Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten — Visa karta

Storstockholms mest expansiva område är i ständig förändring, och så är även bostadsmarknaden här i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Vi på Fastighetsbyrån håller koll på alla svängningar, dalar som uppgångar, och kan råda dig inför både försäljning och köp av fastighet.

I vårt område möts den pulserande staden och den vackra naturen. Stockholm city är inte långt borta, men du får samtidigt närheten till Mälaren med vackra promenadstråk, trevliga vikar och mindre sjöar för båtliv och sommarbad.

Här växer nya bostadsområden fram i form av nyproduktioner. Dessa blandas med funkishus och sekelskiftesbyggnader i en härlig mix av nytt och gammalt, modernt och idylliskt. Låt oss på Fastighetsbyrån höra om dina bostadsplaner här!

Läs vad 1897 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

• 2019-11-14

Joachim E skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Otroligt proffsig och trovärdig. Han sålde vår lägenheten i Liljeholmen för med än vad vi hade hoppats på. Läs mer

Jan O skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har sålt mitt hus.

Vi är mycket nöjda med mäklaren Rezy Saba.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-11-14 Rezy S svarar Jan O
    Tack snälla Jan och Annelie,
    Se till och njut i Spanien nu =)
  • 2019-11-14

Johan W skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpt lägenhet i Västberga
    Blivit bemött extremt väl och tillmötesgående.
    Bättre än förväntat, klart och tydligt med allt.

Skulle rekommendera Kim alla dagar i veckan och skulle inte tveka att ta kontakt när jag behöver mäklare igen. Läs mer

Eva R skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi har sålt en 2:a. Kim fick jobba ganska hårt för att få den såld. Han var väldigt bra på att hålla oss informerade under hela processen. Han gav kloka råd och vi kände oss trygga med att han skötte affären på ett mycket seriöst sätt. Vi skulle gärna rekommendera Kim. Läs mer
  • 2019-11-12

Margareta Ö skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt en bostadsrätt. Blev rekommenderat att ta kontakt med Adam H via en annan mäklare. För att få uppdraget visade Adam stort engagemang. När väl kontraktet var skrivet avtog engagemanget. Överenskommen marknadsföring uteblev. Det kändes som att få ett så snart avslut på försäljningen var viktigare än att jag skulle få ut mest av min försäljning. Väldigt stressig miljö på kontoret både när vi skulle skriva med köparen första gången och även vid slutlikvid. Läs mer

Mikaela R skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi sålde en trea i Hägerstensåsen med hjälp av William Kajo. Vad kan vi säga? William är en helt fantastisk mäklare! Närvarande, hungrig, engagerad och kunnig! Vi kunde inte vara mer nöjda! :) Läs mer

Darius K skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vår mäklare William Kajo var superproffsig, och vi blev väldigt nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2019-11-12

Joakim E skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Trevligt bemötande.
    Organiserad och professionell genom hela processen.
    Skulle kunna rekommendera Kim Ekholm vid val av mäklare. Läs mer
  • 2019-11-12

Thomas R skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi har sålt en bostadsrätt i Örnsberg. Den var lite svårsåld, men Kim jobbade på och lyckades till slut sälja den till ett acceptabelt pris.
    Vi blev hela tiden informerade om processen på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Ida F

2019-11-11

Ida F skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag var under en längre tid på jakt efter en bostadsrätt i Telefonplan/Midsommarkransen och kom då i kontakt med Pontus på flera visningar. Han har varit lyhörd mot mina önskemål och tog kontakt med mig när han fick in ett objekt som matchade vad jag sökte. Tack vare detta är jag nu en supernöjd ägare av min första etta! Kan varmt rekommendera Pontus som en duktig, engagerad och pålitlig mäklare som ger det där lilla extra. Läs mer
    2019-11-12 Pontus T svarar Ida F
    Tack så mycket Ida för ditt omdöme! Det betyder mycket för mig :) kul att du trivs!
    Pontus T gillar detta
  • 2019-11-11

Anne-Lie B skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag sålde min två i Hägersten.
    Jag har fått ett professionellt bemötande från Astrid.
    Förväntningarna som jag hade infriades.
    Kanske att jag skulle vilja ha lite tätare återkoppling ibland men assistenten på byrån var också mycket bra så mina förväntningar infriades. Läs mer
  • 2019-11-10

Rakel P skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bra och proffsig mäklare. Kan starkt rekommendera. Läs mer
  • 2019-11-10

Magnus J skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bra professionell utan att vara för pådrivande Läs mer
  • 2019-11-10

Nadhira G skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har köpt en lägenhet,
    John Borja ställde upp för mej. och hjälpte mej med all åtgärder John Borja var lyhörd och tog emot all mina telefon samtal ,samt sms, han var trevlig i sin bemötande.
    Jag fick en fin pärm med all papper i ,som gjordes i ordning.
    John börja uppfyllde all mina förväntningar som mäklare

jag tycker att jag har fått en snygg och mysig lägenhet av John borja Läs mer
  • 2019-11-09

Erkan S skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bästa mäklaren jag har haft! Proffsig. Rekommenderar starkt!! Läs mer
  • 2019-11-08

Magda S skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bästa mäklare med bästa bemötande ! Läs mer
  • Johanna W

2019-11-07

Johanna W skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus hjälpte oss att sälja vår trea vid Liljeholmskajen med ett slutresultat som vi är väldigt nöjda med. Det har varit en spännande resa att jobba med Pontus som är en mycket driven och engagerad mäklare. Pontus tog på ett bra sätt emot våra önskemål och synpunkter och vi har haft ett gott samarbete genom hela processen. Vi kan absolut tänka oss att anlita honom igen vid en framtida försäljning. Läs mer
    2019-11-12 Pontus T svarar Johanna W
    Tack så hemskt mycket Johanna för dina fina ord! Det har varit en ära och mycket kul att jobba med Er!
    Pontus T gillar detta
  • 2019-11-07

Martin G skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Freddy tog över efter en kollega till honom som inte lyckades sälja vår lägenhet i Aspudden.
    Bra bemötande och ett bra engagemang från Freddy.
    Och framför allt: Lägenheten blev såld inom rimlig tid. Läs mer

Leif E skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Har sålt en lägenhet. Jag har blivit mycket bra bemött. Hela försäljningen gick mycket fort och smidigt. Läs mer
    2019-11-07 Rabi Soma svarar Leif E
    Tack för rekommendationen Leif, det har varit ett nöje att arbeta med dig!
  • Leyla Pinar E

2019-11-07

Leyla Pinar E skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    jag har köpt villa på skogsslingan 24 och är nöjd med hans hantering Läs mer
  • FREDRIK S

2019-11-07

FREDRIK S skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Christofer hjälpte mig att sälja min lägenhet i Fruängen, jag specade tydligt mina önskemål och krav som han följde till punkt och pricka. Jag skulle känna mig mycket trygg i att låta Christofer sköta fler försäljningar i framtiden.
    Tack för mycket proffsigt och snabbt arbete! Läs mer
  • 2019-11-07

Christer H skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    jag Köpte en tvåa ( bostadsrätt) . Det blev en trevligt och lungt bemötande och mäklaren svarade på alla mina frågor. När jag frågade efter ett nytt möte, fixade han det ganska snabbt. Det känns alltid tryggt när man kan bola fram och tillbaka med mäklaren, och till och med skoja lite. Stor tack
    Christer Läs mer
    2019-11-07 Rabi Soma svarar Christer H
    Tack för den varma rekommendationen Christer. Stort grattis! Jag ser fram emot att hjälpa dig med framtida bostadsaffärer.
  • 2019-11-06

Tone A skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi har köpt lägenhet gjennom John Borja, och han var veldig imøtekommende, hyggelig, hjelpsom og fleksibel for å legge til rette for våre behov på best mulig måte. Vi er veldig fornøyde! Läs mer
  • 2019-11-06

Rampradeep S skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rabi was excellent maklare right from the meeting till finalizing the deal! Strongly recommended! Läs mer
    2019-11-06 Rabi Soma svarar Rampradeep S
    Thank you for the recommendation Ram and congratulations to your new home!
  • Anna Ulrika M

2019-11-05

Anna Ulrika M skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi sålde ett radhus. Revy Saba hade bara hand om avslutandet av affären, inte så mycket kontakt eller jobb med vår försäljning, men avslutningen var helt utan anmärkning. Läs mer
    2019-11-07 Rezy S svarar Anna Ulrika M
    Tack snälla Anna för rekommendationen, ett bra avslut blev det =)
  • Mithat B

2019-11-05

Mithat B skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Grym mäklare med hög kompetens! Läs mer
  • 2019-11-05

Märtha Gun-Britt L skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Har sålt min villa.
    Blev mycket trevligt bemött.
    Mäklaren gjorde verkligen allt för att få villan såld och till ett pris jag förväntade mig.
    Hjälpte mig med flera visningar och var alltid lika trevlig . Läs mer
  • 2019-11-05

Cornelia T skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi är super nöjda med hans professionell bemötande och han sätt att samarbeta med oss. Det känns väldigt tryggt att jobba med en sån kunnig mäklare. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-11-05

Sten Kenneth N skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Trevlig och proffsig. Vi hade inget att anmärka på. Läs mer
  • Abuye A

2019-11-05

Abuye A skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Väldigt aktiv och gör sitt jobb 100% Läs mer
    2019-11-06 Rabi Soma svarar Abuye A
    Tack för rekommendationen Kebede. Stort grattis till ert nya hem!
  • 2019-11-05

Karl P skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi köpte en lägenhet via Fastighetbyrån och Freddy!
    Måste säga att kommunikationen och bemötandet var mycket bra. Fanns alltid till hands för att svara på eventuella frågor och var väldigt behjälplig. Hade bra kommunikation med säljaren också och verkligen hjälpte oss att ro affären i hamn. Utan Freddy hade vi troligtvis inte fått lägenheten.

Vi är mycket nöjda med hela jobbet som han gjorde för oss Läs mer
  • 2019-11-05

Jasmine S skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålde en lägenhet, blivit bemött på jättebra sätt, trevligt ambitiös, målmedveten. envis.
    Jag hade inte förväntat mig att min bostad blir såld så det varit en tuff marknad och Rabi överaskade mig och överträffade mina förväntningar
    Min totala upplevelse är bra Läs mer
    2019-11-06 Rabi Soma svarar Jasmine S
    Tack för den fina rekommendationen Jasmine. Det har varit ett stort nöje!
  • 2019-11-05

Silver K skrev om Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Lyhörd. Lätt att jobba och kommunicera med. Alltid tillgänglig och behjälplig. Realistisk angående förväntningarna. Kommer inte tveka att rekommendera eller välja nästa gång. Läs mer
    2019-11-06 Rabi Soma svarar Silver K
    Tack för rekommendationen Silver, du är alltid välkommen hos Fastighetsbyrån!
  • 2019-11-03

Josefine W skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Freddy är noggrann och professionell när han förmedlar en bostad. Han förmår att skapa förtroende och trygghet i processen. Sammanfattningsvis bör man anlita Freddy om man vill ha en seriös mäklare. Läs mer
  • 2019-11-02

Victoria R skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Karin är proffsig, kompetent och lugn. En riktig toppmäklare! Läs mer
  • 2019-11-01

Emilia L skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag köpte en lägenhet på 37 kvm där Rezy var min mäklare. Jag blev bra bemött från början till slut och jag kände mig trygg i min affär. Jag är väldigt nöjd med hans bemötande och hans sätt att sköta affären. Det var professionellt gjort rakt igenom. Läs mer
    2019-11-07 Rezy S svarar Emilia L
    Tack snälla Emilia, jag hoppas att ni ska trivas =)
  • 2019-11-01

Cassandra N skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålde min tvåa med hjälp av Rasmus. Han har varit professionell, positiv mycket lätt att samarbeta med. Tog ett fast arvode och sedan hade han provision på en viss procent över ett mål jag själv satte. Jag är mycket nöjd med den hjälp jag fick av Rasmus vid min försäljning. Läs mer
  • Elin B

2019-10-31

Elin B skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Proffsigt och varmt bemötande vid försäljningen av min bostadsrätt. Har känt mig trygg genom affären och Karin har verkligen genomfört detta på bästa tänkbara sätt. Väldigt nöjd med det lyckade resultatet! Läs mer
  • 2019-10-30

Sarah S skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpt radhus
    Proffsigt bemötande och snabba svar.
    Blev bra bemötta Läs mer
    2019-11-07 Rezy S svarar Sarah S
    Tack Sarah, hoppas att ni ska trivas i ert nya hus =)
  • 2019-10-29

Anders K skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Christoffer sålde vår lägenhet i Hägersten. Vi kan varmt rekommendera Christoffer som gav oss ett väldigt bra bemötande och motsvarade våra förväntningar. Mycket proffsig och skötte affären på ett bra sätt. Vi kände oss trygga från början till slut. Tillgänglig , trevlig och positiv. Läs mer
  • 2019-10-29

Eva P skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag fick hjälp av mäklaren Christofer Svensson att sälja min lägenhet. Hela processen hanterades mycket professionellt och med mycket bra service från början till slut. Som kund kände man sig trygg och väl informerad. Kan verkligen rekommendera en riktigt bra mäklare. Läs mer
  • 2019-10-28

Erik J skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har köpt en lägenhet i Fruängen. Rezy ringde upp mig då han visste att jag hade budat på en tidigare lägenhet och han hade nu fått in en liknande lägenhet som behövde gå snabbt.

Det hela var över på 24 timmar med tre nöjda parter. Säljaren fick det sålt fort, jag kunde köpa till ett bra pris och Rezy fick en snabb försäljning. Under hela processen som följde till tillträdesdatum har Rezy varit väldigt tillgänglig och tillmötesgående. Det är tydligt att han kan tänka utanför boxen när det krävs och få saker gjorda på ett effektivt och bra sätt.

Väldigt proffsigt och jag kommer absolut att vilja sälja lägenheten med Rezy när det är dags för det. Läs mer
    2019-10-30 Rezy S svarar Erik J
    Tack Erik,
    Man måste vara lite kreativ på dagens marknad =) hoppas att du ska trivas i Fruängen,
    Tveka inte på att hör av dig ifall du undrar över något.
  • 2019-10-24

Elin S skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi är nöjda med affären. Han är tydlig och guidat oss genom hela köp/sälj processen. Läs mer
  • 2019-10-23

Johan Y skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Astrid är lyhörd, rak och extremt driven. Bästa mäklaren vi haft. Läs mer
  • 2019-10-21

Tobias Å skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim har varit kanon som mäklare. Dels har han dragit i massa trådar inför min försäljning med kontaktnät, förhandsvisning samt varit involverad i allt från fotografering till beskrivning av annons. Samtidigt som detta skedde har jag även letat ny lägenhet där Kim alltid varit behjälplig i de frågor jag haft kring det. Han svarar snabbt, stämmer av regelbundet samt har en väldigt trevlig attityd/inställning till allting. Läs mer
    2019-10-23 Kim E svarar Tobias Å
    Tusen tack för ett gott samarbete, ditt förtroende och för ditt omdöme. Lite tråkigt att försäljningen gick så fort men jag hoppas att ni ska trivas på Minnebergsvägen. Om inte annat får ni komma tillbaka till Hägersten. Tveka inte på att höra av dig om det är något. Vi hörs närmare deklarationstider. Må gott
  • 2019-10-19

Bulgan-Erdene B skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi är jätte nöjda och tacksamma.👨‍👩‍👧‍👦 Läs mer
    2019-10-28 Rezy S svarar Bulgan-Erdene B
    Tack Bulgan, hoppas att ni ska trivas i er nya bostad =)
  • 2019-10-19

Hans E skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Christoffer levde upp till min o minhustrus alla förväntningar (med råge) vid försäljning av lägenhet. Läs mer
  • 2019-10-16

Charlotta B skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpte lägenhet av Freddy i midsommarkransen. Mycket kunnig och proffsig mäklare som gjorde köpet till en mycket smidig process! Läs mer
  • 2019-10-15

Fredrik A skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Som köpare fick vi snabb och bra information från Rasmus. Ordnade med privatvisning och fick ihop affären effektivt. Läs mer
  • 2019-10-14

Sercan K skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålde en lägenhet i Älvsjö. Priset hamnade över förväntningar.

Proffsig mäklare med mycket erfarenhet! Läs mer

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten