Rebecca Thyrhaug

Rebecca Thyrhaug

Rebecca Thyrhaug är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

Rebecca Thyrhaug har varit registrerad mäklare sedan 2022-12. Rebecca Thyrhaug har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 44 omdömen med ett betyg på 4.9. Rebecca Thyrhaug har haft 27 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-06

44 omdömen om Rebecca Thyrhaug

Fabian I
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Thyrhaug en del av Fastighetsbyrån Vasastan

Rebecka gjorde ett utmärkt jobb som mäklare. Hon var professionell, engagerad och höll mig informerad under hela försäljningsprocessen. Resultatet blev bättre än väntat. Jag rekommenderar henne starkt.

Alexandra B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Thyrhaug en del av Fastighetsbyrån Vasastan
Vasastan - Sibirien

Jag köpte en lägenhet som Rebecca sålde och är jättenöjd, Jättebra mäklare som är trevlig och hjälpsam!

Anders W
Vasastan - Hagastaden

Rebecca är snabb och effektiv och har dessutom ett trevligt bemötande.

Hanna T
Vasastan - Hagastaden

Rebecca skötte allt jättebra! Hon var påläst, snabb på att svara och uppdaterade mig hela tiden.

Carl F
Vasastan - Birkastan

Rebecca är toppen - höll oss hela tiden uppdaterade, kloka råd, noggrann och det slutade med ett oerhört bra pris på lägenheten. Tack!

Wendela R
Vasastan - Östermalm

Det jag uppskattade med Rebecka var att hon var kunnig, följsam (hon lyssnade in våra och säljarens behov och lyckades balansera det på ett bra sätt) och transparent vilket gjorde att vi snabbt fick förtroende för henne. Allt kopplat till avtalsskrivning sköttes väldigt smidigt. Vi hade verkligen en toppen bra upplevelse av Rebecka och jag tror hon kommer bli en av Fastiherstbyråns bästa säljare framöver (om hon inte redan är det…). Wendela Regnell

Sara A
Vasastan - Birkastan

Rebecca var oerhört lyhörd, enkel och trevlig att ha att göra med. Det var lätt att ha kontakt då hon svarade snabbt på både telefon och sms, oavsett vad det handlade om. Det kändes som att hon verkligen ansträngde sig för att göra försäljningen så lyckad som möjligt. Sammanfattningsvis en mäklare som jag absolut skulle anställa igen.

Tommy A
Vasastan - Östermalm

Rebecca brinner verkligen för sitt jobb. Kunnig och seriös. Vi sålde innan visning efter ett gediget söknings arbete från Rebeccas håll. Fin människa rakt igenom.

Sabrina K
Vasastan - Odenplan

Rebecca har varit fantastisk från första mötet till försäljning och avslutning. Tydlig, professionell, trevlig och strategisk. Hon visade tydligt olika alternativ och metoder för försäljning som slutade i en riktigt lyckad försäljning. Jag kan varmt rekommendera Rebecca till alla som är på jakt efter en uppmärksam, nogrann och duktig mäklare!

Mikael V
Vasastan - City/Norrmalm

Rebecca kom in med bra energi, stort driv och professionalism. Tack vare hennes proaktiva arbetssätt och tydliga kommunikation så blev det en snabb affär. Mycket nöjd!