Sebastian Granath
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 9 Läs vad Sebastian Granath

• Gustav G sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-03-17

Torsvik/Herserud
    Sebastian är en supertrevlig och positiv mäklare som gjorde ett riktigt proffsigt jobb. Vi anlitade honom både vid köp och försäljning av min tidigare lägenhet. Kan varmt rekommendera Sebastian! Läs mer
  • Fredrika S köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-02-24

Skärsätra
    Fantastiskt bemötande och vägledning vid vårt lägenhetsköp. Vi möttes av stort engagemang och har fått hjälp med alla frågeställningar inför köpet.
    Utmärkt på alla sätt, stort tack! Läs mer
  • Robin F köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-02-16

Gångsätra
    Vi köpte en lägenhet av Sebastian. Mycket professionell och väldigt hjälpsam. En lugn mäklare som ger ett tryggt intryck och som ser sina kunders bästa. Läs mer
  • Isa L köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö

Killinge
    Köpt radhus på Lidingö. Sebastian var lugn och trygg och medlade på ett bra sätt när kommunikationen med säljaren blev knepig. Läs mer
  • Gördis N sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö

Näset
    mkt bra. även när det stormar.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • Rikard J köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö

Lidingö
    Bra tog ansvar och vi kunde genomföra affären på ett bra sätt Läs mer
  • Magnus K köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö

Näset
    Lugn,seriös o trovärdig, bra kille. Läs mer
  • Rasmus W sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö

2019-11-25

Gångsätra
    Sebastian Granath har genom hela försäljningen utav min lägenhet agerat extremt profesionellt och gett ständiga uppdateringar och varit extremt tydlig med vad jag kan förvänta mig - både med ett bear, ett base och ett bull case. Jag som själv arbetar med försäljning har lärt mig mycket av hans otroligt fina service och konsekventa humör. Läs mer
  • Sebastian F sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö

2019-08-16

Torsvik
    Sebastian gav ett mycket professionellt och personligt intryck och gav mycket bra service under försäljningen av vår bostad. Med engagemang och starkt driv hjälpte Sebastian oss att få till en mycket bra affär. Han satte upp en tydlig plan och återkopplade ständigt för att kunna bolla eventuella frågor och hur vi skulle gå vidare i processen. Rekommenderar starkt Sebastian för kommande säljare. Läs mer

Senaste försäljningarna

Södra Kungsvägen