Kjell Samuelsson

Kjell Samuelsson

Kjell Samuelsson är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

Kjell Samuelsson har varit registrerad mäklare sedan 2002-01. Kjell Samuelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 5.0. Kjell Samuelsson har haft 16 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 56% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 5 Läs vad Kjell Samuelsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Kjell Samuelsson en del av Riksmäklaren Uppsala
    • SALABACKE
    2022-08-15 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket bra och positivt bemötande av Kjell. Han var lätt att komma i kontakt med om man ville honom något och han meddela oss fortlöpande vad som hände med försäljningen.
    Vi är mycket nöjda med försäljningen och med Kjell.
    Fam. Lise-Lotte Sjöberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Kjell Samuelsson en del av Riksmäklaren Uppsala
    • Frösunda
    2022-07-24 Verifierad kund
    Vi blev proffesionellt och vänligt bemötta av Kjell. Upplever Kjell som kunnig, vänlig och intresserad av att hjälpa oss få till en bra fastighetsaffär.
    • SÄVJA
    2022-04-16 Verifierad kund
    Vänlig, korrekt, proffsighet kom fram när det behövdes
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kjell Samuelsson en del av Riksmäklaren Uppsala
    • ÅRSTA
    2022-03-27 Verifierad kund
    Väldigt trevlig mäklare. Svarade i telefon och var tillgänglig när jag hade frågor. Det märktes att Kjell har lång erfarenhet av att vara mäklare. Rekommenderar honom verkligen!
  • köpte sitt hus med hjälp av Kjell Samuelsson en del av Riksmäklaren Uppsala
    • Karlholm
    2021-05-23 Verifierad kund
    Köpt villa. Mäklaren var öppen och informativ samt tillmötesgående och svarade på våra frågor sakligt.

Våra förväntningar tillgodosågs väl både när det gäller fastigheten och given information.

Dialogen har varit fortsatt korrekt och skett i ett mycket trevligt och informativt klimat.