Jan Liljeqvist

Jan Liljeqvist

Jan Liljeqvist är mäklare på HusmanHagberg Uppsala

Jan Liljeqvist har varit registrerad mäklare sedan 2018-02. Jan Liljeqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-04 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 4.8. Jan Liljeqvist har haft 21 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 13 Läs vad Jan Liljeqvist

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Liljeqvist en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Luthagen
    2022-08-06 Verifierad kund
    Tydlig och rak, bra på att förklara de olika delarna i processen. Mycket gott samarbete!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Liljeqvist en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Salabacke
    2022-06-30 Verifierad kund
    Jag missade ordinarie visningar och det gick snabbt o smidigt att fixa så jag kunde komma på en. Alla frågor jag hade kunde Janne svara på. Han lyssnade också på mina behov som köpare och det gick bra att bolla tankar med honom.

Jag kan varmt rekommendera honom.
    • Salabacke
    2022-06-28 Verifierad kund
    Hittills har han uppfyllt mina krav. Försäljningen gick smärtfritt.
    • Rosendal
    2022-05-03 Verifierad kund
    Tydlig och informerande, förklarar allting väldigt bra. Uppfyllde alla mina förväntningar!!
  • Alf N
    sålde sin stuga med hjälp av Jan Liljeqvist en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Järlåsa
    2021-12-29 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd med mäklaren.Lugn, vänlig och saklig lotsar han oss genom hela processen. Man känner sig trygg.
  • köpte sin stuga med hjälp av Jan Liljeqvist en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Järlåsa
    2021-12-06 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med Jan! Behjälplig och tillmötesgående i hela processen.
    • Ekeby
    2021-10-11 Verifierad kund
    Vänligt, korrekt och informativt. Även lyhörd för den omfattande process, försäljningen innebar för oss.
    Vi hade förväntningar om en trygg och bra försäljning och en god värdering av vår bostad. Dessutom förväntningar om en god kommunikation. Allt detta levde mäklaren upp till.
    Jag är helt nöjd med mäklaren och allt som kontakten och försäljningen inneburit.
    • Ekeby
    2021-10-11 Verifierad kund
    Vänlig tillmötesgåend proffsigt lyhört. Mäklaren överträffade våra förväntningar Fantastiskt arbete Sammanfattningsvis gjorde mäklaren ett fantastiskt jobb genom hela försäljningen
    • Tunabackar
    2021-08-27 Verifierad kund
    Vänlig, lugn och pedagogisk. Hela processen från första samtal till att affären avslutats har känts trygg.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jan Liljeqvist en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Björklinge
    2021-06-04 Verifierad kund
    Köpte villa
    Ringde till Jan som snabbt såg till jag fick en visning.
    Han medlade mellan mig och säljare och vi kom till en signering väldigt fort.