta E skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    En lugn och bra process hela vägen från första kontakt till avslut.
  • Agneta N
    Agneta N skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi är mycket nöjda med mäklaren Anna Hansson som var både proffsig och engagerad i samband med vår försäljning av vår lägenhet.
    Med vänlig hälsning,
    Agneta Nystedt
  • Oscar S
    Oscar S skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie är en mycket trevlig och engagerad mäklare. Hon skötte försäljningen av vår lgh strålande, var lyhörd för våra önskemål och jobbade ihärdigt för att hitta potentiella köpare. Jag kan rekommendera henne varmt!
  • Emilia C
    Emilia C skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi sålde precis efter att amorteringskraven infördes så var ganska oroliga då marknaden var något osäker. Vi är supernöjda med Anna. Hon tog god tid på sig att diskutera möjliga upplägg för annons och visning, särskilt vad gällde timing före/efter sommaren, så att hon och jag till slut tillsammans kom fram till den bästa lösningen. Det funkade jättebra just att resonera sig fram till vad som skulle funka bäst. Anna tar sig verkligen tiden att få säljaren att känna sig lugn och trygg.

Vi valde Anna just därför att hon känns väldigt genuin och rak, helt enkelt en sådan mäklare som jag själv hade velat köpa lägenhet av. Man känner att man litar på det hon säger - hon är inte för "säljig".

Via Anna fick vi också en jätteduktig fotograf som tog grymma bilder, och visningen var fullproppad! Vi blev även jättenöjda med slutpriset och Anna skötte budgivningsprocessen med stort engagemang.
  • Johan K
    Johan K skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Robert har varit riktigt professionell genom hela försäljningen och det hela slutade med ett resultat långt över mina förväntningar. Robert rekommenderas starkt!
  • Josefin L
    Josefin L skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag valde Robert Ljungström efter att ha talat med flertalet mäklare i området. Robert var den som från början gav mig ärliga och raka svar, han satte rimliga förväntningar och han svarade på alla mina frågor om försäljningsprocessen. Han gav tydliga klara instruktioner och kommunikationen mellan oss, både under budgivning samt försäljningsprocess, var klockren. Robert överträffade mina förväntningar i precis alla aspekter och jag blev definitivt mer än nöjd med slutpriset vid affär. Han arbetar aktivt under hela processen och kommunikationen är snabb och rak. Utöver detta är Robert professionell, otroligt ärlig, lättsam och en fantastiskt duktig mäklare.
    Jag kan inte annat än ge Robert mina varma och bästa rekommendationer och jag tror innerligt att man gör sig själv en tjänst om man anställer Robert som fastighetsmäklare. Jag kommer definitivt att anställa honom vid alla mina framtida bostadsaffärer.
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas var mycket noggrann och höll oss väl informerade genom hela försäljningsprocessen. För den som söker en seriös och pålitlig mäklare skulle jag absolut rekommendera Andreas.
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag vill ge ett stort tack till Anna för ett oerhört bra arbete vid försäljningen av min lägenhet. Givet marknadsläget och lägenhetens karaktär så blev det ganska många visningar innan det till slut blev en budgivning och ett tillfredsställande slutpris. Trots detta relativt jobbiga objekt, så agerade Anna hela tiden mycket engagerat och professionellt, hon var alltid bra påläst, och gav ett mycket seriöst intryck med bra svar till köparnas frågor. Jag ger mina varmaste rekommendationer till alla som överväger att använda sig av Anna som mäklare. Tack Anna!
  • Ernesto G
    Ernesto G skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Tack vare Andreas Helgosons noggranna och lyhörda bemötande kände vi oss aldrig stressade under säljprocessen av vår lägenhet. Det betydde väldigt mycket för oss eftersom vi bott i den så länge! Erika o Ernesto
  • Erika S
    Erika S skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Tack vare Andreas Helgosons noggranna och lyhörda bemötande kände vi oss aldrig stressade under säljprocessen av vår lägenhet. Det betydde mycket för oss eftersom vi bott där länge! Erika o Ernesto
  • Anna L
    Anna L skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas är Stockholms bästa mäklare!
  • Sung Hae P
    Sung Hae P skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas är mycket trevlig, proffsig och kunnig. Det har blivit ett bra samarbete och en lyckad försäljning.
  • Martin K
    Martin K skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi kan verkligen varmt rekommendera Andreas Helgoson. Andreas är en person vars ödmjuka framtoning samt profesionella bemötande ger ett slutresultat som överträffar förväntningarna. Han lämnar ingenting åt slumpen, är påläst om objekten han tar sig an, och ser även till att leverera det lilla extra. En mäklare som har båda fötterna på jorden och koll på marknaden. Fingertoppskänsla när den är som bäst. Andreas kommer att gå långt. Tack Andreas! Hälsningar från Johanna, Martin, Wira & Lin.
  • Brontén E
    Brontén E skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag är mycket nöjd efter att ha anlitat Andreas Helgoson som mäklare. Han var lyhörd för mina önskningar och jag fick ständiga uppdateringar under försäljningens gång. Andreas agerade hela tiden väldigt professionellt och jag kände mig trygg under hela processen. Jag skulle rekommendera Andreas alla dagar i veckan. Han får högsta betyg.

Karlbergsvägen 40, 113 27 Stockholm