Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Karlbergsvägen 41, 113 37 Stockholm — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

• Sandra G
    Sandra G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag har fått ett fantastiskt bemötande av samtliga som arbetar på Svensk Fastighetsförmedling i Vasastan. De har en otroligt hög tillgänglighet och serviceanda. De skapade trygghet för mig genom hela processen, något jag värdesätter enormt!
  • Rasmus B
    Rasmus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Fick ett professionellt och hjärtligt bemötande. Alexander var mycket lyhörd för mina önskemål och farhågor och fick mej verkligen att känna mej trygg i affären. Jag lämnade landet och kände att jag kunde överlåta allt till honom utan att behöva ägna det en tanke under min semester.
  • Emma E
    Emma E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Fantastisk insats från Alexander Nilsson som verkligen gav 100%!
  • Anna T
    Anna T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Lyhörda, noggranna och professionella. Mycket nöjd med hela hanteringen, från fotografering och framtagning av prospekt till avtalsskrivning.
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Alexander är effektiv och väldigt trevlig. Fick lite tips om saker jag borde tänka på för att maximera värdet på lägenheten och han fanns tillhands under hela försäljningen.
  • Henrik F
    Henrik F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Riktig duktig och förtroendeingivande från start till slut
    2017-03-16 Svensk Fastighetsförmedling Vasastan svarar Henrik F
    Tack så mycket Henrik, och framförallt tack för att jag fick förtroendet att sälja din lägenhet. Hoppas du kommer trivas i dina nya kvarter.
  • Njal R
    Njal R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Angelica Hermansson hanterade upplåtelsen av en tidigare hyresrätt till bostadsrätt i vår förening, som skedde på uppdrag av styrelsen, på ett mycket bra sätt, med bra driv och med härlig energi. Svensk Fastighetsförmedling hade till skillnad från övriga mäklarfirmor vi träffade ett genomtänkt upplägg för bostadsrättsföreningar i färd med att upplåta en ny bostadsrätt.
  • Tim C
    Tim C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Succé från början till slut! Rekommenderar starkt Angelica.
  • Annie R
    Annie R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan