Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Fruängen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten — Visa karta

Storstockholms mest expansiva område är i ständig förändring, och så är även bostadsmarknaden här i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Vi på Fastighetsbyrån håller koll på alla svängningar, dalar som uppgångar, och kan råda dig inför både försäljning och köp av fastighet.

I vårt område möts den pulserande staden och den vackra naturen. Stockholm city är inte långt borta, men du får samtidigt närheten till Mälaren med vackra promenadstråk, trevliga vikar och mindre sjöar för båtliv och sommarbad.

Här växer nya bostadsområden fram i form av nyproduktioner. Dessa blandas med funkishus och sekelskiftesbyggnader i en härlig mix av nytt och gammalt, modernt och idylliskt. Låt oss på Fastighetsbyrån höra om dina bostadsplaner här!

Läs vad 1336 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

• Albin J
    Albin J skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Linus är strukturerad, återkopplar snabbt och inger förtroende. Läs mer
  • J
    J skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim har varit mycket hjälpsam vid köpet av vår bostad och upplevdes lugn och ärlig. Läs mer
  • Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Martins Autocenter - Autoexperten Vårby skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålde två lägenheter via Richard han var professionell, trevlig och mycket trovärdig Läs mer
  • Hannes L
    Hannes L skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Hanna har hjälpt oss vid vid både köp och försäljning av vår lägenhet, och vi kunde inte vara mer nöjda. Saklig, professionell och lugn i alla lägen, och samarbetet oss emellan har funkat toppenbra. Varma rekommendationer! Läs mer
    2018-01-20 Hanna R svarar Hannes L
    Tack snälla, det värmer att höra att ni är nöjda! Har såklart varit väldigt kul att få hjälpa er med en lyckad försäljning :) /Hanna
  • Bengt H
    Bengt H skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Ett mycket korrekt och vederhäftigt bemötande. Mycket objektiv genom hela budprocessen. Trevligt och avslappnat sätt vid kontraktskrivningen.
    Jag kan å det varmaste rekommendera Linus, trots att jag knappast kan kallas oberoende, eftersom affären gick min och min dotters väg. Läs mer
  • Michaela H
    Michaela H skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Väldigt bra bemötande. Kunnig och pålitlig mäklare. Läs mer
  • Anette
    Anette skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag kan varmt rekommendera Kim Ekholm som jag valde att anlita till försäljning av bostadsrätt i Fruängen. Han gav bra tips på nödvändiga förbättringar i lägenheten, hur vi skulle marknadsföra på bästa sätt och var oerhört stöttande genom hela processen. En riktig klippa! Läs mer
  • Amanda R
    Amanda R skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Trevlig och duktig mäklare som fick mitt första lägenhetsköp att kännas tryggt och bra. Kunde inte vara nöjdare! Läs mer
  • Nathalie M
    Nathalie M skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag är mer än nöjd med Kim som mäklare. Han är engagerad och förtroendegivande. Dessutom har han ett exemplariskt kundbemötande, både lättillgänglig och väldigt trevlig. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Klas H
    Klas H skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim är ansvars- samt tillits-full och har agerat professionellt från visning till kontraktsskrivning. Uppfattar Kim som mycket ordningsam och drivande och är mycket nöjd med hans arbete. Läs mer
  • Ellen
    Ellen skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim höll god kontakt från visning till kontrakt skrivning, var mycket hjälpsam och trevlig. Han var ärlig med oss genom hela processen. Vi är mycket nöjda och glada med hans effektiva arbete för att ta oss genom köpet av vår bostadsrätt! Tack! Läs mer
  • Lovisa I
    Lovisa I skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Är jätteglad att jag hade Astrid som min mäklare! Supertrevlig, professionell, mycket hjälpsam och återkopplar snabbt på alla typer av frågor! Jag hade fullt förtroende från henne från början till slut. Många budgivare och ett slutpris som jag blev nöjd med trots en lite långsam och avvaktande marknad. Astrid har mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Lisa J
    Lisa J skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi vill börja med att rikta ett stort tack till Christofer för hjälpen med försäljningen av vår villa i Älvsjö. En stor affär för oss som var förknippad med mycket känslor och oro. Vi fick ett stort förtroende för Christofer redan vid vårt första möte. Vi kom i kontakt med Christofer genom en rekommendation från goda vänner och träffade även två andra mäklare för att kunna jämföra. Christofer lyssnande till våra behov och utformade sedan försäljningen på ett sätt som passade vår situation med en rak och tydlig kommunikation samt en tidplan utan stressmoment. Utformningen och personkemin gjorde att vårt val av mäklare blev ganska enkelt. Återkopplingen var bra och han var alltid tillgänglig när vi behövde komma i kontakt. Detta gjorde att vi kände oss delaktiga och trygga genom hela försäljningen. Ett stort engagemang och mycket energi gjorde, trots en svalare marknad, att vi nådde vårt mål och lite till och det är vi väldigt glada för. Läs mer
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag upplevde Pontus som en kunnig mäklare som bemötte mig bra Läs mer
    2017-12-30 Pontus T svarar Thomas A
    Hej Thomas och tack för din reco. Jag hoppas julen varit bra och jag önskar Er ett härligt 2018 i den nya bostaden.
  • Mona-Beth Gertrud M
    Mona-Beth Gertrud M skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Adam är professionell och har ett utomordentligt bra bemötande, är kunnig, trovärdig, snabb och tydlig. Trots nedgång i marknaden fick jag vad jag önskat för min bostadsrätt samt utförde Adam försäljningen ovanligt snabbt. Även Adams tillgänglighet har varit till stor fördel. Jag rekommenderar Adam varmt. Mvh Mona Malmström. Läs mer
  • Marina G
    Marina G skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Karin Linnerborg skötte sitt uppdrag utmärkt! Läs mer
  • Sten H
    Sten H skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Proffsig, kunnig och väldigt trevlig! Läs mer
  • Niclas P
    Niclas P skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Att sälja paraplyer när det regnar är lätt. Att sälja fastigheter under hösten 2017....

Trots omständigheterna så fortsatte John ingjuta förtroende för processen, ständigt komma med nya förslag på genomförande och oavbrutet vara närvarande för oss. Vilket resulterade i ett, för oss, lyckat avslut. Läs mer
    John B gillar detta
  • Anna A
    Anna A skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Linus hjälpte oss att sälja våran 3a till önskat pris även fast vi gav honom en mycket kort tidsplan. Rekommenderar Linus starkt. Trevlig, professionell och håller sitt ord! Läs mer
  • Malin H
    Malin H skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Trevlig, men bara precis så trevlig som krävdes. Hade på det stora hela en positiv upplevelse av köpet, där Astrid kändes kompetent och hjälpsam och för det mesta väldigt trevlig men där hon stundtals lät ganska trött på mig som var en försiktig intressent (precis som de andra intressenterna av lägenheten/på marknaden just nu). Det var därför enligt min åsikt lite för ofta en för kort i ton i telefonen när vi pratades vid vilket fick mig att känna mig besvärlig och omständig. För en förstagångsköpare kanske hela processen av att köpa en lägenhet, och att dessutom hitta rätt lägenhet, inte känns särskilt enkel (så var det i alla fall för mig) och en besvärad ton är då inte det som jag hoppas få som bemötande från den person som jag har kontakt med för att kunna genomföra ett sådant köp. Men, som sagt så var min upplevelse på det stora hela bra, men enligt mig kan kundkontakt förbättras något även om det finns en frustration över tveksamheten för lägenheten/hos kunden. Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rak, tydlig och snabb med att återkoppla. Allt man kan önska och förvänta sig av en mäklare tycker jag! Läs mer
    John B gillar detta
  • Adriana D
    Adriana D skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Seriös och trevlig mäklare! Läs mer
  • Aya F
    Aya F skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Det var lätt och enkelt att samarbeta. Läs mer
  • Patris A
    Patris A skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Väldigt duktig och trevlig mäklare. Som kunde sitt jobb utmärkt. Man fick bra hjälp hela vägen med köpet. Skulle utan tvekan vända mig till John igen. Läs mer
  • Monica S
    Monica S skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kändes seriös och ansvarsfull, lätt att få kontakt med när man behövde. Kan rekommendera honom. Läs mer
  • Victor L
    Victor L skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Astrid gjorde ett fantastiskt jobb. Hon är professionell och bemöter kunden på ett trevligt och engagerat sätt. Varmt rekommenderas. Läs mer
  • Carl R
    Carl R skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Hanna var väl förberedd, proffsig och välkomnande. Läs mer
  • Malin K
    Malin K skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Förtroendegivande & väl bemötande. Astrid känns genuin i bostads/mäklardjungeln. Läs mer
  • Caroline V
    Caroline V skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Richard är professionell och pålitlig. Läs mer
  • Nünübe B
    Nünübe B skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Han var jättetrevlig, flexibel och hjälpsam.
    Bästa mäklaren i Stockholm!!!!!😊 Läs mer
  • Ulrika C
    Ulrika C skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Linus var fantastiskt lyhörd och professionell från början till slut. Han kom med erfarna och bra rekommendationer.
    Låg alltid steget före och hade saker klara och förberedda.
    Jag trodde en försäljning skulle vara krånglig och ta tid, men det hela var oerhört enkelt. Linus ordnade allt, jag behövde bara skriva under och följa hans vägledning! Läs mer
  • Pär T
    Pär T skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bra bemötande och en genomtänkt plan för annonsering och visning. Allt gick toppenbra! Läs mer
    2017-12-22 Hanna R svarar Pär T
    Hej! Vad glad jag blir att höra att ni är nöjda, det var kul att få hjälpa er med försäljningen! God jul! /Hanna
    Hanna R gillar detta
  • Jyrki I
    Jyrki I skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Inga konstigheter alls duktig och kan sin grej väldigt bra bemötande... kan rekommenderas.. Läs mer
  • Rasmus Y
    Rasmus Y skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi anlitade Victor och fastighetsbyrån efter att en mäklare innan misslyckats med att sälja våran lägenhet. Så när Victor tog sig an uppdraget var det bråttom att sälja eftersom vi skulle få nycklarna till våran nya lägenhet inom kort. Victor lyckades sälja den efter första visningen dessutom fick vi bra betalt. Stort tack! Läs mer
  • Sofia R
    Sofia R skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Victor hjälpte mig med försäljning av bostadsrätt. Allt har funkat perfekt hela vägen! Läs mer
  • Mona-Beth Gertrud M
    Mona-Beth Gertrud M skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag rekommenderar Adam Hammoud på Fastighetsbyrån Älvsjö då han är professionell, kunnig, snabb, lättillgänglig och har ett mycket gott bemötande. Han gav vid första mötet ett tryggt och pålitligt intryck som visade sig stämma. Han visade stor skicklighet på försäljning då marknaden påbörjat nedgång. Läs mer
  • Sandra P
    Sandra P skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket bra bemötande från första träffen tills affären är avslutad. Verkar väldigt kompetent och vet vad han pratar om.
    Lever i allra högsta grad upp till mina förväntningar.
    Med vänlig hälsning/ Sandra och Roger Läs mer
  • Staffan F
    Staffan F skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag kan rekommendera Kim Ekholm. Han arbetade lugnt och metodiskt med försäljningen av min lägenhet – och hittade till sist rätt köpare. Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Duktig och professionell från värdering till försäljning. Sålde min lägenhet under tuffare tider på bostadsmarknaden, men Victor överträffade mina förväntningar gällande engagemang, service och slutpris. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • ron c
    ron c skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Från mitt första möte med Kim till avslut så har han skött sig galant! Kim inger ett starkt förtroende, han är väl påläst, har en mycket god servicenivå och hans byggerfarenheter gör att hans kunskap för branschen är mycket hög! Vidare så är Kim väldigt enkel att kommunicera med, han ger sin ärliga åsikt och kör med öppna och raka rör - vilket jag personligen har uppskattat väldigt mycket. På detta har han en förmåga att se dom små sakerna/detaljer som gör att han sticker ut ännu mer. På det hela taget är Kim en mäklare som håller absolut högsta klass och är extremt anpassningsbar både utifrån klientens behov samt det specefika projektetet. Jag kan bara ge mina varmasta rekommendationer. Läs mer
  • Björn E
    Björn E skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Ingav en känsla av trygghet och kunskap i informationen till oss som inte har någon större erfarenhet inom detta område.
    Visst är det mycket pengar, men vi hade inte velat göra affär på denna nivå utan handledning. Läs mer
  • Hua D
    Hua D skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Väldigt ansvarsfull mäklare, trots nuvarande dålig bostadsmarknad, så jobbar Kim extra mycket för att få en lyckad försäljning. Måste tacka honom för gjorde vad han skulle och lite till för hjälpa mig sälja på så tuff bostadsmarknad idag och hann precis innan deadline. Läs mer
  • Christopher K
    Christopher K skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Victor är pålitlig, professionell och tillmötesgående. Rekommenderas! Läs mer
  • Christopher W
    Christopher W skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Tack för hjälpen med värderingen av min lägenhet! Mycket påläst och tillmötesgående Läs mer
  • Linn L
    Linn L skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket kunnig och påläst mäklare, gav ett toppenintryck. Läs mer
  • Samuel Ö
    Samuel Ö skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Gav ett gott intryck! Mycket duktig säljare Läs mer
  • Robert H
    Robert H skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Viktor hjälpe mig med en värdering av min lägenhet. Otroligt kunnig och påläst om marknaden och jag blev mycket nöjd med värderingen. När det blir dags för att sälja är Viktor absolut en av toppkandidaterna. Läs mer
  • Staffan W
    Staffan W skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi uppskattar verkligen jobbet Linus la ner vid försäljningen av vår lägenhet i Aspudden. Han visade prov på stor professionalitet med ett trevligt bemötande och en hög ambitionsnivå. Linus kundfokus är något som vi är övertygade om påverkade priset positivt. Vi rekommenderar gärna Linus till framtida kunder! // Staffan Läs mer
  • Birgitta R
    Birgitta R skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim är mäklaren som är mycket proffsig i sitt arbete och man känner att han vill att allt ska bli så bra som möjligt. Vänligt bemötande. Glad. Lyssnar. Lugn. Positiv. Realistisk. Tack Kim! Läs mer
    2017-11-29 Kim E svarar Birgitta R
    Tack för dina fina ord Birgitta, och tack för förtroendet! Tveka inte på att bolla lägenheter med mig i jakten på nytt, om du skulle behöva det.
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim är en mycket förtroendeingivande mäklare som alltid ställer upp och snabbt tar tag i frågor. Trevligt bemötande på alla sätt. rekommenderas å det varmaste! Läs mer
    2017-11-29 Kim E svarar Gunilla B
    Tusen tack, Gunilla! Hoppas att ni kommer trivas på Fågelsångsvägen!
John Borja
Hanna Ringström