Sam Roshandel
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2019-03 - 2020-02
Att jobba som fastighetsmäklare på ett av Sveriges bästa kontor? Det är ett självklart val! Mitt mål är alltid att Du som kund ska känna dig nöjd med mig, min tjänst och mitt resultat ända från första kontakten till dess att affären är avslutad. Det är just dessa verktyg och möjligheter Fastighetsbyrån ger mig och mina kunder. Jag är specialiserad i Vasastan och vet hur marknaden ser ut i just ditt område! Vill du få ett så högt slutpris som möjligt vid en försäljning av din bostadsrätt? Jag har kunskapen och verktygen som krävs för högsta möjliga pris vid en försäljning. Detta kombinerat med mitt engagemang och alla fördelar som Fastighetsbyrån erbjuder i form av att vara marknadsledande aktör gör att jag kan garantera att du som kund kommer att bli nöjd. Kontakta mig! Läs mer

Läs vad 51 Läs vad Sam Roshandel

• Malin S sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-03-25

Vasastan - Birkastan
    Serviceinriktad, flexibel och förtroendeingivande. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-03-25 Sam R svarar Malin S
    Hej Malin!
    Stort tack för din rekommendation och kul att du var nöjd med försäljningen! Vi hörs och ses snart =)
  • Max Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-03-09

Vasastan - Röda Bergen
    Riktigt bra, sunda förväntningar som blev verklighet. Sålde en tvåa i Röda Bergen. Pålitlig och effektiv genom hela processen. Stark rekommendation. Läs mer
    2020-03-09 Sam R svarar Max Ö
    Tja Max! Stort tack för din rekommendation och kul att du är nöjd med försäljningen. Nu ska vi bara se till att hitta en ny lägenhet till dig =) Ha det gott!
  • Hannes B sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-02-26

Vasastan - Östermalm
    Sam medlade både försäljning av bostad, samt köp av ny bostad. Alltid tillgänglig och alert på uppföljning. Bra områdeskännedom vilket var till stor nytta för både försäljning, och för säljcoachning av ny bostad. Läs mer
    2020-03-05 Sam R svarar Hannes B
    Tja Hannes! Tack för din rekommendation och hoppas att du kommer trivas bra i den nya lägenheten. Det har varit sjukt kul att få hjälpa till, stort tack för förtroendet!
  • Hampus L sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-02-24

Vasastan
    Lite seg början men fick ett fint avslut! Läs mer
    2020-02-24 Sam R svarar Hampus L
    Tja Hampus! Tack för din rekommendation! Jag håller med dig, det tog inte fart efter första visningen men till slut efter otaligt många privatvisningar och förhandling så fick vi till en toppnotering i föreningen =) Tack för förtroendet och hoppas att vi ses på visningar framöver!
  • Kashira R sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-02-21

Vasastan - Sibirien
    Sam har på ett föredömligt och proffsigt sätt skött försäljningen av vår lägenhet på Roslagsgatan. Utöver försäljningen där han levde upp till våra förväntningar fullt ut har han även hjälpt oss kring köp av ny bostad i Vasastan. Vi kan starkt rekommendera Sam och kommer garanterat använda oss av honom vid eventuella framtida bostadsaffärer. Läs mer
    2020-02-24 Sam R svarar Kashira R
    Hej Kashira! Stort tack för din rekommendation. Hoppas att ni trivs bra i nya lägenheten och jag minns att ni ville bjuda mig på middag när ni kommit tillrätta... Jag kommer gärna förbi på det! Sköt om er så ses vi!
  • Stefan F sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-02-12

Vasastan - Östermalm
    Sam och jag klickade direkt, en lugn och odramatisk försäljning. Proffsig och gjorde allt som en mäklare ska göra. Dessutom uppnådde han det mål vi hade hoppats på, men det visste jag att han skulle fixa. Guldmedalj till Sam
    Hälsning, Stefan Förnerud Birger Jarlsgatan 113B Läs mer
    2020-02-12 Sam R svarar Stefan F
    Hej Stefan! Stort tack för förtroendet! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen och tack för dina fina ord! Lycka med allt framöver =)
  • Filippa N sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-02-10

Vasastan - Odenplan
    Jag kan verkligen rekommendera Sam! Han hjälpte mig att sälja min lägenhet i Vasastan till ett drömpris. Han är väldigt proffsig, kunnig, trevlig och hjälpsam. Han gav goda råd både med försäljning och när jag skulle köpa en ny lägenhet vilket var guld värt. Gav allt från start till slut! Jag är otroligt nöjd och kommer absolut välja Sam igen för nya uppdrag. Läs mer
    2020-02-12 Sam R svarar Filippa N
    Hej Filippa, tack så himla mycket för chansen att få hjälpa till och jag hoppas att ni kommer att trivas bra på Södermalm nu =)
    Vi ses när ni flyttar tillbaka till Vasastan =)
  • Arve B köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-01-31

Vasastan
    Jag kan starkt rekommendera Sam som hjälpte oss med köp av lägenhet i Vasastan! Sam var bra påläst om objektet, alltid tillgänglig vid frågor och funderingar som han återkopplade snabbt och konkret. Läs mer
    2020-02-07 Sam R svarar Arve B
    Tack för ditt omdöme, Arve! Hoppas att ni trivs magiskt bra i vindsvåningen =)
  • Conny K sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-12-05

Vasastan
    Lämnar mina varmaste rekommendationer till Sam! Väldigt professionell i varje steg i processen, lugn, lyhörd och håller alltid vad han lovar. Detta är andra gången jag använder mig av Sam vid försäljning och kommer garanterat göra det igen. Läs mer
    2019-12-11 Sam R svarar Conny K
    Tack Conny! Alltid kul att få hjälpa en toppenkille som dig.
  • Gunilla L
    Gunilla L skrev om Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2015-09-12

Sam Roshandel på Fastighetsbyrån har varit mycket proffsig och fantastiskt tillmötesgående i allt och alltid hjälpt oss med små och stora frågor. Vi kan verkligen rekommendera både honom och Fastighetsbyrån- bra personal är mycket viktigt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Anna Johansson