Micaela McClafferty

Micaela McClafferty

Micaela McClafferty är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

Micaela McClafferty har varit registrerad mäklare sedan 2016-03. Micaela McClafferty har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 75 omdömen med ett betyg på 4.6. Micaela McClafferty har haft 41 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 75 Läs vad Micaela McClafferty

• sålde sitt hus med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
    • BJÖRKLINGE
    2022-08-04 Verifierad kund
    Jag har både köpt och sålt via Micaela och är väldigt imponerad av henne som mäklare. Micaela är seriös, hörsam, kunnig och effektiv.

Både som köpare och säljare känner man att hon prioriterar en och visar stort intresse för ens situation.

Jag rekommenderar henne varmt till alla som får chansen att ha henne som mäklare, du kommer inte ångra dig.
    2022-06-29 Verifierad kund
    Blev lite besviken att vissa saker saknades i annonsen på Hemnet. Tex saknades info om bergvärme och fiber som jag tycker är väldigt bra om det står med.

I övrigt var allt jättebra
    Hej, trist att du ser att saker fattades i annonsen. Bergvärme vad medtagen i annonsen men fiber visste jag inte att du dragit in. På ett intagsmöte pratas om allt mellan himmel och jord och det är superviktigt att all information kommer med därför ber vi säljarna att läsa igenom texten innan vi lägger ut en annons. Tack för förtroendet med försäljningen och jag önskar dig all lycka med nästa hem. Micaela McClafferty
    • Vänge
    2022-06-28 Verifierad kund
    Professionell och effektiv. Svarar snabbt på frågor, mycket hjälpsam.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
    • NYBY
    2022-06-07 Verifierad kund
    Är nöjd med kontakter och bemötande. Mäklaren
    återkopplas bra osv
  • Anders Gunnar S
    sålde sitt hus med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
    2022-05-24 Verifierad kund
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Höll bra i försäljningen och jag kände stor trygghet hela under hela processen, kan varmt rekommenderas.
    • Vänge
    2022-05-19 Verifierad kund
    Hon var mycket bra och trevlig på alla sätt och vis!
    • ÅRSTA
    2022-05-08 Verifierad kund
    Har inget att klaga på angående mitt val av mäklare. Micaela har funnits tillgänglig från start till slut. Känns som en trygg mäklare som är villig att dela med sig av goda råd.
  • köpte sitt hus med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
    2022-04-11 Verifierad kund
    Hon upplevs seriös och jordnära, intresserad och engagerad. Micaela upplevde jag som köpare som ett bra stöd i affären. Rekommenderar absolut.
  • Camilla L
    köpte sin stuga med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
    2022-04-04 Verifierad kund
    Blivit fantastisk bemött av en hjärtligt och väldigt hjälpsam mäklare i Mikaela.
    Hon fanns till hands när vi behövde henne.
    Rekommenderar henne varmt.
  • köpte sin bostad med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
    • Östhammar
    2022-03-25 Verifierad kund