Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Fruängen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten — Visa karta

Storstockholms mest expansiva område är i ständig förändring, och så är även bostadsmarknaden här i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Vi på Fastighetsbyrån håller koll på alla svängningar, dalar som uppgångar, och kan råda dig inför både försäljning och köp av fastighet.

I vårt område möts den pulserande staden och den vackra naturen. Stockholm city är inte långt borta, men du får samtidigt närheten till Mälaren med vackra promenadstråk, trevliga vikar och mindre sjöar för båtliv och sommarbad.

Här växer nya bostadsområden fram i form av nyproduktioner. Dessa blandas med funkishus och sekelskiftesbyggnader i en härlig mix av nytt och gammalt, modernt och idylliskt. Låt oss på Fastighetsbyrån höra om dina bostadsplaner här!

Läs vad 1544 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

• Sofia H skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi köpte 6 rum och kök och i samband med köpet sålde vi vår 4 rum och kök i Fruängen. Kontakten var toppen, snabba svar och beslut. Både köp- och säljprocessen gick jättesmidigt. Inga konstigheter :) Läs mer
  • Virve H skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålde en två i Aspudden i oktober och är mycket nöjd med Karin. Jag hade höga förväntningar (och högt förtroende eftersom jag fått rekommendation), och hade sagt upp en mäklare jag haft som jag inte var nöjd med. Karin är trevlig, professionell, engagerad och snabb. Kände mig väldigt trygg genom hela processen. Fanns ingen stund jag undrade vad som händer, fick information löpande, även när det inte fanns något särskilt att rapportera. Det är lätt att missa, att också information om att inget hänt kan vara viktig. Hellre en rapport för mycket än en för lite. Skulle varmt rekommendera Karin till andra som ska sälja. Läs mer
  • Susanne C skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Hanna som är professionell, kunnig och känner till marknaden i Midsommarkransen/Telefonplan mycket bra. Hon är väldigt trygg på en just nu lite oförutsägbar bostadsmarknad. Tillgänglig under hela processen.
    Dessutom ställde hon upp som bollplank när vi själva köpte lägenhet. Läs mer
  • Kurt Christer J skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Christofer var mycket engagerad och kunnig på sitt område. Arvodetvar i mitten av vad övriga begärde. Läs mer
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket hjälpsam och flexibel. Förstår kundens behov och önskemål och kan hitta många lösningar och se olika möjligheter. Bra bemötande och bra service! Läs mer
  • Felizia N skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Smidig affär och bra kontakt. Läs mer
  • Jim T
    Jim T skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpte en trea i Gröndal. Mycket positivt bemött, professionellt hanterat. Snabb på svar och lösningsorienterad. Läs mer
  • Sara A skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Hägersten och har varit otroligt hjälpsam och bra på alla sätt genom hela processen. Om någon skulle fråga mig om tips på en bra mäklare skulle Pontus vara den självklara rekommendationen. Läs mer
    2018-11-11 Pontus T svarar Sara A
    Tack så mycket Sara för dina fina ord! Det är ett nöje att hjälpa och alltid lika kul att träffa Er allihopa!
  • Elahe H skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag var i kontakt med en annan mäklare men blev vidare kopplad till Rasmus. Vet inte varför och inte fått tydlig information heller.

Rasmus gjort alla pappersarbetet på ett korrekt sätt och hörde av sig när det var nödvändigt.
    Det var OK med hans bemötande även om det inte var ett varmt mottagande och inte hans direkta uppdrag. Mer tydlighet och informativt möte, framför allt för den första gång klient, önskades för att inte känna sig dum. Läs mer
  • Nuri Y skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
  • Leif J
    Leif J skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi har sålt och köpt bostad och det skötte Resy utmärkt. Har inget att klaga på.
    Trevlig och lättsam person. Läs mer
    2018-11-13 Rezy S svarar Leif J
    Tack Leif, nöjet var på min sida.
  • Barbro M skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt radhus
    Helt nöjd med Johns handhavande av affären Läs mer
    John B gillar detta
  • Mia T skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag lämnar inte bara varma rekommendationer utan glödheta rekommendationer att anlita Rezy som er mäklare!
    Professionell, pålitlig, proaktiv, ärlig och trevlig. Han levererade allt jag som kund kunde önska!

Har försökt sälja min lägenhet i ett år med en annan mäklare utan att lyckas. BÖT MÄKLARE TILL REZY SABA - VIPS! 5 DAGAR SENARE VAR DEN SÅLD 😀 jag fick t o m lite mer än jag begärt.

Rezy har ett fantastiskt kontaktnät som han vet hur han ska arbeta med.
    Så en bättre mäklare får man leta efter! Läs mer
    2018-11-13 Rezy S svarar Mia T
    Tack Mia för de fina orden, nu får vi hoppas att du hittar något fint i Uppsala!
  • Ann-Britt J skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Han sålde min lägenhet på Ellen Keysgata 24, som jag trivts väldigt bra i. Fick ett bra pris för den. Han hittade en ny lägenhet enligt mitt önskemål, på samma gata. Känner mig väldigt nöjd med båda affärerna. Han har uppträtt trevligt vid våra möten. Jag tycker att han levde väl upp till förväntningar jag och min man hade.
    /Ann-Britt Jansson Läs mer
    2018-11-13 Rezy S svarar Ann-Britt J
    Tack Ann-Britt, hoppas att ni trivs i er nya lägenhet!
  • Hanna G skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Linus är väldigt kunnig och har alltid ett trevligt bemötande. Han är lätt att nå och mycket pålitligt. Kan varmt rekommendera Linus! Läs mer
  • Göran B skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Utmärkt på alla sätt. Vänligt bemötande och ett resultat som överträffade förväntningarna. Läs mer
  • Dan H skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi har köpt en lägenhet i Fruängen, 1 rok. Vi fick ett trevligt bemötande av mäklaren vid visningen av lägenheten och mycket bra och relevant information runt lägenheten och bostadsrättsföreningen. Rezy var väldigt professionell genom hela affären. Detta kombinerat med ett vänligt och trevligt bemötande i alla löpande kontakter gör att jag verkligen kan rekommendera honom varmt och uppriktigt. Läs mer
    2018-11-08 Rezy S svarar Dan H
    Tack för de fina orden Dan, jag är glad att jag kunde hjälpa dig.
    Tveka aldrig på att höra av dig,

Rezy Saba
  • Anna B skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Trevligt intryck, återkopplar snabbt. Öppen och ärlig i sin kommunikation mot säljare och köpare. Läs mer
    2018-11-08 Rezy S svarar Anna B
    Tack Anna och grattis till lägenheten, äntligen så hitta vi något till dig.
    Hoppas att ni ska trivas =)
  • Adel Ben F skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpt två bostäder, trevlig och komoetent mäklare Läs mer
  • Arne S skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi sålde en lägenhet med hjälp av Adam. Han gjorde från början till slut ett mycket bra arbete. Lugn, trevlig och seriös på ett naturligt sätt. Bra att ha att göra med. Läs mer
  • Tommy R skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Väldigt trygg och påläst.
    Glad och driven och en mäklare som verkar brinna för sitt jobb. Kändes väldigt bra att ha med Linus under processen. Läs mer
  • Julia S
    Julia S skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Har under hela mitt lägenhetsköp blivit professionellt och väl bemött av Adam. Väldigt kunnig, förtroendegivande och har alltid haft svar på mina frågor. Kan verkligen rekommendera Adam och kommer själv ta hjälp av honom i framtiden vid köp/sälj av bostad. Läs mer
  • Mia S skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Adam var seriös och tillmötesgående genom hela försäljningsprocessen. Han sålde en lägenhet i Fruängen åt oss och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Åse E skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpte bostadsrätt och fick ett hjälpsamt engagerat bemötande. Läs mer
  • Arsalan J skrev om Eddie Can en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Eddie är väldigt bra på vad han gör. På visning han var väldigt trevligt och gav nyttig info för köpet. Sedan i budgivning han var också snabbt och effektivt. När vi vann budgivningen, han ordnade allt väldigt professionellt och ärligt. Jag kan säga att jag rekommenderar honom 100%. Läs mer
    Arsalan J gillar detta
  • Lotta D skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Christofer är en otroligt kunnig mäklare som jag verkligen kan rekommendera! Christofer levde upp till våra förväntningar med råge, är extremt kunnig i området och fanns där för oss under hela säljprocessen. En mäklare du kan lita på! Läs mer
  • Jeanette A skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Saklig och kunnig mäklare.
    Påläst på sitt upptagningsområde.
    Rekommenderas starkt både för köpare och säljare. Läs mer
  • Linnea H skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kan varmt rekommendera Hanna- toppen mäklare! Läs mer
  • Elina S skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Var stressad vid alla möten och pressade både säljaren och köparen vid både visning som vid kontraktskrivning. Tråkigt och vresig retorik och det kändes som att köpet var i nivå av högst en mobiltelefon el. dyl. inte en miljonaffär. Läs mer
  • Alexander E skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har både köpt och nu sålt en bostad med Linus som mäklare och är lika nöjd med båda upplevelserna. Läs mer
  • Isabel Z skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpte bostad i liljeholmskajen, där Linus var mäklaren. Han är en riktigt trevlig kille och han fick hela processen att gå väldigt snabbt, vilket var skönt. Läs mer
  • Ludvig C skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag uppfattaade Rasmus som rak och ärlig i sin kommunikation och var väldigt behjälplig under hela köpeprocessen. Rekommenderar han starkt vidare! Läs mer
  • Derya C skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Han e toppen jätte duktigt kille Läs mer
  • amelia a skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålde vår lägenhet i Hägersten, jättenöjda med allt! Läs mer
  • Nina J skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Glad, positiv och otroligt hjälpsam. Då jag sålde innan visning vet jag inte hur han hade levererat vid fler intressenter. Läs mer
    2018-11-12 Kim E svarar Nina J
    Tack snälla Nina. Vilket jobb du gjorde! Och vad bra det blev! Mäkta imponerad! Lycka till i Gröndal, jag hoppas (och tror) att du kommer trivas!
  • Annelie R skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Supertrevlig! Väldigt hjälpsam och mån om alla intressenter! Läs mer
  • Marcus Å skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Christofer hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Fruängen.
    En mycket seriös, kunnig och trevlig mäklare.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar och kommunicerade bra under hela processen.
    Vi rekommenderar honom om ni ska sälja. Läs mer
  • Natalia J skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket trevlig och informerande mäklare. Superduktig! Läs mer
  • Mohammed M skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Fick ett jätte bra bemötande och suverän service både vid visning, budgivning samt skrivning av alla papper. Läs mer
  • William A skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bra och trevligt bemötande. Jobbade för maximal utdelning och för ett så bra slutpris som möjligt. Hjälpte oss så bostadsförsäljningen blev en smidig och trevlig upplevelse. Rekommenderar Linus till alla som funderar på att sälja sin bostad!

William och Sandra Läs mer
  • Christopher B skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rasmus var snabb, gjorde en bra värdering, fina bilder, bra återkoppling och har en proffsig och snygg attityd. Läs mer
  • Astrid H skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt en etta i Midsommarkransen. Bor i SKåne så har inte kunnat vara så närvarande fysiskt, men allt har fungerat tryggt, smidigt och bra genom Freddy :) Läs mer
  • Tim F skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Fungerade bra. Inga problem att få en extra visning och undersökning av kompletterande frågor. Bra genomgång av kontrakt. Läs mer
  • Björn H skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Linus fixade allting och vi blev nöjda med priset vi fick vår lägenhet såld för. Toppen

Hälsn. Björn och Anita Läs mer
  • Alfred H
    Alfred H skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Duktig mäklare som gör det lilla extra för att få sålt i tuffare tider. Läs mer
  • Sebastian D
    Sebastian D skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag anlitade Kim när jag sålde min lägenhet i Liljeholmen.
    Vi klickade från första mötet och satte upp mål som Kim såg till att uppnå på ett väldigt tillfredställande sätt genom hela försäljningsproceduren.
    Han är lyhörd, påläst, tillgänglig och levererar.
    Jag kan starkt rekommendera Kim när du ska sälja din lägenhet. Kan utlova en trevlig resa. Läs mer
    2018-11-12 Kim E svarar Sebastian D
    Tack Sebastian. Det var riktigt roligt att hjälpa dig med försäljningen. Tack för att du gav mig förtroendet! Du gav även allt inför foto och visning och gav oss förutsättningarna till ett bra resultat. Vi hörs när deklarationstiderna närmar sig, hälsa Annika.
  • Elisabeth G skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Snabb försäljning av bostaden och bra stöd samt rådgivning under hela tiden. Läs mer
  • Maria S skrev om Eddie Can en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Äntligen en mäklare jag varmt kan rekommendera. Ödmjuk, trevlig, energisk, positiv, realistisk med mycket god lokalkännedom.
    Han är mån om individen, inte endast om affären. Det tror jag många upplever som genuint och tryggt, vilket gör att man litar på Eddie. Läs mer
  • Gerd K skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Har sålt en bostadsrätt på knappt 3 veckor. Duktig på att hålla en informerad om hur det går med försäljningen, vilket jag tycker är viktigt. Alltid trevligt bemötande. Proffsig helt enkelt! Läs mer
  • Carl-Johan S skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag är fantastiskt nöjd med Linus, en mer engagerad mäklare har jag aldrig träffat. Han har 100% kontroll, håller vad han lovar, följer upp snabbt efter visningarna och levererar resultat. Mycket glad över att jag valde Linus till att mäkla min lägenhet och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
John Borja
Hanna Ringström