Robert Ljungström
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-01 - 2019-12

Läs vad 178 Läs vad Robert Ljungström

• Anton D köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-01-15

Vasastan - Atlas
    Robert har varit mycket trevlig och tillmötesgående under hela processen.

Stabilt! Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Anna W sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-12-30

Kan varmt rekommendera Robert, min man har tidigare anlitat honom för försäljning efter att ha träffat honom på visning.
    Återkopplar och fick oss att känna oss trygga genom hela processen. Stort tack Robert! Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Shamara C sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-12-13

Vasastan - Odenplan
    Vi hade planerat att sälja var lägenhet i Stockholm. Vi träffade Robert hemma, och då gav honom råd angående bästa tider för att sälja. Han planerade fotografering inom 2 dagar och hade legat information på hemnet 3 dagar efter. Han var jätte effektiv med planering och vi var väl informerad om processen och åtgärder efter 2 visningar. Vi såld lägenheten inom 2 veckor efter vi hade träffat honom som var utmärkt! Han var trevlig, effektiv och gjorde ett verkligen bra jobb! Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Gerald C sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-12-12

Vasastan - Odenplan
    Mkt effektiv, kan marknaden, trevlig Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Gerd L sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-12-11

Vasastan
    Robert har sålt min 3a i Vasastan och jag är mycket nöjd med hur han skötte detta. Han har en god känsla för bostadsmarknaden och hur den fungerar.
    Robert har en förmåga att bemöta, och prata med, människor som jag uppskattar. Jag valde honom pga detta efter att ha träffat ett flertal mäklare och han guidade både mig och köparna på ett tryggt och lugnt sätt. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Rikard M sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-12-09

Vasastan - Odenplan
    Vi har sålt en lägenhet i Vasastan (Stockholm) och anlitat Robert Ljungström, vi har fått ett otroligt bemötande av en mycket professionell mäklare, magisk känsla, kunnig, mån om både säljare och köpare.
    Vi känner att vi verkligen vill rekommendera Robert till alla som funderar på sälja något objekt i området 👍👍👍👍👍 Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Magnus A sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-12-08

Vasastan - S:t Eriksplan
    Från ett perspektiv efter att ha sålt en bostad i stockholms innerstad.
    Robert har agerat fantastiskt bra under hela processen, från första möte till avslut.
    Gav alltid ett professionellt bemötande, en bra transparens i dialogen där han även lyssnade på våra behov och önskemål, tillgänglig vid behov och kommunicerade väl.
    Varmaste rekommendationer på en bra mäklare! Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Sofia Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-12-03

Vasastan - Birkastan
    Trevligt bemötande och snabbt svar på alla frågor Läs mer
    Robert L gillar detta
  • David M sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-12-02

Sålt bostadsrätt.
    Mäklaren var professionell, trevlig och påläst. Agerade bollplank och stöd genom hela processen. Mycket nöjd. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Jane W sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-12-02

Vasastan - S:t Eriksplan
    Robert har varit en fantastisk mäklare under hela processen. Engagerad, tillgänglig och en klippa på att hålla en informerad och uppdaterad. Kommer aldrig välja någon annan mäklare för framtida försäljningar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Anna Johansson