Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala HusmanHagberg HusmanHagberg Uppsala

HusmanHagberg Uppsala

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala — Visa karta

Vi har ett tydligt mål - Vi vill skapa Uppsalas nöjdaste kunder.

Vi på HusmanHagberg i Uppsala förmedlar villor, bostadsrätter och fritidshus i Uppsala.
För oss är varje uppdrag unikt. Tillsammans med dig tar vi fram den lösning som passar bäst för just dig och din livssituation. Oavsett hur din situation ser ut kan vi erbjuda dig de bästa förutsättningarna att lyckas med din bostadsaffär.
Som en av Sveriges största mäklarkedja ger vi våra kunder tillgång till alla de fördelar som ett rikstäckande företag har i form av ett nationellt kundregister och marknadens bästa annonseringsplatser.
Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill alltid göra mer för dig som kund än vad du får hos andra mäklare.

Vi vill helt enkelt skapa de nöjdaste kunderna som gärna anlitar oss igen - då har vi lyckats!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 439 kunder tycker om HusmanHagberg Uppsala

• 2019-08-21

Alva H skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har köpt en 2:a med min kille. Fick ett mycket fint bemötande redan på första visningen, vi gick även på andra visningen och lika så där, mycket trevlig och hjälpsam.
    Tyckte verkligen han levde upp till mina förväntningar om hur det är att köpa bostad. Väldigt tacksam att han blev mäklaren till min första lägenhet! Läs mer
  • 2019-08-19

Sören G skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålt 1,5 rums lägenhet i Uppsala .
    Bemötandet var korrekt.
    Förväntningarna var att lägenheten skulle säljas efter visningar då intressenter besiktade lägenheten och lägenheten blev såld efter budgivning.
    Vi fick fortlöpande info via SMS under budgivningens gång och även telefonkontakt fortlöpande under visnings och försäljningsskedet.. Läs mer
  • 2019-08-16

Sacko B skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpt en bostadsrätt!
    Mäklaren var väldigt professionell, väldigt trevlig och en varm karaktär där man snabbt kände sig trygg. Väldigt behjälplig och service av topp kvalitet.
    Väldigt bra upplevelse då jag hade i tanke att mäklaren hela tiden skulle vara tillgänglig när man behövde det. Som skrivet uppfylldes det väldigt bra, och min mäklare fanns tillgänglig och svarade snabbt på alla slags frågor! Läs mer
    2019-08-22 Rozbeh K svarar Sacko B
    Sacko!! Stort tack för omdömet. Jag är stensäker på att du kommer trivas riktigt bra i din nya lägenhet. Glöm inte att du alltid är välkommen att höra av dig om det dyker upp några som helst funderingar, det finns inga dumma frågor. Jag ser fram emot att få träffa dig senare idag och äntligen få lämna över nycklarna till ditt nya hem. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-08-15

Anna G skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vår försäljning som varit lite komplex eftersom vi varit fyra ägare.
    Walle har hanterat det mycket bra. Han har varit engagerad och lösningsorienterad. Alltid varit lätt att få tag i och tydlig i sin information. Vi rekommenderar honom till andra säljare. Läs mer
    2019-08-15 Walat T svarar Anna G
    Jag vill börja med att tacka dig och er andra för att ni gav mig ert förtroende. Nöjet har varit på min sida, hälsa alla ifrån mig. Ta hand om er och se till att njuta nu i USA :)
    Rozbeh K, Walat T gillar detta
  • Ahmad-yosef A

2019-08-07

Ahmad-yosef A skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Walat Taha har utfört ett klockrent arbete! Enkelt och smidigt att göra lägenhets affärer med honom!

Jag ger 10/10 rekommenderas starkt Läs mer
    2019-08-07 Walat T svarar Ahmad-yosef A
    Nöjet är på min sida, jag uppskattar att du valde mig som din mäklare och att du gav mig ditt förtroende. Tusen tack ska du ha, vi ses på tillträdesdagen :) / walle
  • Artyom P

2019-08-07

Artyom P skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Som köpare hade jag turen att komma i kontakt med mäklaren Walat Taha. Väldigt bra kommunikation under hela processen, kunde få svar dygnet runt på mina frågor och funderingar som visar stort engagemang. Super nöjd
    P.s vet vem jag ska kontakta i framtiden när jag ska sälja bostad. Läs mer
    2019-08-07 Walat T svarar Artyom P
    Ett riktigt stort tack sak du/ni ha för att ni valde allt ha förtroende för mig. Jag uppskattar dina ärliga ord och ser verkligen fram emot att få hjälpa dig i din framtida bostadsaffär :) Ta hand om er och njut nu / walle
  • 2019-08-07

Natalia Z skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Nyligen köpt radhus tack vare mäklaren Walat Taha. Väldigt trevligt person som visade stort engagemang och professionalism. Stort Tack Läs mer
    2019-08-07 Walat T svarar Natalia Z
    Stort tack för ert förtroende, jag är glad att jag fick hjälpa er med bostads sökandet! hälsa och njut under semestern :)

Lala K skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Nöjd med Walat som mäklare, upplever att han visat intresse för mig som kund och mina förväntningar! Läs mer

Birgit Anna M H skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Var på visning av en etta i Årsta, blev väl mottagen hade ett bra och avslappnat samtal som slutade med att vi så småningom fick lägenheten. Vi blev väl informerade och alla papper skrevs på i lugn och ro.
    Allt har varit bra. Läs mer

Amelie L skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Fick hjälp av Walat att sälja min lägenhet i Uppsala denna sommaren. Han är en engagerad och bra mäklare som ger av sig själv och alltid finns tillgänglig. Upplevde honom ibland som att han hade lite för många bollar i luften samtidigt och han fokus kändes delat. Men efter ett ärligt samtal med honom om just detta så märkte jag inte av det igen.
    Vi hade tur och fick ett slutpris som jag är väldigt nöjd med, med tanke på hur få som såg på min lägenhet och han gjorde ett riktigt bra jobb kring budgivningen. Läs mer
    Jesper A, Walat T, Rozbeh K gillar detta

Andreas E skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har haft kontakt med en del mäklare genom åren. Walat är i särklass den smidigaste och bästa mäklaren jag har anlitat. Läs mer
    2019-08-02 Walat T svarar Andreas E
    Stort tack Andreas, dina ord värmer och jag ser fram emot att få hjälpa dig i framtida bostads affärer / walle
  • 2019-08-01

Ann-Cathrine J skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi sålde vår sons lgh. Vi fick ett fantastiskt bemötande från början till slut. Kände stort förtroende från första mötet. Rozbeh tog sig alltid tid att svara på våra frågor trots att han hade mycket att göra. Informerade oss fortlöpande och svarade snabbt om vi skickade frågor. Jag kan verkligen rekommendera Rozbeh! Läs mer
    2019-08-08 Rozbeh K svarar Ann-Cathrine J
    Tack så mycket för de fina orden Ann-Chatrine! Vidare tackar jag för det förtroende jag fått under processens gång, det betyder mycket att du känt dig trygg genom allt. Er inställning till det hela har alltid varit positiv och det har i sin tur genererat ett positivt resultat vilket jag är glad över. Jag hoppas verkligen att vi bibehåller vår goda kontakt och du och familjen är alltid välkomna förbi kontoret på en kopp kaffe! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-08-01

Sven J skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Försäljning av vår sons lägenhet. Rozbeh är en mycket trevlig person, det märks att han gillar sitt jobb. Trots att jag kan tänka mig att han har ett stressigt jobb så visar han sig alltid lugn och har tid att lyssna. Han har ett strukturerat arbetssätt vilket gör att vi hela tiden känt oss delaktiga i processen. Jag känner ett stort förtroende för Rozbeh och kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    2019-08-08 Rozbeh K svarar Sven J
    Vilket härligt omdöme, vad glad jag blir! Stort tack för detta Sven, men också för att jag fick förtroendet att hjälpa er med er sons lägenhet. Det är alltid roligt när hela familjen är engagerad och det resulterar ofta i att processen känns trygg och smidig. Givetvis är jobbet i sig stressigt ibland men man får inte glömma bort det faktum att detta är en stor affär för er som säljare, vilket vi mäklare måste respektera. Nu återstår bara att hitta nästa drömboende åt er son, vilket jag givetvis mer än gärna hjälper till med! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-07-31

Bror Håkan K skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    kanon på allt rekomenderar verkligen honom Läs mer
    Jesper A gillar detta
  • 2019-07-31

Mikael W skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålt lägenhet.
    Bra bemötande, professionellt, effektivt.
    Förhoppningen att allt skulle gå smidigt, infriades.
    Effektivt, bra. Läs mer
    2019-08-08 Rozbeh K svarar Mikael W
    Hej Mikael, tack för omdömet! Det är inte varje dag man säljer sin lägenhet på en dag och dessutom utan annonsering, men i ert fall lyckades vi och jag är övertygad om att det till stor del berodde på vårt fina samarbete! Jag är även riktigt glad för er skull med tanke på priset vi fick. Nu inväntar vi bara tillträdet som förhoppningsvis också går lika smidigt som resten av processen. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Juga B

2019-07-30

Juga B skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi sålde vår lgh via Jesper. Lyhörd och respektfull samt högst engagerad mäklare.
    Vi kände en trygghet med honom som mäklare. Läs mer
    Jesper A gillar detta
  • 2019-07-30

Anders W skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Skolgatan 33 Uppsala
    Trevligt, avslappnat och mycket professionellt bemötande.
    Tydlig kommunikation och pedagogisk rörande formalia.
    Vi hade en genomgående positiv erfarenhet av vår kontakt med Rozbeh! Läs mer
    2019-08-08 Rozbeh K svarar Anders W
    Tack för det positiva omdömet Anders! Vidare ska även ni ha en stor eloge då jag uppfattade kommunikation som väldigt smidig åt båda hållen, trots att ni var utomlands till en början. Nästa steg är som sagt att vi ses i samband med tillträdet men har ni några som helst frågor innan dess är ni givetvis varmt välkomna. Vänliga hälsningar, Rozbeh.

Julia D skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har köpt en bostadsrätt med hjälp av HusmanHagberg. Mäklaren Josef har varit mycket hjälpsam och lättsam i kontakten. Trevlig och tillmötesgående! Jag är mycket nöjd som kund. Läs mer

Emelie H skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag sålde en 2:a i Höganäs, Uppsala, och fick mycket bra hjälp av Josef. Han gav snabb återkoppling och höll mig uppdaterad genom hela processen. Josef gjorde ett bra jobb, tog till sig av feedback samt svarade på alla frågor, stora som små. Jag kan verkligen rekommendera honom! Läs mer

TITTI E skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vår dotter skall börja plugga i Uppsala och på mindre än två veckor har vi nu landat i ett köp med hjälp av Rozbeh Kalantari på Husman och Hagberg. Han har från från start varit oerhört serviceminded och trevlig. Känns tryggt och vi kan verkligen rekommendera honom som mäklare.
    Titti och Roger Eliasson
    Ängelholm Läs mer
    2019-08-08 Rozbeh K svarar TITTI E
    Hej Titti, tack så mycket för ditt fina omdöme! Jag måste medge att jag är riktigt glad för er skull samt för det faktum att vi lyckades hitta en lägenhet åt er till slut. Er dotter kommer säkerligen trivas otroligt väl i sin nya lägenhet och med sin utbildning. Jag ser fram emot att få träffa er igen på tillträdesdagen. Vänliga hälsningar, Rozbeh.

Maia H skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh var väldigt hjälpsam och trevlig. Han var noggrann och tydlig med alla delar av köpet av vår lägenhet. Vi hade en väldigt trevlig upplevelse tack vare hans hjälp och glada humör! Läs mer
    2019-08-08 Rozbeh K svarar Maia H
    Tack så mycket för det fina omdömet Maia! Jag är övertygad om att du kommer stortrivas i din nya lägenhet. Vi ses igen i samband med tillträdet men dyker det upp några som helst frågor eller funderingar innan dess är du givetvis varmt välkommen att höra av dig. Vänliga hälsningar, Rozbeh.

Sara H skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bra upplevelse hittills. Rozbeh är glad och positiv och verkar kunna sitt jobb.
    Snabb också.
    Jag och dottern håller på med ett köp av en bostadsrätt. Läs mer
    2019-08-08 Rozbeh K svarar Sara H
    Tack för omdömet Sara! Väldigt tacksamt att höra att ni känt er nöjda med processen när det dessutom gick så fort. Ert medlemskap blev precis godkänt och vi inväntar således bara tillträdet, sedan får din dotter äntligen flytta in i sin nya lägenhet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-07-27

Per Å skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Tydlig och rak fram, inga knussligheter. Köpte en etta, såg annonsen Måndag, visning tisdag skrev papper torsdag!

Han tröffade oss utanför "arbetstiden" för att göra allt så smidigt som möjligt vilket uppskattades mycket Läs mer
    2019-08-08 Rozbeh K svarar Per Å
    Hej Per, tack för de fina orden! Jag är övertygad om att ni kommer trivas väl i er nya lägenhet och att närheten till barnen kommer betyda mycket. Som mäklare måste man kunna ha ett flexibelt schema och i ert fall var det absolut inga undantag, vilket innebar att ni självfallet skulle få gå på bio som planerat innan vi träffades för att skriva kontrakt! Synd bara att filmen visade sig vara mindre bra, men avslutet på kvällen vägde säkerligen upp! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-07-26

Anette K skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Ödmjukt målinriktad med stort engagemang och en tillgänglighet för mig som säljare i stort sett dygnet runt.
    Trots sin oerfarenhet inom yrket upplevs Walat som förtroendeingivande och kunnig.
    Snabb återkoppling, tydlig strategi och professionellt bemötande i all kontakt. Läs mer
  • Lina W

2019-07-26

Lina W skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålde en 1:a i Luthagen. Träffade flera olika mäklare men fastnade för Rozbeh då det kändes att man kunde köra med öppna kort, ställa alla frågor man ville utan att känna sig dum.
    Förklarade direkt att detta var min första försäljning och att jag visste verkligen inte hur man går tillväga vilken Rozbeh tog på allvar och förklarade allt väldigt noga och frågade extra gånger om man förstod.
    Han har under hela tiden funnits där och man har lätt kunnat få tag på honom om man behövt.
    Han är en mäklare jag kommer att rekommendera, och även ha i åtanke för om jag ska sälja i framtiden. Läs mer
    2019-08-08 Rozbeh K svarar Lina W
    Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme Lina, och vilket fint omdöme dessutom. Jag uppskattar verkligen att du känner att du fått svar på dina frågor och således känt dig trygg genom processen då detta är något jag verkligen eftersträvar. Dyker det upp fler frågor är du alltid varmt välkommen annars ses vi på tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.

Viktor H skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpt ett hus som förmedlades av Rozbeh. Kunde inte ha varit mer nöjd, vilket har medfört att han även har fått i uppdrag att sälja vår bostadsrätt! Rozbeh har genom hela processen varit mycket engagerad och hjälpsam. Professionell och kunnig! 😊👍 Läs mer
    2019-08-06 Rozbeh K svarar Viktor H
    Härligt omdöme Viktor, tack för detta! Ert nya hus är helt klart en riktig pärla och jag vet att ni kommer trivas bra i många år framöver, men först ska vi sälja er nuvarande lägenhet. Däremot har jag svårt att se det som ett större hinder men tanke på hur otroligt charmigt och välskött ni har det hemma! Vänliga hälsningar, Rozbeh.

ALEXANDER V skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh Kalantari var ett stort stöd till mig inför mitt köp av lägenhet. Han agerade som köpmäklare, gav mig ständiga tips på bostäder och vad jag skulle tänka på. Allt från att hitta lägenhet, budgivning och saker man ska göra vid inflytt. Detta gav mig en stor trygghet då det var mitt första köp, fick rätt information och verktyg för att känna mig säker. Skulle inte tveka en sekund på att kontakta Rozbeh igen vid både försäljning och nästa köp. Läs mer
    2019-08-06 Rozbeh K svarar ALEXANDER V
    Tack så hemskt mycket för de fina orden Alexander! Vi kikade på en del olika lägenheter under letandets gång och det var riktigt kul att få följa dig genom hela processen. Jag är övertygad om att du kommer trivas riktigt bra i ditt nya hem och jag önskar dig många fina år i ditt nya boende! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Jesper A, Rozbeh K, ALEXANDER V gillar detta

Pontus N skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Försäljning av bostadsrätt.
    Mäklaren gav ett väldigt bra första intryck och ett intryck av ödmjukhet, kunskap och hög social kompetens.
    Mina förväntningar var att mäklaren ska vara tillgänglig och ha svar på mina frågor, min mäklare uppfyllde de förväntningarna.
    Jag är på det stora hela mycket nöjd med min mäklare och kan absolut rekommendera honom till andra. Läs mer
    2019-08-06 Rozbeh K svarar Pontus N
    Hej Pontus! Tack för det fina omdömet men även för ditt förtroende genom hela processen. Jag är övertygad om att vårt goda samarbete genom hela affären bidrog till det positiva resultatet. Vi ses igen på tillträdet om du inte har vägarna förbi kontoret innan dess! Mvh, Rozbeh på HusmanHagberg

Carol Å skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    uppskattar Rozbehs effektivitet Läs mer
    2019-08-06 Rozbeh K svarar Carol Å
    Tack och bock Carol! Jag hoppas att ni kommer trivas väl i er nya lägenhet och dyker det upp några funderingar är ni alltid välkomna att höra av er. Vänliga hälsningar, Rozbeh.

Ahmmed M skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Han var bra hjälpsam och trevlig:) Läs mer
  • 2019-07-24

Monica P skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpte ett radhus. Han hade ett väldigt bra bemötande och trevlig .sätt. Tyckte jag fick svar på dom frågor som jag ställde, kunde han inte svara så ringde han med svar senare. Tycker att det var en väldigt bra mäklare. Läs mer
    2019-07-24 Rozbeh K svarar Monica P
    Tack så mycket för de fina orden Monica! Jag är övertygad om att du kommer trivas väl i ditt nya radhus så snart du fått nycklarna. Men först ses vi i samband med tillträdet. Som alltid är du varmt välkommen att höra av dig till mig vid eventuella funderingar! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Niki N

2019-07-23

Niki N skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Från första början har mäklaren Rozbeh gjort allt och lite till, för att göra mig som kund glad och nöjd. Rekommenderas varmt från djupet av mitt hjärta. Tack Rozbeh för att du sålde min första lilla lägenhet på ett smidigt och professionellt sätt 🍀❤️ Läs mer
    2019-07-24 Rozbeh K svarar Niki N
    Stort tack för det fina omdömet Niki men även för förtroendet att få hjälpa dig med din första bostadsförsäljning. Jag önskar dig både lycka och framgår i Stockholm och om du någonsin vill tillbaka till Uppsala så har du mitt nummer! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-07-19

Rebecca Lilly Elisabeth T skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag köpte en lägenhet via Walat, och han var superproffsig genom hela processen. Jag upplevde att han hade både köparen och säljarens bästa i åtanke och att han är proffsig och seriös. Han svarade snabbt på alla mina frågor och jag skulle absolut rekommendera att sälja sin lägenhet genom Walat. /Rebecca Läs mer
    2019-07-19 Walat T svarar Rebecca Lilly Elisabeth T
    Hej Rebecca och stort grattis åter igen, vad kul att du känner dig nöjd och jag hoppas på fortsatt kontakt med dig. Jag önskar dig en trevlig sommar och vi hörs närmare tillträdesdagen :) / walle
  • 2019-07-18

Johan S skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevligt och intresserat bemötande. Positivt engagemang och uppfyllde våra förväntningar, vi är nöjda! Läs mer
    2019-07-19 Walat T svarar Johan S
    Tack för dina ord, de värmer! Jag är glad att ni valde mig för er bostadsförmedling.
  • 2019-07-17

Linnea V skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Anlitade Rozbeh när vi skulle sälja vårt hus i Gimo. Är verkligen supernöjda med hela processen. Allt från planering, styling, forografering, kommunikation till avtalsskrivning har fungerat helt perfekt. Rekommenderar varmt Rozbeh och Husman Hagberg! Läs mer
    2019-07-18 Rozbeh K svarar Linnea V
    Hej Linnéa och tack så hemskt mycket för det fina omdömet. Att få vara delaktig i er resa har varit en riktig fröjd, framförallt med tanke på det goda samarbete vi haft genom processen men också ert engagemang. Jag önskar dig och familjen allt gott uppe i Norrland och ni är alltid välkomna åter! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-07-16

Mauricio A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Första intrycket av Rozbeh var proffesionellt och trevligt, något som bara förstärktes under resans gång vid försäljningen av en bostadsrätt.

Kan lätt rekommendera honom! Läs mer
    2019-07-16 Rozbeh K svarar Mauricio A
    Hej Mauricio och tack så mycket för att du skrev ett omdöme, jag vet hur mycket du jobbar så det uppskattas! Det har varit ett rent nöje att få vara delaktig i din bostadsresa och det glädjer mig att du känner som du gör. Jag är övertygad om att vi kommer bibehålla en god kontakt och du är alltid välkommen förbi kontoret på en kopp kaffe eller två. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-07-13

Simon V skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh hjälpte oss med försäljningen av vårt hus i Gimo. Vi är oerhört nöjda på alla sätt. Proffsigt genomförd affär, klockren kommunikation hela vägen, perfekt stöd med stylist, fotograf m.m. Över all förväntan och vi kunde inte vara nöjdare! Läs mer
    2019-07-16 Rozbeh K svarar Simon V
    Stort tack för de fina orden Simon. Det var varit otroligt roligt att få hjälpa dig och familjen med er husförsäljning och jag är riktigt glad för er skull. Jag hoppas att ni kommer stortrivas i ert nya hus uppe i Luleå och om det dyker upp några som helst funderingar är ni alltid välkomna att höra av er! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Meis Mohammed Abid Awn S

2019-07-11

Meis Mohammed Abid Awn S skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Utan tvekan en av de bästa mäklarna jag har varit i kontakt med sedan jag började leta efter min drömbostad. Walat var tillgänglig dygnet runt alla dagar och jag fick alltid ett positivt och glatt bemötande. Han lade ner tid och energi för att verkligen hitta mig en bostad som passade mina krav, en genuint snäll och bra mäklare som fokuserar på kundens bästa. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-07-18 Walat T svarar Meis Mohammed Abid Awn S
    Ett stort tack vill jag tilldela dig Meis, jag uppskattar ditt förtroende och ser fram emot att få hjälpa dig i framtiden med dina kommande bostadsaffärer! / walle
    Jesper A, Walat T, Rozbeh K gillar detta
  • 2019-07-11

Nathalie F skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Fantastisk mäklare! Levde upp till alla förväntningar och mer därtill. Tillgänglig ,kommunikativ och mycket professionell. Läs mer
    2019-07-16 Rozbeh K svarar Nathalie F
    Hej Nathalie och stort tack för ditt omdöme. Det är alltid roligt att få vara delaktig när en köpare verkligen hittat sitt drömhus, precis som ni gjort. Jag är övertygad om att ni har många år av glädje att se fram emot i ert nya hus. Vidare är det även riktigt kul att ni nu får sitta på andra sidan bordet nu när vi förbereder försäljningen av er lägenhet! Önskar er allt gott och givetvis har vi fortsatt kontakt. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-07-08

Martin A skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Walat hjälpte mig att få iväg min lägenhet på Byggmästargatan 5a. Blev bemött på ett otroligt proffsigt sätt första gången vi träffades och var övertygad direkt om att Walat är den rätta mäklaren för mig. Mina förväntningar var rätt låga med tanke på marknaden men Walat vände på det rätt snabbt. Walat är riktigt bra med återkoppling och att förklara situationer för säljaren.

Min sammanfattning är att Walat är grym och har en väldigt ljus framtid framför sig. Walat kommer få sälja alla mina lägenheter i framtiden och rekommenderar alla att sälja med honom! Läs mer
    2019-07-08 Walat T svarar Martin A
    Nöjet är på min sida, jag är väldigt glad över att du gav mig chansen att få visa vad jag går för. Jag ser fram emot att få jobba med dig i dina framtida bostadsaffärer. Jag kan garantera dig att detta är min lägsta nivå och att jag enbart kommer få dig att känna dig nöjd och belåten.
    Tack återigen och ta han om dig / walle
    Maxim A, Walat T, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Jakob A

2019-07-08

Jakob A skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag köpte en tvåa av Walle och är mycket nöjd med hans hantering av affären.

Han var alltid tillgänglig, även faktiskt utanför kontorstid om man så ville, vilket gav ett tryggt intryck. Dessutom alltid trevlig, glad och positiv.

Inte minst upplevde jag att han verkligen lyssnade på mina önskemål och mitt "tak" för hur mycket jag kunde lägga och så vidare, han pressade aldrig på utan lyssnade in väldigt bra vilket är enormt uppskattat som köpare.

Efter att i tre månaders tid mött både bra och tyvärr dåliga mäklare i Uppsala kan jag utifrån mina erfarenheter verkligen rekommendera Walle som en av Uppsalas absolut bästa mäklare. Läs mer
    2019-07-08 Walat T svarar Jakob A
    Vill börja med att tacka dig för din rekommendation, mitt främsta mål med mitt yrke är att du som kund vare sig säljare eller köpare skall bli så nöjd det bara går. Där efter har jag uppfyllt mina egna krav.
    Jag är väldigt glad över att du känner att jag har tagit till mig utav dina önskemål och försökt jobba på ett sätt som passar oss alla, det visar på att du också ser vad jag jobbar för.
    Vi ses på tillträdesdagen, och hoppas du får njuta utav din "ledighet" :) / walle
    Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • 2019-07-06

Marzia A skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har köpt en lägenhet och mäklare Walat Taha var jätteduktig att berätta allt och han var snäll mot oss Läs mer
    Maxim A, Jesper A, Walat T, Rozbeh K gillar detta
  • Ali S

Ali S skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag tyckte han va rak ärlig väldigt tillmötesgående. En bra mäklare helt enkelt. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2019-07-05 Walat T svarar Ali S
    Tusen tack för dina snälla ord. Jag ser fram emot att få hjälpa dig i sökandet utav bostad
    / walle
  • Astrid L

Astrid L skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevlig, engagerad, håller god kontakt, tydlig, professionell. Läs mer
    2019-07-05 Walat T svarar Astrid L
    Tack för ditt svar Astird, vi ses på tillträdesdagen :)
    Ta hand om er nu och hälsa Noa och Josef.
  • Morteza A

Morteza A skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag köpte en lägenhet.
    Väldigt bra bemötande.
    Fick väldigt bra information om lägenheten.
    Wala är en väldigt trevligt mäklare. Läs mer
    2019-07-05 Walat T svarar Morteza A
    Tack för ditt omdöme Morteza, Jag finns alltid här om du skulle behöva ytligare hjälp.
    / Walat
  • 2019-07-04

Mansor E skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har både köpt och även sålt lägenhet via Walat Taha på husmangarberg i Uppsala.

En väldigt driven samt duktig mäklare som verkligen lägger ner tid på kunder.

Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar samt lite till och det ska han självklart ha en guldstjärna för.

Jag har rekommenderat Walat Taha till alla i min familj, vänner samt kollegor, och kommer självklart fortsätta med det i framtiden.

Mitt nästa husköp kommer självklart ske med samma mäklare. Läs mer
    2019-07-04 Walat T svarar Mansor E
    Vilken härlig känsla jag får när jag läser ditt meddelande. Att uppnå dina förväntningar och dina önskemål är min strävan, och det har varit en ära för mig att få jobba med dig.
    Jag ser fram emot att få hjälpa dig i framtiden med dina förmedlingar och du ska veta att du alltid kan kontakta mig. Ta hand om dig så hörs/ses vi på tillträdesdagen. Stort tack / walle
    Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Alexander E

2019-07-04

Alexander E skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpte lägenhet. Bra och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-07-04 Walat T svarar Alexander E
    Tack för ditt omdöme Alexander, jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad. / walle
  • 2019-07-04

Rami S skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålt en bostad i centrala Uppsala.
    Väldigt nöjd med Walat under hela processen, helt klart överträffade min förväntningar. Walat är proffesionell, kompetent och engagerad. Han brinner för sitt jobb och sina kunder, det visade han tydligt med väldigt hög service nivå samt tillgänglighet.
    Jag kan verkligen rekommendera Walat för de som är ute efter en toppen mäklare! Läs mer
    2019-07-04 Walat T svarar Rami S
    Hejsan rami, nöjet är på min sida. Jag vill tacka dig för ditt förtroende och att du gav mig chansen att visa vad jag går för. Jag ser fram emot att få hjälpa dig i både sökandet och säljandet i dina framtida affärer.
    Du vet att du alltid kan höra av dig gällande frågor och funderingar.

Ta hand om dig så hörs vi, mvh walle
  • 2019-07-03

Jakob E skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpte en liten 1a på bra adress i Uppsala. Var på visning måndag eftermiddag, Walle var mycket trevlig/tillmötesgående och hade bra koll på läget. Visningen gick snabbt, och de frågor och funderingar jag hade kunde Walle svara på. Walle förklarade också tydligt hur han tänkte lägga upp kontakten framöver vilket uppskattas.
    Dagen efter presenterade jag ett bud som accepterades, och skrivning blev av senare på samma eftermiddag.
    Jag är mycket nöjd med hela ärendet såhär långt, allt har varit klart och tydligt, och ett plus i kanten är att allting gick så snabbt från bud till skrivning. Jag känner också att det inte är några problem att kontakta Walle ifall jag har någon fråga eller fundering, mycket bra! Walle är en riktig stjärna! Läs mer
    2019-07-03 Walat T svarar Jakob E
    Vilken fin sammanfattning utav din upplevelse, jag vill börja med att tacka dig för ditt omdöme. Vidare är jag även övertygad om att du kommer att trivas i denna lägenhet. Givetvis är du alltid välkommen att höra av dig vid eventuella frågor eller funderingar, min dörr står alltid öppen.
    Det är du som är stjärnan Jakob :)

Mvh, Walle
  • 2019-07-03

Eva A skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Proffsig och avslappnad, supernöjd. Läs mer

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala