Riksmäklaren Uppsala

Skolgatan 33B, 753 11 Uppsala — Visa karta

Vi vill vara din mäklare genom livet

Vi på Riksmäklaren har allt sedan starten 1974 drivits av en vilja till utveckling och förändring, vilket gör att vi arbetar hårdare än alla andra mäklare. För oss är fastighetsmäkleri en livsstil och ett förtroendeuppdrag som ger oss möjlighet att göra det vi älskar mest av allt: göra kunder nöjda och hjälpa människor till en ny bostad i livets alla skeden.

På Riksmäklaren ser vi bostadsbytet som den största och kanske viktigaste affären du gör i livet. Genom vår erfarenhet av att förmedla bostäder har vi skapat en mäklartjänst som gör att både du och din köpare får den trygghet, kunskap och tillgänglighet som krävs för ett bra resultat. Våra mäklare håller hög standard i sina visningar, budgivningar, kontraktsskrivningar och tillträden. De är engagerade, lojala och kunniga. Hos oss kan du känna dig säker då vi har kvalificerade mäklare som lägger allt fokus på just dig och ditt boende.

Vill du sälja en bostad? Kontakta oss så berättar vi gärna mer. Vi mäklar i och utanför Uppsala. Tveka inte att höra av dig!

Vi ser fram emot att höra från dig.

Riksmäklaren - Mäklaren genom livet
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 364 kunder tycker om Riksmäklaren Uppsala

• 2020-09-17

Jacob E skrev om Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Jättenöjd med Mias arbete! Trevlig, driven och tävlingsinriktad är tre egenskaper som beskriver henne bra. Den kontinuerliga uppdateringen hon gav gällande hur läget såg ut kring försäljningen var toppen. Rekommenderas! Läs mer
    2020-09-21 Mia K svarar Jacob E
    Tack Jacob och familjen E!
    Det är ingen konst att vara trevlig när man har kunder som man tycker om. Det är också lätt att gå igång på alla cylindrar när ribban ligger litet högt - tävling ger energi. Att hålla alla inblandade väl uppdaterade om vad som händer är en självklarhet. Det är ju inga småsaker man har fått förtroende att hantera (hälsa Stockholmsmäklarna det:)
    Lycka till med allt nu!
    Mia
  • 2020-09-17

Carl Jacob E skrev om Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Mia hjälpte oss sälja vår villa. Påläst, engagerad och trevlig och alltid snabb att svara både på våra och spekulanternas funderingar. Läs mer
    2020-09-21 Mia K svarar Carl Jacob E
    Tack Jacob!
    Det är en fröjd att jobba när kunderna är glada och entusiastiska - trots alla försäljningsförberedelser (röja, piffa, fota, städa, och städa igen). Det kan vara en riktig plåga. Tack för ett otroligt fint och trevligt samarbete. Vi ses i december!
  • 2020-08-17

Max K skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Vi köpte en bostadsrätt. Blev bemött på ett positivt och motiverande sätt, inte för på utan lät en gå fritt vid visning. Det gick mycket smidigt och det var lätt att följa när vi skrev kontrakt Över förväntan med kakor, mycket uppskattat. Gott. Läs mer
  • 2020-08-15

Jacob J skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Carolina är en supertrevlig och proffsig mäklare som man bara måste tycka om. Hon fixar och anpassar sig till sin situation, hjälper till med alla frågor du har.

Rekommenderar Carolina extremt starkt! Tack för hjälpen Carolina. Läs mer
  • Natalia K

2020-08-11

Natalia K skrev om Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Very well organized person, helpful with very good social capital and organization overview. I can certainly recommend Mia! Läs mer
    2020-09-18 Mia K svarar Natalia K
    Dear Natalia,
    Thank you for your kind words! I'm really looking forward to meeting M next week and I truly hope that you and I will run into each other, sooner or later. We welcome you most warmly to Uppsala - you're going to love it here!
    All the best,
    Mia
  • 2020-08-02

Pia A skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Carolina sålde vår bonumfastighet på första försöket.
    Carolina var väldigt tillmötesgående, lyssnande och lyckades marknadsföra lägenheten till målgruppen vi vände oss till.
    Fö lättsam, trevlig och återkopplade när det behövdes på ett tydligt sätt.
    Vi rekommenderar Carolina varmt.
    Pia och Kjell Läs mer

Ja 👍
    😊👍 Läs mer
  • 2020-07-17

Malin N skrev om Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
    Vi har köpt ett parhus. Mäklaren gav ett trevligt och professionellt intryck. Väldigt kunnig om bostaden och även hela området och kunde svara på alla frågor.
    Bra upplevelse, vi har inget att klaga på. Läs mer
  • 2020-07-13

William E skrev om Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
    Efter att ha både köpt och sålt bostad med Micaela som mäklare har vi blivit oerhört besvikna.
    Under köpprocessen funkade det helt okej, fram tills kontraktet var påskrivet.
    När sedan säljprocessen började var hon oerhört svår att få tag i. Vid visningar sa hon att hon skulle höra av sig när hon var färdig, men gjorde aldrig det. En dag skulle vi ha två visningar, en allmän och en privat. Den privata visningen skulle vara kl 11, den andra kl 13. Vi var då tvungna att lämna lägenheten tidigt, men det visade sig sen att det inte alls var någon visning kl 11, men att hon glömt att återkoppla om det.
    En av de allmänna visningarna förvarnade Micaela om att hon inte skulle kunna delta, då hon var lite krasslig. Men när den inhoppande mäklaren kom visade det sig att Micaela hade en annan visning och att det var därför hon inte kunde delta.
    Micaela kontaktade oss om att vår nya förening skulle ha årsmöte och att vi var välkomna att gå dit, då bad vi henne att informera våra köpare om att detsamma gällde föreningen för lägenheten vi sålt. Det visade sig att hon aldrig gjorde det.
    Det allra värsta var när vi sedan flyttade in i vår nya lägenhet. Det visade sig att städfirman missat en del i badrummet, vilket vi informerade Micaela om.Hon sa att hon skulle ta tag i det.
    Efter två veckor försöker vi kontakta henne utan svar, helt plötsligt ringer städfirman upp och berättar att Micaela hört av sig. Dock inte två veckor tidigare som hon borde ha gjort.
    Sammanfattningsvis är vår upplevelse att det var svårt att få kontakt med Micaela, att hon inte var hjälpsam, och att om det var möjligt skulle vi ha krävt arvodet tillbaka då vi är oerhört missnöjda med servisen. Läs mer
    2020-07-14 Micaela M svarar William E
    Trist att detta är er syn på försäljningen, en försäljning som blev till i en tid då många stod utan avtal. Jag visade er bostad t.o.m. flertalet gånger under samma dag även om en av spekulanterna inte dök upp vid bokad visning. Jag var visst sjuk vid ett tillfälle vilket ibland, om än sällan är oundvikligt, att det skulle varit av annan anledning är ett missförstånd. Jag tillhör den gruppen av mäklare som jobbar oavbrutet. Ibland har världsbilden en stor påverkan på vårt arbete, som nu och då blir det dubbla insatser. Ni har köpt en av Uppsalas finaste bostäder via mig och sålt en Fantastisk etta via mig och jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem och skapar en härlig framtid där. Mvh micaela
  • 2020-07-06

Reza S skrev om Marcus Topel en del av Riksmäklaren Uppsala
    Han håller vad han lovar, är hjälpsam och är rutinerad! Super nöjd köpare! Läs mer
  • 2020-07-05

Åsa Annika J skrev om Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
    Eva Brevemark har sålt vår villa vilket gick snabbt och bra med tanke på rådande situation i samhället. Hon har varit en sprudlande källa med fantastisk energi som lätt smittar av sig! Jag trodde inte att det kunde vara så roligt att sälja men Eva har gjort försäljningen till ett rent nöje och hon har förklarade utförligt hur ett köp av en bostad går till så att jag har kunnat känner mig trygg och säker. Jag kan skarpt rekommendera Eva som mäklare 🎉🎉 Läs mer
  • 2020-07-05

Roza M skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Hon är en mycket professionell mäklare. Han gör sitt jobb perfekt. Läs mer
  • 2020-07-04

Kim J skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Snabba svar och alltid tillgänglig. Läs mer
  • 2020-07-02

Therese S skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Vi köpte genom Carolina och det fungerade toppen på alla sätt! Rekommenderas! :) Läs mer
  • 2020-06-30

Ylva S skrev om Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
    Vi har sålt en villa i bra läge. Jag hade positiva intryck och förväntningar sedan tidigare vad gäller Riksmäklaren i allmänhet och även vad gäller Ulrika Lööf, vilka införlivades. Proffsigt och personligt bemötande. Möjligen att man saknade kontinuerlig återkoppling när man själv undrade "hur läget var". Läs mer
  • 2020-06-25

Linnea A skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Carolina var mycket engagerad och informativ.
    Hon låg steget före och berättade för mig steg för steg hur en försäljning går till.

Jag fick en snabb och smidig försäljning precis som önskat tack vare Carolina Sohlberg. Läs mer
  • 2020-06-23

Christopher W skrev om Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
    Proffsig, lyhörd och otroligt engagerad! Läs mer
  • 2020-06-22

Ellinor H skrev om Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
    Eva Brevemark har ett bra bemötande med en fantastisk energi som lätt smittar av sig! Jag tycker att hon förklarade utförligt hur ett köp av en bostad går till bland annat, så att köparen känner sig trygg och säker. 🌸 Läs mer
  • 2020-06-22

Jesper G skrev om Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
    Jag och min sambo köpte en jättefin lägenhet mitt i stan som Eva rekommenderade för oss. Vi är väldigt nöjda med Eva och hennes professionella men ändå varma arbetsmetod. Läs mer
  • Hanna W

2020-06-19

Hanna W skrev om Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
    Eva hade ett fantastiskt bemötande mot mig och min sambo. Efter att ha träffats på en visning av en lägenhet som inte var helt perfekt för oss visade hon oss tre andra lägenheter och vi hittade den perfekta för ett bra pris.
    Vi kan absolut rekommendera Eva till andra köpare och säljare!
    /Hanna Läs mer
  • 2020-06-14

Ifeanyi O skrev om Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
    Our experience was professional Läs mer
  • 2020-06-12

Hanna B skrev om Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Jag har sålt ett kedjehus. Mäklaren har varit engagerad, positiv, visat stor kunnighet och omtanke. Läs mer
    2020-09-17 Mia K svarar Hanna B
    Kära Hanna B!
    Jag är så glad att det var jag som fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen.
    Nu kan jag ju inte gå runt och hoppas att mina kunder måste flytta igen, bara för att jag ska få träffa dem. Men lite...
    Jag önskar dig allt det bästa nu! Mia
  • 2020-06-11

Emma A skrev om Thomas Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala
    Köpt bostad, super nöjd med mäklarens bemötande och snabba respons Läs mer
  • 2020-06-07

Andreas P skrev om Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
    Bra bemötande och serviceinriktad. Följer upp bra och kontrollerar att man är nöjd. Läs mer
  • 2020-06-06

Magnus F skrev om Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Köpt hus av Mia, hon är social och trevlig. Inte pushig på både gott och ont, hon ville verkligen ge alla budgivare tid Läs mer
    2020-09-17 Mia K svarar Magnus F
    Bästa Magnus F,
    Det borde väl inte spela någon roll för en fastighetsmäklare vem som köper vad, men för mig känns det extra gott när det blir rätt familj i rätt hus. Det blev det den här gången! Jag önskar dig och din familj många fina år på den nya adressen.
    Det var väldigt trevligt att få ha med er att göra /Mia
  • 2020-06-06

Torborg Maria H skrev om Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Mia har hjälpt oss vid flera tillfällen, vid försäljning både av villa och lägenhet. Hon har alltid varit hjälpsam, trygg, kunnig och bemött oss med värme. Dessutom är det uppenbart att hon gillar sitt jobb, och alltid gör det lilla extra för att både köpare och säljare ska känna sig nöjda med affären. Läs mer
    2020-09-17 Mia K svarar Torborg Maria H
    Kära fru H!
    Jag har äntligen svarat på herr H:s inlägg och det svaret är riktat till er båda. Jag saknar er redan, men ni kanske vill bo litet till på nya stället? Vi springer väl ihop, i er trappuppgång eller kanske uppe i H-land.
    Allt gott till dig och herr H /Mia
  • Magnus H

2020-06-06

Magnus H skrev om Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Vi har haft glädjen att sälja med Mia flera gånger senaste åren och varit lika nöjda varje gång. Det blir både personligt och professionellt där Mia är ett fantastiskt bra stöd i alla delar av säljprocessen. Så länge som hon tar uppdrag så kommer vi inte använda någon annan mäklare i Uppsala. Läs mer
    2020-09-17 Mia K svarar Magnus H
    Magnus!
    Jag har varit kass på att svara på Reco-rekommendationerna sedan sommaren, men jag har läst dem (var så säker) och blivit riktigt varm i hjärtat. När det gäller familjen H kan jag säga så här: Om det inte vore oetiskt, på gränsen till ondskefullt, så skulle jag önska att ni vantrivs litet i er nya bostad. Då skulle vi ju få göra om allt det roliga, tillsammans, på nytt!
    Allt gott till dig och T!
  • 2020-06-04

Fotini K skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Hej
    Har nyligen sålt mitt lägenhet.
    Med Carolina,mäklaren har jag känt mig trygg och jag visste att lägenheten var i goda händer.
    Carolina är duktig och mycket kunnig om bostadsförsäljning och har levt upp till mina förväntningar.
    Jag kommer att rekommendera henne till andra personer som jag känner när de ska sälja sitt eget bostad. Läs mer
    2020-06-05 Carolina S svarar Fotini K
    Tusen tack Fotini, det glädjer mig verkligen att höra! Tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen! Vi ses i augusti :)
  • 2020-06-02

Marina T skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    I bought a bostadsrätt lägenhet and Carolina helped a lot. She went an extra mile and came to show me the apartment at an extra day as my schedule didn't allow me to come to the visning. She was professional and very helpful during the bidding and after. I definitely would recommend Carolina : ) Läs mer
    2020-06-05 Carolina S svarar Marina T
    Thank you so much Marina for your kind recommendation! And also thank you for helping with the contract. Have a nice summer! :)
  • 2020-05-29

Anton G skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Hjälpsam supertrevlig mäklare som jag kunde vända mig till med vilken fråga som helst! Läs mer
    2020-06-05 Carolina S svarar Anton G
    Stort tack Anton! 😃 Hoppas att du ska trivas kanonbra i lägenheten!
  • 2020-05-27

Peter L skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Trevligt bemötande och smidigt förfarande i vår bostadsaffär. Läs mer
    2020-06-05 Carolina S svarar Peter L
    Stort tack Peter för din vänliga rekommendation!
  • 2020-05-27

Elisabeth L skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    En bostadsrätt

Snabb återkoppling via telefon och Mail. Enkel och smidig affär. Kan klart rekommendera denna mäklare till vänner! Läs mer
    2020-06-05 Carolina S svarar Elisabeth L
    Stort tack Elisabeth, det var kul att höra! :)
  • 2020-05-26

Rakel S skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Carolina sålde min lägenhet smidigt och snabbt. Hon gav tydlig information och hade ett mycket gott bemötande både mot mig som säljare och köparen. Jag sålde för mitt förväntade pris trots en något skakig bostadsmarknad, tack Carolina! Läs mer
    2020-05-26 Carolina S svarar Rakel S
    Stort tack Rakel för ditt vänliga omdöme! Tack för att jag fick förtroendet att sälja din fina lägenhet! :)
  • 2020-05-21

Håkan Torsten O skrev om Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
    Otroligt duktig och proffsig i sitt yrke.
    Ärlig kunnig och trygg!
    Kan verkligen gå i god och rekommendera! Läs mer
    Micaela M gillar detta
  • Nadeem M

2020-05-21

Nadeem M skrev om Märta Coronel Stillström en del av Riksmäklaren Uppsala
    Märta hjälpade sälja en tomt och den blev såld bara på några timmar. Det var sålt på rekoord tid. Från hemnet till försäljningskontrakt var det bara en arbetsdag. Jag kan rekomendera henne 100%. Läs mer
    2020-05-26 Märta C svarar Nadeem M
    Tack Nadeem. Vad roligt att du är nöjd med försäljningen och att det blev en så lyckad och smidig affär. Du är välkommen att kontakta mig i framtiden. Bästa hälsningar/ Märta
    Märta C gillar detta
  • 2020-05-19

Anders B skrev om Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
    Köpt fritidshus i Stor-Rångsen av Micaela McClafferty som skött denna affär ypperligt och skickligt. En de bästa mäklare jag mött i mitt liv där jag köpt och sålt ca 20 hus/lägenheter. Läs mer
    Micaela M gillar detta
  • 2020-05-07

Victoria Y skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Bostadsrätt 3 rum i Kungsängen Uppsala. Carolina är jättetrevlig och engagerad! Mycket lätt att ha å göra med. Läs mer
    2020-05-07 Carolina S svarar Victoria Y
    Stort tack Victoria för din fina rekommendation! Ni var också mycket lätta att ha att göra med och er lägenhet var fantastisk! Hoppas att ni snart hittar ett nytt bra boende i Gävle!
  • 2020-05-02

Cristina S skrev om Riksmäklaren Uppsala
    Den bästa mäklaren! Hon gjorde allt för att vi ska kunna köpa våran dröm hus!
    Tack, Camilla! Läs mer
    2020-05-04 Camilla B svarar Cristina S
    Hej Cristina och Laurentiu och tack för ert fina omdöme!
    Hoppas att ni ska trivas bra i ert nya drömhus!
  • 2020-04-30

Fredrik B skrev om Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
    Sålt en tre rums lägenhet i industristaden i Uppsala. Tredje gången jag anlitar Eva och det har alltid fungerat väldigt bra. Kan verkligen rekommendera! Läs mer
    2020-04-30 Eva B svarar Fredrik B
    Hej Fredrik! Så roligt att jag får hjälpa dig och din familj om och om igen. Men nu hoppas vi väl att ni ska få bo länge i nya huset!
  • 2020-04-27

Amanda L skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Carolina har hjälpt mig att sälja min lägenhet i centrala Uppsala.

Inför försäljningen förväntade jag mig en mäklare som gör ett gott intryck samt arbetar hårt för att få objektet sålt. Jag är supernöjd med Carolina och kan varmt rekommendera att anlita henne som mäklare. Hon är glad och sprider positiv energi, arbetar hårt och det märks att hon älskar sitt arbete. Hon är professionell och gör ett suveränt jobb. Jag har kunnat känna tillit till henne, eftersom hon verkligen tar sitt ansvar. Hon har även varit väldigt flexibel och tagit till sig av förslag som jag som säljare har kommit med i samband med försäljningen.

Om ni söker en mäklare som både gör ett gott intryck och även lever upp till det till 100% så ska ni anlita Carolina!

Tack för allt Carolina :) Läs mer
    2020-06-05 Carolina S svarar Amanda L
    Tusen tack Amanda för din mycket vänliga rekommendation, värmer något enormt att läsa!
    Det var ett sant nöje att få sälja din lägenhet. Den hade allt man kan önska om man söker en central tvåa.
    Jag är glad att jag levde upp till dina förväntningar.
    Stort tack för ett mycket trevligt samarbete.
    Ha en jättefin sommar! :)
  • 2020-04-19

Tuula Anneli W skrev om Thomas Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala
    Trevlig och seriös samt professionell! Läs mer
  • 2020-04-14

Mikael G skrev om Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Sålde lägenhet mitt under finanskrisen. Mia hjälpte till, stöttade, ordnade flera extravisningar och höll kvar flera spekulanter längre än vad som var rimligt. Alltid trevlig, kunnig och hjälpsam. Som ett litet ankare att hålla sig i. Läs mer
    2020-04-15 Mia K svarar Mikael G
    Tack Mikael!
    Tack för tålamodet och för förtroendet. Det var trevligt hela vägen, även när det var litet svettigt.
  • 2020-04-09

Andrei S skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Carolina är noggrant , trevligt och är lätt att jobba med , snabb och bra hjälp fick man vid försäljning av min 3a. Läs mer
    2020-04-23 Carolina S svarar Andrei S
    Stort tack Andrei för din vänliga rekommendation! Tack för förtroendet att få sälja din fina lägenhet!
  • 2020-04-06

Gunilla A skrev om Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
    Eva inbjuder till tillit och förtroende, hon är lätt att prata med och är en god lyssnare.
    Hon är lätt att få kontakt med, oftast tillgänglig, om hon inte kan svara, så hör hon av sig så fort hon kan.
    Man känner sig trygg med Eva som mäklare.

Jag skulle med lätthet rekommendera henne till min släkt och mina vänner. Läs mer
  • 2020-04-05

Kristina L skrev om Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala
    Vi ha köpt en lägenhet och är fullt nöjda med affär och bemötande än så länge. Läs mer
  • 2020-04-05

Mikael L skrev om Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala
    Har köpt bostad.
    Bra bemötande.
    Vi har fått den hjälp vi behövt.
    Än så länge bra! Läs mer
  • 2020-04-03

Per Å skrev om Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala
    Personligen har jag lämnat fullmakt till min dotter att sköta denna affär. Övrig kontakt och handahvande avinformation tycker jag fungerat bra! Läs mer
  • 2020-03-30

Anna W skrev om Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Hjälpte till att besvara mina frågor och fick mig att känna mig trygg i mitt köp av bostad. Läs mer
    2020-04-23 Carolina S svarar Anna W
    Stort tack Anna för din vänliga rekommendation!
  • 2020-03-27

Markus S skrev om Mia Kjellberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    Trevlig, proffsig. Jag har sålt min lägenhet. Lätt att få kontakt med henne när det behövdes. Läs mer
    2020-03-30 Mia K svarar Markus S
    Tack Markus! Det har varit så roligt att få följa er på den här resan, ända sedan 2013 när vi samarbetade för första gången.
    Nu hoppas vi att det dröjer länge, länge innan ni får anledning att byta bostad igen. Jag är antagligen en glad pensionär när den dagen kommer:)
  • 2020-03-24

Alice R skrev om Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
    Sålde en 4:a i Uppsala och vår mäklare var engagerad, transparant, tillgänglig samt trevlig. Eva var påläst och en bra förhandlare. Våra förväntningar möttes och vi skulle rekommendera henne till alla. Läs mer
Carolina Sohlberg
Ulrika Lööf