Micaela McClafferty
Registrerad mäklare sedan 2016-03-07
Aktiv på Reco.se sedan 2019-04-24
2019-08 - 2020-07

Läs vad 40 Läs vad Micaela McClafferty

• William E sålde sin lägenhet med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-07-13

Sommarro
    Efter att ha både köpt och sålt bostad med Micaela som mäklare har vi blivit oerhört besvikna.
    Under köpprocessen funkade det helt okej, fram tills kontraktet var påskrivet.
    När sedan säljprocessen började var hon oerhört svår att få tag i. Vid visningar sa hon att hon skulle höra av sig när hon var färdig, men gjorde aldrig det. En dag skulle vi ha två visningar, en allmän och en privat. Den privata visningen skulle vara kl 11, den andra kl 13. Vi var då tvungna att lämna lägenheten tidigt, men det visade sig sen att det inte alls var någon visning kl 11, men att hon glömt att återkoppla om det.
    En av de allmänna visningarna förvarnade Micaela om att hon inte skulle kunna delta, då hon var lite krasslig. Men när den inhoppande mäklaren kom visade det sig att Micaela hade en annan visning och att det var därför hon inte kunde delta.
    Micaela kontaktade oss om att vår nya förening skulle ha årsmöte och att vi var välkomna att gå dit, då bad vi henne att informera våra köpare om att detsamma gällde föreningen för lägenheten vi sålt. Det visade sig att hon aldrig gjorde det.
    Det allra värsta var när vi sedan flyttade in i vår nya lägenhet. Det visade sig att städfirman missat en del i badrummet, vilket vi informerade Micaela om.Hon sa att hon skulle ta tag i det.
    Efter två veckor försöker vi kontakta henne utan svar, helt plötsligt ringer städfirman upp och berättar att Micaela hört av sig. Dock inte två veckor tidigare som hon borde ha gjort.
    Sammanfattningsvis är vår upplevelse att det var svårt att få kontakt med Micaela, att hon inte var hjälpsam, och att om det var möjligt skulle vi ha krävt arvodet tillbaka då vi är oerhört missnöjda med servisen. Läs mer
    2020-07-14 Micaela M svarar William E
    Trist att detta är er syn på försäljningen, en försäljning som blev till i en tid då många stod utan avtal. Jag visade er bostad t.o.m. flertalet gånger under samma dag även om en av spekulanterna inte dök upp vid bokad visning. Jag var visst sjuk vid ett tillfälle vilket ibland, om än sällan är oundvikligt, att det skulle varit av annan anledning är ett missförstånd. Jag tillhör den gruppen av mäklare som jobbar oavbrutet. Ibland har världsbilden en stor påverkan på vårt arbete, som nu och då blir det dubbla insatser. Ni har köpt en av Uppsalas finaste bostäder via mig och sålt en Fantastisk etta via mig och jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem och skapar en härlig framtid där. Mvh micaela
  • Christopher W sålde sin lägenhet med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-06-23

NORBY
    Proffsig, lyhörd och otroligt engagerad! Läs mer
  • Ifeanyi O köpte sin lägenhet med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-06-14

5:a
    Vittinge
    Our experience was professional Läs mer
  • Håkan Torsten O sålde sitt hus med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-05-21

Storvreta
    Otroligt duktig och proffsig i sitt yrke.
    Ärlig kunnig och trygg!
    Kan verkligen gå i god och rekommendera! Läs mer
    Micaela M gillar detta
  • Anders B köpte sitt hus med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-05-19

Forsmark
    Köpt fritidshus i Stor-Rångsen av Micaela McClafferty som skött denna affär ypperligt och skickligt. En de bästa mäklare jag mött i mitt liv där jag köpt och sålt ca 20 hus/lägenheter. Läs mer
    Micaela M gillar detta
  • Matilda E köpte sin stuga med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-03-09

BJÖRKLINGE
    Köpte fritidshus och blev väl bemött och fick bra stöttning under kontraktsskrivningen Läs mer
  • Ali K köpte sin stuga med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-02-22

Stubbo
    jag Köpte en sommarstuga. Det var bra jag bemötas riktigt bra. Läs mer
  • Ulla J köpte sin lägenhet med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-02-13

LUTHAGEN
    Vi har köpt en övernattningslägenhet , centralt i Uppsala. 2 barn bofasta och vår egen studiestad.. sant att jag har mammas släkt ( några få kvar) i Uppsala ochharvarit där mycket även som barn. Vi bor på landet vid en sjö i Västergötland sedan 44 år. Ett underbart lant/ sommarställe som fylls av liv på somrarna. Vi ville även ha ett stadsställe och Micaela har sålt ett sådant till oss. Allt har gått mycket snabbt, smidigt och opretantiöst. Lätt att få tag i , löser snabbt o smidigt det vi har velat ha svar på. Känns kunnig.
    Hon har gjort ett jättebra jobb, på ett mycket trevlgt sätt./
    Ulla Jacobsson Läs mer
    Camilla B, Micaela M gillar detta
  • Björn J köpte sin lägenhet med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-02-13

LUTHAGEN
    Vi har varit mycket nöjda med Micaelas insats. Läs mer
    Micaela M gillar detta
  • Annika E köpte sin stuga med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-02-05

Kavarö
    Trevlig o seriös mäklare!
    Hoppas på fler möten, för ytterligare köp och försäljning! Läs mer

Senaste försäljningarna

Gamla landsvägen