Andreas Ångström
Registrerad mäklare sedan 2008-07-09
Aktiv på Reco.se sedan 2015-02-10
2019-08 - 2020-07

Läs vad 121 Läs vad Andreas Ångström

• Staffan H sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-07-15

Vasastan - Birkastan
    Andreas har genomfört försäljning av liten takvåning i Birkastan
    Vi har känt oss väl omhändertagna av Andreas.
    Andreas har uppträtt proffesionellt och motsvarat våra förväntningar.
    Andreas har blivit ”vår” mäklare då det gäller boende i Stockholm. Läs mer
  • Mats O köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-07-03

Vasastan - Östermalm
    Nybyggd Vindsvåning i tidig fas
    Proffsigt, med bra koll på priser och utveckling av områden. Höga förväntningar , som han levde upp till.
    Blev som som förväntat. Han kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Nathalie J
    Nathalie J sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-06-29

Vasastan - Östermalm
    Jag fick Andreas namn genom ett tips av en f.d. mäklare som verkligen kunde rekommendera honom. Jag skulle beskriva Andreas som mycket engagerad, professionell och lösningsorienterad. Det var första gången jag sålde en lägenhet och jag fick tips och råd genom processen vilket fick mig att känna mig trygg. Jag blev nöjd med affären och kan varmt rekommendera Andreas. Läs mer
  • Sven Johan J sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-06-18

5:a
    Vasastan - City/Norrmalm
    Andreas hjälpte oss att sälja vår 5 rummare i Vasastan.
    Andreas var seriös och noggrann med att samla information om bostadsrätten för att kunna svara på potentiella kunders frågor om allt från föreningen till byggnadsteckniska frågor.
    Han pressenterade strategier för hur försäljningen skulle gå till och arbetade flitigt med att nå potentiella kunder.
    Som helhet är vi väldigt nöjd med Andreas seriösa och trevliga sätt att bemöta oss och kan varmt rekomendera honom till andra som går i säljtankar. Läs mer
  • Torvald O köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-05-15

Vasastan
    Trevlig och vinnande sätt
    Flexibel och lösningsorienterad för att visa lägenhet Läs mer
  • Louise N köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-05-06

Vasastan - Röda Bergen
    Vi hade förmånen att få visning på en söndag av Andreas (eftersom vi ej bor i Stockholm) och han gjorde ett kanon jobb och tog sig tiden att visa oss ett antal lägenheter. Vi fick förmånen att kolla på en lägenhet som ej var fotat ens och det var denna vi föll för sen … Så stor tack till Andreas för mkt bra service. Läs mer
  • Tomas E
    Tomas E sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-04-28

Vasastan - Röda Bergen/Torsplan
    Andreas sålde både min och min flickväns lägenhet. Vi är otroligt nöjda och skulle inte tveka använda honom i framtiden. Läs mer
  • Victoria D sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-04-27

Vasastan - Odenplan
    Sålt bostadsrätt
    Han gjorde ett bra jobb trots coronatider. Läs mer
  • Erica T sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-04-01

Vasastan - Birkastan
    Sålt en lägenhet i Vasastan genom Andreas. Han har varit väldigt professionell under hela processen. Var min första försäljning och är nöjd med utgången. Läs mer
  • Emilija P
    Emilija P sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-03-26

4:a
    Vasastan - Vasaparken
    Vi sålde vår lägenhet i Vasastan smidigt och snabbt. Andreas är väldigt tillmötesgående och svarar med tålamod på alla frågor. Försäljningen och bemötandet motsvarade våra förväntningar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Anna Johansson