Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vasastan

Fastighetsbyrån Vasastan

Karlbergsvägen 40, 113 27 Stockholm — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Vasastan och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 522 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vasastan

• Robert N
    Robert N skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna har skött sig på ett utomordentligt sätt, man känner sig mycket trygg som köpare i och med att hon har haft hand om denna affär.
  • Claes Å
    Claes Å skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Bra engagemang! Kunnig. Hade extravisning då budgivningen var trögstartad.
  • Carolina P
    Carolina P skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna måste vara den bästa mäklaren i hela Sthlm. Hon är kunnig, vänlig och gav från allra första stund ett förtroendeingivande intryck. Under försäljningsprocessen var hon väl tillgänglig och gav snabba svar på de frågor vi hade. Vi kan varmt rekommendera Anna till alla som vill ha en riktigt bra mäklare!
  • Marcus P
    Marcus P skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Professionell, kunnig och tillmötesgående. Väldigt bra!
  • Rasmus B
    Rasmus B skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Driftig, positiv och tillmötesgående!
  • Matilda L
    Matilda L skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Otroligt nöjd med denna kunniga, handfasta, entusiastiska och trevliga vägledning genom hela försäljningsprocessen. Allt gick otroligt snabbt och smidigt. Emmie månar om att affären blir så gynnsam som möjligt för både säljare och köpare, vilket märks tydligt. Hon är en stjärna!
  • siri l
    siri l skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag hade tidigare haft en sporadisk kontakt med Anna Johansson och då fått ett mycket bra intryck av hennes engagemang och kunnighet såsom mäklare.
    Mitt intryck består efter det hon genomfört mitt försäljaruppdrag.
    Jag kan tillägga att Anna är mycket lätt att samarbeta med och därtill vänlig, gladlynt och uppmuntrande. Stoppar inte innan det blivit bra.
    Jag var särskilt imponerad av hur hon skötte förhandlingarna och på ett imponerande sätt fogade ihop anbud av olika slag och liksom byggde kloss på kloss.
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Otroligt engagerad, kunnig och seriös.
  • Anders H
    Anders H skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie visade stort engagemang. Hon var lyhörd, flexibel och hon kommunicerade väl genom hela processen. Rekommenderas.
  • Sebastian W
    Sebastian W skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag är supernöjd med hur Caroline hanterade min försäljningen av en lägenhet på Norrmalm. Från start till mål tycker jag att processen fungerade väldigt bra, hon var lyhörd och kändes hela tiden som att hon gjorde allt för att uppnå bästa möjliga resultat. Kan varmt rekommendera!
  • Sebastian  W
    Sebastian W skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag är supernöjd med mitt sammarbete med Fastighetsbyrån Vasastan när jag skulle sälja min lägenhet på Norrmalm. Mäklaren (Caroline Dettker) kändes påläst och lyssnade till mig som säljare. Hela processen fungerade väldigt bra från start till mål.
  • Anna L
    Anna L skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi är mycket nöjda med valet av Andreas Helgosson som mäklare vid försäljningen av vår lägenhet i Vasastan. Andreas är mycket professionell från början till slut. Vi bor utomlands och överlät extra stort ansvar i samband med visning och försäljning, vilket har fungerat utmärkt. Vi kan varmt rekommendera denne mäklare!
  • Nathalie J
    Nathalie J skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna guidade oss fint igenom lägenheten under visningen, skötte kontakten utmärkt efteråt och var snabb och flexibel med kontraktsskrivning.
  • Joachim H
    Joachim H skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas var väldigt lyhörd och duktig på sitt jobb. Rekommenderar han starkt.
  • Linnea T
    Linnea T skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag fick ett kompetent bemötande av Anna och tyckte hon levde upp till de förväntningar jag hade under försäljningen.

Anna hade ett lugnt, trevligt samt kunnigt sätt och jag kände mig trygg i processen.

Jag uppskattade den detaljerade planen Anna satte upp inför lansering på hemnet.
  • Therese S
    Therese S skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är avslappnad och tillmötesgående. Hon anstränger sig för att möta såväl säljarens som köparens krav och önskemål. Efter att ha träffat många mäklare den senaste tiden, kändes det skönt att köpa av just henne.
  • Hans M
    Hans M skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna ger en mycket påläst, professionellt och personligt intryck och har visat stort engagemang och driv genom hela processen.
  • Max D
    Max D skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Supernöjd med allt Anna gjort för att få upp intresset kring vår lägenhet. Proffsigt bemötande och trevlig i alla lägen. Kan inte önska mer av en mäklare. Bättre mäklare blir svårt att hitta.
  • Jonathan A
    Jonathan A skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie hjälpte mig vid försäljning av lägenhet i Vasastan. Jag kan verkligen rekommendera Emmie. Emmie är proffesionell, snabb och ordentlig och gör allt för att processen att sälja ska bli så enkel och smidig som möjligt. Men framdörallt, till skillnad från andra mäklare jag har haft att göra med, är Emmie ärlig, snäll och genuin. Man kan alltid få tag på Emmie, hon svarar direkt på både på sms och telefon. Emmie ger sig inte förren säljarens förväntningar är uppnådda, och man märker verkligen att hon älskar sitt jobb. Jag kan stark rekommendera att anlita Emmie och jag kommer själv att anlita henne i min nästa bostadsaffär.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Väl förbered till vårt första mote.
    Snabb och effektiv
    Fixade elektriker snabbt till ett litet arbete I lägenheten
    Proffsig hantering genom hela försäljningsprocessen
    Den absolut bästa mäklaren!
  • Gustav H
    Gustav H skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna var från början till slutet profesionell och tydlig i sitt uppdrag och det som vi pratade om och planeade vid vårat första möte var det som utfördes sedan när projektet drog igång. Jag fick uppdateringar kontinuerligt utan att man behövde be om dessa vilket gjorde mig trygg som säljare. Anna gjorde hela säljprocessen så smidig som möjligt och detta underlättade hela situationen som annars kan vara ganska stressande under en säljprocess. Små detaljer som man tar förgivet ska fungera, som att komma i tid till visningar och svara på frågor sköttes utmärkt. Jag hade stora förväntingar när jag först tog kontakt med Anna men nu när försäljningen är avklarad så kan jag med facit i hand konstatera att dessa förväntingar inte bara uppnåddes utan de överträffades. Jag är mycket nöjd och kommer anlita Anna i framtiden så fort tillfälle ges.
  • Martin N
    Martin N skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Professionell, lyhörd, tillgänglig, välstrukturerad, aktiv, förtroendeingivande, personlig

Kommer anlita henne igen
  • Claes B
    Claes B skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag är väldigt nöjd med Emmies insats som Mäklare vid försäljningen av min lägenhet, smidigt och proffsigt.
    Hon uppvisar ett genuint engagemang och vänder på varje sten för att göra en lyckad försäljning.

Claes B
  • Joni B
    Joni B skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Ett mycket proffesionellt bemötande samt väldigt seriös och kunnig i sin yrkesroll.
  • Stina B
    Stina B skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie är professionell och alltid snabb i alla kontakter! Har endast köpt av henne men hon är absolut på listan över tänkbara framtida mäklare :)
  • Rune G
    Rune G skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Fantastisk mäkleri som gör allt och lite till! Enormt imponerad över återkopplingen vi fick som köpare, när man behövde den som mest. Kan varmt rekommendera att Emmie i ditt val av mäklare.
  • Britt N
    Britt N skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi tyckte han fokuserade för mycket på kvadratmeterpris, än det bra boendet man fick. Vi vet ju att det inte är många centrala, funktionella 1:or, som går under 3 miljoner. Dessutom fick vi veta av köparen att hon inte alls visste vad vi hade gett ett år tidigare samt hur mycket som hade gjorts med lägenheten under året.
    I övrigt professionell, snabb med återkoppling.
  • Simon B
    Simon B skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag rekommenderar starkt Andreas! Pålitligt och noggrann mäklare som gör det bästa för såväl köpare som säljare.
  • Helen S
    Helen S skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas är mycket professionell
    Jag har sålt och köpt många lägenheter med hjälp av olika mäklare, Andreas är den i säklass bästa på att följa upp, återkoppla, driva på för att åstadkomma affär och har på ett personligt sätt fått mig som kund att känna att han har fullt fokus på min affär.
    Jag skulle rekommendera Andreas varje dag i veckan!
  • Johan M
    Johan M skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket lyhörd och kompetent. Rekommenderas varmt.
  • Maria K
    Maria K skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi valde att ge uppdraget att sälja vår lägenhet till Emmie och Fastighetsbyrån efter att ha träffat ett antal fastighetsmäklare. Vi kände direkt att vi i Emmie hade funnit en engagerad mäklare som vi kunde känna oss trygga med och som skulle göra ett bra jobb och de förväntningarna har hon definitivt levt upp till. Emmie har superkoll, en aldrig sinande energi, är snabb och effektiv samt lyhörd för kundens åsikter samtidigt som hon kommer med egna råd. Under budgivning och försäljning var hon oerhört mån om att hela tiden hålla oss uppdaterade. Ska du sälja din lägenhet, välj Emmie som mäklare!!
  • Erik W
    Erik W skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Personligt och förtroendeingivande. Dessutom en kul människa.
  • Joakim D
    Joakim D skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Överträffade förväntningarna! Anna är både trevlig, lyhörd och otroligt driven.
  • Jens
    Jens skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket nöjd med genomförandet samt Annas engagemang
    Även nöjd med slutpriset trots tuffa tider
  • Ebba L
    Ebba L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna var en fantastisk mäklare som gjorde lägenheten om än mer attraktiv. Du fick mig att känna mig så välkommen och svarade utförligt på alla mina frågor - med ett leende på läpparna. Om jag i framtiden är i behov av en mäklare skulle Anna Johansson vara förstahandsvalet. Tack Anna.
  • Jens L
    Jens L skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag träffade flera mäklare inför min försäljning innan jag valde att ge Andreas uppdraget. Viktigt för mig var att anlita en mäklare som kunde ge snabb och komplett återkoppling och som var noggrann och ärlig som person samt hade vilja att vara guide genom hela försäljningsprocessen, inklusive saker som man kanske först inte tänker på (hantverkarkontakter, styling, städning, offerter, o.s.v.). Andreas var lyhörd, snabb och noggrann och det uppskattade jag mycket. I slutändan såldes min lägenhet till ett pris jag var mycket nöjd med och jag är övertygad om att Andreas via sina handlingar och sitt kundbemötande bidrog till det.
  • Marianne J
    Marianne J skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Det kändes mycket trygt att ha Emmie som mäklare vid min försäljning! Hon är professionell, duktig, alltid tillgänglig och ger järnet när det behövs!
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna gjorde ett mycket bra jobb med vår försäljning. Hon var otroligt dedikerad och arbetade hårt och organiserat genom hela förloppet. Jag kände mig trygg med att hon hade allt under kontroll, och hon levererade ett slutpris långt över förväntan!
  • Niko P
    Niko P skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Kanon bra mäklare, väldigt professionell och trevlig. Anna får det högsta betyget man kan få
  • Edvard J
    Edvard J skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie har varit väldigt närvarande och hjälpsam i att besvara frågor och vara tillmötesgående i allmänhet. Mycket bra upplevelse.
  • Görel C
    Görel C skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är snabb, smart, skicklig. Allt samarbete med henne har varit av absolut bästa kvalitet!
  • Agneta & Lars V
    Agneta & Lars V skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    En mycket duktig, lyhörd och engagerad mäklare, som genomförde marknadsföring, visning och budgivning på allra bästa sätt. Högsta betyg!
  • Joakim T
    Joakim T skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag kan varmt rekommendera Anette! Är jättenöjd med försäljningen av lägenheten. Anette ger ett proffsigt, sakligt och lugnt intryck som gör att jag kände mig trygg genom hela processen.
  • Christina L
    Christina L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är en mycket trevlig och skicklig mäklare som levererar till 100%. Kan verkligen rekommendera henne!
  • Martin W
    Martin W skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket professionell och förtroendegivande
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Anette Stridh en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Tydlig, professionell och positiv.
    Stor vana och mycket stor kännedom om marknaden i Birkastan.
  • Erika B
    Erika B skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna var väldigt hjälpsam under hela köpet av lägenheten. Hon skickade sms som gjorde det enkelt att följa budgivningen, t.ex när den avslutades för kvällen. Jag upplevde också att hon kunde svara på samtliga frågor som vi hade och var hela tiden väldigt serviceinriktad.
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Emmie har varit oerhört proffsig från början till slut! med en aldrig sinande energi avslutades affären snabbt och vi är säkra på att priset blev det bästa möjliga. Vi rekommenderar Emmie till alla som går i säljtankar.
  • Adam R
    Adam R skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi fick enormt bra bemötande av Emmie när vi köpte lägenhet genom henne, och hon hjälpte oss jättebra genom hela processen!
  • Fia J
    Fia J skrev om Emmie Grut en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi köpte lägenhet via Emmie och tyckte hon var exceptionellt tillmötesgående och trevlig! Hon var väldigt mån om att det skulle bli en så bra affär som möjligt för alla parter, och var alltid tillgänglig och förstående. En mäklare som jobbar otroligt bra och snabbt, vi kände oss supertrygga och glada över att ha med henne i processen. Superrekommendation!

Karlbergsvägen 40, 113 27 Stockholm