Jan Liljeqvist

Jan Liljeqvist

Jan Liljeqvist är mäklare på HusmanHagberg Uppsala

Jan Liljeqvist har varit registrerad mäklare sedan 2018-02. Jan Liljeqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-04 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.8. Jan Liljeqvist har haft 4 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

18 omdömen om Jan Liljeqvist

Sedan starten hos Reco 2021
Shahen T
Köpte sitt hus med hjälp av Jan Liljeqvist en del av HusmanHagberg Uppsala
Vattholma / Tensta

Jag och min man fick en väldigt bra upplevelse med Jan! Väldigt trevligt och duktig mäklare! Rekommenderar honom starkt!

Ellen W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Liljeqvist en del av HusmanHagberg Uppsala
Höganäs

Vi blev mycket bra bemötta av Jan. Han var bra på att återkoppla och gå igenom försäljningsprocessen.

Erik Micael B
Sålde en tomt med hjälp av Jan Liljeqvist en del av HusmanHagberg Uppsala

En seriös mäklare som håller det han lovar utan krusiduller. Han kommer att få nästa uppdrag med👍

Eva Maria N
Sålde en tomt med hjälp av Jan Liljeqvist en del av HusmanHagberg Uppsala
Vattholma / Tensta

Smidigt, tydligt och respektfullt bemötande. Alltid tillgänglig.

Alf N
Sävja

För en tid sedan sålde jag mitt friidshus och nu har jag också sålt min bostad. Som mäklare anlitade jag Jan Liljeqvist, Han är påläst, trygg och pedagogisk Insåg jag snabbt. Och dessutom trevlig. Jag kunde inte har valt en bättre mäklaren. Det är min slutsats.

Julia S
Luthagen

Tydlig och rak, bra på att förklara de olika delarna i processen. Mycket gott samarbete!

Daniel B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Liljeqvist en del av HusmanHagberg Uppsala
Salabacke

Jag missade ordinarie visningar och det gick snabbt o smidigt att fixa så jag kunde komma på en. Alla frågor jag hade kunde Janne svara på. Han lyssnade också på mina behov som köpare och det gick bra att bolla tankar med honom. Jag kan varmt rekommendera honom.

Kerstin L
Salabacke

Hittills har han uppfyllt mina krav. Försäljningen gick smärtfritt.

William N
Rosendal

Tydlig och informerande, förklarar allting väldigt bra. Uppfyllde alla mina förväntningar!!

Alf N
Sålde sin stuga med hjälp av Jan Liljeqvist en del av HusmanHagberg Uppsala
Järlåsa

Jag är jättenöjd med mäklaren.Lugn, vänlig och saklig lotsar han oss genom hela processen. Man känner sig trygg.