Alla kategorier Mäklare Stockholms län Danderyd SkandiaMäklarna Danderyd

SkandiaMäklarna Danderyd

Vendevägen 9, 182 69 Djursholm — Visa karta

SkandiaMäklarna har funnits här i Danderyd sedan 1993 och vi har sedan dess samlat på oss en gedigen erfarenhet av områdets bostadsmarknad och har även en mycket god lokalkännedom i Danderyd, Djursholm, Stocksund och Enebyberg.

Våra mäklare är alla kunniga, erfarna och kan sina områden. Tack vare deras olika personligheter får du som ska sälja eller köpa en möjlighet att välja just den fastighetsmäklare som du får starkt förtroende för eller bara klickar bäst med.

Att vi är en del i SkandiaMäklarna, en rikstäckande organisation, gör att vi får fördelar inom t.ex. juridik och marknadsföring. Vi är dock ett lokalt mäklarkontor och hos oss får du en personlig kontakt i din bostadsaffär. Vi erbjuder både traditionella mäklartjänster med publik försäljning, visning och digital marknadsföring samt mer diskreta, privata försäljningar där bostaden matchas mot vårt kundregister.

Välkommen till oss på SkandiaMäklarna!

Läs vad 126 kunder tycker om SkandiaMäklarna Danderyd

• Tian R skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Trevligt bemötande och kunnig.
    Hjälpsam med alla frågor och snabb återkoppling. Läs mer
  • Erik H skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Kerstin har varit mycket bra genom hela processen. Vi är nöjda! Läs mer
  • Regina W skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    I en svår marknad kände jag mig ändå trygg med Kerstin. Hon förmedlade löpande information både om marknad och försäljning. Läs mer
    2017-11-21 Kerstin F svarar Regina W
    Tack Gina, Nu under hösten har marknaden varit långsam och då gäller det att vara uthållig både som säljare och mäklare och det har vi varit både du och jag.
  • Pheabe T
    Pheabe T skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Förtroendeingivande mäklare. Snabb på återkoppling. Nöjd med jobbet hon gjorde. Läs mer
  • Lykke L
    Lykke L skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Kerstin är en helt fantastisk mäklare. Jag upplevde henne som målmedveten, kunnig och ödmjuk mot mig som kund. Hon lyckades dessutom ha is i magen vid rätt tillfällen. Bra magkänsla helt enkelt! Läs mer
  • Maria B skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Marianne har gjort ett bra jobb för oss, hon är trevlig, kunnig och korrekt. Läs mer
  • Gabriel A skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Bra och kunnig mäklare. Fick lägenheten såld och vi är supernöjda med hur försäljningen har fungerat. Läs mer
  • Ulrika L skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Gott bemötande och leverens enligt förväntan Läs mer
  • Johan S skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Kerstin sålde vår lägenhet och det fungerade enligt våra höga förväntningar, hela vägen i mål. Kerstin är professionell - tillgänglig, transparent, yrkeserfaren och hade alltid en tydlig ide om hur man borde agera. 5/5 skulle anlita igen! Läs mer
  • Krister V skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Mycket duktig,trevlig och behjälplig med allt. Läs mer
  • Ulric R skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Skötte alla delar professionellt. Vänlig. Kunnig Läs mer
  • Kerstin K skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Hej,
    Vår erfarenhet av Kerstin Fröjd på Sakndiamäklarna i Danderyd är den allra bästa från början till avslutad affär. Mycket välskött och så trevligt bemötande. Läs mer
  • Åsa L skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Kunnig, tydlig, rak. Bra att ha att göra med! Läs mer
    2017-06-30 Kerstin F svarar Åsa L
    Tack Åsa, det var trevligt att hjälpa er med försäljningen av ert fina hus.
  • Mia T skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Korrekt och enkel att samarbeta med. Läs mer
    2017-06-30 Kerstin F svarar Mia T
    Tack Mia, Hoppas att du kommer att trivas i nya bostaden.
  • Jan B skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Väldigt bra bemötande och proffsigt utförande av sitt uppdrag. Läs mer
    2017-06-30 Madeleine C svarar Jan B
    Tack för gott och trevligt samarbete, Jan!
  • Bengt S skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Mycket professionell rakt igenom. Motsvarade helt mina förväntningar. Högsta betyg. Läs mer
  • Marie G skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Madeleine är en seriös mäklare som lyssnar på sin kund men också talar om vad som kan fungera utifrån hennes egen erfarenhet. Man känner att Madeleine tar vara på sin kundrelation och finns där för kunden hela vägen fram till affären är avslutad. Jag har dessutom haft ett bra köp genom Madeleine för 5 år sedan och tyckte att det nu var naturligt att använda mig av henne som mäklare igen. Läs mer
    2017-05-03 Madeleine C svarar Marie G
    Tack för mkt gott samarbete och roligt att göra affär med Dig igen, Marie!
  • Gustaf N skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Jag har fått ett väldigt fint bemötande, och är väldigt nöjd med hennes insats. Hon har verkligen levt upp till min förväntan Läs mer
  • Ann-sofi F skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Mycket bra bemötande, sympatisk, kunnig. skötte jobbet bra. Möjligen något stressad vissa perioder. Läs mer
    2017-04-25 Madeleine C svarar Ann-sofi F
    Tack för rekommendation och gott samarbete! Madeleine
  • Kristian G skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    👍💪🏆😉 Läs mer
    2017-04-25 Madeleine C svarar Kristian G
    Tack, Kristian! Hoppas Du trivs i stan - annars är Du välkommen tillbaka :-)
  • Christer L skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Allt gick snabbt, smidigt och utan några problem. Precis som en mäklare ska vara! Läs mer
    2017-06-30 Kerstin F svarar Christer L
    Tack Christer, hoppas du hunnit att renovera och har kommit iordning nu i din nya lägenhet.
  • Lena P skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Lugnt och tålmodigt bemötande. Ingen hets som många mäklare ägnar sig åt.
    Allt klart tydligt och redigt. Vad kan man mer begära. Mycket nöjd!
    Lena Possne Läs mer
    2016-12-21 Anders M svarar Lena P
    Tack för att ni tog dig er tid att svara på mailet. God Jul och Gott Nytt År!
  • Susanne D skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Mycket trevlig, kunnig, uppmärksam.
    Höll mej informerad om hela förloppet. Läs mer
    2016-12-21 Anders M svarar Susanne D
    Tack för att du tog dig tid att svara på mailet. God Jul och Gott Nytt År!
  • Jöns B skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Anders skötte sitt mäklarjobb enligt förväntan. Utgångspriset var lågt satt så budgivningen gick upp +25%. Läs mer
    2016-12-09 Anders M svarar Jöns B
    Tack Jöns för att du tog dig tid att svara på frågorna, trevlig helg och Glad tredje Advent!
  • Peter P skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Anders Martin får högsta betyg på samtliga punkter från mig.
    Han är seriös och inkännande och håller alltid det han har lovat.
    Det är en jättetillgång för Skandiamäklarna i Danderyd att ha Anders på plats! Läs mer
    2016-12-09 Anders M svarar Peter P
    Tack Peter för att du tog dig tid att svara på frågorna, trevlig helg och Glad 3:de Advent!
  • Solvig L skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Mkt bra bemötande, seriöst och proffsigt. Läs mer
  • Martin L skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Väldigt professionellt mottagande. Madeleine är serviceminded och upplevs ge ärliga och kunniga svar på de frågeställningar vi hade. Att hon bor, och har bott länge, i det område där vi planerade att köpa bostad är en stor fördel eftersom man får insiktsfulla svar på allmänna frågor om området. Kan varmt rekommenderas som mäklare. Läs mer
  • Charlotte L skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Gunilla E skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Kerstin är vänlig ,tillmötesgående och det märks att hon har lång erfarenhet. Hon verkar ha ett stort kundregister att ösa ur vilket är bra. Det tog oss 14 dagar från första öppna visningstillfälle att få huset sålt vilket vi var mycket tacksamma för. Läs mer
    2016-10-10 Kerstin F svarar Gunilla E
    Tack, själv, det är trevligt att hjälpa mina kunder med sitt livs största affär, bostadsbytet.
  • Fei S skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Kerstin har visat mig flera lähenheter innan jag köpte den lägenheten som stort renoveringsbehov från en annan mäklare som var inte ansvarig. När dags skulle sälja den anlitade jag Kerstin. Hon sköte alla steg fint, omsorgsfullt med bra strategi.
    Kan absolut rekommenderas. Läs mer
    2016-10-10 Kerstin F svarar Fei S
    Tack Fei för att du anlitade mig inför din försäljning.
  • Robert W skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Positivt och bra bemötande. Bra information och service. Läs mer
  • Marianne W skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Effektivt, snabbt, proffsigt. Mycket vänligt bemötande, god tillgänglighet, lätt att få kontakt via tel el mail. Nöjda med affären, bra pris och inget krångel. Läs mer
    2016-06-27 Anders M svarar Marianne W
    Hej Marianne!
    Tack för orden och att du tog dig tid att svara på mailet. Hoppas ni haft en fin midsommarhelg!
  • Görel V skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Jag var mycket nöjd med Anders insatser. Lätt att nå, klara rediga besked, mycket vänlig och tillmötesgående. Mvh Görel von Essen Läs mer
    2016-06-22 Anders M svarar Görel V
    Tack Görel för att du tog dig tid att svara på mailet. Vill samtidigt önska dig en Glad Midsommar!
  • Lars Erik S skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Upplever att Skandiamäklarna via Anders visat ett professionellt och kunnigt intryck! Läs mer
    2016-06-22 Anders M svarar Lars Erik S
    Tack Lars-Erik för att du tog dig tid att svara på mailet från Reco. Vill samtidigt önska dig en glad Midsommar!
  • Lisa B
    Lisa B skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Trevlig, förtroendeingivande och konstruktiv! Mycket nöjd. Läs mer
    2016-06-22 Anders M svarar Lisa B
    Tack Lisa för orden och att du tog dig tid att svara på mailet från Reco.
    Glad Midsommar!
  • Magnus N skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Mycket servicemind, professionell, problemlösande och trovärdig. Läs mer
    2016-06-22 Anders M svarar Magnus N
    Tack Magnus för orden och att du tog dig tid att svara på mailet från Reco.
    Glad Midsommar!
  • Karen H skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Trevligaste och kompetentaste mäklare jag mött. Läs mer
  • Jörgen N skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Allt bara bra och proffsigt. Vi är nöjda och glada Läs mer
  • Björn M skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Very professional and helpful! Läs mer
  • Eva U
    Eva U skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Det har varit trevligt. Jag har känt mig trygg o säker. Läs mer
  • Inger L skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Av misstag tryckte jag på alla alternativ. Givetvis skulle jag bara tryckt på 5.
    A C Almström är mycket duktig mäklare. Kunnig, trevlig, väl påläst och med vänligt bemötande har hon utfört mitt uppdrag till belåtenhet.
    mvh Inger Läs mer
  • Ann C skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Hittills har det varit utmärkt och det är mycket kvar av vår kontakt.
    Jag har köpt en bostad via A-C A. Men nu ska hon hjälpa mig att sälja min bostad. Läs mer
  • Eva Lena K skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Otroligt vänlig och kunnig Jag är mycket nöjd med resultatet av försäljningen.
    Anledning till att min mäklare inte får Max poäng
    tar jag gärna med henne Läs mer
  • Gunilla S skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Allt har fungerat bra! Jag har fått den hjälp jag behövt. Läs mer
  • Björn H skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Trevlig, professionell och effektiv. Läs mer
  • Hilda H skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Efter det att kontrakt skulle tecknas fick vi mycket bra bemötande. Det var lite mindre engagerat före kontraktsskrivande och det var en del saker som kunde ha varit tydligare. På det hela taget ändå en positiv upplevelse och vi skulle absolut rekommendera Madeleine. Läs mer
  • Per N skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Vaket, seriöst. Duktig på att lyssna av, och ger ett mycket kunnigt intryck. Läs mer
  • Christian A skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Vänlig, korrekt, samlad, noggrann. Rekommenderas. Läs mer
  • Olle B skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    mkt kompetent,vänlig med integritet.lyhörd,"no nonsense" Läs mer
  • Ronald V skrev om SkandiaMäklarna Danderyd
    Kerstin Fröjdh fick uppdraget att sälja vår villa i norra Danderyd och gjorde ett utmärkt arbete. Hon var engagerad, effektiv och kreativ. Hon arbetade hårt för att få det bästa resultatet och höll oss fortlöpande ajour. Hon kom med många bra förslag som gjorde att vi kände oss trygga med henne. Hon sköt budgivningen på ett mycket bra sätt. Hon fick ett gott resultat, och hon tog mycket bra hand om de formella delarna i processen.
    Hennes arvodesanspråk var rimligt och hon var genomgående mycket trevlig, öppen och personlig i kontakten. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2016-10-10 Kerstin F svarar Ronald V
    Tack själva för gott samarbete och att ni lyssnade på mina råd och erfarenheter.

Bästa mäklarna i Danderyd:

Kungsvägen 26, 19128, Sollentuna