Anna Johansson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-07

Läs vad 158 Läs vad Anna Johansson

• Filip B köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-08-22

Vasastan
  • Lena H köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-08-19

Jag har genom Anna köpt en lgh på Hälsingegatan.

Anna var fantastiskt tillmötesgående trots att hon råkat ut för en olycka. Hennes personliga och hjärtliga bemötande gjorde att jag kände mig så trygg.
    Trots sin unga ålder utstrålar Anna erfarenhet och hon är den bästa mäklaren jag haft kontakt med...och det är några stycken. Läs mer
  • Marie N sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-08-19

Vasastan
    Jag är mycket nöjd med Anna som mäklare. Snabb, positiv och kompetent. Har precis sålt en 2 rumslägenhet i Vasastan och affären blev klar på mindre än 1 vecka trots att jag befann mig utomlands. Läs mer
  • Adrian P
    Adrian P sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-08-13

Vasastan - Atlas
    Jag sålde en minitvåa på Vulcanusgatan. Anna ger ett lugnt och förtroendeingivande intryck. Hon har stenkoll på marknaden, har ett strategiskt tänk och levererade bättre än förväntat. Jag kan inte annat än rekommendera Anna till andra säljare! Läs mer
  • Rebecka V sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-07-17

Vasastan - Odenplan
    Har sålt vår lägenhet i Vasastan genom Anna.
    Anna är professionell och engagerad, utöver det vanliga jag tidigare mött. Hela processen känns väldigt trygg!

Rekommenderar alltid Anna till andra som går i sälj- eller köptankar. Läs mer
  • Diana I
    Diana I köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-07-03

Vasastan
    Vi köpte lägenheten av Anna och vi är nöjda med hela processen. Läs mer
  • John M sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-07-02

Vasastan - Birkastan
    Anna sålde vår bostad i Vasastan till ett riktigt bra precis, hon är smart, snabb (men noggrann), hög energi och generellt väldigt engagerad.

Rekommenderar Anna till alla som läser det här (och alla ni andra också!). Läs mer
  • Catrine S
    Catrine S sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-26

Anna var proffsig och jordnära genom hela processen när jag sålde min 2:a i Vasastan. Hon var ärlig och väldigt trevlig hela tiden och lyckades att få ut det mesta av affären! Enligt mig skiljde hon sig från mängden genom sin personliga och samtidigt professionella bemötande, vilket jag inte tycker är så vanligt bland mäklare. Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Sara B sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-15

Bra på alla sätt. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Karen Z köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-14

Vasastan - Sibirien
    Efter flera misslyckade försök med andra mäklare hittade vi äntligen Anna. Hon var direkt super engagerad, ärlig, proaktiv och på alla sätt hjälpsam och förstod sig på vår situation bättre än någon mäklare hittills. Själva köpet var snabbt avklarat, smidigt och professionellt skött. En bättre mäklare kan vi inte tänka oss. Vi kommer med säkerhet att anlita Anna igen i framtiden och kan varmt rekommendera henne. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Anna Johansson