Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Fastighetsbyrån Vasastan Andreas Ångström
Andreas Ångström
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 81 Läs vad Andreas Ångström

• Rebecca S
    Rebecca S köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-07-17

Vasastan - Östermalm
    Vi upplevde inte att vi blev bemött på ett särskilt bra sätt. Många gånger fick vi jaga mäklaren, han ringde inte upp inom avtalad tid. Vi som köpare fick ligga på honom för att få igång en affär. Man kan sammanfatta det hela i att vi kände oss nonchalerade. Läs mer
  • Martin W sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-07-04

Vasastan - Odenplan
    Seriös och erfaren mäklare, enkel att ha att göra med och brinner för uppdraget! 👍🏻 Läs mer
  • Jan N sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-26

Vasastan
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Bra information, kommunikation och återkoppling! Läs mer
  • Magnus A sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-24

Vasastan
    Kunnigt, proffsigt och effektiv. Mycket nöjd med försäljningen av lägenheten Läs mer
  • Annelie R sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-16

Vasastan - Birkastan
    Väldigt duktig och engagerad mäklare!! Läs mer
  • Aqua D köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-13

Vasastan - Birkastan
    Köpt en lägenhet i Birkastan. Nöjd med bemötandet, lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Marcia L köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-07

Vasastan
    Köpt bostad. Trevlig och kompetent. Service 110%. Jobbade övertid för vår skull. Fixade extra visning till mig efter jobbet trots jsg var sen. Inga sura miner. Bara glad och trevlig.
    Vi är jätte nöjda m Andreas Läs mer
  • Lars S sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-05

Vasastan
    Andreas har på ett föredömligt sätt hjälpt mig sälja min fina lägenhet. Detta har skett utan officiell annonsering och pågått under en period. Då jag själv varit lite osäker på min vilja att sälja har Andreas hanterat detta mycket bra. När sedan rätt köpare dök upp, visade han upp en mycket god förmåga att se till att köpet fullföljdes snabbt och till ett pris som jag var mycket nöjd med.
    Lars Skoglund
    Gästrikegatan 16 Läs mer
  • Martin M sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-04

Vasastan - Birkastan
    Sålt en bostad på 60+ kvm i Vasastan, Stockholm. Lägenheten har varit lite svårsåld men Andreas har varit nära processen hela tiden. Han är transparent och ärlig samt jobbar hårt för att du ska få lägenheten såld. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • Jessica L köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-03

Vasastan - Birkastan
    Jag har precis köpt en lägenhet och fick väldigt bra hjälp. Jag var i behov av att hitta en lägenhet med kort varsel och mäklaren hjälpte till att fixa det samt kunde vara flexibel, vilket var extremt uppskattat. Bra bemötande, väldigt kunnig och trevlig. Har bara bra saker att säga och skulle gärna rekommendera mäklaren till andra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Andreas Helgoson