Anna Johansson

Anna Johansson

Anna Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

Anna Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2016-06. Anna Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-08 och har fått 344 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Johansson har haft 74 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 344 Läs vad Anna Johansson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2022-07-14 Verifierad kund
    Jag upplevde Anna som en mycket professionell, kompetent och ambitiös mäklare. Hon hade stor flexibilitet med att ordna en extravisning, var påläst, fanns tillgänglig för stora och små frågor och hade också en förståelse för när jag som köpare behövde lite betänketid och ett klokt råd.
    Efter många samtal (som det gärna blir under en budprocess) gläntade hon också på dörren till humor, hjärta och en härlig personlighet som bidrog stort till att göra det här till en ännu roligare affär. Jag ger Anna mina bästa rekommendationer. Speciellt och du siktar högt med din affär. Det gör Anna.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2022-06-23 Verifierad kund
    Anna är fantastisk både när man ska köpa och sälja, väldigt professionell och kunnig som alltid gör det där lilla extra. Alltid tillgänglig för frågor. Vi har använt Anna två gånger och är supernöjd. Kan varmt rekommendera henne.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Det är andra försäljningen hon gör åt oss, vilket i sig talar sitt tydliga språk. Hon är oerhört professionell vilket inger ett fötroende för både säljare och köpare. Sammanfattningsvis => hon gör det där lilla extra vilket gör att vi utan tvekan skulle använda henne igen ifall vi skulle sälja vår lägenhet.
    • Vasastan - Röda Bergen
    2022-06-22 Verifierad kund
    Great professional help. Always quick to answer questions and find out information about what she did not know. She was clear, honest and direct in her communications and I would recommend her to anyone seeking to buy or sell a property in Stockholm.
  • 2022-06-21 Spontant omdöme
    Anna är ett riktigt proffs som har stenkoll på marknaden. Hon är rak, flexibel och håller vad hon lovar. Det är tydligt att hon gör sitt yttersta för att du som säljare ska vara nöjd med affären. Rekommenderar henne starkt! Tack Anna!
    • Vasastan - Röda Bergen
    2022-06-19 Verifierad kund
    Anna has been a wonderful help! Very professional and the after-sales service has been excellent. Our questions were answered with quick follow-up and we felt assured when making the investment in our new home. As a first-time buyer, our family has felt comfortable throughout the process.
    2022-05-13 Verifierad kund
    Anna är ett superproffs! Redan första mötet fick jag en bra känsla som följde med under hela processen. Hon är rak och tydlig, kunnig och engagerad och dessutom kanontrevlig! Jag skulle definitivt rekommendera Anna när det är dags för försäljning av lght.
    2022-04-30 Verifierad kund
    Försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt.
    Anna bokade snabbt upp fotograf, beställde hemmet och la upp lägenheten som kommande försäljning på Fastighetsbyrån.
    Bra kommunikationer och goda råd ex angående uppmätning av kvm yta.
    Hon var väldigt flexibel och förlängde snabbt visningstid när behov uppstod.
    Hon lyssnade på mina synpunkter.
    Jag är väldigt nöjd.
    • Vasastan - Odenplan
    2022-03-31 Verifierad kund
    Efter den initiala kontakten blev det självklart att välja Anna som mäklare vid vår försäljning. Påläst, tydlig, rak och gav en klar bild av säljprocessen som hon sedan överträffade.
    Om Anna är upptagen skulle jag hellre vänta på att hon blir tillgänglig än att välja en annan Mäklare.
    2022-03-21 Verifierad kund
    Proaktiv och bra på att föreslå nästa steg i processen