HusmanHagberg Lidingö

HusmanHagberg Lidingö

Välkommen till den vackra ön Lidingö i Stockholm, och till oss på HusmanHagberg!

Vi här på kontoret hjälper dig gärna om du ska köpa eller sälja en bostad i området. Vi har full koll på ön och vår passion är verkligen bostadsaffärer och alla sorters bostäder. Vi är inte kopplade till vare sig banker eller försäkringsbolag, utan anpassar varje unik affär efter önskemål.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi har ungefär 90 kontor i Sverige. Här får du verkligen den kompetens som krävs. Kontakta oss så ska vi bevisa det.

Läs vad 184 kunder tycker om HusmanHagberg Lidingö 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    • Larsberg
    2021-09-17
    Proffsig, tydlig och trevlig. Lätt att få tag på och har bra koll på marknaden.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    2021-09-12
    Mycket trevligt och bra bemötande.
    2021-09-12
    Mkt trevligt o proffsigt bemötande. Kände att vi fick stort förtroende för Wilhelm Eriksson, kunde alltid ringa om vi hade frågor, el nåt vi undrade över.
    Vi kommer att rekommendera honom till andra som vill sälja el köpa lägenhet.
    2021-09-10
    I positiv ande! Vi hade höga förväntningar och Wilhelm infriade dem!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    • Bodal
    2021-09-06
    Sebastian var professionell genom hela processen. Bra kommunikation där jag ständigt hölls uppdaterad om läget.
    Kändes som han verkligen arbetade för att sälja min bostad på
    mina villkor. Alltid lyhörd och kände att jag alltid kunde vända mig
    till honom med de frågor som dök upp.
    • Rudboda
    2021-09-06
    Sebastian är mäklaren man kan lita på till 100%.
    Trevlig och omtänksam.
    Våra förväntningar på en mäklare upplevde han mer en väl.

Han är kunniga om allt och man får verkligen hjälp på början till slut.
  • James P
    • Bergsätra
    2021-09-03
    Vi var som vanligt väldigt nöjda med Sebastian!
    • Bergsätra
    2021-09-02
    Vi har tidigare både sålt och köpt lägenhet med hjälp av Sebastian. När vi nu skulle sälja vår nuvarande bostadsrätt var valet av mäklare givet. Sebastian är trevlig, professionell, lyhörd och återkopplar och ger råd löpande under hela försäljningsprocessen. Vi är åter igen mycket nöjda med försäljningen av vår bostadsrätt!
    • Käppala
    2021-08-19
    Wilhelm har från dag 1 varit väldigt lätt att ha göra med, han har fått en vanligtvis lite komplicerad bostadsaffär att gå som på räls. Wilhelm är tydlig, tillgänglig och hjälpsam och jag kan varmt rekommendera honom i sin roll som mäklare.
    • Hersby
    2021-07-10
    Väldigt trevlig & tillmötesgående.
    • Gångsätra
    2021-07-09
    Sebastian är mycket proffsig, lyhörd och trevlig mäklare. Vi uppskattade den täta och transparenta kommunikationen med honom, han håll oss uppdaterade hela tiden hur affären utvecklas och föreslog olika scenarier som gör det lätt att fatta beslut. Vi kan varm rekommendera honom!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    2021-07-03
    Annika har från första stund varit ett bra och proffsigt stöd. Vi är mycket nöjda och har fått den hjälp vi behöver genom hela processen.
    2021-05-29
    Sålt lägenhet i Skärsätra på Lidingö!
    Var lite skeptisk till att hon trodde det skulle gå så lätt sälja till hyfsat pris. Men hon gjorde ett intensivt och bra jobb!
    2021-05-28
    Sålt bostadsrätt.
    Annika är en super engagerad och lyhörd mäklare som är lätt och ärlig att ha att göra med.
    Vi kände oss så trygga genom hela försäljningen som gick väldigt fort.
    Tack Annika för ditt fantastiska angagemang!
    2021-05-28
    Allt var utomordentligt gjort.
    2021-05-20
    Det märks att Wilhelm älskar sitt jobb. Han är engagerad och lyhörd samtidigt som han är effektiv och tydlig i kommunikationen. Precis vad jag efterfrågar hos en mäklare. Rekommenderar!
    2021-05-19
    Sålde min 2a på Näset Lidingö med hjälp av Wilhelm. Processen gick väldigt smidigt då Wilhelm var väldigt lyhörd för mina önskemål och genom hela processen fanns tillåtlig och höll mig informerad. Wilhelm levde med råge upp till de förväntningar jag hade innan försäljningsprocessen startade.

Stort tack Wilhelm!
    • Baggeby
    2021-05-18
    Wilhelm hjälpte mig att sälja min lägenhet på 72m2. Han gjorde ett fantastiskt bra jobb. Tydlig, trevlig och jobbade stenhårt för att hitta rätt köpare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    • Killinge
    2021-05-10
    Mycket bra och trevlig. Både lyssnande och drivande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    • Killinge
    2021-05-10
    Köpt en villa.
    Proffsigt bemötande av en trevlig och duktig mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    2021-05-07
    En snabb affär, lite på uppstuds då jag skrivit på en 3:a på Pyrolavägen 26. Annika känns både proaktiv, trevlig och förtroendeingivande.

Jag har aldrig träffat mäklare tidigare och detta är den första bostaden jag köper, så min erfarenhet är liten.

Därtill har inte tillträde varit och jag vet inte hur bra Annikas råd och hjälp varit i praktiken.

Men så här långt känner jag mig trygg och lugn och sedd och trevligt bemött och lagom uppmärksammad. Snabb och bra återkoppling i alla kontakter.
    2021-05-06
    Vi har köpt en tre-rumslägenhet på 69 kvm och sålt en två-rumslägenhet på 59 kvm. Båda på Källängsvägen Lidingö
    Mycket trevligt bemötande! Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar.
  • Gopak AB
    2021-04-03
    Vi har nu haft glädjen att igen köpa en lägenhet med Wilhelm som mäklare. Han genomsyras av högt förtroende, engagemang och professionalism i hela processen. Tack!
  • Daniel L
    2021-04-01
    Köpt oscarsvägen 80
    Wilhelm är mycket proffsig och snabb med återkoppling

Kan varmt rekommendera Wilhelm som mäklare
  • Mary-ann B
    2021-03-16
    Vi har både köpt och sålt lägenhet med hjälp av Sebastian Granath. Oerhört nöjda vid alla tre tillfällen. Vi ger Sebastian högsta betyg då han alltid levererar mycket över förväntan.Tydlig, noggrann, proffsig och lyhörd. Hans gedigna erfarenhet, breda kunskap och unika förmåga att erbjuda både trygghet och stor målmedvetenhet har vi inte hittat hos någon annan mäklare. Det är ett sant nöje att göra affärer med Sebastian!
    • Hersby/Lidingö Centrum
    2021-03-13
    Sebastian har inte bara gjort ett utmärkt jobb i att se till att jag fick ett bra pris för lägenheten utan har även varit extremt professionell genom hela processen, både genom att göra en väldigt snygg fotografering, en väldigt välskriven bostadsannons, och genom hans kommunikation i form av att kontinuerligt följa upp med mig om mitt tycke och syn gällande budgivningen och hela försäljnings processen.

Bra att veta är också att jag träffade totalt tre mäklare i samband med min försäljning. Jag blev helt säker på att Sebastian var rätt person för jobbet vid vårt första telefonsamtal/möte.

Jag och Sebastian signerade avtal för lägenheten bara 5 dagar efter att bostadsannonsen hade lagts upp på Husman Hagberg och på Hemnet (bara efter förhandsvisningen av lägenheten) och 9 dagar efter fotograferingen. Detta var även 4 dagar innan den officiella visningen ens ägt rum.

Vill du göra en mycket effektiv och prisvärd bostadsförsäljningsaffär? Välj Sebastian Granath!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    2021-03-12
    Sebastian är lugn och metodisk. Jag uppskattar även den täta och transparenta kommunikationen så att man är uppdaterad hur affären utvecklas. Jag kan varm rekommendera honom.
    • Gångsätra
    2021-03-11
    Sebastian har verkligen varit en klippa under vår försäljning av lägenhet! Förutom ett mycket professionellt och hängivet engagemang så är han tillgänglig och snabb att ge personlig rådgivning som gör att det känns så tryggt. Han är också ödmjuk och pålitlig. Vi rekommenderar honom varmt!
    2021-03-07
    Annika gav fin, personlig service och visade gott engagemang vid vårt bostadsköp. Allt gick snabbt, smidigt och vi är mycket nöjda!
  • sålde sitt hus med hjälp av Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    • Sticklinge
    2021-02-28
    Sålt ett parhus på Lidingö.
    Fick högsta förtroende för Annika från första stund. Professionell och kunnig, dessutom mycket trevlig. Snabb handläggning. Kan å det varmaste rekommendera Annika som mäklare.
    Träffade fyra olika mäklare innan jag bestämde mig för HusmanHagberg och Annika.
    2021-02-27
    Jag har sålt en bostadsrätt på Näset/Lidingö
    Mäklaren var mycket trevlig, hjälpsam och aktiv försäljningen med Många bra ideer. Jag är mycket nöjd!
    2021-02-13
    Jag har både köpt (2017) och sålt (2021)vår brf lgh på Lidingö genom mäklare Sebastian Granath på HusmanHagberg.Sebastian är mycket proffesionell i sitt yrke ,även social och empatisk i sitt bemötande mot mig som kund.Jag kan varmt rekommendera Sebastian för framtida köp och försäljningar.Mvh Lars Carlson Torsvikssvängen 39
    2021-01-20
    När vi skulle sälja vår bostadsrätt så var det första gången vi sålde en bostad. Vi träffade 3 olika mäklare innan och Sebastian var helt klart den som gav bäst intryck på oss. Sebastian är väldigt jordnära, ödmjuk och visade stor förståelse för situationen vi befann oss i när vi skulle sälja. (Vi skulle flytta utomlands under en global pandemi...) Vi hade mycket att planera och fixa inför vår flytt till Australien så därför var det extra skönt att slippa att tänka på försäljningen så mycket eftersom vi var trygga med att Sebastian hade full koll på allt som behövdes göras. Han höll oss underrättade under hela processen och han agerade även ombud för oss då vi inte kunde närvara på tillträdesdagen.
    Vi rekommendera verkligen Sebastian till alla som går i säljtankar.
    Leigh & Cecilia Jones
    2021-01-09
    Sebastian har gjort allt på ett snabbt smidigt och proffsigt sätt
    2020-12-17
    Engagerad mäklare. Pratar aningen för mycket så man inte kan titta i lägenheten i lugn och ro. Efter kontraktsskrivning lite dålig med info, dvs info endast till en av köparna.
    2020-12-15
    Wilhelm levde upp till alla förväntningar jag hade inför min lägenhetsförsäljning och mer där till! Så engagerad med öga för detaljer och alltid trevlig och proffsig i sitt bemötande.
  • Mehdi S
    • Hersby/Lidingö Centrum
    2020-12-05
    Han är mycket bra mäklare och jobbar hård och svara alltid när man ringer . jag är mycket nöjd .
  • sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    • Finedal/Kottla
    2020-12-02
    Vi hade Sebastian Granath från HusmanHagberg som mäklare när vi sålde vårt radhus. Han var proffsig genom hela processen. Lyhörd, stort kunnande om marknaden och väldigt trevligt bemötande. Kan varmt rekommenderas!
    2020-12-01
    Wilhelm hjälpte oss att sälja vår bostad på Lidingö. Han var väldigt professionell och såg till att hela processen gick smidigt från början till slutet. Väldigt bra koll på bostadsmarknaden här på ön. Rekommenderar starkt!
    2020-11-25
    Köpt 3 rok på Källängsvägen, Lidingö. Vi träffade Wilhelm på en visning av annat objekt dagarna innan, hörde av oss och visade intresse för detta nya objekt. Han snappade upp det väldigt snabbt och erbjöd förhandsvisning bara några dagar senare. Samma dygn som vi hade fått se lägenheten, fick vi också skriva kontrakt med säljarna. En snabb och smidig affär!

Uppskattar Wilhelms trevliga bemötande och vilja att hjälpa oss som kunder! Serviceminded men behaglig och inte för "på". Vi har förstått att en mäklares enda "lediga" dag är lördag, och ändå svarade han på ett mail bara några minuter efter att vi skickat det. Hela processen gick fort och han uppdaterade oss längs vägen, precis som man önskar. Vi är helnöjda!
    2020-11-16
    Mycket proffsig, kvick och trevlig mäklare.
    2020-11-15
    Mycket trevlig mäklare som gjorde att köpet kändes bra.
    2020-11-12
    Rak och tydlig. Väldigt professionell.
    2020-11-11
    Jag har köpt min nya bostadsrätt, väldigt smidig affär, Man kan inte bli bättre bemött, mäklaren överträffade mina förväntningar.

Tack!
    • Herserud
    2020-10-29
    Sålt med Sebastian. Han var lyhörd för våra önskemål och uppfyllde alla våra förväntningar. Vi kan varmt rekommendera honom.
    • Herserud
    2020-10-29
    Mycket trevlig och bra service..
    2020-10-13
    I have bought an apartment in Lidingö.
    Sebastian has behaved according to my expectations always willing to solve any issue coming along the process.
    2020-10-08
    Mycket trovärdig och seriös mäklare. Kan absolut rekommendera.
  • Nora R
    2020-10-04
    Jag har köpt en efterlängtad lägenhet i rätt storlek och för mig på bästa adress via HusmanHagberg med Sebastians förmedling.
    Tack vare Sebastians snabba återkoppling och professionella arbetssätt med kunden i fokus hjälpte mig genom hela affären.
    Jag rekommenderar honom som mäklare med varmt hjärta! Mycket nöjd.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Lidingö
    • Bodal
    2020-10-02
    kunnig mäklare!
    professionell service och alltid tillgänglig!

/ Lennart