HusmanHagberg Uppsala

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala — Visa karta

Vi har ett tydligt mål - Vi vill skapa Uppsalas nöjdaste kunder.

Vi på HusmanHagberg i Uppsala förmedlar villor, bostadsrätter och fritidshus i Uppsala.
För oss är varje uppdrag unikt. Tillsammans med dig tar vi fram den lösning som passar bäst för just dig och din livssituation. Oavsett hur din situation ser ut kan vi erbjuda dig de bästa förutsättningarna att lyckas med din bostadsaffär.

Vi levererar en mäklartjänst av högsta kvalitet. Detta lyckas vi med genom vårt engagemang och passion för vårt yrke. Vårt mål är att du som kund ska vilja rekommendera oss vidare - är du nöjd är vi nöjda.

Är du nyfiken på vad din bostad är värd? Hör gärna av dig till någon av våra kompetenta mäklare för en fri värdering. Varmt välkommen!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 494 kunder tycker om HusmanHagberg Uppsala

• 2019-10-15

Dan J skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har köpt en bostadsrätt i centrala Uppsala.
    Jesper har skött affären på ett mycket professionellt och bra sätt. Trots vissa utmaningar i affärens slutskede.
    Jesper svarade alltid snabbt på alla frågor och var tillgänglig på mycket kort varsel för ej schemalagda visningar Läs mer
    Rozbeh K gillar detta
  • 2019-10-15

Hanna K skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jesper har varit väldigt trevlig och inlyssnande. Lätt att bolla med då tankarna farit kors och tvärs. Läs mer
    2019-10-15 Jesper A svarar Hanna K
    Hej och tack för dina fina ord Hanna! Ja många tankar har det helt klart varit men det är inga konstigheter. Jag finns här för att bringa klarhet och leda dig framåt. Det har varit riktigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen och även att se till att du får så bra betalt som möjligt. Ha nu en riktigt härlig höst så hörs vi av framöver!
    Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • 2019-10-13

Linnea W skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Professionell, trevlig, smidig och super roligt! Läs mer
    2019-10-15 Josef B svarar Linnea W
    Tack Linnea för kontakten och grattis till en fin bostad. Vi hörs inom kort igen :) // Hälsningar Josef
  • 2019-10-12

Rasmus J skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpare av bostadsrätt. Mycket trevlig och lätt att ha att höra med. Saklig och inget krångel. Läs mer

Erik L skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålde en lägenhet som en tidigare mäklare inte kunde sälja.
    Rozbeh är super! Läs mer

Lars Martin L skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Valle var mycket trevlig, driven och fick hela försäljningsprocessen att löpa riktigt smidigt. Läs mer
    2019-10-14 Walat T svarar Lars Martin L
    Tusen tack Martin, jag ser fram emot att få fortsätta vara eran mäklare livet ut :)
    Jesper A, Walat T, Rozbeh K gillar detta
  • Ramona A

2019-10-11

Ramona A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi hade en annan mäklare som försökte sälja vår lägenhet i 7 månader utan någon som helst framgång. Vi bytte till Rozbeh och efter två veckor var lägenheten såld. Rozbeh är med hästlängder den bästa mäklaren jag haft. Han brinner för sitt yrke och det märks! Läs mer

Cajsa Maria Rebecka L skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Walat har på ett mycket engagerar och professionellt vis hjälpt oss att sälja vårt kedjehus. Kan rekommendera honom varmt! Läs mer
    2019-10-14 Walat T svarar Cajsa Maria Rebecka L
    Tusen tack för dina varma ord, jag är så glad över att jag fick chansen att få hjälpa er. och ännu mer att det gick bra enligt önskemål kring datum. Hoppas att allt fortfarande känns bra och vi hörs närmare tillträdesdagen.
    Jesper A, Walat T, Rozbeh K gillar detta
  • 2019-10-09

Jenny Z skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet. Lyhörd inför våra önskemål och så trygg och kompetent under processen. Framförallt har vi uppskattat Rozbehs stöd, att han tog sig tid att svara på både stort och smått, att lugna oss när vi i perioder var stressade/oroade och att han gav kontinuerlig återkoppling. Kan varmt rekommendera Rozbeh! Läs mer
    2019-10-10 Rozbeh K svarar Jenny Z
    Hejsan Jenny och tack så hemskt mycket för de varma orden! Det har varit ett rent nöje att få vara delaktig i er bostadsaffär och jag hoppas att vi kommer bibehålla vår goda kontakt framöver. Dessutom vill jag återigen tack för chokladasken, det var hur gott som helst! Vi ses på tillträdet. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-10-09

Gabriel K skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Walat är snabb och effektiv med ett gott bemötande! En glad, trevlig, skämtsam och målinriktad person, som verkar trivas stort med sitt jobb! Viktiga egenskaper, för en bra mäklare! Rekommenderar👍 Läs mer
    2019-10-14 Walat T svarar Gabriel K
    Tack så mycket för din rekommendation Gabriel, jag ser fram emot att ses på tillträdesdagen.
    Jesper A, Walat T, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • 2019-10-08

Gert K skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Walat har varit trevlig och tydlig som mäklare. Det har gått snabbt och enkelt och allt har funkat som det ska. Det känns som han vill göra ett bra jobb för båda sidor och det är ju viktigt för en mäklare tycker jag. Kan absolut tänka mig kontakta Walat i framtiden om det blir dags att sälja lägenheten. Läs mer
    2019-10-09 Walat T svarar Gert K
    Stort tack Gert för din rekommendation. Precis som du själv nämner så ser jag till att få båda parter nöjda och det är den störta utmaningen i en mäklares vardag kan vissa tycka, för mig handlar det om att vara genuin och transparent, jag märker att du har känt av det och det glädjer mig.
    Jag ser fram emot att få hjälpa dig i framtiden när det blir dags för att sälja bostaden / Walat
    Jesper A, Maxim A, Rozbeh K, Walat T gillar detta
  • 2019-10-08

Albin Abbe H skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Walat som jag har haft kontakt med angående min bostad försäljning , har varit en utmärkt mäklare för min del. Han är lyhörd, smart, duktig, klok, och trevlig att sammarbetar med. Han är bäst. Tack Läs mer
    2019-10-14 Walat T svarar Albin Abbe H
    Tusen tack för ditt förtroende Albin, Jag uppskattar din ärlighet och ännu mer uppskattar jag att du gav mig ditt förtroende. Jag är så glad att jag lyckades göra dig nöjd och ser fram emot att få hjälpa dig i kommande affärer. Ta hand om dig så ses vi :)
    Jesper A, Walat T, Rozbeh K, Maxim A gillar detta

Susana V skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har fått hjälp med försäljning av fritidshus och lägenhet. Vi har hela tiden blivit mycket väl bemötta. Jesper har varit engagerad, realistisk och lyhörd. Jag kan varmt rekommendera Jesper! Lugn och trevlig dessutom. Läs mer
    2019-10-15 Jesper A svarar Susana V
    Hej Susana,
    Det har varit riktigt roligt att få hjälpa er med försäljningarna av era bostäder. Mycket har hänt sedan vi tog första kontakten men genom vårt fina samarbete har vi fått till två bra försäljningar. Nu när du kommer fortsätta att leta efter ny bostad så är det bara att höra av dig när du hittar något intressant, så kan vi bolla lite tankar och idéer.
    Jesper A, Rozbeh K, Maxim A gillar detta

Malin H skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi sålde vår lägenhet precis med hjälp av Walat. Jag är mycket nöjd med hans bemötande och förtroendeingivande karaktär. Han fick mig att känna mig trygg igenom hela processen. Jag rekommenderar honom varmt och jag önskar honom fortsatt framgång! Läs mer
    2019-10-09 Walat T svarar Malin H
    Jag vill först och främst tacka för ert förtroende som ni gav mig. Mitt ända mål är enbart att få nöjda kunder där av strävar jag efter vad som gör den specifika individen i fråga nöjd. Jag hoppas jag har skött mig enligt era förväntningar, ta hand om er så ses vi snart / Walat
    Jesper A, Walat T, Maxim A, Rozbeh K gillar detta

Maria B skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh hade hand om försäljningen av vår lägenhet i uppsala och det har fungerat väldigt bra Läs mer
  • 2019-10-05

Constantin M skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Han är väldigt mjuk , hälpsam, lyhörd och lätt att kommicera Läs mer
    2019-10-10 Rozbeh K svarar Constantin M
    Tack för det fina omdömet Constantin, och stort grattis återigen till er nya bostadsrätt. Har hoppas att du tillsammans med din fru och era tre barn kommer trivas väl i er nya lägenhet. Dyker det upp några funderingar är ni varmt välkomna att kontakta mig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-10-05

Ines J skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har precis köpt en 1:a i Svartbäcken och är väldigt nöjd med allt. Rozbeh är en sympatisk, ärlig och duktig mäklare som har koll på läget. Ställer man frågor kring bostaden så får man ordentliga svar och inte bara massa sälj-snack som mest är i säljarens intresse. Som köpare känner man att man får all information man behöver. Dessutom är han väldigt effektiv och tillmötesgående så vi är helnöjda med både Rozbeh och HusmanHagberg. Läs mer
    2019-10-09 Rozbeh K svarar Ines J
    Hej Ines och tack så mycket för ditt fina omdöme! Jag är övertygad om att du kommer trivas hur bra som helst i din nya lägenhet och jag hoppas studietiden blir givande. Riktigt kul att vi kunde åka förbi lägenheten efter kontraktet tillsammans med din mor som inte hade hunnit se den och ännu roligare att hon gillade den lika mycket som du gjorde. Vi hörs snart igen i samband med tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-10-02

Ioannis D skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Han är trevlig och tillmötesgående. Han får det att kännas enkelt. Läs mer
    2019-10-15 Jesper A svarar Ioannis D
    Hej Ioannis, Tack för dina fina ord. Det var snabba puckar från det att vi fick kontakt och du kände att detta var rätt bostad för dig. Jag är helt säker på att du kommer trivas riktigt bra här och dyker det upp några funderingar så vet du vart jag finns, bara ett samtal bort!
  • 2019-10-02

Stina K skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jesper hjälpte oss att sälja vårt radhus! Vi är väldigt nöjd med honom. Duktig, trevlig och lyhörd. Hörde av sig med jämna mellanrum med uppdateringar, det var väldigt skönt då man lätt blir stressad av sådana här situationer!

Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2019-10-15 Jesper A svarar Stina K
    Hej Stina,
    Tack för ert stora förtroende. Ni hörde av er i en tajt situation men vi gick igenom det på rätt sätt tillsammans och med din grund i stylingen så ordnade vi en riktigt bra försäljning. Förstår att situationen kan ibland kännas stressad men det är det jag finns här för.
  • 2019-09-30

Andreas E skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpt 3 rums lägenhet via Josef.
    Mycket proffesionellt bemötande på telefon, vid visning och vid kontraktskrivandet - både mot säljare och köpare.
    Förväntningar jag har för en mäklare är att denne ska kommunicera väl och i tid och vara relativt neutral mellan säljare/objektet/säljare. Josef har skött detta utmärkt.
    Sammanfattningsvis: Bästa / mest professionella mäklare jag varit i kontakt med. Läs mer
    2019-10-15 Josef B svarar Andreas E
    Tack Andreas för dina vänliga ord och din rekommendation. Det uppskattas och värmer oerhört mycket. Tack också för den fina kontakten. Grattis till dig och dina döttrar för bostaden. Ni kommer trivas super :) Vi hörs inom kort igen. // Hälsningar Josef
  • 2019-09-30

Carl L skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag såg en bostadsannons för en 1:a i centrala Uppsala, och bestämde mig för besöka dem och Rozbeh som var ansvarig mäklare över lägenhetsobjektet. Jag blev bra bemött när jag förklarade min situation att behöva vänta drygt en månad innan jag hade möjlighet att lägga en bud.
    Väl bud var lagt och kontrakt signerades var allmänt bemötande bra. Läs mer
    2019-09-30 Rozbeh K svarar Carl L
    Tack så mycket för omdömet Carl! Jag är övertygad om att du kommer trivas hur bra som helst i din nya lägenhet och dyker det upp några som helst frågor eller funderingar är du alltid varmt välkommen att höra av dig till mig. Vi ses till helgen i lägenheten för en kort genomgång tillsammans med dina föräldrar! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-09-29

Hugo A skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpte en lägenhet
    Mäklaren var väldigt trevlig o informativ
    jag är väldigt nöjd Läs mer
    2019-10-15 Jesper A svarar Hugo A
    Tack Hugo för din rekommendation! Du har köpt en riktigt fin lägenhet och ska jag vara helt ärlig så är jag lite avundsjuk ;)
    Jag är helt säker på att du kommer trivas riktigt bra här.
  • 2019-09-22

Inger L skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jesper hjälpte mig sälja min bostadsrätt. Han är kompetent, lyhörd och trevlig. Jag är mycket nöjd med hantering av försäljningen. Läs mer
    2019-10-15 Jesper A svarar Inger L
    Tack för dina fina ord Inger. Vi har haft ett väldigt bra samarbete tillsammans och det borgade för en bra försäljning. Det har varit min ära att få hjälpa dig i processen mot att helt flytta ihop med din särbo. Ha nu en riktigt härlig höst så hörs vi av här framöver!
  • 2019-09-22

Carl Åke J skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har köpt en 3a.
    Vi bra bemötta.
    Bra förväntningar och de var bra.
    Bra. Läs mer
    2019-10-09 Walat T svarar Carl Åke J
    Kul att du känner dig nöjd Carl, då vet jag att jag har skött mig :) vi ses på tillträdesdagen / walle
    Walat T, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • 2019-09-19

Albin Abbe H skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag fick för ett tag sedan en reklamblad av just walat. Som hade sålt en bostad i sävja. Vi hade planerat att sälja vårt. Så jag kontaktade honom om försäljningen. Det visade sig att walat efter våran första träff, han var väldigt trevlig, lyhörd, med mycket goda råd, och tips för att sälja vårt hus på det bästa sättet. Jag tycker att han lyckades mycket bra. På första visningen kunde vi sälja vårt hus. Jag vill ger honom mina 10 poäng till honom. Tack. Läs mer
    2019-09-20 Walat T svarar Albin Abbe H
    Hejsan Abbe, och återigen tack! Tack för att ni gav mig ert förtroende att få förmedla eran underbara bostad! Jag ser fram emot att få följa dig som DIN mäklare i Uppsala! Vi ses på tillträdesdagen, ta hand om dig och hälsa familjen :) / Walle
  • 2019-09-18

Thomas G skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har sålt en Trea på 81 m2 på Portalgatan i Uppsala!
    Utvärdering gjordes av mig innan mot en annan mäklare. Att valet föll på Walat var att jag såg ett engagemang och positivt bemötande hos honom!
    Så här i efterhand är jag nöjd med att affären gick snabbt och att utfallet ekonomiskt blev bra. Det jag tycker Walat kan utveckla är att informera lite mer innan försäljningsstart. Nu fick jag själv ta kontakt några ggr, men som helhet har det varit bra! Läs mer
    2019-09-19 Walat T svarar Thomas G
    Stort tack för din ärlighet utav din utvärdering. Jag är glad att du valde mig och gav mig ditt förtroende. Som jag sa vid mötet så skall jag göra allt jag kan i min makt enbart för att få dig att bli så nöjd som möjligt. Jag uppskattar din ärlighet och tar till mig all sorts kritik för att kunna utveckla mig till än bättre mäklare dag för dag enbart för att få så nöjda kunder som möjligt både säljare som köpare. Jag ber om ursäkt om du känner att jag har missat att informera innan försäljningsstart, det har inte varit min syfte utan jag har misstagit mig att den information som har varit nödvändig har framförts.
    Jag vill återigen passa på att tacka dig för att du valde mig som din mäklare i Uppsala och ser fram emot att få hjälpa dig i framtiden. Vi ses på tillträdesdagen / Walat
  • 2019-09-16

Melina Mojilan K skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    samarbetet mellan oss redan ifrån början var väldigt bara . han var lyhörd och kom med sina klocka råd och förslag, angående hur skall vi bör förbereda oss till försäljningen av huset Vi ville sälja. det hela har gått enligt våran önskemål och Vi har gjort en nöjd affär, med hjälp av honom. vi tycker att han sköt denna affär mycket bra. Läs mer
    2019-09-18 Walat T svarar Melina Mojilan K
    Stort tack för dina varma ord Melina. Det har varit en ära för mig att få jobba med er / Walle
  • 2019-09-16

Agneta M skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh hjälpte oss att sälja en bostadsrätt i Uppsala, Luthagen. Vi har blivit professionellt och vänligt bemötta från start tills affären blev klar. Trots drygt 100 mils avstånd har Rozbeh under hela processen hållit oss informerade och alltid varit tillgänglig och snabb på att återkoppla. Rozbeh har överträffat våra förväntningar. Vi rekommenderar verkligen denna mäklare till andra som ska göra bostadsaffärer. Läs mer
    2019-09-30 Rozbeh K svarar Agneta M
    Tack för det fina omdömet Agneta men även för ert förtroende genom er försäljningsprocess. Jag kan inte annat än instämma kring det faktum att kommunikationen varit hur smidig som helst, åt bägge håll, vilket i sin tur har lett oss till ett positivt slutresultat. Ni är varmt välkomna att höra av er om det skulle dyka upp några som helst funderingar, annars så hörs vi nästa år i samband med deklarationen! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Kenneth M

2019-09-15

Kenneth M skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Den långa distansen (110 mil) mellan oss och Uppsala har ej märkts av , Rozbeh har verkligen guidat oss genom försäljningen av vår bostadsrätt på ett föredömligt sätt. Med Rozbehs driv, kunskap och engagemang har vi som kunder känt oss trygga och mycket nöjda. Rozbeh är en mycket kompetent mäklare som vi rekommenderar. Läs mer
    2019-09-30 Rozbeh K svarar Kenneth M
    Hej Kenneth och tack för de fina orden! Det stämmer mycket bra att avståndet har varit långt men jag är övertygad om att det goda resultat som vi uppnått är något vi uppnått tillsammans på grund av gott samarbete. Jag är tacksam för att ha fått förtroendet att förmedla er fina etagelägenhet och ser fram emot en fortsatt bra kontakt med er! Vänliga hälsningar, Rozbeh.

Cecilia C skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Haft kontakt med Rozbeh Kalantari på grund av han sålde nyligen min lägenhet i Uppsala, har han alltid varit trevlig respektfull, artig ,positiv och samarbetsvillig, angående av försäljning att min bostad det tog mera tid än jag hade förväntad mig detta relaterade jag till den oroliga marknads politiken , var tvungen att sänka priset rejäl på lägenheten och det är klar det kändes inte så bra, men han gjorde sitt jobb så gott som han kunde och tack och lov behöver jag inte förberedda lägenheten till visningen om och om igen,. Jag tror att han kommer att bli duktigare med tiden , han är mycket ung och har säkert mycket att lära sig än, jag önskar honom lyckad till och äntligen har jag kunnat andas och sova bättre., Med vänlig hälsning Cecilia. Läs mer
    2019-09-13 Rozbeh K svarar Cecilia C
    Tack så hemskt mycket för ditt uppriktiga omdöme Cecilia. Du har helt rätt i att det har varit en lång säljprocess och jag kan tänka mig att det känns ännu längre i och med att jag vad den andra mäklaren på bollen. I slutändan lyckades vi dock få ett högt slutpris trots att vi sänkte bostadens pris med 25 000 kr, vilket såklart är tråkigt. Jag är glad för din skull, dels för att du äntligen kan slappna av men även för att du lyckades gå med vinst trots en skakig marknad. Önskar dig allt gott! Vänliga hälsningar, Rozbeh.

Mathias J skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh hjälpte mig att sälja min lägenhet.
    Jag kände stort förtroende från första stund.
    Han tog sig tid till att svara på frågor och informerade mig fortlöpande om vad som skulle ske.
    Jag kan varmt rekommendera Rozbeh. Läs mer
    2019-09-13 Rozbeh K svarar Mathias J
    Tack för ditt omdöme Mathias, men också för förtroendet genom processen! Jag är riktigt glad för din skull och jag hoppas du kommer trivas väl i din nya bostad. Är övertygad om att vi kommer bibehålla kontakten! Vänliga hälsningar, Rozbeh.

Chatarina H skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har sålt sonens lägenhet. Sonen valde den mäklarbyrå han kände mest förtroende för. Bemötandet har varit gott och vi upplever att de har gjort det arbete som vi förväntade. Läs mer
    2019-09-16 Walat T svarar Chatarina H
    Tack så mycket Chatarina vi ses på tillträdesdagen / walle
  • Tarja R

2019-09-12

Tarja R skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag kom in hos mäklarfirman som stressad dam och möte Walle som lugnt lyssnade på mig och fick mig att känna förtoende. Jag hade förväntningar att få sålt snart och till ett bra pris. Walle förklarade proffsigt att om vi gör så och så då blir det mer effektivt. Priset blev nersatt på ett nivå som kändes bra. Mycket snart kom processen i gång. Allt flöt bra hela vägen. Tiden var knapp och resultatet blev toppen. Rekommenderar Mäklaren Walle. Läs mer
    2019-09-16 Walat T svarar Tarja R
    Först och främst, TACK för ditt förtroende! När du väl sprang in på kontoret på eftermiddagen så såg jag stressen och nervositeten i dina ögon. Där av var jag extra noga med att allt skulle gå väldigt långsamt i själva uppdrags processen. Men när du väl blev införstådd med allt så blev det full fart, allt från fotografering, annons, visning och budgivning! Jag är glad att just jag fick hjälpa dig med din stora affär. Jag ser fram emot att få träffa dig på tillträdesdagen. Ta hand om dig bästa Tarja och hör av dig om du undrar över någor / walle

Cornelia J skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Väldigt vänlig. En smidig och effektiv affär av bostadsrätt. Läs mer
    2019-09-16 Walat T svarar Cornelia J
    Tack för din rekommendation Johanna, jag uppskattar det / Walle

Kristina E skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vänlig och effektiv. En snabb och bra affär vid köp av bostadsrätt Läs mer
    2019-09-12 Walat T svarar Kristina E
    Tack ska du ha Kristina, Vi ses på tillträdesdagen :) / Walle
    Maxim A, Jesper A, Walat T gillar detta
  • 2019-09-11

Goran A skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    En mycket engagerad och flexibel mäklare. Jag fick all den hjälp jag behövde och han var alltid villig att hjälpa mig på bästa möjliga sätt. Jag rekommenderar Walat starkt. Läs mer
    2019-09-16 Walat T svarar Goran A
    Tusen tack Goran, jag uppskattar din rekommendation / walle
  • 2019-09-11

Amanuel P skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Väldigt professionell och lätt att ha göra med.Kommer att rekommendera honom till alla man känner.
    Han har bra koll på brf innan han mött mig och området. Läs mer
    2019-09-11 Walat T svarar Amanuel P
    Tack så mycket Amanuel, jag måste erkänna att du har varit minst lika enkel att göra med när det gäller säljar perspektiv. Jag är glad över att jag fick ditt förtroende. Vi hörs närmare tillträdesdagen / walle

Tazhan M skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har köpt en lägenhet, Mäklaren Walat: är professionell sin bemötande. Eftersom det var min första köp av lägenhet så hade jag många frågor: jag fick svar på alla mina frågor och funderingar. En sak som jag tyckte var väldigt bra var att han inte svarade om han inte kunde något men jag fick alltid besked om att han återkommer med svar, vilket han gjorde . Det skapade tillit och det har stor betydelse för oss Läs mer
    2019-09-10 Walat T svarar Tazhan M
    Stort tack Tazhan, din rekommendation betyder väldigt mycket för mig då jag uppskattar mina kunders ärlighet. Jag ser fram emot att hjälpa er i framtida bostads frågor och affärer. Jag hoppas ni mår bra och vi ses på tillträdesdagen. / Walat

Cecilia C skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bra bemötande, rak och trevlig. Lätt att ha en dialog med och sätter realistiska mål. Läs mer
    2019-09-10 Walat T svarar Cecilia C
    Tack för din rekommendation Cecilia / walle

Elina Elisabeth S skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag köpte en lägenhet via Walat Taha, och det var första gången för mig att köpa en bostadsrätt. Jag kände direkt vid visningen att han var erfaren samt gav mig svar på samtliga frågor jag hade. Jag fick god stöttning med allt jag behövde hjälp med vid budgivningen, bankärendena samt själva köpandet av bostadsrätten. Jag är mycket nöjd! Läs mer
    2019-09-10 Walat T svarar Elina Elisabeth S
    Vad kul att du känner så Elina, jag är glad att jag kunde hjälpa dig.
    Vi ses på tillträdesdagen =)
  • Elias T

2019-09-08

Elias T skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålde en bostadsrätt genom Maxim och tyckte allting fungerade utmärkt. Hjälpte även till med husletande innan! Läs mer
    2019-10-08 Maxim A svarar Elias T
    Elias, tack för ditt omdöme! Hoppas ni trivs bra i det nya huset!
  • 2019-09-06

Nicolina Madeleine K skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har köpt en 2:a, lite av ett renoveringsobjekt. Walat överträffade förväntningarna på många sätt, snabb med svar på frågor väldigt trevlig och sympatisk överlag. Jämfört med mäklare man tidigare har pratat med kändes han kunnig om det han sålde vilket alltid uppskattas. Generellt väldigt nöjd med hans insatts utan något att anmärka på. :) Läs mer
    2019-09-06 Walat T svarar Nicolina Madeleine K
    Tack för dina ord Nicolina, jag ser fram emot att få ses på tillträdesdagen :) / walle

Amani B skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag sålde min lägenhet i Rosendal via Walat. Hela processen gick snabbt och smidigt. Walat var väldigt tillmötesgående och lyssnade på mig som säljare. Jag fick lägenheten såld för det priset jag hade förväntat mig så jag kan inte vara annat än nöjd med hans insats som mäklare. Kommer självklart att fortsätta med Walat som mäklare för framtida bostadsköp! Läs mer
    2019-09-05 Walat T svarar Amani B
    Tack för ditt förtroende, det är en ära för mig att få hjälpa dig i dina kommande bostadsaffärer / Walle

Madeleine C skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpt en bostad på körvelgatan. Jesper bemötte mig mycket bra och har kontaktat mig och varit lätt att få tag på. Läs mer
    2019-09-20 Jesper A svarar Madeleine C
    Stort tack för ditt fina omdöme Madeleine. Det var mycket roligt att få hjälpa dig med köpet av din nya lägenhet. Jag ser verkligen att ni kommer trivas bra där, kändes så rätt. Vi hörs av framöver!

Karim B skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Walat hjälpte oss igenom en smidig, snabb och bostadsförsäljning! Utmärkt på alla punkter från annons och fotografering till signing. Vi rekommenderar Walat starkt! Läs mer
    2019-09-05 Walat T svarar Karim B
    Tusen tack Karim, jag ser fram emot att få hjälpa er även i sökandet / Walat
  • 2019-09-04

Kerstin Matilda P skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålt en bostadsrätt i Uppsala .Walat var mycket trevlig och tillmötesgående redan vi första träffen. .

Han måste var en tillgång för företaget. Han jobbade snabbt efter två visningar. Började budgivningen , och lägenheten blev såld efter en dag.

Detta är en mäklare jag verkligen kommer att rekommendera till andra som skall sälja. Han är en stjärna Läs mer
    2019-09-05 Walat T svarar Kerstin Matilda P
    Tusen tack för dina starka ord. Dem värmer. Jag ser fram emot att få fortsätta att hjälpa dig i framtiden / walle
  • 2019-09-04

Helena Grawé A skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har köpt en lägenhet genom Wallat. Det har varit lätt att prata med honom och han har tagit mig igenom processen på ett bra sätt. Han har hela tiden hållit kontakten och sätt till att alla moment har gått snabbt och smidigt.
    Helena Läs mer
    2019-09-04 Walat T svarar Helena Grawé A
    Tack för dina ord Helena, nöjet är på min sida! Jag finns inget jag inte gör för mina kunder enbart för att du/ni ska känna av servicen i världsklass! Vi ses på tillträdesdagen / walle
  • 2019-09-03

Eva Kristina G skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpt en lägenhet i Rosendal.
    Walat var mycket trevlig. Bra service och bemötande. Kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2019-09-04 Walat T svarar Eva Kristina G
    Tack så mycket Kristina, jag ser fram emot att få ses på tillträdet om du har lust att åka upp hela vägen :) ta hand om dig!
  • 2019-09-02

Julia S skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Väldigt trevlig, väldigt genuin, lägger ner sin kropp och själ med att du ska vara nöjd! Alltid tillgänglig, vilket uppskattas mycket om man har frågor.
    Otroligt flexibel gällande tider. Är väldigt nöjd med att jag fick Rozbeh som min mäklare till min försäljning! Läs mer
    2019-09-04 Rozbeh K svarar Julia S
    Tack och bock för det otroligt fina omdömet du skrivit Julia, men också för förtroendet jag fick genom hela processen. Jag är hur glad som helst över att det löste sig smidigt med både försäljning och även köp. Nästa steg är tillträde och efter det deklaration, så vi kommer ha fortsatt kontakt men dyker det upp andra frågor är du alltid välkommen att höra av dig till mig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-08-31

Simon P skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag ville köpa en liten tvåa i Uppsala och kontaktade Rozbeh för en extra visning. Rozbeh har uppvissat ett trevligt och professionellt intryck hela tiden från visning, till budgivning och påskrift. Läs mer
    2019-09-04 Rozbeh K svarar Simon P
    Hej Simon och tack för de fina orden! Återigen vill jag gratulera till den fina 2:an som jag är övertygad om att du kommer trivas riktigt väl i. Nästa steg blir som bekant att vi träffas hos mig i samband med tillträdet men dyker det upp funderingar innan dess är du välkommen att höra av dig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala