Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Fruängen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten — Visa karta

Storstockholms mest expansiva område är i ständig förändring, och så är även bostadsmarknaden här i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Vi på Fastighetsbyrån håller koll på alla svängningar, dalar som uppgångar, och kan råda dig inför både försäljning och köp av fastighet.

I vårt område möts den pulserande staden och den vackra naturen. Stockholm city är inte långt borta, men du får samtidigt närheten till Mälaren med vackra promenadstråk, trevliga vikar och mindre sjöar för båtliv och sommarbad.

Här växer nya bostadsområden fram i form av nyproduktioner. Dessa blandas med funkishus och sekelskiftesbyggnader i en härlig mix av nytt och gammalt, modernt och idylliskt. Låt oss på Fastighetsbyrån höra om dina bostadsplaner här!

Läs vad 1614 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

• 2019-01-15

Cecilia J skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpt borätt på Sjöviksbacken 7 Stockholm. Vi blev väldigt trevligt bemötta och Karin var mycket tillmötesgående med våra frågar.
    Karin har skött hela affären utmärkt från början till slut. Läs mer
  • 2019-01-14

Niklas L skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    John var väldigt tydlig, snabb och bra. Enkel att ha att göra med. Läs mer
  • 2019-01-12

Hans Lennart S skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mäklaren var mycket lyhörd för mina önskemål och utförde affären mycket bra. Läs mer
  • 2019-01-11

Leena N skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus hjälpte mig med min lägenhetsförsäljning. Han hittade en perfekt köpare så försäljningen blev både enkel och smidig. Pintus är lätt att kommunicera med och har en trevlig och varm personlighet. Kan varmt rekommendera Pontus. Läs mer
  • 2019-01-07

Alexandra M skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Freddy är väldigt kompetent, driven och tillmötesgående. Jag fick tydlig information innan, under och efter köpet och kände mig trygg under hela processen. En grym mäklare som jag varmt rekommenderar! Läs mer
  • Sofia E

2019-01-06

Sofia E skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Har både köpt och sålt lägenhet via Hanna Ringström och kan intyga att hon är mycket professionell, kunnig och förtroendeingivande. Hon kan området och har ett bra nätverk, och trots de sämre tiderna på bostadsmarknaden gick min lägenhetsförsäljning över förväntan tack vare Hanna. Läs mer
  • 2019-01-04

Sara H skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bemötande var mycket bra. jag vet att marknaden var bra då. Läs mer
  • 2019-01-01

Shler G skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    ToppenMäklare! Mycket effektiv, var snabb på att svara när man försökte nå honom.
    Skötte affären utmärkt från start till mål. Rekommenderas starkt! :) Läs mer
  • 2018-12-28

David M skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bostad på Valborgsmässovägen 20. Bland de mest professionella mäklarna jag stött på, inga konstigheter, bara smidigt. Läs mer
  • 2018-12-28

Simon S skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kompetent och trevlig mäklare. Hjälpsam och tillgänglig när så behövs. Läs mer
  • 2018-12-27

Nisveta K skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Toppen-mäklare - Levde upp till förväntningarna och mycket mer därtill!
    Bra lokalt-kännedom, proffsiga bilder, tydligt-process och förberedd för alla frågor, dvs. han är ett steg före oss alla andra
    Rekommenderar verkligen! :) Läs mer
    2018-12-27 Rezy S svarar Nisveta K
    Tack Nisveta, hoppas ni hittar något i barkaby :)
  • Algansh R

2018-12-26

Algansh R skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    * Jag har sålt bostadsrätts lägenhet.
    * Jag hade tidigare kontakt och bevakning hos Fastighetsbyrån.
    * Värdering, Tips om renovering, organisering och dekoration. kloka rådgivning som jag hade förväntat mig.
    * Adam var professionell och kunnig på sin område, engagerad, tillgänglig när jag behöver råd och information
    *Det ända negativt är att arvodet är dyrt. Läs mer
  • 2018-12-22

Lena Annika N skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt vårat radhus i Skärholmen. John Borga hjälpte oss med allt. Mäklaren gav ett sjysst intryck Läs mer
  • 2018-12-21

Denis M skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Tanken var bara att få hjälp med kontraktsskrivning med planerad köpare. Då detta inte blev av vart det ett litet större projekt än förväntat. Rezy höll hela tiden en bra dialog och det kändes lätt att samarbeta. Höll nästan det han lovade men trots det är vi mer än nöjda med allt. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-12-27 Rezy S svarar Denis M
    Tack Dennis, nu återstår det att hitta en 5a :)
  • 2018-12-21

Robin S skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Det finns inte mycket å säga. Nöjd :) Läs mer
    2019-01-07 Kim E svarar Robin S
    Tack Robin. Hoppas att ni kommer trivas på Cedergrensvägen. Ring om det är något :-)
  • Vsgruppenab V

2018-12-19

Vsgruppenab V skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag köpte en tomt från John borjan.

Toppenmäklare - Trevlig och rak levde upp till förväntningarna och mer.

Han hade en plan han höll sig till, rekommenderar han mäklare. Läs mer
  • Sara O

2018-12-19

Sara O skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus hjälpte mig att sälja min lägenhet! Han har varit otroligt ambitiös och tillmötesgående! Jag rekomenderar honom starkt! Läs mer
    2019-01-07 Pontus T svarar Sara O
    Tack så hemskt mycket Sara för dina fina ord! Det var kul att få hjälpa till!
  • Elina S

2018-12-19

Elina S skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag köpte en lägenhet med hjälp av Pontus. Han har visat på både flexibilitet och tillgänglighet, är alltid trevlig och mån om att jag som köpare ska bli nöjd. Dessvärre blev köpupplevelsen otrevlig ändå på grund av missförstånd mellan säljare och mäklare, om vad som ska ingå i försäljningen och inte, som då drabbade mig som köpare. Det har tagit tid och kraft att reda ut men under hela processen har Pontus däremot försökt stötta utifrån sin bästa förmåga där andra mäklare kanske valt att bara lägga locket på och gå vidare med nya affärer. Läs mer
    2019-01-07 Pontus T svarar Elina S
    Tack så mycket Elina för ditt omdöme! Jag uppskattar att höra din upplevelse och kommer i fortsättningen vara ännu tydligare, när det gäller tveksamheter likt denna, för att undvika missförstånd. Hoppas du ska trivas till trots!
  • 2018-12-19

Charlotte B skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Har sålt en 3:a i Solberga. Rasmus gjorde ett proffsigt intryck från första stund, var mycket tydlig i sin kommunikation och detta i kombination med att Fastighetsbyrån är marknadsledande gjorde valet av mäklare enkelt.
    Hela processen från att Rasmus fick uppdraget, till att kontraktet var påskrivet löpte väldigt smidigt. Dessutom fick jag bra betalt för min lägenhet, klart över förväntan.
    Jag kommer tveklöst att rekommendera Rasmus ifall någon vill ha tips om en riktigt bra mäklare! Läs mer
  • 2018-12-18

Rickard K skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Toppenmäklare - Levde upp till förväntningarna och mer därtill!

Han hade en plan han höll sig till, visade stort engagemang och målmedvetenhet.
    Tack för att du hjälpte oss att sälja vår lägenhet i ett svårt läge.

Vi lämnar Rezy våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-12-18 Rezy S svarar Rickard K
    Tack Rickard för den fina rekommendationen, och grattis ännu en gång till försäljningen!
  • 2018-12-17

Jerker N skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus sålde en lägenhet till mig och var 100% tydlig och proffesionell genom hela processen. Rak och tydlig information och snabb återkoppling med svar när frågor uppstod. Läs mer
    2018-12-18 Pontus T svarar Jerker N
    Tack så mycket Jerker! Det har varit ett nöje. God Jul och Gott Nytt År från mig!
  • 2018-12-14

Madeleine A skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt 2 rum och kök.

Karin är professionell, tydlig och lyhörd och jag kan varmt rekommendera henne som mäklare. Jag har blivit mycket trevligt och vänligt bemött och Karin har på ett mycket pedagogiskt sätt mött mig på min kunskapsnivå inför försäljningen (hade inte någon som helst förkunskap av att sälja bostad före mitt möte med Karin).

Karin berättade vad som är viktigt för henne i rollen som mäklare i mötet med potentiella köpare, och lyssnade på mina önskemål i hennes möte med potentiella köpare.

Karin var ett bra bollplank inför fotografering liksom under visning och budgivning, vilket resulterade i en försäljning som jag är mycket nöjd med.

Jag anlitar gärna Karin i eventuella framtida försäljning och köp av ny bostad! Läs mer
  • 2018-12-14

Magnus Lennart F skrev om Eddie Can en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Snabbt och enkelt, Eddie Can skötte affären utan anmärkningar. Hjälpe även till med saker han egentligen inte behöva hjälpa till med. Jag rekommenderar Eddie när ni skall sälja lägenheten. Läs mer
    Eddie C gillar detta
  • 2018-12-13

Annika B skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag fick hjälp att sälja min bostad. Blev bra och trevligt bemött av mäklaren. Mäklaren gav dock ett något slarvigt intryck, han kom sent vid flera tillfällen då vi bestämt träff (även till en av visningarna (!)), och vid kontraktsskrivning så upptäcktes flera slarvfel i dokumenten. Läs mer
    2018-12-17 Pontus T svarar Annika B
    Hej Annika och tack för ditt omdöme. Min ambition är att alltid vara på plats 15 minuter innan visning och i detta fallet blev det tyvärr 5 minuter innan visningen började. Det var oturligt att jag missat fylla i uppgifterna som vi dock snabbt rättade till (utan dessa uppgifter går det inte fullfölja kontraktsskrivningen). Jag är ledsen att du upplevt slarv och fortsätter motverka missöden som dessa.
  • 2018-12-10

Marcus A skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mitt förvärv av en bostadsrätt i Hägersten förenklades i stor utsträckning av Karin Linnerborgs (och hennes medarbetares) professionella bemötande och hantering av processen.

Jag skulle rekommendera Karin Linnerborg till vänner och bekanta Läs mer
  • 2018-12-10

Josefine S skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag köpte en 2:a vid Liljeholmskajen och allt gick snabbt och smidigt. Inga konstigheter. Blev välinformerad inför kontraktsskrivning samt vid överlämning. Nöjd kund! Läs mer
    2019-01-07 Kim E svarar Josefine S
    Toppen Josefine. Tack för att du gick in och lämnade ett omdöme. Hoppas att du kommer att trivas :-)
  • 2018-12-10

Masty M skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jätte duktigt och snäll mäklare Läs mer
  • 2018-12-07

Marika S skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag sålde en 3a som var nyproduktion så den såldes på ritning. Fick ett väldigt professionellt och vänligt bemötande och jag är mycket nöjd med hur han hanterade försäljningen av min lägenhet. Jag var medveten om att det kunde bli svårt att få ett bra pris pga marknadsläget idag och är mycket glad över att försäljningen gick bra. Läs mer

Janet E skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vår fina 3:a på Telefonplan såldes på ett kick. Fint och korrekt bemötade av mäklaren som hjälpte till på ett utmärkt sätt. Fin service och våra förväntningar infriades. Vi är nöjda, toppenbra! Läs mer

Eva B skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt nedgången lägenhet i Skärholmen efter att ha köpt lägenhet i annan kommun genom Fastighetsbyrån. Blev kontaktad av Rezy Saba samma dag som det köpet blev klart och blev väl informerad om möjligt pris för den lägenhet jag sålde samt vad jag kunde göra för att presentera lägenheten på bästa sätt.
    Den information jag fick motsvarade de förväntningar jag hade och priset var ungefär som min egen bedömning. Dessutom kunde Rezy Saba informera om föreningens krav i samband med försäljningen.
    Rezy Saba har gett ett kompetent intryck och har hanterat försäljningen på ett professionellt sätt. Läs mer
    2018-12-06 Rezy S svarar Eva B
    Tack Eva för de fina orden, och bra jobbat med allt!

Hoppas du ska trivas i din nya bostad.
  • 2018-12-06

Mattias F skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har anlitat Hanna flera gånger med lyckat resultat varje gång! Hanna uppskattas av både köpare och säljar genom att vara engagerad, påläst och seriöst vilket ger extra bra resultat när marknaden är lite skakaigare.

Jag kan varmt rekommendera Hanna! Läs mer

Elias S skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Det har fungerat alldeles utmärkt. Bra känsla, seriösa och duktiga på de dem gör Läs mer

Andreas P skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bra och proffesionell mäklare som motsvarar högt ställda förväntningar. Läs mer
  • 2018-12-05

Sara H skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Med hjälp av Pontus sålde jag nyligen min 1a i Fruängen. Tack till dig Pontus för ditt engagemang, ditt proffesionella arbetssätt och din flexibilitet. Kändes tryggt att ha dig med genom hela processen! Läs mer
    2018-12-13 Pontus T svarar Sara H
    Tack så jättemycket Sara för dina fina ord! Det är med glädje som jag hjälper både dig och resten av familjen!
  • 2018-12-05

Henrik L skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Väldigt engagerad, alltid tillgänglig och svarar på frågor. Rekommenderas starkt! Läs mer

Jonna N skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mäklaren kämpade med försäljningen och gav ett professionellt intryck. Läs mer
  • 2018-12-05

Enkel att få kontakt med och är informerar på ett tydligt och lättförståeligt sätt. Läs mer
    2018-12-13 Pontus T svarar Leena N
    Tack Leena ska du ha för ditt omdöme! Jag önskar dig en God Jul och ett gott nytt år :)
  • 2018-12-05

Joakim W skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Christofer är en väldigt trevlig, seriös och oerhört kunnig mäklare. Han inger förtroende, kunde direkt svara på alla frågor vi hade angående försäljningen av vår villa. Alla steg i processen till vår försäljning förlöpte sedan smärtfritt. Jag kan varmt rekommendera Christofer. Läs mer
  • 2018-12-05

Lars Robert L skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket trevligt bemötande, kunnig och proffsig i sitt agerande som fastighetsmäklare. Strålande insats och resultat vid försäljningen av vårt hus i Älvsjö.
    Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera Hanna ! Läs mer
  • 2018-12-05

Mikael M skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Världsklass på alla sätt! Kommer absolut att anlita honom igen samt rekommendera honom till mina vänner Läs mer

Alexander B skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har sålt min bostadsrätt.
    Jag blev bemött med postiv och härlig känsla.
    Mäklaren lyssnade på mina behov och gjorde ett fantastiskt bra arbete. Läs mer

Lars Axel Joachim L skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi har sålt vårt radhus och och fick bra service genom hela processen. Läs mer
  • 2018-12-05

Joakim S skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Adam är en fantastisk mäklare. Rak, ärligt och kunnig arbetade han hela tiden med att hålla mina förväntningar på rätt nivå och att samtidigt försöka överträffa dem vid försäljning. När budgivningen började svalna ringde Adam för att kolla att jag var nöjd, jag sa okej, men jag hörde på Adam att han inte riktigt hade nått sitt egna mål, så innan allt var klart hade vi fått in två bud till vilket verkligen var toppen! Läs mer
  • 2018-12-04

Francesca C skrev om Eddie Can en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kan varmt rekommendera Eddie Can som en mycket proffsig mäklare med ett stort engagemang både till köpare och säljare.
    Sällan man möter en mäklare som verkligen bjuder på sig själv och har ett brinnande intresse för sitt yrke.
    Mycket trevligt bemötande och tillgänglighet.
    Kommer garanterat rekommendera Eddie till vänner och bekanta i framtiden. Läs mer
    Eddie C gillar detta
  • 2018-12-02

Martin S skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kompetent, professionell. Jobbade med en utmärkt fotograf, bilderna blev jättebra. Vi fick det pris vi hade väntat oss och hennes avgift var i linje med vad andra mäklare tog. Läs mer
  • 2018-11-29

Kerstin A skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Karin hjälpte oss med försäljningen av vår villa. Karin var mycket professionell, seriös och erfaren. Läs mer
  • 2018-11-29

Crister A skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Noggrann och professionell i förberedelserna Läs mer
  • 2018-11-29

Camilla A skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi sålde vår fyra med Karin som mäklare. Från första stund var hon proffessionell, engagerad och seriös. Genom hela processen har vi känt oss delaktiga på ett mycket bra sätt. Vi fick hela tiden uppdateringar och Karin var alltid lätt att få tag på. Vi är mycket mycket nöjda! Läs mer
  • 2018-11-29

Igor A skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Linus hjàlpte mig att sälja min lägenhet på ett bra pris trots en svår marknadsituation. Jag kan bara rekommendera Linus som mäklare! Läs mer
  • 2018-11-27

Ritva V skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    John Borja gjorde ett utmärkt arbete med min mors lgh försäljning. Engagerad och återkopplade snabbt på mina frågor. Läs mer
John Borja
Hanna Ringström