HusmanHagberg Uppsala

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala — Visa karta

Vi har ett tydligt mål - Vi vill skapa Uppsalas nöjdaste kunder.

Vi på HusmanHagberg i Uppsala förmedlar villor, bostadsrätter och fritidshus i Uppsala.
För oss är varje uppdrag unikt. Tillsammans med dig tar vi fram den lösning som passar bäst för just dig och din livssituation. Oavsett hur din situation ser ut kan vi erbjuda dig de bästa förutsättningarna att lyckas med din bostadsaffär.

Vi levererar en mäklartjänst av högsta kvalitet. Detta lyckas vi med genom vårt engagemang och passion för vårt yrke. Vårt mål är att du som kund ska vilja rekommendera oss vidare - är du nöjd är vi nöjda.

Är du nyfiken på vad din bostad är värd? Hör gärna av dig till någon av våra kompetenta mäklare för en fri värdering. Varmt välkommen!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 558 kunder tycker om HusmanHagberg Uppsala

• Maja S

2020-02-22

Maja S skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålde en 3:a i Luthagen/Stabby.
    Efter att jag hade träffat lite olika mäklare så blev jag rekommenderad Walat, och efter första mötet var det en självklarhet att han skulle få uppdraget att sälja min lägenhet. Man kände redan då av hans energi och jag förstod att han skulle göra sitt yttersta och lite till för att hjälpa mig med försäljningen, vilket han gjorde!
    Han har stenkoll på marknaden och förklarade alla steg i processen på ett tydligt och bra sätt. Jag kände mig väldigt trygg i att överlåta ansvaret till Walat. Jag är imponerad av hans drivkraft, man märker att han brinner för sitt jobb! Jag kommer garanterat anlita Walat igen när jag behöver. Rekommenderas varmt! Läs mer

Frank B skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålt med Rozbeh som mäklare för andra gången. Läs mer

Henrik E skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bra och professionellt mottagande när vi köpte lägenhet i Uppsala. Verkade påläst under visningen av lägenheten och skötte kontraktskrivandet tydligt och skickligt. Rekommenderas! Läs mer
    2020-02-20 Walat T svarar Henrik E
    Tack för din rekommendation Henrik, ser fram emot tillträdet / Walat
    Rozbeh K, Walat T gillar detta

Anders T skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köp av bostadsrätt. Agerade professionellt under visning, dock för mycket folk för att få en närmare kontakt, men det är inget ovanligt.

Hanterade budgivning m.m. utan några konstigheter, smidig och snabb uppdatering vid bud.

Duktig och förtroendeingivande under kontraktskrivning. Bra på att förklara och vägleda, trots att det under vårat möte inträffade en mycket märklig och dramatisk händelse utöver det vanliga. Walat höll huvudet kallt och klarade ut det utan att det påverkade mötet i stort. Läs mer
    2020-02-20 Walat T svarar Anders T
    Stor tack för din rekommendation och ditt omdöme. Tyvärr kan det bli mycket folk ibland på visningarna och då blir det svårt med en närmare kontakt där och då, därav är det väldigt viktigt för mig att uppfölja mina spekulanter noggrant dagen efter.

Återigen vill jag passa på att gratulera er som vinnare för detta objekt, och jag blir glad att du uppskattar mitt jobb både med er som köpare och säljaren.

Jag håller med dig 100%, det är inte varje dag man får ambulansbesök på kontoret och definitivt inte under kontraktsskrivning, men jag är glad att allting gick bra till slut. Ser fram emot tillträdet, ta hand om er tills dess :)

Sami Y skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Riktigt bra mäklare som leverar en service som är oslagbar . Tusen tack ! Läs mer
  • 2020-02-15

Manfred T skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Enkel snabb försäljning. Klart över förväntan. Läs mer
    2020-02-21 Walat T svarar Manfred T
    Så kul att allt gick som planerat, en försäljning på 3 dagar tyckte till och med jag lät omöjligt men det gäller att förvandla det omöjliga till möjligt. Kul att jag kunde göra er nöjda, jag ser fram emot att få hjälpa er i ert sökande om ni önskar. Vi ses på tillträdesdagen / Walat
  • 2020-02-14

Samuel J skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Walat hjälpte mig att hitta en bostad via privat visning. Allting gick väldigt smidigt och vi skrev kontrakt inom ett dygn efter visningen. Walat var hjälpsam, snabb på att besvara frågor och hade ett mycket trevligt bemötande. Nöjd! Läs mer
    2020-02-20 Walat T svarar Samuel J
    Stort tack för din rekommendation Samuel, vad kul att vi kunde hitta dig en bostad som passar dina önskemål. Det är bara att ringa om du undrar över något, annars så ses vi på tillträdesdagen.
  • 2020-02-13

Serhat A skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi sålde vårt hus via HusmanHagberg och blev väldigt nöjda med hur vi blev bemöta och hur allt sköttes. Mycket proffsigt jobbat! 👍🏻 Läs mer
  • 2020-02-13

Hans J skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Snabbt och proffsigt, allt som utlovades höll. Vi fick en privatvisning och bestämde oss för bostaden, snabb återkoppling! I det hela väldigt högt betyg Läs mer

Petra S skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevligt och professionellt bemötande! Läs mer
    2020-02-10 Walat T svarar Petra S
    Tack för rekommendationen :) Stort grattis återigen!

Sehin Kebede F skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Walat var tillgänglig 24/7 och höll mig uppdaterad konstant. Kände mig trygg och han gjorde allt och lite till för att nå ett bra resultat. Läs mer
    2020-02-10 Walat T svarar Sehin Kebede F
    Tusen tack för ditt omdöme, jag ser fram emot ett fortsatt samarbete. Vi ses på tillträdesdagen.

Nina J skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Professionell, smidig, exekutiv och trevlig. Läs mer
    2020-02-10 Rozbeh K svarar Nina J
    Tack så mycket för ditt omdöme Nina. Vidare vill jag även tacka för fortsatt förtroende nu när vi även ska förmedla din fars lägenhet. Jag har alltid sagt att en rekommendation är det finaste man kan få och jag hoppas kunna bibehålla ert förtroende även efter den andra bostadsaffären. Vänliga hälsningar, Rozbeh.

Carl Oskar W skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Väldigt bra kommunikation.

Kändes som han smög in lite detaljer ibland som gjorde en något otrygg som köpare. Läs mer
    2020-02-04 Walat T svarar Carl Oskar W
    Hej Oskar. Tack för att du tog dig tiden att svara på detta och din ärlighet.
    Det är absolut inte den känslan jag vill att en förstagångs köpare skall lämna efter sig vare sig det gäller bostadsrätt eller fastighet.

Jag kommer vilja återkomma till dig för att höra vad som fick dig att känna så. Hoppas det är okej. Tack återigen för din ärlighet.

Solveig Lilja J skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpte en villa utanför Uppsala. Tycker bemötandet var överlag bra. Fick en förhandsvisning på huset dagen efter att jag kontaktat honom. Alltid snabb på att svara på våra frågor eller kontakta säljaren. Verkade hellre höra av sig en gång för mycket än för lite, vilket är väldigt bra i sammanhanget tycker jag. Tyckte han gjorde det klart vad som gällde vid de olika stegen och hur processen funkade, efter att jag frågat visserligen men tydliga svar.

Hade lite dålig koll på vissa detaljer i huset, tex hur djup poolen var och dessutom fel i energideklarationen. Vi var där några dagar innan den planerade visningen men sådana detaljer kanske man borde ha tagit reda på lite tidigare ändå.

Oklart varför 5 dagar valdes istället för 10 för överförandet av handpenning. Det orsakade en del stress.

Överlag var det en kort och effektiv affär för oss. Delvis tack vare hans snabba kommunikationer mellan oss och säljarna tror jag. Läs mer
    2020-02-04 Walat T svarar Solveig Lilja J
    Hej Solveig,

Jag vill börja med att tacka för din konstruktiva feedback. Jag uppskattar din ärlighet och din ord.
    Vad gäller handpenningen är det branschstandard att ha fem arbetsdagar (1 vecka) på sig som köpare. Jag kommer ta vidare den kritiken till vårt huvudkontor och lovar att återkomma med svar.

Vad gäller energideklarationen så är det inte jag som upprättar den utan besiktningsmannen. Vid vår nästa kontakt vill jag fråga vad som var fel så jag kan ta feedbacken vidare.

Om feedbacken vad gäller huset så kan jag bara säga att jag borde varit bättre påläst kring dom detaljer som du nämnde. Jag brukar vara 100 procent påläst tills dom öppna visningarna men eftersom det här vara en förhandsvisning så hann jag inte läsa på kring alla husets detaljer Men jag vill alltid utveckla min mäklartjänst till det bättre och jag tar till mig av varje ord du skriver.

Tack åter igen.

Henrik A skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi hade Walat som mäklare vid försäljning av en två-rumslägenhet i svartbäcken. Försäljningen var lyckad och vi sålde för över det mål vi själva hade satt upp.

Överlag var vår upplevelse av sammarbetet med Walat mycket god. Dels hade Walat en förmåga att ta in och använda sig av information som kan vara viktig för en köpare, som föreningens dolda tillgångar och allmänna situation. Vi upplevde också alltid att det fanns en tanke bakom Walats sätt att agera, samt att han var kommunikativ i sitt sätt att tänka, och vad han upplevde som för- och nackdelar med att ta ett visst beslut snarare än ett annat. Framförallt är Walat dock en mycket socialt kompetent person som är lätt att tycka om. Vi hade förberett oss för en lång säljprocess, vilket gjorde det viktigt att hitta en mäklare som vi kunde prata med och ha en god relation med under resans gång. Det senare tycker vi verkligen var fallet med Walat. Vi rekommenderar därför Walat gladeligen. Läs mer
    2020-02-04 Walat T svarar Henrik A
    Hej Henrik, så kul att jag lyckades överträffa era förväntningar vid försäljningen utav eran tvåa.

Jag försöker alltid sträva efter att få ett bra samarbete med mina säljare för att hitta kemin och kunna skapa en konkat som ger känslan utav trygghet. När det väl gäller visningar så ser jag först och främst till att vara 100% förberedd för att inte lämna något åt slumpen, och då är det ytterst viktigt att ta reda på så mycket information som huvudet kan minnas. Jag är glad över att ni har lyckats analysera mitt arbetssätt och det uppskattar jag enormt. Det är precis därför jag älskar mitt jobb, nöjda kunder!! Ni valde att lägga er bostadsaffär i mina händer, och så länge jag får den tilliten utav er så kommer jag fortsätta jobba precis på samma sätt.

Jag ser fram emot att få hjälpa er sökning efter er nya bostad. Vi ses på tillträdesdagen, hälsa så mycket! / Walat
  • 2020-02-03

Elin Karin Marie M skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Positiva erfarenheter av köpet av lägenhet. Dock var det mitt första köp så jag har inget att jämföra med. Läs mer
    2020-02-04 Walat T svarar Elin Karin Marie M
    Hej Elin, vad kul att jag fick bli en första "mäklarkonakten" du fick. Jag ser fram emot att få hjälpa dig i framtiden också. Tveka inte på att höra av dig om det är något du undrar över / Walat
  • 2020-02-02

Camilla A skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpt en lägenhet. Blev bra bemött. Blev lite konstigt då vi i slutskedet blev ombedda att bjuda över vårt eget bud trots att säljare redan accepterat ett lägre pris innan. Läs mer
    2020-02-03 Walat T svarar Camilla A
    Hej Camilla, kul att ni fick bostaden ni verkligen ville ha. Det stod mellan er och en annan spekulant vilket gjorde att man var tvungen att över buda varandra för att vinna budgivningen krävs det som sagt en vinnare. Ni fick alltså köpa en bostad innan den öppna visningen och då är det oftast vanligt att budet kan öka. Jag ser fram emot att träffa er på tillträdesdagen och hoppas att det fortfarande känns bra med er nya bostad / Walat
  • MINHAZ R

2020-02-01

MINHAZ R skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Är det någon mäklare man ska kontakta så är Walat mannen!

Det jag märkte med Walat var att han lyssnade på oss som säljare och satte sig in i våran situation.

Vi hade en lite stressig situation vid försäljningen av vår bostad, men Walat var ärlig redan från början och gav oss en plan att gå efter. Redan efter det första mötet!

Han har varit enkel att få tag på under hela processen. En man som är ärlig och ger raka svar. Han kändes inte som en mäklare, han var mer som en nära vän. Det var den känslan jag fick. Bästa Walat Taha! Läs mer
    2020-02-03 Walat T svarar MINHAZ R
    Underbart att läsa detta, detta är vad jag älskar med mitt yrke.
    Jag uppskattar din ärlighet och ert förtroende ni givit mig. Jag önskar att fortsätta ge dig en känslan hela vägen, tusen tack ska du ha / Walat
    Jesper A, MINHAZ R, Walat T, Rozbeh K gillar detta
  • 2020-02-01

Mikael Hans Åke E skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Stor villa Rasbo !! Walle är en utmärkt mäklare otroligt engagerad från start till mål !! Kunde inte valt en bättre mäklare!!!!!!👍👍👍 Läs mer
    2020-02-03 Walat T svarar Mikael Hans Åke E
    Underbart att få läsa detta, ser fram emot att få träffa dig på tillträdet och ett fortsatt samarbete / walle

Anna-pia M skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålde vår villa med Walat som mäklare. Han är väldigt professionell, driven, trevlig, alltid tillgänglig och engagerad. Kan varmt rekommendera Walat som mäklare då inget blir lämnat åt slumpen! Vill även tacka Ida som gjorde ett kanonjobb med att framhäva huset på bästa sätt.
    Stort tack från oss! Läs mer
    2020-02-01 Walat T svarar Anna-pia M
    Hej Pia, så underbart att allt gick enligt plan och till och med bättre än förväntat. Jag är oerhört tacksam för att ni såg potential i mig och att ni gav mig er tillit med att lägga er stora affär i mina händer, jag är er tacksamma och kommer finnas här för er även efter tillträdet. Kom ihåg att ni kan höra av er precis när ni vill. Stort grattis igen och vi ses snart :)
    hälsa så mycket!

Sara Ö skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket bra bemötande ! Uppfyllde alla mina förväntningar och önskemål. Jag kände mig hörd. Läs mer

Zeeshan K skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpt en lägenhet i Uppsala. Rekommenderas över allt annat än ett råd är att han ska veta mer om lägenheten och alla typer av avgifter som är relaterade till den. Utöver detta fick han svar på alla telefonsamtal eller förfrågningar mycket effektivt.

Toppmäklare. Läs mer
    2020-01-31 Walat T svarar Zeeshan K
    Hejsan Zeeshan, hoppas du mår bra och att allt fortfarande känns bra! Givetvis ska jag veta alla typer av avgifter som är relaterade till bostaden, Jag uppskattar din ärlighet och ser fram emot att få träffa dig på tillträdet / walat din Toppmäklare
  • 2020-01-26

Bert S skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Försäljningen gick inte riktigt som jag tänkt men det har mest med marknaden att göra. Har inget att invända mot Jespers arbete

Bert Skagerberg Läs mer
  • 2020-01-25

Otto Z skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    En bra upplevelse även med dess motgångar fick vi hjälpen som behövdes. Läs mer
    2020-01-31 Rozbeh K svarar Otto Z
    Tack så mycket för rekommendationen Otto. Jag är övertygad om att du kommer trivas riktigt bra i din nya bostad så att du enklare kan fokusera på studierna och slipper pendla. Dyker det upp några som helst tankar eller frågor är du alltid välkommen att kontakta mig så ska jag hjälpa dig så gott jag kan. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2020-01-25

Alexia Z skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi köpt en etta bostadsrätt.
    Väldigt proffsig bemötande även på andra visningar.Gav stark intryck att vi kunde lita på honom.
    Vi är väldigt glada att Rozbeh är mäklaren för oss. Läs mer
    2020-01-31 Rozbeh K svarar Alexia Z
    Hej Alexia, tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme. Det glädjer mig att ni känt ett bekväma genom ert bostadsköp då detta är av allra störta vikt för mig i mitt arbete. Om det dyker upp några funderingar framöver är ni varmt välkomna att höra av er annars ses vi igen på tillträdet i mars! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2020-01-24

Olof B skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har sålt en etta i Uppsala. Har alltid blivit trevligt bemött av Rozbeh och han har varit noga med att alltid ha snabb och tydlig kontakt med mig. Rozbeh har varit över förväntan, det är svårt att komma på något dåligt att säga om min upplevelse. Läs mer
    2020-01-31 Rozbeh K svarar Olof B
    Tack för det fina omdömet Olof men också för förtroendet att få hjälpa dig i din bostadsaffär. Riktigt roligt att höra att du känt dig trygg genom processen och att det inte dykt upp några tokigheter. Jag önskar dig all lycka framöver och du är varmt välkommen att höra av dig om du behöver hjälp med att hitta en ny bostad. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2020-01-22

Hannah Amy A skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jesper was useful at answering our questions and taking us through the process. He had a firm knowledge about the property which was very useful. Communication with Jesper was good and he often responded very quickly. A great experience of buying a property. Läs mer
    Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • 2020-01-21

Alice H skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har köpt Vaksalagatan 55 lägenhet 1215
    Jesper Ackelman är den bästa mäklaren jag har träffat.
    Jag rekomenderar gärna Jesper till slla mina vänner och bekanter. Läs mer
    Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • 2020-01-17

Julia Louise E skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har köpt en etta i centrala Uppsala, väldigt trevlig mäklare som svarade på frågor trots sent på kvällen. Läs mer
  • 2020-01-17

Jessica Susanne M skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Walle lyckades sälja min lägenhet till ett pris jag bara vågat drömma om, allt tack vare hans engagemang & drivkraft. Hela processen gick väldigt snabbt & smidigt, han uppdaterar direkt & är alltid tillgänglig.
    Hade inte kunnat önskat mig en bättre mäklare.
    Jag kan starkt rekommendera Walle! Läs mer
    2020-01-30 Walat T svarar Jessica Susanne M
    Jag vill börja med att tacka dig så hemskt mycket för dessa fina ord! Jag uppskattar och tackar dig för att du givit mig ditt förtroende och att jag fick ta hand om din bostads försäljning. Jag ser fram emot att få hjälpa dig i fortsatta affärer :) vi ses på tillträdesdagen
  • 2020-01-13

Evelin K skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevlig och hjälpsamt bemötande. Väldigt nöjd. Läs mer
    2020-01-20 Rozbeh K svarar Evelin K
    Tack för omdömet Evelin! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya bostadsrätt och som alltid är ni varmt välkomna att höra av er om några frågor eller funderingar skulle dyka. Om inte annat ses vi återigen på tillträdesdagen! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2020-01-12

Josefine K skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har sålt en lägenhet, 2:a på 54 kvm. Jesper har visat hänsyn och förmedlat trygghet från första gången vi sågs. Han hade en bra planering och tydlighet kring säljandet med fotografering, visningar osv. Jag är väldigt nöjd med min upplevelse av Jesper som mäklare! Läs mer
  • 2020-01-11

Jessica F skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag köpte en bostadsrätt, en 2a. Jag blev jättebra bemött, han var väldigt vänlig och välkomnande på visningen. Han va lätt att nå ifall man hade frågor och jag kände att vi hade bra kontakt under tiden budgivningen pågick.
    Han var också vänlig nog att fixa en privat visning av lägenheten för mig eftersom jag inte hade möjlighet att gå på den ordinarie visningstiden vilket uppskattas väldigt mycket. Läs mer
  • 2020-01-11

Erik W skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Allt gick bra till och som förväntat. Läs mer
    2020-01-20 Rozbeh K svarar Erik W
    Tack Erik för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme! Jag är övertygad om att du och Evelin kommer trivas väl i er nya bostad men också i Eriksberg överlag. Dyker det upp några nya frågor innan ni flyttar in är ni alltid välkomna att höra av er, annars ses vi igen i februari! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Andre T

2020-01-11

Andre T skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålt lägenhet med trevlig och duktig mäklare. Vi blev väldigt nöjda. Läs mer
    2020-01-20 Rozbeh K svarar Andre T
    Hej Andreas och tack för din rekommendation! Vidare vill jag även tacka både dig och Christina för ert förtroende genom hela processen. Jag är övertygad om att det positiva slutresultatet beror på det goda samarbete vi alla haft under affärens gång och det glädjer mig att ni är nöjda i slutändan. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • GANDASI RAVINDRA N

2019-12-23

GANDASI RAVINDRA N skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    We met so many Mäklare before deciding to sell with Rozbeh. Immediately after we met him we were sure this was the person. He is so understanding and helpful both for us and the buyers. It has been fantastic experience, couldn't get better. We would highly recommend him to anyone looking for a mäklare in Uppsala👍. Läs mer
    2020-01-02 Rozbeh K svarar GANDASI RAVINDRA N
    Thank you for the great review Nikhil, but also for entrusting me with your home. I'm glad to hear you felt satisfied and well-informed throughout the process. I wish you all the best and great luck with all your future endeavours. Best wishes, Rozbeh.

Gunnar S skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Walat va här på ett möte för att hjälp oss att sälja våran lägenhet efter som vi hade en annan mäklare innan som inte gjorde sitt uppdrag lika bra som han han gjorde en plan för oss och vi börja fixa innan fotografen och visningarna sen gick det fort affären va klar stort tack walat mycket nöjda med dej 5 plus av 5
    👍mvh Gunnar Läs mer
    2019-12-10 Walat T svarar Gunnar S
    Tusen tack för din rekommendation. För mig väger det extra när jag har fått ta över uppdraget från er tidigare mäklare och att ni inte riktigt var helt nöjda. Ansvaret blir mer då och affären är givetvis en aning känsligare, jag är glad att jag kunde med min kompetens och erfarenhet göra er så nöjda som möjligt. Vi hörs på tillträdesdagen, ser fram emot det / Walat
    Rozbeh K, Maxim A, Jesper A gillar detta

Emina T skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Walat hjälpte mig med att sälja min tvåa här i Uppsala och såg till att jag blev nöjd med priset den såldes för. Hans engagemang, driv och kämparglöd är inspirerande och välbehövligt med tanke på dagens marknad! Han höll mig som säljare uppdaterad genom hela processen och agerade ytterst professionellt i sitt bemötande. Inget negativt att säga! Rekommenderar definitivt! Läs mer
    2019-12-10 Walat T svarar Emina T
    Hej Emina, jag vill till en början tacka dig för dessa fina ord, det värmer i hjärtat. Att jag fick chansen att förmedla din bostad innebär inte "ännu en lyckad försäljning". För mig är det mycket större än så, att få ditt förtroende i och med att du anlitar mig betyder väldigt mycket för mig. Jag vill återigen tacka dig för din rekommendation som du väldigt fint beskrivit din känsla kring min tjänst men också för att du gav mig chansen! tack så mycket, vi ses på tillträdet =) / Walat
    Rozbeh K, Maxim A, Walat T, Jesper A gillar detta

Nahid G skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har köpt en lägenhet i Uppsala. Jag fick personlig erbjudande via sms för några dagar sedan. Jag var med på en budgivning för några månader sen men hann inte budgivningen. För någon dag sedan fick jag Tahas meddelande om att det finns en liknande lägenhet som kanske kan locka min intresse vilket gjorde och jag fick köpa lägenheten. Jag hade inte tänkt att jag skulle köpa en lägenhet inom två dagar men plötsligt blev det så. Han är väldigt social och närvarande och lätt och få kontakt med honom. Dessutom var an väldigt tydligt och berättade allt när han gick genom kontraktpapper. Toppen Mäklare Läs mer
    2019-12-05 Walat T svarar Nahid G
    Hej Nahid och tack för ditt omdöme. Vad kul att du blev intresserad utav bostaden som jag skickade till dig som tips i ditt sökande enligt dina önskemål. Jag är glad över att du tyckte om bostaden och att vi kunde hitta något som passa dig så snabbt. Jag ser fram emot att träffas på tillträdesdagen. Ha det bra / Walat
    Rozbeh K, Maxim A, Jesper A, Walat T gillar detta
  • 2019-12-04

Catarina H skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag och min man köpte en lägenhet i centrala Uppsala. Rozbeh var trevlig och hade bra information eftersom han själv hade bott på samma gata. Läs mer
    2019-12-10 Rozbeh K svarar Catarina H
    Tack så mycket för omdömet Catarina. Jag är övertygad om att du och din man kommer trivas hur bra som helst i er nya bostad då jag (som du också nämnde) tidigare har bott i samma förening. Ni är båda alltid välkomna förbi kontoret om ni har vägarna förbi och givetvis får ni höra av er om det uppstår några frågor eller funderingar! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-12-04

Mazyar A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Ruzbeh har varit den bästa mäklaren som har hjälpt mig under alla dessa år. Läs mer
    2019-12-10 Rozbeh K svarar Mazyar A
    Tack för din rekommendation Mazyar men också för förtroendet att förmedla din och Marias bostad. Jag ser fram emot att få komma förbi din nya bostad när du hunnit flytta in och du är alltid välkommen att höra av dig om du har några som helst frågor eller funderingar. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2019-11-30

Hélén P skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Walle va på besök hos oss en kväll vi hade en anna mäklare också vid det tillfället tog vi den andra vi börja försäljning Walle skriver till mej frågar hur det går jag säger till han hur miss nöjd jag är han stöttare mej vi river kontrakt med den vi hade Walle kommer på ett nytt besök och han gör upp en plan hur vi ska göra vi fotar och han lägger ut den på nätet han har två visningar söndag och måndag på tisdag får jag ett par samtal från han han säger vid sista samtalet vad gör du den tiden jag vet inte jo du träffar mej då (Walle) då har han sålt våran lägenhet är så tacksam för hans grymt jobb han har gjort för oss stort tack Walle Läs mer
    2019-12-02 Walat T svarar Hélén P
    Ett stort tack till er vill jag börja med att säga, tack för ert förtroende, tack för att ni lät mig få ta hand om er bostads försäljning. Jag är glad att jag fick visa er mina färdigheter och speciellt när ni tyvärr fick dåliga erfarenheter ifrån den andra mäklaren. Som mäklare nummer 2 så sitter alltid ribban högst men som jag sa på vårt allra första möte så är "mitt mål är enbart att få er 100% nöjda" och din rekommendation är ett kvitto på det. Nu blir det många tack men här kommer ett till, Tack Helèn!! Vi hörs / walle
    Maxim A, Walat T, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • 2019-11-27

Nils L skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpte lgh i Uppsala
    Walat är mycket professionell och supertrevlig med ett förtroendeingivande sätt. Kan verkligen rekommendera honom, enkel och snabb affär vilket för mej var guld, jag har inte gjort ngn bostadsaffärer på 30 år så jag är glad att jag fick så fin hjälp Läs mer
    2019-11-27 Walat T svarar Nils L
    Stort tack för din rekommendation Nils, du vet att du alltid kan ringa mig om du har någon fundering eller behöver hjälp.
    Vad kul att du fick bostaden du verkligen ville ha, vi ses på tillträdesdagen om inget annat. Ta hand om dig tills dess / Walat
    Maxim A, Jesper A, Walat T, Rozbeh K gillar detta
  • 2019-11-26

Erica Magdalena S skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Hjälpsam och tillmötesgående. Mycket bra bemötande. Läs mer
    2019-11-26 Walat T svarar Erica Magdalena S
    Tack för din rekommendation Erica, ser fram emot att få ses igen på tillträdesdagen / walle
  • Jacob N

2019-11-26

Jacob N skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålde en lägenhet i Salabacke.
    Walle var alltid trevlig och schysst.
    Vi båda två trodde att vi skulle få mer betalt för lägenheten men i slutändan så blev jag nöjd beroende på att marknaden var som den var under tiden som jag sålde lägenheten, jag fick en såld lägenhet till ett accepterat pris och alla parter blev nöjda.
    Inga problem som jag har upplevt och jag kan rekommendera att anlita Walle. Läs mer
    2019-11-26 Walat T svarar Jacob N
    Jag är enormt tacksam för att jag fick ditt förtroende inför din bostadsförsäljning. Tyvärr så går marknaden både upp och ner beroende på många faktorer men jag är glad att vi till slut kunde nå en accepterad nivå till slut.
    Vi kommer att höras mer närmare tillträdet, önskar dig en trevlig vecka / walle
  • 2019-11-12

Ali Reza S skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag köpt ett lägenhet, jag hitta på hemnet och sen träffade Jesper.

Han har en bra mäklare jag är nöjd med affären. Läs mer
    2019-12-02 Jesper A svarar Ali Reza S
    Hej Ali Reza,
    Det var har varit roligt att få hjälpa dig vid köpet av din lägenhet. Vi hörs av framöver!
    Varma hälsningar
    Jesper
  • 2019-11-09

Dustin S skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket nöjd med Walat från början till slut! Läs mer
    2019-11-11 Walat T svarar Dustin S
    Tack så mycket för din rekommendation Dustin, som jag sa på vårt första möte "jag är klar när du blir nöjd"
    Ta hand om dig så ses vi snart / Walat

Wolgarth Ivar L skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpt en bostadsrätt.
    Blev väl bemött av mäklaren som på ett sakligt och trevligt sätt berättade om objektet.
    Walat passar utmärkt som mäklare. Läs mer
    2019-11-08 Walat T svarar Wolgarth Ivar L
    Jag är jätte glad att jag fick hjälpa er med ert köp.
    Tack så jätte mycket för ditt omdöme. Jag ser fram emot att få träffas igen / Walat

Eva Elisabet L skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har köpt en bostadsrätt. Bemötande på visningen var bra, fick informativa svar på frågor vi hade.
    Förväntningarna var att ha bra och tät kontakt under och efter budgivning vilket jag tycker att vi hade. Kände också att vi kunde kontakta om vi hade ytterligare frågor.
    Sammantaget är Walat Taha en kunnig, snabb, glad och trevlig mäklare.
    Vi känner oss mycket nöjda med köpet. Läs mer
    2019-11-07 Walat T svarar Eva Elisabet L
    Det är en ära för mig att få höra nöjda köpare! Vikten för mig ligger just hos min kund-nöjdhet! Jag är oerhört tacksam för din rekommendation samt bedömning. Du vet att ni fortfarande är varmt välkomna att höra av er till mig med ev. frågor och funderingar.
    Ta hand om er och vi ses på tillträdesdagen / Walle

Meta T skrev om Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålt bostadsrätt, 65 kvm.
    Jag bemöttes med respekt, fick svar på mina frågor
    Utmärkt återkoppling under budgivningen.
    Allt var bra utom språket i beskrivningen av objektet.
    Nöjd.
    Mäklarens styrka upplever jag vara sättet att genomföra budgivningen. Och det är ju viktigast av allt!

Ps en bugg hör att det inte går att ta bort USEL i ovanstående betygsskala. Jag vill notera UTMÄRKT. Läs mer
    2019-11-07 Walat T svarar Meta T
    Hej Meta, Tack för att du tog dig din tid för att skriva några rader om din upplevelse.
    Jag uppskattar verkligen dom fina orden och att jag fick jobba tillsammans med er vid den här försäljningen. Återigen vill jag tacka för att jag fick ert förtroende, jag är enbart nöjd då jag har nöjda kunder!

ps. "UTMÄRKT"... det gjorde hela min dag ;) / walle

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala