Läs vad 11 Läs vad Marianna Maatouk

• 2021-01-08
    Proffsig, lyhörd och tydlig med kommunikation, håller en alltid uppdaterad om vad som händer. Rekommenderar Marianna starkt!!!
    Diana C
    • Hornsberg/Kungsholmen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Marianna Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Tack för förtroendet. Var en ära att få hjälpa till!

• 2021-01-08
    Trevligt och proffsigt bemötande. Mäklaren gjorde det möjligt med en snabb och smidig affär vilket vi uppskattade.
    Elin I
    • Hornsberg/Kungsholmen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Marianna Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Tack för dem fina orden Elin! Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hem.

• 2021-01-08
    Väldigt kunnig och förtroendeingivande . Hela processen har varit väldigt enkelt tack vare Marianna.

Kan verkligen rekommendera henne!
    Jamil A
    • Hornsberg/Kungsholmen
    Var en ära att få hjälpa er, tack för förtroendet!

• 2020-12-15
    Jag har köpt en bostadsrätt och jag blev grymt bemött av Marianna på grund av hennes service och förståelse för mina önskemål. Genuinitet och trygghet är de känslor som hon utstrålade mig. Rekommenderar!
    Rojda A
    • 82.1 m²
    • Hallonbergen
    Tack för dem fina orden Rojda! Jag hoppas du kommer trivas i ditt nya hem och välkommen till Stockholm :)

• 2020-12-14
    Lyhörd inför önskemål och tillgänglig.
    Ludwig F
    • 1:a
    • 20.0 m²
    • Huvudsta
    Tack för dem fina orden Ludwig, jag hoppas du kommer trivas i ditt nya hem!

• 2020-12-01
    Flexibel och lösningsorienterad, dedikerad, bra och tydlig kommunikation, rekommenderas!
    Lin L
    • 74.0 m²
    • Huvudsta
    Tack för förtroendet Lin! Hälsa familjen.

• 2020-11-25
    We bought an apartment in Solna from Marianna. We don’t have any experience in buying apartments and unfortunately have difficulties in understanding the contract, however the whole process went smoothly with the help of Marianna, she explained everything to us clearly with great patience. We are all impressed by how approachable and professional Marianna is! Also, I would like to highly recommend Marianna to those who want to sell their real estate or buy new ones, she is absolutely trustworthy.
    Zehua C
    • 70.0 m²
    • Rudviken
    Thank you Zehua for your kind words. I hope you will enjoy the apartment.

• 2020-11-25
    Jag var utomlands när affären skedde så jag träffade aldrig Marianna. Väldigt bra uppföljning från henne och Bronze gjorde att jag hade full koll på vad som hände i min frånvaro. Dessutom gjorde hon uppenbarligen ett grymt jobb med potentiella köparna då vi gick ett rekordpris i föreningen!
    Alexander F
    • 70.0 m²
    • Rudviken
    Tack snälla för förtroendet Alex! Var en ära att få hjälpa er.

• 2020-10-20
    Sålde min fina 2a i Järvastaden med Mariannas hjälp. Hon levererade ett personligt men självklart proffsigt bemötande genom hela processen. Vi fick det priset vi önskade och hade inte kunnat bli mer nöjda över helheten. Kommer absolut ha Marianna och Bronze Fast. med mig i kommande köp och sälj!
    Tack Marianna, du är en stjärna🌟
    Isabelle P
    • 2:a
    • 56.0 m²
    • Järvastaden
    Tack snälla för dem fina orden Isabelle! Så tacksam för förtroendet.

• 2020-10-15
    Professionalism, punktlighet, snabbhet. Detta är vad du kan förvänta dig när du anlitar Bronze och Marianna. Från uppdragsavtal till signat försäljningskontrakt tog det inte mer än 14 dagar. Bäst i test, bäst i stan, No.1!"
    Maximilian C
    • 166.0 m²
    • Nacka
    sålde sitt hus med hjälp av Marianna Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Det var en ära att få hjälpa er, tacksam för era fina ord. Tack för förtroendet!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte