Anna Johansson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 205 Läs vad Anna Johansson

• Oscar S sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-03-26

Vi sålde vår bostad i Vasastan och hade ett helt fläckfritt samarbete med Anna. Jag har aldrig tidigare varit i kontakt med en så proffsig mäklare som Anna. Tydlig kommunikation, rak och transparent rakt igenom hela processen. Jag kan rekommendera Anna till alla som ska sälja/köpa i framtiden. Stort tack! Läs mer
  • Benjamin M sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-03-20

Vasastan
    Anna var supertrevlig, engagerad och duktig!

Jag bor utomlands men hon loste allting at mig pa distans nar jag skulle salja min bostad i centrala Stockholm. Läs mer
  • Erik L
    Erik L sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-03-17

Vasastan - Odenplan
    Oerhört målmedveten och trevlig att ha att göra med! Läs mer
  • Joseph M köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-03-10

Vasastan - Sibirien
    Anna visade tydligt ledarskap i processen att köpa vår första fastighet i Sverige. Hon var stödjande och förklarade processen med värme och vårdande stil. Hon överträffade våra förväntningar. Läs mer
  • Emma E sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-03-02

Vasastan - Birkastan
    Anna levererade långt över mina förväntningar. Hon är lyhörd och effektiv. Vid frågor fick jag alltid snabb återkoppling, vilket tyder på ett högt engagemang. Anna har varit en trygg hand att hålla i genom hela säljprocessen och jag kan varmt rekommenderar henne till andra som ska sälja. En riktig klippa med andra ord. Läs mer
  • Elin S köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-02-29

Vasastan - S:t Eriksplan
    Anna är väldigt flexibel och ordnade en möjlig visning åt mig trots att hon hade semester. Jättebra bemötande och man känner sig trygg hela vägen under affären. Läs mer
  • Kristina N köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-02-26

Vasastan
    Mycket nöjd med köpet av vår lägenhet i Vasastan. Allt löpte på och gick som planerat. Kompetent ,kunnig och ett trevligt bemötande av Anna Johansson. Läs mer
  • Caroline N köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-02-26

Vasastan
    Mycket bra bemötande från början till slut. Läs mer
  • Ulf N köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-02-24

Vasastan
    Köpt en bostadsrätt, på distans.

Fungerade smärtfritt, med ett trevligt bemötande på tillträdesdagen. Läs mer
  • Anna A
    Anna A sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan

2020-02-22

Vasastan - Birkastan
    Vi sålde vår lägenhet rekordsnabbt med Annas hjälp och till ett pris vi inte kunnat drömma om. Tillgänglig, lyhörd, proffsig och supertrevlig. Kan varmt rekommendera Anna. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vasastan

Anna Johansson