Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Karlbergsvägen 41, 113 37 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Vasastan!

Här hittar du en av Stockholms mest populära stadsdelar. Närheten till Vasaparken och storstadspulsen gör att det är omöjligt att inte trivas. Vi på Svensk fastighetsförmedling har god kännedom både om bostadsbranschen, och brinner för att hjälpa dig hitta den allra bästa lägenheten för just dig både i Vasastan och i Gamla stan.

Vi tillhör Sveriges främsta mäklarkedja som har hela 80 års erfarenhet inom branschen. Oss kan du fråga om vad som helst gällande ditt bostadsköp eller din försäljning. Kontakta oss så hjälper vi till!

Läs vad 82 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

• David L

2019-09-18

David L skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Har sålt en bostadsrätt på Norrmalm och Nicola kunde verkligen området, var effektiv och trevlig och rodde tryggt fram det hela till en bra affär. Läs mer
  • 2019-09-17

Katja B skrev om Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Patrick hjälpte oss att sälja en etta i Birkastan. Superbra intryck från start och väldigt hjälpsam genom hela processen. Patrick var väldigt engagerad och förtroendegivande vilket var anledningar till varför vi valde honom som mäklare och han visade sig också leva upp till dessa förväntningar. Han var väldigt engagerad i försäljningen, alltid tillgänglig och gav relevant input gällande allt från visningstider till styling av lägenheten. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • 2019-09-17

Karl-Oskar A skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Engagerad, ambitiös och driven i sitt arbete! Professionell och trevlig i sitt bemötande och gjorde sitt yttersta in i det sista tills lägenheten var såld! Skulle absolut välja Nicola vid framtida försäljning av bostad. Läs mer
  • 2019-09-17

Annette F skrev om Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Sålt en etta. Patrick agerade professionellt och bidrog på ett bra sätt i hela processen. Han var bra på att kommunicera kring de steg som togs och ge återkoppling. Han levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Mats J

2019-09-01

Mats J skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Ett sextiotal likvärdiga bostadsrätter var till salu i samma område så det var stor konkurrens om kunderna. Alexander var bra på att återkoppla, gjorde ett utmärkt jobb med att skapa intresse för lägenheten och vi är nöjda med resultatet! Läs mer
  • Maria G

2019-08-20

Maria G skrev om Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Vi har sålt vår 2a i Vasastan med Patrick, och kunde inte vara mer nöjda med hans bemötande och arbetssätt. Vi förväntade oss en mäklare med mycket engagemang, och Patrick levde definitivt upp till detta. Han hade en tydlig strategi för försäljningen som gav fina resultat vad gäller intresse för bostaden. Han var tydlig och rak i sin kommunikation med alla parter. Hela processen var mycket smidig! Läs mer
  • 2019-08-14

Niklas A skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Alexander var grym - från början till slut - och gav ett professionellt och drivande intryck, samt en trygghet i processen. En person med förtroende och med säljaranda på en bra nivå.

Skulle rekommendera honom vilken dag i veckan som helst. Läs mer
  • 2019-06-26

Carl H skrev om Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Patrick var lyhörd och mycket aktiv genom hela processen. Jag som säljare är väldigt nöjd med Patriks insats och vill ge honom min allra bästa rekommendation. Läs mer
  • 2019-06-24

Karl Fredrik T skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Nicola hjälpte oss att sälja vår etta. Han överträffade våra förväntningar. Lånade ut och hjälpte till att bära kontorets soffa till visningen. Detta i regn på Karlbergsvägen. Nicola gjorde allt och lite till för att få bästa pris i försäljningen. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2019-06-24 Nicola G svarar Karl Fredrik T
    Hej Fredrik! Tusen tack för dina fina ord, det var inte bara jag som konkade soffan i spöregn utan även du, stor guldstjärna till oss båda två! Önskar er all lycka med huset på Ingarö!

Mvh,
    Nicola
  • 2019-06-24

Daniel B skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Efter många visningar på grund av en trög marknad och närhet till sommaren så svek aldrig engagemanget från Alexander, stort tack för ett hårt jobb. Kan bara rekommendera! Läs mer
  • 2019-05-24

Jens N skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Sålde min lägenhet i Vasastan på 42 kvm.
    Var lyhörd och rak genom hela dialogen och det kändes som Nicola hade full kontroll på alla moment både sett till min som säljare och mot köparen, skulle rekommendera alla dagar i veckan Läs mer
    2019-05-24 Nicola G svarar Jens N
    Tusen tack för dina fina ord Jens, nöjet var på min sida!
  • Klas I

2019-05-15

Klas I skrev om Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Vi upplever att Patrick va proffsig i sitt bemötande, va rak och tydlig i sin kommunikation med oss som gjorde att vi verkligen kände oss superbekväma att anlita honom. Skiljde sig avsevärt mot de mäklare vi konkurrensutsatte honom med som ändå va några st.

Som vi upplevde det så jobbade han stenhårt med att följa upp alla som lämnat intresse och rekommenderade att vi skulle ha förhandsvisning som vi inte hade tänkt men som vi är väldigt glada för att vi gjorde iom att vi sålde innan visning till ett pris vi va supernöjda med.

Vi letar nu lägenhet och upplever inte att de mäklare vi hört av oss till är lika intresserade av att följa upp på samma sätt utan mer väntar på att vi ska höra av oss igen.

Kan starkt rekommendera Patrick till andra som ska sälja sina lägenheter. Läs mer
  • 2019-05-08

Max Åke Jacob M skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Köpt 2:a om 40kvm i Vasastan, Sthlm april 2019.
    Mycket bra bemött av Nicola som ärligt och kunnigt besvarade alla frågor. Snabb affär, hade inte känt mig trygg med den utan Nicola som mäklare. Rekommenderar starkt. Läs mer
    2019-05-08 Nicola G svarar Max Åke Jacob M
    Hej Max! Tusen tack för dina fina ord, nöjet var på min sida! Hoppas du får en fortsatt fin dag! Mvh, Nicola
  • Adam C

2019-04-29

Adam C skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Kanonfin hjälp från start till slut. Är otroligt nöjd och upplevde Alexander som både professionell och trevlig. En mäklare jag varmt kan rekommendera! Läs mer
  • 2019-04-28

nina e skrev om Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Mycket god erfarenhet av Patrick då jag köpte min lägenhet i Vasastan! Läs mer
  • 2019-04-23

Karin Elisabeth T skrev om Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    I samband med försäljning av min bostadsrätt har jag fått ett mycket professionellt bemötande och stort engagemang. Bra tempo och utmärk lotsning mot försäljning. Skönt också med support i min uppfattning om hur min lägenhet skulle exponeras bildmässigt och presenteras vid visning. Rekommenderar gärna min mäklare till grannar och vänner. Läs mer
  • 2019-03-22

NIKLAS G skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag som tidigare arbetat själv som mäklare har höga krav på den mäklare jag själv vill anlita. Jag och min sambo är otroligt nöjda att vi lät Alexander sköta vår försäljning och vi har känt oss i trygga händer från början till slut. Han har förmedlat både kontakt med stylist och fotograf vilket ledde till en otroligt fin annons. Slutpriset blev långt över förväntan trots en utmanande marknad. Sammanfattningsvis så får Alexander ett toppbetyg och vi kommer rekommendera honom till alla vi känner som antingen ska sälja eller köpa bostad. Läs mer
  • 2019-03-18

Linn L skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Väldigt nöjd med Ulfs insats under försäljningsprocessen, samt hur allt hanterades när lägenheten väl sålts. Försäljningen gick fort från de att vi började till det att den sålts, och gick enligt förväntan från min sida. Läs mer
  • 2019-03-04

Rebecca S skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    - Trevlig, tillmötesgående
    - Flexibel Läs mer
  • Maria-Therése K

2019-03-01

Maria-Therése K skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Vi sålde vår 1:a i Vasastan genom Ulf som var mycket förtroendegivande med lång erfarenhet av försäljningar i Vasastan. Varken pushig eller stressad utan mycket lugn genom hela processen vilket vi tyckte skulle skapa förtroende för intressenter. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-03-01

Angela N skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Mycket kompenent och duktig mäklare som sålde vår lägenhet i Vasastan. Rekommenderas Läs mer
  • 2019-02-18

Henrik A skrev om Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Patrick var väldigt professionell i sin roll som kommunicerade och agerade på ett väldigt bra sätt med oss som säljare. Jag skulle absolut rekommendera Patrick till andra som söker mäklare. Läs mer
  • 2019-01-24

Gabriel W skrev om Henrik Silver en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Sålde min etta i Vasastan. Henrik Silver var väldigt bra genom hela processen. Arbetade metodiskt och seriöst. Toppbetyg! Läs mer
  • 2019-01-14

Kevin G skrev om Henrik Silver en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Henrik sålde vår tvåa vid st eriksplan och var genomgående kunnig och förtroendeingivande under hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2018-11-18

Kristin O skrev om Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Engagerad och pålitlig. Kan varmt rekomendera Patrick. Läs mer
  • 2018-10-23

Frida S skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Stort engagemang genom hela försäljningen av min lägenhet. Skicklig att känna av intresserade spekulanter och vidare fånga deras intresse. Kunnig inom sitt område och bra uppdatering av läget. Kan starkt rekommendera Nicola till andra! Läs mer
    2018-10-23 Nicola G svarar Frida S
    Hej Frida! Tusen tack för förtroendet, det har varit superkul att få hjälpa dig framåt under en marknad som denna och lämna med flaggan i topp! Stort lycka till i framtiden!
  • 2018-10-22

Robert Bertil Waldemar B skrev om Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    På en relativt svår bostadsmarknad gjorde Patrick ett galant jobb med vår lägenhetsförsäljning. Detta på ett sätt med stort engagemang och driv vilket resulterade i en tät uppföljning och en snyggt hanterad försäljning genom hela processen. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Vasastan gillar detta
  • 2018-10-20

Karin E skrev om Henrik Silver en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag har sålt en etta i Vasastan.
    Det gick snabbt. Lätt att få kontakt med mäklaren vid frågor. Bra bemötande. Realistisk inställning till objekt och marknadsvärde. Jättebra alltså.
    Kan rekommenderas. Läs mer
    2018-11-19 Henrik S svarar Karin E
    Tack för rekommendationen. Mvh Henrik
  • 2018-10-11

Julia S skrev om Henrik Silver en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Henrik hjälpte mig sälja min tvåa. Han var proffsig, lugn och säker vilket gjorde att jag kände mig trygg hela vägen. Kan inte annat än rekommendera honom varmt till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-11-19 Henrik S svarar Julia S
    Tack för rekommendationen Julia!
  • 2018-09-24

Martin C skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Ulf har gjort en insats i absolut toppklass! Läs mer
  • 2018-08-14

Eva A skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Köpt och sålt bostadsrätt i Vasastan , mäklare Alexander Nilsson. Proffesionellt bemötande och bra återkoppling under hela processen. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Vasastan gillar detta
  • 2018-08-01

Nicole F skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Nicola är den bästa blandningen av härlig och professionell! Läs mer
    2018-08-20 Nicola G svarar Nicole F
    Hej Nicole! Tusen tack för förtroendet, det har varit en jäkla resa! Hoppas du kommer trivas som fisken i vattnet på Kungsholmen!
  • 2018-07-22

Hannes J skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Nicola är en driven, lyhörd och kunnig mäklare. Fick mer betalt för min etta in Vasastan, än vad jag kunde föreställa mig. Ett självklart val nästa gång jag säljer en bostad! Läs mer
    2018-08-20 Nicola G svarar Hannes J
    Tusen tack för förtroendet Hannes! Stort lycka till i framtiden!
  • 2018-06-07

Andreas F skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag anlitade Nicola för att sälja en etta med uteplats på Rörstrandsgatan. Lägenheten hade visst renoveringsbehov varpå vi tog in styling, vilket gav fantastiskt resultat. Drygt 60 spekulanter visade intresse och vi fick därmed en extremt bra budgivning och slutpris för lägenheten.

Nicola är ständigt på alerten, påläst och mycket engagerad med samtliga parter under processen. Jag är grymt nöjd med mitt val av mäklare och är övertygad om att Nicola gjorde så att vi fick maximalt betalt. Lämnar mina bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-06-11 Nicola G svarar Andreas F
    Hej Andreas! Tusen tack för dina fina ord, vi gjorde det tillsammans! Förhoppningsvis syns vi på visningar i framtiden!

Mvh,
    Nicola
    Nicola G, Nicola G gillar detta
  • 2018-06-01

Jon O skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Kommer utan tvekan kontakta Alexander i kommande bostadsaffärer. Problemfritt och proffesionellt genom hela säljprocessen. Bästa mäklaren i Stockholm enligt mig. Läs mer
  • 2018-05-14

Madeleine O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag träffade olika mäklare men valde att gå vidare med Ulf då han gav ett väldigt bra förtroende redan från start, han var påläst och "på" vilket gjorde att jag kände mig trygg i att han skulle leverera i hela affären. Efter att ha haft ute lägenheten ute 2 gånger tidigare med annan mäklarfirma, sålde Ulf den efter första visningen. Överträffade alla mina förväntningar och jag skulle varmt rekommendera Ulf vidare. Läs mer
  • 2018-05-08

Rosa R skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    En bättre mäklare får man leta länge efter! Träffade nio mäklare innan jag valde Nicola. Han är professionell, kunnig, tillmötesgående, alltid nåbar och energirik som mäklare. Han gör det där lilla extra för att få till en så bra försäljning som möjligt. Jag är jättenöjd! Läs mer
  • 2018-04-26

Carlos H skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Supper bra jobb, kunnig, nå sina mål Läs mer
    2018-04-26 Nicola G svarar Carlos H
    Tack för förtroendet Carlos och lycka till i Nacka!
  • Essie M

2018-04-25

Essie M skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Vi sålde en 2,5 a och Nicola kan nog vara en av de mest ödmjukaste, förstående och diplomatiska mäklare vi har träffat. Med ett fokus på försäljning i kombination med realistiska förväntningar och genuint intresse av att tillgodose båda parters intressen kan vi varmt rekommendera honom. Han har även tagit sig tid och bollat med oss om olika husköp, ett stort plus är att han är väldigt djur- & barnvänlig 😊 Vi ser fram emot att följa hans karriärsutveckling! Läs mer
    2018-04-26 Nicola G svarar Essie M
    Hej Essie! Tusen tack för förtroendet med er försäljning. Känns kalas att få hjälpa dig och familjen vidare i er bostadskarriär. Vi hörs av i framtiden!
  • 2018-04-23

Oliver C skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    We have experienced Ulf both as buyers and sellers of two flats in Vasastan during February and March this year. Both times, Ulf was friendly and professional at the same time and always available when we needed to contact him. He has many years of experience and in depth knowledge of Vasastan and we would warmly recommend him. J & O Läs mer
  • 2018-04-14

Lise-Lotte T skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Ulf Friberg är en mycket kompetent mäklare! Han lyssnar in både säljare och köpare så det blir en bra affär. Handfast och erfaren - tydlig när det gäller och med mycket "drive". Jag rekommenderar honom mer än gärna till alla er som vill få en trygg och bra försäljning. Läs mer
  • 2018-04-13

David M skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Nicola är lika proffesionell som han är trevlig, påläst och kunnig. Otroligt lättsam och serviceinriktat att ha att göra med. Å Läs mer
    2018-04-16 Nicola G svarar David M
    Hej David! Tack för dina fina ord, kul att du blev nöjd med lägenheten. Vi syns i framtiden!
  • 2018-04-10

Alexander Peter D skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Väldigt professionell mäklare som jag varmt kan rekommendera till andra! Läs mer
  • Caroline P

2018-04-08

Caroline P skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Ulf är en alldeles strålande mäklare som vi varmt rekommenderar. Kompetent, ärlig, oerhört erfaren, lyhörd och därtill mycket trevlig. En utmärkt partner för såväl säljare som köpare, vi har känt oss helt trygga med Ulf vid vår sida under försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • Rune T

2018-04-08

Rune T skrev om Ulf Friberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Ulf Friberg är en utomordentligt professionell och kompetent mäklare; dessutom med lång erfarenhet som kommer väl till pass i nuvarande marknadsläge våren 2018.

Vi har under åren erfarit Ulf från både köpar- och säljarsidan som mäklare. Han har med stort engagemang, ett ödmjukt bemötande och påtaglig fingertoppskänsla hjälpt oss nu senast att fatta rätt beslut gällande försäljningen av vår lägenhet, som sedan resulterade i ett fantastiskt avslut.

Vi vill varmt rekommendera honom till er som vill ha den bästa av mäklare. Läs mer
  • Selma P

2018-04-06

Selma P skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Lyhörd, seriös och rutinerad mäklare! Kände mig väldigt trygg under hela processen. Stor kundkap och väldigt bra i bemötandet av mig som säljare och av spekulanter. Läs mer
  • 2018-04-04

Felix v skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Alexander har hjälpt oss med försäljningen av en tvåa i Vasastan och ingav från start ett väldigt engagerat och pålitligt intryck vilket är anledningen till att vi valde att anlita honom. Vi har fått bra återkoppling under försäljningen och känt oss trygga med att lägenheten fått bästa chans att säljas till ett pris vi kan vara nöjda med. Läs mer
  • 2018-03-29

nathalie j skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Jättenöjd med Nicola som mäklare. Proffsig, flexibel, noggran och kunnig! Rekommenderar honom till alla som söker mäklare. Läs mer
    2018-04-16 Nicola G svarar nathalie j
    Hej! Tusen tack för förtroendet att hjälpa dig vidare i din bostadskarriär, nöjet var på min sida. Ha en fortsastt fin dag!
  • 2018-03-24

Jean-Jacques Z skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    professionnell kunnig mycket bra Läs mer
  • 2018-02-17

Pierre A skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Mycket trevlig och har en hög servicegrad. Läs mer
    2018-02-19 Nicola G svarar Pierre A
    Tack Pierre, stort lycka till med den nya bostaden!

Karlbergsvägen 41, 113 37 Stockholm