Bronze Fastighetsförmedling

Tulegatan 16, 172 78 Sundbyberg — Visa karta

Välkommen till Bronze Fastighetsförmedling!

Dags att köpa nytt? Vi hjälper dig att hitta ditt nya hem. Vi hjälper dig att skräddarsy din försäljning med hjälp av att para ihop de bästa mäklarna med just din bostad. Med spetskompetens inom både försäljning och marknadsföring är vårt mål att alltid leverera kvalitet utöver det vanliga.

Söker du familjelägenhet, villa, våning mitt i stan, eller en nyrenoverad pärla till dig själv? Vad du än letar efter så kan vi bistå dig med hjälpen du behöver. Vi har 100% kundfokus, vilket innebär att den dagen du bestämmer dig för att rekommendera oss till andra, då är vi nöjda och har lyckats med vår uppgift. Dina önskemål står i centrum för oss på Bronze Fastighetsförmedling.

Hör gärna av dig till oss för mer information om hur vi jobbar eller läs här nedan vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 132 kunder tycker om Bronze Fastighetsförmedling

• Sebastian M

2019-12-05

Sebastian M skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag har köpt en lägenhet

Jag blev väldigt bra bemött av Caroline

Upplevelsen var väldigt bra, trevlig och väldigt hjälpsam genom hela köpet Läs mer
    2019-12-06 Caroline H svarar Sebastian M
    Tack själv Sebastian, så kul att se dig nöjd med köpet! :D
  • 2019-12-02

Poonam S skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Gabriel was highly friendly and had a personal involvement in evaluating the apartment. His patience in listening to us and providing us the most of information is highly commendable.
    He has great insight in the real estate field and spirits to persuade the buyers.
    I am happy to be his client. Läs mer
  • 2019-11-30

Dana M skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Gabriel är en otroligt proffsig och engagerad mäklare som vi har varit mycket nöjd med under hela försäljningsprocessen! Vi har sålt vår bostad,utan tvekan säga att Gabriel har sköt affären på bästa möjliga sätt! Gabriel är en målmedveten och förtroendegivande fastighetsmäklare som har gjort allt för att tillmötesgå våra högt ställda krav, med en tuff marknad som motvind. Vi kan varmt rekommendera Gabriel och kommer rekommendera honom till alla i vår bekantskap, med ett gott samvete om att vi rekommenderar en person som håller vad han lovar, alltid är tillgänglig, väldigt serviceinriktad och professionell i sin yrkesroll. Vi är mer än nöjda och ser fram emot att göra våra nästkommande affärer tillsammans med Gabriel ✍️🍾🥂 Läs mer

Sara R skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    ”Skam den som som ger sig”, sa Gabriel och det har verkligen varit tur för oss att Gabriel har drivits av detta motto. Han är tillgänglig, fokuserad och servicemedveten - allt man kan önska sig hos en mäklare. Han ger sig inte förrän han har hittat vad du söker! Läs mer

Semira S skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    En väldigt målinriktad, professionell, trevlig, kunnig och smidig mäklare, som fick sålt på lägenheten snabbt, till det önskade slutpriset, och jobbade för att både göra mig (säljare) och köparen så nöjda som möjligt, han är dessutom alltid tillgänglig i princip hela tiden. Rekommenderar Gabriel starkt! " Läs mer

Savan H skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Gabriel är helt fantastisk!
    Engagerad och lyhörd med kunden i fokus! Det var ett nöje att sälja min lägenhet! Läs mer
  • Lovisa L

2019-11-18

Lovisa L skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Mäklarna som ”walk the extra mile” för sina kunder! De slår målbilder och förväntningar! ⭐️ Rekommenderar varmt Bronze och Christian Karatas vid försäljning/köp av boende, han genomförde visningar av klass och var ett fantastiskt bollplank när vi tog olika beslut längst vägen till försäljning. Att vi dessutom fick en försäljning i rekordpris är mycket tack vare Christians hårda arbete! Läs mer
    Lovisa L gillar detta
  • 2019-11-11

Rickard H skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Caroline gjorde ett utmärkt jobb.
    Jag sålde min lägenhet via henne och var nöjd rakt igenom hela processen.
    Hon lyssnade på mig och mina önskemål och levererade sedan. Läs mer
    2019-11-26 Caroline H svarar Rickard H
    Är så glad att läsa detta, det har varit en ära att hjälpa dig med din försäljning!
  • 2019-11-08

John K skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Oerhört nöjd med Caroline's jobb på alla sätt och vis! Läs mer
    2019-11-26 Caroline H svarar John K
    Tusentack nöjet var på min sida att få hjälpa dig!
  • Stephanie G

2019-11-08

Stephanie G skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag har köpt en bostad via Caroline som är supertrevlig, påläst, snabb på att svara, tydlig och omtänksam. Hon var mån om att tillgodose både säljarens och köparens (mina) förväntningar.
    Det har varit väldigt enkelt att köpa bostad via Caroline. Läs mer
    2019-11-26 Caroline H svarar Stephanie G
    Stephanie, tusentack till dina varma ord! Kunder som du är varför jag älskar mitt jobb!
  • 2019-11-07

Kjell Christian Jon S skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Snabb och smidig affär, levde upp till och över våra förväntningar! :) Läs mer
    2019-11-26 Caroline H svarar Kjell Christian Jon S
    Tack snälla och kul att kunna hjälpa er!

Osman A skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Gabriel var otrolig proffsig i sitt bemötande i alla kontakter och mycket kunnig. Han höll verkligen sitt ord.
    Kan inte ha haft en bättre mäklare! Läs mer

Arash A skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    I’ve bought an apartment in ‘Hellonbergsplan6’. As a broker, Gabriel treated very kindly and gave me enough information about the apartment and the region. He gave me all the information I need about the terms and conditions in English when signing the agreement. I think he is very experienced in his field and I would recommend him to my friends and colleagues. Läs mer
  • 2019-11-04

Daniel T skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Väldigt kunnig mäklare med god lokalkännedom väldigt driven mäklare som gör sitt yttersta att förmedla lgn. Läs mer
  • 2019-11-03

Chao H skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Mr Gabriel is an agent with passion, patience, and professional competence. He replies quickly, conveys precisely, and convinces with wonderful negotiation skills. In addition, he cares for both seller and buyer.

I will come back with more details.

M. Gabriel est un agent qui a une compétence professionelle, il est assez passionné, et en même temps il me sert avec patience. Son capabilité de répondre vitement, de envoyer son message precisement, de convaincre utilisant son talent de négocier est exceptionel. Le plus important est qu'il pense à les deux parties, en cherchant une solution optimale.

Je reviendrai afin d'ajouter des détails après que je accéder l'apparte. Läs mer
  • 2019-11-02

Bahram M skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Christian lyckades sälja min bostadsrätt i en mycket svår marknad. Han är en professionell och mycket kompetent mäklare. Levde upp till alla våra förväntningar och såg till att bostaden blev såld i denna marknad. Rekommenderar honom starkt om man vill ha en riktigt bra mäklare.

Hämta Outlook för iOS Läs mer
  • 2019-11-01

Magid T skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag har sålt min lägenhet, Mäklaren var professorligt och hade bra kännedom av området. Han uppfyllde alla mina förväntningar och höll vad som han hade lovat. Kommer att rekommendera honom för hans insats. Läs mer
  • Micaela Hanna T

2019-10-30

Micaela Hanna T skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Caroline är en riktig stjärn mäklare!
    Proffsig , tillgänglig och gav mig ett lugn genom hela processen. Då jag tidigare försökt sälja min lägenhet med en annan mäklare som misslyckades var ja lite nervös inför detta! Men det var i onödan.
    Vill man ha bra betalt anlitar man Caroline! Hon är super! Läs mer
    2019-11-26 Caroline H svarar Micaela Hanna T
    WOW Micaela, du har varit en fantastisk stjärn-uppdragsgivare! Helt underbar upplevelse att få hjälpa dig! :D
  • Imran S

2019-10-30

Imran S skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Bought Apartment
    He is very nice, friendly, hard working and result oriented.
    I wanted to find an apartment and he helped me to find it.
    It was a good experience because every time i talked with him he gave me the feeling of security and I think he helped us to make a deal which was for a win win to everyone involved i.e. Seller, buyer and broker. Läs mer
  • Caroline K

2019-10-29

Caroline K skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    När vi skulle sälja vår lägenhet valde vi att jämföra med 3 olika byråer och mäklare, valet föll snabbt på Gabriel.

Gabriel skötte hela processen mycket professionellt. Vi kände oss som säljare MYCKET trygga med Gabriels information och handlingar. Förväntningar på Gabriel uppfylldes till100%!

Gabriel inger ett lugn i sitt arbete och ingenting kändes oklart eller på något vis konstigt. Kommer med största glädje både kanske anlita men helt säkert rekommendera Gabriel för min omgivning!
    Tack Gabriel för ett gediget arbete och ett mycket fint bemötande!! Läs mer
  • 2019-10-28

Mariana Mariam M skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Min upplevelse av Christian som mäklare var fantastisk. Christian speglar ett ideal av vad man som kund hoppas finna hos en mäklare. Han är professionell, kunnig, trygg och lämnar inget åt slumpen. Vill ni ha en mäklare som lägger ner kropp och stjäl i sitt arbete är Christian utan tvekan den mäklare ni eftersöker. Jag är super nöjd och tacksam över hans hårda arbete, han levererade ett slutpris jag bara kunde drömma om och kommer i framtiden alltid vända mig till honom. Christian får mina absolut varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-10-24

Adis G skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Gabriel är en mycket kunnig, lyhörd och engagerad mäklare. Kommunikationen var utmärkt och han la ner mycket tid under hela processen. Rekommenderar honom starkt och kommer använda honom igen! Läs mer
  • Fredrik S

2019-10-24

Fredrik S skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Caroline satte sig innerligt in i vår situation och agerade därefter. Lyhörd på önskemål och tankar, samt rak och tydlig i kommunikation både mot oss som säljare samt mot köpare. Läs mer
    2019-11-26 Caroline H svarar Fredrik S
    Tack snälla och nöjet var på min sida, det betyder mycket för mig att se er nöjda efter affären! :D
  • 2019-10-17

Kit Ping O skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    we brought a 2 bedrooms apartment in Solna, and we are very happy with that. Läs mer
  • 2019-10-17

Stefan B skrev om Gabriel Youhanoun en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Gabriel sålde mig en lägenhet centralt i Solna.

Professionell, trevlig, noggrann och kunnig.

Snabb återkoppling och smidigt allting helt enkelt.

Rekommendera Gabriel och Bronze varmt. Läs mer
  • 2019-10-15

Amanda L skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag har köpt en lägenhet på Katrinebergsvägen och kunde inte vara mer nöjda med bemötandet jag fått från Christian. Proffsig, vänlig och tydlig, allt jag behöver i en mäklare vid premiärköp utav lägenhet. Kommer varmt rekommendera Christian till vänner och bekanta samt hålla honom i minnet för nästa eventuella köp/sälj! Läs mer
  • 2019-10-14

Linda Camilla M skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi är väldigt tacksamma för all hjälp vi har fått med försäljningen av vårt hus!
    Allt var toppbetyg! Fantastiskt bemötande, bra återkoppling och man märker att de brinner för det dom gör och ger det lilla extra.
    Högsta betyg till hela teamet på Bronze! Läs mer
    2019-11-26 Caroline H svarar Linda Camilla M
    Tack, jag är tacksam att ha fått hjälpa er med er försäljning! :)
    Fastighetsbyrån Nynäshamn, Caroline H gillar detta
  • 2019-10-14

Markus M skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Väldigt nöjd med Caroline och resten av Bronze! Borde egentligen heta Golden istället för Bronze :) Ni har förverkligat våra drömmar, stort tack för allt
    // Markus M Läs mer
    2019-11-26 Caroline H svarar Markus M
    Ni är anledningen till att jag älskar att ha otroligt trevliga kunder, tusentack!
  • 2019-10-12

Maja A skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Sveriges bästa mäklare Christian hjälpte oss både att köpa och sälja! Vi kände oss mer än trygga med honom, han är en väldigt ödmjuk, varm, tålmodig och förstående mäklare. Vi kan inte vara mer nöjda och rekommenderar Christian till alla!! Tusen tack bästa Christian! Läs mer
  • 2019-10-12

Anastasios A skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Bästa mäklare Christian hjälpte oss både att köpa och sälja!
    Vi kände oss mer än trygga med honom, han är en väldigt ödmjuk och förstående mäklare. Vi kunde inte vara mer nöjda och rekommenderar Christian till alla!
    Tusen tack för ett grymt utfört arbete. Läs mer
  • 2019-10-11

David B skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Köpte en bostadsrätt i Huvudsta. Väldigt professionellt bemötande under hela processen. Läs mer
  • 2019-10-08

Supriya N skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi sålde vår lägenhet via Bronze Fastighetsförmedling och är mer än nöjda med hela försäljningsprocessen, från start till att vi hade utträde från lägenheten. Vi fick väldig bra kontakt med hela teamet på Bronze och blev väl informerade om vad som pågick hela tiden. Jätte bra återkoppling från mäklaren, och bra bemötande varje gång vi var i kontakt. Dom är väldigt samarbetsvilliga och försöker hitta en lösning till varje fråga. Jag rekommenderar Bronze fastighetsförmedling till alla som vill ha seriösa och professionella mäklare som man kan lita på :) Läs mer
    2019-11-26 Caroline H svarar Supriya N
    Tack snälla för era varma ord, känns så kul att se er nöjda genom hela processen!
  • 2019-10-07

Tina S skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Christian Karatas på Bronze fastighetsförmedling hjälpte oss att sälja vår 4:a i Råsunda. Han var otroligt professionell och hjälpsam och affären gick väldigt snabbt och smidigt.
    Han skapade verkligen dem rätta förutsättningarna för att vi skulle få en så bra affär som möjligt och vi är så glada och tacksamma att vi valde just honom som mäklare.
    Vi kan varmt rekommendera honom, han är överlägset bättre än de mäklare jag tidigare använt och när vi ska sälja igen kommer jag höra av mig till honom.
    Proffsigt bemötande och alltid glad och trevlig!

Stort tack Bronze och Christian! Läs mer
  • 2019-10-06

Arash R skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Väldigt kundcentrerad och kommunikativ. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-11-26 Caroline H svarar Arash R
    Tack snälla Arash det betyder mycket att se dig nöjd! Vi ses på tillträdet :D
  • 2019-10-03

Barbara C skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    We had a very good experience with Caroline during our first purchase of an apartment here in Sweden. All the process went so quick and smooth and she was always available (any time and day) to support and help. Overall we are very satisfied about our fist purchase and we got the help and explanation needed. Läs mer
    2019-11-26 Caroline H svarar Barbara C
    Thank you for your kind words, it feels amazing to read this! Have a great day!
  • 2019-10-03

Amanda G skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Christian är med säkerhet en av Sveriges absolut bästa mäklare. Han är väldigt ödmjuk, bra på att lyssna och man känner sig extremt trygg med honom som mäklare. Vi förstod direkt vid vårt första möte att han är väldigt resultat inriktad och det visade sig stämma till 110%, han gjorde ett briljant jobb med vår försäljning. Han gjorde något utöver det vanliga och sålde med rekord!!! En riktig topp-mäklare och rekommenderar honom för ALLA! Stort tack Christian för ditt fantastiska jobb, vi är extremt tacksamma. Läs mer
  • 2019-09-27

Andres T skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Köpte 55kvm i Sundbyberg, ringde mäklaren och kom överens om ett pris som hon förde vidare till säljarna. En timme senare skrev vi kontrakt. Mycket trevlig och snabb i kontakt mellan mig och säljare. Läs mer
    2019-11-26 Caroline H svarar Andres T
    Tack snälla och kul att alla är nöjda med affären!
  • 2019-09-26

Cornelia B skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Professionell, trevlig och ärlig mäklare så gjorde det enkelt för oss att köpa bostad i Sundbyberg. Läs mer
  • 2019-09-23

Ludwig S skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Sålde en tvåa på Heleneborgsgatan på söder. Caroline är varm och vänlig, och samtidigt proffsig och effektiv.

Både jag och köparna är nöjda. Läs mer
    2019-11-26 Caroline H svarar Ludwig S
    Detsamma, kul att ha fått ert fulla förtroende!
  • 2019-09-16

Linnea H skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi sålde precis vårt radhus med Christian.
    Han är en otroligt duktig mäklare som får en känna sig trygg genom hela försäljningsprocessen.
    Han överträffade alla våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-09-12

Fatima S skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi sålde 2:a i Solna med Christian/Bronze och kan varmt rekommendera honom som mäklare. Han har hjälpt oss skapa rätt förutsättningar för försäljningen och ställt upp till fullo. Läs mer
  • Oskar Å

2019-09-06

Oskar Å skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi har sålt ett radhus av en fantastiskt duktig mäklare!
    Christian skiner av kunskap och engagemang!

Ett brett leende på läpparna har han och helhetsintrycket är rent av fantastiskt

Kan starkt rekommendera er att använda bronze och Christian karatas

/mycket nöjda kunder Läs mer
  • 2019-08-29

Daniel Karl Johan V skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Caroline har varit väldigt bra i vårt köp av lägenhet. Flexibel och svarade väldigt snabbt när man hade frågor. Läs mer
    2019-11-26 Caroline H svarar Daniel Karl Johan V
    Kul att se er nöjda! Och härligt att ha fått hjälpa er :)
  • 2019-08-29

Rebecka V skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Caroline är trevlig, flexibel och tillgänglig som mäklare. Hade alltid tid att svara på frågor och boka möten med kort varsel. Läs mer
    2019-11-26 Caroline H svarar Rebecka V
    Tack själva för ett väldigt smidigt samarbete, jag är glad att se er nöjda! :D
  • 2019-08-27

Cecilia T skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag har köpt en lägenhet i Bromma. Caroline var otroligt säker, tydlig, handlingskraftig och trygg. Hon tog snabba beslut som ledde till att hon agerade i både mitt och säljarens intresse och det ledde till en okomplicerad affär som avslutades endast några timmar efter visnng. Hon var personlig, proffsig och hörde även av sig senare på kvällen för att höra hur det kändes och om jag hade några frågor. Jag har varit på många visningar och sålt och köpt bostäder 8 ggr och Caroline är absolut en av de bästa mäklarna. Jag kan verkligen rekommendera henne till väner och bekanta som ska sälja eller köpa! Läs mer
    2019-08-27 Caroline H svarar Cecilia T
    Tack snälla för dina varma ord, jag är så glad att du känt dig trygg genom hela processen! Vi ses på tillträdet :)
    Önskar dig en fantastisk dag!
  • Julia Ö

2019-08-26

Julia Ö skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag sålde Mariehällsvägen 4 med bravur tack vare Caroline Hanell.
    Jag var så väl omhändertagen av Caroline som fick mig att känna mig trygg och lugn då hon tog allt ansvar.
    Jag hade höga förväntningar då jag sålt tidigare och var nöjd men måste ändå säga att Caroline slog alla förväntningar.
    Hela upplevelsen var proffsig men samtidigt väldigt jordnära.
    Helt klart att rekommendera! Läs mer
    2019-11-26 Caroline H svarar Julia Ö
    WOW! Ni har varit så otroligt härliga att få hjälpa, ni är anledningen till att jag älskar mina kunder! Tack igen snälla för ert förtroende, det betyder allt!
  • 2019-08-23

Maximilian C skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Ska ni välja någon mäklare/mäklarbyrå så är detta valet. Proffs är bara förnamnet. Helt fantastiskt utbyte och kommunikation men framför allt raka svar och dedikation utan dess like. Sålde innan visning medans andra mäklare lyckades bara få fram skambud. Mitt val alla dagar i veckan och borde vara resterande av Stockholms också! Läs mer
    2019-08-27 Caroline H svarar Maximilian C
    Tack snälla för era varma ord, vi är ärade att fått hjälpa er med er affär!
  • 2019-08-21

Emma O skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag har köpt en lägenhet på 41 kvm i Råsunda.
    Christian har haft ett jättebra bemötande och hjälpt till med att lösa upp knutarna för att jag skulle få ett väldigt snabbt tillträde till lägenheten vilket var väldigt viktigt för mig. Läs mer
  • Lena E

2019-07-24

Lena E skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Christian Karatas har snabbt sålt min lägenhet till stor belåtenhet
    och till ett önskat pris. Mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-07-24

Christian E skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Proffsigt bemötande i en köpprocess av bostadsrätt.
    Snabb och tydlig återkoppling vilket uppskattas starkt. Läs mer
Caroline Hanell
Christian Karatas