Christofer Svensson
Registrerad mäklare sedan 2011-06-28
Aktiv på Reco.se sedan 2014-06-03
2019-07 - 2020-06

Läs vad 120 Läs vad Christofer Svensson

• Eva B sålde sitt hus med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-06-26

Älvsjö/Herrängen
    Har sålt villa. Mäklaren var trevlig, kunnig o social. Han hade bra idéer om vad vi skulle åtgärda före försäljning. Jag är mycket nöjd med husförsäljningen och mäklarens arbetsinsats. Kan varmt rekommendera Christofer som mäklare! Läs mer
  • Gunnar Lars Rune B sålde sitt hus med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-06-20

Älvsjö/Herrängen
    Christofer Svensson har skött försäljningen av vår villa helt exemplariskt och jag kan varmt rekommendera honom. Definitivt ett förstklassigt mäklararbete!
    Med vänlig hälsning
    Lars Björklund Läs mer
  • Tomas Hjalmar N
    Tomas Hjalmar N sålde sitt hus med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-06-14

Mälarhöjden
    Vi fick stort förtroende för Christofer som köpare av en villa i Älvsjö och valde att anlita honom för att därefter sälja vår villa i Mälarhöjden.
    Vi har varit väldigt nöjda med hela processen och särskilt att det gått så lätt att kommunicera och få Christofers syn på saker tillsammans med en finstämd lyhördhet från hans sida.
    Tror vi fick absolut maximalt för vårt hus, tack vare honom. Läs mer
  • Ngarita Ani Nancy K sålde sitt hus med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-06-08

Älvsjö/Herrängen
    En mycket lyhörd, dedikerad och trevlig mäklare! Läs mer
  • Houssam A sålde sin lägenhet med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-06-05

3:a
    Fruängen
    VI har sålt en lägenhet i Fruängen.
    Christofer hjälpte oss med det och gjorde ett riktigt bra jobb speciellt med tanke på att vi sålde lägenheten under coronatider.
    Professionell och lösningsorienterad!
    Jag kan starkt rekommendera Christofer som mäklare. Läs mer
  • Ingela Marie R sålde sitt hus med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-06-01

Älvsjö/Långsjö
    Jag anlitade Christoffer för att sälja mitt hus i Älvsjö.
    Christoffer är väldigt proffesionell, har mkt god kunskap om lokala marknaden och säljprocessen. Totalt är han väldigt effektiv Läs mer
  • Majken Wally C sålde sitt hus med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-05-08

Älvsjö/Långsjö
    Väldigt förtroendeingivande mäklare. Kunnig och klar i sin profession. Klara besked vid försäljningen av mitt hus. Läs mer
  • Maritha A köpte sin lägenhet med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-04-29

2:a
    Fruängen
    Vi har köpt en bostadsrätt i Hägersten. Mötte då Christofer som var positiv och vi fick ett väldigt bra bemötande.

Vi kunde lätt få kontakt med Christofer vid frågor både via SMS, mail eller telefon.

Vår upplevelse av detta köp har varit mycket positivt. Läs mer
  • Yalda H köpte sitt hus med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-04-25

Älvsjö/Herrängen
    Proffsigt och kunnigt bemötande Läs mer
  • Markus S köpte sin lägenhet med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-04-19

2:a
    Fruängen
    Köpte nyproducerad bostadsrätt genom Christofer Svensson och han är mycket trevlig och hjälpsam Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Kim Ekholm