Patrick Björkman

Läs vad 6 Läs vad Patrick Björkman

• Klas I
    Klas I skrev om Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-05-15

Vi upplever att Patrick va proffsig i sitt bemötande, va rak och tydlig i sin kommunikation med oss som gjorde att vi verkligen kände oss superbekväma att anlita honom. Skiljde sig avsevärt mot de mäklare vi konkurrensutsatte honom med som ändå va några st.

Som vi upplevde det så jobbade han stenhårt med att följa upp alla som lämnat intresse och rekommenderade att vi skulle ha förhandsvisning som vi inte hade tänkt men som vi är väldigt glada för att vi gjorde iom att vi sålde innan visning till ett pris vi va supernöjda med.

Vi letar nu lägenhet och upplever inte att de mäklare vi hört av oss till är lika intresserade av att följa upp på samma sätt utan mer väntar på att vi ska höra av oss igen.

Kan starkt rekommendera Patrick till andra som ska sälja sina lägenheter. Läs mer
  • nina e skrev om Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-04-28

Mycket god erfarenhet av Patrick då jag köpte min lägenhet i Vasastan! Läs mer
  • Karin Elisabeth T skrev om Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-04-23

I samband med försäljning av min bostadsrätt har jag fått ett mycket professionellt bemötande och stort engagemang. Bra tempo och utmärk lotsning mot försäljning. Skönt också med support i min uppfattning om hur min lägenhet skulle exponeras bildmässigt och presenteras vid visning. Rekommenderar gärna min mäklare till grannar och vänner. Läs mer
  • Henrik A skrev om Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-02-18

Patrick var väldigt professionell i sin roll som kommunicerade och agerade på ett väldigt bra sätt med oss som säljare. Jag skulle absolut rekommendera Patrick till andra som söker mäklare. Läs mer
  • Kristin O skrev om Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2018-11-18

Engagerad och pålitlig. Kan varmt rekomendera Patrick. Läs mer
  • Robert Bertil Waldemar B skrev om Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2018-10-22

På en relativt svår bostadsmarknad gjorde Patrick ett galant jobb med vår lägenhetsförsäljning. Detta på ett sätt med stort engagemang och driv vilket resulterade i en tät uppföljning och en snyggt hanterad försäljning genom hela processen. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Vasastan gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vasastan