Läs vad 356 kunder tycker om Bronze Fastighetsförmedling 2

• 2021-01-24
    Anlitade Gabriel Youhanoun som mäklare till min 2:a i hallonbergen, och hans bemötande är proffsigt, genuint och kunnigt. Han vet vad han gör och ser till att båda parterna är nöjda, innan man signar. Otroligt nöjd med hans insats! Rekommenderar starkt Gabriel, han är riktigt vass! Högsta betyg!
    MADELENE S
    skrev om Bronze Fastighetsförmedling
  • 2021-01-24
    Jag har köpt en helt nyrenoverad lägenhet på 82kvm. Jag har blivit bra bemött utav mäklaren, han har varit trevlig och lätt att prata med.

Det är första gången jag köper en lägenhet så jag har inte direkt haft några större förväntningar.

Anledningen till att det inte blir full pott för mäklaren är att han förmodligen inte har varit helt ärlig. Jag frågade om säljaren renoverade lägenheten för att sälja den. Vilket han förnekade och sa att säljaren kan tänka sig bo där.

Men efter vi skrivit på kontraktet så inser man sedan att säljaren och mäklaren jobbar på samma mäklar firma. Så det verkar mer som att firman köper renoveringsprojekt för att sedan sälja dyrt. Jag har inga problem med det igentligen det är bara känslan utav att man vet att mäklaren inte var 100% ärlig.
    Leo S
    • 82.4 m²
    • Skytteholm
    köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
  • 2021-01-24
    Jag anlitade Gabriel då jag hade hört från olika personer i vår förening att han är en av dem bästa på marknaden. Vi hade mötts ett par gånger för ett år sedan för att prata om en eventuell försäljning då. Jag gillar hur professionell han jobbar och samtidigt är lätt att tycka om. Och han överträffade alla mina förväntningar. Inte bara var processen super smidig och väl ledd utav Gabriel utan han var också alltid öppen och proaktiv med information som var viktig och gav mig input på vad jag skulle kunna förvänta mig. Affären avslutades med ett nytt rekordpris i vår förening jämfört med de senaste åren vilket såklart är super kul! Rekommenderar Gabriel varmt till alla som vill sälja sin lägenhet. Här får du en stjärnmäklare med glimten i ögat.
    Marvin S
    • 62.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
  • 2021-01-22
    Köpte en lägenhet och blev bra och personligt bemött.
    Tina A
    • 82.4 m²
  • 2021-01-21
    Caroline Hanell hjälpte till att sälja vår lägenhet. Hon har genom processen haft ett professionellt och trevligt bemötande. Utifrån våra förväntningar gjorde hon en bra affär samtidigt som det gick väldigt snabbt. Hon sticker ut genom att vara snabbfotad, driven och med ett sinne för affärer.
    Dan H
    • 83.0 m²
    • Bromma / Mariehäll
    sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vad härligt att ni är nöjda med affären, stort stort grattis igen!

• 2021-01-21
    Jag köpte en lägenhet
    Utmärkt
    Ja det gjorde han
    Allt blev lätt och bekvämt
    Andriani V
    • 62.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
  • 2021-01-20
    Erik är en ung & ny mäklare men med seriositeten som om detta varit det enda han någons sysslat med i hela sitt liv.
    Jag kan helt klart rekommendera honom!
    Sebastian L
    • 53.0 m²
    • Vasastan
    köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Wikingskiöld en del av Bronze Fastighetsförmedling
  • 2021-01-19
    Gabriel är en förtroendeingivande, påläst och väldigt lyhörd mäklare som vi definitivt kommer vända oss till i nästa bostadsaffär. Vi lämnade vårt första möte med Gabriel med en positiv känsla och denna höll sedan i sig genom hela processen. Vi blev frekvent uppdaterade om läget, utan att på något sätt uppleva detta påtryckande. Vi fick verkligen känslan av att Gabriel gjorde sitt bästa för att hitta rätt köpare och när kontraktet nu är påskrivet kan vi konstatera att alla våra förväntningar har uppfyllts. Vi rekommenderar verkligen Gabriel till de som efterfrågar en mäklare som är beredd att göra det lilla extra för att lyckas.
    Niklas N
    • 59.0 m²
    • Gamla Råsunda
  • 2021-01-19
    I konkurrens med andra mäklare stod Erik ut med sitt personliga engagemang, kompetens och ambition.
    Redan från första kontakt infann sig förtroendet och Erik gjorde mig inte besviken.
    Säljprocessen kunde inte ha varit mycket snabbare eller smidigare - efter blott en privatvisning var affären klar 3 dagar senare.
    Det är tydligt att Erik innehar ett omfattande spekulantregister vilket var av värde för min försäljning - inte minst för att nå mina högt satta förväntningar för slutpriset.
    Erik var alltid tillgänglig på telefon och under hela säljprocessen höll han mig informerad, inkluderad och fick mig att känna mig trygg.
    Jag ser en ljus framtid för Erik som mäklarstjärna och i honom har jag hittat en pålitlig och ambitiös samarbetspartner för framtida försäljningar
    Micael N
    • 53.0 m²
    • Vasastan
    sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Wikingskiöld en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Tusen tusen tack för dem fina orden, ser fram emot framtida samarbeten. En ära att få hjälpa dig med den här försäljningen! // Erik

• 2021-01-19
    Sålde lägenheten efter att endast ett sällskap varit på privatvisning. Priset var högre än begärt från vår sida. Vi är super nöjda med hur allt gick och servicen som Caroline gav!
    Felicia A
    • 83.0 m²
    • Bromma / Mariehäll
    Stort grattis och underbart att ha fått hjälpa er i er försäljning!

• 2021-01-19
    Mycket nöjd med hur Gabriel hjälpt oss köpa vår drömlägenhet i Råsunda. Han var snabb och prodessionell i sin respons!
    Sara H
    • 59.0 m²
    • Gamla Råsunda
  • 2021-01-16
    Väldigt professionell och duktig. Överträffade våra förväntningar stort. Fick bostaden såld på rekortid samt till rekordpris. Kommer absolut använda Caroline igen.
    Lars Lazaros J
    • 97.5 m²
    • Centrala Sundbyberg
    Tack snälla Lars, ser fram emot fler affärer med er!

• 2021-01-15
    Sålde en 1:a i Sundbyberg.

Christian har gjort ett väldigt bra jobb och har alltid varit ett bra bemötande när man har haft frågor och varit väldigt hjälpsam genom försäljningen. Det har fungerar väldigt bra!
    Nicklas B
    • Centrala Sundbyberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
  • 2021-01-15
    Jag fick ett väldigt bra intryck av Gabriel från start. En mycket trevlig, engagerad och proffsig mäklare som funnits där genom processen. Jag kan varmt rekommendera Gabriel!
    Josefin S
    • 24.0 m²
  • 2021-01-15
    Är glad att jag anlitade Gabriel som min mäklare. Såg till att jag fick det jag ville ha för lagenheten samt att allt gick snabbt och smidigt. 5/5!
    Douglas N
    • 24.0 m²
  • 2021-01-13
    Caroline är en mycket duktig, driven och professionell mäklare.
    Vi var i kontakt med totalt 5 olika mäklare innan mötet med Caroline och hon stack ut från mängden med sin positiva energi och engagemang. Caroline var inte bara trevlig och energisk utan var väldigt påläst och hade bäst koll på marknaden, området och inte minst om vår BRF-förening av alla mäklare vi var i kontakt med.
    Hon kunde presentera olika strategier för en lyckad affär på ett förtroendegivande sätt och hela processen flöt på ett mycket smidigt sätt trots sämst tänkbara marknadsläge pga. Covid-19.
    Det märktes att Caroline gjorde sitt yttersta för att få alla parter nöjda och affären gick i hamn med gott resultat.
    Vi skulle utan tvekan vända oss till Caroline igen och hon får topp rekommendationer från oss!
    Alexander L
    • 51.0 m²
    • Bromma / Mariehäll
    Wow det här gör mig så extremt glad och tacksam, stort tack för att jag fick hjälpa dig i er försäljning och att allt blev så lyckat!

• 2021-01-13
    Mycket trevligt bemötande och snabb återkoppling.
    Vi fick också möjlighet att träffa säljaren innan affären gjordes upp vilket vi uppskattade.
    Karin och Arne
    Eva Karin S
    • 51.0 m²
    • Bromma / Mariehäll
    köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Tack och stort grattis till er och er nya lägenhet!!

• 2021-01-13
    He had been actively involved during the whole process. Overall we were satisfied.
    Vaibhav S
    • 23.0 m²
    • Barkarby
  • 2021-01-12
    Vi varmt rekommenderar Gabriel som Mäklare vid både försäljning och köp. Vi fick ett jättebra intryck från Gabriel redan från första mötet då han är väldigt professional, kunnig men även pålitlig. Han är förtroendegivande!

Han har skött vår försäljning av lägenhet galant och vi kunde inte vara nöjdare.. Allting har skötts proffsigt, flexibelt och han har verkligen bevisat varför han är en av Solnas bästa mäklare. Han kan verkligen detta! Han gav allt och visade eget intresse för att processen skulle gå rätt till och kännas bra för oss. Därför kommer vi att välja Gabriel även för framtida försäljningar. All lycka till dig Gabriel och tusen tack för din hjälp. Det gick alldeles för snabbt.
    Tansu H
    • 82.3 m²
  • 2021-01-10
    This was my first purchase of an apartment as an individual and it took me time to get everything done from the bank. Gabriel was very patient and helpful for steering me to the right direction and also understood what all i would need.
    He has also promised me to help me in the process of loan, he really went out of the way and helped me to get a good deal for the purchase.
    highly recommended!
    Parul T
  • 2021-01-08
    Proffsig, lyhörd och tydlig med kommunikation, håller en alltid uppdaterad om vad som händer. Rekommenderar Marianna starkt!!!
    Diana C
    • Hornsberg/Kungsholmen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Marianna Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Tack för förtroendet. Var en ära att få hjälpa till!

• 2021-01-08
    Trevligt och proffsigt bemötande. Mäklaren gjorde det möjligt med en snabb och smidig affär vilket vi uppskattade.
    Elin I
    • Hornsberg/Kungsholmen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Marianna Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Tack för dem fina orden Elin! Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hem.

• 2021-01-08
    Väldigt kunnig och förtroendeingivande . Hela processen har varit väldigt enkelt tack vare Marianna.

Kan verkligen rekommendera henne!
    Jamil A
    • Hornsberg/Kungsholmen
    Var en ära att få hjälpa er, tack för förtroendet!

• 2021-01-07
    Vi har sålt vår 4:a i Bromma med Caroline Hanell och vi är mycket nöjda med resultatet. Caroline Hanell är en väldigt duktig och mäklare som vi varmt kan rekommendera till alla som vill sälja sin lägenhet till Stockholm.
    Tina K
    • 104.0 m²
    • Annedal
    Tusentack för era fina ord, stort grattis!

• 2021-01-07
    Köpte en lägenhet i Råsunda. Gabriel har varit proffsig, vänlig och hjälpt till med diverse problem och frågor som dykt upp för oss som köpare, och även varit till stor hjälp efter tillträdet vilket uppskattats mycket!
    Anna Ä
    • 74.0 m²
  • 2021-01-05
    Gustav lyckades sälja vår våning med enbart privata visningar och ingen styling till ett mycket bra pris.
    skrev om Bronze Fastighetsförmedling
  • 2020-12-30
    Gustav var proffsig, snabb och mycket tillmötesgående, har varit en toppenprocess för mig som köpare!
    Klara V
    • 37.0 m²
    • Östermalm
    köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Enhörning en del av Bronze Fastighetsförmedling
  • 2020-12-24
    Hänvisar till omdömmet från Lukas Häggström som skött kontakterna med Erik i denna affär.
    Thomas H
    • Kungsholmen
    Hej, Jag önskar jag visste vad jag kunde gjort ytterliggare för att få 5/5 i betyg. God jul och god fortsättning

• 2020-12-23
    En lysande proffesionell mäklare med ett ödmjukt o strukturerande sätt att förmedla allt rörande en bostadsaffär. Jag kan bara säga att jag är supernöjd med min mäklare.Gabriel har en spikrak karriär framför sig som perfekt mäklare.
    Ann-Charlotte F
    Ann-Charlotte F
    • 69.0 m²
    • Arenastaden
  • 2020-12-16
    Jag är oerhört nöjd med Erik kan starkt rekommendera honom!
    Han har visat ett genuint engagemang och varit behjälplig hela vägen från lägenhetsrekommendation till kontraktsskrivning.
    Lucas H
  • 2020-12-16
    Vi köpte vår nya lägenhet via Caroline och upplevde att hon var lika mycket "vår" mäklare som säljarnas, med fokus på att det skulle bli en bra affär för alla inblandade. Tydlig, tillgänglig och kommunikativ i sin approach. Rekommenderas!
    Emmy J
    • 97.5 m²
    • Centrala Sundbyberg
    Stort tack för era fina ord! Mycket glad för er skull!

• 2020-12-16
    Tydlig och kunnig, inget bullshit. Levererade enligt vad han sa och väldigt kundfokuserad. Skulle definitivt anlita han igen.
    William J
  • 2020-12-15
    Jag har köpt en bostadsrätt och jag blev grymt bemött av Marianna på grund av hennes service och förståelse för mina önskemål. Genuinitet och trygghet är de känslor som hon utstrålade mig. Rekommenderar!
    Rojda A
    • 82.1 m²
    • Hallonbergen
    Tack för dem fina orden Rojda! Jag hoppas du kommer trivas i ditt nya hem och välkommen till Stockholm :)

• 2020-12-14
    Lyhörd inför önskemål och tillgänglig.
    Ludwig F
    • 20.0 m²
    • Huvudsta
    Tack för dem fina orden Ludwig, jag hoppas du kommer trivas i ditt nya hem!

• 2020-12-10
    Snabbt och smidigt, allt har flutit på precis som det ska.
    Patrik L
  • 2020-12-09
    Gabriel var vår mäklare när vi köpte en lägenhet i Råsunda. Vi fick ett mycket bra och professionellt bemötande. Gabriel var mycket mån om att alla parter skulle vara nöjda med affären och det lyckades han mycket bra med.
    Robert J
    • 60.0 m²
    • Råsunda
  • 2020-12-09
    Gabriel Youhanoun är en väldigt trevlig mäklare som är kunnig och ärlig. Han ordnade en snabb och smidig affär och vi är jättenöjda med affären.
    Linda L
  • 2020-12-09
    Hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Solna. Proffsig och duktig mäklare som verkligen gör det lilla extra för att både köpare och säljare ska bli nöjda. Kan verkligen rekommenderas.
    Axelsson A
    • 60.0 m²
    • Råsunda
  • 2020-12-03
    Gabriel sålde våran lägenhet, en 2:a i Solna.
    Han var väldigt snabb och målinriktad vilket vi gillade.

Lägenheten såldes 4 dagar efter att han hade lagt ut den för försäljning, vi han inte ens ha visning.

Allt gick bra och vi kunde alltid få tag på honom.

Jag rekommenderar stark honom om ni vill sälja eran lägenhet.
    Fredrik S
  • 2020-12-03
    Perfekt för mig som köpare (inte fått tillträde än), snabbt, lätt och oproblematiskt.
    Felicia H
  • 2020-12-02
    Vi kontakta Gabriel för att vi har hört mycket positivt om honom som mäklare. Vår upplevelse av Gabriel är över förväntan. Han genomförde affären snabbt och smidigt. Utöver det sålda han vår lägenhet på Framnäsbacken 9 till ett pris som vi är mycket nöjda med. Kan varmt rekommendera Gabriel om du funderar på att sälja din bostad.
    Per S
  • 2020-12-01
    Flexibel och lösningsorienterad, dedikerad, bra och tydlig kommunikation, rekommenderas!
    Lin L
    • 74.0 m²
    • Huvudsta
    Tack för förtroendet Lin! Hälsa familjen.

• 2020-12-01
    Professionell, tydlig och trevlig mäklare som var tillgänglig under hela processen och skötte dialog mellan köpare och säljare mycket bra.
    Hampus M
    • 100.0 m²
  • 2020-12-01
    Mycket bra! Kundorienterad, kunnig och hade en bra dialog genom hela processen. Rekommenderas varmt!
    Ebba L
    • 100.0 m²
  • 2020-11-27
    Jag har köpt och sålt lägenheter ...............
    skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
  • 2020-11-26
    Jag sålde en bostadsrätt, Christian är superproffsig och väldigt duktig på det han gör. Hade en målsiffra som vi kom över och han hjälper med massa annat runt omkring försäljningen.
    Mira Camilla S
    • 26.0 m²
  • 2020-11-26
    Bättre mäklare får man leta efter!
    Från första stund kände vi oss trygga och att vi hamnat i proffsiga händer. Perfekt från A till Ö. kan ärligt och uppriktigt säga att vi är otroligt nöjda med vår lägenhetsförsäljning Och valet av mäklare🌟
    Ailer Solmaz P
    • 90.0 m²
  • 2020-11-25
    We bought an apartment in Solna from Marianna. We don’t have any experience in buying apartments and unfortunately have difficulties in understanding the contract, however the whole process went smoothly with the help of Marianna, she explained everything to us clearly with great patience. We are all impressed by how approachable and professional Marianna is! Also, I would like to highly recommend Marianna to those who want to sell their real estate or buy new ones, she is absolutely trustworthy.
    Zehua C
    • 70.0 m²
    • Rudviken
    Thank you Zehua for your kind words. I hope you will enjoy the apartment.

• 2020-11-25
    Jag var utomlands när affären skedde så jag träffade aldrig Marianna. Väldigt bra uppföljning från henne och Bronze gjorde att jag hade full koll på vad som hände i min frånvaro. Dessutom gjorde hon uppenbarligen ett grymt jobb med potentiella köparna då vi gick ett rekordpris i föreningen!
    Alexander F
    • 70.0 m²
    • Rudviken
    Tack snälla för förtroendet Alex! Var en ära att få hjälpa er.

• 2020-11-25
    Jag har sålt bostaden. Mycket trevlig och kunnig mäklare. Stort tack till Gustav.
    Jarek P
    • 65.0 m²
    • Vasastan
    sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Enhörning en del av Bronze Fastighetsförmedling