Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala HusmanHagberg HusmanHagberg Uppsala

HusmanHagberg Uppsala

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala — Visa karta

Vi har ett tydligt mål - Vi vill skapa Uppsalas nöjdaste kunder.

Vi på HusmanHagberg i Uppsala förmedlar villor, bostadsrätter och fritidshus i Uppsala.
För oss är varje uppdrag unikt. Tillsammans med dig tar vi fram den lösning som passar bäst för just dig och din livssituation. Oavsett hur din situation ser ut kan vi erbjuda dig de bästa förutsättningarna att lyckas med din bostadsaffär.
Som en av Sveriges största mäklarkedja ger vi våra kunder tillgång till alla de fördelar som ett rikstäckande företag har i form av ett nationellt kundregister och marknadens bästa annonseringsplatser.
Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill alltid göra mer för dig som kund än vad du får hos andra mäklare.

Vi vill helt enkelt skapa de nöjdaste kunderna som gärna anlitar oss igen - då har vi lyckats!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 231 kunder tycker om HusmanHagberg Uppsala

• Kristina S
    Kristina S skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har haft turen att få ha Josef som mäklare två gånger. Vid båda lägenhetsförsäljningarna har Josef varit professionell och skött allting exemplariskt. Lyhörd, snabb återkoppling även utanför vanlig arbetstid och alltid goda och relevanta råd. Jag kan rekommendera Josef å det varmaste. En mycket skicklig mäklare
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim har under hela processen varit mycket engagerad, professionell och lätt att få kontakt med vid olika frågor. Vi är mycket nöjda med Husman Hagberg och med Maxim som vår mäklare.
    2017-06-26 Maxim A svarar Magnus B
    Hej Magnus,

Ditt omdöme gör mig glad och betyder otroligt mycket för mig. Stort tack för det och hälsa familjen från mig! Varma hälsningar Maxim
    Jesper A, Maxim A gillar detta
  • Said S
    Said S skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jesper tog bort vår annons från alla hemsidor på nätet fem dagar innan vi skulle träffa en av spekulanterna som ville köpa vår lägenhet. Han gjorde det utan att meddela oss. När vi frågade honom varför och med vilken motivation han gjorde det så fick vi bara detta svar: Jag ber om ursäkt; jag gjorde fel. Vad kan motivera en mäklare att ta bort en annons innan något kontrakt har skrivits på? Jag vill gärna få ett svar på denna fråga.

Uppdatering 19/6: Fick ett samtal idag från en av Jespers kollegor som störde sig på mina negativa kommentarer om Jespers arbetssätt. Måste alla era kunder vara nöjda och är det bara positiva röster som ska höras här? Jag glömde skriva att Jesper i flera veckor, trots sitt erkännande om det felaktiga att ta bort annonsen utan vår vetskap, vägrade att låta oss avbryta kontraktet med honom i förtid. Vi fick sms om att vi kunde göra det om vi betalade 5000 kronor för avtalsbrott (för olika kostnader). Något sådant hade inte nämnts på vårt påskrivna kontrakt med honom. Han gick med på att upphäva kontraktet först efter att en annan mäklare hade tagit kontakt med honom.
    2017-06-20 Jesper A svarar Said S
    Hej Said!
    Det stämmer att vi tog bort annonsen, dock vill jag återigen förtydliga lite kring det hela. Vi kom överens om att skriva ett kontrakt med köparen dagen efter att ni accepterade budet. När jag sedan förberedde handlingarna på kontraktsdagen inför att vi skulle träffas så tog jag även ner annonsen. Efter det ringde ni och ställde in kontraktet och sköt på det i omgångar till lördagen.
    Mer detaljerad beskrivning kommer nedan, samt även tankar från min kontorschef.

På måndagen fick vi in ett bud som låg 100 000 kr över utgångspriset, samt 250 000 kr över övriga bud som inkommit. Detta bud var ett rekordpris i föreningen för lika stora lägenheter och med tanke på skicket på er lägenhet så var det ett väldigt bra bud. Efter att ha kollat med de övriga budgivarna som inte ville lägga något högre bud så fick jag ett godkännande från er på detta pris. Vi planerade in att vi skulle träffas för att skriva kontrakt dagen efter. Under tisdagen i samband med att jag förberedde alla handlingar för kontraktet så plockades annonsen ner, här borde jag självklart stämt av detta med er men det missades. Senare på eftermiddagen så avbokade ni kontraktstiden och valde då att börja skjuta på det i omgångar av olika anledningar, som sedan blev lördag. För att till sist även ställa in den tiden under lördagen efter mötet med Josef, min kontorschef. /Jesper, HusmanHagberg

Hej Said. Nu är det Josef som skriver.
    Gällande summan på 5 000 kr så är var det jag som tog det beslutet, inte Jesper.
    Som egenskap av kontorschef så ville jag höra av mig för att bemöta er och förklara situationen under processen när ni var på väg att sälja er bostad. I det telefonsamtalet berättade jag att jag ville träffa er och redan dagen efter (fredag) var jag på väg från Uppsala mot södra sidan Stockholm för att träffa er. När jag nästan var framme så ställde ni in mötet med mig och jag blev väldigt besviken då jag själv ställde in alla mina åtaganden den eftermiddagen. Dagen efter (lördag) så fick jag möjligheten att träffa dig och vad jag förstod då så var du besviken på att bostaden togs bort innan du och köparen skrivit på alla papper och du ville veta varför. Efter vår diskussion så berättade du att ni kunde gå med på att sälja bostaden om köparen kunde betala 150 000 kr mer. Bostaden hade i denna stund varit ute i närmare 1 månad och det bud vi hade fått var som vi nämnde tidigare redan ett rekordpris. Min bedömning var att Jesper hade presterat ett bra resultat och när det senare handlade om att ni ville ha mer betalt annars ville ni bryta avtalet, innan ensamrättstiden gått ut. Om man väljer att säga upp avtalet i samband med att ensamrättstiden löper ut så tillkommer ingen kostnad, så som det står i vårt förmedlingsuppdrag. Vill man avbryta innan så kunde vi i detta fall tänka oss detta men då mot en liten kostnad för att täcka våra största utgifter vi haft under uppdragstiden, därav den kostnaden. När sedan en annan mäklare tog kontakt med oss så gick vi med på att avbryta avtalet med dig, efter Jespers önskemål, några veckor innan ensamrättstiden gick ut utan ersättning.

Vi vill som avslutning tacka dig Said att du skrivit här på reco.se. Det hjälper oss att utvecklas i framtiden! Ha en bra sommar.
  • Mazkin M
    Mazkin M skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bästa mäklaren utan tvekan! Duktig, artig, och en kämpe!

Betyg 10/10
    2017-06-26 Maxim A svarar Mazkin M
    Tack för ditt omdöme och för ett fint samarbete! Jag ser fram emot att få hjälpa dig med dina framtida affärer! Ha en fin sommar så hörs vi igen till hösten! Varma hälsningar Maxim
  • Hani A
    Hani A skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevlig, effektiv, tydlig. Vår affär gick väldigt smidigt till och Maxim var väldigt klar och tydlig.
    2017-06-26 Maxim A svarar Hani A
    Hej Hani, tack för dina värmande ord! Smidiga bostadsaffärer är ofta dem bästa. Jag är övertygad om att ni kommer trivas i er nya lägenhet. Hälsa familjen från mig! Varma hälsningar Maxim
  • Alexander G
    Alexander G skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Ett väldigt professionellt och genuint bemötande från första kontakt. Svarade snabbt varje gång vi kontaktade honom. Svarade på alla möjliga frågor och tog reda på svaret på de som han inte kunde svara på direkt. Möjliggjorde en väldigt smidig och uppskattad bostadsaffär. Rekommenderar Rozbeh starkt.
    2017-05-29 Rozbeh K svarar Alexander G
    Tack så mycket för det fina omdömet Alexander! Det har varit ett nöje att få vägleda er genom ert köp och jag är övertygad om att ni kommer trivas otroligt väl. Men först får du och Annika avnjuta en riktigt härlig resa, så väntar jag här i Uppsala med nycklarna till ert nya boende. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Erik B
    Erik B skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef skötte hela bostadsaffären på ett kanonsätt. Dessutom är han trevlig, rolig och ger ett genuint ärligt intryck. Rekommenderas!
  • Heba E
    Heba E skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Måste få säga att det var över förväntan. Finns inga krav på att man måste göra saker som är utanför ramarna. Men Rozbeh har gjort och gör det som vi kallar för det lilla extra. Fast det inte är så lilla exta. Ganska mycket faktiskt. Skulle rekommendera honom till alla med sin hängivenhet och kundfokus. Serviceminded och kunnig i sitt område. Även om Rozbeh inte har alla svar en kund vill ha i stunden ser han till att få fram ett svar inom kort. Det krävs tid och engagemang från Rozbehs sida. Andra mäklare som jag varit i kontakt med har jag fått svar att kolla upp saker själv. Den erfarenheten jag fått av Rozbeh är långt ifrån andras på ett väldigt positivt sätt. Tack för allt.

Heba
    2017-05-22 Rozbeh K svarar Heba E
    Hej Heba och stort tack för de varma orden! Sagt det innan och säger det igen, riktigt kul att få jobba med folk som verkligen uppskattar det man gör och samarbetet med dig har varit ett rent nöje. Jag ser verkligen fram emot att bibehålla vår kontakt och att hjälpa dig i framtiden också. Ska dessutom bli spännande att se vad ni gör med er nya bostad! Allt gott. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Juli L
    Juli L skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jesper är mycket professionellt och en bra och förtroende ingivande säljare. Supernöjd.
    2017-05-24 Jesper A svarar Juli L
    Hej Juli!
    Det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig med försäljningen och alla steg på vägen! Allt gott så hörs vi av fortsättningsvis!
    Varma hälsningar Jesper!
    Jesper A, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Efter att ha varit i kontakt med flera mäklare fastnade vi för Maxim vilket vi inte ångrat för en sekund. Maxim är väldigt förtroendeingivande och guidar en på ett tryggt sätt genom hela säljprocessen. Trots att tiden var knapp så levererade han över förväntan. Vi vänder oss utan tvekan till dig nästa gång!
    2017-06-26 Maxim A svarar Fredrik B
    Hej Fredrik,

Tack för omdömet. En så fin lägenhet som ni hade var inte svår att sälja, ni hade verkligen tänkt på allt! Jag ser verkligen fram emot att få samarbeta med er i framtiden! Tveka inte att höra av er längre fram om det skulle vara något. Varma hälsningar Maxim
  • Marie S
    Marie S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag är oerhört nöjd med Maxims arbete kring försäljningen av min lägenhet. Han visade ett stort engagemang, kunskap och intresse! Jag var oerhört trygg i hela säljprocessen och kände mig säker på att han skulle göra ett lika bra jobb för eventuella köpare. Det kändes som att Maxim engagerade sig lika mycket i min lägenhet som om det vore hans egen lägenhet som han skulle sälja! Jag fick snabb feedback och det var lätt att komma i kontakt med Maxim. Jag kan verkligen rekommendera honom och skulle gärna anlita honom igen i framtiden!
    2017-06-26 Maxim A svarar Marie S
    Tack Marie för de fina orden! Jag uppskattar verkligen vårt samarbete och att få hjälpa dig både som säljare och köpare har varit extra kul. Snart är det tillträde för din nya lägenhet och jag är övertygad om att du kommer stortrivas. Ha en fin sommar! Varma hälsningar Maxim
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi kollade några olika mäklare & valde tillslut Josef som kändes rätt & det har vi verkligen inte ångrat! Hans personliga & trevliga bemötande samt stora kunnande & professionalitet har gjort att en jobbig process blivit lättsam & t.o.m rolig! Kändes viktigt att välja en mäklare som man trivs med iom att man har tät kontakt.. Hans pepp & positivitet gjorde att vi orkade fixa lite extra innan fotografering & visning & priset blev dessutom över förväntan! Vi kan varmt rekommendera Josef till både köpare & säljare! Tack Josef för en grym insats!! Vi är så nöjda! Du är välkommen till vårt nya hus när det är dags att deklarera! :) /mvh Lisa, Mattias, lilla Bo & Hugo
  • Maryam R
    Maryam R skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Uppsalas bästa mäklare! Med ett personligt bemötande, härlig energi och enorm kompetens, kände vi oss trygga under hela säljprocessen från början till slut. Vi kommer alltid att vända oss till Maxim när vi ska köpa eller sälja, vilken stjärna!
    2017-06-26 Maxim A svarar Maryam R
    Det glädjer mig otroligt mycket att läsa hur nöjda ni är! Det är extra kul att få jobba med människor som ni, som inte lämnar någon detalj åt slumpen. Det underlättar mitt jobb. Jag ser fram emot ett livslångt samarbete! Varma hälsningar Maxim
  • Helene G
    Helene G skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Informativ, lätt att prata med. Har ett behagligt och trevligt sätt.
    2017-06-26 Maxim A svarar Helene G
    Hej Helene, tack för omdömet och för ett lyckat samarbete. Kul med snabb och smidig försäljning med köpare och säljare som är så nöjda. Jag hör av mig efter årsskiftet igen angående deklarationshjälpen. Tveka inte att höra av dig innan dess om det skulle vara något. Ha en fin sommar! Varma hälsningar Maxim
    Rozbeh K, Maxim A, Jesper A gillar detta
  • Homa O
    Homa O skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim är en otroligt lyhörd professionell mäklare. Vi är extremt nöjda med samarbetet!
    2017-06-26 Maxim A svarar Homa O
    Hej Homa, stort tack för ditt omdöme! Jag är extremt nöjd med er försäljning och det hör jag att ni också är. Underbart! Mvh Maxim
  • Parvaneh A
    Parvaneh A skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxims bemötande har varit mycket professionellt kryddat med trevlighet. Hans service varit snabb och han har varit tillgänglig hela tiden. Jag är mycket nöjd som kund.
    2017-06-26 Maxim A svarar Parvaneh A
    Hej Parvaneh,

Tack för de fina orden. Det har vart supertrevligt att få lära känna dig och jag hoppas du stortrivs i din nya fina lägenhet. Jag hoppas vi hörs snart igen! Varma hälsningar Maxim
    Rozbeh K, Maxim A, Jesper A gillar detta
  • Niclas C
    Niclas C skrev om HusmanHagberg Uppsala
    Om Maxim Alami.
    Vi träffade flera olika mäklare innan vi bestämde oss för Maxim Alami. Maxim har under hela processen varit lyhörd och tillgänglig. Vi upplevde det som att han var genuint intresserad av att sälja just vår lägenhet och tillgodose våra önskemål på bästa vis, trots att vi förstår att han har många andra klienter. Vi skulle utan tvekan anlita Maxim igen och kommer rekommendera honom till våra vänner.
    Niclas och Reyhane
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Det har varit lätt och smidigt att jobba med Maxim, han är väldigt professionell och driven. Han är inte "för på" som mäklare ibland är, utan inkännande och lyssnar på ens önskemål. Det tog lite tid att sälja min lägenhet, men tack vare Maxims hårda arbete fick vi den såld till ett bra pris! Jag är jättetacksam för hans hjälp och kan verkligen rekommendera Maxim. :-)
    2017-06-26 Maxim A svarar Johanna S
    Hej Johanna,

Tack för din rekommendation! Ja det tog lite tid med din försäljning men tillslut hittade vi en köpare på en bra nivå. Kul att du är nöjd. Jag hör av mig efter årsskiftet ang. kapitalvinstberäkningen för deklarationen nästa år. Ha en fantastisk sommar! Varma hälsningar Maxim
    Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Axel V
    Axel V skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    bra bemötande, trevlig, alltid tillgänglig.
    2017-05-15 Jesper A svarar Axel V
    Tack för dina ord Axel! Det har varit en stor ära för mig att vara ansvarig både vid er försäljning som ert köp av er nya bostad. Jag vet att ni med säkerhet kommer trivas bra i er nya lägenhet! Allt gott! Varma hälsningar Jesper, HusmanHagberg
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Elias L
    Elias L skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket bra. Lugn och professionell i sitt sätt. Ej för påstridig och "säljande" vilket är exakt vad man inte vill ha.
    Så vi är mycket nöjda med Maxim!
    2017-06-26 Maxim A svarar Elias L
    Hej Elias, tack för omdömet. Jag hoppas att flytten till Örebro gått bra och att ni hittar en lika fin lägenhet som ni haft i Uppsala. Jag önskar dig och Diana all lycka i framtiden! Varma hälsningar Maxim
    Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Gabra N
    Gabra N skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim skötte sitt jobb utmärkt! Aldrig tidigare bemött en mäklare så angagerad i sitt yrke. Har absolut inget dåligt att säga om denna mäklare.

Otroligt nöjd som kund. Kan starkt rekommendera Maxim.
    2017-06-26 Maxim A svarar Gabra N
    Dina ord värmer! Jag ser fram emot att få hjälpa dig med dina framtida bostadsaffärer. Ha en fantastisk sommar så hörs vi snart igen! Varma hälsningar Maxim
  • Jimmy B
    Jimmy B skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Fantastisk mäklare och underbar service

👍👍👍👍👍
    2017-04-21 Jesper A svarar Jimmy B
    Tack själv Jimmy! Det har varit ett stort nöje att vara en del av din flytt till nytt boende! Hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet! =D
  • Rikard U
    Rikard U skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef är en fantastiskt duktig mäklare som jag starkt rekommenderar.

Han är lyhörd, kan marknaden, har ett mycket professionellt bemötande och lyckas alltid få både säljare och köpare mycket nöjda.

Skall du sälja eller köp lägenhet/hus och vill göra en riktigt bra affär, då är Josef rätt person att vända sig till.
    2017-05-17 Josef B svarar Rikard U
    Hej Rikard. Du är grym! Tack för dina ord. Jag ser fram emot att få besöka er i ert nybyggda hus. Bra att allting gick bra med deklarationen och vi kommer ha kontakt framöver. Må bäst och hälsa din familj så mycket från mig // Hälsningar Josef
  • Koko Z
    Koko Z skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim Alami är charmig, trevlig och proffsig mäklare. Jag är helt nöjd, och skulle inte väliga annan mäklare när det är dags att sälja lägenheten jag köpte.
    2017-04-19 Maxim A svarar Koko Z
    Tack för dina varma ord och gratis till en superfin lägenhet. Den passar dig alldeles utmärkt! Vi ses på tillträdet i maj och hörs innan dess! Varma hälsningar Maxim
    Jesper A, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • Sofia P
    Sofia P skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef har under vårt samarbete visat stor proffesionalitet i sin yrkesroll. Han har visat på stort kunnande och alltid haft en plan för hur nästa steg i säljprocessen ska se ut. Josef har varit tillgänglig, djupt engagerad och ärlig vilket gjort att jag litat på honom fullt ut och kunnat fokusera på annat. Att Josef dessutom sålde min lägenhet till ett pris långt över min förväntan var bara pricken äver i:et. Jag skulle utan tvekan använda mig att Josef igen och rekommenderar honom varmt vidare.
    2017-05-17 Josef B svarar Sofia P
    Hej Sofia och stort tack för dina rader och framförallt chansen att få hjälpa dig. Måste vara ärlig att säga att din insats med att få bostaden så pass fin till visningen och fotograferingen gjorde att bostaden kunde presenteras på ett mycket fint sätt. Jag hoppas att det kommer gå bra med letandet och som tidigare så är du varmt välkommen att återkomma till mig så kan vi bolla det du är intresserad av. // Hälsningar Josef
    Jesper A, Josef B, Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Hakim H
    Hakim H skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh inger förtroende och utstrålar seriositet, detta i kombination med den kunskap han besitter gör honom till en mäklare man vill ha på sin sida under försäljningsprocessen. Kommer att rekommendera Rozbeh till mina vänner!
    2017-04-13 Rozbeh K svarar Hakim H
    Stort tack för de varma orden Hakim, det betyder mycket! Det har varit en ära att få lära känna dig och få hjälpa dig med din bostadsförsäljning. Du är alltid välkommen att höra av dig vid eventuella funderingar. Må bäst! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Viktor L
    Viktor L skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag fick ett bra bemötande och allt därefter har varit bra!
    2017-04-24 Malin N svarar Viktor L
    Tack för fina ord Viktor! Och stort grattis till köpet av din första egna bostad. Vi ses vid tillträdet!
  • Karin P
    Karin P skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket bra mäklare ! Lugn trygg och noggran . Ger honom ett topp betyg .Gav bra råd hur vi skulle göra enkla förbättringar i lägenheten inför försäljning .Fotografen som han skickade var också otroligt proffsig .Helt nöjd
    2017-05-17 Josef B svarar Karin P
    Tack Karin. Det är alltid mycket lättare när man träffas i god tid så har jag möjlighet att komma med värdehöjande tips! Jag är glad att jag fick förtroende och er lägenhet var väldig fin. Jag ska även skicka vidare dina ord till min duktiga fotograf. Han kommer uppskatta det! Ta han om dig så hörs vi framöver! // Josef
    Maxim A, Rozbeh K, Jesper A, Göran E gillar detta
  • Eva O
    Eva O skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi tycker att Göran gjort ett väldigt bra jobb, han har visat ett stort engagemang och lyssnat och svarat på frågor vi har haft om att sälja vår lägenhet. Han har också berättat om mäklarfirman, alla fördelar mm.
    Alltid varit lätt att få kontakt med på telefon och mail.
    Vi kan varmt rekommendera honom vidare.
    Ove och Eva Olsson
    2017-04-12 Göran E svarar Eva O
    Tack för er rekommendation. Den värmde. Det har varit väldigt roligt att få arbeta med er. Jag önskar er all lycka i framtiden.
    Göran
    Maxim A, Rozbeh K, Josef B, Göran E gillar detta
  • Jimmy A
    Jimmy A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi fick ett väldigt trevligt & professionellt bemötande av vår mäklare
    Rozbeh Kalantari.
    Rozbeh lever upp till våran förväntan med bravur, han är duktig, engagerad, och väldigt positiv, samt en väldigt drivande person.
    Vilket vi tycker har varit fantastiskt.
    2017-04-11 Rozbeh K svarar Jimmy A
    Hej Jimmy och tack så mycket för rekommendationen! Efter ett så pass bra samarbete som vi haft genom försäljningen kan jag inte annat än gratulera till en väl genomförd bostadsaffär. Jag önskar er all lycka i framtiden och i den nya bostaden. Vi ses på tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Fatma H
    Fatma H skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag är så nöjd med mäklaren Josef Boulaich så att jag rekommendera honom högt för hans insats och så profitionelt sätt samt hans finns bemötande
    Han gjorde mig som säljare lycklig med att lyckats försäljning till och min lägenhet
    2017-05-17 Josef B svarar Fatma H
    Hej Fatma! Stort tack för dina ord. Glad över att ha fått hjälpa dig och din son. Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad och kommer alltid finns här för att hjälpa dig i framtiden. Vi ses i sommar för att avsluta affären och är det någonting så är det bara att ringa till mig. Hälsa din son så mycket så hörs vi snart! // Josef
  • Pierre S
    Pierre S skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Ja hur ska man börja. Jag ville sälja min lägenhet och göra det enkelt/bekvämt för mig så jag fick kontakt genom mäklare som skickade ut annons genom brevlåda tog då kontakt till Husman Hagberg och Jesper Ackelman ringde mig lägligt. Vi fick god kontakt om lägenhetsförsäljning men även bra personkemi. Jesper hjälpte till med fotograferingen så bilderna blev bra ihop med fotografen. Resulterade i en bra presentation bildmässigt och bra saklig formulerad beskrivning av lägenhetsprojektet. Jesper gjorde första mötet med köparna till en naturlig sammankomst. En bra affärsdeal gjordes med känsla för förtroende mellan oss tre parter. Deras lokal var helt OK att träffas i. Jesper ringer även efter affären och frågar om han kan hjälpa till med "något" och det känns helt bra.

Jag kan rekommendera Jesper på Husman Hagberg för bostadsbyte.
    2017-04-10 Jesper A svarar Pierre S
    Tack Pierre för dina varma ord! Det var en stor resa som vi tog oss igenom och vi kom ut som större människor av oss själva! Du vet att oavsett vad det gäller så är du alltid välkommen att slå en signal eller komma förbi kontoret för en kopp kaffe, så tar vi en pratstund! Varma hälsningar Jesper
  • Catarina A
    Catarina A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Duktig på det han gör. Fick vårt hus sålt väldigt snabbt. Rekommenderar honom! Bra mäklare!
    2017-04-11 Rozbeh K svarar Catarina A
    Tack för de fina orden Cattis men även för förtroendet! Att få hjälpa er med försäljningen av den bostad ni haft i 16 år betyder mycket och jag är otroligt glad över att vi fick ett så bra slutpris. Jag önskar er all lycka i framtiden och är övertygad om att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Yasin V
    Yasin V skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Stor tack för Josef för han var så hjälpsam. Och han gjorde sitt jobb på professionellt sätt. Jag är njud. Tack ännu en gång till.
    Bästa Josef!
    Mvh Yasin
    2017-04-11 Josef B svarar Yasin V
    Hej Yasin! Glad över att fått hjälpa dig med din första bostad. Hoppas du kommer trivas bra i lägenheten och i området. Vi ses om några veckor igen. Ha det bra så länge // Hälsningar Josef
    Josef B, Göran E, Jesper A, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • Hans N
    Hans N skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket bra bemötande, han uppfyllde alla mina förväbtningar
    2017-04-10 Jesper A svarar Hans N
    Tack Hasse för alla lovord du har gett mig under hela resan! Det har varit otroligt roligt att få hjälpa dig och hela familjen att sälja era föräldrars lägenhet. Du har haft höga, men rättvisa, förväntningar genom hela affären och det har varit en stor glädje och en extra sporre att få uppfylla dem alla! Vi hörs av framöver. Allt gott! Varma hälsningar Jesper
    Josef B, Göran E, Rozbeh K, Maxim A, Jesper A gillar detta
  • David D
    David D skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef Boulaich är en fantastisk människa! Sättet han arbetar på är så professionellt! Han underlättade hela processen för oss, fick oss att känna oss bekväma och inte ifrågasätta något! Det ända vi behövde göra var att skriva under resten skötte han! Det var som om man gjorde en affär med sin pappa, bror eller syster en sån trygghet får han en att känna!
    2017-04-11 Josef B svarar David D
    Tack David och Diana för era underbara ord och att jag fick möjligheten att hjälpa er! Känns så otroligt roligt att under processen ha det förtroende ni haft för mig. Ni vet att ni alltid är välkomna att höra av er till mig i framtiden. Ta hand om er och ta hand om era pojkar så hörs vi framöver :) // Hälsningar Josef
  • Payam H
    Payam H skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Väldigt proffesionell,tydlig och gör allt för att jag ska känna mig bekväm och trygg! Han svarar alltid i telefonen och är tillgänglig. Har redan rekomenderat Rozbeh till en vänn som ska sälja sin lägenhet tror på honom starkt! Rozbeh sålde min lägenhet det va inga konstigheter väldigt driftig! 😃👍🏻👍🏻
    2017-04-03 Rozbeh K svarar Payam H
    Tack för det fina omdömet Payam men även för ditt förtroende. Det har varit riktigt roligt att få hjälpa dig med din bostadsaffär och jag är övertygad om att slutresultat är en produkt av vårt starka samarbete så väl som ert engagemang i processen. Jag önskar dig och Sara allt gott i livet och ser fram emot att få hjälpa er med era framtida bostadsaffärer. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Josef B, Göran E, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Farkhonda A
    Farkhonda A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    En mäklare med hjärtat på rätt ställe. Han är super trevlig, lyssnar på vad kunden vill, duktig och framför allt en mäklare som är ärlig. Med honom kan man känna sig trygg. Det han lovar håller han. Rekommenderar honom starkt.
    2017-03-20 Rozbeh K svarar Farkhonda A
    Tack så hemskt mycket för det fina omdömet, Farkhonda! Jag vill även tacka både dig och Kawa för ert förtroende. Jag är övertygad om att det fina slutresultatet är en produkt av vårt samarbete och jag blir väldigt glad när jag får höra att ni känner er nöjda! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Josef B, Göran E, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Hanin A
    Hanin A skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag skulle defenetivt rekommendera Maxim som mäklare till någon som behöver den tjänsten, jag kände stort förtroende för honom. Och han gjorde sitt bästa för att kunna tillvara ta mina intressen.
    2017-04-11 Maxim A svarar Hanin A
    Hanin, dina ord värmer! Trots omständigheterna tycker jag att vi löste överlåtelsen på ett bra sätt. Skönt att höra att du är nöjd trots att det tog lite längre tid än väntat. Vi hörs längre fram ang. skatten som jag gärna hjälper dig räkna fram! Varma hälsningar Maxim
    Maxim A, Josef B, Göran E, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Mathilda Ö
    Mathilda Ö skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Han är utan tvekan den bästa mäklaren vi stött på. Väldigt serviceminded och trevlig. Affären gick snabbt och smidigt och vi fick hela tiden den information vi behövde. Tummen upp för Rozbeh :)
    2017-03-16 Rozbeh K svarar Mathilda Ö
    Hej Mathilda och tack så hemskt mycket för de fina orden. Jag är hur glad som helst för din skull och är övertygad om att du kommer trivas riktigt bra i din nya lägenhet. Du är alltid välkommen att höra av dig vid eventuella frågor eller funderingar! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Göran E, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K, Josef B gillar detta
  • Christoffer A
    Christoffer A skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    en snabb och smidig affär. ett tryggt och vänligt bemötande.

Full pott!
    2017-03-15 Jesper A svarar Christoffer A
    Tack Christoffer för din rekommendation! Du kommer garanterat trivas bra i lägenheten. Är det några funderingar så är det bara slå en signal till mig så svarar jag alltid! Ha de gott! Varma hälsningar Jesper
  • Mattias R
    Mattias R skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har varit väldigt nöjd med Rozbeh i samband med försäljningen av min lägenhet. Han är tydlig, proffesionell och gör allt för att jag som säljare ska känna mig bekväm och trygg med försäljningen.
    Dessutom har han varit otroligt lätt att få tag på, svarar nästan alltid i telefon. Om inte tar det inte lång tid innan han ringer upp.
    Jätte skönt med tillgänglighet. Speciellt när man vill ha möjlighet att ställa dumma frågor eller bara någon att rådgöra med under en pågående försäljning.
    Otroligt nöjd med Rozbeh!
    2017-03-15 Rozbeh K svarar Mattias R
    Tack för de otroligt fina orden Mattias och även för ditt förtroende. Vårt samarbete inleddes under sommaren 2016 då du berättade att du ville flytta. Efter flertalet tomter, villor och radhus fann du till sist drömboendet och jag är oerhört glad för att jag fick ta del av detta skede i ditt liv. Försäljningen gick snabbt och smidigt och vi fick dessutom ett bra slutpris. Jag ser fram emot att få besöka det nya boendet när ni fått flytta in! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Anna-karib L
    Anna-karib L skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevligt och korrekt bemötande.
    Snabb återkoppling och känns ärlig och genuin.
    2017-03-15 Rozbeh K svarar Anna-karib L
    Tack för rekommendationen Anna-Karin! Jag är övertygad om att du kommer trivas i den nya bostaden. Tveka inte att höra av dig om det dyker upp några funderingar, annars ses vi på tillträdesdagen. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Olov L
    Olov L skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Göran har varit bra från första stund och genom hela processen. Var tydlig med vad som krävs av oss inför försäljningen och vad han erbjuder. Informerade och uppdaterade kontinuerligt. Sammantaget är jag mycket nöjd. Rekommenderar honom gärna till framtida kunder. /Olof Lövestam
    2017-03-09 Göran E svarar Olov L
    Tack Olov för din rekommendation.
    Allt Gott
    Göran
  • Max L
    Max L skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Kanon! Maxim fick en av mitt livs största affärer att kännas väldigt enkel.
    2017-04-11 Maxim A svarar Max L
    Ibland är de bästa försäljningarna de enklaste. Skönt att det gick så smidigt och tack för omdömet Max! Varma hälsningar Maxim
  • Ludwig G
    Ludwig G skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket professionell och kunnig men lärde även känna mig som person och inte bara som en köpare.
    Josef hjälpte mig enormt genom mitt köp av min första bostad.
    Jag kunde fråga om allt och fick alltid snabba och tydliga svar.
    Tack Josef för all hjälp med lägenheten.
    2017-03-06 Josef B svarar Ludwig G
    Hej Ludwig! Stort tack för ditt omdöme. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med köp av bostaden. Hoppas du kommer trivas bra i Fålhagen och stort lycka till med Amerikanska fotbollen också! :) Du får nära dit iaf ;) Hälsa din pappa så mycket. // Vänliga hälsningar Josef
    Göran E, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K, Josef B, Malin N gillar detta
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Tycker att Göran företrädde både mig som säljare och köpare på ett väldigt proffsigt vis. Har genom hela processen känt mig trygg med att även de nya ägarna ska känna sig nöjda.
    2017-03-03 Göran E svarar Fredrik F
    Tack Fredrik för ditt omdöme. Det har varit en väldigt inspirerande och rolig affär att genomföra. Allt gott i framtiden från mig.
    Göran E, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K, Malin N gillar detta
  • Elina S
    Elina S skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    En jättebra och trevlig mäklare som är snabb och effektiv! Inget krångel alls. Allt flöt på som det skulle.
    2017-03-03 Malin N svarar Elina S
    Tack för det Elina! Jag Ringer nästa vecka och hör om ni kommit i ordning i nya lägenheten.
  • Pär S
    Pär S skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Samarbetet med Malin har varit en trevlig upplevelse och har fungerat mycket bra. Bra och snabb återkoppling på de händelser som skett i samband med försäljningen av vår lägenhet i Uppsala.
    2017-03-03 Malin N svarar Pär S
    Tack Pär! Det har varit kul att hjälpa till med försäljningen av Isabelles lägenhet. Roligt att höra att ni är nöjda!
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket förtroendeingivande och tryggt mottagande. Fick all den hjälp man behövde och genomförde affären mycket proffesionellt.
    2017-03-02 Malin N svarar Jonas E
    Tack för fina ord Jonas! Har varit enbart kul att hjälpa dig och Birgitta med försäljningen!

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala