Sam Roshandel

Att jobba som fastighetsmäklare på ett av Sveriges bästa kontor? Det är ett självklart val! Mitt mål är alltid att Du som kund ska känna dig nöjd med mig, min tjänst och mitt resultat ända från första kontakten till dess att affären är avslutad. Det är just dessa verktyg och möjligheter Fastighetsbyrån ger mig och mina kunder. Jag är specialiserad i Vasastan och vet hur marknaden ser ut i just ditt område! Vill du få ett så högt slutpris som möjligt vid en försäljning av din bostadsrätt? Jag har kunskapen och verktygen som krävs för högsta möjliga pris vid en försäljning. Detta kombinerat med mitt engagemang och alla fördelar som Fastighetsbyrån erbjuder i form av att vara marknadsledande aktör gör att jag kan garantera att du som kund kommer att bli nöjd. Kontakta mig!
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 73 Läs vad Sam Roshandel

• Sam jobbade stenhårt för att nå bästa möjliga pris för lägenheten jag sålde och lyckades oerhört bra. Som säljare har jag känt mig väldigt trygg i Sams händer, jag har alltid vetat vad som pågått och vetat att Sam gjort det bästa jobb som kan göras. Kommunikationen har varit fantastiskt bra, med regelbundna uppdateringar via telefon och sms och alltid snabba svar vid frågor.
    Erik H sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    • 34.0 m²
    • Vasastan - Östermalm
    2020-09-04
  • Köpt en lägenhet. Sam är snabb, lugn och professionell.
    Leendert V köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-09-04
  • Vi har köpt en bostadsrätt och blev väl och proffsigt bemötta. Sam är tillmötesgående och snabb.
    Åsa H köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-09-03
    2020-09-03
    Hej Åsa, Hoppas att ni trivs i den nya bostaden! Stort grattis!

Visa svar
  • Har sålt en etta med Sam och är supernöjda. Sam kändes närvarande, rimlig, genuin och ärlig.
    Fia J
    Fia J sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    • 39.0 m²
    • Vasastan - Atlas
    2020-09-02
    Hej Sofia! Tack för er fina rekommendation! Det var ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen och jag hoppas att vi kan tillsammans hitta en ny fin lägenhet åt er! :)

Visa svar
  • Vi köpte en etta på 30kvm i vasastan och hade Sam som mäklare. Vi köpte lägenheten innan objektet var till salu och Sam var väldigt hjälpsam och lät oss komma på flera förhandsvisningar. Han försökte inte sälja på oss lägenheten för mycket vilket jag tyckte var skönt. Han kunde svara på våra frågor och det kändes som att han gav en ärlig åsikt om vad han ansåg lägenheten var värd. Sammanfattningsvis tycker jag att Sam var en väldigt bra och hjälpsam mäklare.
    Sofia D köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-09-02
    Hej Sofia! Vad glad jag blir för dina fina ord, stort tack och superstort grattis till lägenheten! Hoppas att du kommer trivas med den framöver! Vi hörs när det blir dags att köpa större om några år =)

Visa svar
  • Köpt lgh 29 m2 i Birkastan Proffsig och serviceinriktad. Alltför många mäklare är överivriga och jagar en ev köpare. Sam var lite mer taktisk och mer balanserad.
    Annika D köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-08-31
    Hej Annika, Stort tack för dina fina ord och det har varit ett nöje att få hjälpa er hitta en bostad till Sofia! På återseende! =)

Visa svar
  • Sam är en trygg, kunnig, driven och oerhört behaglig och stark i kundkontakten. Kan varmt rekommendera Sam som mäklare och skulle gärna både sälja och köpa genom honom igen.
    Anna J sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    • 36.0 m²
    • Vasastan - Odenplan
    2020-08-31
    Hej Anna! Stort tack för dina fina ord och tack för förtroendet att få sälja din fina lägenhet :) Vi ses på visningar framöver, vi ska hitta något fantastiskt till er =)

Visa svar
  • Proffsig, trevlig och en mycket bra säljare.
    Asade Renee P sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-08-10
    2020-08-10
    Hej Asade! Stort tack för din rekommendation! Vi ses imorgon för tillträdet :) Tveka inte på att höra av dig när det är dags att köpa nytt!

Visa svar
  • Oerhört serviceminded, bra kommunikation före under och efter, grym mäklare, sjukt trevlig! Kan varmt rekommendera Sam!
    Jan S sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-07-06
    2020-07-06
    Hej Jan! Stort tack för dem fina orden! Ett sant nöje att få hjälpa till med försäljningen av din pärla, hör av dig när det är dags att flytta tillbaka till Vasastan =)

Visa svar
  • Bra bemötande o god service vid köp av bostadsrätt
    Annica R köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-07-02
    • 3:a
    • 74.0 m²
    • Vasastan - Odenplan
    2020-07-02
    Hej Annica! Stort tack för dina fina ord, jag hoppas att du kommer trivas alldeles utmärkt i din fina lägenhet! =)