Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Karlbergsvägen 41, 113 37 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Vasastan!

Här hittar du en av Stockholms mest populära stadsdelar. Närheten till Vasaparken och storstadspulsen gör att det är omöjligt att inte trivas. Vi på Svensk fastighetsförmedling har god kännedom både om bostadsbranschen, och brinner för att hjälpa dig hitta den allra bästa lägenheten för just dig både i Vasastan och i Gamla stan.

Vi tillhör Sveriges främsta mäklarkedja som har hela 80 års erfarenhet inom branschen. Oss kan du fråga om vad som helst gällande ditt bostadsköp eller din försäljning. Kontakta oss så hjälper vi till!

Läs vad 14 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

• carin h
    carin h skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Extremt trevlig mäklare i en ganska otrevlig bransch. Bra bemötande, professionell och genuint trevlig
  • Maria E
    Maria E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Bra upplägg och service. Nöjd säljare och köpare!
  • Mathias B
    Mathias B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Jättenöjd med bemötandet från Alexander. Allt gick överförväntan från början till slut. Har tidigare anlitat Alexander och varit riktigt nöjd - Rekommenderas starkt!
    2017-08-02 Svensk Fastighetsförmedling Vasastan svarar Mathias B
    Tusen tack Mathias, det värmer. Nästa gång så når vi nya höjder. Hoppas ni kommer trivas fantastiskt bra i er nya lägenhet. Trevlig fortsatt sommar. Hälsningar Alexander
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Seriös och driven
  • Frederick C
    Frederick C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Alexander gjorde ett väldigt bra första intryck. Vi valde mellan 5 olika mäklare varav Alexander verkade vara mest motiverad, ambitiöst och proffsig. Han var alltid tillgänglig när jag försökte nå honom. Han lyckades sälja för bra pris efter mycket hårt jobb. Vi är väldigt nöjda med hela affären. Det enda som var lite negativt var att det kändes ibland som att Alexander hade många andra affärer samtidigt som vår och ibland inte gjorde det han sa (t.ex lägga ut vår bostad som kommande försäljnig).
  • Sandra G
    Sandra G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag har fått ett fantastiskt bemötande av samtliga som arbetar på Svensk Fastighetsförmedling i Vasastan. De har en otroligt hög tillgänglighet och serviceanda. De skapade trygghet för mig genom hela processen, något jag värdesätter enormt!
  • Rasmus B
    Rasmus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Fick ett professionellt och hjärtligt bemötande. Alexander var mycket lyhörd för mina önskemål och farhågor och fick mej verkligen att känna mej trygg i affären. Jag lämnade landet och kände att jag kunde överlåta allt till honom utan att behöva ägna det en tanke under min semester.
  • Emma E
    Emma E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Fantastisk insats från Alexander Nilsson som verkligen gav 100%!
  • Anna T
    Anna T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Lyhörda, noggranna och professionella. Mycket nöjd med hela hanteringen, från fotografering och framtagning av prospekt till avtalsskrivning.
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Alexander är effektiv och väldigt trevlig. Fick lite tips om saker jag borde tänka på för att maximera värdet på lägenheten och han fanns tillhands under hela försäljningen.
  • Henrik F
    Henrik F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Riktig duktig och förtroendeingivande från start till slut
    2017-03-16 Svensk Fastighetsförmedling Vasastan svarar Henrik F
    Tack så mycket Henrik, och framförallt tack för att jag fick förtroendet att sälja din lägenhet. Hoppas du kommer trivas i dina nya kvarter.
  • Njal R
    Njal R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Angelica Hermansson hanterade upplåtelsen av en tidigare hyresrätt till bostadsrätt i vår förening, som skedde på uppdrag av styrelsen, på ett mycket bra sätt, med bra driv och med härlig energi. Svensk Fastighetsförmedling hade till skillnad från övriga mäklarfirmor vi träffade ett genomtänkt upplägg för bostadsrättsföreningar i färd med att upplåta en ny bostadsrätt.
  • Tim C
    Tim C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Succé från början till slut! Rekommenderar starkt Angelica.
  • Annie R
    Annie R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan