Paulina Despotovic

Paulina Despotovic

Paulina Despotovic är mäklare på Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Paulina Despotovic har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Paulina Despotovic har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 118 omdömen med ett betyg på 4.8. Paulina Despotovic har haft 44 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-04 - 2024-03

118 omdömen om Paulina Despotovic

Sedan starten hos Reco 2020
Angelica Luka A
Köpte sitt hus med hjälp av Paulina Despotovic en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Ormkärr

Toppen bemötande. En härlig kvinna som lyssnade och kunde besvara alla frågor. Hade en skön approach vilket gjorde en avslappnad. Kändes tryggt att köpa med hennes hjälp.

Oskar E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Despotovic en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Älvsjö

Jag var på två visningar med Paulina där jag uppfattade henne som professionell och kunnig. Då jag gav mig in i budgivningen och den följande kontraktsskrivningen var Paulina flexibel och besvarade eventuella frågor jag hade som förstagångsköpare. Allt med ett genomgående gott bemötande.

Andrijana M
Fruängen

Samarbetet med Paulina var fantastisk hon är så profesionel, vi fick alla svar på våra frågor. Jätte angagerat, hon fick vår förtroende och nu seljer vi vår lgh med henne. Vi försätter att sammarbeta och jag är supper glad att vi träfade henne. Hon jobbar fantastisk och mycket, allt detaljerad och puntligt. Jag kommer alltid att rekomendera henne. Mvh /Andrijana

Lourdes T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Despotovic en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Solberga

Hon var trevlig, tillgänglig och kunnig. Duktig säljare

Ludvig A
Ormkärr

Professionellt, trevligt bemötande. Snabbt och effektivt agerat, affären stängd inom två dygn från visning

Oleksandar R
Fruängen

Bästa mäklaren. Hjälpsamma och problem lösare

Joakim B
Älvsjö

Jag är nöjd med den service jag fick av mäklaren. Hon var snabb att svara på mina frågor och gav alltid tydliga och raka svar. Dessutom var hon trevlig och tillmötesgående genom hela processen, även om hon var lite påtryckande för att slutföra affären.

Alexander D
Solberga

Paulina är en mycket professionell mäklare och har väldigt god erfarenhet av bostadsmarknaden inom Hägersten och omnejd. Blev bemött mycket professionellt vilket levde upp och över min förväntan. Paulina agerar snabbt, följer upp och driver ärenden till avslut inom överenskommen tid. Rekommenderas starkt!

Christos K
Bredäng.

Paulina var inte min mäklare men Tidor 😅.

Björn A
Älvsjö/östbergahöjden

Jag fick en bra känsla av henne .vi nådde mitt mål som jag hadde från början.