Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala HusmanHagberg HusmanHagberg Uppsala

HusmanHagberg Uppsala

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala — Visa karta

Vi har ett tydligt mål - Vi vill skapa Uppsalas nöjdaste kunder.

Vi på HusmanHagberg i Uppsala förmedlar villor, bostadsrätter och fritidshus i Uppsala.
För oss är varje uppdrag unikt. Tillsammans med dig tar vi fram den lösning som passar bäst för just dig och din livssituation. Oavsett hur din situation ser ut kan vi erbjuda dig de bästa förutsättningarna att lyckas med din bostadsaffär.
Som en av Sveriges största mäklarkedja ger vi våra kunder tillgång till alla de fördelar som ett rikstäckande företag har i form av ett nationellt kundregister och marknadens bästa annonseringsplatser.
Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill alltid göra mer för dig som kund än vad du får hos andra mäklare.

Vi vill helt enkelt skapa de nöjdaste kunderna som gärna anlitar oss igen - då har vi lyckats!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 384 kunder tycker om HusmanHagberg Uppsala

• Sergio Alejandro Urrutia D

2019-04-15

Sergio Alejandro Urrutia D skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh överträffade alla våra förväntningar när vi sålde vår bostad. Pålitlig, dedikerad och alltid tillgänglig. Vi kände oss helt trygga med att guidas av honom genom försäljningen.

Vi blev imponerade av inte bara hans energi, utan även av hans vänliga och informaiiva inställning. Han satte ribban högt för framtida möten med mäklare.

Rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2019-04-16 Rozbeh K svarar Sergio Alejandro Urrutia D
    Stort tack för det fina omdömet Sigge! Att få jobba med sig och Sonja har varit minst lika givande för min del kan jag lova. Enda sen vi träffades för tre(!!) år sen och att sedan få följa er resa samt även Leandros resa nu på senare tid. Som jag nämnde i samband med kontraktet är det alltid lite tråkigt när man inser att vi inte kommer ha samma kontakt längre men trots er flytt till annan ort är jag övertygad om att vi kommer stöta på varandra förr eller senare! Om inte annat i samband med deklarationen nästa år ;) Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-04-01

Sandra R skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi sålde vår bostadsrätt med Josef och är väldigt nöjda. Vi valde Josef då han verkade väldigt serviceminded och trevlig och det har han levt upp till under hela processen. Han är snabb på att återkoppla och svara på frågor, och lyssnade väldigt väl på våra önskemål genom processen. Läs mer
    2019-04-08 Josef B svarar Sandra R
    Hej Sandra och Anton, stort tack för era ord och er rekommendation. Ni gjorde ett superjobb med att få bostaden så fin som den blev och kunderna uppskattade det. Tack återigen och vi hörs strax igen. Vänliga hälsningar Josef
  • 2019-03-22

Hanna F skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålde en bostadsrätt med Görans hjälp och är mycket nöjd! Ett professionellt bemötande och tryggt stöd genom hela processen, flexibel, lyhörd och skicklig. Valde mäklare med omsorg och fick precis vad jag ville. Läs mer
  • 2019-03-19

skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    I en svajig bostadsmarknadssituation skulle vi sälja vår tvårummare i Luthagen. Realistiska försäljningspriser gavs oss från vår mäklare. Dessa var markant lägre än för enbart ett halvår tidigare för liknande objekt. Något vi var medvetna om.
    Vi fick råd om vilka enkla åtgärder vi ev. kunde göra, vilka visade sig vara mycket lyckade.
    Att låta stylist inreda och "pimpa" lägenheten avråddes från, och enkla tips kring vad vi själva kunde göra gavs. Det var mycket enkla åtgärder som vi upplevde var genomförbara trots tidsbrist, och vi slapp därmed dyra stylistarvoden.
    Mäklaren gav ett mycket gediget och proffsigt intryck. Han var väl insatt i bostadsområdet och även bostadsrättsföreningens ekonomi genom flera år.
    Då lägenheten fanns ute till försäljning var mäklaren mycket aktiv, flexibel och i ständig kontakt med oss säljare och ev. köpare. Denna kommunikation upplevde vi som professionell gentemot oss som säljare men även mot presumtiva köpare. Viktigt tycker vi då vi säljer en bostad vi trivts oerhört bra i under många, många år.
    Mäklaren erbjöd oss stöd och hjälp vid kommande deklaration, något som var en avgörande faktor till val av mäklare. Vi har nu fått hjälp med deklaration och det har visat sig varit oerhört tidseffektivt. Om vi själva skulle ha satt oss in i alla detaljer hade vi inte kommit i närheten av övertygelse om att ha genomfört deklarationen på korrekt sätt.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med vårt samarbete med Göran på Husman och Hagberg. I en tid där bostadsmarknaden i praktiken stod stilla lyckades han hjälpa oss med en försäljning där det blev både budgivning och ett slutbud över vad vi kunde önska i denna tid. Stort tack, Göran! Läs mer
  • 2019-02-28

Martin A skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Göran gav ett mycket trevligt och professionellt intryck redan vid värderingen av bostaden.
    Efter att en annan mäklare misslyckats sälja lägenheten kontaktade jag Göran och han fick, trots den tröga marknaden, den såld på 10 dagar efter att vi kontaktade honom till ett bra pris.
    Ska du sälja din bostad rekommenderar jag starkt att du anlitar honom som din mäklare! Läs mer
    2019-02-28 Göran E svarar Martin A
    Tack Martin för ditt fina omdöme. Och det var ju extra kul att vi lyckades få ett ännu bättre pris än vad den legat ute för tidigare.
    Allt gott Martin. Lycka till nu så hörs vi längre fram.
  • Mohammed Isac A

2019-02-22

Mohammed Isac A skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim har hjälpt oss med försäljningen av vår lägenhet. Han överträffar våra förväntningar. Mycket kompetent, professionell men framförallt ödmjuk! Läs mer
    Jesper A, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • 2019-02-22

Pierre V skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Tycker att Rozbeh var Professionell och gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
    2019-02-25 Rozbeh K svarar Pierre V
    Tack för ditt omdöme Pierre! Jag hoppas att ni kommer trivas väl i ert nya hus till sommaren och är glad över att försäljningen gick både snabbt och smidigt men även till bra pris. Det har varit kul att lära känna dig och Darija och jag hoppas att vi bibehålla kontakten framöver. Ni är varmt välkomna att höra av er om det dyker upp några nya funderingar, annars ses vi vid tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-02-19

Margareta H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jättenöjd snabb och bra services vet vad han pratar om Vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-02-10

Mohammad Al-N skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har haft att göra med många mäklare, både för bostäder och kommersiella fastigheter.
    Men ingen har kunnat leverera som Josef Boulaich.
    Utöver att han är en problemlösare har han visat en sida av att vara rak, flexibel, kompetent, professionell, noggrann och positiv.
    Jag skriver aldrig recensioner men Josef Boulaich är värd att nämna, dels för hans engagemang men också för att det är viktigt att varje säljare och köpare känner sig trygg och nöjd före, under och efter en affär. Läs mer
    2019-02-11 Josef B svarar Mohammad Al-N
    Hej Mohammad, jag tackar dig stort för dina fina ord. Det har varit en längre process och jag tackar er stort att jag får möjligheten att hjälpa dig och din fina familj. Jag önskar er det bästa så ses vi snart! Hälsningar Josef
  • 2019-02-03

Lars H skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Allt bra. Snabbt, smidigt och effektivt. Läs mer
    2019-02-06 Josef B svarar Lars H
    Tack så mycket för din rekommendation. Hoppas allting är fint :) Hälsningar Josef
  • 2019-02-01

Gunnar H skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Göran har sålt min bostadsrätt i centrala Uppsala under en tid då jul och nyår dämpat marknaden och få personer hunnit med att boka in sig på visningar och tänka på köp. Det har också varit under en tid där landet saknat en aktiv politisk ledning och den ekonomiska framtiden varit allt annat än förutsägbar. Bostadrätten blev dock såld. Tack Göran! Läs mer
    2019-02-28 Göran E svarar Gunnar H
    Tack Gunnar för ditt fina omdöme. Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen.

Linnea S skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Hjälpte mig att sälja min lägenhet väldigt snabbt när jag behövde det som mest!! Oerhört tacksam för all hjälp man har fått! Läs mer
    2019-01-29 Jesper A svarar Linnea S
    Hej Linnea, Jo jag kom in i en tid då det var mycket som hände i ditt liv. Men det löste vi på ett bra sätt och kom fram på andra sidan efter en bra försäljning, med tanke på rådande marknadsläge. Vi hörs av här framöver!

Matilda G skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har köpt en lägenhet i Uppsala och fick jättebra hjälp av Jesper. Han var alltid professionell och trevlig.

Vi har haft en god kontakt och jag känner mig mycket nöjd med mitt köp. Läs mer
    2019-01-29 Jesper A svarar Matilda G
    Hej Matilda, var riktigt roligt att få hjälpa dig med ditt köp av din lägenhet. Den kommer att passa dig riktigt bra. Vi hörs av framöver!

Sandra-Marie E skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpte en lägenhet genom denna mäklare. Fick ett mycket bra bemötande!
    Mäklaren var bra på att förklara de olika stegen i köpet och har under hela processen varit lätt att nå.
    Är mycket nöjd med kontakten vi haft! Läs mer
    2019-01-29 Rozbeh K svarar Sandra-Marie E
    Hej Sandra-Marie och tack för de fina orden. Det känns jättekul att höra att ni känt er trygga genom processens gång då jag förstår att ett bostadsköp är en väldigt stor affär med många frågetecken. Jag är övertygad om att du och Johan kommer trivas riktigt bra i er nya lägenhet och givetvis är ni varmt välkomna att ringa om det dyker upp några funderingar! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-01-25

Milton M skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Förtroendeingivande och trevlig som person, saklig och professionell som mäklare.

Jag är jättenöjd. Läs mer
    2019-01-29 Rozbeh K svarar Milton M
    Stort tack för omdömet Milton. Vidare vill jag också tacka både dig och Jessica för det förtroende jag fått under säljprocessens gång. Ni tog verkligen till er de tips och råd ni fick från vår stylist vilket resulterade i att spekulanterna älskade lägenheten. Allt detta resulterade i slutändan i en snabb och smidig försäljning. Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya boende och har ni några frågor är ni båda varmt välkomna att höra av er till mig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-01-19

Gunnel L skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Säljer sliten lägenhet på 53 kvadrat. Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren. En mycket lugn och ödmjuk person. Överträffade mina förväntningar vad det gäller försäljningen både vad det gäller priset och hur snabbt det hela gick. Hade förmåga att skapa lugn och trygghet när det uppstod lite stressad situation .
    Jag känner mig mycket nöjd med valet av mäklare som jag fick genom rekommendation . Tusen tack! Läs mer
    Maxim A, Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • 2019-01-18

Hampus P skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har inget dåligt att säga om Rozbeh, vi köpte vår första lägenhet via honom under en väldigt snabb process. Otroligt hjälpsam och vägledande och såg till att alltid vara kontaktbar. Vi är väldigt nöjda med sättet han agerade på utifrån våra önskemål om affären och hans flexibilitet gjorde att processen gick smidigt. Vid framtida försäljning är Rozbeh ett självklart val för oss! Läs mer
    2019-01-22 Rozbeh K svarar Hampus P
    Hej Hampus och tack så mycket för det fina omdömet! Jättekul att både du och Frida har känt er säkra genom köpprocessen då jag förstår att ens första bostadsköp kan kännas överväldigande. Jag hoppas verkligen att ni ska trivas bra i er nya lägenhet de kommande åren och dyker det upp några som helst funderingar är ni varmt välkomna att höra av er! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Görkem P

2019-01-17

Görkem P skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh made it very easy for us to buy our villa. He informed us in each step and tried his best to assist us in every way we needed. We're very grateful for all his help and we would definitely consider him next time we sell or buy. Läs mer
    2019-01-18 Rozbeh K svarar Görkem P
    Thank you for the review Görkem, I truly appreciate it! Hopefully you and Neshe have moved in by now and are doing great in your new house. It's been really nice getting to know both of you and I really hope we'll stay in touch. Don't ever hesitate to give me a call if anything comes up or if you have any further questions. Oh, and also.. Istanbul was great by the way! Best wishes, Rozbeh.
  • 2019-01-09

Ali El A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh he is the best and he work very hard he warm a big trust from us ND am sure from other customers too and he is very helpfull and supportive Läs mer
    2019-01-10 Rozbeh K svarar Ali El A
    Hi Ali and thank you for your kind words! It's been an honor to help you and your family sell your apartment here in Uppsala and also to help you find a new home in Stockholm. I'm glad everything worked out for the best and I truly hope you'll love your new place. However I do have to admit, I'm a little disappointed that I never got a chance to taste your food seeing as how you're a chef and all ;). Best wishes, Rozbeh.
  • 2019-01-08

Jennie J skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålt: 1a (21 kvm) Luthagsesplanaden 6a UPPSALA.

Vi har under hela försäljningsprocessen haft ett tätt samarbete med Maxim, där han hållit oss uppdaterade och informerat om "nästa steg". Vid tillfällen då vi haft funderingar eller när vi ville modifiera taktiken mötte han oss med förståelse. Han förklarade väl och gav förslag på nytt tillvägagångssätt. Maxim är mycket trevlig och professionell men även tillmötesgående, vilket gör att man som säljare känner sig delaktig i försäljningen. Läs mer
    Jesper A, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • Tor F

2019-01-04

Tor F skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim Alami har från starten hjälpt till på ett proffsigt sätt, alltid svarat kunnigt eller tagit reda på det jag har undrat över samt fick trots en väldigt trög marknad ett ok pris för min lägenhet. Det som var extra bra för mig är köphjälpen av honom som ingick då jag inte visste var eller vilken bostad jag skulle köpa i samband med flytten till Stockholm, då han själv hade bott i Stockholm och jobbat där som mäklare så kunde han den marknaden vilket gav mig information som jag annars inte hade fått efter bara en visning. Läs mer
    Rozbeh K, Jesper A, Maxim A gillar detta
  • 2019-01-02

Johan W skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Hjälpsam och flexibel.

Löste problem snabbt och gav tydlig information. Läs mer
    2019-01-04 Rozbeh K svarar Johan W
    Tack så mycket för din Reco Johan! Det är alltid kul att få ta del av någons första bostadsaffär och jag är övertygad om att ni gjort ett bra köp. Önskar er all lycka i den nya bostaden och ni är varmt välkomna att höra av er om nya frågor uppstår innan tillträdet. Vi ses! Vänliga hälsningar, Rozbeh.

Kamiran D skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Världens bästa mäklare och vän.
    mycket effektiv och vänlig Läs mer

Gretel E skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Supertrevlig kille som engagerade sig. Rekommenderar varmt honom vidare! Läs mer
    2019-01-29 Jesper A svarar Gretel E
    Tack för era fina ord. Var riktigt roligt att få hjälpa till med försäljningen av er mors lägenhet.

Gabriella G skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    We were selling our apartment in Uppsala. Rozbeh was our real estate agent. He was excellent communicator, helpful and always reachable. I would definitely recommend him for any other customer. He is very dedicated and passionate about his job. Läs mer
    2019-01-04 Rozbeh K svarar Gabriella G
    Hi Gabi and thanks a lot for the review. Getting to know you and your family has been a wonderful experiance I even though you'll be moving to Stockholm I hope you know that my door is always open if you have any further questions. However I do look forward to seeing you all one more time before you leave! Best wishes, Rozbeh.
  • 2018-12-27

Viktor W skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket hjälpsam och förstående, gjorde mitt första bostadsköp till en bra upplevelse. Läs mer
  • 2018-12-21

Jaana H skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Proffsig, kunnig och mycket trevlig mäklare. Rekommenderas! Läs mer
    2018-12-22 Jesper A svarar Jaana H
    Hej Jaana, Det var riktigt roligt att få hjälpa till med försäljningen av er lägenhet och så fin den blev också med hjälp av stylisten! En riktigt härligt härlig lägenhet att få äran att sälja.
    Ha en riktigt god jul!
  • 2018-12-05

Alexandra S skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har tillsammans med min man köpt ett hus. Min man var på ordinarie visning, men jag kunde inte närvara då. Jag fick en privatvisning dagen efter och det är jag otroligt tacksam för. Mäklaren gjorde ett mycket bra intryck redan från första stund: professionell, glad och välkomnande. Han gav bra information och kunde svara på mina frågor och visade huset med hjärta. Mäklaren levde upp till mina förväntningar genom att också följa med runt i delar av huset och berätta om vad som har renoverats/förbättrats av ägaren i de olika rummen. Han berättade även vad som kan behöva göras av den nya ägaren och det uppskattar jag. Som köpare är jag väldigt nöjd med mäklaren. Läs mer
    2018-12-22 Jesper A svarar Alexandra S
    Hej Alexandra,
    Härligt att höra att du har upplevt att du fått svar på alla dina frågor. Jag ser det som en självklarhet att förmedla en så korrekt bild som möjligt av huset och även prata om de delar som behövs göras. Det skapar en tryggare bild för er när ni skall köpa.
    Hoppas du har en härlig jul nu så hörs vi av efter helgerna!
  • Marjeta L

2018-12-03

Marjeta L skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Hej , vi har köpt en lägenhet och vår upplevelse är positiv .

Mäklaren var trevligt och vi fick svar på många frågor som vi undrade .
    Vi känner trygga eftersom vi får hjälp av mäklaren under hela processen , med banken osv ..

En bra mäklare är viktigt för oss !
    Josef Boulaich är en bra mäklare

Med vänlig hälsning
    Marjeta Läs mer
    2018-12-07 Josef B svarar Marjeta L
    Hej Marjeta och Ardian. Tack så mycket för era ord. Jag hoppas att ni tillsammans med er son kommer trivas bra i bostaden och att renoveringen kommer gå bra. Som sagt, ni är välkomna att återkomma om jag kan hjälpa till med någonting under er renovering som tips etc. Ha en trevlig helg så hörs vi snart igen :) // Hälsningar Josef
  • 2018-12-03

Oscar Mikael S skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket noggrann, bra på att kommunicera och hålla kontakten. Rekommenderas. Läs mer
    2018-12-07 Josef B svarar Oscar Mikael S
    Hej Oscar. Tack för era ord. Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya fantastiska hus. Om det skulle vara någonting så är det bara att höra av er till mig. Hälsa Anna också. Hoppas året avslutas fint :) // Hälsningar Josef.
  • Arash b

2018-12-02

Arash b skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Den bästa mäklaren jag haft. Mycket engagerad, kompetent och intelligent. Överträffade alla mina förväntningar. Läs mer
    2018-12-07 Josef B svarar Arash b
    Hej Arash. Tack så mycket för din rekommendation. Det har varit riktigt roligt att spendera tid med dig under hela processen samt lärt känna dig bättre. Vi ses snart igen! Hälsningar Josef
  • Anneli M

2018-12-01

Anneli M skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef är en mycket duktig, trevlig och professionell mäklare! Hur kan jag veta det? Jo, jag har erfarenhet av flera mäklare då jag och min man köpt och sålt fastigheter via mäklare ett antal gånger. Josef hjälpte hos med att sälja en tvårummare i Uppsala. Josef har under processens gång noggrant, lugnt och sakligt informerat och uppdaterat oss. Vi har känt oss trygga med Josef som mäklare. Läs mer
    2018-12-07 Josef B svarar Anneli M
    Hej Anneli. Stort tack för dina fina ord och tack så mycket för ditt och Stefans förtroende att få hjälpa er med försäljningen. Ni hade gjort ett kanonjobb med bostaden, så mycket bra jobbat till er. Ha det så bra och hoppas ni får ett fint avslut på året så hörs vi fram emot deklarationstiderna. Hälsa Stefan // Hälsningar Josef
  • 2018-12-01

Jan L skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sympatisk, lugn och trevlig att ha att göra med. Inget problem med många visningar. Jobbar hårt. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-12-03 Jesper A svarar Jan L
    Hej Jan och Kirsten!
    Tack för de fina orden. Det blev några fler visningar än vi tänkte från början men det är inga konstigheter. Var ett antal som tog lite tid på sig att fundera men sedan hittade vi de perfekta köparna till just ert hus. Tack för förtroendet och ha en riktigt härlig vinter här framöver så hörs vi av!
  • 2018-11-30

Maria Alexandra P skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef är oerhört socialt kompetent, inte den klassiska "hemska" (min åsikt) hetsiga säljartypen. Han ger ett väldigt proffsigt , lugnt och betryggande intryck vid så stora beslut man tar vid köp och sälj av fastigheter. Han är dessutom personlig på ett bra sätt och väldigt trevlig.
    Jag skulle definitivt rekommendera honom till mina vänner och anlita honom i framtiden om det skulle bli aktuellt.

Alexandra Padilla Läs mer
    2018-12-07 Josef B svarar Maria Alexandra P
    Hej Alexandra. Tack för förtroendet och möjligheten att få hjälpa er. Jag hoppas ni mår bra. Hälsa familjen och hoppas allt går bra för Elliot med brottningen också :) Vi hörs framöver gällande deklarationen // Hälsningar Josef
  • Mattias G

2018-11-29

Mattias G skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har köpet ett fint hus i Storvreta där jag blev varmt bemött av min mäklare Jesper. Ha levde upp till alla mina förväntningar som jag hade. Mycket trevlig och bra upplevelse för mig. Läs mer
    2018-11-30 Jesper A svarar Mattias G
    Hej Mattias,
    Jag kände på en gång att det här var helt rätt hus för just er! Ser framför mig att ni kommer trivas lika bra som säljarna gjorde, samt bo länge här. Vi hörs av framöver!
  • 2018-11-27

Johannes L skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Proffsig och kunnig mäklare. Fick lägenheten såld efter en vecka över utgångspriset och förväntan. Läs mer
    2018-11-30 Jesper A svarar Johannes L
    Tack för förtroendet Johannes! Det var riktigt roligt att få hjälpa till och så fin lägenheten blev med hjälp av stylisten, Josefin. Tillsammans ordnade vi de bästa förutsättningarna för just er lägenhet.
  • 2018-11-22

Siv E skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    köpt en etta. Mkt skicklig och kompetent mäklare som tillsvarade mina förväntningar Läs mer
    2018-11-30 Jesper A svarar Siv E
    Tack för ditt omdöme Siv. Det var roligt att få träffas igen efter såhär lång tid och nu hjälpa till vid köpet av lägenheten. Ha de så gott så hörs vi av framöver!
  • Emily E

2018-11-22

Emily E skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi köpte en liten lägenhet i Uppsala och fått hjälp med det av Jesper Ackelman. Bemötandet utav honom var mycket bra, han verkade professionell och verkade bry sig om att hjälpa kunden mer än at bara få lägenheten såld. Min Förväntningarna på honom var väl att han inte skulle vara för pushig i affären och försöka övertala oss om något vi inte ville vilket han inte har gjort. Han har också klargjort allt med affären och berättat allt som vi behövt veta. Det var han mycket norgrann med, att allt var klart för oss och att det inte skulle finnas några frågetecken eller att vi skulle stöta på några överraskningar senare. Jag är mycket nöjd med att ha haft Jesper Ackelman som mäklare och skulle definitivt vilka ha honom igen eller rekommendera honom till någon annan! Läs mer
    2018-11-30 Jesper A svarar Emily E
    Hej Emily, Tack för de mycket fina orden! Det var mycket trevligt att få hjälpa dig med köpet av din första lägenhet och även svara på alla frågor och funderingar som kan dyka upp just då.
    Önskar dig stort lycka till i lägenheten och med dina studier! Vi hörs av.
  • 2018-11-21

Ulf S skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh hjälpte oss i en svår tid att sälja bostaden efter vår pappa. Hans erfarenhet av att hantera försäljningar som denna har gett en trygghet och avlastning och låtit oss fokusera på annat än det byråkratiska. Vi kunde inte vara nöjdare med val av mäklare! Läs mer
    2018-11-28 Rozbeh K svarar Ulf S
    Tack för det fina omdömet Ulf! Vidare vill jag även tacka för att jag fick förtroendet att hjälpa dig och dina syskon med er försäljning. I samband med vårt första möte minns jag hur du berättade att det absolut bästa vore om processen kunde vara över innan årsskiftet. Det glädjer mig att vi lyckades med inte bara ett kontrakt utan även tillträde innan årsskiftet så att ni kan fokusera på annat framöver! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2018-11-20

Alen K skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Inget dåligt att tillägga. Väldigt trevlig, glad, tydlig och tillmötesesgående mäklare. Besvarade på alla ens funderingar och hjälpte en med kontakta framtida föreningen angående exempelvis medlemskap/ parkering etc. Något man själv kanske skulle kunna fixa men han erbjöd sig lösa den frågan åt oss. Läs mer
    2018-11-21 Rozbeh K svarar Alen K
    Tack så hemskt mycket för de fina orden Alen! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa er i köpprocessen men också att få lära känna både dig och Amira. Jag är övertygad om att ni kommer trivas hur bra som helst i er nya lägenhet och ni är givetvis varmt välkomna att höra av er om det skulle dyka upp några funderingar. Om inte så ses vi på tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Gunnar B

2018-11-16

Gunnar B skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi hade förmånen att i Göran få lära känna en genomproffsig och synnerligen kundorienterad mäklare vid köpet av en bostadsrätt i Uppsala. Vi kom in i sent skede när budgivning redan pågick men kunde tack vare Görans flexibilitet och anpassningsförmåga bli lyckliga ägare till drömlägenheten. Läs mer
    2018-12-03 Göran E svarar Gunnar B
    Tack Gunnar för dina varma ord. Ha det så jättebra i en jättefin lägenhet.
    Allt Gott
    Jesper A gillar detta
  • 2018-11-11

Marianne H skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Kompetent, lätt att prata med och arbeta med, lyssnar, har gjort ett proffsigt jobb, har varit tillgänglig och svarat på mina frågor. Läs mer
    2018-11-22 Jesper A svarar Marianne H
    Hej Marianne, Tack för det stora förtroendet att hjälpa dig att sälja din lägenhet efter alla dessa år. Jag hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet i Eriksberg också. Ha det så gott så hörs vi av framöver samt när det börjar bli dags för deklarationen.
  • 2018-11-10

Robin A skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har köpt en bostadsrätt.
    Jag har blivit bra bemött av mäklaren.
    Jag förväntade mig en bra service och det tycker jag att jag har fått.
    Har ännu inte hunnit flyttat in, men hittills haft en bra upplevelse med allt. Läs mer
    2018-11-22 Jesper A svarar Robin A
    Hej Robin, Tack för dina ord. Det är en härlig lägenhet och den känns som den kommer passa er väldigt bra. Vi ses i nästa vecka på tillträdet!
  • 2018-10-24

Daniel D skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bra bemötande och väl utfört jobb! Läs mer
    2018-11-09 Jesper A svarar Daniel D
    Tack Daniel för det stora förtroendet från dig och dina bröder vid försäljningen av er fars lägenhet! Är det några frågor eller funderingar framöver så är det bara att ni hör av er!
  • Annica J

2018-10-22

Annica J skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har köpt en lägenhet på Väpnargatan 11A i Uppsala.

Jesper är en ödmjuk, kompetent och serviceinriktad mäklare med ett lugnt sätt och stadigt handslag. Jesper är snabb på att återkomma om han inte har möjlighet att svara när man ringer.

Som köpare har jag känt mig väl omhändertagen och fått svar på mina frågor i stort och smått. Jag är mycket nöjd med Jespers bemötande och hanteringen av den sidan av lägenhetsförsäljningen som jag varit delaktig i. Läs mer
    2018-11-09 Jesper A svarar Annica J
    Hej Annica, Tack för de fina orden! Hoppas du kommer trivas bra i lägenheten, det kändes verkligen som rätt lägenhet för just dig!
    Annica J, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • 2018-10-19

Fatemeh H skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har köpt en lägenhet med hjälp av Rozbe som mäklare.
    Bra, trevligt och proffsigt bemötande,
    Varm rekommenderar det här mäklarfirma och Rozbeh Kalantari om fastighetsmäklare Läs mer
    2018-10-19 Rozbeh K svarar Fatemeh H
    Hej Fatemeh och tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme! Jättekul att träffa dig och Dariush samt hjälpa er med köpet. Jag hoppas att Dariush kommer trivas mycket bra i sin nya bostad. Givetvis är ni varmt välkomna att höra av er i framtiden om det finns något mer jag kan hjälpa till med. Annars ses vi alltid på tillträdet om en månad! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2018-10-16

Martin L skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh är alltid professionell, positiv och lösningsinriktad och levererar en högkvalitativ mäklarservice. Han är snabb på att återkoppla och hjälper till med allt tänkbart som har med försäljningen att göra som bollplank och praktiska situationer. Trots att marknaden var lite seg vid min försäljning så fortsatte Rozbeh att kämpa på ett imponerande sätt så att vi nådde ett OK resultat. Läs mer
    2018-10-17 Rozbeh K svarar Martin L
    Hej Martin, tack så mycket för de fina orden! På en speciell marknad som denna är det otroligt viktigt att fokusera på lösningar och att inte ge upp. Jag är dels tacksam för ditt förtroende med även för det fina samarbetet som vi haft. Du gjorde ett riktigt bra jobb med att hålla bostaden välstädad inför alla visningarna och det resulterade i slutändan i att vi hittade en köpare som snabbt stängde ner affären. Jag önskar dig all lycka i din nya bostad och du är alltid välkommen att höra av dig om det finns något jag kan hjälpa till med! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Per G

2018-10-11

Per G skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålt BR S:t Olofsg.43

Jag tycker Jesper är professionell,och samtidigt lätt att prata med. Mina förväntningar var att mäklaren skulle ta hand om "allt",
    och det har Jesper gjort till 100%

Om jag ska köpa eller sälja i framtiden så kontaktar jag i första hand Jesper. Läs mer
    2018-11-09 Jesper A svarar Per G
    Hej Per, Det har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen av lägenheten där du spenderat så många år i. Nu tar vi nästa steg och ser fram mot framtiden!
  • 2018-10-11

Rekan K skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket trevlig och duktig mäklare.
    Han kommer jag alltid välja om jag ska sälja min lägenhet. Läs mer
    2018-10-17 Rozbeh K svarar Rekan K
    Tack så mycket för omdömet Rekan. Det är inte varje dag man stöter på en så fint renoverad lägenhet som ni hade och jag är inte förvånad över att slutpriset hamnade 180 000 kr över det tidigare föreningsrekordet. Jag är otroligt glad för er skull och tacksam för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad, oavsett vad är ni alltid välkomna att slå mig en signal om det finns något jag kan hjälpa till med! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2018-10-07

Lizandro D skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpt tre rum bostadsrätt i Östervåla.

Mäklaren har varit förträfligt i sitt engagemang.

Verkligen tacksam och nöjd. Läs mer

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala