Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Fastighetsbyrån Vasastan Robert Ljungström
Robert Ljungström
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 122 kunder tycker om Robert Ljungström

• Magnus S köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-02-13

1:a
    28m²
    Vasastan
    Köpte första lägenhet. Bra intryck genom hela processen. Läs mer
  • Gustaf R
    Gustaf R köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-02-01

3:a
    65.4m²
    Vasastan - Odenplan
    Jag köpte en 3a på Rådmansgatan av Robert. Han var otroligt bra i säljprocessen, men efteråt när det blev strul blev han som så många andra mäklare, nämligen för rädd att få problem och var inte särskilt hjälpsam. Läs mer
    2019-02-02 Robert L svarar Gustaf R
    Hej Gustaf,
    Tack för trevliga dialoger även efter tillträdet och härligt att du är nöjd med säljprocessen. Hoppas såklart också ni njuter av ert fina boende.

Gällande den trasiga tvättmaskinen mm har jag försökt bistå på det sätt jag själv har laglig rätt till dvs neutralt både mot dig och säljaren för att hjälpa er hitta en gemensam lösning. Den kontaktinfo ni fått till vår oberoende kundombudsman som ej behöver vara neutral, är den väg det generellt går vid liknande felärenden efter tillträdet. Det är en väldigt bra service vi erbjuder våra säljare och köpare, där kostnadsfri rådgivning ingår. Detta då jag som mäklare inte får ta parti gällande felansvar/åtgärd pga min neutralitet er parter emellan, något jag också nämnt till er båda under våra dialoger. Jag ger er båda parter därför den neutrala hjälp jag kan bistå med från mitt håll.

Hoppas som jag nämnt tidigare på snabb och smidig lösning för er båda. Du vet var jag finns om ytterligare frågor dyker upp.

Allt gott så länge,
    vänligen Robert
    Gustaf R, Robert L gillar detta
  • Jakob L sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-01-26

4:a
    106m²
    Vasastan - Odenplan
    Robert är kompetent, trevlig, återkom snabbt så fort frågor dök upp och hjälpte till med alla bedömningar på ett föredömligt sätt. Varma rekommendationer. Läs mer
  • Babak A
    Babak A sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-01-25

5:a
    140m²
    Vasastan - Odenplan
    Vi sålde vår lägenmhet, en 5:a i närheten med hjälp av Robert.
    Robert hanterade allt väldigt professionellt och gjorde ett mycket bra arbete. Kommunikationen med honom funkade väldigt bra, han var förstående till vår önskemål och det kändes som att han gav 100% för att vi skulle få så bra betalt som möjligt för lägenheten. Vi kan varmt rekomendera Robert! Läs mer
  • David N
    David N sålde sin bostad med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-12-19

Vi anlitade Robert efter att ha träffat ett antal mäklare. Det som avgjorde valet var hans professionella sätt och erfarenhet manifesterad i antalet genomförda transaktioner.

Detta visade sig också genom försäljningsprocessen där han var snabb på att svara och ge oss det stöd under processen som vi behövde.

Vi kan rekommendera Robert som mäklare! Läs mer
  • Caroline N
    Caroline N sålde sin bostad med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-12-19

Robert är kunnig, proffsig och väldigt trevlig. Min första lägenhetsförsäljning gick som en dans, mycket tack vare honom. Skulle definitivt anlita honom igen! Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Helena Å sålde sin bostad med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-11-18

Tillgänglig, engagerad, lyhörd och driven. På en väldigt utmanande marknad lyckades Robert leverera ett försäljningspris högt över förväntan. Vi rekommenderar verkligen att anlita Robert som mäklare! Läs mer
  • Chenbi Y
    Chenbi Y sålde sin bostad med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-11-16

En superb mäklare som hjälper dig med det mesta och de råd han kommer med ger resultat, stark rekommenderas Läs mer
  • Julia L skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-10-23

Professional and friendly support to all sides (we were buyers in the constellation). Läs mer
  • Henrik H skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-10-23

Sålde vår lägenhet. Robert är arbetsam, kompetent och supertrevlig. Mer än nöjd! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Andreas Helgoson