Joe Maatouk

Joe Maatouk

Joe Maatouk är mäklare på Bronze Fastighetsförmedling

Joe Maatouk har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-07 och har fått 52 omdömen med ett betyg på 4.9. Joe Maatouk har haft 0 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 52 Läs vad Joe Maatouk

• köpte sin lägenhet med hjälp av Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • 3:a
    • 67.0 m²
    • Östermalm/Gärdet
    2019-06-08
    Snabb respons, lätt att ha och göra med. Förtroendegivande
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • 2:a
    • 45.0 m²
    • Nedre Gärdet/Östermalm
    2019-05-17
    Joe Maatouk står för det han säger! Proffesionell och förtroendegivande i sitt arbete. Jag fick en grym återkoppling genom hela affären. Jag är väldigt nöjd med priset och hur han genomför sitt arbete! Han är ärlig och svarar när man ringer! Precis som man vill ha det! Jag har sålt flera lägenheter och Joe är den bästa mäklaren jag någonsin haft.
    Rekommenderas starkt, jämför inte ens! Tack Joe!
  • Evelina B
    • 0:a
    • 40.0 m²
    • Östermalm/Gärdet
    2019-05-13
    Joe Maatouk kan varmt rekommenderas för både köpare och säljare – på vad vi idag kallar en "tuff" marknad. Det här är definitionen av en riktigt bra mäklare och marknaden var inget hinder för denne man!

En härlig söndag i början på mars hittade jag en city-pärla som Joe hade till salu och dagen efter signade vi, innan visning.

Som kräsen köpare uppskattas det högt att vara snabb på pucken och få rådgivning längst vägen. Som köpare hade jag via Joe en otroligt bra dialog med säljarna och tack vare detta gick pappersarbetet som en dans.

Att kunna close:a en deal inom loppet av 24 timmar och samtidigt vara professionell – det sätter ribban och bevisar återigen att det är skillnad på 'bra' mäklare och förbannat bra mäklare!
  • 2019-05-10
    Jag hade min lgh ute till försäljning två gånger utan något lyckat resultat, sökte efter en ny mäklare och fann Joe & Caroline, dem sålde min lgh efter en vecka till ett bra pris. Joe & Caroline är lyhörda, trevliga och väldigt drivna. Dem är kompletta mäklare och jag rekommenderar dem starkt. Tack Joe & Caroline!
  • Josephine A
    • 1.5:a
    • 41.0 m²
    • Huvudsta
    2019-05-02
    Jag köpte min första lägenhet via Joe, han var så trevlig och tillmötesgående genom hela processen och fick mig att känna mig trygg med köpet. Han svarar dessutom väldigt snabbt på sms, vilket uppskattas otroligt mycket! En toppen mäklare helt enkelt.
  • Milad R
    • 3:a
    • 72.0 m²
    • Järvastaden
    2019-05-01
    Joe är en fantastik mäklare!

Vi träffade Joe första gången på ett spontant säljmöte för över ett år sedan, ny hem komna från BB… då var vi långt ifrån sälj tankar.
    När vi nu började känna oss trångbodda, träffade vi två andra mäklare för att hjälpa oss med vår försäljning, kändes det inte riktigt bra. Personkemin stämde inte, och priserna de ville sälja vår lägenhet för var inte i linje med våra tankar.

Vi ringde Joe.

Han var tillgänglig, allt stämde från första dagen. Han var tydlig med sin strategi och ingav förtroende.
    Vi har känt oss trygga i Joes händer under försäljningsprocessen, han har överträffat våra förväntningar, i ena våra livs största affärer.
    Vi ger våra varma rekommendationer till alla som funderar på att sälja!"
    • 2:a
    • 65.0 m²
    • Järvastaden
    2019-04-27
    Trevlig. Svarar snabbt i telefon och ordnar allting väldigt bra o snabbt. En cool o kompetent mäklare med sinne för humor.

Köpte bostad av Joe.
  • 2019-04-26
    Jag jobbar själv med försäljning/service och kan själv verkligen uppskatta när man stöter på personer som levererar enligt konstens alla regler. Joe är ett sådant fall.

Vi har sedan en lång tid tillbaka haft en dialog med Joe om att först värdera och sedan sälja vår lägenhet. Joes genuina driv för att hjälpa oss igenom vårt livs största affär har lyst igenom sedan första sekund. Hur genuint? Jag gissar att det nog i Joe fall handlar om 10-12 timmar om dagen i snitt. Det är, i alla fall i min värld, definitionen av DRIV.

Joe är även definitionen av "serviceminded". Alltid proffsigt, med en rejäl dos energi och glädje i all dialog.
    Ett sant nöje att rekommendera Joe.
  • 2019-04-24
    Joe är det självklara valet om du letar efter en mäklare som leder dig tryggt genom en försäljning, från första mötet till sista underskrift. Är otroligt nöjd och imponerad av Joes driv, tålamod och ständigt glada humör. Han gav allt och lite till genom hela processen och utfallet blev bättre än förväntat!
    Vill därför starkt rekommendera er att ringa Joe när det är dags att sälja! ✨
  • 2019-04-24
    "Vi blev rekommenderad mäklaren Joe Maatouk på Bronze Fastighetsförmedling av en granne. Vi är mer än nöjd att vi följde denna rekommendation.
    Tack för en personlig, snabb och bra försäljning av vårt hus. Joe är en mycket bra mäklare som är super duktig på att hålla kontakten och informera både via mejl och telefon. Uppdaterad information genom hela processen, bjuder verkligen på sin tid vare sig han är ledig eller har arbetstid. Joe är en förtroendeingivande och seriös mäklare på alla vis. Det är väldigt enkelt och smidigt att samarbeta och han ser hela tiden till sina kunders bästa. Att han också har en stor lokal kännedom är av stor betydelse för trovärdigheten i ”säljpratet”. Vi kan varmt rekommendera Joe!"

Imponerande. Betyget är 5/5 stjärnor

Lana & Kiarash