Läs vad 87 Läs vad Carolina Sohlberg

• 2020-12-27
    Hon fanns tillgänglig och svarade snabbt när jag sökte henne. Vänlig och service minded. Bästa rekommendationer.
    Vivi-ann L
    • Vänge
    köpte en tomt med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-12-23
    Jag har köpt en tomt, Carolina var väldigt trevligt hjälpsamt, hon är utmärkta mäklare.
    Sami A
    • Vänge
    köpte en tomt med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-12-22
    Carolina är en mycket professionell mäklare. Under hela försäljningsprocessen har hon haft kontinuerlig kontakt med oss, visat stort engagemang och genomfört vår försäljning med bravur. Dessutom uppskattade vi väldigt mycket hennes lyhördhet och ödmjuka inställning. Tack!
    Mohammad R
    • 2:a
    • 61.0 m²
    • NYBY
    sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-12-13
    När jag köpte min första bostadsrätt på populära Rosendal så har jag fått ett väldigt bra bemötande av henne och hon har varit till mycket stor hjälp hela vägen.
    Inga-lill S
    • 3.5:a
    • 81.0 m²
    • ROSENDAL
    köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2020-12-04
    Jätteduktig hjälpsam och kunnig!
    Folke H
    • ROSENDAL
    Tusen tack Folke att du tog dig tid att lämna en vänlig kommentar! :)

• 2020-12-04
    Fantastiskt bemötande kring mina önskemål. Uppfyllde mina förväntningar fullt ut!
    Aida K
    • ROSENDAL
    Tusen tack Aida, det var verkligen kul att höra! :) Din lägenhet var fantastisk, stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen.

• 2020-12-04
    Har köpt en etta på 35m2 i stadsdelen Rosendal i Uppsala.
    Blev mycket trevligt bemött av mäklaren Carolina Sohlberg på Riksmäklarna.
    Hon är proffsig och gör sitt jobb på ett ypperligt sätt.
    Ser framemot att träffa henne på tillträdesdagen.
    May-bee H
    • ROSENDAL
    Stort tack för ditt vänliga omdöme May-Bee, det var mycket kul att läsa! Jag tror att Folke kommer att stormtrivas i lägenheten! Ser också fram emot att träffa er igen på tillträdesdagen!

• 2020-11-18
    Jag kom i kontakt med Carolina då jag köpte lägenhet nyligen.

Jag tycker att Carolina uppfyller alla de krav man kan ställa på en professionell mäklare.

Hon var väldigt bra i bemötandet, enkel att ha att göra med samt kvick med i sin respons vilket gjorde att affären gick snabbt.

Jag kan stark rekommendera Carolina som mäklare till den som skall sälja eller köpa bostad.
    Simon S
    • 4:a
    • 114.0 m²
    • ROSENDAL
    Stort tack för din vänliga rekommendation Simon, det värmer verkligen att få höra dessa fina ord. Du var också en mycket bra köpare som var snabb på att svara och trevlig att ha att göra med. Hoppas att ni ska stormtrivas i nya lägenheten men det tvivlar jag inte på! :)

• 2020-11-18
    Carolina Sohlberg rekommenderas varmt.
    Hon hade koll på samtliga delar i vår försäljning av 4 rok i Rosendal.
    Marknadsvärde, styling, köpare, strategi, visningar, kontraktsskrivning mm, kort sagt allt fungerade perfekt!
    Mattias S
    • 4:a
    • 114.0 m²
    • ROSENDAL
    Stort tack Mattias för din mycket vänliga rekommendation! Tack för att jag fick förtroendet att sälja er fina lägenhet, jag gillade den verkligen! Hoppas att ni ska trivas jättebra i nya lägenheten!

• 2020-11-12
    Sålt bostad och har fått en bra uppfattning av mäklaren sedan innan då jag försökte köpa ett av hennes objekt. Bestämde mig efter det att anlita mäklaren för försäljning av min gamla lägenhet. Alltid snabba svar och kändes som att mäklaren verkligen jobbade med att sälja min lägenhet har inget att klaga på.
    Petter W
    • 2:a
    • 53.0 m²
    • HÖGANÄS
    Tusen tack Petter för dina vänliga ord! Är mycket glad och tacksam att jag fick förtroendet att sälja din fina lägenhet! Du som säljare var mycket trevlig och enkel att ha att göra med. Hoppas att du trivs super i dina lägenheten! :)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte