Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Fastighetsbyrån Vasastan Robert Ljungström
Robert Ljungström
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 116 kunder tycker om Robert Ljungström

• Helena Å sålde sin bostad med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Tillgänglig, engagerad, lyhörd och driven. På en väldigt utmanande marknad lyckades Robert leverera ett försäljningspris högt över förväntan. Vi rekommenderar verkligen att anlita Robert som mäklare! Läs mer
  • Chenbi Y
    Chenbi Y sålde sin bostad med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    En superb mäklare som hjälper dig med det mesta och de råd han kommer med ger resultat, stark rekommenderas Läs mer
  • Julia L skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Professional and friendly support to all sides (we were buyers in the constellation). Läs mer
  • Henrik H skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålde vår lägenhet. Robert är arbetsam, kompetent och supertrevlig. Mer än nöjd! Läs mer
  • Mattias F skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Synnerligen proffsigt agerande såväl före, under som efter det köp av den lägenhet som Robert var ansvarig mäklare för. Kan varmt rekommenderas, oavsett vilken sida av bordet du sitter på. Läs mer
  • Gabriella skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Robert är en fantastiskt kompetent mäklare. Trevlig, lyhörd, snabb och flexibel. Han löser allt väldigt smidigt och kunde dessutom ta sig an vår försäljning på mycket kort varsel. Vi upplevde ett driv och ett engagemang kring uppdraget som vi inte sett hos tidigare mäklare. Tack Robert! Vi är verkligen jättenöjda! Läs mer
  • Robert R sålde sin bostad med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag sålde en 2 rok på 35 kvadratmeter i Hagastaden.
    Jag blev väldigt bra bemött och fick bra service och snabba svar.
    Mina förväntningar blev givetvis infriade. Vi fick ändå ett bra pris på en lite skakig marknad.
    Självklart är jag väldigt nöjd med mäklaren och kommer så klart att rekommendera honom i alla lägen. Läs mer
  • Ros-Ninva P sålde sin bostad med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Robert hade bra koll på vår bostadsrätt och marknaden.
    Trevlig och snabb i återkopplingen! Läs mer
  • Andreas H köpte sin bostad med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Köpt lägenhet på Sveavägen i Stockholm. Fick en bra personkontakt med Robert som är en mäklare med kunskap som gör det en bra mäklare ska göra, svarar på frågor och låter dig själv få en uppfattning av lägenheten. Vi har träffat alldeles för många mäklare som försöker ”pracka på” en lägenhet och ducka från vissa frågor. Robert var ärlig rakt igenom vilket gav ett intryck att man kan lite på honom. Under hela processen var han till hands om vi hade frågor och allt gick väldigt smidigt. Toppen! Läs mer
  • Anders H skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Robert är en mycket engagerad och samarbetsvillig mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Andreas Helgoson