Eva Brevemark är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

och har varit registrerad mäklare sedan 2007. Eva Brevemark har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 48 omdömen sedan 2019-04-24. Eva Brevemark har haft 31 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
När köpare och säljare är riktigt riktigt nöjda och säger "Eva du är inte som andra mäklare".

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig själv som drivande, glad och kreativ!

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden lagar jag mat eller städar upp i vår trädgård.
Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När jag fick 4 affärer i följd. Köparen av första lägenheten valde att jag fick sälja hennes lägenhet. Hennes köpare valde mig att sälja hans hus. Hans köpare valde att jag fick sälja deras lägenhet. Sen tog det dock slut då den köparen hade en hyresrätt i Lund :-).
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 48 Läs vad Eva Brevemark

• Eva förmedlade en sommarstuga, där hon var snabb med att återkoppla och såg till att affären drev i mål på ett bra sätt.
    Sophie I köpte sin stuga med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
    • 69.0 m²
    2020-10-02
  • Hej, Vi har sålt vår fars brf genom Eva. Hon mötte oss med ett väldigt öppet och glatt sätt. Förklarade väldigt bra hur hela processen går till. Allt har gått väldigt fort och smidigt
    Claes C sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
    • 64.0 m²
    • GOTTSUNDA
    2020-10-02
  • Eva Brevemark har sålt vår villa vilket gick snabbt och bra med tanke på rådande situation i samhället. Hon har varit en sprudlande källa med fantastisk energi som lätt smittar av sig! Jag trodde inte att det kunde vara så roligt att sälja men Eva har gjort försäljningen till ett rent nöje och hon har förklarade utförligt hur ett köp av en bostad går till så att jag har kunnat känner mig trygg och säker. Jag kan skarpt rekommendera Eva som mäklare 🎉🎉
    Åsa Annika J sålde sitt hus med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
    2020-07-05
    • 180.0 m²
    2020-07-05
  • Eva Brevemark har ett bra bemötande med en fantastisk energi som lätt smittar av sig! Jag tycker att hon förklarade utförligt hur ett köp av en bostad går till bland annat, så att köparen känner sig trygg och säker. 🌸
    Ellinor H köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
    • 58.0 m²
    2020-06-22
  • Jag och min sambo köpte en jättefin lägenhet mitt i stan som Eva rekommenderade för oss. Vi är väldigt nöjda med Eva och hennes professionella men ändå varma arbetsmetod.
    Jesper G köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
    • 53.0 m²
    2020-06-22
  • Eva hade ett fantastiskt bemötande mot mig och min sambo. Efter att ha träffats på en visning av en lägenhet som inte var helt perfekt för oss visade hon oss tre andra lägenheter och vi hittade den perfekta för ett bra pris. Vi kan absolut rekommendera Eva till andra köpare och säljare! /Hanna
    Hanna W
    Hanna W köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
    2020-06-19
    • 53.0 m²
    2020-06-19
  • Sålt en tre rums lägenhet i industristaden i Uppsala. Tredje gången jag anlitar Eva och det har alltid fungerat väldigt bra. Kan verkligen rekommendera!
    Fredrik B sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
    2020-04-30
    • 3:a
    • 85.0 m²
    • KUNGSÄNGEN
    2020-04-30
    Hej Fredrik! Så roligt att jag får hjälpa dig och din familj om och om igen. Men nu hoppas vi väl att ni ska få bo länge i nya huset!

Visa svar
  • Eva inbjuder till tillit och förtroende, hon är lätt att prata med och är en god lyssnare. Hon är lätt att få kontakt med, oftast tillgänglig, om hon inte kan svara, så hör hon av sig så fort hon kan. Man känner sig trygg med Eva som mäklare. Jag skulle med lätthet rekommendera henne till min släkt och mina vänner.
    Gunilla A köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
    2020-04-06
    • 55.0 m²
    • KUNGSÄNGEN
    2020-04-06
  • Sålde en 4:a i Uppsala och vår mäklare var engagerad, transparant, tillgänglig samt trevlig. Eva var påläst och en bra förhandlare. Våra förväntningar möttes och vi skulle rekommendera henne till alla.
    Alice R sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
    2020-03-24
    • 4:a
    • 100.2 m²
    • SVARTBÄCKEN
    2020-03-24
  • Eva Brevemark är en fantastisk mäklare som jobbar på ett proffesionellt sätt.Hon var hjälpsam och tillgängligt under försäljnings processen.Jag är mycket nöjd med hennes arbete.
    Najmoddin M sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Brevemark en del av Riksmäklaren Uppsala
    2020-03-19
    • 3:a