Eva Brevemark
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
När köpare och säljare är riktigt riktigt nöjda och säger "Eva du är inte som andra mäklare".

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig själv som drivande, glad och kreativ!

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden lagar jag mat eller städar upp i vår trädgård.
Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När jag fick 4 affärer i följd. Köparen av första lägenheten valde att jag fick sälja hennes lägenhet. Hennes köpare valde mig att sälja hans hus. Hans köpare valde att jag fick sälja deras lägenhet. Sen tog det dock slut då den köparen hade en hyresrätt i Lund :-). Läs mer

Läs vad 40 Läs vad Eva Brevemark

• Alice R sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-03-24

SVARTBÄCKEN
    Sålde en 4:a i Uppsala och vår mäklare var engagerad, transparant, tillgänglig samt trevlig. Eva var påläst och en bra förhandlare. Våra förväntningar möttes och vi skulle rekommendera henne till alla. Läs mer
    Eva B gillar detta
  • Najmoddin M sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-03-19

GOTTSUNDA
    Eva Brevemark är en fantastisk mäklare som jobbar på ett proffesionellt sätt.Hon var hjälpsam och tillgängligt under försäljnings processen.Jag är mycket nöjd med hennes arbete. Läs mer
    Eva B gillar detta
  • Anna G köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-03-17

SVARTBÄCKEN
    Köpt en bostad med hjälpa av Eva. Hon ställde upp oavsett dag och tidpunkt vilket jag uppskattar som vill få saker att hända snabbt. Läs mer
  • Amel M
    Amel M sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-03-09

SALABACKE
    Bra tålamod, lätt tillgänglig,tydlig Läs mer
    Eva B gillar detta
  • Inga R sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-03-08

ÅRSTA
    Jag har sålt en bostad fick ett bra stöd i detta Läs mer
  • Kevin A köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-03-08

ÅRSTA
    Jag har köpt en bostadsrätt och har varit på jätte många visningar men Eva har varit det bästa bemötandet hittills.
    Mina förväntningar var inte så höga för jag har varit på så många visningar, men Eva va över förväntan , mycket snäll och trevlig duktig på att prata och vara hjälpsam! Läs mer
  • Oscar C sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-03-01

LUTHAGEN
    Jag har sålt en lägenhet. Min mäklare har bemött mig väl och levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    Eva B gillar detta
  • Jacob Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-02-27

LUTHAGEN
    Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
    Eva B gillar detta
  • Jenny S köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-02-22

LUTHAGEN
    Tydlig och bra att ha att göra med. Genuint ärlig och positiv. Läs mer
  • Meena D sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-02-19

STENHAGEN
    Eva was very helpful and made the process of selling my apartment very manageable. It was a pleasure to work with her. Läs mer

Senaste försäljningarna

Viragatan