Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Karlbergsvägen 41, 113 37 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Vasastan!

Här hittar du en av Stockholms mest populära stadsdelar. Närheten till Vasaparken och storstadspulsen gör att det är omöjligt att inte trivas. Vi på Svensk fastighetsförmedling har god kännedom både om bostadsbranschen, och brinner för att hjälpa dig hitta den allra bästa lägenheten för just dig både i Vasastan och i Gamla stan.

Vi tillhör Sveriges främsta mäklarkedja som har hela 80 års erfarenhet inom branschen. Oss kan du fråga om vad som helst gällande ditt bostadsköp eller din försäljning. Kontakta oss så hjälper vi till!

Läs vad 71 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

• Klas I

2019-05-15

Klas I skrev om Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Vi upplever att Patrick va proffsig i sitt bemötande, va rak och tydlig i sin kommunikation med oss som gjorde att vi verkligen kände oss superbekväma att anlita honom. Skiljde sig avsevärt mot de mäklare vi konkurrensutsatte honom med som ändå va några st.

Som vi upplevde det så jobbade han stenhårt med att följa upp alla som lämnat intresse och rekommenderade att vi skulle ha förhandsvisning som vi inte hade tänkt men som vi är väldigt glada för att vi gjorde iom att vi sålde innan visning till ett pris vi va supernöjda med.

Vi letar nu lägenhet och upplever inte att de mäklare vi hört av oss till är lika intresserade av att följa upp på samma sätt utan mer väntar på att vi ska höra av oss igen.

Kan starkt rekommendera Patrick till andra som ska sälja sina lägenheter. Läs mer
  • 2019-05-08

Max Åke Jacob M skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Köpt 2:a om 40kvm i Vasastan, Sthlm april 2019.
    Mycket bra bemött av Nicola som ärligt och kunnigt besvarade alla frågor. Snabb affär, hade inte känt mig trygg med den utan Nicola som mäklare. Rekommenderar starkt. Läs mer
    2019-05-08 Nicola G svarar Max Åke Jacob M
    Hej Max! Tusen tack för dina fina ord, nöjet var på min sida! Hoppas du får en fortsatt fin dag! Mvh, Nicola
  • Adam C

2019-04-29

Adam C skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Kanonfin hjälp från start till slut. Är otroligt nöjd och upplevde Alexander som både professionell och trevlig. En mäklare jag varmt kan rekommendera! Läs mer
  • 2019-04-28

nina e skrev om Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Mycket god erfarenhet av Patrick då jag köpte min lägenhet i Vasastan! Läs mer
  • 2019-04-23

Karin Elisabeth T skrev om Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    I samband med försäljning av min bostadsrätt har jag fått ett mycket professionellt bemötande och stort engagemang. Bra tempo och utmärk lotsning mot försäljning. Skönt också med support i min uppfattning om hur min lägenhet skulle exponeras bildmässigt och presenteras vid visning. Rekommenderar gärna min mäklare till grannar och vänner. Läs mer
  • 2019-03-22

NIKLAS G skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag som tidigare arbetat själv som mäklare har höga krav på den mäklare jag själv vill anlita. Jag och min sambo är otroligt nöjda att vi lät Alexander sköta vår försäljning och vi har känt oss i trygga händer från början till slut. Han har förmedlat både kontakt med stylist och fotograf vilket ledde till en otroligt fin annons. Slutpriset blev långt över förväntan trots en utmanande marknad. Sammanfattningsvis så får Alexander ett toppbetyg och vi kommer rekommendera honom till alla vi känner som antingen ska sälja eller köpa bostad. Läs mer
  • 2019-03-18

Linn L skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Väldigt nöjd med Ulfs insats under försäljningsprocessen, samt hur allt hanterades när lägenheten väl sålts. Försäljningen gick fort från de att vi började till det att den sålts, och gick enligt förväntan från min sida. Läs mer
  • 2019-03-04

Rebecca S skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    - Trevlig, tillmötesgående
    - Flexibel Läs mer
  • Maria-Therése K

2019-03-01

Maria-Therése K skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Vi sålde vår 1:a i Vasastan genom Ulf som var mycket förtroendegivande med lång erfarenhet av försäljningar i Vasastan. Varken pushig eller stressad utan mycket lugn genom hela processen vilket vi tyckte skulle skapa förtroende för intressenter. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-03-01

Angela N skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Mycket kompenent och duktig mäklare som sålde vår lägenhet i Vasastan. Rekommenderas Läs mer
  • 2019-02-18

Henrik A skrev om Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Patrick var väldigt professionell i sin roll som kommunicerade och agerade på ett väldigt bra sätt med oss som säljare. Jag skulle absolut rekommendera Patrick till andra som söker mäklare. Läs mer
  • 2019-01-24

Gabriel W skrev om Henrik Silver en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Sålde min etta i Vasastan. Henrik Silver var väldigt bra genom hela processen. Arbetade metodiskt och seriöst. Toppbetyg! Läs mer
  • 2019-01-14

Kevin G skrev om Henrik Silver en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Henrik sålde vår tvåa vid st eriksplan och var genomgående kunnig och förtroendeingivande under hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2018-11-18

Kristin O skrev om Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Engagerad och pålitlig. Kan varmt rekomendera Patrick. Läs mer
  • 2018-10-23

Frida S skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Stort engagemang genom hela försäljningen av min lägenhet. Skicklig att känna av intresserade spekulanter och vidare fånga deras intresse. Kunnig inom sitt område och bra uppdatering av läget. Kan starkt rekommendera Nicola till andra! Läs mer
    2018-10-23 Nicola G svarar Frida S
    Hej Frida! Tusen tack för förtroendet, det har varit superkul att få hjälpa dig framåt under en marknad som denna och lämna med flaggan i topp! Stort lycka till i framtiden!
  • 2018-10-22

Robert Bertil Waldemar B skrev om Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    På en relativt svår bostadsmarknad gjorde Patrick ett galant jobb med vår lägenhetsförsäljning. Detta på ett sätt med stort engagemang och driv vilket resulterade i en tät uppföljning och en snyggt hanterad försäljning genom hela processen. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Vasastan gillar detta
  • 2018-10-20

Karin E skrev om Henrik Silver en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag har sålt en etta i Vasastan.
    Det gick snabbt. Lätt att få kontakt med mäklaren vid frågor. Bra bemötande. Realistisk inställning till objekt och marknadsvärde. Jättebra alltså.
    Kan rekommenderas. Läs mer
    2018-11-19 Henrik S svarar Karin E
    Tack för rekommendationen. Mvh Henrik
  • 2018-10-11

Julia S skrev om Henrik Silver en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Henrik hjälpte mig sälja min tvåa. Han var proffsig, lugn och säker vilket gjorde att jag kände mig trygg hela vägen. Kan inte annat än rekommendera honom varmt till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-11-19 Henrik S svarar Julia S
    Tack för rekommendationen Julia!
  • 2018-09-24

Martin C skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Ulf har gjort en insats i absolut toppklass! Läs mer
  • 2018-08-14

Eva A skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Köpt och sålt bostadsrätt i Vasastan , mäklare Alexander Nilsson. Proffesionellt bemötande och bra återkoppling under hela processen. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Vasastan gillar detta
  • 2018-08-01

Nicole F skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Nicola är den bästa blandningen av härlig och professionell! Läs mer
    2018-08-20 Nicola G svarar Nicole F
    Hej Nicole! Tusen tack för förtroendet, det har varit en jäkla resa! Hoppas du kommer trivas som fisken i vattnet på Kungsholmen!
  • 2018-07-22

Hannes J skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Nicola är en driven, lyhörd och kunnig mäklare. Fick mer betalt för min etta in Vasastan, än vad jag kunde föreställa mig. Ett självklart val nästa gång jag säljer en bostad! Läs mer
    2018-08-20 Nicola G svarar Hannes J
    Tusen tack för förtroendet Hannes! Stort lycka till i framtiden!
  • 2018-06-07

Andreas F skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag anlitade Nicola för att sälja en etta med uteplats på Rörstrandsgatan. Lägenheten hade visst renoveringsbehov varpå vi tog in styling, vilket gav fantastiskt resultat. Drygt 60 spekulanter visade intresse och vi fick därmed en extremt bra budgivning och slutpris för lägenheten.

Nicola är ständigt på alerten, påläst och mycket engagerad med samtliga parter under processen. Jag är grymt nöjd med mitt val av mäklare och är övertygad om att Nicola gjorde så att vi fick maximalt betalt. Lämnar mina bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-06-11 Nicola G svarar Andreas F
    Hej Andreas! Tusen tack för dina fina ord, vi gjorde det tillsammans! Förhoppningsvis syns vi på visningar i framtiden!

Mvh,
    Nicola
    Nicola G, Nicola G gillar detta
  • 2018-06-01

Jon O skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Kommer utan tvekan kontakta Alexander i kommande bostadsaffärer. Problemfritt och proffesionellt genom hela säljprocessen. Bästa mäklaren i Stockholm enligt mig. Läs mer
  • 2018-05-14

Madeleine O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag träffade olika mäklare men valde att gå vidare med Ulf då han gav ett väldigt bra förtroende redan från start, han var påläst och "på" vilket gjorde att jag kände mig trygg i att han skulle leverera i hela affären. Efter att ha haft ute lägenheten ute 2 gånger tidigare med annan mäklarfirma, sålde Ulf den efter första visningen. Överträffade alla mina förväntningar och jag skulle varmt rekommendera Ulf vidare. Läs mer
  • 2018-05-08

Rosa R skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    En bättre mäklare får man leta länge efter! Träffade nio mäklare innan jag valde Nicola. Han är professionell, kunnig, tillmötesgående, alltid nåbar och energirik som mäklare. Han gör det där lilla extra för att få till en så bra försäljning som möjligt. Jag är jättenöjd! Läs mer
  • 2018-04-26

Carlos H skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Supper bra jobb, kunnig, nå sina mål Läs mer
    2018-04-26 Nicola G svarar Carlos H
    Tack för förtroendet Carlos och lycka till i Nacka!
  • Essie M

2018-04-25

Essie M skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Vi sålde en 2,5 a och Nicola kan nog vara en av de mest ödmjukaste, förstående och diplomatiska mäklare vi har träffat. Med ett fokus på försäljning i kombination med realistiska förväntningar och genuint intresse av att tillgodose båda parters intressen kan vi varmt rekommendera honom. Han har även tagit sig tid och bollat med oss om olika husköp, ett stort plus är att han är väldigt djur- & barnvänlig 😊 Vi ser fram emot att följa hans karriärsutveckling! Läs mer
    2018-04-26 Nicola G svarar Essie M
    Hej Essie! Tusen tack för förtroendet med er försäljning. Känns kalas att få hjälpa dig och familjen vidare i er bostadskarriär. Vi hörs av i framtiden!
  • 2018-04-23

Oliver C skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    We have experienced Ulf both as buyers and sellers of two flats in Vasastan during February and March this year. Both times, Ulf was friendly and professional at the same time and always available when we needed to contact him. He has many years of experience and in depth knowledge of Vasastan and we would warmly recommend him. J & O Läs mer
  • 2018-04-14

Lise-Lotte T skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Ulf Friberg är en mycket kompetent mäklare! Han lyssnar in både säljare och köpare så det blir en bra affär. Handfast och erfaren - tydlig när det gäller och med mycket "drive". Jag rekommenderar honom mer än gärna till alla er som vill få en trygg och bra försäljning. Läs mer
  • 2018-04-13

David M skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Nicola är lika proffesionell som han är trevlig, påläst och kunnig. Otroligt lättsam och serviceinriktat att ha att göra med. Å Läs mer
    2018-04-16 Nicola G svarar David M
    Hej David! Tack för dina fina ord, kul att du blev nöjd med lägenheten. Vi syns i framtiden!
  • 2018-04-10

Alexander Peter D skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Väldigt professionell mäklare som jag varmt kan rekommendera till andra! Läs mer
  • Caroline P

2018-04-08

Caroline P skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Ulf är en alldeles strålande mäklare som vi varmt rekommenderar. Kompetent, ärlig, oerhört erfaren, lyhörd och därtill mycket trevlig. En utmärkt partner för såväl säljare som köpare, vi har känt oss helt trygga med Ulf vid vår sida under försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • Rune T

2018-04-08

Rune T skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Ulf Friberg är en utomordentligt professionell och kompetent mäklare; dessutom med lång erfarenhet som kommer väl till pass i nuvarande marknadsläge våren 2018.

Vi har under åren erfarit Ulf från både köpar- och säljarsidan som mäklare. Han har med stort engagemang, ett ödmjukt bemötande och påtaglig fingertoppskänsla hjälpt oss nu senast att fatta rätt beslut gällande försäljningen av vår lägenhet, som sedan resulterade i ett fantastiskt avslut.

Vi vill varmt rekommendera honom till er som vill ha den bästa av mäklare. Läs mer
  • Selma P

2018-04-06

Selma P skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Lyhörd, seriös och rutinerad mäklare! Kände mig väldigt trygg under hela processen. Stor kundkap och väldigt bra i bemötandet av mig som säljare och av spekulanter. Läs mer
  • 2018-04-04

Felix v skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Alexander har hjälpt oss med försäljningen av en tvåa i Vasastan och ingav från start ett väldigt engagerat och pålitligt intryck vilket är anledningen till att vi valde att anlita honom. Vi har fått bra återkoppling under försäljningen och känt oss trygga med att lägenheten fått bästa chans att säljas till ett pris vi kan vara nöjda med. Läs mer
  • 2018-03-29

nathalie j skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Jättenöjd med Nicola som mäklare. Proffsig, flexibel, noggran och kunnig! Rekommenderar honom till alla som söker mäklare. Läs mer
    2018-04-16 Nicola G svarar nathalie j
    Hej! Tusen tack för förtroendet att hjälpa dig vidare i din bostadskarriär, nöjet var på min sida. Ha en fortsastt fin dag!
  • 2018-03-24

Jean-Jacques Z skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    professionnell kunnig mycket bra Läs mer
  • 2018-02-17

Pierre A skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Mycket trevlig och har en hög servicegrad. Läs mer
    2018-02-19 Nicola G svarar Pierre A
    Tack Pierre, stort lycka till med den nya bostaden!
  • 2018-02-17

Katarina G skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Nicola har alla de kvalitéer som söks hos en mäklare! Han är driven, tänker i nya banor och har ett mycket gott bemötande. Det är roligt att ta del av hans strategiska tänk inför en försäljning. Dessutom är han alltid nåbar och svarar på frågor. Kan verkligen rekommendera Nicola för din kommande försäljning! Läs mer
    2018-02-19 Nicola G svarar Katarina G
    Tusen tack för de fina orden, stort lycka till med flytten!
  • 2018-02-09

Jan M skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Sammanfattning: Realistisk, effektiv och utom tävlan dessutom bussig.
    Uppskattar att UF tog höjd för mkt oklart marknadsläge jan 2018 genom en konservativ värdering. Processen fungerade utmärkt och jag kan med gott samvete rekommendera UF. Läs mer
  • 2018-01-29

Christopher Taro G skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Energisk och hängiven mäklare! Läs mer
    2018-01-29 Nicola G svarar Christopher Taro G
    Tusen tack för förtroendet Christopher!
  • 2018-01-28

Filip M skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Väldigt trevligt bemötande av en kunnig mäklare. Alexander gav marknadsinformation och råd inför försäljningen. Under försäljningsprocessen återkom han med kontinuerlig information om intresse för objektet. Läs mer
  • 2018-01-13

Eva N skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Vänlig, tillmötesgående och kunnig. Läs mer
    2018-01-26 Nicola G svarar Eva N
    Tack Eva, det var en fröjt att få jobba ihop med er!
  • 2017-12-11

Malin S skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag kan verkligen varmt rekommendera Nicola. Vi valde med omsorg efter tidigare dålig erfarenhet av mäklare. Vi valde Nicola pga hans engagemang, lyhördhet, noggrannhet och drivkraft, som han också levde upp till. Han är en mäklare som inte lämnar något åt slumpen! Läs mer
    2017-12-11 Nicola G svarar Malin S
    Tusen tack för de varma orden, nöjet var på min sida! Stort lycka till i framtiden!
  • 2017-12-02

David L skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Professionell ödmjuk och inkännande i kontakten med oss säljare. Driven, ambitiös, målinriktad, flexibel och strategisk i säljprocessen. Sålde vår lägenhet i en trög och utmanande marknad till ett bra pris. Tack! Läs mer
    2017-12-06 Nicola G svarar David L
    Tack för förtroendet och stort lycka till med det nya huset!
  • 2017-11-28

Jan Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Ett trevligt och positivt bemötande från mäklaren.Han utförde sitt jobb över min förväntan. Läs mer
  • 2017-11-13

Elin Linnéa E skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Mycket kompetent och realistisk mäklare som fick vår lgh såld innan visning till vårt önskade pris (och lite över!). Läs mer
  • Gabriella N

2017-11-08

Gabriella N skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Ulf Friberg hanterade vår försäljning helt perfekt och överträffade alla våra förväntningar. Han är en otroligt kompetent och erfaren mäklare och det märks att han har många års erfarenhet i branschen. Ulf var väldigt lätt att ha att göra med och han anpassade sig helt efter våra behov. Hans engagemang sträckte sig över varje detalj i affären och vi kände oss fullkomligt trygga med honom. Vi kan verkligen rekommendera honom och kommer själva använda oss av honom i framtiden. Läs mer
  • 2017-11-07

Kim F skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Ulf är en fantastisk mäklarare. Han fick mig att känna mig trygg genom hela bostadsförsäljningsprocessen. Han var professionell och mån om att möta mina förväntningar. Jag kan varmt rekommendera Ulf. Läs mer

Karlbergsvägen 41, 113 37 Stockholm