Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Fastighetsbyrån Vasastan Andreas Ångström
Andreas Ångström
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 57 kunder tycker om Andreas Ångström

• Gunnel E
    Gunnel E sålde sin bostad med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålt en charmig liten lgh centralt i Stockholm. Jag hade förväntningar om engagerat och uppriktigt bemötande för både mig och spekulanter. Att vara tillgänglig för mina funderingar och ha bra koll på värderingsläget. Andreas uppfyllde alla mina förväntningar med råge! Han informerade mig kontinuerligt och ville ha mitt godkännande iinför alla viktiga beslut. Förtroendeingivande. Läs mer
  • Aida B sålde sin bostad med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jättetrevlig, proffsig, gjorde sitt yttersta för att vi skulle vara nöjda som kunder. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Rolf K sålde sin bostad med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålt borätt på 143 m2 på Gästrikegatan.
    Proffsigt bemötande, väldigt engagerad och aktiv. Kunnig och välorganiserad. Sammanfattningsvis en toppenbra mäklare som jag vill ge högsta betyg och kan rekommendera till andra utan förbehåll. Läs mer
  • Camilla N skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag sålde min 2:a på Birger Jarlsgatan med Andreas i augusti, och jag har verkligen bara gott att säga om honom och hans jobb! Andreas var under hela processen allt vad jag förväntade mig, och mer. Jag skulle rekommendera Andreas till alla som vill sälja och köpa lägenhet. Han var trevlig, tydlig, proffsig och hjälpsam.
    Jag är supernöjd! Läs mer
  • Robin C köpte sin bostad med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Professionellt bemötande. Nådde inte upp till målbilden men överlag en bra upplevelse. Läs mer
  • Pontus E skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Engagerad, proffsig, nåbar när som helst, proffsig, affärsmässig. Mina varmastw rekommendationer! Läs mer
  • Anders B skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Har sålt en 3,5a 110m2 stor i rödabergen från 1925. Med stor sorg lännat denna pärla till försäljning via Fastighetsbyråns mäklare Andreas Ångström som med sin erfarenhet väglett oss med engagemang utöver vad vi kunnat förväntat oss till en försäljning.
    Andreas är en mycket kunnig och erfaren mäklare som kontinuerligt kunnat läsa av marknaden och därvid hitta fram även under tider då tidningarna målar upp bomarknaden i sin svåra kris.
    Kan inte anbat än lyfta fram hur energisk och hängiven vår mäklare har varit både för oss som säljare med också i sin hanterung av köpare.
    Vill varm rekommendera Andreas till alla som funderar på att sälja / köpa en bostad. Läs mer
  • Adam U skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas var tillgänglig, löste en privatvisning enkelt och smidigt samt skötte återkoppling mycket bättre än många mäklare jag tidigare stött på i innerstan hittills. Är självklart nöjd med insatsen. Läs mer
  • Karin S skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vårt intryck av Andreas är att han är mycket professionell, kunnig och seriös! Vi köpte vår lägenhet av honom och allt har sköts över förväntan från start till mål. Säljer vi någon gång i framtiden kommer vi definitivt att vända oss till Andreas! Rekommenderas! Läs mer
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Effektiv, saklig och rutinerad. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Andreas Helgoson