Sisela Rosman

Sisela Rosman

4.2 i betyg av 31 omdömen

Sisela Rosman är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

och har varit registrerad mäklare sedan 2017. Sisela Rosman har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 31 omdömen sedan 2019-04-24. Sisela Rosman har haft 30 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att ges möjligheten att varje dag träffa olika människor där man lär sig hantera deras personliga olikheter och situationer. Precis som det är med de olika bostäderna jag hanterar, allt från små ettor till stora hus på landet. Att få se och ta del av både köpares och säljares nöjdhet samt att mäklaryrket är varierat. Varje dag är unik.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Förutom att alla får en komplett mäklartjänst tar jag mig tid att lyssna på varje enskild kund och är lösningsorienterat lagd. Jag finns tillgänglig på mejl och telefon för alla. Jag skapar goda förutsättningar för att säljare ska få ut så mycket som möjligt av bostadsförsäljningen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en positiv mäklare som har viljan att konstant utvecklas och som mina kunder kan räkna med. Jag gör allt i min makt för att köpare och säljare ska bli nöjda.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 31 Läs vad Sisela Rosman

• Vi ha köpt en lägenhet och är fullt nöjda med affär och bemötande än så länge.
    Kristina L köpte sin lägenhet med hjälp av Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala
    2020-04-05
  • Har köpt bostad. Bra bemötande. Vi har fått den hjälp vi behövt. Än så länge bra!
    Mikael L köpte sin lägenhet med hjälp av Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala
    2020-04-05
  • Personligen har jag lämnat fullmakt till min dotter att sköta denna affär. Övrig kontakt och handahvande avinformation tycker jag fungerat bra!
    Per Å sålde sin lägenhet med hjälp av Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala
    2020-04-03
    2020-04-03
  • Snabb och smärtfri affär. Nöjd även med vad jag fick betalt för huset. Kommer att rekommendera henne vidare.
    Slobodan J sålde sin lägenhet med hjälp av Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala
    2020-03-01
    • 130.0 m²
    2020-03-01
  • När vi var på visningen upplevde vi att mäklaren vill inte svara på frågor vi ställde till. Vi frågade hur stort var uteplatsen sen fick vi svar att hon inte visste hur stort uteplatsen var och sa att vi skulle ta ett steg och räkna ut det själva efter det kändes man inte sugen på att ställa mera frågor även om man var intresserad att köpa bostaden. Efter vi har vunnit budgivningen så var mäklaren plötslig helt annat person på bättre sätt, hjälpsam och besvara på våra frågor.
    Rung-arun P köpte sin lägenhet med hjälp av Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala
    2020-02-04
    • 130.0 m²
    • LINDBACKEN
    2020-02-04
    Hej, Vad tråkigt att ni upplevde visningen på det viset. Det var ca 20 andra sällskap på visningen och jag hade svårt att finnas till för alla på plats och det var därför jag också tog kontakt med samtliga spekulanter efter visning för få en mer djupgående dialog där jag även var behjälplig och mötte samtliga frågor som ställdes. Jag hoppas att ni, trots detta, är väldigt nöjda med huset och att ni kommer att trivas. Ni ska veta att ni alltid är välkomna att vända er till mig ifall det är några frågor eller funderingar rörande boendet som uppkommer. Jag hjälper er gärna!

Sisela R

Visa svar
  • Köpt en bostadsrätt. Sisela är en trevlig och jordnära mäklare. Besvarade frågor med engagemang och lyhördhet - vilket även var våra förväntningar. Sakkunnig med gott bemötande.
    Oliver G köpte sin lägenhet med hjälp av Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala
    2019-12-15
    • 2.5:a
    • 65.5 m²
    • TUNABACKAR
    2019-12-15
  • Jag gav Sisela uppdraget att sälja min lägenhet i Svartbäcken i Uppsala efter att ha kommit i kontakt med henne under köp av annan bostad. Sisela var engagerad och arbetade hårt under de veckor som lägenheten var till salu. Sisela var också med på snabba tempoväxlingar, vilket i mitt fall gjorde en affär möjlig. Jag skulle absolut rekommendera Sisela till familj, vänner och bekanta i händelse av att de skulle vilja sälja en bostad.
    Andreas S köpte sin lägenhet med hjälp av Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala
    2019-12-08
    • 113.5 m²
    • Lindbacken
    2019-12-08
  • Jag har sålt en bostadsrätt. Mäklaren var inledningsvis väldigt "på" och visade på alla sätt att hon var intresserad av att sälja min bostad. Sedan - när hon väl fått uppdraget - så var hon inte alls lika hjälpsam. Hon var svår att komma i kontakt med och hon var inte alls så stöttande som vi hoppats. Hon glömde att ge mig information och uppgifter och fick i efterhand posta material till mig, såsom köpavtal och prospekt. Jag känner mig inte alls nöjd med Sisela Rosman och upplever att mäklare jag haft tidigare varit mer noggranna och hjälpsamma.
    Maria C sålde sin lägenhet med hjälp av Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala
    2019-11-17
    • 34.0 m²
    • Luthagen
    2019-11-17
  • Träffat mäklaren i samband i en visning på Fyrislundsgatan . Blev erbjuden att få hjälp med sälja min bostad. Tog 3 månader, men hon sålde det på sista sekunder !! Vänligt bemötande, trevlig! Jag är nöjd😊
    Firoozeh K sålde sin lägenhet med hjälp av Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala
    2019-11-14
    • 3:a
    • 83.5 m²
    • Sävja
    2019-11-14
  • Inga krångel samt ett trevligt, serviceinriktat och professionellt bemötande.
    Erik E köpte en tomt med hjälp av Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala
    2019-11-08