en del av Fastighetsbyrån Vasastan

Karlbergsvägen 40
113 57 Stockholm — Visa karta

Vad tror Andreas att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 54 kunder tycker om Andreas Ångström

• Camilla N skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag sålde min 2:a på Birger Jarlsgatan med Andreas i augusti, och jag har verkligen bara gott att säga om honom och hans jobb! Andreas var under hela processen allt vad jag förväntade mig, och mer. Jag skulle rekommendera Andreas till alla som vill sälja och köpa lägenhet. Han var trevlig, tydlig, proffsig och hjälpsam.
    Jag är supernöjd! Läs mer
  • Robin C skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Professionellt bemötande. Nådde inte upp till målbilden men överlag en bra upplevelse. Läs mer
  • Pontus E skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Engagerad, proffsig, nåbar när som helst, proffsig, affärsmässig. Mina varmastw rekommendationer! Läs mer
  • Anders B skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Har sålt en 3,5a 110m2 stor i rödabergen från 1925. Med stor sorg lännat denna pärla till försäljning via Fastighetsbyråns mäklare Andreas Ångström som med sin erfarenhet väglett oss med engagemang utöver vad vi kunnat förväntat oss till en försäljning.
    Andreas är en mycket kunnig och erfaren mäklare som kontinuerligt kunnat läsa av marknaden och därvid hitta fram även under tider då tidningarna målar upp bomarknaden i sin svåra kris.
    Kan inte anbat än lyfta fram hur energisk och hängiven vår mäklare har varit både för oss som säljare med också i sin hanterung av köpare.
    Vill varm rekommendera Andreas till alla som funderar på att sälja / köpa en bostad. Läs mer
  • Adam U skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas var tillgänglig, löste en privatvisning enkelt och smidigt samt skötte återkoppling mycket bättre än många mäklare jag tidigare stött på i innerstan hittills. Är självklart nöjd med insatsen. Läs mer
  • Karin S skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vårt intryck av Andreas är att han är mycket professionell, kunnig och seriös! Vi köpte vår lägenhet av honom och allt har sköts över förväntan från start till mål. Säljer vi någon gång i framtiden kommer vi definitivt att vända oss till Andreas! Rekommenderas! Läs mer
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Effektiv, saklig och rutinerad. Läs mer
  • Samira L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas är oerhört professionell, duktig och kompetent. Läs mer
  • Kerstin B skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    utmärkt.
    SÅLT BOSTADSRÄTT I VASASTADEN ,

trevlig, informativ, rak, tydlig och trovädig,
    Gör säljaren och köparen (?) en trygg i förvissning att allt kommer att gå problemfritt.. Läs mer
  • Karin M skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Väldigt engagerad, duktig, tillgänglig och driven. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Ebba B skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag sålde min bostadsrätt med Andreas och är precis som tidigare otroligt nöjd. Han levererar alltid och gjorde allt för att göra mig som säljare nöjd. Toppbetyg! Läs mer
  • Daniel G skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Gjort flera affärer med Andreas genom åren och han överlevererar varje gång.

Han skapar bra affärer som inte hade varit möjliga annars, tack vare sitt stora nätverk.

Väletablerad, kunnig, professionell, och med ett enormt driv.

Använder ingen annan. Läs mer
  • Leif N skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Ett otroligt positivt bemötande från första stund. Efter att ha varit i kontakt med många mäklare där de ibland upplevts stressade och där man som kund känt sig besvärlig så var upplevelsen helt annorlunda med Andreas! Otrolig proffsig, vänlig och känns så genuin. Oerhört imponerad av Andreas förhandlingsförmåga & affärsmässighet! Ständig återkoppling och information genom hela processen, vi behövde aldrig undra över status.

Har redan rekommenderat honom vidare till vänner och bekanta. Läs mer
  • Oscar W skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi köpte en bostadsrätt. Mäklaren var trevlig!

Vi förväntade oss att mäklaren skulle vara påläst om objektet, historik, defekter etc. Mäklaren kunde inte svara på alla frågor, och verkade stundtals tycka att frågorna var besvärliga. Fick uppfattningen att detta bara var en av mängden sålda lägenheter. Borde släppa "sälj"attityden och fokusera på kundens behov. Som privatperson är en bostadsaffär något av de största man gör och detta borde mäklaren ta i beaktande. Vi är mycket nöjda med Ida som arbetade som administratör på kontoret, där fick vi snabba och utförliga svar på frågor.

Fastighetsbyrån borde ställa högre krav på sina mäklare gällande kunskap, kundapproach och säljteknik. Läs mer
  • John B skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålde med Andreas i våras på en dippande marknad - Andreas visade god förståelse för vad vi ville ha och hade bra koll på marknaden.

Ingav ett lugn och månade extremt mycket om att vi var nöjda med utfallet.

Ser alltid alternativa vägar och kör sällan fast när det går tungt.
    Kan gladeligen rekommendera Andreas till alla som vill sälja sin bostad! Läs mer
  • Johannes Ö skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Har både köpt och sålt lägenheter via Andreas. Duktig, målinriktad, alltid tillgänglig. Läs mer
  • Stefan K skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Väl förbered till vårt första mote.
    Snabb och effektiv
    Fixade elektriker snabbt till ett litet arbete I lägenheten
    Proffsig hantering genom hela försäljningsprocessen
    Den absolut bästa mäklaren! Läs mer
  • Britt N skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi tyckte han fokuserade för mycket på kvadratmeterpris, än det bra boendet man fick. Vi vet ju att det inte är många centrala, funktionella 1:or, som går under 3 miljoner. Dessutom fick vi veta av köparen att hon inte alls visste vad vi hade gett ett år tidigare samt hur mycket som hade gjorts med lägenheten under året.
    I övrigt professionell, snabb med återkoppling. Läs mer
  • Helen S skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas är mycket professionell
    Jag har sålt och köpt många lägenheter med hjälp av olika mäklare, Andreas är den i säklass bästa på att följa upp, återkoppla, driva på för att åstadkomma affär och har på ett personligt sätt fått mig som kund att känna att han har fullt fokus på min affär.
    Jag skulle rekommendera Andreas varje dag i veckan! Läs mer
  • Johan M skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket lyhörd och kompetent. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Ola S skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas har gjort ett kanonjobb med försäljningen av min lägenhet. jag är mycket nöjd med det vänliga och profesionella bemötandet jag fått. Läs mer
  • Anders L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Trevlig, säljande och hjälpsam. Läs mer
  • Eva S skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas är mycket yrkeskunnig och har ett trevligt bemötande, vilket gör att man känner sig trygg i sitt köp av sin bostad. Jag vill gärna rekommendera honom till mina vänner. Tack Andreas! Läs mer
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Helt igenom proffsigt och som man vill att det ska vara. Tillförlitlig, kunnig, realistisk, tillgänglig. Fick mycket bra råd även vid köpet av våran lägenhet. Läs mer
  • Ali K
    Ali K skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Pålitlig, professionell och viktigast av allt, Andreas levererar utan tvekan över förväntan. Jag rekommenderar Andreas alla dagar i veckan!
    Tack för hjälpen med en grym försäljning samt köp! Läs mer
  • Carl Oscar L
    Carl Oscar L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Väldigt god genomförd lägenhetsförsäljning. Andreas är flexibel och noggrann. Både köpare och säljare nöjda. Tack för gott samarbete. Läs mer
  • Rebecca B
    Rebecca B skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag tycker Andreas Ångström har gjort ett utmärkt jobb. Hans arbete gjordes över förväntningarna och jag skulle rekommendera honom för andra som vill sälja/köpa lägenhet. Läs mer
    2016-12-13 Andreas Å svarar Rebecca B
    Hej Rebecca, tusen tack för ditt fina betyg. Det har var kul att hjälpa dig vid både köp och försäljning. Hoppas ni kommit till rätta i ert nya hem. Är det något du undrar över så tveka inte på att höra av dig.

• Tobias G skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi anlitade Andreas för att utföra en försäljning av en bostadsrätt i Vasastan. Hans bemötande var mycket bra. Vi kände tidigt att han ville jobba hårt för att uppfylla våra önskemål vilket han också gjorde. Sammantaget högt betyg vilket gör att vi är beredda att anlita honom igen och rekommendera till vänner. Läs mer
    2016-12-13 Andreas Å svarar Tobias G
    Hej Tobias och Pia! Tack för ert fina betyg, det var roligt att få hjälpa er att sälja er fina lägenhet. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem.

• Helena K skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Bra bemötande, professionell, serviceintriktad, vänlig och hjällpsam. Har inget negativt att säga om interaktionen med Andreas. Läs mer
    2016-12-13 Andreas Å svarar Helena K
    Hej Helena, tack för ditt fina betyg. Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet. Om du har några funderingar så tveka inte att höra av dig.

• Anders D skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas har varit mycket pro-aktiv, service-minded, hög tillgänglighet och kommit med goda råd även i samband med husköp som föregått mäklad försäljning. Läs mer
    2016-12-13 Andreas Å svarar Anders D
    Hej Anders och Jenny! Hoppas att allt är bra med er och tack för ert fina betyg. Det var en ära att få hjälpa er med försäljningen samt jakten på nytt boende. Hoppas ni trivs bra i ert nya hem. Är det något ni funderar över är ni välkomna att höra av er till mig.

• Makan A
    Makan A skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Kände mycket stort förtroende för Andreas under hela processen. Professionell, kunnig och trygg i sin roll. Det gjorde att vi kände oss trygga när vi köpte lägenheten via Andreas. Läs mer
    2016-12-13 Andreas Å svarar Makan A
    Hej Makan och Lisa! Stort tack för ert fina betyg. Hoppas att ni kommer att trivas i lägenheten. Är det något ni undrar över är ni alltid välkomna att höra av er till mig.

• Susanne S skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas var snabb med att återkoppla, gav mycket info på vårt första möte (kanske lite väl mycket, för jag visste ju att jag ville ha hjälp ifrån er pga tidigare erfarenhet).
    Positiv och peppande, engagerad och vänlig. Härligt med snälla människor - inte så vanligt nuförtiden (snäll är inte lika med mesig utan just en väldigt sympatisk och förtroendeingivande person). Verkligen förtjust över det effektiva, snabba och proffsiga handhavande av hela processen med försäljningen av lägenheten. Läs mer
    2016-12-13 Andreas Å svarar Susanne S
    Hej Susanne och Stefan! Hoppas att allt är bra med er. Stort tack för ert fina betyg, det var roligt att få hjälpa er med försäljningen. Är det något ni undrar över så tveka inte att höra av er.

• Xiao Jing L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi köpte och sålde lägenhet via Andreas Ångström / Fastighetsbyrån Vasastan. Han är väldigt effektiv och snabb på svara på frågor även om han är på semester eller sent på kvällen....dvs alltid tillgänglig. Underbar person som vi kan rekommendera till alla som vill sälja sin lägenhet. //Xiao Läs mer
    2016-12-13 Andreas Å svarar Xiao Jing L
    Hej Xiao och David! Tack för ert fina betyg. Hoppas allt är bra med er.

• Robert B skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    tydlig information, bra återkopplingar Läs mer
    2016-12-13 Andreas Å svarar Robert B
    Hej Robert och Monica, hoppas att allt är bra med er och att ni trivs bra med lägenheten. Är det något ni undrar över så är ni välkomna att höra av er.

• Carola E skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Trevligt och närvarande intryck.
    Bra uppföljning och jag har känt mig trygg och omhändertagen under hela processen från spekulant till ägare av min nya lägenhet. Läs mer
    2016-12-13 Andreas Å svarar Carola E
    Hej Carola! Hoppas att allt är bra med er och att det gått bra med lägenheten. Är det något ni behöver hjälp med så tveka inte att höra av er.

• Ingvor W skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Allt fungerade perfekt. Alla frågor besvarades prompt . All dokumentation som jag har fått är lättläst och detaljerad . Jag rekommenderar fastighetsbyroån i Vasastan de är trevliga att jobba med. Läs mer
    2016-12-13 Andreas Å svarar Ingvor W
    Hej Ingvor! Hoppas att allt är bra med er och att ni är nöjda med lägenheten. Är det något ni behöver hjälp med så tveka inte att höra av er.

• Viveka L
    Viveka L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Det finns få mäklare som kan mäta sig med Andreas Ångström !
    Proffsig , serviceinriktad och kompetent -alltid med såväl säljares som köpares bästa i fokus ! Vi är mycket nöjda och våra vänner ( hittills 3 familjer ) som också har anlitat honom ,samma erfarenhet !
    Viveka och Gerdt Larsson Läs mer
    2016-12-13 Andreas Å svarar Viveka L
    Hej Viveka och Gert. Tusen tack för allt och era fina rekommendationer. Hoppas vi ses snart.

• Stina W skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Känt mig trygg i hela lägenhetsaffären. Från visning till kontraktsskrivningen. Andreas är proffsig och återkopplar processen så man vet vad nästa steg är. Trevlig, kunnig och hjälpsam. Ger honom bästa rekommendationer. Anlitar gärna honom igen. Läs mer
    2016-12-13 Andreas Å svarar Stina W
    Hej Stina,
    Stort tack för ditt fina betyg. Det var trevligt att få hjälpa dig att förmedla din lägenhet. Hoppas ni kommer att trivas bra i ert nya hem.

Är det något som du undrar över är du alltid välkommen att kontakta mig.

Ta hand om dig!

• Gustaf L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket kunnig och la ned ett hästjobb med visningar och budgivning. Läs mer
    2016-10-20 Andreas Å svarar Gustaf L
    Hej Gustaf,
    Stort tack för ditt fina betyg. Det var en ära att få hjälpa dig att förmedla din lägenhet. Hoppas du kommer att trivas bra i din nya. Är det något som du undrar över är du alltid välkommen att kontakta mig.

Ta hand om dig!

• B�rje L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyrån och vår mäklare Andreas Ångström. Han var verkligen engagerad från början till slut. Det kändes som han gjorde sitt yttersta för oss och vår lägenhetsförsäljning. Läs mer
  • Catharina L
    Catharina L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket engagerad och professionell mäklare.
    Som säljare har jag fått stort förtroende för Andreas och skulle gärna anlita honom igen vid framtida försäljningar.
    Stort plus för personligt engagemang och tillgänglighet! Läs mer
  • Christian B
    Christian B skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Väldigt tillmötesgående och bra presentation vid första mötet. fick bra pris men vid såld lägenhet var servicen något sämre. Läs mer
  • Mauritz S skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Trevlig, duktig och lyhörd, snabb respons på telefon alt mejl vid frågor. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2015-07-02 Andreas Å svarar Mauritz S
    Hej Mauritz & Isabell,
    Stort tack för ert fina betyg. Det var ett rent nöje att få hjälpa er att förmedla eran lägenhet. Hoppas ni kommer att trivas bra i erat nya hem. Är det något som ni undrar över är ni alltid välkomna att kontakta mig.
  • Matilda N skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Effektiv, professionell och trevlig Läs mer
    2015-03-05 Andreas Å svarar Matilda N
    Hej Matilda,
    Stort tack för ditt fina betyg. Det var roligt att få hjälpa dig att förmedla din lägenhet. Är det något som du undrar över är du alltid välkommen att kontakta mig.

• Sandra W skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Har sålt min älskade Lgh via Fastighetsbyrån och är sååå nöjd, uppskattade det professionella i min mäklare, alltid anträffbär, alltid redo att lyssna/hjälpa till. Kan rekomendera honom varmt!/S Läs mer
    2015-03-05 Andreas Å svarar Sandra W
    Hej Sandra,
    Stort tack för ditt fina betyg. Det var ett rent nöje att få hjälpa dig att förmedla din lägenhet. Hoppas du kommer att trivas bra i din nya. Är det något som du undrar över är du alltid välkommen att kontakta mig.

• Haris D skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Väldigt bra och engagerad! Visar förståelse .. Läs mer
    2015-03-03 Andreas Å svarar Haris D
    Hej, stort tack för ditt fina betyg. Jag hoppas att du ska trivas bra i nya lägenheten. Är det något som du undrar över så är du alltid välkommen att kontakta mig.

• Rickard R
    Rickard R skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas var en trevlig och positiv person som gav sig in i försäljningen helhjärtat. Andreas är lätt att ha och göra med och justerade detaljer i försäljningen så att det blev en bra sådan. Jag är nöjd och kan rekommendera fastighetsbyrån! Läs mer
    2015-02-16 Andreas Å svarar Rickard R
    Hej Rickard & Marie,
    Tusen tack för ert fina betyg. Det var ett rent nöje att få hjälpa er med er bostadsförsäljning. Jag önskar er lycka till med er nya boende. Är det något ni funderar över så är ni alltid välkommen att höra av dig till mig.

• Sofie L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas vr otroligt service minded. Har inget att klaga på. Läs mer
    2015-02-16 Andreas Å svarar Sofie L
    Hej Sofie,
    Tusen tack för ditt fina betyg. Jag hoppas verkligen att du ska trivas i din nya lägenhet. Är det något du funderar över så är du alltid välkommen att höra av dig till mig.

• Bengt O skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas Ångström har skött försäljningen av vår lägenhet på ett utmärkt sätt.Redan vid första mötet gav Andreas ett mycket professionellt intryck genom att vara mycket väl förberedd. Intrycket har bara förstärkts under försäljningstiden. Andreas ordnade extravisningar, kom med goda råd och höll mig mycket välinformerad under arbetets gång. Jag är mycket nöjd med resultatet och kan varmt rekommendera Andreas för den som funderar på att sälja sin lägenhet. Läs mer
    2015-02-11 Andreas Å svarar Bengt O
    Hej Bengt & Christina,
    Stort tack för ert fina betyg. Det har vart ett rent nöje att få hjälpa er med lägenhetsförsäljningen och ni vet att ni alltid välkomna att höra av er om det är något ni funderar över.

• Pia S skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas Ångström är en mycket trevlig person som uppträder på ett professionellt sätt. Han är engagerad och kunnig och mån om kunden. Jag har haft fullt förtroende för honom i min lägenhetsaffär. Andreas har under hela processen hållit mig informerad om läget. Jag skulle utan vidare anlita Andreas igen. Läs mer
    2015-02-10 Andreas Å svarar Pia S
    Hej Pia,
    Stort tack för det fina betyget. Det var ett rent nöje att få hjälpa dig med din lägenhetsförsäljning och att du alltid är välkommen att höra av dig om det är något.

Andreas Helgoson
Robert Ljungström