Läs vad 427 kunder tycker om Riksmäklaren Uppsala 2

• 2021-01-17
    Eva is an exceptional specialist: she will help you sell your property and will do it not only with profit but also swiftly and with style. She has great contact with people, knows a lot about the local market and is truly engage in her work. My highest recommendation!
    Natalia K
    Natalia K
    • 93.0 m²
    • CENTRUM
    sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2021-01-07
    Thomas hjälpte mig med försäljning av min lägenhet. Det gjorde han på ett mycket professionellt och bra sätt. Superbra bemötande och fantastisk service!

Tack Thomas!
    Therese H
    • 4.5:a
    • 142.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-12-27
    Hon fanns tillgänglig och svarade snabbt när jag sökte henne. Vänlig och service minded. Bästa rekommendationer.
    Vivi-ann L
    köpte en tomt med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-12-23
    Jag har köpt en tomt, Carolina var väldigt trevligt hjälpsamt, hon är utmärkta mäklare.
    Sami A
    köpte en tomt med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-12-23
    Micaela är väldigt kunnig och duktig. Hon är snabb på att återkoppla och på att svara på våra frågor. När vi köpte vår lägenhet i Fålhagen fick vi det bästa bemötandet och all hjälp vi behövde. Vi är så nöjda med Micaela och kan verkligen rekommendera henne.
    Anna E
    • 4.5:a
    • 90.5 m²
    • FÅLHAGEN
    köpte sin lägenhet med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-12-22
    Carolina är en mycket professionell mäklare. Under hela försäljningsprocessen har hon haft kontinuerlig kontakt med oss, visat stort engagemang och genomfört vår försäljning med bravur. Dessutom uppskattade vi väldigt mycket hennes lyhördhet och ödmjuka inställning. Tack!
    Mohammad R
    • 61.0 m²
    • NYBY
    sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-12-19
    Bra service, noga och väldigt trevlig.
    Mycket professionell mäklare
    Nazif K
    • 6:a
    • 146.0 m²
    • LINDBACKEN
  • 2020-12-15
    > Tomtköp
    > Positiv snabb hantering
    > Smidigt i dialogen och snabba svar på frågor via telefon och mail samt i kontraktskrivningsmötet. Hittills hjälpsamt även om alla bitar inte är helt på plats ännu vi inväntar t.ex. påskrivet kontrakt från säljaren
    > Utmärkt!
    köpte en tomt med hjälp av Matts Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-12-13
    När jag köpte min första bostadsrätt på populära Rosendal så har jag fått ett väldigt bra bemötande av henne och hon har varit till mycket stor hjälp hela vägen.
    Inga-lill S
    • 3.5:a
    • 81.0 m²
    • ROSENDAL
    köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-12-07
    Köpt fastighet och är nöjd, Micaela är lösningsorienterad och tillmötesgående.
    Niclas W
    • 0.0 m²
  • 2020-12-07
    Ulrika är mycket engagerad och alltid tillgänglig. Gör allt för sin uppdragsgivare och får bra betalt för sina objekt.
    Mikael S
    • 6:a
    • 170.0 m²
    • LINDBACKEN
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-12-04
    Jätteduktig hjälpsam och kunnig!
    Folke H
    • ROSENDAL
    Tusen tack Folke att du tog dig tid att lämna en vänlig kommentar! :)

• 2020-12-04
    Fantastiskt bemötande kring mina önskemål. Uppfyllde mina förväntningar fullt ut!
    Aida K
    • ROSENDAL
    Tusen tack Aida, det var verkligen kul att höra! :) Din lägenhet var fantastisk, stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen.

• 2020-12-04
    Har köpt en etta på 35m2 i stadsdelen Rosendal i Uppsala.
    Blev mycket trevligt bemött av mäklaren Carolina Sohlberg på Riksmäklarna.
    Hon är proffsig och gör sitt jobb på ett ypperligt sätt.
    Ser framemot att träffa henne på tillträdesdagen.
    May-bee H
    • ROSENDAL
    Stort tack för ditt vänliga omdöme May-Bee, det var mycket kul att läsa! Jag tror att Folke kommer att stormtrivas i lägenheten! Ser också fram emot att träffa er igen på tillträdesdagen!

• 2020-11-30
    Vi köpte vårt hus genom Riksmäklaren 1988. När det 32 år senare var dags att sälja bestämde vi att anlita Riksmäklaren. Vi har båda gångerna varit mycket nöjda med mäklarens service. Professionell, kunnig, trevlig och återkopplar snabbt när man har frågor. Rekommenderar varmt, och anlitar gärna igen vid en eventuell ny försäljning.
    skrev om Riksmäklaren Uppsala
    Hej Helena, Vad glada vi blir av att läsa ditt omdöme. Vi ser fram emot att hjälpa dig fler gånger framöver! Med vänliga hälsningar, Ulrika Fransson Marknadsansvarig, Riksmäklaren Uppsala
    Riksmäklaren Uppsala

Riksmäklaren Uppsala

• 2020-11-18
    Jag kom i kontakt med Carolina då jag köpte lägenhet nyligen.

Jag tycker att Carolina uppfyller alla de krav man kan ställa på en professionell mäklare.

Hon var väldigt bra i bemötandet, enkel att ha att göra med samt kvick med i sin respons vilket gjorde att affären gick snabbt.

Jag kan stark rekommendera Carolina som mäklare till den som skall sälja eller köpa bostad.
    Simon S
    • 114.0 m²
    • ROSENDAL
    Stort tack för din vänliga rekommendation Simon, det värmer verkligen att få höra dessa fina ord. Du var också en mycket bra köpare som var snabb på att svara och trevlig att ha att göra med. Hoppas att ni ska stormtrivas i nya lägenheten men det tvivlar jag inte på! :)

• 2020-11-18
    Carolina Sohlberg rekommenderas varmt.
    Hon hade koll på samtliga delar i vår försäljning av 4 rok i Rosendal.
    Marknadsvärde, styling, köpare, strategi, visningar, kontraktsskrivning mm, kort sagt allt fungerade perfekt!
    Mattias S
    • 114.0 m²
    • ROSENDAL
    Stort tack Mattias för din mycket vänliga rekommendation! Tack för att jag fick förtroendet att sälja er fina lägenhet, jag gillade den verkligen! Hoppas att ni ska trivas jättebra i nya lägenheten!

• 2020-11-12
    Sålt bostad och har fått en bra uppfattning av mäklaren sedan innan då jag försökte köpa ett av hennes objekt. Bestämde mig efter det att anlita mäklaren för försäljning av min gamla lägenhet. Alltid snabba svar och kändes som att mäklaren verkligen jobbade med att sälja min lägenhet har inget att klaga på.
    Petter W
    • 53.0 m²
    • HÖGANÄS
    Tusen tack Petter för dina vänliga ord! Är mycket glad och tacksam att jag fick förtroendet att sälja din fina lägenhet! Du som säljare var mycket trevlig och enkel att ha att göra med. Hoppas att du trivs super i dina lägenheten! :)

• 2020-11-11
    Eva var en hjälpande hand när vi sålde våra lägenhet. Allt har fungerat väldigt bra. Information och service överlag är jag väldigt nöjd med.
    Reza A
    • 64.5 m²
    • VALSÄTRA
    sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-11-08
    Han hjälpte oss att sälja vår villa i Uppsala. Thomas är väldigt professionell och erfaren och allt gick som en dans. Vi har tidigare också köpt ett fritidshus där Thomas var mäklaren, det var efter den bra erfarenheten vi bestämde oss för att Thomas skulle anlitas till vår husförsäljning. Han är grym!
    Niclas B
    • 123.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Thomas Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-11-07
    Sålde en 2:a i Salabacke. Bemötandet var på top och hela processen var super smooth.
    Adam B
    Adam B
    • 56.0 m²
    • SALABACKE
    sålde sin lägenhet med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-11-07
    Trevligt bemötande, saklig information - helt enkelt proffsig!
    Ann-katrin J
    • 85.0 m²
    • ÅRSTA
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Tack A-K! Trevligt, sakligt och proffsigt är ju precis vad du som köpare ska kunna förvänta dig. Allt annat vore skräp faktiskt. Det har varit ett nöje att ha med dig att göra också. Vi ses och hörs igen framöver. Allt gott! /Mia

• 2020-11-06
    Efter att smidigt, professionellt och helhjärtat ha sålt mina två tidigare lägenheter var det självklart för oss att återigen anlita Mia.

Likt tidigare tog Mia och hennes team sig an arbetet med hull och hår. Såväl tillgängligheten som skickligheten visade sig åter när teamet bidrog med både tips på styling och fotografering för att skapa bra, tydliga och rättvisande underlag.
    Visningar, budgivning och underhållande av kontakterna till budgivarna fungerade likt tidigare felfritt med gott om komplimenterande mervärden vilket underlättade försäljningen.

Så, efter tre olika försäljningar har Mia hittills alltid slagit försäljningsrekord för motsvarande lägenheter i föreningarna. Blir det aktuellt för oss att sälja igen vet vi utan att tveka vem vi åter skulle anlita.
    Gustav E
    • 98.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Bästa G & M, Jag blir så glad! Tack för värmande ord och för att jag fick förtroendet att hjälpa till ännu en gång. Första gången var ju 2009 och det är helt fantastiskt att få vara med på resan: Starten i en 1:a, flytten till en 2:a, uppgraderingen till en 4:a och landningen i villan. Tack för att jag fick vara med! /Mia

• 2020-11-04
    Köpte via Mia i Fålhagen. Hon kunnig, flexibel & professionell.
    Thomas N
    • 2.5:a
    • 72.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Tack Thomas N! Det är så roligt att du nu, efter litet kringelikrokar, hamnar precis där du hör hemma! Bästa hälsningar, Mia

• 2020-11-02
    Sålt vårat hus i Järlåsa. Michaela var öppen och lyhörd och tillgänglig för det mesta.
    Ellinor Kristina L
    • 80.0 m²
    sålde sin stuga med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-11-02
    Etta lägenhetskomplex. Mycket trevlig och bra på det hon gör. Jag tyckte hon levde upp till alla förväntningar.
    Tim N
    • 30.0 m²
  • 2020-11-01
    Carolina är positiv, engagerad och proffsig.
    Karin S
    • 65.0 m²
    • SVARTBÄCKEN
    Stort tack Karin för din vänliga rekommendation! Hoppas att du och Michael ska trivas jättebra i ert nya hus!

• 2020-11-01
    Skickade ett kontrakt med fel summa för husköp.
    Jag har skickat sms men får ingen återkoppling.
    Annika Å
    • 100.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
    Hej, tack för ett trevligt samtal idag. Handlingsprocessen är inte riktigt den samma vid endast en överlåtelse. Köpare och säljare hittade varandra själva i detta fall och huset gick inte ut till försäljning. Jag önskar er lycka till med er försäljning och ska passa på att tipsa om ert hus till de som söker villa strax utanför centrala Uppsala. Med vänlig hälsning Micaela
    Micaela McClafferty

Micaela McClafferty

• 2020-10-31
    Jag har köpt en nyproducerad lägenhet, eller den ska produceras...
    Sisela var snabb med att svara, tålmodig och vänlig.
    Åsa E
    • 24.0 m²
  • 2020-10-31
    Hjälpt sonen till eget boende (nyproduktion). Sisela var proffsig och tillmötesgående. Känns tryggt!
    Linda G
    • 30.0 m²
  • 2020-10-31
    Bara kommit till förbokningsstadiet ännu men allt har funkat väldigt bra så här långt. Snabba trevliga och konkreta svar på mina frågor.
    Matz E
    • 24.0 m²
  • 2020-10-30
    Jätteproffsig att ha att göra med.
    Christian A
    • 156.0 m²
    • BÄLINGE
    köpte sitt hus med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Tack Christian! Det var väldigt trevligt att ha med er att göra. Vi ses igen i december! Bästa hälsningar, Mia

• 2020-10-26
    Vi har köpt bostad, super nöjda och väldigt proffsig och trevligt bemötande.
    Kajsa N
    • 156.0 m²
    • BÄLINGE
    köpte sitt hus med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Tack Kajsa N! Vad glad jag är att köpprocessen kändes bra för er. Ni anar inte vad viktigt det är för mig. Ha det fint och hälsa C. Vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Mia

• 2020-10-24
    Bra och otroligt trevlig mäklare. Hon gav en korrekt prisbild på vårt objekt så vi fick inga falska förhoppningar. Rekommenderas verkligen!
    Micaela N
    • 144.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-10-21
    Vid köpet av Nypongatan 5 i Öregrund så fick vi ett mycket trevligt bemötande, korrekt information och snabba svar på våra frågor.
    Allt gick väldigt smidigt.
    Tomas A
    • 127.0 m²
    • Öregrund
    köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-10-18
    Otroligt trevlig och professionell! Fick min lägenhet såld snabbt och smidigt! Mycket nöjd!
    Anita S
    • 29.7 m²
    Tusen tack Anita för din vänliga rekommendation, det värmer att höra att du blev nöjd!

• 2020-10-17
    Köpt hus.
    Trevlig och proffsig, påläst.
    Ja
    Bra.
    Carina B
    • 72.0 m²
  • 2020-10-14
    Snabb och snygg försäljning! Kunde inte gå bättre.
    David Bo Emil N
    • 123.0 m²
    • ÅRSTA
    köpte sitt hus med hjälp av Thomas Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-10-14
    Trevlig glad och professionell mäklare som sålde vår lägenhet till rekordpris! Supernöjda!
    Tomas A
    • 100.0 m²
    • KUNGSÄNGEN
    Stort tack Tomas för en mycket vänlig rekommendation! Tack för förtroendet, det var riktigt kul att sälja er lägenhet med så stort intresse! Hoppas att ni ska stormtrivas i ert nya hus! :)

• 2020-10-13
    Fick tips av goda vänner om Mia och hon överträffade verkligen förväntningarna med sitt trevliga, engagerade och ärliga sätt att arbeta!
    Simon S
    • 84.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Tack snälla Simon! Det är alltid lika roligt när man får uppdrag på rekommendation från tidigare kunder. Det var ett stort nöje att få hjälpa er med försäljningen och nu önskar jag er många härliga år på nya stället. Tack för förtroendet, Mia

• 2020-10-11
    Mia har en otrolig förmåga att få även en köpare att känna sig trygg! För oss som köpare var det väldigt tydligt att hon är en mäklare som verkligen har både säljare och köpare som högsta prioritet - hela vägen fram. Otroligt tacksamma för hennes professionella bemötande, vänlighet och tillgänglighet.
    Fredrik O
    • 84.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Tack FO och AJ! Det gör mig väldigt glad att få fina omdömen även från köpare. Jag tror det är lätt hänt att mäklare glömmer (eller bara bortser ifrån) att inte enbart säljare kan uppleva stress och oro under försäljningsprocessen. Detta gäller givetvis även spekulanter/köpare, i synnerhet om informationen brister och det inte finns någon transparens. Roligt att ni känner er nöjda! Mina köpare är ju mina framtida säljare:) Bästa hälsningar, Mia

• 2020-10-09
    Carolina är en duktig mäklare. Lyssnade noggrant
    Tog sig alltid tid att svara på frågor. Väl förberedd inför visningar. Jag sålde tillslut bostaden. Hjälpsam och trevlig och med stor social kompetens!
    Marcel A
    • 65.0 m²
    • SÄVJA
    Tusen tack Marcel, det värmer att läsa dina fina ord! Tack för att jag fick förtroendet!

• 2020-10-07
    Köpt bostadsrätt
    Bra bemötande,lätt att få kontakt med
    Levde upp till våran förväntning.
    En mäklare jag skulle rekommendera
    Patrik E
    • 91.0 m²
  • 2020-10-05
    Sakkunnig och upplevdes som påläst.
    Johan P
    • 77.0 m²
    köpte sin stuga med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-10-05
    Jag har sålt en bostadsrätt i Uppsala.
    Jag fick ett mycket bra bemötande. Dock så tycker jag att han inte var så bra på att återkoppla till mig vilken respons han fick av de personer som var på visningarna. Jag fick ringa och fråga.
    Jag fick även ringa och fråga om det skulle bli någon mer visning.

Jag bad initialt om att få se texten innan han lade ut annonsen, men det glömde han bort.
    Han lade ut fel planritning på lägenheten, vilket jag upptäckte först efter ett par veckor.

Jag tycker att det är viktigt att en mäklare håller kunden uppdaterad samt att mäklaren lyssnar på kunden och kommunicerar med kunden. Marcus lämnar där lite övrigt att önska.
    Charlotte L
    • 90.3 m²
    • VÅRDSÄTRA
    sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Topel en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-10-05
    Korrekt bemötande och information !
    Förståelse för den uppkomna situationen.
    Jürgen B
    • 152.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Thomas Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-10-04
    Carolina har visat sig var kunnig och erfaren. Trygg i sitt jobb.
    Glad och trevlig.
    I samband av Raw property köp.
    Serena L
    • 59.6 m²
    • ROSENDAL
    Stort tack Serena för din vänliga rekommendation, det värmer att höra!

• 2020-10-04
    Trevlig och kunnigt bemötande när vi köpte ett hus genom Michaela!
    Christina B
    • 38.0 m²
    • FUNBO
    köpte sin stuga med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-10-04
    Jag köpte nyproduktion Rosendal. Jag blev väldigt bra bemött.
    Det finns ingenting att klaga på.
    Christoffer C
    • 83.0 m²
    • ROSENDAL
    Stort tack Christoffer för din vänliga rekommendation! :)

• 2020-10-04
    Köpt lägenhet. Gick snabbt, utan att det gick för snabbt. Svarar gärna på frågor på ett vänligt och pedagogiskt sätt.
    Josua K
    • 66.0 m²