Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten — Visa karta

Storstockholms mest expansiva område är i ständig förändring, och så är även bostadsmarknaden här i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Vi på Fastighetsbyrån håller koll på alla svängningar, dalar som uppgångar, och kan råda dig inför både försäljning och köp av fastighet.

I vårt område möts den pulserande staden och den vackra naturen. Stockholm city är inte långt borta, men du får samtidigt närheten till Mälaren med vackra promenadstråk, trevliga vikar och mindre sjöar för båtliv och sommarbad.

Här växer nya bostadsområden fram i form av nyproduktioner. Dessa blandas med funkishus och sekelskiftesbyggnader i en härlig mix av nytt och gammalt, modernt och idylliskt. Låt oss på Fastighetsbyrån höra om dina bostadsplaner här!

Läs vad 1892 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

• 2020-01-18

Kadir Y skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rezy har hjälpt mig att sälja en lägenhet i Fruängen för ett pris som jag är mer än nöjd med i dagens bostadsmarknad. Rezy har sedan vi sågs från första början varit tydlig och ärlig och jag har känt mig trygg genom hela processen. Upplever att Rezy är tillmötesgående, kompetent och har mycket stor kännedom om bostadsmarknaden. Jag har redan rekommenderat andra om Rezys tjänster och kommer fortsätta att göra det. Läs mer
  • 2020-01-17

Maria J skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpt en lägenhet.
    Vänligt men lite kort. Fast som köpare behövde vi inte mer än så. Bara att allt är ok och stämmer... Läs mer
  • Danny S

2020-01-17

Danny S skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålde en etta i Årstaberg, mäklaren var väldigt trevlig, engagerad och väldigt enkel att ha att göra med, affären gick fort och skulle anlita honom igen utan tvekan, grym! Läs mer
  • 2020-01-14

Rifat O skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Freddy was very open, honest and helpful from the beginning. Very professional. Läs mer
  • 2020-01-10

Sara R skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rezy Saba är en utmärk mäklare, köpet av lägenheten gick smidigt.Jag fick den rådgivning och hjälp jag behövde. Det var mitt första köp och jag hade många tankar och funderingar, Rezy fick mig att ta steget framåt vilket jag är jätte tacksam för. Läs mer
  • 2020-01-10

Fritjof S skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har köpt en bostadsrätt (lägenhet).
    Jag blev bemött på ett bra sätt av mäklaren Christofer. Han var snabb på att svara på våra frågor och hade ett trevligt bemötande. Dessutom kändes han pålitlig, kunnig och seriös under hela processen. Mäklarens roll levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-01-09

William E skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har köpt en bostadsrätt via fastighetsbyrån och Mäklare Rezy Saba.

Bemötandet var professionellt och tryggt. Han var med i hela processen och svarade på de frågor man hade. Vid kontraktsskrivning var det lugnt och sansat så att man hängde med.

Totalt sett en trevlig upplevelse. Läs mer
  • 2020-01-02

Sofia N skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpt en liten trea i älvsjö.
    Mäklaren var trevlig, tillmötesgående och lätt att få tag på, dvs svarade snabbt på mail/sms. Läs mer
  • 2020-01-01

Reband R skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Trevlig och god bemötande. Ordnade allt och gav information när det behövdes Läs mer
  • Ylva G

2020-01-01

Ylva G skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpt bostadsrätt i Hägersten. Proffsig och trygg affär! Läs mer
  • 2019-12-31

Safwan A skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har köpt en bra lägenhet i ett lugnt område. Läs mer
  • 2019-12-28

Celeste C skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Trevlig, proffsig och tillmötesgående . Läs mer
  • 2019-12-20

Jonas L skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kompetent och kunnig mäklare.

Bra fastighetsbyrån överlag Läs mer
  • 2019-12-20

Tomas M skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har vid 3 tillfällen de senaste 2 åren försökt att sälja min lägenhet med 3 olika mäklare, ingen hade hittills klarat av uppgiften. Jag blev tipsad om Rezy Saba och gav honom ett försök med samma kriterier som jag haft med de tidigare mäklarna. Rezy fick lägenheten såld på knappt en månad vilket var långt över mina förväntningar. Jag upplevde att Rezy var mer dedikerad än de tidigare mäklarna, han tog uppdraget på allvar och gillade utmaningen. Dessutom var Rezy duktig på att återkoppla mig längs hela processen, kom med förslag på vilka förändringar som jag borde gjort i lägenheten för att underlätta en försäljning och svarade alltid på telefon oavsett tid på dygnet.
    Jag har under 12 års tid köpt eller sålt ett antal bostäder, Rezy är en av få mäklare som jag verkligen skulle kunna gå i god för. Läs mer
  • 2019-12-19

Carolina skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Smidig process från start till slut - supernöjd som köpare! Läs mer
  • 2019-12-18

Shqipe S skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket trevlig och hjälpsam Ker. Bro. Råd. Och. Bro. Låsningar Läs mer
  • 2019-12-17

Carl L skrev om Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Effektiv, kompetent, förtroendeingivande och trevlig. Läs mer
    Natalia H gillar detta
  • 2019-12-17

Linn B skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpte min första bostadsrätt via mäklaren Rezy. Jag vill beskriva honom som professionell, lättsam och pålitlig. Rezy har alltid varit snabb på att svara, stötta och hjälpa till. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2019-12-16

Nicola S skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Every step for buying the apartament has been clear and easy Läs mer
  • 2019-12-13

Malin R skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket kunnig & hjälpsam genom hela processen. Läs mer
  • 2019-12-13

Filip Hedin R skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Både köpt och sålt med Christofer. Känns kunnig och inger förtroende. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2019-12-11

Reyhan A skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Har sålt en radhus. Han va trevlig kämpade mycket. Läs mer
    2019-12-16 Rabi Soma svarar Reyhan A
    Tack Reyhan! Det har varit ett nöje.
  • 2019-12-11

David P skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rasmus sålde vår bostadsrättsfyra. Han var lyhörd för våra önskemål och lätt att få tag i. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-12-10

Britt-Marie Linnéa E skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Har sålt ett kedjehus. Mäklaren var positiv och glad.
    Försäljningen av vårt hus skedde innan visning och genom vår egen kontakt med intresserade. Läs mer
    2019-12-13 Rezy S svarar Britt-Marie Linnéa E
    Tack Britt-Marie, det är verkligen ett hus att trivas i. Hopas att ni ska hitta er nya dröm bostad.
  • 2019-12-10

Lisa S skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus var väldigt trevlig och proffsig. Läs mer
    2019-12-10 Pontus T svarar Lisa S
    Tack så mycket Lisa! Det var fint skriver och gör mig glad :) hoppas du ska trivas!
  • 2019-12-09

Suraya U skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpte en 2:a, 68 kvm för 1.9 milj. och tycker att hela processen från visningen, budgivningen, till att skriva på avtal och få nycklarna har sköts med jätte trevlig bemötande, informativ, tydlig och kommunikativ, alltid lyhörd, sett till att finnas där som mäklare utan att vara för påstridig som det lätt kan bli i ett service/försäljningsyrke. Allt som allt tyckte jag att han skötte sitt jobb bra som mäklare, hade inga direkta förväntningar när jag gick in i hela lägenhets letandet processen, förutom att det skulle skötas rätt och informativt samt att det skulle finnas ett ömsesidigt lyhördhet för kraven. I slutet av det hela sköttes det så att jag som köparen skulle vara nöjd med köpet av Bostadsrätten. Läs mer
    2019-12-10 Rabi Soma svarar Suraya U
    Tack för rekommendationen! Stort grattis till din nya bostad:)
  • 2019-12-09

Karin T skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpte en lägenhet vis Rezy, han var trevlig och gav snabb återkoppling. Läs mer
    2019-12-13 Rezy S svarar Karin T
    Tack Karin, du var minst lika snabb. Hoppas att ni skall trivas.
  • 2019-12-09

Julia S skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Proffsig, alltid tillgänglig och pålitlig. Läs mer
  • 2019-12-09

Pierre P skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Supertrevlig och tillmötesgående. Snabb på att svara och professionell. Bara gott att säga! Läs mer
  • 2019-12-07

Ola G skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt 27kvm i Fruängen och det kunde inte skötts smidigare.
    Fick det pris jag hoppades och affären gick snabbt och enkelt.
    Christoffer är trevlig och likt jag smålänning, så det klart en har förtroende ;) Läs mer
  • 2019-12-07

Lena O skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Professionellt bemötande från början till slut. Läs mer
  • 2019-12-06

Olof B skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus sålde vår trea i Örnsberg med mycket gott resultat.
    Pontus ger ett väldigt tryggt och pålitligt intryck och var mycket duktig på att hantera både oss som säljare och köparna.
    Jag är säker på att alla orter var mycket nöjda med Pontus. Läs mer
    2019-12-08 Pontus T svarar Olof B
    Stort tack Olof för ditt fina omdömde och Ert bemötande! Tack för möjligheten att få hjälpa Er med både försäljning och flytt!
    Pontus T gillar detta
  • Olov H

2019-12-05

Olov H skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålde min lägenhet i Bredäng och Rezy räddade mig ur en knepig situation. Jag behövde sälja snabbt i en tuff marknad men han löste det Läs mer
    2019-12-13 Rezy S svarar Olov H
    Tack Olov, ibland måste man tänka om. Grymt jobbat till er och grattis till er nya bostad.
  • 2019-12-03

Nadia A skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi har sålt en lägenhet och våran mäklare John var en väldigt trevlig och smart person, vi är väldigt nöjda med hans bemötande och rekommenderar honom gärna och om vi i framtiden kommer försöka köpa ett hus kommer vi nog kontakta honom Läs mer
  • 2019-12-03

Daniel M skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpt och såld bostadsrättslägenhet och fick hjälp av John Borja.

John var ärligt och transparent mot mig både som köpare och säljare. Det visar att han är en partner som man kan lita på i både sidor av affärer.
    Jag har haft tur att jobba med honom och jag rekommenderar honom varmt
    MVH
    Daniel Marouf Läs mer
  • 2019-12-02

Ali K skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi köpte en lägenhet. Han gjorde det som han skulle men det Personliga bemötandet saknade vi och det var inte tillräckligt. Han var lite kall och vi kände oss inte värmt bemött. Läs mer
  • 2019-12-01

William A skrev om Jennifer Ekberg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jennifer hjälpte mig sälja min 1,5a i Fruängen. Hon var mycket proffsig men ändå soft. Vi fick mer än förväntat :) Läs mer
    2019-12-02 Jennifer E svarar William A
    Stort tack för de orden! Lycka till med allting nu :)
    Jennifer E gillar detta
  • 2019-12-01

Ann-Britt Vilhelmina J skrev om Jennifer Ekberg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålde ett kedjehus. Trevlig mäklare och god hjälp. Läs mer
    2019-12-02 Jennifer E svarar Ann-Britt Vilhelmina J
    Tack snälla! Hoppas ni trivs i nya lägenheten.
  • 2019-11-30

Josefin B skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim var en otroligt bra mäklare som kunde svara på samtliga frågor vi hade och gav oss kontinuerlig information om processen och vad som hände under budgivningen bla. Skulle verkligen kunna rekommendera Kim och fastighetsbyrån! Läs mer
  • 2019-11-30

Anders Lars-gunnar B skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt en kåka
    Mycke bra
    Hade inga
    Mycke bra mycke nöjd Läs mer
  • 2019-11-30

Karl H skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    En mäklare där allt är ordning och reda. Läs mer
  • 2019-11-28

Rolf L skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Empatisk, kunnig och hjälpsam mäklare som hjälpt oss med att avyttra vår mors bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-11-27

Josefin P skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Astrid är en mäklare som är rak, ordentlig och lyhörd. Vi fick känslan av ”ordning och reda, löning på fredag” vilket vi verkligen uppskattade. Vi sålde innan visning till det priset vi ville ha. Läs mer
  • Daniel S

2019-11-26

Daniel S skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim ingav ett stort förtroende och upplevdes överlag som en bra och proffsig mäklare. Dock har jag lärt mig en del saker på vägen. En av dom är att inte lita på mäklaren vad gäller säljdatum. Alla mäklare vill ha objekt att sälja och gärna så snart som möjligt. Vill du sälja en senare månad kommer de alltid försöka övertala dig att ta en tidigare månad. Gå på din egen magkänsla. Vi upplevde också Kim som väldigt stressad i våra samtal under försäljningen. På det personliga planet är han en toppenkille och mycket trevlig att ha att göra med, men den perfekta mäklaren existerar inte. Med det sagt skulle vi absolut kunna tänka oss att anlita Kim igen. Läs mer
  • Tor W

2019-11-25

Tor W skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Väldigt nöjd med min erfarenhet av Fastighetsbyrån och Kim Ekholm. Vi hade en bra dialog från början till slut när jag sålde min etta, och han fick processen att kännas enkel. Jag rekommenderar honom varmt till alla som vill flytta! Läs mer
  • 2019-11-24

Stephanos G skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt 3a
    Snabbt o bra affär samt bra informationsflöde- Läs mer
  • Helen H

2019-11-24

Helen H skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Christofer fick uppdraget att sälja vårt hus i Älvsjö. Han hade is i magen vilket vi inte hade vilket innebar ett försäljningspris över förväntan. Vi rekommenderar varmt Christofer Svensson Läs mer
  • 2019-11-24

Kristina B skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi köpte ett av de husobjekt som Christofer var mäklare för. Hela processen har vart kommunikativ och tydlig. Upplevt Christofer kunnig, ärlig och noga med att göra ett bra jobb. Lätt att få fatt på och få svar ifrån när frågor uppstått. Läs mer
  • Per E

2019-11-23

Per E skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Christofer sålde vår villa, proffsigt bemötande, bra tekniskt stöd och bra tips och väl genomförd affär Läs mer
  • 2019-11-23

Helene K skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Christofer har agerat proffsigt o trevligt. Mkt nöjd Läs mer

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten