en del av Fastighetsbyrån Vasastan

5.0 / 5 i betyg — 38 rekommendationer

Läs vad 38 användare tycker om Anna Johansson

• Joakim D
    Joakim D skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Överträffade förväntningarna! Anna är både trevlig, lyhörd och otroligt driven.
  • Jens
    Jens skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket nöjd med genomförandet samt Annas engagemang
    Även nöjd med slutpriset trots tuffa tider
  • Ebba L
    Ebba L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna var en fantastisk mäklare som gjorde lägenheten om än mer attraktiv. Du fick mig att känna mig så välkommen och svarade utförligt på alla mina frågor - med ett leende på läpparna. Om jag i framtiden är i behov av en mäklare skulle Anna Johansson vara förstahandsvalet. Tack Anna.
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna gjorde ett mycket bra jobb med vår försäljning. Hon var otroligt dedikerad och arbetade hårt och organiserat genom hela förloppet. Jag kände mig trygg med att hon hade allt under kontroll, och hon levererade ett slutpris långt över förväntan!
  • Niko P
    Niko P skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Kanon bra mäklare, väldigt professionell och trevlig. Anna får det högsta betyget man kan få
  • Görel C
    Görel C skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är snabb, smart, skicklig. Allt samarbete med henne har varit av absolut bästa kvalitet!
  • Agneta & Lars V
    Agneta & Lars V skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    En mycket duktig, lyhörd och engagerad mäklare, som genomförde marknadsföring, visning och budgivning på allra bästa sätt. Högsta betyg!
  • Christina L
    Christina L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är en mycket trevlig och skicklig mäklare som levererar till 100%. Kan verkligen rekommendera henne!
  • Martin W
    Martin W skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket professionell och förtroendegivande
  • Erika B
    Erika B skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna var väldigt hjälpsam under hela köpet av lägenheten. Hon skickade sms som gjorde det enkelt att följa budgivningen, t.ex när den avslutades för kvällen. Jag upplevde också att hon kunde svara på samtliga frågor som vi hade och var hela tiden väldigt serviceinriktad.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Tack för ett mycket trevligt bemötande Anna. Vi är mycket nöjda med hela processen. Anna är en rak, ärlig och proffisionell mäklare. Rekomenderar henne starkt!

Hälsningar

Mikael
  • Gustaf J
    Gustaf J skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Har bara bra saker att säga om Anna. Professionell, trevlig och alltid snabb att svara på alla frågor och funderingar jag hade.

I och med att jag är en förstagångsköpare så var jag lite orolig att det skulle vara krångel, men det visade sig vara en smidig och och bekymmersfri process till stor del tack vare Anna. Två tummar upp!

//Gustaf
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna har utfört sitt mäklaruppdrag till vår fulla belåtenhet. Vi har gjort många fastighetsaffärer men aldrig träffat någon mäklare med den glöd Anna har och lagt ner mer energi än vad man normalt kan förvänta sig. Hon har arbetat synnerligen effektivt för att uppnå det mål som vi är mycket nöjda med. Hon alla de egenskaper man kan kräva av en mäklare.
  • Martin J
    Martin J skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna på fastighetsbyrån hjälpte oss på bästa sätt från sekund ett.
    Hon överträffade mina väldigt höga förväntningar och levererade proffesionellt under hela processen.

I min bok är hon Vasastaden bästa mäklare!
  • David B
    David B skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna gjorde ett fantastisk jobb som mäklare och var närvarande, hjälpsam och tillgänglig under hela processen. Kan varmt rekommendera henne!
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag fick ett väldigt positivt bemötande och intryck av Anna när vi sågs. Snabb och mycket bra kommunikation inför och efter visningen av lägenheten. Anna gjorde ett mycket proffsigt arbete och fick både säljaren och köparen att känna sig trygga och nöjda med affären. Jag kan varmt rekommendera Anna Johansson som mäklare.
  • Maria H
    Maria H skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket tillmötesgående, trevlig, uppmuntrande och professionell mäklare. Förmedlar trygghet och kunskap.
  • Niklas K
    Niklas K skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna har varit fantastiskt bra genom hela processen och hela tiden svarat på de frågor som har kommit upp utan några dröjsmål.
  • Maria K
    Maria K skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket bra. Professionell, kunnig och trevlig.
  • Marcus M
    Marcus M skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag och min sambo kan varmt rekommendera Anna Johansson som mäklare:

* Hon har ett högt engagemang genom hela processen
    * Hon är lyhörd och låter dig som kund att komma med idéer och inspel under vägen samtidigt som hon ger professionella förslag
    * Hon är en statistiknörd och använder det till sin fördel genom att ha stenkoll på marknaden och pågående försäljningar från vecka till vecka
    * Hon är närvarande och återkopplar alltid
  • Anna P
    Anna P skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi är jättenöjda med Annas insatser!
    Hon är lätt att ha att göra med,proffsig, bra på att informera och otroligt engagerad! Jag skulle inte tveka på att anställa henne igen.
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna ger ett otroligt engagemang i allt hon gör. Det viktigaste för mig när jag anlitar en mäklare är att personen är ärlig och visar att de bryr sig om din affär. Känner mig jättenöjd med mitt val.
  • Cim E
    Cim E skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Grymt proffsig mäklaren. Påläst, positiv och flexibel.
  • Malin T
    Malin T skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi tycker att Anna gjorde ett fantastiskt jobb vid försäljningen av vår lägenhet! Anna visade från första mötet, och genom hela försäljningsprocessen, att hon är driven, kunnig, påläst, professionell, hjälpsam och väldigt engagerad. Således var det väldigt lätt att välja henne till vår mäklare bland de 6 vi intervjuade inför försäljningen.
  • Ola T
    Ola T skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mäklare Anna Johansson har på ett föredömligt sätt genomfört försäljngen av vår lägenhet. Hon har från första kontakten till kontraktsskrivningen på ett klart och tydligt sätt beskrivit vad som kommer att ske härnäst och hållit oss informerade om skeendet under resans gång. Allt från annons och prospekt vid visningen till dokument vid kontraktsskrivningen har varit inutmärkt ordning. Att hon dessutom är väldigt trevlig har på intet sätt gjort saken sämre.
  • Lena H
    Lena H skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är mycket förtroendeingivande, vänlig och proffsig. Hon har ett engagerat och respektfullt bemötande och hon genomförde hela processen på ett okomplicerat och smidigt sätt.
  • Anna L
    Anna L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Det fungerade utmärkt att ha Anna som mäklare när jag köpte min lägenhet. Trevligt och professionellt bemötande.
  • Francis D
    Francis D skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna har visat stort engagemang, hög professionalism & integritet genom försäljningsprocessen. Rätt inställning, strukturerad och service minded. Helt klart den bästa mäklaren i vasastan!! Gör det lilla extra för att se till att alla motparter bli nöjda. Kan bara varmt rekommandera henne
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna var mycket trevlig och hjälpsam under hela processen. Hon ger svar och informerar snabbt och är mån om att klienten är nöjd.
  • Daniel Ö
    Daniel Ö skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket proffsig, driven och engagerad. Bra service mind
  • Linda D
    Linda D skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag kunde inte ha anlitat en bättre mäklare än Anna, från första kontakten har allt fungerat över alla förväntningar. Förutom att Anna har varit extremt hjälpsam med allt som rör fotografering, visning och försäljning har hon bistått med bra råd och stöttning. Anna visar verkligen ett stort engagemang för sitt arbete, och samtidigt som hon är mycket professionell har det varit väldigt roligt att genomföra ett annars ganska så stressigt projekt som att sälja en lägenhet. Jag är verkligen jättenöjd med vårt samarbete och hoppas att jag kommer att kunna rekommendera henne för vänner och bekanta som ska sälja sina lägenheter.
  • Natalie N
    Natalie N skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    SÅ trevlig och proffsig :) Med vänlig hälsning, Natalie
  • Sofia D
    Sofia D skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna gav ett mycket professionellt intryck vid vårt första möte vilket gjorde att vi valde henne. Vi är mycket nöjda med hennes arbete före, under och efter vår försäljning. Hon höll oss hela tiden informerade om vad som hände och var alltid lätt att få tag på. Hon såg till att vara påläst och hade höga ambitioner. Anna är en driven, kunnig och förtroendeingivande mäklare som vi verkligen kan rekommendera!
  • Isabella W
    Isabella W skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket professionellt bemötande. Som kund fick jag god vägledning, bästa tips och råd under hela försäljningsprocessen. Jag kände mig trygg trots att jag var förstagångssäljare. Anna har överträffat alla mina förväntningar.
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Trevlig, väldigt hjälpsam och alltid tillgänglig.
  • Filip A
    Filip A skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Jobbar hårt för att kunden ska var nöjd.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna fick i uppdrag av vår bostadsrättsförening att sälja en tidigare hyreslägenhet i konkurrens med andra mäklare som vi tog in offerter ifrån. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare, Anna har genom hela processen varit tillgänglig, positiv och uppvisat en hög grad av professionalitet. Anna hjälpte oss med mycket under processen, vilket underlättade för oss i styrelsen. Vi kunde inte ha blivit mer nöjda med processen och vill kan därför starkt rekommendera Anna vid val av mäklare.
    2016-11-03 Anna J svarar Fredrik B
    Det har varit en ära att jobba med er. Stort tack för ett mycket gott samarbete!
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag vill ge ett stort tack till Anna för ett oerhört bra arbete vid försäljningen av min lägenhet. Givet marknadsläget och lägenhetens karaktär så blev det ganska många visningar innan det till slut blev en budgivning och ett tillfredsställande slutpris. Trots detta relativt jobbiga objekt, så agerade Anna hela tiden mycket engagerat och professionellt, hon var alltid bra påläst, och gav ett mycket seriöst intryck med bra svar till köparnas frågor. Jag ger mina varmaste rekommendationer till alla som överväger att använda sig av Anna som mäklare. Tack Anna!
Andreas Helgoson
Robert Ljungström