Anna Johansson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-12 - 2019-05

Läs vad 150 Läs vad Anna Johansson

• Sara B sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-15

Bra på alla sätt. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Karen Z köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-14

Vasastan - Sibirien
    Efter flera misslyckade försök med andra mäklare hittade vi äntligen Anna. Hon var direkt super engagerad, ärlig, proaktiv och på alla sätt hjälpsam och förstod sig på vår situation bättre än någon mäklare hittills. Själva köpet var snabbt avklarat, smidigt och professionellt skött. En bättre mäklare kan vi inte tänka oss. Vi kommer med säkerhet att anlita Anna igen i framtiden och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Marita F sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-06-03

Vasastan - Odenplan
    Anna har sålt en lägenhet i Vasastan i Stockholm. Proffsig hantering från första mötet tills affären avslutades. Kontinuerlig och bra info och avstämning under hela processen. Sammantaget är vi mycket nöjda och kommer varmt att rekommendera Anna och även anlita henne för framtida affärer. Läs mer
  • Marica F sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-05-30

Vasastan
    Jag och min make har genom Anna sålt en lägenhet i Vasastan, Stockholm. Anna är som mäklare mycket lyhörd och tillmötesgående. Otroligt serviceminded och återkopplar snabbt vid frågor. Anna får mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Kjell J
    Kjell J sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-05-27

Vasastan
    Anna Johansson har sålt vår brf-lägenhet, en fyra i Vasastan, Stockholm. Hon har ett trevligt och vinnande sätt.
    Vi är nöjda med det pris som vi erhöll för vår bostad och rekommenderar gärna Anna Johansson. Läs mer
  • Carl L sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-05-27

Vasastan - Birkastan
    Bra driv, hjälpsam .....................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Läs mer
  • Linus H köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-05-20

Vasastan - Sibirien
    Anna sålde en lägenhet till oss. Hon har varit helt ok och fick ut ett bra pris från oss. Jag tror dock kanske inte vi hade valt henne om vi skulle sälja lägenheten i framtiden. Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-05-19

Vasastan - Birkastan
    Sålde en nyrenoverad trea på Rörstrandsgatan.

Anna, stort tack för väl utfört arbete! Din support har varit proffsig och personlig under hela processen - från initialt möte till påskrivet köpekontrakt. Jag har känt förtroende för att du sköter allt på rätt sätt och arbetar hårt för att göra mig så nöjd som möjligt!

Att vi slutade topp 12 av jämförbara 78 lägenheter i kvadratmeterpris (trots högre avgift) är ett ytterligare bevis på ditt goda arbete!

Det känns också bra att köparen ser fram emot att flytta in i lägenheten med sitt barn! Läs mer
  • Susanne L köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-05-17

Vasastan - Birkastan
    Bemotte våra intressen och onskningar på ett bra och konstruktivt sätt Läs mer
  • Ingemar L köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2019-05-17

Hej
    Min upplevelse som delköpare av 2 rummare i Birkastan Stockholm. Anna hade trevligt bemötande, påläst och insatt i objektet. Snabb på återkoppling vid frågor. Önskade lite mer genomgång av BRF och innehållet i pärm.
    En service som hade varit bra är då i vårt fall ville renovera. Tips på entreprenörer för olika discipliner
    Lite noteringar som inte har så mycket med mäklardelen. Tillträdesdagen och processen saknade bland annat transparens och kvittering av köparens transaktioner. Fanns inget krav på vidimering för själva överföringen från bank av köpeskilling ? Kunde vara lite mer av festlig inramning då det ofta är ett stort inslag i köparens liv och upplevelse.

Ingemar Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan