Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vasastan

Fastighetsbyrån Vasastan

Karlbergsvägen 40, 113 27 Stockholm — Visa karta

Här i Vasastan hittar du allt från vackra promenadstråk till goda kommunikationer, caféer och shopping. Vi på Fastighetsbyrån här har många års erfarenhet av marknaden och är den ledande mäklarkedjan i Vasastan. På kontoret på Karlbergsvägen är vi hela 16 medarbetare som gärna hjälper dig med din bostadsaffär.

Vi erbjuder en komplett mäklartjänst, skräddarsydd efter dina behov och med starkt fokus på kundnöjdhet och marknadsföring. Här får du personlig service utöver det vanliga. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 572 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vasastan

• Oskar M
    Oskar M skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie gjorde ett bra intryck från dag ett. Hon har visat stort engagemang och har funnits tillgänglig så fort vi har haft frågor eller känt oss osäkra. Hon fick oss verkligen att känna oss trygga genom (ibland) rätt svåra beslut. Stort tack!! Läs mer
  • Jason R
    Jason R skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anlitar ni Anna och litar på hennes omdöme när det gäller styling, målgrupp och timing så kommer ni att nå era mål.

Utöver att vara en riktigt bra mäklare så är Anna en fantastiskt fin människa. Vilket underlättar samarbetet mellan alla parter.

Anna kan beskrivas med ledorden: Kunnig, Flexibel och nytänkande.

/Jason & Hildur Läs mer
  • Linda M
    Linda M skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas är proffsig, effektiv, driven, målinriktad och en riktig toppmäklare! jag rekommenderar alla som ska sälja lägenhet I Vasastan att anlita Andreas! Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag skulle inte tveka en sekund att engagera Andreas Helgoson igen. Han var mycket engagerad, lyhörd och pålitlig från första mötet. Han jobbar metodiskt och målmedvetet med ypperlig kunskap om bostadsmarknaden. Han ger fenomenal service med snabb återkoppling, är proaktiv och har pålitliga hantverks- och stylingkontakter. Hela resan var smidig tack vare Andreas drivkraft och professionalism. Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Klara W
    Klara W skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag är väldigt nöjd med mitt val av mäklare - Andreas är engagerad, påläst, pålitlig, trygg, noggrann och seriös. Jag kan varmt rekommendera honom till andra och kommer själv vända mig till honom för framtida uppdrag. Läs mer
  • Elin B
    Elin B skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jättefint bemötande! Väldigt engagerad och driven! Personlig och duktig. Läs mer
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna var fantastisk genom hela vägen från första budet till slutlig affär – alltid tillgänglig, flexibel och så trevlig och närvarande i sitt bemötande. Jag kunde inte ha önskat något mer från en mäklare! Läs mer
  • Harald W
    Harald W skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi är väldigt nöjda med Emmies insats, genom hela säljprocessen. Hon är mycket fokuserad och strukturerad, inga missar i planeringen och inget tappades bort. Emmie följde upp alla spekulanter med stor energi, även igenom sommarstiltjen. Vi kände att hon lyssnade och respekterade våra önskemål men gav tydliga rekommendationer. Läs mer
  • Mathias B
    Mathias B skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    bra! mycket bra. tack. pålästa och proffsiga. Läs mer
  • Kristoffer E
    Kristoffer E skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Emmie från start till mål, bra uppföljning, bra och tät kommunikation och genuint engagemang! Läs mer
  • Malin H
    Malin H skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag tycker att agerandet mot oss spekulanter/budare var nonchalant. För det första blev vi bortviftade när vi hade frågor under visningen och blev ombedd att ringa senare i veckan om vi hade fler frågor. Sedan under budgivningen så påstod Anna Johansson att hon enbart skulle ha kontakt med dom som budade. Jag har väldigt svårt att tro att säljarna har avrått Anna att följa upp de andra som var på visningen, men som fortfarande inte budat. Läs mer
  • Peter G
    Peter G skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie var ett stort stöd under hela försäljningsprocessen och även om bostadsmarknaden var lite svajig (Aug 2017) så lyckades vi snabbt att hitta en köpare som gav ett pris jag kunde vara nöjd med. Jag skulle absolut rekommendera Emmie till andra säljare i Vasastan :) Läs mer
  • Johan J
    Johan J skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Väldigt social och driven mäklare som säkerställde att både säljare och köpare var nöjda. Läs mer
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    superhärlig & engagerad! Bra energi och snabb i svängarna. Läs mer
  • Rune O
    Rune O skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi anlitade Fastighetsbyrån Vasastan och mäklaren Robert Ljungström. Robert var engagerad, kunnig och lyhörd. Vi är väldigt nöjda med hur han hjälpte oss med försäljningen och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Hedvig A
    Hedvig A skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är en fantastisk mäklare. Hon tog oss igenom hela processen på ett professionellt och strukturerat sätt och mötte alla våra förväntningar! Läs mer
  • Amanda L
    Amanda L skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Kan verkligen rekommendera Robert, superproffsig, lugn, pålitlig och härligt bemötande. Kände mig otroligt lugn genom hela processen. NÖJD! Läs mer
  • Caroline  Ö
    Caroline Ö skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anette hjälpte mig att sälja min lägenhet i Vasastan och jag är supernöjd med den insats som hon gjorde som mäklare! Anette är professionell i sitt sätt att arbeta och samtidigt otroligt varm och vänlig som person, vilket var avgörande när jag valde henne som mäklare. Anette var alltid tillgänglig, svarade snabbt på mail och var lyhörd inför mina önskningar och förväntningar. Hela försäljningsprocessen kändes väldigt trygg och gick både snabbt och smidigt - från första mötet till försäljningen - vilket var precis så som jag önskade! Jag ger därför Anette mina bästa och varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Luis X
    Luis X skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket nöjde med valet av Andreas Helgoson. Andreas var engagerade och väl förbered och jag fick bra feedback under preocessen. Läs mer
  • Andreas
    Andreas skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Redan vid det första mötet med Andreas var han mycket väl förberedd. Han hade en god uppfattning om marknadsläget och gav oss en uppskattning av potentiellt försäljningspris som stämde väl överens med vad det blev i slutändan. Under hela processen jobbade han noggrant, särskilt med att följa upp förhandsintresse för lägenheten. Vi kan varmt rekommendera Andreas. Läs mer
  • Fabian
    Fabian skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Professionell och tillmötesgående, kommer sälja med henne igen! Läs mer
  • Axel B
    Axel B skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Bra mäklare som gav ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Oscar L
    Oscar L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna har varit en klippa under vår bostadsaffär, alltid tillgänglig, hjälpsamma och extremt kunnig. Jag kan verkligen rekommendera Anna som mäklare! Läs mer
  • Annica Å
    Annica Å skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    vänlig, glad, snabb återkoppling, tydlig, tillmötesgående Läs mer
  • Anna J
    Anna J skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vill ge mina bästa rekommendationer till Anna. En mer professionell mäklare går inte att hitta. Ändå sedan jag träffade henne första gången har allt känts rätt. Mycket förtroendeingivande och erfaren och hon är alltid trevlig och påläst. Varit en fröjd att samarbeta med henne. Vill därför ge Anna det högsta betyget som går att ge! Mvh Joakim B Läs mer
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är väldigt professionell, trevlig, enkel att samtala med och lösningsorienterad. Det lyckades bli en snabb affär, mycket tack vare Annas driv och engagemang. Kan varmt rekommendera Anna till andra köpare och säljare. Läs mer
  • Rebecka L
    Rebecka L skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Tycker att Emmie har haft ett proffsigt bemötande och representerat både oss som köpare och säljaren på ett bra sätt. Varit kunnig, påläst och tagit reda på det som varit oklart för att vi ska känna oss trygga och nöjda med affären. Läs mer
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas hjälpte mig sälja lägenheten och levererade över mina förväntningar. Otroligt engagerad, trovärdig, kommunikativ och tillmötesgående vilket underlättar en annars stressig och nervös process. Ska vi sälja igen råder det inget tvivel! Varma rekommendationer!!! Läs mer
  • Therse N
    Therse N skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Entusiastisk - seriös - angelägen - inlyssnande - kunnig. Mycket bra mäklare. Läs mer
  • My M
    My M skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna överträffade mina förväntningar då hon uppdaterade mig i varje steg som hände samt var mycket driven och kunnig i sin yrkesroll. Läs mer
  • Pernilla A
    Pernilla A skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Fantastiskt bra! Bor man i Vasastan är det Fastighetsbyrån man ska ta hjälp av. Läs mer
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Robert genomförde försäljningen av vår förenings lägenhet på ett utomordentligt sätt. Samma bemötande och proffsighet som de tidigare tillfällena haft med Robert att göra. Läs mer
  • Pernilla A
    Pernilla A skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmi var till fantastiskt hjälp igenom hela min försäljningsprocess av min bosta, från vårt första möte till avslutningen av försäljningen. Hon var lyhörd och skicklig i alla lägen. Hon fick mig som kund att vara 100 % informerad om vad som pågick inför och efter försäljningen. Alltid tillgänglig för mina frågor och funderingar och ett professionellt och trevligt bemötande. Hon är en sådan mäklare man vill ha under sina vingarn när man ska sälja ett hem som betytt mkt för en. Läs mer
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Som säljare fick jag ett mycket proffsigt bemötande och jag upplever det som att det samma gällde för köparen. Drivande och tar uppdraget seriöst. Läs mer
  • anna d
    anna d skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Slirar på sanningen. Mäklare lovade stort före vi hade skrivit på om våtrumsintyg och möjligt tillträdesdatum. Detta verkade dock inte ha kommunicerats till säljarna och det kunde därför inte infrias, vilket förstås varken kändes bra för oss som köpare eller för säljarna. Att denna mäklare dessutom på ett ganska påträngande sätt uppmanades oss att bjuda över oss själva när vi hade högsta budet, med hänvisning till en annan försäljning i samma fastighet tidigare, är inte seriöst. Denna mäklare kan säkert pressa upp ett högt försäljningspris, men jag skulle aldrig anlita henne själv eftersom de görs på bekostnad av förtroende och grundläggande moral. Att döma av tidigare kommentarer här är hon toppen för säljare men kanske inte lika bra för köpare. Det kan jag intyga också. Läs mer
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Väldigt proffesionell bemötande utav Anna.
    Hon höll en väldigt god kommunikation och jag är extremt nöjd som kund! Läs mer
  • Fredrik O
    Fredrik O skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Behöll ett lugn under hela processen. Bra slutpris Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi fick ett mycket bra bemötande. Vi är helnöjda! Läs mer
  • Maria K
    Maria K skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Kan verkligen rekommendera Robert. Professionell, kunnig och dessutom väldigt trevligt bemötande. Läs mer
  • Alexander Ö
    Alexander Ö skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Professionell, enkel att prata med och hög tillförlitlighet för mig som köpare. Tack Anna för ett smidigt och bra arbete för Vanadisplan 8, Mvh Alex&Franzi Läs mer
  • Anna  R
    Anna R skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Genuint intryck och mycket proffsig. Helt klart bästa mäklaren jag haft att göra med. Läs mer
  • Alexander V
    Alexander V skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Rekommenderar starkt Anna! Proffsig i sitt bemötande och oerhört kunnig. Hade den absolut bästa pitchen av de mäklare som jag kontaktade och gjorde mig inte besviken. Läs mer
  • Erik E
    Erik E skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är mycket påläst, professionell och visar ett stort engagemang. Jag har bara bra saker att säga om henne. Känslan man får när man samarbetar med Anna är att hon gör allt för att göra alla inblandade parter nöjda. Hennes driv gör att man som säljare känner att man gjort helt rätt val av fastighetsmäklare och jag är säker på att man som spekulant känner att hon även värnar om köparens intressen. Anna är väldigt tillmötesgående och har en tydlig dialog genom hela processen - helt enkelt en vinnande stil! Läs mer
  • Julia L
    Julia L skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag hade höga förväntningar på försäljningen av min bostad men resultatet blev över förväntan tack vare Anna och hennes otroliga insats. Läs mer
  • Rakey R
    Rakey R skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi kom i kontakt med Emmie i samband med ett lägenhetsköp. I all kontakt med Emmie var hon mycket hjälpsam och proffesionell. Vi fick snabbt svar på de frågor vi hade om objektet och hon hjälpte oss igenom processen på ett väldigt bra sätt. Läs mer
  • Erika L
    Erika L skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie har från första mötet varit mycket professionell och hjälpt oss med allt vi behövt , om det så varit gällande vår försäljning eller i jakten på nytt boende! Hon gav oss känslan av att hon verkligen gjorde det där lilla extra hela tiden och inte för sin egen skull utan för vår!
    Vi rekommendera starkt Emmie som mäklare! Läs mer
  • Jörgen J
    Jörgen J skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Trevligt och professionellt bemötande men ändå på ett personligt sätt.
    Engagerad och bra på att se just våra behov. Var väl påläst och kunde de objekten hon visade. Läs mer
  • Farnaz S
    Farnaz S skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas är en otroligt lyhörd och engagerad mäklare. Han är otroligt kompetent och har alltid funnits tillgänglig för frågor och funderingar under hela säljprocessen. Allt har gått väldigt smidigt och jag skulle varmt rekommendera Andreas till alla som söker en professionell mäklare! Läs mer
  • Tami A
    Tami A skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi blev verkligen otroligt nöjda med hur Anna skötte försäljningen av vår lägenhet. Hennes engagemang, positiva energi och inte minst resultat var förstklassigt. Vi kan varmt rekommendera Anna! Läs mer
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan