Sam Roshandel

Sam Roshandel

Sam Roshandel är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

Sam Roshandel har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-10 och har fått 87 omdömen med ett betyg på 4.9. Sam Roshandel har haft 25 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Att jobba som fastighetsmäklare på ett av Sveriges bästa kontor? Det är ett självklart val! Mitt mål är alltid att Du som kund ska känna dig nöjd med mig, min tjänst och mitt resultat ända från första kontakten till dess att affären är avslutad. Det är just dessa verktyg och möjligheter Fastighetsbyrån ger mig och mina kunder. Jag är specialiserad i Vasastan och vet hur marknaden ser ut i just ditt område! Vill du få ett så högt slutpris som möjligt vid en försäljning av din bostadsrätt? Jag har kunskapen och verktygen som krävs för högsta möjliga pris vid en försäljning. Detta kombinerat med mitt engagemang och alla fördelar som Fastighetsbyrån erbjuder i form av att vara marknadsledande aktör gör att jag kan garantera att du som kund kommer att bli nöjd. Kontakta mig!

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 87 Läs vad Sam Roshandel

• sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2021-06-28
    Sam var hjälpsam och lyhörd i hela processen av vår försäljningen.
    Han kom med råd och förslag när man var osäker på hur saker gick till. Samt var alltid tillgänglig för kontakt.

Kan varmt rekommendera honom som er mäklare i framtiden.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2021-05-27
    Köpte 4:a i Vasastan

Lyckades sy ihop affären bra
    2021-04-07
    Lyhörd, proffsig, kompetent. Gör allt för att affären ska gå igenom på ett smidigt sätt, där alla blir nöjda.
    2021-04-04
    Proaktiv i att bjuda in oss till förhandsvisning och agerade bra mellanhand mellan oss och säljaren. Trevlig och service-minded dessutom
    • Vasastan - Östermalm
    2021-03-18
    Vi köpte en lägenhet i centrala Stockholm. Vi fick under hela affären en mycket trevlig och proffsig service.
    Tack Christian! Hoppas att Hanna kommer att trivas i lägenheten :) Sam Roshandel
    2021-03-03
    Tydlig, schysst och tillgänglig genom hela köpeprocessen. Rekommenderar Sam och kommer återvända till honom framgent vid framtida mäklarbehov.
    Tack för din rekommendation Samuel! Hoppas att du kommer trivas i lägenheten, vi hörs framöver :) Sam Roshandel
    • Vasastan - Östermalm
    2021-02-22
    Sam hjälpte oss att sälja våran lägenhet. Otroligt bra bemötande redan innan han varderade våran lägenhet. Väldigt kunnig, tillmötesgående och aktiv. Han gjorde mer än vi hade förväntat oss. Rekommenderas starkt :).
    Hej Josephine! Stort tack för din reco, så kul att få hjälpa er sälja den :) Nu ska vi bara hitta en bra lägenhet på Gärdet =) Hälsa Peter! Sam Roshandel
  • Marco S
    • Vasastan
    2021-02-17
    SAM: a great professioniste.Sam in Stkl I in Milano, we had never
    met before. Sam and I used Englisc. pc, cell phone . We succeded,in selling a property at top price, in 2 months the job was done. Bravo SAM
    Thank you Marco! Looking forward to the invitation to your place in Tuscany - ciao ragazzi! Sam Roshandel
    2021-02-09
    Vi är supernöjda med Sam - han är proffsig, engagerad och såg till att det blev en snabb & smidig affär för både oss och köparna!
    Hej Katarina! Stort tack för förtroendet, det var en fantastisk lägenhet som jag gärna hade spenderat mer tid i =) Hoppas att ni blir kvar i Vasastan! Hälsa Eva! Sam Roshandel
    2021-02-02
    Vi är så nöjda med Sam, proffsig, pålitlig, lugn och saklig! Rekommenderas!
    Hej Sofia! Stort tack för din rekommendation! Så glad att vi lyckades få till en toppenaffär och jag hoppas att ni kommer stormtrivas i huset framöver! Hälsa CJ! Sam Roshandel