Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Fruängen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten — Visa karta

Storstockholms mest expansiva område är i ständig förändring, och så är även bostadsmarknaden här i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Vi på Fastighetsbyrån håller koll på alla svängningar, dalar som uppgångar, och kan råda dig inför både försäljning och köp av fastighet.

I vårt område möts den pulserande staden och den vackra naturen. Stockholm city är inte långt borta, men du får samtidigt närheten till Mälaren med vackra promenadstråk, trevliga vikar och mindre sjöar för båtliv och sommarbad.

Här växer nya bostadsområden fram i form av nyproduktioner. Dessa blandas med funkishus och sekelskiftesbyggnader i en härlig mix av nytt och gammalt, modernt och idylliskt. Låt oss på Fastighetsbyrån höra om dina bostadsplaner här!

Läs vad 1380 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

• Anna l
    Anna l skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpt en br i Östberga. Fick tydlig info i samband med visning och under budgivningsprocessen. Har fått hjälp med pappershantering och med att förse banken med vad de efterfrågat. Adam har hjälpt till att lösa problem och varit mycket tillmötesgående.
    God kompetens i kombination med bra känsla för service och ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Nanna B
    Nanna B skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim hjälpte mig att sälja min tvåa i Aspudden. Han jobbade snabbt, drev processen framåt och jag fick ett bra pris innan visning! Läs mer
  • Mariam S
    Mariam S skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    köpt bostad på Kata Dalström 10. Bemötandet var med respekt av Christofer. Vi fick råd på frågor och annat vi behövde inför köpet. Vi hade inte stora förväntningar på hur köper skulle ser ut eller utvecklas. vi är helt nöjda med allt. Läs mer
  • Aylin Y
    Aylin Y skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi har både köpt (sjövikstorget 7)och sålt (vingårdsgatan 6) med Kim. Han var tillgänglig i stort sett dygnet runt och väldigt tillmötesgående och behjälplig. Hela processen gick så smidigt till. Ångrar inte en enda sekund att vi valde just honom.
    Vi är otroligt nöjda. Kan varmt rekommendera!
    Kommer utan tvekan anlita Kim igen om det blir fler försäljningar. Bättre mäklare finns inte! Toppbetyg från oss⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Ewa O
    Ewa O skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag är mycket nöjd med det arbete som Astrid gjort. Hon har under hela försäljningen hållit mig underrättad om vad som händer. Läs mer
  • Liyan J
    Liyan J skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Adam gav oss ett kunnigt, engagerat och lyhört intryck när vi träffades på första gången. Vid försäljning blev vi imponerade av hans kunskap och erfarenhet om bomarknad. Vi lyssnade på hans analys och tog beslut i sammanband med hans råd och rön. Till slut gick försäljningen smidigt och snabbt. Vi fick vad vi hade förväntat trots marknadsnedgång. Adam har ett trevligt bemötande, var tydlig med sin information och återkoppla sig alltid snabbt. Vi rekommenderar Adam varmt. Läs mer
  • Mohammad W
    Mohammad W skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag köpte en lägenhet på 83kvm och märklaren va otroligt hjälpsam och snäll Läs mer
  • Erik Ö
    Erik Ö skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus har sålt vår lägenhet till belåtenhet, det var en svår marknad precis efter amorteringskravet men han kämpade på med extra visningar och gav inte upp. Vi fick inte riktigt det vi önskade vilket gör att jag inte kan sätta en 5:a men det berodde nog mer på tajmingen i marknaden.

Vältalig, lyhörd och noggrann mot både köpare & säljare.
    Rekommenderar Pontus som mäklare. Läs mer
  • Corey l
    Corey l skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag tog kontakt med Fastighetsbyrån när jag skulle sälja min lägenhet och fick då Adam som mäklare. Adam var mycket lyhörd till mina önskemål vid försäljningen och sålde lägenheten snabbt och smidigt. Adam har en professionell framtoning och är mycket trevlig som person och jag rekommenderar Adam som mäklare till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Krister L
    Krister L skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Utmärkt bemött, effektiv, besvarar alla frågor. Läs mer
  • Niklas G
    Niklas G skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag köpte en lägenhet på Lina Sandells Plan. Bemötande utav mäklaren vid visning och vid följande kontakter var mycket professionellt, förtroende ingivande och allmänt trevligt! Han vet vad han gör, om och när det är dags att sälja och köpa en annan bostad skulle jag gärna vända mig till honom igen. Läs mer
  • Tony A
    Tony A skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Finns inget negativt att säga, bara positivt. Mycket proffesionellt hantering av hela förloppet. Kände mig trygg under hela resan. Läs mer
  • Erika L
    Erika L skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Trevligt och proffsigt, fick löpande information och kände oss trygga med henne hela vägen. Läs mer
  • Lisa Å
    Lisa Å skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Trevlig och tydlig :)
    Inga konstigheter, kändes enkelt att köpa. Läs mer
  • Emeli K
    Emeli K skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålde min lägenhet innan visning i Telefonplan. Kim kunde inte ha gjort det bättre med en sådan vinst som det blev!
    Han har varit super duktig och profficionel från början till slut. Rekommenderar Kim starkt! 👌🏼👏🏼😊 Läs mer
  • Yussra M
    Yussra M skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    BRA MÄKLAR HITTAR DU ALLTID HOS FASTIGHETSBYRÅ! Läs mer
    2018-06-20 Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen svarar Yussra M
    Kul att höra. Stort tack! Hoppas på ytterligare samarbete i framtiden. :) Mvh Fastighetsbyrån Älvsjö/Hägersten/Skärholmen
  • Per L
    Per L skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi har för barnbarns räkning köpt en lägenhet på Doktor Widerströms Gata i Fruängen. Mäklaren har på alla sätt skött de åtaganden man kan förvänta sig av en mäklare.
    Både visning och handläggande av överlåtelsen har av Adam Hammoud skötts på ett bra sätt. Läs mer
  • Elima M
    Elima M skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt bostad på Ljusstöparbacken 1 i Gröndal.

Vi har blivit väldigt bra bemötta.

Vi ville sälja snabbt och fick bra respons och snabb återkoppling. Positiv och lättsam.

Kim levde verkligen upp till våra förväntningar! Läs mer
  • Thomas  K
    Thomas K skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rasmus sålde vår lägenhet högt över utgångspris på en skakig och instabil marknad. Skulle vi sälja en lägenhet igen så skulle vi definitivt anlita Rasmus igen. Rasmus är kunnig, professionell och kundorienterad, alla frågetecken kan besvaras. Läs mer
  • Göran L
    Göran L skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpt Brf. Vänligt bemött. Han var relativt pålitlig när det gäller information. Han var mycket hjälpsam Läs mer
  • Kiki H
    Kiki H skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpt lgh Ljusstöparbacken 1, Gröndal. Vänligt och trevligt bemötande och återkom med svar på alla frågor som han inte kunde besvara på visningen.
    Jag är lite tveksam till hur han satt utgångspriset. Ett utgångspris under 4 milj och som ökade över 1 miljon på den nivån känns inte helt seriöst speciellt som han vid samtal verkade ha helt klart för sig vad slutpriset skulle hamna.

Som helhet en trevlig upplevelse! Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Driven, påläst och ambitiös. Magisk! Läs mer
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Ambitiös och mycket proffsig i alla led. Kanonmäklare! Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus var ritktigt tydlig, pålitligt och trevlig. Enkelt och smärtfritt köp av en tvåa på Hägerstensåsen. Grymt nöjd, rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-06-14 Pontus T svarar Johan L
    Tack så hemskt mycket Johan! Hoppas du ska trivas!! :)
  • Jonas Ö
    Jonas Ö skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi är så nöjda med Kim!

Vi anlitade Kim för försäljningen av vår lägenhet.

Engagerad, driftig, kunnig, charmig, tillgänglig. Tack! Läs mer
  • Mariela S
    Mariela S skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi köpte en lägenhet i Telefonplan. Hanna var hjälpsam under visningen och efter den. Hon var professionell och trevlig. Läs mer
    2018-06-16 Hanna R svarar Mariela S
    Tack Mariela, kul att höra att ni känner er nöjda!
  • Martin M
    Martin M skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålde ett radhus i Mälarhöjden. Både bemötande och hantering var vänligt, tydligt och effektivt. Läs mer
  • Didi Timothy P
    Didi Timothy P skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålde min lägenhet genom Rezy Saba. Bemötandet var mycket bra, Rezy jobbar proffsig, snabbt och effektivt. Rezy upplevdes som mycket målinriktad och energisk att få slutföra uppdraget. Rezy levde långt över alla förväntningarna som vi hade från början. Läs mer
  • Sofie S
    Sofie S skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag är mycket nöjd med försäljningen av min bostad och kan varmt rekommendera Astrid; en trevlig, seriös och proffsig mäklare! Läs mer
  • Anette K
    Anette K skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Karin har en förmåga att se både säljarens och köparens behov. Hon är proffsig och samtidigt varm. Det känns personligt. Jag har sålt via Karin 2 ggr och köpt via henne 1 gång.
    Tack Karin för bra service!
    /Anette Eriksson Läs mer
  • Pernilla T
    Pernilla T skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Trevlig och tillmötesgående, anstränger sig utöver det vanliga. Läs mer
  • Mia K
    Mia K skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålde min etta med Linus och hade väldigt höga förväntningar, både på mäklare och på slutpris. Linus lyckades överträffa alla dessa. Oerhört proffsig och engagerad mäklare, alltid tillgänglig för att svara på minsta lilla fråga och fundering - vilket gjorde att jag kände mig trygg med Linus från start! Rekommenderar honom för alla mina vänner och bekanta som ska sälja/köpa. Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Hanna hjälpe mig med försäljningen av min bostad, hon var tydlig och var alltid lätt att nå vid frågor. Så jag är mycket nöjd med hennes service och kunskap. Läs mer
    2018-06-16 Hanna R svarar Fredrik L
    Hej Fredrik! Tack snälla, vad glad blir över att höra att du är nöjd! Lycka till med allt och trevlig sommar!
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    First time home buyer, and was more than happy with Linus handling of the transaction. Good communication and fast turn-around were both major plusses. Läs mer
  • Sara K
    Sara K skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim är engagerad, kompetent och otroligt hjälpsam. Vårt köp av bostadsrätt kändes tryggt hela vägen och man fick verkligen det lilla extra från Kim. Bästa mäklaren jag haft kontakt med! Läs mer
  • Lina Å
    Lina Å skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag är supernöjd med Kim som mäklare! Han är engagerad, tillgänglig, professionell och trevlig. Jag kände mig trygg genom hela processen. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Katarina W
    Katarina W skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Professionell och kunnig. Ärlig kommunikation och alltid tillgänglig. Sålde högt över utgångspris och förväntan. Vid nästa affär anlitar vi definitivt Rasmus! Läs mer
  • Tommy B
    Tommy B skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi är jättenöjda.
    Allt från hjälpen innan försäljningen till affär och efteråt med hjälp av skatteberäkningar mm. Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Han har lämnat felaktig information muntligt och har med mkt gammal info i den skriftliga projektbeskrivningen. Läs mer
  • Abbe W
    Abbe W skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi tycker Linus är trevlig och arbetar hårt men vad det gäller Mäklar servicen var den kanske inte på topp. Annonsens text fick redigeras flera ggr på vår anmodan, inrådan, han missade viktiga poänger med hus, lägenhet och placering. Sen kom rådgivning, vi blev kontaktade av Linus när han sålde annan lgh i huset. Tidpunkten för försäljning och visning kunde inte vara sämre Feb-Mars och resulterade i väldigt lågt sälj pris. Läs mer
  • Levente K
    Levente K skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Allt gick smidigt och bra.
    John lyssnar på kundens önskemål och följer dessa professionellt. Så klart han kan marknaden.
    Bara en massa plus.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    John B gillar detta
  • August M
    August M skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Hanna var trovärdig och bra genom köpesprocessen. Läs mer
    2018-05-29 Hanna R svarar August M
    Hej August! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme här och kul att höra att du är nöjd. Ha det fint! /Hanna
  • Inger B
    Inger B skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Anser inte att min mäklare på Fastighetsbyrån har stått på min sida som säljare av min lägenhet. Läs mer
  • Elin A
    Elin A skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi sålde en tvåa i Hägersten. Karin var trevlig, professionell, noggrann och snabb på att svara. Ingav förtroende i alla steg av processen. Vi blev nöjda med försäljningen. Rekommenderar varmt Karin som mäklare! Läs mer
  • Sara E
    Sara E skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi fick en bra magkänsla vid första besöket som visade sig vara rätt. Victor kunde lägga ut vår lgh på jättekort varsel på ett proffsigt sätt. Värderingen var realistisk och vi fick till en snabb affär till ett riktigt bra pris. Victor var lyhörd för våra frågor och funderingar och svarade sakligt. En supermäklare! Läs mer
  • Nanne L
    Nanne L skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rasmus är en driven, engagerad och riktigt duktig mäklare. Vill och kommer starkt rekommendera honom vidare! Läs mer
  • Marielle L
    Marielle L skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Proffsigt arbete! Alltid tillgänglig på mail och telefon. Punktlig till alla möten och mycket trevlig. Vi fick våran lägenhet såld snabbare än vi själva anat och rekommenderar varmt honom till andra som går i säljtankar. Läs mer
  • Asim K
    Asim K skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rasmus hjälpte oss att sälja vår lägenhet i en instabil marknad. Hans professionella bemötande och kontinuerliga uppdateringar höll oss trygga och välinformerade. Det märks att Rasmus arbetar hårt bakom kulisserna samt är rak och ärlig med rådande situation. Dessutom är han otroligt lösningsorienterad för att få både säljare och köpare nöjda. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Anton C
    Anton C skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi skulle varmt rekommendera Pontus som mäklare! Ärlig, hårt arbetande och oerhört kunnig inom sitt område.
    Stort tack för all hjälp :) Läs mer
    2018-06-14 Pontus T svarar Anton C
    Tack så mycket Anton det var ett nöje att hjälpa Er till en ny era i livet! :) LYCKA TILL ert nya boende!
  • Kristine R
    Kristine R skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Är mycket nöjd med Christofers bemötande och proaktiva upplägg av försäljningen av vår lägenhet. Han kunde på ett konkret och realistiskt sätt analysera den nuvarande, dämpade marknaden och lägga fram en strategi för en tillfredsställande och förvånansvärt snabb affär. Vi rekommenderar honom varmt till er som går i säljtankar. Läs mer
John Borja
Hanna Ringström