Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Fruängen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, 129 52 Hägersten — Visa karta

Storstockholms mest expansiva område är i ständig förändring, och så är även bostadsmarknaden här i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Vi på Fastighetsbyrån håller koll på alla svängningar, dalar som uppgångar, och kan råda dig inför både försäljning och köp av fastighet.

I vårt område möts den pulserande staden och den vackra naturen. Stockholm city är inte långt borta, men du får samtidigt närheten till Mälaren med vackra promenadstråk, trevliga vikar och mindre sjöar för båtliv och sommarbad.

Här växer nya bostadsområden fram i form av nyproduktioner. Dessa blandas med funkishus och sekelskiftesbyggnader i en härlig mix av nytt och gammalt, modernt och idylliskt. Låt oss på Fastighetsbyrån höra om dina bostadsplaner här!

Läs vad 1733 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

• Yord K

2019-03-20

Yord K skrev om Eddie Can en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag fick hjälp att sälja min bostadsrätt på 2 rum o kök och redan vid första mötet kände jag att Eddie var en riktig säljare vilket inte alla är med ett trevligt bemötande och bra kompetens.Kände mig trygg och väl omhändertagen. Försäljningen gick snabbt och jag fick också det förväntade priset som vi satte upp som mål.En positiv upplevelse och jag skulle inte tveka att använda Eddies tjänster i framtiden! Läs mer
  • 2019-03-20

NICLAS K skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jättebra säljare! Är väldigt nöjd med resultatet efter att vi sålt vår lägenhet med hjälp av Rasmus. Läs mer
  • 2019-03-20

Joacim Erik Å skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Både jag och sambon är fruktansvärt nöjda med Rasmus. Han höll oss båda väl informerade under hela försäljningen.
    Pålitlig och driven mäklare. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-03-19

LUCIA D skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket professionell och duktig. Tydlig, trevlig och engagerad. Jag kan varmt rekommendera Rasmus som mäklare! Läs mer
  • 2019-03-19

Elin S skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Adam skötte försäljningen av min lägenhet.
    Under hela processen har jag blivit mycket väl bemött och är genomgående väldigt nöjd med Adams insats! Läs mer
  • 2019-03-18

Clara H skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpt en lägenhet. Snabba svar, flexibilitet och tydlighet. Hade inte så mycket förväntningar innan, men fick ett trevlig och proffsigt intryck. Läs mer
  • 2019-03-18

Andreas L skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Hanna gjorde ett fantastiskt arbete. Hon uppfyllde verkligen alla förväntningar och var riktigt proffsig. Kommer rekommendera henne till alla jag känner. Läs mer
  • 2019-03-18

Semra E skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    I dessa tuffa tider på bostadsmarknaden hade vi höga förväntningar för försäljning av vår bostad. Kim infriade dessa med råge med sin professionalism inom sitt yrke. Det hela gick mycket fort och inom tre dagar från visning var vår bostad såld. Vi var mycket nöjda med priset. Kim är en mycket trevlig kille och kompetent i sin roll. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2019-03-18

Ronny F skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket ointresserad av oss som kund. Vi försökte flera ggr nå honom för hjälp med den upp-
    stoda situationen
    Vi skull aldrig gjort affär med er
    Som mäklarföretag om vi vetat
    det vi vet idag, aldrig
    Ronny Läs mer
  • 2019-03-17

Marie L skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi köpte en trevlig 1:a vid Telefonplan av Linus.Han visade stort intresse för oss och var mycket hjälpsam.Trevligt bemötande och uppfyllde våra förväntanden.Affären upplevdes mycket bra. Läs mer
  • 2019-03-17

GREGER J skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    En bra mäklare som lyckades få upp ett stort intresse för vår lägenhet trots en svag marknad. Läs mer
  • 2019-03-15

Andreas G skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Balanserad och engagerad med fokus på att göra processen så bra som möjligt för både säljare och köpare. En trygg mäklare man både vill köpa av och sälja med. Läs mer
  • 2019-03-15

Viktor W skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Har sålt en 4:a. Mycket bra och proffsigt bemötande i alla lägen. Drar sig inte för att göra det lilla extra och se till att lösa alla problem eller frågor som dyker upp! Läs mer
  • Måns Emil P

2019-03-14

Måns Emil P skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus ordnade, efter vårt önskemål, snabbt och smidigt en förhandsvisning på lägenheten som nu är våran! Trevlig och tillmötesgående mäklare! Läs mer
  • Simet S

2019-03-14

Simet S skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    En skicklig mäklare som hjälpt oss sälja vår 3a på Östberga. Supersnabb försäljning till ett rekordpris. Trevligt bemötande och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-03-13

Gigi Olga B skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bättre service får man leta efter. Inte bara att vi fick vår drömlägenhet utan även uppföljning efter genomfört köp, då det strulade lite inflyttningsdagen med säljarens städning. Allt löste sig till det bästa tillslut! TACK! Läs mer
    John B gillar detta
  • 2019-03-13

Sofie J skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Trevligt och bra mäklare i samband med köp av lägenhet. Läs mer
  • 2019-03-12

Magdalena K skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi sålde en tvåa i Liljeholmen och är väldigt nöjda med Kims bemötande och hantering av processen. Kim var kommunikativ och inkluderande under hela processens gång. Han var ärlig och rak i sin kommunikation, vilket vi uppskattade. Slutligen så är vi nöjda med slutpriset och rekommenderar Kim varmt som mäklare! Läs mer
  • 2019-03-12

Thomas L skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bra bemötande och proffsig attityd Läs mer
  • Eleonor N

2019-03-11

Eleonor N skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Har skött processen bra från början till slut. Alltid tillgänglig och bra på att bolla med:) Läs mer
  • 2019-03-11

Carina F skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpt lägenhet Kristallvägen 8. Trevlig och artig men något ofokuserad och upplevdes som lite ointresserad. Har, enligt oss, inte lämnat all information kring lägenheten som vi i efterhand upptäckt att vi hade behövt få. Det gäller ju även säljarnas information till oss naturligtvis. Ett överpris för en lägenhet i stort renoveringsbehov vilket märktes då möbler och annat var borta. Men det är även till viss del upp till oss. Känner oss tyvärr inte helt nöjda med affären. Men nu är den som den är.
    Men lite mer engagemang från mäklaren hade varit önskvärt.
    Och en återkoppling gällande de mail vi sänt efter vårt möte 1 mars.
    Mvh Carina och Ronny Forsberg Läs mer
  • 2019-03-11

Joao P skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bra säljaren men follow-up har varit inte så lätt Läs mer
  • 2019-03-11

Anna-Lena Birgitta N skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag fick ett bra bemötande av mäklaren. Saknade viss information men det kan också ha handlat om att jag inte ställde de frågor jag hade behövt göra. Läs mer
  • 2019-03-10

Sara K skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus hjälpte mig vid försäljningen av min bostad: Sjöbjörnsvägen 11 i Gröndal, 20 kvm. Mina förväntningar var att Pontus skulle visa engagemang och vara tillgänglig när det kom till försäljningen av min bostad. Jag tycker Pontus överträffade förväntningarna genom att alltid vara tillgänglig och informerande i varje skede av försäljningen. Mitt intryck var att han verkligen arbetade hårt för att genomföra en sådan bra försäljning som möjligt. Utöver det anser jag att Pontus (till skillnad från många andra mäklare) var genuin och ärlig i sitt bemötande vilket är sammankopplat med att jag kände ett förtroende för honom. Läs mer
  • 2019-03-10

Pia N skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Fantastiskt kompetent och behaglig person och förstod direkt vad vi behövde. Sedan att hon lyckades snabbt hitta rätt köpare var fantastiskt Läs mer
  • 2019-03-10

Siddiga H skrev om Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Proffesionell och målmedveten! Läs mer
  • 2019-03-10

Alex skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt med Freddy två gånger. Känt mig otroligt trygg genom processerna. Bra återkoppling och mycket proffesionell. Läs mer
  • 2019-03-09

John C skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Väldigt bra fastighetsmäklare på alla sätt! Läs mer
  • 2019-03-09

Björn B skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpt en fantastisk lägenhet i Stockholm. Fick ett bra bemötande av Rezy som medlare med säljaren.
    I och med att det var mitt första lägenhets köp så var jag inte säker på vad jag hade att förvänta mig, men allt gick bra och smidigt. Läs mer
    2019-03-14 Rezy S svarar Björn B
    Tack björn, hoppas att du trivs.
  • 2019-03-08

Soheil S skrev om Eddie Can en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi anlitade Eddie för att sälja vår 2:a i Solberga och nu i efterhand känns det som ett utmärkt val.
    Eddie är professionell, trevlig, omtänksam, snabbtänkt. Han är utmärkt strateg, har gott omdöme och besitter egenskapen att ha långtidsperspektiv. Han är också skicklig förhandlare.
    Vi är mycket nöjda med Eddie. Läs mer
  • 2019-03-08

Martin E skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Kim var suverän vid försäljningen av min lägenhet. Han var engagerad och professionell och jag kände mig trygg i att han var rätt person för jobbet.
    Vi hade en bra dialog och mina förväntningar kring försäljningen infriades och överträffades. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-03-07

Robel M skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Rasmus. Han var professionell, tillgänglig, hjälpsam och uppnådde resultatet vi ville! Trots den osäkra marknaden idag arbetade han ihärdigt med vårt bästa som främsta mål. Läs mer
  • 2019-03-07

Nikola M skrev om Eddie Can en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Eddie är en strålande person och mäklare. I en turbulent bostadsmarknad lyckades Eddie sälja min bostad till ett pris över min förväntan, men något han själv hade lovat att realisera redan från första början. Hela processen från att jag fick syn på Eddies signatur på hemnet (vid en imponerande försäljning), till att jag klev in på hans kontor, fotografering av lägenhet, bearbetning av potentiella köpare och försäljning - tog ynka 2 veckor. Jag är helt säker på att Eddie kommer att hjälpa hans framtida kunder som han hjälpt mig och bygga vidare på sitt goda renommé. Läs mer
  • 2019-03-06

Jasmine S skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi köpte vår nya bostad genom Christofer. Han har varit väldigt hjälpsam genom hela affären.
    En kompetent och tillgänglig mäklare.

Om vi flyttar igen då kommer vi att anlita honom!

Rekommenderar Christofer till alla köpare och säljare därute! Läs mer
  • 2019-03-05

Arvid P skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rasmus hjälpte oss att köpa vår första lägenhet i Stockholm. Han var vänlig och tillgänglig. Hade dock önskat att han förklarat lite mer grundligt hur köpet gick till eftersom det var vårt första bostadsköp i Sverige. Läs mer
  • 2019-03-04

Vivian H skrev om John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Han är perfekt och duktigt mäklare.
    Jag kommer rekommendera honom till mina vänner och familjer. Läs mer
    John B gillar detta
  • 2019-03-04

Göran O skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Min dotter sålde sin etta i söderförort o har svarat på enkäten. Jag var bara med på ett hörn. Men av det lilla jag upplevde var hon väldigt engagerad o proffsig. Läs mer
  • 2019-03-04

Micaela B skrev om Linus Håkansson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Köpte en lägenhet av Linus. Allt gick supersmidigt och jag är jättenöjd med den service jag fick! Läs mer
  • 2019-03-04

Malin T skrev om Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    •Sålt en bostadsrätt
    •Vänligt och proffsigt
    •Att vara korrekt och sälja till ett bra pris. Ja jag tycker han gjorde ett bra jobb.
    • Allt bara bra Läs mer
  • 2019-03-04

Julia W skrev om Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag både köpte och sålde min lägenhet med Hanna. Jag har alltid upplevt henne som väldigt professionell och samtidigt personlig. Jag skulle absolut rekommendera och anlita Hanna igen om jag fick chansen! Läs mer
  • 2019-03-04

Shirin T skrev om Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi sålde vår lägenhet tillsammans med Kim och är otroligt nöjda. Ambitiös, proffsig och kompetent. Kim överträffade våra förväntningar med råge. Skulle varmt rekommendera honom till alla som vill göra en lyckad bostadsaffär. Läs mer
  • 2019-03-01

Anette H skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    - Sålt min lilla etta på 21 m2 i Västertorp.
    - Jättebra bemötande. Ingav förtroende.
    - Hade inte höga förväntningar på att min lgh skulle bli såld, då fler ettor i mitt område inte blivit sålda. Så Adam Hammoud gjorde ett mycket bra jobb.
    - Jag är mer än nöjd med denna affär för min del. Rekommenderar gärna Fastighetsbyrån och Adam till andra! Läs mer
  • 2019-03-01

Emma S skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Både sålt o köpt med hjälp av Adam! Mycket förtroendeingivande och duktig. Trevlig och ärlig! Läs mer
  • 2019-03-01

Ruaa T skrev om Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Har sålt lägenheten och är supernöjd.
    Väl förberedd och lätt att få tag på.
    Rekommenderar honom starkt till alla som vill sälja eller köpa lägenhet ;) Läs mer
  • 2019-02-28

Sophia Lundgren skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rekommenderar varmt Rasmus att hjälpa dig sälja din bostad. Han tog sig alltid tid, och var engagerad i att få lägenheten såld till bästa pris. En mäklare som går rakt på sak och kan sin grej. Enkelt, smidigt, snabbt, pålitlig. Fem av fem.

Med vänlig hälsning, Läs mer
  • 2019-02-27

Pia W skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bra i stort. Saknar Dock info om lokaler mm på mitt nya boende. Typ var finns soprummet, mitt förråd. Borde finnas info om detta någonstans. Annars bra och trevligt bemötande! Läs mer

Johan S skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bra bemötande och snabb, smidig affär. Mäklaren var lyhörd för våra önskemål och ordnade med ett andra fototillfälle när vi ville komplettera med ytterligare några bilder. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-02-27

Eva N E skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Rasmus såg till att vi fick vår lägenhet såld på ett exceptionellt smidigt men samtidigt tryggt sätt! Redan på första mötet fick vi mycket tydlig och bra information som stämde överens med vårt specifika område och rådande marknad. Rasmus är lugn, ärlig och kunnig. Sedan ordnade han en förhandsvisning av vår lägenhet med mycket kort varsel, och tog oss därefter proffsigt vidare genom både budgivning och avslut. Man behöver inte oroa sig att Rasmus skulle missa chansen när det gäller! Läs mer
  • Sandra P

2019-02-26

Sandra P skrev om Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Adam tog sig an att hitta en lägenhet som jag kunde köpa och har verkligen gjort det lilla extra. Han är mycket professionell, engagerad och förtroendeingivande. Det har känts tryggt och bra under hela processen. Jag kan verkligen rekommendera Adam! Läs mer
  • 2019-02-24

David Engman skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag kan varmt rekommendera Pontus. Ett brinnande engagemang, närvaro och personlig från början till slut. Utomordentligt proffsig! Bara för att nämna ett exempel höll han alla tider klockrent. En lägenhetsaffär kan vara stressigt- men inte med Pontus bakom rodret ;) Läs mer
John Borja
Hanna Ringström