Nicola Grez-Pancetti
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-01 - 2019-12

Läs vad 45 Läs vad Nicola Grez-Pancetti

• Fredrik J köpte sin lägenhet med hjälp av Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-01-13

Vasastan
    Bra bemötande, kunnig, tog sig tid att förklara processen ordentligt vilket var viktigt för mig som förstagångsköpare. Läs mer
  • Christer R sålde sin lägenhet med hjälp av Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2020-01-10

Vasastan
    Han höll vad han lovade och höll oss uppdaterade hela tiden. Det uppskattas. Läs mer
    Nicola G gillar detta
  • Stefan A sålde sin lägenhet med hjälp av Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-12-19

Vasastan
    Vi har sålt en bostadsrätt i Vasastan. Jag uppfattade mäklaren som väldigt engagerad, vi blev positivt bemötta och fick bra löpande information. Mäklaren lade ner ett enormt jobb med många visningar och jag är övertygad om att hans ansträngningar gjorde att vi fick maximalt betalt utifrån marknadens förutsättningar. Läs mer
    Nicola G gillar detta
  • Stefan S sålde sin lägenhet med hjälp av Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-11-05

Vasastan
    Tydlig kommunikation, skapar trygghet, nåbar, professionell. Läs mer
  • Ida M köpte sin lägenhet med hjälp av Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-11-05

Vasastan
    Mycket trevlig och tillmötesgående! Läs mer
  • Julia N skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-10-24

Vi träffade Nicola på en visning när vi jagade lägenhet. Trots att vi inte hade anlitat Nicola vid försäljningen av vår egen lägenhet hjälpte han och stöttade oss otroligt mycket i vår lägenhetsjakt. När man har varit på runt på 40+ visningar som vi har varit stöter man på en del mäklare och Nicola är verkligen den vi gillat absolut bäst. Hade vi inte redan sålt vår lägenhet hade vi absolut anlitat honom. Läs mer
    2019-10-24 Nicola G svarar Julia N
    Hej Julia!

Ni gjorde precis min dag, precis som här som får ett härdat mäklarhjärta att mjukna! Även om ni varken köpt eller sålt via mig så glädjer det mig att ni ÄNTLIGEN har hittat ert nästa boende. Förhoppningsvis får jag sitta framsäte under nästa försäljning. Tack för era fina ord!

Trevlig dag!
    /N
  • Katarina L köpte sin lägenhet med hjälp av Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-10-22

Vasastan
    En 1:a i Vasastan i Stockholm. Engagerad och serviceinriktad mäklare. Dock upplevde att det tog längre tid än jag hade förväntat mig att komma i mål. Läs mer
    2019-10-24 Nicola G svarar Katarina L
    Hej Katarina!

Lägenheten hade den sista planerade visningen den 29/9 och hade då legat på hemmet i 6 dagar. Kontrakt skrevs sedan den 3/10 alltså 4 dagar efter den officiella söndagsvisningen vilket anses som ett snabbt avslut i min bransch. Ni har i varje fall en superhärlig lägenhet att se fram emot i november månad :)

Trevlig dag!
    /N
  • Lena B
    Lena B skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-10-21

Jättenöjd med mitt val av mäklare. Kan varmt rekommendera Nicola Grez-Pancetti om du vill ha en driven alert och duktig mäklare som gjorde sitt yttersta för att vi alla skulle få till en riktigt bra affär. Läs mer
    2019-10-21 Nicola G svarar Lena B
    Tack för dina fina ord Lena! Ska bli så himla skoj att även få se hur fin Karlbergsvägen 80A kommer att bli! Trevlig dag! Mvh/N
  • Jie L köpte sin lägenhet med hjälp av Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-10-20

Vasastan
    han är en bra mäklare som man kan lita på. Läs mer
    2019-10-21 Nicola G svarar Jie L
    Tack för dina fina ord Jie! Hoppas allt är fint med dig och familjen! Mvh/N
  • Madelene Ellen L köpte sin lägenhet med hjälp av Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-10-20

Vasastan
    Första lägenhetsköpet och vi är så glada att vi hade en mäklare som Nicola. Sakkunnig och professionell med en positiv attityd. Toppbetyg! Läs mer
    2019-10-21 Nicola G svarar Madelene Ellen L
    Tusen tack för era fina ord Madelene och Karl! Värmer ett gammalt mäklarhjärta såhär i början av veckan! Vi hörs i veckan! Mvh/N

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Nicola Grez-Pancetti