Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Storstockholms mest expansiva område är i ständig förändring, och så är även bostadsmarknaden här i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Vi på Fastighetsbyrån håller koll på alla svängningar, dalar som uppgångar, och kan råda dig inför både försäljning och köp av fastighet.

I vårt område möts den pulserande staden och den vackra naturen. Stockholm city är inte långt borta, men du får samtidigt närheten till Mälaren med vackra promenadstråk, trevliga vikar och mindre sjöar för båtliv och sommarbad.

Här växer nya bostadsområden fram i form av nyproduktioner. Dessa blandas med funkishus och sekelskiftesbyggnader i en härlig mix av nytt och gammalt, modernt och idylliskt. Låt oss på Fastighetsbyrån höra om dina bostadsplaner här!

Läs vad 2452 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen 2

• köpte sitt hus med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Mälarhöjden
    2021-06-11
    Superbra mäklare! Lyhörd och lösningsorienterad med fokus på att göra både köpare och säljare nöjda och glada med affären. Rekommenderas starkt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Shahin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2021-06-10
    Trevlig, ambitiös och lätt att samarbeta med!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Aspudden
    2021-06-08
    Trevlig säljare som var mycket hjälpsam.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Valencia Can en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2021-06-08
    mmycket professionell mäklare som är öppet så goda råd
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2021-06-07
    Vi har köpt en mindre lägenhet. Vi har fått ett gott bemötande och tydliga svar på våra frågor. Mäklaren har gjort det lättbegripligt och enkelt att förstå samt ombesörjt och förmedlat andra kontakter och hört av sig och kommunicerat på ett mycket bra sätt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Franzén en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Älvsjö/Långbro Park
    2021-06-07
    Har både köpt och såld en bostadsrätt i Långbro park.

Tobias fick båda uppdrag och jag är mycket nöjd med hantering av både köpet och försäljningen.
    Tobias visade engagemang , förståelse och var lyhörd för kundens önskemål.
    Hans kompetens, hjälpsamhet och trevliga bemötande skapar ett förtroende mellan mäklare och kunden.
    Jag tackar Tobias för all den hjälp jag fick och vill ge honom mina allra bästa rekommendationer.
    Christine Ch.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2021-06-07
    Hon var trevlig. Men lovade mer än vad hon kunde hålla.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Shahin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Liljeholmen
    2021-06-07
    Har köpt en lägenhet i Liljeholmen som förmedlades av Alexander. Han var professionell, uppriktig och tillmötesgående under hela processen. Han var dessutom snabb och hjälpsam med de frågor och funderingar vi hade, både inför och efter köpet. Det kändes i det stora hela väldigt tryggt att köpa en lägenhet via Alexander och Fastighetsbyrån, och vi kan varmt rekommendera honom till framtida köpare och säljare!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2021-06-06
    William hjälpte oss att sälja vår 3:a i Hägersten och vi kan varmt rekommendera honom! William har en härlig energi, är lätt att prata med samt mycket driven och påläst. Han var alltid tillgänglig och var flitig med att uppdatera oss vilket skapade en stor trygghet genom hela processen. Tack William!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2021-06-05
    Karin hjälpte mig att sälja min 2a i Västertorp. Karin har varit superproffsig och väldigt hjälpsam. En riktigt bra mäklare helt enkelt.
  • Magdalena S
    2021-06-04
    Valencia är en väldigt engagerad och lyhörd mäklare.Hon var alltid tillgänglig och hade en tät kontakt med oss under hela försäljningsprocess. Hon var mycket hjälpsam och gav kloka råd.Hon är toppen och vi kände oss mycket trygga med Valencia.Rekommenderas varmt!
    2021-06-04
    I bought an apartment in Hanna rydhs gata 38.
    He helped me a lot during the process, answered my questions very quickly and accurately.
    I am really happy from his service and very satisfied with my apartment. Excellent!
    Thanks a lot!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tidor Ablahad en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2021-06-04
    Jag har köpt en bostadsrätt och är väldigt nöjd över det hela. Mäklaren var duktig och informerade om allt som var viktigt och allt gick fort och det var smidigt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2021-06-04
    Köpte lägenheten genom fastighetsbyrån. Mycket trevlig mäklare! Det som drar ner helhetsupplevelsen var kännedomen mäklaren hade rörande information om objektet och föreningen. Här förväntar jag mig att mäklaren har mer inblick än jag som presumtiv köpare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Älvsjö/Långbro
    2021-06-03
    Christofer hjälpte oss sälja vår villa. Snabbt enkelt och proffsigt! 👌
    Jag är mycket nöjd och rekommenderar honom varmt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Älvsjö/Herrängen
    2021-06-02
    Christofer har varit mycket professionell och hjälpsam. Allt har gått smidigt och vi har haft fullt förtroende. Han har även ställt upp och varit extra behjälplig när vi behövt komma in i boendet innan tillträde.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Aspudden
    2021-06-01
    Vi köpte en lägenhet i Aspudden via Astrid, och hon har vart perfekt under hela processen :)
    2021-05-31
    Very professional real estate agent!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Valencia Can en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2021-05-30
    Hon hade ett trevligt och genuint bemötande från visning till köp!
    2021-05-29
    Valencia sålde min två i Gröndal. Hon var grym! Vi hade en bra dialog då det var svårt att värdera objektet. Hon svarade typ dygnet runt när jag hade frågor. Hittade rätt köpare och lägenheten såldes på förhandsvisning.

Att sälja min lägenhet med en nyfödd son var läskigt, men Valencia var det perfekta bollplanket och jag kände mig trygg och inspelad hela vägen.
    2021-05-29
    Valencias bemötande och kunnighet gjorde oss mycket trygga i vårt lägenhetsköp!
    2021-05-28
    Jag hade egentligen tänkt sälja min lägenhet i midsommarkransen via en annan mäklare, men så dök Valencia upp och allt kändes så himla bra!
    Superengagerad, pedagogisk, positiv, lättsam, uppdaterade och svarade alltid snabbt på sms/samtal/mail oavsett tid på dygnet. Jag känner mig supernöjd och skulle absolut anlita Valencia igen vid en framtida försäljning!
    2021-05-28
    Har köpt bostadsrätt i Midsommarkransen av Valencia! Kanon bra service på alla plan😁
    • Liljeholmen
    2021-05-28
    Har köpt en bostad i ett område jag velat ha bostad i ca 1,5år.
    Såg en bostad på nätet och kontaktade Valencia via ett sms. Fick snabbt ett svar. Hon var väldigt tillmötesgående.
    Fixade en visning när det passade mig.
    Tittade på bostaden redan nästa dag och samma em var kontraktet påskrivet o klart.
    Valencia är snabb och professionell.
    Jag rekommenderar henne till andra som ska köpa eller sälja sin bostad.
    2021-05-28
    Jag har köpt en lägenhet i Skärholmen.
    Trevligt bemötande och hjälpsam.
    Tack för de fina orden Lisa, det har varit ett nöje! Rabi Soma
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2021-05-28
    Christofer was very helpful in explaining everything about the apartment and closing the deal.
    2021-05-28
    Tidor var tydlig och bra på alla sätt under visning och kontraktsskrivning. Kunnig och svarade på väsentliga frågor. Köpet av bostaden kändes tryggt med Tidor.
    • Hökmossen/Telefonplan
    2021-05-28
    My husband and I bought an apartment, we did not know what to expect since is the first time we buy a property and also we do not understand very well how things work in Sweden.
    But Astrid was really helpfull and she always answered all of our questions, she treated us very good and explained us everything we needed to know.
    We are really happy with her being our broker.
    2021-05-28
    Sålde min bostad med Alexander och fick ett fantastiskt bemötande från första samtalet. Trevlig, behjälplig och extremt professionell.
    Mycket nöjd och rekommenderar honom starkt!
    • Hökmossen/Telefonplan
    2021-05-28
    We have bought an apartment on Hagersten/Telefonplan.
    Astrid was and has been always on top of the situation, handling everything from the bidding to answering any questions regarding the process and carried out everything with professionalism.
    It was our first time purchasing a property and I'm glad we had Astrid to guide us through!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Franzén en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2021-05-28
    Tobias was very well prepared, polite and professional throughout the whole process of selling our apartment.
    He is great in organizing and leading the meetings and makes sure that everyone in the process has clarity and say.
    It was pleasure to work with Tobias, I’d totally recommend him as a broker for my friends.
    2021-05-28
    Tidor showed us the apartment, knew all facts/measurements, and was very friendly. The bidding process was professional, fair, and fast - within 48 hours we could sign the contract with the seller. Tidor kept us informed at all times and the procedure was very smooth. We are very satisfied with him, would recommend him as a real estate agent, and will consider him ourselves when we sell one day. Thanks for everything, Tidor!
    • Sätra
    2021-05-28
    Jag köpte bostaden för 2 060 000 kr och mäklaren är trevlig och hjälpsam.
    Tack för ditt fina omdöme Tekie. Stort grattis!:) Rabi Soma
    2021-05-28
    Trevligt, proffsigt och serviceinriktat bemötande!
    2021-05-27
    Trevlig, kunnig och väldigt hjälpsam.
  • köpte sitt hus med hjälp av Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2021-05-27
    Jag köpte radhus, och jag är väldigt nöjd med mäklarens bemötande, han kunde förklara på ett lätt sätt som hjälpte mig.
    Tack för din rekommendation Dhiaa. Det har varit ett nöje!:) Rabi Soma
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Despotovic en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Sätra
    Köpt lgh.
    Vänlig och korrekt.

Hade ej alla svara på frågor kring lgh.

Kunde ej visa övriga utrymmen som finns i huset pga ej tillgång till nycklar.

Helt ok upplevelse.
    • Solberga
    2021-05-27
    Köpte en bostad via henne och uppfattar henne som trevlig, seriös och engagerad.
    • Hägerstensåsen
    2021-05-27
    Lugn och metodisk, förekommande och förtroendeingivande!
    Vi har köpt
    Tydligt och respektfullt bemötande
  • köpte sin lägenhet med hjälp av William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Telefonplan/midsommarkransen
    2021-05-27
    Har köpt bostadsrätt. Blev bemött väl av William och har blivit väl bemött vid de kontakter vi haft. Snabbt, smidigt, bra och professionellt
    2021-05-27
    Tidor was fantastic; from the first time we met him at the viewing he was patient, helpful and kind. Throughout the process of buying our apartment he was always there to assist us, easy to communicate with and we felt that he really cared about us and our needs. Everything was clear at all times and we could not be more satisfied with his service. I would recommend him 10 times out of 10.
    Har köpt en brf i Gröndal av Astrid
    Blev mycket bra bemött av henne
    hon har ett mycket trevligt och proffsigt sätt och har informerat mig vad som skall ske
    och när det skall ske
    Kan varmt rekommendera henne
    • Telefonplan/midsommarkransen
    2021-05-27
    Jag har köpt min första lägenhet, en 1:a i Hägersten. Jag är supernöjd med Karin. Jag tycker att hon var mycket proffsig under visning samt innan och efter. Har träffat henne under en visning tidigare då hon var mycket hjälpsam och svarade på frågor jag hade ställt under visningen via sms fast det var en söndag kväll (det förväntar jag mig absolut inte att man ska behöva göra men det var mycket uppskattat). Hon kände även igen mig när jag kom till denna visning vilket jag tycker är så bra. Hon har haft mycket bra koll på objekten och alltid återkopplat med korrekt svar istället för att säga ”jag tror att det är så/det borde vara så”. Hade gärna haft henne som mäklare när jag i framtiden ska sälja. Jag tycker även att det har varit väldigt lite jobb för mig, fastighetsbyrån har skött allt och jag har knappt behövt tänka på någonting, andra vänner som har köpt samtidigt med andra mäklare har inte haft samma smidiga upplevelse.
    2021-05-27
    mycket nöjd med kontakten med Karin.
    2021-05-25
    Jag köpte lägenhet genom William och fick ett bra intryck och bemötande! Han hjälpte mig också att komma i kontakt med min bank kring lån vilket jag uppskattar.
    2021-05-25
    Jag köpte en lägenhet i Västertop. Jag fick ett väldigt bra bemötande från William Kajo. Han svarade tydligt på frågor som jag hade och var alltid pfoffesionell i hans arbete. Mina förväntingar var höga men ändå levde mäklaren upp till de. Som helhet är jag väldigt nöjd!
    • Örnsberg/Aspudden
    2021-05-25
    Vi fick ett mycket bra bemötande från William Kajo. Han var väldigt engagerad, svarade på våra frågor och ställde upp för visningar på mycket kort tid.
  • sålde sitt hus med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Midsommarkransen/telefonplan
    2021-05-25
    Oerhört snabbt o proffsigt bemötande samt snabb
    försäljning av vår villa.

Vi rekommenderar gärna Fastighetsbyrån och Karin Linnerborg.
    2021-05-24
    Mäklaren Tidor Ablahad är väldigt charmig och karismatisk. Han var snabb med att svara på frågor han kunde och de frågorna han inte hade svar på själv hade han tips på vem man skulle fråga.
    Det fanns saker med lägenheten jag köpte som jag hade velat veta innan, som att uppladdningshastigheten som fanns tillgänglig var begränsad till 50mbit/s eller att dushdörrarna inte håller in vattnet men det hade inte hindrat mig från att köpa heller.