Alexander Shahin

Alexander Shahin

Alexander Shahin är mäklare på Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Alexander Shahin har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Alexander Shahin har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 83 omdömen med ett betyg på 4.9. Alexander Shahin har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

83 omdömen om Alexander Shahin

Sedan starten hos Reco 2021
Sofia E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Shahin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Hägerstensåsen

Trevligt och lyhörda bemötande. Han mötte våra förväntningar vi fick lägenheten såld snabbt och till belåtenhet.

Anton J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Shahin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Telefonplan

Snabb, tillgänglig och alltid tillmötesgående.

Emma L
Telefonplan

Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Direkt från start och genom hela processen har han varit lyhörd och uppmärksam till vad jag önskar hos en mäklare och i min bostadsaffär. Alexander är väldigt driven, professionell och lyhörd. Den bästa mäklaren jag anlitat hittills. Rekommenderar honom starkt!

Erik A
Liljeholmen

Enkelhet, Lätt att få tag på, Stämde av löpande, Tydlig helt enkelt mycket bra //Erik

Viktor M
Liljeholmen

Alltid tillgänglig och rakt på sak, inget lulllull. Kan rekommendera

Axel O
Hökmossen/telefonplan

Vi är väldigt nöjda! Lyhörd, alltid tillgängligt och väldigt seriös.

Terese L
Hökmossen/telefonplan

Lyhörd och lätt att ha/få kontakt med.

Isaac K
Hägerstensåsen

Otroligt driven och exceptionellt engagerad!

Robert D
Hägerstensåsen

Alexander har ett bra sätt att förhålla sig och gjorde ett bra jobb trots att omständigheterna på bostadsmarknaden är i gungning. Som helhet är jag nöjd och rekommenderar gärna Alexander till andra

Lidija P
Gröndal

Professionell, skicklig och med det lilla extra!