HusmanHagberg Uppsala

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala — Visa karta

Vi har ett tydligt mål - Vi vill skapa Uppsalas nöjdaste kunder.

Vi på HusmanHagberg i Uppsala förmedlar villor, bostadsrätter och fritidshus i Uppsala.
För oss är varje uppdrag unikt. Tillsammans med dig tar vi fram den lösning som passar bäst för just dig och din livssituation. Oavsett hur din situation ser ut kan vi erbjuda dig de bästa förutsättningarna att lyckas med din bostadsaffär.

Vi levererar en mäklartjänst av högsta kvalitet. Detta lyckas vi med genom vårt engagemang och passion för vårt yrke. Vårt mål är att du som kund ska vilja rekommendera oss vidare - är du nöjd är vi nöjda.

Är du nyfiken på vad din bostad är värd? Hör gärna av dig till någon av våra kompetenta mäklare för en fri värdering. Varmt välkommen!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 706 kunder tycker om HusmanHagberg Uppsala

• Jonas O

2020-10-28

Jonas O skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag kontaktade Rozbeh för jag var intresserad av att komma på en förhandsvisning på en lägenhet han var mäklare för.
    Han var väldigt tillmötesgående och kunde snabbt ordna en visning. Väl där så fick jag ett väldigt bra bemötande och jag kände att vi klickade direkt. Han gav väldigt bra information och svarade med glädje på alla frågor jag hade. I slutändan så resulterade det i att jag kunde köpa min drömlägenhet innan budgivning och Rozbeh var en klippa genom hela(den korta) processen. Allt gick väldigt smidigt! Läs mer
  • 2020-10-27

Olle R skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag beskriver Jesper som köpare där han mäklade vår framtida bostad. Jesper är lugn, trygg, saklig och förmedlade vår affär på ett mycket bra sätt. Han var också lyhörd för både säljaren och köparens önskemål vilket passade denna affären väldigt bra. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-10-25

Simon C skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    I purchased an apartment from Rozbeh. A totally stress free affair.

After previous experiences with buying a house in Sweden, I was not looking forward to the process again, but Rozbeh was first class. Always a phone call away. If he was busy, I would receive a text saying he would ring me back as soon as he could.
    Knowledge of both the apartment and area was excellent and any question I had for him was answered on the spot. Läs mer
    2020-10-26 Rozbeh K svarar Simon C
    Thank you for this incredible review Simon! It truly saddens me that you had a previous experiance that wasn't up to par but I feel honored to have changed your perception. I truly wish you all the best with your new apartment and I'll still only be one call away if anything would come up. Best wishes, Rozbeh.
  • 2020-10-24

Anders L skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålt lägenheten
    Bra bemötande trevlig uppfyllde mina förväntningar bara bra rekommendationer Läs mer
  • 2020-10-22

Steven B skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mäklaren var mycket trevlig och allting fungerade bra. Läs mer
  • 2020-10-22

MARCUS E skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har varit väldigt nöjda med Jesper genom hela säljprocessen.
    Från första mötet kändes det helt rätt att välja Jesper. Han ingav förtroende direkt och var engagerad, noggrann och serviceinriktad hela tiden. Läs mer
  • 2020-10-16

Michael H skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har köpt bostad genom Jesper och har känt mig trygg med hans insats som köpare . Har stor lokal kännedom, lätt att få kontakt med folk samt inger trygghet. Kan verkligen rekommendera mäklaren. Läs mer

Jens E skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har sålt en lägenhet, allt från att lgh. lades ut på Hemnet, så tog det mindre än två veckor med en privat visning, två öppna visningar så blev lgh. såld. Jesper A. ger ett mkt förtroendegivande intryck är är kunnig som Mäklare. Läs mer

David H skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag köpte en lägenhet. Mäklaren var mycket professionell och all gick väldigt bra. Läs mer

Niclas F skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh var påläst och trevlig. Bra på att informera när vi sålde vårat fritidshus. Läs mer
    2020-10-13 Rozbeh K svarar Niclas F
    Hej Niclas och stort tack för ditt omdöme. Vidare vill jag även tacka dig och Kicki för förtroendet att få förmedla er sommaridyll. Det glädjer mig att allt gick smidigt samt slutade med ett gott resultat och jag önskar er många vackra minnen kommande åren i er nya fastighet. Vi ses! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2020-10-06

Ulla N skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mkt trevligt bemötande.
    Vi har sålt en liten BR i ett efterfrågat område, efter lite trög start fick vi ett snabbt avslut när vi enades om fastpris i annonsen.

Tycker att Jesper varit tillmötesgående när vi haft synpunkter på processen, men hade förväntat oss lite mer "driv". Läs mer
  • 2020-10-04

Tobias L skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket bra. Alltid tillgänglig och snabba svar. Läs mer
  • 2020-10-04

Niklas G skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevlig, lugn och inlyssnande. Läs mer
  • 2020-10-02

Kristina J skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef var mycket hjälpsam och engagerad. Läs mer
  • 2020-09-26

Ylva Å skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi hade bra diskussioner med Rozbeh före visning och han har under hela processen "varit på tårna" och alltid varit nåbar när vi sökt kontakt, vilket är mycket viktigt. Han har skött sig klanderfritt. Läs mer
    2020-09-28 Rozbeh K svarar Ylva Å
    Tack för det fina omdömet Ylva, men också för möjligheten att få hjälpa dig och Hans med er bostadsaffär. Jag ser fram emot en fortsatt god kontakt och ni vet var ni hittar mig när det är dags för fritidshuset. Önskar er båda allt gott och så ses vi på tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2020-09-25

Marika A skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har sålt två lägenheter i sommar/höst, en tillsammans med min son, en med min dotter. Maxim har från första mötet visat en vilja till att göra ett bra jobb. Han är personligt professionell och vill att vi ska var nöjda. Min förväntningar på en mäklare är att jag ska känna att jag kan lita på hen, att det inte finns någon dold agenda och att vi får service hela vägen Fram till det är dags för deklarationen. Det får vi av Maxim och HusmanHagberg.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd, och kan varmt rekommendera Maxim när du ska sälja din bostad. Läs mer
  • 2020-09-25

Wilma B skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Väldigt trevlig men hade väldigt dålig koll. Kändes aldrig riktigt helt tryggt. Läs mer
  • 2020-09-21

Hanna K skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    En bostadsrätt köptes. Hjälpsam och kunnig mäklare, lätt att ha och göra med och snabb och effektiv i sin kommunikation Läs mer
    2020-09-23 Rozbeh K svarar Hanna K
    Tack för omdömet Hanna men också för de fina orden. Alltid skönt när en kund känner sig väl informerad och trygg genom sin bostadsaffär och ert fall är inget undantag. Jag är stensäker på att ni kommer älska ert nya hem och dyker det upp några funderingar står min dörr alltid öppen! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2020-09-19

Magnus S skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket kompetent mäklare. Glad och trevlig dessutom. Läs mer
    2020-09-23 Rozbeh K svarar Magnus S
    Tack för rekommendationen Magnus, men också för förtroendet att få hjälpa dig och Olivia med er bostadsförsäljning för andra gången. Det bästa beviset på att man gör något rätt som mäklare är när tidigare kunder väljer att anlita en igen och det glädjer mig att fallet är som sådant. Nu återstår endast för oss att leta fram ett nytt hem åt er! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Anita C

2020-09-18

Anita C skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef är en otroligt duktig mäklare. Lyssnade noggrant på våra förväntningar och farhågor!
    Tog sig alltid tid att svara på frågor. Väl förberedd inför visningar och gav utförlig feedback direkt efter var visning. Hittade nya potentiella köpare tills vi kom i mål. Hjälpsam och vänlig och begåvad med stor social kompetens!
    Köparna av vår lägenhet och vi var helt överens om att Josef är suverän - så nöjda alla fyra!
    Anita och Manfred Läs mer
  • 2020-09-18

Johan R skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpte en bostadsrätt.
    Vänligt bemött, väldigt trevlig och tillmötesgående. Snabb i kontakten, både på mail och telefon.
    Proffsigt intryck och kunnig. Läs mer
    2020-09-23 Rozbeh K svarar Johan R
    Tack för omdömet, men också för det trevliga bemötandet Johan. Jag önskar er all lycka i er nya bostadsrätt. Dyker det upp några som helst frågor eller funderingar är ni alltid varmt välkomna att höra av er till mig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2020-09-17

Anton L skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh är verkligen ett superproffs och går extrasteget för en bra försäljning och för att vi som säljare ska vara nöjda. Var även ett utomordentligt stöd i vårt köp av lägenhet vilket vi är väldigt tacksamma för. Trots att det inte var det största objektet vi sålde så kände vi oss ständigt prioriterade. Kan verkligen inte klaga på någonting. Läs mer
    2020-09-23 Rozbeh K svarar Anton L
    Stort tack för omdömet Anton, men också för förtroendet att få hjälpa dig i din bostadsaffär. Alla bostadsaffärer är unika och i ditt fall var det absolut inte annorlunda. I slutändan lyckades vi krossa det tidigare föreningsrekordet och jag är övertygad om att det var ett resultat av vårt goda samarbete. Önskar dig och Romana allt gott så hörs vi säkert vidare! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2020-09-17

Sofia M skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpt lägenhet.
    Mycket snabb, vänlig och tillmötesgående mäklare. Köpet gick väldigt smidigt och kändes bra hela vägen. Läs mer
    2020-09-23 Rozbeh K svarar Sofia M
    Tack så mycket för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om mig Sofia, men också för de fina orden. Jag är övertygad om att ni kommer stortrivas i ert nya boende och dyker det upp funderingar är ni alltid varmt välkomna att höra av er. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2020-09-14

Åsa Birgitta K skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Betyg 5/5, dvs vi är supernöjda med Rozbeh och försäljningen av vår sommarstuga. Han är effektiv, punktlig och hör alltid av sig precis som han lovar. Mycket trevlig personlighet! Läs mer
    2020-09-14 Rozbeh K svarar Åsa Birgitta K
    Stort tack för ert omdöme Åsa och Johnny. Vidare vill jag också tacka för ert förtroende, inte bara med förmedlingen av er sommarstuga men också er lägenhet. Jag är helt övertygad om att det positiva resultatet vad gäller stugan är en produkt av vårt goda samarbete i processen. Önskar er allt gott med ert nya boende! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2020-09-11

Beata N skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpte en bostadsrätt via Rozbeh.
    Han är korrekt i sitt handlande och gör det på ett trevligt sätt. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-09-14 Rozbeh K svarar Beata N
    Tack så mycket för ditt omdöme Beata! Vidare vill jag även gratulera till en väl genomförd bostadsaffär. Jag är övertygad om att du kommer stortrivas i din nya vindslägenhet och jag önskar dig all lycka med studierna. Dyker det upp några frågor är du alltid välkommen att höra av dig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2020-09-10

Milad S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har både haft erfarenhet av att köpa och sälja lägenhet med Maxim. En mäklare som redan på första bemötandet lyckades visa en hög arbetsmoral och ambition.
    Självklart har jag höga förväntningar och Maxim lyckades att imponera mig med ett stort ansvarstagande och förståelse.
    Jag rekommenderar varmt Maxim om du vill få det gjort av en 5-stjärnigt mäklare i Uppsala. Läs mer
  • 2020-09-09

Karl-johan N skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag är super nöjd med Jesper. Jag köpte en liten bostadsrätt, det gick snabbt och enkelt. Jesper är väldigt trevlig, lätt att ha och göra med och det känns som att han jobbar dygnet runt. Läs mer
  • 2020-09-07

Karin J skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Kanske inte helt nöjd med försäljningen men inget jag kan skylla på mäklaren. Han gjorde sitt jobb. Läs mer
  • 2020-09-07

Cecilia D skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Kände att mäklaren arbetade lika mycket för köparen och säljaren och var mån om att alla skulle bli så nöjda som möjligt.
    Bemötande var proffsigt och trevligt, resultatinriktat på ett bra sätt, med också värme och humor. Läs mer

Sigrid W skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Tillmötesgående och trevlig mäklare! Läs mer
    Rozbeh K, Maxim A gillar detta

Marjut B skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Serviceminded ut i fingerspetsarna! Läs mer

Sven-erik N skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Proffsig och hjälpsam, tog tag i de problem som uppkom på ett utmärkt sätt. Läs mer

Gunnar L skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Lyhörd, ödmjuk och snabb respons på frågor. Ger ett ärligt och proffsigt intryck Läs mer
  • 2020-08-29

Daniel H skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Hjälpsam, skicklig och professionell. Läs mer
    2020-09-09 Rozbeh K svarar Daniel H
    Hej Daniel och stort tack för ditt omdöme. Jag önskar dig all lycka i din nya lägenhet och hoppas att du kommer trivas. Nästa steg blir att vi träffas i samband med tillträdet. Allt gott! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2020-08-25

Anna H skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    En mäklare som är beredd att gå de extra stegen. Mkt professionellt och behagligt bemötande, med stort kundfokus.
    Uppskattade hans rakhet i kommunikationen och kände mig trygg genom hela processen.
    Stort TACK. Läs mer
    2020-08-27 Rozbeh K svarar Anna H
    Tack själv för ditt förtroende Anna. Det glädjer mig att du känt dig trygg genom processen då stora delar sköttes genom fullmakter samt på distans. Givetvis står mig dörr alltid öppen för framtida samarbeten och du är varmt välkommen att höra av dig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2020-08-24

Piotr K skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi köpte en lägenhet i Årsta Uppsala. Vi blev mycket professionellt bemötta av Jesper. Affären hanterades mycket snabbt och smidigt. Våra frågor och funderingar blev besvarade ordentligt. Det kändes tryggt att skriva på kontraktet. Läs mer
    Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • 2020-08-21

Tore S skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpte lägenhet i Höganäs, Uppsala. Mycket professionellt och vänligt bemötande. En effektiv och noggrann mäklare som var mån om att lyssna och ge tydlig information. Läs mer
    2020-08-27 Rozbeh K svarar Tore S
    Stort tack för det fina omdömet Tore och grattis till en väl genomförd bostadsaffär. Jag är övertygad om att Lina kommer stortrivas i sin nya bostad. Vid eventuella frågor eller funderingar är ni båda välkomna att höra av er till mig så hjälper jag er i rätt riktning! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2020-08-21

Asus S skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Driven, bra bemötande, uppfylldE våra önskningar
    Väldigt stöttande i processen, Läs mer
    2020-08-27 Rozbeh K svarar Asus S
    Hej Asus och tack för ditt omdöme. Det har varit en ära att få följa hela er resa från det att ni köpte bostaden tills dess att ni sålde bostaden och jag är tacksam för ert fortsatta förtroende. Om det finns något mer jag kan hjälpa till med vare sig i nutid eller framtid är ni alltid varmt välkomna. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2020-08-18

Hanna M skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag sålde min bostadsrätt i centrala Uppsala genom Maxim. Hela köpet sköttes på distans utan att vi träffas förrän tillträdet. Maxim har hittat distanslösningar för försäljningen och har alltid varit tillgänglig och stöttande. Han är lyhörd, enkel att ha att göra med och alltid trevlig. Han kom väl överens med mina hyresgäster som bodde i lägenheten inför visningar. Han drev inte upp eller ner priset under budgivningen men var alltid stöttande i att jag skulle känna mig trygg i en bra försäljning. Jag kan inte annat än varmt rekommendera Maxim som mäklare! Läs mer
  • 2020-07-29

Afshin A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har köpt en lgh i Uppsala.
    Rozbeh var artig och trevlig och gav ett pålitligt intryck. Han var väl informerad om objektet och kunde svara adekvat på de frågor som vi hade. Han var hjälpsam när det gällde praktiska aspekter vid kontrakt skrivning, kontakt med banken etc. Han levde upp till de förväntningar som jag hade plus lite till.
    Sammanfattningsvis vill jag tacka Rozbeh för att gjorde processen smidig och bra. Läs mer
    2020-07-31 Rozbeh K svarar Afshin A
    Hej Afshin och stort tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme om mig. Jag är helt säker på att dina söner kommer älska lägenheten. Nu väntar vi bara på att föreningen godkänner ert medlemskap innan vi kan gå vidare med nästa steg, dvs tillträde/inflytt. Ser fram emot att träffa er igen och har ni fler funderingar är ni alltid välkomna att höra av er! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2020-07-28

Hans O skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålt en bostadsrätt med delat ägarskap, fått de svar som behövts med god kontakt. Nu väntar själva övertagandet. Läs mer
    2020-07-31 Rozbeh K svarar Hans O
    Hej Hans, tack för ditt omdöme. Vidare glädjer det mig att höra att du känt dig väl informerad då det ibland kan vara knepigt med distansaffärer. Nästa steg blir som sagt tillträdet och vi hörs säkerligen vidare i samband med detta! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2020-07-26

Kian Z skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevlig, professionell och hjälpsam mäklare. Skulle inte tveka på att anlita honom vis försäljning! Läs mer
    2020-07-31 Rozbeh K svarar Kian Z
    Stort tack för ditt omdöme Kian. Jag är övertygad om att ni kommer stortrivas med er fritidsfastighet. Tveka inte att höra av er om några frågor eller funderingar dyker upp, annars ses på tillträdesdagen! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Agneta S

2020-07-25

Agneta S skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Ordning och reda
    Vänligt bemötande Läs mer
  • 2020-07-24

Anna Kristina G skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevligt bemötande och smidig affär. Trots att vi inte var på plats fick Rozbeh oss att känna oss trygga hela vägen med affären. Tydlig, rättvis och förtroendeingivande. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-07-24 Rozbeh K svarar Anna Kristina G
    Hej Anna och tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om mig. Extra kul när jag läser att ni känt er så pass trygga trots att vi ännu inte haft nöjet att få träffas. Ibland går det fort och det glädjer mig att vi lyckades lösa allt så pass smidigt. Ser fram emot att få träffa dig och Kian på tillträdesdagen och önskar er allt gott! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2020-07-22

Lukas S skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpte en lägenhet av honom precis. Han var effektiv, svarade alltid och var väldigt tillgänglig. Allt det man uppskattar hos en mäklare. Vart en smidig affär. Trevlig är ordet man associerar med honom. Läs mer
    2020-07-24 Rozbeh K svarar Lukas S
    Tack så mycket för det fina omdömet Lukas! Jag är övertygad om att du kommer stortrivas i din nya lägenhet, speciellt med tanke på det riktigt härliga läget. Dyker det upp några som helst oklarheter är du självklart alltid varmt välkommen. Om inte annat ses vi snart igen i samband med tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2020-07-22

Britt-marie L skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Svara på de frågor man hade. Så fort man hade några funderingar. Läs mer
  • 2020-07-21

Ing-marie J skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bra bemötande, lugn, saklig trevlig! Skulle kunna tänka mig att anlita för egen försäljning. Läs mer
  • 2020-07-21

Ebba L skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag köpte en 1:a i Kapellgärdet. Jag tycker att det hela var en väldigt trevlig upplevelse och jag ser Maxim som en perfekt mäklare utifrån mitt perspektiv. Han är lugn, uppmärksam och lätt att prata med. Han levde upp till alla mina förväntningar. När jag senare väljer att sälja bostaden kommer jag vilja ha Maxim som mäklare även då. Läs mer
  • Thomas L

2020-07-20

Thomas L skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag anlitade Jesper för att hjälpa mig att sälja min lägenhet på kummingatan i Uppsala. Och jag är supernöjd med slutresultatet. Jesper är lugn och noggrann och kommer att använda mig av honom i framtida affärer. Läs mer
  • 2020-07-20

Jimmy T skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh sålde min lilla 2a för ca 20% högre än utgångspriset. Under hela försäljningen fick jag all information jag behövde för känna mig trygg i affären. Jag har redan rekommenderat Rozbeh för vänner och familj och han kommer självklart få ta hand om mina framtida försäljningar också.
    Du kommer inte att ångra dig om du väljer Rozbeh! Läs mer
    2020-07-24 Rozbeh K svarar Jimmy T
    Stort tack för förtroendet och det härliga omdömet Jimmy. Vårt fina slutresultat är helt klart ett bevis på vad goda förberedelser, rätt strategi och klockren timing kan innebära. Önskar dig all lycka framöver och jag hoppas att vi stöter på varandra igen framöver! Vänliga hälsningar, Rozbeh.

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala