Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Vasastan!

Här hittar du en av Stockholms mest populära stadsdelar. Närheten till Vasaparken och storstadspulsen gör att det är omöjligt att inte trivas. Vi på Svensk fastighetsförmedling har god kännedom både om bostadsbranschen, och brinner för att hjälpa dig hitta den allra bästa lägenheten för just dig både i Vasastan och i Gamla stan.

Vi tillhör Sveriges främsta mäklarkedja som har hela 80 års erfarenhet inom branschen. Oss kan du fråga om vad som helst gällande ditt bostadsköp eller din försäljning. Kontakta oss så hjälper vi till!

292 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Sedan starten hos Reco 2016
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    2023-01-23 Verifierad kund
    Suverän kommunikation genom hela processen. Riktigt nöjd!
    2023-01-07 Verifierad kund
    Thank you Nicola! You have been always available and you made a great effort for everything that was needed.
    2023-01-02 Verifierad kund
    Simply the best real estate agent in Stockholm! Nicola did a perfect job and all remotely since we live in Italy and we sold the apartment at the price we wanted!
    All great!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    2023-01-02 Verifierad kund
    Nicola har varit väldigt tillmötesgående och tillgänglig under hela processen. Lätt att kommunicera med och få information ifrån.
    2022-12-15 Verifierad kund
    Blivit bemötta på en fantastiskt sätt, och Nicola lever långt förbi varenda förväntning vi haft!

Otroligt proffsig, lätt att arbeta med, enkel att få tag i osv osv! Skulle rekommendera honom i alla kategorier!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    2022-12-12 Verifierad kund
    Gott bemötande, bra dialog och kommunikation genom hela processen. Jag är mycket nöjd med Alexander och Svensk Fastighetsförmedling!
    2022-12-04 Verifierad kund
    Sålde min lägenhet med Nicola nått jag verkligen kan rekommendera! Väldigt entusiastisk och engagerad från start nått som också hängde med genom hela processen. Proffsig, påläst, noggrann och jobbade envist mot de satta förväntningarna. Smidig process med tryggt och enkelt samarbete.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    2022-11-29 Verifierad kund
    Mycket trevligt och hjälpsam. oerhörd lätt att jobba med och få fram en affär, mycket trevlig första upplevelse
    2022-11-18 Verifierad kund
    Proffsig mäklare, vänligt bemötande
    2022-11-14 Verifierad kund
    Tillgänglig, tydlig och trevlig.
    2022-11-14 Verifierad kund
    Nicola är det självklara valet för dig som ska sälja i vasastan! Kan området likt ingen annan, finns alltid tillgänglig samt håller dig uppdaterad under hela processen.
    2022-11-14 Verifierad kund
    Världens bästa mäklare, en miss att någonsin välja någon annan!!
    2022-11-13 Verifierad kund
    Nicola var proffsig, snabb och mycket hjälpsam! Rekommenderas!
    2022-11-11 Verifierad kund
    Nicola var väldigt bra igenom hela processen, lätt att prata med och ett stort stöd.
    2022-11-09 Verifierad kund
    Proffsigt och kunnigt bemötande samtidigt personligt och inlyssnande till mina behov som säljare.
    • Vasastan Östermalm
    2022-11-09 Verifierad kund
    Hej
    Nicola är jag hur nöjd som helst med han har verkligen krigat för försäljningen.
    När man ringer så svarar han jämt.
    Super nöjd.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    2022-11-05 Verifierad kund
    Patrick ingav ett förtroende direkt.
    Under hela resan har detaljerat beskrivit vart vi är i processen.
    Jag kommer rekommendera honom till vänner och bekanta.
    2022-10-31 Verifierad kund
    Han är på…… energisk o full koncentration på uppdraget. Jag är jättenöjd med Nicola!!!!! Dessutom var han cool när det brände till i budgivningen. Väldigt sympatisk….. proffsig…..!!!
    2022-10-28 Verifierad kund
    Mycket nöjda med Alexander och Sam! Båda var väldigt professionella och vi kände oss väl omhändertagna under hela processen.
    2022-10-26 Verifierad kund
    Nicola var lätt att komma i kontakt med och har ett bra professionellt bemötande. Han visade prov på integritet och professionalism genom processen. Jag kan varmt rekommendera honom.
    Fredrik Groth
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Brunned en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    2022-10-25 Verifierad kund
    Mycket trevlig, kunnig, kom genast med egna förslag i syfte att framhäva lägenhetens förtjänster. Helt fokuserad på min försäljning, det kändes som om min lägenhet var den enda han förmedlade! Återkopplade direkt efter privata och öppna visningar!. Jag har köpt och sålt ett antal bostäder under mitt liv, men Fredrik Brunned, är exceptionell i sin yrkesroll! Helt fantastisk!
    2022-10-22 Verifierad kund
    Professionell, förtroendeingivande och trevlig mäklare. Stort tack även till Sam som alltid var tillgänglig, hjälpsam och proaktiv under hela processen.
  • Emil T
    2022-10-14 Verifierad kund
    Den bästa!
    Tydlig kommunikation samt snabb och smidig affär
    2022-10-11 Verifierad kund
    Nicola var väldigt transparent och hjälpsam från början till slut när vi köpte vår lägenhet. Vi kände oss trygga.
  • Angelica A
    2022-10-08 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och bra handläggning. Kan verkligen rekommendera Alexander.
  • Hanna W
    2022-10-08 Verifierad kund
    Fredrik är som klippt och skuren för mäklaruppdraget! Lättsam, förtroendeingivande och lyhörd. Dessutom duktig på att återkoppla och hålla mig som säljare uppdaterad kring läget. Jag kan varmt rekommendera Fredrik!
    2022-10-04 Verifierad kund
    Top mäklare , proffesionellt beteende o styltigt utseende.
    Följde upp med alt han lovade.
    Nöjd med alt.
    Mvh Siniša
    2022-09-30 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig och klara besked!
    2022-09-18 Verifierad kund
    Vasastans proffsigaste mäklare!
    2022-09-15 Verifierad kund
    Nicola bemötte oss med en enorm profession och stort engagemang. Vi kände oss trygga genom hela processen och han motsvarade alla våra förväntningar på en utmärkt mäklare. Rekommenderar Nicola varmt då han har en fantastisk förmåga att malla sin kund och få alla i rummet sedda.
    2022-09-11 Verifierad kund
    Mycket engagerad och professionel. Nicola är lättillgänglig, drivande och ger ständigt löpande information om hur försäljningen går och är bered att göra allt för en lyckad försäljning. Skulle varmt rekommendera honom till andra.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    2022-09-11 Verifierad kund
    Trevlig, informativ och bra på att förklara processen
    2022-09-09 Verifierad kund
    Nicola var från första början en mäklare som tydligt visade att han var villig att satsa tid och engagemang för allra bästa säljresultat.
    Han drog sig inte för något. Han informerade mig om säljprocessen och höll mig hela tiden informerad om nästa steg. Återkoppling till mig för varje nytt steg/ moment. Jag kände att jag var involverad i alla beslut. Jag fick goda (strategiska) råd.
    Fotografen han anlitade tog förträffliga bilder.
    Jag var i goda händer.
    2022-09-09 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med vårt val av mäklare, stor eloge till Alexander!

Vi träffade flera mäklare från olika firmor innan vi gjorde vårt val. Valet föll på Alexander som hade tydligast strategi för att nå ett så högt slutpris som möjligt kombinerat med ett stort engagemang och lång erfarenhet. Vi är jättenöjda med slutpriset, Alexanders råd under processen och hans tydliga kommunikation. För oss var de även uppenbart att köparna var minst lika nöjda med Alexanders jobb, vilket känns superroligt! I en utmanade marknad lyckades Alexander sälja vår lägenhet till ett högt pris och med en smidig process.

Vi kan varmt rekommendera Alexander till framtida säljare!
    2022-09-09 Verifierad kund
    Påläst, lugn och bra struktur. Ger ett proffsigt intryck och är väldigt kunnig om den aktuella marknaden.
    2022-09-08 Verifierad kund
    Fantastiskt trevlig och engagerad mäklare! Kände mig trygg genom hela processen som ledde till mitt första bostadsköp! Mycket nöjd!
    2022-09-02 Verifierad kund
    En oslipad diamant. Rättvis förmedlare mot såväl köpare som säljare. Rekommenderar varmt.
    2022-08-23 Verifierad kund
    Positivt bemötande och snabb återkoppling. Trevlig och öppen i sin framtoning. Goda kunskaper om boendet och området.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Nicola har varit både proffsig och tillmötesgående. Vi fick ett väldigt gott intryck redan från första mötet och är väldigt nöjda med hela försäljningsprocessen. Skulle varmt rekommendera Nicola till vänner och bekanta.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Supertrevlig och hjälpsam! Gjorde det enkelt att sköta affären.
    2022-08-21 Verifierad kund
    Vi har bara gott att säga om Nicolas insats! Han trodde på vår lägenhet även när vi inte gjorde det. Ständigt positiv, engagerad och med den kämpaglöd som krävdes för att sälja vår lägenhet. Trots sviktande marknad fick vi ett pris som låg klart högre än vad andra mäklare värderade den till redan i vintras. Rekommenderas helhjärtat!
    • Atlas
    2022-06-09 Verifierad kund
    Smidigt, snabbt och professionellt. Mer än så behöver inte sägas!
    • City/Norrmalm
    2022-05-29 Verifierad kund
    Nicolas är en mycket professionell mäklare.
    Han är lätt att ha att göra med. Är lyhörd och mycket kunnig.
    Säljer vi vår bostad igen så kommer vi definitivt anlita honom igen.
    -Kristofer och Pirkko från Vattugatan i Stockholm
    2022-05-23 Verifierad kund
    It is my pleasure to work with Nicloa. One of the best real estate agents in Vasastan. I highly recommend him who takes care of my apartment sales during the turbulence time.
    2022-05-23 Verifierad kund
    Patrick var kunnig och rådig. Bra gjort av honom.
    2022-05-13 Verifierad kund
    Ställde upp och gjorde det lilla extra för att få hela processen så smidig som möjligt!
    2022-05-01 Verifierad kund
    Supernöjd med Nicola, kunnig och skicklig mäklare som hade vårt fulla förtroende under hela processen.
    2022-04-28 Verifierad kund
    Jag har testat lite olika mäklare genom åren och Patrick är helt klart den bästa jag har haft. Lyhörd och otroligt noggrann. Det märks att han älskar sitt jobb.
  • Karoline A
    2022-04-14 Verifierad kund
    Lugn och trygg. Professionellt bemötande. Mycket nöjda.
    2022-04-05 Verifierad kund
    Patrick är noggrann och effektiv. Vårt bemötande från Patrick är väldigt positivt och vi rekommenderar honom varmt till vänner eller utomstående.