Tilda Romdahl

Tilda Romdahl

Tilda Romdahl är mäklare på Bronze Fastighetsförmedling

Tilda Romdahl har varit registrerad mäklare sedan 2023-05. Tilda Romdahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 4.9. Tilda Romdahl har haft 6 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-03

12 omdömen om Tilda Romdahl

Martin K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tilda Romdahl en del av Bronze Fastighetsförmedling
Vasastan

Tilda var otroligt hjälpsam i alla delar av försäljningsprocessen, från början till slut. Hon är väldigt dedikerad och driven i sin uppgift och gjorde allt för att jag som kund skulle få en så mjuk och bra försäljningsprocess som möjligt. Hon var alltid enkel att få tag på och svarade gärna på eventuella frågor som dök upp då och då. Tilda var även väldigt kunnig om området där försäljningen skedde vilket gjorde att det krävdes mindre av mig som säljare samt att jag kunde känna mig säkrare och lita på hennes rekommendationer....

Tor L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tilda Romdahl en del av Bronze Fastighetsförmedling
Gärdet

Mycket trevlig och hjälpsam. Var villig att underlätta ett smidigt och snabbt köp så att båda parter blev nöjda.

Lucas B
Vasastan

Väldigt bra bemött, hjälpsam och snabb respons. Inga problem att boka in visningstid eller signering av lägenhet. Precis de jag sökte hos en mäklare, någon som gillar att det går snabbt och återkopplade direkt.

Vincent W
Gärdet

Tydlig och rak, inga konstigheter. Trevlig och professionell.

Blair R
Kungsholmen

Jag är väldigt nöjd med Tildas insats och glad att vi valde att anlita henne. Hon gjorde sitt yttersta i en tuff marknad och lyckades inte bara få lägenheten såld, utan även till ett fantastiskt pris sett till marknaden och tidigare försäljningar i huset. Rekommenderar starkt till alla som funderar på att sälja!

Niklas L
Kungsholmen

Tilda var ett bra stöd vid köpet av lägenhet. Snabba svar, trevligt bemötande och väldigt förtroendeingivande.

Max I
Gärdet

Tilda hjälpa mig att sälja min lägenhet i en svår marknad och lyckades trots detta få ett pris jag var väldigt nöjd med. Jag fick genomgående bra återkoppling och det märktes att hon la ned mycket energi på att visa objektet. Allt som allt känner jag mig mycket nöjd med affären och hela processen.

Jaimee G
Köpte sin bostad med hjälp av Tilda Romdahl en del av Bronze Fastighetsförmedling

Tilda var en fantastisk fastighetsmäklare att ha att göra med på köparens sida. Hon svarade eftertänksamt och snabbt på alla våra frågor och gjorde det extra för att säkerställa att det blev en framgång för båda parter. Jag rekommenderar gärna Tilda till alla om de letar efter en pålitlig, professionell och framgångsrik fastighetsmäklare.

Rong C
Sålde sin bostad med hjälp av Tilda Romdahl en del av Bronze Fastighetsförmedling

Tilda is super helpful and responsible. She is one of the best brokers you can get in town.

Andreas F
Vasastaden

Supernöjd med engagemanget och hela processen. Kan varmt rekommendera Tilda som mäklare.