Bronze Fastighetsförmedling

Bronze Fastighetsförmedling

Välkommen till Bronze Fastighetsförmedling!

Dags att köpa nytt? Vi hjälper dig att hitta ditt nya hem. Vi hjälper dig att skräddarsy din försäljning med hjälp av att para ihop de bästa mäklarna med just din bostad. Med spetskompetens inom både försäljning och marknadsföring är vårt mål att alltid leverera kvalitet utöver det vanliga.

Söker du familjelägenhet, villa, våning mitt i stan, eller en nyrenoverad pärla till dig själv? Vad du än letar efter så kan vi bistå dig med hjälpen du behöver. Vi har 100% kundfokus, vilket innebär att den dagen du bestämmer dig för att rekommendera oss till andra, då är vi nöjda och har lyckats med vår uppgift. Dina önskemål står i centrum för oss på Bronze Fastighetsförmedling.

Hör gärna av dig till oss för mer information om hur vi jobbar eller läs här nedan vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 565 kunder tycker om Bronze Fastighetsförmedling 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Marianna Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • Huddinge
    2021-07-26
    Marianna var väldigt trevlig och professionell, processen var väldigt enkel och hon hjälpte oss hela vägen. Vi är väldigt tacksamma för hennes arbete.

Mvh Aram & Silva
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marianna Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • Huddinge
    Bästa mäklare.
    Vi är mycket nöjda med Marianna som sålde vår lägenhet. Hon är trevlig, lätt att ha att göra med, påläst & proffsig, jordnära och okonstlad. Hon sålde lägenheten till ett pris vi kom överens om, vi rekommenderar henne varmt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2021-07-26
    Trevlig, professionell och grymt bra lokalkännedom. Köpte och sålde med Gabriel. Mycket god erfarenhet!
    • Rudviken
    2021-07-26
    Gabriel är en mäklare med stora visioner. Det var första gången jag sålde något och Gabriel gjorde det till en enkel resa från start till mål. Det gick alltid att höra av sig när man hade frågor.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2021-07-24
    Toppen! Bra och trevlig, tog sig tid. Fick mig som köpare att låta veta vilken nivå säljaren kunde släppa lägenheten för så alla blev nöjda.
    2021-07-23
    Detta är en mäklare i toppskiktet!

Mäklaren har en proffesionellt bemötande men hög känsla för av service, kunskap och tillgänglighet.

Detta är definitivt en mäklare jag kommer att sälja med i framtiden.
    2021-07-23
    Riktigt bra mäklare som var rak på sak med bostaden.
    Välbemött och riktigt snabb på svara.
    Tack snälla Simon, hoppas du kommer trivas i ditt nya hem! :) Marianna Maatouk
    2021-07-22
    Marianna är en varm och jordnära mäklare som verkligen jobbade efter mina önskemål!

Jag hade ganska bråttom att sälja men ville ändå få så mycket som möjligt såklart. Marianna fixade både sälj innan visning & ett pris över mina förväntningar!

Kan varmt rekommendera Marianna till er som söker en härlig, målinriktad och proffsig mäklare⭐️
    Tack för dem fina orden Ellinor, var en ära att få hjälpa er! :) Marianna Maatouk
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2021-07-22
    Joe är en absolut fantastisk mäklare som går ”above and beyond” att hjälpa sina kunder. Vi är utlänningar som nyligen flyttat till Sverige och aldrig tidigare köpt bostad utomlands. Joe var som stöd igenom hela processen även för oss köpare, vilket vi var ytterst tacksamma för.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2021-07-22
    Vi har under 3 år som vi bott på Torsplan fått äran att vara granne med Stockholm trevligaste mäklare. Att anlita Christian när det blev dags för oss att sälja var självklar. Han såg till att vi kunde boka den bästa fotografen till att hjälpa oss med dom minsta detaljerna så vi gick ut i marknaden med dom bästa förutsättningarna. Vi gick ut med försäljning under den mest populära semester perioden och även när han själv var mitt i sin egna bröllopsplanering. Trots det var han alltid tillgänglig och meddelade oss i tid när det var dags för visning. Även om vi från början hade höga förväntningar på honom lyckades han leverera över förväntningar. Vi rekommenderar Christian 10/10 gånger till alla som planerat att sälja.
    2021-07-21
    Marianna agerade proffesionellt hon var driven i sitt arbete och arbetade väldigt effektivt och direkt, inget fram och tillbaka utan rakt på sak!
    Tack snälla Anton, oerhört glad över att se er nöjda! :) Marianna Maatouk
    2021-07-21
    Trevlig mäklare. Duktig, saklig och smidig.
    Rekomenderar.
    2021-07-20
    Snabbt svar, klar förklaringen.
    2021-07-20
    Marianna gav förtroende från första sekund. Blev rekommenderar av en vän och det var ett väldigt klokt val. Professionell och förtroendeingivande från början och levde upp till allt som togs upp redan på första mötet. Kan varmt rekommenderar Marianna.
    Tack för förtroendet Magnus, var en ära att få hjälpa till! :) Marianna Maatouk
    2021-07-19
    Är så himla himla glad att det blev Gabriel som sålde lägenheten till mig! Han var från början väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Alltid snabb på att svara oavsett dag och tid och hjälpte mig med allt som jag hade frågor kring eftersom det här är min första bostadsrätt.
    Så jag är väldigt tacksam hur mycket han har hjälpt mig både innan köpet och även efteråt.
    2021-07-19
    Marianna var otroligt tillmötesgående, ärlig och social. Köpet av bostaden och budgivningen gick fort från start till slut men Marianna var kommunikativ och väldigt flexibel för att möjliggöra en förhandsvisning med så pass kort varsel som det vart.

Enbart positiva saker att säga om Marianna!
    Tack snälla för dem fina orden Viktor. Hoppas att du och Paula kommer trivas bra i lägenheten! :) Marianna Maatouk
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Enhörning en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • Vasastan
    2021-07-19
    Snabb återkoppling, trevligt bemötande och flexibel
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Enhörning en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • Vasastan
    2021-07-19
    Väldigt proffsigt bemötande, rekommenderar varmt Gustav till alla som ska sälja sin bostad.
    2021-07-19
    I am a first time (international) buyer and have recently bought an apartment of which Gabriel was the broker.

He was very swift and precise in what documentation I would need to get ready before the viewing the apartment and guided me through it very quickly and efficiently with his connections and knowledge of Swedish bank and real estate system.

I had very vague expectations given my newness to the Swedish context and never having bought a property before, but the directed and pointed guidance that Gabriel gave was able to prioritise my needs and close the deal very quickly.

He is persistent and keeps in touch throughout the entire process. On the other hand, as a first-time buyer, at times I felt too rushed and pushed but he was very confident in how he usually does things which gave me confidence in him and his advise. During the buying process all questions were answered in good time and my requests were met with a smile!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2021-07-18
    Joe gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av lägenheten. Processen gick snabbt och enkelt med smidig kommunikation.

Våra förväntningar på Joe som mäklare och resultatet av försäljningen överträffades verkligen. En process som kan vara krånglig och formell blev lätt och okomplicerad.

Vi är väldigt nöjda och kan verkligen rekommendera Joe som mäklare och hoppas att han kan hjälpa oss med framtida försäljningar.
    2021-07-16
    Helt ok! Gjorde det som förväntades från en mäklare!
  • köpte sitt hus med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2021-07-16
    Gabriel har varit fantastisk under hela denna resa. Han har kunnat svara på alla våra frågor gällande huset vi köpt. Han har varit väldigt trygg och lugn och det var inga tvivel om att låta honom sköta även försäljningen av vår bostad. Även den försäljningen skötte han med bravur. Det finns absolut inget negativt att säga om Gabriel och jag rekommenderar verkligen honom till alla er som ska köpa eller sälja.
    2021-07-16
    En mäklare av världsklass. Kan verkligen rekommendera Gabriel.
    2021-07-16
    En mäklare som ger det där lilla extra. Positiv attityd och ett mindset där den enda utvägen ur affären är en toppen affär för båda parter.
    Uppskattar hans uppriktighet och kunnighet. Verkligen 5 av 5! Tack för en trygg försäljning och bra kommunikation.
    2021-07-16
    He was patient, understanding and helpful.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Bronze Fastighetsförmedling
    • Bromma / Mariehäll
    2021-07-10
    Caroline visade en professionell envishet, ambition och ärlighet som heter duga i hela försäljningsprocessen av min pärla. Stort tack och stort lycka till med det nya jobbet!
    2021-07-10
    Jag och min sambo är supernöjda med Joe och skulle starkt rekommendera honom. Hela processen var smidig, effektiv och enkel. Det märks att Joe vet vad han gör, han är otroligt professionell men även med glimten i ögat.

Vi hade sedan tidigare hört mycket gott om Joe och hade höga förväntningar, de förväntningarna uppfyllde han helt klart.
    2021-07-08
    Joe var trevlig och professionell även om jag anlände några minuter sent till visningen. Han har koll på objektet och detaljerna så det känns naturligt att ställa sina frågor och man får raka och tydliga svar.

T.ex. hade jag en fråga som tydligt kunde ändra mitt beslut om att buda. Han var ärlig och sade att jag inte ska räkna med det då han inte var säker på svaret på denna specifika och att det då var bättre att söka ngt annat om detta var ett krav (en av få frågor han inte hade svar på).

Om man inte har några frågor fyller han på med den information man lätt kan glömma bort att är intressant och nyttig för en. Det framgick även att han gav snabb respons när jag hade frågor efter visningen. Processen av att köpa bostad blev också mycket tydlig tack vare Joe varpå man inte behövde fundera på vad som komma skall.

Kort sagt var han hjälpsam och alert igenom hela processen.

// Vincent
    • Centrala Sundbyberg
    2021-07-08
    Joe har vart bra och gett ett förtroendegivande bemötande.
    2021-07-04
    Joe sålde lägenheten som jag köpte och var väldigt informativ, professionell och noggrann. Ett proffs!
    • Råsunda
    2021-07-04
    Marianna bemötte mig på ett väldigt trevligt, inbjudande och proffsigt sätt. Hon mötte verkligen mina förväntningar och gjorde att hela processen väldigt lätt. Vi hade smidiga uppdateringar, lätt att få tag i och arbetade effektivt och målinriktat.
    Tack snälla för dina fina ord Jessica, tacksam för förtroendet. :) Marianna Maatouk
    2021-07-04
    Joe hjälpte oss väldigt snabbt och smidigt att hitta en lägenhet som överensstämde med våra önskemål. Han var tillgänglig, smidig och väldigt trevlig. Tack!
    2021-07-02
    Joe var tydligt och strukturerad under hela inköp processen . Trevlig bemötande klara och tydliga besked.
    Vi kände oss trygga och kommer att anlita Joe vid våra framtida planer .
    Familjen Dizdarevic
    • Vasastan/Norrmalm
    2021-07-02
    Vi sålde våran lägenhet via Joe och det kunde inte blivit bättre. Man kan inget annat än ge top betyg. En dedikerad, engagerad, trygg och kunnig mäklare som levererat total professionalitet från början till slut.
  • Caroline K
    • Vasastaden
    2021-07-02
    Jag har anlitat Joe vid flera lägenhetsförsäljningar och han har alltid levererat! Han är en mycket kunnig mäklare som alltid gör sitt yttersta för kunden. Trevlig, förtroendeingivande, hjälpsam och bra på att återkoppla. Slog dessutom prisrekord i området!
    Han hanterar alltid försäljnings dynamiken med kompetens, lugn och professionalitet. Vi är, som vanligt, mycket nöjda med Joe och försäljningen. Rekommenderas varmt, toppenmäklare!
    2021-07-02
    affärerna gick smidigt och snabbt mäklaren jätte trevligt samt personal
    2021-07-02
    Synnerligen drivande säljare med god kunskap om marknaden och kundpsykologi.
    • Östermalm
    2021-07-02
    Trevligt och professionellt bemötande. Håll helatiden oss informerat. Bra jobbat!
    • Järfälla
    2021-06-28
    Christian bemötte oss på bästa möjliga sätt. Han var trevlig och pedagogisk genom hela processen. När än man sökte honom så var han snabb på att svara/återkoppla.

På något sätt lyckades Christian att få huset sålt innan första visningen. Dessutom för ett pris som slog det gamla prisrekordet på vår gata.

Behöver ni en mäklare som verkligen gör allt för en och får objektet sålt på nolltid är Christian er kille.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2021-06-28
    We came to know about project BRF Säby Eklund through friends and hence got in contact with Christian.
    The visning of the apartment and everything was well organized and went well, we signed the agreement and bought the apartment.
    However, one thing was misleading in the advertisement, it said in the object beskrivning that parking is available. here is the text from the document we have: "Föreningen har möjlighet att hyra parkeringsplatser mot en avgift på f.n 445 kr i
    månaden. Parkeringen är belägen bredvid fastigheten. I övrigt finns boendeparkering på
    gatorna runt fastigheten, besök kommunens hemsida för mer information."

But it turned out that the förening have no parking places of its own, all parking places are owned by another förening in the same building. We have been following up with the förening to get a parking place but so far they haven't shared any information about it. Once I managed to talk to Olivia (förening personnel) in person and she explained that there is no parking place owned by this förening and they will discuss with the other förening in the building to get some parking places from them.

Not sure how we will proceed with this, but seems like not all facts were checked properly for this project by the broker.
    • Ursvik
    2021-06-22
    Christian överträffade våra förväntningar när vi anlitade honom vid försäljningen av vår bostad. Allt gick smidigt och enkelt. Man känner sig helt trygg under hela processen. Kan starkt rekommendera Christian Karatas!
    • Centrala Sundbyberg
    2021-06-20
    Joe har sålt min lägenhet och skött hela processen i Sverige medans jag har varit i utlandet. Allting har gått otroligt smidigt och över mina förväntningar. Det har även bott andrahandsgäster i lägenheten under tiden och Joe har skött allt med dem utan problem. Lägenheten såldes snabbt till ett rekordpris och jag har i princip inte behövt lyfta ett finger. Joe var tillgänglig nästan 24/7, även fast vi har en markant tidsskillnad mellan varandra. Jag är mer än nöjd över hans hanterande med hela försäljningen och rekommenderar starkt för alla som vill ha ett högt försäljningspris och en smidig försäljning, att ta hjälp av Joe och Bronze Fastighetsförmedling.
    2021-06-18
    Professionell, trevlig och snabb! Det är tre ord som beskriver Joe Maatouk väl anser jag.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Bronze Fastighetsförmedling
    • Bromma / Mariehäll
    2021-06-17
    Väldigt bra bemött, allting kändes proffsigt och enkelt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • Saltsjö-Boo
    2021-06-17
    Grymt proffsigt bemötande! Superflexibel och tillmötesgående när vi ville ha ytterligare fotografering av vår tomt pga av dålig väder.
    • Kungsholmen
    2021-06-16
    Vänlig, kunnig och entusiastisk.
    Levde upp till våra förväntningar på ett utmärkt sett.
    Snabb hjälp vid frågor. Genomförde hela processen på ett effektivt sätt.
    Vi kände tillit och förtroende.
    2021-06-16
    Jag skulle egentligen kunna sammanfatta hela upplevelsen med tre bokstäver - WOW!

Vi träffade runt 6-7 mäklare i Solna inför vår försäljning, och utvärderade noga vilken vi trodde skulle matcha oss bäst. Vi ville ju verkligen göra rätt val då vi vet att det kan göra stor skillnad för hur försäljningen går. Särskilt eftersom att vår lägenhet låg på bottenvåning och dessa är inte helt lättsålda.

Efter att vi träffade Joe så behövde vi inte träffa någon mer. Alla andra mäklarna oroade sig över en försäljning som hade skett någon vecka tidigare i vår förening där en lägenhet med samma planlösning som vår hade sålts för ett inte helt fantastiskt pris, trots att den var topprenoverad - mycket mer än vår lägenet.

"Ajdå, då får vi nog förvänta oss ett par hundratusen mindre än dem" fick vi höra ifrån de första 6 mäklarna vi pratade med, och vi kände av deras oro. Men så blev det inte när vi mötte Joe. Joe blev snarare triggad av faktumet att den andra lägenheten hade sålts lågt och ville visa att värdet på dessa lägenheter minsann var högre än så.

Och han klarade det omöjliga. Han lyckades att få vår lägenhet såld till ett högre pris än den med identisk planlösning, trots att den andra var väldigt mycket mer påkostad och nyrenoverad. Och till råga på allt så lyckades han med detta innan den öppna visningen och efter endast en privatvisning.

Utöver siffror och sälj så är han även en fantastiskt trevlig person som det har varit ett nöje att ha att göra med.
  • Charm M
    2021-06-16
    I am in awe at how smooth our selling process was with Joe and so happy that we chose Bronze despite meeting 5 other real estate brokers in Solna.

We could not have sold our apartment at the current best price, without Joe's grit and perseverance.

Our apartment is not renovated, and is on the ground floor and the kind that will not sell itself, and the whole time I was just worried that we won't be able to sell it. Joe kept me calm and has been very responsive in texts, calls, and emails and can immediately think on his feet on the best options and course of action with whatever I throw his way. He thinks quick and effective, and works fast and efficient as well. I can't thank him enough for being so patient with me and all my annoying questions and ideas this whole time.

The first time we met, I knew that he would be the best choice - smart, clever, competitive, decisive. And he did not disappoint, our apartment was sold before public viewing at an unbeatable price! I'm so happy and Joe and Bronze will definitely be my realtor for the next sale. Thank you Joe!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Bronze Fastighetsförmedling
    • Solna
    2021-06-15
    Caroline är en otrolig mäklare som uppfyllde alla mina förväntningar som säljare. En snabb och lättsam försäljning med hög service!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Bronze Fastighetsförmedling
    • Solna
    2021-06-15
    Mycket bra bemötande för mig som köpare. Hon var supertrevlig och ingöt förtroende. Vid budgivningen var hon mycket samarbetsvillig och man märkte att hon kämpade för mig som köpare. Vid kontraktsskrivningen var hon lite stressad, men hon gjorde sitt jobb på ett professionellt sätt och tog sig tid för att svara på alla frågor som dök upp.