Ulrika Lööf
Registrerad mäklare sedan 2002-06-19
Aktiv på Reco.se sedan 2019-04-24
2019-08 - 2020-07

Läs vad 60 Läs vad Ulrika Lööf

• Silvana J sålde sin bostad med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-07-19

Sålde
    Med respekt
    Ja 👍
    😊👍 Läs mer
  • Malin N köpte sin bostad med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-07-17

Vi har köpt ett parhus. Mäklaren gav ett trevligt och professionellt intryck. Väldigt kunnig om bostaden och även hela området och kunde svara på alla frågor.
    Bra upplevelse, vi har inget att klaga på. Läs mer
  • Ylva S sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-06-30

NÅNTUNA-VILAN
    Vi har sålt en villa i bra läge. Jag hade positiva intryck och förväntningar sedan tidigare vad gäller Riksmäklaren i allmänhet och även vad gäller Ulrika Lööf, vilka införlivades. Proffsigt och personligt bemötande. Möjligen att man saknade kontinuerlig återkoppling när man själv undrade "hur läget var". Läs mer
  • Andreas P köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-06-07

LINDBACKEN
    Bra bemötande och serviceinriktad. Följer upp bra och kontrollerar att man är nöjd. Läs mer
  • Rana B köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-12-27

LINDBACKEN
    Köpte parhus Brf svanmossa. Super bra bemötande av Ulrika, vårt första stora köp och allt gick som vi önskade oss. Vi fick bra information om huset av Ulrika, finns inget att klaga över. Vi är super nöjda. Läs mer
  • Anojan S köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-12-27

Ulrika är bäst!
    Bemött riktigt bra och fick en riktigt bra service. Läs mer
  • Sanna K
    Sanna K köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-11-08

Lindbacken
    Ulrika känns professionell, ärlig och tydlig. Flexibel och kommunikativ. Vi känner stort förtroende för henne och rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • Sabina H köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-11-05

Ärlig, genuin och lugn. Svarar på frågor. Är mycket nöjd :) Läs mer
  • Simon H köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-11-03

Lindbacken
    Köpt bostadsrätt. Väl bemött avseende frågor. Gav ett relativt säkert intryck gällande sina svar och kunde lägga till egna erfarenheter/tankar vilket uppskattas.
    Saknar svar på senaste meddelandet sedan 5 dagar tillbaka angående om förskottsbetalningen inkommit, annars hade hon fått 5/5! Läs mer
  • Jacqueline E köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-10-03

Lindbacken
    Köpt bostad. Trevligt bemötande, positiv och engagerad. Bra kommunikation. Läs mer

Senaste försäljningarna

Finnerånger