Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Fruängen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten — Visa karta

Storstockholms mest expansiva område är i ständig förändring, och så är även bostadsmarknaden här i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Vi på Fastighetsbyrån håller koll på alla svängningar, dalar som uppgångar, och kan råda dig inför både försäljning och köp av fastighet.

I vårt område möts den pulserande staden och den vackra naturen. Stockholm city är inte långt borta, men du får samtidigt närheten till Mälaren med vackra promenadstråk, trevliga vikar och mindre sjöar för båtliv och sommarbad.

Här växer nya bostadsområden fram i form av nyproduktioner. Dessa blandas med funkishus och sekelskiftesbyggnader i en härlig mix av nytt och gammalt, modernt och idylliskt. Låt oss på Fastighetsbyrån höra om dina bostadsplaner här!

Läs vad 1428 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

• Sara L
    Sara L skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi har bara positiva saker att säga om Astrid. Hon är professionell, kunnig och trevlig. Hon är lyhörd och hjälpsam och vi kände oss helt trygga under hela processen. Även efter att vi sålt upplever vi att Astrid följer upp på ett trevlig sätt och gör vad hon kan för att hjälpa oss i sökandet efter nytt boende. Läs mer
  • Nicole B
    Nicole B skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vill rikta ett stort tack till Rasmus som hjälpte oss att hitta vår dröm bostad! Så proffsig och hjälpsam på alla sätt. Du är en stjärna ⭐️ Läs mer
  • Phil H
    Phil H skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rasmus sköt hela uppdraget snyggt med bra kommunikation, ett proffsigt genomförande och ett resultat som jag var riktigt nöjd med. Tack Rasmus. Läs mer
  • Val Echegaray E
    Val Echegaray E skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Dom var proffsiga och snabba och jätte trevliga! Läs mer
  • amanda k
    amanda k skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rasmus var det självklara valet från start och levde upp till mina höga förväntningar. Han ingav ett stort förtroende, uppdaterade mig konstant och var lätt att få tag i hela tiden. Med sin erfarenhet, fingertoppskänsla och sin otroliga förmåga att förhandla sålde han min lägenhet till ett pris jag knappt vågade drömma om. Jag rekommenderar Rasmus varmt till alla som har tankar på att sälja. Han är tillgänglig dygnets alla timmar, ligger alltid steget före och för att inte tala om fruktansvärt snygg :) Läs mer
  • Philip J
    Philip J skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rasmus hjälpte mig att sälja min lägenhet i Hägersten till ett pris jag bara kunde drömma om.
    Jag hade många mäklare hemma för att jämföra med innan jag träffade Rasmus på en visning. Det kändes meningslöst att träffa någon mer efter det. Hans engagemang och hunger lyste verkligen och det speglade sig verkligen i försäljningspriset. Absolut toppbetyg från mig. Jag rekommenderar Rasmus till alla som kommer sälja sin bostad. Supernöjd! Läs mer
  • Kim J
    Kim J skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Supertrevlig och kunnig! Ger snabba svar. Proffsig. Läs mer
  • Sara  F
    Sara F skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Otroligt proffsigt bemötande. Väldigt kunnig och påläst. Vi har både sålt och köpt av Karin och är verkligen jättenöjda! Läs mer
  • Charlotte B
    Charlotte B skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Dessvärre inget bra alls. Slarvig, tryckte på väldigt för att få lgh såld så fort det gick, hetsade med datum. Bra i sin införsäljningsprocess till mig som kund, sen kändes det inte som hon brydde sig någonting. Mycket slarv med siffror. Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Professionell, kunnig! enkidu gjorde hela min försäljning mycket enklare än vad jag trodde det skulle vara, samt att han fanns alltid tillgänglig när jag hade tid oavsett klockslag!! Läs mer
  • Elif G
    Elif G skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Han är jätte trevligt och kunnligt! Vi fick svar på alla frågor och tydliga informattion om bostaden och köpt proccessen ! Väldigt smidigt har det gått ! Tack för din hjälp Enkidu 👍🏻 Läs mer
  • Nils R
    Nils R skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag är så himla nöjd med Astrid! Hon var väldigt trevlig genom hela processen och gav oss verkligen vad vi hoppades på vad gäller resultat. Läs mer
  • Sara H
    Sara H skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi är jättenöjda med Hannas insats. Hon la ner tid och engagemang på vår försäljning och var noga med att ta vara på alla potentiella köpare. Läs mer
    2018-04-12 Hanna R svarar Sara H
    Hej Sara! Tack, vad glad jag blir att ni både tar er tid att lämna ett omdöme och att ni är nöjda med mitt jobb. Det var kul att få hjälpa er med försäljningen. Lycka till med allt! /Hanna
  • Carl-henrik K
    Carl-henrik K skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Karin L är en mycket kommunikativ mäklare. Snabb på att svara på frågor. Hon har även ett tydligt och korrekt sätt som skapar ett stort förtroende för henne som mäklare. Läs mer
  • Damian G
    Damian G skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    (Apologies for the long overdue review!) Thank you Linus for everything. Linus is great at keeping in touch and was very patient with us during our long selling process. Will definitely reach out to him for any future needs. Thanks Linus! Läs mer
  • Linda H
    Linda H skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Erfaren mäklare som utstrålade lugn Läs mer
    2018-04-12 Hanna R svarar Linda H
    Hej Linda! Tack för omdömet. Hoppas att ni ska trivas i er nya lägenhet. /Hanna
  • Mejfang B
    Mejfang B skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi uppskattar att Enkidu lyckades hitta en lägenhet som vi ville ha, till ett bra pris dessutom. Vi behövde inte heller köpa via budgivning, vilket var skönt. Dock är vi besvikna över att det vid tillträdet saknades en uppsättning nycklar, vilket hanterades väldigt dåligt och som slutade med att vi som köpare fick stå för kostnaden för låsbyte (totalt över 4000kr). Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Superbra mäklare! Snabb respons med bra hjälp vid kluriga frågor. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Suman K
    Suman K skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    It was very good. He was very helping and cooperative. Läs mer
  • Alfred A
    Alfred A skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Helt OK. Aningen stressad och ostrukturerad. Läs mer
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Astrid är trevlig och professionell. Hon hade en rak och tydlig kommunikation genom försäljningen. En kunnig mäklare som vi rekommenderar. Läs mer
  • Anders T
    Anders T skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bra bemötande. Trevlig och tydlig. Även god tillgänglighet via sms och telefon. Läs mer
  • Maria R
    Maria R skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag är väldigt nöjd med det bemötande jag fick av Astrid. Hon var professionell och trevlig på ett genuint vilket jag uppskattade väldigt mycket. Läs mer
  • Helene W
    Helene W skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Supertrevlig kille som hade koll på läget och svarade snabbt på alla frågor. Det kändes tryggt att köpa ny lägenhet med honom som mäklare.

Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Emelie K
    Emelie K skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Hanna var väldigt behjälplig under hela förfarandet, svarade snabbt på mina frågor och var tillgänglig. Jag är väldigt nöjd med Hanna, hon är trevlig att ha att göra med och hon levde definitvt upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-04-11 Hanna R svarar Emelie K
    Hej Emelie! Vad kul att höra att du är nöjd och tack snälla för att du tog dig tid att lämna en rekommendation. Ha det fint! /Hanna
  • Tomas W
    Tomas W skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Seriös och bra mäklare. Tack Karin! Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Från start gav Adam ett kunnigt, engagerat och uppmärksamt intryck. Bemötandet var alltid trevligt och han var lätt att komma i kontakt med. När vi planerade och genomförde min försäljning var det tydligt att han tog mina tankar och önskemål till sig och utifrån det blev det en smidig process som gick snabbare och bättre än vad jag hade väntat mig. Jag hoppas att jag inte kommer sälja lägenhet igen på ett tag men om jag skulle göra det, eller vara ute efter något nytt, skulle jag definitivt kontakta Adam Hammoud. Jag ger mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Nhan Nguyen D
    Nhan Nguyen D skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus is very helpful and responsive. Läs mer
    2018-04-13 Pontus T svarar Nhan Nguyen D
    Thank you Nhan, very much! I hope you´re satisfied in your new home :)
  • Margareta U
    Margareta U skrev om Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag tycker att han har skött försäljningen av min fars lägenhet, på ett mycket proffsigt sätt. Läs mer
  • Tommy A
    Tommy A skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Ganska dålig, borde ha sagt ifrån till annan potentiell köpare som drog ut orimligt på tiden. Sa sen vissa saker som uppenbarligen inte stämde men som hon antagligen inte trodde jag förstod. Gav ett ganska korkat intryck faktiskt. Dessutom var det ju som vanligt nu för tiden ett lockpris förstås. Läs mer
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    En toppenmäklare! Utmärkt service från början till slut, snabb återkoppling, mycket kunnig och dessutom väldigt trevlig. Vi är supernöjda med Christofer och kan varmt rekommendera honom till alla som går i säljtankar! Läs mer
  • Johannes Z
    Johannes Z skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Duktig mäklare som skapade företeende och gjorde ett bra jobb Läs mer
  • Nejra P
    Nejra P skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket trevligt och professionellt bemötande! Läs mer
    2018-04-10 Hanna R svarar Nejra P
    Hej Nerja! Tack för att du tog dig tid att ge en rekommendation. Och vad glad jag blir du är nöjd med allt i samband med köpet av din nya lägenhet, hoppas att du ska trivas bra där! Varma hälsningar / Hanna
  • Peter S
    Peter S skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Karin är ett riktigt fullblodsproffs som mäklare. Snabb, pålitlig och förtroendeingivande. Vi har anlitat henne två gånger och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Linda-li F
    Linda-li F skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Noggrann, kompetent och realist. Mkt nöjd.
    Har mkt trevlig mäklarassistent också. Läs mer
  • Pierre F
    Pierre F skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rasmus leverade långt över förväntan och kan verkligen rekommenderas! Mycket nöjd! Läs mer
  • Patricia C
    Patricia C skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag tycker att han var väldigt trevlig och tydlig när han förklarade hur allt skulle gå till. Ja han levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Samir S
    Samir S skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Professionell , proaktiv, komunikativ Läs mer
    John B gillar detta
  • Rebecca L
    Rebecca L skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Trevlig och påläst, har ingenting att klaga på. Fanns till hjälp under visningen och hade svar på alla frågor. Läs mer
  • Richard L
    Richard L skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Astrid har ett professionellt och trevligt bemötande.
    Det kändes tryggt att göra bostadsaffär med Astrid och jag kan rekommendera andra att också göra det. Läs mer
  • Fredrik D
    Fredrik D skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Av Rasmus har jag fått det bästa bemötandet jag någonsin fått av en mäklare, väldigt hårt arbetande och lösningsorienterad. Läs mer
  • Siri P
    Siri P skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Professionell, glad och lätt att jobba med. Hon jobbade aktivt för att vi skulle få en köpare. Läs mer
  • Dany I
    Dany I skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket lyhörd och proffsig mäklare. Var tillgänglig under hela försäljningen. Han slog våra förväntningar! 5/5 i betyg! Läs mer
  • Richard L
    Väldigt professionell och seriös men också mycket empatisk och varm.
    /Richard Läs mer
  • Terence K
    Terence K skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Lätt att ha å göra med, skötte affären på ett professionellt sätt.

Fortsätt att göra dina kunder nöjda kim : ) Läs mer
  • Lena H
    Lena H skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    DET VAR EN HELT OK AFFÄR. INGET EXCEPTIONELLT. AFFÄREN SOM FÖRVÄNTAT I ADMINISTRATIONEN. LÄGRE PRIS ÄN FÖRVÄNTAT Läs mer
  • Amer M
    Amer M skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Ni kan sluta leta! Här har ni den mest hängivna och resultatinriktade mäklaren i branchen! Kan inte bli mer nöjd. Tusen tack! Läs mer
  • Lars N
    Lars N skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bra, rapp, proffsig, så här långt i min affär. Läs mer
  • David M
    David M skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Proffsig och trevligt kunbemötande, en mäklare ut i fingertopparna. Rekomenderar starkt! Läs mer
  • Urban L
    Urban L skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Proffsig!
    Både köpt och sålt med hjälp av dig, och skulle gärna göra det igen.

Worth every penny! Läs mer
    2018-03-19 Hanna R svarar Urban L
    Tack Urban! Väldigt kul att höra att du är nöjd med både köp och försäljning vi mig! /Hanna
John Borja
Hanna Ringström