Alexander Luhmer-Berglund

Alexander Luhmer-Berglund

Alexander Luhmer-Berglund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Alexander Luhmer-Berglund har varit registrerad mäklare sedan 2024-02. Alexander Luhmer-Berglund har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-05 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Alexander Luhmer-Berglund har haft 2 försäljningar sen 2024-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-05 - 2024-05

3 omdömen om Alexander Luhmer-Berglund

Sedan starten hos Reco 2024
Konstantin F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Luhmer-Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Vasastan

Professionell och levererar resultat

Fredrik W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Luhmer-Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Fredhäll

Alexander fick till en försäljning av min lägenhet endast på planritning. Redan från dag 1 så presenterade Alexander en väl uttänkt strategi kring försäljningen och hur jag kunde tänka och agera i olika situationer som kunde uppstå. Alexander jobbade efter en tydlig tidslinje och uppdaterade mig kontinuerligt med en rak och tydlig kommunikation vilket jag uppskattade. Rekommenderas starkt!

Victoria L
Fredhäll

Alexander var tillgänglig och stöttad under hela processen. Han var lyhörd, tillmötesgående och genomförde en snabb affär där båda parter var nöjda!