Paulina Despotovic är mäklare på Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Paulina Despotovic har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Paulina Despotovic har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 5.0. Paulina Despotovic har haft 8 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 81% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 6 Läs vad Paulina Despotovic

• 2020-11-05
    Paulina har varit en alldeles underbar mäklare och hjälpt oss under hela processen! Jag kan varmt rekimmendera henne!
    Magnus H
    • 59.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Despotovic en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
  • 2020-10-16
    Jag har sålt bostad, paulina var hjälpsam och kunnig igenom hela processen
    Carina H
    • 83.0 m²
    • Älvsjö/östbergahöjden
    Tack! Så roligt att få hjälpa er!

• 2020-10-16
    Det har varigt otroligt tryggt att ha haft Paulina med oss i försäljningen av vårt hem! Hennes lung, erfarenhet och trygghet har varit nyckeln för en riktigt framgång. Paulina mötte alla våra förväntningar och mer!! Stort Tack för allt!
    Antonio B
    • 75.0 m²
    • Älvsjö
    Tusen tack för dom fina orden! Det var en ära att få hjälpa er.

• 2020-10-02
    Vi har både sålt och köpt via Fastighetsbyrån vid flera tillfällen och det har alltid varit enkelt, snabbt och smidigt. Paulinas bemötande är mycket proffesionellt. Hon jobbar hårt för att både säljare och köpare ska få en så bra upplevelse som möjligt. När det är dags att sälja igen kommer vi absolut kontakta Paulina igen!
    Anna B
    • 75.0 m²
    • Sätra
    Tusen tack Anna, de var en ära och så roligt att få hjälpa er!

• 2020-10-01
    Jag har nu sålt min bostadsrätt och hade turen att hitta en mäklare som skötte hela försäljningsprocessen på ett synnerligen effektivt och professionellt sätt. Tack Paulina för ditt trevliga bemötande, din hjälpsamhet och inte minst det utmärkta slutresultatet! Med vänlig hälsning Maj Höglund
    Mats H
    Mats H
    • 1:a
    • 31.0 m²
    • Fruängen
    Tusen tack för dom fina orden!

• 2020-09-29
    Seriös, trevlig och engagerad! Vi är mycket nöjda, tack!
    Tusen tack för dom fina orden!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte