HusmanHagberg Uppsala

HusmanHagberg Uppsala

Vi har ett tydligt mål - Vi vill skapa Uppsalas nöjdaste kunder.

Vi på HusmanHagberg i Uppsala förmedlar villor, bostadsrätter och fritidshus i Uppsala.
För oss är varje uppdrag unikt. Tillsammans med dig tar vi fram den lösning som passar bäst för just dig och din livssituation. Oavsett hur din situation ser ut kan vi erbjuda dig de bästa förutsättningarna att lyckas med din bostadsaffär.

Vi levererar en mäklartjänst av högsta kvalitet. Detta lyckas vi med genom vårt engagemang och passion för vårt yrke. Vårt mål är att du som kund ska vilja rekommendera oss vidare - är du nöjd är vi nöjda.

Är du nyfiken på vad din bostad är värd? Hör gärna av dig till någon av våra kompetenta mäklare för en fri värdering. Varmt välkommen!

Läs vad 1000 kunder tycker om HusmanHagberg Uppsala 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman  en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Främre Luthagen
    2022-12-02 Verifierad kund
    Trevlig kändes tryggt att jobba med honom han ingav förtroende
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman  en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Främre Luthagen
    2022-12-02 Verifierad kund
    Glad och trevlig och mycket professionell.
    Inte så formell och uppklädd, utan körde en enkel och ledig stil, vilket vi uppskattade.
    Anlitar gärna Jesper igen.
    • Gottsunda
    2022-11-22 Verifierad kund
    Tillgänglig.
    Gjorde en rimlig värdering av objektet.
    Arbetade snabbt
    Nöjd
    • Gottsunda
    2022-11-22 Verifierad kund
    Bra bemötande, trevlig, lyhörd och hjälpsam.
    • Årsta
    2022-11-16 Verifierad kund
    Mycket trevligt lätt att prata med inga bekymmer alls mycket nöjd
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Gränby
    2022-11-14 Verifierad kund
    I am not from Sweden and this was my first purchase. I am very concerned about how fast all the process is here, but Rozbeh helped me along all the process and explained all the steps. He is very professional and helpful and I will definitely suggest him to other customers
    2022-11-07 Verifierad kund
    Jesper is easy to work with and has significant experience which meant the process for us was very smooth. We both bought and then years later sold our flat with Jesper as the professionalism was apparent from the first time. We were very happy with the result even in uncertain market times, the approach was good and it made the process a lot less stressful than it could've been. We would be very happy working with him on any future housing needs.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Ingvarsson en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Nyby
    2022-11-05 Verifierad kund
    Det var en bra och tydlig process där Emelie hjälpe mig förstå hur allting kommer gå till. Emelie är tydlig och enkelt att få tag på vid funderingar. En toppenbra upplevelse med hela försäljningen!
    2022-11-04 Verifierad kund
    Vi blev jättebra bemött av Jesper. Han är trevlig, kunnig och tillmötesgående, som återkom snabbt med svar på våra frågor. Det har inte alltit varit fallet, då vi varit på andra visningar. Det har överlag bara varit en positivt med Jesper, genom hela processen (visning, budgivning och kontraktskrivning). Vi kommer starkt överväga att använda Jesper vid en framtida försäljning.
    2022-11-01 Verifierad kund
    Jag och min sambo fick kontakt med Jesper i egenskap av köpare. Vi hade tittat på många lägenheter innan dess och träffat flertalet mäklare, vilka samtliga uppvisade varierande kvalitet på kommunikation och bemötande. Med Jesper har dock upplevelsen att leta och köpa lägenhet varit genomgående positiv. Under hela köpprocessen har Jesper fått oss att känna oss trygga i våra beslut i varje steg och varit mer än tillmötesgående. Jesper är lugn, trevlig, förstående, noggrann och har svarat på alla frågor som vi haft när de uppstått. Om ni vill köpa eller sälja i Uppsala så skulle jag varmt rekommendera Jesper; ni kommer inte att ångra er!
    • Vårdsätra
    2022-10-25 Verifierad kund
    Emelie är trevlig och lugn. Hon är väldigt snabb på att svara och återkoppla på frågor. Det uppskattas!
  • köpte sitt hus med hjälp av Helena Wadström en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Vänge
    2022-10-24 Verifierad kund
    Vi tycker att Helena är en glad och behjälplig person som gjorde
    en trevligt mottagande.
    2022-10-08 Verifierad kund
    Super trevlig, proffsig och snabbt svar hela tiden.
    2022-10-07 Verifierad kund
    Vänligt bemötande och snabb återkoppling.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Ingvarsson en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Höganäs
    2022-10-06 Verifierad kund
    Emelie har varit fantastiskt trevlig, hjälpsam och tillgänglig under hela processen.

Som förstagångsköpare uppskattade vi Emelies tydlighet och tålamod. Vi har fått bra råd och snabb återkoppling.

Vi kan varmt rekommendera Emelie som mäklare!
  • Alf N
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Liljeqvist en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Sävja
    2022-09-26 Verifierad kund
    För en tid sedan sålde jag mitt friidshus och nu har jag också sålt min bostad. Som mäklare anlitade jag Jan Liljeqvist, Han är påläst, trygg och pedagogisk Insåg jag snabbt. Och dessutom trevlig. Jag kunde inte har valt en bättre mäklaren. Det är min slutsats.
    • Tunabackar
    2022-09-24 Verifierad kund
    Denna bostad var min första bostadsrätt så jag var lite extra nervös och osäker på hur hela processen fungerade. Emelie var väldigt tydligt och kunde svara på alla mina frågor - från visning tills efter att köpet hade gått igenom. Hon har haft ett trevligt bemötande från start och det har känts enkelt att ställa alla sorters frågor.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    2022-09-23 Verifierad kund
    Exemplariskt bemötande.
    Vårt mål var en snabb affär men att ändå nå upp till ett pris som motsvarade våra förväntningar.
    Vi är väldigt nöjda med hur försäljningen av bostaden gick till väga.
    Vi är också väldigt nöjda med Rozbehs engagemang, tydlighet och professionalism.
    Vi kan verkligen rekommendera HusmanHagberg och Rozbeh Kalantari.
    Hej
    Han var ärlig och hjälpsam hela tiden, även efter arbetstid, svarade han mig
    2022-09-17 Verifierad kund
    Det var varmt bemötande, jätte nöjd
    2022-09-17 Verifierad kund
    Jesper är engagerad och kunnig och har mött mina frågor och funderingar som kund på ett mycket professionellt och lyhört sätt. Han släpper aldrig tagit tills uppdraget är klart.
    Jag är mycket nöjd och skulle ge honom förtroendet igen vid nästa försäljning.
    2022-09-06 Verifierad kund
    Jag har känt mig väl omhändertagen av Emelie under hela processen vid försäljning av min bostad. Emelie har visat lyhördhet och stort tålamod. Hennes engagemang och intresse har varit beundransvärt. Hon har varit väldigt tydlig i sin kommunikation och snabb på att återkoppla genom hela försäljningsprocessen. Jag kan varmt rekommendera Emelie.
  • köpte sin stuga med hjälp av Helena Wadström en del av HusmanHagberg Uppsala
    2022-09-04 Verifierad kund
    Hon var inte så bra att svara text/telefon/email och det var svårt att nå henne. Vi hade massor frågor om kort tid (innan vi skriver kontrakt) men fick inte svar i god tid.
    Vi fick fel information av henne för: 1. Fiber som hon sa att det är avdragen till huset (huset har ingen fiber)
    2. Att kunna bygga ut till 1,5 våningen (som är inte sant)
    2022-09-03 Verifierad kund
    Upplevde mäklaren Emelie Ingvarsson, var väldigt professionell, fick ett fint bemötande i visning av lägenheten. Hennes bemötande och förberedelser för fantastiska, man kände sig trygg med henne som mäklare.
    Emelie hade god kunskaper om lägenheten och var villig att erbjuda service om man hade ytterligare frågor om antigen lägenheten eller om banken. Vid frågor hon behövde kolla upp, var hon snabb att informera via sms samt att hon var flexibel i att ta emot samtal efter visst klockslag, som jag är mycket tacksam över.
    Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med hela processen och kände mig trygg i Emelies händer, med tanke att detta var mitt första köp av lägenheten var upplevelsen god och fick den informationen jag behövde i köpandet av denna lägenhet. Emelie Ingvarsson har gjort ett fantastiskt jobb och skulle rekommendera henne som mäklare till framtida kunder!
    2022-08-26 Verifierad kund
    Mycket nöjd med bemötandet jag fick när jag köpte min lägenhet. Blev en snabb och smidig affär!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Uppsala
    • Löten
    2022-08-22 Verifierad kund
    Bra bemötande. Kompetent och erfaren fastighetsmäklare. Valde att ge Nils uppdraget för försäljning av min lgh efter att ha varit på en visning.
    • Löten
    2022-08-22 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Visade intresse för mig som köpare. Var tydlig med de detaljer som jag, som köpare, behövde veta.
    Som helt ny köpare kände jag mig väl underrättad av Nils och fick bra feedback på mitt agerande i köpet.
    • Ulleråker
    2022-08-17 Verifierad kund
    Emelie var suverän i försäljningen av min lägenhet. Engagerad, klok och noggrann, hon har verkligen en känsla för detalj och människor.
    • Ulleråker
    2022-08-15 Verifierad kund
    Vi är mycket imponerade över hur Emelie hanterat vår bostadsaffär. Hon har varit särdeles effektiv, trevlig och tydlig i all kommunikationen och gett snabb återkoppling genom hela försäljningsprocessen. Vi har hela tiden känt oss trygga med Emelis bedömningar och råd. Hon har skött affären strålande på en osäker marknad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Liljeqvist en del av HusmanHagberg Uppsala
    2022-08-06 Verifierad kund
    Tydlig och rak, bra på att förklara de olika delarna i processen. Mycket gott samarbete!
    2022-07-21 Verifierad kund
    Trevlig intresserad

Att få titta i lugn o ro, få info.

Mäklaren gillade sitt yrke, flexibel, intresserad, tillmötesgående.

Skulle eller kommer rek Rozbeh till bekanta.
    • Höganäs
    2022-07-21 Verifierad kund
    Hjälpsam, vänlig och trevligt bemötande.

Min tanke var att skriva omdömet när bostadsköp var helt klart.
    2022-07-19 Verifierad kund
    • Trevligt bemötande
    • kände av när vi ville vara själva o titta o när vi ville ställa frågor.
    • var inte för ”på” men ändå ”där” o hjälpte till berätta bra om föreningen området mm.
    • tog snabbt reda på o hörde av sig via sms ang parkering mm.
    • lätt att prata o diskutera med, ingen fråga kändes jobbig att ställa.
    • tålamod!! Vi titta 3 gånger och vi var ändå varmt välkomna.
    • toppenbra mäklare!!
    (Har träffat många olika mäklare)
    2022-07-19 Verifierad kund
    Trevlig attityd och glad.

Förväntningarna uppfylldes av honom, där förväntningarna var att han hjälper oss först de olika stegen i lägenhetsförsäljningen med mera.

Hjälpsam och flexibel.
    • Gränby Backe
    2022-07-17 Verifierad kund
    Väldigt positivt, erfarenhet och expertise inom sitt område. Väldigt nöjda sammanfattningsvis
    • Fålhagen
    2022-07-15 Verifierad kund
    Emelie var väldigt hjälpsam, trevlig och visade gott tålamod genom hela försäljningsprocessen. Rekommenderas varmt!
    • Rosendal
    2022-07-15 Verifierad kund
    Bra bemötande, gjorde vad som förväntades. Fick lägenheten såld till de pris vi ville ha, skötte processen själv och gav uppdateringar när något av betydelse hände. Mycket nöjd
    2022-07-11 Verifierad kund
    Ett trevligt bemötande och som vi uppfattade det väldigt
    kunnig.Men affären är inte helt klar än
    2022-07-02 Verifierad kund
    Mycket trevlig. Bra på att sälja men inte på ett jobbigt sätt. Trevligt och tydligt förklarat av allt.
    2022-07-02 Verifierad kund
    Allt har funkat bra!....................................
    • Kungsängen
    2022-07-02 Verifierad kund
    Emelie var trevlig, professionell, lätt att få tag i om man hade frågor och var kunnig.
    Hon höll mig uppdaterad löpande genom försäljningen så jag kände mig väldigt trygg.
  • köpte sitt hus med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Knivsta
    2022-07-02 Verifierad kund
    Väldigt positivt bemötande. Flexibel och gjorde sitt bästa för att möta våra önskemål om visningstider.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Liljeqvist en del av HusmanHagberg Uppsala
    2022-06-30 Verifierad kund
    Jag missade ordinarie visningar och det gick snabbt o smidigt att fixa så jag kunde komma på en. Alla frågor jag hade kunde Janne svara på. Han lyssnade också på mina behov som köpare och det gick bra att bolla tankar med honom.

Jag kan varmt rekommendera honom.
  • sålde sitt hus med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Knivsta
    2022-06-30 Verifierad kund
    Andra gången vi anlitar Rozbeh (andra gången med orolig marknad). Rozbeh har ett stort lugn och tålamod och hanterar oroliga marknader med bravur
    2022-06-28 Verifierad kund
    Hittills har han uppfyllt mina krav. Försäljningen gick smärtfritt.
  • sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Uppsala
    • Almunge
    2022-06-27 Verifierad kund
    Bemötandet kan beskrivas som professionnellt och personligt. Kompetens, lugn och närvaro var bemärkande.
    Försäljningsresultatet var tillfredställande i en förändrande marknad. Vi är glada att ha följt de rād som gavs.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Väl bemötta, bra annons, bra uppföljning. Eftersom vi inte uppnådde vårt överenskomna lägstapris har vi svårt att sätta full poäng.
  • köpte sitt hus med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Vassunda
    2022-06-18 Verifierad kund
    Det var en trevlig bemötande kändes trygg kanon bra.
    • Bellman
    2022-06-15 Verifierad kund
    Fantastiskt.
    Lugnt, tydligt och strukturerad.
    Mycket snabb återkoppling.
  • sålde sitt hus med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Vassunda
    2022-06-11 Verifierad kund
    Tack igen för en lyckad bostadsaffär!