Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Vasastan!

Här hittar du en av Stockholms mest populära stadsdelar. Närheten till Vasaparken och storstadspulsen gör att det är omöjligt att inte trivas. Vi på Svensk fastighetsförmedling har god kännedom både om bostadsbranschen, och brinner för att hjälpa dig hitta den allra bästa lägenheten för just dig både i Vasastan och i Gamla stan.

Vi tillhör Sveriges främsta mäklarkedja som har hela 80 års erfarenhet inom branschen. Oss kan du fråga om vad som helst gällande ditt bostadsköp eller din försäljning. Kontakta oss så hjälper vi till!

Läs vad 188 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan 2

• Anna A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    • 67.0 m²
    2021-04-06
    Nicola gjorde ett utmärkt jobb vid försäljningen av min mini-trea i Vasastan. Han hade en tydlig plan, förklarade varje del av den och hjälpte mig med alla delar på ett superproffsigt sätt. Jag rekommenderar honom varmt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    • 40.0 m²
    2021-03-31
    Alexander var en mycket trygg och transparent mäklare - vi samarbetade bra och slutresultatet blev långt över förväntan.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    • 84.0 m²
    2021-03-27
    Patrick hjälpte oss att sälja vår 3:a i Birkastan. Vi är väldigt nöjda med Patricks förslag till process med allt från styling, foto, visningstider och försäljningspris. Han förutsåg det mesta och hade väldigt bra dialog med oss under hela processen. Bästa mäklaren av alla som vi använt. Kan varmt rekommenderas!
    • 40.5 m²
    2021-03-15
    Patrick sålde min tvåa i Vasastan och upplevdes som en väldigt ambitiös mäklare som ansträngde sig mycket med privata visningar osv. Jag tycker att han är en väldigt förtroendeingivande person som sköter sina affärer på ett professionellt sätt. Rekommenderar Patrick som mäklare!
    2021-03-01
    Patrick gav ett seriöst intryck med bra bemötande genom hela processen, han är trevlig, serviceminded och gav bra råd kring hur vi skulle tänka kring dolda bud när vi sålde vår trea i Vasastan.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    2021-02-27
    Trevlig, tillmötesgående, grundlig och tålamodig.
    Köpa lägenhet i Stockholm går fort. Man ges egentligen allt för kort tid att undersöka lgh, förråd, förening osv Det är emellertid inget man kan lasta på säljaren. Han gjorde sitt bästa för att köpet skulle ingås utan onödvändig stress.
    I stort en korrekt upplevelse vid köp av lgh i Vasastan.
    • 123.1 m²
    2021-02-22
    Sålde min lägenhet på Döbelnsgatan 56, 4 rum och kök.
    Alexander skötte försäljningen på ett utmärkt sätt och hittade en kund utan mer än en visning som jag kunde acceptera.
    Han levde upp till alla förväntningar man kan ha på en mäklare.
    • 51.0 m²
    • City/Norrmalm
    2021-02-20
    Jag har sålt en lägenhet genom Alexander och kan varmt rekommendera honom. Alexander är väldigt professionell, trevlig men framförallt kunnig. Allt gick fort och smidigt från första möte, jag blev kontinuerligt uppdaterad under hela försäljningsprocessen. Han är dessutom mån om att alla ska vara nöjda både innan och efter försäljning.
  • Camilla B
    • 60.0 m²
    2021-02-08
    Alexander gav ett lugnt och professionellt första intryck vilket gjorde att vi valde honom som mäklare. Han guidade oss genom hela processen på ett mycket tryggt sätt. Utöver rådgivning i säljprocessen bidrog han med mycket bra råd i köpprocessen vilket vi uppskattade enormt.
    Otroligt nöjda och kan varmt rekommendera honom vidare!
    • 60.0 m²
    2021-02-05
    Köpt 60 kvm i Birkastan

Superbra bemötande och tillgänglighet genom hela processen!
    • 88.0 m²
    2021-01-05
    Köpte torsgatan 70.
    Bra bemött och Patrick var extremt tillgänglig (köpet var under julledighet) så det uppskattas verkligen!
    Toppen mäklare!
    • 22.0 m²
    2020-12-25
    Köpare av en etta Rådmansgatan. Mäklare mkt affärsorienterad, serviceinriktad och snabb, alltid tillgänglig. Mycket nöjd!
    • 66.0 m²
    2020-12-19
    2,5 på 66 kvm på norrmalm/vasastan

Fantastiskt bemötande av en kunnig och trevlig mäklare. Realistiska förväntningar sattes från början och hölls under hela perioden.

God kontakt och kommunikation under hela processen.
    • 84.0 m²
    2020-12-12
    Nicola var mäklare åt säljaren när vi köpte lägenhet. Jag skulle inte rekommendera någon att köpa lägenhet av honom. Det framkom att han ljög flera gånger i processen och var väldigt svår att få tag på.
    • 64.0 m²
    2020-11-30
    Vi sålde vår lägenhet med Nicola och är supernöjda med allt. Vi har stort förtroende för Nicola som är öppen, kunnig, och otroligt proffsigt i allt från första möte till signering av avtal. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    • 35.0 m²
    • Fredhäll
    2020-11-26
    Professionellt, smidigt och tryggt. Rekommenderar Nicola varmt!
    • 35.0 m²
    • Fredhäll
    2020-11-26
    Nicola Grez Pancetti is a highly professional, competent and efficient broker. On top of his professionalism, he was able to guarantee a smooth process. I work abroad and was not able to come to Sweden which made me pretty stressful and out-of-control at the beginning. However, thanks to Nicola, who had everything under-control along the way, I could just wait and watch from distance the sale steps. As Nicola had promised to me from day 0, the sale turned out way smoother and more profitable than expected. I value professionalism in work-relationships and I can only recommend such a trustworthy broker.
    • 64.0 m²
    2020-11-25
    Vi köpte en tvåa i Vasastan som Nicola förmedlade. Han tog sig tid att svara på frågor och hade bra koll på både föreningen och bostaden. Trevlig och duktig!
    • 48.0 m²
    2020-11-23
    Trevligt bemötande och tillmötesgående till oss som säljares önskemål.
  • Oskar S
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    • 4.5:a
    • 121.0 m²
    2020-11-20
    Lita aldrig på Nicola. När vi budade på en lägenhet som han förmedlade ljög han och sa att det fanns ett bud 800 000 kronor över vad som faktiskt hade lagts. Han angav även att grannen hade fått bygglov för balkong, det visade sig att grannen aldrig hade ansökt om bygglov. Vidare angav Nicola att vissa väggar inte var bärande, vilket visade sig vara fel när vi väl fick tillträde till lägenheten.
  • Carl Johan W
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    2020-11-19
    "Nicola är mycket driven och säker, vilket resulterar i en mycket bra mäklare. Han gick alltid extra milen med att ringa och höra runt flitigit och hjälpte affären gå i lås på ett ritkigt bra sätt."
    • 27.0 m²
    2020-11-10
    Jag sålde min etta i Vasastan och anlitade Patrick som mäklare. Jag är mycket nöjd med kommunikationen, Patrick var positiv, lösningsinriktad och proffsig. Jag är också nöjd med resultatet, vad vi sålde lägenheten för, i förhållande till våra förväntningar.
    • 36.0 m²
    2020-11-09
    Nicola är en toppmäklare och jag rekommenderar honom starkt! Han är strategisk, kunnig och oerhört trevlig. Försäljningen blev områdesrekord för storleken tack vare Nicolas insats! Han är en perfekt kombo av att vara väldigt tävlingsinriktad och hårt arbetande för att uppnå de höga mål han sätter med att vara väldigt lyhörd, social och engagerad! Rekommenderar verkligen att sälja med Nicola!
    • 39.0 m²
    2020-11-08
    Sålt en liten lägenhet i birkastan. Professionellt och mycket trevligt bemötande. Mycket bra handläggning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carl Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    • 31.0 m²
    2020-11-05
    Superbra bemötande, trevligt och proffesionellt! Tack Carl:)
    Tack för de fina orden Julia och tack själv för förtroendet! ta hand om dig så håller vi kontakten :) Carl Moberg
    • 39.0 m²
    2020-11-05
    Genuint och proffsigt bemötande genom hela processen!
    • 56.0 m²
    2020-11-03
    Alexander ansvarade för försäljningen av vår lägenhet i Vasastan. Vi valde honom eftersom han var mycket professionell, kunnig och hade lång erfarenhet av att sälja i området. Dessutom arbetatde han med en mycket duktig fotograf. Vi var mycket nöjda med hela processen och resultatet, vi fick det priset vi ville ha. Vi rekommenderar honom varmt.
    • 36.0 m²
    2020-11-01
    Bra bemötande, enkel och snabb process, trevlig och ärlig. 5/5
    • 50.0 m²
    2020-10-28
    Mycket bra! Kändes proffsigt hela vägen.
    Tack så mycket.
    • 28.0 m²
    2020-10-27
    Härlig, social och otroligt kunnig mäklare!
    • 32.0 m²
    2020-10-23
    Engagerat och proffsigt bemötande både mot oss som säljare och mot köpare. Påläst och driven för att uppnå maximalt resultat.
    • 95.0 m²
    2020-10-21
    Sålt 3:a i Vasastan. Patrick har alltid varit tillmötesgående & lätt att samarbeta med.
  • Pål S
    • 20.0 m²
    2020-10-12
    En etta på 20 kvm 1 tr mot gatan.
    Prisrekord på den adressen, god information och proffsig hantering!
    Skulle rekommendera honom till vänner! Med vänlig hälsning, Pål Svensson
    2020-10-04
    Grymt engagemang och leverans. Kan verkligen rekommendera Patrick och Svenkfast Vasastan till alla som ska sälja i området!
    2020-10-02
    Patrick var ett bra stöd under vår försäljning och arbetade med ett stort engagemang genom hela processen. Han agerade professionellt, både gentemot oss och köpare, vilket kändes tryggt.
    • 40.0 m²
    2020-09-21
    Smidigt och proffsigt! Mycket nöjd.
    • 33.0 m²
    2020-09-18
    Köpte en lägenhet. Blev oerhört trevligt bemött av Nicola. En mäklare som överträffar förväntningarna och sköter kommunikationen på ett utomordentligt sätt.
  • ANTON A
    skrev om Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    2020-09-17
    Jag och min flickvän köpte en två i Vasastan om 44 kvadrat som Patrick förmedlade. Han var väldigt tillmötesgående och noggrann genom hela processen. Kan varmt rekommendera Patrick!
    • 71.0 m²
    2020-09-16
    Vi sålde vår lägenhet i Vasastan före visning och till ett pris över förväntan! Nicola gjorde ett fantastiskt arbete; var alltid tillgänglig, gav kloka råd och kunde marknaden väldigt bra! Vi kan verkligen rekommendera Nicola och skulle utan tvekan anlita honom igen!
    • 63.0 m²
    2020-09-16
    Köpte en tvåa om 63kvm i Vasastan som Nicola förmedlade. Nicola är i min mening Stockholms trevligaste och mest hjälpsamma mäklare, och jag har varit i kontakt med många! Han är rak, lättillgänglig och lyhörd. Han fick ihop vår affär på en dag genom extremt många samtal fram och tillbaka mellan oss och säljarna, för att båda parter skulle bli så nöjda som möjligt. Kan varmt rekommendera Nicola, och garantera att ni kommer bli mer än nöjda!
    • 85.0 m²
    2020-09-16
    Trevligt bemötande och bra genomgång av alla avtal
    • 34.0 m²
    2020-08-13
    Sålt en etta i Vasastan på 34 kvm
    bra upplevelse. Energisk och snabb mäklare som tog tag i saker direkt.
    • 57.0 m²
    2020-06-26
    Hungrig, påläst och tillgänglig. Rak och öppen.
    • 42.0 m²
    2020-06-15
    Patrick hjälpte oss på ett exemplariskt sätt och var snabb på att återkoppla. Vi kände oss trygga genom processen och kan varmt rekommendera Patrick vidare!
    • 43.0 m²
    2020-06-02
    Engagerad, påläst och professionell. Snabba återkopplingar och mycket trevlig! Blev väldigt nöjd med min försäljning och har redan rekommenderat Nicola till flera!
    • 106.0 m²
    2020-05-26
    Bra med kontakter, professionell
    • 101.0 m²
    2020-05-23
    Vi hade Nicola som mäklare när vi sålde vår trea i Vasastan. Nicola visade från start att han var otroligt professionell, driven och engagerad samt lyhörd för våra behov. Vi var även mycket nöjda med alla råd inför fotograferingen och blev väldigt nöjda med bilderna. Ett ytterligare plus är att han är strategiskt och tänker utanför boxen för att få till en så lyckad försäljning som möjligt. Vi kan varmt rekommendera Nicola.
    • 62.0 m²
    2020-05-16
    Sålt 2-rumslgh i Vasastan.

Mkt bra, trevligt och proffsigt bemött, med stor härlig mänsklighet.

Alla postiva förväntningar uppfyllda.

Sammanfattningsvis är jag oerhört nöjd.
    • 38.0 m²
    2020-05-11
    Skicklig säljare, bra bemötande och seriös. Vi kommer definitivt anlita honom vid behov.
    • 56.0 m²
    2020-05-07
    Trevlig, engagerad och transparent. Rekommenderas!