Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten — Visa karta

Storstockholms mest expansiva område är i ständig förändring, och så är även bostadsmarknaden här i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Vi på Fastighetsbyrån håller koll på alla svängningar, dalar som uppgångar, och kan råda dig inför både försäljning och köp av fastighet.

I vårt område möts den pulserande staden och den vackra naturen. Stockholm city är inte långt borta, men du får samtidigt närheten till Mälaren med vackra promenadstråk, trevliga vikar och mindre sjöar för båtliv och sommarbad.

Här växer nya bostadsområden fram i form av nyproduktioner. Dessa blandas med funkishus och sekelskiftesbyggnader i en härlig mix av nytt och gammalt, modernt och idylliskt. Låt oss på Fastighetsbyrån höra om dina bostadsplaner här!

Läs vad 2159 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

• 2020-11-23

Julia S skrev om Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag sålde min etta med hjälp av Natalia och hon har levererat från början till slut. Tydlig, erfaren, kunnig och strukturerad är några egenskaper som beskriver henne väl. Kände mig trygg i att lämna över allt ansvar till henne och låta henne göra sitt jobb fullt ut.
    En stjärna helt enkelt! Läs mer
  • 2020-11-23

Rolf J skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt. 2,a Midsommarkransen
    Klok erfaren som kan sitt. Läs mer
  • 2020-11-22

Jan-erik R skrev om William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    3:a i Aspudden såld till mycket bra resultat av en positiv och engagerande mäklare. Läs mer
  • 2020-11-21

Klara T skrev om William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    William ger ALLT från början till slut. Han lyckas med att vara både superproffsig och naturligt mänsklig på samma gång. Det är jobbigt att sälja sin bostad - William gör en både på gott humör och skapar så goda förutsättningar för en bra försäljning som möjligt. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2020-11-20

Maria J skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt bostadsrättsparhus. Väldigt gott bemötande.
    Sammanfattningsvis ett väldigt gott omdöme. Läs mer
  • 2020-11-20

Hulya K skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Han är en smart kille. Arbetar professionellt. Vi har litat på honom o han har levererat. Rekommenderar honom. Läs mer
  • 2020-11-20

Sara S skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Väldigt snabb och bra hjälp med att sälja vår lägenhet! Läs mer
  • 2020-11-19

Berna I skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim hjälpte mig sälja min lägenhet med stort engagemang. Från vårt första möte fram till försäljning har kommunikationen varit felfri och uppskattad av mig som säljare! Kim har agerat med driv men med ett lugn och en god kunskap om både område och förening. Jag kan varmt rekommendera Kim till andra! Läs mer
  • 2020-11-15

Emma S skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Oerhört lyhörd, vettig, pålitlig och varm person som jag varmt kan rekommendera. Har använt Astrid som mäklare vid två tillfällen och hon har levererat varje gång! Läs mer
  • 2020-11-15

John S skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi har sålt två lägenheter med Astrid och skulle lätt göra det igen. Trevlig, effektiv och kunnig! Läs mer
  • 2020-11-15

Ann-Charlotte H skrev om Tobias Franzén en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har sålt en bostadsrätt på 54 kvm i Hägersten med Tobias Franzen som mäklare.
    Som förstagångssäljare fick jag precis den hjälp och stöd jag behövde. Jag fick ett mycket bra bemötande och jag kände mig trygg under hela säljprocessen. Tobias är proffsig, trevlig, tydlig och återkopplar snabbt. Jag är mycket nöjd med slutpriset och mitt val av mäklare! Läs mer
  • 2020-11-15

Zuzana K skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    We bought a house through Christofer at Fastighetsbyrån. In the bidding we were second bidders. We were told that the buyer choose us because we are family. In reality, the house was offered to the first bidder but he dropped the deal before signing contract. Christofer hid this information from us. SInce the first bidder was not serius about the buying, his bids should not be valid and we could buy the house for cheaper price. Läs mer
  • 2020-11-14

Fanny H skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Supertrevlig och tydlig kommunikation! Läs mer
  • 2020-11-13

Karin S skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim var väldigt trevlig, tillförlitlig och skötte vår försäljning exemplariskt. Allt gick väldigt smidigt och bekvämt och Kim var alltid tillmötesgående och ärlig när vi talades vid. En riktigt bra mäklare! Läs mer

Rikard L skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Snabb hantering, bra kontor. Tydlig information.
    Bra bemötande på kontoret. Nöjd helt enkelt. Läs mer
  • 2020-11-13

Linnéa J skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi fick bra hjälp med allt. Smidig affär på alla sätt och vis. Sålde vår bostad på en vecka. Läs mer
  • 2020-11-13

Linus A skrev om Tobias Franzén en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi sålde vår 2:a i Fruängen i november 2020. Tobias är en fantastisk mäklare med koll på området, spekulanter och övriga detaljer. Är mycket nöjd med hela upplevelsen; snabba svar, rätt information och bra betalt. Läs mer
    2020-11-13 Tobias F svarar Linus A
    Tack för de fina orden. Ert samarbete gjorde det möjligt och jag hoppas ni ska trivas i er nya bostad.
    Tobias F gillar detta
  • 2020-11-13

Carl Magnus T skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi har köpt en lägenhet i Liljeholmen.
    Kim var väldigt trevlig, engagerad och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-11-12

Julia J skrev om Tobias Franzén en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har sålt en bostadsrätt på 54 kvm.
    Jättebra bemötande. Trevlig, professionell, bra på att återkoppla och tydlig. Läs mer
    2020-11-13 Tobias F svarar Julia J
    Stort tack för ert förtroende. Det har varit en ära att få jobba tillsammans med er.
    Tobias F gillar detta
  • 2020-11-11

Aleksandrs M skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim is one of the best brokers we have work so far. He is very quick and makes a really good work when selling apartment quickly at the best price. Läs mer
  • 2020-11-09

Josefine A skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    För mig gav Karin ett förtroende ingivande intryck från början, sympatisk och lätt att samarbeta med. Det var en öppen atmosfär som tillät alla frågor även de dumma. Under processen var det lugnt och tydligt. Att under själva kontraktskrivandet mäster Karin högt vilket gav mig en tydlighet och trygghet då jag fick både läsa och lyssna, gav också möjlighet till direkta frågor. Läs mer
  • 2020-11-06

Pontus W skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Trevlig, kunnig och professionell. Hade svaren till mina frågor och lösningar till mina problem samt tips på småsaker som i slutändan genererade ett försäljningspris jag var mycket nöjd med Läs mer
  • 2020-11-06

Danne B skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpt lägenhet.
    Allt bra förutom att mäklaren försökte få upp priset ytterligare fast priset var bestämt Läs mer
  • 2020-11-05

Magnus H skrev om Paulina Despotovic en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Paulina har varit en alldeles underbar mäklare och hjälpt oss under hela processen! Jag kan varmt rekimmendera henne! Läs mer
  • 2020-11-04

Sam V skrev om William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    William was very helpful and extremely fast! within 24hours of speaking, I already went on a private viewing, and the next days closed the deal.

highly recommended. Läs mer
  • 2020-11-04

Mikael H skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Karin hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt och var ett tryggt stöd genom hela säljprocessen. Hon fanns alltid tillgänglig för oss när vi hade frågor eller funderingar runt försäljningen och utöver att stödja oss i vår försäljning, hjälpte hon oss dessutom vid frågor och tankar kring köpet av vår nya bostad!

Vi köpte vår bostadsrätt 2015 när priserna var som högst, vilket så klart var ett orosmoment när det var dags att sälja, men Karin bidrog starkt till att vi ändå kände oss trygga och till slut lyckades sälja med vinstmarginal!

Rekommenderar varmt Karin vidare som mäklare vid er försäljning - vi är supernöjda! Läs mer
  • 2020-11-03

Johan S skrev om William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    William Kajo sålde vår lägenhet. Genom hela processen uppträdde han professionellt och under slutfasen visade han sig vara en synnerligen god försäljare. Vi kan starkt rekommendera honom! Läs mer
  • 2020-11-02

Per N skrev om Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Snabb, professionell och med många bra strategier för att lyckas på bästa sätt med vår försäljning. Läs mer
  • 2020-11-02

Kim M skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Han var vår mäklare i samband att vi sålde vårat hus, proffsigt bemötande och hög känsla för området. Han kom med bra input hur vi skulle agera. Läs mer
  • 2020-11-01

Per Staffan Einar N skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Fantastiskt proffsig vänlig och lyhörd. Rak snabb kommunikation. Rekommenderas å det varmaste! Renée och. Staffan. Läs mer
  • 2020-10-30

Katarina S skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Som köpare så hade vi inte så mycket kontakt med Kim. Vid de tillfällen som vi träffade honom så tyckte vi han var trevlig och seriös. Läs mer
  • 2020-10-30

Sven Anders L skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pålitlig, utför allt enl. plan, man får förtroende för honom! Läs mer
  • 2020-10-27

Lavenia H skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    We sold our apartment and Johanna was really nice and strategi. Very easy to communicate and made sure we are happy. Recommend her strongly 😀. Läs mer
  • 2020-10-26

Ann B skrev om Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Natalia skötte affären smidigt och lösningsorienterat från start till mål. Sålde vår lägenhet efter att två andra mäklarföretag inte lyckats på flera försök. Inte tog det lång tid heller. Rekommenderar absolut Natalia! Läs mer
  • 2020-10-26

Åsa N skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Alltid nöjd med Kim , känns tryggt och positivt :-) Läs mer
  • Petra L

2020-10-26

Petra L skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi har sålt vår 2:a i Aspudden med hjälp av Johanna Scortea och är mycket nöjda med hennes engagemang och service. Hela processen har skötts väldigt tydligt och strukturerat från Johannas sida och vi blev väldigt nöjda med vårt slutpris. 5 av 5 i betyg! Läs mer
  • 2020-10-25

Ali K skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    En professionell mäklare. Lyhörd och trevligt. Bara+++++ Läs mer
  • THOMAS H

2020-10-23

THOMAS H skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Johanna var väldigt professionell och gav oss bra stöd genom hela säljprocessen som var väl planerad från början till slut. Johanna förhandlade även fram ett väldigt bra slutpris. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2020-10-23

Sajad D skrev om William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    väldigt professionellt och super trevlig. Läs mer
  • 2020-10-22

Szilvia M skrev om Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Natalia sålde min etta när jag befann mig utomlands och jag kunde inte ha haft en bättre upplevelse med henne som min mäklare! Redan från första mejlet så kändes det som att Natalia var super kunnig och gav jättebra förslag kring lägenheten innan jag hade ens bestämt mig för vilken mäklare jag skulle välja (och jag kontaktade flera för att få reda på hur det jobbar). Natalia var alltid super professionell och snabb på att lägga fram en bra plan kring allting vi behövde göra för att lägga ut bostaden på marknaden. Hon tog alla mina frågor och funderingar på allvar, och var alltid snabb på att följa upp. Vid varje steg så kändes det som att jag kunde lita på henne fullständigt och det underlättade hela upplevelsen eftersom jag var utomlands och inte kunde finnas på plats vid tillträde. Det också betydde mycket för mig att hon ville att alla parter skulle känna sig tillfredsställd - både köparen och säljaren blev nöjda! Jag kan verkligen inte föreställa mig en bättre mäklare än Natalia Hernandez. Läs mer
  • 2020-10-22

Jerome C skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    was good, helped to broker the deal and took time out of his day to provide a private viewing of the apartment Läs mer
  • 2020-10-22

Elin L skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Professionell, tydlig, bra lokalkännedom. Läs mer
  • 2020-10-22

Joel H skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålde min lägenhet i fruängen, Christofer en grymt trevlig mäklare som sliter för din skull, han är riktigt bra på de han gör och kan varmt rekommendera honom Läs mer
  • 2020-10-20

Aleksei S skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim är mycket kunnig, trevlig, pålitlig och professionell. Vi sålde en trea i Hägerstensåsen och fick vårt drömpris efter första visningen. Bra kommunikation, goda råd och mycket positiv erfarenhet! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-10-19

Torbjörn F skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpt lägenhet. Mycket trevligt bemötande, men vissa frågor som tex om bredband hade mäklaren ej svar på. Annars mycket bra. Läs mer
  • 2020-10-19

Karin B skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Fick hjälp att sälja en bostadsrätt. Trevlig och lätt att prata med. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2020-10-17

Tommy T skrev om Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket förtroende ingivande och hon levererade mer än jag förväntat mig,mycke seriös.
    Kan verkligen rekommendera henne inför din bostads försäljning. Läs mer
  • 2020-10-16

Carina H skrev om Paulina Despotovic en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har sålt bostad, paulina var hjälpsam och kunnig igenom hela processen Läs mer
    2020-10-23 Paulina D svarar Carina H
    Tack! Så roligt att få hjälpa er!
  • 2020-10-16

Antonio B skrev om Paulina Despotovic en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Det har varigt otroligt tryggt att ha haft Paulina med oss i försäljningen av vårt hem! Hennes lung, erfarenhet och trygghet har varit nyckeln för en riktigt framgång. Paulina mötte alla våra förväntningar och mer!!

Stort Tack för allt! Läs mer
    2020-10-23 Paulina D svarar Antonio B
    Tusen tack för dom fina orden! Det var en ära att få hjälpa er.
  • 2020-10-15

Carina A skrev om William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag köpte en lägenhet och William var snabb och informativ.
    Jag är nöjd med den servicen han och de andra på Fastighetsbyrån gjorde. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte