Matts Lüllmaa

Matts Lüllmaa

Matts Lüllmaa är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

Matts Lüllmaa har varit registrerad mäklare sedan 2015-07. Matts Lüllmaa har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.8. Matts Lüllmaa har haft 60 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 15 Läs vad Matts Lüllmaa

• SÄVJA
    2021-07-20
    Matts är trevlig, professionell och pålitlig.
    Skulle absolut anlita honom igen vid nästa bostadsförsäljning.
    • STENHAGEN
    2021-06-29
    En sjyst och kompetent mäklare som lyssnade på mina önskemål. Inget att klaga på.
    2021-06-16
    Utmärkt bemötande, utmärkt uppdaterad under försäljningen och ger ett seriöst intryck.
    Kommer att rekommendera honom om någon ska sälja.
    2021-06-11
    Kändes väldigt tryggt att ha Matts som mäklare. Duktig och professionell.
    2021-05-17
    Matts var hjälpsam och villig att hitta den lägenheten som passade just mig!
    • FÅLHAGEN
    2021-04-07
    Lite oengagerat första möte där han hade med något sällskap som aldrig blev presenterad. Lite opåläst också vad gällde fastigheten jag tittade på... Basic faktiska som en mäklare borde vetat.

Annars snäll och lagom på! 😊
    Hej! Tråkigt att du upplevde det första mötet som lite oengagerat från min sida. Jag tar åt mig och ska försöka bättra mig 😊 Matts Lüllmaa
    • FÅLHAGEN
    2021-04-05
    Har sålt en bostadsrätt. Mäklaren är professionell och höll mig underrättad löpande. Snabb hantering och jag är mycket nöjd.
    Tack för att jag fick förtroendet med att sälja din lägenhet! Matts Lüllmaa
    • FRÄMRE LUTHAGEN - FJÄRDINGEN
    2021-03-01
    Vi sålde en bostadsrätt på 100 kvm i centrala Uppsala.
    Matts har varit kunnig, lyhörd, tillgänglig. Våra förväntningar var att inom rimlig tid få bostaden såld till det pris vi gemensamt satte. Detta tycker vi absolut att han levererade. Lägenheten tillhör nog inte de enklaste då den ligger i den högre prisklassen per kvadratmeter. Med sin udda planlösning utgör den också ett lite speciellt objekt.

Matts höll oss hela tiden underrättade om vad som pågick, på ett sätt som kändes lugnt och tryggt.

Bra jobbat!
    Tack för förtroendet och roligt att ni är nöjda! Matts Lüllmaa
  • köpte en tomt med hjälp av Matts Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala
    2021-01-27
    Jag rekommenderar Matts varmt till alla som vill genomföra en trygg försäljning.
    Mycket trevlig och professionell mäklare vi är mycket nöjda.
  • köpte en tomt med hjälp av Matts Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala
    2020-12-15
    > Tomtköp
    > Positiv snabb hantering
    > Smidigt i dialogen och snabba svar på frågor via telefon och mail samt i kontraktskrivningsmötet. Hittills hjälpsamt även om alla bitar inte är helt på plats ännu vi inväntar t.ex. påskrivet kontrakt från säljaren
    > Utmärkt!