Gabriella Anderek

Gabriella Anderek

Gabriella Anderek är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

Gabriella Anderek har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Gabriella Anderek har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 154 omdömen med ett betyg på 5.0. Gabriella Anderek har haft 53 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

154 omdömen om Gabriella Anderek

Sedan starten hos Reco 2020
Bill B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Anderek en del av Fastighetsbyrån Vasastan
Vasastan - Sibirien

Gabriella presterade långt över mina förväntningar av vad man kan förvänta sig av en mäklare. Hon hade full kontroll på hela processen från start till slut, och höll mig alltid uppdaterad. Hon är väldigt professionell, målmedveten och drivande i sitt sätt att jobba på, hon vågar även ge rådgivning som underlättar för mig som säljare att ta rätt beslut. Gabriella löste styling, fotografering, visning etc utan att jag behövde lägga tid på det. Sammanfattningsvis gick min försäljning supersmidigt och snabbt, och jag fick några hundratusen extra över mina förväntningar, tack vare Gabriella.

Peter T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriella Anderek en del av Fastighetsbyrån Vasastan
Vasastan - Östermalm

Mycket kompetent och förtroendeingivande!

Malin B
Vasastan

Vi fick hjälp att sälja vårt hem med Gabriella. Hon blir en vän under en tid när allt är konstigt och märkligt i ens liv, en stabil hand att hålla och förklarar lugnt vad som händer. Gabriella vet verkligen vad hon gör, och jag är så tacksam över hennes insats. Trots supertuff marknad lyckades hon få vår lägenhet såld med relevanta sällskap på visningen och jag är väldigt tacksamma över, hennes tydliga kommunikation under hela processen. När marknaden svajar behöver man en stabil mäklare, Gabriella är verkligen the one då!

Lucy C
Vasastan - Birkastan

Gabriella gjorde ett toppenjobb vid försäljningen av vår lägenhet. Noggrann, förtroendeingivande och alltid positiv!

Eric N
Vasastan - Odenplan

Gabriella är en professionell, påläst och trygg mäklare. Ett kanon jobb från start till mål! Rekommenderar henne starkt!

Parastoo E
Vasastan - Odenplan

Mycket proffesionellt mäklare. Jag har köpt min lägenhet genom henne. Hon hjälpte mig genom processen och allt gick så smidigt.

Jacob E
Vasastan

Väldigt positiv upplevelse med en kunnig och väldigt trevlig mäklare. Var tillgänglig vid frågor och säkerställde återkoppling på våra frågor.

Walter W
Vasastan

Gabriella är professionell, lätt att ha göra med och ett grymt bemötande. Rekommenderar starkt :)

Karoline L
Vasastan - Hagastaden

Mycket trevlig mäklare och vi har under hela processen fått ett väldigt bra bemötande. Jag uppfattade Gabriella som snabb i sin handläggning, det var alltid lätt att få tag på henne när det behövdes. Hon var väldigt mån om oss säljares bästa och hade en mycket informativ handläggning om händelseförloppet kring försäljningen och troliga utfall. Vi är supernöjda med Gabriella!

Alex B
Vasastan

Engagerad, driven, professionell och dessutom väldigt trevlig. Gabriella jobbade stenhårt med vår försäljning och vi hade en väldigt bra och tydlig kommunikation genom hela processen. Hon var väldigt proaktiv med alla steg vi skulle ta och såg i slutändan till att både vi och våra köpare blev nöjda med bostadsaffären. Ska man sälja sin lägenhet i Vasastan så rekommenderar jag verkligen Gabriella!