Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Storstockholms mest expansiva område är i ständig förändring, och så är även bostadsmarknaden här i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Vi på Fastighetsbyrån håller koll på alla svängningar, dalar som uppgångar, och kan råda dig inför både försäljning och köp av fastighet.

I vårt område möts den pulserande staden och den vackra naturen. Stockholm city är inte långt borta, men du får samtidigt närheten till Mälaren med vackra promenadstråk, trevliga vikar och mindre sjöar för båtliv och sommarbad.

Här växer nya bostadsområden fram i form av nyproduktioner. Dessa blandas med funkishus och sekelskiftesbyggnader i en härlig mix av nytt och gammalt, modernt och idylliskt. Låt oss på Fastighetsbyrån höra om dina bostadsplaner här!

3294 omdömen om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Sedan starten hos Reco 2013
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Bredäng
    2023-01-31 Verifierad kund
    Mäklaren Rabi Soma har haft ett trevligt och enkelt bemötande under hela försäljningsprocessen.
    Kommunikationen med mäklaren har varit snabb och korrekt.

Med vänlig hälsning Magnus
    ...
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Shahin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Liljeholmen - Årstaberg
    2023-01-31 Verifierad kund
    Alexander är en utmärkt mäklaren som är väldigt tillmötesgående med stor kunskap. Han är väldigt hjälpsam med allt vi behöver och vi känner stor tillit till honom.
  • köpte sitt hus med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2023-01-30 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Bra återkoppling och lyhörd för frågor och behov.
    2023-01-30 Verifierad kund
    Vi blev mycket väl bemötta av Alexander och han svarade gladeligen på alla frågor vi hade.
    Väldigt bra på att höra av sig och höll god kontakt med oss under hela köp-processen. Trevligt bemötande och en kompetent och påläst mäklare, kan inte ge annat än 5/5 i betyg.
  • sålde sitt hus med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2023-01-29 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande! Trots tuff marknad gav han sig inte.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Älvsjö/långbro Park
    2023-01-29 Verifierad kund
    Tillmötesgående och positiv samtidigt som konkret och rak.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Shahin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2023-01-28 Verifierad kund
    Han var professionell, erfaren och kunnig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2023-01-26 Verifierad kund
    Viktor sålde vårat objekt till bra pris trots sval marknad.
  • skrev om Rebecca Thyrhaug en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2023-01-25 Spontant omdöme
    Rebecca tog hand om vår bostadsaffär på ett smidigt sätt med gott resultat.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Aarskog en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2023-01-25 Verifierad kund
    För Nutidens digitala och skicklighetens mäklare, då är det Fredrik en Magician med alla verktyg från början till slut. En kunnighet och mjukhet när talar och en styrka när jobbar. Han skapar balans med sina sälja metod på så sätt alla blir nöjda och du kommer att märka det i processen. Tack för det värde du bringer till oss.
    Hej Masoumeh,
    Tusen tack för dina fina ord! Det blev helt klart ett mycket bra samarbete!
    Jag önskar dig all lycka till i framtiden!
    Med vänlig hälsning Fredrik
    Fredrik Aarskog
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Älvsjö/långbro Park
    2023-01-25 Verifierad kund
    Bra och professionellt engagemang och hjälp.
    2023-01-24 Verifierad kund
    Driven och kundfokuserad mäklare som går extra milen och lite till. Rekommenderas starkt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Tornebjer en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2023-01-24 Verifierad kund
    Linnea har varit väldigt bra på att både vara professionell och personlig, det har alltid varit okej att ringa om vi har frågor och hon har alltid svarat efter bästa förmåga på allt vi undrar över.
    Vi har alltid känt oss väl informerade om vad som händer i processen, under visningar och försäljning gick allt väldigt smidigt.
    2023-01-23 Verifierad kund
    Jag hade träffat Christofer på tidigare visningar och fått bilden av en seriös och trevlig kille som Inger förtroende. När vi tog kontakt med Christofer angående det objekt vi hade spanat in så var han behjälplig att få till affären. Christofer gav oss professionellt bemötande och han såg till att vi fick svar på de frågor vi hade. Vi är nöjd med den fastighet vi köpte och jag upplevde att säljarna var nöjd med försäljningen. Så två glad och nöjda köpare samt två glada och nöjda säljare tycker jag är ett bra betyg på den affärer Christofer fick till. Så nu väntar vi med spänning på att få flytta in i vårt nya hem.
  • Frida F
    sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Despotovic en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Västertorp
    2023-01-23 Verifierad kund
    Paulina har varit en klippa genom hela vår försäljning. Tillgänglig, tydlig och genuin. Hon har gett oss ärliga råd och det har hela tiden känts som att hon haft vårt bästa i åtanke när hon agerat. Det har varit lätt och trevligt att ha kontakt med Paulina och vi rekommenderar henne varmt till andra kunder!
    2023-01-23 Spontant omdöme
    Väldigt professionell och förtroendeingivande mäklare. Rebecca är lättillgänglig och svarade med tydliga förklaringar på alla frågor vi hade.
    2023-01-22 Verifierad kund
    Bra och tydligt bemötande. försäljningsprocessen kändes enkel med Linnea och hon hjälpte oss få det pris vi ville ha för bostaden.
    2023-01-21 Verifierad kund
    Jag har haft en mycket bra upplevelse med Christofer som mäklare.
    2023-01-21 Verifierad kund
    Vänligt korrekt och bra bemötande, tycker han skött sig utmärkt och jobbat på bra under rådande omständigheter. Enda minuset är väl att han håller på HV71 😉🙂
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2023-01-20 Verifierad kund
    Astrid sålde vår lägenhet under en svår marknad och överträffade våra förväntningar på alla sätt. Med Astrid får du en mäklare som är påläst, tillgänglig och redo att göra det lilla extra. Ger mina varmaste rekommendationer.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2023-01-20 Verifierad kund
    Trevligt Bemötande. Va mycket folk på visning så hann ej prata då. Men svara alltid i telefon eller ringde tillbaka.
    2023-01-19 Spontant omdöme
    Rebecca är en supertrevlig och härlig mäklare. Hon gav mig ett seriöst intryck när hon värderade min lägenhet. Ung men väldigt proffesionell och kunnig. En blivande stjärna.
    2023-01-17 Verifierad kund
    Alexander var otroligt inkännande och tog sig tiden att visa lägenheten en andra gång för att verkligen ge en tid att ta sitt beslut.
    Upplevde en stor proffessionalitet och kunnighet kring både lägenheten och processen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linnéa Tornebjer en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2023-01-17 Verifierad kund
    Schysst, rak kommunikation och mycket tillgänglig med svar på frågor. Kändes tryggt och enkelt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2023-01-16 Verifierad kund
    Karin har varit toppen på alla sätt
    2023-01-16 Verifierad kund
    Linnea bemötte mig absolut på rätt sätt, hon var vänlig ock kunnig men också mänsklig och mjuk som person. Profetionel! Jag förväntade mig att hon skulle sälja min lägenhet med så mycket pengar det gick och att jag fick vete var i prisrasen vi befann oss. Detta skedde till hundra%. Jag var inte med vid försäljningen, men metoden vad hon använde verkade bra. Först visning, sedan telefonkontakt med intresserade hela tiden och hon höll även mig informerad! Mycket bra jobb skulle jag säga!
    2023-01-14 Verifierad kund
    Ingen stor erfarenhet av mäklare tidigare med Alexander är mycket duktig, proffsig, trevlig och vill det bästa för sina klienter. Finns absolut ingenting att klaga på!
    2023-01-13 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande. Kändes tryggt med Astrid.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2023-01-13 Verifierad kund
    Blev bemött med respekt. Hon är en tuff förhandlare vilket är ett tips för säljare. Verkar ha koll på läget.
    2023-01-13 Verifierad kund
    Proffsig, trevlig och ödmjuk. Karin såg till att det blev en snabb och enkel affär. Hon är bäst helt enkelt!
    2023-01-10 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande är helt nöjd! Allt med köpet har fungerat med fullt tillfredsställande!
    2023-01-10 Verifierad kund
    Astrid Skogh gav ett mycket seriöst och trevligt intryck och var alltid anträffbar.
    2023-01-09 Verifierad kund
    Mycket trevligt och enkelt samarbete, med väldigt hög tillgänglighet.
    2023-01-02 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med den support som Victor gav i och med säljandet av min bostad i Liljeholmen i december 2022. Trots en låg marknad där det är svårt att generera intresse så låg Victor i och gav sig inte. Med hjälp av extra visningar och mycket angagemang fick jag ett rimligt pris för lägenheten. Jag är mycket nöjd med sammarbetet.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Valencia Can en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2022-12-31 Verifierad kund
    Received great service from Valencia Can. She has amazing communication and coordination skills which made it easy for us to buy this apartment.
    More than happy to recommend her in the future
    2022-12-31 Verifierad kund
    Valencia has been extremely helpful throughout the process, as we were new to Sweden she took us through every step very clearly and answered multiple doubts!

We were very grateful to have received such a good service from her as she made everything look so easy.

She also explained every clause of the contract to us in English which was plausible.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Valencia Can en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2022-12-31 Verifierad kund
    Otroligt dedikerad mäklare som gör sitt yttersta för att hjälpa oss sälja lägenheten. Hon kommunicerade med oss konstant och höll oss uppdaterade. Fick till slut lägenheten såld trots tuff marknad. Vi är jättenöjda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Bredäng.
    2022-12-27 Verifierad kund
    Personlig och tillmötesgående och svarar snabbt på frågor och även mycket hjälpsam. Rekommenderas varmt.
    2022-12-26 Verifierad kund
    Professionell, personlig, hjälpsam, tillmötesgående
    2022-12-26 Verifierad kund
    Duktig mäklare som alltid är tillgänglig. Fick väldigt bra stöd i försäljningen av min lägenhet. Väldigt nöjd med processen och den hjälpen jag fick. Kommer absolut att ta hjälp av Valencia vid nästa köp/säljtillfälle och kommer absolut att rekommendera henne vidare.
    2022-12-23 Verifierad kund
    Valencia är helt otrolig på alla sätt och vis. Hon är lyhörd, engagerad och ger 110%! Bostadsaffärer är generellt otroligt jobbiga men Valencia fick mig att känna mig trygg i varje steg. Kunde inte föreställa mig en bättre mäklare än henne. Helt fenomenal!
    • Älvsjö
    2022-12-22 Verifierad kund
    Otroligt nöjd med Karin, allt från bemötande till snabb återkoppling och bra information under hela försäljningen
    • Älvsjö
    2022-12-22 Verifierad kund
    Bland dem bästa mäklare jag har träffat.
    Karin får 10 av 10.

Vi är oerhört nöjda med Karin.
    Hon gav ett proffesionellt inryck redan från första mötet och vi kände att vi var i trygga händer.

Jonatan G
    2022-12-21 Verifierad kund
    Supertrevligt bemötande! Valencia är trevlig, kunnig och mycket hjälpsam. Upplevde henne som mycket tillgänglig och driven i processen. Jag fick snabbt svar och återkoppling.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Aarskog en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2022-12-20 Verifierad kund
    Jag har blivit bra och korrekt bemött utav denna mäklare.
    I vissa avseeenden har han mött upp och gjort mer genom att det varit upprepade kontakter just i samband med detta köp.
    Hej Oscar,
    Stort tack för dina fina ord! Varmt lycka till med ditt nya boende

Med vänlig hälsning, Fredrik
    Fredrik Aarskog
    2022-12-14 Verifierad kund
    Alexander förtjänar högsta betyg! Redan från start hade han ett otroligt engagemang och var mycket kunnig, strukturerad och lyhörd. Jag har känt mig trygg från början till slut då han höll mig uppdaterad under hela processen och fanns alltid tillgänglig. Sammanfattningsvis en otroligt bra mäklare som jag skulle rekommendera alla dagar i veckan!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Västberga / Telefonplan
    2022-12-13 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig mäklare. Toppen kommunikation
    • Hökmossen/Telefonplan
    2022-12-13 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och förklaringar, samt genomgång av kontrakt, process osv.
    • Skärholmen
    2022-12-11 Verifierad kund
    Jag rekommenderar varmt Fastighetsbyrån. Rabi är en trevlig, hjälpsam och mycket professionell mäklare. Jag är väldigt nöjd med hela processen.
    2022-12-10 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Professionell. Tar sig tid att gå genom detaljer så att man känner sig trygg.