Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala SkandiaMäklarna SkandiaMäklarna Uppsala

SkandiaMäklarna Uppsala

Kungsängsgatan 68G, 753 18 Uppsala — Visa karta

Välkommen till SkandiaMäklarna i Uppsala som sedan 1997 förmedlar allt från bostadsrätter och villor till fritidshus och tomter. Vårt mål är att vara Uppsalas ledande kvalitetsmäklare och att ha 100 % nöjda kunder. Engagemang, personlig service, lokalkännedom och kompetens är några av de egenskaper vi bygger vårt dagliga arbete runt, för att nå våra mål!

Vi jobbar efter en egen framtagen arbetsmetod som ger dig som säljare bästa resultat i din försäljning, vi har valt att kalla den Skandiamäklar-metoden. Behöver du hjälp att hitta en bostad där du kan känna dig hemma? Vill du ha rådgivning inför försäljningen av din bostadsrätt eller fastighet? Hjärtligt välkommen in till oss så hjälper vi dig.
SkandiaMäklarna Uppsala hittar du i nyrenoverade lokaler på Tullgarnsgatan 17 i Kungsängen, varmt välkomna till oss när det är dags att byta boende!

Läs vad 236 kunder tycker om SkandiaMäklarna Uppsala

• Marie Å skrev om Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Mikael hjälpte mig att hitta mitt nya boende på ett proaktivt sätt. Han fick snabbt en känsla för vad jag letade efter och utan honom hade jag kanske letat ännu. Trevligt och avspänt bemötande. Läs mer
  • Dennis W skrev om Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Proffesionell från början till slut.
    Mikael är en lugn och trygg mäklare som alltid ser till säljaren samt köparens bästa.
    Det viktigaste för mig va att ha en bra kommunikation och en snabb återkoppling.
    Oerhört imponerad över Mikael och SkandiaMäklarna Uppsala.
    Jag kan varmt rekommendera Mikael! Läs mer
  • Piero O
    Piero O skrev om Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Great deal on an apartment. Great experience with Mikael which was well informed and always available. Läs mer
  • Emma G
    Emma G skrev om Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Såg lägenheten till salu Lördag kväll, fick se visning Söndag morgon, köpet klart måndag kväll- väldigt proffsigt!
    Mycket nöjd.

Mvh,

Emma Gustafsson Läs mer
  • Anna V skrev om Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Effektiv, trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Ellinor L skrev om Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Jag sålde en bostadsrätt, en etta. Mäklaren var oerhört tillmötesgående, snabb och presenterade ett bra och välformulerat prospekt. Jag ville sälja snabbt och det gick verkligen undan. Mäklaren var flexibel och gick att nå sena kvällar för frågor. Överlag en väldigt bra försäljning. Läs mer
  • Marcus Å
    Marcus Å skrev om Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Bra säljare och en trevlig människa Läs mer
  • Fanny L
    Fanny L skrev om Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Jag har sålt min bostadsrätt med hjälp av Mikael, han överträffade alla mina förväntningar av en mäklare. Han engagerade sig till 110% och hjälpte mig med allt som hade med försäljningen att göra men även i mitt kommande köp av bostad. Han delade med sig av alla sina erfarenheter för att jag skulle förstå bättre och förklarade allt i enkla steg. Han fanns alltid tillgänglig för att svara på mina frågor. En mäklare som jag varmt rekommenderar till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Mikael A skrev om Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Man blev väl bemött. Han var saklig, koncis, informativ. Har inget att klaga på. Hela proceduren kändes trygg. Jag är mycket nöjd. Tack för mig. Läs mer
  • Amanda L skrev om Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Trevlig, kompetent och kämpar hårt för att göra kunden nöjd! Läs mer
  • Al J
    Al J skrev om Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Kan sälja snabbt. Bra service. Över 10 proc. i arvode. Trevligt och professionellt. Läs mer
    Mikael B gillar detta
  • Karolina E skrev om Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Vi sålde våran bostadsrätt via SkandiaMäklarna i Uppsala och Johan Larsén var toppen! Vi var väldigt nöjda med hela processen och Johan gav oss alltid bra tips, även med vårt köp av en ny bostad. Johan er väldigt professionell och super trevlig mäklare som man kan definitivt lita på. Allt gick smidigt och han håll oss uppdaterad under hela tiden. Faktiskt då var Johan bättre än jag hade förväntad mig. Om jag kommer sälja en bostad igen kommer jag absolut få Johan till jobbet, honom skulle jag kunna rekommendera till alla. Läs mer
  • Ásgeir Á skrev om Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Johan sålde ett bostadsrätt radhus för oss och vi var väldigt nöjda med servicen som vi fick hos honum. Läs mer
  • Barbro E skrev om Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    parhus

trevligt

få hjälp med försäljning

skönt med mäklarstöd Läs mer
  • Inger Susanne Ö skrev om Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Sålt radhus
    Proffsigt bemötande från dag ett vilket gjorde att man kände ett stort förtroende.
    Kan varmt rekommendera denna mäklare. Läs mer
  • Anto P skrev om Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Fick ta all kundkontakt då köparen hade bråttom att köpa huset och ville komma in tidigt. tyvärr kunde Johan inte ta mötet en enda gång. Efter min kvicka insats så blev huset sålt på 2 v. Läs mer
  • Maria R skrev om Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Supertrevlig och informativ. Noga med att ge ut relevant information angående bostaden, samt snabb på att hantera köparen önskemål. Läs mer
  • Ingela W skrev om Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Vi skulle sälja vår lilla etta i Uppsala. Mikael har hjälpt oss med denna försäljning på ett myckettrevligt och professionellt sätt. Vi har känt oss trygga med hans hjälp och rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2018-09-09 Mikael B svarar Ingela W
    Tack så mycket för de värmande orden, Ingela! Väldigt kul att få jobba med er. Må så bra!
  • Anders S
    Anders S skrev om Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Vi har sålt ett hus och värderingen vi fick från början av stämde precis.
    Han har gjort allt vi förväntat oss av och är supernöjda. Han gav ett både proffsigt och trevligt första intryck. Vi kan verkligen rekommendera Johan som mäklare. Läs mer
  • Emre K skrev om Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Köpte en etta i Sala Backe. Han var bra på och professionell på de han gjorde. Bra bemött av han. Hade inga stora förväntningar Läs mer
    2018-09-09 Mikael B svarar Emre K
    Hej Emre! Vad kul att du känner så. Grattis med förvärvet och hoppas du kommer trivas i ditt nya boende! Mvh Mikael
  • Hanna J skrev om Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Vi köpte lägenhet där Mikael var mäklare. Är supernöjda med bemötandet och affären. Läs mer
    2018-09-09 Mikael B svarar Hanna J
    Roligt att höra, Hanna! Hoppas du och Peter kommer trivas väl i er nya lägenhet. Allt gott!
  • Istvan Z skrev om Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Upptagen mäklare som inte tar sig tid. Läs mer
  • Ann-christin S
    Ann-christin S skrev om Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Bemötandet var mycket bra, men jag hade lite högre förväntningar på engagemanget, tyvärr. Läs mer
  • Julia M skrev om Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Johan hjälpte mig att köpa en bostadsrätt i Uppsala, han var väldigt tillmötesgående och lätt att ha att göra med. Proffsig och trevlig mäklare. Han hade koll på läget i Uppsala och Stockholm. Läs mer
  • Elin K skrev om Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Som köpare av min första lägenhet var han en fantastisk guide i virrvarret! Ärlig, trevlig och svarade allt snabbt! Läs mer
  • Louise M skrev om Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Vänlig, professionell och smidig hantering av bostadsköpet. Kan varmt rekommendera Johan Larsén. Läs mer
  • Olga T skrev om Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Bra bemötande, hjälpsam och återkopplar snabbt! Läs mer
  • Dani Y skrev om Christopher Olsen en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    jag har sålt mitt lägenhet

Bra sätt

han lervrerat mina önskemål

jag tycker att han har gört ett bra jobb Läs mer
  • Anders R skrev om Christopher Olsen en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Köpt bostadsrätt 3:a 56m2

Visad av Christoffer på önskemål av mig som kund då jag inte kunde närvara på den planerade andra visningen!

Mycket bra bemött, vänskaplig, gott förtroende, trevlig, ärlig. Läs mer
  • Andrea S skrev om Christopher Olsen en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Christopher gav ett proffsigt intryck från start genom att vara väl förberedd och saklig i sin presentation av bostaden. Christopher har vidare gett snabb och bra återkoppling och hållit mig uppdaterad gällande allt kring köpet. Jag som köpare har känt mig trygg genom hela processen.

Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Niklas S skrev om Christopher Olsen en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    + Fick sålt innan visning till ett bra pris.
    - Blev lite strul med papper efter att vi hittat en köpare Läs mer
  • Ulla H skrev om Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Fritidsbostad
    Ingen kunskap om objektet o dess område. Ingen koll på spekulanter. Återkopplade inte på alla frågor utan påminnelse. Läs mer
  • Ebba H skrev om Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Vi köpte en 3a i Uppsala och hade Johan som mäklare. Vi blev väl bemötta och är väldigt nöjda med hela processen. Allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Sanna E skrev om Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Köpte en villa för första gången, blev rätt upplyst över frågor, enkel och smidig affär. Trevligt bemött! Läs mer
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Christopher Olsen en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    mycke trevlig mäklare å han jobba 100% för att få mig å köpare nöjd jag sålde Läs mer
  • Ibrahim N skrev om Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Jag såld en lägenhet, jag tycker att Johan gjorde riktigt bra jobb. Jag är super nöjd 😍😍 Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Otroligt bra återkoppling under hela affär från start till försäljning.
    Rekommenderar varmt Johan Larsén. Läs mer
  • Gustav J skrev om Christopher Olsen en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Christopher gjorde ett förtroendefullt intryck med professionalitet, lugn och engagemang. Han levde mer än väl upp till våra förväntningar och vi var mycket nöjda med hans rådgivning och genomförandet. Läs mer
  • Anita Ö skrev om Anne Wester en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Anne Wester känns kunnig och förtroendeingivande Seriös Läs mer
  • Eva U skrev om Anne Wester en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Visste sedan tidigare att Anne Wester är mycket kompetent som mäklare, dessutom trevlig till sitt sätt. En mycket bra kombination!! Läs mer
  • Henrik S skrev om Anne Wester en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Mycket bra Håller kontakt och ger info Läs mer
  • Britt-marie F skrev om Johan Larsén en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Trevlig och entusiastisk.
    Fint att han var positiv till objektet som skulle säljas.
    Lyhörd för mina behov. Läs mer
  • Petra P skrev om Christopher Olsen en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Jag fick ett bra bemötande som kund. Lätt att få kontakt med och ingav ett tryggt intryck. Läs mer
  • Elina J skrev om Anne Wester en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Jag har fått ett bra bemötande av Anne Wester, alltid trevlig och har svarat snabbt. Mäklaren har levt upp till alla mina förväntningar och gjort ett bra jobb av att sälja min lägenhet, även att marknaden är svår just nu. Läs mer
  • Björn H skrev om Christopher Olsen en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Christopher fixade allting och vi blev nöjda med priset vi fick vår lägenhet såld för. Toppen Läs mer
  • Stina S skrev om Christopher Olsen en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Christopher är en trevlig lättsam kille och har tagit hand om oss på bästa sätt. Läs mer
  • Nina S skrev om Christopher Olsen en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Duktig, trevlig och förtroendeingivande! Rekommenderar Christopher till mina vänner som ska sälja! Läs mer
  • Eva G skrev om Anne Wester en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Trevlig, tillgänglig, serviceminded, kompetent. Läs mer
  • Åsa H skrev om Anne Wester en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Proffsigt bemötande och snabb att svara. Läs mer
  • Agneta B skrev om Christopher Olsen en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Korrekt. Erfaren.påläst. tjänst villig.
    Och vänlig. Jag är mycket nöjd m hans arbete. Läs mer

Kungsängsgatan 68G, 753 18 Uppsala