Danielo Anderson

Danielo Anderson

Danielo Anderson är mäklare på Bronze Fastighetsförmedling

Danielo Anderson har varit registrerad mäklare sedan 2024-01. Danielo Anderson har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-02 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.9. Danielo Anderson har haft 4 försäljningar sen 2024-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-02 - 2024-03

7 omdömen om Danielo Anderson

Sedan starten hos Reco 2024
Arash L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Danielo Anderson en del av Bronze Fastighetsförmedling
Råsunda

Väldigt lyhörd, smidig och effektiv. Höll mig uppdaterad i varje steg och tog in allt jag sa. Låg ständigt steget före och hade en plan.

Elliot E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Danielo Anderson en del av Bronze Fastighetsförmedling
Råsunda

Super duktig, riktigt trevlig, bra bemötande, kunnig o verkar erfaren. En mycket positiv inställning av honom

Håkan S
Råsunda

Danielo var mycket trevlig och tillmötesgående. Även fast vi var köpare så kändes han genuin och ärlig. Skulle absolut göra fastighetsaffärer via honom flera gånger.

Michael K
Råsunda

Jag blev trevligt bemött av Danielo och han var till god hjälp under hela processen. Danielo uppförde sig som en exemplarisk mäklare som gjorde att även om jag inte hade några förväntningar från början så kommer jag ta detta som standard vid framtida tillfällen. Vid köpet så var det tydligt att det inte var någon stress och att vi fick gå igenom allt i våran egen takt samt att vi fick svar på dom frågor vi hade.

Georgios B
Råsunda

Daniel var inte bara proffsig och rutinerad, han levde upp över mina förväntningar. Jag blev chockad av hur otroligt duktig Danielo är. Jag jobbar själv med försäljning i en annan bransch och tycker jag är bra på att bedöma sånt.

Erik K
Västra Skogen

Danielo har ett mycket trevligt bemötande, och är proffesionell när han hanterar mitt ärende/ försäljning. Jag märker att Danielo lyssnar in när vi pratar, vilket är viktigt för det förtroende man vill känna som kund. Mvh Erik Kjäll

Noor F
Västra Skogen

Vi är väldigt nöjda med Danielo som mäklare. Han var lyhörd och otroligt hjälpsam under hela processen. 10/10 på alla punkter!