Sisela Rosman

Sisela Rosman

Sisela Rosman är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

Sisela Rosman har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Sisela Rosman har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.3. Sisela Rosman har haft 58 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att ges möjligheten att varje dag träffa olika människor där man lär sig hantera deras personliga olikheter och situationer. Precis som det är med de olika bostäderna jag hanterar, allt från små ettor till stora hus på landet. Att få se och ta del av både köpares och säljares nöjdhet samt att mäklaryrket är varierat. Varje dag är unik.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Förutom att alla får en komplett mäklartjänst tar jag mig tid att lyssna på varje enskild kund och är lösningsorienterat lagd. Jag finns tillgänglig på mejl och telefon för alla. Jag skapar goda förutsättningar för att säljare ska få ut så mycket som möjligt av bostadsförsäljningen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en positiv mäklare som har viljan att konstant utvecklas och som mina kunder kan räkna med. Jag gör allt i min makt för att köpare och säljare ska bli nöjda.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 38 Läs vad Sisela Rosman