Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Storstockholms mest expansiva område är i ständig förändring, och så är även bostadsmarknaden här i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Vi på Fastighetsbyrån håller koll på alla svängningar, dalar som uppgångar, och kan råda dig inför både försäljning och köp av fastighet.

I vårt område möts den pulserande staden och den vackra naturen. Stockholm city är inte långt borta, men du får samtidigt närheten till Mälaren med vackra promenadstråk, trevliga vikar och mindre sjöar för båtliv och sommarbad.

Här växer nya bostadsområden fram i form av nyproduktioner. Dessa blandas med funkishus och sekelskiftesbyggnader i en härlig mix av nytt och gammalt, modernt och idylliskt. Låt oss på Fastighetsbyrån höra om dina bostadsplaner här!

Läs vad 2704 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Arber Ismajli en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2022-01-20 Verifierad kund
    Redan från start så visade Arber att han gick att lita på. Han var engagerad och driven till max! Han var trygg och professionell. Detta var vår första försäljning och det kändes så skönt att ha hittat en perfekt mäklare! Vi intervjuade 4 olika mäklare men Arber var den som visade tydligt att han verkligen skulle göra sitt absolut bästa. Det blev föreningsrekord! Kan verkligen rekommendera att anlita honom! Vi är så himla nöjda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Chanelle Becker en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2022-01-19 Verifierad kund
    Snabb, smidig och enkel att ha att göra med. Toppenmäklare på alla sätt, supernöjd!
    2022-01-18 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabba svar vid vid funderingar, blev en snabb och smidig affär via Chanelle
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Shahin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2022-01-18 Verifierad kund
    Alexander shahin var proffsig, informerande och lätt att ha att göra med!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2022-01-17 Verifierad kund
    Snabbt och smidigt med ett trevligt bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Chanelle Becker en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2022-01-17 Verifierad kund
    Chanelle Becker har allt vad man vill ha av en mäklare..
    Snabba återkopplingar, klara besked, professionell.
    Glad trevlig med massor av energi.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linnéa Tornebjer en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Hökmossen/Telefonplan
    2022-01-17 Verifierad kund
    Kunnig, hjälpsam och supertrevlig!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Tornebjer en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Hökmossen/Telefonplan
    2022-01-17 Verifierad kund
    Mäklaren var snäll och trevlig, förklarade allting tydligt och hjälpte till med allt som behövdes, det var också kontinuerlig statusuppdatering från mäklarens sida och det var snabbt och enkelt att kommunicera med mäklaren via både sms och samtal. Rekommenderar mäklaren starkt!
    • Midsommarkransen/telefonplan
    2022-01-17 Verifierad kund
    Tydlig, trevlig och tillgänglig!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Shahin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2022-01-17 Verifierad kund
    Proffsig och bra kommunikation. Kunden i första rummet, samt än bra förmåga att hitta lösningar
    • Västberga / Telefonplan
    2022-01-16 Verifierad kund
    Arber var väldigt engagerad och kommunikativ. Försäljningen av min lägenhet blev enkel och överträffade mina förväntningar.
    Jag är mycket nöjd!
    2022-01-16 Verifierad kund
    Genomförde försäljning av min lägenhet med ett stort engagemang och driv. Hon hade en bra positiv energi, fanns alltid tillgänglig vid behov och jag kände mig trygg genom hela processen.

Kan varmt rekommendera Chanelle som mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Arber Ismajli en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2022-01-16 Verifierad kund
    Mycket bra och genuint bemötande av mäklaren. Han levde upp till och överträffade förväntningarna.
    Sammanfattningsvis en mycket jordnära och bemötande mäklare, inte minst mycket vänlig.
    2022-01-16 Verifierad kund
    Vänlig, professionell och gick alltid att få tag i.
    Tydlig och ordningsam
  • Robert S
    sålde sin lägenhet med hjälp av William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Mälarhöjden
    2022-01-16 Verifierad kund
    William är en engagerad mäklare som jobbar hårt för sitt arvode.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2022-01-15 Verifierad kund
    Otroligt trevlig, glad, kunnig, tydlig och hjälpsam. Kommer rekommendera henne till alla jag känner!
    2022-01-14 Verifierad kund
    Gott bemötande och trevlig, inger en trygghet och ärlighet vilket är uppskattat i sådana situationer. En bra mäklare som jag gärna skulle rekommendera.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2022-01-14 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabba svar.
    2022-01-14 Verifierad kund
    Driven, professionell, trevlig och lätt att få tag på. Vi är nöjda med affären.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Franzén en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2022-01-14 Verifierad kund
    Bra bemötning och återkoppling.
    • Älvsjö/Långbro Park
    2022-01-13 Verifierad kund
    Lyhörd, effektiv och kunnig. Trygg och självsäker mäklare som inger förtroende med en öppen och tydlig kommunikation och stor kunskap om området hon verkar i. Natalia har alla de egenskaper en framgångsrik och vass mäklare bör ha. Rekommenderar henne varmt!
    2022-01-13 Verifierad kund
    I en intensiv säljprocess kändes det som Chanelle var mån om alla involverade parter. Som representant för säljarna, men även budgivarna. Frågor besvarades snabbt, och information kändes lättillgänglig. Affären kunde stängas snabbt med alla parter nöjda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2022-01-13 Verifierad kund
    Alltid bra bemött. Väldigt tidseffektiv vilken var bra med kunde även vara lite stressigt i vissa situationer. Hade god kommunikation under hela processen.
    • Aspudden
    2022-01-12 Verifierad kund
    Bra bemötande och proffsig attityd! Vi är jättenöjda.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Franzén en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2022-01-12 Verifierad kund
    Tobias Franzén is a professional that really delivers on the promise! He is fast and reliable. Working with Tobias was an absolute joy and would always pick him as my real estate broker!

I absolutely recommend Tobias!
    • Liljeholmskajen
    2022-01-11 Verifierad kund
    Chanelle var alltid tillgänglig och kunde svara på frågor snabbt, var påläst och hade bra koll på området och objektet. Vi som köpare togs som seriösa från start och våra förväntningar på en smidig affär löstes snabbt. Rekommenderas
    2021-12-16 Verifierad kund
    Arber är trevlig, driven och engagerad.
    2021-12-16 Verifierad kund
    Mycket trevlig och driven, ringde runt och hittade en ny lägenhet åt oss. Vi hade önskat något snabbare tillträde, men det är inte Arbers fel, tvärt om försökte han flera gånger att diskutera med säljarna. Klar rekommendation!
  • sålde sitt hus med hjälp av Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Johannesdal
    2021-12-14 Verifierad kund
    Det har fungerat bra. Fått bra bemötande och Rabi har varit lätt att göra med och alltid varit kontaktbar. Så jag kan varmt rekommendera honom mäklare.
    • Örby Slott/liseberg/älvsjö
    2021-12-13 Verifierad kund
    Arber var mycket trevlig och tillmötesgående under hela försäljningsprocessen. Kommunikation fungerade utomordentligt och vi fick ständigt uppdateringar kring läget. Vi är mycket nöjda med Arbers arbete och kan varmt rekommendera att välja Arber som mäklare!
    2021-12-13 Verifierad kund
    Aber Ismajli har varit otroligt behjälplig när vi köpte ny lägenhet. Alltid snabb på att svara och återkoppla samt kunnig med relevant information. Och där till mycket trevlig!
    2021-12-12 Verifierad kund
    Bra!
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    • Örnsberg/aspudden
    2021-12-11 Verifierad kund
    Mäklaren var mycket trevlig, tillmötesgående och hjälpsam under visningen samt under processen efteråt med budgivning och kontraktskrivning. Hon värnade om en personlig kontakt och såg till att hålla en uppdaterad med information. Det enda negativa jag kan tänka på var att jag fick aningen oklara besked om jag hade ett vinnande bud eller om andra budgivare fortfarande var delaktiga vilket ledde till en del osäkerhet innan kontraktskrivningen, t.ex. vid kontakt med bank. Utöver det har mäklaren skött sitt jobb utmärkt och jag är nöjd med upplevelsen vid bostadsköpet.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Despotovic en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Skärholmen
    2021-12-10 Verifierad kund
    Tack så jättemycket för hjälpen
    2021-12-10 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fick när vi köpte lägenhet genom Arber! Vi uppfattade Arber som trevlig, tydlig och trygg i sin roll som mäklare. Han var tillgänglig, snabb på att återkoppla kring våra frågor samt väldigt flexibel och lösningsinriktad.
  • Sandra K
    2021-12-10 Verifierad kund
    Astrid är en glad, trevlig, ordningsam mäklare som hållit mig uppdaterad på ett bra sätt längs hela vägen. Hon hjälpte mig att få ett väldigt bra bud innan vi ens lagt ut lägenheten på marknaden. Jobbar aktivt och bra hela tiden.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Älvsjö
    2021-12-09 Verifierad kund
    She was well organized, it is my first time to buy a condo in Sweden and would give her 10/10 so far :)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Despotovic en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Skärholmen
    2021-12-08 Verifierad kund
    Hon är fantastiskt och hon gjorde väldigt bra arbete.
    • Aspudden
    2021-12-08 Verifierad kund
    Astrid gjorde ett fullständigt lysande jobb när hon sålde vår lägenhet. Hon hade stort tålamod när vi behövde tid och sen var hon superproffsig och snabb när det väl var dags. Vi kan verkligen rekommendera Astrid.
  • köpte sitt hus med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Älvsjö/Långsjö
    2021-12-06 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och var alltid tillgänglig på telefon. Har hjälpt oss även med lite dokument och kontakt med banken under processen som uppskattas
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2021-12-04 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Karin. Hon är ett proffs!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2021-12-04 Verifierad kund
    Trevligt och pedagogiskt bemötande. Väldigt tillmötesgående och enkelt att få till en konstruktiv diskussion. Överlag sköttes allt väldigt smidigt och jag är väldigt nöjd.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Älvsjö/östbergahöjden
    2021-12-03 Verifierad kund
    Rabi har gjort ett otroligt bra jobb , vi är jättenöjd !
    • Älvsjö
    2021-12-03 Verifierad kund
    Nathalia Hernandez kan göra det omöjliga till möjligt , hade 3 mäklare innan henne det borde tala för sig själv. Rekommenderar Nathalia starkt. 👍
    • Nybodahöjden/liljeholmen
    2021-12-02 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Alexander som hanterade två stycken stressade småbarns föräldrar suveränt. Kan varmt rekommendera.
    2021-11-30 Verifierad kund
    Hjälpsam och tydlig. Allt gick väldigt smidigt. Väldigt snabb på att svara på olika frågor.
    • Nybodahöjden/liljeholmen
    2021-11-29 Verifierad kund
    Fick ett mycket gott och profesionellt intryck. Kändes både väldigt ödmjuk och kunnig
  • Markus K
    2021-11-29 Verifierad kund
    Professionell, kunnig och lugn.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Örby Slott/liseberg/älvsjö
    2021-11-29 Verifierad kund
    Mycket trevlig, lyhörd och tillmötesgående mäklare. Vi hade en god kommunikation under hela processen och var väldigt nöjda med hur Arber jobbade!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Älvsjö/Långbro Park
    2021-11-29 Verifierad kund
    Vi har genom hela processen haft en mycket god och professionell kontakt med Christofer. Han har varit otroligt trygg och kunnig, snabb på att återkoppla och ingett en känsla av erfarenhet, god service, tillgänglighet och rådgivning. Vi rekommenderar varmt Christofer till alla som söker en proffsig och erfaren mäklare!