Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Fruängen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten — Visa karta

Storstockholms mest expansiva område är i ständig förändring, och så är även bostadsmarknaden här i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Vi på Fastighetsbyrån håller koll på alla svängningar, dalar som uppgångar, och kan råda dig inför både försäljning och köp av fastighet.

I vårt område möts den pulserande staden och den vackra naturen. Stockholm city är inte långt borta, men du får samtidigt närheten till Mälaren med vackra promenadstråk, trevliga vikar och mindre sjöar för båtliv och sommarbad.

Här växer nya bostadsområden fram i form av nyproduktioner. Dessa blandas med funkishus och sekelskiftesbyggnader i en härlig mix av nytt och gammalt, modernt och idylliskt. Låt oss på Fastighetsbyrån höra om dina bostadsplaner här!

Läs vad 1776 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

• 2019-04-25

Delovan Sherzad O skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    - Jag har sålt en bostadsrätt
    - Mäklaren levde upp mina förväntningar
    - En fantastisk förebild Läs mer
  • 2019-04-25

Jinan M skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har både köpt och sålt min bostadsrätt via John Borja! Och honom rekommenderar jag STARKT! Han är professionell och supertrevlig! Bästa mäklaren!🙌🏻 Läs mer
  • 2019-04-25

Petros V skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Väldigt seriös, ambitiös och god mäklare. Läs mer
  • 2019-04-24

Stéphane K skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vårt köp gick bra och utan problem. Dock hade der varit bra med mer återkoppling och uppföljning. Viktor organiserade en extra visning och som budgivare hade vi uppskattad om vi fått veta det. Läs mer
  • 2019-04-24

Eva L skrev om Eddie Can en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi köpte en lägenhet i Västertorp. Eddie var tillmötesgående och hjälpsam både under och efter köpet. Allt löpte smidigt och bra och vi fick all den hjälp vi behövde! Läs mer
  • Niklas A

2019-04-24

Niklas A skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bra mäklare som gjorde det extra för att försäljningen skulle lyckas. Läs mer
  • 2019-04-14

Birgitta J skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har just sålt min lägenhet och jag känner mig mycket nöjd med Rasmus. Jag kände ett förtroende och han krånglade inte till något. Jag kan varmt rekommendera Rasmus för er som vill ha en bra, trevlig och professionell mäklare. Läs mer
  • Fredrik A

2019-04-13

Fredrik A skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Hanna sålde vår lägenhet och var super att ha att göra med. Läs mer
  • Patrik S

2019-04-12

Patrik S skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Karin är ytterst professionell, trevligt bemötande och bryr sig om sina uppdragsgivares önskemål och villkor.
    En suverän mäklare! Läs mer
  • 2019-04-12

Cassandra A skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt lägenhet i Telefonplan. Duktig, ivrig o självsäker säljare Läs mer
  • Jan R

2019-04-11

Jan R skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande från Adam som gick igenom och förklarade hela processen på ett bra sätt och han gav ett kunnigt och förtroendeingivande intryck. Att sen lägenheten blev såld snabbare än jag någonsin kunde tro ger ju hu många extra + som helst. Läs mer
  • 2019-04-10

Rami D skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rasmus var professionell, tillgänglig. Mycket bra erfarenhet, Jag rekommenderar honom. Läs mer
  • 2019-04-09

Louise M skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Allt fungerade bra. Köpte bostad. Läs mer
  • 2019-04-09

Linda S skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har köpt en tvåa i Midsommarkransen/Telefonplan. Hanna var hjälpsam och trevlig! Läs mer
  • 2019-04-08

Dan F skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålde en fyra.
    Trevligt, bra bemötande.
    Hade högre förväntningar på hur mycket jag skulle få för den, delvis tack vare henne. Lastar henne delvis för att jag inte fick mer. Läs mer
  • 2019-04-07

David J skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi tog hjälp av Adam när vi skulle sälja vår lägenhet på 65 kvadratmeter i Fruängen.
    Tack vare Adam blev en annars ofta stressig upplevelse både trevlig och smidig . Adam är väldigt bra att ha att göra med, han är mycket professionell, förtroendeingivande och trevlig. Vi kunde inte vara mer nöjda med hela processen från värdering till fotografering och försäljning. Läs mer
  • 2019-04-07

Malin T skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi sålde vår lägenhet till en av Pontus kontakter ca två veckor efter att han ringde första gången. Sedan fick vi tips och hjälp under budgivningen av en lägenhet på Sandalmakarbacken som vi sedan fick en vecka efter att vi sålt. Vi är mycket nöjda med att allt gick så snabbt och smidigt, att vi slapp stajling och öppen visning med allt vad det innebär. Läs mer
  • 2019-04-07

Karl J skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bra och engagerad, ordningsam. Proffsig helt enkelt! Läs mer
  • 2019-04-05

Martins Autocenter - Autoexperten Vårby skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Allt gick bra. Freddy var hjälpsam och service minded.
    Jag rekommenderar honom starkt Läs mer
  • Hans L

2019-04-05

Hans L skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Christoffer har vi haft koll på under ett par år. Han har alltid varit sakligt, påläst och relevant. Läs mer
  • 2019-04-05

Martina E skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Karin är proffsig ut i fingerspetsarna och kan sin sak. Hennes erfarenhet gjorde mig trygg i min försäljning. Läs mer
  • 2019-04-05

Per A skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Karin har hjälpt oss att sälja vår lgh.
    Processen har varit relativt utdragen, pga av att vi som säljare funderat mycket fram och tillbaka på om vi verkligen ville sälja.
    Karin har i all denna diskussion varit ett utmärkt stöd och inte pushat oss till beslut innan vi själva känt oss redo.
    Karin är i sitt bemötande och all hantering väldigt proffsig, kunnig, stabil och trygg och samtidigt personlig.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-04-05

Anna L skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Personlig och glad. Bra att ha dialog med. Lyssnar in behov, är tydlig. Mycket bra bemötande och jag är supernöjd med Karin! Läs mer
  • 2019-04-05

Maria Antonia S skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Super helpfull all the way throught the process! Läs mer
  • 2019-04-05

Prashant S skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    I met Freddy in an apartment which he was selling, in the same building where i live. so then i got in contact with him and it was really good meeting him the first day. He explained me how the contract looks like and given me some recomendations which was really good. What i felt about him was he is very calm and compose has his own strategy all the time running in his mind, a true borker with wide knowledge about the real estate. I would definately like to be in touch with him if i sell/buy any property in Sweden. Läs mer
  • 2019-04-05

Rickard N skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Väldigt trevlig, samt verkade mån om att det skulle bli rätt beslut för mig. Läs mer
  • 2019-04-03

Hampus Tor Valdemar W skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpte bostad. Supertrevlig och personlig. Läs mer
  • 2019-04-01

Emil P skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    John är engagerad och kunnig. Han fixade en privatvisning innan den officiella visningen och fick dit hela fem sällskap till slut, med resultatet att flera var intresserade och vi fick ett snabbt avslut och ett pris över vår förväntan. Läs mer
  • 2019-04-01

Camilla L skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Trevlig, glad, trygg, hjälpsam och positiv! Läs mer
  • 2019-04-01

Huimin Jia P skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har sålt ett lägenhet på Skärholmen. Min man har träffat honom på en visning ett per år sedan. Och han har baktankar på oss fortfarande efter så länge, och han har kontakt oss nyligen, när vi har precis börjat tänka att sälja. John har uppfilda alla våran krav och förväntningar. John är väldigt professionell på sitt arbete och kundvanlig. Han svarar alltid och är där när vi behöver bolla idé, tydlig och rätt bedomning om projekten och status. Så vi rekommendera honom starket! Läs mer
  • 2019-04-01

Mats W skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag fick mycket bra intryck av Karin. Hon arbetade proffsigt och seriöst. Jag kan varmt rekommendera henne.
    Mats Läs mer
  • Margareta K

2019-03-29

Margareta K skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Karin hjälpte oss att sälja vårt parhus på Nybodahöjden. Ett unikt objekt som vi förvisso anade skulle ge upphov till stort intresse men att det skulle bli så massivt hade vi inte vågat hoppas på. Karin har varit otroligt bra att jobba med. Hon är både väldigt kompetent och professionell samtidigt som hon är ödmjuk, personlig och behaglig. Hon inger mycket stort förtroende. Rent ekonomiskt överträffades våra förväntningar som faktiskt var ganska högt ställda. Men kanske ännu viktigare var känslan av att totalt kunna lita på Karin och känna så stort förtroende för henne. Processen var snabb och smidig. Karin får våra allra bästa rekommendationer! Läs mer
  • Isabel E

2019-03-29

Isabel E skrev om Eddie Can en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Eddie är professionell, trevlig och målinriktad. Han sålde vår lägenhet snabbt och till ett bra pris, trots att marknaden inte är topp.
    Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-03-28

Emma H skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Fick hjälp att sälja min bostadsrätt av en tillmötesgående och engagerad mäklare. Lätt att nå och samtala med, öppen kommunikation. Trots att det var struligt runt omkring försäljningen av bostadsrätten så gjorde mäklaren sitt yttersta. Jag kan rekommendera denna fastighetsbyrå. Läs mer
  • 2019-03-27

Per G skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi sålde en 2a i Aspudden med Victors hjälp. Vi är mycket nöjda med hans professionalism, bemötande och kunnande om marknaden. Utöver detta är även Victor väldigt trevlig och enkel att samarbeta med. Allt gick enligt plan och kommunikationen var på topp under hela processen. Victor levererade även på högt uppställda mål från vår sida. Väldigt, väldigt nöjda och en given mäklare att anlita även näst gång vi flyttar! Läs mer
  • FLOR INES P

2019-03-27

FLOR INES P skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    We had a really positive experience with Rasmus. He was professional, responsive, and extremely accurate in all of his advisement. His proposed timeline and sales estimates were exactly in line with the market, and he exceeded every expectation. I would highly recommend his representation. Läs mer
  • 2019-03-26

Christian H skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rasmus gjorde ett bra jobb vi vår försäljning. Läs mer
  • 2019-03-26

HANNA E skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi upplevde Rasmus som en trygg och pålitlig mäklare. Han fanns alltid tillgänglig för våra frågor och funderingar, och då detta var första gången vi sålde en lägenhet uppskattades den tillgängligheten väldigt mycket. Efter visningar var han väldigt engagerad i kontakt med potentiella budgivare. Det enda vi önskar han hade varit bättre på är att uppdatera oss mer regelbundet efter t.ex. visningarna.
    Hela processen gick snabbt och smidigt, och vi blev supernöjda med resultatet Rasmus levererade! Läs mer
  • 2019-03-26

Clara L skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Haft kontakt med Rasmus i flera år när vi bara funderade på att sälja, han har funnits tillhands för frågor och information om läget på bostadsmarknaden utan att veta om vi skulle bli ”kunder”.
    När beslut tigs har han varit snabb, hjälpsam och tillmötesgående kring försäljning samt gett råd när vi varit i budgivning. Lägenheten såldes fort och till mycket bra pris efter en mer välbesökt visning än andra lägenheter i området fått. Vi sålde 4:a i Gröndal.
    Rekommenderar Rasmus! Läs mer
  • 2019-03-24

Sara E skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi sålde en lägenhet i Hägersten. Kim är väldigt duktig och trygg i sin roll och jobbade in i det sista för bästa resultat! Han kunde inte gjort ett bättre jobb. Läs mer
    2019-03-25 Kim E svarar Sara E
    Tusen tack Sara. Önskar er all lycka i Älta och ert fina nya hus!
  • 2019-03-24

Kenneth Å skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Min mors lägenhet, eftersom hon nu bor på äldre och omsorgs
    boende. Mycket trevlig och kunnig. Förväntningarna blev uppfyllda. Allt till belåtenhet. Läs mer
  • 2019-03-24

Randy K skrev om Eddie Can en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag tog kontakt med Eddie för att sälja min lägenhet. Redan vid första träffen gav han mig ett riktigt bra bemötande. Det var även ett professionellt bemötande. Eddie lyssnade på mina önskemål och levererade efter dessa. Jag ångrar inte att jag tog kontakt med honom och rekommenderar honom till er som funderar på att sälja eller köpa. Läs mer
  • 2019-03-22

Adel G skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Den bästa och mest proffsiga mäklare jag nånsin haft att göra mig! Thumbs up! Läs mer
  • Yord K

2019-03-20

Yord K skrev om Eddie Can en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag fick hjälp att sälja min bostadsrätt på 2 rum o kök och redan vid första mötet kände jag att Eddie var en riktig säljare vilket inte alla är med ett trevligt bemötande och bra kompetens.Kände mig trygg och väl omhändertagen. Försäljningen gick snabbt och jag fick också det förväntade priset som vi satte upp som mål.En positiv upplevelse och jag skulle inte tveka att använda Eddies tjänster i framtiden! Läs mer
  • 2019-03-20

NICLAS K skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jättebra säljare! Är väldigt nöjd med resultatet efter att vi sålt vår lägenhet med hjälp av Rasmus. Läs mer
  • 2019-03-20

Joacim Erik Å skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Både jag och sambon är fruktansvärt nöjda med Rasmus. Han höll oss båda väl informerade under hela försäljningen.
    Pålitlig och driven mäklare. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-03-19

LUCIA D skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket professionell och duktig. Tydlig, trevlig och engagerad. Jag kan varmt rekommendera Rasmus som mäklare! Läs mer
  • 2019-03-19

Elin S skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Adam skötte försäljningen av min lägenhet.
    Under hela processen har jag blivit mycket väl bemött och är genomgående väldigt nöjd med Adams insats! Läs mer
  • 2019-03-18

Clara H skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpt en lägenhet. Snabba svar, flexibilitet och tydlighet. Hade inte så mycket förväntningar innan, men fick ett trevlig och proffsigt intryck. Läs mer
  • 2019-03-18

Andreas L skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Hanna gjorde ett fantastiskt arbete. Hon uppfyllde verkligen alla förväntningar och var riktigt proffsig. Kommer rekommendera henne till alla jag känner. Läs mer
John Borja
Hanna Ringström