Eva Brevemark
Registrerad mäklare sedan 2007-01-15
Aktiv på Reco.se sedan 2019-04-24
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
När köpare och säljare är riktigt riktigt nöjda och säger "Eva du är inte som andra mäklare".

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig själv som drivande, glad och kreativ!

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden lagar jag mat eller städar upp i vår trädgård.
Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När jag fick 4 affärer i följd. Köparen av första lägenheten valde att jag fick sälja hennes lägenhet. Hennes köpare valde mig att sälja hans hus. Hans köpare valde att jag fick sälja deras lägenhet. Sen tog det dock slut då den köparen hade en hyresrätt i Lund :-). Läs mer

Läs vad 46 Läs vad Eva Brevemark

• Åsa Annika J sålde sitt hus med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-07-05

Eva Brevemark har sålt vår villa vilket gick snabbt och bra med tanke på rådande situation i samhället. Hon har varit en sprudlande källa med fantastisk energi som lätt smittar av sig! Jag trodde inte att det kunde vara så roligt att sälja men Eva har gjort försäljningen till ett rent nöje och hon har förklarade utförligt hur ett köp av en bostad går till så att jag har kunnat känner mig trygg och säker. Jag kan skarpt rekommendera Eva som mäklare 🎉🎉 Läs mer
    Eva B gillar detta
  • Ellinor H köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-06-22

CENTRUM
    Eva Brevemark har ett bra bemötande med en fantastisk energi som lätt smittar av sig! Jag tycker att hon förklarade utförligt hur ett köp av en bostad går till bland annat, så att köparen känner sig trygg och säker. 🌸 Läs mer
    Eva B gillar detta
  • Jesper G köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-06-22

CENTRUM
    Jag och min sambo köpte en jättefin lägenhet mitt i stan som Eva rekommenderade för oss. Vi är väldigt nöjda med Eva och hennes professionella men ändå varma arbetsmetod. Läs mer
  • Hanna W
    Hanna W köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-06-19

CENTRUM
    Eva hade ett fantastiskt bemötande mot mig och min sambo. Efter att ha träffats på en visning av en lägenhet som inte var helt perfekt för oss visade hon oss tre andra lägenheter och vi hittade den perfekta för ett bra pris.
    Vi kan absolut rekommendera Eva till andra köpare och säljare!
    /Hanna Läs mer
    Eva B gillar detta
  • Fredrik B sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-04-30

KUNGSÄNGEN
    Sålt en tre rums lägenhet i industristaden i Uppsala. Tredje gången jag anlitar Eva och det har alltid fungerat väldigt bra. Kan verkligen rekommendera! Läs mer
    2020-04-30 Eva B svarar Fredrik B
    Hej Fredrik! Så roligt att jag får hjälpa dig och din familj om och om igen. Men nu hoppas vi väl att ni ska få bo länge i nya huset!
  • Gunilla A köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-04-06

2.5:a
    KUNGSÄNGEN
    Eva inbjuder till tillit och förtroende, hon är lätt att prata med och är en god lyssnare.
    Hon är lätt att få kontakt med, oftast tillgänglig, om hon inte kan svara, så hör hon av sig så fort hon kan.
    Man känner sig trygg med Eva som mäklare.

Jag skulle med lätthet rekommendera henne till min släkt och mina vänner. Läs mer
    Eva B gillar detta
  • Alice R sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-03-24

4:a
    SVARTBÄCKEN
    Sålde en 4:a i Uppsala och vår mäklare var engagerad, transparant, tillgänglig samt trevlig. Eva var påläst och en bra förhandlare. Våra förväntningar möttes och vi skulle rekommendera henne till alla. Läs mer
    Eva B gillar detta
  • Najmoddin M sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-03-19

GOTTSUNDA
    Eva Brevemark är en fantastisk mäklare som jobbar på ett proffesionellt sätt.Hon var hjälpsam och tillgängligt under försäljnings processen.Jag är mycket nöjd med hennes arbete. Läs mer
    Eva B gillar detta
  • Anna G köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-03-17

4:a
    SVARTBÄCKEN
    Köpt en bostad med hjälpa av Eva. Hon ställde upp oavsett dag och tidpunkt vilket jag uppskattar som vill få saker att hända snabbt. Läs mer
  • Amel M
    Amel M sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-03-09

SALABACKE
    Bra tålamod, lätt tillgänglig,tydlig Läs mer

Senaste försäljningarna

Djäknegatan