Anna Johansson

Anna Johansson

Anna Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

och har varit registrerad mäklare sedan 2016. Anna Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 239 omdömen sedan 2016-08-02. Anna Johansson har haft 105 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 239 Läs vad Anna Johansson

• Anna är lösningsorienterad, flitig och genuin. Hon möjliggjorde en försäljning som verkligen överträffade mina förväntningar.
    Emmie A sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    • 62.0 m²
    • Vasastan - Odenplan
    2020-10-25
  • Anna förmedlade bostaden vi köpte och gjorde det så otroligt proffsigt! det var ett självklart val att låta henne förmedla vår befintliga bostad efter det. Anna är professionell och engagerad och försäljningen kunde inte gå smidigare och bättre. Vi ger Anna högsta betyg och ser fram emot att samarbeta med henne vid nästa försäljning.
    Cecilia E sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    • 44.0 m²
    • Vasastan - Hagastaden
    2020-10-25
  • Jag var mycket nöjd med Anna som mäklare. Superproffsig, alltid hjälpsam och effektiv!
    Sofie Ä sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-10-23
    • 31.0 m²
    2020-10-23
  • Anna hjälpte mig att sälja min 1:a i Vasastan och överträffade mina förväntningar. Ett nöje att jobba med ett riktigt proffs!
    Jonas H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-10-20
    • 29.0 m²
    • Vasastan
    2020-10-20
  • Tydlig och strukturerad. Allt flöt på, och trots att det gick så fort blev vi inte stressade. Skulle verkligen rekommendera Anna!
    Gabriella B sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-10-17
    • 53.0 m²
    2020-10-17
  • Vi kan varmt rekomendera Anna, proffesionell, tydlig och målinriktad genom hela processen! Sålt på Sankt Eriksgatan 109
    Jenny H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-10-16
    • 3:a
    • 74.0 m²
    2020-10-16
  • Jag sålde en lägenhet med Anna i Vasastan. Anna är väldigt kompetent, snabb på svar och proffsig. Alltid glad och ger sitt allt i försäljningen. Är mer än nöjd med slutpriset!
    Ulrika B sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-10-12
    • 41.0 m²
    2020-10-12
  • Jag har köpt en bostadsrätt i Vasastan. Anna har varit en superbra mäklare, mycket professionell och lättillgänglig. Trots lite strul där ett tag löstes allt, och Anna var mycket bra i detta. Jag är supernöjd!
    Hannah Q köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2020-10-07
    • 20.0 m²
    • Vasastan - Atlas
    2020-10-07
  • Anna hjälpte oss att hitta vår drömlägenhet. Proffsig, tillgänglig och svar på alla frågor. Kan varmt rekommendera.
    Julia F köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    • 42.0 m²
    • Vasastan - S:t Eriksplan
    2020-10-05
  • Anna är otroligt hjälpsam och kunnig, hon underlättade allt i köpprocessen och gav alltid svar på alla mina frågor. Jag rekommenderar verkligen Anna till alla som ska köpa/sälja.
    Christoffer N köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    • 42.0 m²
    • Vasastan - S:t Eriksplan