Alexander Shahin

Alexander Shahin

Alexander Shahin är mäklare på Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Alexander Shahin har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Alexander Shahin har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 2 omdömen med ett betyg på 5.0. Alexander Shahin har haft 5 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-02

Läs vad 2 Läs vad Alexander Shahin

• Miguel N
    • 1:a
    • 28.0 m²
    • Gröndal
    2021-02-23
    Sålde precis min 1:a i gröndal området, i en redan tuff marknad med allt som sker så skötte Alexander detta riktigt bra! Jätte trevligt bemötande & man kan verkligen känna sig säker hela vägen till kontrakt!

Rekommenderar Alexander starkt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Shahin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • 1:a
    • 31.0 m²
    • Midsommarkransen
    2021-02-04
    Sålde min etta i Midsommarkransen med Alexander. Jag har känt mig trygg under hela processen och Alexander har hela tiden varit tillgänglig och svarat på alla frågor och funderingar jag har haft. Oerhört glad att jag litade på hans omdöme och expertis, som resulterade i en väldigt bra budgivning och ett slutpris över förväntan. Väldigt nöjd!