Carolina Sohlberg

Carolina Sohlberg

Carolina Sohlberg är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

Carolina Sohlberg har varit registrerad mäklare sedan 2015-07. Carolina Sohlberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 120 omdömen med ett betyg på 4.8. Carolina Sohlberg har haft 66 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Som mäklare älskar jag sälj och trivs med tävlingsmomentet i yrket. Då jag själv sålt och köpt mycket, vet jag verkligen hur det är att vara i både köparen och säljarens situation. Därför vet jag att det är bättre att uppdatera kunder en gång för mycket. Då vet de precis hur jag ligger till med spekulanter och intresset för deras bostad. Jag drivs av en ständig ambition att överträffa mina kunders förväntningar vilket är ett mål jag lägger ner all min tid för att uppnå.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är driven, envis och målinriktad. Sedan är det alltid mycket glädje i det jag gör vilket jag tror smittar av sig på mina kunder. Jag har blivit "Årets glädjespridare" på Riksmäklaren 2014 och 2018. Mina kunder uppskattar att jag lyssnar på deras behov som kund och att jag är en bra förhandlare. Jag svarar på sms eller telefonsamtal alla tider på dygnet. De vet att de kan nå mig när som helst.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 120 Läs vad Carolina Sohlberg

• köpte sitt hus med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    • BJÖRKLINGE
    2021-09-19
    Vi blev väldigt bra bemötta på visningen och även innan visningen när jag hade frågor. Mäklaren är tillgänglig och snabb på att svara på frågor. Jag skulle absolut rekommendera henne till andra. Jag upplevde att hon var bra på att tillgodose både säljarens och köparens intressen. Det enda negativa jag kan komma på är att jag tycker att utgångspriset vsr ett lockpris, det var alldeles för lågt satt och det förstod jag redan innan visningen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    • BJÖRKLINGE
    2021-09-16
    Ett givet val av alla mäklare vi valde mellan. Med hennes härliga energi, noggrann, återkopplade snabbt och förklarade allt i detalj för oss som nervöst sålde vårat första hus.
    Rekommenderar henne starkt.
    Lika sant som slogan - våran mäklare genom livet!
  • sålde sitt hus med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    • LÖVSTALÖT
    2021-09-01
    Carolina har från första stund varit otroligt serviceinriktad, proffsig, engagerad och tillgänglig. Dessutom är hon väldigt lättsam och har nära till skratt, vilket gör att man känner sig bekväm och trygg.

Vi har höga krav på att vår mäklare är intresserad och engagerad i vår försäljning och vill sträva mot samma mål som oss, vilket Carolina överträffade med råge.

Det kändes tryggt hela vägen från start till mål, vi är glada att vi valde att samarbeta med Carolina och kan varmt rekommendera henne till er som vill sälja.
  • köpte sitt hus med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    • LÖVSTALÖT
    2021-09-01
    Trevligt bemötande. Återkopplade med våra frågor. Det var toppen. Snabb återkoppling på alla sätt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    2021-08-27
    Vi fick ett väldigt professionellt och trevligt bemötande av Carolina. Hon var kunnig och påläst på objektet och kunde svara på de allra flesta frågor vi hade om objektet och försäljningsprocessen. Det hon inte kunde svara på direkt, tog hon snabbt reda på. Vi kände oss väldigt trygga med hennes hantering av försäljningen.
    2021-08-25
    Mycket trevlig mäklare. Härlig utstrålning. Ärlig med det hon inte visste och tog direkt reda på det. Professionell och smidig att ha kontakt med. Mycket nöjd med vårt köp genom henne.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Sohlberg en del av Riksmäklaren Uppsala
    2021-08-25
    Är andra gången vi använder oss av Carolina som mäklare och kunde inte vara mer nöjd.
    Vi fotograferade lägenheten på måndagen, den kom ut på torsdagen samma vecka och såldes sedan på nästföljande tisdag efter en privatvisning. Allt har varit så smidigt, vi har fått massa stöd och allt med ett leende på läpparna.
    • FÅLHAGEN
    2021-08-23
    Carolina har gjort ett helt enastående jobb som både våran mäklare för lägenheten vi köpte i Gottsunda - vilket hennes bemötande och hur hon genomförde sitt jobb, gjorde att vi valde att använda henne som mäklare för försäljning för våran egen lägenhet. Något som hon gjorde med sådan professionalitet och träffsäkerhet. Vi är supernöjda!
    • CENTRUM
    2021-08-13
    Carolina är otroligt trevlig och härlig att ha som mäklare. Bemötandet var hela vägen från första mötet problemfritt och mycket energifyllt alltid med ett leende på läpparna.

Mycket uppskattat!
    • SÄVJA
    2021-08-09
    Mäklaren var professionell och tillmötesgående. Hon hade även god och positiv energi och ett hjälpsamt och serviceinriktat bemötande. Samtidigt även humorös och avslappnad utan onödigt rigida eller formella inslag.