Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala HusmanHagberg HusmanHagberg Uppsala

HusmanHagberg Uppsala

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala — Visa karta

Vi har ett tydligt mål - Vi vill skapa Uppsalas nöjdaste kunder.

Vi på HusmanHagberg i Uppsala förmedlar villor, bostadsrätter och fritidshus i Uppsala.
För oss är varje uppdrag unikt. Tillsammans med dig tar vi fram den lösning som passar bäst för just dig och din livssituation. Oavsett hur din situation ser ut kan vi erbjuda dig de bästa förutsättningarna att lyckas med din bostadsaffär.
Som en av Sveriges största mäklarkedja ger vi våra kunder tillgång till alla de fördelar som ett rikstäckande företag har i form av ett nationellt kundregister och marknadens bästa annonseringsplatser.
Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill alltid göra mer för dig som kund än vad du får hos andra mäklare.

Vi vill helt enkelt skapa de nöjdaste kunderna som gärna anlitar oss igen - då har vi lyckats!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 210 kunder tycker om HusmanHagberg Uppsala

• Jimmy B
    Jimmy B skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Fantastisk mäklare och underbar service

👍👍👍👍👍
    2017-04-21 Jesper A svarar Jimmy B
    Tack själv Jimmy! Det har varit ett stort nöje att vara en del av din flytt till nytt boende! Hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet! =D
    Maxim A gillar detta
  • Rikard U
    Rikard U skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef är en fantastiskt duktig mäklare som jag starkt rekommenderar.

Han är lyhörd, kan marknaden, har ett mycket professionellt bemötande och lyckas alltid få både säljare och köpare mycket nöjda.

Skall du sälja eller köp lägenhet/hus och vill göra en riktigt bra affär, då är Josef rätt person att vända sig till.
    Maxim A gillar detta
  • Koko Z
    Koko Z skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim Alami är charmig, trevlig och proffsig mäklare. Jag är helt nöjd, och skulle inte väliga annan mäklare när det är dags att sälja lägenheten jag köpte.
    2017-04-19 Maxim A svarar Koko Z
    Tack för dina varma ord och gratis till en superfin lägenhet. Den passar dig alldeles utmärkt! Vi ses på tillträdet i maj och hörs innan dess! Varma hälsningar Maxim
    Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • Sofia P
    Sofia P skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef har under vårt samarbete visat stor proffesionalitet i sin yrkesroll. Han har visat på stort kunnande och alltid haft en plan för hur nästa steg i säljprocessen ska se ut. Josef har varit tillgänglig, djupt engagerad och ärlig vilket gjort att jag litat på honom fullt ut och kunnat fokusera på annat. Att Josef dessutom sålde min lägenhet till ett pris långt över min förväntan var bara pricken äver i:et. Jag skulle utan tvekan använda mig att Josef igen och rekommenderar honom varmt vidare.
    Jesper A, Josef B, Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Hakim H
    Hakim H skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh inger förtroende och utstrålar seriositet, detta i kombination med den kunskap han besitter gör honom till en mäklare man vill ha på sin sida under försäljningsprocessen. Kommer att rekommendera Rozbeh till mina vänner!
    2017-04-13 Rozbeh K svarar Hakim H
    Stort tack för de varma orden Hakim, det betyder mycket! Det har varit en ära att få lära känna dig och få hjälpa dig med din bostadsförsäljning. Du är alltid välkommen att höra av dig vid eventuella funderingar. Må bäst! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Jesper A, Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Viktor L
    Viktor L skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag fick ett bra bemötande och allt därefter har varit bra!
    2017-04-24 Malin N svarar Viktor L
    Tack för fina ord Viktor! Och stort grattis till köpet av din första egna bostad. Vi ses vid tillträdet!
    Maxim A, Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Karin P
    Karin P skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket bra mäklare ! Lugn trygg och noggran . Ger honom ett topp betyg .Gav bra råd hur vi skulle göra enkla förbättringar i lägenheten inför försäljning .Fotografen som han skickade var också otroligt proffsig .Helt nöjd
    Maxim A, Rozbeh K, Jesper A, Göran E gillar detta
  • Eva O
    Eva O skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi tycker att Göran gjort ett väldigt bra jobb, han har visat ett stort engagemang och lyssnat och svarat på frågor vi har haft om att sälja vår lägenhet. Han har också berättat om mäklarfirman, alla fördelar mm.
    Alltid varit lätt att få kontakt med på telefon och mail.
    Vi kan varmt rekommendera honom vidare.
    Ove och Eva Olsson
    2017-04-12 Göran E svarar Eva O
    Tack för er rekommendation. Den värmde. Det har varit väldigt roligt att få arbeta med er. Jag önskar er all lycka i framtiden.
    Maxim A, Rozbeh K, Josef B, Göran E gillar detta
  • Jimmy A
    Jimmy A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi fick ett väldigt trevligt & professionellt bemötande av vår mäklare
    Rozbeh Kalantari.
    Rozbeh lever upp till våran förväntan med bravur, han är duktig, engagerad, och väldigt positiv, samt en väldigt drivande person.
    Vilket vi tycker har varit fantastiskt.
    2017-04-11 Rozbeh K svarar Jimmy A
    Hej Jimmy och tack så mycket för rekommendationen! Efter ett så pass bra samarbete som vi haft genom försäljningen kan jag inte annat än gratulera till en väl genomförd bostadsaffär. Jag önskar er all lycka i framtiden och i den nya bostaden. Vi ses på tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Fatma H
    Fatma H skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag är så nöjd med mäklaren Josef Boulaich så att jag rekommendera honom högt för hans insats och så profitionelt sätt samt hans finns bemötande
    Han gjorde mig som säljare lycklig med att lyckats försäljning till och min lägenhet
  • Pierre S
    Pierre S skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Ja hur ska man börja. Jag ville sälja min lägenhet och göra det enkelt/bekvämt för mig så jag fick kontakt genom mäklare som skickade ut annons genom brevlåda tog då kontakt till Husman Hagberg och Jesper Ackelman ringde mig lägligt. Vi fick god kontakt om lägenhetsförsäljning men även bra personkemi. Jesper hjälpte till med fotograferingen så bilderna blev bra ihop med fotografen. Resulterade i en bra presentation bildmässigt och bra saklig formulerad beskrivning av lägenhetsprojektet. Jesper gjorde första mötet med köparna till en naturlig sammankomst. En bra affärsdeal gjordes med känsla för förtroende mellan oss tre parter. Deras lokal var helt OK att träffas i. Jesper ringer även efter affären och frågar om han kan hjälpa till med "något" och det känns helt bra.

Jag kan rekommendera Jesper på Husman Hagberg för bostadsbyte.
    2017-04-10 Jesper A svarar Pierre S
    Tack Pierre för dina varma ord! Det var en stor resa som vi tog oss igenom och vi kom ut som större människor av oss själva! Du vet att oavsett vad det gäller så är du alltid välkommen att slå en signal eller komma förbi kontoret för en kopp kaffe, så tar vi en pratstund! Varma hälsningar Jesper
  • Catarina A
    Catarina A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Duktig på det han gör. Fick vårt hus sålt väldigt snabbt. Rekommenderar honom! Bra mäklare!
    2017-04-11 Rozbeh K svarar Catarina A
    Tack för de fina orden Cattis men även för förtroendet! Att få hjälpa er med försäljningen av den bostad ni haft i 16 år betyder mycket och jag är otroligt glad över att vi fick ett så bra slutpris. Jag önskar er all lycka i framtiden och är övertygad om att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Yasin V
    Yasin V skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Stor tack för Josef för han var så hjälpsam. Och han gjorde sitt jobb på professionellt sätt. Jag är njud. Tack ännu en gång till.
    Bästa Josef!
    Mvh Yasin
    2017-04-11 Josef B svarar Yasin V
    Hej Yasin! Glad över att fått hjälpa dig med din första bostad. Hoppas du kommer trivas bra i lägenheten och i området. Vi ses om några veckor igen. Ha det bra så länge // Hälsningar Josef
    Josef B, Göran E, Jesper A, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • Hans N
    Hans N skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket bra bemötande, han uppfyllde alla mina förväbtningar
    2017-04-10 Jesper A svarar Hans N
    Tack Hasse för alla lovord du har gett mig under hela resan! Det har varit otroligt roligt att få hjälpa dig och hela familjen att sälja era föräldrars lägenhet. Du har haft höga, men rättvisa, förväntningar genom hela affären och det har varit en stor glädje och en extra sporre att få uppfylla dem alla! Vi hörs av framöver. Allt gott! Varma hälsningar Jesper
    Josef B, Göran E, Rozbeh K, Maxim A, Jesper A gillar detta
  • David D
    David D skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef Boulaich är en fantastisk människa! Sättet han arbetar på är så professionellt! Han underlättade hela processen för oss, fick oss att känna oss bekväma och inte ifrågasätta något! Det ända vi behövde göra var att skriva under resten skötte han! Det var som om man gjorde en affär med sin pappa, bror eller syster en sån trygghet får han en att känna!
    2017-04-11 Josef B svarar David D
    Tack David och Diana för era underbara ord och att jag fick möjligheten att hjälpa er! Känns så otroligt roligt att under processen ha det förtroende ni haft för mig. Ni vet att ni alltid är välkomna att höra av er till mig i framtiden. Ta hand om er och ta hand om era pojkar så hörs vi framöver :) // Hälsningar Josef
  • Payam H
    Payam H skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Väldigt proffesionell,tydlig och gör allt för att jag ska känna mig bekväm och trygg! Han svarar alltid i telefonen och är tillgänglig. Har redan rekomenderat Rozbeh till en vänn som ska sälja sin lägenhet tror på honom starkt! Rozbeh sålde min lägenhet det va inga konstigheter väldigt driftig! 😃👍🏻👍🏻
    2017-04-03 Rozbeh K svarar Payam H
    Tack för det fina omdömet Payam men även för ditt förtroende. Det har varit riktigt roligt att få hjälpa dig med din bostadsaffär och jag är övertygad om att slutresultat är en produkt av vårt starka samarbete så väl som ert engagemang i processen. Jag önskar dig och Sara allt gott i livet och ser fram emot att få hjälpa er med era framtida bostadsaffärer. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Farkhonda A
    Farkhonda A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    En mäklare med hjärtat på rätt ställe. Han är super trevlig, lyssnar på vad kunden vill, duktig och framför allt en mäklare som är ärlig. Med honom kan man känna sig trygg. Det han lovar håller han. Rekommenderar honom starkt.
    2017-03-20 Rozbeh K svarar Farkhonda A
    Tack så hemskt mycket för det fina omdömet, Farkhonda! Jag vill även tacka både dig och Kawa för ert förtroende. Jag är övertygad om att det fina slutresultatet är en produkt av vårt samarbete och jag blir väldigt glad när jag får höra att ni känner er nöjda! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Hanin A
    Hanin A skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag skulle defenetivt rekommendera Maxim som mäklare till någon som behöver den tjänsten, jag kände stort förtroende för honom. Och han gjorde sitt bästa för att kunna tillvara ta mina intressen.
    2017-04-11 Maxim A svarar Hanin A
    Hanin, dina ord värmer! Trots omständigheterna tycker jag att vi löste överlåtelsen på ett bra sätt. Skönt att höra att du är nöjd trots att det tog lite längre tid än väntat. Vi hörs längre fram ang. skatten som jag gärna hjälper dig räkna fram! Varma hälsningar Maxim
  • Mathilda Ö
    Mathilda Ö skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Han är utan tvekan den bästa mäklaren vi stött på. Väldigt serviceminded och trevlig. Affären gick snabbt och smidigt och vi fick hela tiden den information vi behövde. Tummen upp för Rozbeh :)
    2017-03-16 Rozbeh K svarar Mathilda Ö
    Hej Mathilda och tack så hemskt mycket för de fina orden. Jag är hur glad som helst för din skull och är övertygad om att du kommer trivas riktigt bra i din nya lägenhet. Du är alltid välkommen att höra av dig vid eventuella frågor eller funderingar! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Göran E, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K, Josef B gillar detta
  • Christoffer A
    Christoffer A skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    en snabb och smidig affär. ett tryggt och vänligt bemötande.

Full pott!
    2017-03-15 Jesper A svarar Christoffer A
    Tack Christoffer för din rekommendation! Du kommer garanterat trivas bra i lägenheten. Är det några funderingar så är det bara slå en signal till mig så svarar jag alltid! Ha de gott! Varma hälsningar Jesper
  • Mattias R
    Mattias R skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har varit väldigt nöjd med Rozbeh i samband med försäljningen av min lägenhet. Han är tydlig, proffesionell och gör allt för att jag som säljare ska känna mig bekväm och trygg med försäljningen.
    Dessutom har han varit otroligt lätt att få tag på, svarar nästan alltid i telefon. Om inte tar det inte lång tid innan han ringer upp.
    Jätte skönt med tillgänglighet. Speciellt när man vill ha möjlighet att ställa dumma frågor eller bara någon att rådgöra med under en pågående försäljning.
    Otroligt nöjd med Rozbeh!
    2017-03-15 Rozbeh K svarar Mattias R
    Tack för de otroligt fina orden Mattias och även för ditt förtroende. Vårt samarbete inleddes under sommaren 2016 då du berättade att du ville flytta. Efter flertalet tomter, villor och radhus fann du till sist drömboendet och jag är oerhört glad för att jag fick ta del av detta skede i ditt liv. Försäljningen gick snabbt och smidigt och vi fick dessutom ett bra slutpris. Jag ser fram emot att få besöka det nya boendet när ni fått flytta in! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Anna-karib L
    Anna-karib L skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevligt och korrekt bemötande.
    Snabb återkoppling och känns ärlig och genuin.
    2017-03-15 Rozbeh K svarar Anna-karib L
    Tack för rekommendationen Anna-Karin! Jag är övertygad om att du kommer trivas i den nya bostaden. Tveka inte att höra av dig om det dyker upp några funderingar, annars ses vi på tillträdesdagen. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Olov L
    Olov L skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Göran har varit bra från första stund och genom hela processen. Var tydlig med vad som krävs av oss inför försäljningen och vad han erbjuder. Informerade och uppdaterade kontinuerligt. Sammantaget är jag mycket nöjd. Rekommenderar honom gärna till framtida kunder. /Olof Lövestam
    2017-03-09 Göran E svarar Olov L
    Tack Olov för din rekommendation.
    Allt Gott
  • Max L
    Max L skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Kanon! Maxim fick en av mitt livs största affärer att kännas väldigt enkel.
    2017-04-11 Maxim A svarar Max L
    Ibland är de bästa försäljningarna de enklaste. Skönt att det gick så smidigt och tack för omdömet Max! Varma hälsningar Maxim
  • Ludwig G
    Ludwig G skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket professionell och kunnig men lärde även känna mig som person och inte bara som en köpare.
    Josef hjälpte mig enormt genom mitt köp av min första bostad.
    Jag kunde fråga om allt och fick alltid snabba och tydliga svar.
    Tack Josef för all hjälp med lägenheten.
    2017-03-06 Josef B svarar Ludwig G
    Hej Ludwig! Stort tack för ditt omdöme. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med köp av bostaden. Hoppas du kommer trivas bra i Fålhagen och stort lycka till med Amerikanska fotbollen också! :) Du får nära dit iaf ;) Hälsa din pappa så mycket. // Vänliga hälsningar Josef
    Göran E, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K, Josef B, Malin N gillar detta
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Tycker att Göran företrädde både mig som säljare och köpare på ett väldigt proffsigt vis. Har genom hela processen känt mig trygg med att även de nya ägarna ska känna sig nöjda.
    2017-03-03 Göran E svarar Fredrik F
    Tack Fredrik för ditt omdöme. Det har varit en väldigt inspirerande och rolig affär att genomföra. Allt gott i framtiden från mig.
    Göran E, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K, Malin N gillar detta
  • Elina S
    Elina S skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    En jättebra och trevlig mäklare som är snabb och effektiv! Inget krångel alls. Allt flöt på som det skulle.
    2017-03-03 Malin N svarar Elina S
    Tack för det Elina! Jag Ringer nästa vecka och hör om ni kommit i ordning i nya lägenheten.
  • Pär S
    Pär S skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Samarbetet med Malin har varit en trevlig upplevelse och har fungerat mycket bra. Bra och snabb återkoppling på de händelser som skett i samband med försäljningen av vår lägenhet i Uppsala.
    2017-03-03 Malin N svarar Pär S
    Tack Pär! Det har varit kul att hjälpa till med försäljningen av Isabelles lägenhet. Roligt att höra att ni är nöjda!
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket förtroendeingivande och tryggt mottagande. Fick all den hjälp man behövde och genomförde affären mycket proffesionellt.
    2017-03-02 Malin N svarar Jonas E
    Tack för fina ord Jonas! Har varit enbart kul att hjälpa dig och Birgitta med försäljningen!
  • Mehmet M
    Mehmet M skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har blivit väl omtagen och har fått all hjälp
    Av Rozbeh och Josef de ska få all beröm
    Jag rekommenderar alla Husman Hagberg
    2017-03-02 Rozbeh K svarar Mehmet M
    Tack för de fina orden Mehmet! Det var varit ett nöje att hjälpa till med er försäljning och när jag inte kunde fortsätta arbetet tog Josef över. Jag är väldigt glad att höra att ni är nöjda med vårt gemensamma arbete och jag önskar er all lycka framöver. Ni är alltid välkomna att höra av er! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Ahmed Q
    Ahmed Q skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Uppsalas bästa mäklare:). Supertrevlig, punktlig och ärlig
    2017-04-11 Maxim A svarar Ahmed Q
    Tack för orden Ahmed! Det har varit riktigt trevligt att få hjälpa dig med försäljningen men även att få lära känna dig. Kul att du känner likadant :) Varma hälsningar Maxim
  • Emma S
    Emma S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim är verkligen en toppenmäklare, skulle lugnt rekomendera honom till vem som helst!
    2017-04-11 Maxim A svarar Emma S
    Hej Emma! Kul att läsa att du är nöjd, det betyder allt för mig. Om jag är en toppenmäklare så är du en toppenkund :) Varma hälsningar Maxim
  • Christian S
    Christian S skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Väldigt kompetent, trevlig och engagerad! Hjälpte till med allt jag kunde önska vid försäljning av lägenhet. Kom med bra råd och fick verkligen känslan att vi arbetade mot samma mål.
    2017-03-01 Josef B svarar Christian S
    Tack Christian för ditt förtroende och den fina kontakten vi haft under denna tid! Hoppas ni kommer trivas bra i nya bostaden i Stockholm. Du är alltid välkommen att höra av dig. Vi ses snart! // Hälsningar Josef
  • Soheil M
    Soheil M skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag är ganska nöjd av deras jobb.
    2017-03-14 Göran E svarar Soheil M
    Hej Soheil. Tack för ditt omdöme. Hoppas vi ses i nya affärer i framtiden.
    Allt Gott.
    Jesper A gillar detta
  • Sven-ove N
    Sven-ove N skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi är så tacksamma till Rozbeh Kalantari för hans förståelse för våra omständigheter i en tuff situation och han såg till att lotsa oss igenom försäljningen på smidigast möjliga sätt.
    2017-02-26 Rozbeh K svarar Sven-ove N
    Hej Sven-Ove och tack för det fina omdömet! Jag är väldigt tacksam för ert förtroende och det har varit en ära att få ta del av detta skede i era liv. Lyckligt nog fick vi till en snabb och smidig försäljning, dessutom till ett riktigt kanonpris. Jag önskar er all lycka i framtiden och ni är alltid varmt välkomna att höra av er! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Göran E, Jesper A, Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Pierre O
    Pierre O skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Välvillig, genuin, trevlig och ett vänligt bemötande genom hela processen trots uppkomna svårigheter.
    2017-04-10 Jesper A svarar Pierre O
    Tack för dina goda ord Pierre. Jo det var en lite trög försäljning men vi kom igenom den med ett gott slut. Hoppas att nikommer trivas bra i er nya lägenhet. Allt gott! Varma hälsningar, Jesper
    Göran E, Rozbeh K, Jesper A, Maxim A gillar detta
  • Axel D
    Axel D skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har varit nöjda med Maxim som mäklare från början till slut. Han hade ett väldigt trevligt bemötande och var engagerad och professionell under hela förberedelsen och försäljningen. Bättre mäklare kan man nog inte hitta!
    2017-04-11 Maxim A svarar Axel D
    Vilket fint omdöme Axel! Det var superkul att få representera er fantastiska lägenhet och ännu roligare att det gick så bra. Hoppas ni trivs i er nya bostad! Vi hörs längre fram ang. skatteuträkningen men tveka inte att höra av er innan dess ifall det skulle vara något! Varma hälsningar Maxim
    Göran E, Maxim A, Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevlig och bra genomfört köp. Bra kund miljö och problemfritt
    2017-02-02 Josef B svarar Patrik A
    Tack Patrik för din reco. Hoppas ni kommer trivas bra i bostaden på Kamomillgatan och det är bara att återkomma om det är något jag kan hjälpa till med. Må bäst och lycka till med jobbet så mycket med dina nya utmaningar // Vänliga hälsningar Josef
  • Mina S
    Mina S skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Han är bäst
    2017-01-30 Rozbeh K svarar Mina S
    Hej Mina och tack för omdömet. Jag är övertygad om att ni kommer trivas väl i det nya boendet och ser fram emot att få bibehålla kontakten! Vi ses på tillträdet. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Göran E, Jesper A, Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Pedram M
    Pedram M skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Väldigt bra mäklare med bra kunskap!
    2017-01-30 Rozbeh K svarar Pedram M
    Tack för omdömet Pedram men även för att du gav mig förtroendet. Jag hoppas att du hittar drömboendet snart och om du behöver något är du välkommen att höra av dig till mig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Benjamin K
    Benjamin K skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Excellent service, good communication skills, professional at all times
    2017-04-11 Maxim A svarar Benjamin K
    Thank you Benjamin for the feedback! Please let me know if there’s anything I can do for you in the future! Best Regards Maxim
  • Maria D
    Maria D skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim was very personable, good communication skills and professional. I would highly recommend him.
    2017-04-11 Maxim A svarar Maria D
    Hi Mary! Thank you for the kind words, I really appreciate it! It was an honor to get to know you and your family and to help you buy and sell your apartment here in Uppsala. I hope you feel at home in the new one! Best Regards Maxim
  • Karin V
    Karin V skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Ett väldigt trevligt och hjärtligt första intryck, skulle jag rekommendera honom till mina vänner, ja, absolut
    lugn och saklig!

Vi är väldigt nöjda som kund
    2017-04-11 Maxim A svarar Karin V
    Hej Karin, tack för rekommendationen, jag uppskattar det otroligt mycket! Tveka inte att höra av dig i framtiden ifall det är något jag kan vara behjälplig med! Varma hälsningar Maxim HusmanHagberg
  • Dyana S
    Dyana S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag köpte min lägenhet av Maxim.Toppenservice från första mötet till avslutande av affären och skrivande av kontrakt. Jag anser Maxim som ärlig och målmedveten, en proffsig mäklare med det lilla extra. Kan varmt rekommendera honom.

Jag önskar Maxim all lycka framöver och tack för all hjälp!
    2017-04-09 Maxim A svarar Dyana S
    Hej Dyana, tack för de värmande orden och grattis till din nya lägenhet :) Mvh Maxim
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Kanonbra bemötande från första stund. De gjorde verkligen det lilla extra i alla lägen. Det märks att de är en mindre byrå där de vill göra sitt yttersta. Då vi sålde en lägenhet i en oäkta förening krävdes det kunskap och tydlighet från mäklarna, och det verkar de ha klarat av bra. Slutpriset blev dessutom bra!
    2017-04-09 Maxim A svarar Charlotte H
    Tack för ditt fina omdöme Charlotte! Det är alltid lite extra speciellt att sälja en lägenhet i en oäkta föreningen men vi gjorde det bra tycker jag :) Tveka inte att höra av dig i framtiden ifall det dyker upp frågor eller funderingar kring din boendesituation eller allmänt om bostadsmarknaden i Uppsala. Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jesper etablerade snabbt en god relation med mig som kund med sitt empatiska och serviceinriktade sätt. Han har på ett lyhört och problemlösande sätt bemött mina behov vid försäljningen och hela tiden underrättat mig under försäljningsprocessen samt låtit mig aktivt påverka dess förlopp. Min upplevelse av delaktighet har gjort att jag känt mig trygg eftersom förloppet då så långt det varit möjligt känts förutsägbart. Jesper har även visat stort prov välvilja och hjälpsamhet eftersom han gjort grundliga efterforskningar i syfte att göra både mig och köparen nöjd.
    2016-12-28 Jesper A svarar Henrik B
    Hej Henrik, vilka värmande ord! Det har varit mig ett sant nöje att hjälpa dig i din resa mot ett nytt boende och mitt mål har varit att du ska känna dig så trygg som möjligt genom hela affären! Jag önskar dig all lycka framöver och är det någonting du funderar över så finns jag alltid tillgänglig här för dig! Varma hälsningar, Jesper HusmanHagberg
    Göran E, Rozbeh K, Maxim A, Jesper A gillar detta
  • Emmy E
    Emmy E skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Superbra service och trevligt bemötande!
    2016-12-28 Jesper A svarar Emmy E
    Hej Emmy! Tack för de vänliga orden. Riktigt roligt att du känner dig trevligt bemött och att du fått superbra service när jag hjälpte dig köpa din första lägenhet. I och med att det blev en snabb process så känner jag att det är extra viktigt att du känner dig trygg och får svar på alla frågor som du har. Jag är helt säker på att du kommer trivas i din nya lägenhet och jag ser fram emot fortsatt kontakt med dig, är det några funderingar så är du alltid välkommen att slå en signal till mig! Varma hälsningar, Jesper HusmanHagberg
    Göran E, Rozbeh K, Maxim A, Jesper A gillar detta
  • Annéli H
    Annéli H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har fått största förtroendet för Maxim Alami som mäklare. Från första kontakt och vidare i försäljningen av vårat hus. Personlig och inlyssnande/inkännande och otroligt närvande i sitt uppdrag. Jag önskade en snabb försäljning till rätt pris till rätt köpare. Maxim ordnade det. Han är alltid kontaktbar och lyssnar på mina önskemål som säljare. /Nöjd kund. Anneli.
    2016-11-17 Maxim A svarar Annéli H
    Hej Anneli, stort tack för ditt omdöme. Det var med nöje som jag hjälpte er med försäljningen av ert hus. Det gick snabbt och smidigt tack vare dina noga förberedelser. Jag hoppas du kommer trivas i nya huset. Vi hörs efter årsskiftet ang. deklarationshjälpen! Mvh Maxim HusmanHagberg
    Göran E, Josef B, Rozbeh K, Jesper A, Maxim A gillar detta
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Ett mycket kunnigt och förtroendegivande bemötande och väl genomförd affär.
    Kan rekommendera Göran för kommande kunder.
    2016-10-10 Göran E svarar Magnus B
    Tack Magnus för din rekommendation. Det var trevligt att få göra er bekantskap.
    Allt gott.
    Göran E, Rozbeh K, Jesper A, Maxim A gillar detta
  • Noor E
    Noor E skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vårt köp gick snabbt och effektivt tack vare vår mäklare Maxim. Han var överförväntan. Jätteduktig och kunnig. Maxim fanns där för att besvara mina frågor innan och efter köpet vilket underlättade en hel del. Det här var mitt första bostadsköp och det kändes skrämmande i början, men det hjälpte att ha en bra mäklare som gav mig all information jag behövde. Jag är supernöjd!
    2016-11-17 Maxim A svarar Noor E
    Hej Noor, jag förstår att det känns skrämmande första gången man ska köpa en lägenhet. Det är härligt att höra att du fick den informationen du behövde och att du kände dig trygg. Jag hoppas du trivs bra! Hör av dig i framtiden om det skulle vara något du funderar på. Mvh Maxim HusmanHagberg
    Göran E, Josef B, Rozbeh K, Jesper A, Maxim A gillar detta

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala