HusmanHagberg Uppsala

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala — Visa karta

Vi har ett tydligt mål - Vi vill skapa Uppsalas nöjdaste kunder.

Vi på HusmanHagberg i Uppsala förmedlar villor, bostadsrätter och fritidshus i Uppsala.
För oss är varje uppdrag unikt. Tillsammans med dig tar vi fram den lösning som passar bäst för just dig och din livssituation. Oavsett hur din situation ser ut kan vi erbjuda dig de bästa förutsättningarna att lyckas med din bostadsaffär.

Vi levererar en mäklartjänst av högsta kvalitet. Detta lyckas vi med genom vårt engagemang och passion för vårt yrke. Vårt mål är att du som kund ska vilja rekommendera oss vidare - är du nöjd är vi nöjda.

Är du nyfiken på vad din bostad är värd? Hör gärna av dig till någon av våra kompetenta mäklare för en fri värdering. Varmt välkommen!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 654 kunder tycker om HusmanHagberg Uppsala

• 2020-06-30

Paulina S skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi köpte en 3:a i Årsta. Vår mäklare hade väldigt Trevligt bemötande, vi fick kolla på lägenheten i lugn och ro. Han var behjälplig vid frågor och man fick snabba svar på mail. Allt efter förväntan. Läs mer
    2020-07-06 Rozbeh K svarar Paulina S
    Hej Paulina, tack för omdömet. Det glädjer mig att ni kände er trygga genom processen då detta är väldigt viktigt för mig. Jag är övertygad om att ni kommer trivas hur bra som helst i er nya bostad och dyker det upp några funderingar är ni välkomna att höra av er! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2020-06-30

Rickard G skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Snabbt och smidigt fick vi 1:an såld. Läs mer
  • 2020-06-29

Ellinor W skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålde min lägenhet i Svartbäcken med Maxim som mäklare. Han gav ett väldigt bra och lugnt intryck från början vilket gjorde att det kändes tryggt genom hela processen. Kommunikationen fungerade bra och jag hölls hela tiden uppdaterad om hur allt gick. Är jättenöjd överlag med Maxim och även med Ida som hjälpte till med styling på ett engagerat och pedagogiskt sätt. Läs mer
  • 2020-06-26

Jack D skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    jag köpte en lägenhet där Jesper var säljarens mäklare. Han påstod att han hade kontrollerat pantsättningen vid tillträdesdagen, vilket han inte hade gjort. Det fanns en sk dold pantsättning i lägenheten, dvs säljaren hade tagit ett lån i lägenheten utan att tala om det. Jag upptäckte det av en ren slump. Även om säljaren garanterade i överlåtelseavtalet att lägenheten inte skulle vara pantsatt på tillträdesdagen så fanns det ändå en risk för mig att tvingas betala säljarens lån. Jesper gjorde inte sitt jobb som mäklare att kontrollera pantsättningen i lägenheten. Läs mer
    2020-07-01 Jesper A svarar Jack D
    Hej Jack,
    Tack för ditt omdöme!
    När vi pratade om detta vid vårt samtal i mitten på april när det uppdagades så var det, som jag förklarade då, att säljaren i samband med försäljningen tog ett privatlån från en bekant för att finansiera handpenningen till hennes nya bostad, vilket de noterade i föreningens pantregister. Detta var absolut ingen dold pantsättning.
    I samband med att hon fick ut handpenningen från dig, när du blivit godkänd som medlem, betalade hon av det lånet. Det som missades var att det inte avnoterades hos föreningen och förvaltaren i samband med att det löstes.
    Men så fort som vi fick notis om detta i april så kontaktade jag föreningen och de avnoterade pantsättningen (eftersom lånet var löst). Så det var absolut inget problem och ingen risk alls att du skulle betala någon annans lån.

Det är självklart tråkigt att panten inte avnoterades av föreningen/förvaltaren på direkten men ibland så kan det falla mellan stolarna hos förvaltaren. Jag försökte även nå dig på telefon och meddelande här tidigare, utan resultat. Skulle det vara några fler funderingar så är du alltid välkommen att slå en signal till mig.

Ha en fortsatt härlig sommar!
    Varma hälsningar, Jesper
  • Sandra Helena J

2020-06-25

Sandra Helena J skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi var ute efter en snabb och enkel affär, det skötte Rozbeh galant!
    Kan varmt rekommendera Rozbeh! Läs mer
    2020-06-26 Rozbeh K svarar Sandra Helena J
    Hej Sandra och tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme om mig. Vidare vill jag även tacka för ditt och Markus förtroende i samband med försäljningen av lägenheten. Det glädjer mig att vi fick till en snabb och smidig affär utan att behöva tumma på priset, samt att vi även fick till en budgivning. Ni är självklart alltid välkomna att höra av er till mig om ni har några frågor eller funderingar! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • 2020-06-23

Emma S skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Fantastiskt bra mäklare! Snäll, trevlig och proffsig. Läs mer
    2020-07-01 Jesper A svarar Emma S
    Hej Emma, Tack för dina fina ord. Det var riktigt roligt att få hjälpa dig i samband med köpet av din första lägenhet! Varma hälsningar, Jesper
  • 2020-06-15

Johnny U skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag kan verkligen rekommendera Rozbeh Kalantari på HusmanHagerg. Han är ytterst trevlig och professionell och det har varit ett sant nöje att samarbeta med honom. Oavsett om du är en säljare eller en köpare har Rozbeh allt som erfordras för en lyckad fastighetsaffär. Läs mer
    2020-06-16 Rozbeh K svarar Johnny U
    Hej Jonny och stort tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme om mig. Vidare vill jag även tacka för ditt förtroende samt möjligheten till att få hjälpa dig med din bostadsaffär, nöjet var helt klart på min sida. Jag önskar dig allt gott i ditt hus och du är alltid varmt välkommen att höra av dig till mig om du har några frågor eller funderingar. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2020-06-15

Torkel K skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    köpt trea i Årsta. bra bemötande , seriöst intryck. snabbt arbete, förtroendeingivande. Läs mer
    2020-06-15 Rozbeh K svarar Torkel K
    Hej Torkel och tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme. Jag hoppas att döttrarna kommer trivas bra i den nya lägenheten. Dyker det upp några som helst frågor eller funderingar både innan tillträdet men också efter tillträdet är ni varmt välkomna att höra av er till mig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Maxim A, Sandra Helena J, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • 2020-06-12

Catharina K skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpt en 3:a på Fyrislundsgatan i Uppsala. Allt gick fort, bra och smidigt. Följsam mäklare som är trevlig och hjälpsam samt flexibel tidsmässigt. Läs mer
    2020-06-15 Rozbeh K svarar Catharina K
    Tack och bock för det fina omdömet Catharina. Det är inte alltid man skriver kontrakt efter 20:00 men om tiden passar både köpare och säljare så ser jag självklart också till att kunna träffas. Jag vill tacka för att ni valt att köpa genom mig och oss på HusmanHagberg och självklart är ni varmt välkomna om det uppstår några som helst frågor eller funderingar! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2020-06-11

Elise K skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har köpt en 3:a i Årsta genom honom och är väldigt nöjd med processen. Vänlig och tydlig både under visning och kontraktsskrivning. Han var förbered och hade svar på alla frågor vi hade. På en visning på en annan lägenhet några dagar innan blev vi bemöta av en mäklare från en annan mäklarfirma som inte var förbered och inte supertrevlig så visste inte riktigt vad jag förväntade mig, men kontrasten var väldigt stor och jag är väldigt nöjd. Han var väldigt öppen och gav ett genuint och trovärdigt intryck och förklarade allt in i minsta detalj vilket jag uppskattade väldigt mycket då detta är första gången jag köper bostad. 5/5 stjärnor. Läs mer
    2020-06-15 Rozbeh K svarar Elise K
    Hej Elise, stort tack för det oerhört fina omdömet. För mig är det väldigt viktigt att mina köpare ska känna sig trygga genom hela processen, speciellt när det rör sig om en hel del pengar. Oavsett om man köpt tidigare eller om det är första gången har man oftast en hel del frågor och dessa ska självklart besvaras för att man ska känna sig trygg. Det glädjer mig således att du känt dig väl informerad i samband med ert köp. Vidare är jag helt övertygad om att du och din syster kommer trivas hur bra som helst i ert nya boende! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2020-06-09

Erik S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bostadsrätt på 27kvm

Maxim har genomgående haft ett bra bemötande och gått att få tag på i alla lägen. Mycket nöjd med att han respekterat mig som säljare och mina önskningar! (Y) :D Läs mer
  • 2020-06-07

Ingrid Linnea P skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålt en villa med Maxim som mäklare. Han är mycket lättillgänglig, engagerad, fokuserad på objektet, punktlig, bra bemötande och trevlig.
    Mycket nöjd med Maxim och affären. Läs mer
  • 2020-06-05

Mats H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpt Bostadsrätt. Kändes mycket bra. Sökte efter en bra studentlägenhet och kom till snabbt avslut. Mäklaren gjorde det enkelt och tryggt att komma till avslut. Läs mer
  • 2020-06-03

Gustav E skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim gjorde ett perfekt jobb vid köpet av min första bostad. Han var tydlig och hjälpsam från första början.
    Jag hade höga förväntningar från start och dessa levde Maxim upp till med bravur.

Kan starkt rekommendera Maxim som mäklare. Läs mer
    Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • 2020-06-03

Cecilia B skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag och min sambo köpte vår första bostadsrätt som Maxim förmedlade. Redan från första mötet har det känts tryggt och vi är jättenöjda med hur processen har gått till. Maxim uppdaterat oss kontinuerligt med vad som sker och vad nästa steg innebär. Jag skulle starkt rekommendera honom! Läs mer
    Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • FANNY G

2020-05-30

FANNY G skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef gjorde hela min process av att sälja mitt hus såååå enkel för mig
    Han hjälpte till med varje steg även efter
    och lät mig ställa Alla mina dumma frågor hade inte kunnat be om en bättre mäklare
    Tack bästa Josef ! Läs mer
  • 2020-05-29

David S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    har köpt en bostadsrätt.
    mötet med mäklaren Maxim var mycket bra, han var mycket lugn och lätt att prata med.
    hade förväntningar att att mäklare skulle vara lite hetsig men så var inte i detta fall. Läs mer
  • 2020-05-27

Lidya H skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Ödmjuk, engagerad och trevlig mäklare. Läs mer
  • 2020-05-21

Nils Gunnar G skrev om HusmanHagberg Uppsala
    Inga specifika synpunkter men generellt mycket nöjd med allt. Läs mer
  • 2020-05-15

Hannes H skrev om HusmanHagberg Uppsala
    Jag blev bemött av mäklaren på ett sakkunnigt sätt. Mäklaren god kännedom om området och engagerad. Utgångspriset skulle kunna vara lägre för ler intressenter. Trots Corona epidemi lyckades lägenheten bli såld, för ett kanske lägre pris än väntat. Läs mer
    2020-05-15 Walat T svarar Hannes H
    Tack för omdömet Hannes, jag är glad att jag fick hjälpa dig med din försäljning utav din bostadsrätt / Walat
  • Anna Ia Louise E

2020-05-14

Anna Ia Louise E skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag träffade två andra mäklare innan jag kom i kontakt med Rozbeh inför försäljningen av min älskade tvåa i Uppsala, och kände direkt att han var rätt man för jobbet! Rozbeh var väldigt engagerad från första sekund, och genom hela försäljningsprocessen var han alltid tillgänglig, professionell och väldigt mån om att jag som säljare skulle känna mig trygg och bekväm med försäljningen! Som förstagångssäljare hade jag många frågor och funderingar som Rozbeh snabbt och tydligt besvarade samt alltid bemötte med respekt - hur banala de än må ha varit! Jag rekommenderar varmt Rozbeh som mäklare! Läs mer
    2020-05-14 Rozbeh K svarar Anna Ia Louise E
    Hej Anna, tack så hemskt mycket för det otroligt fina omdömet. Nöjet att få vara delaktig i din bostadsaffär har helt och hållet varit på min sida. Alla är förstagångssäljare någon gång och jag är väldigt mån om att du som säljare ska känna dig trygg och välinformerad genom hela försäljningsprocessen så det känns extra bra att det är så du upplevt det hela. Jag önskar dig allt gott i Stockholm och givetvis är du varmt välkommen att höra av dig om du har några frågor i framtiden! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2020-05-13

Andreas A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålde min 1,5a till ett bra pris tack vare arbetet från Rozbeh. Läs mer
    2020-05-14 Rozbeh K svarar Andreas A
    Tack för omdömet Andreas men också för förtroendet att få förmedla din lägenhet på Fålhagsleden. Extra roligt att försäljningen gick snabbt och smidigt men också till ett bra pris. Givetvis finns jag tillgänglig även framöver vid eventuella frågor som kan uppstå och du är alltid välkommen förbi kontoret på en kopp kaffe! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2020-05-13

Joakim L skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim gav ett mycket trevligt och personligt bemötande genom hela resan med tydlig förståelse för både köpare och säljare. Genuint trevlig upplevelse att köpa genom honom. Tack. Läs mer
  • 2020-05-12

GÖRAN G skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag sålde en lägenhet, efter min mamma, på Kyrkogårdsgatan. Det gick väldigt fort och smidigt plus att priset blev bra mycket över vad jag förväntade mig. Jag är helnöjd! Läs mer
    2020-07-01 Jesper A svarar GÖRAN G
    Hej Göran,
    Tack för ditt omdöme. Det var mycket roligt att få hjälpa till i en sådan känslosam affär. Det är alltid speciellt när man får äran att förmedla en sådan pärla med en säljare som bott i lägenheten i 50 år och tagit hand om den så väl som din mor hade gjort. Vi hörs av framöver när det blir dags att leta lägenhet till er själva, som vi pratade om. Ha en riktigt härlig sommar nu!
    Varma hälsningar, Jesper

Johan B skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålt lägenhet Luthagen, Uppsala trea 71 kvm.

Rozbeh har ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Vi har haft lång kontakt och dialog om min ev. försäljning. Han anpassar sig efter hur förväntningarna ser ut och min specifika bostadssituation. Han tvekar inte att hålla en extra visning och är väldigt mån om att man ska bli nöjd utifrån ens personliga situation utan att ge falska förhoppningar eller försöka pressa fram något som inte passar vare sig köpare eller säljare. Jag kommer definitivt anlita Rozbeh nästa gång. Läs mer
    2020-05-14 Rozbeh K svarar Johan B
    Tack så hemskt mycket för det fina omdömet Johan men också för förtroendet att få hjälpa dig med din försäljning. Jag är övertygad om att det positiva resultatet var en produkt av vårt goda samarbete och det glädjer mig att du känner dig nöjd. Självfallet är du alltid välkommen åter och tveka inte att höra av dig om det finns något annat jag kan hjälpa dig med! Vänliga hälsningar, Rozbeh.

Izabella E skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har köpt en 2:a på Ferlinsgatan. Jag fick ett bra och skickligt bemötande, snabba svar. Det är en mäklaren som kan sitt jobb och som jag skulle rekommenderar till andra, och själv anlita igen. Läs mer
    2020-07-01 Jesper A svarar Izabella E
    Mycket tack för dina fina ord Izabella. Riktigt trevligt att få hjälpa dig och alltid trevligt när man blir satt på test på riktigt med dina bra frågor. Skulle det dyka upp några funderingar framöver så vet du vart jag finns. Varma hälsningar, Jesper

Elizabeth J skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har köpt en enplansvilla utanför Vänge. Maxim organiserade en visning på en tid som passade oss. Han kom i tid och var väldigt hjälpsam och kunnig om allting kring huset. Han kunde svara på alla våra frågor.
    Han hade ett fint sätt att kommunicera och svarade på våra extra frågor via mejl väldigt snabbt och smidigt.
    Överlag, var det en väldigt bra upplevelse. Det var första gången vi köpte hus och Maxim fick att det kännas enkelt! Läs mer

Martin J skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag och min fru köpte en villa på landet som förmedlades av Maxim och vi är mycket nöjda. Maxim var professionell, tillmötesgående och snabb med att svara på alla frågor vi hade. Vi har redan rekommenderat Maxim till bekanta och vi ger högsta betyg! Läs mer
  • Katarina Ö

2020-05-10

Katarina Ö skrev om HusmanHagberg Uppsala
    Vi är mkt nöjda med Tahas försäljning. Han var pålitlig, snabb och mkt tillgänglig. Jag skulle varmt rekommendera honom samt engagera honom på nytt. Vänligen /Katarina Görts Öberg Läs mer
    2020-05-11 Walat T svarar Katarina Ö
    Jag är så glad över att jag fick visa dig/er att jag verkligen var rätt man för jobbet.
    Jag ser fram emot en fortsatt kontakt, vi ses på tillträdesdagen bästa Katarina :)
  • 2020-05-09

Åsa R skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    I tid, Trevligt bemötande, positivt inställd, lagom på, påläst om objektet, Läs mer
    2020-07-01 Jesper A svarar Åsa R
    Stort stort tack Åsa för dina fina ord. Även stort tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av eran egen lägenhet. Riktigt roligt att få hjälpa till med alla delar av den största affären man gör i livet. Varma hälsningar, Jesper
  • 2020-05-08

Senga Nounou F skrev om HusmanHagberg Uppsala
    Blev bemött på ett professionellt sätt. Walat är jättetrevlig man. 👌👌👌 Läs mer
    2020-05-11 Walat T svarar Senga Nounou F
    Tack för ert förtroende, vi ses på tillträdesdagen
  • 2020-05-08

Niyomwungere T skrev om HusmanHagberg Uppsala
    Jag köpte en bostadsrätt. Jag blev bemött på bästa sättet. Läs mer
    2020-05-11 Walat T svarar Niyomwungere T
    Stort grattis till eran nya bostad

Nils Fredrik Leif Ö skrev om HusmanHagberg Uppsala
    Walle hjälpte oss att sälja en lägenhet på Fyrisvallsgatan mycket smidigt och professionellt.
    Jag tycker att hela processen gick väldigt bra.
    Fredrik Öberg Läs mer
    2020-05-15 Walat T svarar Nils Fredrik Leif Ö
    Stort tack för omdömet Fredrik, jag är glad att ni valde mig och att jag fick hjälpa er med er försäljning :)

Matteus W skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevlig mäklare, visade allt och affären gick mycket snabbt och enkelt! Läs mer

Eva E skrev om HusmanHagberg Uppsala
    Köpt lgh
    Bra bemötande
    Ordning och reda Läs mer
    2020-05-11 Walat T svarar Eva E
    Tack Eva, så smidigt allt gick med dig söder om Sverige och bostaden i mitten :) Ser fram emot att få träffa dig på tillträdesdagen
  • 2020-05-06

Henrik F skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har bara positivt att säga om Jesper. Serviceminded, kunnig, alltid tillgänglig och dessutom väldigt trevlig. Läs mer
  • 2020-05-06

Monica I skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har haft bra kontakt med Jesper sedan han värderade våra hus i samband med köp av lägenhet till dottern. Han har kontaktat mig några få gånger om året och det har då varit trevligt att prata med honom.

Nu när vi hastigt blev tvungna att sälja dotterns lägenhet då fanns han där och hjälpte oss hela vägen på många olika sätt.

Jag är nöjd med Jesper, dock inte helt med slutpriset men jag anser att han gjorde allt han kunde i dessa Coronatider. Läs mer

Erik T skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpt trea i Uppsala och har fått bra hjälp och fint bemötande. Läs mer
    2020-05-06 Rozbeh K svarar Erik T
    Tack för omdömet Erik! Det glädjer mig att du fått ett positivt intryck efter vår kontakt i samband med ert lägenhetsköp. Jag är övertygad om att ni kommer trivas hur bra som helst i ert nya hem. Givetvis finns jag här om ni skulle ha några funderingar i väntan på tillträdet (eller efter för den delen). Vänliga hälsningar, Rozbeh.

Matilda E skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag och min sambo har köpt en 3:a på Tegnérgatan 38A av Rozbeh Kalantari. Vi blev bemötta på ett väldigt trevligt och avslappnat men samtidigt professionellt sätt. Han kunde besvara de frågor man kan tänka sig att en mäklare ska kunna besvara, gav oss väldigt nyttiga tips om hur vi kunde tänka för att veta om det kändes rätt eller inte, samt fick oss att förstå att det var skarpt läge utan att för den sakens skull pressa oss till ett köp. Allt som allt är vi väldigt nöjda med Rozbeh som mäklare och skulle absolut kunna tänka oss att kontakta honom igen när vi ska sälja bostaden! Läs mer
    2020-05-06 Rozbeh K svarar Matilda E
    Hej Matilda och tack så hemskt mycket för de fina orden. Det är riktigt skönt att höra att ni genom processen känt er väl informerade samt trygga då jag anser att det är A och O när man ska köpa en bostad. Jag vill tacka er för att jag fått ta del av er bostadsresa och önskar er all lycka i ert nya hem. Om det dyker upp några frågor eller funderingar vet ni var ni hittar mig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.

Linus E skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har köpt en lägenhet via HusmanHagberg och deras mäklare Maxim.

Maxim var vldigt lätt att ha och göra med. Alltid informativ och höll mig hela tiden uppdaterad på processerna.

Samanfattningsvis är jag nöjd med min upplevelse och skulle rekommendera dem till andra. Läs mer
  • 2020-04-30

Tom Alexander E skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vänligt och professionellt bemötande Läs mer
    2020-05-04 Rozbeh K svarar Tom Alexander E
    Tack för rekommendationen Tom! Jag är övertygad om att du kommer trivas väl i ditt nya boende och du är självklart varmt välkommen att höra av dig till mig om du skulle ha några frågor eller funderingar. Om inte annat ses vi igen på tillträdesdagen! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2020-04-29

Jason G skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålde en etta via Rozbeth. Han skötte hela affären på ett suveränt sätt. Gav alltid bra råd och gjorde allt för att jag skulle känna mig nöjd och trygg i hela processen.

Underbart ödmjuk mäklare med mycket tålamod. Läs mer
    2020-05-04 Rozbeh K svarar Jason G
    Hej Jason och tack för ditt omdöme. Det glädjer mig verkligen att du känt dig trygg och nöjd genom hela processen och jag tackar för ditt förtroende. Du är alltid välkommen att höra av dig till mig om du har några som helst frågor eller funderingar! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2020-04-29

Linus E skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har sålt bostadsrätt med Maxim! Är supernöjd med allt och Maxim är en super mäklare! Rekommenderas starkt! Läs mer
    Jesper A, Maxim A gillar detta
  • 2020-04-27

Tobias M skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har sålt en lägenhet.
    Maxim har från start gett ett mycket professionellt intryck. Han har också fortsatt så under hela försäljningstiden där han har ställt upp och hjälp till med frågor och hantering av uppkomna problem på ett mycket förtjänstfullt sätt.
    Han har levererat långt över vad jag trodde att man kunde förvänta sig av en mäklare vid försäljning. Jag har kunnat resa både i jobb och på semester och känna mig trygg med att Maxim har koll på läget och löser uppgift på absolut bästa sätt!

Hoppas att det blir uppmärksammat för Maxim och att ni värdesätter hans insatser och bidrag till företaget!
    /Tobias Läs mer
  • 2020-04-25

Barbro W skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Försäljningen gällde en fin tvårumslägenhet i Stenhagen.
    Mycket trevlig kontakt, som på alla sätt uppfyllde vår förväntan. Läs mer
  • 2020-04-25

Tilde M skrev om HusmanHagberg Uppsala
    Jag har via HusmanHagberg och med hjälp av Walat köpt en tvåa i Uppsala Gränby. Allt var väldigt smidigt med bra kommunikation både på telefon och sms. Walat var trevlig och kunnig vilket gjorde att mitt köp av lägenhet kändes tryggt. Läs mer
    2020-05-11 Walat T svarar Tilde M
    Jag hoppas du trivs och får många trevliga år i din nya bostad, stort grattis igen :)
    Jesper A, Walat T, Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • 2020-04-24

Adam L skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jesper var otroligt bra under försäljningsprocessen, där han både var duktig på att förklara alla skeende i försäljningen av bostaden till att producera ett riktigt fint underlag för att sälja lägenheten. Jesper är en riktig klippa! Läs mer
  • 2020-04-24

Lina M skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jesper var mycket skicklig och professionell i sin roll som mäklare. Läs mer
  • 2020-04-23

Jakob L skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    När vi skulle sälja vår lägenhet blev vi bemötta med varm hand från Jesper.
    Från tidigare erfarenheter så trodde jag att det skulle vara en jobbig process med massa papper men Jesper gjorde det hela väldigt lätt och smidigt för oss som jag uppskattar oerhört!

Ska man anlita en mäklare så ska man anlita Jesper Ackelman! Läs mer
    Maxim A, Rozbeh K, Jesper A gillar detta