Gabriella Anderek

Gabriella Anderek

Gabriella Anderek är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

Gabriella Anderek har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Gabriella Anderek har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 102 omdömen med ett betyg på 5.0. Gabriella Anderek har haft 56 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 102 Läs vad Gabriella Anderek

• sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Anderek en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    • Vasastan - Sibirien
    2022-09-29 Verifierad kund
    Trevligt bemött, tydlig information.
    • Vasastan - Sibirien
    2022-09-26 Verifierad kund
    Träffade endast henne vid försäljningsmötet. Trevlig, hade koll på saker, strukturerad. Gjorde ett bra jobb när det gällde att få det pris som vi ville ha.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriella Anderek en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    • Vasastan
    2022-09-14 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och löpande information om status på budgivningen. Var snabb med återkopplingen kring mina frågor och hade bra känsla för hur hon skulle få mig känna mig trygg i budgivningen samt att komma till ett avslut.
    Rekommenderar henne starkt!
    • Vasastan - City/Norrmalm
    2022-09-04 Verifierad kund
    Med tanke på att bostadsmarknaden hastigt efter vårt avtal förändrades till det sämre - åtminstone för mig som säljare - gjorde Gabriella ett utmärkt jobb. Hon var lyhörd för mina önskemål och lyckades till slut med skicklighet ro affären i hamn. Jag vill därför varmt rekommendera henne till envar som går i säljtankar.
    • Vasastan - Atlas
    2022-08-28 Verifierad kund
    Gabriella är en fantastiskt duktig mäklare och helt underbar, varmhjärtad och vänlig person som jag verkligen skulle recensera med absolut högsta betyg och rekommendera till alla. Mitt lägenhetsköp på Vulcanusgatan 8 i Atlasområdet i Vasastan kändes tack vare Gabriella enkelt, lättsamt, smidigt och roligt, vilket kändes extra bra och viktigt eftersom det var mitt allra första lägenhetsköp. Jag kunde inte vara mer glad, nöjd, tacksam och lyckligt lottad över att ha fått ha kontakt med Gabriella som mäklare eftersom hon gjorde lägenhetsköp-processen till någonting som verkligen kändes både kul och enkelt. Tacksam och så himla nöjd, tio stjärnor av tio till Gabriella Anderek som mäklare! 🌟
    Vänliga hälsningar 💖
    Emma Fredriksson
    2022-08-24 Verifierad kund
    Otroligt smidig process och jag blev ruskigt nöjd med min nya lägenhet! Gabriella är grym på alla sätt och vis 🍾
    • Vasastan - Odenplan
    2022-08-24 Verifierad kund
    Gabriella överträffade mina förväntningar med råge! Otroligt vass när det kommer till kommunikation, säljstrategi och förhandling. Vill ni ha en bra mäklaren - sälj via Gabriella!
    2022-08-24 Verifierad kund
    Bra kunskap om Röda bergen, trevligt bemötande och bra strategiskt tänk även i en osäkrare marknad.
    • Vasastan - Atlas
    2022-08-22 Verifierad kund
    Mycket professionell och mycket bra med kommunikation och mäkleri. Trevligt bemötande och gör allt för att kund och säljare ska mötas i ett avtal som passar bägge parter. Mycket nöjd
    2022-08-19 Verifierad kund
    Proffsig och duktig mäklare! Man får snabbt en avslappnad kontakt och hon var aldrig "pushig" under försäljningen. Väldigt hjälpsam i min jakt på en ny bostad och tog sig tid att ge råd efter försäljningen.