Ulrika Lööf
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 56 Läs vad Ulrika Lööf

• Rana B köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-12-27

LINDBACKEN
    Köpte parhus Brf svanmossa. Super bra bemötande av Ulrika, vårt första stora köp och allt gick som vi önskade oss. Vi fick bra information om huset av Ulrika, finns inget att klaga över. Vi är super nöjda. Läs mer
  • Anojan S köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-12-27

LINDBACKEN
    Ulrika är bäst!
    Bemött riktigt bra och fick en riktigt bra service. Läs mer
  • Sanna K
    Sanna K köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-11-08

Lindbacken
    Ulrika känns professionell, ärlig och tydlig. Flexibel och kommunikativ. Vi känner stort förtroende för henne och rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • Sabina H köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-11-05

Ärlig, genuin och lugn. Svarar på frågor. Är mycket nöjd :) Läs mer
  • Simon H köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-11-03

Lindbacken
    Köpt bostadsrätt. Väl bemött avseende frågor. Gav ett relativt säkert intryck gällande sina svar och kunde lägga till egna erfarenheter/tankar vilket uppskattas.
    Saknar svar på senaste meddelandet sedan 5 dagar tillbaka angående om förskottsbetalningen inkommit, annars hade hon fått 5/5! Läs mer
  • Jacqueline E köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-10-03

Lindbacken
    Köpt bostad. Trevligt bemötande, positiv och engagerad. Bra kommunikation. Läs mer
  • Peter T köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-10-02

Lindbacken
    Väldigt bra och seriös mäklare. Lätt att hålla kontakten med och tydlig i vår kommunikation. Läs mer
  • Birgitta W sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-10-01

Centrum
    Ulrika har framgångsrikt sålt vår lägenhet. Hon är påläst och inger stort förtroende. Hon är professionell och effektiv i sin roll och återkopplar på ett bra sätt genom hela processen. Läs mer
  • Alf C sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-09-30

Centrum
    Köpt en ny bostad i Åsikten Södra 3. Sålde genom Ulrika lägenhet på Vaksalagatan 18 A.

Coolt, strukturerat och förtroendeingivande bemötande.

Vi hade förväntan på en prisnivå och en säljprocess och båda blev bättre än förväntat.

Sammanfattningsvis så har Ulrika motsvarat och överträffat förväntningarna och jag kan verkligen rekommendera henne till andra. Läs mer
  • Staffan S köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lööf en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-09-29

Lindbacken
    Vi har köpt ett radhus i Brf. Aqua och blev bemötta på ett trevligt sätt av Ulrika.
    Vi kan väl tycka att informationen varit lite knapphändig. Vi saknar bl. a. en teknisk beskrivning. Det finns heller inte någon boendekalkyl där man själv kan sätta in aktuella siffror. Det tycker vi är en självklarhet att detta ska finnas i mäklar-objekt. Läs mer

Andra mäklare hos Riksmäklaren Uppsala

Ulrika Lööf