Robert Ljungström
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-05 - 2020-04

Läs vad 207 Läs vad Robert Ljungström

• Marcus E sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-05-27

Vasastan - Odenplan
    Kör sin grej och gör det väldigt bra Läs mer
  • Olivia H
    Olivia H köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-05-22

Vasastan - Birkastan
    Robert är toppen! Snabb och proffsig, otroligt hjälpsam. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Patrick T köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-05-18

Hej,
    Vi köpte en liten två i Vasastan av Robert.
    Robert var engagerad och bistod med de frågor vi hade.
    Han är en riktigt trevlig kille. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Henrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-05-08

Vasastan - Birkastan
    Robert uppfyllde mina förväntningar och höll en riktigt bra servicenivå. Läs mer
  • Mattias S
    Mattias S sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-04-27

4:a
    Vasastan - Odenplan
    Vi har sålt en lägenhet om 4 RoK i Vasastan. Robert gav ett professionellt intryck genom hela processen och visade god kunskap kring hur vi skulle sköta försäljningen, kommunicera med köpare och bemöta omvärldsoro.

Robert levde upp till alla förväntningar vi hade och kunde genomföra en snabb, enkel och smidig affär med ett bra slutresultat. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Lars N sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-04-26

Vasastan - Sibirien
    Jag tycker att Robert Ljungström var en fantastisk mäklare; lyhörd, lugn, saklig, skicklig, vänlig och resultatet av vårt samarbete kunde inte ha slutat bättre. Jag är alltså väldigt nöjd och kommer att hänvisa vänner som har behov av en mäklare till Robert.
    Vänligen
    Lars Noren Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Daniel L köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-04-25

Vasastan - Sibirien
    Måste tyvärr säga att helhetsintrycket är dåligt. Läs mer
    2020-04-25 Robert L svarar Daniel L
    Tack för din feedback Daniel.

Tar till mig av vår dialog över telefon precis och din ärliga feedback, uppskattas. Mitt motto är alltid supernöjda kunder i alla led.

Ta hand om dig och hoppas du kommer trivas bäst i din fina lägenhet.

Vänligen Robert
    Robert L gillar detta
  • Rolf S köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-04-20

3:a
    Vi köpte en bostadsrätt via Robert. Han skötte det hela mycket bra. Framförallt lyckades han få en dold budgivare att till slut ge öppna bud 👏 Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Jannicke L sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-04-17

Vasastan - Odenplan
    Toppen som alltid, tack för ett fint jobb! Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Liselott J sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-04-14

2:a
    Robert har alltid visat upp ett proffsigt intryck och en stabil mäklare som man kan lita på Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Anna Johansson