Sebastian Granath

Sebastian Granath

Sebastian Granath är mäklare på HusmanHagberg Lidingö

Sebastian Granath har varit registrerad mäklare sedan 2008-05. Sebastian Granath har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 5.0. Sebastian Granath har haft 21 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 53 Läs vad Sebastian Granath

• sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    • Gångsätra
    2021-07-09
    Sebastian är mycket proffsig, lyhörd och trevlig mäklare. Vi uppskattade den täta och transparenta kommunikationen med honom, han håll oss uppdaterade hela tiden hur affären utvecklas och föreslog olika scenarier som gör det lätt att fatta beslut. Vi kan varm rekommendera honom!
    2021-05-28
    Allt var utomordentligt gjort.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    • Killinge
    2021-05-10
    Mycket bra och trevlig. Både lyssnande och drivande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    • Killinge
    2021-05-10
    Köpt en villa.
    Proffsigt bemötande av en trevlig och duktig mäklare.
  • Mary-ann B
    2021-03-16
    Vi har både köpt och sålt lägenhet med hjälp av Sebastian Granath. Oerhört nöjda vid alla tre tillfällen. Vi ger Sebastian högsta betyg då han alltid levererar mycket över förväntan.Tydlig, noggrann, proffsig och lyhörd. Hans gedigna erfarenhet, breda kunskap och unika förmåga att erbjuda både trygghet och stor målmedvetenhet har vi inte hittat hos någon annan mäklare. Det är ett sant nöje att göra affärer med Sebastian!
    • Hersby/Lidingö Centrum
    2021-03-13
    Sebastian har inte bara gjort ett utmärkt jobb i att se till att jag fick ett bra pris för lägenheten utan har även varit extremt professionell genom hela processen, både genom att göra en väldigt snygg fotografering, en väldigt välskriven bostadsannons, och genom hans kommunikation i form av att kontinuerligt följa upp med mig om mitt tycke och syn gällande budgivningen och hela försäljnings processen.

Bra att veta är också att jag träffade totalt tre mäklare i samband med min försäljning. Jag blev helt säker på att Sebastian var rätt person för jobbet vid vårt första telefonsamtal/möte.

Jag och Sebastian signerade avtal för lägenheten bara 5 dagar efter att bostadsannonsen hade lagts upp på Husman Hagberg och på Hemnet (bara efter förhandsvisningen av lägenheten) och 9 dagar efter fotograferingen. Detta var även 4 dagar innan den officiella visningen ens ägt rum.

Vill du göra en mycket effektiv och prisvärd bostadsförsäljningsaffär? Välj Sebastian Granath!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    2021-03-12
    Sebastian är lugn och metodisk. Jag uppskattar även den täta och transparenta kommunikationen så att man är uppdaterad hur affären utvecklas. Jag kan varm rekommendera honom.
    • Gångsätra
    2021-03-11
    Sebastian har verkligen varit en klippa under vår försäljning av lägenhet! Förutom ett mycket professionellt och hängivet engagemang så är han tillgänglig och snabb att ge personlig rådgivning som gör att det känns så tryggt. Han är också ödmjuk och pålitlig. Vi rekommenderar honom varmt!
    • Torsvik
    2021-02-13
    Jag har både köpt (2017) och sålt (2021)vår brf lgh på Lidingö genom mäklare Sebastian Granath på HusmanHagberg.Sebastian är mycket proffesionell i sitt yrke ,även social och empatisk i sitt bemötande mot mig som kund.Jag kan varmt rekommendera Sebastian för framtida köp och försäljningar.Mvh Lars Carlson Torsvikssvängen 39
    • Högsätra
    2021-01-20
    När vi skulle sälja vår bostadsrätt så var det första gången vi sålde en bostad. Vi träffade 3 olika mäklare innan och Sebastian var helt klart den som gav bäst intryck på oss. Sebastian är väldigt jordnära, ödmjuk och visade stor förståelse för situationen vi befann oss i när vi skulle sälja. (Vi skulle flytta utomlands under en global pandemi...) Vi hade mycket att planera och fixa inför vår flytt till Australien så därför var det extra skönt att slippa att tänka på försäljningen så mycket eftersom vi var trygga med att Sebastian hade full koll på allt som behövdes göras. Han höll oss underrättade under hela processen och han agerade även ombud för oss då vi inte kunde närvara på tillträdesdagen.
    Vi rekommendera verkligen Sebastian till alla som går i säljtankar.
    Leigh & Cecilia Jones