Läs vad 50 Läs vad Micaela McClafferty

• 2020-12-23
    Micaela är väldigt kunnig och duktig. Hon är snabb på att återkoppla och på att svara på våra frågor. När vi köpte vår lägenhet i Fålhagen fick vi det bästa bemötandet och all hjälp vi behövde. Vi är så nöjda med Micaela och kan verkligen rekommendera henne.
    Anna E
    • 4.5:a
    • 90.5 m²
    • FÅLHAGEN
    köpte sin lägenhet med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-12-07
    Köpt fastighet och är nöjd, Micaela är lösningsorienterad och tillmötesgående.
    Niclas W
    • 0.0 m²
  • 2020-11-07
    Sålde en 2:a i Salabacke. Bemötandet var på top och hela processen var super smooth.
    Adam B
    Adam B
    • 2:a
    • 56.0 m²
    • SALABACKE
    sålde sin lägenhet med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-11-02
    Sålt vårat hus i Järlåsa. Michaela var öppen och lyhörd och tillgänglig för det mesta.
    Ellinor Kristina L
    • 80.0 m²
    sålde sin stuga med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-11-01
    Skickade ett kontrakt med fel summa för husköp.
    Jag har skickat sms men får ingen återkoppling.
    Annika Å
    • 100.0 m²
    • Vänge
    köpte sitt hus med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
    Hej, tack för ett trevligt samtal idag. Handlingsprocessen är inte riktigt den samma vid endast en överlåtelse. Köpare och säljare hittade varandra själva i detta fall och huset gick inte ut till försäljning. Jag önskar er lycka till med er försäljning och ska passa på att tipsa om ert hus till de som söker villa strax utanför centrala Uppsala. Med vänlig hälsning Micaela
    Micaela McClafferty

Micaela McClafferty

Visa svar
  • 2020-10-24
    Bra och otroligt trevlig mäklare. Hon gav en korrekt prisbild på vårt objekt så vi fick inga falska förhoppningar. Rekommenderas verkligen!
    Micaela N
    • 144.0 m²
    • Vänge
    sålde sitt hus med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-10-17
    Köpt hus.
    Trevlig och proffsig, påläst.
    Ja
    Bra.
    Carina B
    • 72.0 m²
  • 2020-10-05
    Sakkunnig och upplevdes som påläst.
    Johan P
    • 77.0 m²
    köpte sin stuga med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-10-04
    Trevlig och kunnigt bemötande när vi köpte ett hus genom Michaela!
    Christina B
    • 38.0 m²
    • FUNBO
    köpte sin stuga med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-10-04
    Köpte en villa.

Blev mycket vänligt, ärligt och proffsigt bemött.

Totalt sett en oerhört smidig och trevlig process med god vägledning av mäklaren.
    Christian Paul T
    • 130.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte