Micaela McClafferty

Micaela McClafferty

Micaela McClafferty är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

Micaela McClafferty har varit registrerad mäklare sedan 2016-03. Micaela McClafferty har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 57 omdömen med ett betyg på 4.7. Micaela McClafferty har haft 45 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 57 Läs vad Micaela McClafferty

• köpte sin stuga med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
    • JÄRLÅSA
    2021-07-27
    Mycket trevlig och enkel att ha att göra med. Snabb återkoppling och tog tag i sakerna man hade funderingar på.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
    • CENTRUM
    2021-06-23
    Oerhört proffsigt bemötande från första mötet till kontraktsskrivning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
    • KUNGSÄNGEN
    2021-04-05
    Köpte en lägenhet av Micaela och allt gick bra!
  • sålde sitt hus med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
    • Storvreta
    2021-03-22
    Micaela hjälpte oss att sälja en villa i Storvreta. Hon är lyhörd, kunnig och erfaren. Gav bra tips inför visningen. Erbjöd en bra paketlösning med styling, besiktning, energideklaration och försäkring. Hela processen blev både snabb och smidig och gav ett resultat över förväntan. Jag kan starkt rekommendera Micaela som mäklare. Supernöjd!
    • JÄRLÅSA
    2021-02-17
    Vi är väldigt nöjda med mäklaren vid köp av fritidshus. Vi fick svar på alla våra frågor, både om området och generella frågor kring fritidshus. Vi upplevde henne som mycket kunnig och intresserad av att hjälpa till.
    2021-02-07
    Ska jag vara ärlig så var jag livrädd men har nog haft den bästa upplevelsen man kan tänka sig med Mikaela som mäklare! Toppbetyg från mig! (Oss)
    Nu köpte vi lägenhet och kommer inte flytta i första tagen men när det skulle vara dags för försäljning så vet vi vem vi ska anlita! (Om hon jobbar kvar förstås)
    2021-02-07
    Sålt en 4rums lägenhet
    Mickan har stöttat mig ang mitt pris o visning
    När andra har tyckt att jag skulle fixa till styla om o sänka priset
    Jag trodde att försäljningen skulle vara lättare det har tagit ett år
    Men Mickan har nog försökt o haft en positiv inställning vid visningarna
    Hon har alltid kontaktat mig både före o efter varje visning
    I sin helhet har allt varit bra
    • FÅLHAGEN
    2020-12-23
    Micaela är väldigt kunnig och duktig. Hon är snabb på att återkoppla och på att svara på våra frågor. När vi köpte vår lägenhet i Fålhagen fick vi det bästa bemötandet och all hjälp vi behövde. Vi är så nöjda med Micaela och kan verkligen rekommendera henne.
  • köpte sitt hus med hjälp av Micaela McClafferty en del av Riksmäklaren Uppsala
    2020-12-07
    Köpt fastighet och är nöjd, Micaela är lösningsorienterad och tillmötesgående.
  • Adam B
    2020-11-07
    Sålde en 2:a i Salabacke. Bemötandet var på top och hela processen var super smooth.