HusmanHagberg Uppsala

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala — Visa karta

Vi har ett tydligt mål - Vi vill skapa Uppsalas nöjdaste kunder.

Vi på HusmanHagberg i Uppsala förmedlar villor, bostadsrätter och fritidshus i Uppsala.
För oss är varje uppdrag unikt. Tillsammans med dig tar vi fram den lösning som passar bäst för just dig och din livssituation. Oavsett hur din situation ser ut kan vi erbjuda dig de bästa förutsättningarna att lyckas med din bostadsaffär.

Vi levererar en mäklartjänst av högsta kvalitet. Detta lyckas vi med genom vårt engagemang och passion för vårt yrke. Vårt mål är att du som kund ska vilja rekommendera oss vidare - är du nöjd är vi nöjda.

Är du nyfiken på vad din bostad är värd? Hör gärna av dig till någon av våra kompetenta mäklare för en fri värdering. Varmt välkommen!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 522 kunder tycker om HusmanHagberg Uppsala

Gunnar S skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Walat va här på ett möte för att hjälp oss att sälja våran lägenhet efter som vi hade en annan mäklare innan som inte gjorde sitt uppdrag lika bra som han han gjorde en plan för oss och vi börja fixa innan fotografen och visningarna sen gick det fort affären va klar stort tack walat mycket nöjda med dej 5 plus av 5
    👍mvh Gunnar Läs mer

Emina T skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Walat hjälpte mig med att sälja min tvåa här i Uppsala och såg till att jag blev nöjd med priset den såldes för. Hans engagemang, driv och kämparglöd är inspirerande och välbehövligt med tanke på dagens marknad! Han höll mig som säljare uppdaterad genom hela processen och agerade ytterst professionellt i sitt bemötande. Inget negativt att säga! Rekommenderar definitivt! Läs mer

Nahid G skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har köpt en lägenhet i Uppsala. Jag fick personlig erbjudande via sms för några dagar sedan. Jag var med på en budgivning för några månader sen men hann inte budgivningen. För någon dag sedan fick jag Tahas meddelande om att det finns en liknande lägenhet som kanske kan locka min intresse vilket gjorde och jag fick köpa lägenheten. Jag hade inte tänkt att jag skulle köpa en lägenhet inom två dagar men plötsligt blev det så. Han är väldigt social och närvarande och lätt och få kontakt med honom. Dessutom var an väldigt tydligt och berättade allt när han gick genom kontraktpapper. Toppen Mäklare Läs mer
    2019-12-05 Walat T svarar Nahid G
    Hej Nahid och tack för ditt omdöme. Vad kul att du blev intresserad utav bostaden som jag skickade till dig som tips i ditt sökande enligt dina önskemål. Jag är glad över att du tyckte om bostaden och att vi kunde hitta något som passa dig så snabbt. Jag ser fram emot att träffas på tillträdesdagen. Ha det bra / Walat
    Jesper A, Walat T gillar detta
  • 2019-12-04

Catarina H skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag och min man köpte en lägenhet i centrala Uppsala. Rozbeh var trevlig och hade bra information eftersom han själv hade bott på samma gata. Läs mer
  • 2019-12-04

Mazyar A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Ruzbeh har varit den bästa mäklaren som har hjälpt mig under alla dessa år. Läs mer
  • 2019-11-30

Hélén P skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Walle va på besök hos oss en kväll vi hade en anna mäklare också vid det tillfället tog vi den andra vi börja försäljning Walle skriver till mej frågar hur det går jag säger till han hur miss nöjd jag är han stöttare mej vi river kontrakt med den vi hade Walle kommer på ett nytt besök och han gör upp en plan hur vi ska göra vi fotar och han lägger ut den på nätet han har två visningar söndag och måndag på tisdag får jag ett par samtal från han han säger vid sista samtalet vad gör du den tiden jag vet inte jo du träffar mej då (Walle) då har han sålt våran lägenhet är så tacksam för hans grymt jobb han har gjort för oss stort tack Walle Läs mer
    2019-12-02 Walat T svarar Hélén P
    Ett stort tack till er vill jag börja med att säga, tack för ert förtroende, tack för att ni lät mig få ta hand om er bostads försäljning. Jag är glad att jag fick visa er mina färdigheter och speciellt när ni tyvärr fick dåliga erfarenheter ifrån den andra mäklaren. Som mäklare nummer 2 så sitter alltid ribban högst men som jag sa på vårt allra första möte så är "mitt mål är enbart att få er 100% nöjda" och din rekommendation är ett kvitto på det. Nu blir det många tack men här kommer ett till, Tack Helèn!! Vi hörs / walle
    Walat T, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • 2019-11-27

Nils L skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpte lgh i Uppsala
    Walat är mycket professionell och supertrevlig med ett förtroendeingivande sätt. Kan verkligen rekommendera honom, enkel och snabb affär vilket för mej var guld, jag har inte gjort ngn bostadsaffärer på 30 år så jag är glad att jag fick så fin hjälp Läs mer
    2019-11-27 Walat T svarar Nils L
    Stort tack för din rekommendation Nils, du vet att du alltid kan ringa mig om du har någon fundering eller behöver hjälp.
    Vad kul att du fick bostaden du verkligen ville ha, vi ses på tillträdesdagen om inget annat. Ta hand om dig tills dess / Walat
    Jesper A, Walat T, Rozbeh K gillar detta
  • 2019-11-26

Erica Magdalena S skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Hjälpsam och tillmötesgående. Mycket bra bemötande. Läs mer
    2019-11-26 Walat T svarar Erica Magdalena S
    Tack för din rekommendation Erica, ser fram emot att få ses igen på tillträdesdagen / walle
  • Jacob N

2019-11-26

Jacob N skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålde en lägenhet i Salabacke.
    Walle var alltid trevlig och schysst.
    Vi båda två trodde att vi skulle få mer betalt för lägenheten men i slutändan så blev jag nöjd beroende på att marknaden var som den var under tiden som jag sålde lägenheten, jag fick en såld lägenhet till ett accepterat pris och alla parter blev nöjda.
    Inga problem som jag har upplevt och jag kan rekommendera att anlita Walle. Läs mer
    2019-11-26 Walat T svarar Jacob N
    Jag är enormt tacksam för att jag fick ditt förtroende inför din bostadsförsäljning. Tyvärr så går marknaden både upp och ner beroende på många faktorer men jag är glad att vi till slut kunde nå en accepterad nivå till slut.
    Vi kommer att höras mer närmare tillträdet, önskar dig en trevlig vecka / walle
  • 2019-11-12

Ali Reza S skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag köpt ett lägenhet, jag hitta på hemnet och sen träffade Jesper.

Han har en bra mäklare jag är nöjd med affären. Läs mer
    2019-12-02 Jesper A svarar Ali Reza S
    Hej Ali Reza,
    Det var har varit roligt att få hjälpa dig vid köpet av din lägenhet. Vi hörs av framöver!
    Jesper
  • 2019-11-09

Dustin S skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket nöjd med Walat från början till slut! Läs mer
    2019-11-11 Walat T svarar Dustin S
    Tack så mycket för din rekommendation Dustin, som jag sa på vårt första möte "jag är klar när du blir nöjd"
    Ta hand om dig så ses vi snart / Walat

Wolgarth Ivar L skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpt en bostadsrätt.
    Blev väl bemött av mäklaren som på ett sakligt och trevligt sätt berättade om objektet.
    Walat passar utmärkt som mäklare. Läs mer
    2019-11-08 Walat T svarar Wolgarth Ivar L
    Jag är jätte glad att jag fick hjälpa er med ert köp.
    Tack så jätte mycket för ditt omdöme. Jag ser fram emot att få träffas igen / Walat

Eva Elisabet L skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har köpt en bostadsrätt. Bemötande på visningen var bra, fick informativa svar på frågor vi hade.
    Förväntningarna var att ha bra och tät kontakt under och efter budgivning vilket jag tycker att vi hade. Kände också att vi kunde kontakta om vi hade ytterligare frågor.
    Sammantaget är Walat Taha en kunnig, snabb, glad och trevlig mäklare.
    Vi känner oss mycket nöjda med köpet. Läs mer
    2019-11-07 Walat T svarar Eva Elisabet L
    Det är en ära för mig att få höra nöjda köpare! Vikten för mig ligger just hos min kund-nöjdhet! Jag är oerhört tacksam för din rekommendation samt bedömning. Du vet att ni fortfarande är varmt välkomna att höra av er till mig med ev. frågor och funderingar.
    Ta hand om er och vi ses på tillträdesdagen / Walle

Meta T skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålt bostadsrätt, 65 kvm.
    Jag bemöttes med respekt, fick svar på mina frågor
    Utmärkt återkoppling under budgivningen.
    Allt var bra utom språket i beskrivningen av objektet.
    Nöjd.
    Mäklarens styrka upplever jag vara sättet att genomföra budgivningen. Och det är ju viktigast av allt!

Ps en bugg hör att det inte går att ta bort USEL i ovanstående betygsskala. Jag vill notera UTMÄRKT. Läs mer
    2019-11-07 Walat T svarar Meta T
    Hej Meta, Tack för att du tog dig din tid för att skriva några rader om din upplevelse.
    Jag uppskattar verkligen dom fina orden och att jag fick jobba tillsammans med er vid den här försäljningen. Återigen vill jag tacka för att jag fick ert förtroende, jag är enbart nöjd då jag har nöjda kunder!

ps. "UTMÄRKT"... det gjorde hela min dag ;) / walle
  • 2019-11-05

Martin S skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har köpt bostad genom Jesper på HusmanHagberg. Upplevde att Jesper var påläst på objektet och kunde svara på de frågor som uppkom. Läs mer
    2019-11-07 Jesper A svarar Martin S
    Hej Martin,
    Tack för all kontakt i samband med köpet av ert nya hus. Det har varit riktigt trevligt att hjälpa er med alla frågor och funderingar som kan dyka upp. Vi hörs av framöver!

Isak K skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevlig mäklare med bra karisma. Hade önskat att han var lite bättre i tid till visningarna bara. Läs mer
    2019-11-10 Jesper A svarar Isak K
    Hej Isak,
    Tack för ditt förtroende vid försäljningen av din lägenhet och jag tar till mig av dina tankar. Jag planerar in mina visningar så att jag är på plats ca 15 minuter innan, lite beroende på objekt, men ibland inträffar saker utanför min kontroll som till exempel när jag körde på en spik under din visningsdag och därmed blev lite tajtare.
    Däremot var jag på plats i tid innan visningen började och några spekulanter var på plats. Med dina fina förberedelser i lägenheten så blev det ett riktigt bra resultat.

Frida K skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpt bostad/villa genom Husmna Hagberg och Jesper. Trevligt bemötande! Läs mer
    2019-11-07 Jesper A svarar Frida K
    Hej Frida, Stort tack för din rekommendation. Var riktigt trevligt att ha kontakt med er genom visningar och kontrakt. Vi hörs av framöver!

Daniel J skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Proffsigt affärsmannaskap åt såväl köpare som säljare.
    I min mening den bästa jag träffat i Uppsala! Läs mer
  • Frida J

2019-11-02

Frida J skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi var supernöjda med Roz! Förtroendet för husmanhagberg är stort då maken alltid använt sig av dem i landet ☺️ Roz var en ny upplevelse på ny ort och vi är mycket nöjda! Med bemötande, service och inställning! Nu blev det ju fullträff på första lägenheten men vi bor ju som sagt halva landet bort nu, så all service med visning, snabb återkoppling och allt runt ikring har varit suveränt! Om inte denna varit fullträff hade vi gärna fortsatt sökande med honom som hjälp. Läs mer
  • 2019-11-02

Eva C skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har inte slutfört våra "affärer" ännu, så det är lite för tidigt att ange något betyg. Den köpta är inte tillträdd och försäljningen precis påbörjad.
    Jesper är ung och entusiastisk, lite osäker ibland men ger ändå ett pålitligt intryck. Tar sig tid att lyssna på kunden och vara omtänksam. Jag är nöjd så här långt.
    Vi står nu inför den första visningen av min lägenhet, så det återstår att se hur han hanterar försäljningen. Läs mer
    2019-11-07 Jesper A svarar Eva C
    Hej Eva, Tack för dina fina ord såhär halvvägs in i arbetet. Utskicket till dig gick ut i samband med att du har köpt av oss. Självklart skall du sedan uppdatera det hela med ditt helhetsintryck efter att vi även är klara med försäljningen av din lägenhet.
  • 2019-10-30

Hanna L skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpte vårt första hus genom Rozbeh och fick god hjälp genom hela köpet. Nöjda med hela upplevelsen från första mailkontakt till kontraktskrivning. Kan varmt rekommendera Rozbeh! Läs mer
    2019-10-31 Rozbeh K svarar Hanna L
    Hej Hanna och tack för omdömet! Vidare vill jag även passa på och gratulera dig och Anton till en väl genomförd fastighetsaffär. Jag är övertygad om att ni kommer trivas hur bra som helst i ert nya hus och jag ser med spänning fram emot att få se vad ni har för framtidsplaner för huset! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-10-21

Gunnar P skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Affären har sköts på bästa sätt eller mycket bra kunnig har han varit rek. Honom till andra
    En tio får han av mig Läs mer
    2019-10-24 Jesper A svarar Gunnar P
    Hej Gunnar, Tack för att du rekommenderar mig vidare till andra samt även din tiopoängare :)
    Trots en liten annorlunda situation så fick vi ut den bästa lösningen och försäljningen. Ha nu en riktigt bra höst så hörs vi av framöver!
  • 2019-10-21

Eva B skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har köpt en 3 rums lgh och är mycket nöjd med Jespers mäklarinsats. Det var ingen lätt uppgift men han hanterade svårigheterna på ett bra sätt. Trevligt och lugnt bemötande. Läs mer
    2019-10-24 Jesper A svarar Eva B
    Hej Eva, Ja det var en härlig kontakt vi hade tillsammans med många frågor och funderingar. Men vi svarade på alla funderingar och tog bort alla orosmoment och frågetecken så att du fick en lugnare och tryggare köpprocess. Ha de nu så gott här framöver så hörs vi av!
  • Leif S

2019-10-20

Leif S skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    En lyhörd mäklare som med kunnande och brinnande intresse fick huset sålt innan visning - till ett pris som kändes rätt, och till rätt köpare, dessutom. Vårt hus lever vidare i goda händer. Läs mer
    2019-10-23 Rozbeh K svarar Leif S
    Tack för ditt omdöme Leif, men också för förtroendet att förmedla ert föräldrahem. Extra kul, som du nämnde, att veta att huset hamnat i rätt händer och således för leva vidare. Jag förstår att processen kanske kändes lång för er del då ni försökte sälja en gång tidigare med en branschkollega så jag är glad över det faktum att vi lyckades nå ett avslut innan visning samt till ett bra pris. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-10-19

Johan Lennart Ingemar S skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålt föräldrahem tillsammans med min bror.
    Bra information.
    Snabbt hanterande.
    Bra pris. Läs mer
    2019-10-23 Rozbeh K svarar Johan Lennart Ingemar S
    Stort tack för ditt omdöme Lennart men också för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ditt och Leifs föräldrahem. I ett tidigt skede nämnde du att du önskade en snabb försäljning och jag är riktigt nöjd över att vi lyckades hitta en köpare på rätt prisnivå efter bara 7 dagars annonsering. Dyker det upp några funderingar är du varmt välkommen att höra av dig, annars hörs och ses vi till tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-10-17

Henning H skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har köpt kedjehus via Walat. Trevlig kontakt och alltid snabb respons. Läs mer
    2019-11-07 Walat T svarar Henning H
    Tack för dem fina orden, hoppas det är bra med er!
    Vi ses på tillträdesdagen / walle
    Maxim A, Walat T, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Josefine L

2019-10-16

Josefine L skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag är väldigt glad över att jag valde just Jesper som mäklare när jag skulle sälja min lägenhet. Vid en lägenhetsförsäljning vill man verkligen ha någon som man känner ett stort förtroende för och det kände jag vid första mötet med Jesper. Han är driven och gör sitt yttersta för att jag som säljare ska känna att jag gjort bästa möjliga affär. Under hela processen har han varit mycket hjälpsam och stöttat mig när jag ska ta beslut. Jag är mer än nöjd med min försäljning och allt jobb som Jesper gjort. Läs mer
    2019-10-20 Jesper A svarar Josefine L
    Hej Josefine, Vad glad jag blir att höra dina fina ord.
    När vi träffades första gången i lägenheten mitt i er rensning inför renoveringen så var det först svårt att se vad det skulle bli av det hela. Men när vi började diskutera det hela och bolla idéer om det ni skulle göra så klarnade bilden och man kunde verkligen se hur bra det här skulle bli. Tittar man på det hela nu i efterhand så gjorde vi ju också helt rätt val tillsammans och fick en väldigt bra affär. Ha det riktigt gott nu så hörs vi av framöver!
  • 2019-10-15

Dan J skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har köpt en bostadsrätt i centrala Uppsala.
    Jesper har skött affären på ett mycket professionellt och bra sätt. Trots vissa utmaningar i affärens slutskede.
    Jesper svarade alltid snabbt på alla frågor och var tillgänglig på mycket kort varsel för ej schemalagda visningar Läs mer
    2019-10-20 Jesper A svarar Dan J
    Hej Dan, Tack själv för hela bemötandet i samband med köpet av lägenheten till er dotter. Det var en självklarhet för mig att ordna en visning för dig när mitt i budgivningen när du kom upp från Göteborg. Men som du säger så är det sen det kan hända saker tätt inpå och denna gång med en budgivare som vaknade till liv sent i affären. Men som du säger själv. Det löste sig ju bra ändå. Ha nu en riktigt härlig höst så hörs vi av här framöver, och hälsa familjen!
  • 2019-10-15

Hanna K skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jesper har varit väldigt trevlig och inlyssnande. Lätt att bolla med då tankarna farit kors och tvärs. Läs mer
    2019-10-15 Jesper A svarar Hanna K
    Hej och tack för dina fina ord Hanna! Ja många tankar har det helt klart varit men det är inga konstigheter. Jag finns här för att bringa klarhet och leda dig framåt. Det har varit riktigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen och även att se till att du får så bra betalt som möjligt. Ha nu en riktigt härlig höst så hörs vi av framöver!
  • Cris V

2019-10-15

Cris V skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålde min bostadsrätt med Walat som mäklare. Utförandet av affären kändes smidigt och professionellt med hjälp av Walat. Mäklaren levde upp till mina förväntningar tack vare att Walat är väldigt engagerad , skicklig och trovärdig. Sälj målet gick över förväntan. Läs mer
    2019-10-17 Walat T svarar Cris V
    Tack så mycket för din rekommendation, uppskattar din ärlighet! Jag ser fram emot att få hjälpa dig i din kommande bostadsaffär! Vi ses på Tillträdet / walle
    Maxim A, Walat T gillar detta
  • 2019-10-13

Linnea W skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Professionell, trevlig, smidig och super roligt! Läs mer
    2019-10-15 Josef B svarar Linnea W
    Tack Linnea för kontakten och grattis till en fin bostad. Vi hörs inom kort igen :) // Hälsningar Josef
  • 2019-10-12

Rasmus J skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpare av bostadsrätt. Mycket trevlig och lätt att ha att höra med. Saklig och inget krångel. Läs mer
    2019-10-23 Rozbeh K svarar Rasmus J
    Riktigt kul att du hittat en lägenhet som känns bra Rasmus men också att du känner dig nöjd med mitt arbete. Stort grattis återigen till ett bra köp men också till din egna försäljning. Nu blickar vi fram mot tillträdet så att du äntligen får flytta in i din nya lägenhet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.

Erik L skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålde en lägenhet som en tidigare mäklare inte kunde sälja.
    Rozbeh är super! Läs mer
    2019-10-23 Rozbeh K svarar Erik L
    Tack för omdömet Erik men också för förtroendet att hjälpa dig och Romana med er bostadsförsäljning. Det är skönt att höra att allt kändes bra och jag är övertygad om att vi kommer hitta en ny bostad åt dig som känns bra. Tveka inte att höra av dig om det finns något jag kan hjälpa till med, annars hörs vi i samband med tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.

Lars Martin L skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Valle var mycket trevlig, driven och fick hela försäljningsprocessen att löpa riktigt smidigt. Läs mer
    2019-10-14 Walat T svarar Lars Martin L
    Tusen tack Martin, jag ser fram emot att få fortsätta vara eran mäklare livet ut :)
    Maxim A, Jesper A, Walat T, Rozbeh K gillar detta
  • Ramona A

2019-10-11

Ramona A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi hade en annan mäklare som försökte sälja vår lägenhet i 7 månader utan någon som helst framgång. Vi bytte till Rozbeh och efter två veckor var lägenheten såld. Rozbeh är med hästlängder den bästa mäklaren jag haft. Han brinner för sitt yrke och det märks! Läs mer
    2019-10-23 Rozbeh K svarar Ramona A
    Tack så hemskt mycket för det fantastiskt fina omdömet Romana! Jag är övertygad om att den snabba processen blev verklighet på grund av ett bra samarbete mellan mig, dig och Erik. Vi ses på nytt i samband med tillträdet men du är välkommen att höra av dig innan dess om du funderar över något! Vänliga hälsningar, Rozbeh.

Cajsa Maria Rebecka L skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Walat har på ett mycket engagerar och professionellt vis hjälpt oss att sälja vårt kedjehus. Kan rekommendera honom varmt! Läs mer
    2019-10-14 Walat T svarar Cajsa Maria Rebecka L
    Tusen tack för dina varma ord, jag är så glad över att jag fick chansen att få hjälpa er. och ännu mer att det gick bra enligt önskemål kring datum. Hoppas att allt fortfarande känns bra och vi hörs närmare tillträdesdagen.
    Maxim A, Jesper A, Walat T, Rozbeh K gillar detta
  • 2019-10-09

Jenny Z skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet. Lyhörd inför våra önskemål och så trygg och kompetent under processen. Framförallt har vi uppskattat Rozbehs stöd, att han tog sig tid att svara på både stort och smått, att lugna oss när vi i perioder var stressade/oroade och att han gav kontinuerlig återkoppling. Kan varmt rekommendera Rozbeh! Läs mer
    2019-10-10 Rozbeh K svarar Jenny Z
    Hejsan Jenny och tack så hemskt mycket för de varma orden! Det har varit ett rent nöje att få vara delaktig i er bostadsaffär och jag hoppas att vi kommer bibehålla vår goda kontakt framöver. Dessutom vill jag återigen tack för chokladasken, det var hur gott som helst! Vi ses på tillträdet. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-10-09

Gabriel K skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Walat är snabb och effektiv med ett gott bemötande! En glad, trevlig, skämtsam och målinriktad person, som verkar trivas stort med sitt jobb! Viktiga egenskaper, för en bra mäklare! Rekommenderar👍 Läs mer
    2019-10-14 Walat T svarar Gabriel K
    Tack så mycket för din rekommendation Gabriel, jag ser fram emot att ses på tillträdesdagen.
  • 2019-10-08

Gert K skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Walat har varit trevlig och tydlig som mäklare. Det har gått snabbt och enkelt och allt har funkat som det ska. Det känns som han vill göra ett bra jobb för båda sidor och det är ju viktigt för en mäklare tycker jag. Kan absolut tänka mig kontakta Walat i framtiden om det blir dags att sälja lägenheten. Läs mer
    2019-10-09 Walat T svarar Gert K
    Stort tack Gert för din rekommendation. Precis som du själv nämner så ser jag till att få båda parter nöjda och det är den störta utmaningen i en mäklares vardag kan vissa tycka, för mig handlar det om att vara genuin och transparent, jag märker att du har känt av det och det glädjer mig.
    Jag ser fram emot att få hjälpa dig i framtiden när det blir dags för att sälja bostaden / Walat
    Jesper A, Maxim A, Rozbeh K, Walat T gillar detta
  • 2019-10-08

Albin Abbe H skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Walat som jag har haft kontakt med angående min bostad försäljning , har varit en utmärkt mäklare för min del. Han är lyhörd, smart, duktig, klok, och trevlig att sammarbetar med. Han är bäst. Tack Läs mer
    2019-10-14 Walat T svarar Albin Abbe H
    Tusen tack för ditt förtroende Albin, Jag uppskattar din ärlighet och ännu mer uppskattar jag att du gav mig ditt förtroende. Jag är så glad att jag lyckades göra dig nöjd och ser fram emot att få hjälpa dig i kommande affärer. Ta hand om dig så ses vi :)

Susana V skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har fått hjälp med försäljning av fritidshus och lägenhet. Vi har hela tiden blivit mycket väl bemötta. Jesper har varit engagerad, realistisk och lyhörd. Jag kan varmt rekommendera Jesper! Lugn och trevlig dessutom. Läs mer
    2019-10-15 Jesper A svarar Susana V
    Hej Susana,
    Det har varit riktigt roligt att få hjälpa er med försäljningarna av era bostäder. Mycket har hänt sedan vi tog första kontakten men genom vårt fina samarbete har vi fått till två bra försäljningar. Nu när du kommer fortsätta att leta efter ny bostad så är det bara att höra av dig när du hittar något intressant, så kan vi bolla lite tankar och idéer.
    Walat T, Jesper A, Rozbeh K, Maxim A gillar detta

Malin H skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi sålde vår lägenhet precis med hjälp av Walat. Jag är mycket nöjd med hans bemötande och förtroendeingivande karaktär. Han fick mig att känna mig trygg igenom hela processen. Jag rekommenderar honom varmt och jag önskar honom fortsatt framgång! Läs mer
    2019-10-09 Walat T svarar Malin H
    Jag vill först och främst tacka för ert förtroende som ni gav mig. Mitt ända mål är enbart att få nöjda kunder där av strävar jag efter vad som gör den specifika individen i fråga nöjd. Jag hoppas jag har skött mig enligt era förväntningar, ta hand om er så ses vi snart / Walat
    Jesper A, Walat T, Maxim A, Rozbeh K gillar detta

Maria B skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh hade hand om försäljningen av vår lägenhet i uppsala och det har fungerat väldigt bra Läs mer
    2019-10-23 Rozbeh K svarar Maria B
    Hej Maria och tack för att du tog dig tiden till att skriva ihop ett omdöme. Vidare vill jag även tacka er för förtroendet jag fick, jag är glad över att processen kändes bra och smidigt men också för det positiva slutresultatet. Dyker det upp några frågor framöver är ni välkomna att höra av er annars hörs vi på nytt i samband med tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-10-05

Constantin M skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Han är väldigt mjuk , hälpsam, lyhörd och lätt att kommicera Läs mer
    2019-10-10 Rozbeh K svarar Constantin M
    Tack för det fina omdömet Constantin, och stort grattis återigen till er nya bostadsrätt. Har hoppas att du tillsammans med din fru och era tre barn kommer trivas väl i er nya lägenhet. Dyker det upp några funderingar är ni varmt välkomna att kontakta mig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-10-05

Ines J skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har precis köpt en 1:a i Svartbäcken och är väldigt nöjd med allt. Rozbeh är en sympatisk, ärlig och duktig mäklare som har koll på läget. Ställer man frågor kring bostaden så får man ordentliga svar och inte bara massa sälj-snack som mest är i säljarens intresse. Som köpare känner man att man får all information man behöver. Dessutom är han väldigt effektiv och tillmötesgående så vi är helnöjda med både Rozbeh och HusmanHagberg. Läs mer
    2019-10-09 Rozbeh K svarar Ines J
    Hej Ines och tack så mycket för ditt fina omdöme! Jag är övertygad om att du kommer trivas hur bra som helst i din nya lägenhet och jag hoppas studietiden blir givande. Riktigt kul att vi kunde åka förbi lägenheten efter kontraktet tillsammans med din mor som inte hade hunnit se den och ännu roligare att hon gillade den lika mycket som du gjorde. Vi hörs snart igen i samband med tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-10-02

Ioannis D skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Han är trevlig och tillmötesgående. Han får det att kännas enkelt. Läs mer
    2019-10-15 Jesper A svarar Ioannis D
    Hej Ioannis, Tack för dina fina ord. Det var snabba puckar från det att vi fick kontakt och du kände att detta var rätt bostad för dig. Jag är helt säker på att du kommer trivas riktigt bra här och dyker det upp några funderingar så vet du vart jag finns, bara ett samtal bort!
  • 2019-10-02

Stina K skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jesper hjälpte oss att sälja vårt radhus! Vi är väldigt nöjd med honom. Duktig, trevlig och lyhörd. Hörde av sig med jämna mellanrum med uppdateringar, det var väldigt skönt då man lätt blir stressad av sådana här situationer!

Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2019-10-15 Jesper A svarar Stina K
    Hej Stina,
    Tack för ert stora förtroende. Ni hörde av er i en tajt situation men vi gick igenom det på rätt sätt tillsammans och med din grund i stylingen så ordnade vi en riktigt bra försäljning. Förstår att situationen kan ibland kännas stressad men det är det jag finns här för.
  • 2019-09-30

Andreas E skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpt 3 rums lägenhet via Josef.
    Mycket proffesionellt bemötande på telefon, vid visning och vid kontraktskrivandet - både mot säljare och köpare.
    Förväntningar jag har för en mäklare är att denne ska kommunicera väl och i tid och vara relativt neutral mellan säljare/objektet/säljare. Josef har skött detta utmärkt.
    Sammanfattningsvis: Bästa / mest professionella mäklare jag varit i kontakt med. Läs mer
    2019-10-15 Josef B svarar Andreas E
    Tack Andreas för dina vänliga ord och din rekommendation. Det uppskattas och värmer oerhört mycket. Tack också för den fina kontakten. Grattis till dig och dina döttrar för bostaden. Ni kommer trivas super :) Vi hörs inom kort igen. // Hälsningar Josef
    Walat T, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • 2019-09-30

Carl L skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag såg en bostadsannons för en 1:a i centrala Uppsala, och bestämde mig för besöka dem och Rozbeh som var ansvarig mäklare över lägenhetsobjektet. Jag blev bra bemött när jag förklarade min situation att behöva vänta drygt en månad innan jag hade möjlighet att lägga en bud.
    Väl bud var lagt och kontrakt signerades var allmänt bemötande bra. Läs mer
    2019-09-30 Rozbeh K svarar Carl L
    Tack så mycket för omdömet Carl! Jag är övertygad om att du kommer trivas hur bra som helst i din nya lägenhet och dyker det upp några som helst frågor eller funderingar är du alltid varmt välkommen att höra av dig till mig. Vi ses till helgen i lägenheten för en kort genomgång tillsammans med dina föräldrar! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-09-29

Hugo A skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpte en lägenhet
    Mäklaren var väldigt trevlig o informativ
    jag är väldigt nöjd Läs mer
    2019-10-15 Jesper A svarar Hugo A
    Tack Hugo för din rekommendation! Du har köpt en riktigt fin lägenhet och ska jag vara helt ärlig så är jag lite avundsjuk ;)
    Jag är helt säker på att du kommer trivas riktigt bra här.

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala