en del av Fastighetsbyrån Vasastan

5.0 / 5 i betyg — 13 rekommendationer

Läs vad 13 användare tycker om Anna Johansson

• Lena H
    Lena H skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är mycket förtroendeingivande, vänlig och proffsig. Hon har ett engagerat och respektfullt bemötande och hon genomförde hela processen på ett okomplicerat och smidigt sätt.
  • Anna L
    Anna L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Det fungerade utmärkt att ha Anna som mäklare när jag köpte min lägenhet. Trevligt och professionellt bemötande.
  • Francis D
    Francis D skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna har visat stort engagemang, hög professionalism & integritet genom försäljningsprocessen. Rätt inställning, strukturerad och service minded. Helt klart den bästa mäklaren i vasastan!! Gör det lilla extra för att se till att alla motparter bli nöjda. Kan bara varmt rekommandera henne
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna var mycket trevlig och hjälpsam under hela processen. Hon ger svar och informerar snabbt och är mån om att klienten är nöjd.
  • Daniel Ö
    Daniel Ö skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket proffsig, driven och engagerad. Bra service mind
  • Linda D
    Linda D skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag kunde inte ha anlitat en bättre mäklare än Anna, från första kontakten har allt fungerat över alla förväntningar. Förutom att Anna har varit extremt hjälpsam med allt som rör fotografering, visning och försäljning har hon bistått med bra råd och stöttning. Anna visar verkligen ett stort engagemang för sitt arbete, och samtidigt som hon är mycket professionell har det varit väldigt roligt att genomföra ett annars ganska så stressigt projekt som att sälja en lägenhet. Jag är verkligen jättenöjd med vårt samarbete och hoppas att jag kommer att kunna rekommendera henne för vänner och bekanta som ska sälja sina lägenheter.
  • Natalie N
    Natalie N skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    SÅ trevlig och proffsig :) Med vänlig hälsning, Natalie
  • Sofia D
    Sofia D skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna gav ett mycket professionellt intryck vid vårt första möte vilket gjorde att vi valde henne. Vi är mycket nöjda med hennes arbete före, under och efter vår försäljning. Hon höll oss hela tiden informerade om vad som hände och var alltid lätt att få tag på. Hon såg till att vara påläst och hade höga ambitioner. Anna är en driven, kunnig och förtroendeingivande mäklare som vi verkligen kan rekommendera!
  • Isabella W
    Isabella W skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Mycket professionellt bemötande. Som kund fick jag god vägledning, bästa tips och råd under hela försäljningsprocessen. Jag kände mig trygg trots att jag var förstagångssäljare. Anna har överträffat alla mina förväntningar.
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Trevlig, väldigt hjälpsam och alltid tillgänglig.
  • Filip A
    Filip A skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Jobbar hårt för att kunden ska var nöjd.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna fick i uppdrag av vår bostadsrättsförening att sälja en tidigare hyreslägenhet i konkurrens med andra mäklare som vi tog in offerter ifrån. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare, Anna har genom hela processen varit tillgänglig, positiv och uppvisat en hög grad av professionalitet. Anna hjälpte oss med mycket under processen, vilket underlättade för oss i styrelsen. Vi kunde inte ha blivit mer nöjda med processen och vill kan därför starkt rekommendera Anna vid val av mäklare.
    2016-11-03 Anna J svarar Fredrik B
    Det har varit en ära att jobba med er. Stort tack för ett mycket gott samarbete!
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag vill ge ett stort tack till Anna för ett oerhört bra arbete vid försäljningen av min lägenhet. Givet marknadsläget och lägenhetens karaktär så blev det ganska många visningar innan det till slut blev en budgivning och ett tillfredsställande slutpris. Trots detta relativt jobbiga objekt, så agerade Anna hela tiden mycket engagerat och professionellt, hon var alltid bra påläst, och gav ett mycket seriöst intryck med bra svar till köparnas frågor. Jag ger mina varmaste rekommendationer till alla som överväger att använda sig av Anna som mäklare. Tack Anna!
Andreas Helgoson
Robert Ljungström