Nicola Grez-Pancetti
en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Karlbergsvägen 41
113 37 Stockholm — Visa karta

Vad tror Nicola att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 20 kunder tycker om Nicola Grez-Pancetti

• Frida S skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Stort engagemang genom hela försäljningen av min lägenhet. Skicklig att känna av intresserade spekulanter och vidare fånga deras intresse. Kunnig inom sitt område och bra uppdatering av läget. Kan starkt rekommendera Nicola till andra! Läs mer
    2018-10-23 Nicola G svarar Frida S
    Hej Frida! Tusen tack för förtroendet, det har varit superkul att få hjälpa dig framåt under en marknad som denna och lämna med flaggan i topp! Stort lycka till i framtiden!
  • Nicole F skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Nicola är den bästa blandningen av härlig och professionell! Läs mer
    2018-08-20 Nicola G svarar Nicole F
    Hej Nicole! Tusen tack för förtroendet, det har varit en jäkla resa! Hoppas du kommer trivas som fisken i vattnet på Kungsholmen!
    Nicola G gillar detta
  • Hannes J skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Nicola är en driven, lyhörd och kunnig mäklare. Fick mer betalt för min etta in Vasastan, än vad jag kunde föreställa mig. Ett självklart val nästa gång jag säljer en bostad! Läs mer
    2018-08-20 Nicola G svarar Hannes J
    Tusen tack för förtroendet Hannes! Stort lycka till i framtiden!
    Nicola G gillar detta
  • Andreas F skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag anlitade Nicola för att sälja en etta med uteplats på Rörstrandsgatan. Lägenheten hade visst renoveringsbehov varpå vi tog in styling, vilket gav fantastiskt resultat. Drygt 60 spekulanter visade intresse och vi fick därmed en extremt bra budgivning och slutpris för lägenheten.

Nicola är ständigt på alerten, påläst och mycket engagerad med samtliga parter under processen. Jag är grymt nöjd med mitt val av mäklare och är övertygad om att Nicola gjorde så att vi fick maximalt betalt. Lämnar mina bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-06-11 Nicola G svarar Andreas F
    Hej Andreas! Tusen tack för dina fina ord, vi gjorde det tillsammans! Förhoppningsvis syns vi på visningar i framtiden!

Mvh,
    Nicola
    Nicola G, Nicola G gillar detta
  • Rosa R skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    En bättre mäklare får man leta länge efter! Träffade nio mäklare innan jag valde Nicola. Han är professionell, kunnig, tillmötesgående, alltid nåbar och energirik som mäklare. Han gör det där lilla extra för att få till en så bra försäljning som möjligt. Jag är jättenöjd! Läs mer
  • Carlos H skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Supper bra jobb, kunnig, nå sina mål Läs mer
    2018-04-26 Nicola G svarar Carlos H
    Tack för förtroendet Carlos och lycka till i Nacka!
  • Essie M
    Essie M skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Vi sålde en 2,5 a och Nicola kan nog vara en av de mest ödmjukaste, förstående och diplomatiska mäklare vi har träffat. Med ett fokus på försäljning i kombination med realistiska förväntningar och genuint intresse av att tillgodose båda parters intressen kan vi varmt rekommendera honom. Han har även tagit sig tid och bollat med oss om olika husköp, ett stort plus är att han är väldigt djur- & barnvänlig 😊 Vi ser fram emot att följa hans karriärsutveckling! Läs mer
    2018-04-26 Nicola G svarar Essie M
    Hej Essie! Tusen tack för förtroendet med er försäljning. Känns kalas att få hjälpa dig och familjen vidare i er bostadskarriär. Vi hörs av i framtiden!
    Nicola G gillar detta
  • David M skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Nicola är lika proffesionell som han är trevlig, påläst och kunnig. Otroligt lättsam och serviceinriktat att ha att göra med. Å Läs mer
    2018-04-16 Nicola G svarar David M
    Hej David! Tack för dina fina ord, kul att du blev nöjd med lägenheten. Vi syns i framtiden!
    Nicola G gillar detta
  • nathalie j skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Jättenöjd med Nicola som mäklare. Proffsig, flexibel, noggran och kunnig! Rekommenderar honom till alla som söker mäklare. Läs mer
    2018-04-16 Nicola G svarar nathalie j
    Hej! Tusen tack för förtroendet att hjälpa dig vidare i din bostadskarriär, nöjet var på min sida. Ha en fortsastt fin dag!
    Nicola G gillar detta
  • Jean-Jacques Z skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    professionnell kunnig mycket bra Läs mer
    Nicola G gillar detta
  • Pierre A skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Mycket trevlig och har en hög servicegrad. Läs mer
    2018-02-19 Nicola G svarar Pierre A
    Tack Pierre, stort lycka till med den nya bostaden!
    Nicola G gillar detta
  • Katarina G skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Nicola har alla de kvalitéer som söks hos en mäklare! Han är driven, tänker i nya banor och har ett mycket gott bemötande. Det är roligt att ta del av hans strategiska tänk inför en försäljning. Dessutom är han alltid nåbar och svarar på frågor. Kan verkligen rekommendera Nicola för din kommande försäljning! Läs mer
    2018-02-19 Nicola G svarar Katarina G
    Tusen tack för de fina orden, stort lycka till med flytten!
    Nicola G gillar detta
  • Christopher Taro G skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Energisk och hängiven mäklare! Läs mer
    2018-01-29 Nicola G svarar Christopher Taro G
    Tusen tack för förtroendet Christopher!
    Nicola G gillar detta
  • Eva N skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Vänlig, tillmötesgående och kunnig. Läs mer
    2018-01-26 Nicola G svarar Eva N
    Tack Eva, det var en fröjt att få jobba ihop med er!
    Nicola G gillar detta
  • Malin S skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag kan verkligen varmt rekommendera Nicola. Vi valde med omsorg efter tidigare dålig erfarenhet av mäklare. Vi valde Nicola pga hans engagemang, lyhördhet, noggrannhet och drivkraft, som han också levde upp till. Han är en mäklare som inte lämnar något åt slumpen! Läs mer
    2017-12-11 Nicola G svarar Malin S
    Tusen tack för de varma orden, nöjet var på min sida! Stort lycka till i framtiden!
    Nicola G gillar detta
  • David L skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Professionell ödmjuk och inkännande i kontakten med oss säljare. Driven, ambitiös, målinriktad, flexibel och strategisk i säljprocessen. Sålde vår lägenhet i en trög och utmanande marknad till ett bra pris. Tack! Läs mer
    2017-12-06 Nicola G svarar David L
    Tack för förtroendet och stort lycka till med det nya huset!
  • Frej C skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag fick ett väldigt bra bemötande av Nicola och är mycket nöjd med med försäljningngsprocessen. Nicola är väldigt ambitiös och målmedveten och drev affären i hamn i rask takt vilket resulterade i en bra förtjänst. Läs mer
    2017-10-18 Nicola G svarar Frej C
    Hej Frej!
    Tack för allt, hoppas det går bra med det framtida boendet!

mvh
    Nicola
  • Hans B skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Redan vid första kontakt med Nicola uppfattade vi honom som mycket professionell, trots sin unga ålder. Han var trevlig, mycket kunnig, lyhörd och hade ett intresse och en drivkraft som smittade av sig. I jämförelse med 4 mäklare som vi träffade var Nicola den som vi fick mest förtroende för. Försäljningspriset blev mycket bättre än vi hade förväntat oss. Vi kan varmt rekommendera Nicola och kommer att göra det till våra affärs-och privata vänner.

MVH
    Kristina och Hans Biverståhl Läs mer
    2017-10-12 Nicola G svarar Hans B
    Hej Hans och Kristina!

Nöjet var helt på min sida, tusen tack för förtroendet och de fina orden. Stort lycka till i framtiden!
    Med vänlig hälsning,
    Nicola Grez Pancetti
  • Erica H skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Att ha Nicola som mäklare har varit ett rent nöje. Jag har fått utmärkt bemötande från första stund. Han är ansvarsfull, pålitlig, superduktig och väldigt trevlig. Kan inte bli bättre! Läs mer
    2017-10-01 Nicola G svarar Erica H
    Hej! Tusen tack för dina fina ord, det värmer!

Lycka till i framtiden!
    Mvh Nicola
  • Peter B skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
    Mycket bra bemötande. Snabba svar. Läs mer
    2017-10-02 Nicola G svarar Peter B
    Tack.Stort lycka till med det nya huset!

Mvh Nicola
Nicola Grez-Pancetti