Patrick Björkman
Registrerad mäklare sedan 2018-05-18
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-02
2019-08 - 2020-07

Läs vad 34 Läs vad Patrick Björkman

• Andreas G köpte sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-06-15

Vasastan
    Patrick hjälpte oss på ett exemplariskt sätt och var snabb på att återkoppla. Vi kände oss trygga genom processen och kan varmt rekommendera Patrick vidare! Läs mer
  • Eva Astrid A sålde sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-05-16

Vasastan
    Sålt 2-rumslgh i Vasastan.

Mkt bra, trevligt och proffsigt bemött, med stor härlig mänsklighet.

Alla postiva förväntningar uppfyllda.

Sammanfattningsvis är jag oerhört nöjd. Läs mer
  • Emil T
    Emil T köpte sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-04-11

Vasastan
    Kan starkt rekommendera Patrick!

Enkel, smidig affär och alltid med ett proffsigt bemötande. Läs mer
  • Gabrielle E sålde sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-04-03

Vasastan
    Lyckades med en bra försäljning i en komplicerad tid. Stort tack! Läs mer
  • Patrik Z köpte sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-03-29

4:a
    Vasastan
    Vi kände oss verkligen trygga som köpare med Patrick som mäklare. Han gav oss ett genomgående professionellt bemötande och var tydlig i sin kommunikation. Vi rekommenderar gärna Patrick som mäklare vid försäljning eller köp av lägenhet. Läs mer
  • Björn A
    Björn A sålde sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-03-28

Vasastan
    Vi är mycket tacksamma över Patricks hjälp. Han är mycket professionell och engagerad. Dessutom bjöd han på den trevligaste kontraktsskrivningen någonsin. Vi är mer än nöjda och rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Philip A sålde sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-03-27

4:a
    Vasastan
    Patrick gjorde ett grymt jobb vid försäljningen av vår lägenhet och var väldig proffsig under hela processen. Läs mer
  • Anna B sålde sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-03-22

Vasastan
    Patrick sålde min 2a på 55 kvm i Sibirien, Vasastan. Han har varit trevlig från första möte och enkel att arbeta med. Han är lyhörd och kommer med tips. Han har varit ett stöd genom processen och snabb att återkoppla. Jag skulle rekommendera Patrick för att sälja din lägenhet! Läs mer
  • Sara Z sålde sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-02-29

Östermalm
    Bra och professionellt mäklare Läs mer
  • Tatjana J sålde sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-01-31

5:a
    Vasastan
    Fått hjälp med att sälja en lgh i en väldigt pressad situation; skilsmässa.
    Patrick återkom snabbt, var punktlig och gav ett trevligt bemötande med sakkunnighet, genuint intresse och ett tydligt driv i att vilja göra en bra affär för oss.
    Kommer absolut rekommendera Svensk fastighetsförmedling och Patrick. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vasastan