Sam Roshandel
Aktiv på Reco.se sedan 2013-10-11
2019-07 - 2020-06
Att jobba som fastighetsmäklare på ett av Sveriges bästa kontor? Det är ett självklart val! Mitt mål är alltid att Du som kund ska känna dig nöjd med mig, min tjänst och mitt resultat ända från första kontakten till dess att affären är avslutad. Det är just dessa verktyg och möjligheter Fastighetsbyrån ger mig och mina kunder. Jag är specialiserad i Vasastan och vet hur marknaden ser ut i just ditt område! Vill du få ett så högt slutpris som möjligt vid en försäljning av din bostadsrätt? Jag har kunskapen och verktygen som krävs för högsta möjliga pris vid en försäljning. Detta kombinerat med mitt engagemang och alla fördelar som Fastighetsbyrån erbjuder i form av att vara marknadsledande aktör gör att jag kan garantera att du som kund kommer att bli nöjd. Kontakta mig! Läs mer

Läs vad 64 Läs vad Sam Roshandel

• Annica R köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-07-02

Vasastan - Odenplan
    Bra bemötande o god service vid köp av bostadsrätt Läs mer
  • Jonathan M köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-06-24

Vasastan - Östermalm
    Hela köp-processen gick smidigt, skulle dock velat ha lite mer information och beskrivning av bostaden på visning. Läs mer
  • Jan M sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-06-22

Vasastan - Atlas
    Bra och trevlig kommunikation med Sam före, under och efter försäljningen av vår etta i Vasastan. Läs mer
  • Selen Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-06-08

Vasastan - Röda Bergen
    Sam gav ett vänligt intryck, han var engagerad men absolut inte för angelägen vid visningstillfället. Mycket bra kommunikation under budgivning och efter avslutad affär. Läs mer
    2020-06-08 Sam R svarar Selen Ö
    Hej Selen! Stort tack för din reco! Hoppas att du och Pontus kommer att trivas magiskt bra i en av Vasastans bästa tvåor =) Vi hörs när det är dags att byta upp sig!
  • Andreas S köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-06-07

Vasastan - Odenplan
    Köpt en bostadsrätt på karlbergsvägen vasastan.
    Blev extremt trevligt och professionellt bemött! Sam var hjälpsam och snabb med svar och funderingar.

Extremt nöjd med handlingen av mitt köp och vet vart jag kommer vända mig vid min nästa försäljning! Läs mer
    2020-06-08 Sam R svarar Andreas S
    Tjena Andreas! Stort tack för fina ord! Hoppas att du och frugan kommer att trivas väl i lyan, jag ser fram emot att svänga förbi och kika när ni har rustat upp den där pärlan =) Allt gott!
  • Martin G sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-05-13

Vasastan - Odenplan
    Sam var otroligt professionell genom hela vår försäljning. Han ser till att vara otroligt påläst och har stenkoll på alla parametrar. Han har också ett väldigt lugnt, tryggt och förtroendeingivande sätt att kommunicera på.

Jag kan starkt rekommendera Sam. Läs mer
    2020-05-18 Sam R svarar Martin G
    Tack för din rekommendation Martin! Så himla kul att få hjälpa er igen och jag hoppas att ni kommer stormtrivas i huset framöver! :)
  • Malin A sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-05-07

Fantastiskt mäklare som överträffar alla förväntningar! Kan varmt rekommendera Sam. Läs mer
    2020-05-13 Sam R svarar Malin A
    Tack Malin! =)
    Det var så kul att få hjälpa dig och jag är så glad för din skull! Vi hörs om ett halvår när det är dags att köpa nytt!
  • Eric N köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-05-06

Vasastan - Odenplan
    köpte en bostad av sam, väldigt duktig mäklare. proffsig och kunnig i det han gör Läs mer
    2020-05-06 Sam R svarar Eric N
    Tja Eric! Tack för dina fina ord och hoppas att du kommer trivas i lägenheten framöver.
    Vi hörs när det är dags att flytta till större! =)
  • Emelie G sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-05-04

Vasastan - Odenplan
    Det är nu tredje gången vi är i kontakt med Sam, vi har tidigare både köpt och sålt med honom. Denna gång hjälpte han oss att sälja vår lgh. Han är en otroligt proffsig mäklare som får högsta betyg i alla möjliga kategorier. Vi är och har alltid varit väldigt nöjda med honom! Läs mer
    2020-05-06 Sam R svarar Emelie G
    Hej Emelie! Stort tack för din fina rekommendation och det känns superkul att jag fick hjälpa er ännu en gång, jag är så glad för er skull! Hoppas att ni kommer att trivas bra i huset framöver och lycka till med bebisen! =)
  • Eva H sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-04-25

Vasastan - Odenplan
    Vi fick professionell och effekriv hjälp att sälja vår bostad! Läs mer
    2020-04-27 Sam R svarar Eva H
    Hej Eva,
    Tack för din rekommendation och hoppas att ni kommer att trivas i nya lägenheten framöver!
    Hälsa Johan så gott så ses vi om några veckor vid tillträdet!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Anna Johansson