Nicola Grez-Pancetti
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 22 Läs vad Nicola Grez-Pancetti

• Jens N skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-05-24

Sålde min lägenhet i Vasastan på 42 kvm.
    Var lyhörd och rak genom hela dialogen och det kändes som Nicola hade full kontroll på alla moment både sett till min som säljare och mot köparen, skulle rekommendera alla dagar i veckan Läs mer
    2019-05-24 Nicola G svarar Jens N
    Tusen tack för dina fina ord Jens, nöjet var på min sida!
  • Max Åke Jacob M skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2019-05-08

Köpt 2:a om 40kvm i Vasastan, Sthlm april 2019.
    Mycket bra bemött av Nicola som ärligt och kunnigt besvarade alla frågor. Snabb affär, hade inte känt mig trygg med den utan Nicola som mäklare. Rekommenderar starkt. Läs mer
    2019-05-08 Nicola G svarar Max Åke Jacob M
    Hej Max! Tusen tack för dina fina ord, nöjet var på min sida! Hoppas du får en fortsatt fin dag! Mvh, Nicola
  • Frida S skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2018-10-23

Stort engagemang genom hela försäljningen av min lägenhet. Skicklig att känna av intresserade spekulanter och vidare fånga deras intresse. Kunnig inom sitt område och bra uppdatering av läget. Kan starkt rekommendera Nicola till andra! Läs mer
    2018-10-23 Nicola G svarar Frida S
    Hej Frida! Tusen tack för förtroendet, det har varit superkul att få hjälpa dig framåt under en marknad som denna och lämna med flaggan i topp! Stort lycka till i framtiden!
  • Nicole F skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2018-08-01

Nicola är den bästa blandningen av härlig och professionell! Läs mer
    2018-08-20 Nicola G svarar Nicole F
    Hej Nicole! Tusen tack för förtroendet, det har varit en jäkla resa! Hoppas du kommer trivas som fisken i vattnet på Kungsholmen!
    Nicola G gillar detta
  • Hannes J skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2018-07-22

Nicola är en driven, lyhörd och kunnig mäklare. Fick mer betalt för min etta in Vasastan, än vad jag kunde föreställa mig. Ett självklart val nästa gång jag säljer en bostad! Läs mer
    2018-08-20 Nicola G svarar Hannes J
    Tusen tack för förtroendet Hannes! Stort lycka till i framtiden!
    Nicola G gillar detta
  • Andreas F skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2018-06-07

Jag anlitade Nicola för att sälja en etta med uteplats på Rörstrandsgatan. Lägenheten hade visst renoveringsbehov varpå vi tog in styling, vilket gav fantastiskt resultat. Drygt 60 spekulanter visade intresse och vi fick därmed en extremt bra budgivning och slutpris för lägenheten.

Nicola är ständigt på alerten, påläst och mycket engagerad med samtliga parter under processen. Jag är grymt nöjd med mitt val av mäklare och är övertygad om att Nicola gjorde så att vi fick maximalt betalt. Lämnar mina bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-06-11 Nicola G svarar Andreas F
    Hej Andreas! Tusen tack för dina fina ord, vi gjorde det tillsammans! Förhoppningsvis syns vi på visningar i framtiden!

Mvh,
    Nicola
    Nicola G, Nicola G gillar detta
  • Rosa R skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2018-05-08

En bättre mäklare får man leta länge efter! Träffade nio mäklare innan jag valde Nicola. Han är professionell, kunnig, tillmötesgående, alltid nåbar och energirik som mäklare. Han gör det där lilla extra för att få till en så bra försäljning som möjligt. Jag är jättenöjd! Läs mer
  • Carlos H skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2018-04-26

Supper bra jobb, kunnig, nå sina mål Läs mer
    2018-04-26 Nicola G svarar Carlos H
    Tack för förtroendet Carlos och lycka till i Nacka!
  • Essie M
    Essie M skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2018-04-25

Vi sålde en 2,5 a och Nicola kan nog vara en av de mest ödmjukaste, förstående och diplomatiska mäklare vi har träffat. Med ett fokus på försäljning i kombination med realistiska förväntningar och genuint intresse av att tillgodose båda parters intressen kan vi varmt rekommendera honom. Han har även tagit sig tid och bollat med oss om olika husköp, ett stort plus är att han är väldigt djur- & barnvänlig 😊 Vi ser fram emot att följa hans karriärsutveckling! Läs mer
    2018-04-26 Nicola G svarar Essie M
    Hej Essie! Tusen tack för förtroendet med er försäljning. Känns kalas att få hjälpa dig och familjen vidare i er bostadskarriär. Vi hörs av i framtiden!
    Nicola G gillar detta
  • David M skrev om Nicola Grez-Pancetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

2018-04-13

Nicola är lika proffesionell som han är trevlig, påläst och kunnig. Otroligt lättsam och serviceinriktat att ha att göra med. Å Läs mer
    2018-04-16 Nicola G svarar David M
    Hej David! Tack för dina fina ord, kul att du blev nöjd med lägenheten. Vi syns i framtiden!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Nicola Grez-Pancetti