Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala HusmanHagberg HusmanHagberg Uppsala

HusmanHagberg Uppsala

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala — Visa karta

Vi har ett tydligt mål - Vi vill skapa Uppsalas nöjdaste kunder.

Vi på HusmanHagberg i Uppsala förmedlar villor, bostadsrätter och fritidshus i Uppsala.
För oss är varje uppdrag unikt. Tillsammans med dig tar vi fram den lösning som passar bäst för just dig och din livssituation. Oavsett hur din situation ser ut kan vi erbjuda dig de bästa förutsättningarna att lyckas med din bostadsaffär.
Som en av Sveriges största mäklarkedja ger vi våra kunder tillgång till alla de fördelar som ett rikstäckande företag har i form av ett nationellt kundregister och marknadens bästa annonseringsplatser.
Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill alltid göra mer för dig som kund än vad du får hos andra mäklare.

Vi vill helt enkelt skapa de nöjdaste kunderna som gärna anlitar oss igen - då har vi lyckats!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 344 kunder tycker om HusmanHagberg Uppsala

• Gunnar B
    Gunnar B skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi hade förmånen att i Göran få lära känna en genomproffsig och synnerligen kundorienterad mäklare vid köpet av en bostadsrätt i Uppsala. Vi kom in i sent skede när budgivning redan pågick men kunde tack vare Görans flexibilitet och anpassningsförmåga bli lyckliga ägare till drömlägenheten. Läs mer
  • Marianne H skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Kompetent, lätt att prata med och arbeta med, lyssnar, har gjort ett proffsigt jobb, har varit tillgänglig och svarat på mina frågor. Läs mer
    Rozbeh K gillar detta
  • Robin A skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har köpt en bostadsrätt.
    Jag har blivit bra bemött av mäklaren.
    Jag förväntade mig en bra service och det tycker jag att jag har fått.
    Har ännu inte hunnit flyttat in, men hittills haft en bra upplevelse med allt. Läs mer
    Rozbeh K gillar detta
  • Daniel D skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bra bemötande och väl utfört jobb! Läs mer
    2018-11-09 Jesper A svarar Daniel D
    Tack Daniel för det stora förtroendet från dig och dina bröder vid försäljningen av er fars lägenhet! Är det några frågor eller funderingar framöver så är det bara att ni hör av er!
  • Annica J
    Annica J skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har köpt en lägenhet på Väpnargatan 11A i Uppsala.

Jesper är en ödmjuk, kompetent och serviceinriktad mäklare med ett lugnt sätt och stadigt handslag. Jesper är snabb på att återkomma om han inte har möjlighet att svara när man ringer.

Som köpare har jag känt mig väl omhändertagen och fått svar på mina frågor i stort och smått. Jag är mycket nöjd med Jespers bemötande och hanteringen av den sidan av lägenhetsförsäljningen som jag varit delaktig i. Läs mer
    2018-11-09 Jesper A svarar Annica J
    Hej Annica, Tack för de fina orden! Hoppas du kommer trivas bra i lägenheten, det kändes verkligen som rätt lägenhet för just dig!
    Annica J, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Fatemeh H skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har köpt en lägenhet med hjälp av Rozbe som mäklare.
    Bra, trevligt och proffsigt bemötande,
    Varm rekommenderar det här mäklarfirma och Rozbeh Kalantari om fastighetsmäklare Läs mer
    2018-10-19 Rozbeh K svarar Fatemeh H
    Hej Fatemeh och tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme! Jättekul att träffa dig och Dariush samt hjälpa er med köpet. Jag hoppas att Dariush kommer trivas mycket bra i sin nya bostad. Givetvis är ni varmt välkomna att höra av er i framtiden om det finns något mer jag kan hjälpa till med. Annars ses vi alltid på tillträdet om en månad! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Martin L skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh är alltid professionell, positiv och lösningsinriktad och levererar en högkvalitativ mäklarservice. Han är snabb på att återkoppla och hjälper till med allt tänkbart som har med försäljningen att göra som bollplank och praktiska situationer. Trots att marknaden var lite seg vid min försäljning så fortsatte Rozbeh att kämpa på ett imponerande sätt så att vi nådde ett OK resultat. Läs mer
    2018-10-17 Rozbeh K svarar Martin L
    Hej Martin, tack så mycket för de fina orden! På en speciell marknad som denna är det otroligt viktigt att fokusera på lösningar och att inte ge upp. Jag är dels tacksam för ditt förtroende med även för det fina samarbetet som vi haft. Du gjorde ett riktigt bra jobb med att hålla bostaden välstädad inför alla visningarna och det resulterade i slutändan i att vi hittade en köpare som snabbt stängde ner affären. Jag önskar dig all lycka i din nya bostad och du är alltid välkommen att höra av dig om det finns något jag kan hjälpa till med! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Per G
    Per G skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålt BR S:t Olofsg.43

Jag tycker Jesper är professionell,och samtidigt lätt att prata med. Mina förväntningar var att mäklaren skulle ta hand om "allt",
    och det har Jesper gjort till 100%

Om jag ska köpa eller sälja i framtiden så kontaktar jag i första hand Jesper. Läs mer
    2018-11-09 Jesper A svarar Per G
    Hej Per, Det har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen av lägenheten där du spenderat så många år i. Nu tar vi nästa steg och ser fram mot framtiden!
  • Rekan K skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket trevlig och duktig mäklare.
    Han kommer jag alltid välja om jag ska sälja min lägenhet. Läs mer
    2018-10-17 Rozbeh K svarar Rekan K
    Tack så mycket för omdömet Rekan. Det är inte varje dag man stöter på en så fint renoverad lägenhet som ni hade och jag är inte förvånad över att slutpriset hamnade 180 000 kr över det tidigare föreningsrekordet. Jag är otroligt glad för er skull och tacksam för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad, oavsett vad är ni alltid välkomna att slå mig en signal om det finns något jag kan hjälpa till med! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Lizandro D skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpt tre rum bostadsrätt i Östervåla.

Mäklaren har varit förträfligt i sitt engagemang.

Verkligen tacksam och nöjd. Läs mer
  • Ruben C
    Ruben C skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    I bought an apartment via HusmanHagberg Uppsala, and Rozbeh was the agent.

He was always friendly and willing to answer my questions before, during and after the viewing. And everything was resolved quite fast and without problem in the end. Läs mer
    2018-10-08 Rozbeh K svarar Ruben C
    Hi there Ruben, thanks a lot for taking the time to write this! It's great that we managed to find a date rather quickly so that you could have the chance to see the apartment and I loved to be able to answer your questions. To be honest when looking for an apartment, you as a buyer should have the opportunity to have all your questions answered as it is a big investment you're making. The fact that you were prepared during the showing just made the whole process flow even smoother and that is why everything fell in place so quickly and conveniently. You're more than welcome to send me a message or give me a call if you have any further questions, otherwise I'll see you in November when you get the keys to your brand new home! Best wishes, Rozbeh.
  • Eva O skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har sålt en trea i Eriksberg.
    Kändes rätt från början när vi träffade Göran Eriksson.
    Var trygg med Görans kunskaper och fick hela tiden löpande information.
    Kommer absolut kontakta Göran om vi behöver en mäklare i framtiden.
    Eva och Ove Läs mer
    2018-10-09 Göran E svarar Eva O
    Tack Eva för dina värmande ord. Det har varit en mycket trevlig bekantskap och en väldigt rolig försäljning. Jag önskar er all lycka i framtiden.
    Göran
    Göran E, Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Thomas J skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Skötte sig utmärkt på alla sätt Läs mer
    2018-10-08 Rozbeh K svarar Thomas J
    Tack så mycket för omdömet Thomas! Vidare vill jag även tacka för förtroendet i samband med försäljningen av er sons lägenhet här i Uppsala. Trots att både ni och köparna bodde på andra orter än Uppsala tycker jag helt klart att affären gick både snabbt med även smidigt. Vi hörs vidare strax efter årsskiftet i samband med deklarationen och dyker det upp frågor innan dess är ni varmt välkomna att höra av er till mig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Ewa G skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har sålt en bostadsrätt, 3:a.
    Rozbeh har varit så bra på att förklara de olika turerna som varit. Alltid ett vänligt och proffsigt bemötande. Han har gjort sitt yttersta för att göra oss som kunder nöjda. Han var värd varje krona! Jag kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
    2018-10-05 Rozbeh K svarar Ewa G
    Hallå Ewa! Stort tack för att du tog dig tiden att fylla i ett omdöme men också för de fina orden. Jag medger att detta blev en försäljning utöver det vanliga men 'slutet gott, allting gott' som man ju säger. Det har varit riktigt kul att lära känna dig och hundarna men också att till slut få träffa Micke. Hoppas allt går smidigt med er flytt och ni är alltid välkomna att höra av er till mig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Daniel S skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpt en etta. Väl bemött av mäklaren. Allt gick lätt och smidigt. Bra gjort. Läs mer
    2018-10-05 Rozbeh K svarar Daniel S
    Hej Daniel, tack för omdömet! Alltid roligt att höra när någon känner sig väl bemött. Jag hoppas verkligen att du ska trivas väl i din nya lägenhet och är övertygad om att vi kommer ha en fortsatt kontakt framöver. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Margareta V skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har köpt en bostadsrätts lägenhet.
    Vi har alltid blivit bemött på ett respektfullt sätt.
    Problem har alltid gått att lösa.
    Mina förväntningar har uppfyllts. Läs mer
    2018-10-05 Rozbeh K svarar Margareta V
    Tack för omdömet Margareta! Jätteroligt när man hör att ni känt er väl bemötta genom processen och jag är övertygad om att ni kommer trivas i er nya lägenhet. Om det dyker upp några funderingar är ni alltid välkomna att höra av er till mig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Livija B skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Rozbeh. Han är snabb på att svara vilket var viktigt för mig för jag ville ha en bra kommunikation. Jag upplevde att han ville hitta lösningar på de problem som kunde uppstå. Jag tycker också att han kommunicerade aktivt med de som var intresserade av att köpa min lägenhet. Jag är nöjd med resultatet! Läs mer
    2018-10-05 Rozbeh K svarar Livija B
    Hej Livija och tack för de fina orden. Jag är övertygad om att det positiva resultatet hade mycket att göra med vårt samarbete. Ambitionen är alltid att du som kund ska känna att du får tydlig information och bra uppdateringar och jag är är glad över att höra att det uppskattades. Vi ses på tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Michael G
    Michael G skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi sålde vår bostad i Uppsala, där på ett proffsigt och trevligt sätt hjälpte oss åt att sälja Läs mer
    2018-10-05 Rozbeh K svarar Michael G
    Hej Micke, tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme. Lite annorlunda affär för våran del i och med att vi inte träffades förrän strax innan tillträdet men det är väl som man brukar säga, 'bättre sent än aldrig'. Oavsett är jag glad att du känner dig nöjd med processen och hoppas att flytten i november går smidigt. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Michael G, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Joakim R
    Joakim R skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpte en gård ute i skogen. Perfekt bemött, allting fungerade utmärkt och i tid.
    mvh jocke Läs mer
    2018-10-05 Rozbeh K svarar Joakim R
    Hej Jocke och tack för omdömet! Riktigt glad över att vi tillsammans med banken lyckades ordna allt ifrån kontrakt till tillträde på kort tid och jag hoppas att du trivs bra med din nya gård. Du är alltid välkommen att höra av dig om det dyker upp några funderingar. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Maria S skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket trevlig, tydlig, tillmötesgående, professionell och engagerad mäklare. Jag köpte radhus i Uppsala och upplevde att det var smidigt och tryggt att ha att göra med denna mäklare, som i alla avseenden levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-10-05 Rozbeh K svarar Maria S
    Hej Maria och tack så hemskt mycket för de fina orden. Jag vill även tacka för att jag fick komma ut till ert nya radhus i veckan för ett återbesök nu när ni bott in er ett tag. Önskar er all lycka i ert nya boende och hoppas att ni kommer trivas i många år! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Per S skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har sålt en 3:a i uppsala. Jesper bemötte oss väldigt väl även i motgång när vi inte fick det vi förväntade oss och anpassade sig efter våra önskemål. Jesper har gjort ett mycket bra jobb utifrån förutsättningarna och jag kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2018-09-26 Jesper A svarar Per S
    Hej Per och Agnieszka! Ja vi möttes av lite motgång på marknaden men motgången mötte vi på bästa sätt. Från detta så fick vi ett väldigt bra avslut baserat på dagens marknadsläge. Stort tack för de fina orden och rekommendationen. Tack för ert förtroende!
    Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Peter F skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef har verkligen överträffat mina förväntningar, mycket kompetent i sin yrkesroll och han visade ett enormt engagemang både för affären och för mig som person Läs mer
    2018-10-08 Josef B svarar Peter F
    Hej Peter, tack så mycket för dina vänliga ord. Roligt att lära känna dig och samtidigt få hjälpa dig. Vi ses om ett par veckor. Ha det grymt fram tills dess :) // Josef
  • Markku B skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket professionellt jobb med våran bostadsförsäljning trots att stället är
    väldigt unikt och svårt att sätta en prislapp på ! Läs mer
    2018-09-27 Rozbeh K svarar Markku B
    Hej Markku och tack för omdömet! Du har helt rätt i att er fastighetsförsäljning varit något utöver det vanliga med tanke på hur unikt boende ni haft. Däremot är sådana försäljningar helt klart en av de roligare sorterna. Jag är övertygad om att vår dialog och vårt samarbete spelat en stor roll i det positiva resultatet vi såg. Jag önskar er allt gott i framtiden och hoppas att vi hörs och ses snart igen! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Barncancerfonden R
    Barncancerfonden R skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi är supernöjda med Rozbeh Kalantari. God återkoppling, engagerad och proffsig. Vi rekommenderar honom varmt och kommer att anlita honom igen för framtida försäljningar som vi har för Barncancerfondens räkning då vi ärver genom testamentes gåva. Läs mer
    2018-09-27 Rozbeh K svarar Barncancerfonden R
    Hej Nathalie och tack för det fina omdömet. Jag vill även tacka för förtroendet. Att få hjälpa er på Barncancerfonden har varit en stor ära men även roligt då samarbetet och kommunikationen mellan alla inblandade parter gått otroligt väl. Ni är mer än välkomna att höra av er i framtiden om det finns ytterligare något som jag kan hjälpa till med! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Nathalie L, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Jimmy E skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har träffat många mäklare i husletandet
    Men när vi träffadeJesper kändes det helt
    Rätt,förtroende ingivande ,proffsig och trevlig .vi ger våra varmaste rekommendationer för Jesper som mäklare

Jimmy o Madelaine Läs mer
    2018-09-26 Jesper A svarar Jimmy E
    Hej Jimmy och Madelaine!

Tack så mycket för era fina ord, det betyder väldigt mycket för mig att höra! Härligt också att ni hittade rätt drömhem i Bälinge. Vi hörs av framöver!
  • Dan L skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålt två st fastigheter, en bostadsfastighet och en obebyggd fastighet för småhus.
    Jättebra bemötande, alltid lätt att få tag på. Svarar han inte så återkommer han alltid.

Har gjort det bästa av två inte helt enkla försäljningar. Läs mer
    2018-09-26 Jesper A svarar Dan L
    Tack Dan för förtroendet! Det har varit en stor ära att hjälpa dig och Trafikverket med försäljningarna, även om det inte var de mest problemfria med bl.a. vattenläcka i huset precis innan vi skulle gå ut med försäljningen. Men vi redde ut stormen och gick ut ur affärerna med två nöjda köpare! Ha en fortsatt härlig höst så hörs vi av framöver!
    Jesper A, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • Robert H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bra service och alltid tillgänglig Läs mer
    Jesper A, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • Nils E skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim är en skicklig mäklare som visar stort engagemang gentemot dig som säljare. Han ger valuta för sin provision genom att hela tiden göra det där lilla extra. Kommunikationen har i övrigt varit lysande! Läs mer
  • Christopher F skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålde min lägenhet, är mycket nöjd med allt från början till slut.
    Rekomeneras varmt Läs mer
    2018-09-26 Jesper A svarar Christopher F
    Tack för förtroendet Christopher! Det var en lång affär med många visningar men som vi sa, den som väntar på något gott väntar aldrig förgäves! Ha en härlig höst här så hörs vi av framöver.
  • Alexandra B skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har köpt en lägenhet.
    Jag blev bemött på ett trevligt positivt sätt.
    Jag fick den information jag behövde och tycker att upplevelsen var precis som jag förväntade mig. Läs mer
    2018-09-26 Jesper A svarar Alexandra B
    Hej Alexandra, tack för rekommendationen. Jag hoppas att du kommer trivas väldigt bra i lägenheten. Rosendal kändes verkligen som rätt område för just dig! Vi hörs av.
  • Tor A skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Tack Jesper!
    Efter ett långt år fick vi äntligen till en affär på vårt hus. Du har stöttat och väglett oss hela vägen och haft en positiv anda som vi verkligen behövt genom denna process. Du har bemött oss väldigt bra och det har känts tryggt att veta att du skött vår husförsäljning. Du har verkligen visat ett stort engagemang och vi är otroligt tacksamma! Stor eloge till dig! Läs mer
    2018-09-26 Jesper A svarar Tor A
    Hej Tor, tack för de fina orden och rekommendationen!
    Ja det blev en lång period med framförallt en lång förberedelse period. Men nu kan ni fokusera helt på ert nya hus som ni bygger.
  • Mathias N skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpare.
    Vi är jätte nöjda med Jesper. Trevlig, enkel och väldigt tydlig. Om vi ska sälja så är han tveklöst den vi skulle ringa först. Läs mer
    2018-09-26 Jesper A svarar Mathias N
    Hej Mathias, Härligt att höra att ni är nöjda med återkopplingen under processen! Det är ett riktigt trevligt hus ni har köpt och det kändes verkligen som det passade er som handen i handsken. Vi hörs av här framöver!
  • Nadja A skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    En ödmjuk mäklare som är humans och ser till att alltid göra sina kunder nöjda. Maxim ger känsla av trygghet Och sätter kunden i första hand. En stressfri upplevelse av att sälja min första lägenhet. Läs mer
  • Martin A
    Martin A skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim hjälpte mig med att sälja min etta i Fålhagen, Uppsala. Maxim var under tiden som vi hade lägenheten ute väldigt proffesionell och lyhörd inför mina önskningar.

Maxim visade prov på god kännedom om marknaden och förklarade pedagogiskt varför/varför inte vi skulle göra saker och ting.

Jag rekomenderar Maxim Alami starkt. Han kommer kämpa för att få till en bra affärr för dig som säljare. Läs mer
  • Aldona G skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef va alltid tillgänglig, trevlig och tålmodig. Jag upplevde honom som engagerad och särskilt kunnig inom skattefrågor. Läs mer
    2018-08-28 Josef B svarar Aldona G
    Hej Aldona. Tack så mycket för det fina samarbetet och dina ord. Det var mycket att stå i med deklaration och skatt men allt gick bra till slut. Malin hälsar så mycket till dig. Vi hoppas att du trivs bra i din nya bostad och att hälsan är bra. Ha den fin tid framöver. Vänliga hälsningar // Josef & Malin
  • Zana K
    Zana K skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh har varit den självklara Mäklaren till försäljningen av vårt hus och sedan även en lägenhet. Han har varit ett riktigt bra stöd under hela proseccen och vi är super nöjda. Vi har fått ständig information och uppdatering under försäljningarna och han har skött visningarna och budgivningarna super. Vi trodde aldrig att det skulle gå så smidigt med försäljningarna och det ska Rozbeh ha stor eloge för. Tack Rozbeh du är det bästa och självklara valet av Mäklare! Läs mer
    2018-09-27 Rozbeh K svarar Zana K
    Hej Zana och Robar! Tack så hemskt mycket för de fina orden men också för möjligheten att få hjälpa er med inte en, inte två, inte heller tre utan FYRA försäljningar. Det har varit ett nöje att få lära känna er men också er familj och jag hoppas att vi lyckas bibehålla kontakten trots att ni flyttar till Örebro. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Ezana A
    Ezana A skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef hjälpte oss att sälja vår lgh. Vi upplevde honom som en mycket trevlig, ödmjuk och inlyssnande mäklare! Vi fick snabbt förtroende för honom. Josef är glad och positiv, han är lätt att nå och förklar varje steg tydligt.
    Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-07-09 Josef B svarar Ezana A
    Hej Ezana och Madelen. Tack för ert förtroende och ert tålamod trots att det inte gick vägen vid första annonseringstillfället. Ni gjorde ett fantastiks jobb med stylingen och bostaden kunde presenteras på bäst möjliga sätt tack vare er fina insats. Jag hoppas att det går bra med husletandet och det är bara höra av er om jag kan hjälpa till med något! Ha en fortsatt fin sommar // Hälsningar Josef
  • Billy C skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Positivt bemötande, noggrann med informationen under processens gång.
    Serviceminded med snabb återkoppling på frågor, mail etc. med anta ord - Josef hade kunden i centrum.
    Kan verkligen rekommendera Josef Läs mer
    2018-07-09 Josef B svarar Billy C
    Tack Billy för kontakten med dig. Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad med många lugna stunder på balkongen. Du är alltid välkommen in på en kaffe om du promenerar förbi. Ha en fortsatt bra sommar :) // Josef
  • Diana A skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket erfaren och professionell mäklare med mångårig erfarenhet som gör att man direkt känner att man är i goda händer. Insatt i alla svåra och komplicerade frågor kring skador och fel i bostaden, regler och ansvar. Kollar upp det som är viktigt och ger svar snabbt och direkt. Mycket vänlig och personligt tillmötesgående, tålmodig och lyhörd för kundens önskemål och specifika behov. Man behöver dock hjälpa till lite med språk korrektur i prospektet, men alla andra dokument är upprättade helt korrekt. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-07-09 Josef B svarar Diana A
    Hej Diana. Tack för dina ord och din feedback. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig. Tack även för din feedback gällande annonsen
    och prospektet, jag har tagit till mig varje ord och slutresultaten vart väldigt bra. Jag önskar dig en bra tid framöver. Vänliga hälsningar Josef
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef hjälpte mig och min man att sälja vår lägenhet på Portalgatan och vi är mycket nöjda! Josef var lyhörd för våra önskemål och tog hand om oss och vår försäljning på ett mycket ärligt och proffesionellt sätt. Han tillät oss vara precis så involverade i affären som vi önskade vara och vi kände att vi kunde lita på honom och hans breda erfarenhet som mäklare. Vi kan verkligen rekommendera Josef! Läs mer
    2018-07-09 Josef B svarar Johanna K
    Hej Johanna och Bjarne! Tack återigen för allt och ert förtroende. Jag hoppas att ni trivs super i huset och att grabben mår fint :) Ha en fortsatt bra sommar så ses och hörs vi framöver!
  • Jennifer M skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef gav mig ett fantastisk bemötande från början och var väldigt serviceinriktad gällande köpet av lägenheten. Han var alltid tillgänglig och hjälpte mig med stort tålamod. Jag låg verkligen rekommendera Josef. Läs mer
    2018-07-04 Josef B svarar Jennifer M
    Tack så mycket Jennifer. Jag hoppas du trivs super i Salabacke och att du får en fin sommar under ditt "långa" sommarlov :) Ha det så bra och bara höra av dig om det skulle vara något. // Hälsningar Josef
  • Mohammad A skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef gav oss ett fantastiskt bemötande från start och hjälpte oss med allt praktiskt kring husköpet. Han var alltid tillgänglig och hjälpte oss med stort tålamod och servicemindedness. Jag kan varmt rekommendera Josef! Läs mer
    2018-07-04 Josef B svarar Mohammad A
    Tack så mycket till er Mohammad. Det var ett nöje att få hjälpa till med ert första husköp och träffa din familj. Jag hoppas ni får en bra sommar. Hälsa så mycket så hörs vi framöver // Hälsningar Josef
  • Nadine D skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rekommenderar Maxim starkt för hans fantastiska insats av försäljningen av vår lägenhet. Vi kände oss trygga genom hela processen. Allt gick smidigt och han var alltid tillmötesgående med våra önskemål. Läs mer
  • Nathalie D skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Med Maxims hjälp gick försäljningen av vår lägenhet smidigt och lätt. Han va lyhörd för våra behov och såg till att smärtfritt lösa dom problem som uppstod längt med vägen. Vi rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • Linnea E skrev om HusmanHagberg Uppsala
    Jag och min sambo har köpt en villa. Trevlig och tydlig! Läs mer
    2018-06-27 HusmanHagberg Uppsala svarar Linnea E
    Hej Linnea! Vad kul att ni är nöjda med mitt bemötande. Hoppas ni får en fin sommar innan det är dags för tillträde av det nya huset!
    Jesper A, Rozbeh K, Josef B gillar detta
  • Jan O skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bra och trevlig mäklare som hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Uppsala. Läs mer
    2018-09-26 Jesper A svarar Jan O
    Hej Jan, Tack för de fina orden! Hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya hus i Värmland! Är det några frågor eller funderingar framöver så är det bara att slå en signal!
    Jesper A, Rozbeh K, HusmanHagberg Uppsala gillar detta
  • Elisabeth K skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpt fritidshus Källvägen 19/Stenskär Trevlig och duktig mäklare med snabb återkoppling.Vi är mycket nöjda med köpet,mäklare och mötet med säljare. Läs mer
    2018-09-26 Jesper A svarar Elisabeth K
    Hej Elisabeth! Tack för de fina orden. Ha en riktigt härlig höst så hörs vi av framöver!
  • Birgitta C
    Birgitta C skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har sålt en villa/fritidshus. Samarbetet m Jesper gick helt friktionsfritt. Han var mkt hjälpsam o följsam och motsvarade mina krav på en ansvarsfull mäklare. Kan varmt reommendera honom. Läs mer
    2018-09-26 Jesper A svarar Birgitta C
    Hej Birgitta, tack för rekommendationen. Försäljningen av era föräldrars hus var en härlig resa och med ett bra avslut. Skulle det dyka upp några frågor eller funderingar så är det bara att slå en signal! Hälsa syskonen från mig.
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har varit i kontakt med Jesper Ackelman en längre tid.
    Jag har kollat på flera objekt.
    Han tipsade mig om en perfekt lgh som jag sedan köpte!
    Otroligt personligt bemött. Jag har känt mig trygg hela vägen. Läs mer
    2018-09-26 Jesper A svarar Susanne H
    Hej Susanne!
    Det har varit roligt att få hjälpa dig i sökandet efter en lägenhet och jag kände verkligen när jag fick nys om denna lägenheten att det verkligen var det du sökte efter. Härligt att höra att du trivs så bra också här några månader efter tillträdet. Är det någonting mer du funderar över, så är du alltid välkommen att höra av dig till mig!
  • Emelie H skrev om HusmanHagberg Uppsala
    Mäklaren var väldigt tillmötesgående och gav oss ett jättebra bemötande, hon var trevlig och fick oss att känna oss trygga och nöjda. Hon läste allt som kom upp längs vägen utan problem och var snäll och kom med flera idéer för att försäljningen skulle gå smidigt för oss som säljare. Läs mer
    2018-06-21 HusmanHagberg Uppsala svarar Emelie H
    Hej Emelie! Tack för det! Har varit kul att få hjälpa er med försäljningen av lägenheten i Storvreta :)
    Jesper A, Josef B, Rozbeh K gillar detta

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala