Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Fastighetsbyrån Vasastan Robert Ljungström
Robert Ljungström
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 143 Läs vad Robert Ljungström

• Björn S
    Björn S sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-07-07

Vasastan
    Robert hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet. Service minded, kunnig och rådgivande samt enkel att samarbeta med för alla parter. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Elvira J köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-07-04

Vasastan - City/Norrmalm
    Jag har köpt en lght i centrala Stockholm.
    Jag fick ett bra service med återkoppling snabbt på mina frågor.
    Affären gick väldigt smidigt och jag har ett gott helhetsintryck. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Lars D sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-07-01

Vasastan - Sibirien
    Engagerad och kunnig mäklare när jag sålde min bostadsrätt i Vasastan Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Daniel E sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-30

Vasastan - Röda Bergen
    Sålde en 1a vid St Eriksplan. Robert bemötte mig med hög energi och professionell attityd. Gillade Roberts approach mer än många andra. En mäklare skall vara trygg, glad, trevlig och förtroende ingivande. Robert var allt av detta. Många andra jag träffat är bara säljare, snackar mycket men med lite substans. Svårt att få förtroende för en sådan mäklare.

Kommer definitiv återvända till Robert nästa gång jag vill köpa eller sälja något. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Patrik G sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-28

Vasastan
    Smidigt och enkel försäljning! Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Anders W sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-21

Vasastan - Odenplan
    Min son Johan har skött all kontakt Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Erik B sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-20

Vasastan - Birkastan
    Vi fick hjälp av Robert när vi skulle sälja vår 3:a i Vasastan. Robert ingav stort förtroende, kompetens, trygghet och tillgänglighet genom hela processen. Våra förväntningar överträffades och vi ger gärna Robert våra varmaste rekommendationer. /Erik och Anna Backman Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Kristoffer A sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-19

Andra gången jag använder Robert som mäklare och även denna gång var han trygg, bra i sin kommunikation och gjorde ett riktigt bra jobb från början till slut. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Joakim N sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-19

Vasastan - Birkastan
    Robert gjorde ett toppenjobb med försäljningen av vår lägenhet och jag kan starkt rekommendera honom Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Patrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-01

Med snabbt agerande och bra engagemang hjälpte Robert oss sälja vår bostad. Proffesionellt bemötande och med bra rutin gjorde han både oss och köparen trygga. Kan varmt rekommendera Robert. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Andreas Helgoson