Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sundbyberg Bronze Fastighetsförmedling

Bronze Fastighetsförmedling

Tulegatan 16, 172 78 Sundbyberg — Visa karta

Välkommen till Bronze Fastighetsförmedling!

Dags att köpa nytt? Vi hjälper dig att hitta ditt nya hem. Vi hjälper dig att skräddarsy din försäljning med hjälp av att para ihop de bästa mäklarna med just din bostad. Med spetskompetens inom både försäljning och marknadsföring är vårt mål att alltid leverera kvalitet utöver det vanliga.

Söker du familjelägenhet, villa, våning mitt i stan, eller en nyrenoverad pärla till dig själv? Vad du än letar efter så kan vi bistå dig med hjälpen du behöver. Vi har 100% kundfokus, vilket innebär att den dagen du bestämmer dig för att rekommendera oss till andra, då är vi nöjda och har lyckats med vår uppgift. Dina önskemål står i centrum för oss på Bronze Fastighetsförmedling.

Hör gärna av dig till oss för mer information om hur vi jobbar eller läs här nedan vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 86 kunder tycker om Bronze Fastighetsförmedling

• 2019-05-17

Robert K skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Joe Maatouk står för det han säger! Proffesionell och förtroendegivande i sitt arbete. Jag fick en grym återkoppling genom hela affären. Jag är väldigt nöjd med priset och hur han genomför sitt arbete! Han är ärlig och svarar när man ringer! Precis som man vill ha det! Jag har sålt flera lägenheter och Joe är den bästa mäklaren jag någonsin haft.
    Rekommenderas starkt, jämför inte ens! Tack Joe! Läs mer
  • Charlotte S

2019-05-16

Charlotte S skrev om Nils Östling en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag fick bra hjälp med mitt köp. Nils är lugn och stabil vilket verkligen hjälpte mig, en ovan köpare. Mina förväntningar har överträffats då jag hela tiden får snabb återkoppling på mina frågor. En helt igenom toppen köp upplevelse. Läs mer
    2019-05-16 Nils Ö svarar Charlotte S
    Tack för dina ord och vad kul att du är så nöjd med min service!
  • Evelina B

2019-05-13

Evelina B skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Joe Maatouk kan varmt rekommenderas för både köpare och säljare – på vad vi idag kallar en "tuff" marknad. Det här är definitionen av en riktigt bra mäklare och marknaden var inget hinder för denne man!

En härlig söndag i början på mars hittade jag en city-pärla som Joe hade till salu och dagen efter signade vi, innan visning.

Som kräsen köpare uppskattas det högt att vara snabb på pucken och få rådgivning längst vägen. Som köpare hade jag via Joe en otroligt bra dialog med säljarna och tack vare detta gick pappersarbetet som en dans.

Att kunna close:a en deal inom loppet av 24 timmar och samtidigt vara professionell – det sätter ribban och bevisar återigen att det är skillnad på 'bra' mäklare och förbannat bra mäklare! Läs mer
  • 2019-05-13

Fredrik O skrev om Nils Östling en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Sålde bostadsrätt i Sundbyberg. Positivt bemötande av mäklaren med snabb återkoppling och tydlig kommunikation. Kan rekommenderas. Läs mer
    2019-05-14 Nils Ö svarar Fredrik O
    Vad kul att höra! Det har varit ett nöje att få hjälpa er!
  • PHILIPPE J

2019-05-10

PHILIPPE J skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Jag hade min lgh ute till försäljning två gånger utan något lyckat resultat, sökte efter en ny mäklare och fann Joe & Caroline, dem sålde min lgh efter en vecka till ett bra pris. Joe & Caroline är lyhörda, trevliga och väldigt drivna. Dem är kompletta mäklare och jag rekommenderar dem starkt. Tack Joe & Caroline! Läs mer
  • Josephine A

2019-05-02

Josephine A skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag köpte min första lägenhet via Joe, han var så trevlig och tillmötesgående genom hela processen och fick mig att känna mig trygg med köpet. Han svarar dessutom väldigt snabbt på sms, vilket uppskattas otroligt mycket! En toppen mäklare helt enkelt. Läs mer
  • Milad R

2019-05-01

Milad R skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är en fantastik mäklare!

Vi träffade Joe första gången på ett spontant säljmöte för över ett år sedan, ny hem komna från BB… då var vi långt ifrån sälj tankar.
    När vi nu började känna oss trångbodda, träffade vi två andra mäklare för att hjälpa oss med vår försäljning, kändes det inte riktigt bra. Personkemin stämde inte, och priserna de ville sälja vår lägenhet för var inte i linje med våra tankar.

Vi ringde Joe.

Han var tillgänglig, allt stämde från första dagen. Han var tydlig med sin strategi och ingav förtroende.
    Vi har känt oss trygga i Joes händer under försäljningsprocessen, han har överträffat våra förväntningar, i ena våra livs största affärer.
    Vi ger våra varma rekommendationer till alla som funderar på att sälja!" Läs mer
  • 2019-04-30

Jessica Elisabeth T skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi är jättenöjda med Christian Karatas som hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet. Även fast han åkte på semester så löste han alla dokument och övrigt som vi behövde för en snabb försäljning. Han hjälpte oss även med kontakten med styrelsen i föreningen och löste godkännande för köparen på rekordtid så vi kunde få försäljningen klar fort. Vi kan starkt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-04-30

Erik S skrev om Nils Östling en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi köpte en trea i Sundbyberg, mäklad av Nils. Nils med kollegor var väl förberedd, tillgängliga och flexibla. Läs mer
    2019-04-30 Nils Ö svarar Erik S
    Tack för dina ord! Hoppas ni kommer trivas bra i lägenheten :)
  • 2019-04-28

Sofia O skrev om Philip Bengtsson en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Köpt bostad på Södermalm i Stockholm. Blev alltid bemött på ett väldigt bra sätt och kände mig lyssnad på under hela processen. Philip är väldigt trevlig som person och väldigt tillgänglig och duktig som mäklare med snabba trevliga svar. Processen tog ganska lång tid där alla budgivare fick gott om tid på sig vilket var både positivt och negativt. Vet att Philips ambition var att snabba på budgivningen utan att stressa någon, och att både jag och säljaren var på annan ort med stor tidsskillnad under processen gjorde processen något långsammare. Det krävde en tillgänglig och engagerad mäklare och till slut fick vi till en affär som alla är nöjda med. Sammanfattningsvis en bra upplevelse. Läs mer
  • 2019-04-27

Emmeli P skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Trevlig. Svarar snabbt i telefon och ordnar allting väldigt bra o snabbt. En cool o kompetent mäklare med sinne för humor.

Köpte bostad av Joe. Läs mer
  • 2019-04-26

Johan H skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag jobbar själv med försäljning/service och kan själv verkligen uppskatta när man stöter på personer som levererar enligt konstens alla regler. Joe är ett sådant fall.

Vi har sedan en lång tid tillbaka haft en dialog med Joe om att först värdera och sedan sälja vår lägenhet. Joes genuina driv för att hjälpa oss igenom vårt livs största affär har lyst igenom sedan första sekund. Hur genuint? Jag gissar att det nog i Joe fall handlar om 10-12 timmar om dagen i snitt. Det är, i alla fall i min värld, definitionen av DRIV.

Joe är även definitionen av "serviceminded". Alltid proffsigt, med en rejäl dos energi och glädje i all dialog.
    Ett sant nöje att rekommendera Joe. Läs mer

MIRJA A skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är det självklara valet om du letar efter en mäklare som leder dig tryggt genom en försäljning, från första mötet till sista underskrift. Är otroligt nöjd och imponerad av Joes driv, tålamod och ständigt glada humör. Han gav allt och lite till genom hela processen och utfallet blev bättre än förväntat!
    Vill därför starkt rekommendera er att ringa Joe när det är dags att sälja! ✨ Läs mer

LANA ALI AHMED A skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    "Vi blev rekommenderad mäklaren Joe Maatouk på Bronze Fastighetsförmedling av en granne. Vi är mer än nöjd att vi följde denna rekommendation.
    Tack för en personlig, snabb och bra försäljning av vårt hus. Joe är en mycket bra mäklare som är super duktig på att hålla kontakten och informera både via mejl och telefon. Uppdaterad information genom hela processen, bjuder verkligen på sin tid vare sig han är ledig eller har arbetstid. Joe är en förtroendeingivande och seriös mäklare på alla vis. Det är väldigt enkelt och smidigt att samarbeta och han ser hela tiden till sina kunders bästa. Att han också har en stor lokal kännedom är av stor betydelse för trovärdigheten i ”säljpratet”. Vi kan varmt rekommendera Joe!"

Imponerande. Betyget är 5/5 stjärnor

Lana & Kiarash Läs mer

Anders F skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Har aldrig haft nöjet att träffa Joe.
    Däremot Philip Bentssson, som får högsta betyg.
    MVH
    Anders Feuk Läs mer

Anna Christina T skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Hej! Väldigt proffsigt och trevligt bemötande på alla sätt. Återkopplar alltid snabbt på våra frågor. Läs mer
  • MILAD R

2019-04-23

MILAD R skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är en fantastik mäklare!

Vi ringde Joe.

Vi ger våra varma rekommendationer till alla som funderar på att sälja! Läs mer

Mahshad Arvin M skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag blev rekommenderad Joe utav en vän som gick i god för att Joe skulle vara den bästa i branschen. Han har nog aldrig haft mer rätt. Joe var helt suverän under hela processen och förmedlade en trygghet som var ovärderlig.

Joe var väldigt mån om att alla parter skulle vara nöjda, vilket han verkligen lyckades med.

Lägenheten såldes innan visning till ett fantastiskt pris, jag kunde inte ha varit nöjdare.

Joe, tack snälla för all hjälp! Läs mer

Sonya G skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Sålt en tvåa när det varit en väldigt dålig marknad men som lovat fick vi bud över det vi köpte för. Jättebra bemötande! Läs mer
  • 2019-04-22

Marianne K skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Sålt 3:a i Annedal köpt 2:a i fabriksparken Sundbyberg.
    Christian har varit lyhörd och tillmötesgående.
    Han har varit bra på alla sätt som jag har förväntat mig.
    Han har varit till stor hjälp han är kunming.

Sammanfattning Christian är en bra o trevlig person. Läs mer
  • 2019-04-10

Chris A skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Pålitlig, kunnskapsrik och trevlig mäklare. Läs mer
    2019-04-11 Caroline H svarar Chris A
    Tack och jag hoppas verkligen du kommer stortrivas med din nya bostad i härliga Mariehäll! Allt gott
  • Robin Bengt Axel C

2019-04-09

Robin Bengt Axel C skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är definitivt det självklara valet när du ska välja mäklare! Riktigt professionell, alltid tillgänglig och gör sitt yttersta för att göra dig som säljare nöjd med försäljningen. Han levererar och håller en ständigt uppdaterad under hela processen.

Vi kommer alltid att välja Joe Maatouk som mäklare i framtiden! Läs mer
  • Sophia A

2019-04-08

Sophia A skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Caroline höll mig kontinuerligt uppdaterad under hela processen, var lyhörd, flexibel och alltid tillgänglig. Jag upplevde henne som en väldigt engagerad, social kompetent och proffsig mäklare. Utöver de ordinarie visningarna som var så tog hon sig an privatvisningar med glädje och stor energi.

Jag rekommenderar varmt Caroline vidare och ger henne bästa möjliga betyg Läs mer
    2019-04-08 Caroline H svarar Sophia A
    Det värmer verkligen att få läsa detta. Stort tack för ert förtroende och för ett väl genomfört samarbete i er affär.
  • 2019-04-07

Emmelie Pernilla W skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är utan tvekan rätt person att välja till din mäklare! Han ingav ett proffesionellt och ärligt intryck rakt igenom vår affär. Täta bra avstämningar och god tillgänglighet, både för mig som säljare men även mot intressenter, var något jag värderade högt och absolut utan tvekan något Joe levererade. Att han dessutom överträffade mina förväntningar redan vid första mötet underlättade mitt val att välja just honom. Välj Joe du också, han kommer inte att göra dig besviken! Läs mer
  • 2019-04-03

Daniel P skrev om Nils Östling en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag är verkligen supernöjd med Nils som mäklare. Det är svårt att hitta en mer tillgänglig, hjälpsam och serviceinriktad mäklare som engagerar sig till 100%.

Jag har känt mig väldigt trygg under hela processen tillsammans med Nils. Vi har haft många frågor och funderingar, men Nils har på ett mycket tydligt och professionellt sätt svarat på samtliga frågor. I samband med att jag kontaktade Nils fick vi möjligheten att komma på visning utanför den ordinarie visningstiden redan samma kväll.

Söker ni en hårt arbetande, genuin, tydlig samt trygg mäklare med ett brett leende på läpparna så tveka inte en sekund på Nils Östling!

Återigen stort tack för all hjälp! 🙏🏼
    /D Läs mer
    2019-04-03 Nils Ö svarar Daniel P
    Tusen tack för dina ord, hoppas att ni kommer trivas i ert nya hem! Allt gott!
  • 2019-03-30

Karl Johan Mattias S skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är en eminent mäklare som levererade bortom mina förväntningar när jag sålde min bostadsrätt. Bostadsrätten blev såld innan den öppna visningen till ett pris som var rekord i föreningen. Hans höga känsla av service och kvalité genom hela processen gjorde att jag kände mig säker på att jag valt rätt mäklare. Jag vill ge Joe mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-03-30

Karl Marcus Robert S skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Valde att sälja med Joe i Solna och han lyckades precis som alltid att överträffa målen. En profisionell mäklare med ett grymt bra driv!
    Tack Joe för en riktigt bra försäljning! / Marcus Läs mer
  • 2019-03-25

Ann-Jessica T skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vis visning av bostaden blev jag bemött av Christian som visade stor kunskap om området och föreningens arbete. Christian var engagerad vid försäljningen av den bostad som jag slutligen köpte.
    Tillgänglig på telefon och sms under hela budgivningen. Läs mer
  • 2019-03-25

Nicklas A skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag har köpt en etta i Vasastan, rödabergsgatan.

Joe var mycket proffsig och hade ett välkomnande bemötande Läs mer
  • 2019-03-23

Nicole P skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Joe hjälpte oss att sälja vår lägenhet och var väldigt lyhörd och uppmärksam på våra behov.
    Han är positiv, rak och gör det lilla extra!
    I denna svåra marknad gjorde Joe en korrekt bedömning vilket ledde till att våra förväntningar låg på rätt nivå.
    Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare! Läs mer
  • 2019-03-20

Maria Katarina N skrev om Nils Östling en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag upplevde Nils som väldigt professionel i min lägenhetsaffär. Nils ordnade så att jag fick komma på en visning utanför den ordinarie visningstiden då jag hade förhinder. Affären gick sedan oerhört snabbt och smidigt, jag blev t.o.m. hämtad av Nils till visningen. Jag kan absolut rekommendera Nils till andra! Läs mer
    2019-03-20 Nils Ö svarar Maria Katarina N
    Tack så mycket för dina ord! Stort grattis till din nya bostad, hoppas att du kommer att trivas!
  • 2019-03-18

Emmeli P skrev om Nils Östling en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Sålt en nyproducerad etagevåning.
    Nils är kul, allert, skarp, påläst o engagerad.
    Även på en svajig bostadsmarknad höll han humöret uppe o framstod som mycket säker i sin roll o gällande försäljningen var han stencool. Tack! Läs mer
    2019-03-18 Nils Ö svarar Emmeli P
    Tack för dina ord. Det har varit kul att få hjälpa dig!
  • 2019-03-12

Madeleine A skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Joe skötte vår lägenhetsförsäljningpå ett föredömligt sätt! Jag upplever honom som mkt professionell, hårt arbetande och ödmjuk - jag skulle alla gånger anlita honom igen. Han får mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Andreas A

2019-03-12

Andreas A skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Joe hjälpe mig att sälja en nyproducerad tvåa. Jag var tvungen att sälja eftersom jag hunnit köpa en annan lägenhet tillsammans med min flickvän. Ett svårt uppdrag eftersom lägenheten skulle sälja på ritning. Han lyckades sälja lägenheten, om än till ett lägre pris än överenskommet. Läs mer
  • 2019-03-11

Danijela L skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Joe was/is very professional, focused, clear, friendly and positive! Läs mer
  • 2019-03-06

Daniella H skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är en mäklare som alltid har ett leende på läpparna. Med egenskaper som starkt engagerad, lättillgänglig och påläst bland flera gjorde han hela vår kontakt och process trygg. Joe överträffade alla mina förväntningar som man kan ha på en mäklare. Jag har vid flera tillfällen hört talas om honom som en väldigt duktig mäklare, men att han skulle lyckas att få mig som säljare att uppleva resultat som taget ur 2015 års bostadsmarknad under ett tufft år som 2019 visar vilken skicklighet och kunskap han besitter! Joe har alla mina rekommendationer och kommer att vara den första jag ringer vid nästa bostadsaffär. Läs mer
  • 2019-03-05

Daniel Gustavsson skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe Maatouk ger service i världsklass! Han överträffade alla mina förväntningar i dagens marknad. Han kan sitt jobb som handen i handsken! Med det sagt vill jag ge Joe de allra bästa rekommendationera!

/D Läs mer
  • 2019-03-05

Saaeb Salman skrev om Philip Bengtsson en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi träffade flera olika mäklare innan försäljning och Philip var den som gav det absolut mest engagerade och entusiastiska intrycket. han är lyhörd för våra önskemål och uppstod något oväntat problem så löste han det oerhört snabbt och smidigt. Jag kan verkligen rekommendera Philip till andra säljare! Läs mer
    2019-03-29 Philip B svarar Saaeb Salman
    Tack Saaeb!

Jag hoppas att vi ses i framtiden!
  • 2019-03-03

André B skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Har aldrig upplevt en bättre service som köpare tidigare. Joe flög upp mig till Stockholm och ordnade med alla resor kring köpet och tog sig tiden att visa mig runt i delar av staden. Den dagen jag säljer blir valet av mäklare lätt. Läs mer
  • Johan A

2019-03-01

Johan A skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    När man gör genomför en av de viktigaste affärerna i livet så behöver man en person som Joe! Hög servicenivå, hårt arbetande och med stor ödmjukhet kännetecknar Joe.
    Joe tog över vår försäljning efter att en annan mäklare inte lyckats sälja vår lägenhet. Han lyckades ro i land affären efter hårt arbete och vi är jättenöjda.

Högsta betyg! Läs mer
  • Mona H

2019-02-28

Mona H skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är otroligt driven, proffsig och lätt att ha och göra med. Han gav snabb respons på många frågor från min sida. Tack Joe för att du hjälpte mig att hitta en riktig drömbostad 😁! Läs mer
  • Anton R

2019-02-28

Anton R skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Anlitade Joe som mäklare på ren chansning genom goda rykten mun till min. Hade tidigare försökt sälja min lägenhet med annan mäklare från konkurrerande mäklarfirma(i en bra marknad) och fick då inte vad jag ville ha.
    Joe, säljer lägenheten(i en dålig marknad) för +400.000kr mer än vad tidigare mäklare som mest kunde få ut genom budgivning. Helt otroligt!
    Han har slitit, kämpat med visningar, privatvisningar och t.o.m. flygit sista spekulanten över hela landet för att göra mig som säljare nöjd. Finns alltid tillgänglig för sina kunder via telefon, sms och mejl.

Finns inte nog med stjärnor att fylla på Reco åt dig Joe. Bästa mäklaren jag någonsin träffat.

Top notch work! Läs mer
  • 2019-02-25

Christina H skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Väldigt pålitlig och bra mäklare, snabb återkoppling och tillgänglighet. Läs mer
  • Raj J

2019-02-22

Raj J skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Joe is a passionate professional and excellent human being.
    You could discuss your requirements with him straightforward and he try to fulfill that with utmost gratitude.
    The thing that make him special is his energy,helping nature and true intentions.
    We have very good experience and will happy to collaborate with him again.

In real estate business trust is very important factor and he build that trust with us :)

Highly recommended !!! Läs mer
  • 2019-02-21

Max M skrev om Nils Östling en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Genom att vara påläst, flexibel och lyhörd sålde Nils vår lägenhet snabbt och smidigt till rekordpris i föreningen trots en svajig marknad. Vill Ni ha en lyckad bostadsaffär, anlita honom! Läs mer
    2019-02-25 Nils Ö svarar Max M
    Det var ett nöje att samarbeta med er! Kul att ni är så nöjda :)
  • Danny S

2019-02-20

Danny S skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Första intrycket var verkligen utöver det vanliga, ett fantastiskt bemötande. Joe är en energifylld, profesionell mäklare som inget annat än gör sitt absolut bästa för sina kunder. Tilliten byggdes upp väldigt fort för honom och passionen i det han gör märks verkligen av. Han levererar alltid service i världsklass trots sprängfyllda scheman och bokningar. Rekommenderas starkt. 11/10. Läs mer
  • Monica E

2019-02-11

Monica E skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är en exceptionell mäklare!

Förtroendegivande, driftig och pålitlig är tre av många ord som beskriver Joe som mäklare.
    Han arbetar för att få alla parter nöjda och är en fantastisk medmänniska.
    Jag har sedan första möte litat på att Joe skulle hjälpa mig att finna mitt framtida dröm hem.
    Det som fascinerade mig mest var att han löste precis ALLT själv, jag behövde bara luta mig tillbaka och tala om mina preferenser och behov.
    Vill ni ha en hårt arbetande mäklare som vill ert absolut bästa, HERE YOU HAVE HIM!
    Jag ger mina varmaste rekommendationer till Joe som både köpare och säljare.
    Kommer i framtiden bara vända mig till honom. Läs mer
  • 2019-02-04

Helena Perjons skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi anlitade Joe som vår mäklare och har från början till slut varit så nöjda med hans professionella och entusiastiska sätt att förmedla vår lägenhet.
    Han har en förmåga att få sina kunder att känna sig som de enda han har trots många bollar i luften. I en tuff marknad lyckas Joe över förväntan och dessutom har han, likt ingen annan mäklare, nått långt över det högsta kvmpris i området. Så imponerande!

Vi kommer inte anlita någon annan än Joe och Bronze fastighetsförmedling i framtiden och ger honom våra varmaste rekommendationer. Dessutom är Marianna som vi också haft kontakt med från Bronze också supertrevlig! Läs mer
  • 2019-02-04

Helena Perjons skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling

• Peter L

2019-02-04

Peter L skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Grymt bra mäklare. Jobbade verkligen in i det sista för att resultatet skulle bli så bra som möjligt för mig som säljare utan att egentligen tjäna någonting själv på det. Alltid tillgänglig. Gav ovärderliga tips inför försäljningen. Jag har alltid tänkt att det inte är så stor skillnad mellan mäklare och att de tar ett högt arvode för rutinmässigt arbete. Jag erkänner med glädje att jag haft fel. Jag känner ingenting annat än stor respekt för Christians kompetens och stor uppskattning för hans engagemang. Läs mer
Joe Maatouk
Philip Bengtsson