Joe Maatouk

Joe Maatouk

Joe Maatouk är mäklare på Bronze Fastighetsförmedling

Joe Maatouk har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-07 och har fått 145 omdömen med ett betyg på 4.9. Joe Maatouk har haft 46 försäljningar sen 2021-03 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-03 - 2021-09

Läs vad 145 Läs vad Joe Maatouk

• köpte sin lägenhet med hjälp av Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2021-10-21
    Under den tiden från att vi var på vår första visning till att vi skrev kontrakt har Joe varit en helt fantastisk mäklare. Alltid fått svar på alla våra frågor och han har verkligen kollat upp och förklara allt ordentligt. Vi kände direkt ett förtroende för Joe och märkte stor skillnad på honom och andra mäklare vi träffat på andra visningar.

Han är otroligt trevlig, genuin. kunnig och trygg mäklare som jag skulle rekommendera med gott samvete! Ett föredöme för branschen.
    2021-10-14
    Hade bara positiva upplevelser av att köpa bostad med Joe. Han var rak, ärlig, informativ och gav ett bra bemötande. Fanns tillgänglig när han behövdes och såg till att affären gick smidigt igenom.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2021-10-14
    Vi kom i kontakt med Joe via rekommendationer från grannen som sålt via honom. Vi hade känslan av att Joe arbetade exklusivt för oss då vi när som helst kunde kontakta honom, både via sms och samtal och han tog sig alltid tid (trots att han naturligtvis hade många andra försäljningar på g). Vi kände stort förtroende för Joe och vi fick känslan av att han la ner mycket kraft och energi på vår försäljning. Vi upplevde Joe som ärlig, realistisk och kunnig men som samtidigt satte höga mål. Vi hade anlitat Joe igen då han var ett bra bollplank och lätt att kommunicera med.
    2021-10-14
    Det finns mäklare, och sen finns det Joe!

Jag hade höga förväntningar då jag vet att Joe är en duktig mäklare, men jag hade inte förväntat mig en så lyckad försäljning.

Då min nya bostad blev dyrare än planerat så var jag tvungen att få bra betalt för min befintliga, jag hoppades på att få bäst betalt i området för en tvåa och det fick jag, me råge!

Jag fick nästan 300 000:- mer än mitt drömscenario.

Joe är väldigt lugn, förtroendeingivande och tillmötesgående.

Kan starkt rekommendera Joe som mäklare!
  • Louise O
    2021-10-06
    Jo ger 10 000% alltid. Det ar en mycket positiv upplevelse for alla parter.
    • Vasastan
    2021-10-06
    För Joe handlar allt om service. Han är lyhörd och noggrann. Vi är otroligt nöjda med allt han har gjort för oss! De går inte att jämföra med tidigare försäljningar, detta är på en helt annan nivå. Vissa gör bara sitt jobb men Joe gör så mycket mer för helhetsupplevelsen. Tack
  • 2021-10-04
    Är otroligt nöjd med allt. Vi blev professionellt bemötta och lyssnade på och våra önskemål prioriterades högst. Kommunikationen va bra och vi fick alltid snabba korrekta svar. Dessa mäklar har verkligen de extra när det kommer till bra service
    2021-10-02
    Professionalism ut i fingerspetsarna från Joe redan från första kontakt mynnade ut i en rekordförsäljning, som vi inte hade räknat med när vi valde att lägga ut vår lägenhet till försäljning.

Försäljningsprocessen från första möte till att blecket satt på kontraktet tog mindre än en vecka.

Kommer och har redan rekommenderat Joe till mitt nätverk för framtida försäljningar!
  • Erica R
    2021-10-02
    Joe sålde vår lägenhet utan hemnet, efter en privatvisning till rekordpris. Det finns ingen i din kaliber. Stort tack Joe, du imponerar! / Erica
    2021-10-02
    Joe hjälpte oss igenom köpet av vår första lägenhet på ett jättebra sätt. Jag kan verkligen rekommendera honom!