Anna Johansson

Anna Johansson

Anna Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

Anna Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2016-06. Anna Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-08 och har fått 434 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Johansson har haft 81 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

434 omdömen om Anna Johansson

Albert S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
Vasastan - Birkastan

Effektiv, fick ett slutpris över förväntat!

Nils Herman F
Vasastan - S:t Eriksplan

Anna är otroligt professionell, engagerad och tillgänglig. Genomgående under processen höll hon oss informerade och lyssnade på vad vi hade att säga. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar Anna starkt!

Maren H
Vasastan - Birkastan

Anna har varit professionell och flexibel hela vägen. Hon lyssnade till våra önskemål och gjorde en strategi för försäljningen som gjorde att priset blev över all förväntan. Båda säljare, köpare och mäklare var nöjda med affären!

Elin N
Vasastan - S:t Eriksplan

Vi har både haft förmånen att köpa av och sälja med Anna som mäklare! Anna är personlig, oerhört tillgänglig och snabb i sin kontakt. Det har varit ett gott samarbete från start där Anna varit där i stort som smått under resans gång på bästa sätt. Vill ni ha en mäklare som gör det lilla extra då är Anna rätt person. Tack!

Daniel L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
Vasastan - City/Norrmalm

Trevlig, lätt att ha att göra med, tydlig och transparent.

Torgny P
Vasastan - City/Norrmalm

Bra. Allt stämde som hon sa Ovanligt.

Charlotte P
Vasastan - City/Norrmalm

Tillgänglig, trevlig och uppdaterade oss hela tiden om processen som hon drev framåt på ett väldigt proffsigt sätt.

Zhanxian W
Vasastan - Odenplan

Anna is a very professional and trustworthy agent. She works in a very effective way both at presenting the apartment and communicating between the seller and buyer. We are very happy that we have met Anna and bought the apartment we really like.

Martin W
Vasastan - Odenplan

Anna har varit super professionell och effektiv i hela processen. Jag vill varmt rekommendera Anna som mäklare, både som köpare och säljare, som jag har varit själv när jag både köpte och nu sålde denna lägenhet.

Jennifer J
Vasastan

Otroligt professionellt bemötande från start till mål! Bra kommunikation och driv under hela processen. Rekommenderar varmt Anna som mäklare!