Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sundbyberg Bronze Fastighetsförmedling

Bronze Fastighetsförmedling

Tulegatan 16, 172 78 Sundbyberg — Visa karta

Välkommen till Bronze Fastighetsförmedling!

Dags att köpa nytt? Vi hjälper dig att hitta ditt nya hem. Vi hjälper dig att skräddarsy din försäljning med hjälp av att para ihop de bästa mäklarna med just din bostad. Med spetskompetens inom både försäljning och marknadsföring är vårt mål att alltid leverera kvalitet utöver det vanliga.

Söker du familjelägenhet, villa, våning mitt i stan, eller en nyrenoverad pärla till dig själv? Vad du än letar efter så kan vi bistå dig med hjälpen du behöver. Vi har 100% kundfokus, vilket innebär att den dagen du bestämmer dig för att rekommendera oss till andra, då är vi nöjda och har lyckats med vår uppgift. Dina önskemål står i centrum för oss på Bronze Fastighetsförmedling.

Hör gärna av dig till oss för mer information om hur vi jobbar eller läs här nedan vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 22 kunder tycker om Bronze Fastighetsförmedling

• Camilla E skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Köpte en större lgh av Christian och fick ett trevligt bemötande Läs mer
  • Sofie N skrev om Philip Bengtsson en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi köpte lägenhet i Solna med hjälp av Philip och är mycket nöjda. Philip är en mycket lyhörd mäklare som verkligen går "the extra mile" för att göra sina kunder nöjda. Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Kamal T
    Kamal T skrev om Philip Bengtsson en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Philip har genomgående varit väldigt professionell och proper i sitt agerande. Han visar på hög integritet och har dessutom varit tillgänglig när vi behövt prata/träffa honom. Vi är mycket nöjda med hans insats genom hela säljprocessen och skulle gladeligen rekommendera honom. Läs mer
  • Hanna Ö skrev om Philip Bengtsson en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Philip har hjälpt oss att köpa vårt dröm hus. Fantastiskt bemötande, trevlig och kunnig mäklare. Finns absolut inget att klaga på. Kan varmt rekommendera Philip som mäklare! Läs mer
    2018-12-05 Philip B svarar Hanna Ö
    Hanna, stort tack för de fina orden!
    Jag är så glad över att det blev ni som fick köpa huset.
    Du, Christoffer och barnen kommer få många fina år tillsammans i ert nya hus :)!

Ta hand om er så hörs och ses vi!
  • Joakim W skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Köpte lägenhet i gamla filmstaden, Råsunda av Joe. Han har varit oerhört professionell och hjälpsam.
    Kan varmt rekommendera Joe både för att sälja Lr köpa.
    /JW Läs mer
  • Anton A skrev om Philip Bengtsson en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Philip är mycket kompetent och utför sitt jobb på bästa möjliga sätt. Bra kontakt under hela processen, håller det han lovar, sålde min lägenhet till ett mycket bra pris.

Kommer inte sälja med någon annan framöver. Läs mer
    2018-12-05 Philip B svarar Anton A
    Så glad över att ni blev nöjda och att vi lyckades sälja lägenheten till ett riktigt bra pris :)!
    Ser fram emot att hjälpa er i framtiden!

Ha det bra så hörs och ses vi :)!
  • Victor B skrev om Philip Bengtsson en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Köpte en lägenhet på Söder via Philip, han var väldigt behjälplig i köpet och hanterade processen med hög professionalism. Läs mer
    2018-12-05 Philip B svarar Victor B
    Tack för de fina orden Victor!
    Önskar dig all lycka i din nya bostad!

Vi hörs och ses i framtiden :)
  • Weiyi L skrev om Philip Bengtsson en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Philip is a true professional. He did everything to help us fully satisfied. It's super easy to communicate with him. Kan inte annat än rekommendera honom. Läs mer
    2018-11-21 Philip B svarar Weiyi L
    Thank you so much Weiyi!
    It was a real pleasure to help you!

Take care, hope to hear from you in the future! :)
  • Vilhelm J
    Vilhelm J skrev om Philip Bengtsson en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi träffade flera olika mäklare innan försäljning och Philip var den som gav det absolut mest engagerade och entusiastiska intrycket. Under försäljningens gång var han lyhörd för våra önskemål och uppstod något oväntat problem så löste han det oerhört snabbt och smidigt. Jag kan verkligen rekommendera Philip till andra säljare! Läs mer
    2018-11-21 Philip B svarar Vilhelm J
    Stort tack för att ni gav mig förtroendet att förmedla er fina bostad, nöjet var helt på min sida! Jag är superglad över era fina ord.
    Nu ser vi till att hitta er en ny bostad!

Ta hand om er så hörs och ses vi :)!
  • Anders F skrev om Philip Bengtsson en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2:a i Solna
    Mycketbra och personligt
    Allt uppfyllt med beröm godkänd
    Framgår ovan Läs mer
    2018-11-21 Philip B svarar Anders F
    Tusen tack Anders!
    Jag är helt säker på att du och Anna kommer att få många fina dagar tillsammans i lägenheten.

Ni vet vart jag finns om ni har några frågor eller funderingar!
    Ta hand om er!
  • Robert N skrev om Philip Bengtsson en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Kan varmt rekommendera Philip vid försäljning av lägenhet. Professionell, tillmötesgående, positiv, empatisk, alltid nåväl, snabba svar och självdrivande är några av hans starka sidor. Utan tvekan den bästa mäklare jag haft att göra med. Läs mer
    2018-11-21 Philip B svarar Robert N
    Det var ett rent nöje att hjälpa dig med försäljningen Robert!
    Tack för allt!

Vi ses när jag har vägarna förbi Malmö!
  • Isabelle F skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi kan varmt rekommendera Joe Maatouk! Professionellt bemötande, hjälpsam, snabb kontakt och kunnig mäklare som vi kände oss trygga med under hela säljprocessen. Dagens marknad är svår men Joe gjorde ett grymt jobb med att sälja vår lägenhet. Ett stort plus är även hans humor :-) Läs mer
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi gjorde ett gediget förarbete och träffade många mäklare innan vi fick tips om Joe från en bekant.

Det kändes väldigt bra efter vårt första möte och vi valde att fortsätta med honom. Ett väldigt bra beslut visar det sig.

Joe är en fantastisk mäklare som tog sig an oss och vårt hus med ett engagemang och en energi vi aldrig sett hos någon annan mäklare, varken vid tidigare försäljningar eller hos dem vi träffade inför försäljningen av huset.

Tydligt att han gjorde allt han kunde - och han verkar kunna en hel del - för att vi skulle få en smidig och bekväm försäljning med bra betalt.

När andra hus i området stod still på Hemnet körde Joe 5 visningar över två veckor med gott om besökare och hanterade budgivningen ytterst proffesionellt.

Kommer absolut rekommendera Joe till alla vi känner som ska sälja. Läs mer
  • Denis P skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Joe kan sitt jobb och utför arbetet exemplarisk. Från första kontakt till även efter försäljning så är han med personligen hela vägen. Detta är sjukt viktigt för mig i dagens marknad när det känns som att alla kan bli mäklare. Jag har hittills sålt 2 eller 3 lägenheter med Joe och har blivit riktigt nöjd varje gång. Tänk inte längre, anställ Joe! Läs mer
  • Inger H skrev om Philip Bengtsson en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Fantastisk mäklare som är professionell, kunnig,tillgänglig och enormt hjälpsam. Kan rekommendera honom varmt. Läs mer
    2018-11-21 Philip B svarar Inger H
    Stort tack för de fina orden Inger! Du och Hanna är alltid välkomna att slå mig en signal!
    Ta hand om er så hoppas jag att vi ses i framtiden!
  • Alexandre B skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi är mycket nöjda med Joes arbete som hjälpte oss att nå det vi önskat. Redan vid det första mötet fick vi bra intryck och förtroende för honom. Trevlig, lyhörd, målmedveten och seriös.
    Under hela processen har han kommunicerat, lyssnat och varit flexibel.
    Vi ger Joe högsta betyg och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Jonny S skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Proffsigt engagemang och tydlig information under hela säljprocessen. Rekommenderas varmt! Vi fick det pris vi ville ha i en för säljare seg marknad. Joe fixade det! Läs mer
  • Nizar B skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Joe levde verkligen upp till våra förväntningar! Inte nog med att han lyckades sälja vår lägenhet när marknaden var som sämst för säljarna. Joe såg till att vi fick ett bra pris också. Mycket lojal och pålitlig mäklare. Kan varmt rekommenderas!

//Nizar Läs mer
  • Ramin E
    Ramin E skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Detta är en person som verkligen lever efter att service leverar försäljning. Joe var alltid tillgänglig för mig och uppdaterade mig med varje minsta grej som hände.

Självklart kan man skriva en massa fantastiska egenskaper Joe har, men det viktigaste jag vill säga är att sålänge Joe är mäklare så kommer jag och min sambo vara hans kunder.

Ramin & Linda Läs mer
  • Peter M skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är sannolikt en av Sveriges absolut bästa mäklare. Som person är han otroligt ödmjuk och bra på att lyssna. Samtidigt är han otroligt resultatinriktad och ingen kan mäta sig med hans förmåga att få till en bra affär. En annan kvalité jag satte stort pris på var hans förmåga att alltid återkoppla väldigt snabbt och hans kapacitet att planera in precis allt som behövdes. Han har en väldigt bred kompetens inom hela mäklaryrket och fastighetsmarknaden. Han har en fantastisk energi och mycket positiv inställning i alla lägen. Han kan göra det omöjliga möjligt. Han är fenomenal på att bygga goda förtroendeingivande relationer. Han har en perfekt balans mellan att vara en god säljare men samtidigt relationsbyggare. Läs mer
  • Martina E skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Efter att träffat flertalet olika mäklare föll valet tillslut på Joe, han har hjälpt flertalet av våra vänner och bekanta där av det naturliga valet. Joe är en oerhört enfaren fastighetsmäklare som gav oss rätt förväntningar, ständig återkoppling och säkerställde att alla parter var nöjda. Det som gjorde oss extra glada är att han dessutom lyckades sälja vår lägenhet på en förvånansvärt kort tid i en marknad när det stod helt still. Tack ännu en gång/Martina Läs mer
  • Nilden Ciok F
    Nilden Ciok F skrev om Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag upplevde Joe som seriös och proffsig kring uppdraget att sälja min bostad. Läs mer
Joe Maatouk
Philip Bengtsson