Andreas Ångström
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-12 - 2019-11

Läs vad 99 Läs vad Andreas Ångström

• Adam P sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-11-23

Vasastan - Birkastan
    Extremt seriös och duktig. Han lyssna på mina villkor och leverade allt! Bästa jag har haft. Läs mer
  • Filip O sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-11-21

Jag sålde en etta i Stockholm. Andreas var vänlig och professionell. Han hjälpte mig utföra försäljningen trots att jag inte befann mig i Sverige och var snabb med att ordna den dokumentation som krävdes och löste problem i realtid på ett snabbt och smidigt sätt. Mina förväntningar var definitivt överträffade! Läs mer
  • Nika B köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-11-19

Vasastan - Östermalm
    ambitious and hardworking. Great knowledge about the market and the area of interest. Läs mer
  • Erica H
    Erica H sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-11-14

Vasastan - Birkastan
    Andreas var otroligt duktig, påläst, driven och lyckades sälja min lägenhet till rekordpris. Kan varmt rekommendera honom till alla som ska sälja i Vasastan. Toppbetyg från början till slut. Läs mer
  • Andreaz P sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-11-14

Vasastan - City/Norrmalm
    Andreas hjälpte med att sälja min lägenhet på 65 kvm han har varit väldigt engagerad från start till mål. Oerhört kunnig mäklare inom Vasastaden. Varit oerhört proffsig och tydlig med upplägg och förväntningar vilket gör att han är väldigt lätt att jobba med. Han uppfyllde verkligen precis alla mina förväntningar!

Tack Andreas !

Andreas Läs mer
  • Johan A köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-11-12

Vasastan - Odenplan
    Andreas skötte uppdraget på ett mycket bra sätt! Läs mer
  • Ellinor S sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-10-26

Vasastan - Odenplan
    Vi sålde våran Lägenhet med Andreas, och jag känner mig väldigt nöjd med hans arbete i och med detta. Läs mer
  • Niklas K sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-10-26

Vasastan - Odenplan
    Mycket bra, följer upp och är professionell Läs mer
  • Rayhan E sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-10-15

Vasastan - Östermalm
    Andreas har på ett exemplariskt sätt hjälpt mig att sälja min bostad i Stockholm utan att jag behövt göra så mycket själv. Han hittade köpare och matchade oss perfekt samt tog hand om allt admin på ett smidigt sätt. Läs mer
  • Christel F köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-10-15

Vasastan - Vasaparken
    Vi köpte av mäklaren, snabb återkoppling och trevligt bemötande. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Anna Johansson