Riksmäklaren Uppsala

Skolgatan 33B, 753 11 Uppsala — Visa karta

Vi vill vara din mäklare genom livet

Vi på Riksmäklaren har allt sedan starten 1974 drivits av en vilja till utveckling och förändring, vilket gör att vi arbetar hårdare än alla andra mäklare. För oss är fastighetsmäkleri en livsstil och ett förtroendeuppdrag som ger oss möjlighet att göra det vi älskar mest av allt: göra kunder nöjda och hjälpa människor till en ny bostad i livets alla skeden.

På Riksmäklaren ser vi bostadsbytet som den största och kanske viktigaste affären du gör i livet. Genom vår erfarenhet av att förmedla bostäder har vi skapat en mäklartjänst som gör att både du och din köpare får den trygghet, kunskap och tillgänglighet som krävs för ett bra resultat. Våra mäklare håller hög standard i sina visningar, budgivningar, kontraktsskrivningar och tillträden. De är engagerade, lojala och kunniga. Hos oss kan du känna dig säker då vi har kvalificerade mäklare som lägger allt fokus på just dig och ditt boende.

Vill du sälja en bostad? Kontakta oss så berättar vi gärna mer. Vi mäklar i och utanför Uppsala. Tveka inte att höra av dig!

Vi ser fram emot att höra från dig.
Mån: 09:00-17:00
Tis: 10:00-17:00
Ons-Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 258 kunder tycker om Riksmäklaren Uppsala

• 2019-12-09

Erja M skrev om Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
    Köpt en lägenhet
    Mycket empatisk och kunnig, lyssnar, kommer med förslag, håller deadlines
    Överträffade mina förväntningar kommer definitivt ta kontakt med Eva när det är dags att sälja lägenheten. Läs mer
    2019-12-09 Eva B svarar Erja M
    Tack Erja! Nu hoppas vi att Eveliina kommer bo länge men jag ställer gärna upp den dagen det blir aktuellt! Vi vill vara "mäklaren genom livet".
    Eva B gillar detta
  • 2019-12-08

Andreas S skrev om Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala
    Jag gav Sisela uppdraget att sälja min lägenhet i Svartbäcken i Uppsala efter att ha kommit i kontakt med henne under köp av annan bostad. Sisela var engagerad och arbetade hårt under de veckor som lägenheten var till salu. Sisela var också med på snabba tempoväxlingar, vilket i mitt fall gjorde en affär möjlig. Jag skulle absolut rekommendera Sisela till familj, vänner och bekanta i händelse av att de skulle vilja sälja en bostad. Läs mer
  • 2019-12-08

Leif Daniel J skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Sålt en villa.
    Fantastiskt trevlig.
    rekommenderas varmt
    Bra arvode ett + Läs mer
    2019-12-09 Carolina S svarar Leif Daniel J
    Stort tack Daniel för din vänliga rekommendation!
    Tack för att jag fick förtroendet att sälja ert fina hus!
  • 2019-12-06

Mariam M skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Köpte kedjehus i Uppsala.

Mäklaren var mycket trevlig och tålmodig. Läs mer
    2019-12-09 Carolina S svarar Mariam M
    Stort tack Mariam för din vänliga rekommendation!
    Hoppas att ni ska trivas kanon i nya huset!
  • Marie H

2019-12-05

Marie H skrev om Camilla Berg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Min son köper en tvåa i Morgongåva
    Camilla var väldigt proffsig och hjälpte oss på alla sätt.
    Det blev budgivning och allt ordnade sig till vår fördel. Vi är nöjda. Läs mer
    2019-12-06 Camilla B svarar Marie H
    Tack Mia för ditt fina omdöme! Hoppas att Markus ska trivas i nya lägenheten i Gåvan.
    Passar på att önska dig en skön semester.
  • 2019-12-03

Halmat R skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Carolina Sohlberg
    Bäst i test :) Läs mer
    2019-12-09 Carolina S svarar Halmat R
    Tusen tack Halmat! :)
    Hoppas och tror att ni kommer att få det riktigt bra i nya huset!
  • 2019-12-02

Jan E skrev om Camilla Berg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Hög service nivå och underlättar vägen genom snårig djungel av lagar och kontrakt. Skulle använda henne igen om jag ska sälja. Läs mer
    2019-12-04 Camilla B svarar Jan E
    Tack Jan! Hoppas att du trivs i lägenheten och att brorsonen inte stör dig i tid och otid ;-)
    Nu sa du ju visserligen att du aldrig vill flytta igen - men om du ändrar dig är du naturligtvis välkommen att höra av dig till mig!
  • 2019-11-30

Johanna D skrev om Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
    köpt bostadsrättsvilla i Järlåsa.
    Har varit i kontakt med Michaela även innan köpet då jag letade bostad i vänge/Järlåsa. Alltid hjälpsam och trevligt bemötande på alla sätt och vis!!
    Bara bra ! Läs mer
  • 2019-11-28

Karl Göran A skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Sålt en tomt, mycket bra bemött, hade förväntat mig att efterfrågan skulle varit större men det kan ju inte mäklaren påverka. Jag tror inte att någon mäklare gjort annorlunda än vad som blivit gjort.
    Upplevelsen är positiv och nu hoppas jag bara att hon lyckas sälja den återstående tomten hyfsat snart. Läs mer
    2019-11-28 Carolina S svarar Karl Göran A
    Stort tack Göran för din vänliga kommentar, det glädjer mig att höra! :)
    Hoppas och tror att din andra fina tomt snart är såld!
  • 2019-11-24

Jimmy J skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Köpt bostad. Mycket bra bemötande av Carolina .Hon var väldigt serviceinriktad och trevlig .Hon låg inte på utan lät mej avgöra om jag ville ha objektet .Jag tycker att hon är värd 5 av 5 möjliga poäng .Jag är jättenöjd med mitt köp och jag tycker att Carolina har hjälpt mej med det .Hon gav mej tid att fundera och jag fick bra förtroende för henne och fick titta en extra gång på objektet.Ska jag sälja bostad skulle jag gärna kontakta Carolina .Med vänlig hälsning Jimmy Johansson Läs mer
    2019-11-26 Carolina S svarar Jimmy J
    Stort tack Jimmy för ditt mycket vänliga omdöme, det gjorde mig glad att läsa! :)
    Jag hoppas och tror att du och barnen kommer att trivas jättebra i nya lägenheten. Vi ses den 20onde. Ha en fortsatt fin höst!
  • 2019-11-24

Farjana A skrev om Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
    Vi har köpt en lägenhet i Kapellgärdet. Vårt första möte med mäklaren Eva Brevemark lämnade oss med väldigt goda intryck. Hon var extremt trevlig samt professionell. Eva tog sin tid att förklara om bostaden och om hela processen noggrant så att vi med säkerhet visste hur vi skulle gå igenom med budgivandet och köpet.

Både jag och min man Mohammed Musa uppskattar hennes goda insats och rekommenderar henne starkt som mäklare! Läs mer
    Eva B gillar detta
  • 2019-11-21

Waldo A skrev om Peter Alfvengren en del av Riksmäklaren Uppsala
    Ödmjuk. trevlig. hjälpsam. lätt att sammabeta med. Bra kompetens. Utmärkt bemötande. Läs mer
  • 2019-11-19

Matilda F skrev om Camilla Berg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Vi har köpt en bostadsrätt som Camilla visade. Vi blev bemötta på ett bra sätt och upplevde hela processen som trygg och smidig. Läs mer
    2019-12-04 Camilla B svarar Matilda F
    Tack för dina fina ord Matilda! Hoppas att du har kommit i ordning i lägenheten och att det löste sig med städningen.
    Hoppas att du får härliga studentår här i Uppsala och hör gärna av dig när du är färdig veterinär och är redo att lämna stan.
  • 2019-11-18

Lars P skrev om Camilla Berg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Vi fick hjälp med att sälja vår lägenhet och jag tycker att allt har förlöpt på ett mycket bra och smidigt sätt. Läs mer
    2019-11-19 Camilla B svarar Lars P
    Stort tack Lars för att du tog dig tid att lämna ett vänligt omdöme och för att jag fick förtroendet att sälja er lägenhet!
  • 2019-11-17

Maria C skrev om Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala
    Jag har sålt en bostadsrätt. Mäklaren var inledningsvis väldigt "på" och visade på alla sätt att hon var intresserad av att sälja min bostad. Sedan - när hon väl fått uppdraget - så var hon inte alls lika hjälpsam. Hon var svår att komma i kontakt med och hon var inte alls så stöttande som vi hoppats. Hon glömde att ge mig information och uppgifter och fick i efterhand posta material till mig, såsom köpavtal och prospekt.

Jag känner mig inte alls nöjd med Sisela Rosman och upplever att mäklare jag haft tidigare varit mer noggranna och hjälpsamma. Läs mer
  • 2019-11-17

Gunvor Birgitta K skrev om Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
    Har sålt villa.
    Bra information o proffsigt genomförande av förberedelse o försäljning. Mycket bra bemötande av Micaela McClafferty.
    Jag är jättenöjd!
    Gunvor K. Läs mer
  • 2019-11-16

Pernilla S skrev om Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
    Tillmötesgående, trevlig och finns alltid ett samtal eller mail bort! Mycket nöjd med köpet av vårt nya hus som Micaela förmedlade! Läs mer
  • 2019-11-15

Ann-Christin S skrev om Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Vi har sålt vår lägenhet - på 1 vecka!

Fantastisk människa, otroligt proffsig mäklare! Stor personkännedom!

Hon uppfyllde våra förväntningar med råge! Hon höll vad hon lovade! Hon visste vad hon talade om - och levererade!

Jag kommer att rekommendera henne alla da´r i veckan!! Läs mer
    2019-11-18 Mia K svarar Ann-Christin S
    Tack snälla ni för ett så fint betyg! Det var ett sant nöje att få sälja en sån fantastiskt fin lägenhet, i samarbete med så fantastiskt trevliga kunder! /Mia
  • 2019-11-14

Firoozeh K skrev om Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala
    Träffat mäklaren i samband i en visning på Fyrislundsgatan . Blev erbjuden att få hjälp med sälja min bostad. Tog 3 månader, men hon sålde det på sista sekunder !! Vänligt bemötande, trevlig! Jag är nöjd😊 Läs mer
  • 2019-11-14

Thomas K skrev om Camilla Berg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Svarar snabbt på telefon eller mail när man har några funderingar inför husköpet. Läs mer
    2019-11-18 Camilla B svarar Thomas K
    Välkommen till Heby kommun! Hoppas att du och dottern ska trivas i Vittinge.
  • Lars O

2019-11-12

Lars O skrev om Camilla Berg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Vi sålde bostaden på Spjutvägen 16 i Vittinge på grund av flytt. Vi hade en annan mäklarfirma tidigare som inte lyckades vare sig locka köpare till huset eller sälja det, trots att han fått ett halvår på sig. Vi satte därför stora förhoppningar till att Camilla skulle göra ett bättre jobb. Och det gjorde hon verkligen, det fanns inga likheter.

Camilla var helt enastående, förstod precis hur vi kände för huset, och lyckades förmedla vår egen känsla för huset i beskrivningen av objektet. Hon var duktig på att hålla kontakten och lyckades till och med sälja huset innan första visningen hade hållits. Hon jobbade hårt trots att hon skadat armen under tiden, och var väldigt serviceminded hela tiden. Jag är mycket imponerad av hennes arbete med vårt hus! Jag har absolut inget jag ens KAN klaga på med vår erfarenhet av henne! Tack! Läs mer
    2019-11-13 Camilla B svarar Lars O
    Tack Lars, för ett väldigt trevligt samarbete och för din fina rekommendation! Det känns härligt att veta att du och Birgitta är nöjda och det är kunder som ni som gör mitt arbete extra kul! Allt gott!
  • 2019-11-11

Inga-Britt Ö skrev om Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
    Lägenhet 78 kvm i Uppsala.
    Allt fungerat bra, men är inte klart ännu.

Så vi får hoppas att allt går bra, ska vara färdigt 30/12-2019. Läs mer
  • Sanna K

2019-11-08

Sanna K skrev om Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
    Ulrika känns professionell, ärlig och tydlig. Flexibel och kommunikativ. Vi känner stort förtroende för henne och rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • 2019-11-08

Erik E skrev om Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala
    Inga krångel samt ett trevligt, serviceinriktat och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-11-05

Sabina H skrev om Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
    Ärlig, genuin och lugn. Svarar på frågor. Är mycket nöjd :) Läs mer
  • 2019-11-04

Karolina L skrev om Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
    Snabb på att svara, trevlig och professionell! Läs mer
  • 2019-11-04

Åsa Birgitta D skrev om Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
    Mycket bra bemötande och service.
    Dock tycker jag inte vi fick förväntat pris vid försäljning av radhus. Det kanske hade varit bättre att begära ett något högre pris från början istället för ett lägre pris och hoppas på budgivning. Läs mer
  • 2019-11-03

Simon H skrev om Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
    Köpt bostadsrätt. Väl bemött avseende frågor. Gav ett relativt säkert intryck gällande sina svar och kunde lägga till egna erfarenheter/tankar vilket uppskattas.
    Saknar svar på senaste meddelandet sedan 5 dagar tillbaka angående om förskottsbetalningen inkommit, annars hade hon fått 5/5! Läs mer
  • 2019-11-03

Rabbe H skrev om Peter Alfvengren en del av Riksmäklaren Uppsala
    Sålde vår lägenhet och allt var klart inom två veckor, från att vi tog kontakt tills att affären var klar. Alla var nöjda. Vi önskade oss en mycket erfaren mäklare som har förståelse för marknaden och är bra på att hantera relationer, Peter Alfvengren uppfyllde alla våra förväntningar och gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • 2019-10-29

Parisa N skrev om Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    We have recently bought a villa.
    Mia is a fantastic broker. Very dedicated and full of energy. As English speaking clients, we didn't feel left out or miss-informed at any time point. She helped us in every step. she was also honest with both sellers and buyers. While making the contract, she translated every line for us.

If we ever decide to sell our house, we will contact Mia as she really pushes the buyer to make a quick decision but she also tries to make sure that the decision is made after proper investigation. This can be a bit stressful for the buyer but on the other hand, at least in our case, she convinced the seller to agree with our terms for the timing of payment and key delivery.

I had the feeling that on both sides of the party (seller and buyer) we were happy with our agreements. Läs mer
    2019-10-30 Mia K svarar Parisa N
    Dear Parisa,
    Reading your review made my day. Thank you! It's been my pleasure to guide you through the buying process.
    See you again in January!
  • 2019-10-26

Sri Kartik B skrev om Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    very kind, supportive, unbiased person. Läs mer
    2019-10-30 Mia K svarar Sri Kartik B
    Dear Kartik,
    Thank you for your kind words. It's been a pleasure!
    See you again soon,
  • 2019-10-22

Jennie Å skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Sprider glädje och engagemang för min lägenhet! Läs mer
    2019-10-23 Carolina S svarar Jennie Å
    Stort tack Jennie för att du tog dig tid att lämna ett vänligt omdöme.
    Och tack för att jag fick förtroendet att sälja din fina lägenhet!
  • 2019-10-22

Malena H skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Köpte en femma i Rosendal för 370 000 kr.

Blev bemött väldigt väl av Carolina och hon var tydlig, vänlig och positiv i sin kommunikation.

Hon levde upp till mina förväntningar och gav mig en väldigt positiv bild av vad en mäklare kan bidra med i termer av expertis och trygghet för både köpare och säljare.

Sammanfattningsvis skulle jag varmt rekommendera Carolina som mäklare till familj och vänner som ska köpa/sälja sin bostad. Läs mer
    2019-10-22 Carolina S svarar Malena H
    Hej Malena!
    Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett mycket vänligt omdöme, det glädjer mig att läsa!
    Jag hoppas att ni ska trivas jättebra i er nya fina femma! :)
  • 2019-10-21

Köpt bostadsrätt

Bra via mail. Min son träffade henne. Läs mer
  • 2019-10-14

Hannes S skrev om Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala
    Trevlig, svarade frekvent på sms, kände som att hon försökte hjälpa till Läs mer
  • 2019-10-11

Susanne D skrev om Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Vi har sålt en två i Salabacke, Uppsala.

Vi valde Mia Kjellberg som mäklare eftersom vi både köpt o sålt en lägenhet av/med hjälp av henne tidigare. O vi var mycket nöjda med Mias bemötande både som köpare o säljare.
    Mia är proffsig, trevlig o kunnig.
    Man känner sej omhändertagen som orolig säljare.
    Vi är mycket nöjda med Mia som mäklare o kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-10-30 Mia K svarar Susanne D
    Tack Susanne och hela familjen D!
    Det är fantastiskt att få rå om sina kunder över tid och genom flera flyttar. Det är det som gör det här jobbet så glädjefyllt.
    Ses snart,

Dag Patrik S skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Sålt hus med Carolinas hjälp och ska köpa lgh med Carolinas hjälp.

Oerhört proffsig och bra. Engagerad till hundar procent med oss säljare i fokus.

Carolina översteg våra förväntningar och vi är supernöjda med henne.

Om Riksmäklaren har lika bra och engagerade mäklare så kommer de att bli framgångsrika länge. Det bemötande och den proffsighet som Carolina besitter är få förunnat.
    Kommer att rekommendera henne till alla jag känner som skall köpa eller sälja sitt boende. Läs mer
    2019-10-10 Carolina S svarar Dag Patrik S
    Tack Patrik för din mycket vänliga rekommendation! Det gjorde mig otroligt glad att läsa! Jag är mycket tacksam för att jag fick förtroendet att sälja ert fina hus. Det är alltid enkelt och extra kul när man har så engagerade och tillmötesgående säljare. Stort tack och lycka till med allt!
  • Amanda L

2019-10-10

Amanda L skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Jag har inte köpt något än men har blivit tipsad av andra att kontakta henne, för jag letat lägenhet. Hon var jättetrevlig och hjälpsam. Läs mer
    2019-10-10 Carolina S svarar Amanda L
    Stort tack Amanda för ditt vänliga omdöme! Hoppas att du hittar en bra bostad i framtiden! :)

Amanda L skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    2019-10-10 Carolina S svarar Amanda L

Sofia L skrev om Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala
    Sissela gick igenom allt noggrant och tydligt. Jag köpte en lägenhet i Löten i Uppsala som blir mitt nu första boende ensam. Läs mer

Maria Madeleine S skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Carolina sålde vår villa, och jag är verkligen nöjd med hennes arbetsinsats. Hon är engagerad och väldigt duktig, och det kändes som att hon la ner hela sin själ i försäljningen av huset.
    Hon är väldigt omtänksam som person också, och vi fick ett väldigt fint bemötande.
    Jag kan varmt rekommendera Carolina till andra som behöver hjälp av mäklare. Läs mer
    2019-10-10 Carolina S svarar Maria Madeleine S
    Tusen tack Madde för ditt vänliga omdöme! Det gjorde min dag att höra detta!
    Det är alltid enkelt och extra roligt med försäljningar som ert hus där det inte bara är ett mycket bra objekt att sälja men där man dessutom har otroligt trevliga och tillmötesgående säljare som gör hela processen smidig. Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen!
  • 2019-10-09

Shaun Ö skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Snabb återkoppling
    Lätttillgänglig
    Trevlig Läs mer
    2019-10-10 Carolina S svarar Shaun Ö
    Stort tack Shaun för ditt vänliga omdöme!
  • Peter P

2019-10-09

Peter P skrev om Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
    aa helt grymt aså. Kexet krängde cribben för helt fett me stålers. Blev nästan miljis aså. Like på det typ! Läs mer
    2019-10-10 Micaela M svarar Peter P
    Du är härlig du, kul att det gick så bra. Me like also! :)
  • 2019-10-07

Hanna F skrev om Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Mia är en väldigt duktig mäklare som lyssnade på mig som säljare och mina önskemål samtidigt som hon var tydlig och ärlig i sin argument inför och under försäljningen. Hanterade spekulanterna på ett bra sätt och landade affären med ett mycket bra resultat. Läs mer
    2019-10-30 Mia K svarar Hanna F
    Tack Hanna, för ditt fina omdöme! Nöjet är, som ni vet, alltid på min sida.
    Lycka till i nya boet!
  • 2019-10-06

Josefine A skrev om Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala
    Väldigt oproffesionellt agerande av mäklaren.
    Inte speciellt trevlig
    Partiskt agerande av mäklaren, som försökte bestämma själv vem som skulle få köpa och inte.
    Skulle inte rekommendera någon att anlita denna mäklare Läs mer
    2019-10-07 Sisela R svarar Josefine A
    Hej Josefine,

Tråkigt att ni känner på detta sätt då vi var i en situation som vart olycklig samt med flertalet parter inblandade. Jag anser dock att vi inom en dag kom fram till en lösning som vart bra för samtliga inblandade parter.

Jag önskar er all lycka i byggande av Ert kommande hem.
  • Narbeh S

2019-10-06

Narbeh S skrev om Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala
    Inget professionellt bemötande alls. Ingen mäklaren som jag skulle vilja göra affärer med igen.
    Vår säljare fick göra hennes jobb.. 🤔🤔 Läs mer
    2019-10-07 Sisela R svarar Narbeh S
    Hej Narbeh,

Jag önskar er all lycka i byggande av Ert kommande hem.
  • 2019-10-05

Ellen T skrev om Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Jag har sålt 2 lägenheter mha Mia och varit mycket nöjd med hennes jobb. Hon är engagerad, påläst och lätt att få tag på. Vid båda försäljningarna har det gett ett bra resultat och smidiga försäljningar. Läs mer
    2019-10-30 Mia K svarar Ellen T
    Tack Ellen! Det är ett stort privilegium att få följa sina kunder genom flytt efter flytt.
    Nu tror och hoppas jag dock att det dröjer väldigt länge innan ni behöver en mäklare igen.
    Lycka till i nya boet!
  • 2019-10-03

Jacqueline E skrev om Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
    Köpt bostad. Trevligt bemötande, positiv och engagerad. Bra kommunikation. Läs mer
  • 2019-10-02

Daniel R skrev om Camilla Berg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Köpt bostadsrätt och har så långt bara blivit väldigt trevligt och professionellt bemött. Läs mer
    2019-11-13 Camilla B svarar Daniel R
    Tack Daniel för ditt fina omdöme! Hoppas att ni kommit igång med renoveringen och att Maja ska trivas i den nya lägenheten.
    Kommer gärna och kikar förbi och kikar hur ni gjort när ni är klara.
Ulrika Lööf
Carolina Sohlberg