SkandiaMäklarna Danderyd

SkandiaMäklarna Danderyd

SkandiaMäklarna har funnits här i Danderyd sedan 1993 och vi har sedan dess samlat på oss en gedigen erfarenhet av områdets bostadsmarknad och har även en mycket god lokalkännedom i Danderyd, Djursholm, Stocksund och Enebyberg. Våra mäklare är alla kunniga, erfarna och kan sina områden. Tack vare deras olika personligheter...

127 omdömen om SkandiaMäklarna Danderyd

Suzanne F
Skrev om SkandiaMäklarna Danderyd

Ang. köpet av lägenheten 144 Bengt Färjevägen11 / 182 77 Stocksund 11 för 10 miljoner SEK En mäklare på Skandiamäklaren /Danderyd satte stor press på oss att snabbt skriva under köpeavtalet innan vi kunde uppfylla vår undersökningsplikt av våningen som skulle kosta flera miljoner SEK! Under bjudningstiden befann vi oss utomlands – ett faktum som mäklaren visste om. Hon skickade alla relevanta dokument (ansökan om medlemskap/utträde i Brf Sikreno Strand, stadgar Sikreno / information om undersökningsplikt och felansvar...

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1103 omdömen 4.8 av 1103 omdömen

Tian R

Trevligt bemötande och kunnig. Hjälpsam med alla frågor och snabb återkoppling.

Erik H

Kerstin har varit mycket bra genom hela processen. Vi är nöjda!

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1654 omdömen 4.8 av 1654 omdömen

Regina W

I en svår marknad kände jag mig ändå trygg med Kerstin. Hon förmedlade löpande information både om marknad och försäljning.

Svar från Kerstin Fröjdh

Tack Gina, Nu under hösten har marknaden varit långsam och då gäller det att vara uthållig både som säljare och mäklare och det har vi varit både du och jag.

Pheabe T

Förtroendeingivande mäklare. Snabb på återkoppling. Nöjd med jobbet hon gjorde.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1118 omdömen 4.7 av 1118 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Lykke L

Kerstin är en helt fantastisk mäklare. Jag upplevde henne som målmedveten, kunnig och ödmjuk mot mig som kund. Hon lyckades dessutom ha is i magen vid rätt tillfällen. Bra magkänsla helt enkelt!

Maria B

Marianne har gjort ett bra jobb för oss, hon är trevlig, kunnig och korrekt.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Gabriel A

Bra och kunnig mäklare. Fick lägenheten såld och vi är supernöjda med hur försäljningen har fungerat.

Ulrika L

Gott bemötande och leverens enligt förväntan

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2927 omdömen 4.8 av 2927 omdömen

Johan S

Kerstin sålde vår lägenhet och det fungerade enligt våra höga förväntningar, hela vägen i mål. Kerstin är professionell - tillgänglig, transparent, yrkeserfaren och hade alltid en tydlig ide om hur man borde agera. 5/5 skulle anlita igen!

Krister V

Mycket duktig,trevlig och behjälplig med allt.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1357 omdömen 4.8 av 1357 omdömen

Ulric R

Skötte alla delar professionellt. Vänlig. Kunnig

Kerstin K

Hej, Vår erfarenhet av Kerstin Fröjd på Sakndiamäklarna i Danderyd är den allra bästa från början till avslutad affär. Mycket välskött och så trevligt bemötande.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Åsa L

Kunnig, tydlig, rak. Bra att ha att göra med!

Svar från Kerstin Fröjdh

Tack Åsa, det var trevligt att hjälpa er med försäljningen av ert fina hus.

Mia T

Korrekt och enkel att samarbeta med.

Svar från Kerstin Fröjdh

Tack Mia, Hoppas att du kommer att trivas i nya bostaden.

Jan B

Väldigt bra bemötande och proffsigt utförande av sitt uppdrag.

Svar från Madeleine Colliander Müller

Tack för gott och trevligt samarbete, Jan!

Bengt S

Mycket professionell rakt igenom. Motsvarade helt mina förväntningar. Högsta betyg.

Marie G

Madeleine är en seriös mäklare som lyssnar på sin kund men också talar om vad som kan fungera utifrån hennes egen erfarenhet. Man känner att Madeleine tar vara på sin kundrelation och finns där för kunden hela vägen fram till affären är avslutad. Jag har dessutom haft ett bra köp genom Madeleine för 5 år sedan och tyckte att det nu var naturligt att använda mig av henne som mäklare igen.

Svar från Madeleine Colliander Müller

Tack för mkt gott samarbete och roligt att göra affär med Dig igen, Marie!

Gustaf N

Jag har fått ett väldigt fint bemötande, och är väldigt nöjd med hennes insats. Hon har verkligen levt upp till min förväntan

Ann-sofi F

Mycket bra bemötande, sympatisk, kunnig. skötte jobbet bra. Möjligen något stressad vissa perioder.

Svar från Madeleine Colliander Müller

Tack för rekommendation och gott samarbete! Madeleine

Kristian G

👍💪🏆😉

Svar från Madeleine Colliander Müller

Tack, Kristian! Hoppas Du trivs i stan - annars är Du välkommen tillbaka :-)

Christer L

Allt gick snabbt, smidigt och utan några problem. Precis som en mäklare ska vara!

Svar från Kerstin Fröjdh

Tack Christer, hoppas du hunnit att renovera och har kommit iordning nu i din nya lägenhet.

Lena P

Lugnt och tålmodigt bemötande. Ingen hets som många mäklare ägnar sig åt. Allt klart tydligt och redigt. Vad kan man mer begära. Mycket nöjd! Lena Possne

Svar från Anders Martin

Tack för att ni tog dig er tid att svara på mailet. God Jul och Gott Nytt År!

Susanne D

Mycket trevlig, kunnig, uppmärksam. Höll mej informerad om hela förloppet.

Svar från Anders Martin

Tack för att du tog dig tid att svara på mailet. God Jul och Gott Nytt År!

Jöns B

Anders skötte sitt mäklarjobb enligt förväntan. Utgångspriset var lågt satt så budgivningen gick upp +25%.

Svar från Anders Martin

Tack Jöns för att du tog dig tid att svara på frågorna, trevlig helg och Glad tredje Advent!

Peter P

Anders Martin får högsta betyg på samtliga punkter från mig. Han är seriös och inkännande och håller alltid det han har lovat. Det är en jättetillgång för Skandiamäklarna i Danderyd att ha Anders på plats!

Svar från Anders Martin

Tack Peter för att du tog dig tid att svara på frågorna, trevlig helg och Glad 3:de Advent!

Solvig L

Mkt bra bemötande, seriöst och proffsigt.

Martin L

Väldigt professionellt mottagande. Madeleine är serviceminded och upplevs ge ärliga och kunniga svar på de frågeställningar vi hade. Att hon bor, och har bott länge, i det område där vi planerade att köpa bostad är en stor fördel eftersom man får insiktsfulla svar på allmänna frågor om området. Kan varmt rekommenderas som mäklare.

Charlotte L

Trevligt och professionellt bemötande.

Gunilla E

Kerstin är vänlig ,tillmötesgående och det märks att hon har lång erfarenhet. Hon verkar ha ett stort kundregister att ösa ur vilket är bra. Det tog oss 14 dagar från första öppna visningstillfälle att få huset sålt vilket vi var mycket tacksamma för.

Svar från Kerstin Fröjdh

Tack, själv, det är trevligt att hjälpa mina kunder med sitt livs största affär, bostadsbytet.

Fei S

Kerstin har visat mig flera lähenheter innan jag köpte den lägenheten som stort renoveringsbehov från en annan mäklare som var inte ansvarig. När dags skulle sälja den anlitade jag Kerstin. Hon sköte alla steg fint, omsorgsfullt med bra strategi. Kan absolut rekommenderas.

Svar från Kerstin Fröjdh

Tack Fei för att du anlitade mig inför din försäljning.

Robert W

Positivt och bra bemötande. Bra information och service.

Marianne W

Effektivt, snabbt, proffsigt. Mycket vänligt bemötande, god tillgänglighet, lätt att få kontakt via tel el mail. Nöjda med affären, bra pris och inget krångel.

Svar från Anders Martin

Hej Marianne! Tack för orden och att du tog dig tid att svara på mailet. Hoppas ni haft en fin midsommarhelg!

Görel V

Jag var mycket nöjd med Anders insatser. Lätt att nå, klara rediga besked, mycket vänlig och tillmötesgående. Mvh Görel von Essen

Svar från Anders Martin

Tack Görel för att du tog dig tid att svara på mailet. Vill samtidigt önska dig en Glad Midsommar! Hälsningar Anders

Lars Erik S

Upplever att Skandiamäklarna via Anders visat ett professionellt och kunnigt intryck!

Svar från Anders Martin

Tack Lars-Erik för att du tog dig tid att svara på mailet från Reco. Vill samtidigt önska dig en glad Midsommar! Hälsningar Anders

LISA B

Trevlig, förtroendeingivande och konstruktiv! Mycket nöjd.

Svar från Anders Martin

Tack Lisa för orden och att du tog dig tid att svara på mailet från Reco. Glad Midsommar! Hälsningar Anders

Magnus N

Mycket servicemind, professionell, problemlösande och trovärdig.

Svar från Anders Martin

Tack Magnus för orden och att du tog dig tid att svara på mailet från Reco. Glad Midsommar! Hälsningar Anders

Karen H

Trevligaste och kompetentaste mäklare jag mött.

Jörgen N

Allt bara bra och proffsigt. Vi är nöjda och glada

Björn M

Very professional and helpful!

Eva U

Det har varit trevligt. Jag har känt mig trygg o säker.

Inger L

Av misstag tryckte jag på alla alternativ. Givetvis skulle jag bara tryckt på 5. A C Almström är mycket duktig mäklare. Kunnig, trevlig, väl påläst och med vänligt bemötande har hon utfört mitt uppdrag till belåtenhet. mvh Inger

Ann C

Hittills har det varit utmärkt och det är mycket kvar av vår kontakt. Jag har köpt en bostad via A-C A. Men nu ska hon hjälpa mig att sälja min bostad.

Eva Lena K

Otroligt vänlig och kunnig Jag är mycket nöjd med resultatet av försäljningen. Anledning till att min mäklare inte får Max poäng tar jag gärna med henne

Gunilla S

Allt har fungerat bra! Jag har fått den hjälp jag behövt.

Björn H

Trevlig, professionell och effektiv.

Hilda H

Efter det att kontrakt skulle tecknas fick vi mycket bra bemötande. Det var lite mindre engagerat före kontraktsskrivande och det var en del saker som kunde ha varit tydligare. På det hela taget ändå en positiv upplevelse och vi skulle absolut rekommendera Madeleine.

Per N

Vaket, seriöst. Duktig på att lyssna av, och ger ett mycket kunnigt intryck.

Christian A

Vänlig, korrekt, samlad, noggrann. Rekommenderas.

Olle B

mkt kompetent,vänlig med integritet.lyhörd,"no nonsense"