Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Fruängen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten — Visa karta

Storstockholms mest expansiva område är i ständig förändring, och så är även bostadsmarknaden här i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Vi på Fastighetsbyrån håller koll på alla svängningar, dalar som uppgångar, och kan råda dig inför både försäljning och köp av fastighet.

I vårt område möts den pulserande staden och den vackra naturen. Stockholm city är inte långt borta, men du får samtidigt närheten till Mälaren med vackra promenadstråk, trevliga vikar och mindre sjöar för båtliv och sommarbad.

Här växer nya bostadsområden fram i form av nyproduktioner. Dessa blandas med funkishus och sekelskiftesbyggnader i en härlig mix av nytt och gammalt, modernt och idylliskt. Låt oss på Fastighetsbyrån höra om dina bostadsplaner här!

Läs vad 1435 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

• Helene P
    Helene P skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Trevlig, social och kompetent med mycket god lokalkännedom. Bra som bollplank initialt och under försäljningen. Har känts tryggt att kunna diskutera och få svar på frågor som dykt upp under processen.
    Sammanfattningsvis har John hjälpt oss igenom en försäljning av vårt radhus på bästa möjliga sätt och vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2018-09-20 John B svarar Helene P
    Hej Helene, stort tack för de varma ordet. Det har varit ett nöje att jobba med er. Nu gäller det att jag sköter mig på tillträdet med:)!

Med vänlig hälsning,
    John
    John B gillar detta
  • Mari T
    Mari T skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Freddy Malki var mäklare då jag köpte en BR på gränsen mellan Mälarhöjden och Västertorp. Han var tillmötesgående, serviceinriktad och tydlig. Han vägledde mig och säljaren genom affären på ett pedagogiskt och smidigt sätt, något jag uppskattade eftersom det var min första privata fastighetsaffär. Tillsammans med mäklarassistenten Sabina såg han till att jag från visning till tillträde kände mig trygg och förberedd på varje steg. Läs mer
  • Michael S
    Michael S skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpte en trea i Hägersten. Freddy är supertrevlig och kompetent, bra kunskap om området, tydlig genomgång av avtal, snabba återkopplingar etc. Både Freddy och övrig personal på fastighetsbyrån som vi varit i kontakt med får högsta betyg! Läs mer
  • Jerker F
    Jerker F skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi köpte en bostadsrätt på 80 kvm i Hägersten. Tyckte Rasmus gav ett professionellt intryck genom hela processen och fanns alltid tillgänglig för funderingar eller frågor. Rekommenderas! Läs mer
  • Nicklas F
    Nicklas F skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rasmus Vedin på Fastighetsbyrån sålde vår lägenhet högt över begärt pris medan liknade lägenheter i området och på gatan låg utan bud. Vi är mycket tacksamma och kommer att rekommendera Rasmus.
    / Nicklas och Anna Läs mer
  • Anna-Sara L
    Anna-Sara L skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi sålde vår 3:a på Hägerstensåsen innan sommaren och blev tipsade om Freddy utav våra grannar som var helnöjda efter sin försäljning.

Vi hade tidigare haft en mäklare som inte uppnått våra förväntningar alls och inte lyckades sälja vår lägenhet. Därför hade vi ganska höga krav på en ny mäklare. Freddy skötte sig galant, bemötte oss så bra vid vårt första möte och vi har varit så nöjda hela vägen genom försäljningen. Freddy höll oss uppdaterade regelbundet och lät oss vara med genom hela processen vilket gjorde oss lugna. Kan varmt rekommendera Freddy som mäklare! Läs mer
  • Gustav P
    Gustav P skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rasmus gjorde sitt jobb utan fel men helt utan engagemang eller glädje. Läs mer
  • Samuel K
    Samuel K skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Gott och professionellt bemötande samt agerande. Väldigt bra på att hålla oss uppdaterade och positiva under en långdragen process. Läs mer
    2018-09-17 Hanna R svarar Samuel K
    Tack Samuel! Kul att höra att ni är nöjda med min insats. Jag önskar er lycka till med ert nya boende! /Hanna :)
    Hanna R gillar detta
  • Elinor S
    Elinor S skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi har sålt en lägenhet i aspudden/örnsberg med Rasmus och hade väldigt mycket kontakt med honom redan innan vi tänkte sälja. Han har gett oss råd under flera år och var redo att lägga ut vår lägenhet till försäljning när vi köpte nytt. Alltid redo på att svara på frågor både från säljaren och köparen. En driven, lugn och kunnig mäklare som vi rekommenderar starkt till alla som tänker sälja eller letar nytt. Läs mer
  • Anna J
    Anna J skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rasmus var väldigt engagerad och svarade alltid snabbt. Dock tyckte vi att han lade ut vår lägenhet för lågt och pga det fick vi inte ens lägsta värderingen och det gjorde oss besvikna. Jag önskar att han hade lyssnat mer på våra åsikter och önskemål. Läs mer
  • Lina M
    Lina M skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Hanna hjälpte mig under min köpprocess av en lägenhet i Aspudden. Hon var tillgänglig, informativ och tydlig. Hon fick allt att kännas väldigt bra. Läs mer
    2018-09-17 Hanna R svarar Lina M
    Hej Lina! Tack för din fina rekommendation och för att du tog dig tid att lämna den! Hoppas att du ska trivas i din nya lgh. /Hanna :)
    Hanna R gillar detta
  • Carina A
    Carina A skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi är jättenöjda med att ha haft Viktor som mäklare vid vår lägenhetsförsäljning. Trevlig, tillmötesgående, snabb att informera om något var på gång och ställde alltid upp på extra visningar. Avslutade också affären snabbt och proffesionellt. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Inger L
    Inger L skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt bostadsrätt. Karin har ett mycket trevligt bemötande mot både säljare o kund. Hade inga förväntningar. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med Karin och Fastighetsbyrån Hägersten. Läs mer
  • Jörgen G
    Jörgen G skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi rekommenderar varmt Freddy. Läs mer
  • Iris J
    Iris J skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-09-15 Rezy S svarar Iris J
    Det gjorde det verkligen! Grattis till er.
  • Josefine N
    Josefine N skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Astrid var väldigt trevlig och hjälpsam under hela min köpprocess. Det kändes tryggt att köpa lägenhet via Astrid då hon var en väldigt kompetent mäklare och kunnig inom området jag letade i. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
  • Daniela C
    Daniela C skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rezy visar ett stort engagemang! Läs mer
    2018-09-13 Rezy S svarar Daniela C
    Tack Daniela för rekommendation!
  • Wictoria A
    Wictoria A skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpte lägenhet och fick mkt bra service. Kim är kunnig, service minded och svarade snabbt på frågor per e-post. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Akke  Y
    Akke Y skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi kommer definitivt rekommendera Rasmus till vår bekanta. Skicklig mäklare som brinner för sitt jobb. Svarar snabbt på frågor,, engagerad, kunnig och positivt.
    Vill du anlita den bästa? Då är svaret Rasmus Vedin.

Tack för ett snabbt affär Rasmus. Lycka till med allt. Vi ses definitivt igen i framtiden. Läs mer
  • Marie H
    Marie H skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    ”Vi har fått ett jättefint intryck och stöd av Rezy, både vid köp av lägenhet och försäljning. Rekommenderas varmt.” Läs mer
    2018-09-13 Rezy S svarar Marie H
    Tack snälla Marie, jag är nog gladast att det gick så bra. En bra försäljning och ett bra köp =)
    Hoppas att ni ska trivas.
  • Danielo  A
    Danielo A skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Lösningsorienterad, skötte affären utmärkt från start till mål. 5 tummar upp. Läs mer
    2018-09-13 Rezy S svarar Danielo A
    Tack Danielo! Man måste vara lite kreativ på dagens marknad.
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt lägenhet och tidigare köpt. Trevlig, snabb, erfaren, professionell. Inte för privat utan artig och proffsig. Läs mer
  • Mikael F
    Mikael F skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rasmus är en inte bara en mäklare han är en säljare! Något som verkligen gav resultat vid försäljningen av vår nyproducerade lägenhet i Gröndal! Stort tack! Läs mer
  • Liselotte S
    Liselotte S skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Från början till avslut ett mycket tryggt och professionellt bemötande. Läs mer
    2018-09-13 Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen svarar Liselotte S
    Stort tack för det fina omdömet. Vi blir enormt glada för de orden, det är precis den känslan vi vill uppnå. All lycka i framtiden! Mvh Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
  • Salam R
    Salam R skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Han jätte duktig gubbe som jobbar hård tills han uppmår sitt mål och självklar gör sin kunder glada och njöda Läs mer
    2018-09-13 Rezy S svarar Salam R
    Tack snälla och grattis till försäljningen och er nya lägenhet =)
  • Mohammed G
    Mohammed G skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt lägenhet i Fruängen. Adam var väldigt tillmötesgående, lätt att prata med vilket gjorde att det kändes trygg. Han var öppen och ärlig och såg till så att vi fick som förväntad. Läs mer
  • Lillemor L
    Lillemor L skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har sålt en bostadsrätt
    Om 3 rum å kök i Fruängen.
    Rezy bemötte mig med respekt och engagemang.
    Jag hade högre förväntningar på priset än som det blev. Det kunde jag inte lasta Rezy för. Han kämpade trots att försäljningen skedde vid ”fel” tid.
    En positiv och vänlig person som var engagerad och arbetade med full kraft. Läs mer
    2018-09-13 Rezy S svarar Lillemor L
    Tack Lillemor för dina fina ord. Vi kämpade tillsammans, hoppas du trivs i ditt nya boende =)
  • Britt-Inger T
    Britt-Inger T skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    En trevlig mäklare men alldeles för stressad. Köp av kungssätraväg 14 Läs mer
    2018-09-12 John B svarar Britt-Inger T
    Hej Britt-Inger,
    Tack för att du tog dig tid att svara. Vad var det som gjorde att du fick intrycket av att jag var stressad? Vilken tur att jag var trevlig iallafall:)!
  • Isak L
    Isak L skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Trevlig, snabb på att svara, effektiv. Läs mer
  • Henji L
    Henji L skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Fantastisk upplevelse att ha köpt min första lägenhet av Kim! Läs mer
  • Susanna T
    Susanna T skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpte lägenhet för vilken Freddy var mäklare. Han var alltid supertrevlig, glad och svarade snabbt, även sent på kvällen och på helger. Han var tydlig med vad jag behövde få klart inför kontraktsskrivningen. Mäklare är trots allt säljare ;) men Freddy skötte det galant. Läs mer
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag och mitt ex har sålt gemensam bostadsrätt. Den kontakt jag har haft med Adam har varit väldigt bra och jag har fått ett bra bemötande.
    Den första och mesta kontakten har dock mitt ex haft. Läs mer
  • Amanda L
    Amanda L skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Han svarade snabbt och hade ett väldigt trevligt bemötande. Det som drog ner det hela var att han inte verkade ha så bra koll på själva lägenheten. När vi frågade om specifika saker kring den kändes det inte som att han hade så bra koll, vilket kändes lite jobbigt. Tex "funkar vatten och sånt som det ska" - "Ja det tror jag nog".

Utöver det, som sagt, trevligt bemötande. Läs mer
  • Rakel K
    Rakel K skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag sålde min lägenhet i Bredäng. Min mäklare Rezy Saba är en mäklare som jag vill varmt rekommendera. Han lyssnade på mig och var mycket trevlig och professionell. Han är effektiv och svarade på telefon och mina sms snabbt. Jag är 100 procent nöjd och tacksam för all hjälp. Tack Läs mer
    2018-09-12 Rezy S svarar Rakel K
    Tack Rakel, vi hade ett exemplariskt samarbete, kul och höra att du är nöjd.
    Som jag sa ingenting är omöjligt =)
  • Adam
    Adam skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag både köpte och sålde genom Rezy. Superbra mäklare gav bra tips inför försäljning och vid köp. Svarar snabbt på telefon och vid frågor. Allt gick väldigt smitidigt. Rekommendera varmt Rezy!! Läs mer
    2018-09-12 Rezy S svarar Adam
    Tack Adam för rekommendationen och stort grattis till ditt nya hus. Hoppas att ni ska trivas där =)
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpte en lägenhet och Rezy var professionell och hjälpsam, svarade snabbt i telefonen Läs mer
    2018-09-12 Rezy S svarar Stefan K
    Tack Stefan och grattis till din nya lägenhet!
  • Ritva B
    Ritva B skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rezy är väldigt duktig mäklare, har ett trevligt bemötande och är lyhörd. Han såg till att min försäljning blev riktigt smidig. Rezy är bäst. Läs mer
    2018-09-11 Rezy S svarar Ritva B
    Tack snälla Ritva och grattis till din nya bostad =)
  • Fadi A
    Fadi A skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Har sålt en lägenhet i sätra.
    Försökte sälja lägenheten 2 gng tidigare men det gick aldrig.
    Rezy kontaktade mig själv och visade intresse för objekten.
    Han sålde den så fort vi har visningen till ett okej pris.
    Rezy är en skicklig mäklare som har en bra specialkompetens och har lätt att finka i många miljöer.
    Han e fantastisk mäklare. Läs mer
    2018-09-11 Rezy S svarar Fadi A
    Tack Fadi! En sådan lägenhet ska inte gå till spillo och vi hade ett grymt samarbete =)
  • Yssra M
    Yssra M skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vill du sälja ska du definitivt välja Rezy. Duktig, engagerad och pålitlig person. Bästa! Läs mer
    2018-09-11 Rezy S svarar Yssra M
    Tack Yssra, och stort grattis till ditt nya hus!
  • Roula Y
    Roula Y skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har köpt en lägenhet vid Rezy Saba
    Han var väldigt hjälpsam med att lätt göra för oss den situationen mellan vi o säljare .
    Rezy Saba är en bra mäklare tycker jag därför att han kan skapa en bra relation med kunderna. Läs mer
    2018-09-11 Rezy S svarar Roula Y
    Tack Roula o grattis till en grym 3a =)
  • Valdemar M
    Valdemar M skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket bra och serviceminded bemötande, både mot mig som köpare och mot säljaren. Läs mer
    2018-09-11 Rezy S svarar Valdemar M
    Tack Valle, efter många visningar av olika objekt så hitta vi den perfekta lägenheten för er =) Grattis och tack för de fina orden.
  • Niam G
    Niam G skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Han är jätte duktig gubbe som jobbar hård tills han uppmår sitt mål och självklart gör sina kunder glada och nöjda. Läs mer
    2018-09-11 Rezy S svarar Niam G
    Tack snälla Niam,
    Vi hade ett väldigt bra samarbete =)
  • Amanda J
    Amanda J skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket professionell och duktig ! Han är kunnig, snabb och engagerad . Bästa säljare/mäklare och kan sälja vilken lägenhet som helst högt över förväntan ! Jag kan varmt rekommendera Rasmus som mäklare. Läs mer
  • Robin N
    Robin N skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Gick in och kollade rating på reco efter bästa säljaren, hittade Rasmus!

Affären gick snabbt och smidigt, han är pålitlig, ärlig, högt i tak! Gillar Rasmus och kan rekommendera honom och hans byrå till andra, med gott samvete!

Blev en hög försäljning som inte ens nådde till vidningsdag 2! Något gör han som är magiskt ! Läs mer
  • Robert K
    Robert K skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Han har varit engagerad i försäljningen från första dagen och snabbt svarat på de frågor och funderingar jag har haft. Läs mer
  • Moa Z
    Moa Z skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Försäljningen gick snabbt och över förväntan. Vi kan varmt rekommendera Rasmus som mäklare.

Moa och Sebastian. Läs mer
  • Claes L
    Claes L skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Har ej varit i kontakt med någon på Reco utan endast fått ett eller ett par SMS / mail från företaget. Har därför svårt att avge något omdöme. Läs mer
    2018-09-07 Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen svarar Claes L
    Hej Claes, jag tror att tanken var att du skulle lämna ett omdöme om fastighetsmäklare Christofer Svenssons om hjälpte till med er försäljning. Tacksam om du har möjlighet och skriva ett par rader. Stort tack på förhand. Trevlig helg! Mvh Fastighetsbyrån Älvsjö/Hägersten/Skärholmen
  • Ted C
    Ted C skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Flexibel och hjälpsam och snabb på att svara på frågor! Läs mer
  • Anders Kurt T
    Anders Kurt T skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Tydlig visning. Bra koll på fastighet samt bostadsförening. Snabbt och smidigt kontraktskrivning. Läs mer
    2018-09-11 Kim E svarar Anders Kurt T
    Tack för ditt omdöme Anders! Hoppas att ni kommer trivas i Aspudden. Tveka inte på att höra av er om ni undrar något. Kim
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi har haft glädjen att få ha Hanna som mäklare. Hon har skött vår husförsäljning i Älvsjö, ett område hon känner mycket väl. Hon har visat stort engagemang och hon har hela tiden haft ett vänligt och uppmuntrande bemötande. Hon har bidragit med goda råd och tips då man behövt det som mest.

Vi kan med varm hand rekommendera Hanna som mäklare, en trygg och kunnig person som ger stöd kring allt man kan behöva veta.

Tor och Charlotte Läs mer
    2018-09-12 Hanna R svarar Charlotte H
    Hej Tor & Charlotte! Tack snälla, vad glad jag blir över att höra att ni är nöjda med mitt jobb. /Hanna
John Borja
Hanna Ringström