Anna Lindholm Eriksson

Anna Lindholm Eriksson

Anna Lindholm Eriksson är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

Anna Lindholm Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2000-02. Anna Lindholm Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 4.7. Anna Lindholm Eriksson har haft 46 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 19 Läs vad Anna Lindholm Eriksson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Lindholm Eriksson en del av Riksmäklaren Uppsala
    • NORBY
    2022-07-08 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, professionellt arbete. Positiv o drivande i processen. Ansvarstagande o återkopplade snabbt och vid behov.
    Tack snälla Johanna! Det var så roligt att sälja din bostad. Anna Lindholm Eriksson
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Lindholm Eriksson en del av Riksmäklaren Uppsala
    • Storvreta
    2022-06-20 Verifierad kund
    Anna var tydlig i vad vi behövde göra då vi kastade oss in i budgivning sista sekunden. Hon vägledde oss genom köpet på ett schysst sätt och dssutom mycket trevlig.
    Tack snälla ni. Det kändes som om det huset passade er perfekt. Anna Lindholm Eriksson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Lindholm Eriksson en del av Riksmäklaren Uppsala
    • LÖTEN
    2022-06-18 Verifierad kund
    Jag är jätte nöjd om mäklaren. Tack för allt.
    Tack snälla! All lycka till er! Anna Lindholm Eriksson
    • LÖTEN
    2022-06-13 Verifierad kund
    Min mäklare Anna Lindholm Eriksson bemötte mig på ett mycket professionellt och vänligt sätt. Jag kände ett stort förtroende för henne. Hon hörde av sig snabbt om jag hade några frågor att dryfta och hennes inställning var att allt kan gå att lösa. Alla led i försäljningsprocessen löpte på bra och effektivt.
    Jag är mycket nöjd med samarbetet med Anna och jag rekommenderar henne varmt.
    Tack snälla Ann-Katrin, man blir varm om hjärtat och jag önskar dig all lycka till framöver! Anna Lindholm Eriksson
    • CENTRUM
    2022-05-25 Verifierad kund
    Helt ok kontakt med mäklaren.
    ………………………….
    2022-04-07 Verifierad kund
    A trustworthy and responsible broker
    2022-04-05 Verifierad kund
    Anna is kind, responsible, prompt acting and helpfulness broker.
    • LINDBACKEN
    2022-03-26 Verifierad kund
    Professionell, förtroendeingivande, flexibel och alltid trevlig!
    • Storvreta
    2022-01-17 Verifierad kund
    Bra tycker jag och förståelse för att det var min första gång
    • ERIKSBERG
    2022-01-04 Verifierad kund
    Bra bemötande. Saknade information vad som hände.
    Anna är glad och trevlig.
    Hej Bert! Det låter lite märkligt, jag uppdaterade din dotter kontinuerligt under hela processen, då jag saknade din mejladress. Jag hoppas ni trots allt är nöjda med försäljningen. Vänligen Anna Lindholm Eriksson Anna Lindholm Eriksson