Thomas Lüllmaa
Registrerad mäklare sedan 1995-09-18
Aktiv på Reco.se sedan 2019-04-24
2019-07 - 2020-06

Läs vad 15 Läs vad Thomas Lüllmaa

• Emma A köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-06-11

2:a
    SALABACKE
    Köpt bostad, super nöjd med mäklarens bemötande och snabba respons Läs mer
  • Tuula Anneli W sålde sitt hus med hjälp av Thomas Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-04-19

FÅLHAGEN
    Trevlig och seriös samt professionell! Läs mer
  • Patrik J sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-03-08

4:a
    LUTHAGEN
    En mäklare som jobbade hårt ända tills affären var i hamn! Läs mer
  • Ingrid W sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-12-30

2:a
    CENTRUM
    Sålt en tvåa i Uppsala, det tog dock väldigt lång tid.

Knappt haft kontakt med mäklaren alls, endast ett telefonsamtal. Läs mer
  • Michael Bengt Franchesco Nicol H sålde sin stuga med hjälp av Thomas Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-09-27

Kavarö
    Kändes tryggt att anlita Thomas och Riksmäklaren. Läs mer
  • Per-Erik H köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-08-26

Luthagen
    Vi har köpt en bostadrätt av Thomas. Han har rakt igenom varit extremt professionell, driven och korrekt. Hela köpprocessen från visning till kontraktskrivning har fungerat klanderfritt. Läs mer
  • Louise Z köpte sitt hus med hjälp av Thomas Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-06-07

Öregrund
    Trevlig och proffsig i sitt bemötande, fick visningstider på kort varsel, helt på våra villkor trots lång restid, sammanfattningsvis mycket nöjda. Läs mer
  • Niklas Z köpte sitt hus med hjälp av Thomas Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-06-07

Öregrund
    Köpt nedre rörhamnsvägen 8; vi blev bemötta på ett trevligt och proffsigt sätt och vi tyckte Thomas levde upp till förväntningarna på ett föredömligt sätt.

Mvh Niclas Zander Läs mer
  • Lili Carina S
    Lili Carina S sålde sitt hus med hjälp av Thomas Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-06-06

Öregrund
    Jag har sålt ett hus i Rörhamns marina. Thomas är alltid glad och trevlig och lätt att få tag på.Men några saker gör att jag inte är helt nöjd. Då jag frågade om jag kunde se annonsen innan publicering sa Thomas att han garanterade att den var snygg och bra. Han ville gärna lägga ut den snabbt då han precis sålt ett hus på Övre Rörhamnsv. Litade naturligtvis på honom. Blev väldigt besviken när jag läste annonsen!!! Alla rum fanns inte med på bild. Det kan jag leva med men undrar fortfarande varför det var så? Den inledande texten var så usel (både innehållsmässigt och språkligt) att jag fick skriva om den. När detta sedan ändrades läste jag rumsbeskrivningen. Vet inte vad som åsyftades men det var inte mitt hus som beskrevs!!! T. ex. har jag två badrum, i texten stod ett badrum samt gästwc. Beskrivningen av köket stämde inte heller, färgsättningen av rummen var helt fel osv. Sammanfattningsvis tycker jag att det är nonchalant skött. Visst fick jag huset sålt men tråkigt att så mycket fallerade! Så toltalt sett tycker jag inte att hela affären är bra skött hela vägen igenom. Läs mer
  • Åse Helena C sålde sitt hus med hjälp av Thomas Lüllmaa en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-05-20

Storvreta
    Vi hade även hjälp av Sisela Rosman. Båda kändes mycket trevliga, enkla, kunniga och trygga. Snabba svar när vi undrande något. Kan varmt rekommendera båda två. Vi är mycket nöjda. Läs mer

Senaste försäljningarna

Floragatan