Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala HusmanHagberg HusmanHagberg Uppsala

HusmanHagberg Uppsala

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala — Visa karta

Vi har ett tydligt mål - Vi vill skapa Uppsalas nöjdaste kunder.

Vi på HusmanHagberg i Uppsala förmedlar villor, bostadsrätter och fritidshus i Uppsala.
För oss är varje uppdrag unikt. Tillsammans med dig tar vi fram den lösning som passar bäst för just dig och din livssituation. Oavsett hur din situation ser ut kan vi erbjuda dig de bästa förutsättningarna att lyckas med din bostadsaffär.
Som en av Sveriges största mäklarkedja ger vi våra kunder tillgång till alla de fördelar som ett rikstäckande företag har i form av ett nationellt kundregister och marknadens bästa annonseringsplatser.
Vi har ett äkta engagemang och en passion för vårt yrke och vill alltid göra mer för dig som kund än vad du får hos andra mäklare.

Vi vill helt enkelt skapa de nöjdaste kunderna som gärna anlitar oss igen - då har vi lyckats!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 367 kunder tycker om HusmanHagberg Uppsala

• Görkem P

2019-01-17

Görkem P skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh made it very easy for us to buy our villa. He informed us in each step and tried his best to assist us in every way we needed. We're very grateful for all his help and we would definitely consider him next time we sell or buy. Läs mer
  • 2019-01-09

Ali El A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh he is the best and he work very hard he warm a big trust from us ND am sure from other customers too and he is very helpfull and supportive Läs mer
    2019-01-10 Rozbeh K svarar Ali El A
    Hi Ali and thank you for your kind words! It's been an honor to help you and your family sell your apartment here in Uppsala and also to help you find a new home in Stockholm. I'm glad everything worked out for the best and I truly hope you'll love your new place. However I do have to admit, I'm a little disappointed that I never got a chance to taste your food seeing as how you're a chef and all ;). Best wishes, Rozbeh.
  • 2019-01-08

Jennie J skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålt: 1a (21 kvm) Luthagsesplanaden 6a UPPSALA.

Vi har under hela försäljningsprocessen haft ett tätt samarbete med Maxim, där han hållit oss uppdaterade och informerat om "nästa steg". Vid tillfällen då vi haft funderingar eller när vi ville modifiera taktiken mötte han oss med förståelse. Han förklarade väl och gav förslag på nytt tillvägagångssätt. Maxim är mycket trevlig och professionell men även tillmötesgående, vilket gör att man som säljare känner sig delaktig i försäljningen. Läs mer
  • Tor F

2019-01-04

Tor F skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim Alami har från starten hjälpt till på ett proffsigt sätt, alltid svarat kunnigt eller tagit reda på det jag har undrat över samt fick trots en väldigt trög marknad ett ok pris för min lägenhet. Det som var extra bra för mig är köphjälpen av honom som ingick då jag inte visste var eller vilken bostad jag skulle köpa i samband med flytten till Stockholm, då han själv hade bott i Stockholm och jobbat där som mäklare så kunde han den marknaden vilket gav mig information som jag annars inte hade fått efter bara en visning. Läs mer
    Rozbeh K, Jesper A, Maxim A gillar detta
  • 2019-01-02

Johan W skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Hjälpsam och flexibel.

Löste problem snabbt och gav tydlig information. Läs mer
    2019-01-04 Rozbeh K svarar Johan W
    Tack så mycket för din Reco Johan! Det är alltid kul att få ta del av någons första bostadsaffär och jag är övertygad om att ni gjort ett bra köp. Önskar er all lycka i den nya bostaden och ni är varmt välkomna att höra av er om nya frågor uppstår innan tillträdet. Vi ses! Vänliga hälsningar, Rozbeh.

Kamiran D skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Världens bästa mäklare och vän.
    mycket effektiv och vänlig Läs mer

Gretel E skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Supertrevlig kille som engagerade sig. Rekommenderar varmt honom vidare! Läs mer

Gabriella G skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    We were selling our apartment in Uppsala. Rozbeh was our real estate agent. He was excellent communicator, helpful and always reachable. I would definitely recommend him for any other customer. He is very dedicated and passionate about his job. Läs mer
    2019-01-04 Rozbeh K svarar Gabriella G
    Hi Gabi and thanks a lot for the review. Getting to know you and your family has been a wonderful experiance I even though you'll be moving to Stockholm I hope you know that my door is always open if you have any further questions. However I do look forward to seeing you all one more time before you leave! Best wishes, Rozbeh.
  • 2018-12-27

Viktor W skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket hjälpsam och förstående, gjorde mitt första bostadsköp till en bra upplevelse. Läs mer
  • 2018-12-21

Jaana H skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Proffsig, kunnig och mycket trevlig mäklare. Rekommenderas! Läs mer
    2018-12-22 Jesper A svarar Jaana H
    Hej Jaana, Det var riktigt roligt att få hjälpa till med försäljningen av er lägenhet och så fin den blev också med hjälp av stylisten! En riktigt härligt härlig lägenhet att få äran att sälja.
    Ha en riktigt god jul!
  • 2018-12-05

Alexandra S skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har tillsammans med min man köpt ett hus. Min man var på ordinarie visning, men jag kunde inte närvara då. Jag fick en privatvisning dagen efter och det är jag otroligt tacksam för. Mäklaren gjorde ett mycket bra intryck redan från första stund: professionell, glad och välkomnande. Han gav bra information och kunde svara på mina frågor och visade huset med hjärta. Mäklaren levde upp till mina förväntningar genom att också följa med runt i delar av huset och berätta om vad som har renoverats/förbättrats av ägaren i de olika rummen. Han berättade även vad som kan behöva göras av den nya ägaren och det uppskattar jag. Som köpare är jag väldigt nöjd med mäklaren. Läs mer
    2018-12-22 Jesper A svarar Alexandra S
    Hej Alexandra,
    Härligt att höra att du har upplevt att du fått svar på alla dina frågor. Jag ser det som en självklarhet att förmedla en så korrekt bild som möjligt av huset och även prata om de delar som behövs göras. Det skapar en tryggare bild för er när ni skall köpa.
    Hoppas du har en härlig jul nu så hörs vi av efter helgerna!
  • Marjeta L

2018-12-03

Marjeta L skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Hej , vi har köpt en lägenhet och vår upplevelse är positiv .

Mäklaren var trevligt och vi fick svar på många frågor som vi undrade .
    Vi känner trygga eftersom vi får hjälp av mäklaren under hela processen , med banken osv ..

En bra mäklare är viktigt för oss !
    Josef Boulaich är en bra mäklare

Med vänlig hälsning
    Marjeta Läs mer
    2018-12-07 Josef B svarar Marjeta L
    Hej Marjeta och Ardian. Tack så mycket för era ord. Jag hoppas att ni tillsammans med er son kommer trivas bra i bostaden och att renoveringen kommer gå bra. Som sagt, ni är välkomna att återkomma om jag kan hjälpa till med någonting under er renovering som tips etc. Ha en trevlig helg så hörs vi snart igen :) // Hälsningar Josef
  • 2018-12-03

Oscar Mikael S skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket noggrann, bra på att kommunicera och hålla kontakten. Rekommenderas. Läs mer
    2018-12-07 Josef B svarar Oscar Mikael S
    Hej Oscar. Tack för era ord. Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya fantastiska hus. Om det skulle vara någonting så är det bara att höra av er till mig. Hälsa Anna också. Hoppas året avslutas fint :) // Hälsningar Josef.
  • Arash b

2018-12-02

Arash b skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Den bästa mäklaren jag haft. Mycket engagerad, kompetent och intelligent. Överträffade alla mina förväntningar. Läs mer
    2018-12-07 Josef B svarar Arash b
    Hej Arash. Tack så mycket för din rekommendation. Det har varit riktigt roligt att spendera tid med dig under hela processen samt lärt känna dig bättre. Vi ses snart igen! Hälsningar Josef
  • Anneli M

2018-12-01

Anneli M skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef är en mycket duktig, trevlig och professionell mäklare! Hur kan jag veta det? Jo, jag har erfarenhet av flera mäklare då jag och min man köpt och sålt fastigheter via mäklare ett antal gånger. Josef hjälpte hos med att sälja en tvårummare i Uppsala. Josef har under processens gång noggrant, lugnt och sakligt informerat och uppdaterat oss. Vi har känt oss trygga med Josef som mäklare. Läs mer
    2018-12-07 Josef B svarar Anneli M
    Hej Anneli. Stort tack för dina fina ord och tack så mycket för ditt och Stefans förtroende att få hjälpa er med försäljningen. Ni hade gjort ett kanonjobb med bostaden, så mycket bra jobbat till er. Ha det så bra och hoppas ni får ett fint avslut på året så hörs vi fram emot deklarationstiderna. Hälsa Stefan // Hälsningar Josef
  • 2018-12-01

Jan L skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sympatisk, lugn och trevlig att ha att göra med. Inget problem med många visningar. Jobbar hårt. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-12-03 Jesper A svarar Jan L
    Hej Jan och Kirsten!
    Tack för de fina orden. Det blev några fler visningar än vi tänkte från början men det är inga konstigheter. Var ett antal som tog lite tid på sig att fundera men sedan hittade vi de perfekta köparna till just ert hus. Tack för förtroendet och ha en riktigt härlig vinter här framöver så hörs vi av!
  • 2018-11-30

Maria Alexandra P skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef är oerhört socialt kompetent, inte den klassiska "hemska" (min åsikt) hetsiga säljartypen. Han ger ett väldigt proffsigt , lugnt och betryggande intryck vid så stora beslut man tar vid köp och sälj av fastigheter. Han är dessutom personlig på ett bra sätt och väldigt trevlig.
    Jag skulle definitivt rekommendera honom till mina vänner och anlita honom i framtiden om det skulle bli aktuellt.

Alexandra Padilla Läs mer
    2018-12-07 Josef B svarar Maria Alexandra P
    Hej Alexandra. Tack för förtroendet och möjligheten att få hjälpa er. Jag hoppas ni mår bra. Hälsa familjen och hoppas allt går bra för Elliot med brottningen också :) Vi hörs framöver gällande deklarationen // Hälsningar Josef
  • Mattias G

2018-11-29

Mattias G skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har köpet ett fint hus i Storvreta där jag blev varmt bemött av min mäklare Jesper. Ha levde upp till alla mina förväntningar som jag hade. Mycket trevlig och bra upplevelse för mig. Läs mer
    2018-11-30 Jesper A svarar Mattias G
    Hej Mattias,
    Jag kände på en gång att det här var helt rätt hus för just er! Ser framför mig att ni kommer trivas lika bra som säljarna gjorde, samt bo länge här. Vi hörs av framöver!
  • 2018-11-27

Johannes L skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Proffsig och kunnig mäklare. Fick lägenheten såld efter en vecka över utgångspriset och förväntan. Läs mer
    2018-11-30 Jesper A svarar Johannes L
    Tack för förtroendet Johannes! Det var riktigt roligt att få hjälpa till och så fin lägenheten blev med hjälp av stylisten, Josefin. Tillsammans ordnade vi de bästa förutsättningarna för just er lägenhet.
  • 2018-11-22

Siv E skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    köpt en etta. Mkt skicklig och kompetent mäklare som tillsvarade mina förväntningar Läs mer
    2018-11-30 Jesper A svarar Siv E
    Tack för ditt omdöme Siv. Det var roligt att få träffas igen efter såhär lång tid och nu hjälpa till vid köpet av lägenheten. Ha de så gott så hörs vi av framöver!
  • Emily E

2018-11-22

Emily E skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi köpte en liten lägenhet i Uppsala och fått hjälp med det av Jesper Ackelman. Bemötandet utav honom var mycket bra, han verkade professionell och verkade bry sig om att hjälpa kunden mer än at bara få lägenheten såld. Min Förväntningarna på honom var väl att han inte skulle vara för pushig i affären och försöka övertala oss om något vi inte ville vilket han inte har gjort. Han har också klargjort allt med affären och berättat allt som vi behövt veta. Det var han mycket norgrann med, att allt var klart för oss och att det inte skulle finnas några frågetecken eller att vi skulle stöta på några överraskningar senare. Jag är mycket nöjd med att ha haft Jesper Ackelman som mäklare och skulle definitivt vilka ha honom igen eller rekommendera honom till någon annan! Läs mer
    2018-11-30 Jesper A svarar Emily E
    Hej Emily, Tack för de mycket fina orden! Det var mycket trevligt att få hjälpa dig med köpet av din första lägenhet och även svara på alla frågor och funderingar som kan dyka upp just då.
    Önskar dig stort lycka till i lägenheten och med dina studier! Vi hörs av.
  • 2018-11-21

Ulf S skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh hjälpte oss i en svår tid att sälja bostaden efter vår pappa. Hans erfarenhet av att hantera försäljningar som denna har gett en trygghet och avlastning och låtit oss fokusera på annat än det byråkratiska. Vi kunde inte vara nöjdare med val av mäklare! Läs mer
    2018-11-28 Rozbeh K svarar Ulf S
    Tack för det fina omdömet Ulf! Vidare vill jag även tacka för att jag fick förtroendet att hjälpa dig och dina syskon med er försäljning. I samband med vårt första möte minns jag hur du berättade att det absolut bästa vore om processen kunde vara över innan årsskiftet. Det glädjer mig att vi lyckades med inte bara ett kontrakt utan även tillträde innan årsskiftet så att ni kan fokusera på annat framöver! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2018-11-20

Alen K skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Inget dåligt att tillägga. Väldigt trevlig, glad, tydlig och tillmötesesgående mäklare. Besvarade på alla ens funderingar och hjälpte en med kontakta framtida föreningen angående exempelvis medlemskap/ parkering etc. Något man själv kanske skulle kunna fixa men han erbjöd sig lösa den frågan åt oss. Läs mer
    2018-11-21 Rozbeh K svarar Alen K
    Tack så hemskt mycket för de fina orden Alen! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa er i köpprocessen men också att få lära känna både dig och Amira. Jag är övertygad om att ni kommer trivas hur bra som helst i er nya lägenhet och ni är givetvis varmt välkomna att höra av er om det skulle dyka upp några funderingar. Om inte så ses vi på tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Gunnar B

2018-11-16

Gunnar B skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi hade förmånen att i Göran få lära känna en genomproffsig och synnerligen kundorienterad mäklare vid köpet av en bostadsrätt i Uppsala. Vi kom in i sent skede när budgivning redan pågick men kunde tack vare Görans flexibilitet och anpassningsförmåga bli lyckliga ägare till drömlägenheten. Läs mer
    2018-12-03 Göran E svarar Gunnar B
    Tack Gunnar för dina varma ord. Ha det så jättebra i en jättefin lägenhet.
    Allt Gott
    Göran
    Jesper A gillar detta
  • 2018-11-11

Marianne H skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Kompetent, lätt att prata med och arbeta med, lyssnar, har gjort ett proffsigt jobb, har varit tillgänglig och svarat på mina frågor. Läs mer
    2018-11-22 Jesper A svarar Marianne H
    Hej Marianne, Tack för det stora förtroendet att hjälpa dig att sälja din lägenhet efter alla dessa år. Jag hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet i Eriksberg också. Ha det så gott så hörs vi av framöver samt när det börjar bli dags för deklarationen.
  • 2018-11-10

Robin A skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har köpt en bostadsrätt.
    Jag har blivit bra bemött av mäklaren.
    Jag förväntade mig en bra service och det tycker jag att jag har fått.
    Har ännu inte hunnit flyttat in, men hittills haft en bra upplevelse med allt. Läs mer
    2018-11-22 Jesper A svarar Robin A
    Hej Robin, Tack för dina ord. Det är en härlig lägenhet och den känns som den kommer passa er väldigt bra. Vi ses i nästa vecka på tillträdet!
  • 2018-10-24

Daniel D skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bra bemötande och väl utfört jobb! Läs mer
    2018-11-09 Jesper A svarar Daniel D
    Tack Daniel för det stora förtroendet från dig och dina bröder vid försäljningen av er fars lägenhet! Är det några frågor eller funderingar framöver så är det bara att ni hör av er!
  • Annica J

2018-10-22

Annica J skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har köpt en lägenhet på Väpnargatan 11A i Uppsala.

Jesper är en ödmjuk, kompetent och serviceinriktad mäklare med ett lugnt sätt och stadigt handslag. Jesper är snabb på att återkomma om han inte har möjlighet att svara när man ringer.

Som köpare har jag känt mig väl omhändertagen och fått svar på mina frågor i stort och smått. Jag är mycket nöjd med Jespers bemötande och hanteringen av den sidan av lägenhetsförsäljningen som jag varit delaktig i. Läs mer
    2018-11-09 Jesper A svarar Annica J
    Hej Annica, Tack för de fina orden! Hoppas du kommer trivas bra i lägenheten, det kändes verkligen som rätt lägenhet för just dig!
    Annica J, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • 2018-10-19

Fatemeh H skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har köpt en lägenhet med hjälp av Rozbe som mäklare.
    Bra, trevligt och proffsigt bemötande,
    Varm rekommenderar det här mäklarfirma och Rozbeh Kalantari om fastighetsmäklare Läs mer
    2018-10-19 Rozbeh K svarar Fatemeh H
    Hej Fatemeh och tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme! Jättekul att träffa dig och Dariush samt hjälpa er med köpet. Jag hoppas att Dariush kommer trivas mycket bra i sin nya bostad. Givetvis är ni varmt välkomna att höra av er i framtiden om det finns något mer jag kan hjälpa till med. Annars ses vi alltid på tillträdet om en månad! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2018-10-16

Martin L skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh är alltid professionell, positiv och lösningsinriktad och levererar en högkvalitativ mäklarservice. Han är snabb på att återkoppla och hjälper till med allt tänkbart som har med försäljningen att göra som bollplank och praktiska situationer. Trots att marknaden var lite seg vid min försäljning så fortsatte Rozbeh att kämpa på ett imponerande sätt så att vi nådde ett OK resultat. Läs mer
    2018-10-17 Rozbeh K svarar Martin L
    Hej Martin, tack så mycket för de fina orden! På en speciell marknad som denna är det otroligt viktigt att fokusera på lösningar och att inte ge upp. Jag är dels tacksam för ditt förtroende med även för det fina samarbetet som vi haft. Du gjorde ett riktigt bra jobb med att hålla bostaden välstädad inför alla visningarna och det resulterade i slutändan i att vi hittade en köpare som snabbt stängde ner affären. Jag önskar dig all lycka i din nya bostad och du är alltid välkommen att höra av dig om det finns något jag kan hjälpa till med! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Per G

2018-10-11

Per G skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålt BR S:t Olofsg.43

Jag tycker Jesper är professionell,och samtidigt lätt att prata med. Mina förväntningar var att mäklaren skulle ta hand om "allt",
    och det har Jesper gjort till 100%

Om jag ska köpa eller sälja i framtiden så kontaktar jag i första hand Jesper. Läs mer
    2018-11-09 Jesper A svarar Per G
    Hej Per, Det har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen av lägenheten där du spenderat så många år i. Nu tar vi nästa steg och ser fram mot framtiden!
  • 2018-10-11

Rekan K skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket trevlig och duktig mäklare.
    Han kommer jag alltid välja om jag ska sälja min lägenhet. Läs mer
    2018-10-17 Rozbeh K svarar Rekan K
    Tack så mycket för omdömet Rekan. Det är inte varje dag man stöter på en så fint renoverad lägenhet som ni hade och jag är inte förvånad över att slutpriset hamnade 180 000 kr över det tidigare föreningsrekordet. Jag är otroligt glad för er skull och tacksam för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad, oavsett vad är ni alltid välkomna att slå mig en signal om det finns något jag kan hjälpa till med! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2018-10-07

Lizandro D skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpt tre rum bostadsrätt i Östervåla.

Mäklaren har varit förträfligt i sitt engagemang.

Verkligen tacksam och nöjd. Läs mer
  • Ruben C

2018-10-04

Ruben C skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    I bought an apartment via HusmanHagberg Uppsala, and Rozbeh was the agent.

He was always friendly and willing to answer my questions before, during and after the viewing. And everything was resolved quite fast and without problem in the end. Läs mer
    2018-10-08 Rozbeh K svarar Ruben C
    Hi there Ruben, thanks a lot for taking the time to write this! It's great that we managed to find a date rather quickly so that you could have the chance to see the apartment and I loved to be able to answer your questions. To be honest when looking for an apartment, you as a buyer should have the opportunity to have all your questions answered as it is a big investment you're making. The fact that you were prepared during the showing just made the whole process flow even smoother and that is why everything fell in place so quickly and conveniently. You're more than welcome to send me a message or give me a call if you have any further questions, otherwise I'll see you in November when you get the keys to your brand new home! Best wishes, Rozbeh.
  • 2018-10-01

Eva O skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har sålt en trea i Eriksberg.
    Kändes rätt från början när vi träffade Göran Eriksson.
    Var trygg med Görans kunskaper och fick hela tiden löpande information.
    Kommer absolut kontakta Göran om vi behöver en mäklare i framtiden.
    Eva och Ove Läs mer
    2018-10-09 Göran E svarar Eva O
    Tack Eva för dina värmande ord. Det har varit en mycket trevlig bekantskap och en väldigt rolig försäljning. Jag önskar er all lycka i framtiden.
    Göran
    Göran E, Rozbeh K, Jesper A gillar detta

Thomas J skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Skötte sig utmärkt på alla sätt Läs mer
    2018-10-08 Rozbeh K svarar Thomas J
    Tack så mycket för omdömet Thomas! Vidare vill jag även tacka för förtroendet i samband med försäljningen av er sons lägenhet här i Uppsala. Trots att både ni och köparna bodde på andra orter än Uppsala tycker jag helt klart att affären gick både snabbt med även smidigt. Vi hörs vidare strax efter årsskiftet i samband med deklarationen och dyker det upp frågor innan dess är ni varmt välkomna att höra av er till mig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.

Ewa G skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har sålt en bostadsrätt, 3:a.
    Rozbeh har varit så bra på att förklara de olika turerna som varit. Alltid ett vänligt och proffsigt bemötande. Han har gjort sitt yttersta för att göra oss som kunder nöjda. Han var värd varje krona! Jag kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
    2018-10-05 Rozbeh K svarar Ewa G
    Hallå Ewa! Stort tack för att du tog dig tiden att fylla i ett omdöme men också för de fina orden. Jag medger att detta blev en försäljning utöver det vanliga men 'slutet gott, allting gott' som man ju säger. Det har varit riktigt kul att lära känna dig och hundarna men också att till slut få träffa Micke. Hoppas allt går smidigt med er flytt och ni är alltid välkomna att höra av er till mig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.

Daniel S skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpt en etta. Väl bemött av mäklaren. Allt gick lätt och smidigt. Bra gjort. Läs mer
    2018-10-05 Rozbeh K svarar Daniel S
    Hej Daniel, tack för omdömet! Alltid roligt att höra när någon känner sig väl bemött. Jag hoppas verkligen att du ska trivas väl i din nya lägenhet och är övertygad om att vi kommer ha en fortsatt kontakt framöver. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2018-09-29

Margareta V skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har köpt en bostadsrätts lägenhet.
    Vi har alltid blivit bemött på ett respektfullt sätt.
    Problem har alltid gått att lösa.
    Mina förväntningar har uppfyllts. Läs mer
    2018-10-05 Rozbeh K svarar Margareta V
    Tack för omdömet Margareta! Jätteroligt när man hör att ni känt er väl bemötta genom processen och jag är övertygad om att ni kommer trivas i er nya lägenhet. Om det dyker upp några funderingar är ni alltid välkomna att höra av er till mig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2018-09-28

Livija B skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Rozbeh. Han är snabb på att svara vilket var viktigt för mig för jag ville ha en bra kommunikation. Jag upplevde att han ville hitta lösningar på de problem som kunde uppstå. Jag tycker också att han kommunicerade aktivt med de som var intresserade av att köpa min lägenhet. Jag är nöjd med resultatet! Läs mer
    2018-10-05 Rozbeh K svarar Livija B
    Hej Livija och tack för de fina orden. Jag är övertygad om att det positiva resultatet hade mycket att göra med vårt samarbete. Ambitionen är alltid att du som kund ska känna att du får tydlig information och bra uppdateringar och jag är är glad över att höra att det uppskattades. Vi ses på tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Michael G

2018-09-28

Michael G skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi sålde vår bostad i Uppsala, där på ett proffsigt och trevligt sätt hjälpte oss åt att sälja Läs mer
    2018-10-05 Rozbeh K svarar Michael G
    Hej Micke, tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme. Lite annorlunda affär för våran del i och med att vi inte träffades förrän strax innan tillträdet men det är väl som man brukar säga, 'bättre sent än aldrig'. Oavsett är jag glad att du känner dig nöjd med processen och hoppas att flytten i november går smidigt. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Michael G, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Joakim R

2018-09-28

Joakim R skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpte en gård ute i skogen. Perfekt bemött, allting fungerade utmärkt och i tid.
    mvh jocke Läs mer
    2018-10-05 Rozbeh K svarar Joakim R
    Hej Jocke och tack för omdömet! Riktigt glad över att vi tillsammans med banken lyckades ordna allt ifrån kontrakt till tillträde på kort tid och jag hoppas att du trivs bra med din nya gård. Du är alltid välkommen att höra av dig om det dyker upp några funderingar. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2018-09-28

Maria S skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket trevlig, tydlig, tillmötesgående, professionell och engagerad mäklare. Jag köpte radhus i Uppsala och upplevde att det var smidigt och tryggt att ha att göra med denna mäklare, som i alla avseenden levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-10-05 Rozbeh K svarar Maria S
    Hej Maria och tack så hemskt mycket för de fina orden. Jag vill även tacka för att jag fick komma ut till ert nya radhus i veckan för ett återbesök nu när ni bott in er ett tag. Önskar er all lycka i ert nya boende och hoppas att ni kommer trivas i många år! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • 2018-09-26

Per S skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har sålt en 3:a i uppsala. Jesper bemötte oss väldigt väl även i motgång när vi inte fick det vi förväntade oss och anpassade sig efter våra önskemål. Jesper har gjort ett mycket bra jobb utifrån förutsättningarna och jag kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2018-09-26 Jesper A svarar Per S
    Hej Per och Agnieszka! Ja vi möttes av lite motgång på marknaden men motgången mötte vi på bästa sätt. Från detta så fick vi ett väldigt bra avslut baserat på dagens marknadsläge. Stort tack för de fina orden och rekommendationen. Tack för ert förtroende!
  • 2018-09-26

Peter F skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef har verkligen överträffat mina förväntningar, mycket kompetent i sin yrkesroll och han visade ett enormt engagemang både för affären och för mig som person Läs mer
    2018-10-08 Josef B svarar Peter F
    Hej Peter, tack så mycket för dina vänliga ord. Roligt att lära känna dig och samtidigt få hjälpa dig. Vi ses om ett par veckor. Ha det grymt fram tills dess :) // Josef
  • 2018-09-25

Markku B skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket professionellt jobb med våran bostadsförsäljning trots att stället är
    väldigt unikt och svårt att sätta en prislapp på ! Läs mer
    2018-09-27 Rozbeh K svarar Markku B
    Hej Markku och tack för omdömet! Du har helt rätt i att er fastighetsförsäljning varit något utöver det vanliga med tanke på hur unikt boende ni haft. Däremot är sådana försäljningar helt klart en av de roligare sorterna. Jag är övertygad om att vår dialog och vårt samarbete spelat en stor roll i det positiva resultatet vi såg. Jag önskar er allt gott i framtiden och hoppas att vi hörs och ses snart igen! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Barncancerfonden R

2018-09-25

Barncancerfonden R skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi är supernöjda med Rozbeh Kalantari. God återkoppling, engagerad och proffsig. Vi rekommenderar honom varmt och kommer att anlita honom igen för framtida försäljningar som vi har för Barncancerfondens räkning då vi ärver genom testamentes gåva. Läs mer
    2018-09-27 Rozbeh K svarar Barncancerfonden R
    Hej Nathalie och tack för det fina omdömet. Jag vill även tacka för förtroendet. Att få hjälpa er på Barncancerfonden har varit en stor ära men även roligt då samarbetet och kommunikationen mellan alla inblandade parter gått otroligt väl. Ni är mer än välkomna att höra av er i framtiden om det finns ytterligare något som jag kan hjälpa till med! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Nathalie L, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • 2018-09-20

Jimmy E skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har träffat många mäklare i husletandet
    Men när vi träffadeJesper kändes det helt
    Rätt,förtroende ingivande ,proffsig och trevlig .vi ger våra varmaste rekommendationer för Jesper som mäklare

Jimmy o Madelaine Läs mer
    2018-09-26 Jesper A svarar Jimmy E
    Hej Jimmy och Madelaine!

Tack så mycket för era fina ord, det betyder väldigt mycket för mig att höra! Härligt också att ni hittade rätt drömhem i Bälinge. Vi hörs av framöver!
  • 2018-08-17

Dan L skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sålt två st fastigheter, en bostadsfastighet och en obebyggd fastighet för småhus.
    Jättebra bemötande, alltid lätt att få tag på. Svarar han inte så återkommer han alltid.

Har gjort det bästa av två inte helt enkla försäljningar. Läs mer
    2018-09-26 Jesper A svarar Dan L
    Tack Dan för förtroendet! Det har varit en stor ära att hjälpa dig och Trafikverket med försäljningarna, även om det inte var de mest problemfria med bl.a. vattenläcka i huset precis innan vi skulle gå ut med försäljningen. Men vi redde ut stormen och gick ut ur affärerna med två nöjda köpare! Ha en fortsatt härlig höst så hörs vi av framöver!
  • 2018-08-16

Robert H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bra service och alltid tillgänglig Läs mer

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala