Ulrika Lööf

Ulrika Lööf

Ulrika Lööf är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

Ulrika Lööf har varit registrerad mäklare sedan 2002-06. Ulrika Lööf har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 122 omdömen med ett betyg på 4.7. Ulrika Lööf har haft 104 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 122 Läs vad Ulrika Lööf

• CENTRUM
    2022-08-27 Verifierad kund
    Ulrika gav ett lugnt och proffsigt intryck.
    Hon var också ärlig och rak, vilket jag uppskattar mycket.
    Affären gick fort och smidigt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
    • LINDBACKEN
    2022-07-06 Verifierad kund
    Aktiv under hela säljprocessen. Lösningsorienterad och strukturerad. Vi har sålt med Ulrika vid två tillfällen och båda gångerna varit supernöjda med både service och slutpris.
    • ÅRSTA
    2022-04-11 Verifierad kund
    Jag bemötande ett bra sätt. Vi ville att mäklaren vara tydlig, förklara regler, meddela, vilket hon gjorde bra ifrån sig.
    Vi var nöjda med hennes insats eller arbete som mäklare.
    • KAPELLGÄRDET
    2022-04-08 Verifierad kund
    Vi fick ett proffesionellt och varmt bemötande av mäklaren. Vi är mycket nöjda med kommunikationen och processen vid köpet av vår lägenhet.
  • köpte sin stuga med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
    • GUNSTA
    2022-04-07 Verifierad kund
    Mäklaren var trevlig och professionell. Husköpet gick snabbt och smidigt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
    • SLAVSTA
    2022-04-04 Verifierad kund
    Ulrika är mycket trevlig och professionell med en stor kunskap om marknaden. Vi uppskattade hennes lugn och att hon alltid var snabb att återkoppla. Kan varmt rekommendera henne!
  • köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
    • Storvreta
    2022-03-26 Verifierad kund
    Tog in för många på visningen. Svårt att få svar på frågorna vi hade under visningen. Men ett supertrevligt och professionellt helhetsintryck! Etablerade inte en personlig kontakt förrän vi var inne på budgivningen. Snabb på att svara på sms. Alltid gjort det hon lovat.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala
    • LINDBACKEN
    2022-03-24 Verifierad kund
    Alltid gott bemötande och snabb på att ge återkoppling på frågor och funderingar. Väldigt kunnig med bra översikt över bostadsmarknaden generellt och lokalt. Ulrika hade fullständig kontroll över läget.
    • KÅBO
    2021-11-25 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande och lyhörd för våra önskemål om visning. Snabba svar på frågor.
    • KÅBO
    2021-11-25 Verifierad kund
    Bemötandet var väldigt bra, vi fick komma på en gång och titta på lägenheten. Snabb återkoppling via sms.