Alexander Nilsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017-03-03
2019-08 - 2020-07

Läs vad 28 Läs vad Alexander Nilsson

• Anders W
    Anders W sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-04-28

Vasastan
    Försäljning av min mors 2:a på Rörstrandsgatan. Genomproffsig, vänlig, skicklig. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Carl D
    Carl D sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-12-05

Kungsholmen
    Alexander var mäklaren som sålde lägenheten när jag köpte den av förra ägarna. Jag valde att anlita honom nu inför min försäljning pga hans fina bemötande och härliga energi. Det märks att Alexander har en känslig fingertoppskänsla.

Objektet vi sålde var en liten tvåa på 37kvm intill norrmälarstrand. Jag rekommenderar honom stort och varmt till alla jag känner som (framförallt) bor på Kungsholmen eller i Vasastan eftersom han har gedigen erfarenhet av områdena i fråga. Alexander gjorde det där extra för att vi skulle bli nöjda med resultatet.

Stort tack! Läs mer
    Alexander N gillar detta
  • Carina L sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-10-22

Vasastan
    Ett smidigt samarbete med bra tips inför min försäljning. Kändes rätt från början till slut! Jag rekommenderar Svensk Fast. helhjärtat!!! Läs mer
  • Hanna L köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-10-20

Köpt bostadsrätt. Nonchalant mäklare. Läs mer
  • Peter B sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-10-18

5:a
    Stockholm
    Very helpful and realistic in his assessment. Seamless process and flexible assistance when needed. Läs mer
  • Mats J
    Mats J sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-09-01

Vasastan
    Ett sextiotal likvärdiga bostadsrätter var till salu i samma område så det var stor konkurrens om kunderna. Alexander var bra på att återkoppla, gjorde ett utmärkt jobb med att skapa intresse för lägenheten och vi är nöjda med resultatet! Läs mer
  • Niklas A sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-08-14

Vasastan
    Alexander var grym - från början till slut - och gav ett professionellt och drivande intryck, samt en trygghet i processen. En person med förtroende och med säljaranda på en bra nivå.

Skulle rekommendera honom vilken dag i veckan som helst. Läs mer
  • Daniel B sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-06-24

Vasastan
    Efter många visningar på grund av en trög marknad och närhet till sommaren så svek aldrig engagemanget från Alexander, stort tack för ett hårt jobb. Kan bara rekommendera! Läs mer
  • Adam C
    Adam C sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-04-29

Vasastan
    Kanonfin hjälp från start till slut. Är otroligt nöjd och upplevde Alexander som både professionell och trevlig. En mäklare jag varmt kan rekommendera! Läs mer
  • Niklas G skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-03-22

Jag som tidigare arbetat själv som mäklare har höga krav på den mäklare jag själv vill anlita. Jag och min sambo är otroligt nöjda att vi lät Alexander sköta vår försäljning och vi har känt oss i trygga händer från början till slut. Han har förmedlat både kontakt med stylist och fotograf vilket ledde till en otroligt fin annons. Slutpriset blev långt över förväntan trots en utmanande marknad. Sammanfattningsvis så får Alexander ett toppbetyg och vi kommer rekommendera honom till alla vi känner som antingen ska sälja eller köpa bostad. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Nicola Grez-Pancetti