Robert Ljungström

Robert Ljungström

Robert Ljungström är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

Robert Ljungström har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Robert Ljungström har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 303 omdömen med ett betyg på 4.8. Robert Ljungström har haft 127 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 303 Läs vad Robert Ljungström

• sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    • Vasastan - Röda Bergen
    2021-09-19
    Robert har fungerat som ett bra bollplank i vår process i att köpa hus och sälja lägenhet. Alltid tillgänglig för rådgivning och uppdatering om marknadsläge vilket var till stor hjälp i vår beslutsprocess. När vi sedan sålde lägenheten gjorde vi det till en nivå vi var mycket nöjda med i en marknad som just då var lite knepig! Kan varmt rekommendera!
    2021-09-12
    Professionell, engagerad och kunnig. Jag är väldigt nöjd!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2021-09-11
    Han är öppen och effektiv för att hålla marknaden rättvis för alla och vara väldigt snäll att svara på alla frågor. Det verkar som att han har ganska bra taktik för att locka så många som potentiella köpare som möjligt, t.ex. schema för vsining . Men it kanske inte bra för köpare :-)
    2021-09-11
    Proffs och duktig på det han gör. Snabb och effektiv process.
    2021-09-08
    Otroligt engagerad och kunnig mäklare! Så nöjda med hela vår försäljning.
    • Vasastan - Birkastan
    2021-09-05
    Robert har varit, hjälpsam, serviceminded och iderik. Bra kontaky
    • Vasastan - Birkastan
    2021-07-19
    Extremt engagerat, driven och professionell. Det är tydligt att Robert brinner för sitt jobb och är duktigt på det. Vi fick svar snabbt - dag, natt och även helg och det la oftast på oss att svara tillbaka. Tyckte att processen var också extremt transparent och Robert lyssnade på våra behov, men även kunde mycket de tekniska detaljerna som jobbet kräver.
    • Vasastan
    2021-07-11
    Rekommenderar å det varmaste!
    2021-07-11
    Robert håller högsta klass på alla parametrar. Skulle rekommendera honom till vem som helst- oavsett deras situation o förutsättningar
    2021-07-10
    Kompetent mäklare som gör allt för att säljaren ska göra en fin affär.

Rekommenderas varmt!