Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten — Visa karta

4.7 i betyg av 2006 omdömen
Storstockholms mest expansiva område är i ständig förändring, och så är även bostadsmarknaden här i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Vi på Fastighetsbyrån håller koll på alla svängningar, dalar som uppgångar, och kan råda dig inför både försäljning och köp av fastighet.

I vårt område möts den pulserande staden och den vackra naturen. Stockholm city är inte långt borta, men du får samtidigt närheten till Mälaren med vackra promenadstråk, trevliga vikar och mindre sjöar för båtliv och sommarbad.

Här växer nya bostadsområden fram i form av nyproduktioner. Dessa blandas med funkishus och sekelskiftesbyggnader i en härlig mix av nytt och gammalt, modernt och idylliskt. Låt oss på Fastighetsbyrån höra om dina bostadsplaner här!

Läs vad 2006 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

• ALI K

2020-08-12

ALI K skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Christofer is best brocker in Älvsjö region. He is very professional and helpful. Highly recommended for selling your house even in tough situation. Läs mer
  • 2020-08-12

ZUZANA K skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Christofer Svensson is the best brocker in Älvsjö. He is so professional and know his job. Highly recommended to sell your house with him. He is very helpful and supportive person. Läs mer
  • 2020-08-12

Atilla B skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Hej jag har köp bostads rätt.
    Rabi tyckte att jag är seriös köpare han kontakta mig fast jag har förlorat bjud givningen.
    jag är nöjd med hans informationen.
    Jag kommer att rekommenderar Rabi bra mäklare. Läs mer
  • 2020-08-11

Naeem U skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bought an apartment in Liljeholmskajen with Astrid's help.

Visited the house twice and she was quite helpful through out the bidding process till the final paper work. As this was my first time buying a house, her help and guidance was very vital in making the decision.

Would highly recommend her at Fastighetsbyrån for anyone buying or selling. Läs mer
  • 2020-08-10

Natalija H skrev om Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi har köpt lägenhet, bostadsrätt och Natalia Hernandez var hjälpsam och rekommenderade lägenheten på grund av att hon visste vilket vi vill (träffades i en annan visningen innan). Hon är professionell och verkar som någon som har erfarenhet, tydlig, ansvarig. Vi är jätte nöjda med henne! Läs mer
  • 2020-08-10

Inger S skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Har fått Snabb, flexibelt och trevligt Bemötande av Rabi vid samtliga kontakter för försäljning av bostadsrätt. Den såldes före visning till ett bra pris tack vare Rabis engagemang en Lördagkväll. Stort Tack! Läs mer
  • 2020-08-10

Marcus G skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Christofer har ett tryggt och proffsigt bemötande. Dock missade han lite i kommunikation ett par gånger då han exempelvis inte informerade om ett trasigt fönster, som är på väg att åtgärdas av fastighetsägaren, samt att han var på semester vid överlämning av nycklar. Annars mycket ordnad och duktig. Läs mer
  • 2020-08-09

Ivar I skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bra kontakt rakt igenom med hög tillgänglighet och flexibilitet. Lägenheten såldes före visning till ett bra pris strax över förväntningarna. Snabb och smidig process. Läs mer
  • 2020-08-07

Niklas R skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Smidigt och kunnigt bemötande från visning till överlämning. Läs mer
  • 2020-08-03

Mikaela K skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Min upplevelse av Kim under vårt köp av bostad var att han är förtroendeingivande, rak och han var en trygghet i vår affär. Hade det inte varit för faktumet att vi redan hade hunnit sälja vår lägenhet hade Kim tveklöst blivit vårt val av mäklare. Läs mer
  • 2020-08-03

Johan R skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket nöjd med försäljningen av min lägenhet i Skärholmen. En mäklare som är ”på” och har koll på marknaden här. Dessutom hjälpsam med rådgivning. Läs mer
    2020-08-04 Rabi Soma svarar Johan R
    Tack för det fina omdömet. Det har varit ett nöje!
  • 2020-08-03

Kerstin Helene S skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Otroligt pushig/stressig/stressande, nonchalant och fräck, kändes också mer som "säljarens mäklare", knapphändig information som man fick dra ur honom med egna frågor
    Har nästan aldrig varit så irriterad på en persons bemötande
    Jag hade helst inte velat göra affär med honom, men objektet var ok och har tidigare haft andra mycket bra erfarenheter från Fastighetsbyrån så det vägde över. Läs mer
  • 2020-08-03

Xiwen L skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Astrid Skogh is a super responsible broker, she is patient with all our questions, really think from a customer perspective. we would recommend her! Läs mer
  • 2020-07-31

Thérése M skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpte min första bostadsrätt genom Rabi! Allt gick smidigt och inget krångel! Rabi hjälpte oss genom processen på ett föredömligt sätt! Läs mer
    2020-08-04 Rabi Soma svarar Thérése M
    Stort grattis till din nya lägenhet Thérése! :)
  • 2020-07-30

Gashaw H skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    köpte en lägenhet, Rezy va väldigt proffsig tillmötesgående och kunnig, när det är dags att sälja så vet jag att jag kommer att ringa honom. Läs mer
  • 2020-07-18

Mohammad Y skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har köpt en 4:a i Hägersten. Jag har upplevt en väldigt bra bemötande där även Rasmus varit hjälpsam med bland annat att ordna en privatvisning av två lägenheter då jag träffade på annonsen om lägeneheten i efterhand. Han har även varit hjälpsam med att ge råd och besvara frågor som dykt upp för mig. Jag tycker att Rasmus har bemött alla de förväntningar jag kunnat ha från en mäklare. Läs mer
  • 2020-07-18

Jonas W skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag tycker Christoffer är effektiv, har ett trevligt bemötande, har ett betryggande sätt gentemot oss som kund, berättar hur han tänker och vilken strategi som kan komma att behövas beroende på utfall efter visning. Sammantaget upplever jag C som en mycket hängiven och kunnig mäklare!

Jonas Läs mer
  • Rut E

2020-07-17

Rut E skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpt en borätt i Solberga. Som jag är mkt nöjd med.

Under köpeprocessen väl bemött hela tiden.

Alla förväntningar uppfyllda. Vänligt bemötande

Helt enkelt supernöjd Läs mer
  • 2020-07-15

Cajsa H skrev om William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Har både köpt och sålt bostad av/med WK. Han är mycket serviceminded och tjänstvillig. Vänlig och tillmötesgående och har ett professionellt sätt. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • 2020-07-12

Jonathan S skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpt är hus via Christofer.
    Christofer var mycket positiv och transparent. Svarade på alla möjliga frågor.

Allt gick smidigt. Läs mer
  • 2020-07-12

Per Roger P skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Har sålt en villa.
    Min upplevelse är att Christofer var mycket aktiv och drivande. Hög aktivitet och bra information under hela processen Läs mer
  • 2020-07-10

Barbro M skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket trevlig och kompetent mäklare. Läs mer
  • 2020-07-10

Soran Q skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag sålde en 3a med Rabi. Väldigt trevlig kille, bemötte oss mycket väl. Sålde lägenheten till toppenbra pris. Väldigt nöjd med affären. Många tackar till Hjälpen Rabi. Läs mer
  • 2020-07-08

Yilma A skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Han är väldigt sak kunnigt och hjälpsam och lag är nöjd med och rekommenderar honom högt kommer använda honom i framtiden Läs mer
  • 2020-07-07

Anees Z skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim har hjälpt mig att sälja min lägenhet mitt i Corona krisen när marknaden var väldigt trög, Kim är en mycket smart, arbetsam, effektiv,engagerad, pålitlig och toppen mäklare.
    Han kommer med konkreta och realistiska förslag på vad man ska göra för att få bäste priset för sin bostad.
    Kim är tveklöst bäste mäklaren som haft att göra med. Läs mer
  • 2020-07-07

Adem H skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Engagerad och serviceminded mäklare vars bemötande starkt präglas av ett professionellt förhållningssätt och fokus på säljarens önskemål. Jag har en upplevelse av att mina intressen sattes i fokus under hela processen. Anlitar gärna honom igen vid köp/sälj i framtiden. Läs mer
    2020-07-08 Rabi Soma svarar Adem H
    Tack för det fina omdömet Adem. Jag önskar er stort lycka till med allt!:)
  • 2020-07-04

Oscar T skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålde en trea. Bra bemötande blev dock lite stressad av att fixa hela lgh för visning på 48 timmar. Läs mer
  • Josefine N

2020-07-03

Josefine N skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Fick mycket bra hjälp och gott bemötande av Kim vid försäljning av vår lägenhet. Vår upplevelse var att det var personlig och professionell hjälp med allt som rörde försäljniningen. Jag och min sambo rekommenderar att anlita Kim! Läs mer
  • 2020-07-03

Johan O skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Riktigt schysst mäklare att ha att göra med. Lyhörd, proffsig och alltid tillgänglig för att svara på frågor. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-07-02

Anna G skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rasmus uppfyllde alla förväntningar vi hade på en mäklare. Han va trevlig, hade ett ärligt och lugnt bemötande, vi kände oss trygga med att han skötte vår affär och han svarade snabbt på frågor av olika slag, högt och lågt, under hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-07-01

Mir Akbar K skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Träffade Rezy under en visning och märkte direkt att han var personen att gå till för att sälja sin bostad. Kommer aldrig ångra att jag sålde mitt hus via honom. Han var tillgänglig, visste vad man ville utan att man behövde säga mycket och gjorde affären lätt, smidig och snabb. Hittills har han gjort exakt det han lovat. Rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • 2020-07-01

Hussein A skrev om William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Professionell hantering rakt igenom. Men framförallt en mäklare som gör jobbet med sånt typ av engagemang som är avgörande för en bra affär. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-07-01

John Philip Fredrik B skrev om William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    -köpte en lägenhet i midsommarkransen

-Mäklaren var mycket trevlig och professionell var hjälpsam och tydligen i kommunikationen genom hela affären. Läs mer
  • 2020-06-29

Ingrid Linnéa A skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi köpte vår första lägenhet i Midsommarkransen. Astrid hörde av sig till oss och vi fick en privatvisning. Vi hade varit i kontakt förr och hon visste ungefär vad vi ville ha. Hela processen kändes väldigt personlig och trygg. Astrid fanns alltid tillgänglig för att svara på frågor, vissa dumma eftersom vi aldrig köpt något förut.
    Vi kan inte klaga på något. Läs mer
  • 2020-06-28

Maria K skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålde en 2a i Midsommarkransen mitt i pandemi och precis innan midsommar - lätt pressat läge mao. Men Kim var lugn och effektiv och affären avslutades med gott resultat 3 dagar efter visning. Uppskattade särskilt möjligheten att ha en bra dialog, få tydliga svar och ärliga råd under försäljningen. Kim är extremt tillgänglig och mån om att ro i land en affär - rekommenderar starkt! Läs mer
  • Blomman G

2020-06-28

Blomman G skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag fick ett väldigt proffsigt intryck av Kim som gjorde snabb affär när det behövdes som mest. Det märks att han har erfarenhet, koll på läget och att han är väldigt socialt kompetent. Jag kommer själv att välja honom som mäklare när det blir min tur att sälja och skulle varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-06-26

Eva B skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Har sålt villa. Mäklaren var trevlig, kunnig o social. Han hade bra idéer om vad vi skulle åtgärda före försäljning. Jag är mycket nöjd med husförsäljningen och mäklarens arbetsinsats. Kan varmt rekommendera Christofer som mäklare! Läs mer
  • 2020-06-26

Carina G skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rabi hjälpte oss att sälja vår lägenhet och var bra på att ge alla olika möjligheter som tidiga avslut extra visningar osv men också verkligen låta oss gå på vår egen magkänsla. Vår affär slutade väldigt bra så vi är tacksamma för hans hjälp.
    Trevlig och lätt att få tag på Läs mer
  • SELUAH A

2020-06-25

SELUAH A skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpte och sålde lägenhet i Skärholmen. Trevlig och professionell mäklare, bra bemötande och snabba svar. Läs mer
  • 2020-06-24

Kathrin Viktoria S skrev om William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    William är superbra! Vi har köpt en lägenhet. Läs mer
  • 2020-06-22

Britta J skrev om Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har köpt en lägenhet. Mycket smidig förmedling! Alltid snabb återkoppling! Läs mer
  • 2020-06-22

Bianka K skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi sålde vår lägenhet mitt i Covid-19 krisen med all osäkerhet som det innebär. Karin är en erfaren mäklare som bor i området, och både hennes erfarenhet och lokalkännedom var en stor tillgång. Hon är realistisk men optimistisk, och är tydlig med vad som lönar sig att lägga ner tid och energi på, och vad man kan låta bli. Hon hjälpte oss genom hela processen vänligt och professionellt, och vi fick det pris vi hade hoppats på för lägenheten trots alla orosmoln i dessa märkliga tider. Med Karin får man ett proffs, med tålamod, stor kunskap och stort engagemang. Läs mer
  • 2020-06-22

Magnus Å skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Superproffsig, snabb och jag fick mer för min lägenhet än vad jag räknade med. Läs mer
  • 2020-06-22

Simon N skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålde en etta i Bredäng på ålgrytebacken och den blev såld för 2Mkr när det var förväntat med omkring 1,8Mkr.
    Det gick kanon👍 Läs mer
    2020-06-23 Rabi Soma svarar Simon N
    Tack för din rekommendation Simon! Det har varit ett nöje:)
  • 2020-06-20

Synnöve L skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Trevlig och engagerad mäklare.
    Mån om både köpare och säljare . Läs mer
  • 2020-06-20

Gunnar Lars Rune B skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Christofer Svensson har skött försäljningen av vår villa helt exemplariskt och jag kan varmt rekommendera honom. Definitivt ett förstklassigt mäklararbete!
    Med vänlig hälsning
    Lars Björklund Läs mer
  • 2020-06-20

Wictor A skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpte ifrån Kim:

Kommunikationen var bristfällig, kunde varit tydligare och rakare i sina svar.

Kunnig när man väl fick tag på honom samt påläst under visning. Läs mer
    2020-06-20 KIM E svarar Wictor A
    Hej Wictor, tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Jag förstår att du känner att jag gav fel signaler/förväntningar då ni var utlovade en privat förhandsvisning utan andra intressenter. Det var högt tryck på annonsen och säljaren ville såklart att så många som möjligt skulle ges chansen att se deras hem.

Jag skulle ha varit mer tydlig och tagit det med er innan visningen så att ni visste att fler skulle komma och det är något jag tar med mig i kommande situationer. Hoppas att ni ska trivas i ert nya hem.

Mvh Kim Ekholm, Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö
  • 2020-06-15

Tobias H skrev om Johanna Scortea en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Johanna har utfört uppdraget med högsta kvalitet och jag har varit extremt nöjd med hur Johanna har hanterat såväl processen som köparna av lägenheten.

Johanna lyckades överträffa förväntat säljpris och samtidigt säkra en väldigt professionell process. Jag skulle verkligen rekommendera Johanna inför er kommande försäljning. Läs mer
  • Tomas Hjalmar N

2020-06-14

Tomas Hjalmar N skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi fick stort förtroende för Christofer som köpare av en villa i Älvsjö och valde att anlita honom för att därefter sälja vår villa i Mälarhöjden.
    Vi har varit väldigt nöjda med hela processen och särskilt att det gått så lätt att kommunicera och få Christofers syn på saker tillsammans med en finstämd lyhördhet från hans sida.
    Tror vi fick absolut maximalt för vårt hus, tack vare honom. Läs mer
  • 2020-06-13

Denise Z skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim är otroligt snabb o duktig på det han gör. Från det att han kontaktade oss till påskrift tog det exakt en vecka. Vi hann få styling o fotografering o en privat visning, sen var det klart! Läs mer

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten