Notar Uppsala

3.8

12 omdömen om Notar Uppsala

Ulf R
Skrev om Notar Uppsala

Marcus Nordin från Uppsala kontoret gav mig all information jag behöver och var påläst och kunnig. Jag kan varmt rekommendera Marcus Nordin som din nästa kontakt.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2922 omdömen 4.8 av 2922 omdömen

Sten Conny Alexander J

Har haft med Notar Uppsala att göra vid två olika tillfällen. Ena gången när jag sålde via dem. Mäklaren i sig var trevlig mot oss, men vi fick höra från de som köpte vår bostad att det var i praktiken omöjligt att få tag på mäklaren och svar på frågor. Detta visade sig sedan på buden vi fick som var ytterst sparsamma och få i antal i en då fortfarande bra marknad. Vi borde ha anat oråd och bytt mäklare och mäklarfirman illa kvickt. Tyvärr visste vi inte bättre. Sedan anledningen som fick mig att skriva en recension. Vi...

Frida Matilda H
Skrev om Notar Uppsala

Walle var lätt att arbeta med. Han är snabb, trevlig och flexibel. Han hade även en väldigt bra genomgång av alla papper vid kontraktsskrivning. Tydligt och bra!

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Hans Yngve N
Skrev om Notar Uppsala

I förhållande till arvodet och det mervärde som tillförs är jag inte alls imponerad. Imponeras inte heller av Förstår inte varför många fler säljer sina bostäder själva. En starkt byråkratiserad och ångestdriven säljprocess som mest handlade om att hålla mäklarföretagets rygg fri.

SCOTT S
Skrev om Notar Uppsala

Jag anlitade mäklaren Mikael Lindström. Omdömet fokuserar på hans insats, men jag kan även passa på att säga att den andra kontakten jag haft med Notar (fotografering, kontrakt etc.) och de produkter de tagit fram (annons, broschyr) varit super. Jag rekommenderar dem stärkt. Sedan gällande just Mikael. Ja, man kan väl säga att det finns ett ord för sådana som Mikael i mitt hemland, Skottland. Det ordet är: "Legend". Mikael gjorde ett helt fantastiskt jobb med min försäljning, och då under en tuff period på marknaden....

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Hanna Sabine Mari M
Skrev om Notar Uppsala

Absolut värsta mäklarfirman, sämsta mäklaren Erik. Uselt från början till slut. Mäklaren skrev klausul med vinnaren som gav honom en vecka på sig att ändra sig efter påskrivet kontakt. Pga detta höll vi på att tappa budgivare 2 som btw sänkte sitt bud med 70 tusen då hon märkte vi va desperata. Mäklaren Erik åkte på semester och sket totalt i hur det gick. Avråder ALLA att använda sig av notar men framför allt Erik .

Lisa H
Skrev om Notar Uppsala

Mest oprofessionella och nog det mäklarbolag som man ska mest akta sig för. Okunniga och oprofessionella mäklare till sättet och försäljningsförfarande som väcker frågor. Många bekanta som har dålig erfarenhet och de verkar ha mycket dåligt rykte i Uppsala. Anlita INTE dem och köper du via dem gör research och ring varenda budgivare på listan.

Fastighetsbyrån Gävle
4.7/5 i betyg av 2748 omdömen 4.7 av 2748 omdömen

En trevlig och professionell mäklare.

Jasmine B Jasmine B
Martin P
Skrev om Notar Uppsala

Kan verkligen rekommendera Johan Eriksson på Notar. Trygg, kunnig och driven mäklare! /Martin

Björn Ö
Skrev om Notar Uppsala

Johan Eriksson på Notar är en klippa, hjälpte till med kalkyler ett flertal gånger och gav verkligen det lilla extra, rekommenderar honom starkt!

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Linus A
Skrev om Notar Uppsala

Fick hjälp att sälja min lägenhet i Luthagen av Johan Eriksson på Notar. Otroligt bra mäklare som gjorde det där lilla extra och var verkligen proffs på sitt yrke. Kul med en mäklare som ger allt och inte är som alla andra så vill du ha bra betalt en bekväm affär samt en trevlig mäklare kontakta Johan.

Linda
Skrev om Notar Uppsala

Bästa mäklaren i stan rekommenderas! Trevligt bemötande!

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1115 omdömen 4.7 av 1115 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Caroline L
Skrev om Notar Uppsala

Mina bästa rekommendationer! Kanonbra betalt! Om du behöver en mäklare ska du välja NOTAR.