Gabriella Anderek

Gabriella Anderek

Gabriella Anderek är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

och har varit registrerad mäklare sedan 2020. Gabriella Anderek har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 2 omdömen sedan 2020-09-01. Gabriella Anderek har haft 5 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-09 - 2020-08

2 omdömen om Gabriella Anderek

• Gabriella sålde min lägenhet i Vasastan. Jag är supernöjd med försäljningen i alla sina aspekter. Gabriella kunde med sin enorma tillgång till kommunikationsförmåga leda mig från helt oförberedd och panikslagen till lugnt tillstånd. Jag kunde då skissa min egen plan för förberedelserna inför försäljningen. När allt städning var klart och jag var nöjd med min egen stajling (även mina vänner) använde Gabriella sin Maidas touch , ändra några detaljer som höjde inredningens vackra intryck till nya nivåer. Gabriella är snabb men stressar inte. Hon är rak men mycket respektfull och otroligt skicklig i det hon gör. Jag är helt ärlig i min beskrivning, och är glad över att har fått sådan tur att sälja min lägenhet med hjälp av Gabriella. Lita på Gabriella :)
    Mi Z
    Mi Z sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Anderek en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-09-21
    • 2:a
    • 48.0 m²
    • Vasastan - City/Norrmalm
    2020-09-21
  • Gabriella är den bästa mäklare jag använt mig av! Otroligt trevlig, glad och full av kompetens. Tack vare hennes goda tips och råd slapp jag bekosta styling och affären gick över förväntan, snabbt och smidigt. På alla sätt och vis rekommenderar jag varmt denna mäklare!
    Anna R
    Anna R sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Anderek en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-09-01
    • 2:a