Christofer Svensson
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02

Läs vad 108 Läs vad Christofer Svensson

• Chamali D sålde sin lägenhet med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-22

Älvsjö
    Vi har varit på många av Christoferd visningar. Sedan valde vi han som vår mäklare att sälja vår lägenheten.

Han verkligen försökte att få bra pris och och jobbade hårt att nå målet.

Han är trevlig ,nogrann och ansvarfullt Läs mer
  • Nevil D sålde sin lägenhet med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-22

Älvsjö
    Christofer är duktig och kunnig mäklare.varmt recommendera honom. Läs mer
  • Emma L köpte sitt hus med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-11

Älvsjö/långbro
    Kort och dålig i kontakten med oss köpare, både per telefon och e-post. Utskick av lovade dokument har ännu inte kommit. Vi har genom hela processen fått fråga om självklara saker som mäklaren borde per automatik skicka ut. Genomgången av köpekontraktet var ej noggrant och informativt, jämfört med mäklaren som vi anlitade vid vår försäljning.
    Trist! Läs mer
  • Kathrin Viktoria S sålde sin lägenhet med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-10

Fruängen
    Sålt en 1:a i fruängen. Christofer har varit en exemplarisk mäklare :) Han har levt upp till alla förväntningar. En mycket enkel process då lägenheten köptes av den som bodde i lägenheten i andrahand. Läs mer
  • Mimmie L sålde sin lägenhet med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-06

Älvsjö/Långbro Park
    Toppenbra mäklare som gjorde allt han kunde för att sälja min lägenhet till det priset (och mer) jag ville ha. Toppenbra på alla sätt. Läs mer
  • Siv Eva Elisabet J sålde sitt hus med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-02-13

Örby Slott/Liseberg/Älvsjö
    Husförsäljning, proffsigt bemötande och kunnig. Läs mer
  • Kalle C sålde sin lägenhet med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-02-13

Fruängen
    Proffsigt och bra bemötande från första stund. Kändes verkligen hängiven till vår försäljning. Läs mer
  • Annika L sålde sin lägenhet med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-02-12

Fruängen
    Mycket kunnig och trevlig! Snabb och smidig försäljning. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Erik K sålde sin lägenhet med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-02-10

Älvsjö
    Professionell, serviceinriktad, trevlig, punktlig, affärsmässigt.
    Inget att klaga på! Läs mer
  • Amanda G köpte sitt hus med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-02-09

Älvsjö/Långbro
    Trevlig och tydlig förtroendeingivande med koll på de han säljer Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

John Borja