Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala HusmanHagberg HusmanHagberg Uppsala

HusmanHagberg Uppsala

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala — Visa karta

Vi har ett tydligt mål - Vi vill skapa Uppsalas nöjdaste kunder.

Vi på HusmanHagberg i Uppsala förmedlar villor, bostadsrätter och fritidshus i Uppsala.
För oss är varje uppdrag unikt. Tillsammans med dig tar vi fram den lösning som passar bäst för just dig och din livssituation. Oavsett hur din situation ser ut kan vi erbjuda dig de bästa förutsättningarna att lyckas med din bostadsaffär.
Som en av Sveriges största mäklarkedja ger vi våra kunder tillgång till alla de fördelar som ett rikstäckande företag har i form av ett nationellt kundregister och marknadens bästa annonseringsplatser.
Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill alltid göra mer för dig som kund än vad du får hos andra mäklare.

Vi vill helt enkelt skapa de nöjdaste kunderna som gärna anlitar oss igen - då har vi lyckats!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 261 kunder tycker om HusmanHagberg Uppsala

• Alexander B
    Alexander B skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag upplever att Malin har varit oerhört professionell och engagerad i försäljningen. Malin har varit mån om att samtliga parter ska vara införstådda i kontraktets alla delar. Jag fick ständigt information och uppdateringar om hur försäljningen går, mer än förr i samband med köp av lägenhet. Bra bemötande från det att jag tittade på lägenheten till dess jag att jag fick nycklarna i handen. Läs mer
  • Kenneth M
    Kenneth M skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket trevlig och påläst, gick kanon att sälja lägenheten.
    Rekommenderar verkligen Malin för en försäljning och kommer att anlita Malin igen när vi skall sälja. Läs mer
    2018-01-22 Malin N svarar Kenneth M
    Det var bara kul att få hjälpa er med försäljningen av er fantastiska lägenhet! Vi hjälper er gärna med era bostadsförsäljningar framöver, men hoppas att ni kommer trivas så bra i den nya bostaden att det dröjer länge innan dess!
  • Linus S
    Linus S skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Malin var jätte trevlig och en toppen mäklare!
    Hon bemöte mig bra och var noggran att förklara allt!
    Alltså en bra mäklare! Läs mer
    2018-01-22 Malin N svarar Linus S
    För mig är det viktigt att vara tydlig med hur affären går till och vad de olika paragraferna i kontrakten betyder. Härligt att höra att jag lyckats med det! Stort grattis till nya lägenheten, hoppas du ska trivas!
  • Carina L
    Carina L skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Ett trevligt bemötande och samarbete! En toppen tjej som verkligen hjälper till med allt. Jag är supernöjd🤗 Kram/Carina Läs mer
    2018-01-19 Malin N svarar Carina L
    Tack Carina! Det var kul att få jobba med din pappas lägenhet under hösten, trots den lite svajiga marknaden som precis började visa sig när vi satte igång med din försäljning. Roligt att höra att du är nöjd med mitt jobb!
  • Sofia C
    Sofia C skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Engagerad, kunnig och trevlig mäklare med ett mycket professionellt bemötande. Läs mer
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim har varit bemötelig och hjälpsam
    Under hela tiden och varit till stor hjälp Läs mer
  • Gustaf L
    Gustaf L skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Fantastiskt bemötande. Med största respekt och kunnighet tog sig an uppdraget. Kunde inte vara mer nöjd. Läs mer
  • Per N
    Per N skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim är en person som genom sin professionalism ingjuter förtroende.
    Maxim har kontroll på uppdraget och håller kunden uppdaterad. Läs mer
  • Amanda M
    Amanda M skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Supertrevlig! Detta är mitt första bostadsköp så hade inte några speciella förväntningar men är mer än nöjd med bemötandet och hjälpen jag fått av Maxim! Skulle med 100% rekommendera mäklarfirma och så specifikt Maxim om någon frågade.
    Lätt att ha att göra med, lättillgänglig och väldigt kunnig och trygg. Läs mer
  • Eric D
    Eric D skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Väldigt trevlig och driven mäklare, som gjorde sitt yttersta för att hjälpa oss. Läs mer
    2017-12-14 Jesper A svarar Eric D
    Tack Eric för ditt omdöme! Det har varit en väldigt trevlig resa fram till försäljningen. Det var lite hinder på vägen men de löste vi på ett bra sätt! Hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya hus! Varma hälsningar Jesper, HusmanHagberg
  • Sofia P
    Sofia P skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har fått ett mycket bra bemötande av Jesper och upplevde honom som professionell, tillgänglig samt tillmötesgående. Det var inga problem att ordna en extra visning för mig som köpare av lägenheten, vilket uppskattades mycket. Läs mer
    2017-11-29 Jesper A svarar Sofia P
    Hej Sofia! Det är en självklarhet för mig att ordna en visning på en tid som passade dig. I detta fall ledde de ju dessutom till att det blev du som blev slutlig köpare. Men de gäller alltid för mig att vara så tillgänglig som möjligt. Allt för en bättre och smidigare affär för alla parter!
    Ha en fortsatt härlig vinter så ses vi till tillträdet!
    Varma hälsningar Jesper, HusmanHagberg
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jesper gjorde ett utmärkt jobb med försäljningen av lägenheten.
    Tydligt och bra återkoppling före och under hela processen. Läs mer
    2017-11-29 Jesper A svarar Henrik S
    Tack för dina fina ord Henrik! Det har varit ett stort nöje att hjälpa till och vara en stor del av din flytt till Bollnäs! Ha de gott så hörs vi av framöver! Varma hälsningar Jesper, HusmanHagberg
  • Martin S
    Martin S skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Göran är trevlig, tillgänglig och serviceminded. Han visade också stor social kompetens då familjen befann sig i en tuff situation. Vi är mycket nöjda med Göran både gällande försäljningen och köpet av den nya bostaden. Läs mer
    2017-11-23 Göran E svarar Martin S
    Tack Martin för ditt omdöme. Det har varit väldigt trevligt att få hjälpa er med både ert köp och er försäljning. Jag önskar er all lycka i framtiden.
  • Andreas Ö
    Andreas Ö skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Professionell, lätt att få tag på, engagerad och tillmötesgående. Kan verkligen rekommendera Rozbeh för er framtida affär. Läs mer
    2017-11-27 Rozbeh K svarar Andreas Ö
    Tack så mycket för det fina omdömet, Andreas, men även för ditt och Marias förtroende genom hela affären. Jag hoppas att ni kommer trivas väl i ert nya hus och ni är mer än välkomna att höra av er i framtiden! Vi ses på tillträdet. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Savitri M
    Savitri M skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim är otroligt professionell och har ett stort engagemang. Väldigt nöjd med valet av mäklare. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Rafal M
    Rafal M skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim var från start mycket charmig och professionell i sin kontakt. Han är målinriktad, har hög energi och är mycket engagerad. Det var lätt att få tag på Maxim både över telefon och mail. Han är lyhörd och oerhört hjälpsam. Det var mycket lätt att tycka om honom. Jag rekommendera honom definitivt och kommer även anlita honom vid försäljning. Läs mer
  • Anna P
    Anna P skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Suverän! Det var min första bostadsförsäljning, jag var stressad och orolig inombords över allt som kunde gå fel - men jag kände mig trygg med Maxim som mäklare och hela processen flöt på bättre än jag förväntat mig. Han var alltid tillgänglig, mycket trevlig, hade en bra och konsekvent plan från början till slut och kommunicerade tydligt. Jag skulle utan tvekan rekommendera honom vidare och jag är väldigt glad för samarbetet. Läs mer
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim var mycket professionell. Han svarade snabbt på frågor och funderingar och man var hela tiden underrättad under hela processen. Mycket nöjd! Läs mer
  • Abidin Ö
    Abidin Ö skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Väldigt trevlig o gör sitt jobb bra Läs mer
  • Masaar A
    Masaar A skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Genom ett professionellt bemötande och en tydlighet gav Maxim både en trygghet och en förståelse för hela processen.
    Jag kände att jag hade tilltro till honom och de linjer som han följde utifrån sin profession. Läs mer
  • Gaia O
    Gaia O skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim Alami was very professional and helpful, he guided us through swedish rules and burocracy and answered all our questions promptly and with great competence. Läs mer
  • Hannes P
    Hannes P skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi upplevde Jesper som en ödmjuk, trevlig person som sätter kunden i första hand. Under hela försäljningsförloppet från fotograferingen till kontraktskrivning så har Jesper skött sitt jobb profesionellt men ändå på ett personligt sätt. Han är lätt att diskutera med och duktig på att återkoppla under hela processen. Vi är väldigt nöjda med Jesper som fick upp ett stort intresse för vår lägenhet trots att marknaden sviktade. Läs mer
    2017-11-21 Jesper A svarar Hannes P
    Hej Hannes! Det har varit min ära att få hjälpa er både med att leta och bolla kring det nya boendet som att få en enkel och smidig försäljning som klaffar med det nya. Snabb och smidig affär med försäljning och kontrakt inom 2 veckor från det att ni hade köpt er nya bostad. Allt detta och dessutom ett bra pris. Vi hörs av här framöver och jag ser fram emot att få besöka er även i ert nya boende i Kungsängen! Varma hälsningar Jesper, HusmanHagberg
  • John W
    John W skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket bra bemötande och förstånde Läs mer
    2017-11-21 Jesper A svarar John W
    Tack för ditt förtroende John att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! Hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya boende! Varma hälsningar Jesper, HusmanHagberg
  • Birgitta R
    Birgitta R skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jesper var proffsig, tillgänglig, hjälpsam och hade alltid en positiv och lugn attityd. Jag kan rekommendera Jesper som är en mycket sympatisk mäklare. Läs mer
    2017-11-21 Jesper A svarar Birgitta R
    Det var mitt stora nöje att hjälpa dig och Frank att sälja er sommarstuga. Det var lite speciellt att jobba med honom och hantera tidsskillnaderna. Men vi löste det på bästa sätt och med en riktigt bra försäljning! Ha en fortsatt trevlig vinter så hörs vi av framöver! Varma hälsningar Jesper, HusmanHagberg
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh genomförde försäljningen av min lägenhet i salabacke på ett mycket proffesionellt sätt, snabb återkoppling vid frågor och funderingar. Hans kunskap och energi kring området salabacke gjorde han till det självklara valet av mäklare.
    Thomas A Läs mer
    2017-11-09 Rozbeh K svarar Thomas A
    Hej Thomas! Jag vill tacka för de varma orden men även för att jag fick förtroendet att förmedla din bostad. Ni hade gjort ett superbra jobb med både renovering och inredning vilket helt klart bidrog till den smidiga försäljningsprocessen. Du är varmt välkommen att höra av dig i framtiden och jag ser fram emot ett fortsatt gott samarbete! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Ann T
    Ann T skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevlig, engagerad och förtroendeingivande. Lätt att få tag på och vägledde mig väl genom alla moment i min lägenhetsförsäljning. Var lyhörd iför mina arbetstider och hörde av sig och stämde möte när hon visste att jag kunde prata oavsett om det gällde en lördagskväll eller måndagsmorgon. Läs mer
    2017-11-01 Malin N svarar Ann T
    Tack för det goda betyget Ann! Jag brukar i möjligaste mån försöka anpassa mig efter vad som passar kunden bäst, alltid kul att höra att det uppskattas!
    Jesper A gillar detta
  • Karin L
    Karin L skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Han var kunnig och mycket trevlig. Läs mer
  • Isabelle L
    Isabelle L skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef var mycket trevlig och tillmötesgående som mäklare, trots att vi inte hade fruktansvärt mycket kontakt (då jag köpte lägenheten utan bud och liknande). Skulle definitivt rekommendera honom till vänner och liknande. Läs mer
  • Nina S
    Nina S skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Den bästa mäklare man kan tänka sig
    Mycket professionell. Läs mer
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef är glad, positiv, trevlig, duktig säljare, korrekt, noga vid kontraktskrivning. Går en mil längre och gör det lilla extra. Läs mer
  • Fatma Z
    Fatma Z skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Ärligt om jag ska anlita en mäklare jag ska inte vända mig till någon annan än josef belaich så himla tryggt att han hjälper från sälj tanken till slut Läs mer
    2017-10-27 Josef B svarar Fatma Z
    Tack så mycket Fatma för allt! Jag hjälper dig gärna med att titta på din nya bostad för en ny värdering som vi pratade om tidigare. Jag hoppas att du mår bra och att du får ett fint avslut på året // Hälsningar Josef
  • Renée A
    Renée A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh Kalantari! Mäklaren vi sent kommer att glömma! Har allt man kan önska sig hos en bra mäklare.
    Trevligt bemötande alla gånger, tillgänglig och om inte så ser han till att bli det så fort han kan. En ansvarsfull och lyhörd mäklare som tar alla funderingar och frågor seriöst. Tack för ditt tålamod och för att du orkade stå ut med oss. Kan varmt rekommendera Rozbeh som varit mycket professionell hela vägen genom affären. Läs mer
    2017-10-17 Rozbeh K svarar Renée A
    Hej Renée, stort tack för de varma orden! Nöjet av att få vara delaktig i ert köp och er försäljning ligger helt och hållet på min sida. Det har varit hur kul som helst att få lära känna er och era barn. Tro inte att ni blir av med mig bara för att er försäljning är avslutad, jag ser med spänning fram emot att se hur den nya bostaden er ut efter era renoveringar. Vi hörs Renée! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Linda K
    Linda K skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har varit mycket nöjda med att ha Jesper Ackelman som mäklare. Jesper har varit lugn och professionell genom hela processen. Dessutom har han varit väldigt lyhörd, driven och engagerad. Vi kan varmt rekommendera Jesper till kommande kunder. Läs mer
    2017-10-25 Jesper A svarar Linda K
    Hej Linda och Lars! Tack så mycket för era varma ord! Det var lite problem som uppstod med bland annat strömavbrott under visningen men det ordnade vi ju bra ändå ;) Jag hoppas att ni kommer trivas bra i det nya huset och har en riktigt härlig höst och vinter här framöver! Har ni några frågor eller funderingar så är ni alltid välkomna att höra av er till mig. Varma hälsningar Jesper, HusmanHagberg
  • Charlotte B
    Charlotte B skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jesper Ackelman var mycket professionell i alla bemärkelser. Vänlig, snabb, tydlig med information, kunnig och alltid tillgänglig. Jag rekommenderar Jesper å det varmaste!! Läs mer
    2017-10-25 Jesper A svarar Charlotte B
    Hej Charlotte! Det har varit ett stort nöje att träffas igen efter alla dessa år och hjälpa dig och Astrid med försäljningen av er lägenhet. Hoppas att ni har en härlig höst här framöver och att ni trivs med de nya grannarna! Varma hälsningar Jesper, HusmanHagberg
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bra trevligt bemötande, lugn, "naturlig" och avspänd attityd, tydlig information. Läs mer
    2017-10-13 Malin N svarar Ulrika B
    Hej Ulrika!
    Tack för fina ord!
  • Rimon N
    Rimon N skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    En fantastisk mäklare! Professionell och tar sina kunder på största allvar . Kan varmt rekommendera rozbeh som mäklare.
    Från Rimon
    Uppsala Läs mer
    2017-10-16 Rozbeh K svarar Rimon N
    Hej Rimon och tack för det fina omdömet. Det har varit riktigt kul att få följa er resa både genom ert bostadsköp och er försäljning. Jag vill tacka så hemskt mycket för att jag fått hjälpa er med bägge delar och jag ser fram emot ett fortsatt samarbete med dig och Renée! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim var tillmötesgående, professionell och flexibel. Kändes verkligen som att han var mån om att vi som säljare skulle känna oss trygga och bli nöjda, vilket vi också blev. Trots stort utbud och konkurrens vid säljtillfället fick vi det vi ville ha. Hatten av för Maxim! Läs mer
    Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Achraf A
    Achraf A skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    "Under mina år som säljare och köpare har jag träffat många mäklare men Maxim är utan tvekan den bästa mäklaren jag har haft. Han är rak på sak, ärlig, hjälpsam och har hjärtat på rätt plats. Jag kunde ringa på en lördag kväll och ställa frågor och han svarar och hjälper mig även fast jag ringer obekväma tider. Jag kommer givetvis att anlita honom framöver och det rekommenderar jag att du som läser detta också gör! /Achraf" Läs mer
    Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Bengt E
    Bengt E skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Engagerad och intresserad samt bra uppdateringar under säljprocessen Läs mer
    2017-10-04 Rozbeh K svarar Bengt E
    Hej Bengt! Tack så mycket för de fina orden samt för förtroendet att förmedla din dotters bostad. Jag tror helhjärtat att vårt samarbete genom processen resulterade i ett slutpris långt över tidigare rekord. Vi hörs återigen till deklarationen och ni är varmt välkomna att höra av er om det uppstår frågor eller funderingar! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Johan S
    Johan S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim är en trevlig mäklare som gör sitt jobb med bravur. Det har aldrig varit några krusiduller med Maxim, utan han levererar alltid raka och snabba svar och sköter all administration felfritt. Läs mer
  • Rickard E
    Rickard E skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Hel nöjd med husförsäljningen. Maxim levererar gång på gång. Tack igen Läs mer
  • Sara Ö
    Sara Ö skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Redan vid första samtalet upplevde vi honom som väldigt hjälpsam och positiv. På plats vid visning kunde han svara på alla våra frågor vi kände oss väldigt trygga med honom. Läs mer
  • Emma E
    Emma E skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim har det största av tålamod som jag träffat. Han slås inte ned av motgångar, utan blir än mer motiverad att göra säljare likväl som köpare nöjda. Samtidigt som Maxim alltid förmedlat sina professionella åsikter, har han även alltid lyssnat på mina resonemang, vad jag tycker är viktigt. Jag har ibland smsat eller ringt sent, men alltid fått glada och utförliga återkopplingar. Läs mer
  • Kamiran D
    Kamiran D skrev om HusmanHagberg Uppsala
    Varmt rekommenderar Maxim Alami
    Sansad, trevlig, man känner sig bekväm och välbemöt
    Fortsätt så som du är så har får du många
    Nya kunder
    Tack Maxim Läs mer
  • Jonatan B
    Jonatan B skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag kan rekommendera Maxim till 100%. Bra engagemang och lätt att tycka om! Hela processen gick fort och smidigt. Jag är nöjd med allt från presentation till slutpris! Läs mer
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim bemötte oss vä.l Väldigt trevlig, sansad och utåtriktad. Hade man frågor om objektet hade han läst på och kunde besvara frågorna. Allt har gått smidigt och enkelt.
    En toppen mäklare enligt min åsikt. Läs mer
  • Belan T
    Belan T skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim Alami är en driven och pålitlig mäklare. Affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
    Jesper A, Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Helena N
    Helena N skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har sålt en hel del objekt genom åren och har inte haft en så bra mäklare som Jesper Ackelman. Vi fick kontakt med honom genom ett objekt som var ute till kommande försäljning. Vid vårt första möte kände vi att allt kändes rätt och han mer än gärna fick ta uppdraget att sälja vår lägenhet. Han är mycket professionell, trygg och säker på det han gör. Han är ödmjuk, ärlig, och är lättillgänglig genom hela processen. Vårt objekt såldes till ett bättre pris än vi hade förväntat oss och vi är mycket nöjda med hans insats. Vill ni ha en riktigt bra och kunnig mäklare kan vi varmt rekommendera Jesper Ackelman. Vi är supernöjda! Läs mer
    2017-09-25 Jesper A svarar Helena N
    Hej Helena! Tack så mycket för dina fina ord! Riktigt roligt att höra att min passion för just det här syns igenom så pass bra. Ser fram emot våra kommande möten framöver! Allt gott, varma hälsningar Jesper HusmanHagberg
  • Elisabet d
    Elisabet d skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Allt var perfekt! Helnojd kund. Läs mer
    2017-09-25 Jesper A svarar Elisabet d
    Hej Elisabet, Tack så mycket för din rekomendation. Hoppas att allting är bra med dig. Vi hörs av framöver när det blir dags för deklarationen! Varma hälsningar Jesper, HusmanHagberg
  • Mats N
    Mats N skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jesper är en mycket ödmjuk, seriös och proffesionell mäklare. Alltid med ett leende på läpparna, så finns det inga problem som han inte kan ta tag i och ordna till det bästa. Vi är väldigt glada att vi fick just honom som mäklare både vid köp och försäljning. "Keep up the good work" jesper :-) Läs mer
    2017-09-18 Jesper A svarar Mats N
    Tack själv Mats! Det har varit mig ett stort nöje att få vara en del av er stora flytt! Finns inga frågor eller funderingar som är för stora för att inte kunna lösa. Vi hörs av framöver! Varma hälsningar Jesper, HusmanHagberg

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala