Nicola Grez-Pancetti
Aktiv på Reco.se sedan 2017-09-28
2019-07 - 2020-06

Läs vad 61 Läs vad Nicola Grez-Pancetti

• Andreas B sålde sin lägenhet med hjälp av Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-06-26

Hungrig, påläst och tillgänglig. Rak och öppen. Läs mer
  • Emelie K sålde sin lägenhet med hjälp av Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-06-02

Vasastan
    Engagerad, påläst och professionell. Snabba återkopplingar och mycket trevlig! Blev väldigt nöjd med min försäljning och har redan rekommenderat Nicola till flera! Läs mer
  • Birgitta A sålde sin lägenhet med hjälp av Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-05-26

4:a
    Vasastan
    Bra med kontakter, professionell Läs mer
  • Erik S sålde sin lägenhet med hjälp av Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-05-23

Vasastan
    Vi hade Nicola som mäklare när vi sålde vår trea i Vasastan. Nicola visade från start att han var otroligt professionell, driven och engagerad samt lyhörd för våra behov. Vi var även mycket nöjda med alla råd inför fotograferingen och blev väldigt nöjda med bilderna. Ett ytterligare plus är att han är strategiskt och tänker utanför boxen för att få till en så lyckad försäljning som möjligt. Vi kan varmt rekommendera Nicola. Läs mer
  • Mahnaz T köpte sin lägenhet med hjälp av Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-05-11

Vasastan
    Skicklig säljare, bra bemötande och seriös. Vi kommer definitivt anlita honom vid behov. Läs mer
    Nicola G gillar detta
  • Anna U sålde sin lägenhet med hjälp av Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-05-07

Trevlig, engagerad och transparent. Rekommenderas! Läs mer
  • Roger N sålde sin lägenhet med hjälp av Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-04-23

Vasastan
    Klockren leverans. Återkopplar alltid snabbt till spekulanter och mig som säljare. Ett otroligt engagemang, som även ger resultat på slutpriset. Läs mer
  • Anna L köpte sin lägenhet med hjälp av Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-03-28

Vasastan
    Köpte en lägenhet i Vasastan. Mäklaren var inte så påläst om objektet men var trevlig! Han tog reda på svar på våra frågor.
    Hade inte jättemkt kontakt. Men har inga invändningar Läs mer
  • Ef:marcus P köpte sin lägenhet med hjälp av Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-03-28

Vasastan
    Bra och professionellt samt tryggt Läs mer
  • Ef:emma S sålde sin lägenhet med hjälp av Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-03-26

Snabb, hungrig och lyckades sälja lägenheten trots Corona Läs mer