HusmanHagberg Uppsala

HusmanHagberg Uppsala

Vi har ett tydligt mål - Vi vill skapa Uppsalas nöjdaste kunder.

Vi på HusmanHagberg i Uppsala förmedlar villor, bostadsrätter och fritidshus i Uppsala.
För oss är varje uppdrag unikt. Tillsammans med dig tar vi fram den lösning som passar bäst för just dig och din livssituation. Oavsett hur din situation ser ut kan vi erbjuda dig de bästa förutsättningarna att lyckas med din bostadsaffär.

Vi levererar en mäklartjänst av högsta kvalitet. Detta lyckas vi med genom vårt engagemang och passion för vårt yrke. Vårt mål är att du som kund ska vilja rekommendera oss vidare - är du nöjd är vi nöjda.

Är du nyfiken på vad din bostad är värd? Hör gärna av dig till någon av våra kompetenta mäklare för en fri värdering. Varmt välkommen!

Läs vad 879 kunder tycker om HusmanHagberg Uppsala 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman  en del av HusmanHagberg Uppsala
    2021-12-02
    Alltid trevligt bemötande, tydlig information och smidig kommunikation. Överlag en mäklare som inger trygghet!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman  en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vänlig, trevlig.

Tillgänglig, återkopplar snabbt.
  • sålde sin stuga med hjälp av Helena Wadström en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Burvik
    2021-11-30
    Ett mycket professionellt- och trevlig bemötande från Helena. Allt i ett en smidigt och behaglig upplevelse kring försäljning av vårt hus.
    En mäklare vi gärna rekommenderar till andra.

Marcel & Marlene Huisman
    2021-11-30
    Jesper har haft stor tålamod i en försäljningsprocess som drog ut på tiden lite mer än förväntat. Han har ställt upp för så många visningar som behövdes och gav många bra råd utan att vara pushig på något sätt. Tack Jesper!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Ingvarsson en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Herrhagen
    2021-11-29
    Väldigt bra bemötande, ingen press att bestämma mig och välja just henne, och sedan ingen press att göra på ett visst sätt - bara väldigt goda råd och lugna diskussioner.

Emelie är professionell men ändå personlig, mycket omtänksam och hjälpsam. Följde varje steg av förloppet mycket noggrant och förklarade alla detaljer. Alltid tillgänglig för frågor.

Jag kunde verkligen inte ha haft en bättre mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Ingvarsson en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Herrhagen
    2021-11-27
    Emelie var trevlig och lätt att kommunicera med.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nils Lagerlöf en del av HusmanHagberg Uppsala
    2021-11-20
    Nils, alltid glad o trevlig. Snabb på att respondera. Han har det där extra som vissa andra aldrig kommer att få hur mycket de än försöker.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nils Lagerlöf en del av HusmanHagberg Uppsala
    2021-11-20
    Nils Lagerlöf skötte sitt uppdrag fantastiskt👏😊
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Salabacke
    2021-11-09
    Trevlig och samarbetsam kille, han gjorde ett utmärkt jobb!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Salabacke
    2021-11-09
    Rozbeh uppfyllde våra förväntningar precis som förra gången!
    Några ord som sammanfattar: Tillgänglig, tydlig och proffsig genomförd försäljning.
    Tack igen Rozbeh!
  • sålde sin stuga med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Öregrund
    2021-11-01
    På ett trevligt och förstående.Jag hade låga förväntningar om försäljningen, Rozbeh hade högre. Vi hamnade mittemellan.
    Han skötte försäljningen på ett tydligt och effektivt sätt.
    • Löten
    2021-10-31
    Jesper har ett bra bemötande och är tydlig gällande information. Svarar snabbt på telefon/sms vid frågor.
    • Luthagen/Stabby
    2021-10-30
    Jesper is a kindly professional person who helps buyers as well as sellers and he is well prepared and organized with respects to both. I got clearly helped from him and I am happy to work with him and I even want to be a friend of him. Thank you, Jesper.
  • sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Uppsala
    • Vänge
    2021-10-22
    • Främre Luthagen
    2021-10-18
    Första kontakt var inget vidare.
    Men det hämtades upp ordentligt två veckor senare vid en andra kontakt.
    Har köpt hus vid flera tillfällen med olika mäklare, Emelie är en av två som jag upplevt uppriktig, ordentlig o seriös av alla jag mött.
    Kommer troligtvis sälja lägenheten tillsammans med Emelie om ca tre år…
    • Nyby
    2021-10-18
    Trevligt bemötande och hjälpsam .
    2021-10-16
    Mycket trevlig och proffsig! Fick känslan av att han tog oss i första hand
  • köpte sitt hus med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    2021-10-14
    Lättsam, trevlig och kompetent
  • sålde sitt hus med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    2021-10-12
    Rozbeh är Uppsalas bästa mäklare. Lyhörd, kompetent, professionell, inkännande, och oerhört kunnig. Allt är smidigt och han löser stort som smått. Vi har båda köpt och sålt med Rozbeh och kan inte tänka oss någon annan mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    2021-10-12
    Proffsigt bemötande, kunnig och trevlig!
  • sålde sitt hus med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    2021-10-12
    Vi har både köpt och sålt bostad genom Rozbeh och kan inget annat än att applådera. En fenomenal mäklare som förmedlar trygghet och ärlighet. På ett pedagogiskt sätt vägledde han oss genom en snårig bostadsdjungel. Från det första bemötandet tills det att affären/affärerna gått i lås, har Rozbeh varit tydlig och inlyssnande. Vi har kunnat bolla våra funderingar och tankar tillsammans med honom, för att sedan få en professionell respons tillbaka. Alla våra förväntningar (och mer därtill) infriades. Letar man efter en mäklare, behöver man inte leta mer. Ni har hittat rätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Liljeqvist en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Ekeby
    2021-10-11
    Vänligt, korrekt och informativt. Även lyhörd för den omfattande process, försäljningen innebar för oss.
    Vi hade förväntningar om en trygg och bra försäljning och en god värdering av vår bostad. Dessutom förväntningar om en god kommunikation. Allt detta levde mäklaren upp till.
    Jag är helt nöjd med mäklaren och allt som kontakten och försäljningen inneburit.
    • Ekeby
    2021-10-11
    Vänlig tillmötesgåend proffsigt lyhört. Mäklaren överträffade våra förväntningar Fantastiskt arbete Sammanfattningsvis gjorde mäklaren ett fantastiskt jobb genom hela försäljningen
  • köpte sitt hus med hjälp av Nils Lagerlöf en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Knutby
    2021-10-05
    Vi har fått ett mycket trevligt och professionellt bemötande hela vägen från första kontakt. Nils har varit tydlig, noggrann, kunnig och snabb på återkoppling. Lotsat oss genom husköpet med trygg hand. Stort Tack!
    2021-10-04
    Allt fungerade väldigt bra och smidigt och kändes väldigt tydligt! Inget jag kan komma att klaga på alls
    2021-10-04
    En bra dialog, med transparens kring situationen o lägenhetens skick. Seriös o förtroendeingivande. Pålitlig.
    2021-10-01
    Han är bra hjälpte mycket. Tackar vi honom
  • sålde sitt hus med hjälp av Nils Lagerlöf en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Knutby
    2021-10-01
    Proffsigt bemötande och stor förståelse för hur vår situation var. Bra och tydlig information om planering och genomförande av försäljningen.
    Vi hoppades på en smidig och bra affär, resultatet blev bättre än vad vi vågat hoppas på.
    2021-09-30
    Det var bra!! För att han hjälpte bra
    • Bellman
    2021-09-29
    Varm och trevlig, med precis rätt kombination tillsammans med professionalitet och att kommunicera tydligt med mig som köpare och säljaren.
  • köpte sin stuga med hjälp av Helena Wadström en del av HusmanHagberg Uppsala
    2021-09-29
    Har inget extra att säga, Helena var trevlig och professionell
    • Sommarro
    2021-09-29
    Vi är väldigt nöjda med Emelies arbete då vi skulle sälja vår lägenhet. Från början till slut var hon mycket hjälpsam och aktiv, långt över vad en rimligen kan förvänta sig. Det var väldigt lätt att kommunicera med henne, och hon var effektiv och välplanerad. Med hennes hjälp fick vi dessutom till en prima budgivning.
    Ska vi sälja igen kommer vi definitivt vända oss till henne!
    2021-09-27
    Jesper bemötte oss på ett väldigt trevligt sätt och var klar och tydlig i allting han berättade.
    • Fålhagen
    2021-09-25
    Blev bra bemött och han var tydlig när vi gick igenom avtal och frågor. Han var även hjälpsam efter att kontraktet signerades och informerade steg för steg.
    2021-09-21
    Trevlig, specifik, kunnig och tydlig!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Wadström en del av HusmanHagberg Uppsala
    2021-09-20
    Trevligt bemötande.hon informerade bra. Höll kontakten genom hela köpet.
    2021-09-18
    Snabb, effektiv, trevlig och kompetent.
    Tillgänglig när vi hade tid och väldigt smidig att jobba med.
    Vi fick hjälp med allt vi behövde och svar på alla våra frågor.
    Väldigt nöjda som köpare så långt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Wadström en del av HusmanHagberg Uppsala
    2021-09-16
    Jättebra och personlig mäklare. Vi kände oss trygga genom hela försäljningen.
  • Nazli S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Wadström en del av HusmanHagberg Uppsala
    2021-09-16
    En väldigt trevlig, positiv, tålmodig och jordnära mäklare som kämpade för att leva upp till våran förväntningar. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar Helena Wadström starkt :)
    2021-09-16
    Har bara positivt att säga om Rozbeh. Han är lätt att nå, återkopplar alltid, och har funnits där under hela säljprocessen, vilket har varit ett av mina önskemål. Han har ett stort engagemang, driv och har mycket kunskap. Kan varmt rekommendera!
    • Svartbäcken
    2021-09-15
    Super trevligt och väldigt bra bemötande redan vid första kontakten. Hade svar på alla frågor och funderingar.
    Kan starkt rekommendera Rozbeh!
    • Svartbäcken
    2021-09-15
    Pålitlig och engagerad mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nils Lagerlöf en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Sävja
    2021-09-09
    Enkelt och smidigt, bra bemötande och hjälpsam. Mycket trevlig affär att köpa lägenhet.
    2021-09-08
    Mycket duktig mäklare på alla sätt
  • sålde sin stuga med hjälp av Helena Wadström en del av HusmanHagberg Uppsala
    2021-09-06
    Mycket bra, trevlig ,lyhörd och professionell.
    • Höganäs
    2021-09-03
    Vi har mycket goda erfarenheter av Emelie. Fint bemötande och noga med att återkoppla till oss under tiden. Hon har mycket väl levt upp till våra förväntningar. Vi har under hela vägen känt oss trygga med att att ha Emelie som vår mäklare.
    • Valsätra
    2021-09-02
    Emelie Ingvarsson has been very friendly and approachable during the entire month until the access date. I could ask more questions and doubts regarding the process and I received quick responses from the agent whenever I sent a text or a call. I appreciate her patience and efforts to explain things clearly and arranging the purchase of the property within a short span of few weeks that I had in hand.
    • Sävja
    2021-08-31
    Har inget att kommentera förutom en sak:
    När det blev aktuellt med försäljning så hade tyvärr Jesper semester. I detta läge så skulle han kanske ha lämnat över till en annan mäklare.

I övrigt inget att anmärka på.
    • Tunabackar
    2021-08-29
    Trevlig och till mötesgående! Jag kände att jag fick ut det jag vill utav Jesper som mäklare!
  • Robert L
    köpte sitt hus med hjälp av Jesper Ackelman  en del av HusmanHagberg Uppsala