Sebastian Granath
Registrerad mäklare sedan 2008-05-29
Aktiv på Reco.se sedan 2019-06-20
2019-07 - 2020-06

Läs vad 28 Läs vad Sebastian Granath

• Lukas E köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-07-10

2:a
    Bra service och känns pålitilig. Hittintills har allt funkat bra. Läs mer
  • Oscar M köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-06-22

2:a
    Torsvik/Herserud
    Mycket bra intryck - Service-inriktad, närvarande, ej översälj, förtroendeingivande och smidig.

Kan rekommendera starkt!

/Nöjd köpare Läs mer
  • Jane Evelyn Nissen L köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-05-27

Näset
    Jag har köpt en bostadsrätts lägenhet efter flera månaders sökande och visningsbesök. Som mäklare vid några av dessa visningar var Sebastian alltid påläst om sina objekt samt lyhörd för vad jag som kund letade efter. Han har varit aktiv i att förmedla objekt som skulle passa mina önskemål och behov. Tack vare hans professionella agerande och medkänsla blev bostadsköpet en trevlig affär som också kändes tryggt. Läs mer
  • Stefan F sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-05-25

Lidingö
    Jag har både köpt av och sålt med Sebastian som mäklare. Utöver att han är pålitlig, duktig, trevlig och hjälpsam, försöker Sebastian förstå både säljare och köpare för att hitta lösningar som passar båda. I mitt fall med ett mycket gott resultat. Läs mer
  • Selma E köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-05-05

Lidingö
    Jag har nyligen köpt en bostadsrätt av Sebastian Granath om fyra rum och kök. Det var en väldigt smidig affär och mäklaren överträffade alla förväntningar. Sebastian var lyhörd för mina önskemål och kunde leverera inom några dagar.

Trevlig, kunnig och professionell är ord som beskriver Sebastian. Rekommenderas starkt för alla som går i köp- respektive säljtankar på Lidingö! Läs mer
  • Johannes S sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-05-02

3:a
    Dalénum
    Sebastian sålde vår lägenhet i Dalènum på Lidingö. Han var väldigt förtroende ingivande mot oss som säljare och höll oss uppdaterade under hela processen. Vi är väldigt nöjda med vår affär och val av mäklare! Läs mer
  • Daniel L köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-04-30

Skärsätra
    Snabb med återkoppling trevlig och väldigt proffsig Läs mer
  • Erik J sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-04-29

Torsvik
    Sebastian uppvisar stort engagemang och är lätt att ha att göra med. Vi sålde vår lägenhet med gott resultat trots lite oroligt marknadsläge. Läs mer
  • Sofia U
    Sofia U sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-04-28

Skärsätra
    Sålt en 1:a på 31,5 kvm på Lidingö.
    Kontaktade Sebastian då han var mäklaren som sålde den till mig för drygt 4 år sen och jag fick en positiv uppfattning av honom då. Uppskattade att han hade koll på lägenheten och var mycket positiv till hur den såg ut och vad jag hade gjort. Mötte min önskan om att sätta igång processen omgående, och sen blev det även ett mycket snabbt avslut med bra vinst, väldigt smidigt affär! Läs mer
  • Urban S köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-04-27

Torsvik
    Vi köpte en lägenhet där Sebastian var mäklare. Vi blev bemötta på ett bra sätt och han var bra påläst och svarade på alla frågor som vi hade och som man kan förvänta sig.
    Det var ett positiv och trevlig samarbete. Läs mer

Senaste försäljningarna

Björnvägen