Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Fruängen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten — Visa karta

Storstockholms mest expansiva område är i ständig förändring, och så är även bostadsmarknaden här i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Vi på Fastighetsbyrån håller koll på alla svängningar, dalar som uppgångar, och kan råda dig inför både försäljning och köp av fastighet.

I vårt område möts den pulserande staden och den vackra naturen. Stockholm city är inte långt borta, men du får samtidigt närheten till Mälaren med vackra promenadstråk, trevliga vikar och mindre sjöar för båtliv och sommarbad.

Här växer nya bostadsområden fram i form av nyproduktioner. Dessa blandas med funkishus och sekelskiftesbyggnader i en härlig mix av nytt och gammalt, modernt och idylliskt. Låt oss på Fastighetsbyrån höra om dina bostadsplaner här!

Läs vad 1837 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

• 2019-09-18

Kristin P skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpte en lägenhet med Linus som mäklare. Allt gick supersmidigt och bra information och kommunikation. Är väldigt nöjd! Läs mer
  • 2019-09-18

Siniša P skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Astrid Skogh är TOPPEN mäklare!!! Läs mer
  • 2019-09-17

Max A skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Otroligt skicklig mäklare. Han är inte som de andra mäklare. Läs mer
  • 2019-09-17

Peter S skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bra, professionell mäklare, bra o täta kontakter, hanterar spekulanter på ett mycket bra sätt!!
    Varmaste rekommendationer,
    /Peter Läs mer
  • 2019-09-13

Devran Y skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rekomenderar Kim starkt! Driven och mycket engagerad mäklare. Han sålde min lägenhet för mera än vad jag hade förväntat mig. Om det är någon mäklare man ska anlita så är det Kim Ekholm, ingen snack om saken. Läs mer
  • 2019-09-12

Michael E skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Har sålt min tvåa i Liljeholmskajen.
    Astrid har varit fantastisk bemötande och otroligt professionell i att förstå sig på min situation och behov.
    Jag har haft höga krav och Astrid har hanterat mina förväntning på ett väldigt bra sätt.
    Jag rekommenderar varmt Astrid Skogh. Läs mer
  • 2019-09-12

Martina S skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rasmus sålde vår lägenhet snabbt och till ett pris vi var nöjda med, vi har bara bra saker att säga om honom. Läs mer
  • 2019-09-11

Paul A skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi har sålt vår villa.
    Träffade flera mäklare, men kände stort förtroende för Christoffer.
    Han levde upp till våra förväntningar och vi hade väldigt gott samarbete. Läs mer
  • 2019-09-11

Staffan J skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi köpte bostad i maj 2019 som Rasmus var ansvarig mäklare för. Vi deltog på flera visningar då vi var intresserade av just denna lgh. Rasmus gav ett avslappnat och trevligt intryck.

På hemsidan hänvisades det till fel bostadsrättsförening, kanske en liten sak, men ändå felaktiga uppgifter från mäklaren.

Det blev oklarheter mellan köpare och säljare gällande tillträdesdatum, vilket kunde ordnas när vi träffades separat utan Rasmus.

I kontraktet angavs felaktigt telefonnummer på en namne i en annan del av stan.

Den städfirma han rekommenderade säljaren att nyttja gjorde ett halvdant jobb, vilket medförde att vi tappade en dag för vår inflyttning pga omstädning.

Rasmus skulle vinna på att släppa den avslappnade inställningen till arbetet. Läs mer
  • 2019-09-11

Elin A skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Väldigt bra bemötande, samt mycket snabb och effektiv hantering av oförutsedda mindre problem och spörsmål. Läs mer
  • 2019-09-10

Sandra T skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag sålde min bostad och hade Kim som mäklare. Är nöjd med honom, bra säljare och bemötande. Kim levererade som förväntat, visste att han var bra på sin grej så det var aldrig några konstigheter där.
    Är Kim insatt i det område jag flyttar till så ser jag ingen anledning till att inte kontakta honom när det ska säljas igen. Läs mer
  • 2019-09-09

Mickael A skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Adam är riktig proffs och levererar över förväntan samtidigt är han är mån om att båda parter ska känna sig trygga i bostadsaffären. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • 2019-09-09

Mikael A skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare. I början tyckte vi hen var lite seg att svara på frågor och ge återkoppling på processen, men när det väl kom igång med visning och förhandlingar med köpare visade hen sig ovärderlig både med stöd och råd. Läs mer
  • 2019-09-06

Mats N skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mkt kundvänligt bemötande o förtroendeingivande intryck när vi sålde vår BR i Hägersten. Rekommenderas Läs mer
  • 2019-09-05

Bertil L skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket lyhörd i bemötandet, när vi köpte vår lgh. Läs mer
  • 2019-09-05

Tim Paul B skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus är otroligt engagerad och proffsig i sin roll som mäklare. Snabba svar och alltid anträffbar under hela processen. Rekommenderar varmt Läs mer
  • 2019-09-04

Lars-Erik A skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Hej,
    Vi har sålt ett kedjehus med Rezy som mäklare.
    Hans engagemang har varit rakt igen från första kontakt till kontraktsskrivning varit mycket bra och proffsigt, alltid återkommit snabbt om han varit upptagen då vi sökt honom.
    Han har inte varit rädd för besvär med extravisningar åt tillkommande spekulanter.

Lasse Läs mer
  • Özgur T

2019-09-02

Özgur T skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vår fina 2:a
    Efter att ha varit i kontakt med 3 olika mäklare valde vi att ta hjälp av Eddie Can i vår bostadsaffär av den enkla anledningen att han kändes professionell. Vi upplevde Eddie som sagt välorganiserad. Vi upplevde även hans samarbetspartner (fotograf & inredare) som både professionella och sakkunniga. Bostadsaffären var avklarad redan 2:a annons dag med ett bra bud och allting gick väldigt smärtfritt.
    Rekommenderar Eddie starkt en mäklare med passion för sitt jobb 👌👌👌 Läs mer
  • 2019-09-02

Victoria O skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi har köpt bostad och hade en kvinnlig mäklare från Fruängen. Jag tycker inte vi fick någon återkoppling av henne överhuvudtaget kring lägenheten, lån osv. Hon var inte heller närvarande när hjälp behövdes eller när vi hade tillträde (vilket alla var chockade över) då tillträdes datumet hade bestämts 2 månader innan. Jätte dåligt och tråkigt då det var första gången som vi köpte bostad. Dock kan jag ge ett stort plus till assisterna som tog sin tid och svarade på frågor gällande lägenheten och banklån. Läs mer
  • 2019-09-02

Markus K skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Proffsig och var hjälpsam i varje del av processen! Läs mer
  • 2019-09-01

Carin G skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi sålde vår lägenhet och är väldigt glada att vi valde att samarbete med Karin! Hon var proffsig, snabb, flexibel, lyhörd inför våra tankar men också ett väldigt bra stöd utifrån sin expertkunskap i viktiga beslut under processens gång. Läs mer
  • 2019-08-31

Madelene E skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Supernöjd med försäljningen av min lägenhet! Läs mer
  • Markus M

2019-08-30

Markus M skrev om Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Wow vilken show hon bjuder på!!

Vi ville sälja våran mini tvåa i Älvsjö, allt var klart inom några veckor! Snabbt, enkelt och helt klart över förväntningarna.

Stort tack! Läs mer
    2019-08-30 Natalia H svarar Markus M
    Roligt att ni är nöjda, så glad att jag kunde hjälpa er och motsvarade era förväntningar.
  • 2019-08-28

Viktoria T skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Försäljningen av min lägenhet har gått riktigt smidigt och snabbt. Läs mer
  • 2019-08-28

Karel S skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bra! Karin var proffsig och behjälplig speciellt efter budgivningen och vid tillträdet. Läs mer
  • 2019-08-28

VIKTOR S skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Professionell och håller nära dialog vid försäljning, bara bra saker att säga om Rasmus! Läs mer

Kia L skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi sålde våran trea på Liljeholmskajen via Kim. Han var från början mycket flexibel med mötestiderna, svarade alltid snabbt på våra sms och mejl, mycket punktlig. Fotograferingen funkade fint delat till olika tillfällen för optimal ljus. Han jobbade hårt med spekulanter och fick priset upp från sista budet med förhandling.

Han hjälpte oss även efter försäljningen när vi letade ny lägenhet. Han var mycket hjälpsam och gav proffesionella råd. Bästa mäklare som vi haft! Läs mer
  • 2019-08-26

Matilda A skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpt en lägenhet i Hägersten med Karin som mäklare. Hon är proffsig men samtidigt lyhörd, vilket vi uppskattade! Hon gav även goda råd inför framtida renovering. Läs mer

Krisztina V skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bra bemötande, professionell och snabb med svar på frågor etc. Läs mer
  • Frida P

2019-08-24

Frida P skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Tydlig, förtroendeingivande och duktig. Ger rimliga förväntningar! Läs mer
  • 2019-08-23

Adrian R skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket bra bemötande och helhetsintryck av Freddy. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-08-21

Hans L skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har sålt en bostadsrätt nyligen.
    Kim uppträdde mycket proffsigt och engagerat. Dessutom gick det väldigt fort och effektivt från första mötet till första visningen. Jag fick bra information och bra feedback under hela processen.
    Mina förväntningar av försäljningen överträffades. Läs mer
  • Ada B

Ada B skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpte en lägenhet som förmedlades av Rezy. Rezy var lätt att ha att göra med, hade ett fint bemötande och gav adekvat info, allt flöt på helt okomplicerat. Hela köpet blev en mycket bra upplevelse. Läs mer
  • 2019-08-21

Adam J skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rasmus är nog den bästa mäklaren i Liljeholmskajen. Det som gör honom bra är att han har ett stort kontaktnät. Han får bostaden såld. Läs mer
  • Guy B

Guy B skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rezy var trevlig från första sekund.

Han var hjälpsam och jag kände mig trygg med honom som mäklare.

Köpet av lägenhet gick smidigt och utan problem, jag har fått all löpande information jag behövde under processens gång.

Jag kan absolut rekommendera Rezy, han är en toppen mäklare. Läs mer
  • Jorge Herrera M

2019-08-21

Jorge Herrera M skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålde min bostad med hjälp av John.
    John har alltid varit tillgängligt och hjälpt mig med allt.
    Han bryr sig verkligen om sina kunder.

Kommer alltid att rekommendera John. Läs mer
    John B gillar detta
  • 2019-08-21

Abdollah M skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har sålt mina 3a i Östberga,
    Innan sommaren så provade jag och sälja med en annan mäklare utan vidare resultat.
    Jag valde att byta mäklare till Rezy Saba vilket visa sig vara det bästa beslutet jag kunde fatta.
    Det tog honom två dagar att sälja min lägenhet till rekord pris.
    Som mäklare jobbar han hårt, ärlig och lätt att ha med och göra.
    Jag rekommenderar honom varmt och kan med glädje säga att han är Älvsjös bästa mäklare, tack Rezy! Läs mer
    2019-08-21 Rezy S svarar Abdollah M
    Tack snälla Abdollah, det gick tillslut =)
  • 2019-08-19

Victor M skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rezy is a very professional broker who explained me all aspects of selling the apartment in details. His recommendations were valuable and important. With his guidance the selling process went smoothly and efficient. Thank you for encouraged support and good luck with everything! Läs mer
    2019-08-21 Rezy S svarar Victor M
    Thanks Victor, I wish you the best!
  • 2019-08-17

Nathalie A skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Har köpt en lägenhet. Trevligt bemötande Läs mer
    2019-08-21 Rezy S svarar Nathalie A
    Tack Nathalie,
    Hoppas att du ska trivas i lägenheten.
  • 2019-08-17

Jag har sålt mina 3a i Östberga,
    Det tog honom två dagar att sälja min lägenhet till rekord pris.
    Som mäklare jobbar han hårt, ärlig och lätt att ha med och göra.
    2019-08-21 Rezy S svarar Abdollah M
    Tack snälla Abdollah för den fina rekommendationen.
    Hoppas du ska trivas i ditt nya hus.
  • 2019-08-16

Maria L skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt lägenhet på 3 rum i Liljeholmen. Väldigt proffsigt bemött och bra stöd genom processen. Gick extremt snabbt allting och alla var nöjda i slutändan då stort tack för ett bra samarbete! Läs mer
  • 2019-08-16

Carl-Fredrik H skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt bostadsrätt på Östbergahöjden, Älvsjö. Rezy har varit proffsig, trevlig och genuin. Han levde upp till våra förväntningar och mer. Vi har haft en bra kommunikation genom hela försäljningsprocessen och har känt oss väldigt trygga. Rezy rekommenderas starkt och definitivt den mäklare jag ska anlita om jag skulle behöva det igen. Läs mer
    2019-08-21 Rezy S svarar Carl-Fredrik H
    Tack Calle,
    Vi hade ett bra samarbete, jag hoppas att ni skall trivas i ert nya hus =)
  • 2019-08-16

Anders T skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålde en lägenhet snabbt och smidigt Läs mer
  • 2019-08-15

Maria B skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har sålt en 2:a på 41 kvm för vilken jag blev mycket nöjd med priset. Kim var en mycket driven och insatt mäklare och gav mig ett bra bemötande från början. Bra kommunikation med korta svarstider och tydliga svar på frågor. Försäljningsprocessen har känts som en lätt och trevlig resa. Läs mer
  • Niklas M

2019-08-14

Niklas M skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Han var jätteduktig, bostaden gick högre än förväntat Läs mer
  • Fredrik H

2019-08-12

Fredrik H skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpt lgh, Pontus var ansvarig mäklare.

Jättebra bemötande, engagerad, förståelse, tillmötesgående rakt igenom från första kontakt till avslutad affär.

Är även efter avslutande affär fortfarnes behjälplig med frågeställningar rörande smådetaljer.

Pontus ger en trygghetskänsla som är väldigt viktig för mig och min sambo.

Fredrik Hellberg och Cecilia Reuter Läs mer
  • 2019-08-12

Domenico O skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag sålde en 3a och köpte en 4a via Enkidu. Sålde min för den summan vi villa uppnå och köpte billigare än vad 4orna har gått för i området.

Jag blev bemött med ärlighet och Enkidu hade en positiv inställning vilket gjorde att allt kändes mycket smidigare. Förväntningarna levde han upp till genom att sälja för det priset vi ville uppnå.

Rekommenderar starkt Enkidu och Fastighetsbyrån Läs mer
  • 2019-08-10

Andreas N skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim gav ett gott intryck från början när vi köpte en 3a vid Liljeholmen i Stockholm. Visade sig vara mycket kunnig och påläst kring både lgh, förening, grannskap och område. Han höll oss välinformerade och genomförde hela affären på ett mycket bra vis. Läs mer
  • Micke L

2019-08-09

Micke L skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Snabb på att svara och proffsig Läs mer
  • 2019-08-09

Casey A skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Att jobba med John är enkelt och tydligt. Fick sålt min lägenhet på rekordtid i ett område som varit segt. Läs mer
    John B gillar detta

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten