Robert Ljungström är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

Robert Ljungström har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Robert Ljungström har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 353 omdömen med ett betyg på 4.8. Robert Ljungström har haft 67 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 353 Läs vad Robert Ljungström

• sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    • Vasastan
    2022-10-02 Verifierad kund
    Alla borde ha Robert vid sin sida när de ska köpa eller sälja sin bostad . Trots den rådande omständigheter på bostadsmarknaden så kunde Robert leda mig till rätt köpare och han var även behjälplig för mitt nya lägenheten! Så tillgänglig och positiv vid alla samtal och kontakt vilket är mycket betryggande. Jag rekommenderar Robert till alla och har flera bekanta som är också nöjda med hans arbete ! 🙏🏻👍👏
    2022-09-18 Verifierad kund
    Toppenbra - snabb kommunikation och makrnadskunnig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    • Vasastan - City/Norrmalm
    2022-09-03 Verifierad kund
    Jag är nöjd med köpet och efter vunnen budgivning tycker jag att allt har skötts enligt förväntningar.
    Under budgivningen upplevde jag dock att det var svårt att nå fram för att lägga bud.
    Jag har tyvärr mycket dålig erfarenhet av Fastighetsbyrån Kungsholmen och det påverkar min bedömning även om det var en helt annan mäklare.
    Om tillgängligheten för att lägga bud varit bättre så skulle mitt betyg vara högre. Som sagt efter budgivningen så har allt skötts bra och Robert är en trevlig och professionell mäklare.
    Hoppas allt e fint med dig Jessica. Stort grattis igen till ditt fina köp o trevlig dialog gm processen!:)

Det är toppen med din feedback, inget jag e van vid att höra dock. Jag brukar tvärtom få höra att jag e mkt snabb. Kollade precis vår historik, såg att det var ngn av ggr:a i mitten av budprocessen det tog en liten stund att registrera ditt bud. Detta pga att jag satt upptagen i ett kort möte. Kunde därav inte registrera budet direkt i det läget. Hoppas du har överseende med det o är nöjd i övrigt.

Vi hörs snart igen, allt gott så länge!:)

Vänligen Robert
    • Vasastan - City/Norrmalm
    2022-09-03 Verifierad kund
    Professionell, tillmötesgående och målinriktad!
    2022-09-03 Verifierad kund
    Robert är en mycket erfaren mäklare som får ut maximalt värde på din lägenhet när du vill sälja, oavsett marknadsläge. Jag har anlitat Robert vid två tillfällen i två helt olika marknadslägen. Det är inte en slump att han är den bästa mäklaren i Stockholm. Han jobbar systematiskt, smart och långsiktigt.

Så länge Robert är verksam som mäklare kommer jag alltid att anlita och rekommendera honom!

11/10
    • Vasastan - Birkastan
    2022-06-10 Verifierad kund
    Friendly and fast. Everything went very smoothly.
    2022-05-22 Verifierad kund
    Robert är otroligt proffsig och förstående. Han gör allt för att upplevelsen ska bli den bästa åt båda parter på ett ärligt sätt.
    2022-05-21 Verifierad kund
    Vi hade mycket högt ställda förväntningar på Robert som tidigare sålt flera lägenheter i vårt hus med bra resultat men han lyckades ändå överträffa dessa. Robert är en mycket erfaren mäklare som varit med såväl upp- som nedgång och det är en stor fördel. Mycket kunnig, lyhörd för marknaden, förtroendeingivande och dessutom trevlig. Robert genomförde vår försäljning på absolut bästa sätt, jag rekommenderar alla att sälja (och köpa) med Robert!
    2022-05-19 Verifierad kund
    Bra bemötande och kändes väldigt engagerad i hela processen.

Kan starkt rekommendera Robert Ljungström på Fastighetsbyrån Vasastan, om ni letar efter en seriös och bra mäklare.
    2022-05-19 Verifierad kund
    En engagerad och pålitlig mäklare som har en professionell och gedigen kunskap kring sin marknad.