Alexander Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 17 kunder tycker om Alexander Nilsson

• Eva A skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Köpt och sålt bostadsrätt i Vasastan , mäklare Alexander Nilsson. Proffesionellt bemötande och bra återkoppling under hela processen. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Vasastan gillar detta
  • Jon O skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Kommer utan tvekan kontakta Alexander i kommande bostadsaffärer. Problemfritt och proffesionellt genom hela säljprocessen. Bästa mäklaren i Stockholm enligt mig. Läs mer
  • Selma P
    Selma P skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Lyhörd, seriös och rutinerad mäklare! Kände mig väldigt trygg under hela processen. Stor kundkap och väldigt bra i bemötandet av mig som säljare och av spekulanter. Läs mer
  • Felix v skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Alexander har hjälpt oss med försäljningen av en tvåa i Vasastan och ingav från start ett väldigt engagerat och pålitligt intryck vilket är anledningen till att vi valde att anlita honom. Vi har fått bra återkoppling under försäljningen och känt oss trygga med att lägenheten fått bästa chans att säljas till ett pris vi kan vara nöjda med. Läs mer
  • Filip M skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Väldigt trevligt bemötande av en kunnig mäklare. Alexander gav marknadsinformation och råd inför försäljningen. Under försäljningsprocessen återkom han med kontinuerlig information om intresse för objektet. Läs mer
  • Elin Linnéa E skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Mycket kompetent och realistisk mäklare som fick vår lgh såld innan visning till vårt önskade pris (och lite över!). Läs mer
  • Kim H skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Nicola och Alexander var proffsiga och gjorde sitt yttersta för en lyckad försäljning! Vi hade en tajt deadline från första mötet och det var inga problem för dem. Plåtning och objektsbeskrivning va klar inom en vecka! Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Vasastan gillar detta
  • carin h skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Extremt trevlig mäklare i en ganska otrevlig bransch. Bra bemötande, professionell och genuint trevlig Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Vasastan gillar detta
  • Maria E skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Bra upplägg och service. Nöjd säljare och köpare! Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Vasastan gillar detta
  • Mathias B skrev om Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Jättenöjd med bemötandet från Alexander. Allt gick överförväntan från början till slut. Har tidigare anlitat Alexander och varit riktigt nöjd - Rekommenderas starkt! Läs mer
    2017-08-02 Svensk Fastighetsförmedling Vasastan svarar Mathias B
    Tusen tack Mathias, det värmer. Nästa gång så når vi nya höjder. Hoppas ni kommer trivas fantastiskt bra i er nya lägenhet. Trevlig fortsatt sommar. Hälsningar Alexander

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Nicola Grez-Pancetti