Anna Johansson
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 112 kunder tycker om Anna Johansson

• Predrag S
    Predrag S sålde sin bostad med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna sålde min lägenhet i Vasastan och gjorde ett kanonjobb. Var väldigt atkiv med återkopppling under hela processen, arrangerade flera extravisningar, hörde av sig till spekulanter som kollat på andra liknande objekt tidigare men som inte hade gjort affär ännu. Kände mig trygg under hela affären. Professionellt bemötande rakt igenom och väldigt hjälpsam.

Har dessutom träffat henne på flera andra visningar och hon är den mäklaren som helt klart gett bäst intryck av alla man stött på genom åren. Kommer definitivt att anlita henne igen, inget snack om saken.

Rekommenderar Anna starkt och kommer definitivt att ta hjälp av henne i framtiden. Läs mer
  • Filip L sålde sin bostad med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Bra och professionellt bemötande med tydlig plan för hur försäljningen skulle gå till vilket resulterade i ett högt slutpris. Läs mer
  • Julia S
    Julia S sålde sin bostad med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna sålde vår 3:a i Vasastan. Hon gjorde ett fantastiskt jobb från början till slut och vi kan varmt rekommendera henne!

Anna är väldigt lyhörd, ambitiös, driven och kunnig. Hon har full koll på läget när hon tagit på sig ett projekt.

Hon såg till att ha alla fakta och kunde lika mycket som vi eller tom mer om lägenheten än vi. Hon kunde verkligen sin sak och var otroligt skarp. Hon hade dessutom bra relation med sina tidigare kunder, vilket gjorde att hon hade flera potentiella köpare redan före visning i vårt fall.

Förutom ambitiös och allt ovan är Anna lätt att kommunicera med och lätt att få tag på och hon höll en tät kontakt med oss genom hela processen vilket var mycket uppskattat.

Våra förväntningar på Anna efter första mötet var rätt höga, men hon höll måttet hela vägen och levererade på topp! Över förväntan!

Anna kommer vi använda igen och jag har redan rekommenderat henne till bekanta i min omgivning. Läs mer
  • Sebbe K
    Sebbe K sålde sin bostad med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är duktig på det hon gör, uppdaterar, och målmedveten. Full poäng. Nästa gång min familj kommer behöva mäklar hjälp så är det hon som får uppdraget utan tvekan. Läs mer
  • Cesar H skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi både sålde vår gamla och köpte vår nya lägenhet via Anna. Anna är väldigt engagerad, alltid tillgänglig och väldigt taktiskt skicklig. Läs mer
  • Anna T
    Anna T skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Köpte en 2a i Vasastan och Anna var superbra att ha och göra med och gav mycket bra information, även lättillgänglig och proffsig. Blev ett supersmidigt köp, kan rekommendera henne starkt! Läs mer
  • My skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Ger mina allra bästa rekomendationer till Anna som gjort ett fantastiskt jobb från dag ett och genom hela processen. Anna har varit superproffsig, effektiv, lyhörd för våra önskemål och har fört en tydlig kommunikation i varje steg. Supernöjd att vi valde Anna! Läs mer
  • Sara B köpte sin bostad med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi har köpt en tre i Vasastan på 85 kvadrat. Mäklaren var positiv och hjälpsam.
    Det var helt klart en positiv upplevelse. Mäklaren var hjälpsam och professionell. Förväntningen var att det skulle gå smidigt utan orosmoln, vilket var fallet. Läs mer
  • Katie H
    Katie H skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna is a top class estate agent! She is professional, highly efficient and friendly. The signing process was smooth and enjoyable with Anna and we would highly recommend her! Läs mer
  • Lena C
    Lena C skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Trotr tidspress på en månad fick Anna vår lägenhet såld till ett bra pris. Hon är väldigt energisk, lyhörd, tillgänglig & socialt begåvad. En superb mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Andreas Helgoson