Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Karlbergsvägen 41, 113 37 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Vasastan!

Här hittar du en av Stockholms mest populära stadsdelar. Närheten till Vasaparken och storstadspulsen gör att det är omöjligt att inte trivas. Vi på Svensk fastighetsförmedling har god kännedom både om bostadsbranschen, och brinner för att hjälpa dig hitta den allra bästa lägenheten för just dig både i Vasastan och i Gamla stan.

Vi tillhör Sveriges främsta mäklarkedja som har hela 80 års erfarenhet inom branschen. Oss kan du fråga om vad som helst gällande ditt bostadsköp eller din försäljning. Kontakta oss så hjälper vi till!

Läs vad 42 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

• Eva A
    Eva A skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Köpt och sålt bostadsrätt i Vasastan , mäklare Alexander Nilsson. Proffesionellt bemötande och bra återkoppling under hela processen. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Nicole F
    Nicole F skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Nicola är den bästa blandningen av härlig och professionell! Läs mer
  • Hannes J
    Hannes J skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Nicola är en driven, lyhörd och kunnig mäklare. Fick mer betalt för min etta in Vasastan, än vad jag kunde föreställa mig. Ett självklart val nästa gång jag säljer en bostad! Läs mer
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag anlitade Nicola för att sälja en etta med uteplats på Rörstrandsgatan. Lägenheten hade visst renoveringsbehov varpå vi tog in styling, vilket gav fantastiskt resultat. Drygt 60 spekulanter visade intresse och vi fick därmed en extremt bra budgivning och slutpris för lägenheten.

Nicola är ständigt på alerten, påläst och mycket engagerad med samtliga parter under processen. Jag är grymt nöjd med mitt val av mäklare och är övertygad om att Nicola gjorde så att vi fick maximalt betalt. Lämnar mina bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-06-11 Nicola G svarar Andreas F
    Hej Andreas! Tusen tack för dina fina ord, vi gjorde det tillsammans! Förhoppningsvis syns vi på visningar i framtiden!

Mvh,
    Nicola
    Nicola G, Nicola G gillar detta
  • Jon O
    Jon O skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Kommer utan tvekan kontakta Alexander i kommande bostadsaffärer. Problemfritt och proffesionellt genom hela säljprocessen. Bästa mäklaren i Stockholm enligt mig. Läs mer
  • Madeleine O
    Madeleine O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag träffade olika mäklare men valde att gå vidare med Ulf då han gav ett väldigt bra förtroende redan från start, han var påläst och "på" vilket gjorde att jag kände mig trygg i att han skulle leverera i hela affären. Efter att ha haft ute lägenheten ute 2 gånger tidigare med annan mäklarfirma, sålde Ulf den efter första visningen. Överträffade alla mina förväntningar och jag skulle varmt rekommendera Ulf vidare. Läs mer
  • Rosa R
    Rosa R skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    En bättre mäklare får man leta länge efter! Träffade nio mäklare innan jag valde Nicola. Han är professionell, kunnig, tillmötesgående, alltid nåbar och energirik som mäklare. Han gör det där lilla extra för att få till en så bra försäljning som möjligt. Jag är jättenöjd! Läs mer
  • Carlos H
    Carlos H skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Supper bra jobb, kunnig, nå sina mål Läs mer
    2018-04-26 Nicola G svarar Carlos H
    Tack för förtroendet Carlos och lycka till i Nacka!
  • Essie M
    Essie M skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Vi sålde en 2,5 a och Nicola kan nog vara en av de mest ödmjukaste, förstående och diplomatiska mäklare vi har träffat. Med ett fokus på försäljning i kombination med realistiska förväntningar och genuint intresse av att tillgodose båda parters intressen kan vi varmt rekommendera honom. Han har även tagit sig tid och bollat med oss om olika husköp, ett stort plus är att han är väldigt djur- & barnvänlig 😊 Vi ser fram emot att följa hans karriärsutveckling! Läs mer
    2018-04-26 Nicola G svarar Essie M
    Hej Essie! Tusen tack för förtroendet med er försäljning. Känns kalas att få hjälpa dig och familjen vidare i er bostadskarriär. Vi hörs av i framtiden!
  • David M
    David M skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Nicola är lika proffesionell som han är trevlig, påläst och kunnig. Otroligt lättsam och serviceinriktat att ha att göra med. Å Läs mer
    2018-04-16 Nicola G svarar David M
    Hej David! Tack för dina fina ord, kul att du blev nöjd med lägenheten. Vi syns i framtiden!
  • Selma P
    Selma P skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Lyhörd, seriös och rutinerad mäklare! Kände mig väldigt trygg under hela processen. Stor kundkap och väldigt bra i bemötandet av mig som säljare och av spekulanter. Läs mer
  • Felix v
    Felix v skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Alexander har hjälpt oss med försäljningen av en tvåa i Vasastan och ingav från start ett väldigt engagerat och pålitligt intryck vilket är anledningen till att vi valde att anlita honom. Vi har fått bra återkoppling under försäljningen och känt oss trygga med att lägenheten fått bästa chans att säljas till ett pris vi kan vara nöjda med. Läs mer
  • nathalie j
    nathalie j skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Jättenöjd med Nicola som mäklare. Proffsig, flexibel, noggran och kunnig! Rekommenderar honom till alla som söker mäklare. Läs mer
    2018-04-16 Nicola G svarar nathalie j
    Hej! Tusen tack för förtroendet att hjälpa dig vidare i din bostadskarriär, nöjet var på min sida. Ha en fortsastt fin dag!
  • Jean-Jacques Z
    Jean-Jacques Z skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    professionnell kunnig mycket bra Läs mer
  • Pierre A
    Pierre A skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Mycket trevlig och har en hög servicegrad. Läs mer
    2018-02-19 Nicola G svarar Pierre A
    Tack Pierre, stort lycka till med den nya bostaden!
  • Katarina G
    Katarina G skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Nicola har alla de kvalitéer som söks hos en mäklare! Han är driven, tänker i nya banor och har ett mycket gott bemötande. Det är roligt att ta del av hans strategiska tänk inför en försäljning. Dessutom är han alltid nåbar och svarar på frågor. Kan verkligen rekommendera Nicola för din kommande försäljning! Läs mer
    2018-02-19 Nicola G svarar Katarina G
    Tusen tack för de fina orden, stort lycka till med flytten!
  • Christopher Taro G
    Christopher Taro G skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Energisk och hängiven mäklare! Läs mer
    2018-01-29 Nicola G svarar Christopher Taro G
    Tusen tack för förtroendet Christopher!
  • Filip M
    Filip M skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Väldigt trevligt bemötande av en kunnig mäklare. Alexander gav marknadsinformation och råd inför försäljningen. Under försäljningsprocessen återkom han med kontinuerlig information om intresse för objektet. Läs mer
  • Eva N
    Eva N skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Vänlig, tillmötesgående och kunnig. Läs mer
    2018-01-26 Nicola G svarar Eva N
    Tack Eva, det var en fröjt att få jobba ihop med er!
  • Malin S
    Malin S skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag kan verkligen varmt rekommendera Nicola. Vi valde med omsorg efter tidigare dålig erfarenhet av mäklare. Vi valde Nicola pga hans engagemang, lyhördhet, noggrannhet och drivkraft, som han också levde upp till. Han är en mäklare som inte lämnar något åt slumpen! Läs mer
    2017-12-11 Nicola G svarar Malin S
    Tusen tack för de varma orden, nöjet var på min sida! Stort lycka till i framtiden!
  • David L
    David L skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Professionell ödmjuk och inkännande i kontakten med oss säljare. Driven, ambitiös, målinriktad, flexibel och strategisk i säljprocessen. Sålde vår lägenhet i en trög och utmanande marknad till ett bra pris. Tack! Läs mer
    2017-12-06 Nicola G svarar David L
    Tack för förtroendet och stort lycka till med det nya huset!
  • Jan Ö
    Jan Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Ett trevligt och positivt bemötande från mäklaren.Han utförde sitt jobb över min förväntan. Läs mer
  • Elin Linnéa E
    Elin Linnéa E skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Mycket kompetent och realistisk mäklare som fick vår lgh såld innan visning till vårt önskade pris (och lite över!). Läs mer
  • Frej C
    Frej C skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag fick ett väldigt bra bemötande av Nicola och är mycket nöjd med med försäljningngsprocessen. Nicola är väldigt ambitiös och målmedveten och drev affären i hamn i rask takt vilket resulterade i en bra förtjänst. Läs mer
    2017-10-18 Nicola G svarar Frej C
    Hej Frej!
    Tack för allt, hoppas det går bra med det framtida boendet!

mvh
    Nicola
  • Hans B
    Hans B skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Redan vid första kontakt med Nicola uppfattade vi honom som mycket professionell, trots sin unga ålder. Han var trevlig, mycket kunnig, lyhörd och hade ett intresse och en drivkraft som smittade av sig. I jämförelse med 4 mäklare som vi träffade var Nicola den som vi fick mest förtroende för. Försäljningspriset blev mycket bättre än vi hade förväntat oss. Vi kan varmt rekommendera Nicola och kommer att göra det till våra affärs-och privata vänner.

MVH
    Kristina och Hans Biverståhl Läs mer
    2017-10-12 Nicola G svarar Hans B
    Hej Hans och Kristina!

Nöjet var helt på min sida, tusen tack för förtroendet och de fina orden. Stort lycka till i framtiden!
    Med vänlig hälsning,
    Nicola Grez Pancetti
  • Erica H
    Erica H skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Att ha Nicola som mäklare har varit ett rent nöje. Jag har fått utmärkt bemötande från första stund. Han är ansvarsfull, pålitlig, superduktig och väldigt trevlig. Kan inte bli bättre! Läs mer
    2017-10-01 Nicola G svarar Erica H
    Hej! Tusen tack för dina fina ord, det värmer!

Lycka till i framtiden!
    Mvh Nicola
  • Peter B
    Peter B skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Mycket bra bemötande. Snabba svar. Läs mer
    2017-10-02 Nicola G svarar Peter B
    Tack.Stort lycka till med det nya huset!

Mvh Nicola
  • Kim H
    Kim H skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Nicola och Alexander var proffsiga och gjorde sitt yttersta för en lyckad försäljning! Vi hade en tajt deadline från första mötet och det var inga problem för dem. Plåtning och objektsbeskrivning va klar inom en vecka! Läs mer
  • carin h
    carin h skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Extremt trevlig mäklare i en ganska otrevlig bransch. Bra bemötande, professionell och genuint trevlig Läs mer
  • Maria E
    Maria E skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Bra upplägg och service. Nöjd säljare och köpare! Läs mer
  • Mathias B
    Mathias B skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Jättenöjd med bemötandet från Alexander. Allt gick överförväntan från början till slut. Har tidigare anlitat Alexander och varit riktigt nöjd - Rekommenderas starkt! Läs mer
    2017-08-02 Svensk Fastighetsförmedling Vasastan svarar Mathias B
    Tusen tack Mathias, det värmer. Nästa gång så når vi nya höjder. Hoppas ni kommer trivas fantastiskt bra i er nya lägenhet. Trevlig fortsatt sommar. Hälsningar Alexander
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Seriös och driven Läs mer
  • Frederick C
    Frederick C skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Alexander gjorde ett väldigt bra första intryck. Vi valde mellan 5 olika mäklare varav Alexander verkade vara mest motiverad, ambitiöst och proffsig. Han var alltid tillgänglig när jag försökte nå honom. Han lyckades sälja för bra pris efter mycket hårt jobb. Vi är väldigt nöjda med hela affären. Det enda som var lite negativt var att det kändes ibland som att Alexander hade många andra affärer samtidigt som vår och ibland inte gjorde det han sa (t.ex lägga ut vår bostad som kommande försäljnig). Läs mer
  • Sandra G
    Sandra G skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag har fått ett fantastiskt bemötande av samtliga som arbetar på Svensk Fastighetsförmedling i Vasastan. De har en otroligt hög tillgänglighet och serviceanda. De skapade trygghet för mig genom hela processen, något jag värdesätter enormt! Läs mer
  • Rasmus B
    Rasmus B skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Fick ett professionellt och hjärtligt bemötande. Alexander var mycket lyhörd för mina önskemål och farhågor och fick mej verkligen att känna mej trygg i affären. Jag lämnade landet och kände att jag kunde överlåta allt till honom utan att behöva ägna det en tanke under min semester. Läs mer
  • Emma E
    Emma E skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Fantastisk insats från Alexander Nilsson som verkligen gav 100%! Läs mer
  • Anna T
    Anna T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Lyhörda, noggranna och professionella. Mycket nöjd med hela hanteringen, från fotografering och framtagning av prospekt till avtalsskrivning. Läs mer
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Alexander är effektiv och väldigt trevlig. Fick lite tips om saker jag borde tänka på för att maximera värdet på lägenheten och han fanns tillhands under hela försäljningen. Läs mer
  • Henrik F
    Henrik F skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Riktig duktig och förtroendeingivande från start till slut Läs mer
    2017-03-16 Svensk Fastighetsförmedling Vasastan svarar Henrik F
    Tack så mycket Henrik, och framförallt tack för att jag fick förtroendet att sälja din lägenhet. Hoppas du kommer trivas i dina nya kvarter.
  • Njal R
    Njal R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Angelica Hermansson hanterade upplåtelsen av en tidigare hyresrätt till bostadsrätt i vår förening, som skedde på uppdrag av styrelsen, på ett mycket bra sätt, med bra driv och med härlig energi. Svensk Fastighetsförmedling hade till skillnad från övriga mäklarfirmor vi träffade ett genomtänkt upplägg för bostadsrättsföreningar i färd med att upplåta en ny bostadsrätt. Läs mer
  • Tim C
    Tim C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Succé från början till slut! Rekommenderar starkt Angelica. Läs mer
  • Annie R
    Annie R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    entusiastisk och kunnig mäklare Läs mer

Karlbergsvägen 41, 113 37 Stockholm