Bronze Fastighetsförmedling

Bronze Fastighetsförmedling

bronzefast.se
  • BadgeSevenYears
1 463

Välkommen till Bronze Fastighetsförmedling! Dags att köpa nytt? Vi hjälper dig att hitta ditt nya hem. Vi hjälper dig att skräddarsy din försäljning med hjälp av att para ihop de bästa mäklarna med just din bostad. Med spetskompetens inom både försäljning och marknadsföring är vårt mål att alltid leverera kvalitet utöver det...

1463 omdömen om Bronze Fastighetsförmedling

Sedan starten hos Reco 2018

Per C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
Vasastan/Birkastan

Professionellt, initierat och samtidigt personligt bemötande genom hela processen gjorde mitt lägenhetsköp smidigt!

Ralph David S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marianna Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
Bredäng/Mälarhöjden

Marianna var mycket hjälpsam och snabb att svara på meddelanden och förfrågningar. Hon gjorde hela processen enklare än vi hade förväntat oss. Hennes vänliga sätt hela tiden hjälpte till att göra oss lugna i vad som kan vara en stressig situation. Det har varit ett nöje att arbeta med henne.

Riccardo Sven R
Vasastan / Hagastaden

Marianna var vänlig och bemötande och lyssnade på mina behov som köpare. Rekommenderas!

Viktor H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marianna Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
Vasastan / Hagastaden

Redan vid första kontakten fick jag väldigt bra intryck av Marianna. Hon var otroligt professionell och driven genom hela försäljning. Kan stark rekommendera Marianna och kommer gladeligen anlita henne vid nästa försäljning.

Clara Kristina G
Mariehäll

Marianna har varit fantastisk från start till slut, alltid lätt att nå och för mig som köper min första egna bostad kändes det tryggt att ha henne som kontakt!

Karin W
Vasastan / Hagastaden

Vid min första träff med Marianna gav hon mig direkt en känsla av trygghet och värme. Försäljning har gått otroligt smidig och Marianna har tydligt informerat vad som händer under hela resan. Marianna har levt upp och över mina förväntningar jag hade och jag kommer absolut vända mig till henne igen vid försäljning. Stort tack!

Nicole J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tilda Romdahl en del av Bronze Fastighetsförmedling

Otroligt impad av hennes kommunikation och tillgänglighet. Kunnig och mycket förtroendeingivande!

Matilda E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Danielo Anderson en del av Bronze Fastighetsförmedling
Haga Norra

Så tacksam för Danielo! Han gör det där lilla extra, hela processen gick snabbt och smidigt & man märker tydligt att han vill få både köpare och säljare nöjda, vilken han också såg till att göra. Kan varmt rekommendera Danielo !!!

Nisha D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Danielo Anderson en del av Bronze Fastighetsförmedling
Vasastan / Hagastaden

Danielo, höll hos alltid uppdaterade, han gav oss hans rekommendationer.

Dälia S
Haga Norra

Han var väldigt tillmötesgående och trevlig. Otroligt hjälpsam. Mina förhoppningar va att mäklaren skulle sälja lägenheten för ett visst belopp och det levde han upp till och skötte det väldigt snabbt. Det var en bra upplevelse allt gick super. Rekommenderar Danielo.

Rose Kristine H
Haga Norra

Danielo har varit super trevlig och effektiv genom hela processen, även om den var jätte kort. Bra bemötande och märkte tydligt att han ville göra det bästa för både säljare och köpare. Tack Danielo!

Emelie H

Joe var fantastisk från ax till limpa! Snabb respons, otroligt fint bemötande och en lugn och trygghetsingivande personlighet. Vi är så tacksamma för köpet tillsammans med Joe!

Sofia H

Joe är otroligt professionell och smidig att jobba med. Han är duktig på att föra en dialog, ta reda på information snabbt och hjälpa till med allt han kan! Jag och min partner fick ett otroligt bra bemötande och vi är väldigt nöjda med vårt köp via Joe.

Slobodan C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling

Vi är oerhört nöjda med Joe Maatouk som vår mäklare. Han sålde vår lägenhet underhand på ett extremt professionellt sätt. Joe var engagerad, kunnig och lyhörd för våra önskemål. Han besitter dessutom ett extremt bra nätverk med köpare, vilket gjorde hela processen ännu smidigare och tryggare. Vi rekommenderar Joe varmt till alla som söker en pålitlig och skicklig mäklare.

Georg A
Vasastan

Joe gav ett otroligt proffsigt och seriöst bemötande. Snabb, påläst och tydlig i kommunikationen, vilket gav en trygghet genom hela processen från första kontakt till avtalsskrivning, där Joe kunde gå igenom kontraktet utantill och säkerställde att alla parter var införstådda. Vi har varit i kontakt med många mäklare genom vår köpprocess, Joe sticker ut med hans bemötande, professionalitet och omtanke. Joe är en exceptionell mäklare som känns genuint mån om både köpare och säljare, och på riktigt går the extra mile. Jag kan varmt rekommendera honom.

Jonathan W

Väldigt kunnig och tillmötesgående. Gick "the extra mile" för oss när vi velade.

Anna B
Vasastan

Joe Maatouk Jag blev rekommenderad Joe av min dotter som har varit mäklare och jag blev inte besviken. Supernöjd med hela processen från början till slut! Joe är lyhörd, tillmötesgående och jobbar hårt för att få ett högt slutpris - detta lyckades Joe göra med råge! Joe har ett trevligt bemötande och är ödmjuk, är engagerad och proffsig. Mäklaren spelar mycket större roll än man kan tro, vilket jag fick uppleva! Kan varmt rekommendera Joe till alla.

Rut Karin Elisabeth L
Sålde sitt hus med hjälp av Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling

Mycket gedigen erfarenhet och kunskap inom fastighetsmäkleri. God kommunikation, stor tillgänglig samt flexibilitet. Jag är mycket nöjd!

Katarina J

Joe är en exemplarisk mäklare, omtänksam, tillmötesgående, och lyhörd från start till slut. Han överträffade våra förväntningar på alla plan och levererade som utlovat genom hela processen. Vi är mer än nöjda och kan starkt rekommendera Bronze.

Ramtin W
Enskede

Upplevde Danielo som professionell, Målinriktad. Lyckades sälja min lägenhet under höga ränteläget utan problem för ett väldigt bra pris.

Kristoffer B
Vasastan / Hagastaden

Danielo var tillgänglig och professionell och gjorde allt väldigt enkelt för oss. 5 av 5!

Karoly S

Excellent support and very professional job! I will definitely recommend Joe in the future!

Viktor S

Vill man få professionell hjälp och de råd som behöva för att sälja en bostad är Joe det självklara valet. Vi bytte från en annan mäklare som inte fick jobbet gjort och med Joe tog det bara någon vecka så hade vi allt signerat och klart med köpare. Rekommenderar starkt!

Ellen Naima Chikanua W
Vasastan / Hagastaden

Danielo var behjälplig från första mötet, genom köpprocessen likväl efter vi köpt vår nya lägenhet, genom att hjälpa oss hitta svar på frågor om material och mått i lägenheten. Utan Danielo hade vi inte kunnat flytta in i vårat nya drömhem. He went the extra mile!

Emma N

Vi sålde vår lägenhet med Joe och han var lyhörd och effektiv. Rekommenderas!

Hak-Mann L
Vasastan

Trevligt och proffsigt bemötande. Joe var öppen och rak på sak så att man kunde fatta snabbt beslut.

Veronika N
Vasastan

Joe är bra på att vara lyhörd på vad vi som säljare vill. Han är alltid tillgänglig och ser till att önskemålen uppfylls. Joe är duktig på informera löpande, vilket gör att man känner sig i trygga händer. Jag kan rekommendera honom!

Shwethaa R
Enskede

Danielo’s professionalism, responsiveness, and attention to detail truly set him apart. I couldn't be happier with my new home, and I wholeheartedly recommend Danielo to anyone in search of their dream home, a knowledgeable and trustworthy real estate broker who would go that extra mile with you.

Arghavan K
Enskede

Han var mycket trevlig och jobbet blev utfört på väldigt professionell och tillmötesgående sätt.

Siu Fung W
Vasastan / Hagastaden

Joe has been very responsive and supportive on helping us finding our new home. Thank you.

Alper C
Vasastan / Hagastaden

Joe är den bästa mäklaren i Vasastan. Han kan särskilt Hagastaden inside out. Han jobbar hårt, han är snäll, positiv och samarbetsvillig. Hans positiva energi och 'alltid på' mind set gör honom till den allra bästa mäklaren. Jobba med Joe, ta inga risker med de andra.

Michelle D
Gröndal

Inför min försäljning så var jag väldigt orolig då jag hade spenderat väldigt mycket på renovering samt behövde sälja relativt snabbt när marknaden fortfarande var skakig. Jag träffade flera olika mäklare men Danielo stack ut rejält med sitt driv och engagemang. Sagt och gjort så anlitade jag han och han lyckades sälja min bostad till ett pris som jag knappast vågat drömma om då jag var inställd på förlust då fler andra lgh i samma förening sålde för långt under mot vad jag behövde få för att gå jämt ut, jag gick med vinst...

Gülay C
Vasastan / Hagastaden

Sålde min lägenhet med Joe och är mer än nöjd med allt! Han är lätt att samarbeta med, lyhörd, tillgänglig och positiv. Otroligt smidig att jobba med honom. Rekommenderar Joe om man vill ha det där lilla extra!

Gülay C
Skrev om Bronze Fastighetsförmedling

Sai Ganesh R
Enskede

We had the pleasure of working with Danielo Anderson from Bronze during our recent apartment purchase, and we couldn't be more impressed. From the outset, Danielo demonstrated a deep understanding of the local market, the apartment of interest and a genuine commitment to finding us the perfect deal. His professionalism, attention to detail, and proactive approach set him apart. Danielo guided us through every step of the process with ease, offering valuable insights and ensuring that our needs were met. His negotiation...

Alper C
Skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling

Joe är den bästa mäklaren i Vasastan. Han kan särskilt Hagastaden inside out. Han jobbar hårt, han är snäll, positiv och samarbetsvillig. Hans positiva energi och 'alltid på' mind set gör honom till den allra bästa mäklaren. Arbeta med Joe, ta inga risker med andra.

Ahmed B
Vasastan

Att anlita Joe Maatouk från Bronze för att sälja min sekelskifteslägenhet var ett av de bästa besluten jag någonsin tagit, och jag är oerhört nöjd med resultatet! Det är andra gången jag valt Joe som min mäklare, och än en gång har han överträffat mina högt ställda förväntningar genom att sätta rekord med försäljningen! Joe är helt enkelt mäklarbranschens Ronaldo – han är enastående. Under visningarna visade Joe upp sitt oöverträffade öga för detaljer, och han lyfte fram varje aspekt av min lägenhet med en passion och...

Jacob S
Vasastan

Joe var extremt tydlig och lätt att kommunicera med. Lättillgänglig och mycket trevlig. Rekommenderas starkt!

Anton N
Vasastan

Vår överlägset bästa erfarenhet från en mäklare! Joe är för det första väldigt bra på sitt jobb, men också väldigt bra och enkel att ha att göra med. Han satte sig in i vår situation och tog fram en plan utefter våra förutsättningar som sedan exekverades på ett imponerande sätt. Stark rek!

Yvonne B
Vasastan

Joe var lyhörd och väldigt bra på att knyta ihop våra behov, både som köpare och säljare. Det gick proffsigt och smidigt!

Erika T
Gröndal

Mycket nöjd med köp av bostad!

Liselotte J
Mariehäll

Kontakten med Marianna har varit exceptionell! Hon har hållit mig uppdaterad under hela försäljningens gång dessutom sålde hon lägenheten redan efter första visningshelgen. Jag är oerhört nöjd med valet av mäklare och kommer garanterat vända mig till Marianna vid framtida köp och försäljningar.

Hans D
Råsunda

Marianna har gjort ett fantastiskt jobb genom sitt engagemang, tydlighet och snabba återkopplingar!

Cissi A
Vasastan / Hagastaden

Från ord till handling, tack för en smidig process! Jag skulle beskriva Marianna som lyhörd, snabb och pålitlig. En mäklare man kan prata allvar med och även skratta med. Mina varmaste rekomendationer till Marianna.

Shivan K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sophia Nordström en del av Bronze Fastighetsförmedling
Vasastan

Jag vill verkligen ge en stor eloge till Sophia för hennes fantastiska arbete vid försäljningen av min lägenhet. Jag var inte den enklaste kunden att ha att göra med, men hon visade ett väldigt tålamod och tog hänsyn till mina personliga utmaningar på ett sätt som hon inte hade behövt göra, men som jag är oerhört tacksam för. Det kändes som att hon genuint brydde sig och gjorde hela processen mycket smidigare och trevligare än jag hade kunnat hoppas på. Hela upplevelsen var positiv och professionell, och har efterlämnat...

Jouri G
Rissne

Jag tycker att alla ska anlita Marianna som mäklare, duktig, lyhörd, snabb på återkoppla mig, lysnar på vad jag vill och är ute efter. Så 10 poäng för allt jobb hon har gjort verkligen super kanon ni kommer vara nöjda av henne. Mvh//

Jonna C
Vasastan

Sophia var engagerad och lyhörd och gjorde allt hon kunde för att vi som säljare skulle bli nöjda med försäljningen. Då vi sålde underhand utan annonsering var hon en avgörande part för att hitta rätt köpare via sitt kontaktnät. Hon var noga med att följa upp med svar på alla frågor vi ställde och höll oss uppdaterade regelbundet med hur processen fortlöpte. Jag skulle varmt rekommendera henne!

Olivia K
Hägersten

Bra bemötande och förståelse under hela köpet. Snabb på att svara på frågor och positiv upplevelse av Bronze Fastighetsförmedling.

Johan E
Vasastan / Hagastaden

Väldigt engagerad, hjälpsam och tillgänglig under hela processen

Douglas L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sophia Nordström en del av Bronze Fastighetsförmedling
Vasastan

Från start till slut har Sophia funnits där med ett leende på läpparna och ett professionellt bemötande. Rekommenderar henne varmt om ni går i köp/säljtankarna.