Gabriella Anderek

Gabriella Anderek

Gabriella Anderek är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

Gabriella Anderek har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Gabriella Anderek har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 60 omdömen med ett betyg på 5.0. Gabriella Anderek har haft 59 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 60 Läs vad Gabriella Anderek

• sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Anderek en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    • Vasastan
    2021-09-22
    Gabriella är helt fantastisk och jag kan ge henne mina varmaste rekommendationer!
    • Vasastan - Odenplan
    2021-09-20
    Gabriella tog emot oss på kontoret samt tog sig tid när vi ville in och kolla läget lite inför en ev. Försäljning,
    Vi fick genast svar på våra frågor vilket innebar snabb kontraktsskrivning med henne.
    Gabriella har återkommit eller svarat direkt när vi undrat över något, bra kommunikation, kunnig, och positiv.
    Hennes uppskattning på värdet av vår lägenhet stämde med det vi fick lägenheten såld för.
    Snabbt såld lägenhet samt nöjda kunder.
  • Magnus A
    • Vasastan - Odenplan
    2021-09-20
    Gabriella var snabb att återkomma när man sökte henne eller hade frågor. Hennes uppskattning av värdet när vi träffade henne första gången stämde bra med slutresultatet. Allt gick snabbt och och utan krångel.
    Vi är mycket nöjda med samarbetet med Gabriella.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriella Anderek en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    • Vasastan - City/Norrmalm
    2021-09-10
    Fantastisk mäklare! Gabriella hade precis rätt tempo i processen och var tillgänglig hela tiden. Jag anlitar gärna henne i framtiden vid köp och sälj. Jag hade kontakt med flera olika mäklare i denna processen och Gabriella var den absolut bästa!
    • Vasastan - Sibirien
    2021-08-27
    Allt fungerade mycket bra! Kunnig och trevlig!
    • Vasastan - Sibirien
    2021-08-25
    Jättebra
    Bra
    Bra och visade lägenheten även fast vi var sena till visningen. Snabb kontakt och väldigt trevlig. Tydlig och kompetent.
    • Vasastan - Vasaparken
    2021-08-24
    Gabriella är professionell, engagerad och sympatisk mäklare! Gabriella var otroligt kommunikativ och det kändes tryggt och säkert under hela processen. Rekommenderar!
    • Vasastan - Birkastan
    2021-08-13
    Hjälpsam och hanterade bostadsköpet snabbt och proffesionellt
    • Vasastan - Birkastan
    2021-08-11
    Gabriella är en supertrevlig mäklare som har hanterat vår lägenhetsförsäljning väldigt proffsigt, varit proaktiv och drivande rakt igenom hela affären. Rekommenderar henne gladeligen för vänner och kollegor.
    • Vasastan - Röda Bergen
    2021-08-02
    Gabriella gjorde ett utmärkt jobb vid försäljningen av vår lägenhet. Proffsig, alltid tillgänglig och supertrevlig. Kan varmt rekommendera henne som mäklare.