Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten — Visa karta

Storstockholms mest expansiva område är i ständig förändring, och så är även bostadsmarknaden här i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Vi på Fastighetsbyrån håller koll på alla svängningar, dalar som uppgångar, och kan råda dig inför både försäljning och köp av fastighet.

I vårt område möts den pulserande staden och den vackra naturen. Stockholm city är inte långt borta, men du får samtidigt närheten till Mälaren med vackra promenadstråk, trevliga vikar och mindre sjöar för båtliv och sommarbad.

Här växer nya bostadsområden fram i form av nyproduktioner. Dessa blandas med funkishus och sekelskiftesbyggnader i en härlig mix av nytt och gammalt, modernt och idylliskt. Låt oss på Fastighetsbyrån höra om dina bostadsplaner här!

Läs vad 1840 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

• 2020-04-07

Isabelle M skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Astrid är ett proffs ut i fingerspetsarna och gör verkligen allt för att du ska få så mycket som möjligt för din bostad. Läs mer
  • 2020-04-05

Aicha H skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
  • Camilla W

2020-04-04

Camilla W skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi är nöjda både med huset vi köpt och hur försäljningen gick till. Hade bra kontakt med John under hela budgivningen. Läs mer
  • 2020-04-04

Nudzejma B skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålde en tvåa i skärholmen.
    Nöjd med försäljningen.
    Nöjd med mäklaren som verkligen kan sin grej! Läs mer
    2020-04-06 Rabi Soma svarar Nudzejma B
    Tack för rekommendationen! Det har varit ett nöje :)
  • 2020-04-03

Johan N skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi sålde ett radhus i Bredäng. John var mycket tillmötesgående och proffsig. Ingav mycket stort fortroende. Läs mer
  • 2020-04-02

Cecilia S skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Har köpt bostad på Boktryckarv 6
    Bra bemötande hjälpsam på det jag önskade
    Levde upp till förväntningarna jag hade
    Jag fick hjälp när jag bad om det och dem erbjuder hjälp med vilket var positivt. Läs mer
  • 2020-04-02

Håkan W skrev om William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    William sålde min bostad, gjorde ett utmärkt jobb och sålde den innan den öppna visningen Läs mer
  • 2020-03-31

Peter B skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt bostad i Gröndal som var sliten och med trasigt tvättställ.
    Astrid glad positiv och lagom pådrivande då jag behövde det för att komma till avslut.
    Inga större förväntningar då jag aldrig varken sålt eller köpt bostad.

Snabb och genomgående professionellt bemötande.

Astrid och då ni i andra hand har en glad köpare av er tjänst. Läs mer
  • 2020-03-28

Berivan S skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Hej. Jag har sålt en lägenhet i Fruängen tillsammans med mäklaren Rezy Saba. Jag fick kontakt med chefen som rekommenderade Rezy. Rezy ringde upp mig och var väldigt självsäker. En riktigt grym och driftig kille. Han lovade att han skulle få lägenheten såld och det fick han. Otroligt nöjd, rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2020-03-28

Martin H skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Reco var engagerad och lätt att kommunicera med! Vi fick ett bättre pris för bostadsrätten än det vi hade förväntat oss. Läs mer
    2020-03-30 Rabi Soma svarar Martin H
    Tack Martin! Ni har varit fantastiska att jobba med:)
  • 2020-03-27

Hedvig B skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålde en lägenhet och affären gick lätt och smidigt och han levererade det som var utlovat. Jag som säljare är nöjd! Läs mer
  • 2020-03-26

Hannes J skrev om William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi sålde vår lägenhet precis efter Coronautbrottet. Oron blev såklart stor men eftersom William redan hade ett stort kontaktnät av spekulanter lyckades han få ganska många på visningarna ändå. Tveksamma köpare övertalades att komma och titta en extra gång och till slut blev det en riktigt lyckad affär för bägge parter.
    William visade stort intresse och engagemang genom hela processen utan att för den delen lova för mycket. Överlag en mycket bra upplevelse.
    Plus också för WhatsApp-gruppen som gjorde att vi kunde ha direktkontakt med William genom hela processen. Bra jobbat! Läs mer
  • 2020-03-26

Ida E skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim hjälpte oss att sälja vår trea i Örnsberg. Mitt i rådande coronapandemin skapade han en trygg situation och lyckades dessutom mer än väl med att nå vårt försäljningsmål. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-03-24

Sevgi K skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålde en 3a i Älvsjö.
    Mäklaren bemötte mig på bästa sätt. Han lyssnade på vad jag hade för önskemål och jobbade därefter.
    Kändes bra från start till slut.
    Jag var med under hela processen och jämn uppdaterad.
    Kommer definitivt anlita honom i framtiden! Läs mer
  • Ronak M

2020-03-24

Ronak M skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi har köpt en trea på Sjöviksbacken i Liljeholmskajen. Det här var våran första bostadsköp och Kim Ekholm såg till att gå igenom hela processen på ett saklig och professionell sätt. Han fick oss att känna oss trygga och lugna i köpet och var alltid tillgänglig att svara på frågor och funderingar som vi hade.
    En trevlig och lättsam mäklare som kan sin sak. Rekommenderar starkt honom om man är ute efter en ärlig och professionell mäklare. Vi kommer definitivt anlita honom den dagen vi går i sälja tankar! Läs mer
  • Eva H

2020-03-23

Eva H skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Lätt att få kontakt med. Riktigt ambitiös och försöker få allt så bra som möjligt för parterna. Man märker hur driven Rezy är i sitt jobb. Bra bemötande. Läs mer
  • 2020-03-23

Vanesa S skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mäklaren var jättesnällt och professionellt Läs mer
  • 2020-03-23

Timmy N skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi har köpt en lägenhet i the brick. Vi blev bemötta på ett trevligt sett och allt gick smidigt och enkelt! Kan rekommendera Rasmus på fastighetsbyrån och hans trevliga kollegor! 😊 Läs mer
  • 2020-03-23

Martin A skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Astrid sålde vår lägenhet på mindre än en vecka, hann inte ens fotografera den.

Mycket bra på att svara och återkoppla. Läs mer
  • 2020-03-22

Chamali D skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi har varit på många av Christoferd visningar. Sedan valde vi han som vår mäklare att sälja vår lägenheten.

Han verkligen försökte att få bra pris och och jobbade hårt att nå målet.

Han är trevlig ,nogrann och ansvarfullt Läs mer
  • 2020-03-22

Nevil D skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Christofer är duktig och kunnig mäklare.varmt recommendera honom. Läs mer
  • 2020-03-20

Ilham A skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag är otroligt nöjd med min köp. John har på ett proffsigt, realistiskt och personligt sätt slussat mig genom hela processen. Fick snabb svar på varenda fråga. Mycket nöjd ! 👍🏾😌 Läs mer
  • 2020-03-20

Ingrid A skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har sålt en bostadsrätt på Stamgatan / Gamla Östberga. Bra bemötande och rådgivning vänlig lätt att prata med. Snabb och effektiv. Bra återkoppling. Varma rekommendationer till Rezy. Läs mer
  • 2020-03-20

Morgan W skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Proffsig, snabb och trygg. Vi fick hjälp av Astrid att sälja vår lägenhet i Aspudden och är supernöjda! Läs mer
  • 2020-03-19

MICAELA M skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Försäljningen av vår lägenhet gick tack vare Rezy toppenbra! En mäklare att lita på och som är väldigt duktig på att återkoppla till oss som säljare, och även till spekulanterna. Stort tack! Läs mer

Are S skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har sålt en bostadsrätt och det gick jättebra bra allting.
    Bra mäklare vänligt och lätt att prata med och informerar dig om allting ,lugn och respekt full och väldigt duktig på att allting Läs mer
  • 2020-03-19

Maria T skrev om Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt 2:a i Älvsjö

Proffsigt bemötande med en tydlig linje på när/hur alla steg skulle genomföras från fotografering till signering.
    Har funnits tillgänglig för alla frågor/funderingar.

Kan varmt rekommendera Natalia som mäklare! Läs mer
  • 2020-03-17

Lena N skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag tycker att Rabi verkligen har gjort ett bra jobb vad gäller priset och organisationen av fotograferingen. Dock tycker jag att mäklararvodet var lite högt och jag förstår att detta var mitt ansvar att kolla upp.
    Rabi är verkligen en trevlig och inlyssnande person och sköter sitt jobb effektivt och snabbt. Jag hoppas att deklarationen kommer att gå bra och där får man ju dra bort mäklararvodet så hela affären får jag ge ett stort plus. Läs mer
    2020-03-19 Rabi Soma svarar Lena N
    Tack för din rekommendation Lena. Det har varit ett nöje att jobba med dig och det glädjer mig att vi fick ett pris som du är nöjd med! Jag beklagar verkligen att du känner så rörande arvodet, min avsikt har alltid varit att du ska ha en lyckad försäljning. Självklart så hjälper jag dig med deklarationen nästa år!:)
    Lena N, Rabi Soma gillar detta
  • Ajla A

2020-03-16

Ajla A skrev om William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Hjälpte oss sälja vår bostadsrätt i Hägersten. William är mycket professionell, engagerad och väl insatt i sitt område. Läs mer
  • 2020-03-16

Attila N skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim är en lugn, trevlig, duktig och förstående mäklare.
    Rekommenderar honom starkt Läs mer
    2020-03-22 KIM E svarar Attila N
    Tack Attila. Tveka inte på att höra av dig om du behöver bolla inför kommande husköp eller hjälp med något annat.
  • Monika D

2020-03-13

Monika D skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Freddy är väldigt professionell, lugn o trevlig. Köpte via honom och hade väldigt bra kommunikation genom hela budgivningen o sedan avtalsskrivningen etc. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2020-03-13

Karin O skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Supernöjd med Freddy! Väldigt tillgänglig under hela processen och höll mig ständigt uppdaterad. Sålde en etta i Aspudden och fick det pris jag ville. Kan varmt rekommendera Freddy! Läs mer
  • 2020-03-12

Anne-li B skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bostadsrätt.
    Mycket trevligt och proffesionellt bemött av Rasmus.
    Rasmus levde upp till våra förväntningar på bästa sätt. Via bilder på lägenheten, annonsering, information, kontakt under försäljningen m m.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt med ett försäljningspris över förväntan. Vi är supernöjda med Rasmus Vedin.
    Hälsningar Anne-Lie Läs mer
  • 2020-03-12

Tina C skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket proffsig och kompetent mäklare. Det är andra gången som vi anlitar Freddy och vi har bägge gångerna lungt kunnat luta oss tillbaka och lita på Freddy gör det där lilla extra för en lyckad bostadsaffär.

T.o.m. nu med Corona hysteri och börsras lyckades han få vår bostad såld på 2 dagar. Läs mer
  • 2020-03-11

Lars E skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag och min fru har just sålt vår lägenhet på 2 rök Liljehomskajen. Freddy Malki är mycket professionell som mäklare och får verkligen kunden att känna sig som satt i centrum. Han är effektiv och håller vad han lovar till 100%. En mycket bra mäklare. Läs mer
    Monika D gillar detta
  • 2020-03-11

Emma L skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kort och dålig i kontakten med oss köpare, både per telefon och e-post. Utskick av lovade dokument har ännu inte kommit. Vi har genom hela processen fått fråga om självklara saker som mäklaren borde per automatik skicka ut. Genomgången av köpekontraktet var ej noggrant och informativt, jämfört med mäklaren som vi anlitade vid vår försäljning.
    Trist! Läs mer
  • 2020-03-10

Kathrin Viktoria S skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt en 1:a i fruängen. Christofer har varit en exemplarisk mäklare :) Han har levt upp till alla förväntningar. En mycket enkel process då lägenheten köptes av den som bodde i lägenheten i andrahand. Läs mer
  • 2020-03-10

Dimitra P skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Proffsig ända ut till fingerspetsarna. Fick fullt förtroende för Rasmus Vedin på en gång som genom sin erfarenhet, kompetens och trevliga inställning fick min lägenhet såld på noll sekunder.
    Smidig affär som jag bara vågat drömma om.
    Skulle jag någonsin behöva anlita en mäklare igen hade det varit Rasmus alla dagar i veckan. Läs mer
  • 2020-03-10

Röing Eric R skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Försäljning av bostadsrätt. Rasmus Vedin och Fastighetsbyrån har gjort ett utmärkt arbete från info träff till försäljning. Fick det som utlovats ang annons på Hemnet , fotografering och försäljningspris (fick över förväntan).Mycket bra kontakt per Mail och telefon under försäljningen. Vi är mycket nöjda med Rasmus V och Fastighetsbyrån Eric Röing o Anne-Lie Bylund Vantörsvägen 273 Fruängen Läs mer
  • 2020-03-09

Amanda N skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim sålde vår 3:a i Hägersten före visning. Vi är supernöjda och Kim var väldigt engagerad och lyhörd under hela försäljningen samt hjälpte till med tips när vi köpte. Kommunikationen har varit trevlig och enkel trots att det tog tid från att vi fotograferade tills att vi verkligen ville sälja. Läs mer
    2020-03-22 KIM E svarar Amanda N
    Tusen tack Amanda, för ert förtroende och er rekommendation till grannen. Lycka till med ert nya hem!
  • 2020-03-09

Peter B skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    lätt att ha å göra med
    lätt att ha å göra med
    lätt att ha å göra med Läs mer
  • 2020-03-08

Zaniar A skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Trevlig och engagerad kille som kommer att ha en bra framtid i branschen. Läs mer
  • Alekh S

2020-03-07

Alekh S skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag sålde en två i Älvsjöstaden med Kim!

Kim var helt fantastisk på alla möjliga sätt under hela säljprocessen. Rekommenderar starkt att välja Kim för en bostadsförsäljning. Läs mer
    2020-03-22 KIM E svarar Alekh S
    Tack för ditt förtroende och ett gott samarbete. Jag vet hur mycket ni slet innan för att få det bra - det gjorde allt! Lycka till med framtida projekt!
  • 2020-03-07

Justus B skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Professionell, smidig, ärlig, snabb! Läs mer
  • 2020-03-07

Joel G skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2a 55kvm, utgångspris 2.695.000 kr såld 3.400.000 kr.
    Kim kan sitt yrke väl. Rekommenderas. Läs mer
    2020-03-22 KIM E svarar Joel G
    Tack för förtroendet och ditt omdöme, Joel! Det värmer!
  • 2020-03-06

Mimmie L skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Toppenbra mäklare som gjorde allt han kunde för att sälja min lägenhet till det priset (och mer) jag ville ha. Toppenbra på alla sätt. Läs mer
  • 2020-03-06

Emil L skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Trevlig och väldig enkel att ha att göra med. Läs mer
    2020-03-22 KIM E svarar Emil L
    Tack Emil! Hoppas ni ska trivas i ert nya hem!
  • 2020-03-06

Leden S skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Trevlig och professionellt bemötande, bästa Rabi Soma! Läs mer
    2020-03-06 Rabi Soma svarar Leden S
    Tack för rekommendationen Leden! Det har varit ett nöje att jobba med dig:)
  • 2020-03-04

Dured A skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag köpte en lägenhet i skärholmen.
    Det var bästa mäklare Läs mer
  • 2020-03-02

Ajda H skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rabi Soma var en utmärkt mäklare som verkligen bemötte mig och min familj med respekt och ödmjukhet. Vi köpte en bosdag som han verkligen rekommenderade och vi är super nöjda. Läs mer
    2020-03-03 Rabi Soma svarar Ajda H
    Tack för den fina rekommendationen Ajda. Stort grattis igen till den nya bostaden:)

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten