Fastighetsbyrån Vasastan

Karlbergsvägen 40, 113 57 Stockholm — Visa karta

Här i Vasastan hittar du allt från vackra promenadstråk till goda kommunikationer, caféer och shopping. Vi på Fastighetsbyrån här har många års erfarenhet av marknaden och är den ledande mäklarkedjan i Vasastan. På kontoret på Karlbergsvägen är vi hela 16 medarbetare som gärna hjälper dig med din bostadsaffär.

Vi erbjuder en komplett mäklartjänst, skräddarsydd efter dina behov och med starkt fokus på kundnöjdhet och marknadsföring. Här får du personlig service utöver det vanliga. Varmt välkommen till oss!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 1354 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vasastan

• 2020-10-30

Jacob M skrev om Gabriella Anderek en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Gabriella gjorde en fantastisk insats med försäljningen av vår lägenhet i Stockholm. Vi bor sedan ett par år utomlands och hade därför svårt att närvara fysiskt men Gabriella ordnade packning, städning och styling på ett otroligt smidigt sätt. Hon hjälpte även till att förhandla priset framgångsrikt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-10-30

Cecilia F skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Engagerad och höll kontinuerlig kontakt under försäljningen. Rekommenderade bra kontakter. Läs mer
  • Lars H

2020-10-30

Lars H skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Har företrätt min Huvudman, som försålt en bostadsrätt i Vasastan. Mycket av konversationen med Andreas Ångström på Fastighetsbyrån, Vasastan har skett digitalt eller per telefon, då jag, som godman bor i södra Sverige.
    Träffade Andreas personligen när jag förvisade bostadsrätten och uppdragsavtal upprättades.
    Han har ett enormt engagemang, är lösnings orienterad och har återkopplat säljprocessen på ett utomordentligt sätt.
    Han har verkligen levt upp till mina förväntningar som fastighetsmäklare och jag vill rekommendera honom till nya uppgifter. Läs mer
  • 2020-10-26

Hannes L skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Robert hjälpte oss att sälja en mini-tvåa i Vasastan. Det vi främst uppskattade med Robert var hans tillgänglighet innan och under försäljningen samt hur bra han arbetade med att på förhand kontakta rätt intressenter för just vårt objekt. Hela säljprocessen gick fort och sköttes professionellt. Vi är väldigt nöjda med Robert. Läs mer
  • 2020-10-26

Erik K skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Har för andra gången med lyckat resultat sålt en lägenhet med Annas hjälp. Kändes självklart att vända sig till Anna när det återigen var dags för försäljning!

Anna är alltid engagerad och positiv, noggrant förberedd och påläst, inkännande, uthållig. Jag kan varmt rekommendera Anna åt alla som letar eller vill sälja lägenhet i Vasastan! Läs mer

Emmie A skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är lösningsorienterad, flitig och genuin. Hon möjliggjorde en försäljning som verkligen överträffade mina förväntningar. Läs mer

Emma P skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Leverade det han lovade. Har stort kontaktnät och vi behövde inte visning. Läs mer

Cecilia E skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna förmedlade bostaden vi köpte och gjorde det så otroligt proffsigt! det var ett självklart val att låta henne förmedla vår befintliga bostad efter det. Anna är professionell och engagerad och försäljningen kunde inte gå smidigare och bättre. Vi ger Anna högsta betyg och ser fram emot att samarbeta med henne vid nästa försäljning. Läs mer
  • 2020-10-24

Vassoula M skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket professionell och lyhörd, kunnig och kommer med råd avseende förbättringar och styling. Vi är otroligt nöjda med slutresultatet och rekordförsäljning per kvm i vår förening. Vi sålde trea på Norrbackagatan. Läs mer
  • 2020-10-23

Beatrice H skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Robert har från första stund varit engagerad och superproffsig när det kommer till försäljningen av vår lägenhet. Har alltid känt mig supertrygg i att han gjort det absolut bästa för oss som klienter. Han levde absolut upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-10-23

Sofie Ä skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag var mycket nöjd med Anna som mäklare. Superproffsig, alltid hjälpsam och effektiv! Läs mer
  • 2020-10-22

Louise N skrev om Gabriella Anderek en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Gabriella Anderek har ett mkt trevligt och proffsigt bemötande! Gabriella är mycket förstående med stort tålamod men också tydlig och rak varpå man aldrig lämnats med en massa frågor och oklarheter, vilket uppskattas då man ju gör en av sina största affärer i livet.
    Vi kan varmt rekommendera Gabriella! Läs mer
  • 2020-10-20

Jonas H skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna hjälpte mig att sälja min 1:a i Vasastan och överträffade mina förväntningar. Ett nöje att jobba med ett riktigt proffs! Läs mer
  • 2020-10-20

Petter P skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålde en tvåa i Vasastan med Robert. Vi är mycket nöjda med Robert som är otroligt proffsig och kunnig. Alltid tillgänglig dygnet runt. Sålde lägenheten långt över de förväntningar vi hade. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-10-17

Gabriella B skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Tydlig och strukturerad. Allt flöt på, och trots att det gick så fort blev vi inte stressade. Skulle verkligen rekommendera Anna! Läs mer
  • 2020-10-16

Viktor H skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålde en trea i Vasastan, Stockholm med hjälp av Robert. Försäljningen gick mycket smidigt och vi nådde över vårt mål.

Robbert är mycket kommunikativ och snabb i responsen, speciellt under slutfasen av försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2020-10-16

Jenny H skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi kan varmt rekomendera Anna, proffesionell, tydlig och målinriktad genom hela processen!

Sålt på Sankt Eriksgatan 109 Läs mer
  • 2020-10-14

Ludvig H skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Robert var väldigt bra och tålmodig. Jag kan varmt rekomendera. Läs mer
  • 2020-10-12

Ulrika B skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag sålde en lägenhet med Anna i Vasastan. Anna är väldigt kompetent, snabb på svar och proffsig. Alltid glad och ger sitt allt i försäljningen. Är mer än nöjd med slutpriset! Läs mer

Martin H skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi har anlitat Andreas vid två försäljningar. Han är kunnig, sätter rätt förväntningar och kommunikativ.
    Vi har sålt svårsålt till lättsåld och fått mycket bra pris.
    Kommer fortsätta anlita Andreas vid nästa tillfälle.
    Tack Andreas!! Läs mer

Jan L skrev om Gabriella Anderek en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Proffsigt arbete, vi hade en bra dialog om hur försäljningen skulle gå till. Läs mer

Linda D skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas är en mycket kompetent mäklare och skötte min bostadsförsäljning över förväntan. Han var lätt att kommunicera med och svarade snabbt.

Han har även varit ett bra stöd och bistått som bollplank inför mitt kommande köp vilket bekräftar hans profession.

Jag rekommenderar Andreas Ångström! Läs mer
  • 2020-10-07

Johan C skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag har sålt en liten ettan Vasastan. Fick bra pris och anna var väldigt engagerad under budgivningen.

Bra bemött och trevlig. Jag tycker att allt överensstämde med mina förväntningar Läs mer
  • 2020-10-07

Hannah Q skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag har köpt en bostadsrätt i Vasastan. Anna har varit en superbra mäklare, mycket professionell och lättillgänglig. Trots lite strul där ett tag löstes allt, och Anna var mycket bra i detta. Jag är supernöjd! Läs mer

Julia F skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna hjälpte oss att hitta vår drömlägenhet. Proffsig, tillgänglig och svar på alla frågor. Kan varmt rekommendera. Läs mer

Christoffer N skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är otroligt hjälpsam och kunnig, hon underlättade allt i köpprocessen och gav alltid svar på alla mina frågor. Jag rekommenderar verkligen Anna till alla som ska köpa/sälja. Läs mer

Ellen-sofi K skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Så nöjd med att ha valt Anna när jag sålde min lägenhet! Proffsig rakt igenom och ger verkligen det lilla extra! Kan varmt rekommendera Anna. Läs mer

Johan R skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna har stor förståelse för marknaden i Vasastan och sätter förväntningarna i enlighet med verkligheten. Extremt målmedveten och gör det som krävs för att nå det pris säljaren vill ha. Grymt imponerad. Läs mer
  • 2020-10-04

Joel E skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Nöjd. Professionell och var alltid hjälpsam att försöka få svar på mina frågor. Köpte en 1a. Läs mer
  • 2020-10-04

Sandra S skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålt lägenhet. Karlbergsvägen 66a, Vasastan
    Andreas var otroligt proffsig och en utmärkt mäklare. Gav mycket bra information från början till slut. Gav oss väldigt bra information genom budgivningen. Vi kändes oss trygga hela vägen igenom.
    Vi rekommenderar varmt Andreas till alla som ska sälja sin bostad. Mycket nöjda och glada! Läs mer
  • Peter P

2020-10-04

Peter P skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålt med hjälp av Anna.
    Anna har under hela processen varit väldigt tydlig och skapat rimliga förväntningar. Läs mer
  • 2020-10-03

Lars-göran R skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi är väldigt nöjda med Andreas, vi har både sålt och köpt lgh, han är hjälpsam och återkopplar snabbt. Läs mer

Erik K skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas var suverän! Återkopplingen och framförhållningen var mer än vad vi förväntade oss. Andreas blir första samtalet vid nästa försäljning. Läs mer

Bo Olof Gunnar E skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket trevligt bemötande och flexibel!
    Har återkommit med snabba svar! Utför sitt uppdrag professionellt! Rekommenderas! Läs mer

Anna S skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Trevlig och professionell! Tillmötesgående och flexibel. Läs mer
  • 2020-10-01

Johanna J skrev om Gabriella Anderek en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Oerhört personlig och trevlig mäklare! Kunnig inom sitt område (Vasastan) och fick mig som säljare att känna mig trygg. Läs mer
  • 2020-09-30

Hugo H skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålde min 2:a i Vasastan. Anna var fantastisk genom hela processen. Välj Anna som mäklare och du kommer garanterat bli nöjd. Läs mer
  • 2020-09-30

Maria H skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Trygg, lugn och jag upplever henen som ärlig med goda intentioner. Läs mer
  • 2020-09-26

Robin S skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålde med Robert.
    Väldigt nöjda kunder.
    Förtroendeingivande, proffsig och lugn. Läs mer
  • 2020-09-26

Gustav W skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Proffsig, noggrann och tydlig med vad som sker, genom hela bostadsaffären. Anna Hansson kan nog vara Vasastans bästa mäklare! Läs mer
  • 2020-09-23

Lena T skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Köpt en 1:à på 34 kvadrat. Blev väldigt bra bemött även fast det strulade på tillträdesdagen då sonen ( delägare) försov sig så kontraktsskrivningen blev försenad. Anna o säljaren var förstående fast sonen fick skämmas. Fick erbjudande om att värdera bostaden gratis efter renovering vilket vi funderar på att göra . Läs mer
  • 2020-09-23

Hanna W skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Fantastiskt proffsig och empatisk på samma gång! Har koll på allt! Rekommenderar starkt att anlita Anna vid en försäljning!!! Läs mer
  • Mi Z

2020-09-21

Mi Z skrev om Gabriella Anderek en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Gabriella sålde min lägenhet i Vasastan. Jag är supernöjd med försäljningen i alla sina aspekter. Gabriella kunde med sin enorma tillgång till kommunikationsförmåga leda mig från helt oförberedd och panikslagen till lugnt tillstånd. Jag kunde då skissa min egen plan för förberedelserna inför försäljningen.
    När allt städning var klart och jag var nöjd med min egen stajling (även mina vänner) använde Gabriella sin Maidas touch , ändra några detaljer som höjde inredningens vackra intryck till nya nivåer.
    Gabriella är snabb men stressar inte. Hon är rak men mycket respektfull och otroligt skicklig i det hon gör. Jag är helt ärlig i min beskrivning, och är glad över att har fått sådan tur att sälja min lägenhet med hjälp av Gabriella. Lita på Gabriella :) Läs mer
  • 2020-09-21

Kira V skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålde 134 kv på Karlbergsvägen 31.
    Therese har varit vänlig, tålmodig och kompetent. Hon har alltid tagit sig tid att svara på möjliga och omöjliga frågor.
    Hon har också varit flexibel och ordnat till problem och dilemman i processen.
    Hon levde med råge upp till mina förväntningar på en förtroendeingivande mäklare. Rekommenderar henne varmt till andra som ska sälja! Läs mer
    Thérèse L gillar detta
  • 2020-09-17

Johan W skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålt Birkagatan 36, 4tr
    Anna är väldigt professionell och bra att diskutera med. Hon håller säljaren uppdaterad i processen hela tiden och jobbar väldigt bra och nära med sina potentiella köpare för att maximera resultat för båda partner. Mycket nöjd med Anna. Läs mer
  • 2020-09-17

Shervin Martin H skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Köpte bostad via Anna och allt gick väldigt smidigt. Lyhörd, tillgänglig och väldigt trevlig =) Tack för en smidig affär! Läs mer
  • 2020-09-14

Pernilla W skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Utmärkt från början till slut! Robert sålde vår lägenhet i Birkastan till ett superbra pris. Hela processen var smidig och trygg. Jag kan varmt rekommendera Robert! Läs mer
  • 2020-09-13

Erik W skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålde en tvåa i innerstan efter sommaren. Vi fick ett fantastiskt bemötande av Robert som var både snabb och tydlig i sin kommunikation under hela processen. Vi kände oss också trygga genom hela försäljningen och våra förväntningar på slutpris infriades, och mer därtill!

Vi kan varmt rekommendera Robert att hjälpa dig med din nästa bostadsaffär! Läs mer
  • 2020-09-12

Amanda O skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi har sålt en bostadsrätt i Vasastan och är nöjda med hur Anna agerat under hela processen. Bemötande från början och under hela kontakten har varit proffsigt och med stort tålamod. Anna är snabb på att ringa tillbaka när man har hört av sig och är väldigt trevlig att arbeta med. Stort tack! Läs mer
  • 2020-09-11

Filip L skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag blev rekommenderad att anlita Thérèse och vill passa på att upprepa den rekommendationen till alla andra som ska sälja sin lägenhet! Hon har varit mycket professionell och engagerad från början till slut under försäljningen av min enrummare. Driven, noggrann och trygg. Läs mer
    Thérèse L gillar detta

Karlbergsvägen 40, 113 57 Stockholm

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte