Alla kategorier Mäklare Stockholms län Danderyd SkandiaMäklarna Danderyd
Rekommenderat företag 2016 - SkandiaMäklarna Danderyd
Rekommenderat företag 2015 - SkandiaMäklarna Danderyd

SkandiaMäklarna Danderyd

Vendevägen 9, 182 69 Djursholm — Visa karta

Vi har sedan 1993 byggt upp en mycket god lokalkännedom i Danderyd, Djursholm, Stocksund samt Enebyberg.

Läs vad 101 kunder tycker om SkandiaMäklarna Danderyd

• Solvig L
    Solvig L skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Mkt bra bemötande, seriöst och proffsigt.
  • Martin L
    Martin L skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Väldigt professionellt mottagande. Madeleine är serviceminded och upplevs ge ärliga och kunniga svar på de frågeställningar vi hade. Att hon bor, och har bott länge, i det område där vi planerade att köpa bostad är en stor fördel eftersom man får insiktsfulla svar på allmänna frågor om området. Kan varmt rekommenderas som mäklare.
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om Ann-Cathrin Almström en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Trevligt och professionellt bemötande.
  • Gunilla E
    Gunilla E skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Kerstin är vänlig ,tillmötesgående och det märks att hon har lång erfarenhet. Hon verkar ha ett stort kundregister att ösa ur vilket är bra. Det tog oss 14 dagar från första öppna visningstillfälle att få huset sålt vilket vi var mycket tacksamma för.
    2016-10-10 Kerstin F svarar Gunilla E
    Tack, själv, det är trevligt att hjälpa mina kunder med sitt livs största affär, bostadsbytet.
  • Fei S
    Fei S skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Kerstin har visat mig flera lähenheter innan jag köpte den lägenheten som stort renoveringsbehov från en annan mäklare som var inte ansvarig. När dags skulle sälja den anlitade jag Kerstin. Hon sköte alla steg fint, omsorgsfullt med bra strategi.
    Kan absolut rekommenderas.
    2016-10-10 Kerstin F svarar Fei S
    Tack Fei för att du anlitade mig inför din försäljning.
  • Robert W
    Robert W skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Positivt och bra bemötande. Bra information och service.
  • Marianne W
    Marianne W skrev om Anders Martin en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Effektivt, snabbt, proffsigt. Mycket vänligt bemötande, god tillgänglighet, lätt att få kontakt via tel el mail. Nöjda med affären, bra pris och inget krångel.
    2016-06-27 Anders M svarar Marianne W
    Hej Marianne!
    Tack för orden och att du tog dig tid att svara på mailet. Hoppas ni haft en fin midsommarhelg!
  • Görel V
    Görel V skrev om Anders Martin en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Jag var mycket nöjd med Anders insatser. Lätt att nå, klara rediga besked, mycket vänlig och tillmötesgående. Mvh Görel von Essen
    2016-06-22 Anders M svarar Görel V
    Tack Görel för att du tog dig tid att svara på mailet. Vill samtidigt önska dig en Glad Midsommar!
  • Lars Erik S
    Lars Erik S skrev om Anders Martin en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Upplever att Skandiamäklarna via Anders visat ett professionellt och kunnigt intryck!
    2016-06-22 Anders M svarar Lars Erik S
    Tack Lars-Erik för att du tog dig tid att svara på mailet från Reco. Vill samtidigt önska dig en glad Midsommar!
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Anders Martin en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Trevlig, förtroendeingivande och konstruktiv! Mycket nöjd.
    2016-06-22 Anders M svarar Lisa B
    Tack Lisa för orden och att du tog dig tid att svara på mailet från Reco.
    Glad Midsommar!
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Anders Martin en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Mycket servicemind, professionell, problemlösande och trovärdig.
    2016-06-22 Anders M svarar Magnus N
    Tack Magnus för orden och att du tog dig tid att svara på mailet från Reco.
    Glad Midsommar!
  • Karen H
    Karen H skrev om Ann-Cathrin Almström en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Trevligaste och kompetentaste mäklare jag mött.
  • Jörgen N
    Jörgen N skrev om Ann-Cathrin Almström en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Allt bara bra och proffsigt. Vi är nöjda och glada
  • Björn M
    Björn M skrev om Ann-Cathrin Almström en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Very professional and helpful!
  • Eva U
    Eva U skrev om Ann-Cathrin Almström en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Det har varit trevligt. Jag har känt mig trygg o säker.
  • Inger L
    Inger L skrev om Ann-Cathrin Almström en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Av misstag tryckte jag på alla alternativ. Givetvis skulle jag bara tryckt på 5.
    A C Almström är mycket duktig mäklare. Kunnig, trevlig, väl påläst och med vänligt bemötande har hon utfört mitt uppdrag till belåtenhet.
    mvh Inger
  • Ann C
    Ann C skrev om Ann-Cathrin Almström en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Hittills har det varit utmärkt och det är mycket kvar av vår kontakt.
    Jag har köpt en bostad via A-C A. Men nu ska hon hjälpa mig att sälja min bostad.
  • Eva Lena K
    Eva Lena K skrev om Ann-Cathrin Almström en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Otroligt vänlig och kunnig Jag är mycket nöjd med resultatet av försäljningen.
    Anledning till att min mäklare inte får Max poäng
    tar jag gärna med henne
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Ann-Cathrin Almström en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Allt har fungerat bra! Jag har fått den hjälp jag behövt.
  • Björn H
    Björn H skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Trevlig, professionell och effektiv.
  • Hilda H
    Hilda H skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Efter det att kontrakt skulle tecknas fick vi mycket bra bemötande. Det var lite mindre engagerat före kontraktsskrivande och det var en del saker som kunde ha varit tydligare. På det hela taget ändå en positiv upplevelse och vi skulle absolut rekommendera Madeleine.
  • Per N
    Per N skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Vaket, seriöst. Duktig på att lyssna av, och ger ett mycket kunnigt intryck.
  • Christian A
    Christian A skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Vänlig, korrekt, samlad, noggrann. Rekommenderas.
  • Olle B
    Olle B skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    mkt kompetent,vänlig med integritet.lyhörd,"no nonsense"
  • Ronald V
    Ronald V skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Kerstin Fröjdh fick uppdraget att sälja vår villa i norra Danderyd och gjorde ett utmärkt arbete. Hon var engagerad, effektiv och kreativ. Hon arbetade hårt för att få det bästa resultatet och höll oss fortlöpande ajour. Hon kom med många bra förslag som gjorde att vi kände oss trygga med henne. Hon sköt budgivningen på ett mycket bra sätt. Hon fick ett gott resultat, och hon tog mycket bra hand om de formella delarna i processen.
    Hennes arvodesanspråk var rimligt och hon var genomgående mycket trevlig, öppen och personlig i kontakten. Vi kan varmt rekommendera henne.
    2016-10-10 Kerstin F svarar Ronald V
    Tack själva för gott samarbete och att ni lyssnade på mina råd och erfarenheter.
  • Christina F
    Christina F skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Proffsigt, faktiskt, snabbt bemötande.
    Madeleine är dessutom mycket trevlig.
  • Peter M
    Peter M skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Det formella med papper sköter utmärkt.
  • Stigbjörn B
    Stigbjörn B skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Rakt igenom bra utförd försäljning om än inte riktigt klart.
  • Michael O
    Michael O skrev om Anders Martin en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Professionell, kunnig och sympatisk.
  • Johan M
    Johan M skrev om Anders Martin en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Lång erfarenhet, professionellt bemötande, gott och gediget arbete.
  • Carlos J
    Carlos J skrev om Anders Martin en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Mycket kompetent, professionell och seriös.
    En av de bästa mäklarna jag haft nöjet att jobba med.
  • Christian M
    Christian M skrev om Anders Martin en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Vi är mycket nöjda med Anders Martins arbete vid försäljningen av vår villa. Anders är mycket erfaren, kunnig och seriös och han inger stort förtroende. Han har också varit mycket engagerad, lyhörd och stöttat med goda råd i processen att sälja vårt hem. Sen är det förstås en stor bonus att försäljningspriset blev över förväntan. Sammanfattningsvis ger vi Anders våra allra bästa rekommendationer!
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Anders Martin en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Mycket proffessionell. Den bästa mäklare jag haft och då har jag haft 9 olika mäklare de senaste 15 åren då jag sålt hus och lägenheter. Mycket korrekt, strukturerad och saklig.
  • Charlotta B
    Charlotta B skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Då vi inte avslutat köpet av lägenheten i Djursholm föredrar jag att svara på frågorna efter avslutat köp.
    Med vänlig hälsning
    Charlotta Bragée Myrberg
  • Sirkka-liisa H
    Sirkka-liisa H skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Kerstin är MKT duktig mäklare, jag har MKT stort förtroende för henne, jag rekommenderar henne å det allra varmaste!
  • Oscar B
    Oscar B skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    jätte trevligt och bra bemötande. Stor hjälp och kunnig. Det ända som skulle kunna klagas på skulle vara sen på att svara på sms jämfört med andra mäklare men det är bara en petitess i samanhanget
  • Charlotte K
    Charlotte K skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Jag har fått ett mycket professionellt bemötande av Kerstin. Hon är lugn och seriös. Jag har använt Kerstins tjänster både för värdering av bostad och för köp av ny bostad. Jag är mycket nöjd och rekommenderar gärna Kerstin!
    2015-12-08 Kerstin F svarar Charlotte K
    Tack Charlotte, en rekommendation är det bästa betyg man kan få !
  • Christina B
    Christina B skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Jag är mer än nöjd! Madeleine Colliander Muller är snabb och professionell. Madeleine C-M har humor och skinn på näsan. Hon ligger oftast "ett steg före".
    Honsvarar prompt på mail och telefon, återkommer alltid när hon sagt att ska.
    MM har gedigen lokalkännedom om alla tänkbara objekt i Djursholm-Danderyd. Vi kommer att fortsätta vårt samarbete, då MM har åtagit sig att sälja vår villa i Djursholm, där vi bott i 41 år! Detta med största förtroende, då vi upplever hennes kompetens på de flesta plan, som mkt gedigen.
    Christina Broström

L
    2015-11-25 Madeleine C svarar Christina B
    Tack för fina ord, Christina. Skall bli en glädje att få hjälpa er vidare! Med vänlig hälsning Madeleine
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Mycket positivt o professionellt bemötande. Kan inte önska ngt ytterligare
    2015-11-24 Madeleine C svarar Cecilia B
    Tack, Cecilia, vad glad jag blir! Med vänlig hälsning Madeleine
  • Xiaoyi L
    Xiaoyi L skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    yette god att salja hus och villa.
  • Viveka L
    Viveka L skrev om Ann-Cathrin Almström en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Ann-Cathrine är fantastisk att ha vid sin sida i alla delar av en fastighetsaffär! Genom åren har hon hjälpt oss att sälja tre fastigheter, både villor och lägenhet, med bästa resultat. Allt går inte på räls när fastigheter skall omsättas men med "Anki" löser sig allt till det bästa.
    Proffsig, serviceinriktad och framförallt mycket kompetent.
    Rekommenderar henne å det varmaste.
    Viveka Larsson
    Stocksund/Stockholm
  • Ewa L
    Ewa L skrev om Anders Martin en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    En mycket trevlig och duktig mäklare.Vi har haft kontakt med många mäklare, men Anders Martin sticker ut. Han är seriös och proffsig och framförallt ärlig. Detta är en mäklare som jag kan rekommendera.
  • Elsa W
    Elsa W skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Jag anlitade Madeleine Muller för att sälja mitt hus i Djursholm. Hon gjorde på alla vis ett mycket bra jobb. Det som var mest utmärkande var hennes totala engagemang och extrema noggrannhet för att inte någonting skulle trilla mellan stolarna. Hon lyckades knyta ihop säcken till allas belåtenhet och försäljningsprocessen var snabb och smidig där ingenting lämnades åt slumpen. Jag kan varmt rekommendera henne för nya uppdrag i Danderyd.
    2015-11-05 Madeleine C svarar Elsa W
    Tack Elsa! En rekommendation är det bästa man kan få!
  • Maria A
    Maria A skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Utmäkt som person och mäklare.
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Ann-Cathrin Almström en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Tydlig och professionell mäklare. Mycket bra att ha att göra med!
  • Carl-johan W
    Carl-johan W skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Bra bemötande och proffsig service.
  • Magnus V
    Magnus V skrev om Anders Martin en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Skandiamäklarna i Djursholm och Anders Martin har ett mycket vänligt och omhändertagande bemötande, är professionella i alla delar av säljprocessen och har en mycket god lokalkännedom.
  • Anita J
    Anita J skrev om Ann-Cathrin Almström en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Ann-Cahtrin uppfyller alla mina förväntningar på en mäklare. Hon är mycket
    kunnig och har en fin attityd mot kunden. Hon hjälper och stöttar när det behövs.
    Hon är mycket tjänstvillig och dessutom väldigt trevlig.
  • Björn O
    Björn O skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    MM är proffsig och kunnig. Hon är intresserad och följer upp.
    Madeleine C gillar detta
  • Gunnar L
    Gunnar L skrev om Anders Martin en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Anders Martin har varit toppen från början till slut. Positiv, kunnig, stödjande när affären verkade kärva lite. Han har alltid varit lätt att nå. Också lyhörd för mina synpunkter som kund. Resultatet av försäljningen blev ju också mycket bra.
Kerstin Fröjdh
Ann-Cathrin Almström