Läs vad 143 Läs vad Andreas Ångström

• 2021-01-17
    Sålt en lägenhet i Vasastan. Tog inte mer än en dag så hade Andreas en kund som tog den direkt. Utfört på ett professionellts sätt av Andreas. Rekommenderar honom för hans sätt att hantera hela affären.
    Jan Christer I
    • 108.0 m²
    • Vasastan
    sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
  • 2021-01-13
    Trevlig och en mäklare som har koll på läget. Vi har fått möjligheten att jobba ihop tidigare vilket också har varit mycket bra.

Önskar Andreas lycka till med kommande objekt.
    Philippe D
    • 79.0 m²
    • Vasastan - S:t Eriksplan
    köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
  • 2021-01-01
    Sarmad N
    • 71.0 m²
    • Vasastan
  • 2020-12-28
    Jag har använt Andreas vid försäljning av min bostadsrätt i vasastan. Han är engagerad, lyhörd och mycket förtroendeingivande. Jag rekommenderar honom starkt då han levde upp till alla mina förväntningar under försäljningsprocessen.
    Gustaf L
    • 43.0 m²
    • Vasastan - Röda Bergen
  • 2020-12-22
    Pålitlig och duktig mäklare som levererar det han lovar.
    Sofia R
    • 49.0 m²
    • Vasastan - Birkastan
  • 2020-12-09
    Att träffa Andreas första gången när vi klev in i lägenheten var väldigt trevligt. Ett leende och ett trevligt bemötande fick vi. Trotts att det gått över tiden för visningen så tvekade inte Andreas att stanna kvar lite extra. Vi hade gått på 5 visningar innan vi träffade andreas och ut av alla mäklare så var faktiskt andreas trevligast. Oftast blir man inte tagen på allvar när man går på visningar, oftast är man bara en i mängden. Men inte med Andreas han la ner mycket på mig och min man. Mycket trevlig upplevelse. Andreas är en fantastisk mäklare. Mvh
    Andréas Mendez J
    • 71.0 m²
    • Vasastan - City/Norrmalm
  • 2020-12-08
    Andreas har varit väldigt professionell under säljprocessen av vår lägenhet. Alltid tillgänglig på telefon vid frågor. Om du skall sälja i Vasastan är han ett självklart val!
    Fredrik L
    • 4:a
    • 115.0 m²
    • Vasastan - Odenplan
  • 2020-12-02
    Proffsig, påläst och otroligt ambitiös. Lämplig för alla typer av objekt i Vasastan och City.
    André B
    • 50.0 m²
  • 2020-11-12
    Sålt vindsvåning i Vasastan och fått all hjälp o stöd i detta av mäklaren
    Mäklaren levde mer än väl upp till mina förväntningar . Han var seriös o i allt professionell i sitt arbete .
    Stort förtroende för mäklaren
    Marie G
    • 130.0 m²
    • Vasastan - Odenplan
  • 2020-11-08
    Andreas hjälpte oss med försäljning av min före detta mans del i lägenheten så att jag blev helägare.
    Andreas var mycket professionell och hjälpsam.
    Agneta P
    • 100.0 m²
    • Vasastan - City/Norrmalm

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte