Anna Johansson
Registrerad mäklare sedan 2016-06-22
Aktiv på Reco.se sedan 2016-08-02
2019-07 - 2020-06

Läs vad 220 Läs vad Anna Johansson

• Michel W sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-06-16

Vasastan - Hagastaden
    Anna skötte allting enligt förväntan och önskemål. Hon förhandlade fram en bra och trygg affär för både mig som säljare och även för köparen.

Rekommenderas 👍 Läs mer
  • Axel B köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-06-16

4:a
    Vasastan - Birkastan
    Anna är trevlig och glad, hon mäklade vårt köp av bostadsrätt på ett bra sätt. Läs mer
  • Kristina W sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-06-01

Vasastan - S:t Eriksplan
    Anna skötte min lägenhetsförsäljning säkert och snabbt. Hon ingav förtroende från första mötet och behöll det genom hela processen. Jag var inställd på att försäljningen skulle ta tid och innebära jobb för mig, men utan stress gick allt väldigt snabbt och enkelt. Jag är mycket nöjd med samarbetet med Anna och att försäljningen gick så bra. Läs mer
  • Emil S köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-05-24

Vasastan - Odenplan
    Köpte en lägenhet i Vasastan av Anna. Allting gick super bra och Anna är mycket trevlig och professionell. Läs mer
  • Pontus F sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-05-18

Vasastan - Odenplan
    Anna var superproffsig från första mötet till genomförd försäljning. Tydlig kring hur processen skulle gå till samt proaktiv när det kom till utförandet. Rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • Sandra G sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-05-15

Toppenmäklare! Supernöjd med hennes insats. Läs mer
  • Pontus O sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-05-15

Vasastan - Birkastan
    Väldigt engagerad och dedikerad genom hela processen. Transparent och professionell under säljprocessen. Vi är jättenöjda med Anna som helhet! Läs mer
  • Christoffer L sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-05-09

4:a
    Vasastan - Birkastan
    Försäljning av sekelskifteslägenhet i Birkastan, Stockholm. Anna skötte försäljningsprocessen på ett ypperligt och felfritt sätt från start till mål. Med kundens intresse i fokus samt en exceptionell noggrannhet, professionalism och tålamods har Anna en förmåga att uppnå bästa möjliga resultat. Helt klart Vasastans vassaste mäklare med en lysande framtid framför sig! Läs mer
  • Johan M sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-05-02

3:a
    Vasastan
    Sålde vår 3:å till rekordpris i föreningen. Anna gjorde ett jättebra jobb och vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Ingrid ‭ sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-04-29

3:a
    3a på Sankt Eriksplan. i valde Anna efter att ha läst hennes rekommendationer här, och hade inte kunnat vara nöjdare med hennes insats. Från första till sista mötet har hon varit professionell, förtroendeingivande och tillgänglig. Vi upplevde henne som ärlig och hon ingav inga falska förhoppningar i värderingen. Vi valde att ta lägenheten till visning, trots bra förhandsbud. Anna gjorde ett fantastiskt jobb under budgivningen. Hon lade mycket tid på att prata med spekulanterna, och slutpriset blev över det vi hoppats på. Det var tydligt att även köparen var väldigt nöjd med Anna som mäklare, och det måste vara ett väldigt bra betyg som mäklare :-)
    Anna var dessutom ett stöd i vårt husletande, Anna är en grymt bra och professionell mäklare, vi är så nöjda! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Anna Johansson