Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala HusmanHagberg HusmanHagberg Uppsala

HusmanHagberg Uppsala

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala — Visa karta

Vi har ett tydligt mål - Vi vill skapa Uppsalas nöjdaste kunder.

Vi på HusmanHagberg i Uppsala förmedlar villor, bostadsrätter och fritidshus i Uppsala.
För oss är varje uppdrag unikt. Tillsammans med dig tar vi fram den lösning som passar bäst för just dig och din livssituation. Oavsett hur din situation ser ut kan vi erbjuda dig de bästa förutsättningarna att lyckas med din bostadsaffär.
Som en av Sveriges största mäklarkedja ger vi våra kunder tillgång till alla de fördelar som ett rikstäckande företag har i form av ett nationellt kundregister och marknadens bästa annonseringsplatser.
Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill alltid göra mer för dig som kund än vad du får hos andra mäklare.

Vi vill helt enkelt skapa de nöjdaste kunderna som gärna anlitar oss igen - då har vi lyckats!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 194 kunder tycker om HusmanHagberg Uppsala

• Farkhonda A
    Farkhonda A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    En mäklare med hjärtat på rätt ställe. Han är super trevlig, lyssnar på vad kunden vill, duktig och framför allt en mäklare som är ärlig. Med honom kan man känna sig trygg. Det han lovar håller han. Rekommenderar honom starkt.
    2017-03-19 Rozbeh K svarar Farkhonda A
    Tack så hemskt mycket för det fina omdömet, Farkhonda! Jag vill även tacka både dig och Kawa för ert förtroende. Jag är övertygad om att det fina slutresultatet är en produkt av vårt samarbete och jag blir väldigt glad när jag får höra att ni känner er nöjda! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Rozbeh K gillar detta
  • Hanin A
    Hanin A skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag skulle defenetivt rekommendera Maxim som mäklare till någon som behöver den tjänsten, jag kände stort förtroende för honom. Och han gjorde sitt bästa för att kunna tillvara ta mina intressen.
    Rozbeh K gillar detta
  • Mathilda Ö
    Mathilda Ö skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Han är utan tvekan den bästa mäklaren vi stött på. Väldigt serviceminded och trevlig. Affären gick snabbt och smidigt och vi fick hela tiden den information vi behövde. Tummen upp för Rozbeh :)
    2017-03-15 Rozbeh K svarar Mathilda Ö
    Hej Mathilda och tack så hemskt mycket för de fina orden. Jag är hur glad som helst för din skull och är övertygad om att du kommer trivas riktigt bra i din nya lägenhet. Du är alltid välkommen att höra av dig vid eventuella frågor eller funderingar! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Maxim A, Jesper A, Rozbeh K, Josef B gillar detta
  • Christoffer A
    Christoffer A skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    en snabb och smidig affär. ett tryggt och vänligt bemötande.

Full pott!
    2017-03-14 Jesper A svarar Christoffer A
    Tack Christoffer för din rekommendation! Du kommer garanterat trivas bra i lägenheten. Är det några funderingar så är det bara slå en signal till mig så svarar jag alltid! Ha de gott! Varma hälsningar Jesper
  • Mattias R
    Mattias R skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har varit väldigt nöjd med Rozbeh i samband med försäljningen av min lägenhet. Han är tydlig, proffesionell och gör allt för att jag som säljare ska känna mig bekväm och trygg med försäljningen.
    Dessutom har han varit otroligt lätt att få tag på, svarar nästan alltid i telefon. Om inte tar det inte lång tid innan han ringer upp.
    Jätte skönt med tillgänglighet. Speciellt när man vill ha möjlighet att ställa dumma frågor eller bara någon att rådgöra med under en pågående försäljning.
    Otroligt nöjd med Rozbeh!
    2017-03-14 Rozbeh K svarar Mattias R
    Tack för de otroligt fina orden Mattias och även för ditt förtroende. Vårt samarbete inleddes under sommaren 2016 då du berättade att du ville flytta. Efter flertalet tomter, villor och radhus fann du till sist drömboendet och jag är oerhört glad för att jag fick ta del av detta skede i ditt liv. Försäljningen gick snabbt och smidigt och vi fick dessutom ett bra slutpris. Jag ser fram emot att få besöka det nya boendet när ni fått flytta in! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Anna-karib L
    Anna-karib L skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevligt och korrekt bemötande.
    Snabb återkoppling och känns ärlig och genuin.
    2017-03-14 Rozbeh K svarar Anna-karib L
    Tack för rekommendationen Anna-Karin! Jag är övertygad om att du kommer trivas i den nya bostaden. Tveka inte att höra av dig om det dyker upp några funderingar, annars ses vi på tillträdesdagen. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Olov L
    Olov L skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Göran har varit bra från första stund och genom hela processen. Var tydlig med vad som krävs av oss inför försäljningen och vad han erbjuder. Informerade och uppdaterade kontinuerligt. Sammantaget är jag mycket nöjd. Rekommenderar honom gärna till framtida kunder. /Olof Lövestam
    2017-03-08 Göran E svarar Olov L
    Tack Olov för din rekommendation.
    Allt Gott
  • Max L
    Max L skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Kanon! Maxim fick en av mitt livs största affärer att kännas väldigt enkel.
  • Ludwig G
    Ludwig G skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket professionell och kunnig men lärde även känna mig som person och inte bara som en köpare.
    Josef hjälpte mig enormt genom mitt köp av min första bostad.
    Jag kunde fråga om allt och fick alltid snabba och tydliga svar.
    Tack Josef för all hjälp med lägenheten.
    2017-03-05 Josef B svarar Ludwig G
    Hej Ludwig! Stort tack för ditt omdöme. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med köp av bostaden. Hoppas du kommer trivas bra i Fålhagen och stort lycka till med Amerikanska fotbollen också! :) Du får nära dit iaf ;) Hälsa din pappa så mycket. // Vänliga hälsningar Josef
    Maxim A, Jesper A, Rozbeh K, Josef B, Malin N gillar detta
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Tycker att Göran företrädde både mig som säljare och köpare på ett väldigt proffsigt vis. Har genom hela processen känt mig trygg med att även de nya ägarna ska känna sig nöjda.
    2017-03-02 Göran E svarar Fredrik F
    Tack Fredrik för ditt omdöme. Det har varit en väldigt inspirerande och rolig affär att genomföra. Allt gott i framtiden från mig.
    Maxim A, Jesper A, Rozbeh K, Malin N gillar detta
  • Elina S
    Elina S skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    En jättebra och trevlig mäklare som är snabb och effektiv! Inget krångel alls. Allt flöt på som det skulle.
    2017-03-02 Malin N svarar Elina S
    Tack för det Elina! Jag Ringer nästa vecka och hör om ni kommit i ordning i nya lägenheten.
  • Pär S
    Pär S skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Samarbetet med Malin har varit en trevlig upplevelse och har fungerat mycket bra. Bra och snabb återkoppling på de händelser som skett i samband med försäljningen av vår lägenhet i Uppsala.
    2017-03-02 Malin N svarar Pär S
    Tack Pär! Det har varit kul att hjälpa till med försäljningen av Isabelles lägenhet. Roligt att höra att ni är nöjda!
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket förtroendeingivande och tryggt mottagande. Fick all den hjälp man behövde och genomförde affären mycket proffesionellt.
    2017-03-01 Malin N svarar Jonas E
    Tack för fina ord Jonas! Har varit enbart kul att hjälpa dig och Birgitta med försäljningen!
  • Mehmet M
    Mehmet M skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har blivit väl omtagen och har fått all hjälp
    Av Rozbeh och Josef de ska få all beröm
    Jag rekommenderar alla Husman Hagberg
    2017-03-01 Rozbeh K svarar Mehmet M
    Tack för de fina orden Mehmet! Det var varit ett nöje att hjälpa till med er försäljning och när jag inte kunde fortsätta arbetet tog Josef över. Jag är väldigt glad att höra att ni är nöjda med vårt gemensamma arbete och jag önskar er all lycka framöver. Ni är alltid välkomna att höra av er! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Ahmed Q
    Ahmed Q skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Uppsalas bästa mäklare:). Supertrevlig, punktlig och ärlig
  • Emma S
    Emma S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim är verkligen en toppenmäklare, skulle lugnt rekomendera honom till vem som helst!
  • Christian S
    Christian S skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Väldigt kompetent, trevlig och engagerad! Hjälpte till med allt jag kunde önska vid försäljning av lägenhet. Kom med bra råd och fick verkligen känslan att vi arbetade mot samma mål.
    2017-02-28 Josef B svarar Christian S
    Tack Christian för ditt förtroende och den fina kontakten vi haft under denna tid! Hoppas ni kommer trivas bra i nya bostaden i Stockholm. Du är alltid välkommen att höra av dig. Vi ses snart! // Hälsningar Josef
  • Soheil M
    Soheil M skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag är ganska nöjd av deras jobb.
    2017-03-13 Göran E svarar Soheil M
    Hej Soheil. Tack för ditt omdöme. Hoppas vi ses i nya affärer i framtiden.
    Allt Gott.
  • Sven-ove N
    Sven-ove N skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi är så tacksamma till Rozbeh Kalantari för hans förståelse för våra omständigheter i en tuff situation och han såg till att lotsa oss igenom försäljningen på smidigast möjliga sätt.
    2017-02-25 Rozbeh K svarar Sven-ove N
    Hej Sven-Ove och tack för det fina omdömet! Jag är väldigt tacksam för ert förtroende och det har varit en ära att få ta del av detta skede i era liv. Lyckligt nog fick vi till en snabb och smidig försäljning, dessutom till ett riktigt kanonpris. Jag önskar er all lycka i framtiden och ni är alltid varmt välkomna att höra av er! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Jesper A, Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Pierre O
    Pierre O skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Välvillig, genuin, trevlig och ett vänligt bemötande genom hela processen trots uppkomna svårigheter.
    2017-03-14 Jesper A svarar Pierre O
    Tack för dina goda ord Pierre! Vi löste alla de svårigheter du hade och kom ut med en lyckad försäljning! Varma hälsningar, Jesper
  • Axel D
    Axel D skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har varit nöjda med Maxim som mäklare från början till slut. Han hade ett väldigt trevligt bemötande och var engagerad och professionell under hela förberedelsen och försäljningen. Bättre mäklare kan man nog inte hitta!
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevlig och bra genomfört köp. Bra kund miljö och problemfritt
    2017-02-01 Josef B svarar Patrik A
    Tack Patrik för din reco. Hoppas ni kommer trivas bra i bostaden på Kamomillgatan och det är bara att återkomma om det är något jag kan hjälpa till med. Må bäst och lycka till med jobbet så mycket med dina nya utmaningar // Vänliga hälsningar Josef
  • Mina S
    Mina S skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Han är bäst
    2017-01-29 Rozbeh K svarar Mina S
    Hej Mina och tack för omdömet. Jag är övertygad om att ni kommer trivas väl i det nya boendet och ser fram emot att få bibehålla kontakten! Vi ses på tillträdet. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Jesper A, Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Pedram M
    Pedram M skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Väldigt bra mäklare med bra kunskap!
    2017-01-29 Rozbeh K svarar Pedram M
    Tack för omdömet Pedram men även för att du gav mig förtroendet. Jag hoppas att du hittar drömboendet snart och om du behöver något är du välkommen att höra av dig till mig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Benjamin K
    Benjamin K skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Excellent service, good communication skills, professional at all times
  • Maria D
    Maria D skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim was very personable, good communication skills and professional. I would highly recommend him.
  • Karin V
    Karin V skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Ett väldigt trevligt och hjärtligt första intryck, skulle jag rekommendera honom till mina vänner, ja, absolut
    lugn och saklig!

Vi är väldigt nöjda som kund
  • Dyana S
    Dyana S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag köpte min lägenhet av Maxim.Toppenservice från första mötet till avslutande av affären och skrivande av kontrakt. Jag anser Maxim som ärlig och målmedveten, en proffsig mäklare med det lilla extra. Kan varmt rekommendera honom.

Jag önskar Maxim all lycka framöver och tack för all hjälp!
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Kanonbra bemötande från första stund. De gjorde verkligen det lilla extra i alla lägen. Det märks att de är en mindre byrå där de vill göra sitt yttersta. Då vi sålde en lägenhet i en oäkta förening krävdes det kunskap och tydlighet från mäklarna, och det verkar de ha klarat av bra. Slutpriset blev dessutom bra!
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jesper etablerade snabbt en god relation med mig som kund med sitt empatiska och serviceinriktade sätt. Han har på ett lyhört och problemlösande sätt bemött mina behov vid försäljningen och hela tiden underrättat mig under försäljningsprocessen samt låtit mig aktivt påverka dess förlopp. Min upplevelse av delaktighet har gjort att jag känt mig trygg eftersom förloppet då så långt det varit möjligt känts förutsägbart. Jesper har även visat stort prov välvilja och hjälpsamhet eftersom han gjort grundliga efterforskningar i syfte att göra både mig och köparen nöjd.
    2016-12-27 Jesper A svarar Henrik B
    Hej Henrik, vilka värmande ord! Det har varit mig ett sant nöje att hjälpa dig i din resa mot ett nytt boende och mitt mål har varit att du ska känna dig så trygg som möjligt genom hela affären! Jag önskar dig all lycka framöver och är det någonting du funderar över så finns jag alltid tillgänglig här för dig! Varma hälsningar, Jesper HusmanHagberg
    Rozbeh K, Maxim A, Jesper A gillar detta
  • Emmy E
    Emmy E skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Superbra service och trevligt bemötande!
    2016-12-27 Jesper A svarar Emmy E
    Hej Emmy! Tack för de vänliga orden. Riktigt roligt att du känner dig trevligt bemött och att du fått superbra service när jag hjälpte dig köpa din första lägenhet. I och med att det blev en snabb process så känner jag att det är extra viktigt att du känner dig trygg och får svar på alla frågor som du har. Jag är helt säker på att du kommer trivas i din nya lägenhet och jag ser fram emot fortsatt kontakt med dig, är det några funderingar så är du alltid välkommen att slå en signal till mig! Varma hälsningar, Jesper HusmanHagberg
    Rozbeh K, Maxim A, Jesper A gillar detta
  • Annéli H
    Annéli H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har fått största förtroendet för Maxim Alami som mäklare. Från första kontakt och vidare i försäljningen av vårat hus. Personlig och inlyssnande/inkännande och otroligt närvande i sitt uppdrag. Jag önskade en snabb försäljning till rätt pris till rätt köpare. Maxim ordnade det. Han är alltid kontaktbar och lyssnar på mina önskemål som säljare. /Nöjd kund. Anneli.
    2016-11-16 Maxim A svarar Annéli H
    Hej Anneli, stort tack för ditt omdöme. Det var med nöje som jag hjälpte er med försäljningen av ert hus. Det gick snabbt och smidigt tack vare dina noga förberedelser. Jag hoppas du kommer trivas i nya huset. Vi hörs efter årsskiftet ang. deklarationshjälpen! Mvh Maxim HusmanHagberg
    Josef B, Rozbeh K, Jesper A, Maxim A gillar detta
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Ett mycket kunnigt och förtroendegivande bemötande och väl genomförd affär.
    Kan rekommendera Göran för kommande kunder.
    2016-10-09 Göran E svarar Magnus B
    Tack Magnus för din rekommendation. Det var trevligt att få göra er bekantskap.
    Allt gott.
  • Noor E
    Noor E skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vårt köp gick snabbt och effektivt tack vare vår mäklare Maxim. Han var överförväntan. Jätteduktig och kunnig. Maxim fanns där för att besvara mina frågor innan och efter köpet vilket underlättade en hel del. Det här var mitt första bostadsköp och det kändes skrämmande i början, men det hjälpte att ha en bra mäklare som gav mig all information jag behövde. Jag är supernöjd!
    2016-11-16 Maxim A svarar Noor E
    Hej Noor, jag förstår att det känns skrämmande första gången man ska köpa en lägenhet. Det är härligt att höra att du fick den informationen du behövde och att du kände dig trygg. Jag hoppas du trivs bra! Hör av dig i framtiden om det skulle vara något du funderar på. Mvh Maxim HusmanHagberg
    Josef B, Rozbeh K, Jesper A, Maxim A gillar detta
  • Melisa H
    Melisa H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevlig, kunnig, tillmötesgående. En jättebra mäklare som fick vår tidigare svårsålda bostad såld väldigt fort!
    2016-11-16 Maxim A svarar Melisa H
    Hej Melisa, jag gillar utmaningar så det var bara kul att få hjälpa till! Skönt att höra att ni är nöjda! Nu ska vi hitta något nytt till er :) Ha det så bra så länge! Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Nermin H
    Nermin H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Helt fantastisk! Bra bemötande mm. Mån om sina kunder. Finns ingenting negativt att säga om denna mäklare som är mycket passionerad och det syns att han älskar sitt jobb.
    2016-11-16 Maxim A svarar Nermin H
    Tack Nermin, vilka värmande ord! Du har helt rätt, jag älskar mitt jobb och jag drivs av att få hjälpa så tacksamma människor som du och Melisa. Ha det så bra så läge så hörs vi när det är dags att deklarera! Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Eva B
    Eva B skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim Alami var mycket trevlig ( stor social kompetens , heter det kanske) .kändes ansvarsfull, ärlig och seriös vid första mötet. Under försäljningsprocessen var han lätt att få tag i och jag kände mig uppdaterad. Min lägenhet blev snabbt såld till ett bra pris, trots stor konkurrens ( många smålägenheter ute just då) och en tröghet på marknaden. Min lägenhet hade inte det bästa geografiska läget men blev ändå såld efter första visningsomgången. Maxim rekommenderade en stylist firma som också skall ha lite credit för det lyckade resultatet. Eva
    2016-11-16 Maxim A svarar Eva B
    Hej Eva, tack för omdömet! Det var superkul att få hjälpa till med försäljningen. Du gjorde helt rätt i att ta hjälp av Styling firman. Det tror jag var skillnaden som gjorde att vi lyckades sälja lägenheten i en trög marknad. Jag önskar dig er lycka till i framtiden! Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Othman T
    Othman T skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har köpt och sålt lägenheter sen innan men aldrig någonsin stött på en så väluppfostrad artig och oerhört charmig / trevlig mäklare , från första kontakten jag hade med husmanhagberg och Maxim Alami så kände jag förtroende omgående då mäklaren varit rak på sak och oerhört ärlig alltid mån om säljaren i stället för sitt egna intresse , jag kommer livet ut att anlita Maxim Alami och husmanhagberg men det är Maxim Alami i första hand som jag kommer anlita även om han väljer att byta mäklar byrå i framtiden
    2016-11-16 Maxim A svarar Othman T
    Hej Othman! Det var fint sagt, jag uppskattar verkligen ditt omdöme. Det var en ära få samarbeta med dig och att få sälja din fantastiska lägenhet med så många fina minnen. Förstår att det var svårt att släppa en så fin lägenhet men ibland gäller det att gå vidare och skapa nya minnen. Jag har uppskatta varje kontakt med dig och är helt övertygad om att vi kommer samarbeta fler gånger i framtiden! Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Peter J
    Peter J skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh var väldigt engagerad som mäklare och jag kände att han satsade mycket på sina kunder
    2017-01-03 Rozbeh K svarar Peter J
    Tack för omdömet Peter! Jag hoppas att du trivs i den nya bostaden och att allt gick smidigt. Jag önskar dig allt gott och hoppas att vi stöter på varandra även i framtiden. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Hejsan!
    Min mäklare med ett brinnande engagemang för detta yrke var Rozbeh Kalantari. Kalantari sålde Byggmäsrargatan 1D i Uppsala klanderfritt. Allt från kontakt dagligen via telefon till kontrakt skrivningen i slutet.
    Em mäklare jg kommer kontakta igen!
    /mvh Thomas Winqvist
    2017-01-03 Rozbeh K svarar Thomas W
    Hej Thomas! Tack så hemskt mycket för de fina orden. Jag tror helt klart att det som resulterade i en snabb och smidig affär var vårt samarbete. Om du någon gång funderar på att flytta tillbaka till Uppsala igen hoppas jag att du hör av dig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Emil L
    Emil L skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag är jättenöjd med Rozbeh som mäklare. Han var mycket hjälpsam och gick att nå i alla lägen.
    2016-08-23 Rozbeh K svarar Emil L
    Hej Emil och tack för omdömet! Det har varit riktigt kul att få hjälpa dig med försäljningen av din bostad och jag glad att vi lyckades överträffa de förväntningar som fanns. Jag önskar dig all lycka framöver och du får jättegärna höra av dig när du vill! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Kenneth N
    Kenneth N skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sedan första kontakten med Maxim har det varit en fantastisk resa från intag av försäljningsuppdraget till avslut.
    Maxim är mäklaren som på ett aktivt sätt driver sitt uppdrag framåt utan onödig kontakt med uppdragsgivaren.
    De personliga kontakter vi haft både personliga och per telefon har varit hjärtliga och trevliga.
    Jag kan varmt rekommendera Maxim för kommande försäljningsuppdrag-
    2016-11-16 Maxim A svarar Kenneth N
    Hej Kenneth! Det är ömsesidigt, den kontakt vi har haft från dag ett varit hjärtlig och trevlig. Jag önskar dig all lycka till i framtiden och hoppas vi ses snart igen! Mvh Maxim HusmanHagberg
    Jesper A, Maxim A gillar detta
  • Ferial S
    Ferial S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim var helt fantastisk och jag skulle rekommendera honom för alla som ska sälja eller köpa hus/villa. Han var trevlig, driven och väldigt kunnig. Vi är mycket nöjd, framförallt med servicen och tillgängligheten. Maxim var väldigt tillmötesgående och vi fick god hjälp och ett gott bemötande.
    Som sagt, detta är en mäklare som jag rekommenderar till alla och jag kommer själv att anlita honom igen om det skulle bli aktuellt med någon fler försäljning i framtiden.
    2016-11-16 Maxim A svarar Ferial S
    Tack Ferial för dina ord! Det har varit riktigt trevligt att ha och göra med er och jag hoppas innerligt att få hjälpa er med era framtida bostadsaffärer. Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mäklaren ingav förtroende och han jobbade för att jag som kund skulle känna mig nöjd. Han uppfattades också som trovärdig av köparna vilket jag tror bidrog till att försäljningen gick i lås.
    2016-11-16 Maxim A svarar Bengt N
    Hej Bengt! Så skönt att vi tillslut rodde affären i hamn. Det var en resa jag sent kommer glömma. Hoppas ni trivs bra i nya huset. Jag hör av mig efter årsskiftet ang. skatten men tveka inte att höra av er innan dess om det skulle vara något! Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Agni K
    Agni K skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    han var jättesnäll och Professionell.
    2016-08-02 Maxim A svarar Agni K
    Hej Agni, tack för det fina omdömet och förtroendet att få hjälpa er med er lägenhetsförsäljning! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus. Vi hörs efter årsskiftet ang. er skatteuträkning! Vänliga hälsningar Maxim
  • Eva S
    Eva S skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket kompetent och kunnig mäklare som tog hand om allt och lite till i samband med försäljningen av lägenhet. Jag är mycket nöjd och rekommenderar varmt till andra kunder.
    2016-07-23 Josef B svarar Eva S
    Hej Eva och tack för dina fina ord samt förtroendet att få sälja din mors bostad. Det har varit trevligt att få lära känna dig och jag är glad över att ni blivit nöjda. Vi hörs inför deklarationen :) // Hälsningar Josef
    Josef B, Jesper A, Johanna K, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • Marie O
    Marie O skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    En mycket bra upplevelse att köpa lägenhet via Joseph.Jag fick snabba svar på mina frågor. Bästa betyg !!!
    2016-07-09 Josef B svarar Marie O
    Tack Marie för dina vänliga ord och stort grattis igen till Fannys fina lägenhet. Jag önskar dig och familjen en fin sommar. Skulle det vara någonting så vet ni vart jag finns :) // Vänliga hälsningar Josef
  • Karin K
    Karin K skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bra bemötande. Återkopplade och tipsade om lägenheten då en annan lägenhet inte hade gått att få. (Petitess kanske men viktig i branchen....veta hur Uppsalas gatunamn stavas så det blir rätt i pappren...)
    2016-07-31 Johanna K svarar Karin K
    Hej Karin. Kul att tyckte att jag hade ett bra bemötande! Tråkigt med gatunamnet, du skulle ha sagt till så kunde jag ha ändrat på en gång -vi har en direktkoppling med Eniro kan den ha ställt till det kanske? Hoppas du har en fin sommar!
    Rozbeh K, Jesper A, Maxim A, Johanna K, Josef B gillar detta
  • Susanna L
    Susanna L skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi fick bra, snabb och korrekt återkoppling. Josef är omtänksam och hittar alltid lösningar. Vi var mycket nöjda i samband med köp av lägenhet i Uppsala.
    2016-06-28 Josef B svarar Susanna L
    Hej och stort tack för dina fina ord! Tack själv för den smidiga kontakten under hela processen Susanna. Jag önskar Isabelle en fin tid här i Uppsala i hennes nya bostad. Ha en trevlig sommar och hälsa Isabelle och Håkan så mycket från mig. Vänliga hälsningar Josef
  • Linda M
    Linda M skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef Boulaich har varit en otroligt bra kontakt hos Husman Hagberg. Han har besvarat alla våra funderingar och varit extremt tillgänglig alla dagar i veckan och tider på dygnet. Jag ger Josef mina bästa rekommendationer.
    2016-06-28 Josef B svarar Linda M
    Hej Linda! Tack så mycket för din Reco och stort grattis till er nya bostad. Jag hoppas att ni kommer stortrivas och skulle det vara någonting så är ni alltid varmt välkomna att höra av er till mig. Jag önskar er en fin sommar och hälsa Viktor så mycket från mig. Vänliga hälsningar Josef

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala