Carolina Sohlberg

Carolina Sohlberg

Carolina Sohlberg är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

Carolina Sohlberg har varit registrerad mäklare sedan 2015-07. Carolina Sohlberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 193 omdömen med ett betyg på 4.8. Carolina Sohlberg har haft 71 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Som mäklare älskar jag sälj och trivs med tävlingsmomentet i yrket. Då jag själv sålt och köpt mycket, vet jag verkligen hur det är att vara i både köparen och säljarens situation. Därför vet jag att det är bättre att uppdatera kunder en gång för mycket. Då vet de precis hur jag ligger till med spekulanter och intresset för deras bostad. Jag drivs av en ständig ambition att överträffa mina kunders förväntningar vilket är ett mål jag lägger ner all min tid för att uppnå.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är driven, envis och målinriktad. Sedan är det alltid mycket glädje i det jag gör vilket jag tror smittar av sig på mina kunder. Jag har blivit "Årets glädjespridare" på Riksmäklaren 2014 och 2018. Mina kunder uppskattar att jag lyssnar på deras behov som kund och att jag är en bra förhandlare. Jag svarar på sms eller telefonsamtal alla tider på dygnet. De vet att de kan nå mig när som helst.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 193 Läs vad Carolina Sohlberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    2022-09-28 Verifierad kund
    Affären gick mycket snabbt och smidigt, Hela processen hanterades mycket väl.
    Carolina har gjort ett bra jobb och hon lever verkligen upp till förväntningarna och mer än så.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    2022-09-28 Verifierad kund
    Kunnig, professionell, hjälpfull, vänlig, personlig
    • SALABACKE
    2022-09-21 Verifierad kund
    På bästa tänkbara sätt blev jag /vi bemötta och vid frågor fick jag /vi snabba svar. Vi är så nöjda med Carolina. Hon har verkligen gjort ett toppen jobb.
    Annette
    Sivs dotter
    • SALABACKE
    2022-09-21 Verifierad kund
    Bara samtal på telefon men det var absolut bra!
    • SÄVJA
    2022-09-13 Verifierad kund
    Carolina är kunnig, proffsig och engagerad.
    2022-09-12 Verifierad kund
    Carolina, som mäklare, uppfyllde alla våra förväntningar. Det var enkelt att kommunicera med henne, hon var väldigt hjälpsam under köpprocessen och säkerställde att det gick smidigt. Carolina har ett väldigt trevligt bemötande, och jag kan absolut rekommendera henne.
    2022-09-11 Verifierad kund
    Carolina har ett väldigt trevligt bemötande, svarar snabbt på frågor och tog våra önskemål i beaktande. Vår försäljning gick väldigt smidigt, från att vi träffades för en värdering till att lägenheten var såld tog det inte särskilt lång tid. Vi är mycket nöjda!
    • LÖTEN
    2022-09-03 Verifierad kund
    Hon var fin och bra i bemötandet. Vi kände förtroende snabbt. Vi hade inga förväntningar eftersom detta blev en annorlunda kontakt då det handlade om ett dödsbo och ingen budgivning hölls. Jag är glad och tacksam för att hon tog kontakt och erbjöd oss möjligheten att köpa på detta sätt. det var/ är ett objekt som passar oss perfekt 🙂
  • Wonssok J
    • SÄVJA
    2022-08-26 Verifierad kund
    Carolina is a special mäklare who can deal with many issues with kindness and wisdom.
    • LÖTEN
    2022-08-19 Verifierad kund
    vi är jättenöjd hur Carolina gick genom hela processesn om försäjling av våran lägenhet. Alltid snab respons från Carolina när vi hade frågor kring visning, budgivning etc.