Bronze Fastighetsförmedling

Tulegatan 16, 172 78 Sundbyberg — Visa karta

Välkommen till Bronze Fastighetsförmedling!

Dags att köpa nytt? Vi hjälper dig att hitta ditt nya hem. Vi hjälper dig att skräddarsy din försäljning med hjälp av att para ihop de bästa mäklarna med just din bostad. Med spetskompetens inom både försäljning och marknadsföring är vårt mål att alltid leverera kvalitet utöver det vanliga.

Söker du familjelägenhet, villa, våning mitt i stan, eller en nyrenoverad pärla till dig själv? Vad du än letar efter så kan vi bistå dig med hjälpen du behöver. Vi har 100% kundfokus, vilket innebär att den dagen du bestämmer dig för att rekommendera oss till andra, då är vi nöjda och har lyckats med vår uppgift. Dina önskemål står i centrum för oss på Bronze Fastighetsförmedling.

Hör gärna av dig till oss för mer information om hur vi jobbar eller läs här nedan vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 184 kunder tycker om Bronze Fastighetsförmedling

• 2020-05-27

Beatrice N skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    När jag skulle sälja min etta i Mariehäll jämförde jag flera mäklare men fastnade för Caroline efter att ha träffat henne och lagt upp en gemensam plan. Under hela processen har hon varit tillgänglig, kommit med idéer och varit uppmärksam på mig som säljare. Det slutade även med en bra försäljning som ett kvitto på ett bra jobb. Jag kan därför varmt rekommendera Caroline! Läs mer
  • 2020-05-18

Ashwinipriya J skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    I met Gabriel during one of my first apartment visings. Gabriel quickly understood my expectations and directed me to the right apartment. The negotiations were far quick for the deal and finalized in a couple of days. Gabriel is well versed and experienced well in maintaining a healthy balance between the seller and buyer expectations about the final apartment price. Although I was a newbie and was a bit skeptical of many things in the process, he made sure I get optimum clarification with my queries. He also helped me in getting good interest rates from the bank. Gabriel has my highest recommendation.

- Ashwini Jeggari Läs mer
  • 2020-05-08

Björn J skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Gabriel är en mycket positiv och driven mäklare som får saker gjorda snabbt och effektivt.
    Han finns tryggt vid din sida under hela processen för att stötta, förklara och svara på frågor. Läs mer
  • 2020-05-03

Linn F skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag sålde min lilla lägenhet på Lilla Essingen och trots tuffa tider och många objekt ute fick Caroline upp priset med flera hundra tusen. Hon ger aldrig upp och finns alltid tillgänglig. Läs mer
    2020-05-07 CAROLINE H svarar Linn F
    Tusentack för ditt förtroende Linn, mycket glad för din skull!
  • Srn A

2020-04-09

Srn A skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag upplevde henne väldigt trevlig och profsionell.
    Fick bra bemötande, bra beskrivning av bostad och hjälp med frågor. Läs mer
    2020-04-14 CAROLINE H svarar Srn A
    Tack själva och stort grattis till ert nya fantastiska hem! :D
  • 2020-03-28

Joachim H skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi är jätte nöjda med Carolin som mäklare
    Mycket proffsig . Kan varmt rekommendera henne

Asli och joachim Hagström Läs mer
    2020-04-02 CAROLINE H svarar Joachim H
    Tack själva, det var en ära att få hjälpa er med er försäljning!
  • 2020-03-27

Jessika B skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi fick hjälp av Gabriel att sälja vår lägenhet i Solna centrum. Från allra första kontakten har Gabriel varit toppen, engagerad, kunnig och driven. Han levde väl upp till de förväntningar vi hade och vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2020-03-26

delnia r skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    "jag Valde Bronze Fastighetsförmedling AB genom rekommendationer från min bror. Tydligen skulle denna byrå utmärka sig från andra byråer genom sin vision och sitt sätt att arbeta. Så kraven var redan från början höga på Gabriel. Jag har sålt många lägenheter genom mina år men detta är första gången som jag stöter på en mäklare som med sitt professionella sätt och stora engagemang lyckades sälja min lägenhet till ett pris som jag bad om, mitt under Corona-krisen dessutom! Gabriel besitter en kompetens och ett lugn som få mäklare har. Han är lyhörd men framför allt uppriktig. Gabriel har mina rekommendationer för han har ingett ett stort förtroende som mäklare och för att han helt enkelt är jäkla grym på det han gör!!
    Delnia R" Läs mer

Alina G skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag är otroligt nöjd med Gabriel, han är väldigt noggrann, återkopplingen är väldigt bra och lätt tillgänglig när man behöver något! Läs mer
  • 2020-03-24

Sandor Alexander D skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Snabb affär med bra engagemang och ett proffsigt bemötande, rekommenderar varmt Läs mer
  • Hammad A

2020-03-24

Hammad A skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag gjorde en bostadsaffär med Gabriel och kan varmt rekommendera Gabriel som mäklare!

Han är ett proffs enda ut i fingerspetsarna. Det här är en mäklare som gör det lilla extra för att överträffa dina förväntningar.

Kompetent, positiv, full med energi samt engagerad. Alltid trevlig och lätt att nå oavsett tidpunkt.

Nästa gång det blir bostadsaffär kommer jag ta kontakt med Gabriel direkt, vare sig det gäller sälj eller köp. Läs mer

Yasmine S skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Köpt lägenhet.
    Fin affär rakt igenom, Gabriel har varit väldigt flexibel, tillmötesgående och trevlig!
    Hans visitkort kommer att sparas! Läs mer
  • 2020-03-21

Laila O skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi upplevde Caroline som en trevlig och professionell mäklare! Läs mer
    2020-04-02 CAROLINE H svarar Laila O
    Tack snälla och grattis till er nya drömbostad!
  • 2020-03-19

Julia L skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag och min sambo köpte en bostad via Caroline och det märktes direkt att hon spred god energi. Jag och min sambo hade länge letat bostad och träffat många mäklare under resans gång, Caroline stod ut från mängden och var verkligen genuin, man kände verkligen att hon var mån om både säljare och oss köpare.
    Vi kommer absolut anställa Caroline då det är vår tur att sälja! Läs mer
    2020-04-02 CAROLINE H svarar Julia L
    Stort tack det känns mycket bra att ni som köpare känner er nöjda med ert köp, detta glädjer mig!
    Längtar tills det är dags att hjälpa er igen! :)
  • 2020-03-18

Marcus L skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Christian är trevlig, professionell, noggrann och mycket målinriktad. Han sålde vår lägenhet till ett pris vi inte vågade hoppas på. Kan varmt rekommendera denna mäklare! Läs mer
  • 2020-03-18

Emma T skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Allt gick väldigt snabbt och smidigt och han tog hand om oss och såg till att vi hade allt vi behövde i väntan på kontrakt skrivningen. Vi fick köpa bostaden samma dag som vi kom och titta på den. Allt gick på 2-3 timmar. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Lisa S

2020-03-14

Lisa S skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Blev väldigt väl bemött av Caroline! Alltid glas, supertrevlig och hjälpsam! Rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-04-02 CAROLINE H svarar Lisa S
    Tack för dina varma ord, kul att kunna ha hjälpt till!
  • Krister B

2020-03-14

Krister B skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag köpte en lägenhet genom Gabriel och han va väldigt professionell och svarade på alla mina frågor och va behjälplig med allting från visning till köpet. Så ska man bli bemött av mäklare. Toppklass! Läs mer

Erik D skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Tråkigt att man endast kan ge fem stjärna!
    Jag blev väldigt ärligt, behagligt och tjänstvilligt bemött av Gabriel. En förtroendegivande o mycket sympatisk toppenmäklare! Läs mer

Daniel D skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag och min fru köpte en lägenhet och Caroline hjälpte oss att gå på förhandsvisning och lägga ett bud till säljare som de accepterade innan andra visningar. Caroline var väldigt trevlig och duktig att svara på alla frågor, oavsett när vi frågade. Hon var snabb att få kontraktet skrivet och var dynamisk när vi hade problem att banken dröjde med svar. 5/5, vet inte vad jag mer skulle önskat. Läs mer
    2020-04-02 CAROLINE H svarar Daniel D
    Tusentack det känns oerhört bra att ni som köpare känner er nöjda med affären, det glädjer mig! Ser fram emot att hjälpa er när det blir dags att sälja i framtiden.

Nathalie H skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Trevlig, snabb, engagerad och professionell! :) Läs mer
    2020-03-12 CAROLINE H svarar Nathalie H
    Tack snälla Nathalie, kul att se dig nöjd!
  • 2020-03-09

Seyedh Afagh N skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Duktig och professionell mäklare! Läs mer
  • 2020-03-07

Diana skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi köpte en bostad via Gabriel och fick fantastisk hjälp med allt. Vi kontaktade Gabriel av en slump angående en annan bostad, men istället för att avfärda oss tog Gabriel reda på vad vi sökte och hjälpte oss med att matcha våra behov med hans objekt. Och han lyckades hitta en väldigt passande lgh till oss och på en dag blev det en genomförd affär!! Ska jag sälja blir det genom Gabriel kan jag lova! Läs mer
  • 2020-03-06

Alexandra P skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Caroline har varit helt fantastisk genom hela processen - och det märks verkligen att hon brinner för det hon gör! Hon lyssnade på vad vi önskade från första stund och höll oss underrättade kontinuerligt. Vi hade inte kunnat vara nöjdare och vi kan varmt rekommendera henne till alla som önskar sälja, men också köpa bostad! Läs mer
    2020-03-12 CAROLINE H svarar Alexandra P
    Wow, tack snälla för era varma ord! Det betyder oerhört mycket för mig att läsa detta och se er nöjda med försäljningen! :)
  • 2020-03-06

Tomas K skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi har köpt bostad. Bra bemötande och snabb kommunikation. Vi fick en förhandsvisning på en ledig lördag på ett objekt som renoverades. Upplevelsen var väldigt proffsig. Läs mer

Per Magnus S skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi tog kontakt med Gabriel angående en lägenhet vi var intresserad av. Han ordnade en visning en söndag och på tisdag eftermiddag var affären klar. Gabriel är en mycket driven mäklare, har täta avstämningar, upplevs som rak och ärlig - och det märks att han verkligen älskar mäklaryrket. Inga som helst problem eller krångligheter att ha med honom att göra! Skulle det bli aktuellt kommer vi med största sannolikhet anlita Gabriel! Läs mer

Franklin H skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Hej vi vart hjälpta av Gabriel att köpa våran bostad på. Krysshammarvägen 14 i Solna. Vi vart super nöjda då vi ringde Gabriel om en annan lägenhet. Tänkte först att han va som de andra mäklarna jag ringt tidigare, men denna kille var något helt annat. Super trevlig och fiskade efter vad vi var ute efter. Allt gick snabbt smidigt och han var mycket tillmötesgående. Super trevlig och proffesionellt. Vi är otroligt nöjda med mäklaren köper och allt i sin helhet. Vi kommer utan tvekan kontakta Gabriel igen vid försäljning och även vid nytt köp. Tack så mycket till Gabriel och till bronze fastighetsförmedling för ert underbara bemötande och samarbete. 5 stjärnor Läs mer

Mikaela P skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Trevligt bemötande
    Proffsig
    Informativ och kunnig Läs mer
  • 2020-03-04

Daniel G skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Caroline var driven för att lyckas hitta bästa köparen och tydligt i förklaring av försäljningsprocess. Läs mer
    2020-03-12 CAROLINE H svarar Daniel G
    Vad kul att läsa, tack för ert förtroende!
  • 2020-03-04

Mattias B skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    ”Skam den som ger sig” sa han och han levererade upp till det!
    Jag köpte en lägenhet via Gabriel som hjälpte mig genom hela processen. Han var otroligt säker, tydlig, handlingskraftig och trygg.
    Han hjälpte oss att fatta rätt beslut som ledde till att både vi och säljaren kände sig nöjda och trygga. Han var personlig, proffsig och hörde även av sig senare på kvällen för att höra hur det kändes och om jag hade några frågor. Jag har varit på många visningar och sålt och köpt bostäder många gånger men Gabriel är absolut en av de bästa mäklarna som jag har träffat. Jag kommer verkligen rekommendera honom till vänner och bekanta som ska sälja eller köpa! Läs mer
  • 2020-03-03

Fredrik K skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag och sambon köpte en bostadsrätt som Caroline sålde och vi är mycket nöjda med henne som mäklare. Utmärkt bemötande och väldigt professionellt arbete utför av henne. Vi kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2020-03-04 CAROLINE H svarar Fredrik K
    Tack själva det var en ära att hjälpa er hitta ert nya drömboende! :D
  • 2020-03-03

Erik V skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Gabriel är ytterst förtroendeingivande och kompetent. Oavsett om du är säljare eller köpare upplever du honom garanterat som seriös, noggrann och pålitlig. Han sålde bostaden till rätt pris och på mycket kort varsel. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-03-02

Raymond R skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Caroline är en väldigt duktig mäklare som gör sitt yttersta för att då bostaden såld. Rekommenderar henne strakt för en försäljning! Läs mer
    2020-03-04 CAROLINE H svarar Raymond R
    Det glädjer mig, stort tack för vårt toppensamarbete! :)
  • 2020-02-26

Marsel M skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag köpte en lägenhet av Gabriel och kunde inte vara mer nöjda med bemötandet jag fått från honom. Proffsig, vänlig och tydlig, allt jag behöver i en mäklare vid premiärköp utav lägenhet. Kommer varmt rekommendera Gabriel till vänner och bekanta samt hålla honom i minnet för nästa eventuella köp/sälj!
    Tack för allt, en sann krigare! Läs mer
  • REBECCA R

2020-02-14

REBECCA R skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    5 av 5 möjliga!
    Caroline brinner verkligen för det hon gör och det visar hon tydligt, väldigt professionell och härligt bemötande, skulle VARMT rekommendera henne! Läs mer
    2020-02-23 CAROLINE H svarar REBECCA R
    TACK SNÄLLA, känns underbart att ni är så nöjda med ert köp av huset! Vi håller kontakten!
  • 2020-02-06

Mohamed Mahmoud S skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag sålde min lägenhet. Bemötandet av mäklaren var mycket professionellt och han levde upp till förväntningarna. Jag rekommenderar verkligen honom som mäklare till alla som vill sälja eller köpa bostad. Läs mer
  • 2020-02-05

Sofia L skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Caroline har varit fantastisk! Hon är driven, hon vill sälja och hon vågar sikta högt! Caroline levererar över förväntan och jobbar som alla mäklare bör göra! Hon är och kommer bli farlig för er andra mäklare, en toppmäklare utan dess like!!! Läs mer
    2020-02-07 CAROLINE H svarar Sofia L
    Tack själv är väldigt glad att ni båda är nöjda! Hoppas även ni trivs med ert nya hem! Ser fram emot fler samarbeten framöver. Ta hand om er!
  • 2020-02-03

Anders Erik H skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Affären är inte helt klar än; jag tillträder bostaden först om några månader, men hittills är jag helt nöjd med Gabriels insats! Han förklarade innehållet i kontraktet noga, och bemötte mig på ett trevligt sätt. Jag kan absolut rekommendera honom. Läs mer
  • Sven Nicolas A

2020-01-30

Sven Nicolas A skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Exemplariskt bemötande! Kan inte hitta något att anmärka på Läs mer
  • Eva Y

2020-01-30

Eva Y skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag skulle sälja min bostadsrätt i Ursvik och valde då Gabriel som mäklare, och det var det absolut bästa valet jag kunde göra. Gabriel är en stjärn mäklare som gör sitt jobb proffesionellt och riktigt bra service. Jag är super nöjd med Gabriels arbete som han utförde. Jag hade tidigare två andra mäklare men Gabriel var den absolut BÄSTA! Kommer rekommendera vidare honom till andra som går i sälj eller köp tankar. Gabriel du är grym på det du gör! Läs mer
  • 2020-01-30

Yasin B skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Sålde min lägenhet till ett pris som jag varit nöjd men och det gick väldigt snabbt,rekommenderar Gabriel och BRONZE fastighetsförmedling starkast,väldigt duktiga :) Läs mer
  • 2020-01-29

Stefan N skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vilken stjärna!

Jag sålde min lägenhet via Caroline Hanell, i konkurrens med 5 andra mäklare på väletablerade byråer i Stockholm.

Caroline stack ut med att hon verkligen ville sälja min lägenhet, som om det vore sin egen!

Caroline är rak, tydlig och noggrann och hela processen gick fantastiskt bra!

Jag ger Caroline 6 av 5 och kommer att använda henne i fortsättningen. Läs mer
    2020-02-07 CAROLINE H svarar Stefan N
    Tack själv är väldigt glad att du är nöjd! Det är min eftersträvan i alla uppdrag! :D Ser fram emot fler samarbeten framöver!
  • Erica R

2020-01-23

Erica R skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Köpte en lägenhet via Caroline Hanell i Mariehäll. Caroline är ett riktigt proffs. Jag har aldrig träffat en mäklare som brinner så mycket för sitt yrke. Hon är en duktig mäklare som för övrigt är en så härlig tjej. Allt var över förväntan och jag kommer att rekommendera alla som ska sälja att ta ett möte med henne. Läs mer
    2020-01-28 CAROLINE H svarar Erica R
    Fantastiskt att läsa detta, är riktigt glad för er skull och dessutom att ni har köpt Mariehälls finaste lägenhet! Så kul att få hjälp er hitta ert nya drömhem! Ser fram emot att hjälpa er sälja i framtiden :)
  • ERIK ARMIN S

2020-01-21

ERIK ARMIN S skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Bästa mäklaren jag varit i kontakt med, och då har jag mer än 10 bostadsaffärer i bagaget. Lyhörd, noggrann och rak. Inga konstigheter eller frågetecken, och de få jag hade redde han ut på nolltid. Rekommenderas verkligen! Kommer definitivt att använda mig av Gabriel för mina framtida bostadsaffärer! Läs mer
  • 2020-01-21

Waldemar G skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Efter ett flertalet misslyckade försök lyckades Gabriel sälja våran bostad till ett drömpris. kunnig, representativ
    och engagerad . Mycket driven med ambitioner att göra ett bra jobb för sin uppdragsgivare

En riktig professionell mäklare som jobbar efter affärsmässighet. Snabb att informera om varje steg i försäljningsprocessen. Stor social kompetens.
    Jag är mycket nöjd !
    Kan absolut rekommendera honom och skulle utan tvekan använda mig av honom igen om det någon gång i framtiden skulle bli aktuellt med någon ny försäljning för mig Läs mer
  • 2020-01-20

Deborah G skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Så trevlig och härligt bemötande. Professionell men samtidigt varm och personlig! Läs mer
    2020-01-28 CAROLINE H svarar Deborah G
    Tack snälla så härligt att se dig så här fantastiskt nöjd efter ditt köp :D
  • VENUS A

2020-01-15

VENUS A skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag sålde precis min lägenhet tillsammans med mäklaren Caroline som är den absolut bästa mäklaren jag träffat. Hon har varit proaktiv från start och gjort allt (plus lite till) för att jag ska bli så nöjd som möjligt. Sålde min lägenhet innan fotografering & visning och fick precis det bud jag önskade. Tack Caroline för att du stöttat mig i den här resan! Läs mer
    2020-01-15 CAROLINE H svarar VENUS A
    Tack snälla Venus det har varit fantastiskt att hjälpa dig och du är verkligen en riktig drömsäljare!
    Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende! Ta hand om er!
  • 2019-12-31

Jonas B skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Seriös, påläst och bra engagemang. Läs mer
    2019-12-31 CAROLINE H svarar Jonas B
    Tack Jonas, hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet!
  • 2019-12-18

Arun K skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Gabriel helped me to find the exact house what we were looking for in the good location. Läs mer
    Gabriel Y gillar detta
  • 2019-12-16

Iman S skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag skulle rekommendera alla som vill sälja sin bostad att kontakta Gabriel, precis som jag gjorde. Gabriel är en oerhört engagerad mäklare som höll mig uppdaterad under hela försäljningsprocessen, vilket jag verkligen uppskattar. Gabriel lyckades även, med en hel del kämpande, sälja min lägenhet för mer än vad jag förväntade mig att kunna få!

Tack Gabriel. Vi lär höras igen! :) Läs mer
    Gabriel Y gillar detta