Anna Lindholm Eriksson

Anna Lindholm Eriksson

Anna Lindholm Eriksson är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

Anna Lindholm Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2000-02. Anna Lindholm Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Anna Lindholm Eriksson har haft 2 försäljningar sen 2021-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-03 - 2021-07

Läs vad 3 Läs vad Anna Lindholm Eriksson

• Emilia Å
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Lindholm Eriksson en del av Riksmäklaren Uppsala
    2021-07-02
    Vi valde att låta Anna sköta vår lägenhetsförsäljning pga att hon verkade uppriktigt se bostadens potential och tog fasta på det i annons och bilder. Hon gav bostaden ett högt värde men var också lätt att diskutera med när vi valde att sänka utgångsbudet något för att få fler intressenter. Hon har hört av sig regelbundet och låtit oss få ta del av vilket intresse som funnits. Hon har känts trygg och lugn och fått oss att känna oss trygga i att lägenheten skulle bli såld vilket den också blev till helt rätt köpare.
    Vi är hittills nöjda med Anna som mäklare även om allt inte är klart ännu. Dessutom har Riksmäklaren många fina erbjudanden till sina säljare i form av rabatter på flyttfirma och städfirma mm och inte minst en trevlig flaska bubbel då affären kommit i hamn. Jag kommer rekommendera Anna å det varmaste.
    Tack snälla, ni gjorde mitt jobb till en fröjd. / vänligen Anna Lindholm Eriksson, Riksmäklaren Anna Lindholm Eriksson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Lindholm Eriksson en del av Riksmäklaren Uppsala
    Anna bemötte oss fantastiskt! 🌹
    Positivt, proffsigt och med äkta känsla för både oss köpare men också säljare👍
    Toppen! Högsta betyg!

Vi är mycket nöjda, påläst och noggrann.