Läs vad 6 Läs vad Matts Lüllmaa

• 2020-12-15
    > Tomtköp
    > Positiv snabb hantering
    > Smidigt i dialogen och snabba svar på frågor via telefon och mail samt i kontraktskrivningsmötet. Hittills hjälpsamt även om alla bitar inte är helt på plats ännu vi inväntar t.ex. påskrivet kontrakt från säljaren
    > Utmärkt!
    köpte en tomt med hjälp av Matts Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-09-28
    Har köpt en lägenhet. Jag har bara positiva erfarenheter av Mats Lullma. Lätt att få kontakt med och serviceinriktad.
    Karin W
    • 62.9 m²
    • CENTRUM
    köpte sin lägenhet med hjälp av Matts Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala
    Vad roligt att du är nöjd Karin! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet!
    Matts Lüllmaa

Leif B
    • 57.0 m²
    • FÅLHAGEN
  • 2019-08-18
    Sålde en bostadsrätt och det gick mycket snabbt och smidigt mellan visning och såld bostad. Är väldigt nöjd med försäljningen.
    Matilda S
    • 2.5:a
    • 60.0 m²
    • Höganäs
  • 2019-05-11
    Sålt en etta. Matts var proffsig och enkel att ha göra med. Kom med flera goda förslag och bemötte min farhågor på ett mycket tillfredställande vis. 5/5
    David F
    • 51.1 m²
    • Sommarro
  • 2019-05-11
    Sålt en villa.
    Bra bemötande och dialog, lättillgänglig, försökte anpassa efter önskemål, tog reda på saker han inte visste, tydlig, trevlig.
    Positivt på det hela taget.
    Christel M
    • 120.0 m²
    • Lagga
    sålde sitt hus med hjälp av Matts Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte