HusmanHagberg Lidingö

Herserudsvägen 1, 181 22 Lidingö — Visa karta

Välkommen till den vackra ön Lidingö i Stockholm, och till oss på HusmanHagberg!

Vi här på kontoret hjälper dig gärna om du ska köpa eller sälja en bostad i området. Vi har full koll på ön och vår passion är verkligen bostadsaffärer och alla sorters bostäder. Vi är inte kopplade till vare sig banker eller försäkringsbolag, utan anpassar varje unik affär efter önskemål.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi har ungefär 90 kontor i Sverige. Här får du verkligen den kompetens som krävs. Kontakta oss så ska vi bevisa det.

Läs vad 124 kunder tycker om HusmanHagberg Lidingö

• 2020-05-27

Jane Evelyn Nissen L skrev om Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    Jag har köpt en bostadsrätts lägenhet efter flera månaders sökande och visningsbesök. Som mäklare vid några av dessa visningar var Sebastian alltid påläst om sina objekt samt lyhörd för vad jag som kund letade efter. Han har varit aktiv i att förmedla objekt som skulle passa mina önskemål och behov. Tack vare hans professionella agerande och medkänsla blev bostadsköpet en trevlig affär som också kändes tryggt. Läs mer
  • 2020-05-25

Stefan F skrev om Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    Jag har både köpt av och sålt med Sebastian som mäklare. Utöver att han är pålitlig, duktig, trevlig och hjälpsam, försöker Sebastian förstå både säljare och köpare för att hitta lösningar som passar båda. I mitt fall med ett mycket gott resultat. Läs mer
  • 2020-05-05

Selma E skrev om Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    Jag har nyligen köpt en bostadsrätt av Sebastian Granath om fyra rum och kök. Det var en väldigt smidig affär och mäklaren överträffade alla förväntningar. Sebastian var lyhörd för mina önskemål och kunde leverera inom några dagar.

Trevlig, kunnig och professionell är ord som beskriver Sebastian. Rekommenderas starkt för alla som går i köp- respektive säljtankar på Lidingö! Läs mer
  • 2020-05-02

Johannes S skrev om Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    Sebastian sålde vår lägenhet i Dalènum på Lidingö. Han var väldigt förtroende ingivande mot oss som säljare och höll oss uppdaterade under hela processen. Vi är väldigt nöjda med vår affär och val av mäklare! Läs mer
  • 2020-04-30

Daniel L skrev om Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    Snabb med återkoppling trevlig och väldigt proffsig Läs mer
  • 2020-04-29

Erik J skrev om Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    Sebastian uppvisar stort engagemang och är lätt att ha att göra med. Vi sålde vår lägenhet med gott resultat trots lite oroligt marknadsläge. Läs mer
  • Sofia U

2020-04-28

Sofia U skrev om Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    Sålt en 1:a på 31,5 kvm på Lidingö.
    Kontaktade Sebastian då han var mäklaren som sålde den till mig för drygt 4 år sen och jag fick en positiv uppfattning av honom då. Uppskattade att han hade koll på lägenheten och var mycket positiv till hur den såg ut och vad jag hade gjort. Mötte min önskan om att sätta igång processen omgående, och sen blev det även ett mycket snabbt avslut med bra vinst, väldigt smidigt affär! Läs mer
  • 2020-04-27

Urban S skrev om Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    Vi köpte en lägenhet där Sebastian var mäklare. Vi blev bemötta på ett bra sätt och han var bra påläst och svarade på alla frågor som vi hade och som man kan förvänta sig.
    Det var ett positiv och trevlig samarbete. Läs mer
  • 2020-04-17

Joakim E skrev om Heléne Nordin Lagerträd en del av HusmanHagberg Lidingö
    Snabb, fokuserad, målinriktad! Läs mer
  • 2020-04-08

Patrik L skrev om Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    Mycket bra service och neutralt bemötande. Läs mer
  • 2020-04-06

Mikael E skrev om Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    Sebastian är en av dom bästa mäklare som jag har haft ett samarbete med.
    Han har hela tiden under vår försäljning av bostaden visat stort engagemang Läs mer
  • 2020-04-06

Ulrika U skrev om Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    Sålt en 3:a i Dalenum , LIDINGÖ
    På det sättet jag hade kontakt med Sebastian per Mail på ett mycket trevligt sätt, gav bra och direkt information, om hur många som hört av sig och som skulle dyka upp på visningen stajlingen av läg var på ett jättetrevligt sätt som visade läg från sin bästa sida. När kontakter skrevs fick vi bra och konkret information. Bra bemötande på ett lugnt och bra sätt överhuvudtaget. Läs mer
  • 2020-03-17

Gustav G skrev om Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    Sebastian är en supertrevlig och positiv mäklare som gjorde ett riktigt proffsigt jobb. Vi anlitade honom både vid köp och försäljning av min tidigare lägenhet. Kan varmt rekommendera Sebastian! Läs mer
  • 2020-02-24

Fredrika S skrev om Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    Fantastiskt bemötande och vägledning vid vårt lägenhetsköp. Vi möttes av stort engagemang och har fått hjälp med alla frågeställningar inför köpet.
    Utmärkt på alla sätt, stort tack! Läs mer
  • 2020-02-20

Göran L skrev om Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    Mycket trevlig och proffsig. Har givit oss ett bra bemötande och förståelse vid köp av bostadsrätt på Lidingö. Läs mer
  • Kajsa B

2020-02-20

Kajsa B skrev om Heléne Nordin Lagerträd en del av HusmanHagberg Lidingö
    Helt suveränt proffsig.
    Vänligt och proffsigt bemötande.
    Förväntningarna var höga och hon lyckades ändå leverera snabbt och effektivt.
    Vi sålde en bostadsrätt på Lidingö
    Sammanfattningsvis ger vi henne allra högsta betyg och rekommendationer Läs mer
  • 2020-02-20

Jimmy P skrev om Heléne Nordin Lagerträd en del av HusmanHagberg Lidingö
    Fantastisk och högt över förväntan. Läs mer
  • 2020-02-18

Gunilla W skrev om Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    Wilhelm har på absolut bästa proffsiga sätt hjälpt oss sälja en bostadsrätt på Lidingö.

Allt var väldigt väl utfört från Wilhelms sida, från första kontakt till slutförande av försäljningen.
    Wilhelm kom med mycket bra tips och idéer.
    Men känner sig trygg rakt igenom hela processen!

Vi ger de bästa av recensioner! Läs mer
  • 2020-02-17

Karin K skrev om Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    Jag var nöjd med hele försäljningen från A-Ö. Han var lyhörd på alla mina åsikter och önskemål . Jag kan absolutt rekomendera han.
    Jag sålde en 3 rums lägenhet på Lidingö som jag fick godt betalt för.. så jag är veldigt nöjd på alla sett och vis! Läs mer
  • 2020-02-16

Robin F skrev om Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    Vi köpte en lägenhet av Sebastian. Mycket professionell och väldigt hjälpsam. En lugn mäklare som ger ett tryggt intryck och som ser sina kunders bästa. Läs mer
  • Ingrid W

2020-02-16

Ingrid W skrev om Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    Jag bytte lägenhet inom samma hus och Annika hjälpte mig att ”sy ihop” bytet med bravur! Trevlig och tillmötesgående! Läs mer
  • 2020-02-15

Bo T skrev om Heléne Nordin Lagerträd en del av HusmanHagberg Lidingö
    Sammantaget är vi mycket nöjda med Heléne. Läs mer
  • 2020-02-15

Kerstin T skrev om Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    Köpt 4-rummare på Lidingö.
    AL verkade rar och trevlig.
    Hon pratade väldigt fort vid första mötet med säljarens representant. Hon rabblade villkor och innehåll i kontraktet, så det blev svårt att följa med
    Kändes lite slarvigt att hon hade skrivit fel födelseår på säljaren, vilket jag upptäckte genom att ställa frågor.
    Vi köpte bostaden och kan bara hoppas att vi inte missat något viktigt i samband med överlåtelsen. Läs mer
  • 2020-02-14

Susanne S skrev om Heléne Nordin Lagerträd en del av HusmanHagberg Lidingö
    Heléne hjälpte till vid försäljningen av min dotters lägenhet. Heléne är mycket professionell, påläst, lättillgänglig och samtidigt väldigt personlig. Hon levde mer än väl upp till våra förväntningar! Kommer definitivt att anlita Heléne vid eventuell framtida försäljning av bostad. Läs mer

Magnus F skrev om Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    Väldigt engagerad och duktig i försäljningen av vår lägenhet. Hon levde helt upp till våra förväntningar i den tröga marknaden. Vi har anlitat Annika tidigare och hade mycket goda erfarenheter. Vi blev mer än nöjda denna gång också. Läs mer

Cecilia D skrev om Heléne Nordin Lagerträd en del av HusmanHagberg Lidingö
    Köpt 2:a på Lidingö. Perfekt bemötande och snabb på att återkoppla. Goda råd när jag behövde. Läs mer

Isa L skrev om Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    Köpt radhus på Lidingö. Sebastian var lugn och trygg och medlade på ett bra sätt när kommunikationen med säljaren blev knepig. Läs mer

Gördis N skrev om Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    mkt bra. även när det stormar.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer

Viktor M skrev om Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    Proffesionellt och hjälpsamt bemötande. Overall en bra upplevelse Läs mer

Rikard J skrev om Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    Bra tog ansvar och vi kunde genomföra affären på ett bra sätt Läs mer

Magnus K skrev om Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    Lugn,seriös o trovärdig, bra kille. Läs mer
  • 2020-02-11

Sofia S skrev om Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    Mycket trevligt bemötande.
    Wilhelm är proffsig och mycket välorganiserad, vilket gör att hela processen av ett köp (eller sälj) av boende känns tryggt.
    Kan verkligen rekommendera honom.
    Hälsningar
    S.Kraft Läs mer

Amanda E skrev om Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    Vi har köpt en 3:a på Lidingö.
    Wilhelm var snabb på att återkoppla, proffsig och stor har socialkompetens.
    Vi ville få se en lägenhet som låg ute som ”kommande”. Wilhelm fixade en förhandsvisning, sen var det klart. Säljaren var inte helt övertygade om att sälja, men efter Wilhelms duktiga förmåga att förhandla och övertyga säljaren om att det var ett bra bud som dom hade fått fattade dom beslutet om att sälja.
    Raka direktiv om slutpris, vår önskan om tillträde så det finns det inget att klaga på.
    Vi är sammanfattningsvis väldigt nöjda med hela lägenhetsköpet. Läs mer

Jerzy C skrev om Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    Mycket kompetent mäklare med toppservice genom hela säljprocessen. Läs mer

Ewa K skrev om Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket nöjd med bemötandet.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna till 100% och har gjort ett proffesionellt och trevligt itntryck. Läs mer

Helena A skrev om Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    Jag har sålt lägenhet på Lidingö hösten 2019. Under förberedelser och försäljning fick jag allra bästa bemötande och Wilhelm levde upp till mina förväntningar och mer därtill. Läs mer
  • 2020-02-08

Bea A skrev om Heléne Nordin Lagerträd en del av HusmanHagberg Lidingö
    Snabb återkoppling och trevligt bemötande. Bra bollplank! Mycket nöjd med min mäklare. Läs mer
  • 2020-02-07

Cecilia D skrev om Heléne Nordin Lagerträd en del av HusmanHagberg Lidingö
    Köpt 2:a på Lidingö. Väldigt trevligt och professionellt bemötande både på visning och i telefon efteråt fram till avslutat köp.
    Fantastiskt bra mäklare på alla sätt! Läs mer
  • 2020-02-01

Gördis N skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Trevlig, tillgänglig, hjälpsam. Läs mer
  • 2019-12-24

Wendy W skrev om Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    Helt fantastisk mäklare Annika.
    Hjälpsam positiv kunnig.

God Jul🎄
    Med vänlig hälsning,
    Wendy & Christian Läs mer
  • 2019-12-09

Magnus F skrev om Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    Har sålt lägenhet. Blev väldigt bra bemött Mäklaren förmedlade på ett utmärkt sätt vad vi kunde ha för förväntningar vilket i slutändan stämde bra. Mäklaren var duktig och hade bra fingertoppskänsla i förhandlingen med köparen då det inte blev någon budgivning med flera spekulanter.
    På det hela en positiv upplevelse. Läs mer
  • 2019-12-05

Anna D skrev om Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    Köpte en lägenhet med Annika som mäklare. Jättebra och trevlig kontakt, smidig och snabb kommunikation under försäljningens gång. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-28

Tina S skrev om Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    Jag sålde min 3:a med hjälp av Wilhelm Ericsson. Han var alltid snabb och lätt att kommunicera med samt visade kunnighet inom mäklaryrket. Läs mer
  • 2019-11-25

Rasmus W skrev om Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    Sebastian Granath har genom hela försäljningen utav min lägenhet agerat extremt profesionellt och gett ständiga uppdateringar och varit extremt tydlig med vad jag kan förvänta mig - både med ett bear, ett base och ett bull case. Jag som själv arbetar med försäljning har lärt mig mycket av hans otroligt fina service och konsekventa humör. Läs mer
  • 2019-11-22

Ewa K skrev om Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    Bostadsrätt på lidingö.
    Professionellt och lugnt bemötande. Läs mer
  • 2019-11-18

Jerzy C skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Mäklaren var väldigt professionell, driven och engagerad.
    Jobbade aktivt för att få in spekulanter.

Försäljningen gick över förväntan. Läs mer
  • 2019-11-16

Ulrika L skrev om Heléne Nordin Lagerträd en del av HusmanHagberg Lidingö
    Helene:
    Seriöst, proffsigt och kanonbra! Väldigt hjälpsam.
    Försäljning av lägenhet. Läs mer
  • 2019-11-08

Kerstin T skrev om Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    Köpt 4-rummare på Lidingö.
    AL verkade rar och trevlig.
  • 2019-10-30

Sophie L skrev om Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    Har nyligen köpt en bostadsrätt och fått utmärkt service av mäklaren Wilhelm Ericsson på HusmanHagberg Lidingö.
    Ett professionellt agerade och snabb återkoppling i alla lägen har varit väldigt uppskattat.
    Kan därför varmt rekommendera Wilhelm Ericsson på HusmanHagberg Lidingö. Läs mer
  • Kerstin U

2019-10-17

Kerstin U skrev om Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    Jag sålde min tvåa på Lidingö. Fick ett bra bemötande av mäklaren och han höll mig uppdaterad under hela processen. Priset var för högt satt, men jag är ändå nöjd. Kan varmt rekommendera denna mäklare. Läs mer

Herserudsvägen 1, 181 22 Lidingö