Marianna Maatouk

Marianna Maatouk

Marianna Maatouk är mäklare på Bronze Fastighetsförmedling

Marianna Maatouk har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Marianna Maatouk har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 143 omdömen med ett betyg på 4.9. Marianna Maatouk har haft 31 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

143 omdömen om Marianna Maatouk

Sedan starten hos Reco 2020
Ralph David S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marianna Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
Bredäng/Mälarhöjden

Marianna var mycket hjälpsam och snabb att svara på meddelanden och förfrågningar. Hon gjorde hela processen enklare än vi hade förväntat oss. Hennes vänliga sätt hela tiden hjälpte till att göra oss lugna i vad som kan vara en stressig situation. Det har varit ett nöje att arbeta med henne.

Riccardo Sven R
Vasastan / Hagastaden

Marianna var vänlig och bemötande och lyssnade på mina behov som köpare. Rekommenderas!

Viktor H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marianna Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
Vasastan / Hagastaden

Redan vid första kontakten fick jag väldigt bra intryck av Marianna. Hon var otroligt professionell och driven genom hela försäljning. Kan stark rekommendera Marianna och kommer gladeligen anlita henne vid nästa försäljning.

Clara Kristina G
Mariehäll

Marianna har varit fantastisk från start till slut, alltid lätt att nå och för mig som köper min första egna bostad kändes det tryggt att ha henne som kontakt!

Karin W
Vasastan / Hagastaden

Vid min första träff med Marianna gav hon mig direkt en känsla av trygghet och värme. Försäljning har gått otroligt smidig och Marianna har tydligt informerat vad som händer under hela resan. Marianna har levt upp och över mina förväntningar jag hade och jag kommer absolut vända mig till henne igen vid försäljning. Stort tack!

Liselotte J
Mariehäll

Kontakten med Marianna har varit exceptionell! Hon har hållit mig uppdaterad under hela försäljningens gång dessutom sålde hon lägenheten redan efter första visningshelgen. Jag är oerhört nöjd med valet av mäklare och kommer garanterat vända mig till Marianna vid framtida köp och försäljningar.

Hans D
Råsunda

Marianna har gjort ett fantastiskt jobb genom sitt engagemang, tydlighet och snabba återkopplingar!

Cissi A
Vasastan / Hagastaden

Från ord till handling, tack för en smidig process! Jag skulle beskriva Marianna som lyhörd, snabb och pålitlig. En mäklare man kan prata allvar med och även skratta med. Mina varmaste rekomendationer till Marianna.

Jouri G
Rissne

Jag tycker att alla ska anlita Marianna som mäklare, duktig, lyhörd, snabb på återkoppla mig, lysnar på vad jag vill och är ute efter. Så 10 poäng för allt jobb hon har gjort verkligen super kanon ni kommer vara nöjda av henne. Mvh//

Johan E
Vasastan / Hagastaden

Väldigt engagerad, hjälpsam och tillgänglig under hela processen