Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala HusmanHagberg HusmanHagberg Uppsala

HusmanHagberg Uppsala

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala — Visa karta

Vi har ett tydligt mål - Vi vill skapa Uppsalas nöjdaste kunder.

Vi på HusmanHagberg i Uppsala förmedlar villor, bostadsrätter och fritidshus i Uppsala.
För oss är varje uppdrag unikt. Tillsammans med dig tar vi fram den lösning som passar bäst för just dig och din livssituation. Oavsett hur din situation ser ut kan vi erbjuda dig de bästa förutsättningarna att lyckas med din bostadsaffär.
Som en av Sveriges största mäklarkedja ger vi våra kunder tillgång till alla de fördelar som ett rikstäckande företag har i form av ett nationellt kundregister och marknadens bästa annonseringsplatser.
Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill alltid göra mer för dig som kund än vad du får hos andra mäklare.

Vi vill helt enkelt skapa de nöjdaste kunderna som gärna anlitar oss igen - då har vi lyckats!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 385 kunder tycker om HusmanHagberg Uppsala

• 2019-06-19

Linda Margareta Linnea E skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålt en villa. Rozbeh är mycket engagerad, driven, kunnig och personlig. Han får en att känna sig viktig som kund. Kommer absolut ringa honom när vi ska sälja eller köpa nästa gång! Läs mer
    Rozbeh K gillar detta
  • 2019-06-11

Sara A skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpte lägenhet av Josef i vintras och anlitade honom sedan för att sälja min egna bostadsrätt då min tidigare mäklare inte höll måttet. Josef var professionell i bemötandet och hade redan vid första mötet gjort upp en strategi för hur lägenheten skulle säljas. Josef följde sedan strategin och höll mig hela tiden uppdaterad med lägesstatus. Skulle varmt rekommendera Josef som mäklare till alla som är i försäljningstankar. Läs mer
    2019-06-13 Josef B svarar Sara A
    Tack Sara för dina fina ord. Det har varit en kul att få hjälpa dig med både köp och försäljning. En eloge också till dig och stylisten som ordnade det väldigt fint inför fotograferingen. Jag hör av mig inom kort igen. Vänliga hälsningar Josef
  • Anna E

2019-06-10

Anna E skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef har varit en enorm stöttepelare under min lägenhetsförsäljning. Jag mailade honom på måfå då han sålt liknande bostäder inom samma område och fick ett väldigt förtroendeingivande svar redan samma dag!

Eftersom jag bor 50 mil bort så har jag varit väldigt orolig och stressad över försäljningen och Josef har varit en klippa under hela processen. Med kunskap, förståelse och en massa extra hjälp har han fått mig betydligt lugnare.

Han har hjälpt mig med mindre renovationer, flyttstäd, hittade nya ägare snabbt och gav mig stor hjälp med hur jag borde gå till väga, tagit hand om nyckelöverlämning och skött allt på distans. Han har helt skräddarsytt försäljningen efter mina premisser.

Jag är otroligt tacksam för all hjälp jag har fått! Läs mer
    2019-06-13 Josef B svarar Anna E
    Hej Anna och stort tack för dina fina ord och rekommendation. Trots att det blev lite stressigt med allt så är jag ändå nöjd med slutresultatet. Vi fixar även deklarationen sedan på distans eller om du har vägarna förbi Uppsala. Tack återigen Anna och ta hand om dig så hörs vi framöver. // Hälsningar Josef
  • 2019-06-06

Cristopher J skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpt en gård utanför Uppsala. Mäklaren svarade snabbt och ärligt på de frågor vi hade, bemötandet var bra och kommunikationen fungerade perfekt. Vi är nöjda med processen och vårt köp som förmedlades av Rozbeh Kalantari på HusmanHagberg i Uppsala. Läs mer
    2019-06-19 Rozbeh K svarar Cristopher J
    Tack för det fina omdömet, jag är övertygad om att du och Clara kommer stortrivas i ert nya hus. Det gick rätt fort och det hela resulterade i att fastigheten såldes innan visning så om det dyker upp frågor i efterhand får ni givetvis höra av er till mig. Vi ses på tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-06-05

Fanny T skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevlig, bra bemötande och lätt att ha och göra med! Mycket bra mäklare Läs mer
    2019-06-14 Jesper A svarar Fanny T
    Tack Fanny för de varma orden. Det har varit roligt att få hjälpa er vid köpet. Känner verkligen att det var rätt lägenhet för er och att ni kommer trivas bra. Vi hörs av framöver!
  • 2019-06-05

Daniel D skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålde en en 2:a på portalgatan och Jesper gjorde en stark insats för att få den såld även fast marknaden är som den är just nu.
    Jesper var alltid trevlig med ett glatt bemötande.
    Våra förväntningar var att sälja den till utgångspris vilket inte riktigt lyckades men med hjälp av Jesper fick vi den såld till ett rimligt pris.
    Som helhet är vi nöjda med Jesper! Läs mer
    2019-06-14 Jesper A svarar Daniel D
    Tack Daniel för din rekommendation och dina fina ord kring hur du känner samt marknadsläget idag. Som du säger är marknaden som den är och ibland kan det vara svårt att nå hela vägen dit en säljaren förhoppningar ligger. Men som du säger gjorde vi det bästa av läget och fick ett bra pris för er bostad. Nu blickar vi framåt mot ert nya boende och där hoppas jag ni kommer trivas väldigt bra och ser fram emot att höra nya historier kring vart livet tar er.
  • 2019-06-04

Sara Maria Chin A L skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Väldigt nöjd med Jesper som mäklare. Alltid positiv och hjälpsam. Läs mer
    2019-06-14 Jesper A svarar Sara Maria Chin A L
    Hej Sara Maria, Tack för ert förtroende att hjälpa till med försäljningen av er bostad. Det var roligt att få vara en del i den stora affären och ge er goda tips på vägen. Vi hörs av framöver!
  • Johan B

2019-05-29

Johan B skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Under försäljningen av vår tvåa fick vi superbra service med allt vi behövde och lite till, och dessutom toppenguidning vid köp av ny lägenhet. Trots väldigt många frågor under alla möjliga tider fick vi alltid snabb och bra återkoppling av Maxim som aldrig tappade tålamodet. Vi uppfattade honom som skämtsam och avslappnad samtidigt som professionell och duktig på det han gör. Står ni i valet och kvalet av mäklare kan ni tryggt vända er till Maxim. Tack för din hjälp Maxim, grymmaste mäklaren! Läs mer
  • Karin H

2019-05-20

Karin H skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Proffsig, sympatisk och engagerad mäklare. Jag är verkligen supernöjd. Läs mer
    2019-05-20 Walat T svarar Karin H
    Det glädjer mig att höra Karin, hoppas ni fick en bra eurovision kväll i helgen :) hälsa Isak och Magnus så mycket / Walle
  • 2019-05-20

Fleur S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi köpte vår första bostad av Maxim. Vi träffade honom första gången på visningen, och han svarade på alla våra frågor, men gav oss utrymme att kolla på bostaden i lugn och ro vilket uppskattades.
    Han var trevlig, professionell och ingen fråga var för dum. Han var tydlig redan från början kring processtegen och det var alltid lätt att nå honom.

Att köpa en bostad av Maxim känns tryggt och bra. Läs mer
  • 2019-05-20

Péter E skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag köpte bostadsrätt.
    Vi träffades vid visning (två olika lägenheter samma dag).
    Jag fick korrekta informationer.
    Började budgivning på en gång.
    Fick information via sms samt talade vi i telefon många gånger.
    Jag var väl informerat.
    Det gick otroligt jätte fort.

Det var helt utmärkt! se ovan.
    Han är snäll, hjälpsam, duktig, punktlig och aktiv, med ett ord:
    fantastisk! Läs mer
    2019-05-20 Walat T svarar Péter E
    Hejsan Péter, stort tack för dina fina ord. Det värmer och jag uppskattar din ärlighet. Detta är det ända jag strävar efter i min mäklarroll, dvs kundnöjdhet.
    Vi hörs närmare tillträdesdagen, och som sagt så är det bara att ringa mig när det är dags att träffa en mäklare angående din bostad idag =)
    Stort tack, hälsa Erika / Walle
    Walat T, Maxim A, Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Sigrid S

2019-05-17

Sigrid S skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi sålde en femma på Luthagsesplanaden i Uppsala.
    Vi är mycket glada och nöjda med Rozbehs synnerligen kompetenta mäklarinsatser. Med Rozbeh vid vår sida har hela försäljningsprocessen flutit oerhört smidigt.Stort tack Rozbeh!
    Vi vill varmt rekommendera dig till andra säljare. Du är en klippa.

21190517
    Familjen Andrén Läs mer
    2019-05-17 Rozbeh K svarar Sigrid S
    Enormt tack för de vackra orden Sigrid. Det var ett nöje att hjälpa dig och dina syskon med försäljningen av er fars lägenhet och jag ser med spänning fram emot att få träffa honom nästa vecka. Jag vill även tacka er för ert härliga engagemang genom processen och jag önskar er allt gott framöver tills vi hörs igen! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-05-16

Nils C skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Snabb, engagerad, vänlig, kunnig. Vad mer kan man begära? Läs mer
    2019-05-17 Rozbeh K svarar Nils C
    Tack för omdömet Nils! Hela processen flöt på väldigt bra och resulterade i ett mycket kvickt avslut. Jag hoppas att ni kommer trivas bra med er nya lägenhet och dyker det upp några som helst funderingar är ni varmt välkomna att höra av er, annars ses vi på tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Yvette Mae J

2019-05-13

Yvette Mae J skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Serviceminded och högt professionellt

Med så kort varsel kunde han ordna en snabb privat visning, sköta en av livets största affär väldigt smidigt och korrekt. Leverar ett proffsig arbete från köparens perspektiv men även åt säljare. Läs mer
    2019-05-13 Walat T svarar Yvette Mae J
    Hejsan yvette, nöjet är helt på min sida! Tusen tack för dina varma ord, dem glädjer mig. Jag är oerhört tacksam för ert förtroende och ser fram emot att få hjälpa er i framtiden. Fram tills att vi ses på tillträdesdagen så är det bara att ni hör av er om det finns något jag kan hjälpa er med. Ha det så bra och hälsa // Walat
    Rozbeh K, Jesper A, Walat T gillar detta
  • 2019-05-13

Balén A skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket bra mäklare
    svarar alltid på tel
    Han lyckades sälja min bostad bara efter en dag när den va ute på hemnet till ett pris som jag va nöjd med Läs mer
    2019-05-13 Walat T svarar Balén A
    Tack så mycket för dina fina ord, jag uppskattar det och ser fram emot att även få hjälpa dig i bostadssökandet. Hälsa =)
    Rozbeh K, Jesper A, Walat T gillar detta
  • Niclas S

2019-05-13

Niclas S skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi hittade en bostad som var högst intressant för oss redan vid fotona och Walat lyckades ordna både visning och därefter kontraktskrivning samma dag vi kontaktade honom. Vi känner oss mycket nöjda med Walat och hans känsla för service och kunder tycks instinktiv. Efter 8 tidigare visningar ligger han delad 1:a plats med en annan mäklare i hur bra bemött vi blivit. Läs mer
    2019-05-13 Walat T svarar Niclas S
    Bästa Niclas. Jag vill börja med att tacka dig för dina fina ord. Jag uppskattar att jag fick möjlighet att hjälpa dig och Yvette med er nya bostad. Jag ser fram emot en kommande konkat med er, som tidigare nämnt vill jag att ni hör av er oavsett vilka frågor eller funderingar ni har.
    Jag återkommer med era prospekt då kontraktet gick lite fortare än vanligt =) önskar dig en fortsatt trevlig dag, hälsa // walle
  • 2019-05-12

Emil K skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi köpte en villa med källare. Hela affären gick mycket smidigt bra bemöt och löpande information under hela prosesen Läs mer
    2019-05-14 Jesper A svarar Emil K
    Hej Emil och Lisa, Tack för era fina ord. Jag tror verkligen att ni och lillen kommer att trivas bra i huset och ser fram emot att se mer av era planer här framöver.
  • 2019-05-11

Emma Johanna H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevlig, lugn, tillgänglig, hjälpsam, sympatisk, pålitlig och känns uppriktig! Läs mer
    Maxim A, Jesper A, Rozbeh K, Walat T gillar detta
  • 2019-05-09

Lena Margaretha M skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vänlig och tillmötesgående. Svarade tålmodigt och pedagogiskt på alla våra frågor och förklarade bra. Lätt att få kontakt med.
    Har köpt en bostadsrätt tillsammans med min dotter. Läs mer
    2019-05-21 Josef B svarar Lena Margaretha M
    Hej Lena och tack för dina vänliga ord. Jag hoppas din dotter kommer trivas fint i bostaden och studierna kommer gå bra. Vi hörs av inom kort :) // Hälsningar Josef
    Josef B, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K, Walat T gillar detta
  • 2019-05-05

Amanda S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpt min första egna bostadsrätt och jag är supernöjd! Läs mer
    Jesper A, Walat T, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • 2019-05-01

Pernilla Lundh S skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpte nyss Svartb.g. 87a och har blivit utmärkt bemött under hela processen. Jesper är varm, förstående och professionell! Läs mer
    2019-05-14 Jesper A svarar Pernilla Lundh S
    Hej Pernilla, Det har varit mycket trevligt att få hjälpa dig på vägen mot ett nytt boende och jag tror att denna bostad kommer passa er väldigt bra. Vi hörs av här framöver och tar det steg för steg.
    Jesper A, Walat T, Rozbeh K gillar detta

3 för kontaktnät
    4 för förståelse
    5 för fortsatt vänskap Läs mer
    2019-04-25 Josef B svarar MARCUS B
    Bästa Marcus. Tack så jätte mycket för dina fina ord. Uppskattar att jag fick möjlighet att hjälpa dig och dina systrar med ert hus samt den fina kontakten med dig. Hör av mig kommande dagar för gräsmattan :) Hälsa familjen så mycket. // Josef
  • 2019-04-21

Moritz B skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    We sold a small flat through Rozbeh, it was a complicated period and we have not been particularly successful due to the market cirumstances. Rozbeh has been very supportive and helpful throughout the (long) process. And in the end we successfully sold for a fair amount, thanks to Rozbeh's persevearence. Läs mer
    2019-04-23 Rozbeh K svarar Moritz B
    Thank you for the review Moritz! You are fully correct about it being a complicated period when it comes to selling apartments but our patience and persevearance (both yours and mine) resulted in the apartment being sold before the open house. The next step for us will be to find you and Pilar a new flat and as promised I'll be right here to help you through it! Best wishes, Rozbeh.
  • 2019-04-19

Claudia Alicia Marin P skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    The broker was friendly at the beginning of the purchase and later showed no interest in answering emails, the day of signing the broker did not arrive, which did not seem appropriate but his assistant was very kind. I think it is a good broker only after the signing of the purchase has not responded more e-mail which makes me suspect their behavior. Läs mer
    2019-04-23 Josef B svarar Claudia Alicia Marin P
    Hi Claudia and Mauricio. I want to start by saying congratulations to your new home. I really appreciate your honesty about what I did less well. Regarding that I was not under the contract, I was booked elsewhere. Then the time was short because the seller would return to Gothenburg the next morning. Therefore, we had to plan it the next day after your work. To make it as smooth as possible I sent all the documents to you the night before and that my colleague helped.

Regarding the email that you sent to me after the contract, I apologize for the late reply. I usually have to always be quick but this time I missed it completely without any real reason. I apologize. See you in a couple of weeks in the apartment. Have a good time until then. Kind regards, Josef
  • Sergio Alejandro Urrutia D

2019-04-15

Sergio Alejandro Urrutia D skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh överträffade alla våra förväntningar när vi sålde vår bostad. Pålitlig, dedikerad och alltid tillgänglig. Vi kände oss helt trygga med att guidas av honom genom försäljningen.

Vi blev imponerade av inte bara hans energi, utan även av hans vänliga och informaiiva inställning. Han satte ribban högt för framtida möten med mäklare.

Rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2019-04-16 Rozbeh K svarar Sergio Alejandro Urrutia D
    Stort tack för det fina omdömet Sigge! Att få jobba med sig och Sonja har varit minst lika givande för min del kan jag lova. Enda sen vi träffades för tre(!!) år sen och att sedan få följa er resa samt även Leandros resa nu på senare tid. Som jag nämnde i samband med kontraktet är det alltid lite tråkigt när man inser att vi inte kommer ha samma kontakt längre men trots er flytt till annan ort är jag övertygad om att vi kommer stöta på varandra förr eller senare! Om inte annat i samband med deklarationen nästa år ;) Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-04-01

Sandra R skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi sålde vår bostadsrätt med Josef och är väldigt nöjda. Vi valde Josef då han verkade väldigt serviceminded och trevlig och det har han levt upp till under hela processen. Han är snabb på att återkoppla och svara på frågor, och lyssnade väldigt väl på våra önskemål genom processen. Läs mer
    2019-04-08 Josef B svarar Sandra R
    Hej Sandra och Anton, stort tack för era ord och er rekommendation. Ni gjorde ett superjobb med att få bostaden så fin som den blev och kunderna uppskattade det. Tack återigen och vi hörs strax igen. Vänliga hälsningar Josef
  • 2019-03-22

Hanna F skrev om HusmanHagberg Uppsala
    Sålde en bostadsrätt med Görans hjälp och är mycket nöjd! Ett professionellt bemötande och tryggt stöd genom hela processen, flexibel, lyhörd och skicklig. Valde mäklare med omsorg och fick precis vad jag ville. Läs mer
  • 2019-03-19

skrev om HusmanHagberg Uppsala
    I en svajig bostadsmarknadssituation skulle vi sälja vår tvårummare i Luthagen. Realistiska försäljningspriser gavs oss från vår mäklare. Dessa var markant lägre än för enbart ett halvår tidigare för liknande objekt. Något vi var medvetna om.
    Vi fick råd om vilka enkla åtgärder vi ev. kunde göra, vilka visade sig vara mycket lyckade.
    Att låta stylist inreda och "pimpa" lägenheten avråddes från, och enkla tips kring vad vi själva kunde göra gavs. Det var mycket enkla åtgärder som vi upplevde var genomförbara trots tidsbrist, och vi slapp därmed dyra stylistarvoden.
    Mäklaren gav ett mycket gediget och proffsigt intryck. Han var väl insatt i bostadsområdet och även bostadsrättsföreningens ekonomi genom flera år.
    Då lägenheten fanns ute till försäljning var mäklaren mycket aktiv, flexibel och i ständig kontakt med oss säljare och ev. köpare. Denna kommunikation upplevde vi som professionell gentemot oss som säljare men även mot presumtiva köpare. Viktigt tycker vi då vi säljer en bostad vi trivts oerhört bra i under många, många år.
    Mäklaren erbjöd oss stöd och hjälp vid kommande deklaration, något som var en avgörande faktor till val av mäklare. Vi har nu fått hjälp med deklaration och det har visat sig varit oerhört tidseffektivt. Om vi själva skulle ha satt oss in i alla detaljer hade vi inte kommit i närheten av övertygelse om att ha genomfört deklarationen på korrekt sätt.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med vårt samarbete med Göran på Husman och Hagberg. I en tid där bostadsmarknaden i praktiken stod stilla lyckades han hjälpa oss med en försäljning där det blev både budgivning och ett slutbud över vad vi kunde önska i denna tid. Stort tack, Göran! Läs mer
  • 2019-02-28

Martin A skrev om HusmanHagberg Uppsala
    Göran gav ett mycket trevligt och professionellt intryck redan vid värderingen av bostaden.
    Efter att en annan mäklare misslyckats sälja lägenheten kontaktade jag Göran och han fick, trots den tröga marknaden, den såld på 10 dagar efter att vi kontaktade honom till ett bra pris.
    Ska du sälja din bostad rekommenderar jag starkt att du anlitar honom som din mäklare! Läs mer
    2019-02-28 Göran E svarar Martin A
    Tack Martin för ditt fina omdöme. Och det var ju extra kul att vi lyckades få ett ännu bättre pris än vad den legat ute för tidigare.
    Allt gott Martin. Lycka till nu så hörs vi längre fram.
    Göran
  • Mohammed Isac A

2019-02-22

Mohammed Isac A skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim har hjälpt oss med försäljningen av vår lägenhet. Han överträffar våra förväntningar. Mycket kompetent, professionell men framförallt ödmjuk! Läs mer
    Jesper A, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • 2019-02-22

Pierre V skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Tycker att Rozbeh var Professionell och gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
    2019-02-25 Rozbeh K svarar Pierre V
    Tack för ditt omdöme Pierre! Jag hoppas att ni kommer trivas väl i ert nya hus till sommaren och är glad över att försäljningen gick både snabbt och smidigt men även till bra pris. Det har varit kul att lära känna dig och Darija och jag hoppas att vi bibehålla kontakten framöver. Ni är varmt välkomna att höra av er om det dyker upp några nya funderingar, annars ses vi vid tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-02-19

Margareta H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jättenöjd snabb och bra services vet vad han pratar om Vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-02-10

Mohammad Al-N skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har haft att göra med många mäklare, både för bostäder och kommersiella fastigheter.
    Men ingen har kunnat leverera som Josef Boulaich.
    Utöver att han är en problemlösare har han visat en sida av att vara rak, flexibel, kompetent, professionell, noggrann och positiv.
    Jag skriver aldrig recensioner men Josef Boulaich är värd att nämna, dels för hans engagemang men också för att det är viktigt att varje säljare och köpare känner sig trygg och nöjd före, under och efter en affär. Läs mer
    2019-02-11 Josef B svarar Mohammad Al-N
    Hej Mohammad, jag tackar dig stort för dina fina ord. Det har varit en längre process och jag tackar er stort att jag får möjligheten att hjälpa dig och din fina familj. Jag önskar er det bästa så ses vi snart! Hälsningar Josef
  • 2019-02-03

Lars H skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Allt bra. Snabbt, smidigt och effektivt. Läs mer
    2019-02-06 Josef B svarar Lars H
    Tack så mycket för din rekommendation. Hoppas allting är fint :) Hälsningar Josef
  • 2019-02-01

Gunnar H skrev om HusmanHagberg Uppsala
    Göran har sålt min bostadsrätt i centrala Uppsala under en tid då jul och nyår dämpat marknaden och få personer hunnit med att boka in sig på visningar och tänka på köp. Det har också varit under en tid där landet saknat en aktiv politisk ledning och den ekonomiska framtiden varit allt annat än förutsägbar. Bostadrätten blev dock såld. Tack Göran! Läs mer
    2019-02-28 Göran E svarar Gunnar H
    Tack Gunnar för ditt fina omdöme. Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen.
    Göran

Linnea S skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Hjälpte mig att sälja min lägenhet väldigt snabbt när jag behövde det som mest!! Oerhört tacksam för all hjälp man har fått! Läs mer
    2019-01-29 Jesper A svarar Linnea S
    Hej Linnea, Jo jag kom in i en tid då det var mycket som hände i ditt liv. Men det löste vi på ett bra sätt och kom fram på andra sidan efter en bra försäljning, med tanke på rådande marknadsläge. Vi hörs av här framöver!

Matilda G skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har köpt en lägenhet i Uppsala och fick jättebra hjälp av Jesper. Han var alltid professionell och trevlig.

Vi har haft en god kontakt och jag känner mig mycket nöjd med mitt köp. Läs mer
    2019-01-29 Jesper A svarar Matilda G
    Hej Matilda, var riktigt roligt att få hjälpa dig med ditt köp av din lägenhet. Den kommer att passa dig riktigt bra. Vi hörs av framöver!

Sandra-Marie E skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpte en lägenhet genom denna mäklare. Fick ett mycket bra bemötande!
    Mäklaren var bra på att förklara de olika stegen i köpet och har under hela processen varit lätt att nå.
    Är mycket nöjd med kontakten vi haft! Läs mer
    2019-01-29 Rozbeh K svarar Sandra-Marie E
    Hej Sandra-Marie och tack för de fina orden. Det känns jättekul att höra att ni känt er trygga genom processens gång då jag förstår att ett bostadsköp är en väldigt stor affär med många frågetecken. Jag är övertygad om att du och Johan kommer trivas riktigt bra i er nya lägenhet och givetvis är ni varmt välkomna att ringa om det dyker upp några funderingar! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-01-25

Milton M skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Förtroendeingivande och trevlig som person, saklig och professionell som mäklare.

Jag är jättenöjd. Läs mer
    2019-01-29 Rozbeh K svarar Milton M
    Stort tack för omdömet Milton. Vidare vill jag också tacka både dig och Jessica för det förtroende jag fått under säljprocessens gång. Ni tog verkligen till er de tips och råd ni fick från vår stylist vilket resulterade i att spekulanterna älskade lägenheten. Allt detta resulterade i slutändan i en snabb och smidig försäljning. Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya boende och har ni några frågor är ni båda varmt välkomna att höra av er till mig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-01-19

Gunnel L skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Säljer sliten lägenhet på 53 kvadrat. Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren. En mycket lugn och ödmjuk person. Överträffade mina förväntningar vad det gäller försäljningen både vad det gäller priset och hur snabbt det hela gick. Hade förmåga att skapa lugn och trygghet när det uppstod lite stressad situation .
    Jag känner mig mycket nöjd med valet av mäklare som jag fick genom rekommendation . Tusen tack! Läs mer
    Maxim A, Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • 2019-01-18

Hampus P skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har inget dåligt att säga om Rozbeh, vi köpte vår första lägenhet via honom under en väldigt snabb process. Otroligt hjälpsam och vägledande och såg till att alltid vara kontaktbar. Vi är väldigt nöjda med sättet han agerade på utifrån våra önskemål om affären och hans flexibilitet gjorde att processen gick smidigt. Vid framtida försäljning är Rozbeh ett självklart val för oss! Läs mer
    2019-01-22 Rozbeh K svarar Hampus P
    Hej Hampus och tack så mycket för det fina omdömet! Jättekul att både du och Frida har känt er säkra genom köpprocessen då jag förstår att ens första bostadsköp kan kännas överväldigande. Jag hoppas verkligen att ni ska trivas bra i er nya lägenhet de kommande åren och dyker det upp några som helst funderingar är ni varmt välkomna att höra av er! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Görkem P

2019-01-17

Görkem P skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh made it very easy for us to buy our villa. He informed us in each step and tried his best to assist us in every way we needed. We're very grateful for all his help and we would definitely consider him next time we sell or buy. Läs mer
    2019-01-18 Rozbeh K svarar Görkem P
    Thank you for the review Görkem, I truly appreciate it! Hopefully you and Neshe have moved in by now and are doing great in your new house. It's been really nice getting to know both of you and I really hope we'll stay in touch. Don't ever hesitate to give me a call if anything comes up or if you have any further questions. Oh, and also.. Istanbul was great by the way! Best wishes, Rozbeh.
  • 2019-01-09

Ali El A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh he is the best and he work very hard he warm a big trust from us ND am sure from other customers too and he is very helpfull and supportive Läs mer
    2019-01-10 Rozbeh K svarar Ali El A
    Hi Ali and thank you for your kind words! It's been an honor to help you and your family sell your apartment here in Uppsala and also to help you find a new home in Stockholm. I'm glad everything worked out for the best and I truly hope you'll love your new place. However I do have to admit, I'm a little disappointed that I never got a chance to taste your food seeing as how you're a chef and all ;). Best wishes, Rozbeh.
  • 2019-01-08

Jennie J skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålt: 1a (21 kvm) Luthagsesplanaden 6a UPPSALA.

Vi har under hela försäljningsprocessen haft ett tätt samarbete med Maxim, där han hållit oss uppdaterade och informerat om "nästa steg". Vid tillfällen då vi haft funderingar eller när vi ville modifiera taktiken mötte han oss med förståelse. Han förklarade väl och gav förslag på nytt tillvägagångssätt. Maxim är mycket trevlig och professionell men även tillmötesgående, vilket gör att man som säljare känner sig delaktig i försäljningen. Läs mer
    Jesper A, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • Tor F

2019-01-04

Tor F skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim Alami har från starten hjälpt till på ett proffsigt sätt, alltid svarat kunnigt eller tagit reda på det jag har undrat över samt fick trots en väldigt trög marknad ett ok pris för min lägenhet. Det som var extra bra för mig är köphjälpen av honom som ingick då jag inte visste var eller vilken bostad jag skulle köpa i samband med flytten till Stockholm, då han själv hade bott i Stockholm och jobbat där som mäklare så kunde han den marknaden vilket gav mig information som jag annars inte hade fått efter bara en visning. Läs mer
    Rozbeh K, Jesper A, Maxim A gillar detta
  • Johan W

2019-01-02

Johan W skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Hjälpsam och flexibel.

Löste problem snabbt och gav tydlig information. Läs mer
    2019-01-04 Rozbeh K svarar Johan W
    Tack så mycket för din Reco Johan! Det är alltid kul att få ta del av någons första bostadsaffär och jag är övertygad om att ni gjort ett bra köp. Önskar er all lycka i den nya bostaden och ni är varmt välkomna att höra av er om nya frågor uppstår innan tillträdet. Vi ses! Vänliga hälsningar, Rozbeh.

Kamiran D skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Världens bästa mäklare och vän.
    mycket effektiv och vänlig Läs mer

Gretel E skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Supertrevlig kille som engagerade sig. Rekommenderar varmt honom vidare! Läs mer
    2019-01-29 Jesper A svarar Gretel E
    Tack för era fina ord. Var riktigt roligt att få hjälpa till med försäljningen av er mors lägenhet.

Gabriella G skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    We were selling our apartment in Uppsala. Rozbeh was our real estate agent. He was excellent communicator, helpful and always reachable. I would definitely recommend him for any other customer. He is very dedicated and passionate about his job. Läs mer
    2019-01-04 Rozbeh K svarar Gabriella G
    Hi Gabi and thanks a lot for the review. Getting to know you and your family has been a wonderful experiance I even though you'll be moving to Stockholm I hope you know that my door is always open if you have any further questions. However I do look forward to seeing you all one more time before you leave! Best wishes, Rozbeh.
  • 2018-12-27

Viktor W skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket hjälpsam och förstående, gjorde mitt första bostadsköp till en bra upplevelse. Läs mer

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala