Robert Ljungström

Robert Ljungström

Robert Ljungström är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

och har varit registrerad mäklare sedan 2014. Robert Ljungström har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 231 omdömen sedan 2014-05-22. Robert Ljungström har haft 98 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-09 - 2020-08

231 omdömen om Robert Ljungström

• Sålde med Robert. Väldigt nöjda kunder. Förtroendeingivande, proffsig och lugn.
    Robin S sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-09-26
    • 5:a
    • 129.0 m²
    2020-09-26
  • Utmärkt från början till slut! Robert sålde vår lägenhet i Birkastan till ett superbra pris. Hela processen var smidig och trygg. Jag kan varmt rekommendera Robert!
    Pernilla W sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-09-14
    • 53.0 m²
    2020-09-14
  • Sålde en tvåa i innerstan efter sommaren. Vi fick ett fantastiskt bemötande av Robert som var både snabb och tydlig i sin kommunikation under hela processen. Vi kände oss också trygga genom hela försäljningen och våra förväntningar på slutpris infriades, och mer därtill! Vi kan varmt rekommendera Robert att hjälpa dig med din nästa bostadsaffär!
    Erik W sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-09-13
    • 53.0 m²
    2020-09-13
  • Mycket nöjd med Robert som mäklare. Professionell, tillgänglig och höll oss som säljare väl underrättade. Trygg känsla genom hela försäljningen.
    Andreas H sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-09-07
    • 70.0 m²
    2020-09-07
  • Jag sålde min tvåa i Vasastan med hjälp av Robert. Han gjorde ett grymt bra jobb och höll mig hela tiden uppdaterad. Jag rekommenderar er gladeligen att ta hjälp av Robert!
    Sopie A sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    • 38.0 m²
    2020-09-05
  • Robert har varit mycket engagerad och hjälpsam under hela processen från att ge input på de objekt vi budade på till att hantera vår egen försäljning - 3 rok i Vasastan/Sibirien. Vi kontaktade Robert ca 6 månader innan vår försäljning för tips på förberedelser, att tänka på osv. Han har under hela denna tid varit nåbar och återkopplat fort. Han skötte också vår försäljning på ett mycket bra sätt och vi är nöjda med slutpriset. Vi ger Robert våra varmaste rekommendationer.
    Elnaz M sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    • 3:a
    • 75.0 m²
    • Vasastan - Östermalm
    2020-09-05
  • Sålde en 2a i Vasastan med Robert. Proffsig, erfaren, ärlig och framförallt tillgänglig som jag tycker är den viktigaste egenskapen hos en mäklare. Svarar alltid direkt oavsett om det är via telefon, sms eller e-mail.
    Pontus S sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-09-03
    • 46.0 m²
    2020-09-03
  • Mycket bra! Bra bemötande, snabba svar, hjälpsam och tillmötesgående!
    Ingeborg E köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-08-24
    • 1:a
    • 23.0 m²
    2020-08-24
  • Jag och mamma har köpt en bostadsrätt på 23 kvadrat i Vasastan. Vi hade dålig koll på hur köpprocessen fungerar, men det har inte varit något som vi behövt oroa oss över. Robert har varit väldigt hjälpsam, tillgänglig och tagit hand om allt. Vi köpte lägenheten i mitten av juli. Vi önskade att få tillträde i mitten av augusti, eftersom mina studier på Handelshögskolan börjar då. Robert ordnade så att vi fick tillträde till skolstart, vilket inte var helt självklart. Att köpa bostad var mycket enklare än vad jag och mamma hade föreställt oss tack vare Robert. Jag kan varmt rekommendera honom!
    Ellen H köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-08-20
    • 1:a
    • 23.0 m²
    2020-08-20
  • Köpt bostadsrätt 2 rok i Vasastan Robert har varit tydlig, trevlig och snabb!
    Pär J köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-08-19
    • 38.0 m²