Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Fruängen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten — Visa karta

Storstockholms mest expansiva område är i ständig förändring, och så är även bostadsmarknaden här i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Vi på Fastighetsbyrån håller koll på alla svängningar, dalar som uppgångar, och kan råda dig inför både försäljning och köp av fastighet.

I vårt område möts den pulserande staden och den vackra naturen. Stockholm city är inte långt borta, men du får samtidigt närheten till Mälaren med vackra promenadstråk, trevliga vikar och mindre sjöar för båtliv och sommarbad.

Här växer nya bostadsområden fram i form av nyproduktioner. Dessa blandas med funkishus och sekelskiftesbyggnader i en härlig mix av nytt och gammalt, modernt och idylliskt. Låt oss på Fastighetsbyrån höra om dina bostadsplaner här!

Läs vad 1302 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

• Mona-Beth Gertrud M
    Mona-Beth Gertrud M skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag rekommenderar Adam Hammoud på Fastighetsbyrån Älvsjö då han är professionell, kunnig, snabb, lättillgänglig och har ett mycket gott bemötande. Han gav vid första mötet ett tryggt och pålitligt intryck som visade sig stämma. Han visade stor skicklighet på försäljning då marknaden påbörjat nedgång. Läs mer
  • Sandra P
    Sandra P skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket bra bemötande från första träffen tills affären är avslutad. Verkar väldigt kompetent och vet vad han pratar om.
    Lever i allra högsta grad upp till mina förväntningar.
    Med vänlig hälsning/ Sandra och Roger Läs mer
  • Staffan F
    Staffan F skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag kan rekommendera Kim Ekholm. Han arbetade lugnt och metodiskt med försäljningen av min lägenhet – och hittade till sist rätt köpare. Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Duktig och professionell från värdering till försäljning. Sålde min lägenhet under tuffare tider på bostadsmarknaden, men Victor överträffade mina förväntningar gällande engagemang, service och slutpris. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • ron c
    ron c skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Från mitt första möte med Kim till avslut så har han skött sig galant! Kim inger ett starkt förtroende, han är väl påläst, har en mycket god servicenivå och hans byggerfarenheter gör att hans kunskap för branschen är mycket hög! Vidare så är Kim väldigt enkel att kommunicera med, han ger sin ärliga åsikt och kör med öppna och raka rör - vilket jag personligen har uppskattat väldigt mycket. På detta har han en förmåga att se dom små sakerna/detaljer som gör att han sticker ut ännu mer. På det hela taget är Kim en mäklare som håller absolut högsta klass och är extremt anpassningsbar både utifrån klientens behov samt det specefika projektetet. Jag kan bara ge mina varmasta rekommendationer. Läs mer
  • Björn E
    Björn E skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Ingav en känsla av trygghet och kunskap i informationen till oss som inte har någon större erfarenhet inom detta område.
    Visst är det mycket pengar, men vi hade inte velat göra affär på denna nivå utan handledning. Läs mer
  • Hua D
    Hua D skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Väldigt ansvarsfull mäklare, trots nuvarande dålig bostadsmarknad, så jobbar Kim extra mycket för att få en lyckad försäljning. Måste tacka honom för gjorde vad han skulle och lite till för hjälpa mig sälja på så tuff bostadsmarknad idag och hann precis innan deadline. Läs mer
  • Christopher K
    Christopher K skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Victor är pålitlig, professionell och tillmötesgående. Rekommenderas! Läs mer
  • Christopher W
    Christopher W skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Tack för hjälpen med värderingen av min lägenhet! Mycket påläst och tillmötesgående Läs mer
  • Linn L
    Linn L skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket kunnig och påläst mäklare, gav ett toppenintryck. Läs mer
  • Samuel Ö
    Samuel Ö skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Gav ett gott intryck! Mycket duktig säljare Läs mer
  • Robert H
    Robert H skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Viktor hjälpe mig med en värdering av min lägenhet. Otroligt kunnig och påläst om marknaden och jag blev mycket nöjd med värderingen. När det blir dags för att sälja är Viktor absolut en av toppkandidaterna. Läs mer
  • Staffan W
    Staffan W skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi uppskattar verkligen jobbet Linus la ner vid försäljningen av vår lägenhet i Aspudden. Han visade prov på stor professionalitet med ett trevligt bemötande och en hög ambitionsnivå. Linus kundfokus är något som vi är övertygade om påverkade priset positivt. Vi rekommenderar gärna Linus till framtida kunder! // Staffan Läs mer
  • Birgitta R
    Birgitta R skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim är mäklaren som är mycket proffsig i sitt arbete och man känner att han vill att allt ska bli så bra som möjligt. Vänligt bemötande. Glad. Lyssnar. Lugn. Positiv. Realistisk. Tack Kim! Läs mer
    2017-11-29 Kim E svarar Birgitta R
    Tack för dina fina ord Birgitta, och tack för förtroendet! Tveka inte på att bolla lägenheter med mig i jakten på nytt, om du skulle behöva det.
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim är en mycket förtroendeingivande mäklare som alltid ställer upp och snabbt tar tag i frågor. Trevligt bemötande på alla sätt. rekommenderas å det varmaste! Läs mer
    2017-11-29 Kim E svarar Gunilla B
    Tusen tack, Gunilla! Hoppas att ni kommer trivas på Fågelsångsvägen!
  • Eva K
    Eva K skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim är en fantastiskt duktig och trevlig mäklare . Han har gjort en fantastisk bra affär för mig och gjort allt för att jag ska vara tillfreds hela processen. Han är kompetent med ett lugn och stort förtroendeingivande. Jag kan med varm hand rekommendera Kim som mäklare. Läs mer
    2017-11-29 Kim E svarar Eva K
    Tack för de fina orden. De värmer ordentligt. Kul att kunna hjälpa till och att du känt dig tillfreds och trygg genom processen. Det är viktigt för mig. Hoppas att ni kommer trivas lika bra i nya lägenheten!
  • Amit M
    Amit M skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Hårt arbetande, tydlig kommunikation och förtroendeskapande. Läs mer
  • Y
    Y skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Professional, patient and helpful. Always available for questions and solutions! Really appreciate his help along the way! All the best! Läs mer
    2017-11-29 Kim E svarar Y
    Thanks Yi, don't hesitate to call or email if you need anything.
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Gott bemötande. Kanske lite hybris och glädjeprognoser, men annars inte mycket att klaga på Läs mer
  • Mats E
    Mats E skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mäklaren skötte försäljningen professionellt och höll oss informerade under hela processen. Mycket nöjd med mäklaren Läs mer
  • Kajsa
    Kajsa skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Efter att ha varit i kontakt med Christofer gällande ett köp och en budgivningssituation är min uppfattning en annan är den bild som ges i övriga recensioner. Christofer var mycket passiv och svarade sällan i telefonen. Ofta fick vi söka honom flera gånger när vi ville komma i kontakt med honom och han ringde oss endast ett par gånger, trots att vi var de enda budgivarna och därför borde varit intressanta. När säljaren valde att dra tillbaka sin lägenhet och sälja vid ett annat tillfälle kunde vi inte låta bli att tro att det till viss del berodde på Christofers lite märkliga beteende. Christofer återkom inte med svar på frågor vi ställt och under visningen var några av besökarna vänner eller släktingar till honom och dessa favoriserades framför alla andra besökare. Vi har varit i kontakt med cirka 10 mäklare de senaste månaderna och inte tidigare bemötts på detta sätt. Även när vi skulle få viktigare besked skötte Christofer det via sms och när vi ringde för att få ett mer utförligt svar ringde han inte upp. I min mening var hela förfarandet oseriöst och oengagerat. Det är generellt svårt att tolka tonlägen på sms från personer man inte känner, men vissa sms tolkade jag som mindre trevliga, för att inte säga otrevligt.
    Det bör kanske nämnas att vi är ett vanligt genomsnittspar utan särskilda krav. Vi förväntade oss att bli uppringda när vi bett om att få lägga bud eller efter visningarna, men fick själva söka mäklaren. Läs mer
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Linus ger ett professionellt bemötande, han är lyhörd och kunnig. Läs mer
  • Maria F
    Maria F skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Trevlig och allt var bra ! :) gott bemötande och bra ingormationsutskick Läs mer
  • Joacim Å
    Joacim Å skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket nöjd med Linus. Alltid trevligt bemötande och stort engagemang. Rekommenderas starkt Läs mer
  • Ingemar S
    Ingemar S skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi upplevde att vi fick god kontakt med Adam och han levde upp till våra förväntningar och krav.
    Det blev en smidig och snabb fastighetsaffär. Läs mer
  • Annika O
    Annika O skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Utomordentligt trevlig, lyhörd och kunnig. Kommer starkt rekommendera honom till mina vänner som ska sälja/köpa bostad. Läs mer
  • Elin W
    Elin W skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Super, jätte trevlig och tillmötesgående. Serviceminded och tänker på både köpare och säljare. Läs mer
  • Eric S
    Eric S skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rek vid både köp och sälj. tillgänglig, proffsig och bra resultat Läs mer
  • Therese J
    Therese J skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Proffsig, förtroendeingivande och supersnabb på att återkoppla. Dessutom är hon väldigt trevlig! Jag skulle varmt rekommendera Astrid, vi är otroligt nöjda med att vi valde henne som mäklare. Försäljningen av vår lägenhet gick bra trots en svajig marknad. Läs mer
  • Ljiljana L
    Ljiljana L skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Endiku var enormt engagerad och hade ett mycket trevligt respektfullt bemötande, dessutom hade han hög tillgänglighet.
    Endiku hade även en personlighet med mycket värme. Läs mer
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Karin gjorde ett lugnt, erfaret och säkert intryck. Läs mer
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag rekommenderar Hanna till alla som ska sälja sin lägenhet. Hon är profisionell och gör sitt yttersta för att göra en bra affär och tillgodose ens behov. Hon går det extra steget. Jag kommer absolut anlita henne igen vid behov och rekommendera henne vidare till andra! Läs mer
    2017-11-11 Hanna R svarar Lisa H
    Hej Lisa! Tack snälla, det värmer att höra att du du är nöjd! Jag hjälper dig såklart mer än gärna med om/när det blir dags för försäljning igen. Trevlig helg! /Hanna
    Hanna R gillar detta
  • Marina L
    Marina L skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag varmt rekommendera honom. Trevligt person och gör han sitt jobb väldigt professionell. Läs mer
    Srdan L gillar detta
  • Maria L
    Maria L skrev om Emmy Hallbom en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi var mycket nöjda me dEmmy. Proffsigt bemötande och hon tog tryggt hand om oss. Läs mer
  • Robin P
    Robin P skrev om Emmy Hallbom en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Emmy är en seriös och vänligt bemötande mäklare, påläst och låter kunden bestämma. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Karin gjorde ett utmärkt jobb och var tydlig och tillmötesgående genom hela processen Läs mer
  • Harald J
    Harald J skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Trevlig och bra mäklare, serviceinriktad alltid lätt att komma i kontakt med, kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Carl B
    Carl B skrev om Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Maximillian är mycket kunnig och seriös och samtidigt mycket trevlig Läs mer
    2017-11-10 Maximillian B svarar Carl B
    Tack så hemskt mycket för dina fina ord, det värmer att ha nöjda kunder!
  • David B
    David B skrev om Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket bra!
    Bra bemötande, kunnig och man fick en bra känsla när man gick därifrån. Läs mer
    2017-11-09 Maximillian B svarar David B
    Kul att höra David och jag hoppas du trivs bra i din nya fina lägenhet!
  • Helene B
    Helene B skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Karin var mycket trevlig o tillmötesgående. Hon fixade allt jättebra med kontraktet o vi hade en bra mailkonversation hela tiden. Läs mer
  • Jabil S
    Jabil S skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mäklaren medgav att försäljningen inte gick bra. Man skulle kunna vara lite mer opolerad och säga att försäljningen blev kass och dessutom fick vi inte avträdelsedatum som funkade för oss utan sålde till slut bara för att bli av med lägenheten. Detta var ett starkt önskemål som man inte lyckades möta upp. Läs mer
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bra! Jag är mycket nöjd! Upplevs genuin och proffsig. Läs mer
    2017-11-09 Maximillian B svarar Lisa B
    Hej Lisa,
    Vad roligt att du blev så nöjd med din försäljning!
    Hoppas att allt går bra med flytten!
  • Eva A
    Eva A skrev om Emmy Hallbom en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket bra bemötande, lugn och hjälpsam! Läs mer
  • Bertil R
    Bertil R skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket bra mäklare och ha att göra med. Läs mer
  • Oskar H
    Oskar H skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Adam är lätt att ha att göra med, trevlig och engagerad. Han ringer när något händer och svarar alltid i telefonen. Beslut om bostaden fattas i samförstånd, rekommenderas! Läs mer
  • Ina E
    Ina E skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har upplevt Karin Linnerborg som vänlig och professionell, en i min smak förtroendegivande kombination. Läs mer
  • Tharsiny H
    Tharsiny H skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Väldigt trevlig bemötande och erfaren. Läs mer
  • Kimo M
    Kimo M skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim Ekholm är en mycket förtroendeingivande mäklare.
    Håller sig till fakta utan att försköna detaljer.
    Ett proffsigt bemötande samt en känsla av ömsesidig proffesionelitet gentemot säljare såväl köpare.
    Rekommenderar starkt Kim Ekholm som mäklare. Läs mer
    2017-11-29 Kim E svarar Kimo M
    Stort tack för ditt fina omdöme, Kimo!
  • Martin T
    Martin T skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket nöjd med Hanna. Professionell, påläst och kunnig. Läs mer
    2017-11-08 Hanna R svarar Martin T
    Hej Martin! Tack, vad glad jag blir över att höra att ni är nöjda med mitt jobb! Ha det fint! /Hanna
    Hanna R gillar detta
  • Marie S
    Marie S skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    John Borja är en väldigt trevlig och hjälpsam mäklare. Han månar om individen, inte endast om affären. Det tror jag många upplever som genuint och tryggt, vilket gör att man litar på John. Jag kommer att rekommendera John Borja till alla jag känner som ska flytta. Läs mer
John Borja
Hanna Ringström