Läs vad 18 Läs vad Gabriella Anderek

• 2021-01-20
    Sålt en etta som jag haft som övernattningsbostad. Mäklaren var positiv och beskrev både möjligheter och risker. Värderingen var tämligen rätt. Var över vår förväntan.
    Ernst O
    • 1:a
    • 27.0 m²
    • Vasastan - Birkastan
    sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Anderek en del av Fastighetsbyrån Vasastan
  • 2021-01-18
    Jag sålde lgh i Vasastan. Gabriella var aktiv och informerade löpande om utvecklingen. Bra erfarenhet.
    Riku H
    • 3:a
    • 66.0 m²
    • Vasastan - Atlas
  • 2020-12-16
    Gabriella har ett mycket professionellt förhållningssätt och är mycket trevlig. Hon är tydlig och tillmötesgående. Jag är mycket nöjd med mitt köp av bostad och kan varmt rekommendera Gabriella till andra som planerar att köpa bostad framöver!
    Alva J
    • 38.0 m²
    • Vasastan - Birkastan
    köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriella Anderek en del av Fastighetsbyrån Vasastan
  • 2020-12-15
    Jag sålde en bostadsrätt i Birskastan genom Gabriella och hon var proffsig och varm från början till slut
    Matilda T
    • 38.0 m²
  • 2020-11-30
    I have worked with Gabriella to sell our flat and she has been impeccable at every stage. She was very proactive and professional on providing the best guidance. I definitely recommend her for your projects.
    Simla Gavelin
    Simla G
    • 3:a
    • 64.0 m²
    • Vasastan - Odenplan
  • 2020-11-30
    Köpt en tvåa i Vasastan. Gabriella har under hela processen varit tillgänglig, hjälpsam och transparent i all kommunikation. Overall, mycket positiv upplevelse - tack!
    Elise K
    • 41.0 m²
    • Vasastan - City/Norrmalm
  • 2020-11-30
    Bästa mäklaren i Stockholm!
    Jacob S
    • 31.0 m²
    • Vasastan
  • 2020-11-20
    Fantastiskt duktig! Ingav både seriositet och vänlighet. Hon gjorde ett bra jobb i att se till både säljare och köpares sida.
    Matilda R
    • 48.0 m²
    • Vasastan - City/Norrmalm
  • 2020-11-12
    Gabriella gav oss trygg och proffsig hjälp genom vår första bostadsförsäljning, goda råd och tid att svara på våra frågor! Rekommenderas!
    Cecilie H
    • 42.0 m²
    • Vasastan - Odenplan
  • 2020-11-09
    Som köpare uppskattade jag Gabriellas engagemang. Trevlig, genuin och fanns tillgänglig på ett sätt som få mäklare varit för mig som köpare.
    Johanna E
    • 63.0 m²