Micaela McClafferty
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 35 Läs vad Micaela McClafferty

• Matilda E köpte sin stuga med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-03-09

BJÖRKLINGE
    Köpte fritidshus och blev väl bemött och fick bra stöttning under kontraktsskrivningen Läs mer
  • Ali K köpte sin stuga med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-02-22

Stubbo
    jag Köpte en sommarstuga. Det var bra jag bemötas riktigt bra. Läs mer
  • Ulla J köpte sin lägenhet med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-02-13

LUTHAGEN
    Vi har köpt en övernattningslägenhet , centralt i Uppsala. 2 barn bofasta och vår egen studiestad.. sant att jag har mammas släkt ( några få kvar) i Uppsala ochharvarit där mycket även som barn. Vi bor på landet vid en sjö i Västergötland sedan 44 år. Ett underbart lant/ sommarställe som fylls av liv på somrarna. Vi ville även ha ett stadsställe och Micaela har sålt ett sådant till oss. Allt har gått mycket snabbt, smidigt och opretantiöst. Lätt att få tag i , löser snabbt o smidigt det vi har velat ha svar på. Känns kunnig.
    Hon har gjort ett jättebra jobb, på ett mycket trevlgt sätt./
    Ulla Jacobsson Läs mer
    Camilla B, Micaela M gillar detta
  • Björn J köpte sin lägenhet med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-02-13

LUTHAGEN
    Vi har varit mycket nöjda med Micaelas insats. Läs mer
    Micaela M gillar detta
  • Annika E köpte sin stuga med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-02-05

Kavarö
    Trevlig o seriös mäklare!
    Hoppas på fler möten, för ytterligare köp och försäljning! Läs mer
    Micaela M gillar detta
  • Emil Peter S sålde sitt hus med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-01-20

Vittinge
    Jag har sålt en brandstation.
    Mäklarens bemötande var engagerat och med positiv energi.
    Mäklaren höjde mina förväntningar och lyckades förverkliga dem. Läs mer
    Camilla B, Micaela M gillar detta
  • Gwynn Tobias F sålde sin bostad med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-12-30

Vittinge
    Vi sålde en gård i Vittinge och vi upplevde, efter rekommendation, Micaela som mycket vaken, snabb och smidig. En smart mäklare helt enkelt. /Tobias Läs mer
    Micaela M gillar detta
  • Maud Ingela Zaida P sålde sitt hus med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-12-29

Ramstalund Vänge
    Vi fick varma rekommendationer av våra vänner som sålt sitt hus med Michaela hjälp.
    Hon hjälpte oss med att skriva papper på det parhus som vi köpt privat först sen blev det några visningar innan vårat hus blev sålt.
    Våra förväntningar blev precis som vi tänkt oss.
    Vi kommer med 100% att rekommendera Micaela till våra vänner.
    En glad och mycket trevlig tjej som vi kände att vi kunde lämna vårat uppdrag till och det ångrar vi inte. Läs mer
    Micaela M gillar detta
  • Frida H köpte sitt hus med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-12-18

Järlåsa
    Väldigt bra bemötande. Trevlig och enkel att ha att göra med. Väldigt tillmötesgående och flexibel. Läs mer
    Micaela M gillar detta
  • Petter L köpte sitt hus med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-12-16

Järlåsa
    Micaela var mäklare då vi köpte huset på Sågbacksvägen 28 i Järlåsa. Micaela har varit väldigt förstående för vår situation och även tillmötesgående och lättillgänglig under hela processen. Allt gick väldigt snabbt och smidigt! Läs mer

Senaste försäljningarna

Stennäsvägen