Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Fruängen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten — Visa karta

4.7 i betyg av 1944 omdömen
Storstockholms mest expansiva område är i ständig förändring, och så är även bostadsmarknaden här i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Vi på Fastighetsbyrån håller koll på alla svängningar, dalar som uppgångar, och kan råda dig inför både försäljning och köp av fastighet.

I vårt område möts den pulserande staden och den vackra naturen. Stockholm city är inte långt borta, men du får samtidigt närheten till Mälaren med vackra promenadstråk, trevliga vikar och mindre sjöar för båtliv och sommarbad.

Här växer nya bostadsområden fram i form av nyproduktioner. Dessa blandas med funkishus och sekelskiftesbyggnader i en härlig mix av nytt och gammalt, modernt och idylliskt. Låt oss på Fastighetsbyrån höra om dina bostadsplaner här!

Läs vad 1944 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

• 2019-07-19

Michaela Birgitta M skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi just både köpt ett hus i Älvsjö samt sålt ett kedjehus i Fruängen med Christofer som ansvarig mäklare.

Vi har blivit otroligt trevligt bemötta. Haft bra samtal om processsen där vi fick det bästa förtroendet för Christofers erfarenhet och professionella agerande. Han är otroligt trevlig att ha att göra med. Snabb att ge återkoppling på frågor. Vi skulle varmt rekommendera att ta hjälp av honom vid försäljning av bostad och det märks att han har mycket goda kunskaper om närområdet. Läs mer
  • 2019-07-19

Carina E skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Seriös och trevlig
    Hjälpte mig att sälja min lgh
    Allt gick som jag ville Läs mer
  • 2019-07-15

Henning S skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålde bostad i Midsommarkransen. Linus var mycket effektiv och engagerad. Jag ville sälja snabbt och under sommaren, till skillnad från andra mäklare så tog han sig an uppdraget och fick till en mycket bra försäljning. Läs mer
  • 2019-07-15

Fernando C skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    i bought a flat. all were deal in professional and clear manner Läs mer
  • 2019-07-12

AMANDA H skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Ramus hjälpte mig att sälja min bostad. Ramus är otroligt duktig, erfaren och professionell. Han gör det där lilla extra och gör allt för att möta ens önskemål och krav. Lyssna på honom och låt honom göra det han är bäst på så kommer det att gå bra. Jag kan starkt rekommendera Rasmus som mäklare och kommer definitivt att ta hjälp av honom igen. Läs mer
  • 2019-07-12

Susanna J skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpte en lägenhet på hökmossevägen, allt gick väldigt smidigt till och jag är jättenöjd. Läs mer
  • 2019-07-10

Michel A skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Har köpt en bostad, jag tycker inte att hon berättade allt som var nödvändigt att veta som ny inflyttad. Läs mer
  • TIAM K

2019-07-09

TIAM K skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Informativ och duktig mäklare som gör det där lilla extra. Kan rekommendera honom starkt. Jag har varit på 100+ visningar. Rasmus är den som varit bäst. Läs mer
  • 2019-07-08

Ludvig B skrev om Eddie Can en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi har sålt vår etta i Hägersten. Vi är på alla sätt nöjda med Eddie som mäklare. Vi har känt oss trygga i hans händer genom hela säljprocessen och han har gett oss bra råd inför försäljningen. Eddie har varit rak och tydlig i sin kommunikation och är alltid snabb på att återkoppla. Eddie hade bra känsla för timingen när lägenheten skulle läggas ut och han såg till att visningen var välbesökt. Vi kände oss trygga i hur han hanterade budgivningen. Vi rekommenderar Eddie varmt som mäklare vid framtida bostadsförsäljningar. Läs mer
  • 2019-07-08

Sven Paul Andreas S skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Var med hela processen, var tillgänglig för frågor och gjorde att det kändes smidigt. Läs mer
  • 2019-07-08

Mats E skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt lgh på Kransbindarvägen 13
    PT var saklig, korrekt och nåbar i de flesta fall jag sökte honom. Försäljningen gick enligt plan. Läs mer
  • 2019-07-08

Daniel M skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpte en tvåa i Aspudden. Fick direkt ett toppenbemötande av Freddy som var lätt att nå före, under och efter budgivning. Proffsig och pålitlig under kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2019-07-06

Sarah S skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpt radhus
    Snabbt och proffsigt bemötande och svar precis vad jag förväntade mig. Läs mer
  • 2019-07-04

Robert I skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Trevlig och professionell mäklare! Läs mer
  • 2019-07-04

emma e skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Högsta betyg; Utmärkt! Otroligt skicklig och pålitlig mäklare. Rekommenderar Rasmus starkt! Läs mer
  • 2019-07-04

Christian F skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Snabbt, kompetent och otroligt trevlig mäklare! Läs mer
    2019-07-10 Rezy S svarar Christian F
    Tack Christian, har man en fin lägenhet går den snabbt =)

Rada A skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag var mycket nöjd med mäklaren Rezy Saba.:-) Läs mer
    2019-07-10 Rezy S svarar Rada A
    Tack Rada, hoppas att ni ska trivas i er nya lägenhet.
  • 2019-07-04

Dorjsuren B skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Väldigt tervlig och snäll som förklarar saker och ting Läs mer
    2019-07-10 Rezy S svarar Dorjsuren B
    Tack Dorjsuren ,
    Se till att njuta av Vårbergs finaste utsikt.
  • 2019-07-03

Mohammad Feras B skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    -Jag har köpt en lägenhet
    - på två ord bara han va grym. Läs mer
    2019-07-10 Rezy S svarar Mohammad Feras B
    Tack Feras,
    Tveka inte på att höra av dig ifall det skulle vara nåt.
  • 2019-07-03

My V skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Strulig. Ändrar tider, glömmer, krånglig. Snäll men oengagerad. Läs mer
  • 2019-07-03

Lars E skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket bra bemötande, trevlig............ Läs mer

Rang H skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Toppen mäklare som jag kan tips andra om med ett gott samvete.
    Skötte kontakten utmärkt, var tillgänglig nästan 24/7.
    Allt gick smidigt och bra. Läs mer
    2019-07-10 Rezy S svarar Rang H
    Tack Rang,
    Det var en ära att få sälja ordförandes lägenhet.
  • 2019-07-02

Lion M skrev om Eddie Can en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket bra, superproffsig. Inga klagomål. Läs mer
  • TEVFIK E

2019-07-02

TEVFIK E skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Profesionell mäklare med rätt fokus. Stöttande och närvarande under hela processen. Kan varmt rekommendera Rezy. Läs mer
    2019-07-03 Rezy S svarar TEVFIK E
    Tack Tevfik, hoppas att ni kommer trivas =)

Mats W skrev om Eddie Can en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålde en lägenhet i Fruängen Centrum. Eddie var mycket kompetent och effektiv. Läs mer
  • 2019-07-01

Lena S skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Nonchalant, upplevde att han var ointresserad av mig som köpare. Läs mer

Karl S skrev om Eddie Can en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Eddie är en väldigt proffessionell mäklare som hanterade försäljningsprocessen enligt utlovat.

Eddie har stenkoll på marknaden i södra stockholm och har ett stort kontaktnät av potentiella köpare som han aktivt nyttjar. Han presenterade tidigt en smart plan anpassad till just vår lägenhet och förutsättning.

Svarade alltid snabbt och korrekt på frågor som uppkom under processen.

Ina konstigheter! Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-06-30

Louise N skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt en bostad!
    Jag blev bemött av en mycket glad och engagerad mäklare. Rezy som mäklare sprider en bra positiv energi och förmedlar en bra känsla.

Mina förväntningar/krav var egentligen ganska få. Att få min lgh såld snarast och att de skulle gå snabbt och smidigt. Vilket Rezy gjorde snabbare än snabbast. Vi stängde allt på någon dag och mer kan inte en säljare av bostad begära.

Jag tycker att allt har fungerat problemfritt! Jag hade en bra känsla av min mäklare innan och kan inte mer än att bara hålla med nu efter också.
    Jag kommer STARKT rekommendera Rezy till andra som går i säljtankar.

Tack Läs mer
    2019-07-03 Rezy S svarar Louise N
    Tack snälla Louise för de varma rekommendationerna, allt går med rätt inställning och lite kreativitet =)
  • Phoebe Z

2019-06-30

Phoebe Z skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi har sålt vår minitrea om 51 kvadrat på Hökmossevägen, Hägersten, Stockholm.

Genom hela processen, på en mkt lynnig marknad, har Hanna varit en sån klippa. Kännts trygg och kunnig i att bistå med råd och stöd vid beslut.

Våra förväntningar på en mäklartjänst var att mäklaren enbart skulle engagera sig i själva försäljningen av lägenheten. Men förutom ett utmärkt jobb kring detta har vi även fått goda råd inför köp av nästa lägenhet. Att få preliminär vinstskatt uträknad har också varit ovärderligt, så man har någorlunda koll.
    Sammanfattningsvis vill vi verkligen rekommendera Hanna om du önskar anlita mäklare; trygg, kunnig och beredd att ge råd kring det där ”lilla extra” som betyder så mycket!! /Hans & Phoebe Läs mer
  • 2019-06-28

Jan Lennart F skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Christofer är väldigt informativ om vad som gäller vid försäljning och man får redan då väldigt bra förtoende för Christofer samt så tycker jag han är väldigt från att besiktningen var klart ull skylten stodvpå olats(fredag kl 22:55).
    Mao så kommer jag definitivt rekommendera Christofer till min omgivning. Läs mer
  • Gunnel Rosie F

2019-06-28

Gunnel Rosie F skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt villa, Christoffer har varit jätte bra, snabb, lyhörd, trevligt bemötande, hjälpsam, jag är jätte nöjd stort tack! Läs mer
  • Helen K

2019-06-28

Helen K skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpte en lägenhet med hjälp av Victor! Fick privat visning och kunde göra en snabb deal.
    Därmed upplevde jag att mycket inte stämde. Olika uppgifter på hemnet, i prospektet och vad Victor sa. Det var likadant vid en annan visning. Fick även lite felaktiga uppgifter och objektbeskrivningar, samt sena svar från assistent. Vet inte om det är hos Victor det ligger eller kanske fastighetsbyrån.

Allt gick bra tillslut och jag är nöjd med köpet! Men kolla upp så att faktan stämmer :) Läs mer
  • 2019-06-28

Pernilla C skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Proffsigt bemötande, stor kännedom om området och prisbilden. Läs mer
  • 2019-06-28

David B skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    En lysande mälklare som jag använt tidigare och hoppas få jobba ihop med igen, bara lovord över hans arbete.

David Broman Läs mer
  • sujeet b

2019-06-28

sujeet b skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Christofer is a very good real estate agent. He has good knowledge of the properties he’s selling and gives time for the buyers & patiently answers all queries. I would recommend Cristofer Svensson if you are looking for a agent to selling/buying your house/apartment. Läs mer
  • 2019-06-27

Sebastian E skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Proffs.
    Lyssna på honom, ta in det han säger och gör som han säger så blir allt bra.
    Jag rekommenderar starkt Rasmus Vedin! Läs mer
  • 2019-06-27

Viktoria u skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Victor hjälpte oss med att sälja vår lägenhet.
    Han var lyhörd och professionell i sitt arbete och även transparent med alla steg han gjorde i försäljningsprocessen vilket gjorde att vi som säljare kunde känna oss trygga och delaktiga i vad som pågick hela tiden. Han överträffade våra förväntningar stort och vi kan varmt rekommendera Victor som mäklare. Läs mer
  • 2019-06-26

Johan U skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Karin skötte försäljningen av vårt hus i Mälarhöjden mycket professionellt. Hon var med hela vägen och alltid tillgänglig. Hon låg på oss och såg till att vi fick ordning på alla dokument i tid. Även efter försäljningen har hon varit ett stort stöd och alltid lika trevlig. Hon känns också mycket opartisk så vi skulle inte tveka att även köpa ett hus eller lägenhet via henne om det blir aktuellt i framtiden någongång.
    Tack ska du ha!
    /Johan & Annette Läs mer
  • 2019-06-26

Lise-Lotta R skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Trevligt bemötande bra uppdatering hela tiden. Läs mer
  • 2019-06-26

Anne-marie W skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålde stor villa som skiljde sig från standarhusen i området. Christofer var professionell vänlig och kunnig. Läs mer
  • 2019-06-26

Anne-Marie J skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt en lägenhet vid Telefonplan.
    Pontus är engagerad, professionell och kunnig med hjärtat på rätta stället. Hanterade en för mig stressad situation på ett fantastiskt sätt där han mötte upp med kunskap och goda råd både vid köp och försäljning. Var tillgänglig och återkopplade snabbt när jag hade frågor. Kunde inte ha valt bättre mäklare. Jag är mer än nöjd och mina bästa rekommendationer till Pontus. Jag är imponerad! Läs mer
  • 2019-06-26

Linda J skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    I nio månaders tid var min lägenhet ute för försäljning via en annan mäklare utan resultat eller framgång så jag bestämde mig för att byta och blev tipsad om Rezy på fastighetsbyrån. Efter att han tog över stafettpinnen tog det inte ens tre veckor innan lägenheten äntligen blev såld och inte bara såld utan till ett väldigt bra pris!
    Det bevisar hur viktigt det är med rätt mäklare och engagemanget hos mäklaren. Jag är så glad att jag valde just Rezy eftersom han bevisat är en mäklare i toppklass!
    Stort tack för 100% professionalitet, grymt engagemang och framförallt fantastiskt bemötande :) Läs mer
    2019-06-29 Rezy S svarar Linda J
    Tack snälla Linda för de värmande orden,
    Det löste sig till slut :) lycka till nu!
  • 2019-06-26

Adam A skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Hanna var professionell i sitt bemötande och skicklig i slutliga förhandlingar med köpare Läs mer
  • 2019-06-25

Karoline P skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket engagerad mäklare, rak och tydlig! Sålde vår tvåa på midsommarvägen till bra pris Läs mer
  • 2019-06-25

Johan A skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi har köpt i mälarhöjden

Karin är professionell, tillmötesgående med ett stort engagemang.

Med vänlig hälsning, Johan Läs mer
  • Rebecca Ö

2019-06-24

Rebecca Ö skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålde min 3 rum och kök i Midsommarkransen. Lugnt och proffsigt hela vägen. Trevlig, saklig och noggrann. . Ingen attityd det gillar jag. Köpte lägenheten också med Hannas hjälp så vet att hon är toppen både vid köp och sälj ! Läs mer
  • 2019-06-24

Mercedes N skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Tillgänglig och snabb i sin återkoppling. Väldigt engagerad. Rekommenderas! Läs mer
  • Charlie Y

2019-06-20

Charlie Y skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Grym mäklare som håller vad han lovar.
    Riktigt pålitlig vet definitivt vad han pratar om!

Vi fick vad vi begärde och lite till för vår bostad!

Rekommenderar Adam starkt! Läs mer
  • 2019-06-20

Moa J skrev om Eddie Can en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Eddie hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Han var engagerad och hjälpsam. Det märks att han brinner för sitt jobb. Effektiv och strukturerad. Bra på att förhandla, men också bra på att få alla parter att känna sig trygga och nöjda med sin affär. Vi var mer än nöjda! Läs mer
  • 2019-06-20

Gustav H skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Snabbt och professionellt bemötande, pålitlig, bra återkoppling, bra affär. Läs mer
    2019-06-24 Kim E svarar Gustav H
    Tacksam för att jag fick hjälpa dig Gustav. Önskar er lycka till i nya!
John Borja
Hanna Ringström