Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Fastighetsbyrån Vasastan Andreas Ångström
Andreas Ångström
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 64 kunder tycker om Andreas Ångström

• Åsa H
    Åsa H sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-02-15

2:a
    35m²
    Vasastan - Birkastan
    Jag sålde en tvåa i Vasastan med Andreas som mäklare. Han var väldigt proffsig och jag kände att jag fick bra stöd och återkoppling under hela vägen. Han var kunnig och lyhörd, och allt gick väldigt smidigt och snabbt! Läs mer
  • Martina G
    Martina G skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-02-07

Superproffsig och genuint engagerad mäklare! Läs mer
  • Martin H
    Martin H skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-01-26

Proffsig mäklare med stor erfarenhet, lugn trygg och riktigt bra.
    Trots våra oroligheter och motgångar var Andreas där och styrde upp och hjälpte oss med försäljningen.
    Han sålde till det pris vi önskade även om marknaden var allmänt dålig.

Det är ingen slump att Andreas lyckas med det han tar på sig, det ligger många timmar slit bakom. Andreas jobbar hårt!
    Tack för hjälpen och vi kommer fortsätta anlita Andreas så länge vi har möjlighet. Läs mer
  • Maria Å köpte sin bostad med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-12-28

Vi köpte en tvåa på Frejgatan.
    Snabbt smidigt och effektivt!! Läs mer
  • Lucia C sålde sin bostad med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-12-27

Erfaren, proffsig och bra. Vi blev nöjda med försäljningen på en allmänt dålig marknad. Trevlig och mycket tillmötesgående trots mycket strul och extra arbete på tuff marknad. Läs mer
  • Sara L sålde sin bostad med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-12-21

Andreas är proffsig och kunnig inom sitt område, kändes tryggt hela affären igenom. Tack! Läs mer
  • Sofia H köpte sin bostad med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-12-17

Jag har köpt en tvåa i Vasastan med Andreas som mäklare. Andreas har varit extremt hjälpsam under hela processen. Det jag framförallt uppskattat har varit hans kunnighet om lägenheten, föreningen och förfarandet i köparprocessen, hans råd utöver själva köper samt hjälpsamhet även efter att köper var genomfört. Jag har varit otroligt nöjd med Andreas som mäklare! Läs mer
  • Gunnel E
    Gunnel E sålde sin bostad med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-12-02

Sålt en charmig liten lgh centralt i Stockholm. Jag hade förväntningar om engagerat och uppriktigt bemötande för både mig och spekulanter. Att vara tillgänglig för mina funderingar och ha bra koll på värderingsläget. Andreas uppfyllde alla mina förväntningar med råge! Han informerade mig kontinuerligt och ville ha mitt godkännande iinför alla viktiga beslut. Förtroendeingivande. Läs mer
  • Aida B sålde sin bostad med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-11-17

Jättetrevlig, proffsig, gjorde sitt yttersta för att vi skulle vara nöjda som kunder. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Rolf K sålde sin bostad med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-11-04

Sålt borätt på 143 m2 på Gästrikegatan.
    Proffsigt bemötande, väldigt engagerad och aktiv. Kunnig och välorganiserad. Sammanfattningsvis en toppenbra mäklare som jag vill ge högsta betyg och kan rekommendera till andra utan förbehåll. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Andreas Helgoson