Sebastian Granath

Sebastian Granath

Sebastian Granath är mäklare på HusmanHagberg Lidingö

Sebastian Granath har varit registrerad mäklare sedan 2008-05. Sebastian Granath har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 43 omdömen med ett betyg på 5.0. Sebastian Granath har haft 25 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 43 Läs vad Sebastian Granath

• 2020-12-02
    Vi hade Sebastian Granath från HusmanHagberg som mäklare när vi sålde vårt radhus. Han var proffsig genom hela processen. Lyhörd, stort kunnande om marknaden och väldigt trevligt bemötande. Kan varmt rekommenderas!
    Anna Helena S
    • 133.0 m²
    • Finedal/Kottla
    sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
  • 2020-11-16
    Mycket proffsig, kvick och trevlig mäklare.
    Elias S
    • 53.5 m²
    • Mosstorp
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
  • 2020-11-15
    Mycket trevlig mäklare som gjorde att köpet kändes bra.
    Patrik K
    • 53.5 m²
    • Mosstorp
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
  • 2020-11-11
    Jag har köpt min nya bostadsrätt, väldigt smidig affär, Man kan inte bli bättre bemött, mäklaren överträffade mina förväntningar. Tack!
    Bryar L
    • 4:a
    • 92.4 m²
    • Högsätra
  • 2020-10-29
    Sålt med Sebastian. Han var lyhörd för våra önskemål och uppfyllde alla våra förväntningar. Vi kan varmt rekommendera honom.
    Anders E
    • 61.0 m²
  • 2020-10-29
    Mycket trevlig och bra service..
    Johan H
    • 61.0 m²
  • 2020-10-13
    I have bought an apartment in Lidingö. Sebastian has behaved according to my expectations always willing to solve any issue coming along the process.
    Maria D
    • 78.0 m²
    • Högsätra
  • 2020-10-08
    Mycket trovärdig och seriös mäklare. Kan absolut rekommendera.
    Jonathan E
    • 55.0 m²
    • Torsvik
  • 2020-10-04
    Jag har köpt en efterlängtad lägenhet i rätt storlek och för mig på bästa adress via HusmanHagberg med Sebastians förmedling. Tack vare Sebastians snabba återkoppling och professionella arbetssätt med kunden i fokus hjälpte mig genom hela affären. Jag rekommenderar honom som mäklare med varmt hjärta! Mycket nöjd.
    Nora R
    Nora R
    • 55.0 m²
    • Torsvik
  • 2020-09-30
    Köpt lägenhet som Sebastian förmedlade han är en mycket trevlig mäklare så lättsam och man känner sig trygg , är så glad att jag har fått en sån trevlig, sympatisk, mäklare att få göra affär med. Jag kommer rekommendera/prata allt gott om Sebastian till mina bekanta och jag ger honom en stor Eloge.
    Viviana W
    Viviana W
    • 66.0 m²
    • Herserud

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte