Anna Johansson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 119 kunder tycker om Anna Johansson

• Tobias E sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-02-06

2:a
    43.5m²
    Vasastan - Sibirien
    Sålde en 2a i Vasastan under en tid då marknaden var trög. Vi träffade flera olika mäklare innan vi bestämde oss för Anna. Valet var självklart då vi direkt märkte att Anna var en driven person med stenkoll på marknaden och hade en gedigen säljhistorik. Hon var väldigt tillgänglig under hela försäljningsprocessen och höll vid ett flertal tillfällen extravisningar för spekulanter som var intresserade. Hon var även ett väldigt bra bollplank för oss när vi köpte vår nya bostad. Sammanfattningsvis är vi otroligt nöjda med Annas insats och kan rekommendera henne starkt! Läs mer
  • Anna B köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-01-26

3:a
    69m²
    Vasastan
    Engagerad mäklare som hjälpte oss med allt vid köp av lgh i Vasastan Läs mer
  • Hanna sålde sin bostad med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-01-12

Anna är en riktig stjärn-mäklare! Fantastiskt duktig och lämnar ingenting åt slumpen från första mötet till kontraktskrivningen! Vart ska jag börja? Detaljorienterad, håller än hela tiden uppdaterad och framförallt väldigt strategiskt skicklig - hon var helt avgörande i det slutpris vi fick i en vikande marknad. Jag anlitade en annan mäklare först, som inte alls höll måttet samt inte mådde bra prisnivåer. Anlitade Anna 3 veckor efter som hittade intressenter omgående innan vi ens fotograferat lägenheten och som lyckades sälja den innan Hemnet osv för ca 250 000 kr mer än vad den andra mäklaren åstadkommit! (Som hade bättre utgångsläge avseende timing). Hon har mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Jacob H sålde sin bostad med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-01-12

Anna är en mycket duktig och en mäklare som jag har högt förtroende för. Med Anna har jag sålt en lägenhet och köpt två. Hon är lyhörd och duktig på affären vilket leder till att alla parter alltid är nöjda. Läs mer
  • Jonathan B köpte sin bostad med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-12-28

profesionell, trevlig, fick en egen visning med genomgång, smidigt, Läs mer
  • Anna W sålde sin bostad med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-12-26

Professionell, tillgänglig, ambitiös och personlig! Läs mer
  • Emanuel J
    Emanuel J skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-12-25

Kunnig, Trevlig och Professionell. Rekommenderas! Läs mer
  • Predrag S
    Predrag S sålde sin bostad med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-12-13

Anna sålde min lägenhet i Vasastan och gjorde ett kanonjobb. Var väldigt atkiv med återkopppling under hela processen, arrangerade flera extravisningar, hörde av sig till spekulanter som kollat på andra liknande objekt tidigare men som inte hade gjort affär ännu. Kände mig trygg under hela affären. Professionellt bemötande rakt igenom och väldigt hjälpsam.

Har dessutom träffat henne på flera andra visningar och hon är den mäklaren som helt klart gett bäst intryck av alla man stött på genom åren. Kommer definitivt att anlita henne igen, inget snack om saken.

Rekommenderar Anna starkt och kommer definitivt att ta hjälp av henne i framtiden. Läs mer
  • Filip L sålde sin bostad med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-12-06

Bra och professionellt bemötande med tydlig plan för hur försäljningen skulle gå till vilket resulterade i ett högt slutpris. Läs mer
  • Julia S
    Julia S sålde sin bostad med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2018-12-05

Anna sålde vår 3:a i Vasastan. Hon gjorde ett fantastiskt jobb från början till slut och vi kan varmt rekommendera henne!

Anna är väldigt lyhörd, ambitiös, driven och kunnig. Hon har full koll på läget när hon tagit på sig ett projekt.

Hon såg till att ha alla fakta och kunde lika mycket som vi eller tom mer om lägenheten än vi. Hon kunde verkligen sin sak och var otroligt skarp. Hon hade dessutom bra relation med sina tidigare kunder, vilket gjorde att hon hade flera potentiella köpare redan före visning i vårt fall.

Förutom ambitiös och allt ovan är Anna lätt att kommunicera med och lätt att få tag på och hon höll en tät kontakt med oss genom hela processen vilket var mycket uppskattat.

Våra förväntningar på Anna efter första mötet var rätt höga, men hon höll måttet hela vägen och levererade på topp! Över förväntan!

Anna kommer vi använda igen och jag har redan rekommenderat henne till bekanta i min omgivning. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Andreas Helgoson