Sam Roshandel

Sam Roshandel

Sam Roshandel är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

Sam Roshandel har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-10 och har fått 109 omdömen med ett betyg på 4.9. Sam Roshandel har haft 29 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Att jobba som fastighetsmäklare på ett av Sveriges bästa kontor? Det är ett självklart val! Mitt mål är alltid att Du som kund ska känna dig nöjd med mig, min tjänst och mitt resultat ända från första kontakten till dess att affären är avslutad. Det är just dessa verktyg och möjligheter Fastighetsbyrån ger mig och mina kunder. Jag är specialiserad i Vasastan och vet hur marknaden ser ut i just ditt område! Vill du få ett så högt slutpris som möjligt vid en försäljning av din bostadsrätt? Jag har kunskapen och verktygen som krävs för högsta möjliga pris vid en försäljning. Detta kombinerat med mitt engagemang och alla fördelar som Fastighetsbyrån erbjuder i form av att vara marknadsledande aktör gör att jag kan garantera att du som kund kommer att bli nöjd. Kontakta mig!

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 109 Läs vad Sam Roshandel

• sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2022-05-05 Verifierad kund
    Superbra som vanligt, alltid tillgänglig, driver på och ser till så saker händer. Effektivt och smidigt.
  • Joel R
    2022-05-05 Verifierad kund
    Sam bemötte mig bra till allt kring köpet av Sveavägen 39.
    Han hjälpte snabbt till med att ordna en visning.
    Jag sammanfattar detta 5 av 5 i betyg
    /Joel
    • Vasastan - Hagastaden
    2022-04-20 Verifierad kund
    Kunnig, inger lugn och förtroende så man får en bra magkänsla direkt. Duktig på att inte skruva upp förväntningarna så man inte förblindas utan man har en realistisk syn och hopp på affären.
    Rekommenderar Sam i alla lägen :)
    • Vasastan - Hagastaden
    2022-04-19 Verifierad kund
    Sam agerar proffsigt noggrann och framförallt lugnt. Även om vår affär gick snabbt så kände vi ingen stress som kan bli i dessa sammanhang. Vi hade stor tillit till honom och gav oss realistiska förhoppningar som har motsvarat förväntningarna.
    Vi är jätte nöjda med Sam och vi rekomentera honom vidare för hans fina insatser.
    2022-03-24 Verifierad kund
    Vi tog kontakt med Fastighetsbyrån i januari 2021 då vi ville sälja . Hade vidare dialog med Sam som från första dagen har varit professionell ,transparent och kommit med råd som var bra för oss, inte bara för att sälja.
    Värt att nämna är att vi ångrade oss ett par gånger om vi ändå skulle sälja och la aldrig ut lägenheten förrän över ett år senare . Under våra turer fram och tillbaka under året , sena avbokningar av privata visningar och annat hade Sam alltid en professionell approach och fick oss aldrig att känna oss besvärliga(som vi själva tyckte vi var ).
    Kommer ta hjälp av Sam igen när det blir dags för en ny lägenhet i Vasastan.

Stavros
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Roshandel en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2022-02-04 Verifierad kund
    Sam inger intrycken av bl. a. tillmötesgående, lyhörd, pålitlig, professionell, omtänksam, hjälpsam och personligt förtroende.
    • Vasastan - Tegnérlunden
    2022-02-03 Verifierad kund
    Förtroendefull, analytisk och med utmärkt marknadskännedom, vi är till alla delar väldigt nöjda
    Stort tack för era fina ord Göran! Hoppas att ni kommer trivas bra närmare barnbarnen framöver. Vi ses om några veckor på tillträdet! Sam Roshandel
    2022-01-27 Verifierad kund
    Sam var väldigt följsam och lyhörd gällande våra önskemål. Sam återkopplade och höll oss väl uppdaterad under hela processen. Sammanfattat så överträffade Sam våra förväntningar och vi rekommenderar honom starkt.
    Tack Susann! Så kul att få hjälpa er med försäljningen och skönt att ni hunnit köpa en fin lägenhet redan också :) Hoppas att ni kommer trivas där! Sam Roshandel
    2022-01-18 Verifierad kund
    Gav ett lugnt och förtroendeingivande intryck
    Tack Madelene! Hoppas att du kommer trivas bra i lägenheten =) Sam Roshandel
    2022-01-18 Verifierad kund
    Jag blir sällan imponerad av bra service, men den här gången var ett undantag. Att det skulle vara så smidigt att sälja min lägenhet, då jag dessutom bor i USA, kunde jag aldrig tro. Sam är otroligt proffsig, kommunikativ och väldigt bra på det han gör. Hela tiden höll han mig uppdaterad om vad som hände och så fort jag hade en fråga så fanns han där med ett svar. Det här var en väldigt bra upplevelse och hade det varit möjligt att sätta ett ännu högre betyg så hade jag gjort det!
    Fy fan vad trevligt att höra, Magnus! Sjukt kul att höra att du fick en smidig upplevelse av det hela. Tack för förtroendet och hör av dig om du väljer att flytta hem någon dag =) Sam Roshandel