Sam Öhrn

Sam Öhrn

Sam Öhrn är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Sam Öhrn har varit registrerad mäklare sedan 2023-01. Sam Öhrn har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-02 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.9. Sam Öhrn har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

38 omdömen om Sam Öhrn

Birgitta S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Öhrn en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Vasastan

Mycket proffsigt utfört :) respektfullt och super kompetent.

Viktor K

Mkt bra bemötande av Sam, han har genom hela min säljprocess agerat professionellt och har med glatt humör guidat mig till en mkt lyckad försäljning. Jag kommer att rekommendera honom till mina vänner.

Gustav S
Vasastan

Sam var lugn, kunnig och alltid tillgänglig under försäljningen av vår lägenhet. Han gav ett professionellt intryck och hade god kännedom om området. Han gav mig ett bra och tillförlitligt intryck. Jag kan varmt rekommendera Sam!

Philip F
Vasastan

Sam kändes helt rätt från första stund! Professionell, ödmjuk och kunnig. Dessutom kunde han redovisa en strategi som kändes mycket trovärdig och realistisk samtidigt som den mötte våra förväntningar. Sam har varit tillgänglig, lyhörd och snabb i sin återkoppling under hela processen. Vi kan varmt rekommendera Sam!

Moa F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Öhrn en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Vasastan

Trevlig att ha att göra med och gav ett tillförlitligt intryck. Väldigt effektiv kontraktprocess.

William B
Kungsholmen

Sam var enastående under försäljningen av min lägenhet. Hans strategi var effektiv och han var mycket kunnig om området. Dessutom var han vänlig och tillmötesgående genom hela processen. Jag rekommenderar honom starkt till alla som letar efter en pålitlig mäklare i Stockholm. Tack, Sam, för en smidig och framgångsrik försäljning.

Sara E

Sam var väldigt trevlig, smidig och tillmötesgående under hela vår process och vi har bara gott att säga om samarbetet. Han var även hjälpsam med råd kring andra lägenheter och fastigheter som vi var intresserade av.

Marcus E

Professionellt bemötande samt ett slutbud över förväntan.

Gunnel F
Vasastan

Sam Öhrns bemötande har under hela köpeprocessen präglats av kunnighet, trygghet och tålamod. Han har mycket väl levt upp till mina förväntningar på en mäklare, också avseende tillgänglighet.

Viktor K