en del av Fastighetsbyrån Vasastan

4.9 / 5 i betyg — 23 rekommendationer

Läs vad 23 användare tycker om Andreas Ångström

• Susanne S
    Susanne S skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas var snabb med att återkoppla, gav mycket info på vårt första möte (kanske lite väl mycket, för jag visste ju att jag ville ha hjälp ifrån er pga tidigare erfarenhet).
    Positiv och peppande, engagerad och vänlig. Härligt med snälla människor - inte så vanligt nuförtiden (snäll är inte lika med mesig utan just en väldigt sympatisk och förtroendeingivande person). Verkligen förtjust över det effektiva, snabba och proffsiga handhavande av hela processen med försäljningen av lägenheten.
  • Xiao Jing L
    Xiao Jing L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi köpte och sålde lägenhet via Andreas Ångström / Fastighetsbyrån Vasastan. Han är väldigt effektiv och snabb på svara på frågor även om han är på semester eller sent på kvällen....dvs alltid tillgänglig. Underbar person som vi kan rekommendera till alla som vill sälja sin lägenhet. //Xiao
  • Robert B
    Robert B skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    tydlig information, bra återkopplingar
  • Carola E
    Carola E skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Trevligt och närvarande intryck.
    Bra uppföljning och jag har känt mig trygg och omhändertagen under hela processen från spekulant till ägare av min nya lägenhet.
  • Ingvor W
    Ingvor W skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Allt fungerade perfekt. Alla frågor besvarades prompt . All dokumentation som jag har fått är lättläst och detaljerad . Jag rekommenderar fastighetsbyroån i Vasastan de är trevliga att jobba med.
  • Viveka L
    Viveka L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Det finns få mäklare som kan mäta sig med Andreas Ångström !
    Proffsig , serviceinriktad och kompetent -alltid med såväl säljares som köpares bästa i fokus ! Vi är mycket nöjda och våra vänner ( hittills 3 familjer ) som också har anlitat honom ,samma erfarenhet !
    Viveka och Gerdt Larsson
  • Stina W
    Stina W skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Känt mig trygg i hela lägenhetsaffären. Från visning till kontraktsskrivningen. Andreas är proffsig och återkopplar processen så man vet vad nästa steg är. Trevlig, kunnig och hjälpsam. Ger honom bästa rekommendationer. Anlitar gärna honom igen.
  • Gustaf L
    Gustaf L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket kunnig och la ned ett hästjobb med visningar och budgivning.
    2016-10-20 Andreas Å svarar Gustaf L
    Hej Gustaf,
    Stort tack för ditt fina betyg. Det var en ära att få hjälpa dig att förmedla din lägenhet. Hoppas du kommer att trivas bra i din nya. Är det något som du undrar över är du alltid välkommen att kontakta mig.

Ta hand om dig!

• B�rje L
    B�rje L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyrån och vår mäklare Andreas Ångström. Han var verkligen engagerad från början till slut. Det kändes som han gjorde sitt yttersta för oss och vår lägenhetsförsäljning.
  • Catharina L
    Catharina L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket engagerad och professionell mäklare.
    Som säljare har jag fått stort förtroende för Andreas och skulle gärna anlita honom igen vid framtida försäljningar.
    Stort plus för personligt engagemang och tillgänglighet!
  • Christian B
    Christian B skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Väldigt tillmötesgående och bra presentation vid första mötet. fick bra pris men vid såld lägenhet var servicen något sämre.
  • Mauritz S
    Mauritz S skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Trevlig, duktig och lyhörd, snabb respons på telefon alt mejl vid frågor. Kan varmt rekommenderas!
    2015-07-02 Andreas Å svarar Mauritz S
    Hej Mauritz & Isabell,
    Stort tack för ert fina betyg. Det var ett rent nöje att få hjälpa er att förmedla eran lägenhet. Hoppas ni kommer att trivas bra i erat nya hem. Är det något som ni undrar över är ni alltid välkomna att kontakta mig.
  • Matilda N
    Matilda N skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Effektiv, professionell och trevlig
    2015-03-05 Andreas Å svarar Matilda N
    Hej Matilda,
    Stort tack för ditt fina betyg. Det var roligt att få hjälpa dig att förmedla din lägenhet. Är det något som du undrar över är du alltid välkommen att kontakta mig.

• Sandra W
    Sandra W skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Har sålt min älskade Lgh via Fastighetsbyrån och är sååå nöjd, uppskattade det professionella i min mäklare, alltid anträffbär, alltid redo att lyssna/hjälpa till. Kan rekomendera honom varmt!/S
    2015-03-05 Andreas Å svarar Sandra W
    Hej Sandra,
    Stort tack för ditt fina betyg. Det var ett rent nöje att få hjälpa dig att förmedla din lägenhet. Hoppas du kommer att trivas bra i din nya. Är det något som du undrar över är du alltid välkommen att kontakta mig.

• Haris D
    Haris D skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Väldigt bra och engagerad! Visar förståelse ..
    2015-03-03 Andreas Å svarar Haris D
    Hej, stort tack för ditt fina betyg. Jag hoppas att du ska trivas bra i nya lägenheten. Är det något som du undrar över så är du alltid välkommen att kontakta mig.

• Rickard R
    Rickard R skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas var en trevlig och positiv person som gav sig in i försäljningen helhjärtat. Andreas är lätt att ha och göra med och justerade detaljer i försäljningen så att det blev en bra sådan. Jag är nöjd och kan rekommendera fastighetsbyrån!
    2015-02-16 Andreas Å svarar Rickard R
    Hej Rickard & Marie,
    Tusen tack för ert fina betyg. Det var ett rent nöje att få hjälpa er med er bostadsförsäljning. Jag önskar er lycka till med er nya boende. Är det något ni funderar över så är ni alltid välkommen att höra av dig till mig.

• Sofie L
    Sofie L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas vr otroligt service minded. Har inget att klaga på.
    2015-02-16 Andreas Å svarar Sofie L
    Hej Sofie,
    Tusen tack för ditt fina betyg. Jag hoppas verkligen att du ska trivas i din nya lägenhet. Är det något du funderar över så är du alltid välkommen att höra av dig till mig.

• Bengt O
    Bengt O skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas Ångström har skött försäljningen av vår lägenhet på ett utmärkt sätt.Redan vid första mötet gav Andreas ett mycket professionellt intryck genom att vara mycket väl förberedd. Intrycket har bara förstärkts under försäljningstiden. Andreas ordnade extravisningar, kom med goda råd och höll mig mycket välinformerad under arbetets gång. Jag är mycket nöjd med resultatet och kan varmt rekommendera Andreas för den som funderar på att sälja sin lägenhet.
    2015-02-11 Andreas Å svarar Bengt O
    Hej Bengt & Christina,
    Stort tack för ert fina betyg. Det har vart ett rent nöje att få hjälpa er med lägenhetsförsäljningen och ni vet att ni alltid välkomna att höra av er om det är något ni funderar över.

• Pia S
    Pia S skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas Ångström är en mycket trevlig person som uppträder på ett professionellt sätt. Han är engagerad och kunnig och mån om kunden. Jag har haft fullt förtroende för honom i min lägenhetsaffär. Andreas har under hela processen hållit mig informerad om läget. Jag skulle utan vidare anlita Andreas igen.
    2015-02-10 Andreas Å svarar Pia S
    Hej Pia,
    Stort tack för det fina betyget. Det var ett rent nöje att få hjälpa dig med din lägenhetsförsäljning och att du alltid är välkommen att höra av dig om det är något.

• Daniel G
    Daniel G skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Seriös och mycket kunnig. Hanterade mina förväntningar extremt väl, och levererade mycket bra resultat. Uppenbarligen väldigt lyhörd för exakt var marknaden befinner sig. Det var tydligt att det fanns erfarenhet och kunskap, och Andreas ingav alltid ett lugn att man var i trygga händer.
    2015-02-10 Andreas Å svarar Daniel G
    Hej Daniel,
    Jag tackar så hemskt mycket för det fina betyget. Jag hoppas att flytten gick bra och att ni trivs bra med er nya lägenhet. Är det något som ni undrar över är ni alltid välkomna att höra av er till mig.

• Fredrik B
    Fredrik B skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Korrekt och smidig person genom hela processen.
    Fredrik Bryngelson
    2015-02-10 Andreas Å svarar Fredrik B
    Hej Fredrik,
    Jag tackar så hemskt mycket för det fina betyget. Jag hoppas att du trivs bra med den nya lägenheten och är det något som du undrar över är du alltid välkommen att höra av dig till mig.

• Marcus G
    Marcus G skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Professionell, ärlig och trovärdig. Andreas är mycket marknadskunnig, är drivande och alltid tillgänglig. Dessutom har han ett mycket bra bemötande, både mot oss som säljare och mot våra potentiella köpare. Han överlåter inget åt slumpen. Har överträffat alla våra förväntningar.
    2015-02-10 Andreas Å svarar Marcus G
    Hej Marcus,
    Jag tackar så hemskt mycket för det fina betyget. Det var mycket trevligt att få träffa er och hjälpa er med er bostadsförsäljning. Är det något som ni undrar över så vet ni att ni alltid är välkomna att höra av er till mig.

• Magomed M
    Magomed M skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas Ångström har sålt min lägenhet .
    Han har lagt ner så mycket energi och professionalitet för att sälja den . Alltid snabb på att återkoppla . Otroligt duktig mäklare .
    Han håller det han säger till 100 % .
    Vasastans bästa mäklare utan tvekan .
    2015-02-10 Andreas Å svarar Magomed M
    Hej Magomed,
    Jag tackar så hemskt mycket för det fina betyget. Det var ett stort nöje att få hjälpa dig att förmedla lägenheten där hela processen var snabb och smidig. Är det något som du undrar över så vet du att du alltid är välkommen att höra av dig till mig.

Robert Ljungström
Anna Hansson