Läs vad 153 kunder tycker om HusmanHagberg Lidingö 2

• 2021-01-20
    När vi skulle sälja vår bostadsrätt så var det första gången vi sålde en bostad. Vi träffade 3 olika mäklare innan och Sebastian var helt klart den som gav bäst intryck på oss. Sebastian är väldigt jordnära, ödmjuk och visade stor förståelse för situationen vi befann oss i när vi skulle sälja. (Vi skulle flytta utomlands under en global pandemi...) Vi hade mycket att planera och fixa inför vår flytt till Australien så därför var det extra skönt att slippa att tänka på försäljningen så mycket eftersom vi var trygga med att Sebastian hade full koll på allt som behövdes göras. Han höll oss underrättade under hela processen och han agerade även ombud för oss då vi inte kunde närvara på tillträdesdagen.
    Vi rekommendera verkligen Sebastian till alla som går i säljtankar.
    Leigh & Cecilia Jones
    Cecilia J
    • 78.0 m²
    • Högsätra
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
  • 2021-01-09
    Sebastian har gjort allt på ett snabbt smidigt och proffsigt sätt
    Peter B
    • 42.3 m²
  • 2020-12-17
    Engagerad mäklare. Pratar aningen för mycket så man inte kan titta i lägenheten i lugn och ro. Efter kontraktsskrivning lite dålig med info, dvs info endast till en av köparna.
    Natascha M
    • Näset
    köpte sin lägenhet med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
  • 2020-12-15
    Wilhelm levde upp till alla förväntningar jag hade inför min lägenhetsförsäljning och mer där till! Så engagerad med öga för detaljer och alltid trevlig och proffsig i sitt bemötande.
    Helen Q
    • Näset
    sålde sin lägenhet med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
  • 2020-12-05
    Han är mycket bra mäklare och jobbar hård och svara alltid när man ringer . jag är mycket nöjd .
    Mehdi S
    Mehdi S
    • 36.0 m²
    • Hersby/Lidingö Centrum
  • 2020-12-02
    Vi hade Sebastian Granath från HusmanHagberg som mäklare när vi sålde vårt radhus. Han var proffsig genom hela processen. Lyhörd, stort kunnande om marknaden och väldigt trevligt bemötande. Kan varmt rekommenderas!
    Anna Helena S
    • 133.0 m²
    • Finedal/Kottla
    sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
  • 2020-12-01
    Wilhelm hjälpte oss att sälja vår bostad på Lidingö. Han var väldigt professionell och såg till att hela processen gick smidigt från början till slutet. Väldigt bra koll på bostadsmarknaden här på ön. Rekommenderar starkt!
    Thomas N
    • 59.0 m²
    • Brevik
  • 2020-11-25
    Köpt 3 rok på Källängsvägen, Lidingö. Vi träffade Wilhelm på en visning av annat objekt dagarna innan, hörde av oss och visade intresse för detta nya objekt. Han snappade upp det väldigt snabbt och erbjöd förhandsvisning bara några dagar senare. Samma dygn som vi hade fått se lägenheten, fick vi också skriva kontrakt med säljarna. En snabb och smidig affär!

Uppskattar Wilhelms trevliga bemötande och vilja att hjälpa oss som kunder! Serviceminded men behaglig och inte för "på". Vi har förstått att en mäklares enda "lediga" dag är lördag, och ändå svarade han på ett mail bara några minuter efter att vi skickat det. Hela processen gick fort och han uppdaterade oss längs vägen, precis som man önskar. Vi är helnöjda!
    Kicki F
    • 75.5 m²
  • 2020-11-16
    Mycket proffsig, kvick och trevlig mäklare.
    Elias S
    • 53.5 m²
  • 2020-11-15
    Mycket trevlig mäklare som gjorde att köpet kändes bra.
    Patrik K
    • 53.5 m²
    • Mosstorp
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
  • 2020-11-12
    Rak och tydlig. Väldigt professionell.
    Morgan D
    • 60.0 m²
  • 2020-11-11
    Jag har köpt min nya bostadsrätt, väldigt smidig affär, Man kan inte bli bättre bemött, mäklaren överträffade mina förväntningar.

Tack!
    Bryar L
    • 92.4 m²
  • 2020-10-29
    Sålt med Sebastian. Han var lyhörd för våra önskemål och uppfyllde alla våra förväntningar. Vi kan varmt rekommendera honom.
    Anders E
    • 61.0 m²
  • 2020-10-29
    Mycket trevlig och bra service..
    Johan H
    • 61.0 m²
  • 2020-10-13
    I have bought an apartment in Lidingö.
    Sebastian has behaved according to my expectations always willing to solve any issue coming along the process.
    Maria D
    • 78.0 m²
  • 2020-10-08
    Mycket trovärdig och seriös mäklare. Kan absolut rekommendera.
    Jonathan E
    • 55.0 m²
  • 2020-10-04
    Jag har köpt en efterlängtad lägenhet i rätt storlek och för mig på bästa adress via HusmanHagberg med Sebastians förmedling.
    Tack vare Sebastians snabba återkoppling och professionella arbetssätt med kunden i fokus hjälpte mig genom hela affären.
    Jag rekommenderar honom som mäklare med varmt hjärta! Mycket nöjd.
    Nora R
    Nora R
    • 55.0 m²
  • 2020-10-02
    kunnig mäklare!
    professionell service och alltid tillgänglig!

/ Lennart
    Lennart A
    • 77.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Lidingö
  • 2020-09-30
    Köpt lägenhet som Sebastian förmedlade han är en mycket trevlig mäklare så lättsam och man känner sig trygg , är så glad att jag har fått en sån trevlig, sympatisk, mäklare att få göra affär med. Jag kommer rekommendera/prata allt gott om Sebastian till mina bekanta och jag ger honom en stor Eloge.
    Viviana W
    Viviana W
    • 66.0 m²
  • 2020-09-20
    mycket seriös och effektiv i sitt arbete, Tack så mycket för din hjälp
    Tsend T
    • 73.5 m²
  • 2020-09-15
    Vi skulle sälja våran lägenhet och det slutade med att vi även köpte via Sebastian. Vi är super nöjda med allt. Bra kommunikation, uppdatering hela vägen. Väldigt personlig och såg till våra behov och önskemål. På så sett kunde Sebastian rekommendera lägenheten som vi tillslut köpte.
    skrev om Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
  • 2020-09-07
    Kunnig, trevlig och hjälpsam 5 av 5
    Magnus B
    • 81.0 m²
    • Bergsätra
  • 2020-09-01
    Sebastian har under hela processen jobbat mycket professionellt och med stort engagement, varit lyhörd för våra önskemål, alltid trevlig i bemötandet och snabb med informationer och återkopplingen. Han utstrålade optimism trots en något speciell marknadssituation. Vi blev mycket nöjda med resultatet och kan varmt rekommendera Sebastian som mäklare.
    Ralf K
    • 5:a
    • 115.0 m²
  • 2020-07-29
    Mycket trevlig och tillmötesgående.

Ordnade en privat visning av ett kommande objekt mitt i sommaren då han själv var på semester som resulterade i köp av lägenheten.
    Ing-marie C
    • 51.5 m²
  • 2020-07-29
    Wilhelm är en fantastisk mäklare. Han jobbar stenhårt för att göra sina kunder nöjda och han en naturbegåvning för att sälja. Jag rekommenderar verkligen Wilhelm till alla som vill hitta en trygg och bra mäklare som det dessutom är roligt att jobba med.
    Lars S
    • 60.0 m²
  • 2020-07-21
    We sold our apartment with Sebastian's help. In addition to being a professional at his job, he is a really nice and positive guy, very easy to talk to, down to earth, realistic and in control. He kept us updated along the way, always seemed to keep a cool head, and he could convey that feeling to us as well. The pleasing design of HusmanHagberg's web page and the great photos taken by their photographer was a definite plus. The compensation structure was also competitive, and Sebastian was helpful with setting up the apartment for the photoshoot as well. Overall we were left with a very positive impression that Sebastian and HusmanHagberg are serious realtors that know what they are doing.
    All the best to Sebastian, HusmanHagberg and anyone entrusting them with selling their home!
    Kaspar M
    • 56.0 m²
    • Baggeby
  • 2020-07-10
    Bra service och känns pålitilig. Hittintills har allt funkat bra.
    Lukas E
    • 56.0 m²
    • Baggeby
  • 2020-06-27
    Jag fick hjälp av Helene att sälja mitt kedjehus
    Vilket gick otroligt fort
    Tycker allt har fungerat jätte bra Helene har varit så proffsig hjälpsam super trevlig kunnig och professionell ger allra högst betyg till Helen
    Anna Carina O
    • 120.0 m²
    • Killinge
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Lidingö
  • 2020-06-22
    Mycket bra intryck - Service-inriktad, närvarande, ej översälj, förtroendeingivande och smidig.

Kan rekommendera starkt!

/Nöjd köpare
    Oscar M
    • 46.0 m²
    • Torsvik/Herserud
  • 2020-05-27
    Jag har köpt en bostadsrätts lägenhet efter flera månaders sökande och visningsbesök. Som mäklare vid några av dessa visningar var Sebastian alltid påläst om sina objekt samt lyhörd för vad jag som kund letade efter. Han har varit aktiv i att förmedla objekt som skulle passa mina önskemål och behov. Tack vare hans professionella agerande och medkänsla blev bostadsköpet en trevlig affär som också kändes tryggt.
    Jane Evelyn Nissen L
    • 87.0 m²
  • 2020-05-25
    Jag har både köpt av och sålt med Sebastian som mäklare. Utöver att han är pålitlig, duktig, trevlig och hjälpsam, försöker Sebastian förstå både säljare och köpare för att hitta lösningar som passar båda. I mitt fall med ett mycket gott resultat.
    Stefan F
    • 91.0 m²
    • Lidingö
  • 2020-05-05
    Jag har nyligen köpt en bostadsrätt av Sebastian Granath om fyra rum och kök. Det var en väldigt smidig affär och mäklaren överträffade alla förväntningar. Sebastian var lyhörd för mina önskemål och kunde leverera inom några dagar.

Trevlig, kunnig och professionell är ord som beskriver Sebastian. Rekommenderas starkt för alla som går i köp- respektive säljtankar på Lidingö!
    Selma E
    • 91.0 m²
    • Lidingö
  • 2020-05-02
    Sebastian sålde vår lägenhet i Dalènum på Lidingö. Han var väldigt förtroende ingivande mot oss som säljare och höll oss uppdaterade under hela processen. Vi är väldigt nöjda med vår affär och val av mäklare!
    Johannes S
    • 83.0 m²
  • 2020-04-30
    Snabb med återkoppling trevlig och väldigt proffsig
    Daniel L
    • 29.5 m²
  • 2020-04-29
    Sebastian uppvisar stort engagemang och är lätt att ha att göra med. Vi sålde vår lägenhet med gott resultat trots lite oroligt marknadsläge.
    Erik J
    • 119.0 m²
  • 2020-04-28
    Sålt en 1:a på 31,5 kvm på Lidingö.
    Kontaktade Sebastian då han var mäklaren som sålde den till mig för drygt 4 år sen och jag fick en positiv uppfattning av honom då. Uppskattade att han hade koll på lägenheten och var mycket positiv till hur den såg ut och vad jag hade gjort. Mötte min önskan om att sätta igång processen omgående, och sen blev det även ett mycket snabbt avslut med bra vinst, väldigt smidigt affär!
    Sofia U
    Sofia U
    • 31.5 m²
  • 2020-04-27
    Vi köpte en lägenhet där Sebastian var mäklare. Vi blev bemötta på ett bra sätt och han var bra påläst och svarade på alla frågor som vi hade och som man kan förvänta sig.
    Det var ett positiv och trevlig samarbete.
    Urban S
    • 119.0 m²
  • 2020-04-17
    Snabb, fokuserad, målinriktad!
    Joakim E
    • 77.0 m²
  • 2020-04-08
    Mycket bra service och neutralt bemötande.
    Patrik L
  • 2020-04-06
    Sebastian är en av dom bästa mäklare som jag har haft ett samarbete med.
    Han har hela tiden under vår försäljning av bostaden visat stort engagemang
    Mikael E
    Mikael E
  • 2020-04-06
    Sålt en 3:a i Dalenum , LIDINGÖ
    På det sättet jag hade kontakt med Sebastian per Mail på ett mycket trevligt sätt, gav bra och direkt information, om hur många som hört av sig och som skulle dyka upp på visningen stajlingen av läg var på ett jättetrevligt sätt som visade läg från sin bästa sida. När kontakter skrevs fick vi bra och konkret information. Bra bemötande på ett lugnt och bra sätt överhuvudtaget.
    Ulrika U
  • 2020-03-17
    Sebastian är en supertrevlig och positiv mäklare som gjorde ett riktigt proffsigt jobb. Vi anlitade honom både vid köp och försäljning av min tidigare lägenhet. Kan varmt rekommendera Sebastian!
    Gustav G
    • 1.5:a
    • 38.0 m²
    • Torsvik/Herserud
  • 2020-02-24
    Fantastiskt bemötande och vägledning vid vårt lägenhetsköp. Vi möttes av stort engagemang och har fått hjälp med alla frågeställningar inför köpet.
    Utmärkt på alla sätt, stort tack!
    Fredrika S
    • 69.5 m²
  • 2020-02-20
    Mycket trevlig och proffsig. Har givit oss ett bra bemötande och förståelse vid köp av bostadsrätt på Lidingö.
    Göran L
    köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    Helt suveränt proffsig.
    Vänligt och proffsigt bemötande.
    Förväntningarna var höga och hon lyckades ändå leverera snabbt och effektivt.
    Vi sålde en bostadsrätt på Lidingö
    Sammanfattningsvis ger vi henne allra högsta betyg och rekommendationer
    Kajsa B
    Kajsa B
  • 2020-02-20
    Fantastisk och högt över förväntan.
    Jimmy P
  • 2020-02-18
    Wilhelm har på absolut bästa proffsiga sätt hjälpt oss sälja en bostadsrätt på Lidingö.

Allt var väldigt väl utfört från Wilhelms sida, från första kontakt till slutförande av försäljningen.
    Wilhelm kom med mycket bra tips och idéer.
    Men känner sig trygg rakt igenom hela processen!

Vi ger de bästa av recensioner!
    Gunilla W
    • Brevik
  • 2020-02-17
    Jag var nöjd med hele försäljningen från A-Ö. Han var lyhörd på alla mina åsikter och önskemål . Jag kan absolutt rekomendera han.
    Jag sålde en 3 rums lägenhet på Lidingö som jag fick godt betalt för.. så jag är veldigt nöjd på alla sett och vis!
    Karin K
    • 81.0 m²
    • Bergsätra
  • 2020-02-16
    Vi köpte en lägenhet av Sebastian. Mycket professionell och väldigt hjälpsam. En lugn mäklare som ger ett tryggt intryck och som ser sina kunders bästa.
    Robin F
    • 63.6 m²
    • Gångsätra
  • 2020-02-16
    Jag bytte lägenhet inom samma hus och Annika hjälpte mig att ”sy ihop” bytet med bravur! Trevlig och tillmötesgående!
    Ingrid W
    Ingrid W
    • 59.0 m²
    • Larsberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte