Matts Lüllmaa

Matts Lüllmaa

Matts Lüllmaa är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

Matts Lüllmaa har varit registrerad mäklare sedan 2015-07. Matts Lüllmaa har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.8. Matts Lüllmaa har haft 14 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 22 Läs vad Matts Lüllmaa

• LUTHAGEN
    2022-05-19 Verifierad kund
    Svarar snabbt, kunnig, trevlig, löser allt. Det är bara att åka med.
    Hoppas ni kommer trivas!! Matts Lüllmaa
    • BJÖRKLINGE
    2022-04-03 Verifierad kund
    Lugn, trygg och förtroendegivande.
    Matts Lullma utförde sitt uppdrag på bästa sätt från det första telefonsamtalet till att huset blev sålt och papper undertecknandets. Matts har förmågan att lyssna in, stötta och lugna under hela processen.
    Jag rekommenderar Matts med varm hand.
    • GOTTSUNDA
    2022-03-12 Verifierad kund
    Professionell i sin roll. Väldig trevlig och lätt att prata med
    • ULLERÅKER
    2022-01-28 Verifierad kund
    Tydlig, håller tider, inte rädd för besvär, lugnt och vänligt bemötande.
    Tack för de vänliga orden! Jag hoppas du kommer trivas! Matts Lüllmaa
  • köpte sitt hus med hjälp av Matts Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala
    • SUNNERSTA
    2021-10-23 Verifierad kund
    Bra bemötande och väldigt tillmötesgående för att möta våra frågor och önskemål. Proffsig vid kontraktsskrivande och bra kommunikation under hela processen!
    Tack för dessa ord Patrik, hoppas ni kommer trivas i huset! Matts Lüllmaa
    • FÅLHAGEN
    2021-08-10 Verifierad kund
    Mycket trevligt och personligt bemötande av Matts. Han levde upp till alla förväntningar och var alltid lätt att få tag i om man undrade saker. Sammanfattat är jag jättenöjd och rekommenderar gärna Matts till mina vänner när de ska sälja sina bostäder.
    • GOTTSUNDA
    2021-08-04 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd med hans hjälp för mig på vägen till att köpa lägenhet.
    • SÄVJA
    2021-07-20 Verifierad kund
    Matts är trevlig, professionell och pålitlig.
    Skulle absolut anlita honom igen vid nästa bostadsförsäljning.
    • STENHAGEN
    2021-06-29 Verifierad kund
    En sjyst och kompetent mäklare som lyssnade på mina önskemål. Inget att klaga på.
    • LUTHAGEN
    2021-06-16 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande, utmärkt uppdaterad under försäljningen och ger ett seriöst intryck.
    Kommer att rekommendera honom om någon ska sälja.