Alexander Nilsson

Alexander Nilsson

Alexander Nilsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Alexander Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2010-10. Alexander Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.8. Alexander Nilsson har haft 19 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 38 Läs vad Alexander Nilsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    2021-06-30
    Alexander har uppträtt på ett mycket korrekt och proffsigt sätt genom hela processen.
    Under hela tiden har han återkopplat och varit tillgänglig. Han överträffade det pris som han trodde var möjligt och som vi tillsammans tyckte var bra.
    Jag kommer mycket gärna att anlita Alexander igen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    • Kungsholmen
    2021-06-17
    Så nöjd med det snabba lägenhetsköpet! Professionellt och trevligt bemötande.
    • Kungsholmen
    2021-06-07
    Supertrevlig, kunnig och engagerad mäklare! Kan varmt rekommendera Alexander.
    2021-03-31
    Alexander var en mycket trygg och transparent mäklare - vi samarbetade bra och slutresultatet blev långt över förväntan.
    2021-02-22
    Sålde min lägenhet på Döbelnsgatan 56, 4 rum och kök.
    Alexander skötte försäljningen på ett utmärkt sätt och hittade en kund utan mer än en visning som jag kunde acceptera.
    Han levde upp till alla förväntningar man kan ha på en mäklare.
    • City/Norrmalm
    2021-02-20
    Jag har sålt en lägenhet genom Alexander och kan varmt rekommendera honom. Alexander är väldigt professionell, trevlig men framförallt kunnig. Allt gick fort och smidigt från första möte, jag blev kontinuerligt uppdaterad under hela försäljningsprocessen. Han är dessutom mån om att alla ska vara nöjda både innan och efter försäljning.
  • Camilla B
    2021-02-08
    Alexander gav ett lugnt och professionellt första intryck vilket gjorde att vi valde honom som mäklare. Han guidade oss genom hela processen på ett mycket tryggt sätt. Utöver rådgivning i säljprocessen bidrog han med mycket bra råd i köpprocessen vilket vi uppskattade enormt.
    Otroligt nöjda och kan varmt rekommendera honom vidare!
    2020-11-23
    Trevligt bemötande och tillmötesgående till oss som säljares önskemål.
    2020-11-03
    Alexander ansvarade för försäljningen av vår lägenhet i Vasastan. Vi valde honom eftersom han var mycket professionell, kunnig och hade lång erfarenhet av att sälja i området. Dessutom arbetatde han med en mycket duktig fotograf. Vi var mycket nöjda med hela processen och resultatet, vi fick det priset vi ville ha. Vi rekommenderar honom varmt.
    2020-09-21
    Smidigt och proffsigt! Mycket nöjd.