Marianna Maatouk

Marianna Maatouk

Marianna Maatouk är mäklare på Bronze Fastighetsförmedling

Marianna Maatouk har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Marianna Maatouk har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 71 omdömen med ett betyg på 4.9. Marianna Maatouk har haft 26 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 71 Läs vad Marianna Maatouk

• köpte sin lägenhet med hjälp av Marianna Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • Järvastaden
    2022-04-19 Verifierad kund
    I would like to appreciate Marianna with her business skills and patience although this was really a difficult purchase although really managed nicely .i will wish good luck to Marianna for future !!
  • Linnea C
    • Järvastaden
    2022-04-14 Verifierad kund
    Marianna är en otroligt kunnig, trevlig och professionell mäklare. Utöver det så är hon tillgänglig och finns alltid där vid eventuella frågor. Jag hade definitivt anlitat Marianna igen och kan varmt rekommendera henne.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marianna Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2022-04-07 Verifierad kund
    Marianna var proffsig, kompetent och trevlig från start och gav genast ett bra intryck! Hon gav oss den tid vi behövde utan att pusha på och när vi väl va redo att sälja så gjorde hon ett grymt, effektivt jobb med försäljningen. Vi är otroligt nöjda över hennes arbete och skulle anlita igen! En riktig power woman.
    2022-04-03 Verifierad kund
    Trots vårt icke föreslagna tillvägagångssätt blev vi väl, öppet och tillmötesgående mottagna vid såväl inledande telefonsamtal som i sms-konversation och personligt möte. Marianna var flexibel med allt, vilket gjorde affären enkel att genomföra.
    2022-04-01 Verifierad kund
    I met Marianna the day we signed the contact so I didn’t have much interaction with her.
    She has been very warm and welcoming yet professional.
    The process of signing went smooth and she said we can contact her if we need anything.
    I would definitely recommend her as a real estate agent.
    • Täby Centrum
    2022-03-30 Verifierad kund
    Marianna är en helt fantastisk mäklare på alla sätt och vis. Så proffsigt från början till slut, och hennes engagemang lyser verkligen igenom.
    Hon lägger ner hela hennes själ i sitt arbete och jag kan inte annat än att säga att jag är tacksam för att jag fick ha henne som min mäklare för att sälja min lägenhet.
    • Mariehäll
    2022-03-14 Verifierad kund
    Marianna är en hjälpsam och väldig professionell person med sitt arbete. Hon är trevlig och lätt att samarbeta med. Hon var alltid tillgänglig när man behövde henne.
    Jag kan stark rekommendera både Marianna som mäklare och Bronzefast som mäklarbyrå.
    Säljare på Alpvägen
    • Råsunda
    2022-03-13 Verifierad kund
    Marianna är otrolig professionell, med ett sinne för service kände jag mig trygg i mitt köp. Ärlig, genuin och lugn är hon också vilket jag uppskattar hos en mäklare. Rekommenderar starkt Marianna och Bronze!
    • Täby Centrum
    2022-03-12 Verifierad kund
    Väldigt proffesionellt beteende och bemötande. Jag kände mig trygg i varje steg trots att det var mitt första bostadsköp.

Jag kan starkt rekommendera Marianna!

Med vänliga hälsningar,
    Joakim.
    • Västra Skogen
    2022-02-28 Verifierad kund
    Blev mycket nöjd med hennes prestation och hennes energi gjorde affären roligare. Hon är inte den ”säljiga typen” som är påstridig, hon anpassade sig efter mina behov vilket jag behöver.