Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Fastighetsbyrån Vasastan Andreas Ångström
Andreas Ångström
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-09 - 2019-08

Läs vad 85 Läs vad Andreas Ångström

• Sven Anders Christer S sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-09-05

Vasastan - City/Norrmalm
    Andreas mäklade en försäljning av vår etta på Holländargatan på ett alldeles utmärkt sätt. Vi kommer att rekommendera honom till vänskapskretsen om och när dom säljer eller köper. Läs mer
  • Nicolas Nikula V sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-08-19

Vasastan
    Andreas lyssnade på våra önskemål och gav bra råd tillbaka när det gällde vår försäljning. Grym mäklare, som önskar ha glada säljare samt köpare! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Marcus W köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-08-15

Vasastan - Birkastan
    helnöjda med köp genom andreas Ångström och fastighetsbyrån Vasastan. smidigt vänligt och lätt. Läs mer
  • Jennifer B köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-08-14

Vasastan
    Ett stort tack till Andreas som hjälpte oss att hitta vår drömlägenhet i Stockholm. Vi har bott utomlands i några år och han hjälpte oss så mycket trots att vi inte kunde vara på plats. 10/10. Läs mer
  • Rebecca S
    Rebecca S köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-07-17

Vasastan - Östermalm
    Vi upplevde inte att vi blev bemött på ett särskilt bra sätt. Många gånger fick vi jaga mäklaren, han ringde inte upp inom avtalad tid. Vi som köpare fick ligga på honom för att få igång en affär. Man kan sammanfatta det hela i att vi kände oss nonchalerade. Läs mer
  • Martin W sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-07-04

Vasastan - Odenplan
    Seriös och erfaren mäklare, enkel att ha att göra med och brinner för uppdraget! 👍🏻 Läs mer
  • Jan N sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-26

Vasastan
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Bra information, kommunikation och återkoppling! Läs mer
  • Magnus A sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-24

Vasastan
    Kunnigt, proffsigt och effektiv. Mycket nöjd med försäljningen av lägenheten Läs mer
  • Annelie R sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-16

Vasastan - Birkastan
    Väldigt duktig och engagerad mäklare!! Läs mer
  • Aqua D köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-13

Vasastan - Birkastan
    Köpt en lägenhet i Birkastan. Nöjd med bemötandet, lätt att ha att göra med. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Anna Johansson