Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Vasastan!

Här hittar du en av Stockholms mest populära stadsdelar. Närheten till Vasaparken och storstadspulsen gör att det är omöjligt att inte trivas. Vi på Svensk fastighetsförmedling har god kännedom både om bostadsbranschen, och brinner för att hjälpa dig hitta den allra bästa lägenheten för just dig både i Vasastan och i Gamla stan.

Vi tillhör Sveriges främsta mäklarkedja som har hela 80 års erfarenhet inom branschen. Oss kan du fråga om vad som helst gällande ditt bostadsköp eller din försäljning. Kontakta oss så hjälper vi till!

Läs vad 219 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    2021-12-05 Verifierad kund
    Skicklig, ärlig och gör bra affär för kunden
    2021-12-03 Verifierad kund
    Lyhörd, energisk, tillgänglig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    2021-11-22 Verifierad kund
    Lätt ocj snabbt att få kontakt.
    Fick den hjälp jag behövde för att sälja min lägenhet med kort varsel.
    okomplicerat att kommunicera och hade möjlighet att påverka tid och rum, eftersom det skulle ske med mkt kort varsel. BRA!
    2021-11-22 Verifierad kund
    Alexander var trevlig och lätt att ha och göra med under försäljningen av min lägenhet. Alltid tillgänglig och gav bra råd och tips under försäljningens gång.

Jag hade haft min lägenhet ute till försäljning vid ett tidigare tillfälle med en annan mäklare utan att nå de bud som vi hade satt upp som mål.

Bytte mäklare till Alexander, vi satte upp en plan tillsammans och så fick han fram de bud som jag hade hoppats på.

Jag är väldigt nöjd med Alexander och skulle tipsa andra att anlita honom också!
    /Felix
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Brunned en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    2021-11-04 Verifierad kund
    Professionell, seriös och flexibel. Stöttande vid frågor och funderingar. 5 / 5 would recommend.
    2021-10-18 Verifierad kund
    Professionella & ärliga! Rekommenderas
    2021-10-18 Verifierad kund
    Alexander är professionell och tydlig i sitt bemötande. Lovar inte för mycket och höll mig informerad genom hela processen. Jag är mycket nöjd med hans insatser, jg har använt Alexander två gånger.
    2021-10-09 Verifierad kund
    Bra info, svarar alla tider på dygnet. Korrekt. Lätt att nå för frågor!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Brunned en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    2021-10-08 Verifierad kund
    Fredrik är en ung slipad kille, varm och förtroendeingivande. Han var säker på sin sak och levererade. Jag är säker på att köparen uppskattar honom lika mycket som jag gör.
    2021-10-07 Verifierad kund
    Vi är verkligen supernöjda med Patrick och kunde inte haft en bättre mäklare i vår försäljning. Tryggt, enkelt, problemfritt och ett slutresultat över förväntan. Rekommenderar varmt Patrick och Svensk fastighetsförmedling i Vasastan.
    2021-10-06 Verifierad kund
    Fredrik har skött upplevelsen av köp av bostad på ett utmärkt, tryggt och proffesionellt sätt. Kan verkligen rekommendera Fredrik!
    2021-09-30 Verifierad kund
    Toppen! Snabbt, smidigt, proffsigt.
    • Stockholm
    2021-09-20 Verifierad kund
    Vi upplever att Nicola, förutom att vara den trevligaste mäklaren vi träffat, också har visat på mycket god marknadskännedom. Raka och klara besked genom hela processen, alltid tillgänglig och visar mycket stort engagemang. Vi är inte förvånade över Nicola´s raket karriär som mäklare i Vasastan och ger honom våra varmaste rekommendationer!"
    2021-09-17 Verifierad kund
    Vi var mycket nöjda med kontakten Nicola, som var den mäklare där stod för försäljningen av lägenheten. Vi gick igen en budgivningsrunda, som tog 3 dagar, men vi fick bra information under hela förloppet, som var stressigt men processen upplevdes trygg och transparent. Också avslutningen av budgivning och den efterföljande kontraktsigneringen var helt i topp.
    • Södermalm
    2021-09-15 Verifierad kund
    Professionellt och genuint bemötande under hela processen. Kändes tryggt från visning, till budgivning och sist kontraktsskrivning.
    Förväntade mig en kunnig mäklare som visar genuint intresse för att alla parter ska gå nöjda ur affären - det tycker jag Fredrik infriade.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    2021-09-15 Verifierad kund
    Snabb affär och professionellt bemötande. Rekommenderas!
    2021-09-10 Verifierad kund
    Mäklaren kändes seriös från första stund. Han skötte förmedlingen mellan oss som säljare och köparna på ett bra sätt.
    2021-09-05 Verifierad kund
    På visningen hade jag ett antal frågor rörande både föreningen och lägenheten. Jag fick svar på mina frågor samt ett vänligt och genuint bemötande.
  • ALEXANDER A
    2021-09-04 Verifierad kund
    Redan från första värderingsmötet så kände jag att Patrick var rätt person för jobbet. Hans professionella, lugna och naturliga bemötande skapar ett starkt förtroende.
    Patrick har varit strålande på alla sätt och jag rekommenderar honom starkt.
    2021-09-03 Verifierad kund
    Försäljningen hanterades mycket professionellt av Patrick.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    2021-09-02 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, enkel kommunikation
    2021-09-01 Verifierad kund
    Lättillgänglig, informativ, kunnig och vänlig mäklare som man får känslan av att inte bara stå på säljarens sida i sälj-/köp-processen. Tyckte jag fick de svar jag behövde för att kunna fatta beslut om köp. Kan varmt rekommenderas.
    2021-08-20 Verifierad kund
    Fredrik maintains a fantastically positive attitude and professional approach; he is highly proactive yet flexible. Great communication throughout the sales process. We aimed for an excellent result and Fredrik did everything he promised, and delivered on that.
    2021-07-12 Verifierad kund
    * Patrick har ett mycket gott bemötande och lyckades pricka helt rätt mot förväntan. Sammanfattningsvis en riktigt bra mäklare!
    2021-07-07 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bra service!
    2021-06-30 Verifierad kund
    Alexander har uppträtt på ett mycket korrekt och proffsigt sätt genom hela processen.
    Under hela tiden har han återkopplat och varit tillgänglig. Han överträffade det pris som han trodde var möjligt och som vi tillsammans tyckte var bra.
    Jag kommer mycket gärna att anlita Alexander igen.
    2021-06-18 Verifierad kund
    Vi har sålt flera lägenheter med olika mäklare och Patrick toppade listan med stor marginal - han är trevlig och förtroendeingivande men framförallt väldigt proffsig och med stor integritet. Jag rekommenderar Patrick varmt till alla som är intresserade av att antingen sälja eller köpa lägenhet!
    • Kungsholmen
    2021-06-17 Verifierad kund
    Så nöjd med det snabba lägenhetsköpet! Professionellt och trevligt bemötande.
    2021-06-08 Verifierad kund
    Fredrik gjorde ett kanonjobb när han sålde min 1:a i vasastan. Alltid snabb återkoppling och hade en bra dialog under hela processen. Skulle varmt rekommenderas om du vill sälja en bostad.
    • Kungsholmen
    2021-06-07 Verifierad kund
    Supertrevlig, kunnig och engagerad mäklare! Kan varmt rekommendera Alexander.
    2021-05-20 Verifierad kund
    Var på köpsidan av en lägenhet. Kunnig och trevlig mäklare.
  • Anna A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    2021-04-06 Verifierad kund
    Nicola gjorde ett utmärkt jobb vid försäljningen av min mini-trea i Vasastan. Han hade en tydlig plan, förklarade varje del av den och hjälpte mig med alla delar på ett superproffsigt sätt. Jag rekommenderar honom varmt!
    2021-03-31 Verifierad kund
    Alexander var en mycket trygg och transparent mäklare - vi samarbetade bra och slutresultatet blev långt över förväntan.
    2021-03-27 Verifierad kund
    Patrick hjälpte oss att sälja vår 3:a i Birkastan. Vi är väldigt nöjda med Patricks förslag till process med allt från styling, foto, visningstider och försäljningspris. Han förutsåg det mesta och hade väldigt bra dialog med oss under hela processen. Bästa mäklaren av alla som vi använt. Kan varmt rekommenderas!
    2021-03-15 Verifierad kund
    Patrick sålde min tvåa i Vasastan och upplevdes som en väldigt ambitiös mäklare som ansträngde sig mycket med privata visningar osv. Jag tycker att han är en väldigt förtroendeingivande person som sköter sina affärer på ett professionellt sätt. Rekommenderar Patrick som mäklare!
    2021-03-01 Verifierad kund
    Patrick gav ett seriöst intryck med bra bemötande genom hela processen, han är trevlig, serviceminded och gav bra råd kring hur vi skulle tänka kring dolda bud när vi sålde vår trea i Vasastan.
    2021-02-27 Verifierad kund
    Trevlig, tillmötesgående, grundlig och tålamodig.
    Köpa lägenhet i Stockholm går fort. Man ges egentligen allt för kort tid att undersöka lgh, förråd, förening osv Det är emellertid inget man kan lasta på säljaren. Han gjorde sitt bästa för att köpet skulle ingås utan onödvändig stress.
    I stort en korrekt upplevelse vid köp av lgh i Vasastan.
    2021-02-22 Verifierad kund
    Sålde min lägenhet på Döbelnsgatan 56, 4 rum och kök.
    Alexander skötte försäljningen på ett utmärkt sätt och hittade en kund utan mer än en visning som jag kunde acceptera.
    Han levde upp till alla förväntningar man kan ha på en mäklare.
    • City/Norrmalm
    2021-02-20 Verifierad kund
    Jag har sålt en lägenhet genom Alexander och kan varmt rekommendera honom. Alexander är väldigt professionell, trevlig men framförallt kunnig. Allt gick fort och smidigt från första möte, jag blev kontinuerligt uppdaterad under hela försäljningsprocessen. Han är dessutom mån om att alla ska vara nöjda både innan och efter försäljning.
  • Camilla B
    2021-02-08 Verifierad kund
    Alexander gav ett lugnt och professionellt första intryck vilket gjorde att vi valde honom som mäklare. Han guidade oss genom hela processen på ett mycket tryggt sätt. Utöver rådgivning i säljprocessen bidrog han med mycket bra råd i köpprocessen vilket vi uppskattade enormt.
    Otroligt nöjda och kan varmt rekommendera honom vidare!
    2021-02-05 Verifierad kund
    Köpt 60 kvm i Birkastan

Superbra bemötande och tillgänglighet genom hela processen!
    • Stockholm
    2021-01-05 Verifierad kund
    Köpte torsgatan 70.
    Bra bemött och Patrick var extremt tillgänglig (köpet var under julledighet) så det uppskattas verkligen!
    Toppen mäklare!
    2020-12-25 Verifierad kund
    Köpare av en etta Rådmansgatan. Mäklare mkt affärsorienterad, serviceinriktad och snabb, alltid tillgänglig. Mycket nöjd!
    2020-12-19 Verifierad kund
    2,5 på 66 kvm på norrmalm/vasastan

Fantastiskt bemötande av en kunnig och trevlig mäklare. Realistiska förväntningar sattes från början och hölls under hela perioden.

God kontakt och kommunikation under hela processen.
    2020-12-12 Verifierad kund
    Nicola var mäklare åt säljaren när vi köpte lägenhet. Jag skulle inte rekommendera någon att köpa lägenhet av honom. Det framkom att han ljög flera gånger i processen och var väldigt svår att få tag på.
    2020-11-30 Verifierad kund
    Vi sålde vår lägenhet med Nicola och är supernöjda med allt. Vi har stort förtroende för Nicola som är öppen, kunnig, och otroligt proffsigt i allt från första möte till signering av avtal. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    • Fredhäll
    2020-11-26 Verifierad kund
    Professionellt, smidigt och tryggt. Rekommenderar Nicola varmt!
    • Fredhäll
    2020-11-26 Verifierad kund
    Nicola Grez Pancetti is a highly professional, competent and efficient broker. On top of his professionalism, he was able to guarantee a smooth process. I work abroad and was not able to come to Sweden which made me pretty stressful and out-of-control at the beginning. However, thanks to Nicola, who had everything under-control along the way, I could just wait and watch from distance the sale steps. As Nicola had promised to me from day 0, the sale turned out way smoother and more profitable than expected. I value professionalism in work-relationships and I can only recommend such a trustworthy broker.
    2020-11-25 Verifierad kund
    Vi köpte en tvåa i Vasastan som Nicola förmedlade. Han tog sig tid att svara på frågor och hade bra koll på både föreningen och bostaden. Trevlig och duktig!
    2020-11-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och tillmötesgående till oss som säljares önskemål.