Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Fastighetsbyrån Vasastan Robert Ljungström
Robert Ljungström
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-09 - 2019-08

Läs vad 154 Läs vad Robert Ljungström

• Elin B sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-09-17

Vasastan - Birkastan
    Sålt en 2a i Vasastan, Stockholm. Robert hade ett väldigt professionellt bemötande och var driven och oerhört tillgänglig i hela säljprocessen vilket uppskattas. Jag tycker att Robert överträffade mina förväntningar genom hela försäljningsprocessen. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Martin G sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-09-17

Vasastan - Birkastan
    Robert är en väldigt duktig och kompetent mäklare som alltid håller dig som säljare uppdaterad och svarar på frågor oavsett tid på dygnet.

Robert hjälpte mig med försäljning men även analyser av nya intressanta objekt.

Jag kan starkt rekommenderar Robert!

/Martin Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Sofie N sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-09-13

Vasastan - City/Norrmalm
    Vi sålde vår lgh med hjälp av Robert.
    Han har dedikerat ovärderlig (och mått med andra, baserat på tidigare erfarenheter) tid och engagemang för att vi som säljare ska uppnå vårt mål med försäljningen.
    Vi hade visserligen höga förväntningar då vi genom rekommendation tog kontakten. Dock hade vi aldrig kunnat gissa hur stort Robert engagemang kunde vara för just oss. Vi är i stort som litet otroligt tacksamma och glada att vi fick kontakt med Robert och rekommenderar alla att både sälja och köpa genom honom. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Ghader M sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

Vasastan - Atlas
    Vår försäljning med Robert var en fullträff! Supertrevlig och alltid tillgänglig. Hade tydliga och bra svar på alla våra funderingar och det märktes redan vid första mötet att han vet vad han sysslar med. Robert har så mycket erfarenhet att det känns som att han kan se in i framtiden och vet precis vad som ska hända och när det ska hända. Vi slog rekord i området på vår försäljning och Robert hanterade hela processen väldigt professionellt och ingav ett stort lugn. Han får våra bästa rekommendationer alla dagar i veckan! Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Daniel G sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

Vasastan - Birkastan
    Bra kommunikation under försäljningen och ett väldigt trevligt bemötande. Vet vad han sysslar med, lyckades sälja vår bostad över förväntan på en utmanande marknad. Kan varmt rekommendera Robert om ni går i säljtankar:) Läs mer
  • Johan L
    Johan L sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

Vasastan - City/Norrmalm
    Vi sålde vår lägenhet på ca 110kvm med Robert. Han var från första stund väldigt lyhörd för våra tankar samtidigt som han kom med ovärderliga tips inför försäljningen. Vi kontaktade Robert på rekommendation och blev trots tidigare lovord positivt överraskade. Hans extremt hårda arbete och förmåga att alltid vara tillgänglig är oöverträffad. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Caroline G sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-09-10

Jag har sålt en etta i Vasastan, 33 kvm.
    Jag tycker att Robert har varit exemplarisk i hela processen. Han är alltid tillgänglig och tydlig. Känns väldigt tryggt!
    Alltid glad och positiv, men upplevs också som mycket ärlig.
    Summering - mycket nöjd. Kommer starkt rekommendera Robert till bekanta som ska sälja sina lägenheter. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Erik A köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-09-04

Vasastan
    Trevlig och rutinerad mäklare när det kom till säljprocessen. Var dock långsam på att svara på frågor och dåligt informerad om bostaden. Läs mer
  • I-Hsien H
    I-Hsien H köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-08-29

Smooth and transparent communication. Great broker for both sides. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Chris M köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-08-25

Vasastan - Röda Bergen
    Vi har köpt en bostad i Vasastan. Robert var glad och trevlig men dessvärre aningen stressad vid de tillfällen vi träffade honom. Vi upplevde därför att det hastades igenom när papper skulle skrivas och att frågor besvarades lite på volley. Vi har själva nyligen sålt en bostad och upplevde att den mäklare vi själva valde hade mycket mer utrymme för frågor/tid att läsa avtalet noga etc. Läs mer
    2019-09-05 Robert L svarar Chris M
    Hej Chris o Jonas, hoppas ni kommer trivas bra i er fina lägenhet.

Tack för er feedback, det är verkligen synd att ni upplevt det så, nöjda kunder är högst upp på min agenda, därav försöker jag alltid vara tillgänglig oavsett fråga. Detta är jag verkligen inte van att höra från mina kunder, tvärtom. Jag måste såklart kika på varför just ni kände så och försöka förändra det till nästa gång vi ses lr hörs igen. Tack igen.

Allt gott så länge!:)
    Vänligen Robert