Läs vad 251 Läs vad Robert Ljungström

• 2021-01-18
    Vänlig, proffsig och effektiv!
    Joakim B
    • 53.0 m²
    • Vasastan - Birkastan
    köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
  • 2021-01-15
    Vi har sålt en lägenhet och vår upplevelse var överraskande p g a att vår mäklare har visat hög professionalism. Vi tycker att mäklaren levde upp till de förväntningar som vi hade.
    Ett stort eloge för mäklarens engagemang.
    Alma A
    Alma A
    • Vasastan - Odenplan
    sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
  • 2021-01-15
    Min fru och jag har gjort flera fastighetsaffärer tidigare och träffat flera duktiga mäklare, men ingen som Robert. Den lilla extra som han haft under försäljnings processen var det som verkligen imponerats.
    Jecki A
  • 2021-01-02
    Bra mäklare med bra koll. Gjorde en utmärkt försäljning!
    Vanessa V
    • 54.0 m²
  • 2020-12-23
    Vad enkelt att arbete med Robert tack vare hans professionalitet och hjälpsamhet. Rekommenderar honom starkt.
    Olle H
    • 1:a
    • 45.0 m²
  • 2020-12-21
    Robert gjorde ett bra intryck vid vår lägenhetsförsäljning. Han kunde marknaden, var påläst och professionell. Robert rekommenderas om ni skall sälja ert boende.
    David H
    • 3:a
    • 74.0 m²
    • Vasastan - Birkastan
  • 2020-12-08
    Trevligt proffsigt bemötande. Robert var utan tvekan den bästa mäklaren jag anlitat. Han levde med marginal upp till mina och min sambos förväntningar.
    Robin D
    • 41.0 m²
  • 2020-12-05
    Trevlig, tillmötesgående, flexibel och mycket förtroendeingivande! Robert är tveklöst den bästa mäklare jag har haft!!
    MALOU P
    MALOU P
    • 41.0 m²
  • 2020-11-27
    Vi har sålt vår 2;a i Vasastan. Redan från vår första kontakt med Robert så har det känts väldigt bra. Robert har visat stor professionalism med mycket driv och energi. Alla våra förväntningar infriades. Robert är alltid tillgänglig med snabb feedback och goda råd. Vi kan starkt rekommendera Robert.
    Jörgen G
  • 2020-11-21
    The deal was done with a high degree of professionality and in a very pleasant way. We are extremely happy that we have selected Robert to sell our apartment.
    Ruby and Vernon Cooray
    Vernon C
    • 67.3 m²
    • Vasastan

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte