Anna Johansson

Anna Johansson

Anna Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

Anna Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2016-06. Anna Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-08 och har fått 289 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Johansson har haft 105 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 289 Läs vad Anna Johansson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2021-07-04
    Bra o engagerade mäklare som jobbar trots sin semester
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    2021-07-02
    Anna är trevlig, kunnig, strukturerad, och motiverad. Hon var lyhörd för våra frågor, funderingar, och input samt hjälpte oss genom hela processen på ett väldigt bra sätt. Vi hade högt ställda krav vad vi förväntade oss både av vår mäklare samt resultatet av vår försäljning och Anna överträffade alla våra förväntningar.

Vi har inget annat än lovord om Anna - varför nöja sig med något annat när ni kan få hjälp av en fantastiks mäklare genom att anlita Anna?
    • Vasastan - Atlas
    2021-06-09
    Toppmäklare! Fick svar på alla frågor snabbt och kände mig trygg genom hela affären.
    2021-06-07
    Vi köpte en trea på tomtebogatan av Anna. Vi är oerhört glada och nöjda med sättet Anna förmedlade lägenheten! Det är absolut inte alla mäklare som ställer upp och visar en lägenheter på så kort varsel och är så behjälplig genom hela processen! Sammanfattningsvis är vi väldigt glada att det var Anna som sålde denna fantastiska lägenhet till oss!
    2021-06-05
    Mycket professionellt bemötande och till slut en bra affär.
    2021-06-03
    Har sålt min 2:a på 60 kvm med Anna. Hon gjorde ett mycket bra jobb - alltid trevlig och tjänstvillig, professionell och såg till att vi fick ett bra pris för lägenheten.
    2021-06-01
    Anna är otroligt proffsig och trevlig. Vi kan inte annat än rekommendera henne som mäklare!
    Vår drömlägenhet i Vasastan blev en trygg och smidig affär tack vare Anna!
    2021-05-30
    Vi köpte en lägenhet i Vasastan där Anna var mäklare och vi är väldigt nöjda med hur hon hanterade hela processen, från första bemötande till signering. Anna är väldigt serviceinriktad, trevlig och rolig att arbeta med. Utöver det var hon alltid tillgänglig när vi undrade något och kunde hjälpa oss med dem frågeställningar vi hade. Vi rekommenderar henne starkt!
    • Vasastan - Odenplan
    2021-05-26
    Vi har köpt en bostadsrätt av Anna, och vi blev bra och trevligt bemötta. Vi var ute efter en snabb, effektiv och trevlig affär, och våra förväntningar på henne som mäklare, och bostadsköpet, infriades.
    • Vasastan - Sibirien
    2021-05-25
    Hon tog reda på vad vi ville veta men glömde säga att elementet var trasigt i vardagsrummet och att det inte får tas bort