Paulina Despotovic

Paulina Despotovic

Paulina Despotovic är mäklare på Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Paulina Despotovic har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Paulina Despotovic har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 122 omdömen med ett betyg på 4.8. Paulina Despotovic har haft 44 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

122 omdömen om Paulina Despotovic

Sedan starten hos Reco 2020
Isak E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Despotovic en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Bredäng.

Jag och min sambo har aldrig köpt en bostad förut och upplevde att vi fick så fin trygg lotsning och känsla av sammanhang av Paulina. Det vi behövde var ett snabbt avslut innan en publik visning, och det ordnades på ett fint och tryggt sätt. Jag önskar att alla var såhär tillmötesgående inom branschen. Tack!

Svar från Paulina Despotovic

Tusen tack för dom fina orden och för förtroendet! Stort grattis till köpet! :)

Marjan M
Fruängen

Paulina är trevlig, kunning och tillgänglig. Jag fick jättebra hjälp av henne och kommer alltid att rekomendera Paulina.

Svar från Paulina Despotovic

Tusen tack för dom fina orden!

Caroline S
Solberga

Jag fick jättebra hjälp av Paulina. Hon tog bra hänsyn både till säljarens och mina behov och krav och jag känner mig väldigt trygg med bostadsköpet. Hon har under hela processen varit lätt att nå på telefon och var engagerad i att svara på mina, ibland ganska detaljerade, frågor.

Svar från Paulina Despotovic

Tusen tack för dom fina orden och stort grattis till köpet!

Maud S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Despotovic en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Fruängen

Lyhörd och snabb på att svara på frågor

Angelica Luka A
Köpte sitt hus med hjälp av Paulina Despotovic en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Ormkärr

Toppen bemötande. En härlig kvinna som lyssnade och kunde besvara alla frågor. Hade en skön approach vilket gjorde en avslappnad. Kändes tryggt att köpa med hennes hjälp.

Oskar E
Älvsjö

Jag var på två visningar med Paulina där jag uppfattade henne som professionell och kunnig. Då jag gav mig in i budgivningen och den följande kontraktsskrivningen var Paulina flexibel och besvarade eventuella frågor jag hade som förstagångsköpare. Allt med ett genomgående gott bemötande.

Andrijana M
Fruängen

Samarbetet med Paulina var fantastisk hon är så profesionel, vi fick alla svar på våra frågor. Jätte angagerat, hon fick vår förtroende och nu seljer vi vår lgh med henne. Vi försätter att sammarbeta och jag är supper glad att vi träfade henne. Hon jobbar fantastisk och mycket, allt detaljerad och puntligt. Jag kommer alltid att rekomendera henne. Mvh /Andrijana

Lourdes T
Solberga

Hon var trevlig, tillgänglig och kunnig. Duktig säljare

Ludvig A
Ormkärr

Professionellt, trevligt bemötande. Snabbt och effektivt agerat, affären stängd inom två dygn från visning

Oleksandar R
Fruängen

Bästa mäklaren. Hjälpsamma och problem lösare