HusmanHagberg Lidingö

HusmanHagberg Lidingö

Välkommen till den vackra ön Lidingö i Stockholm, och till oss på HusmanHagberg!

Vi här på kontoret hjälper dig gärna om du ska köpa eller sälja en bostad i området. Vi har full koll på ön och vår passion är verkligen bostadsaffärer och alla sorters bostäder. Vi är inte kopplade till vare sig banker eller försäkringsbolag, utan anpassar varje unik affär efter önskemål.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi har ungefär 90 kontor i Sverige. Här får du verkligen den kompetens som krävs. Kontakta oss så ska vi bevisa det.

Läs vad 249 kunder tycker om HusmanHagberg Lidingö 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    • Hersby
    2022-09-27 Verifierad kund
    Han är saklig och ärlig och detta gör att jag känner mig trygg. Han är engagerad i projektet fullt ut.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    2022-09-20 Verifierad kund
    Hejsan

Gillade hans engagemang / tillgänglighet o service mind.
    Professionellt utfört jobb !
    Rekommenderas varmt / Jan-Ole
    • Herserud
    2022-09-19 Verifierad kund
    Trevlig mäklare med bra koll på området, bra bemötande och lätt att få kontakt med
    • Herserud
    2022-09-19 Verifierad kund
    Han har bra koll känns det som.
    2022-09-12 Verifierad kund
    Blev både trevligt och proffsigt bemött.
    Han är oerhört hjälpsam och inkännande.
    2022-09-06 Verifierad kund
    Kunnig, hjälpsam och snabb. Svarar snabbt på frågor och lite till.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    • Torsvik/Herserud
    2022-08-06 Verifierad kund
    Jag har haft en positiv kontakt med Sebastian Granath under hela processen från start till mål. Han är lyssnande, lugn och återkopplar hela tiden under processen med klara besked. Det ger en trygghet hos dig som köpare. Han har levt upp till mina förväntningar på en bra mäklare. Kan varmt rekommendera honom.
    2022-07-12 Verifierad kund
    Snabb och smidig affär med en mäklare med riktigt god lokalkännedom! :D
    2022-06-24 Verifierad kund
    Bra kund bemötande, kunnig, korrekt, trevlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    • Mosstorp
    2022-06-24 Verifierad kund
    Trevlig, engagerad och bra fingertoppskänsla i kommunikationen med spekulanter. Lyckades förhandla upp priset på vår lägenhet trots orolig marknad och svårigheter att sälja.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    • Käppala
    2022-06-22 Verifierad kund
    Engagerad positiv tydlig driven för bästa jobb, en mäklare att rekommendera.
    • Mosstorp
    2022-06-20 Verifierad kund
    Det är inte klart än men hittills har det fungerat utmärkt!
    • Brevik
    2022-06-20 Verifierad kund
    Sebastian verkade lugn, sansad och kompetent när vi träffade honom första gången. Att han tog av sig skor när han kom till oss visade att han hade omtanke om människor i det hela.
    Allt det här hälpte oss att välja honom bland flera mäklare som hade besökt oss.
    Och vi känner oss inte besvikna, tvärtom...Vi är mycket nöjda både med att det gick så fort, med priset, och hur smidigt har Sebastian skötte affären.
    2022-06-16 Verifierad kund
    Bra! Trevligt, lagom personligt, rationellt, tydligt och kompetent.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Femte bostadsaffären jag genomfört och Wilhelm är definitivt den bästa mäklare jag haft att göra med. Kan varmt rekommendera honom.
    • Högsätra
    2022-06-07 Verifierad kund
    bra bemötande
    infriade förväntningar
    rekommenderas
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    • Högsätra
    2022-06-04 Verifierad kund
    Hon är toppen! Hon är duktig och snäll. Hon kan sitt jobb. Jag tycker att hon är bäst. Hon bemöter på fin sätt.Jag upplevde på bra sätt, det är därför jag tycker att hon är toppen!!!
    2022-05-27 Verifierad kund
    Tydlig klar engagerad kan helt klart rekommendera Annika i köp och säljprocessen.
    • Brevik
    2022-05-26 Verifierad kund
    Blev mycket bra bemött. Annika är effektiv och dessutom trevlig!
    2022-05-20 Verifierad kund
    Fantastisk service, super nöjd :)
    2022-05-20 Verifierad kund
    Genuint trevlig mäklare som samtidigt kändes professionell. Var lätt att kommunicera med och fanns alltid tillgänglig under processen. Rekommenderas!
    2022-05-19 Verifierad kund
    Mycket trevlig! Professionell! Hade bra koll på området. Rekommenderar starkt!
    2022-05-19 Verifierad kund
    Trevlig och mycket kunnig om området vari försäljningen ägde rum. Toppklass !
    2022-05-18 Verifierad kund
    Alltid tillgängliga, lyhörd, trevlig, professionell.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Korrekt men ändå trevligt. Läste mig snabbt så vi har kommunicerat på ett enkelt, snabbt och rättframt sätt.
    2022-05-13 Verifierad kund
    Bra bemötande både mot köpare och säljare.
    Kompetent
    Behagligt sätt
    förtroende ingivande
  • ?
    2022-05-07 Verifierad kund
    Sebastian var mäklare när vi köpte vår lägenhet. Han var mycket trevlig, tydlig och hjälpsam. Som förstagångsköpare uppskattade vi att han tog sig tid att förklara hela förloppet och alla termer. Vi skulle rekommendera honom varmt till både köpare och säljare.
    2022-04-21 Verifierad kund
    Informative, quick and helpful.
    2022-04-11 Verifierad kund
    Proffsig, engagerad, tillgänglig. Kan nog inte bli bättre!
    • Baggeby
    2022-04-10 Verifierad kund
    Professionell och väldigt kompetent.
    2022-04-09 Verifierad kund
    Mycket gott bemötande. Lugn, saklig och kunnig. Lågmäld och sympatisk. Ingen försäljartyp.
    Vi har sålt många objekt genom åren och Sebastian är bäst av alla mäklare vi haft, främst pga sin lugna och sympatiska framtoning.
    2022-04-09 Verifierad kund
    Jag rekommenderar Wilhelm till alla som ska sälja eller köpa bostad! Han är trevlig, noggrann, tillgänglig, återkopplar snabbt och ger dessutom goda tips och råd. Helt klart den bäste mäklaren jag träffat på!
    2022-04-08 Verifierad kund
    Mycket bra och drivande
    Bra
    Engagerad, uppmärksam och fick till en snabb och bra affär
    2022-04-07 Verifierad kund
    Mycket trevlig, duktig och tillmötesgående. Bästa mäklaren jag träffat.
  • Monica J
    sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    • Skärsätra
    2022-04-05 Verifierad kund
    Annika gjorde ett väldigt bra, professionellt och genuint intryck på mig ända från start. Hon hade flera rekord i föreningen och var mycket påläst, och var flexibel och beredd att göra justeringar och möta min kravbild under processens gång. Hon arbetar gärna med stylister för att lyfta objektens fulla potential och ordnade en bra deal då jag var orolig att kostnaderna skulle sticka iväg. Det enda minuset skulle kunna vara att hon inte närvarade på fotograferingen, och det senare visade sig att fotografen, som ville arbeta ostört, hade hoppat över att dokumentera en del av lägenheten. Kanske en småsak i sammanhanget men då försäljningen drog ut lite på tiden var detta något jag funderade över. Jag hade många frågor och tankar då jag som tidigare stadsbo är van vid att försäljningar går snabbt, men Annika besvarade det mesta i mån av tid och förklarade att det är så här en process normalt ser ut på Lidingö. Hon la ner mycket energi på att prata om objektet till spekulanter i väntan på den rätta köparen, men varken personer eller pris kändes helt bra. Efter den senaste visningen fick hon igång en två dagar lång budgivning med flera seriösa spekulanter, och jag märkte snabbt vilka som verkade mest angelägna och målinriktade, så blev väldigt glad när de personerna blev köpare. Då jag hade sänkt förväntningarna något är jag nöjd med slutpriset, och framförallt att vi fick till ett bra frånträdesdatum så jag slipper strul med flytten. Totalt ger jag Annika fem av fem i betyg, och rekommenderar henne till alla som ska sälja i området.
    2022-04-03 Verifierad kund
    Trevlig och professionell. Svarade på alla frågor, återkopplade snabbt, hade med sig tumstock på visningen!
    • Dalénum
    2022-03-24 Verifierad kund
    Proffesionellt kundbemötande och bra service. Lyssnar på feedback och är lösningsorienterade. Kan varmt rekommendera till kommande kunder som vill sälja sin bostad.
    2022-03-16 Verifierad kund
    Snabb, korrekt och trevlig, däremot störs jag av att er enkät kräver mångordighet
    2022-03-03 Verifierad kund
    Vänligt bemött, Annika inger stort förtroende.
    Rekommendera Annika varmt till alla som ska sälja.
    2022-02-24 Verifierad kund
    Trevligt kunnigt och professionellt bemötande.
    Förväntningarna var neutralt ställda men han överträffade dem stort.
    Eftersom han direkt fick i uppdrag att sälja en lgh åt oss kan man väl säga att det är ett gott betyg i sig.
  • Silvia G
    2022-02-19 Verifierad kund
    en väldigt snäll person, ivrig att hjälpa och göra det enkelt. Väldigt professionellt
  • Nora R
    2022-02-10 Verifierad kund
    Sebastian har genom hela processen varit proffsig ända fram till kontraktskrivning. Han har varit lyhörd, supertrevlig, personlig, bra rådgivande, lugn, effektiv, kommunikativ, bra på att uppdatera. Vi har jobbat oss igenom bostadsaffären som ett team.
    Kan varmt rekommendera honom, helst om man inte vill ha en stressande, pushig mäklare. Jag har känt mig tryggare med honom som mäklare än med någon annan i samband med mina tidigare bostadsaffärer.
    2022-02-10 Verifierad kund
    JÄTTETREVLIG och tillmötesgående, kunnig. Mitt betyg blir utmärkt1 (Tryckte fel på ringarna ovan)
    2022-01-26 Verifierad kund
    Sebastian tar emot oss med öppet sinne ä, är lyhörd och bidragande till att vi som säljare kunde navigera oss fram utifrån olika valmöjligheter.
    Intar ett lugnt förhållningssätt vilket förstärkte vår känsla för att försäljningen blev av på våra villkor.
    Sebastian visar med sitt bemötande att en långsiktig relation är viktig vilket för oss skapar förtroende.
    2022-01-20 Verifierad kund
    Redan på visningen lade vi märke till hans sakligt artiga korrekthet. Allt blev skött smidigt och omtänksamt, vilket vi har uppskattat och vilket gjorde köpet lätt och positivt som upplevelse.
    • Skärsätra
    2021-12-31 Verifierad kund
    Mycket professionell, kunnig och trevlig.
    2021-12-20 Verifierad kund
    Professionell, trevlig och snabb respons.
    2021-12-10 Verifierad kund
    Gott bemötande och god tillgänglighet.
    annika.larsson@husmanhagberg.se levde upp till mina förväntningar.
    2021-12-09 Verifierad kund
    Wilhelm var trevlig, flexibel, tillgänglig och svarade snabbt. Hjälpte oss med allt vi behövde och vi är väldigt nöjda.
    2021-12-08 Verifierad kund
    1) Vänlig, kunnig och tillmötesgående

2) Att mäklaren kunna fixa extra visning: gjorde han.
    Att mäklaren visste om detaljerna i objektet: gjorde han
    Att mäklaren var noggran: var han

3) Snabb, exakt och med bra känsla för behov och situation.