Carolina Sohlberg
Registrerad mäklare sedan 2015-07-07
Aktiv på Reco.se sedan 2019-04-24
2019-08 - 2020-07
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Som mäklare älskar jag sälj och trivs med tävlingsmomentet i yrket. Då jag själv sålt och köpt mycket, vet jag verkligen hur det är att vara i både köparen och säljarens situation. Därför vet jag att det är bättre att uppdatera kunder en gång för mycket. Då vet de precis hur jag ligger till med spekulanter och intresset för deras bostad. Jag drivs av en ständig ambition att överträffa mina kunders förväntningar vilket är ett mål jag lägger ner all min tid för att uppnå.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är driven, envis och målinriktad. Sedan är det alltid mycket glädje i det jag gör vilket jag tror smittar av sig på mina kunder. Jag har blivit "Årets glädjespridare" på Riksmäklaren 2014 och 2018. Mina kunder uppskattar att jag lyssnar på deras behov som kund och att jag är en bra förhandlare. Jag svarar på sms eller telefonsamtal alla tider på dygnet. De vet att de kan nå mig när som helst. Läs mer

Läs vad 65 Läs vad Carolina Sohlberg

• Pia A sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-08-02

3:a
    Carolina sålde vår bonumfastighet på första försöket.
    Carolina var väldigt tillmötesgående, lyssnande och lyckades marknadsföra lägenheten till målgruppen vi vände oss till.
    Fö lättsam, trevlig och återkopplade när det behövdes på ett tydligt sätt.
    Vi rekommenderar Carolina varmt.
    Pia och Kjell Läs mer
  • Roza M köpte en tomt med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-07-05

Vänge
    Hon är en mycket professionell mäklare. Han gör sitt jobb perfekt. Läs mer
  • Kim J köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-07-04

ROSENDAL
    Snabba svar och alltid tillgänglig. Läs mer
  • Therese S köpte sin stuga med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-07-02

SIGTUNA
    Vi köpte genom Carolina och det fungerade toppen på alla sätt! Rekommenderas! :) Läs mer
  • Linnea A sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-06-25

KUNGSÄNGEN
    Carolina var mycket engagerad och informativ.
    Hon låg steget före och berättade för mig steg för steg hur en försäljning går till.

Jag fick en snabb och smidig försäljning precis som önskat tack vare Carolina Sohlberg. Läs mer
  • Fotini K sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-06-04

3.5:a
    ÅRSTA
    Hej
    Har nyligen sålt mitt lägenhet.
    Med Carolina,mäklaren har jag känt mig trygg och jag visste att lägenheten var i goda händer.
    Carolina är duktig och mycket kunnig om bostadsförsäljning och har levt upp till mina förväntningar.
    Jag kommer att rekommendera henne till andra personer som jag känner när de ska sälja sitt eget bostad. Läs mer
    2020-06-05 Carolina S svarar Fotini K
    Tusen tack Fotini, det glädjer mig verkligen att höra! Tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen! Vi ses i augusti :)
    Carolina S gillar detta
  • Marina T köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-06-02

2:a
    FRÄMRE LUTHAGEN - FJÄRDINGEN
    I bought a bostadsrätt lägenhet and Carolina helped a lot. She went an extra mile and came to show me the apartment at an extra day as my schedule didn't allow me to come to the visning. She was professional and very helpful during the bidding and after. I definitely would recommend Carolina : ) Läs mer
    2020-06-05 Carolina S svarar Marina T
    Thank you so much Marina for your kind recommendation! And also thank you for helping with the contract. Have a nice summer! :)
    Carolina S gillar detta
  • Anton G köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-05-29

2:a
    SÄVJA
    Hjälpsam supertrevlig mäklare som jag kunde vända mig till med vilken fråga som helst! Läs mer
    2020-06-05 Carolina S svarar Anton G
    Stort tack Anton! 😃 Hoppas att du ska trivas kanonbra i lägenheten!
    Carolina S gillar detta
  • Peter L köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-05-27

ROSENDAL
    Trevligt bemötande och smidigt förfarande i vår bostadsaffär. Läs mer
    2020-06-05 Carolina S svarar Peter L
    Stort tack Peter för din vänliga rekommendation!
  • Elisabeth L köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-05-27

En bostadsrätt

Snabb återkoppling via telefon och Mail. Enkel och smidig affär. Kan klart rekommendera denna mäklare till vänner! Läs mer
    2020-06-05 Carolina S svarar Elisabeth L
    Stort tack Elisabeth, det var kul att höra! :)

Andra mäklare hos Riksmäklaren Uppsala

Carolina Sohlberg