Anna Johansson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-12 - 2019-11

Läs vad 182 Läs vad Anna Johansson

• Emma A sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-12-05

Vasastan - Östermalm
    En 2:a i Vasastan.
    Anna var otroligt proffsig och lätt att samarbeta med. Hon är ingen snackare utan står för vad hon lovar. Skulle rekommendera henne alla dagar i veckan! Läs mer
  • Filippa M köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-12-05

Vasastan - S:t Eriksplan
    Köpt Brf i Vasastan.
    Anna var mkt tillgänglig, lyhörd, öppen för dialog.
    Bättre än mina förväntningar, har stött på en del ”tråkiga” mäklare.
    Helheten har varit en väldigt bra upplevelse!

Rekommenderar Anna Johansson⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Urban S sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-12-03

Vasastan - S:t Eriksplan
    Har sålt en lägenhet och vi är fantastiskt nöjda. Från första till sista mötet blev vi mycket bra omhändertagna. Alltid proffsig och kunnig en mäklare som snabbt inger förtroende. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Arvid L sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-12-02

Vasastan
    Anna är en väldigt erfaren mäklare som lovar det hon säger. Hela processen var snabb och smidig och fick min lägenhet såld för den summa jag ville. Mycket bra och rekommenderar starkt att använda Anna som mäklare. Läs mer
  • Alexandra T sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-11-26

Vasastan - Odenplan
    Anna har varit en enastående mäklare som jag varmt kan rekommendera till alla. Snabb, lyhörd, alltid tillgänglig och med ett stort driv. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • Fanny H köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-11-23

En bra balans mellan personlig och professionell! Pålitlig och snabb på att återkoppla. Läs mer
  • Isa E sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-11-22

Vasastan - City/Norrmalm
    Anna sålde vår 3:a i Vasastan 10 dagar efter att vi träffats på vårt första möte. Hon skötte hela affären väldigt professionellt och gjorde det smidigt för att oss som säljare. Läs mer
  • Sami H
    Sami H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-11-20

Vasastan
    Sålde min etta i Vasastan med Anna. Snabbt och smidigt och kände mig trygg genom hela affären. Anna är en mäklare jag rekommenderar starkt! Läs mer
  • Lennart L sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-11-14

Vasastan - Odenplan
    Jag har som fullmaktshavare sålt en bostadsrätt för min 90-åriga uppdragsgivare. Allt har hanterats mycket bra och smidigt av Anna Johansson. Enkelt och trevligt att komma i kontakt med. Läs mer
  • John Hongbin H
    John Hongbin H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-11-11

Vasastan - Odenplan
    Anna har hjälpt oss sälja en 3:a i Vasastan, hon var tydlig på sitt upplägg och vi hade bra kommunikation, försäljning gick bra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Anna Johansson