Peter Alfvengren

Peter Alfvengren

Peter Alfvengren är mäklare på Riksmäklaren Uppsala

Peter Alfvengren har varit registrerad mäklare sedan 1995-09. Peter Alfvengren har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 4.8. Peter Alfvengren har haft 20 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 28% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 4 Läs vad Peter Alfvengren

• 2019-11-21
    Ödmjuk. trevlig. hjälpsam. lätt att sammabeta med. Bra kompetens. Utmärkt bemötande.
    Waldo A
    • 4:a
    • 98.0 m²
    • STENHAGEN
  • 2019-11-03
    Sålde vår lägenhet och allt var klart inom två veckor, från att vi tog kontakt tills att affären var klar. Alla var nöjda. Vi önskade oss en mycket erfaren mäklare som har förståelse för marknaden och är bra på att hantera relationer, Peter Alfvengren uppfyllde alla våra förväntningar och gjorde ett bra jobb.
    Rabbe H
    • 4:a
    • 89.0 m²
    • ERIKSBERG
  • 2019-07-13
    Trygg, erfaren, löser det man vill och är alltid anträffbar.
    Per Jesper Emanuel J
    • 96.0 m²
    • Knutby
    sålde sitt hus med hjälp av Peter Alfvengren en del av Riksmäklaren Uppsala
  • 2019-05-02
    Sålt bostadsrätten åt min mor genom Riksmäklaren. Jag jämförde mellan olika mäklare men Peter var förutom att vara billigast, även förtroendeingivande och trodde på ett högre slutpris än de övriga. Han levererade dessutom över förväntan vilket ger ett stort plus!
    Johan B
    Johan B
    • 2:a
    • 58.8 m²
    • Svartbäcken
    sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Alfvengren en del av Riksmäklaren Uppsala

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte