Andreas Ångström
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 113 Läs vad Andreas Ångström

• Erica T sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-04-01

Vasastan - Birkastan
    Sålt en lägenhet i Vasastan genom Andreas. Han har varit väldigt professionell under hela processen. Var min första försäljning och är nöjd med utgången. Läs mer
  • Emilija P sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-03-26

Vasastan - Vasaparken
    Vi sålde vår lägenhet i Vasastan smidigt och snabbt. Andreas är väldigt tillmötesgående och svarar med tålamod på alla frågor. Försäljningen och bemötandet motsvarade våra förväntningar. Läs mer
  • Fredrik De Craene J sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-03-20

Vasastan - Birkastan
    Andreas har ett jäkligt bra nätverk i Vasastan, vilket är en av anledningarna till att försäljningsprocessen gick effektivt och smidigt till. Det märks att han har lång erfarenhet i branschen och det kändes tryggt och enkelt att samarbeta med Andreas. Jag rekommenderar Andreas varmt till andra personer som funderar på att sälja i Vasastan. Läs mer
  • Sofia Å sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-03-15

Vasastan - Odenplan
    Sålt en 3:a i Vasastan. Det gick extremt snabbt.
    Mäklaren var på plats direkt när vi kontaktade dom. Han var inlyssnande, han hade inte bråttom. Han var pedagogisk, kunnig, icke nedlåtande och väldigt artig och trevlig.
    Det var i proincip ovanstående som var mina förväntningar och dessa mötte han utmärkt. Läs mer
  • Anne K sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-03-14

Vasastan - Röda Bergen/Torsplan
    Professionell.

👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Pär L sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-03-14

Vasastan - Röda Bergen/Torsplan
    Bra jobb.

👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Charlotte H köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-03-13

Vasastan
    Vi köpte en lägenhet i Vasastan och fick ett mycket trevligt bemötande av Andreas både på visning och efteråt. Han är, en av ett fåtal, mäklare som gör allt både för säljare och köpare.
    5 stjärnor Läs mer
  • Kelly T köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-03-08

Vasastan - Östermalm
    Har erfaranhet av Andreas som köpare. Han framstår lite som en klassisk mäklartyp men var proffsig, snabb och nogrann. Läs mer
  • William D köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-02-11

Vasastan
    I vårt köp av bostadsrätt kände vi oss nöjda med Andreas. Andreas utförde allt enligt konstens reglar och försäljningen kändes glasklar och trygg. Men utöver det fick jag inte uppfattningen av att Andreas gav det lilla extra för varken säljare eller köpare under försäljningen. Vår affär kändes som en i mängden och att det var mer av ett industriellt löpande band för honom. Jag har förståelse för att så också kan vara fallet men jag förväntar mig ändå mer personligt engangemang av en mäklare när man gör sin livs största affär. Läs mer
  • Max H köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-02-09

Vasastan - Östermalm
    Köpte en vindsvåning.

Andreas var lättillgänglig och löste problem som man hade under tiden utan att få det att kännas jobbigt (trots att det säkert var det för honom).

Bra bemötande, svarade i telefon och sms, klar och tydlig kommunikation.

Jag kommer be Andreas att värdera min nya lägenhet i framtiden och kan tänka mig anlita honom vid en försäljning. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Anna Johansson