Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala HusmanHagberg HusmanHagberg Uppsala

HusmanHagberg Uppsala

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala — Visa karta

Vi har ett tydligt mål - Vi vill skapa Uppsalas nöjdaste kunder.

Vi på HusmanHagberg i Uppsala förmedlar villor, bostadsrätter och fritidshus i Uppsala.
För oss är varje uppdrag unikt. Tillsammans med dig tar vi fram den lösning som passar bäst för just dig och din livssituation. Oavsett hur din situation ser ut kan vi erbjuda dig de bästa förutsättningarna att lyckas med din bostadsaffär.
Som en av Sveriges största mäklarkedja ger vi våra kunder tillgång till alla de fördelar som ett rikstäckande företag har i form av ett nationellt kundregister och marknadens bästa annonseringsplatser.
Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill alltid göra mer för dig som kund än vad du får hos andra mäklare.

Vi vill helt enkelt skapa de nöjdaste kunderna som gärna anlitar oss igen - då har vi lyckats!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 320 kunder tycker om HusmanHagberg Uppsala

• Jimmy E
    Jimmy E skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har träffat många mäklare i husletandet
    Men när vi träffadeJesper kändes det helt
    Rätt,förtroende ingivande ,proffsig och trevlig .vi ger våra varmaste rekommendationer för Jesper som mäklare

Jimmy o Madelaine Läs mer
  • Dan L
    Dan L skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålt två st fastigheter, en bostadsfastighet och en obebyggd fastighet för småhus.
    Jättebra bemötande, alltid lätt att få tag på. Svarar han inte så återkommer han alltid.

Har gjort det bästa av två inte helt enkla försäljningar. Läs mer
    Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • Robert H
    Robert H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bra service och alltid tillgänglig Läs mer
    Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • Nils E
    Nils E skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim är en skicklig mäklare som visar stort engagemang gentemot dig som säljare. Han ger valuta för sin provision genom att hela tiden göra det där lilla extra. Kommunikationen har i övrigt varit lysande! Läs mer
  • Christopher F
    Christopher F skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålde min lägenhet, är mycket nöjd med allt från början till slut.
    Rekomeneras varmt Läs mer
  • Alexandra B
    Alexandra B skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har köpt en lägenhet.
    Jag blev bemött på ett trevligt positivt sätt.
    Jag fick den information jag behövde och tycker att upplevelsen var precis som jag förväntade mig. Läs mer
  • Tor A
    Tor A skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Tack Jesper!
    Efter ett långt år fick vi äntligen till en affär på vårt hus. Du har stöttat och väglett oss hela vägen och haft en positiv anda som vi verkligen behövt genom denna process. Du har bemött oss väldigt bra och det har känts tryggt att veta att du skött vår husförsäljning. Du har verkligen visat ett stort engagemang och vi är otroligt tacksamma! Stor eloge till dig! Läs mer
  • Mathias N
    Mathias N skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpare.
    Vi är jätte nöjda med Jesper. Trevlig, enkel och väldigt tydlig. Om vi ska sälja så är han tveklöst den vi skulle ringa först. Läs mer
  • Nadja A
    Nadja A skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    En ödmjuk mäklare som är humans och ser till att alltid göra sina kunder nöjda. Maxim ger känsla av trygghet Och sätter kunden i första hand. En stressfri upplevelse av att sälja min första lägenhet. Läs mer
  • Martin A
    Martin A skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim hjälpte mig med att sälja min etta i Fålhagen, Uppsala. Maxim var under tiden som vi hade lägenheten ute väldigt proffesionell och lyhörd inför mina önskningar.

Maxim visade prov på god kännedom om marknaden och förklarade pedagogiskt varför/varför inte vi skulle göra saker och ting.

Jag rekomenderar Maxim Alami starkt. Han kommer kämpa för att få till en bra affärr för dig som säljare. Läs mer
  • Aldona G
    Aldona G skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef va alltid tillgänglig, trevlig och tålmodig. Jag upplevde honom som engagerad och särskilt kunnig inom skattefrågor. Läs mer
    2018-08-28 Josef B svarar Aldona G
    Hej Aldona. Tack så mycket för det fina samarbetet och dina ord. Det var mycket att stå i med deklaration och skatt men allt gick bra till slut. Malin hälsar så mycket till dig. Vi hoppas att du trivs bra i din nya bostad och att hälsan är bra. Ha den fin tid framöver. Vänliga hälsningar // Josef & Malin
  • Zana K
    Zana K skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh har varit den självklara Mäklaren till försäljningen av vårt hus och sedan även en lägenhet. Han har varit ett riktigt bra stöd under hela proseccen och vi är super nöjda. Vi har fått ständig information och uppdatering under försäljningarna och han har skött visningarna och budgivningarna super. Vi trodde aldrig att det skulle gå så smidigt med försäljningarna och det ska Rozbeh ha stor eloge för. Tack Rozbeh du är det bästa och självklara valet av Mäklare! Läs mer
  • Ezana A
    Ezana A skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef hjälpte oss att sälja vår lgh. Vi upplevde honom som en mycket trevlig, ödmjuk och inlyssnande mäklare! Vi fick snabbt förtroende för honom. Josef är glad och positiv, han är lätt att nå och förklar varje steg tydligt.
    Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-07-09 Josef B svarar Ezana A
    Hej Ezana och Madelen. Tack för ert förtroende och ert tålamod trots att det inte gick vägen vid första annonseringstillfället. Ni gjorde ett fantastiks jobb med stylingen och bostaden kunde presenteras på bäst möjliga sätt tack vare er fina insats. Jag hoppas att det går bra med husletandet och det är bara höra av er om jag kan hjälpa till med något! Ha en fortsatt fin sommar // Hälsningar Josef
  • Billy C
    Billy C skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Positivt bemötande, noggrann med informationen under processens gång.
    Serviceminded med snabb återkoppling på frågor, mail etc. med anta ord - Josef hade kunden i centrum.
    Kan verkligen rekommendera Josef Läs mer
    2018-07-09 Josef B svarar Billy C
    Tack Billy för kontakten med dig. Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad med många lugna stunder på balkongen. Du är alltid välkommen in på en kaffe om du promenerar förbi. Ha en fortsatt bra sommar :) // Josef
  • Diana A
    Diana A skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket erfaren och professionell mäklare med mångårig erfarenhet som gör att man direkt känner att man är i goda händer. Insatt i alla svåra och komplicerade frågor kring skador och fel i bostaden, regler och ansvar. Kollar upp det som är viktigt och ger svar snabbt och direkt. Mycket vänlig och personligt tillmötesgående, tålmodig och lyhörd för kundens önskemål och specifika behov. Man behöver dock hjälpa till lite med språk korrektur i prospektet, men alla andra dokument är upprättade helt korrekt. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-07-09 Josef B svarar Diana A
    Hej Diana. Tack för dina ord och din feedback. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig. Tack även för din feedback gällande annonsen
    och prospektet, jag har tagit till mig varje ord och slutresultaten vart väldigt bra. Jag önskar dig en bra tid framöver. Vänliga hälsningar Josef
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef hjälpte mig och min man att sälja vår lägenhet på Portalgatan och vi är mycket nöjda! Josef var lyhörd för våra önskemål och tog hand om oss och vår försäljning på ett mycket ärligt och proffesionellt sätt. Han tillät oss vara precis så involverade i affären som vi önskade vara och vi kände att vi kunde lita på honom och hans breda erfarenhet som mäklare. Vi kan verkligen rekommendera Josef! Läs mer
    2018-07-09 Josef B svarar Johanna K
    Hej Johanna och Bjarne! Tack återigen för allt och ert förtroende. Jag hoppas att ni trivs super i huset och att grabben mår fint :) Ha en fortsatt bra sommar så ses och hörs vi framöver!
  • Jennifer M
    Jennifer M skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef gav mig ett fantastisk bemötande från början och var väldigt serviceinriktad gällande köpet av lägenheten. Han var alltid tillgänglig och hjälpte mig med stort tålamod. Jag låg verkligen rekommendera Josef. Läs mer
    2018-07-04 Josef B svarar Jennifer M
    Tack så mycket Jennifer. Jag hoppas du trivs super i Salabacke och att du får en fin sommar under ditt "långa" sommarlov :) Ha det så bra och bara höra av dig om det skulle vara något. // Hälsningar Josef
  • Mohammad A
    Mohammad A skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef gav oss ett fantastiskt bemötande från start och hjälpte oss med allt praktiskt kring husköpet. Han var alltid tillgänglig och hjälpte oss med stort tålamod och servicemindedness. Jag kan varmt rekommendera Josef! Läs mer
    2018-07-04 Josef B svarar Mohammad A
    Tack så mycket till er Mohammad. Det var ett nöje att få hjälpa till med ert första husköp och träffa din familj. Jag hoppas ni får en bra sommar. Hälsa så mycket så hörs vi framöver // Hälsningar Josef
  • Nadine D
    Nadine D skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rekommenderar Maxim starkt för hans fantastiska insats av försäljningen av vår lägenhet. Vi kände oss trygga genom hela processen. Allt gick smidigt och han var alltid tillmötesgående med våra önskemål. Läs mer
  • Nathalie D
    Nathalie D skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Med Maxims hjälp gick försäljningen av vår lägenhet smidigt och lätt. Han va lyhörd för våra behov och såg till att smärtfritt lösa dom problem som uppstod längt med vägen. Vi rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • Linnea E
    Linnea E skrev om HusmanHagberg Uppsala
    Jag och min sambo har köpt en villa. Trevlig och tydlig! Läs mer
    2018-06-27 HusmanHagberg Uppsala svarar Linnea E
    Hej Linnea! Vad kul att ni är nöjda med mitt bemötande. Hoppas ni får en fin sommar innan det är dags för tillträde av det nya huset!
    Rozbeh K, Josef B gillar detta
  • Jan O
    Jan O skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bra och trevlig mäklare som hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Uppsala. Läs mer
    Rozbeh K, HusmanHagberg Uppsala gillar detta
  • Elisabeth K
    Elisabeth K skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpt fritidshus Källvägen 19/Stenskär Trevlig och duktig mäklare med snabb återkoppling.Vi är mycket nöjda med köpet,mäklare och mötet med säljare. Läs mer
  • Birgitta C
    Birgitta C skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har sålt en villa/fritidshus. Samarbetet m Jesper gick helt friktionsfritt. Han var mkt hjälpsam o följsam och motsvarade mina krav på en ansvarsfull mäklare. Kan varmt reommendera honom. Läs mer
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har varit i kontakt med Jesper Ackelman en längre tid.
    Jag har kollat på flera objekt.
    Han tipsade mig om en perfekt lgh som jag sedan köpte!
    Otroligt personligt bemött. Jag har känt mig trygg hela vägen. Läs mer
  • Emelie H
    Emelie H skrev om HusmanHagberg Uppsala
    Mäklaren var väldigt tillmötesgående och gav oss ett jättebra bemötande, hon var trevlig och fick oss att känna oss trygga och nöjda. Hon läste allt som kom upp längs vägen utan problem och var snäll och kom med flera idéer för att försäljningen skulle gå smidigt för oss som säljare. Läs mer
    2018-06-21 HusmanHagberg Uppsala svarar Emelie H
    Hej Emelie! Tack för det! Har varit kul att få hjälpa er med försäljningen av lägenheten i Storvreta :)
    Josef B, Rozbeh K gillar detta
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim hjälpte mig att sälja min lägenhet och han har varit mycket engagerad, professionell och tillmötesgående. Jag blev mer än nöjd med slutpriset och tror att det är mycket tack vare Maxims insatser, rekommenderar honom varmt till alla. Läs mer
  • Helin M
    Helin M skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim har hjälpt oss att få våran lägenhet såld , han har varit helt fantastiskt och har funnits där för , och fått oss att känna oss så trygga . Han är helt underbar och absolut den bästa mäklaren ! Snart ska han oxå hjälpa oss att köpa en ny lägenhet . Läs mer
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Hej! Jag tycker du har varit en toppen , som har försökt hjälpa till alla både kunden och säljaren.. är en snäll glad person som har gjort ett bra jobb.. 🌸 mvh / Kristina Sigeman Läs mer
  • Maaret N
    Maaret N skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag behövde aldrig kontakta mäklaren, utan Rozbeh tog själv initiativet och kontaktade mig 2 år sedan, för att höra hur vi trivdes med huset etc. Eftersom vi redan då hade planer att sälja närmaste framtiden beslutade vi att träffas. Jag fick en proffsig presentation av HusmanHagberg och vad dom kunde erbjuda när jag skulle sälja. Eftersom jag kände mig trygg med Rozbeh kompetens valde jag honom till min mäklare.
    När jag sedan bestämde mig att sälja i år kontaktade jag honom och vi påbörjade processen. Jag fick all hjälp jag behövde, med gratis stylingtips, fantastiskt fotografering där Rozbeh ansvarade vilka bilder och från vilka vinklar fastigheten skulle fotas.
    Men det bästa är att Rozbeh sålda min fastighet på 7 dagar!
    Det är inte många hus som får markering "Borttagen före visning" på Hemnet efter 7 dagar. Speciellt när det fanns ca. 65 villa/fritidshus under 2.500.000,- till salu under den veckan.
    Priset - jag fick det priset jag hade förväntat mig och lite till.
    Vad gäller värdering av hus kan jag avslöja att jag tog in en annan känd och stor mäklarfirma dit för att också värdera min fastighet. Hen värderade mitt hus en halv miljon mindre än Rozbeh. Så det finns stora skillnader mellan mäklarfirmor.
    Rozbeh har uppfyllt alla mina förväntingar och lite till. Han erbjöd också hjälp med skatteverket. Rozbeh har en väldigt diplomatisk sätt att prata, han ger rättvis och positiv intryck om objektet utan någon som helst överdrift. Hur han lyckades med försäljingen så fort kommer jag får aldrig veta, lär blir hans affärs hemlighet. Tackar Rozbeh för en smidig men också spännande process. Kommer att rekommendera Rozbeh för vänner och grannar. HusmanHagberg bör hålla hårt på den här personen, duktiga mäklare är bristvara!!
    Mvh,
    Maaret Nissilä
    Bråtorp 59 Läs mer
    2018-06-19 Rozbeh K svarar Maaret N
    Hej Maaret! Jag blir helt mållös när jag läser ditt omdöme! Först och främst stort tack för att du tagit dig tiden att skriva detta, det uppskattar jag väldigt mycket. Vidare måste jag medge att det varit en mycket rolig process att få följa husets utveckling de senaste två åren men även att få se den otroliga omvandling som huset genomgått sedan du köpte det. Jag har sagt det förr och säger det igen, ett bra samarbete mellan mig som mäklare och dig som kund är något som inte får underskattas och det talar sitt tydliga språk när det kommer till din försäljning. Hela säljprocessen gick snabbt och smidigt och din flexibilitet har absolut varit en bidragande faktor till detta. Vidare vill jag önska dig stor lycka framöver i Dalarna och om du någonsin har vägarna förbi Uppsala hoppas jag att du svänger förbi på en kopp kaffe! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Anton E
    Anton E skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket bra process med snabb återkoppling och hög nivå. Läs mer
  • Joel C
    Joel C skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpte en lägenhet av Jesper,
    Väldigt bra service,
    Ordna en extra visning till mig då jag inte kunde gå på huvudvisningen och har dessutom var väldigt tydlig och trevlig under budgivningsperioden.
    Detta känns väldigt tryggt och seriöst. Läs mer
  • Patrik I
    Patrik I skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Uppsalas bästa mäklare med mycket energi, vill du få det gjort så anlita Maxim. Inom 23 dagar blev min lgh tack vare all hjälp med tips, styling, stort engangemang och ett driv mot att få objektet sålt omgående.
    Jag kan varmt rekommendera Maxim som med som med stor kunskap, rutin, struktur, och ordning, vet vad som krävs för att lyckas. Läs mer
  • Gunilla L
    Gunilla L skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålt en bostadsrätt. Fått kloka råd och rekomendationer av Jesper Ackelman. Positivt bemötande. Jag hade inga speciella förväntningar innan uppdraget mer än att det skulle utföras proffsigt vilket det gjort så här långt. Kan rekommendera Jesper Ackerman. Läs mer
  • Sören J
    Sören J skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har sålt villan
    Möklaren mycket bra och trevligt bemötende

Tyvärr endast en köpare vilket innebar inga budgivningar.

Bra genomfört uppdrag. Läs mer
    2018-08-15 Göran E svarar Sören J
    Tack Sören för ditt omdöme. Jag tror att vi lyckades hitta rätt köpare på en gång.
    Ha det så bra nu i nya huset.
    Göran
  • Eva K
    Eva K skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har köpt en lägenhet. Maxim har varit lugn, förstående och fått mig som köpare att känna mig som en viktig person. Han har varit lyhörd och inkännande. Han har förmedlat kontakten mellan säljare och köpare på ett utmärkt sätt.
    Jag kan varmt rekommendera Maxim som mäklare! Läs mer
  • Dilan C
    Dilan C skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har sålt en lägenhet som består av 1 RoK. Maxims bemötande var proffsigt, tryggt och han var tydlig under alla moment av försäljningsprocessen.
    Han överträffade mina förväntningar och fick mig att känna mig trygg i försäljningen.

Han var professionell, kompetent, vänlig och stabil. Läs mer
    Jesper A gillar detta
    Jan C skrev om HusmanHagberg Uppsala
    Alla rätt ni e bäst! Tack för allt Läs mer
  • Meysam T
    Meysam T skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Dagens oroliga bostadsmarknad sållar ut riktiga mäklare från "lägga upp en annons på hemnet" mäklare.
    Rozbeh har det lilla extra, som verkligen behövs i dagens marknad, men är svårt att hitta bland mäklare.
    Rekomenderas starkt! Läs mer
    2018-05-08 Rozbeh K svarar Meysam T
    Hej Meysam! Stort tack för de varma orden samt förtroendet att få förmedla två bostäder åt er. Redan från start var ni väldigt tydliga med vilka målsättningar ni hade och vad ni förväntade er och det har varit väldigt roligt och utvecklande att samarbeta med er genom processen. Jag hoppas verkligen att vår kontakt framöver blir långvarig och ni är mer än välkomna att höra av er om frågor uppstår! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Cickie B
    Cickie B skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har sålt en bostadsrätt i Uppsala.
    Rozbeh hade ett trevligt bemötande, informativ, proffsig i sin yrkesprofession, lyhörd.
    Mina förväntningar överträffades bl a när det gällde annonsering, bilder och prospekt.
    Uppskattade hans lyhördhet för mina önskemål.
    Cickie Billefjord Läs mer
    2018-05-08 Rozbeh K svarar Cickie B
    Hej Cickie! Tack så mycket för det fina omdömet. Det har varit ett rent nöje att få vara delaktig i processen samt att få lära känna dig. Jag är dessutom övertygad om att din positiva inställning bidrog till att det blev en snabb och smidig affär till ett bra pris dessutom! Du får hemskt gärna höra av dig om det dyker upp några funderingar, annars ses vi på tillträdet. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Bollom T
    Bollom T skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim är alltid anträffbar oavsett vilken dag eller tidpunkt. Proffsig mäklare med god energi och väldigt noggrann i sitt arbete. Om jag skulle sälja en lägenhet igen i Maxims ansvarsområde så skulle jag definitivt slå till! Läs mer
  • Philip B
    Philip B skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Alltid tillgänglig när man vill nå honom. Ger ett trevligt och ett lugnt bemötande. Flexibel och professionell! Stort tack från Karin och Philip! (Gnejsvägen 10B) Läs mer
  • Alf N
    Alf N skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har de bästa erfarenheter Maxim. Kunnig, vänlig, hjälpsam. Precis som man vill att en mäklare skall vara och uppträda. Läs mer
  • Jennie T
    Jennie T skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag köpte en lägenhet på Gimogatan 2a på 55 kvm.

Bra.

Hade förväntningarna att en mäklare hör av sig om denne åker iväg på ex semester och gärna säger ett datum då en kommer hem igen. Och sen förväntade jag mig även att en mäklare som påbörjat en affär med en kund även avslutar den och om inte det är möjligt att man informerar om det någon eller några dagar före så att kunden är uppdaterad om vad som händer och sker. Jag blev mottagen av en annan när det sista av köpet skulle ske.

Annars i övrigt var det bra. Läs mer
    2018-04-25 Maxim A svarar Jennie T
    Hej Jenny, jag uppskattar ditt ärliga omdöme!
    Jag tar till mig dina ord och kommer i framtiden vara tydligare i min kommunikation när när en kollega tar över ett arbetsmoment i affären då jag är på semester eller när jag fått hinder.

Jag hoppas du trivs i din nya lägenhet och tveka inte att höra av dig i framtiden om du behöver hjälp med något kring din boendesituation.

Bästa hälsningar Maxim
  • Hanann Q
    Hanann Q skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    En erfaren och duktig mäklare. Är tillgänglig och svarar på alla frågor och funderingar. Jag är jättenöjd och kommer att använda mig av honom igen! Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag kan varmt rekommendera Jesper, som är mycket professionell , och trevlig mäklare. Alltid anträffbar!
    Lena Läs mer
    2018-04-05 Jesper A svarar Lena L
    Hej Lena, Tack så mycket för dina varma ord! Har varit så trevligt att få hjälpa dig med den snabba flytten till Västervik. När det blev snabbare än planerat så var det bara att skruva upp tempot och jobba hårdare för att få ihop pusselbitarna för att det skulle fungera bra för dig. Ha de så gott så hörs vi av framöver!
  • Richard P
    Richard P skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jesper var den absolut mest bemötande och trevligaste mäklaren vi träffade på dom visningarna vi var på! Jesper hade även en vilja att få till vårat tillträde innan våran nuvarande bostad går ut, för att slippa flytta två gånger! Med andra ord är vi supernöjda Läs mer
    2018-04-05 Jesper A svarar Richard P
    Hej Richard och Elin, Tack för omdömet. Era ord värmer i mitt hjärta!
    Målet för mig vid varje försäljning är att tillmötesgå alla parters bästa. Ha det så gott framöver så ses vi i samband med tillträdet!
  • Magda H
    Magda H skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevlig, återkopplande och tydlig! Läs mer
    2018-04-05 Jesper A svarar Magda H
    Hej Magda och Herve! Det var trevligt att få hjälpa er med flytten och jag hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya hus. Vi hörs av framöver, dyker det upp några funderingar så är det bara att slå en signal!
  • Ulrica A
    Ulrica A skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har bara positiva betyg stt ge. Mäklaren var mycket mån om att tillgodose både mina och säljarens intressen och var mycket engagerad från början till slut. Läs mer
    2018-04-05 Jesper A svarar Ulrica A
    Hej Ulrica, härligt att höra att du är så nöjd! Jag tror du kommer trivas riktigt bra i lägenheten. Den kändes verkligen som att den skulle passa dig perfekt!

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala