Alla kategorier Mäklare Stockholms län Lidingö HusmanHagberg HusmanHagberg Lidingö

HusmanHagberg Lidingö

Herserudsvägen 1, 181 22 Lidingö — Visa karta

Välkommen till den vackra ön Lidingö i Stockholm, och till oss på HusmanHagberg!

Vi här på kontoret hjälper dig gärna om du ska köpa eller sälja en bostad i området. Vi har full koll på ön och vår passion är verkligen bostadsaffärer och alla sorters bostäder. Vi är inte kopplade till vare sig banker eller försäkringsbolag, utan anpassar varje unik affär efter önskemål.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi har ungefär 90 kontor i Sverige. Här får du verkligen den kompetens som krävs. Kontakta oss så ska vi bevisa det.

Läs vad 52 kunder tycker om HusmanHagberg Lidingö

• Pearl G
    Pearl G skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Fantastisk proffsig och trevlig mäklare som underlättade ett av de viktigaste transaktioner man gör i livet. Heléne var en av de bästa mäklare jag haft att göra med. Läs mer
  • Suzanne skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Samarbetet med mäklaren Heléne Nordin Lagerträd var mycket bra. Läs mer
  • Fredrik skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Världens bästa mäklare!
    Super proffsig..
    Alltid tillgänglig och serviceminded Läs mer
  • Magnus skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Professionell, kompetent, personlig och väldigt bra bemötande. Läs mer
  • Eva
    Eva skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Vi fick ett mycket trevligt, kunnigt och engagerat bemötande. Bemötandet var på absolut bästa sätt! Läs mer
  • Adam skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Väldigt trevlig och väldigt bra bemötande. Svarade alltid på sms eller samtal vid frågor! Skulle jag sälja nuvarande lägenhet skulle jag garantera Heléne igen! Läs mer
  • Emmeli skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Mycket bra bemötande och förtroendeingivande Läs mer
  • Caroline C skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Heléne var otroligt hjälpsam och tillgodosåg alla våra behov. Jag hade ingen erfarenhet av lägenhetsförsäljning och Heléne guidade och hjälpte till hela vägen. Det var aldrig svårt att få tag i henne och när buden började trilla in fick jag omedelbar återkoppling. Allt gick smärtfritt och snabbt. Läs mer
  • Eva skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Mycket nöjd med bemötandet
    Levde väl upp till mina förväntningar Läs mer
  • Leif
    Leif skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Vår erfarenhet av Helen är oerhört positiv. Hon genomförde försäljningen av vår lägenhet på ett väldigt professionellt sätt där vi under hela processen kände oss fantastiskt väl omhändertagna och trygga. VI rekommenderar henne å det varmaste. Läs mer
  • John skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Helene visar stort engagemang och en bred såväl som djup kunskap. Allt i processen är med henne därmed lätthanterligt och enstaka oförutsedda problem löser sig snabbt och på ett bra sätt. Läs mer
  • Daniela L skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Helene är en fantastisk mäklare som verkligen ser till kundens behov i alla lägen! Hon svarar alltid snabbt och ger en svar på alla möjliga frågor under en försäljning. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Göran L skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Professionell, serviceinriktad, pålitlig, trevlig Läs mer
  • Patrik C skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Hon kunde verkligen sitt jobb och jobbade 100% för att sin kund skulle få så bra som möjligt pris. Läs mer
  • Andreas J skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Trygg och bra personlighet. Gav ett bra intryck för både mig och köparen. Vi anlitar henne igen, toppen bra relation i ett proffsigt arbete. Tackar! Läs mer
  • Stefan L
    Jesper U skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Fantastisk professionell och tillgänglig 24/7. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Marianne J skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Annika Larsson HusmanHagberg är engagerad, tillmötesgående och gör sitt
    yttersta för att genomföra sitt uppdrag så bra som möjligt.
    "En nöjd kund" Läs mer
  • Claes A skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Tack för professionell och trevlig hjälp! Läs mer
  • Danusia S skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Effektiv och pålitlig. Gjort ett utmärkt jobb! Tack! Läs mer
  • Lena A
    Lena A skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Annika är oerhört duktig på att återkoppla och ge information.
    Undrade jag över något så återkom Annika med svar inom ett par timmar.
    Hade hon inte fått fram ett svar till mig, så ringde hon och meddelade detta vid dagens slut och meddelade att hon fortsätter och jaga fram ett svar nästa dag.

Annika är kunnig, uppdaterad och mycket serviceinriktad. Samt mycket vänlig och trevlig!! Läs mer
  • Jenny V skrev om HusmanHagberg Lidingö
    bra bemötande, gav oss löpande information och var riktigt duktig på sitt jobb Läs mer
  • Sandra K skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Mycket nöjda! Både köpt och sålt via Annika som lyssnat in våra önskemål men samtidigt gjort och vågat stå för sin professionella bedömning vilken visade sig vara klockren. Kan varmt rekommendera Annika. Läs mer
  • Tomas L skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Försäljning av bostadsrätt. Annika tog över efter att jag sagt upp annan mäklarfirma som ej levererat. Annika skötte försäljningen och förhandlingen med köparen mycket bra. Läs mer
  • Susanne W skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Engagemang, glöd, uthållighet och strålande passion för det uppdrag som utfördes. Lägg därtill ett vänligt och professionellt bemötande och ni har min uppfattning om Husman & Hagberg i allmänhet och Annika i synnerhet. Läs mer
  • Andreas S skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Trevligt bemötande, kompetent personal. Läs mer
  • Christopher J skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Duktig mäklare med rätt inställning till jobbet och kunderna. Läs mer
  • Andreas M skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Inget att klaga på! Skulle utan tvekan köpa en bostad med henne som mäklare, eller anlita henne vid en försäljning! Läs mer
  • Gunnar J skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Trevlig bemotande , korrekt information hela tiden.Kunnig.
    Kan varmt rekomendera henne. Läs mer
  • Bengt N skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Utmärkt bemötande
    Bostadsrätt

Mäklaren var engagerad, kunnig och levererade. Läs mer
  • Erik H skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Pålitlig och hårt arbetande. Känns som om hon verkligen anstränger sig för att få ett bra försäljningspris. Trevlig och bra bemötande. Läs mer
  • Theresa K skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Vi valde Annika som mäklare vid försäljning av vår bostadsrätt. Hon hade den inställningen till uppgiften som vi sökte. Hon är säljinriktad, driven, rådgivande i förberedelser, taktisk och stöttande genom hela säljprocessen. Läs mer
  • Claes F skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Förträffligt bemötande. Jag och min syster som inte hade någon erfarenhet med mäklare tidigare blev överraskade hur fint Annika skötte ärendet.
    Claes Funck, Saltsjöbaden Läs mer
  • Fanny W skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Väldigt trevlig och förtroendeingivande. Hela köpprocessen kändes väldigt trygg och strukturerad under Annikas ledning. Läs mer
  • Jannika M skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Fingertopps känsla, proffsig och lyhörd! Läs mer
  • Lars S skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Mycket bra! Läs mer
  • Lars P skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Positivt och trevligt bemötande från det att jag träffade Annika på lägenhetsvisning av BRF tills det att vi hade slutfört affären. Läs mer
  • Joakim S skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Jag hade Annika som mäklare när jag köpte en bostadsrätt på Lidingö. Bemötandet från Annika var mycket bra och levde absolut upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Philip B skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Väldigt bra mäklare. Professionell Läs mer
  • Leif A skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Hejsan..
    Upplever Annika som positiv och driven.. Tänker i första hand på sin kunds intressen och hon är mycket trevlig..
    Köpte min lgh genom henne och sålde mitt hus med Annika som mäklare..
    Har inget dåligt alls att säga då både köp och sälj gick väldigt smidigt, tack vare Annikas bemötande och kunnande.. Läs mer
  • Emil A skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Jag fick ett professionellt bemötande av en kunnig mäklare när jag sålde min bostad via HusmanHagaberg Lidingö. Det var en övervägande positiv upplevelse och jag skulle rekommendera denna mäklare till andra som ska köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • Jaya J skrev om HusmanHagberg Lidingö
    En fantastisk mäklare med mycket hjärta som kan läsa av sina kunder på helt rätt sätt.
    Rekommenderar varmt Annika Larsson på HusmanHagberg. Läs mer
  • Anders J
    Anders J skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Jag har fått ett mycket proffsigt bemötande och ypperlig service från Annika Larsson på HusmanHagberg. Jag har fått hjälp att både köpa och sälja med Annika som mäklare. Vid båda tillfällena har servicen och informationsgraden varit mycket bra.

Företagets paketering av tjänster och produkter har passat mina behov på bästa sätt. Läs mer
  • Mikael E skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Anmika var mycket duktig med hela affären. Fixade även bra bank kontakt Läs mer
  • Ulf L skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Har anlitat HusmanHagberg på Lidingö vid flera tillfällen är är mycket nöjd med deras bemötande och framförallt kunnande. Jag kan verkligen rekommendera företaget.
    Försäljning av bostadsrätts lägenheter, värderingar. Läs mer
  • Jenny T skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Husman på Lidingö har varit proffsiga, hjälpsamma och vi är otroligt nöjds med vårt köp. Vi kommer garanterat kontakta dem när vi vill sälja. Läs mer
  • Mikael D skrev om HusmanHagberg Lidingö
    Jag har anlitat Husman & Hagberg på Lidingö 2009 (villaförsäljning) och 2013 (försäljning av bostadsrätt). Husman & Hagberg Lidingö har varit mycket professionella, från avtal med mig som säljare och ända fram till en bra hantering av köparen. Husman & Hagberg Lidingö har lyckats finna en bra avsättning för mina objekt där andra mäklare inte har nått ända fram. Jag kan utan att tveka varmt rekommendera Husman & Hagberg Lidingö till dig som tänker sälja en villa eller en bostadsrätt på Lidingö. Läs mer

Herserudsvägen 1, 181 22 Lidingö