Eva Brevemark

Eva Brevemark

Eva Brevemark är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

Eva Brevemark har varit registrerad mäklare sedan 2007-01. Eva Brevemark har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 66 omdömen med ett betyg på 4.9. Eva Brevemark har haft 24 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
När köpare och säljare är riktigt riktigt nöjda och säger "Eva du är inte som andra mäklare".

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig själv som drivande, glad och kreativ!

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden lagar jag mat eller städar upp i vår trädgård.
Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När jag fick 4 affärer i följd. Köparen av första lägenheten valde att jag fick sälja hennes lägenhet. Hennes köpare valde mig att sälja hans hus. Hans köpare valde att jag fick sälja deras lägenhet. Sen tog det dock slut då den köparen hade en hyresrätt i Lund :-).

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 66 Läs vad Eva Brevemark

• ROSENDAL
    2021-07-30
    Lyhörd mäklare, kan varmt rekommendera Eva för vänner och bekanta.
    2021-07-21
    Engagerad och målinriktad. Väldigt trevlig och lätt att tycka om
    2021-07-21
    Kunnig. Bra bemötande. snabb återkoppling i mejlväxling.
    2021-06-27
    Vi är jättenöjda med vår mäklare Eva Brevemark vid försäljning av vår lgh. Snabb, effektiv och väldigt tillgänglig i vår kontakt.
    Rekommenderar Eva varmt vid försäljning.
  • Annica J
    sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
    2021-06-19
    Eva är en problemlösare och kämpade på när jag själv tvivlade på om lägenheten skulle bli såld. Jag rekommendera Eva till alla som vill ha en mäklare som säljer med engagemang, positiv inställning och får det svåra att kännas lätt.
    2021-06-01
    Sålt en bostadsrätt en 2a.
    Trevligt bemötande och smidig affär.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
    2021-05-31
    Köpt en 2:a i Svartbäcken Uppsala. Träffade ej mäklaren vid visning, en mäklarassistent var där, mkt trevlig
    Vid skrivning av kontrakt träffade jag Eva, väldigt trevlig, tydlig och kändes proffesionell.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
    • SALABACKE
    2021-05-30
    Köpte ett renoverings projekt, allting gick jätte smidigt och smärtfritt. Fick jättebra information och hjälp av hennes assistent Patrik också! 5/5!
    • Morgongåva
    2021-05-29
    Eva helped me sell an apartment in Morgongåva, Heby. She was very kind and helpful with the process to sell an apartment, as It was my first time to sell. We were able to reach the price I was hoping to sell for. She presented my apartment in a great light and I liked her and I recommend her to anyone in the Uppsala area!
  • sålde sitt hus med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
    • Olunda
    2021-04-14
    Eva Brevemark var tydlig och klar i sina informationer och inte alltför "på" då jag var oerfaren i för mej så stora affärer. Efter att ha kontaktat 3 olika mäklarfirmor stod det klart att Eva var den som "brydde sig". De andra försvann i fjärran.
    Jag fick all hjälp jag kunde begära.
    Trots att affären strulade till sig, inte vare sig mitt eller Evas fel, så fixade hon till det på bästa sätt för alla inblandade.
    Jag kan rekommendera Eva på det varmaste och skulle inte tveka att anlita henne om det skulle bli fler "affärer".
    Med vänliga hälsningar Ronny Kalén Lagga