Sisela Rosman
Registrerad mäklare sedan 2017-05-18
Aktiv på Reco.se sedan 2019-04-24
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att ges möjligheten att varje dag träffa olika människor där man lär sig hantera deras personliga olikheter och situationer. Precis som det är med de olika bostäderna jag hanterar, allt från små ettor till stora hus på landet. Att få se och ta del av både köpares och säljares nöjdhet samt att mäklaryrket är varierat. Varje dag är unik.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Förutom att alla får en komplett mäklartjänst tar jag mig tid att lyssna på varje enskild kund och är lösningsorienterat lagd. Jag finns tillgänglig på mejl och telefon för alla. Jag skapar goda förutsättningar för att säljare ska få ut så mycket som möjligt av bostadsförsäljningen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en positiv mäklare som har viljan att konstant utvecklas och som mina kunder kan räkna med. Jag gör allt i min makt för att köpare och säljare ska bli nöjda. Läs mer

Läs vad 31 Läs vad Sisela Rosman

• Kristina L köpte sin lägenhet med hjälp av Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-04-05

LUTHAGEN
    Vi ha köpt en lägenhet och är fullt nöjda med affär och bemötande än så länge. Läs mer
  • Mikael L köpte sin lägenhet med hjälp av Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-04-05

Har köpt bostad.
    Bra bemötande.
    Vi har fått den hjälp vi behövt.
    Än så länge bra! Läs mer
  • Per Å sålde sin lägenhet med hjälp av Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-04-03

LUTHAGEN
    Personligen har jag lämnat fullmakt till min dotter att sköta denna affär. Övrig kontakt och handahvande avinformation tycker jag fungerat bra! Läs mer
  • Slobodan J sålde sin lägenhet med hjälp av Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-03-01

5:a
    Snabb och smärtfri affär. Nöjd även med vad jag fick betalt för huset. Kommer att rekommendera henne vidare. Läs mer
  • Rung-arun P köpte sin lägenhet med hjälp av Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-02-04

5:a
    LINDBACKEN
    När vi var på visningen upplevde vi att mäklaren vill inte svara på frågor vi ställde till. Vi frågade hur stort var uteplatsen sen fick vi svar att hon inte visste hur stort uteplatsen var och sa att vi skulle ta
    ett steg och räkna ut det själva efter det kändes man inte sugen på att ställa mera frågor även om man var intresserad att köpa bostaden. Efter vi har vunnit budgivningen så var mäklaren plötslig helt annat person på bättre sätt, hjälpsam och besvara på våra frågor. Läs mer
    2020-02-05 Sisela R svarar Rung-arun P
    Hej,
    Vad tråkigt att ni upplevde visningen på det viset. Det var ca 20 andra sällskap på visningen och jag hade svårt att finnas till för alla på plats och det var därför jag också tog kontakt med samtliga spekulanter efter visning för få en mer djupgående dialog där jag även var behjälplig och mötte samtliga frågor som ställdes.
    Jag hoppas att ni, trots detta, är väldigt nöjda med huset och att ni kommer att trivas. Ni ska veta att ni alltid är välkomna att vända er till mig ifall det är några frågor eller funderingar rörande boendet som uppkommer. Jag hjälper er gärna!
  • Oliver G köpte sin lägenhet med hjälp av Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-12-15

2.5:a
    TUNABACKAR
    Köpt en bostadsrätt.
    Sisela är en trevlig och jordnära mäklare. Besvarade frågor med engagemang och lyhördhet - vilket även var våra förväntningar. Sakkunnig med gott bemötande. Läs mer
  • Andreas S sålde sin lägenhet med hjälp av Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-12-08

2:a
    SVARTBÄCKEN
    Jag gav Sisela uppdraget att sälja min lägenhet i Svartbäcken i Uppsala efter att ha kommit i kontakt med henne under köp av annan bostad. Sisela var engagerad och arbetade hårt under de veckor som lägenheten var till salu. Sisela var också med på snabba tempoväxlingar, vilket i mitt fall gjorde en affär möjlig. Jag skulle absolut rekommendera Sisela till familj, vänner och bekanta i händelse av att de skulle vilja sälja en bostad. Läs mer
  • Maria C sålde sin lägenhet med hjälp av Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-11-17

Luthagen
    Jag har sålt en bostadsrätt. Mäklaren var inledningsvis väldigt "på" och visade på alla sätt att hon var intresserad av att sälja min bostad. Sedan - när hon väl fått uppdraget - så var hon inte alls lika hjälpsam. Hon var svår att komma i kontakt med och hon var inte alls så stöttande som vi hoppats. Hon glömde att ge mig information och uppgifter och fick i efterhand posta material till mig, såsom köpavtal och prospekt.

Jag känner mig inte alls nöjd med Sisela Rosman och upplever att mäklare jag haft tidigare varit mer noggranna och hjälpsamma. Läs mer
  • Firoozeh K sålde sin lägenhet med hjälp av Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-11-14

3:a
    Sävja
    Träffat mäklaren i samband i en visning på Fyrislundsgatan . Blev erbjuden att få hjälp med sälja min bostad. Tog 3 månader, men hon sålde det på sista sekunder !! Vänligt bemötande, trevlig! Jag är nöjd😊 Läs mer
  • Erik E köpte en tomt med hjälp av Sisela Rosman en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-11-08

Lindbacken
    Inga krångel samt ett trevligt, serviceinriktat och professionellt bemötande. Läs mer

Senaste försäljningarna

A-hus projekt, Dunmossvägen