HusmanHagberg Uppsala

HusmanHagberg Uppsala

Vi har ett tydligt mål - Vi vill skapa Uppsalas nöjdaste kunder.

Vi på HusmanHagberg i Uppsala förmedlar villor, bostadsrätter och fritidshus i Uppsala.
För oss är varje uppdrag unikt. Tillsammans med dig tar vi fram den lösning som passar bäst för just dig och din livssituation. Oavsett hur din situation ser ut kan vi erbjuda dig de bästa förutsättningarna att lyckas med din bostadsaffär.

Vi levererar en mäklartjänst av högsta kvalitet. Detta lyckas vi med genom vårt engagemang och passion för vårt yrke. Vårt mål är att du som kund ska vilja rekommendera oss vidare - är du nöjd är vi nöjda.

Är du nyfiken på vad din bostad är värd? Hör gärna av dig till någon av våra kompetenta mäklare för en fri värdering. Varmt välkommen!

Läs vad 764 kunder tycker om HusmanHagberg Uppsala 2

• sålde sin stuga med hjälp av Helena Wadström en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Burvik
    2021-05-05
    Sålt ett fritidshus!! Mycket trevligt o proffsigt bemötande, förväntningar har man ju alltid men Helena toppade dessa flera ggr om!! Saklig kompetent o fantastiskt trevlig o lätt att ha att göra med Kan varmt rekommenderas !!! Har ett objekt till att sälja o självklart ska Helena på sitt proffsiga sätt hantera detta oxå!! Supernöjd kund!! Per Norberg.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    2021-05-04
    Riktigt bra mäklare. Han sålde en lägenhet till mig och min sambo i centrala Uppsala. Bara bra upplevelser från han och affären !
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nils Lagerlöf en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Sommarro
    2021-05-04
    En professionell och kunnig mäklare som verkar gilla sitt jobb. Vi sålde en 40-talslägenhet och Nils kunde hjälpa oss på ett bra sätt med styling och förslag och har kontakt med en bra fotograf. Transparent i kommunikationen, lätt att få tag på. Jobbar enligt egen utsago snabbt och effektivt, vi kan bara hålla med. Kan verkligen rekommendera!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nils Lagerlöf en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Sommarro
    2021-05-03
    Köpte lägenhet genom Nils. Väldigt trevlig och kändes som att han gav en personlig relation redan vid visning. Detta fortsatte även under hela köpet. Bra bemötande vid frågor och kontraktsskrivning. Rekommenderas!
  • sålde sitt hus med hjälp av Nils Lagerlöf en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Valsätra
    2021-05-03
    Sålt Radhus. Bra bemötande & trevlig person, Mäklaren
    Kunnig och erfaren på läget. Försäljningen gick bra.
  • Lars F
    sålde sitt hus med hjälp av Nils Lagerlöf en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Solvalla
    2021-05-01
    Sålt ett hus på landet 144 kvm
    Bra bemötande med ett aktivt lyssnande på kundens önskemål, kommmer med bra synpunkter för att få en bättre försäljning. Intresserad av objektet och frågar om det som han ej vet eller förstår för att kunna ge intressenter så mycket uppgifter som möjligt. Känns ärlig i sitt utövande, konstaterade bla att när många förvisningar bokades efter 1:a förvisningen så hänvisade vi till ordinarie visning .
    Mkt nöjd med samarbetet, bästa mäklaren tillsammans med Sara kärrfedt lomas del mar i torrevieja
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Liljeqvist en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Årsta
    2021-04-30
    Förutom att Jan varit otroligt trevlig så har han även varit till enorm hjälp med allt runtom försäljningen också! En klippa!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman  en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Kapellgärdet
    2021-04-18
    Sålt 5-rok lägenhet i Uppsala.
    Jesper var väldigt trevlig och lugn. Svarade på alla vara frågor men kändes ibland att han hade för mycket att göra. Vi är ändå väldigt nöjda med att ha valt Jesper som mäklare och vi rekommenderar honom.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman  en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Kapellgärdet
    2021-04-13
    Köpt lägenhet.
    Mycket trevligt bemötande.
    Lättillgänglig.
    Fått ett mycket gott intryck av Jesper som mäklare.
    • Främre Svartbäcken
    2021-04-12
    Jesper har nu hjälpt oss att sälja vår 1:a i Uppsala vilket han har gjort på ett föredömligt sätt. Han har ett förtroende ingivande sätt som gör att säljare kan känns sig trygga i hans hantering av försäljningen.
    2021-04-12
    Vi har sålt en lägenhet på 2 rok i centrala Uppsala.

Som mäklare valde vi Jesper. Grattis till oss!

Inför försäljningen följde vi Jespers kloka råd och förslag vilket visade sig resultera i en mycket smidig och snabb affär.

Kontakterna med Jesper har varit positiva upplevelser, alltigenom.
    • Främre Svartbäcken
    2021-04-12
    Vi har köpt en liten lägenhet som vår flicka skall bo i när hon ska studera i Uppsala.
    I det stora hela var det en väldigt positiv känsla från det vi var på visning tills det att vi skrev på kontraktet:)
    Jesper ger ett lugnt och vänligt intryck.
  • Emelie J
    2021-04-10
    Köpte min första bostad med hjälp av Rozbeh.
    Kan starkt rekommendera honom, väldigt trevlig, kunnig och hjälpsam, känner mig helt trygg med köpet och att allt skulle skötas på rätt sätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    2021-04-09
    Anlitade Rozbeh som min mäklare. Han lade upp en bra strategi, besvarade alla mina frågor och fanns alltid nära till hands. Kände mig säker under hela processen. Alla svårigheter som dök upp under tiden hanterade han väldigt professionellt och meddelade mig alltid om nästa steg.
    Jag själv hade höga krav och han uppfyllde allt.
    Skulle någon fråga mig om jag hade en mäklare att rekommendera, så blir det Rozbeh Kalantari alla gånger.
  • köpte sin stuga med hjälp av Jesper Ackelman  en del av HusmanHagberg Uppsala
    2021-04-06
    Vi har köpt ett fritidshus. Vi är jättenöjda att det var ganska snabb affär.
  • köpte sin stuga med hjälp av Jesper Ackelman  en del av HusmanHagberg Uppsala
    2021-04-04
    Vi har köpt fritidshus. Vi vara jättenöjda med mäklare som har kontaktade säljare innan visning och vi har köpt fritidshus innan det. Det vara snabb affär och vi uppskattar det.
    Mäklare var trevlig och förklarade allt som vi behövde att veta.
  • Ing-Marie E
    sålde sin stuga med hjälp av Jesper Ackelman  en del av HusmanHagberg Uppsala
    2021-04-04
    Mycket gott bemötande. Försäljningen gick snabbt och smidigt men med stor noggrannhet. Mycket nöjd. Kan varmt rekommendera Jesper Ackelman.
    2021-04-02
    Vi köpte en bostadsrätt och det blev hur bra som helst. Mäklaren var supertrevlig och vi blev bemötta på ett väldigt trevligt och otroligt bekvämt sätt. Vi kände att man kunde fråga och prata om allt angående bostaden samt även bank och övriga frågor. Inget negativt alls.
    2021-03-31
    Jag och min sambo köpte en bostadsrätt som Rozbeh hade hand om. Vi fick ett trevligt bemötande och snabba svar på våra frågor. Vi kände oss välkomna och väl bemötta. Har ingenting negativt att påpeka.
    2021-03-31
    Såkt en lgh. Använde mäklaren då det var samma som jag från början köpt lägenheten av och jag fick då ett väldigt bra bemötande. Upplever Rozbeh som seriös, tillgänglig och tar hand om kunden och får den att känna sig värdefull och viktig. Kan varmt rekommendera till andra.
    2021-03-27
    Köpt bostadsrätt.
    Förväntade mig en kunnig och trevlig mäklare vilket Robeh verkligen levde upp till.
    Har haft en bra upplevelse med en proffsig, flexibel, transparent mäklare som gett tydlig information. Mycket nöjd!
    2021-03-14
    Jesper har på ett utmärkt sätt hjälpt mig med min försäljning av lägenheten. Jesper har varit engagerad, driven, svarat snabbt på mina funderingar och frågor. Jesper har lyssnat på mig om vad jag tycker och tänkt.
    Jesper är en grym fastighetsmäklare alla borde anlita som går i tankar att byta bostad.
    2021-03-14
    We bought a flat. Jesper was very helpful. He was always easily accessible, providing quick communication with the seller and answering all our questions on spot. Good job overall!
    2021-03-12
    Det var en trevligt och snabbt kommunikation. Köpet gick ganska snabbt och smidigt. Kan stark rekommendera Jesper som mäklare.
  • Lena C
    • Norby
    2021-03-07
    Trevligt bemötande och snabb respons. Tydlig info och smidig hantering av bostadsaffären.
    • Norby
    2021-03-05
    Sålt, Bostadsrätt Uppsala 2r och kök.
    Bra bemötande från första mötet och inför detta i telefon. Jesper var mycket lyhörd för mina önskemål som säljare och lade extra mycket tid på just dessa aspekter i försäljningen.

Lugn och saklig i alla delar av försäljningen, Jesper lovade inte mer än vad han faktiskt kunde leverera.

Kan varmt rekommendera Jesper som mäklare för andra försäljningsuppdrag.
    • Gottsunda
    2021-02-27
    En jätte trevlig person, hjälpsam
  • Emma K
    2021-02-24
    Jesper har varit med mig länge i denna process men trots att vi skjutit på försäljning och det varit lite fram och tillbaka har han alltid visat sig tillgänglig och lika trevlig varje samtal. Jag hade inga större förväntningar mer än att de skulle gå smidigt. Det var en rörig situation kring försäljning men Jesper skötte det otroligt proffsigt och gjorde det ändå smidigt. Jag är super nöjd och han har gjort en fantastiskt jobb samt så såldes lägenhet innan visning för ett bud vi blev otroligt nöjda med. Riktigt bra jobb!
    2021-02-24
    Jesper har sålt vår lägenhet. Han är kunnig, trevlig och hjälpsam.
    Vi är jätte nöjda med Jesper
    2021-02-24
    Jesper Ackelman var generöst tillgänglig och personligt engagerad i att bemöta önskemålen jag hade kring en ny två-rums-lägenhet i Uppsala.
    Det var mycket lätt att hitta individuella uppgörelser under försäljningsprocessen.

All information lämnades på ett korrekt och generöst sätt.

Jag har saknat hans mer finkänsliga lyssnade och rappport-skapande gentemot mig som kund.
    Mer inlyssnande mot kund, mindre utgåendes ifrån egen synvinkel. Mer tålamod i kommunikationen.
    2021-02-24
    Köpte en lägenhet i Svartbäcken och bra hjälp av mäklaren från början till slut. Snabb på att svara på frågor och boka möte
    2021-02-24
    Bra bemötande samt väldigt engagerad . Jag kan rekommendera Rozbeh !
    - lägenhet
    - mycket trevligt bemötande. Informativ
    2021-02-09
    Väldigt bemötande och trevligt.

Gjorde affären väldigt smidig.
    2021-02-07
    Han är väldigt trevligt och hjälpsam.
    2021-02-07
    Han är väldigt trevligt och hjälpsam.
    2021-02-04
    Sålde lägenhet 2a. Det kändes tryggt att sälja lägenheten med Jesper. Han är lugn och metodisk vilket underlättade mycket i hela processen. Svarade på de frågor som vi hade på ett trevligt och professionellt sätt. Jesper levde upp till alla våra förväntningar. Rekommenderar honom som mäklare!
    2021-01-28
    Från första samtalet var Rozbeh förstående, tillmötesgående och väldigt mån om att alla parter skulle vara nöjda. Han var väldigt tillgänglig och högst bidragande till att affären gick så snabbt och smidigt. Mycket nöjd!
    2021-01-27
    Rozbeh agerade mycket professionellt sätt och fick både säljare och köpare att känna sig trygga med hela affären.
    2021-01-25
    Vi har sålt en 1:a på ca 28 m3 i centrala Uppsala. Rozbeh har på alla sätt hållit oss informerade och varit hjälpsam och tillmötesgående. Han har motsvarat alla våra förväntningar.
    2021-01-21
    Har både köpt och sålt lägenhet med hjälp av Jesper som under hela processen var påläst, tillgänglig och trevlig.
    2021-01-21
    Jag köpte en 27,7kvm bostadsrätt i Luthagen, Uppsala. Rozbeh var väldigt tillmötesgående genom hela processen, från intresseanmälan av visning till signering av papper. Han har varit genuin och sett till att jag som köpare har varit trygg och informerad under processens gång. Jag ville ha en mäklare som trots allt såg till mitt bästa och det tycker jag verkligen att Rozbeh har gjort och gör. Otroligt duktig mäklare!
    2021-01-21
    Rozbeh har i samband med försäljningen av vår bostadsrätt varit allt man kan förvänta sig av en mäklare och lite därtill. Lättillgänglig, väl förberedd, snabbfotad och framför allt väldigt trevlig. Vi rekommenderar definitivt alla som går i säljtankar att boka in ett möte med Rozbeh!
    2021-01-19
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Jesper och tycker att han varit tillmötesgående, hjälpsam och proffsig genom hela sälj-processen. Jag är väldigt nöjd och tacksam!
  • Anna C
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Uppsala
    • Knivsta
    2020-12-14
    We have recently sold our property in Sweden. Josef was extremely helpful with his use of English. We highly recommend
    him to any one wishing to sell a property.
    2020-12-09
    Köpt bostadsrätt.
    Bra bemötande och en god öppenhet kring försäljning och detaljer.
    2020-12-09
    Köpt en lägenhet i Eriksber, Uppsala. På ett positivt och tydligt sätt förmedlades hela affären. Jesper var tillgänglig och smidig! Tack
  • Ali R
    2020-12-08
    Vi har sålt en trea. Jag blev bemöt på väldigt vänligt och professionellt sätt. Han uppfyllde att mina förväntningar när det gällde kontakt med mig eller köparen från min sida. Jag kommer att rekommendera både Jesper Ackelman och Husmanhagberg till alla jag känner.
    2020-12-08
    Har sålt en 3 rok.
    Jesper har visat mycket god erfarenhet i sitt yrke som mäklare, var professionell och tillgänglig!
    Blev väl bemött av både Jesper och hans kollegor!
  • köpte sitt hus med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Stavby
    2020-12-02
    Vi har köpt hus på 125 m2 +källare
    Vi fick ett trevligt bemötande
    Det är vårat första husköp så hade inte några förväntningar. Men vi är väldigt nöjda.
    Allt har gått så smidigt och varit trevligt. Det känns tryckt och säkert.
    Stort tack för ditt omdöme Emma, det glädjer mig att jag fick vara delaktig i ert första husköp. Målsättningen från min sida är alltid att säkerställa en trygg process för samtliga parter, så det känns extra bra att det är så du upplevt processen. Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas superbra i ert nya hus samt i området. Självklart är ni alltid välkomna att höra av er till mig vid frågor eller funderingar. Allt gott! Vänliga hälsningar, Rozbeh. Rozbeh Kalantari