Patrick Björkman
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 31 Läs vad Patrick Björkman

• Gabrielle E sålde sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-04-03

Vasastan
    Lyckades med en bra försäljning i en komplicerad tid. Stort tack! Läs mer
  • Patrik Z köpte sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-03-29

Vasastan
    Vi kände oss verkligen trygga som köpare med Patrick som mäklare. Han gav oss ett genomgående professionellt bemötande och var tydlig i sin kommunikation. Vi rekommenderar gärna Patrick som mäklare vid försäljning eller köp av lägenhet. Läs mer
  • Björn A
    Björn A sålde sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-03-28

Vasastan
    Vi är mycket tacksamma över Patricks hjälp. Han är mycket professionell och engagerad. Dessutom bjöd han på den trevligaste kontraktsskrivningen någonsin. Vi är mer än nöjda och rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Philip A sålde sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-03-27

Vasastan
    Patrick gjorde ett grymt jobb vid försäljningen av vår lägenhet och var väldig proffsig under hela processen. Läs mer
  • Anna B sålde sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-03-22

Vasastan
    Patrick sålde min 2a på 55 kvm i Sibirien, Vasastan. Han har varit trevlig från första möte och enkel att arbeta med. Han är lyhörd och kommer med tips. Han har varit ett stöd genom processen och snabb att återkoppla. Jag skulle rekommendera Patrick för att sälja din lägenhet! Läs mer
  • Sara Z sålde sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-02-29

Östermalm
    Bra och professionellt mäklare Läs mer
  • Tatjana J sålde sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-01-31

Vasastan
    Fått hjälp med att sälja en lgh i en väldigt pressad situation; skilsmässa.
    Patrick återkom snabbt, var punktlig och gav ett trevligt bemötande med sakkunnighet, genuint intresse och ett tydligt driv i att vilja göra en bra affär för oss.
    Kommer absolut rekommendera Svensk fastighetsförmedling och Patrick. Läs mer
  • Alexander B sålde sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-01-29

Vasastan
    Patrick hjälpte oss sälja vår bostad i Vasastan till ett oerhört bra pris och var exemplarisk under hela processen, både mot oss som säljare men även mot köparna. Han var väldigt professionell och öppen vilket skapade en trygghet och lugn hos oss såväl som köpare, något som bidrog till den lyckade affären. Från visning till försäljning gick det endast tre dagar vilket var över all förväntan. Vi kan varmt rekommendera Patrick! Läs mer
  • Josefin F sålde sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-01-29

Vasastan
    Väldigt nöjd med Patricks insatts i försäljningen av vår lägenhet, det hade inte kunnat gå smidigare. Han återkopplade kontinuerligt, gav tydlig och saklig information och lyssnade på våra önskemål.
    Kommer att rekommendera honom till alla i min närhet som går i tankarna att sälja/köpa bostad. Läs mer
  • Carina A
    Carina A sålde sin lägenhet med hjälp av Patrick Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-12-06

Stockholm
    Patrick förmedlade min lägenhet i Birkastan och han ingav stort förtroende redan vid första mötet. Han känner området och marknaden väl. Men det var när oförutsedda problem uppstod som jag verkligen förstod att jag träffat rätt mäklare. Med lugn parad med effektivitet tog sig Patrick an detta och affären kunde slutföras på bästa tänkbara sätt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Nicola Grez-Pancetti