Marianna Maatouk

Marianna Maatouk

Marianna Maatouk är mäklare på Bronze Fastighetsförmedling

Marianna Maatouk har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Marianna Maatouk har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 37 omdömen med ett betyg på 4.9. Marianna Maatouk har haft 25 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-07

Läs vad 37 Läs vad Marianna Maatouk

• köpte sin lägenhet med hjälp av Marianna Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • Huddinge
    2021-07-26
    Marianna var väldigt trevlig och professionell, processen var väldigt enkel och hon hjälpte oss hela vägen. Vi är väldigt tacksamma för hennes arbete.

Mvh Aram & Silva
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marianna Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • Huddinge
    2021-07-26
    Bästa mäklare.
    Vi är mycket nöjda med Marianna som sålde vår lägenhet. Hon är trevlig, lätt att ha att göra med, påläst & proffsig, jordnära och okonstlad. Hon sålde lägenheten till ett pris vi kom överens om, vi rekommenderar henne varmt!
    • Västra Skogen
    2021-07-23
    Riktigt bra mäklare som var rak på sak med bostaden.
    Välbemött och riktigt snabb på svara.
    Tack snälla Simon, hoppas du kommer trivas i ditt nya hem! :) Marianna Maatouk
    2021-07-22
    Marianna är en varm och jordnära mäklare som verkligen jobbade efter mina önskemål!

Jag hade ganska bråttom att sälja men ville ändå få så mycket som möjligt såklart. Marianna fixade både sälj innan visning & ett pris över mina förväntningar!

Kan varmt rekommendera Marianna till er som söker en härlig, målinriktad och proffsig mäklare⭐️
    Tack för dem fina orden Ellinor, var en ära att få hjälpa er! :) Marianna Maatouk
    2021-07-21
    Marianna agerade proffesionellt hon var driven i sitt arbete och arbetade väldigt effektivt och direkt, inget fram och tillbaka utan rakt på sak!
    Tack snälla Anton, oerhört glad över att se er nöjda! :) Marianna Maatouk
    • Västra Skogen
    2021-07-20
    Marianna gav förtroende från första sekund. Blev rekommenderar av en vän och det var ett väldigt klokt val. Professionell och förtroendeingivande från början och levde upp till allt som togs upp redan på första mötet. Kan varmt rekommenderar Marianna.
    Tack för förtroendet Magnus, var en ära att få hjälpa till! :) Marianna Maatouk
    2021-07-19
    Marianna var otroligt tillmötesgående, ärlig och social. Köpet av bostaden och budgivningen gick fort från start till slut men Marianna var kommunikativ och väldigt flexibel för att möjliggöra en förhandsvisning med så pass kort varsel som det vart.

Enbart positiva saker att säga om Marianna!
    Tack snälla för dem fina orden Viktor. Hoppas att du och Paula kommer trivas bra i lägenheten! :) Marianna Maatouk
    • Råsunda
    2021-07-04
    Marianna bemötte mig på ett väldigt trevligt, inbjudande och proffsigt sätt. Hon mötte verkligen mina förväntningar och gjorde att hela processen väldigt lätt. Vi hade smidiga uppdateringar, lätt att få tag i och arbetade effektivt och målinriktat.
    Tack snälla för dina fina ord Jessica, tacksam för förtroendet. :) Marianna Maatouk
    • Centrala Sundbyberg
    2021-06-02
    Marianna är helt klart en fastighetsmäklare som för oss varit en livräddare. Hon har paketerat vår bostad till något vi själva ville köpa om igen för att sedan sälja bostaden till en toppnotering i hela området.

Tack för att du byggde upp vår ekonomi Marianna.
    • Ulriksdal
    2021-05-31
    Sålde min 3a i Ulriksdal med Marianna, vilket superproffs!!!

För mig är återkopplingen A och O hon ser till att du är med i varenda steg hon tar👌🏼

Men framförallt riktigt duktig på att få bra pris för lägenheterna hon tar sig an😊