Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala HusmanHagberg HusmanHagberg Uppsala
Rekommenderat företag 2016 - HusmanHagberg Uppsala
Rekommenderat företag 2015 - HusmanHagberg Uppsala

HusmanHagberg Uppsala

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala — Visa karta

Vi har ett tydligt mål - Vi vill skapa Uppsalas nöjdaste kunder.

Vi på HusmanHagberg i Uppsala förmedlar villor, bostadsrätter och fritidshus i Uppsala.
För oss är varje uppdrag unikt. Tillsammans med dig tar vi fram den lösning som passar bäst för just dig och din livssituation. Oavsett hur din situation ser ut kan vi erbjuda dig de bästa förutsättningarna att lyckas med din bostadsaffär.
Som en av Sveriges största mäklarkedja ger vi våra kunder tillgång till alla de fördelar som ett rikstäckande företag har i form av ett nationellt kundregister och marknadens bästa annonseringsplatser.
Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill alltid göra mer för dig som kund än vad du får hos andra mäklare.

Vi vill helt enkelt skapa de nöjdaste kunderna som gärna anlitar oss igen - då har vi lyckats!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 163 kunder tycker om HusmanHagberg Uppsala

• Annéli H
    Annéli H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har fått största förtroendet för Maxim Alami som mäklare. Från första kontakt och vidare i försäljningen av vårat hus. Personlig och inlyssnande/inkännande och otroligt närvande i sitt uppdrag. Jag önskade en snabb försäljning till rätt pris till rätt köpare. Maxim ordnade det. Han är alltid kontaktbar och lyssnar på mina önskemål som säljare. /Nöjd kund. Anneli.
    2016-11-17 Maxim A svarar Annéli H
    Hej Anneli, stort tack för ditt omdöme. Det var med nöje som jag hjälpte er med försäljningen av ert hus. Det gick snabbt och smidigt tack vare dina noga förberedelser. Jag hoppas du kommer trivas i nya huset. Vi hörs efter årsskiftet ang. deklarationshjälpen! Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Ett mycket kunnigt och förtroendegivande bemötande och väl genomförd affär.
    Kan rekommendera Göran för kommande kunder.
    2016-10-10 Göran E svarar Magnus B
    Tack Magnus för din rekommendation. Det var trevligt att få göra er bekantskap.
    Allt gott.
    Göran
  • Noor E
    Noor E skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vårt köp gick snabbt och effektivt tack vare vår mäklare Maxim. Han var överförväntan. Jätteduktig och kunnig. Maxim fanns där för att besvara mina frågor innan och efter köpet vilket underlättade en hel del. Det här var mitt första bostadsköp och det kändes skrämmande i början, men det hjälpte att ha en bra mäklare som gav mig all information jag behövde. Jag är supernöjd!
    2016-11-17 Maxim A svarar Noor E
    Hej Noor, jag förstår att det känns skrämmande första gången man ska köpa en lägenhet. Det är härligt att höra att du fick den informationen du behövde och att du kände dig trygg. Jag hoppas du trivs bra! Hör av dig i framtiden om det skulle vara något du funderar på. Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Melisa H
    Melisa H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevlig, kunnig, tillmötesgående. En jättebra mäklare som fick vår tidigare svårsålda bostad såld väldigt fort!
    2016-11-17 Maxim A svarar Melisa H
    Hej Melisa, jag gillar utmaningar så det var bara kul att få hjälpa till! Skönt att höra att ni är nöjda! Nu ska vi hitta något nytt till er :) Ha det så bra så länge! Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Nermin H
    Nermin H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Helt fantastisk! Bra bemötande mm. Mån om sina kunder. Finns ingenting negativt att säga om denna mäklare som är mycket passionerad och det syns att han älskar sitt jobb.
    2016-11-17 Maxim A svarar Nermin H
    Tack Nermin, vilka värmande ord! Du har helt rätt, jag älskar mitt jobb och jag drivs av att få hjälpa så tacksamma människor som du och Melisa. Ha det så bra så läge så hörs vi när det är dags att deklarera! Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Eva B
    Eva B skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim Alami var mycket trevlig ( stor social kompetens , heter det kanske) .kändes ansvarsfull, ärlig och seriös vid första mötet. Under försäljningsprocessen var han lätt att få tag i och jag kände mig uppdaterad. Min lägenhet blev snabbt såld till ett bra pris, trots stor konkurrens ( många smålägenheter ute just då) och en tröghet på marknaden. Min lägenhet hade inte det bästa geografiska läget men blev ändå såld efter första visningsomgången. Maxim rekommenderade en stylist firma som också skall ha lite credit för det lyckade resultatet. Eva
    2016-11-17 Maxim A svarar Eva B
    Hej Eva, tack för omdömet! Det var superkul att få hjälpa till med försäljningen. Du gjorde helt rätt i att ta hjälp av Styling firman. Det tror jag var skillnaden som gjorde att vi lyckades sälja lägenheten i en trög marknad. Jag önskar dig er lycka till i framtiden! Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Othman T
    Othman T skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har köpt och sålt lägenheter sen innan men aldrig någonsin stött på en så väluppfostrad artig och oerhört charmig / trevlig mäklare , från första kontakten jag hade med husmanhagberg och Maxim Alami så kände jag förtroende omgående då mäklaren varit rak på sak och oerhört ärlig alltid mån om säljaren i stället för sitt egna intresse , jag kommer livet ut att anlita Maxim Alami och husmanhagberg men det är Maxim Alami i första hand som jag kommer anlita även om han väljer att byta mäklar byrå i framtiden
    2016-11-17 Maxim A svarar Othman T
    Hej Othman! Det var fint sagt, jag uppskattar verkligen ditt omdöme. Det var en ära få samarbeta med dig och att få sälja din fantastiska lägenhet med så många fina minnen. Förstår att det var svårt att släppa en så fin lägenhet men ibland gäller det att gå vidare och skapa nya minnen. Jag har uppskatta varje kontakt med dig och är helt övertygad om att vi kommer samarbeta fler gånger i framtiden! Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Peter J
    Peter J skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh var väldigt engagerad som mäklare och jag kände att han satsade mycket på sina kunder
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Hejsan!
    Min mäklare med ett brinnande engagemang för detta yrke var Rozbeh Kalantari. Kalantari sålde Byggmäsrargatan 1D i Uppsala klanderfritt. Allt från kontakt dagligen via telefon till kontrakt skrivningen i slutet.
    Em mäklare jg kommer kontakta igen!
    /mvh Thomas Winqvist
  • Emil L
    Emil L skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag är jättenöjd med Rozbeh som mäklare. Han var mycket hjälpsam och gick att nå i alla lägen.
    2016-08-24 Rozbeh K svarar Emil L
    Hej Emil och tack för omdömet! Det har varit riktigt kul att få hjälpa dig med försäljningen av din bostad och jag glad att vi lyckades överträffa de förväntningar som fanns. Jag önskar dig all lycka framöver och du får jättegärna höra av dig när du vill! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Kenneth N
    Kenneth N skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sedan första kontakten med Maxim har det varit en fantastisk resa från intag av försäljningsuppdraget till avslut.
    Maxim är mäklaren som på ett aktivt sätt driver sitt uppdrag framåt utan onödig kontakt med uppdragsgivaren.
    De personliga kontakter vi haft både personliga och per telefon har varit hjärtliga och trevliga.
    Jag kan varmt rekommendera Maxim för kommande försäljningsuppdrag-
    2016-11-17 Maxim A svarar Kenneth N
    Hej Kenneth! Det är ömsesidigt, den kontakt vi har haft från dag ett varit hjärtlig och trevlig. Jag önskar dig all lycka till i framtiden och hoppas vi ses snart igen! Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Ferial S
    Ferial S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim var helt fantastisk och jag skulle rekommendera honom för alla som ska sälja eller köpa hus/villa. Han var trevlig, driven och väldigt kunnig. Vi är mycket nöjd, framförallt med servicen och tillgängligheten. Maxim var väldigt tillmötesgående och vi fick god hjälp och ett gott bemötande.
    Som sagt, detta är en mäklare som jag rekommenderar till alla och jag kommer själv att anlita honom igen om det skulle bli aktuellt med någon fler försäljning i framtiden.
    2016-11-17 Maxim A svarar Ferial S
    Tack Ferial för dina ord! Det har varit riktigt trevligt att ha och göra med er och jag hoppas innerligt att få hjälpa er med era framtida bostadsaffärer. Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mäklaren ingav förtroende och han jobbade för att jag som kund skulle känna mig nöjd. Han uppfattades också som trovärdig av köparna vilket jag tror bidrog till att försäljningen gick i lås.
    2016-11-17 Maxim A svarar Bengt N
    Hej Bengt! Så skönt att vi tillslut rodde affären i hamn. Det var en resa jag sent kommer glömma. Hoppas ni trivs bra i nya huset. Jag hör av mig efter årsskiftet ang. skatten men tveka inte att höra av er innan dess om det skulle vara något! Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Agni K
    Agni K skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    han var jättesnäll och Professionell.
    2016-08-03 Maxim A svarar Agni K
    Hej Agni, tack för det fina omdömet och förtroendet att få hjälpa er med er lägenhetsförsäljning! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus. Vi hörs efter årsskiftet ang. er skatteuträkning! Vänliga hälsningar Maxim
  • Eva S
    Eva S skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket kompetent och kunnig mäklare som tog hand om allt och lite till i samband med försäljningen av lägenhet. Jag är mycket nöjd och rekommenderar varmt till andra kunder.
    2016-07-24 Josef B svarar Eva S
    Hej Eva och tack för dina fina ord samt förtroendet att få sälja din mors bostad. Det har varit trevligt att få lära känna dig och jag är glad över att ni blivit nöjda. Vi hörs inför deklarationen :) // Hälsningar Josef
  • Marie O
    Marie O skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    En mycket bra upplevelse att köpa lägenhet via Joseph.Jag fick snabba svar på mina frågor. Bästa betyg !!!
    2016-07-10 Josef B svarar Marie O
    Tack Marie för dina vänliga ord och stort grattis igen till Fannys fina lägenhet. Jag önskar dig och familjen en fin sommar. Skulle det vara någonting så vet ni vart jag finns :) // Vänliga hälsningar Josef
  • Karin K
    Karin K skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bra bemötande. Återkopplade och tipsade om lägenheten då en annan lägenhet inte hade gått att få. (Petitess kanske men viktig i branchen....veta hur Uppsalas gatunamn stavas så det blir rätt i pappren...)
    2016-08-01 Johanna K svarar Karin K
    Hej Karin. Kul att tyckte att jag hade ett bra bemötande! Tråkigt med gatunamnet, du skulle ha sagt till så kunde jag ha ändrat på en gång -vi har en direktkoppling med Eniro kan den ha ställt till det kanske? Hoppas du har en fin sommar!
    Jesper A, Maxim A, Johanna K, Josef B gillar detta
  • Susanna L
    Susanna L skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi fick bra, snabb och korrekt återkoppling. Josef är omtänksam och hittar alltid lösningar. Vi var mycket nöjda i samband med köp av lägenhet i Uppsala.
    2016-06-29 Josef B svarar Susanna L
    Hej och stort tack för dina fina ord! Tack själv för den smidiga kontakten under hela processen Susanna. Jag önskar Isabelle en fin tid här i Uppsala i hennes nya bostad. Ha en trevlig sommar och hälsa Isabelle och Håkan så mycket från mig. Vänliga hälsningar Josef
  • Linda M
    Linda M skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef Boulaich har varit en otroligt bra kontakt hos Husman Hagberg. Han har besvarat alla våra funderingar och varit extremt tillgänglig alla dagar i veckan och tider på dygnet. Jag ger Josef mina bästa rekommendationer.
    2016-06-29 Josef B svarar Linda M
    Hej Linda! Tack så mycket för din Reco och stort grattis till er nya bostad. Jag hoppas att ni kommer stortrivas och skulle det vara någonting så är ni alltid varmt välkomna att höra av er till mig. Jag önskar er en fin sommar och hälsa Viktor så mycket från mig. Vänliga hälsningar Josef
  • Frouzandeh G
    Frouzandeh G skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Smidigt att jobba med. Trevlig o professionell . Jag är mycket nöjd med hans engagemang.
    2016-06-20 Josef B svarar Frouzandeh G
    Hej Frouzandeh! Tack för dina ord och din rekommendation samt förtroendet att få hjälpa dig med din bostadsförsäljning. Uppskattar den kontakt vi haft det senaste året och att ni trott på mig under hela processen även fast det tog lite längre tid än vad vi hoppats på från början. Hälsa så mycket till Per och din son och jag önskar er en fin sommar! / Vänliga hälsningar Josef
  • Ellen V
    Ellen V skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef var jättetrevlig och bemötande. Allt sköttes väl och han svarade på alla frågor jag hade. Har inte särskilt stor erfarenhet av mäklare eller bostadsrättsköp men jag hoppas att jag kommer att ha en lika bra mäklare som honom nästa gång!
    2016-06-20 Josef B svarar Ellen V
    Hej Ellen! Tack för dina ord och din rekommendation. Hoppas flytten har gått bra till din nya bostad i Luthagen. Det var kul att se hur mycket du tyckte om bostaden och säljaren uppskattade det väldigt mycket också :) Jag är övertygad om att du kommer trivas superbra och du är varmt välkommen att höra av dig till mig i framtiden. Önskar dig en fin sommar! / Vänliga hälsningar Josef
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef Bouilaich gjorde ett mycket bra jobb vid försäljningen av vår lägenhet. Positiv, glad, noggrann.
    2016-06-20 Josef B svarar Thomas L
    Tack Thomas för förtroendet för flertalet uppdrag! Jag uppskattar kontakten med dig och som sagt tveka aldrig att höra av dig till mig. Önskar dig en fin sommar med familjen så ses och hörs vi snart igen // Vänliga hälsningar Josef
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mäklaren överträffade mina förväntningar på serviceanda och personligt engagemang i min specifika situation.
    2016-06-20 Josef B svarar Henrik B
    Hej Henrik och tack så mycket för din rekommendation. Jag hoppas att du kommer trivas bra i Luthagen med dina barn. När det är dags för att leta större så hjälper jag dig gärna med det. Ta han dom dig så ses vi om ett litet tag igen // Vänliga hälsningar Josef
  • Julia S
    Julia S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Fantastiskt bra mäklare. Kan rekommendera starkt! Var duktig på att uppdatera mig som köpare hela tiden och prioriterade mina önskningar. Även duktig på att få upp priset på fastigheten.
    2016-06-20 Maxim A svarar Julia S
    Hej Julia! Stort tack för rekommendationen! Kul att du känner så, det värmer att höra! /Maxim
  • Göran L
    Göran L skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag tog kontakt med flera mäklare i Uppsala och valde direkt bort dem som inte utstrålade tillräckligt med energi. Från återstående short list gav mig Josef Boulaich från HusmanHagberg bäst magkänsla: seriös, vänlig, intresserad – men framför allt: från första stund på tårna för att få börja jobba med mitt objekt! Det var då. Nu, en vecka efter avslutad affär, kan jag bara konstatera att min instinkt var riktig. Att mors lägenhet i Eriksberg till slut hamnade hos en riktigt bra köpare (och till ett bra pris) är förstås inte enbart Josefs förtjänst. Men hans stora arbetsvilja och ord för ord-leverans av vad han hade utfäst att leverera gjorde utan tvekan en skillnad. Jag är utomordentligt nöjd och vill härmed å det varmaste rekommendera Josefs tjänster!
    2016-05-30 Josef B svarar Göran L
    Hej, och stort tack för dina underbara ord Göran. Jag tar till mig varje ord av det du skriver. Vill först tacka dig för förtroendet att få sälja din mors lägenhet i Eriksberg. Jag vill även tacka dig för den fina kontakten vi haft genomgående under hela processen. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig och jag är mycket nöjd med resultatet, dels i att bostaden såldes till ett högt pris och även att du och köparen var väldigt nöjda med varandra. Jag önskar dig en fin sommar Göran med mycket sol så hörs vi inför deklarationen. Om det skulle vara något innan så vet du var jag finns / Vänliga hälsningar Josef
  • Björn B
    Björn B skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag kan varmt rekommendera Maxim. Det har varit ett rent nöje att sälja min lägenhet med hans hjälp. Trots att det var mycket arbete så har det varit en rolig resa. Maxim kom in som ett wild card efter att jag träffat två andra mäklare och jag fick förtroende för honom direkt. Vi har haft tät kontakt och han har guidat mig hela vägen på ett engagerat och handfast sätt.

Hälsning till Maxim: Jag hade aldrig kunnat föreställa mig att en lägenhetsfotografering kunde vara sån action - lite som att fota en levande modell :-)
    Tack! Det har varit ett nöje!
    2016-06-20 Maxim A svarar Björn B
    Hej Björn!
    Tack för ditt fina omdöme! Jag håller mig dig om att det varit en spännande och rolig resa. Den har inte varit helt spikrak och därför har det varit extra kul att få samarbeta med dig som varit så positiv under resans gång. Jag förstår att du trivs bra i din nya lägenhet och önskar dig en glad sommar. Vi håller kontakt framöver och framförallt när det blir dags att deklarera! /Maxim
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag sålde min lägenhet i maj 2016 och är mycket nöjd med Rozbehs insats som mäklare. Han är enkel att samarbeta med, engagerad, ambitiös, och var lyhörd inför mina önskemål. Dessutom var han väl förberedd inför alla möten och lätt att få tag på. Ett bra val!
    2016-05-30 Rozbeh K svarar Cecilia S
    Tack för de fina orden Cilla! Att få hjälpa er med lägenhetsförsäljningen har varit ett nöje och det har varit otroligt kul att få lära känna både dig och Pia. Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Feda D
    Feda D skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim är verkligen en klippa! Han vet vad service är och ger sina kunder tid, energi och ENGAGEMANG! Vi kände genuint att Maxim brydde sig om vår situation och svarade alltid på frågor, anpassade sig när som helst under dygnet (vilket mäklare på Widerlöv inte vill göra). Han är verkligen hungrig och kämpade för att vi i slutändan skulle välja honom (vi träffade över 10 mäklare från 7 firmor). Dessutom var Maxim inte bara delaktig när vi sålde, utan även när vi köpte nytt i Stockholm. Köpmäklaretjänsten var faktiskt över vår förväntat. Vi kan varmt rekommendera Maxim!
    2016-06-20 Maxim A svarar Feda D
    Tack Feda för ditt varma omdöme! Det har varit kul att få va delaktig i ditt bostadsbyte och framförallt i sökandet efter ny bostad i Stockholm. Jag hoppas du kommer trivas i huvudstaden. Jag önskar dig all lycka i framtiden och är övertygad om att vi hörs framöver! /Maxim
  • Terés H
    Terés H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Är mycket nöjd! Bemötandet och hans engagemamg från dag ett var väldigt bra. Har inga klagomål alls
    2016-06-20 Maxim A svarar Terés H
    Hej Therese!
    Kul att vi lyckades hitta en bostad som passar dig. Jag är glad för din skull och hoppas verkligen du trivs bra. Hör gärna av dig längre fram om det dyker upp några funderingar! /Maxim
  • Josefin H
    Josefin H skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh var en bra mäklare och jag kunde lämna hela försäljningen i hans händer. Han levde upp till mina förväntningar och gav mig ett bra bemötande varje gång vi sågs. Snabba svar på både mejl och telefon gav ett seriöst intryck.
    2016-05-26 Rozbeh K svarar Josefin H
    Tack för omdömet samt att jag fick förtroendet att förmedla din bostad. Jag är övertygad om att vårt goda samarbete ledde till att vi i slutändan fick ett högre slutpris än du förväntade dig. Hoppas att flytten till Göteborg går bra. Vi ses på tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Pekka P
    Pekka P skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Hej jag tycker att Johanna var alldeles utmärkt och gav mycket bra information det var ett nöje att ha henne och husman o Hagberg som mäklare med vänliga hälsningar Pekka
    2016-05-23 Johanna K svarar Pekka P
    Hej Pekka! Tack så mycket för det fina omdömet! Jag lägger stor vikt på bra och fortlöpande information.
  • Erik E
    Erik E skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Tycker allt rullade på bra i processen ! Inga problem alls!
    2016-05-23 Johanna K svarar Erik E
    Tack Erik! Jag hoppas att du kommer att trivas bra i lägenheten!
  • Arne S
    Arne S skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bra bemötanden och kunnig mäklare
    2016-05-20 Johanna K svarar Arne S
    Tack Arne, det var kul att kunna hjälpa er att köpa en bostad. Jag hoppas att din son trivs bra i lägenheten!
  • Ivana G
    Ivana G skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Att sälja lägenhet var till en början ett orosmoment för oss. Hur går man till väga när man väl bestämt sig för att man är redo att byta hem? Vem tar man stöd i när man vill köpa men behöver tips och råd? Vem tar man tillit i för att sedan sälja den lägenhet som man så länge kallat sitt hem? Maxim Alami var för oss detta stöd, trygghet och bollplank! På ett väldigt professionellt men samtidigt personligt sätt skapades en relation mellan oss med mycket ärlighet och otrolig hjälp. Smått som stort uppmanade Maxim oss att ringa honom och han fick oss alltid att känna att han hade tid över. En så komplicerad uppgift som att sälja lägenhet blev plötsligt så enkel och det har vi ingen annan att tacka än honom! Så tack Maxim, tack för att du tog så himla väl hand om oss och om vårt gamla hem!

/ Felix och Ivana
    2016-06-20 Maxim A svarar Ivana G
    Hej Felix & Ivana!
    Stort tack själva! Det var en fröjd att få hjälpa er med försäljningen som gick smidigt utan några komplikationer tack vare ett lyckat samarbete oss emellan. Jag är övertygad om att ni kommer finna er väl tillrätta i er nya lägenhet! Vi hörs när tillträdet närmar sig och när det blir dags att deklarera försäljningen! Allt gott!

/Maxim
  • Kicki R
    Kicki R skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Efter att ha fått ett vänligt bemötande, proffsigt/kunnigt engagemang av Göran kan jag varmt rekommendera honom vidare.Dessutom lätt att nå och snabbt avklarande av frågor.
    2016-10-10 Göran E svarar Kicki R
    Hej Kicki
    Tack för din bedömning. Det var trevligt att få hjälpa dig. Ha det så bra i fortsättningen.
    Göran
  • Jonas F
    Jonas F skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Min upplevelse av Josef som mäklare var perfekt. Ett seriöst mottagande och noga med detaljer. Josef annonserade lägenheten väl så det var många som kom på visningarna vilket också gjorde att det blev budgivning. Jag blev mkt nöjd med slutpriset. Josef var alltid tillgänglig ifall det dök upp frågor. Hela försäljningen gick smidigt, från att första kontakten togs till att kontraktet skrevs på. Josef ordnade även med flyttstädningen vilket var inget jag hade räknat med. Plus för det.
    Josef var proffsig hela vägen och jag kan stark rekommendera honom om man vill ha en mäklare man får förtroende för.

// Jonas Forssander
    2016-04-08 Josef B svarar Jonas F
    Hej Jonas.Tack så hemsk mycket för din fina rekommendation. Jag måste säga att din uteplats var helt fantastisk och det var kul att köparen uppskattade den lika mycket som dig. Hoppas allting är bra och att du fortsätter trivas i din nya bostad. Du vet att du alltid är välkommen att ringa mig i framtiden om du behöver hjälp med något. Önskar dig en fin tid framöver så hörs vi snart! // Josef
  • Sahdi H
    Sahdi H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Professionellt skött från början till slut. God tillgänglighet och bra information under hela försäljningen.
    2016-06-20 Maxim A svarar Sahdi H
    Hej Shadi!
    Tack för omdömet och förtroendet att få förmedla din bostad. Vi hörs längre fram ang. deklarationen som jag gärna hjälper dig med. /Maxim
  • Kristoffer A
    Kristoffer A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh var alltid tillgänglig, vidare tog han tillvara på mitt och min sambos intressen vad gällde försäljningen av vår bostadsrätt.

Rozbeh gav ett förtroende ingivande intryck och jag ångrar inte mitt val av mäklare. Kan varmt rekommendera honom till den det berör.
    2016-03-16 Rozbeh K svarar Kristoffer A
    Tack, Kristoffer, för det fina omdömet men också för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er bostad. Vår första kontakt skedde i mitten av november och jag lovade då att inte ge mig förrän ni var nöjda. Tillsammans la vi upp en försäljningsplan som resulterade i ett riktigt bra slutpris och ett uppfyllt löfte. Jag önskar er all lycka med studierna och hoppas att ni hör av er den dagen ni vill flytta tillbaka till Uppsala! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Social och roligt bemötande! Enkel att ha och göra med, och tog sig tid att prata med mig vid alla mina frågor. Kan upplevas att va en smula "ny", och skulle rekommendera att våga ta för sig mera. Men för övrigt en kanon kille.
    2016-03-16 Rozbeh K svarar Henrik H
    Hej Henrik, tack för omdömet med även den konstruktiva kritiken! Jag kommer definitivt ta med mig detta då jag starkt tror på att man aldrig är fullärd och att man ständigt utvecklas. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Jesper A, Johanna K gillar detta
  • Per Ö
    Per Ö skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Korrekt bemötande inga, "onödiga utvikningar", kunnig och lätt att nå.
    2016-03-08 Johanna K svarar Per Ö
    Hej Per! Tack för att jag fått förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Mycket tack vare ett bra samarbete blev det en snabb och smidig försäljning till ett bra försäljningspris.
  • Tom H
    Tom H skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Johanna är supertrevlig och och skötte allt väldigt proffsigt!
    2016-03-07 Johanna K svarar Tom H
    Tack, Tom, för de fina orden och för ett bra samarbete under försäljningen!
  • Elisabet S
    Elisabet S skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Utmärkt erfarenhet som säljare, J Kahlström uppfyllde alla förväntningar på en proffsig mäklare. Seriöst och förtroendeingivande intryck, noggrann koll på alla detaljer, ordning och reda. Tillgänglig och flexibel, verkade lägga stort personligt engagemang i kontakten med spekulanter. Därtill positiv attityd samt ett trevligt och artigt bemötande.
    2016-03-04 Johanna K svarar Elisabet S
    Stort tack, Elisabet, för de fina orden! Du har verkligen lyckats sätta fingret på många av de saker jag vill uppnå med mitt arbete som mäklare; noggrannhet, proffsigt bemötande, personligt engagemang och då brukar det också bli ett bra och roligt samarbete med kunden!
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Problemet är att Husman Hagberg inte annonserar i bostadsguiden och då når man ut till en mindre grupp vilket kan resultera i ett mindre slutpris.
    2016-03-14 Maxim A svarar Fredrik K
    Hej Fredrik, tack för ditt uppriktiga omdöme! Som du säger så har vi på senare tid valt att inte annonsera i tidningen eftersom det inte längre efterfrågas från våra kunder. Vi vill annonsera där köparna finns och har istället valt att lägga mer kraft på att utöka den digitala annonseringen. Vi ser att det genererar en större exponering av våra bostäder vilket ofta leder till fler spekulanter på visning. Självklart så har vi kvar möjligheten att annonsera i tidningen ifall det skulle efterfrågas av våra uppdragsgivare. Jag uppskattar din feedback Fredrik och hoppas vi hörs i framtiden! Med vänlig hälsning Maxim HusmanHagberg
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Kunnig, tydlig bra på alla sätt!
    2016-03-02 Johanna K svarar Cecilia B
    Tack Cecilia! Jag uppskattar verkligen att jag fick förtroendet att hjälpa er med kontraktsskrivning m.m. vid försäljningen av er lägenhet!
  • Christoffer C
    Christoffer C skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag heter Christoffer Johansson och anlitade Josef Boulaich när jag skulle sälja min bostad, jag gick igenom många offerter innan jag till slut valde det fanns billigare det fanns dyrare. magkännslan sa Josef.
    Josef satte nytt säljrekord i min förening på min bostad och jag vet inte om det går att kräva så mycket mer av en mäklare. Vill tacka dig för ett fantastiskt jobb och du är varmt välkommen att ta hand om mitt nästa objekt. // Nöjd kund
    2016-02-22 Josef B svarar Christoffer C
    Hej Christoffer :) Hoppas allt är bra och att allting rullar på för dig i Norge. Stort tack för dina ord och din rekommendation. Det var ett nöje att få hjälpa dig med din bostadsförsäljning. Du är varmt välkommen att ringa mig när det är dags att flytta tillbaka så hjälper jag dig att hitta någonting nytt! Ta hand om dig // Hälsningar Josef
  • Nina D
    Nina D skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Enastående mäklare från visning till påskrivning av kontrakt! Lätt tillgänglig, duktig, seriös och professionell med ett ständigt positivt och trevligt bemötande. Rekommenderas starkt! Vi kontaktar gärna honom själva inför framtida försäljningar.
    2016-03-14 Maxim A svarar Nina D
    Hej Loudin, tack för dina vänliga ord! Så kul att ni tillslut vann budgivningen, jag är glad för er skull! Ni har köpt en unik bostad i ett kanonläge som passar er perfekt och jag ser fram emot att få se lägenheten igen efter er planerade renovering =) Ta hand om er! Med vänliga hälsningar Maxim HusmanHagberg
    Jesper A, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • Ardi H
    Ardi H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Att välja mäklare är super viktigt så att man får en lyckad försäljning.
    Vi valde Maxim Alami på husmanhagberg i uppsala och han levererade som lovad.
    Han höll en god kontakt med oss under HELA försäljningen och gjorde allt för att vi skulle få en bra upplevelse med försäljningen.
    Visningarna som Maxim Alami höll i vår hus var proffsigt och de var alltid 2 personer från HusmanHagberg här "för vår säkerhet så att de kunde hålla koll under visningarna"
    Efter att huset var såld så ringer Maxim Alami oss och går genom Allt och hjälper oss med K5 blanketten å detta var tacksamt då vi inte visste hur vi skulle göra med den.

I vårt fall skulle vi bygga nytt hus och banken krävde förhands värdering, jag ringer Maxim Alami och 1 dag efter har jag den på mail som jag enkelt kunde vidarebefordra till banken, grymt jobbat.

Jag kan STARK rekommendera Maxim Alami som mäklare.
    Ni kommer absolut inte bli missnöjda
    Han är ung och brinner för det han gör.
    2016-03-14 Maxim A svarar Ardi H
    Hej Ardi, stort tack för ditt fina omdöme, jag uppskattar det otroligt mycket! Det var med nöje som jag hjälpte er med försäljningen av huset och det har varit superkul att få lära känna dig och din familj. Ni har varit så härliga att ha o göra med under hela försäljningsprocessen! Jag önskar er all lycka i framtiden och ni vet att ni ALLTID är välkomna att höra av er om det skulle vara något! Varma hälsningar Maxim HusmanHagberg
    Jesper A, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • Merdad G
    Merdad G skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag är otroligt nöjd med dialogen och den närvaro som Josef bistod med under vårt köp. Kan startk rekommendera Josef!
    2016-02-10 Josef B svarar Merdad G
    Hej Merdad och tack för din rekommendation. Stort grattis till er förlovning och jag önskar er en fin framtid ihop. Ta hand om er och det är bara att ringa om det skulle vara någonting eller om jag kan hjälpa till med något! // Josef
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag anlitade Josef för att sälja en lägenhet och hans engagemang, driv och service överträffade vida mina förväntningar. Han sålde bostaden för ett mycket bra pris och höll mig underrättad på ett mycket professionellt sätt genom hela processen. Jag rekommenderar Josef varmt om ni vill ha en mäklare av absoluta toppklass!
    2016-02-10 Josef B svarar Jakob J
    Tack Jakob för dina fina ord och att jag fick möjligheten att hjälpa dig med din försäljning. Jag känner att jag hade ditt stöd och ditt förtroende från första stund och jag är glad över att du blev så pass nöjd. Lycka till med allt framöver så hörs vi inför deklarationen. Vänliga hälsningar // Josef
  • Hakim H
    Hakim H skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef är precis en sådan mäklare man vill ha vid sin sida vid en bostadsaffär, väldigt förtroendeingivande och kunnig. Kom med tips och råd, återkopplade till mig under hela försäljningsprocessen vilket kändes väldigt tryggt. Det bästa av allt var att han lyckades få till ett slutpris som var mycket högre än förväntat. Jag kommer definitivt anlita Josef i framtiden.
    2016-02-10 Josef B svarar Hakim H
    Tack så mycket för dina ord Hakim och tack för en fin dialog genom hela processen samt för din rekommendation. Jag önskar dig lycka till med din nya bostad :) Du är alltid välkommen att ringa mig om det är någonting jag kan hjälpa till med // Josef

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala