Joe Maatouk

Joe Maatouk

Joe Maatouk är mäklare på Bronze Fastighetsförmedling

Joe Maatouk har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-07 och har fått 382 omdömen med ett betyg på 5.0. Joe Maatouk har haft 80 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 382 Läs vad Joe Maatouk

• Sollentuna
    2022-11-25 Verifierad kund
    Joe Mattouk får mina högsta rekommendationer, jag kan garantera er att ni kommer att bli nöjda. Att i svåra tider hitta rätt mäklare är aoo. Det är lätt att sälja om det finns en stor efterfrågan men det är betydligt svårare att sälja när räntorna höjs och marknaden svajar. Joe har tagit sig an min och min sambos radhusförsäljning på ett mycket engagerat sätt. Joe har själv hittat kunder innan visning, haft flera privatvisningar samt sålt vårt radhus till ett toppen pris – med ett långt tillträdesdatum – lång över det pris som ett annat radhus gick för i området. Genom hans lugna, empatiska och positiva sätt har han lyckats göra det omöjliga möjligt. Vi är så tacksamma för allt arbete <3
  • köpte sitt hus med hjälp av Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2022-11-24 Verifierad kund
    Proffsig och snabb i sin återkoppling!
    • Sollentuna
    2022-11-24 Verifierad kund
    Joe är omtänksam, mycket vänlig person och professionell.
    Han har gjort sitt bästa och lite mer för att hjälpa oss med försäljning av vårt hus. Hans positiva sätt att hantera problemen som har uppkommit under resans gång smittar av sig.
    Vi är verkligen nöjda med försäljningen av vår bostad på Lomvägen 81.
    Stor tack
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2022-11-20 Verifierad kund
    Jag köpte lägenhet mha Joe Maatouk. Han var väldigt lyhörd och mycket hjälpsam med hela köpet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2022-11-17 Verifierad kund
    Jag visste Joe är en kunnig mäklare och har sålt mycket i vårt område och vi tyckte mycket om hans engagemang och energi han lägger på sitt jobb. Han är en pro! Det var absolut rätt beslut att anlita honom som mäklare och vi fick bra resultat.
    2022-11-17 Verifierad kund
    Joe hjälpte oss ha en smidig och snabb försäljning i en tuff marknad. Joes ärlighet och professionalitet gjorde lättare för oss att ta rätt beslut i rätt tid. Tack Joe!
  • köpte sitt hus med hjälp av Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2022-11-10 Verifierad kund
    Ödmjuk, kompetent och ärlig. Precis som en mäklare ska vara. Full pott!
    2022-11-10 Verifierad kund
    Joe Maatouk gjorde en väldigt bra jobb, professionell hela vägen och levererat et resultat som fult matchade våra förväntningar. Väldigt nöjda och rekommenderas absolut!
    2022-11-10 Verifierad kund
    Joe er himla trevlig, kunnig och smilar altid. Jobbar professionellt, stenhårt, är supersnabb och lyssnar til sina kunder/spekulanter. Levde mycket upp till våra förväntningar i en osäker marknad.
    • Råsunda
    2022-11-03 Verifierad kund
    Joe är väldigt trevlig att jobba med och anstränger sig för att genomföra lyckade försäljningar.