Anna Lindholm Eriksson

Anna Lindholm Eriksson

Anna Lindholm Eriksson är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

Anna Lindholm Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2000-02. Anna Lindholm Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 67 omdömen med ett betyg på 4.7. Anna Lindholm Eriksson har haft 51 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

67 omdömen om Anna Lindholm Eriksson

Sedan starten hos Reco 2021
Henrik L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Lindholm Eriksson en del av Riksmäklaren Uppsala
NORBY

Erfaren, kunnig och tillmötesgående. Trevligt och professionellt bemötande. Snabb kommunikation,

Tomas R
ROSENDAL

Anna är mycket trevlig, gör det som behövs och det känns tryggt att hon är den som tar hand om oss.

Filip S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Lindholm Eriksson en del av Riksmäklaren Uppsala
HÖGANÄS

Toppen bemötande av Anna! Levde upp till alla förväntningar och var väldigt snabb och hjälpsam under hela processen!

Lars D
ROSENDAL

Trevlig och lyhörd tjej som såg ut att kunna sitt jobb.

Ellinor K
ROSENDAL

Anna har varit tydlig genom hela processen. När jag missat ett avtal pga hur gmail presenterar sina mail, så hörde hon av sig för att kolla så allt var i sin ordning. Senare svarade hon dessutom på en fråga jag hade utanför kontorstid, det var en oväntad bonus.

Staffan B
ROSENDAL

Professionell, lyssnar och skapade trygghet i vårt beslut att satsa på "Emiles Trädgård"

Malin S
HÖGANÄS

Med gedigen kompetens, engagemang och flexibilitet lotsade hon oss genom hela processen. Väldigt väldigt trevlig och flexibel!

Mario P
HÖGANÄS

Anna är en mycket professionell mäklare med en fantastisk känsla och lyhördhet för kundernas behov.

Clara L
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Lindholm Eriksson en del av Riksmäklaren Uppsala
SVARTBÄCKEN

Trevlig, varm och tillmötesgående.

Micaela R
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindholm Eriksson en del av Riksmäklaren Uppsala
Ledsundet

Trevligt och professionellt bemötande Uppfyllde mina förväntningar på en mäklare