Kjell Samuelsson

Kjell Samuelsson

Kjell Samuelsson är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

Kjell Samuelsson har varit registrerad mäklare sedan 2002-01. Kjell Samuelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 5.0. Kjell Samuelsson har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 81% av sina kunder efter omdömen.

11 omdömen om Kjell Samuelsson

Sedan starten hos Reco 2000
Anders J
ÅRSTA

Sakkunnig och kompetent . En mäklare som jag varmt skulle rekommendera till mina vänner.

Anders J
Köpte sin bostad med hjälp av Kjell Samuelsson en del av Riksmäklaren Uppsala
JÄRLÅSA

Saklig och kunnig när det gäller jordbruksfastighet. Även lyhörd ,tryg och inspirerande.

Rasmus L
Köpte sitt hus med hjälp av Kjell Samuelsson en del av Riksmäklaren Uppsala
Vedyxa

När jag och min sambo skulle köpa vårat första hus var Kjell mäklare. Super proffsig och har varit tryggt med Kjell nu när vi startar våran husresa!

Aleksandar G
KAPELLGÄRDET

Proffsigt bemötande och bra kontakt sinsemellan!

Victorine N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kjell Samuelsson en del av Riksmäklaren Uppsala
Alunda

Det var fantastisk, enkelt och smidig. Han var lätt att första och förklarade allt som var viktigt.

Tommy W
Sålde sitt hus med hjälp av Kjell Samuelsson en del av Riksmäklaren Uppsala
Läby

Fantastisk mäklare. Jag var väldigt osäker på dagens marknad och hur svajig den är. Men under hela processen har Kjell hållit mig lugn och hjälpt mig genom hela affären. Nu har jag fått se skillnaden mellan att ha en ung samt en äldre mer erfaren mäklare och vilken skillnad det är. Jag kommer att använda mig igen utav Kjell Samuelsson, väldigt noggrann, informativ och behjälplig.

Liselotte S
SALABACKE

Vi fick ett mycket bra och positivt bemötande av Kjell. Han var lätt att komma i kontakt med om man ville honom något och han meddela oss fortlöpande vad som hände med försäljningen. Vi är mycket nöjda med försäljningen och med Kjell. Fam. Lise-Lotte Sjöberg

Max S
Köpte sitt hus med hjälp av Kjell Samuelsson en del av Riksmäklaren Uppsala
Frösunda

Vi blev proffesionellt och vänligt bemötta av Kjell. Upplever Kjell som kunnig, vänlig och intresserad av att hjälpa oss få till en bra fastighetsaffär.

Björn N
SÄVJA

Vänlig, korrekt, proffsighet kom fram när det behövdes

Thomas L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kjell Samuelsson en del av Riksmäklaren Uppsala
ÅRSTA

Väldigt trevlig mäklare. Svarade i telefon och var tillgänglig när jag hade frågor. Det märktes att Kjell har lång erfarenhet av att vara mäklare. Rekommenderar honom verkligen!