Thomas Lüllmaa

Thomas Lüllmaa

Thomas Lüllmaa är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

Thomas Lüllmaa har varit registrerad mäklare sedan 1995-09. Thomas Lüllmaa har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 48 omdömen med ett betyg på 4.7. Thomas Lüllmaa har haft 24 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

48 omdömen om Thomas Lüllmaa

Sedan starten hos Reco 2019
Tom Ivan Roger L
Sålde sitt hus med hjälp av Thomas Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala

Thomas Lüllmaa gav ett professionellt bemötande och hade en träffsäker bedömning, i värderingen av fastigheten. Jag hade höga förväntningar och det levde Thomas Lüllmaa upp till. Allt från värdering, till visning och försäljning av fastigheten, gick väldigt smidigt och bra. Jag kan varmt rekommendera Thomas Lüllmaa, och Riksmäklaren, vid en försäljning av en fastighet.

Britt-inger O
Öregrund

Trevligt och informativt bemötande vid kontrakt skrivning av vårt sommar hus .

Bengt K
Sålde sin stuga med hjälp av Thomas Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala
Östammar/Öregrund

Jag har alltid blivit trevligt bemött av Thomas. Vi förväntade oss att få sälja vårt hus och det skötte han med bravur. Thomas ställer upp i alla lägen.

Naima Kristina Irene K
Sålde sin stuga med hjälp av Thomas Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala
Östammar/Öregrund

Ella N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala
LUTHAGEN

Hej ! Har inte haft kontakt med Thomas annat än via mejl/sms, Telefon kontakt med mäklaren Ulrika och allt till full belåtenhet.

Christer S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala
SVARTBÄCKEN

Lugn, kunnig, pragmatisk, tillgänglig. +++++

Ylva v
Östhammar

Mestadels positiv, hade kanske önskat lite mer exakta svar på mina frågor om fastigheten.

Kurt Sören J
Sålde sitt hus med hjälp av Thomas Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala
Storvreta

Jättebra bemötande Snabbt sålt Jag kan gott rekommendera alla som skall sälja att anlita Riksmäklaren

Camilla G
Köpte sitt hus med hjälp av Thomas Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala

Thomas tog hand om oss på bästa sätt. Snabb och bra affär.

Björn B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala
CENTRUM

Professionell, enormt erfaren, trevlig & taktisk. Vi vill ge våra allra bästa rekommendationer då vi är utomordentligt nöjda med säljprocessen.