Ulrika Lööf

Ulrika Lööf

Ulrika Lööf är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

Ulrika Lööf har varit registrerad mäklare sedan 2002-06. Ulrika Lööf har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 85 omdömen med ett betyg på 4.7. Ulrika Lööf har haft 123 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 85 Läs vad Ulrika Lööf

• CENTRUM
    2021-09-17
    Ulrika Lööf är en mycket seriös mäklare och gör ett mycket bra arbete. Hon är väl insatt i Uppsalas bostadsmarknad och har ett förtroendeingivande sätt mot både säljare och köpare. Hon är dessutom mycket kunnig rörande både praktisk hantering och formalia runt bostadsöverlåtelser. Ulrika är en av Uppsalas toppmäklare!
    • VÅRDSÄTRA VIK
    2021-09-15
    Bra bemött, snabbt åtgärdat att få ut vårt radhus på hemnet/egen hemsida samt visningar.
    • VÅRDSÄTRA VIK
    2021-09-13
    Vi är mycket nöjda med Ulrikas hjälp.
  • köpte en tomt med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
    • STENINGE SLOTTSBY
    2021-08-24
    Ulrika hade ett bra bemötande och var hjälpsam. Väldigt professionell och trevlig person!
  • sålde en tomt med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
    • Hallkved
    2021-07-29
    Vi är som vanligt mycket nöjda med Ulrikas arbete och bemötande. Hon har hjälpt oss flera gånger vid försäljningar och hon har alltid gjort ett så jättefint jobb. Kan inte tänka oss att anlita någon annan.
    • LINDBACKEN
    2021-07-19
    Väldigt positiv och jordnära. Härlig personlighet.
  • Marylene J
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
    2021-07-08
    Jag har bara gott att säga om Ulrika Lööfs yrkesroll på Riksmäklarna. Blev mycket bra bemött och är mycket nöjd med hennes hjälp att ” trolla” fram det radhus jag önskade. Tusen tack!
  • Hussein H
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
    • LINDBACKEN
    2021-07-01
    Ulrika är jätte proffsigt, lugn och tydlig. Vi fick en varm bemötande. Vi hade höga förväntningar och hon levde upp till dom iaf i denna skede av affären. Vi träffade andra på kontoret medan vi väntade på Ulrika och dom var också jätte trevliga och hjälpte till med en del frågor.
    2021-06-23
    Duktig, skicklig, kunnig, trevlig och tillgänglig.
    2021-06-23
    Jag upplevde ullrika som en jättebra och skicklig mäklare som hjälpte oss hela vägen till bostaden. Och vi uppskattar allt hon gjorde till oss.