Sebastian Granath

Sebastian Granath

Sebastian Granath är mäklare på HusmanHagberg Lidingö

Sebastian Granath har varit registrerad mäklare sedan 2008-05. Sebastian Granath har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 71 omdömen med ett betyg på 5.0. Sebastian Granath har haft 16 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 71 Läs vad Sebastian Granath

• köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    • Torsvik/Herserud
    2022-08-06 Verifierad kund
    Jag har haft en positiv kontakt med Sebastian Granath under hela processen från start till mål. Han är lyssnande, lugn och återkopplar hela tiden under processen med klara besked. Det ger en trygghet hos dig som köpare. Han har levt upp till mina förväntningar på en bra mäklare. Kan varmt rekommendera honom.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    • Mosstorp
    2022-06-24 Verifierad kund
    Trevlig, engagerad och bra fingertoppskänsla i kommunikationen med spekulanter. Lyckades förhandla upp priset på vår lägenhet trots orolig marknad och svårigheter att sälja.
    • Mosstorp
    2022-06-20 Verifierad kund
    Det är inte klart än men hittills har det fungerat utmärkt!
    • Brevik
    2022-06-20 Verifierad kund
    Sebastian verkade lugn, sansad och kompetent när vi träffade honom första gången. Att han tog av sig skor när han kom till oss visade att han hade omtanke om människor i det hela.
    Allt det här hälpte oss att välja honom bland flera mäklare som hade besökt oss.
    Och vi känner oss inte besvikna, tvärtom...Vi är mycket nöjda både med att det gick så fort, med priset, och hur smidigt har Sebastian skötte affären.
    2022-05-13 Verifierad kund
    Bra bemötande både mot köpare och säljare.
    Kompetent
    Behagligt sätt
    förtroende ingivande
  • ?
    • Näset
    2022-05-07 Verifierad kund
    Sebastian var mäklare när vi köpte vår lägenhet. Han var mycket trevlig, tydlig och hjälpsam. Som förstagångsköpare uppskattade vi att han tog sig tid att förklara hela förloppet och alla termer. Vi skulle rekommendera honom varmt till både köpare och säljare.
    2022-04-09 Verifierad kund
    Mycket gott bemötande. Lugn, saklig och kunnig. Lågmäld och sympatisk. Ingen försäljartyp.
    Vi har sålt många objekt genom åren och Sebastian är bäst av alla mäklare vi haft, främst pga sin lugna och sympatiska framtoning.
    2022-04-07 Verifierad kund
    Mycket trevlig, duktig och tillmötesgående. Bästa mäklaren jag träffat.
    2022-02-24 Verifierad kund
    Trevligt kunnigt och professionellt bemötande.
    Förväntningarna var neutralt ställda men han överträffade dem stort.
    Eftersom han direkt fick i uppdrag att sälja en lgh åt oss kan man väl säga att det är ett gott betyg i sig.
  • Nora R
    2022-02-10 Verifierad kund
    Sebastian har genom hela processen varit proffsig ända fram till kontraktskrivning. Han har varit lyhörd, supertrevlig, personlig, bra rådgivande, lugn, effektiv, kommunikativ, bra på att uppdatera. Vi har jobbat oss igenom bostadsaffären som ett team.
    Kan varmt rekommendera honom, helst om man inte vill ha en stressande, pushig mäklare. Jag har känt mig tryggare med honom som mäklare än med någon annan i samband med mina tidigare bostadsaffärer.