Valencia Can

Valencia Can

Valencia Can är mäklare på Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Valencia Can har varit registrerad mäklare sedan 2019-11. Valencia Can har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 346 omdömen med ett betyg på 4.9. Valencia Can har haft 94 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

346 omdömen om Valencia Can

Sedan starten hos Reco 2021
Elsa J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Valencia Can en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Midsommarkransen

Valenica var väldigt hjälpsam och driven under hela processen med att sälja vår lägenhet. Trots skakig marknad fick vi vår lägenhet såld för ett bra pris och vi känner oss väldigt trygga med Valencia som vår mäklare.

Anna L
Midsommarkransen

Fick hjälp med både köp och sälj inom loppet av två veckor. Allt gick smidigt och enligt våra önskemål.

Gustav W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Valencia Can en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Midsommarkransen

Mycket proffsigt bemötande! Tack för fick vårt första lägenhetsköp att kännas tryggt och bra.

Axel B
Liljeholmskajen

Hela processen gick snabbt och smidigt!

Karl S
Midsommarkransen

Rekommenderar Valencia varmt. Väldigt proffsig och guidande genom hela processen kring vår lägenhetsförsäljning.

Simon F
Hägerstensåsen

Kan verkligen varmt rekommendera Valencia! Hon var superproffsig och kändes genuin och varm, samtidigt som hon även var driven och säljig, vilken var det som jag ville ha i en mäklare. Även fotografen var grym, vilken var viktigt för mig! Det beror nog delvis på mitt kontrollbehov, men det enda jag kunde sakna var en kontinuerlig uppdatering veckorna innan visning - att veckovis gå igenom och uppdateras på ifall folk hade visat intresse på förhand osv, även om så kanske inte var fallet. Lägenheten såldes snabbt, så i slutändan var det inget problem! Tack för ett bra jobb:)

Lisa T
Midsommarkransen

Super! Seriös och trevlig. Inget att klaga på!

Filip Magnus S
Midsommarkransen/telefonplan

Bra bemötande, lättillgänglig och kunnig

Sakarias F
Liljeholmskajen

Valencia har både en härlig positiv energi, men också ett lugn. Den mixen var huvudanledningen till att jag valde henne som mäklare. Under processen har hon jobbat självständigt och kommunicerat till mig när det fanns relevant information att dela eller hämta in. Så kommunikationen har varit väldig tydlig och gjort det enkelt för mig att följa med från början till slut. Jag kan varmt rekommendera Valencia till andra!

Wilma G
Midsommarkransen

Jättebra! Både säljaren och vi ville ha en snabb affär och hon löste det supersmidigt för båda parter. Bra kommunikation och trevlig :) inget att klaga på!