Bronze Fastighetsförmedling

Tulegatan 16, 172 78 Sundbyberg — Visa karta

Välkommen till Bronze Fastighetsförmedling!

Dags att köpa nytt? Vi hjälper dig att hitta ditt nya hem. Vi hjälper dig att skräddarsy din försäljning med hjälp av att para ihop de bästa mäklarna med just din bostad. Med spetskompetens inom både försäljning och marknadsföring är vårt mål att alltid leverera kvalitet utöver det vanliga.

Söker du familjelägenhet, villa, våning mitt i stan, eller en nyrenoverad pärla till dig själv? Vad du än letar efter så kan vi bistå dig med hjälpen du behöver. Vi har 100% kundfokus, vilket innebär att den dagen du bestämmer dig för att rekommendera oss till andra, då är vi nöjda och har lyckats med vår uppgift. Dina önskemål står i centrum för oss på Bronze Fastighetsförmedling.

Hör gärna av dig till oss för mer information om hur vi jobbar eller läs här nedan vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 106 kunder tycker om Bronze Fastighetsförmedling

• 2019-10-14

Linda Camilla M skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi är väldigt tacksamma för all hjälp vi har fått med försäljningen av vårt hus!
    Allt var toppbetyg! Fantastiskt bemötande, bra återkoppling och man märker att de brinner för det dom gör och ger det lilla extra.
    Högsta betyg till hela teamet på Bronze! Läs mer
  • 2019-10-14

Markus M skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Väldigt nöjd med Caroline och resten av Bronze! Borde egentligen heta Golden istället för Bronze :) Ni har förverkligat våra drömmar, stort tack för allt
    // Markus M Läs mer
  • 2019-10-12

Maja A skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Sveriges bästa mäklare Christian hjälpte oss både att köpa och sälja! Vi kände oss mer än trygga med honom, han är en väldigt ödmjuk, varm, tålmodig och förstående mäklare. Vi kan inte vara mer nöjda och rekommenderar Christian till alla!! Tusen tack bästa Christian! Läs mer
  • 2019-10-12

Anastasios A skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Bästa mäklare Christian hjälpte oss både att köpa och sälja!
    Vi kände oss mer än trygga med honom, han är en väldigt ödmjuk och förstående mäklare. Vi kunde inte vara mer nöjda och rekommenderar Christian till alla!
    Tusen tack för ett grymt utfört arbete. Läs mer
  • 2019-10-11

David B skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Köpte en bostadsrätt i Huvudsta. Väldigt professionellt bemötande under hela processen. Läs mer
  • 2019-10-08

SUPRIYA N skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi sålde vår lägenhet via Bronze Fastighetsförmedling och är mer än nöjda med hela försäljningsprocessen, från start till att vi hade utträde från lägenheten. Vi fick väldig bra kontakt med hela teamet på Bronze och blev väl informerade om vad som pågick hela tiden. Jätte bra återkoppling från mäklaren, och bra bemötande varje gång vi var i kontakt. Dom är väldigt samarbetsvilliga och försöker hitta en lösning till varje fråga. Jag rekommenderar Bronze fastighetsförmedling till alla som vill ha seriösa och professionella mäklare som man kan lita på :) Läs mer
  • 2019-10-07

Tina S skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Christian Karatas på Bronze fastighetsförmedling hjälpte oss att sälja vår 4:a i Råsunda. Han var otroligt professionell och hjälpsam och affären gick väldigt snabbt och smidigt.
    Han skapade verkligen dem rätta förutsättningarna för att vi skulle få en så bra affär som möjligt och vi är så glada och tacksamma att vi valde just honom som mäklare.
    Vi kan varmt rekommendera honom, han är överlägset bättre än de mäklare jag tidigare använt och när vi ska sälja igen kommer jag höra av mig till honom.
    Proffsigt bemötande och alltid glad och trevlig!

Stort tack Bronze och Christian! Läs mer
  • 2019-10-06

Arash R skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Väldigt kundcentrerad och kommunikativ. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-10-03

Barbara C skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    We had a very good experience with Caroline during our first purchase of an apartment here in Sweden. All the process went so quick and smooth and she was always available (any time and day) to support and help. Overall we are very satisfied about our fist purchase and we got the help and explanation needed. Läs mer
  • 2019-10-03

Amanda G skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Christian är med säkerhet en av Sveriges absolut bästa mäklare. Han är väldigt ödmjuk, bra på att lyssna och man känner sig extremt trygg med honom som mäklare. Vi förstod direkt vid vårt första möte att han är väldigt resultat inriktad och det visade sig stämma till 110%, han gjorde ett briljant jobb med vår försäljning. Han gjorde något utöver det vanliga och sålde med rekord!!! En riktig topp-mäklare och rekommenderar honom för ALLA! Stort tack Christian för ditt fantastiska jobb, vi är extremt tacksamma. Läs mer
  • 2019-09-27

Andres T skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Köpte 55kvm i Sundbyberg, ringde mäklaren och kom överens om ett pris som hon förde vidare till säljarna. En timme senare skrev vi kontrakt. Mycket trevlig och snabb i kontakt mellan mig och säljare. Läs mer
  • 2019-09-26

Cornelia B skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Professionell, trevlig och ärlig mäklare så gjorde det enkelt för oss att köpa bostad i Sundbyberg. Läs mer
  • 2019-09-23

Ludwig S skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Sålde en tvåa på Heleneborgsgatan på söder. Caroline är varm och vänlig, och samtidigt proffsig och effektiv.

Både jag och köparna är nöjda. Läs mer
  • 2019-09-16

Linnea H skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi sålde precis vårt radhus med Christian.
    Han är en otroligt duktig mäklare som får en känna sig trygg genom hela försäljningsprocessen.
    Han överträffade alla våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-09-12

Fatima S skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi sålde 2:a i Solna med Christian/Bronze och kan varmt rekommendera honom som mäklare. Han har hjälpt oss skapa rätt förutsättningar för försäljningen och ställt upp till fullo. Läs mer
  • Oskar Å

2019-09-06

Oskar Å skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi har sålt ett radhus av en fantastiskt duktig mäklare!
    Christian skiner av kunskap och engagemang!

Ett brett leende på läpparna har han och helhetsintrycket är rent av fantastiskt

Kan starkt rekommendera er att använda bronze och Christian karatas

/mycket nöjda kunder Läs mer
  • 2019-08-29

Daniel Karl Johan V skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Caroline har varit väldigt bra i vårt köp av lägenhet. Flexibel och svarade väldigt snabbt när man hade frågor. Läs mer
  • 2019-08-29

Rebecka V skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Caroline är trevlig, flexibel och tillgänglig som mäklare. Hade alltid tid att svara på frågor och boka möten med kort varsel. Läs mer
  • 2019-08-27

Cecilia T skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag har köpt en lägenhet i Bromma. Caroline var otroligt säker, tydlig, handlingskraftig och trygg. Hon tog snabba beslut som ledde till att hon agerade i både mitt och säljarens intresse och det ledde till en okomplicerad affär som avslutades endast några timmar efter visnng. Hon var personlig, proffsig och hörde även av sig senare på kvällen för att höra hur det kändes och om jag hade några frågor. Jag har varit på många visningar och sålt och köpt bostäder 8 ggr och Caroline är absolut en av de bästa mäklarna. Jag kan verkligen rekommendera henne till väner och bekanta som ska sälja eller köpa! Läs mer
    2019-08-27 Caroline H svarar Cecilia T
    Tack snälla för dina varma ord, jag är så glad att du känt dig trygg genom hela processen! Vi ses på tillträdet :)
    Önskar dig en fantastisk dag!
  • Julia Ö

2019-08-26

Julia Ö skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag sålde Mariehällsvägen 4 med bravur tack vare Caroline Hanell.
    Jag var så väl omhändertagen av Caroline som fick mig att känna mig trygg och lugn då hon tog allt ansvar.
    Jag hade höga förväntningar då jag sålt tidigare och var nöjd men måste ändå säga att Caroline slog alla förväntningar.
    Hela upplevelsen var proffsig men samtidigt väldigt jordnära.
    Helt klart att rekommendera! Läs mer
  • 2019-08-23

Maximilian C skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Ska ni välja någon mäklare/mäklarbyrå så är detta valet. Proffs är bara förnamnet. Helt fantastiskt utbyte och kommunikation men framför allt raka svar och dedikation utan dess like. Sålde innan visning medans andra mäklare lyckades bara få fram skambud. Mitt val alla dagar i veckan och borde vara resterande av Stockholms också! Läs mer
    2019-08-27 Caroline H svarar Maximilian C
    Tack snälla för era varma ord, vi är ärade att fått hjälpa er med er affär!
  • 2019-08-21

Emma O skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag har köpt en lägenhet på 41 kvm i Råsunda.
    Christian har haft ett jättebra bemötande och hjälpt till med att lösa upp knutarna för att jag skulle få ett väldigt snabbt tillträde till lägenheten vilket var väldigt viktigt för mig. Läs mer
  • Lena E

2019-07-24

Lena E skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Christian Karatas har snabbt sålt min lägenhet till stor belåtenhet
    och till ett önskat pris. Mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-07-24

Christian E skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Proffsigt bemötande i en köpprocess av bostadsrätt.
    Snabb och tydlig återkoppling vilket uppskattas starkt. Läs mer
  • 2019-07-17

Tomas A skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Köpte en 3a i Solna. Phillip gav ett tryggt och ärligt intryck på visningen och fortsatt varit det genom hela processen. När frågor har uppstått så har han snabbt tagit reda på fakta och löst allt. Läs mer
  • 2019-07-15

Hilda T skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi har köpt en lägenhet.

Caroline är en engagerad tjej med mycket bra kommunication förmåga.

Hon gör sitt yttesta för att köpare and säljare är nöjda. Läs mer
    2019-07-15 Caroline H svarar Hilda T
    Tack, det var ett nöje att hjälpa er med bostad åt er dotter. Hon kommer att stortrivas!
  • 2019-07-12

Karin Å skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Trevlig mäklare som är lätt att få en jätte bra känsla med.... hon är energisk och gör sitt yttersta med att presentera lägenheten på bästa sätt....bra prisföhandlare....hon sålde min ett och en halva på 47 kvm .... Läs mer
    2019-07-12 Caroline H svarar Karin Å
    Tack för att jag fick äran att hjälpa dig Karin med din försäljning! Ta hand om dig!
  • 2019-07-01

Jonas R skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag köpte en etta på söder, Caroline var bra och professionell. Speciellt bra var att hon verka se att jag var en av de mer seriösa spekulanterna och på så vis lyckades jag och säljaren komma överens om ett "mörkt" pris som vi båda kände oss nöjda med.

/JR Läs mer
    2019-07-01 Caroline H svarar Jonas R
    Tack för att jag fick hjälpa dig hitta hem, jag vet att du kommer stortrivas i din nya lägenhet!
    Allt gott
  • Inger A

2019-06-27

Inger A skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Super proffsig och trevlig.
    Gjorde allt rätt! Läs mer
    2019-06-27 Caroline H svarar Inger A
    Tack Inger, nöjet var på min sida!

Nima Y skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    I bought an apartment (53 Kvm). I think both brokers (Joe & Caroline) were professional, polite and responsive. I would recommend them. Läs mer
    2019-06-26 Caroline H svarar Nima Y
    Thank you Nima and it was a pleasure helping you!

Nick B skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag och min sambo sålde en 2:a i Vasastan med hjälp av Christian. I en svår och trög marknad gav Christian aldrig upp utan fortsatte envist hålla visning efter visning tills han så småningom hittade rätt köpare. Slutpriset blev lägre än vi hoppats från början men ändå inom ramen för vad som får anses acceptabelt med tanke på den svåra marknad vi befinner oss i. Att slutpriset inte blev högre berodde dessutom med största sannolikhet på marknaden och inte på Christian. Han höll löpande kontakt med oss och var trevlig att ha att göra med! Han gav ett stabilt och tryggt intryck under hela processen, från första mötet till fotografering, visning och inte minst under kontraktsskrivningen. Läs mer

Josian T skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Christian är noggrann, trevlig och professionell. Jag skulle anlita honom alla dagar i veckan. Christian har en fingertoppskänsla att förena, att vara personlig och proffsig. Läs mer
  • 2019-06-19

Katharina P skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Sålt en tvåa på södermalm.
    Trevlig, alltid kontaktbar, engagerad. Läs mer
    2019-07-05 Bronze Fastighetsförmedling svarar Katharina P
    Tack för de fina orden och grattis till försäljningen - glad att jag fick möjligheten att hjälpa dig!

Allt gott,
  • 2019-06-18

Peter G skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Bytte till Christian efter att en första mäklare inte lyckats knyta ihop säcken trots stort intresse, och flera veckors försök.

Men Christian fick vi ett helhets tänk i hur försäljningen skulle gå till. Såg till att vara mer än väl förberedd på ev frågor som skulle komma på visning. Fantastisk och snabb kommunikation oavsett tid på dygnet.

Kändes tryggt från första stund till att försäljningen var klar 3 dagar efter visning.

Proffsigaste uppförandet och bemötande jag sett hos en mäklare. Kommer från nu alltid vända mig till denna byrå först! Läs mer
  • 2019-06-18

Mathias G skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag har köpt en bostad. Mäklaren Caroline tog väl hand om oss och brydde sig om våra åsikter. Kändes säkert och helt rätt!
    Även återkoppling efter fungerar jättebra! Har bara bra saker att säga om henne! Läs mer
    2019-06-26 Caroline H svarar Mathias G
    Tack för dem fina orden Mathias, jag vet att du & Nicci kommer älska er nya fina lägenhet!
  • 2019-06-11

Jesper T skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Bra service och kompetent mäklare. Innan köp av bostaden svarade han även på frågor om andra objekt vi tittat på (som ej var hans) vilket uppskattades mycket. Rekommenderas! Läs mer
    2019-06-11 Bronze Fastighetsförmedling svarar Jesper T
    Varit ett nöje att hjälpa er! Tack för de fina orden!
  • 2019-06-09

Paulina R skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Trevlig, effektiv mäklare som svarar snabbt! Läs mer
    2019-06-09 Bronze Fastighetsförmedling svarar Paulina R
    Tack för dina ord! Hoppas att ni är taggade på att få flytta in!
  • 2019-06-07

Andreas S skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Hjälpsam och trevlig. Aktiv och svarar snabbt. Läs mer
    2019-06-07 Bronze Fastighetsförmedling svarar Andreas S
    Tack för de fina orden! Hoppas ni kommer att stormtrivas i nya lägenheten!
  • 2019-05-27

Hans Bertil J skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    En mycket engagerad mäklare. Svarat på frågor som vi behövt veta. Alltid glad o positiv och mycket trevlig. Läs mer
    2019-05-27 Bronze Fastighetsförmedling svarar Hans Bertil J
    Tack för era fina ord! Varit ett nöje att hjälpa er!
  • 2019-05-17

Robert K skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe Maatouk står för det han säger! Proffesionell och förtroendegivande i sitt arbete. Jag fick en grym återkoppling genom hela affären. Jag är väldigt nöjd med priset och hur han genomför sitt arbete! Han är ärlig och svarar när man ringer! Precis som man vill ha det! Jag har sålt flera lägenheter och Joe är den bästa mäklaren jag någonsin haft.
    Rekommenderas starkt, jämför inte ens! Tack Joe! Läs mer
  • Evelina B

2019-05-13

Evelina B skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe Maatouk kan varmt rekommenderas för både köpare och säljare – på vad vi idag kallar en "tuff" marknad. Det här är definitionen av en riktigt bra mäklare och marknaden var inget hinder för denne man!

En härlig söndag i början på mars hittade jag en city-pärla som Joe hade till salu och dagen efter signade vi, innan visning.

Som kräsen köpare uppskattas det högt att vara snabb på pucken och få rådgivning längst vägen. Som köpare hade jag via Joe en otroligt bra dialog med säljarna och tack vare detta gick pappersarbetet som en dans.

Att kunna close:a en deal inom loppet av 24 timmar och samtidigt vara professionell – det sätter ribban och bevisar återigen att det är skillnad på 'bra' mäklare och förbannat bra mäklare! Läs mer
  • 2019-05-13

Fredrik O skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Sålde bostadsrätt i Sundbyberg. Positivt bemötande av mäklaren med snabb återkoppling och tydlig kommunikation. Kan rekommenderas. Läs mer
    2019-05-14 Bronze Fastighetsförmedling svarar Fredrik O
    Vad kul att höra! Det har varit ett nöje att få hjälpa er!
  • PHILIPPE J

2019-05-10

PHILIPPE J skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Jag hade min lgh ute till försäljning två gånger utan något lyckat resultat, sökte efter en ny mäklare och fann Joe & Caroline, dem sålde min lgh efter en vecka till ett bra pris. Joe & Caroline är lyhörda, trevliga och väldigt drivna. Dem är kompletta mäklare och jag rekommenderar dem starkt. Tack Joe & Caroline! Läs mer
  • Josephine A

2019-05-02

Josephine A skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Jag köpte min första lägenhet via Joe, han var så trevlig och tillmötesgående genom hela processen och fick mig att känna mig trygg med köpet. Han svarar dessutom väldigt snabbt på sms, vilket uppskattas otroligt mycket! En toppen mäklare helt enkelt. Läs mer
  • Milad R

2019-05-01

Milad R skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är en fantastik mäklare!

Vi träffade Joe första gången på ett spontant säljmöte för över ett år sedan, ny hem komna från BB… då var vi långt ifrån sälj tankar.
    När vi nu började känna oss trångbodda, träffade vi två andra mäklare för att hjälpa oss med vår försäljning, kändes det inte riktigt bra. Personkemin stämde inte, och priserna de ville sälja vår lägenhet för var inte i linje med våra tankar.

Vi ringde Joe.

Han var tillgänglig, allt stämde från första dagen. Han var tydlig med sin strategi och ingav förtroende.
    Vi har känt oss trygga i Joes händer under försäljningsprocessen, han har överträffat våra förväntningar, i ena våra livs största affärer.
    Vi ger våra varma rekommendationer till alla som funderar på att sälja!" Läs mer
  • 2019-04-30

Jessica Elisabeth T skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi är jättenöjda med Christian Karatas som hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet. Även fast han åkte på semester så löste han alla dokument och övrigt som vi behövde för en snabb försäljning. Han hjälpte oss även med kontakten med styrelsen i föreningen och löste godkännande för köparen på rekordtid så vi kunde få försäljningen klar fort. Vi kan starkt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-04-27

Emmeli P skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Trevlig. Svarar snabbt i telefon och ordnar allting väldigt bra o snabbt. En cool o kompetent mäklare med sinne för humor.

Köpte bostad av Joe. Läs mer
  • 2019-04-26

Johan H skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Jag jobbar själv med försäljning/service och kan själv verkligen uppskatta när man stöter på personer som levererar enligt konstens alla regler. Joe är ett sådant fall.

Vi har sedan en lång tid tillbaka haft en dialog med Joe om att först värdera och sedan sälja vår lägenhet. Joes genuina driv för att hjälpa oss igenom vårt livs största affär har lyst igenom sedan första sekund. Hur genuint? Jag gissar att det nog i Joe fall handlar om 10-12 timmar om dagen i snitt. Det är, i alla fall i min värld, definitionen av DRIV.

Joe är även definitionen av "serviceminded". Alltid proffsigt, med en rejäl dos energi och glädje i all dialog.
    Ett sant nöje att rekommendera Joe. Läs mer
  • 2019-04-24

MIRJA A skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är det självklara valet om du letar efter en mäklare som leder dig tryggt genom en försäljning, från första mötet till sista underskrift. Är otroligt nöjd och imponerad av Joes driv, tålamod och ständigt glada humör. Han gav allt och lite till genom hela processen och utfallet blev bättre än förväntat!
    Vill därför starkt rekommendera er att ringa Joe när det är dags att sälja! ✨ Läs mer
  • 2019-04-24

LANA ALI AHMED A skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    "Vi blev rekommenderad mäklaren Joe Maatouk på Bronze Fastighetsförmedling av en granne. Vi är mer än nöjd att vi följde denna rekommendation.
    Tack för en personlig, snabb och bra försäljning av vårt hus. Joe är en mycket bra mäklare som är super duktig på att hålla kontakten och informera både via mejl och telefon. Uppdaterad information genom hela processen, bjuder verkligen på sin tid vare sig han är ledig eller har arbetstid. Joe är en förtroendeingivande och seriös mäklare på alla vis. Det är väldigt enkelt och smidigt att samarbeta och han ser hela tiden till sina kunders bästa. Att han också har en stor lokal kännedom är av stor betydelse för trovärdigheten i ”säljpratet”. Vi kan varmt rekommendera Joe!"

Imponerande. Betyget är 5/5 stjärnor

Lana & Kiarash Läs mer