Anna Lindholm Eriksson

Anna Lindholm Eriksson

Anna Lindholm Eriksson är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

Anna Lindholm Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2000-02. Anna Lindholm Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 58 omdömen med ett betyg på 4.7. Anna Lindholm Eriksson har haft 27 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

58 omdömen om Anna Lindholm Eriksson

Sedan starten hos Reco 2021
Micaela R
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindholm Eriksson en del av Riksmäklaren Uppsala
Ledsundet

Trevligt och professionellt bemötande Uppfyllde mina förväntningar på en mäklare

Daniel Johannes F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Lindholm Eriksson en del av Riksmäklaren Uppsala
Övre Slotts

Mycket professionell i samtliga möten, visningar och kontakter. Tydlig och rak i sin kommunikation under budgivningsprocessen. Jag skulle absolut rekommendera Anna.

Sven-Olof L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Lindholm Eriksson en del av Riksmäklaren Uppsala
Övre Slotts

Vi kom först i kotakt med Anna L genom den annons som blev vår nya bostad. Därigenom blev det naturligt att hon fick ta hand om försäljningen av S:tOlofsg 4. Hela tiden har vi varit väl underrättade om varje steg. Priset vid utannonseringen visade sig vara hållbart. Nu återstår bara slutstädning och överlämnandet till köparen. Således är vi fullt nöjda med mäklarens insatser hittills.

Emil E
FLOGSTA-EKEBY

Mycket trevlig och professionell kontakt. Lyhörd med mina önskemål och förväntningar på visningar/försäljning.

Svar från Anna Lindholm Eriksson

Tack Emil och Elin och stort lycka till med ert nästa projekt och boende! Vänligen Anna- Riksmäklaren

Johanna S
FÅLHAGEN

Tryggt, proffsigt och personligt. Vilket har varit speciellt värdefullt i en vikande marknad.

Svar från Anna Lindholm Eriksson

Tack snälla CA! Stort lycka till med er flytt och kommande boende. Vänligen Anna - Riksmäklaren

Karl-Erik J
SVARTBÄCKEN

Anna har uppfyllt uppdraget enligt överenskommelse och all har fungerat väl

Elin B
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Lindholm Eriksson en del av Riksmäklaren Uppsala
SVARTBÄCKEN

Lugn och väldigt trevlig. Lätt att prata med. Snabb vid svar och tillgänglig för snabba handlingar.

Tack snälla Elin och Marcus! Stort lycka till! Vänligen Anna - Riksmäklaren

Paulin A
SALABACKE

Väldigt trevligt bemötande och hjälpsam från start. Detta var min första träff med en mäklare och jag kan inte vara mer nöjd.

Svar från Anna Lindholm Eriksson

Tack snälla Paulin och stort lycka till med din första egna bostad!

Daniel B
SALABACKE

Anna är lyhörd och mån om både säljarens och köparens behov och gör allt för en så smidig försäljning som möjligt.

Svar från Anna Lindholm Eriksson

Tack Daniel! Stort lycka till i din nygamla hemstad!

Johan S
SALABACKE

Bra service med kontinuerliga uppdateringar genom hela föreställningen